De prijzen zijn door verbeterd aanbod veel gelijker geworden dan een aantal jaren geleden. Verder zijn sommige modellen en merken echt nog veel goedkoper, maar gelukkig veel beter tegenwoordig!bull dog schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 15:27:
Ik heb net een airco laten installeren om m'n verwarmingsfactuur een beetje te verlagen in de toekomst: Daikin perfera ftxm-25, een stylish ftxa-42 en een 3mxm52(moest normaal een 2mxm50 zijn, maar deze was niet dadelijk op stock), ik heb totaal iets meer dan 4000€ uitgegeven, maar als ik bij verschillende online (buitenlandse) webshops kijk dan krijg ik zelfs hogere prijzen te zien-of minder dan 300 euro verschil???
Misschien ligt het aan mij, doe ik iets verkeerd? Ik heb gewoon lukraak twee Italiaanse winkels genomen waarnaar hierboven verwezen wordt.![]()
Zag dit topic nu pas, maar ik snap dus niet waarom velen de moeite doen om alles in het buitenland te kopen, zelf te plaatsen(of laten plaatsen) om dan duurder uit te komen dan een lokaal bedrijf. Fijne is natuurlijk dat ik lokaal een aanspreekpunt heb indien er iets mis zou gaan én garantie op toestellen en installatie bij hetzelfde bedrijf.
Ik heb wel nog een omniumverzekering erbij genomen(hoefde niet hoor) om de volgende jaren niet voor verrassingen te komen staan-onderhoudscontract is daar natuurlijk een onderdeel van.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Autonomy-EV || Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/v34iJpV8GhbdFmOhJqEIU11M.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Kj3Xn4g7pKBdq7MJe1vqyx82.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G6M4VJkfTO2MG2KBnW25bPGn.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/He8mkd1fBrJ7Ti80DLEB6iOg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m3yivWU3kzxXROVWCUsiy6SJ.jpg?f=fotoalbum_large)