Ook een tactiek: zorgen dat de wedstrijd gestaakt wordt, dan is PSV nog geen kampioen....
Nouja, op dit soort acties hebben jullie toch wel patent de laatste jaren. Toen het in de bekerfinale mis ging was er precies dezelfde kinderachtige reactie.Han schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:00:
[...]
Net als bij Feyenoord en andere clubs; het heeft niks met de clubs te maken hoor schatje, idioten heb je overal. Harde straffen is het enige wat helpt
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Benieuwd wat de Jong nu heeft.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jullie? Die andere pannenkoeken die niet normaal kunnen doen bedoel je?ph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:02:
[...]
Nouja, op dit soort acties hebben jullie toch wel patent de laatste jaren. Toen het in de bekerfinale mis ging was er precies dezelfde kinderachtige reactie.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Zet toch eens die anti Ajax bril een keer af zeg. Ondertussen meer als genoeg incidenten geweest met vuurwerk. Blijkbaar onthoud jij die alleen aan Ajax zijde. NEE ik keur dit niet goed en JA graag een stadion verbod voor zulke idioten.ph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:02:
[...]
Nouja, op dit soort acties hebben jullie toch wel patent de laatste jaren. Toen het in de bekerfinale mis ging was er precies dezelfde kinderachtige reactie.
Jammer dat de tijd ontbreekt voor een 'Feyenoordje', 0-20 zou ook wat teveel gevraagd zijn...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
*knip* Zo is het wel weer genoeg.
[ Voor 88% gewijzigd door naitsoezn op 15-04-2018 18:54 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mensen
het maakt mij niet uit voor welke club deze imbiecele randdebielen "zijn" dat tuig
mag van mij ten prooi vallen aan natuurlijke selectie , dat tuig
heeft niets te
zoeken in het voetbal 
Zo , dat is er uit

Zo , dat is er uit
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Gefeliciteerd PSV!
Ajax is dit jaar gewoon erg matig en PSV redelijk solide en heeft een flinke dosis geluk (maar goed, dat dwing je af)
Volgend seizoen zal Ajax wel door sukkelen tot aan de winterstop om vervolgens een #tenhag out en #vandersar out te krijgen
Ajax is dit jaar gewoon erg matig en PSV redelijk solide en heeft een flinke dosis geluk (maar goed, dat dwing je af)
Volgend seizoen zal Ajax wel door sukkelen tot aan de winterstop om vervolgens een #tenhag out en #vandersar out te krijgen
Van der Sar hield het voor gezien als het niet goed gaat met Ten Hag.
Ah, kijk, Dolberg! Komt alles toch nog goed
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja.
En dan ook zonder De Ligt, Onana, Ziyech, etc.
Dat wordt ook beginnen op 0.
En dan ook zonder De Ligt, Onana, Ziyech, etc.
Dat wordt ook beginnen op 0.
Kunnen ze niet de hele selectie over de A2 naar huis laten lopen als straf?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Benieuwd naar het moyenne onder beide trainers. Tel daarbij op het spelbeeld en ik weet denk ik wel genoeg.Hupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:10:
Van der Sar hield het voor gezien als het niet goed gaat met Ten Hag.
Als we nou eens beginnen met dat tuig geen supporters te noemen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Jep.Vos schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:12:
[...]
Benieuwd naar het moyenne onder beide trainers. Tel daarbij op het spelbeeld en ik weet denk ik wel genoeg.

Wel weer leuk. Kunnen we weer gaan speculeren wie de nieuwe trainer moet worden.
en dan wel achterstevoren zodat ze al die spandoeken nog een keer mogen zienhoevenpe schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:12:
Kunnen ze niet de hele selectie over de A2 naar huis laten lopen als straf?
Lijkt mij lastig. Volgens mij moet je als uit-supporter aan flink wat regels voldoen. Ik krijg als Feyenoorder nooit kaarten voor PSV uit, aangezien de mensen die 30+ wedstrijden bezoeken voorgaan.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:12:
Als we nou eens beginnen met dat tuig geen supporters te noemen
Gefeliciteerd PSV, terecht kampioen. Ajax heeft door allerlei redenen niet eens echt tegenstand kunnen bieden dit seizoen.
Hopelijk nog een aantal stadionverboden na vandaag. Mooi ook om te zien dat ten Hag PSV bang maakt
Hopelijk nog een aantal stadionverboden na vandaag. Mooi ook om te zien dat ten Hag PSV bang maakt
XXXVI
Wat is Ajax zwak zeg...die hebben in Eindhoven vandaag lelijk hun neus gestoten
Bahbah die hersenlozen in t uitvak...
En dan ook nog een hersenloze als trainer, wat een briljante zet om Siem te brengen voor Wober..
Laat het maar 6-0 worden ofzo, hopelijk nemen ze Ten Hag dan meteen niet meer mee terug naar Amsterdam.
En dan ook nog een hersenloze als trainer, wat een briljante zet om Siem te brengen voor Wober..
[ Voor 44% gewijzigd door naitsoezn op 15-04-2018 18:56 . Reden: Reactie op verwijderde quote verwijderd ]
Overigens... geen idee wat Ten Hag in z’n hoofd had maar zo onsamenhangend als nu heb ik Ajax al jaren niet zien voetballen. Hopelijk trappen ze hem buiten!
Bij Ajax trappen ze iemand buiten? Mooie ploeg!Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:18:
Overigens... geen idee wat Ten Hag in z’n hoofd had maar zo onsamenhangend als nu heb ik Ajax al jaren niet zien voetballen. Hopelijk trappen ze hem buiten!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
*knip* Probeer het eens...
Maar goed...
Als PSV iets meer zou doordrukken dan zou de uitslag nog groter kunnen worden. Ajax is rijp voor de slacht.
Maar goed...
Als PSV iets meer zou doordrukken dan zou de uitslag nog groter kunnen worden. Ajax is rijp voor de slacht.
[ Voor 47% gewijzigd door naitsoezn op 15-04-2018 18:58 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat heeft dat met de ploeg te maken? Niet veel denk ik.carpebios schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:19:
[...]
Bij Ajax trappen ze iemand buiten? Mooie ploeg!
Grapje! Niet je gevoel voor humor verliezen. HAP HAP HAP
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nja Ajax heeft ook nog wel wat kansen gehad op een doelpunt.
Verwijderd
PSV is gewoon effectief gebleken. Het ziet er misschien niet altijd mooi uit, maar het is in NL voldoende zo te zien.
BAM rood!
Lol... gingen beiden voor de bal. Niks aan de hand. Zo zie je maar weer dat aanstellen helpt.
Lijkt me niet dat ze Ten Hag nu al gaan dumpen, hoewel je op deze manier toch gaat afvragen of dat nou zo'n slechte beslissing zou zijn.
Dit gaat geen goeie samenwerking worden.
Dat wordt nog minimaal een half jaar aankloten volgend seizoen totdat de titel weer min of meer uit zicht is.
Dit gaat geen goeie samenwerking worden.
Dat wordt nog minimaal een half jaar aankloten volgend seizoen totdat de titel weer min of meer uit zicht is.
Ach boeit toch niet, wedstrijd al gelopen en hij is toch al geschorst
Ajax wordt gesloopt in Eindhoven.
Dat was toch geen kaart waard joh?
Verwijderd
Het liefst dumpen ze Ten Hag zo snel mogelijk. Die kerel is hoe aardig die ook is gewoon niet geschikt voor Ajax.
De scheids gaat mee in de euforie...Hupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:24:
Dat was toch geen kaart waard joh?
Theoretisch kan Ajax nog steeds kampioen worden.
Wie is dan wel geschikt? Wat is er zo anders aan Ajax dan een andere ploeg?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:24:
Het liefst dumpen ze Ten Hag zo snel mogelijk. Die kerel is hoe aardig die ook is gewoon niet geschikt voor Ajax.
Nu wil ik eig keihard Alestorm - F*cked with an anchor draaien van vinyl als leedvermaak aan mezelf

hahahaha weer rood!
Net zoals PSV gesloopt is in de Arena.carpebios schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:23:
Ajax wordt gesloopt in Eindhoven.
Was dat rood?
Wat een vieze smerige overtreding.
Ooh, 5-0 moet nu nog wel lukken.
Ajax had gewoon de bus moeten parkeren, nu worden ze vernederd.
Hoe durft je het om PSV kampioen van de armoede te noemen als je zelf zo speelt lol.
Niet op deze frustrerende manier. De Jong WTF.
Verwijderd
Omdat het om meer wedstrijden gaat?Fleximex schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:25:
Hoe durft je het om PSV kampioen van de armoede te noemen als je zelf zo speelt lol.
Haha, wat een komedie deze wedstrijd. Totale vernedering voor Ajax.
Pardondutchgio schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:26:
Och, Makkelie slaat door.

PSV meer betere potten op de mat gelegd dan Ajax.
Verwijderd
Type trainer als Bosz liever goed spel en geen kampioen dan het gekloot van Ten Hag.carpebios schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:24:
[...]
Wie is dan wel geschikt? Wat is er zo anders aan Ajax dan een andere ploeg?
Verwijderd
Vind het vernederende nog wel meevallen. Vond Ajax beter en snap de frustratie wel. Hoort erbij in een top wedstrijd waarin PSV gewoon effectiever is gebleken.
Dit was wel rood, de eerste natuurlijk niet.
Zo jammer dat zo'n Lozano zelfs bij 3-0 niet kan nalaten om iemand een kaart aan te naaien. Daardoor is het nu een vervelende pot geworden.
Zo jammer dat zo'n Lozano zelfs bij 3-0 niet kan nalaten om iemand een kaart aan te naaien. Daardoor is het nu een vervelende pot geworden.
Verwijderd
Effectiever ja. Betreft het aangluren van wedstrijden zijn ze dit jaar Ajax en PSV allebei best beroerd.Hupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:26:
[...]
Die eerste deed een beetje denken aan Veltman vs Jorgenson. Had ook met een waarschuwing afgekund als er niet zo werd aangesteld. De tweede is wel terecht denk ik, al worden ze niet consequent gegeven.
Heerlijk die afgunst
Ik ben het vieren! Nog een fijne zondag iedereen!
Dat was ook gewoon donkerrood voor die Neres.
Dat geldt hier alleen als het PSV betreft. Stond PSV achter dan was het allang op slot gegaan hier.Han schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:15:
[...]
@PWM
Weet je wat mij lastig lijkt? Als moderator een post laten staan die enkel negatieve reacties uit lokt. Dergelijke trollen zouden jullie toch preventief weghalen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het planten van je noppen op iemands achillespees is geen vriendelijke daad. Het schoppen van de bal door de voet van de tegenstander ook niet. De eerste rood was terecht, de tweede, meer onhandig en niet nodig.
Neres en Onana laten hun frustratie regeren. Dom.
Neres en Onana laten hun frustratie regeren. Dom.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Siem stopte volstrekt onnodig zijn noppen in zijn tegenstander , zou ik niet gaan klagen
en van tagli heb ik niet goed gezien.

Gefeliciteerd PSV fans! Verdiend kampioen geworden, helemaal op deze manier! Neem er eentje extra vanavond!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ajax is niet beter. Ze kunnen 90% balbezit hebben en 30 kansen, als ze niet scoren en verdedigen als een stel ballerina's dan houdt t op.
Het bier staat inmiddels op tafelschwarzenegger schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:41:
[...]
ohw ja dat incidentje ja, haha.
Bier ligt hier wel koud, gaat pas open als de schaal binnen is![]()
En dan krijgen een paar mensen een whatsappje met dat aangepaste nummer van John de Bever
Als ze nou even die derde rode kaart pakken is het toch nog soort van gelijkspel
Ten Hag heeft een groot probleem: wie gaat hij er nu inzetten in de 78e minuut tegen VVV?
Publiekswissel?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:30:
Ten Hag heeft een groot probleem: wie gaat hij er nu inzetten in de 78e minuut tegen VVV?

Hè... dus Zoet heeft al een transfer op zak?
Zal ik nu sarcastisch Dalijk met al mijn Ajax sjaals naar de kroeg gaan ?
serieus , een complete afgang voor Ajax dit
ik ben benieuwd wat ten hag gaat zeggen Dalijk

Wat is dit dan voor domme wissel?
Verwijderd
Ooit gehoord van een publiekswisselHupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:31:
Wat is dit dan voor domme wissel?
Ik ben nog serieus bang dat die man gaat zeggen dat ze een puike pot gespeeld hebben en dat het er net niet inzat....HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:31:
Zal ik nu sarcastisch Dalijk met al mijn Ajax sjaals naar de kroeg gaan ?serieus , een complete afgang voor Ajax dit

Das niet heel moeilijk, met misschien 2 goede wedstrijden van Ajax dit seizoen...Hupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:26:
[...]
En gekloot van Ten Hag en ook geen kampioenVerwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:27:
[...]
Type trainer als Bosz liever goed spel en geen kampioen dan het gekloot van Ten Hag.
Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:30:
Ik gok Younes
Ik heb weddenschappen verloren. Ik moet de fanshop van PSV in aankomende week. Waarvoor zeg ik niet want dan komen de hooligans!HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:31:
Zal ik nu sarcastisch Dalijk met al mijn Ajax sjaals naar de kroeg gaan ?serieus , een complete afgang voor Ajax dit
Maakt toch niet uit? Je verstaat die gast toch niet.schwarzenegger schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:32:
[...]
Ik ben nog serieus bang dat die man gaat zeggen dat ze een puike pot gespeeld hebben en dat het er net niet inzat....![]()
PSV gefeliciteerd 
Uitermate verdient kampioenschap
Uitermate verdient kampioenschap
De enige ajacied met een voldoende vandaag is onana

We hadden veel kansen blablablaschwarzenegger schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:32:
[...]
Ik ben nog serieus bang dat die man gaat zeggen dat ze een puike pot gespeeld hebben en dat het er net niet inzat....![]()
Als je hem al verstaatschwarzenegger schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:32:
[...]
Psv’ers Nogmaals gefeliciteerd!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Guus Meeuwis is ook oud geworden
Waarvoor? Vond Zoet nou niet bepaald de beste.
Is een 3-0 trouwens al vernederen?
Ach dan hebben we in ieder geval de kampioen ook 1x vernederd dit seizoen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Elk nadeel heeft z’n voordeeljaapstobbe schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:36:
Feyenoord is geen kampioen meer!
Heel goed seizoen en had alles tot nu toe gespeeld. En Room nog 0 minuten. Dus dat was vooral de reden lijkt me.Hupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:36:
[...]
Waarvoor? Vond Zoet nou niet bepaald de beste.
Dit topic is gesloten.