[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste
Acties:
  • 76.794 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:14:
[...]

Persoonlijk vind ik dat je nooit zou moeten willen bedanken voor de eer om voor je land uit te komen, zeker niet als professional. Maar de redenatie dat hij geen perspectief ziet om wél serieus genomen te worden kan ik ook wel volgen.
Niet helemaal mee eens. Die gasten zijn ook gewoon met hun werk bezig. Aan de ene kant is het het scheiden van werk en prive. Dus af en toe een beetje meer prive pakken kan ook een reden zijn. Zeker als het meedoen met oranje je in je eigen ontwikkeling of ambitie niets (meer) brengt. En misschien nog wel belangrijker, als het niets brengt, het verstoort mogelijk wel je ambities/ontwikkeling bij je club. Extra kans op blessures, discontinuitiet in trainingsprogramma.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:20:
https://nos.nl/artikel/22...tegen-uitbreiding-wk.html

De organisatie van Qatar in 2022 is al een en al drama en we gaan al in november-december spelen met de kerstboom naast de tv.... Komen er een paar aanzetten met het idee om nog meer landen toe te laten.

Wat is dat toch een k*t WK daar in Qatar. Landje is 1/4 van Nederland qua oppervlakte en er wonen 2 miljoen mensen. Hoe kan je daar in godsnaam een wk organiseren voor 48 landen? Die 32 landen die nu al meedoen moet ik ook nog maar zien :')
Landen/spelers moeten dit toernooi gewoon boycotten. Verstoort de nationale competitie teveel.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Ankona schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:25:
[...]

Landen/spelers moeten dit toernooi gewoon boycotten. Verstoort de nationale competitie teveel.
Ik had ook gehoopt dat dat zou gebeuren en dat Qatar de organisatie zou worden ontnomen. Dat gaat echter niet gebeuren want iedereen vindt het allemaal wel best.

Echt compleet van de pot gerukt dat een land waar het in de zomer 40 tot 50 graden is eerst de organisatie krijgt toegewezen en men achteraf zich af gaat vragen hoe het nou moet met die hitte en dan dus met die oplossing komen om in de herfst/winter te spelen.

Maar goed, Qatar heeft inmiddels al vet geïnvesteerd en is nu met slaven stadions aan het bouwen. Als de FIFA de organisatie van Qatar zou ontnemen dan dumpt Qatar een mega claim bij de FIFA dus het leed is al geschied vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:42
Dost moet het echt hebben van de goede voorzet, maar spelers met goede voorzetten hebben we niet echt in Oranje.

Ik zag gisteren op Reddit nog een post over Dost dat hij zondag voor het eerst sinds maart 2017 de bal eerst aannam voordat hij scoorde.
Since he joined Sporting in the summer of 2016 he has scored a total of 68 goals, and now for only 4 of them he took a touch before scoring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:33
Sjurm schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:38:
Dost moet het echt hebben van de goede voorzet, maar spelers met goede voorzetten hebben we niet echt in Oranje.

Ik zag gisteren op Reddit nog een post over Dost dat hij zondag voor het eerst sinds maart 2017 de bal eerst aannam voordat hij scoorde.

[...]
Brenet als linksback en Dost schiet ze er in als warme broodjes :*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:14:
[...]

Nou ik lees wat verder en merk dat hij zich gewoon niet serieus genomen voelt. Dat sentiment begrijp ik wel want of hij nu in de basis begon of als 'pinch hitter' gebruikt werd, afgezeken werd hij toch wel.

Persoonlijk vind ik dat je nooit zou moeten willen bedanken voor de eer om voor je land uit te komen, zeker niet als professional. Maar de redenatie dat hij geen perspectief ziet om wél serieus genomen te worden kan ik ook wel volgen.

Ik vind het wel jammer, denk dat hij wel van meerwaarde kan zijn. Maar dit zegt ook wel iets over mentaliteit en emotionele stabiliteit. Het zij zo.
Ik zie zijn meerwaarde echt totaal niet, dus kan er niet mee zitten dat ie niet meer wil. Als ie nou in een serieuze competitie zou spelen ipv 1 met 3 fatsoenlijke teams en de rest brandhout, en dan nog steeds veel zou scoren, ja dan was het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56
toolkist schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:44:
[...]

Ik zie zijn meerwaarde echt totaal niet, dus kan er niet mee zitten dat ie niet meer wil. Als ie nou in een serieuze competitie zou spelen ipv 1 met 3 fatsoenlijke teams en de rest brandhout, en dan nog steeds veel zou scoren, ja dan was het een ander verhaal.
Die mening deel ik dus ook. Hij scoort ook totaal niet tegen die drie andere grote clubs (Braga, Benfica en Porto). Bij Wolfsburg liet 'ie het een halfjaar lang wel zien, dus volgens mij kan hij het zeker wel op niveau.

Misschien een idee om eens te oefenen met Willems als LB en Karsdorp als RB met Dost in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Fleximex schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:41:
[...]

Brenet als linksback en Dost schiet ze er in als warme broodjes :*) ;)
Kopt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
[...]

Volgens mij is dit precies de reden dat hij bedankt. Als je anderhalve leuke wedstrijd in de Eredivisie speelt wordt je geselecteerd en opgeroepen, als je in minimaal net zo sterke buitenlandse competitie topscorer bent, het ook prima doet Europees en eigenlijk de enige echte spits bent die we op het moment hebben dan 'ben je geen meerwaarde'.

Al is het maar als pinch hitter, natuurlijk heeft Dost meerwaarde. En het is niet alsof er verder spelers zijn die wel renderen in Oranje, het is niet voor niets dat we zijn afgegleden naar een heel bedenkelijk niveau en ons niet eens weten te plaatsen voor eindtoernooien.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 17-04-2018 13:51 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Touché

Ow nee wacht. Dat doet hij dus bijna nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Interessant scenario voor de bekerfinale deze zondag. Feyenoord/AZ maken kans op directe plaatsing voor Europees voetbal.

Vanwege het slechte staat van het Nederlands voetbal op het moment speelt iedereen play offs. Maar er is een opmerkelijk scenario:

Wanneer Arsenal of Olympique Marseille de EL wint, dan verschuift het EL-ticket naar het eerstvolgende land op de UEFA-ranking, dat is Nederland. Dit betekent dat de winnaar van de beker direct geplaatst is voor de EL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... zo lang de bondscoaches verdommen om het team in dienst te laten spelen voor de spits dan gaan spelers als Dost nooit scoren in Oranje. Twee fatsoenlijke buitenspelers die opstomen naar de achterlijn, de bal hoog in de 16 brengen en Dost gaat ze echt wel maken. Alleen hebben wij Nederlandse buitenspelers die liever naar binnentrekken en zelf schieten. Die denken allemaal dat ze Robben zijn.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:54:
Tja... zo lang de bondscoaches verdommen om het team in dienst te laten spelen voor de spits dan gaan spelers als Dost nooit scoren in Oranje. Twee fatsoenlijke buitenspelers die opstomen naar de achterlijn, de bal hoog in de 16 brengen en Dost gaat ze echt wel maken. Alleen hebben wij Nederlandse buitenspelers die liever naar binnentrekken en zelf schieten. Die denken allemaal dat ze Robben zijn.
Heel de wereld speelt tegenwoordig met naar binnen snijdende vleugelspelers. Daar zijn wij echt niet uniek in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:01:
Heel de wereld speelt tegenwoordig met naar binnen snijdende vleugelspelers. Daar zijn wij echt niet uniek in.
Ik heb het dan ook over wedstrijden waarin Dost als spits staat. Als je voor hem kiest dan moet je ook zorgen dat hij op de juiste manier bediend wordt. Doe je dat niet en speel je met naar binnentrekkende vleugelaanvallers dan moet je Dost niet opstellen.

Voetbal blijft een spelletje waarbij je meer goals moet maken dan je tegenstander. En Dost is een spits die makkelijk scoort, mits op de juiste manier bediend.

Dat zelfde zie je bij Huntelaar. Die is ook beperkt in zijn spel. Als je die opstelt dan moet je daar het spel op aanpassen, anders heeft een dergelijke type spits echt geen meerwaarde en gaat deze ook niet scoren. Enkel met goede voorzetten zal een dergelijke spits scoren, die moeten het niet hebben van loopacties en dribbelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Han op 17-04-2018 14:10 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Tja, moet je dan je team om dost heen bouwen, of is dost niet de juiste spits voor je systeem?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:15
Han schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:54:
Tja... zo lang de bondscoaches verdommen om het team in dienst te laten spelen voor de spits dan gaan spelers als Dost nooit scoren in Oranje. Twee fatsoenlijke buitenspelers die opstomen naar de achterlijn, de bal hoog in de 16 brengen en Dost gaat ze echt wel maken.
Welk land speelt nog op die manier? We hebben gewoon de spelers niet om op een manier te spelen die Dost in stelling brengt. Bovendien: tegen ploegen als Engeland of Portugal zijn we als Nederland niet meer de bovenliggende partij dus dan komen we sowieso niet meer zoveel in de zestien.

Dan kan Dost wel gaan miepen maar hij zal moeten erkennen dat hij gewoon niet zo goed is in het spelletje dat dit Oranje moet spelen. Prima vent om opportunistisch een achterstand mee goed te maken of Andorra onder de voet te lopen maar totaal ongeschikt om Portugal te bespelen.

@aicaramba
Je kiest een systeem op basis van je complete selectie. Dost is geen Robben om wie je het systeem heen bouwt. Als er al spelers zijn waar we het systeem omheen zouden moeten bouwen dan zijn dat v Dijk, de Vrij en De Ligt: verdedigers.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 17-04-2018 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

aicaramba schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:07:
Tja, moet je dan je team om dost heen bouwen, of is dost niet de juiste spits voor je systeem?
Beide...

Kies je voor Dost dan zal je je spel moeten aanpassen. Wil je een anders systeem spelen dan stel je Dost niet op.

En dan kun je wel stellen dat Dost loopt te miepen, maar hij laat elke week zien dat hij makkelijk scoort. Dat Nederland niet zo vaak in de 16 komt van de tegenstander is juist een reden om hem te gebruiken. Voetballend komen wij te kort, dus hoge ballen in de 16 zijn dan de oplossing. Dat doet PSV ook wanneer ze er voetballend niet doorheen komen. Hun spits is ook kopsterk en forceren op die manier wel doelpunten.

Maar zijn er alternatieven? Gaat een speler als Weghorst het beter doen als een Dost? Oranje zit niet ruim in de spitsen, we hebben geen van Nistelrooij’s en Patrick Kluiverts meer rondlopen in de buitenlandse competities. De enige die in het buitenland nog aan de lopende band scoort is Dost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Han schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:17:
[...]
Dat Nederland niet zo vaak in de 16 komt van de tegenstander is juist een reden om hem te gebruiken.
Nee, het gaat natuurlijk ook om de manier waarop je in de zestien komt. Als je geen druk kunt zetten komt Dost ook niet op de plek waar hij makkelijk scoort.
Voetballend komen wij te kort, dus hoge ballen in de 16 zijn dan de oplossing. Dat doet PSV ook wanneer ze er voetballend niet doorheen komen. Hun spits is ook kopsterk en forceren op die manier wel doelpunten.
Verschil: die spits kun je ook vanuit de eigen helft aanspelen om de snelle mensen bij te laten sluiten. Dost niet, is gebleken. En PSV speelt vooral tegen tegenstanders die minder zijn dan zij.
Maar zijn er alternatieven?
Er mee ophouden met een klassieke spits te spelen. We hebben geen vleugelspitsen en geen middenvelders die hangend kunnen spelen in een 442. Dus met een "beperkte" spits kan Oranje op dit moment helemaal niets zodra een tegenstander enig niveau heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 17-04-2018 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Dost kan prima functioneren als je opkomende backs hebt (check) en er een creatieve bewegelijke spits naast hebt (check). Er moet echt wel een systeem te bedenken zijn waar je de statische spits Dost laat samen spelen met de bewegende Depay (en/of Promes). 5-2-3 met backs die het hele veld bespelen en spitsen die bij balverlies inzakken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:36:
Nee, het gaat natuurlijk ook om de manier waarop je in de zestien komt. Als je geen druk kunt zetten komt Dost ook niet op de plek waar hij makkelijk scoort.
Onzin... zelfs een ploeg als Andorra komt in de 16 van de tegenstander. De crux is juist dat Oranje het met combinatievoetbal en acties wil doen. En daarvoor zijn de spelers te beperkt. Je spits bedienen met hoge ballen in de 16 is wat dat betreft eenvoudiger.
Verschil: die spits kun je ook vanuit de eigen helft aanspelen om de snelle mensen bij te laten sluiten.
Om vervolgens weer te gaan zien dat die snellere spelers van Oranje de bal weer inleveren. Onze spelers hebben wellicht de snelheid maar absoluut niet de kwaliteit om er vervolgens wat goeds mee te doen. De kans dat je tegen een counter aan loopt op die manier is zeer groot en dan ben je met spelers als Strootman gewoon de sjaak.
Er mee ophouden met een klassieke spits te spelen. We hebben geen vleugelspitsen en geen middenvelders die hangend kunnen spelen in een 442. Dus met een "beperkte" spits kan Oranje op dit moment helemaal niets zodra een tegenstander enig niveau heeft.
De pest is dat onze middenvelders net zo beperkt zijn. Net als onze vleugelspitsen. Je houdt 0,0 scorend vermogen over op die manier. Die speelwijze is leuk als je scorende aanvallende middenvelders hebt, dan kun je prima spelen zonder echte spits.

Hoe dan ook, het blijft triests dat Oranje geen manier heeft bedacht om Dost te laten renderen. Die keren dat Dost mee deed stond hij op een eiland en moest hij toezien hoe vleugelspitsen keer op keer naar binnentrokken in plaats van een fatsoenlijke voorzet te geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 21:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het is mij duidelijk, Dost heeft een terechte keuze gemaakt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:15:
Dost kan prima functioneren als je opkomende backs hebt (check) en er een creatieve bewegelijke spits naast hebt (check). Er moet echt wel een systeem te bedenken zijn waar je de statische spits Dost laat samen spelen met de bewegende Depay (en/of Promes). 5-2-3 met backs die het hele veld bespelen en spitsen die bij balverlies inzakken.
Zo speelde Koeman dus tegen Engeland. Daverend succes.........
Han schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:16:
[...]
Onzin... zelfs een ploeg als Andorra komt in de 16 van de tegenstander.
Maar niet met een aanval over de vleugels. En hooguit één a twee keer per wedstrijd. Als die ene keer dan een actie a la Robben oplevert zeg ik prima: daar stemmen we het systeem op af. Maar laten we realistisch zijn: Dost is niet zo goed dat je hem a la Robben voor één bevlieging kunt opstellen
De crux is juist dat Oranje het met combinatievoetbal en acties wil doen.
Volgens mij is Koeman bezig daarin verandering te brengen. En we hebben kunnen zien wat dan wel werkt en wat niet werkt. Beweeglijkheid, in alle linies, bleek dan beter te werken.
En daarvoor zijn de spelers te beperkt. Je spits bedienen met hoge ballen in de 16 is wat dat betreft eenvoudiger.
Hoge ballen moeten gegeven worden. Achter zo'n spits moet je ook de juiste middenvelders hebben. Het is een belediging voor ploegen die zo spelen om dat simpel te noemen.
De pest is dat onze middenvelders net zo beperkt zijn. Net als onze vleugelspitsen. Je houdt 0,0 scorend vermogen over op die manier. Die speelwijze is leuk als je scorende aanvallende middenvelders hebt, dan kun je prima spelen zonder echte spits.
Depay en Promes scoren, in betere competities, in een vrije rol, anders aardig hoor. We hebben juist kunnen zien dat je deze spelers beperkt door ze op de vleugel in dienst van een spits te laten spelen.
Hoe dan ook, het blijft triests dat Oranje geen manier heeft bedacht om Dost te laten renderen. Die keren dat Dost mee deed stond hij op een eiland en moest hij toezien hoe vleugelspitsen keer op keer naar binnentrokken in plaats van een fatsoenlijke voorzet te geven.
Dat is het moderne voetbal. Dost is een modale spits, stukken minder dan in het verleden een Wim Kieft. Sneu voor die jongen dat het spel niet aansluit bij hem maar echt bezopen om je hele elftal op zo'n speler in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:29

Pubbert

random gestoord

Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:51:
Wat een verschil in beleving van het landskampioenschap. Het is een beetje feest in Eindhoven waar het lokale provincieclubje weer eens een titel pakt :+ Dat is een beeld wat we wel gewend zijn natuurlijk.

Vorig jaar eindelijk een titel voor Feyenoord en 150.000 man op de Coolsingel.

Heb hier 3 PSV collega's rondlopen... Praatjes dat ze hebben joh :P
In 2016 waren er ook 100.000 in Eindhoven met de huldiging, in 2015 ook, wat het verschil met dit jaar inhoud weet ik niet. Misschien is Eindhoven "huldigings moe" :P

Bij de huldiging van Ajax in 2014 waren maar 35.000. In 2011 lees ik van 50 tot 80.000. (Al werd toen wel het hele museumplein gesloopt :P )

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 17:13
[...]

Gelukkig selecteren we ook geen spelers uit de eredivisie, Rusland etc

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat grotendeels toe te schrijven was aan bepaalde aanvallers waar je niets dan positiefs over schijnt te mogen zeggen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:41:
[...]

Gelukkig selecteren we ook geen spelers uit de eredivisie, Rusland etc
Als die niks brengen en niet meer geselecteerd worden, wordt er ook niet geroepen dat het NL elftal zo aangepast moet worden dat ze beter renderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:58
Zo, ik ben weer een beetje boven Jan na 2 dagen maximaal feest. Hier nog wat gebeurt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:42:
[...]

Wat grotendeels toe te schrijven was aan bepaalde aanvallers waar je niets dan positiefs over schijnt te mogen zeggen.
Volgens mij stond het middenveld niet goed waardoor we een mannetje tekort kwamen maar je zag toch duidelijk ook dat Dost in deze samenstelling en tegen een betere tegenstander tekort komt.

En dan kun je wel zeggen dat je het team op Dost moet afstemmen maar dan kun je net zo goed zeggen dat je het team op Depay of Promes moet afstemmen. Maar geen enkele speler in Nederland is zo goed dat je alles daar op aanpast.

Koeman heeft twee opstellingen geprobeerd, eentje met en eentje zonder Dost. Bezopen dat hij nu dan zou moeten bedanken. Hij doet alsof hij Seedorf is.

Ik vind Dost overigens de ideale pinchhitter. Jammer dat hij bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 17-04-2018 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@D-e-n

Volgens mij is er ook niemand die met z'n volle verstand gaat beweren dat we Dost als eerste spits moeten aanstellen en daar heel oranje omheen moeten bouwen. Het enige wat anderen en ik zeggen is dat áls je hem gebruikt, je wel moet zorgen dat je team daar ook op ingesteld is.

Het is te vaak geweest dat het team gewoon rampzalig slecht op hem aan sloot of dat hij het nog even mocht proberen in een opstelling waar een breekijzer geen schijn van kans had.
Aan de andere kant heeft hij het in sommige wedstrijden ook gewoon totaal niet laten zien als hij wel de kans kreeg. Wellicht begrijpelijk als je al zo onder een vergrootglas ligt, maar niet handig.
Onder de streep vind ik het wel jammer. Het is met afstand de beste 'echte spits' die we hebben. Ook al past een tactiek met beweeglijke aanvallers nu beter, het is altijd fijn om zo'n spits achter de hand te hebben voor als het echt moet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:20:
https://nos.nl/artikel/22...tegen-uitbreiding-wk.html

De organisatie van Qatar in 2022 is al een en al drama en we gaan al in november-december spelen met de kerstboom naast de tv.... Komen er een paar aanzetten met het idee om nog meer landen toe te laten.

Wat is dat toch een k*t WK daar in Qatar. Landje is 1/4 van Nederland qua oppervlakte en er wonen 2 miljoen mensen. Hoe kan je daar in godsnaam een wk organiseren voor 48 landen? Die 32 landen die nu al meedoen moet ik ook nog maar zien :')
Heerlijk, kan al niet wachten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
@Gonadan
Dan zijn we het waarschijnlijk niet eens zo oneens over de tactische gang van zaken? Ik vind enkel dat Dost door te bedanken nu de indruk geeft dat we dat we hem wel als onbetwiste nummer één zouden moeten zien en dat is niet realistisch. Koeman is nota bene net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
D-e-n schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:18:
@Gonadan
Dan zijn we het waarschijnlijk niet eens zo oneens over de tactische gang van zaken? Ik vind enkel dat Dost door te bedanken nu de indruk geeft dat we dat we hem wel als onbetwiste nummer één zouden moeten zien en dat is niet realistisch. Koeman is nota bene net begonnen.
Bast Dost overschat zichzelf een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Denk dat Dost zijn kwaliteiten overschat.

Dost is een afmaker voor de rest niets, en rendeert alleen als je de juiste spelers om hem heen zet.
De spelers om hem te laten renderen hebben we niet en al zouden we deze hebben zou ik geen 2 of 3 spelers op offeren om in dienst van hem te laten spelen, simpelweg omdat hij niet goed genoeg is.

Hij doet het nu 2 seizoenen goed in Portugal, en die competitie is niet meer wat het een paar jaar geleden is geweest. Het verbod op 3rd party ownership was een grote klap voor de Portugese competitie.

Hij heeft bij Oranje toch aardig wat kansen gehad en liet zien dat hij niet veelzijdig is en tegen sterke verdedigingen onzichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Twente gaat zijn laatste strohalm grijpen. Die gaan we volgend jaar gewoon in de eredivisie zien ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:04
PEC is wel echt het slechts presterende team van dit kalenderjaar.

Ik neem aan dat Ajax van 't Schip wel wil hebben als trainer :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bijna vergeten :)

Eredivisie speelronde 32
17.04. 18:30 FCTwente v PECZwolle
17.04. 20:45 scHeerenveen v ADO Den Haag

18.04. 18:30 AZ v Vitesse
18.04. 18:30 Roda JC v PSV
18.04. 19:45 Excelsior v Heracles
18.04. 20:45 Sparta v NAC
18.04. 20:45 Willem II v Feyenoord

19.04. 18:30 FC Utrecht v FC Groningen
19.04. 20:45 Ajax v VVV-Venlo

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Er is nog niks aan de hand als Sparta van NAC wint een dat is ook niet bepaald onmogelijk.
En PSV, met de aderen nog vol alcohol, kan ook zomaar van Roda verliezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:58
Pubbert schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:33:
[...]

In 2016 waren er ook 100.000 in Eindhoven met de huldiging, in 2015 ook, wat het verschil met dit jaar inhoud weet ik niet. Misschien is Eindhoven "huldigings moe" :P

Bij de huldiging van Ajax in 2014 waren maar 35.000. In 2011 lees ik van 50 tot 80.000. (Al werd toen wel het hele museumplein gesloopt :P )
Ik ben er in 2005 tm 2008, 2015 + 2016 en afgelopen 2 dagen geweest, maar ik had de indruk dat het dit jaar drukker was dan in 2015 en misschien ook wel dan in 2016. Ik (en met mij meerdere die er waren) heb twijfels bij die genoemde 65k. De zero's was het kampioenfeest trouwens bijna altijd aansluitend op de wedstrijd (behalve na 29 april 2007 volgens mij) en dat komt de opkomst sowieso ten goede. Maandagen hebben dan toch een bepaalde drempel in zich.

Hoge opkomst in 2015 was wel te verklaren omdat het lang geleden was, in 2016 was de ontknoping natuurlijk bizar en onverwacht. Maar zowel zondag als gisteren was het in Eindhoven ram vol, dus zo'n groot verschil was het volgens mij helemaal niet. Dit was uiteraard ook een hele mooie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Twente gaat winnen, moet je opletten wat Sparta morgen gaat doen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Wat een drama is dat Pec Zwolle, nog slechter dan dat plastic veld van ze.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:18:
@Gonadan
Dan zijn we het waarschijnlijk niet eens zo oneens over de tactische gang van zaken?
Dat denk ik ook niet.
Ik vind enkel dat Dost door te bedanken nu de indruk geeft dat we dat we hem wel als onbetwiste nummer één zouden moeten zien en dat is niet realistisch. Koeman is nota bene net begonnen.
Dat is één scenario. Ik krijg de indruk dat hij graag gebruikt wordt op een manier die zin heeft en dat hij graag serieus genomen wordt, daar ziet hij blijkbaar geen perspectief meer in.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat onderin nog heel spannend worden de resterende wedstrijden! Leuk voor iedereen die van spanning houdt! (moet alleen je club daar natuurlijk niet bij zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:55

Fiber

Beaches are for storming.

D-e-n schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:27:
[...]

Zo speelde Koeman dus tegen Engeland. Daverend succes...
Dat dus. Met 5-2-3 wordt je middenveld compleet overlopen. Ik denk dat de 5-3-2 tegen Portugal al veel stabieler was, ongeacht de uitslag. Als ze dat een beetje creatief uitvoeren kun je er alle kanten mee op met diepgaande backs en/of een inschuivende centrale verdediger, afhankelijk van de tegenstander.

En ik vind dat de spitsen van het Nederlands Elftal ook moeten kunnen voetballen. Alleen voorzetten kunnen binnenkoppen is mijns inziens niet voldoende.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:39:
Gaat onderin nog heel spannend worden de resterende wedstrijden! Leuk voor iedereen die van spanning houdt! (moet alleen je club daar natuurlijk niet bij zitten).
Als Spartaan zijnde kan ik je zeggen dat ik het totaal niet spannend vind en de bui al voel hangen... :')

Resterende wedstrijden:
Sparta-NAC
Feyenoord-Sparta
Sparta-Heracles

In eigen huis moet je er vol op klappen, Feyenoord uit hebben we niet zulke goede uitbalans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik ben wel benieuwd naar wat PSV gaat doen. Cocu is wel een coach die gewoon zoveel eerste elftal spelers als kan gaat opstellen. Ik dacht 3 jaar geleden ook niet dat PSV die 88 punten zou halen.
Maar na het kampioenschap en feest komen ze uit tegen Excelsior met 10 man gewoon terug van een 2-1 achterstand naar een 2-2 en laatste minuut zelfs 2-3 overwinning.
En de laatste wedstrijd uit tegen ADO komen ze 1-0 achter, 1-1 gelijk, weer 2-1 achter en 2-2 gelijk en je raadt het of niet: 2-3 laatste minuut en een puntenrecord voor PSV.

Het kan echt alle kanten op met de wedstrijd tegen Willem II in het achterhoofd.

Edit:
Is het trouwens niet raar dat PSV woensdag om 18:30 moet spelen na een 16:45 wedstrijd op de zondag (plus een kampioensfeest al kun je dat natuurlijk niet van te voren weten). Het is toch bekerfinale komend weekend? Waarom dat niet zoals Ajax laat op de donderdag. Het is dat ze al kampioen zijn... :+

[ Voor 21% gewijzigd door Fleximex op 18-04-2018 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
https://www.rijnmond.nl/n...p-naar-thuiswedstrijd-NAC

Dickie is in ieder geval aardig knorrig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik hoop dat Twente de rechtstreekse degradatie ontloopt. Ondanks alle malaise waar de club al voor gestraft is, gun ik het de supporters gewoon niet. Er zitten gemiddeld per wedstrijd meer dan 25.000 bezoekers in het stadion, zo’n club hoort naar mijn mening niet thuis in de Jupiler League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Han schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:09:
Ik hoop dat Twente de rechtstreekse degradatie ontloopt. Ondanks alle malaise waar de club al voor gestraft is, gun ik het de supporters gewoon niet. Er zitten gemiddeld per wedstrijd meer dan 25.000 bezoekers in het stadion, zo’n club hoort naar mijn mening niet thuis in de Jupiler League.
Bestuurders en supporters moeten de club gewoon splitsen in twee clubs. Twente Bestuur gaat naar de Jupiler League en Twente Supporter mag in de Eredivisie blijven. Bij Twente Bestuur moet Joop Munsterman verplicht vrijwilligerswerk doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dat kan ik eigenlijk niet ontkennen, veel respect voor de Twente supporters die aan moesten zien dat een stelletje klootviolen hun club kapot maakt.

Aan de andere kant: Liever zij dan wij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

En toch is er structureel iets mis en is dit misschien een logisch resultaat. Het gedoe met een bijna faillissement van nog niet zo lang geleden. Je zou ook kunnen zeggen dat het mazzel is dat ze nog bestaan.

Persoonlijk denk ik wel dat ze degraderen. Verder heb ik niet zo'n hoge pet op van Twente-supporters. Ze denken nogal veel van zichzelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 18-04-2018 09:16 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Nog Feyenoorders naar de finale?

Hier het Zalmhuis arrangement genomen,

3 gangen lunch open bar
Watertaxi naar de kuip
Lange zijde kaarten.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vlassie1980 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:52:
[...]

Als Spartaan zijnde kan ik je zeggen dat ik het totaal niet spannend vind en de bui al voel hangen... :')

Resterende wedstrijden:
Sparta-NAC
Feyenoord-Sparta
Sparta-Heracles

In eigen huis moet je er vol op klappen, Feyenoord uit hebben we niet zulke goede uitbalans :)
Ik zie een uitermate prettig scenario voor Sparta. Heracles speelt dan waarschijnlijk nergens meer om en ik kan mij zo voorstellen dat die het helemaal niet erg vinden om de concurrent van Twente wat puntjes te gunnen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:26:
[...]

Ik zie een uitermate prettig scenario voor Sparta. Heracles speelt dan waarschijnlijk nergens meer om en ik kan mij zo voorstellen dat die het helemaal niet erg vinden om de concurrent van Twente wat puntjes te gunnen. ;)
Dat sentiment speelt meer bij de aanhang dan bij de selectie . (en eigenlijk is dat maar goed ook. De teams moet zelf via de sportieve weg hun plek bemachtigen)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
Gunner schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:15:
[...]

En toch is er structureel iets mis en is dit misschien een logisch resultaat. Het gedoe met een bijna faillissement van nog niet zo lang geleden. Je zou ook kunnen zeggen dat het mazzel is dat ze nog bestaan.

Persoonlijk denk ik wel dat ze degraderen. Verder heb ik niet zo'n hoge pet op van Twente-supporters. Ze denken nogal veel van zichzelf.
Hier een Twentse (mooi weer ;) ) supporter.

Kan me heel goed voorstellen dat het sentiment over Twente niet al te best is in de rest van Nederland. Door het frauduleuze wanbeleid van het bestuur zijn andere clubs benadeeld, dus dat iedereen het even gehad heeft met Twente verbaast met niks.

Het zou voor het imago van de club dan ook beter zijn als ze zouden degraderen, om zich vervolgens op eigen kracht weer terug te vechten. Maar ik ben bang dat de club een degradatie niet zou overleven. De kosten (rentelasten, selectie, stadion) zijn dusdanig dat deze niet te dragen zijn voor een club met Jupiler-League inkomsten. Dat zou de club m.i. niet overleven, en dus duim ik wel voor lijfsbehoud.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Mars18 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:48:

3 gangen lunch open bar
Watertaxi naar de kuip
Lange zijde kaarten.
Zijn deze kaarten nog te bestellen of iets? Ik ben SCC-houder maar ben niet ingeloot voor kaarten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
JST94 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:51:
[...]

Zijn deze kaarten nog te bestellen of iets? Ik ben SCC-houder maar ben niet ingeloot voor kaarten. :(
Het was wel 370 euro :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Mars18 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:48:

3 gangen lunch open bar
Watertaxi naar de kuip
Lange zijde kaarten.
Goeie tip, dan weet ik dat ik op die dag het Zalmhuis moet vermijden, normaal wel een mooie plek voor een diner/lunch :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

alexbl69 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:34:
Het zou voor het imago van de club dan ook beter zijn als ze zouden degraderen, om zich vervolgens op eigen kracht weer terug te vechten. Maar ik ben bang dat de club een degradatie niet zou overleven. De kosten (rentelasten, selectie, stadion) zijn dusdanig dat deze niet te dragen zijn voor een club met Jupiler-League inkomsten. Dat zou de club m.i. niet overleven, en dus duim ik wel voor lijfsbehoud.
Dat is ook een beetje mijn sentiment als niet-Twente-supporter. Ik ben wel een beetje klaar met alle mazzel die ze gehad hebben na al die naaistreken, maar ik gun het de club ook weer niet om op te houden te bestaan. Dat gaat een stap te ver.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
Een beetje nederigheid zou de gemiddelde Twente supporter niet misstaan in ieder geval.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ik snap die doom scenario's ook niet echt. Als je ziet met wat voor een amateur budget Excelsior al een paar jaar mee kan komen in de ED, hoe moeilijk moet het dan zijn voor een regionale trots om fondsen te werven onder de lokale aanhang en zo het hoofd boven water te houden? Hun stadion biedt in elk geval veel meer mogelijkheden om geld te verdienen en in hun eigne stad hebben ze geen twee sportieve concurrenten.

Of hebben ze geen trouwe aanhang en enkel mooi weer supporters?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:11:
[...]

Dat is ook een beetje mijn sentiment als niet-Twente-supporter. Ik ben wel een beetje klaar met alle mazzel die ze gehad hebben na al die naaistreken, maar ik gun het de club ook weer niet om op te houden te bestaan. Dat gaat een stap te ver.
Degradatie hangt ze al jaren boven het hoofd. Als ze nu nog geen haalbaar plan hebben voor als het gebeurt is dat alleen maar weer een teken dat ze nog steeds op te grote voet leven en grote risico's blijven nemen. Als ze degradatie niet overleven hebben ze nog steeds hun lesje niet geleerd.

Ze hebben dit seizoen een zwik dure spelers gehaald, had dat geld voor bescheiden en realistisch beleid gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 18-04-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:52
Kijk naar NAC, stadion voor 17.000 man en die was ook gewoon gevuld in de JL toen ze degradeerden. Het kan dus wel, maar dan moet je wel trouw publiek hebben :) en goed beleid uiteraard ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:52:
[...]

Resterende wedstrijden:
Sparta-NAC
Feyenoord-Sparta
Sparta-Heracles

Nu heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel met Sparta maar voel wel met je mee. Niet de meest gemakkelijke wedstrijden voor Sparta. Vrees voor je dat dat wel eens 0 punten zullen kunnen gaan worden. Tenzij Feyenoord het laat lopen. Gelijk Feyenoord dat ook indertijd deed naar Roda toe, 0-4 verliezend in de Kuip waardoor Roda in de eredivisie bleef en Martin van Geel TD bij Feyenoord werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Toornstra krijgt zo ongeveer de gehele selectie van Feyenoord en andere personeelsleden en hun familieleden van Feyenoord tal van bedreigingen binnen via de sociale media. Zelfs hun kinderen worden niet ontzien.

Zal bij andere clubs waarschijnlijk ook opgeld doen.

Lijkt mij dat je als KNVB daar dan actie in zou moeten gaan ondernemen. Wellicht een gespecialiseerd bureau in de arm nemen om de feiten te verzamelen om nadien samen met justitie daar een einde aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Laatst online: 15:56

Baseman77

We move

Mee eens.
Desondanks blijft het beleid waardeloos...Twente heeft dit seizoen namelijk de 4e (!) begroting van de Eredivisie, ze hebben ook enkele dure spelers gehaald (zoals Assaidi, Maher en Holla), maar hebben desondanks financiële problemen en staan troosteloos laatste. Dat is echt beschamend slecht en ze tonen daarmee ook niet aan geleerd te hebben van het recente verleden.
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:05:
Nou ja, het is geen geheim dat bij Feyenoord en Ajax de supporters nogal wat inspraak hebben (en ook eisen). Het is ook geen geheim dat 'supporters' van beide clubs ook voor de meeste rotzooi en ophef zorgen, dit is ook niet de eerste keer dat spelers/bestuurders van Feyenoord bedreigd worden door de eigen aanhang, zoals dit bij Ajax ook enkele malen is gebeurd.

Bij alle clubs lopen mafkezen rond, maar bij Ajax en Feyenoord wat meer dan bij de andere clubs.
Al vind ik dit ook geen toeval door het slappe en halfslachtige ingrijpen van beide clubs als het weer eens uit de hand loopt, mede door de angst voor vergelding.

Los hiervan is het natuurlijk te triest voor woorden dat spelers en bestuurders bedreigd worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Baseman77 op 18-04-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anonieme social media trollen blokken en gewoon aangifte doen tegen de rest. Als je naam en toenaam hebt moet bestraffen niet zo moeilijk zijn. Gewoon gelijk een paar jaar stadionverbod.

Digitale schandpaal vind ik ook geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Baseman77 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:14:
Nou ja, het is geen geheim dat bij Feyenoord en Ajax de supporters nogal wat inspraak hebben (en ook eisen). Het is ook geen geheim dat 'supporters' van beide clubs ook voor de meeste rotzooi en ophef zorgen, dit is ook niet de eerste keer dat spelers/bestuurders van Feyenoord bedreigd worden door de eigen aanhang, zoals dit bij Ajax ook enkele malen is gebeurd.
Welke inspraak hebben supporters van Feyenoord dan? Hier weten de (fanatieke) supporters van Feyenoord niks van af. Het enige wat die merken is dat de kloof tussen het bestuur en de supporters alsmaar groter wordt. In 2013(!) is er afgesproken dat er een afgevaardigde van de supporters plaatsneemt in de RvC om de mening van het publiek kenbaar te maken, dit is zwart op wit(!) afgesproken met Feyenoord zelf. Tot op heden is er nog niks veranderd (Yay! Old Boys Network!).

Er is niet voor niets afgesproken met de gemeente Rotterdam dat de relatie tussen de supporters en het bestuur herstelt dient te worden..

Verder is het puur giswerk wie de spelers van Feyenoord bedreigt. Tegenwoordig kan iedere malloot een Instagram-accountje aanmaken en anoniem nare berichtjes typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Laatst online: 15:56

Baseman77

We move

JST94 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:37:
Welke inspraak hebben supporters van Feyenoord dan?
Ik heb het niet over officiële inspraak.
Verder is het puur giswerk wie de spelers van Feyenoord bedreigt. Tegenwoordig kan iedere malloot een Instagram-accountje aanmaken en anoniem nare berichtjes typen.
Tsja, een speler als Vejinovic wordt doodleuk gewoon thuis opgezocht en met de dood bedreigd.
Daar is niets anoniems aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Baseman77 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:48:
Ik heb het niet over officiële inspraak.
Dan blijft mijn vraag: Welke inspraak hebben ze? Jij beweert dat ze inspraak hebben.
Baseman77 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:48:
Tsja, een speler als Vejinovic wordt doodleuk gewoon thuis opgezocht en met de dood bedreigd.
Daar is niets anoniems aan.
Toornstra had het specifiek over bedreiging via Social Media. Gelukkig zijn de bedreigers van Vejinovic ook gewoon voor de rechter gezet en bestraft en waren ze al in het bezit van een stadionverbod.

[ Voor 3% gewijzigd door JST94 op 18-04-2018 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:22:
Degradatie hangt ze al jaren boven het hoofd.
Hoe kom je daarbij? De enige keer dat het boven het hoofd hing was toen de KNVB ze op die wijze wilde straffen. Na het winnen van het hoger beroep hadden ze gewoon een keurige klassering dus geen risico op degradatie.
Pas weer dit seizoen gaat het dermate slecht dat ze er voor moeten vrezen.
Als ze nu nog geen haalbaar plan hebben voor als het gebeurt is dat alleen maar weer een teken dat ze nog steeds op te grote voet leven en grote risico's blijven nemen. Als ze degradatie niet overleven hebben ze nog steeds hun lesje niet geleerd.

Ze hebben dit seizoen een zwik dure spelers gehaald, had dat geld voor bescheiden en realistisch beleid gebruikt.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik wil ook niet zeggen dat het mogelijke klappen van de club een reden is om ze niet te willen laten degraderen, maar ik zou het wel zonde vinden als dat het gevolg zou zijn.

Overigens schijnt het plan er wel te zijn, dus moet de broek op te houden zijn.
Ze kunnen mogelijk in ieder geval alweer op de gemeente leunen. :')
https://www.tubantia.nl/f...-rug-tegen-muur~aaa44394/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Laatst online: 17:00
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:14:

Overigens schijnt het plan er wel te zijn, dus moet de broek op te houden zijn.
Ze kunnen mogelijk in ieder geval alweer op de gemeente leunen. :')
https://www.tubantia.nl/f...-rug-tegen-muur~aaa44394/
De gemeente heeft eigenlijk geen keus hierin, anders is het geld sowieso verloren.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Baseman77 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:14:
[...]

Mee eens.
Desondanks blijft het beleid waardeloos...Twente heeft dit seizoen namelijk de 4e (!) begroting van de Eredivisie, ze hebben ook enkele dure spelers gehaald (zoals Assaidi, Maher en Holla), maar hebben desondanks financiële problemen en staan troosteloos laatste. Dat is echt beschamend slecht en ze tonen daarmee ook niet aan geleerd te hebben van het recente verleden.
Maar hebben ze ook de 4e spelers begroting van de Eredivisie? Ze hebben een hele dure huishouding en hoge leningen af te lossen.

NAC heeft een van de laagste spelers begrotingen van de Eredivisie door jarenlang financieel wanbeleid en een duur stadion. Ik vermoed dat Sparta en Excelsior meer salaris kunnen bieden aan spelers dan NAC. En dan hebben ze zelfs nog 6 gratis spelers van City (enkel huishouding hoeven ze te betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
vuurtjih schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:18:
[...]

De gemeente heeft eigenlijk geen keus hierin, anders is het geld sowieso verloren.
Ja doei. De gemeente Enschede heeft net bekend gemaakt dat ze (weer) een miljoenentekort hebben.

Er mag wat mij betreft geen publiek geld naar voetbal. Net zo min dat ik vind dat clubs zouden moeten betalen voor politie-inzet.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:14:
Hoe kom je daarbij? De enige keer dat het boven het hoofd hing was toen de KNVB ze op die wijze wilde straffen. Na het winnen van het hoger beroep hadden ze gewoon een keurige klassering dus geen risico op degradatie.
Pas weer dit seizoen gaat het dermate slecht dat ze er voor moeten vrezen.
Niemand had vorig jaar verwacht dat ze zo hoog zouden eindigen (Unal bleek een gods geschenk) en ook dit seizoen wist iedereen dat het moeilijk zou worden. Ze geven desalniettemin enorm veel geld uit, ze hebben spelers gehaald waar subtoppers al mee rond dachten te zijn door simpelweg meer te bieden, zelfs in de winterstop toen ze al laag stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:26:
Niemand had vorig jaar verwacht dat ze zo hoog zouden eindigen (Unal bleek een gods geschenk) en ook dit seizoen wist iedereen dat het moeilijk zou worden.
Dat klopt, maar dat is nog iets heel anders dan dat degradatie al jaren boven het hoofd hangt. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

ph4ge schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:26:
[...]

Niemand had vorig jaar verwacht dat ze zo hoog zouden eindigen (Unal bleek een gods geschenk) en ook dit seizoen wist iedereen dat het moeilijk zou worden. Ze geven desalniettemin enorm veel geld uit, ze hebben spelers gehaald waar subtoppers al mee rond dachten te zijn door simpelweg meer te bieden, zelfs in de winterstop toen ze al laag stonden.
Daarnaast vind ik Maher en Assaidi ook wel een beetje de categorie ''dure mooi weer voetballers''. Je zou eerder wat meer strijdlustige types met ervaring in de eredivisie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:31:
[...]

Dat klopt, maar dat is nog iets heel anders dan dat degradatie al jaren boven het hoofd hangt. :)
Volgens mij als je gaat rekenen kom je makkelijk aan meer dan 1 jaar vanaf het moment dat ze bij FC Twente wisten dat hun licentie in gevaar was. De Houdini act is bijna 2 jaar geleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ondertussen op de A1 naar Twente;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/24sBGkHmRCHXeW2CVkaeri8f/full.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-04-2018 16:00 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:07
@OPSLAGHOND
Ik moet er wel even flink om lachen. Wat een droge onzin. Is de haat zo erg tussen de clubs.
Dat #twexit maakt hem af _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:05:
Volgens Toornstra krijgt zo ongeveer de gehele selectie van Feyenoord en andere personeelsleden en hun familieleden van Feyenoord tal van bedreigingen binnen via de sociale media. Zelfs hun kinderen worden niet ontzien.

Lijkt mij dat je als KNVB daar dan actie in zou moeten gaan ondernemen. Wellicht een gespecialiseerd bureau in de arm nemen om de feiten te verzamelen om nadien samen met justitie daar een einde aan te maken.
Waarom moet de KNVB dat doen? Dit lijkt me nou typisch iets voorde werkgever, oftewel de clubs zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:43
'Ondertussen' was natuurlijk wel gisteren voor de wedstrijd aan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gaat lekker kwa doelpunten bij az - vitesse :9

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:42
En PSV achter. Nu Sparta nog een keer winnen en die tukkers kunnen inpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:09:
Volgens mij als je gaat rekenen kom je makkelijk aan meer dan 1 jaar vanaf het moment dat ze bij FC Twente wisten dat hun licentie in gevaar was. De Houdini act is bijna 2 jaar geleden.
Ze wonnen de zaak, dus dan is het klaar.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lekker goaltje Jorrit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Goh ... Wie had dat nou gedacht? Wedden dat de derde er zo alsnog ingaat ...
Het geluk van de kampioen zullen we maar weer zeggen ...

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-04-2018 20:17 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
OPSLAGHOND schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:15:
Goh ... Wie had dat nou gedacht? Wedden dat de derde er zo alsnog ingaat ...
Het geluk van de kampioen zullen we maar weer zeggen ...
Niet gebeurt. Maar apart dat jij het dan geluk zou noemen met zo'n overwicht :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou de sportieve plicht is weer gedaan. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Roda toch nog een puntje gekregen van PSV , az wint in een leuke wedstrijd met 4-3 , iig zeker derde voor az of Ajax :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:05:
[...]

Ze wonnen de zaak, dus dan is het klaar.
Nee hoor, ze wisten dat ze het financieel moeilijk bleven houden en geen goede selectie zouden hebben. Het was echt een verrassing dat ze vorig seizoen redelijk probleemloos zich handhaafden, met name dankzij Unal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik denk dat het er op neer komt dat wij een nogal afwijkende definitie hebben van wat 'degradatie boven het hoofd hebben hangen' inhoudt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sparta - NAC 1-1 nu :(

Sparta naar voooooore!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt er op of Willem II er vanaf het begin van de wedstrijd al niet in geloofde. Met een sterk wisselende samenstelling is Feyenoord erg zakelijk aan het voetballen. Je zult maar in het stadion zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlassie1980
2-1 voor Sparta!

Zullen wij laten horen: SP-AR-TA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik durf steeds niet te kijken, Sparta maakt het veel te spannend. :X

Edit:
Wel twee gouden wissels. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Gonadan op 18-04-2018 22:32 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sparta fan zijn is soms een enorme kwelling kan ik je zeggen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 22:32:
Sparta fan zijn is soms een enorme kwelling kan ik je zeggen :P
Herkenbaar voor menige Feyenoorder en Ajacied :Y

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:08
Niks vergeleken met de kwelling voor de Twente-supporters die gisteren weer hoop hadden gekregen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Yes! Afgelopen, pfff....
Dickie zal zich voortaan wel achter zijn oren krabben om zo'n cluppie te trainen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:08
Twente moet nu minimaal 1x winnen en 1 x gelijkspelen en hopen dat een van de concurrenten 2x verliest. Denk dat het doek wel gevallen is voor Twente, nog los van het feit dat Sparta/Roda misschien nog wel tegen een paar punten cadeau aanlopen met tegenstanders die nergens meer om spelen.
Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.