Toon posts:

Airco bestellen in het buitenland

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:53
@MrOizo niet spannender maken dan het is. Wil je ontzorgd worden en ben je bereid daarvoor te betalen dan lekker een Nederlandse installateur benaderen.

Ben je handig en is het prijsverschil behoorlijk te noemen, dan al je moed verzamelen en in het buitenland bestellen. In het verleden was het aanschaffen van 2x een airco in het buitenland goedkoper dan 1x een airco in NL.

Wanneer je zelf een huis bouwt en het stort het half in elkaar dan heb je een hoop manuren in geld bespaart maar draag je zelf het risico, laat je het bouwen door een aannemer dan kan je degene aansprakelijk stellen.

Ik heb zelf een ventilatorrol uit balans gehad, verkoper een mailtje gestuurd (UK) met een filmpje en vervolgens kreeg ik een nieuwe rol a €100 gratis toegestuurd. Ik heb deze zelf vervangen. Een dure monteur in NL had natuurlijk ook gekund.

Het vinden van een monteur met tijd welke ook nog eens aan niet door hem/haar geleverd materiaal wil sleutelen is een behoorlijke uitdaging. Is een kwestie van tijd, in de CV ketel branche is bovenstaand namelijk wel heel “normaal”.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Speedfightserv
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17-09 14:16
Appie Heijn schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:54:
@MrOizo

Het vinden van een monteur met tijd welke ook nog eens aan niet door hem/haar geleverd materiaal wil sleutelen is een behoorlijke uitdaging. Is een kwestie van tijd, in de CV ketel branche is bovenstaand namelijk wel heel “normaal”.
In de CV wereld hoef je bij de meeste ook niet met je zelf gekochte CV-Ketel aan te komen.
De meeste zullen ook gewoon doei zeggen.

Reparatie etc. is iets anders. Daar wordt zo ver ik weet in de airco wereld ook niet moeilijk over gedaan.

Tegenwoordig mag je ook niet meer zelf aan de CV sleutelen, is nu net zoals de F-gassen een beschermd beroep geworden. :)

13 x Trina 300 = 3900 wp op Solax omvormer, dak zuid | PVOutput

• Pindakaas
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:30
Ik ben momenteel op vakantie in Italië en ik liep per toeval tegen een paar modellen aan en moest gelijk aan dit topic denken. Weet iemand of 1 van deze units de moeite waard is?

Een Google actie leert mij dat dit voornamelijk budget lijnen zijn?

don't mind me

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:08
Pindakaas schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:21:
Ik ben momenteel op vakantie in Italië en ik liep per toeval tegen een paar modellen aan en moest gelijk aan dit topic denken. Weet iemand of 1 van deze units de moeite waard is?

Een Google actie leert mij dat dit voornamelijk budget lijnen zijn?

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Die LG hier hangen, is weinig budgetlijn aan hoor :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Pindakaas
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:30
Ja de LG had ik nou net niet gegoogled :+

Toch 200 euro goedkoper dan in Nederland als ik zo snel kijk. Maar 3.5kw is waarschijnlijk wel een beetje overdreven voor een slaapkamer. En door de plaatsing zit het er ook niet echt in om de overige slaapkamers op die verdieping fatsoenlijk te koelen. Hummm lastig :Y)

don't mind me

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:08
Pindakaas schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:17:
Ja de LG had ik nou net niet gegoogled :+

Toch 200 euro goedkoper dan in Nederland als ik zo snel kijk. Maar 3.5kw is waarschijnlijk wel een beetje overdreven voor een slaapkamer. En door de plaatsing zit het er ook niet echt in om de overige slaapkamers op die verdieping fatsoenlijk te koelen. Hummm lastig :Y)
Meestal kan een 3,5 net zover terugschakelen als een 2,5 ;)
Ik heb ze beide, 3,5 op zolder en 2,5 op slaapkamer, zie eerdere post in dit topic.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• CyrielCC
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:21
Hier ook via tavolla.com een airco besteld, de Toshiba Haori, zondag besteld, vandaag in huis! Veel update mailtjes gekregen en een tracking code, gister gebeld door de Nederlandse transporteur om te vragen wanneer hij langs kon komen. Vanochtend onbeschadigd bezorgd. Tevreden met de service van tavolla :) Bezorgingskosten waren wel vrij duur trouwens, 230 euro.
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee