Ik had hetzelfde met Keroclima, na 2x het contactformulier ingevuld te hebben kreeg ik na de tweede keer 5 dagen later bericht.cjjsmeets schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:59:
Wil jullie een update geven over Keroclima, heb van het weekend nogmaals gemaild. En warempel maandag mailen ze me terug, dat de unit die uit voorraad was, toch alweer binnen was gekomen. Ze hebben gezegd dat ze dinsdag de verzendkosten en verdere procedure zouden mailen. Dinsdag kreeg ik dus ook echt netjes de verzendkosten binnen. En direct betaald: verzendkosten + order en dit laten weten met bewijs van overboeking en dat we op vakantie zijn binnenkort enkele dagen.
Vandaag, woensdag kreeg ik antwoord dat ze de bestelling dan met Dachser na onze vakantie dan zouden opsturen, dat ze niet zouden willen dat ze dan bij ons aan de deur staan in de vakantie, omdat de levertijden redelijk onvoorspelbaar zijn.
Eigenlijk gaat het nu heel netjes en correct. Reageren ook dus op emails, maar waarom ze vorige week niet hebben gereageerd, misschien geen Engelstalig personeel, of vakanties? Of een drukke week.
Climaled ging in mijn geval vele malen sneller.