Lol en opeens track clear.
Opeens was ie rood en net zo snel weer groen
Opeens was ie rood en net zo snel weer groen
[ Voor 56% gewijzigd door Qu3st op 24-05-2018 15:40 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 56% gewijzigd door Qu3st op 24-05-2018 15:40 ]
Normaal rond de 305 km en hier 260, maargoed als je hier 305 km wil rijden moet je 90+ laps rijden...RobertMe schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Monaco heeft wel meer dingen apart geregeld. Bij alle races gaat het geld van baanreclame naar de FOM en is alle reclame naast de baan dus ook geregeld door FOM. Bij Monaco worden de sponsoren wel geregeld door Monaco/de eigenaren en krijgen zij ook het geld ervan. Zoals je zegt al met de regie die apart is, en zo zullen er vast en zeker nog wel meer dingen zijn die exclusief bij Monaco horen.
Daarnaast is Monaco dan ook nog eens een kortere race, normaal is het aantal rondes het minimale aantal ronden om 505KM te rijden? Bij Monaco is dat ergens in de 300KM als ik mij niet vergis. Daarnaast dan de FPs op donderdag i.p.v. vrijdag.
Klopt, 78 laps * 3.340 km = 260.5 kmATS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:38:
[...]
Een normale GP is 305km ongeveer. Monaco is korter (260km).
[ Voor 4% gewijzigd door alesandro_46 op 24-05-2018 15:41 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
+ dat je dat (waarschijnlijk)niet red in 2 uur.Jackson6 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:40:
[...]
Normaal rond de 305 km en hier 260, maargoed als je hier 305 km wil rijden moet je 90+ laps rijden...
[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 24-05-2018 15:42 ]
En zeker niet de gegarandeerde safety car periode(s) daar.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nah, RBR kan dat met gemak als je ze gemiddeld 1:12,5 rijden. Dat doen ze de hele dag al. Het probleem is dat een groot deel van het middenveld het niet kan.garriej schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:41:
[...]
+ dat je dat (waarschijnlijk)niet red in 2 uur.
Zeker niet met een SC enzo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aah maar die hoeven in dat geval ook gewoon 5 rondjes minder te rijdenDaniëlWW2 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:43:
[...]
Nah, RBR kan dat met gemak als je ze gemiddeld 1:12,5 rijden. Dat doen ze de hele dag al. Het probleem is dat een groot deel van het middenveld het niet kan.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Qua Marshals is Monaco toch ook een uitzondering? (Vaste groep meen ik)RobertMe schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Monaco heeft wel meer dingen apart geregeld. Bij alle races gaat het geld van baanreclame naar de FOM en is alle reclame naast de baan dus ook geregeld door FOM. Bij Monaco worden de sponsoren wel geregeld door Monaco/de eigenaren en krijgen zij ook het geld ervan. Zoals je zegt al met de regie die apart is, en zo zullen er vast en zeker nog wel meer dingen zijn die exclusief bij Monaco horen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Klopt. eigenlijk is het meer, wat is geen uitzondering, die lijst is korterTommyGun schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:45:
[...]
Qua Marshals is Monaco toch ook een uitzondering? (Vaste groep meen ik)
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Nee, hij is door iemand geblokkeerd...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ferr bandenmanagement != rb bandenmanagementTrekDr0p schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:46:
Maar wat gaat redbull nou doen starten op hyper en dan doorrijden en laatst 50 rondjes op ultra?
Als je zag hoe die hypers van VET eruit zagen na 23 ronden?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Met het tempo van RBR gaan ze echt het hele middenveld met gemak op een rondje zetten, misschien zelfs twee.Bansheeben schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:44:
[...]
Aah maar die hoeven in dat geval ook gewoon 5 rondjes minder te rijden
Die rijden doodleuk iets van 30 a 35 rondjes en wisselen dan eens.TrekDr0p schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:46:
Maar wat gaat redbull nou doen starten op hyper en dan doorrijden en laatst 50 rondjes op ultra?
Monaco marshals zijn de marshalls van Le MansTommyGun schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:45:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die van VET ja, Ferrari en Mercedes krijgen alle banden zo kapot, RedBull houdt ze altijd vrij netjes.TrekDr0p schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:46:
Marshals zijn altijd van het circuit IIRC? En in het geval van Monaco meen ik dat het dezelfde zijn als dat ook Le Mans doen.TommyGun schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:45:
[...]
Die kleine knik links/rechts vlak voor de bocht naar links tellen ze idd als bocht 2.garriej schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:31:
[...]
O iets eerder als ik dacht.. Blijkbaar tellen ze het "rechte" stuk naar boven als bocht 2. Dat wist ik niet.
PSN
PSN: xMaurice93
Ik blijf toch bij m'n besluit om geen conclusies te trekken uit donder/vrijdagen.Blik1984 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:50:
Zou zomaar de eerste pole van VER kunnen worden
Waiting on the world to change
Hahaha, trust issues. Ik begrijp het. Al die loze beloften voor de quali's ook...Jackson6 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:52:
[...]
Ik blijf toch bij m'n besluit om geen conclusies te trekken uit donder/vrijdagen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
18.896 ja
Zo worden tijden nou eenmaal benoemd, wordt altijd naar beneden afgerond. Ik vind dat ook n beetje dom, maar zo werkt het nou eenmaal. Zelfde bij drag racen, een '10-second car' is een auto die die kwart mijl aflegd in n tijd onder de 11 seconden, dat kan dus ook 10.999 zijn.Grimmie187 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:55:
[...]
18.896 ja
Vermoeiend die Rick Winkelman die bij iedere verbetering van 4 honderdste 1 tiende van de sectortijd afhaalt..
Daar heeft mol ook wel is moeite mee. Rond gewoon normaal af als je af wilt ronden... .896 wordt .900 en .845 wordt .800 Nog niet perfect maar goed.Grimmie187 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:55:
[...]
18.896 ja
Vermoeiend die Rick Winkelman die bij iedere verbetering van 4 honderdste 1 tiende van de sectortijd afhaalt..
Hahahah +1, volgens Olav is .196 en .401 ook 3 tiende verschil.Grimmie187 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:55:
[...]
18.896 ja
Leuk bedacht, maar ik kan me zo voorstellen dat je daar gewoon niet de tijd voor hebt tijdens het commentaar geven.Jackson6 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:57:
[...]
Hahahah +1, volgens Olav is .196 en .401 ook 3 tiende verschil.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
1 + 3 is 4....dus....Jackson6 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:57:
[...]
Hahahah +1, volgens Olav is .196 en .401 ook 3 tiende verschil.
grmbl...... ik zit te kijken en vroeg me af waarom die live stream continue hetzelfde te herhalen.....garriej schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:52:
https://streamable.com/0wpv0 Voor de mensen die op werk zitten, net als ik
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Klopt, met 4 schermen voor je neus is dat ook waanzin.ATS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:58:
[...]
Leuk bedacht, maar ik kan me zo voorstellen dat je daar gewoon niet de tijd voor hebt tijdens het commentaar geven.
Als je je racepace wil meten moet je dat juist in traffic doen lijkt meATS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:58:
Waarom gaan ze nu met z'n allen tegelijk de baan op, en ook met z'n allen tegelijk weer de pits in? Juist hier wil je uit sync zijn lijkt me ivm de drukte...
Pack your backgs boys. We hebben het probleem gevonden.
Nee. Je wil weten wat coureur + auto kunnen doen, zodat ze daar op de fabriek mee kunnen rekenen voor de strategie juist om traffic te vermijden. Traffic in de race is toch iets heel anders dan in een training of kwalificatie.Bansheeben schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:00:
[...]
Als je je racepace wil meten moet je dat juist in traffic doen lijkt me
En weer heeft Sky reclame
Was tijdens de reclame dat ze dat lieten zienmark-k schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:02:
[...]
En weer heeft Sky reclame![]()
Ze timen die reclame precies tijdens alle actie xD
Niet de Le Mans marshal die ik ken hoorYakuzA schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:48:
[...]
Monaco marshals zijn de marshalls van Le Mans
Zo werken ze wellicht wel bij MERC inderdaadATS schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:01:
[...]
Nee. Je wil weten wat coureur + auto kunnen doen, zodat ze daar op de fabriek mee kunnen rekenen voor de strategie juist om traffic te vermijden. Traffic in de race is toch iets heel anders dan in een training of kwalificatie.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bedoel je op Monaco of in het algemeen? Hier komt het gewoon omdat de lap gewoon kort is.Wom schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:04:
Gevoelsmatig lijken de tijden tussen de snelste en de traagste relatief kleiner te zijn geworden tov vorig jaar. Maar dat is meer een gevoel en te lui om op te zoeken
De baan is ook wat te kort om alle Le Mans marshalls te huisvesten
PSN
Algemeen. Maar mijn beeld is iets vertekend omdat ik gevoelsmatig vorig jaar nog Bernoldi en Rosset voorbij zag racen zeg maar. Toen had de 107% regel nog echt nut.Jackson6 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
[...]
Bedoel je op Monaco of in het algemeen? Hier komt het gewoon omdat de lap gewoon kort is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Naar wat ik begrijp van hem is F1 ook helemaal niet leuk om te doen. Bij WEC heb je veel meer vrijheid.YakuzA schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:07:
[...]
De baan is ook wat te kort om alle Le Mans marshalls te huisvesten
nu.nl had hetzelfde idee:
PSN
Lijkt me toch wel minder prettig zonnen met die herrie.
Die ligt daar alleen maar om gezien te wordenmark-k schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:11:
[...]
Welke herrie? Hybrides zijn toch fluisterstil in de stad?mark-k schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:11:
[...]
Herriemark-k schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:11:
[...]
Die wagens zijn fluisterstil.mark-k schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:11:
[...]
Zie wel een halo.
Valt wel mee toch? Volgens mij zie ik een halo zitten. Of ben ik blind?
Nieuw hier? Wie is MV33?Lensent schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:13:
Voorspelling: MV33 gaat in de race out with a bang!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik vond em best wel op de RB14 lijken anders
PSN
Nee ze hebben die halo er vast gewoon op gephotoshopt
"When you grow up your heart dies"
Volgens Verstappen.nl is MV33 niet een persoon maar een MOK
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Weet je zeker dat het geen konijn was dan?
Toch wel grappig dan dat Haas de Renault van de F1 wereld isSmultie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:20:
[...]
Die was vlak daarvoor al alles verloren wat eraf kan
Ik dacht meer aan de Harley Davidson van de autowereld.Bansheeben schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:21:
[...]
Toch wel grappig dan dat Haas de Renault van de F1 wereld is
[ Voor 12% gewijzigd door mark-k op 24-05-2018 16:23 ]
Vrij zeker, een haas is namelijk een stuk trager als een konijn.
Smiling as the shit comes down...
Grosjean is waarschijnlijk nog niet volledig los gegaan. Die heeft alleen de muur even aangetikt.ScrooLoose schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:26:
Weinig incidenten nog, niet dat het nodig is maar je verwacht er altijd wel wat meer in Monaco.
Q en Race gaan nog wel mooie incidenten opleveren (hoop ik stiekem opScrooLoose schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:26:
Weinig incidenten nog, niet dat het nodig is maar je verwacht er altijd wel wat meer in Monaco.
Nee, maar volgens mij klopt het wel. Het probleem is dat Ferrari eerst nog even Kvyat moet dumpen.LoeWn schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:33:
skysports:
Eerste win van max, vanaf p4
Tweede win van max, vanaf p3,
derde win van max, vanaf p2
Dus max moet pole halen om te winnen nu.
Iemand dit al een keer opgevallen? Heb dit feitje nog nooit gehoord
Dan komt er dus ook geen 5e win als we die "logica" volgenLoeWn schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:33:
skysports:
Smiling as the shit comes down...
Dan zou hij moet vanaf p1 moeten starten, daar is niet perse een pole voor nodigLoeWn schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:33:
skysports:
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq