Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, en dit gaat je zeker helpen hier.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
"When you grow up your heart dies"
Haters everywhere but I don’t really care
PSN: xMaurice93
[ Voor 6% gewijzigd door Formula one op 26-05-2018 12:53 ]
Wat een.... prutser.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Er is er eentje gecrasht!
Gewoon teveel risico in VT3. Dom dom dom.sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:54:
Ik ben wel benieuwd naar de herhaling want om Max nu meteen als kneus te bestempelen is wel heel gemakkelijk. Ik zag de timing al rood knipperen.
PSN: xMaurice93
[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 26-05-2018 12:55 ]
Nee...
Dat wordt sleutelen!
Hij moet nu zo langzamerhand wel eens van zijn fouten gaan leren. Onnodig veel werk voor de monteurs nu.
[Edit]
Mogelijk kwam het inderdaad door sainz. Hij lijkt er bijna driftend om heen te gaan.
[ Voor 21% gewijzigd door -ET- op 26-05-2018 13:00 ]

Yes was vrij ongelukkig waar Sainz reed.albino71 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:55:
Niet om het goed te praten, maar ws uit concentratie door utiwijken voor SAI
Atlas#22744
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die witte draden die je bij het voorwiel ziet zijn geen carbon.sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:53:
Koolstofvezel is nu wel goed zichtbaar.
Met 5 minuten te gaan is het niet heel snugger.Barfman schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:55:
Nou ik zat er op te wachten, nee niet de crash van Max, maar die azijnzeikers die gelijk weer kneus en sukkel roepen terwijl ze geen eens weten wat en hoe het gebeurd is. Ik hoor vanmiddag wel weer diezelfde azijnzeikers roepen wat is die geweldig, hij is de beste, klasse Max
Haters everywhere but I don’t really care
De schade leek mee te vallen.Breezers schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:56:
Hopelijk kunnen ze die auto nog fixen voor de quali......
Was dat geen bericht aan een Renault coureur?sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:56:
Goede opmerking van zijn engineer: "That's Monaco".
Het is gewoon een fout, klaarBarfman schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:55:
Nou ik zat er op te wachten, nee niet de crash van Max, maar die azijnzeikers die gelijk weer kneus en sukkel roepen terwijl ze geen eens weten wat en hoe het gebeurd is. Ik hoor vanmiddag wel weer diezelfde azijnzeikers roepen wat is die geweldig, hij is de beste, klasse Max
Dat was de radio van Hulk.sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:56:
Goede opmerking van zijn engineer: "That's Monaco".
Niet van Max

https://i.gyazo.com/40eee2ce18973cd8f3300e0131a54805.mp4
https://i.gyazo.com/ba0596ab3f4c2e0c5f9b04f9fe1ae44a.mp4
https://i.gyazo.com/482a0a13de0617f434aca77dea4a82a9.mp4
[ Voor 22% gewijzigd door bottom line op 26-05-2018 12:58 ]
Zou kunnen, ik meende dat het de engineer van Max was.MikeyMan schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:56:
[...]
Was dat geen bericht aan een Renault coureur?
Het is in ieder geval wel een knullige samenloop van omstandigheden waaronder de crash is gebeurt.
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 26-05-2018 12:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Was kwali simulatie.v8power67 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:56:
Domme actie. Waarom zo pushen in vt3.. naja heeft een reputatie hoog te houden op monaco...
Atlas#22744
Pole Jan hij nu wel vergeten.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja, het lag weer aan een ander.
Ik zou de reacties hier wel eens willen zien als een andere coureur dit deed..
Als je had gezegd dat dit beelden van 2016 waren, dan had ik je geloofd... exact dezelfde fout, hoe krijg je het voor elkaar
Waar staat in mijn post dat ik Sainz de schuld geef? Ongelukkig betekend gewoon dat het pech was.Arrne schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:58:
[...]
Ja, het lag weer aan een ander.![]()
Ik zou de reacties hier wel eens willen zien als een andere coureur dit deed..
Atlas#22744
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
FTFYVos schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:59:
100% pole voor Ricciardo Ferrari. Die weet de wonden van Max altijd vol te gooien met zout.
PSN: DutchTrickle PVoutput
-Sander- schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:59:
Die gifjes zijn juist leuk, ik ga echt niet elke keer zo’n linkje aanklikken.. jammer.

Ze kwamen net al met een complete voorkant uit de container. Wielophanging, remmen en neus. Allemaal al gemonteerd.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:00:
Hopen dat ze een nieuwe ophanging hebben meegenomen. Deze was speciaal ontwikkeld voor Monaco.
(ze kennen max ondertussen)
[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 26-05-2018 13:01 ]
Als zijn wagen op tijd klaar is om te rijden in Q3, zit er nog altijd wel een eerste rij start in volgens mij, als iedereen het hoofd koel houdt.
Hm... dun wit en heel veel...mark-k schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:56:
[...]
Die witte draden die je bij het voorwiel ziet zijn geen carbon.
Hoezo?bottom line schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:53:
Ik mag geen gifjes meer plaatsen. Dus
Er is er eentje gecrasht!
Er heeft precies 1 persoon geklaagd?
Dan trek ik het weer recht, want ik zie ze wel graag. Da's 1-1.
(Back me up folks!)
Jammer van Max zo, maar dat gaan ze ongetwijfeld wel tijdig fixen.
Al had daar de burgemeester van Monaco gelopen, zijn auto is kapot, schuld of nietSinny schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:02:
Mooi ook dat Crofty en Davidson er ook zo over denken dat als sainz er niet was geweest daar dat Max wss niet in de muur had gehangen
Van mij wel hoor !bottom line schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:53:
Ik mag geen gifjes meer plaatsen.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hoe zit het precies (excuses nogmaals voor de vragen):
- Klopt toch dat ze tot morgen vlak voor de race hebben om het te fixen?
- Kan het einde zijn voor Max voor deze race? Of hebben ze de meeste onderdelen op voorraad? Mag je onderdelen in laten vliegen/inkopen? *al lijkt me de tijd wel erg kort
- Zijn deze onderdelen tegenwoordig niet allemaal wat meer 'uit een stuk'?
Jammer dat ik geen Sky hebSinny schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:02:
Mooi ook dat Crofty en Davidson er ook zo over denken dat als sainz er niet was geweest daar dat Max wss niet in de muur had gehangen
Atlas#22744

Wordt zo’n afstelling niet opgeslagen oid?Vos schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 12:58:
Als de auto al klaar is voor kwalificatie, zit je nog met je afstelling.
- DaniëlWW2
- Niet online
-Nee, ze hebben twee uur omdat de auto om 15:00 klaar moet zijn voor de kwalificatie.HollowGamer schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:03:
Pak de reserve auto dan maar, zou ik zeggen.
Hoe zit het precies (excuses nogmaals voor de vragen):
- Klopt toch dat ze tot morgen vlak voor de race hebben om het te fixen?
- Kan het einde zijn voor Max voor deze race? Of hebben ze de meeste onderdelen op voorraad? Mag je onderdelen in laten vliegen/inkopen? *al lijkt me de tijd wel erg kort
- Zijn deze onderdelen tegenwoordig niet allemaal wat meer 'uit een stuk'?
-RBR zal alles wel op voorraad hebben denk ik. Het is Monaco, daar gaan dingen gewoon kapot.
Geef ook geen schuld, tuurlijk is hij zelf in control, maar wss net even een mini moment van concentratie verlies/ schrik. Is in monaco genoeg voor een crash. Hier hadden ze het eerder in de sessie al over. Fysiek geen heel zwaar circuit, echter mentaal uitputtend, net als een regenrace op een 'normaal' circuit.SinergyX schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:03:
[...]
Al had daar de burgemeester van Monaco gelopen, zijn auto is kapot, schuld of niet
Ik denk dat het ze wel lukt, het is niet dat die hele wagen in elkaar zit ofzo..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:04:
[...]
-Nee, ze hebben twee uur omdat de auto om 15:00 klaar moet zijn voor de kwalificatie.
-RBR zal alles wel op voorraad hebben denk ik. Het is Monaco, daar gaan dingen gewoon kapot.
Je ziet hoe snel het van goed, naar totaal verkeerd gaat. Een fractie niet ingecalculeerde afleiding en het is zwaai zwaai.Sinny schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:02:
Ja die is dalijk 100% gelijk aan vanmorgen.
Als er iets afwijkt is het in max z'n hoofd.
plus daarbij nog eens de eerste 10 minuten van Q1DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:04:
[...]
-Nee, ze hebben twee uur omdat de auto om 15:00 klaar moet zijn voor de kwalificatie.
[ Voor 3% gewijzigd door P.O. Box op 26-05-2018 13:06 ]
Die zetten ze gewoon precies hetzelfde idd. Ze beginnen zelfs met een virtuele afstelling uit de simulator.
Natuurlijk kan er door een andere ophanging net minimale verschillen inzitten, maar als ze op tijd klaar zijn voor de kwalificatie is dat finetunen nog wel te doen in Q1 en Q2..
Hopen dat het alleen de ophanging is er niets anders krom is

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Niet zo negatief haha.Exocet schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 13:07:
Na die crash is het vertrouwen weg, die gaat RIC nu niet verslaan lijkt me.
Hij zal nu toch gewoon extra opletten in die bocht - Max is toch 'stevig genoeg' lijkt me?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1