Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Weer uitverdedigen (op Kluivert) door het midden wat fout gaat en meteen de 2-0 om je oren. Slaperds!Vos schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:23:
Manmanman, shame! Shame! Shame!
Verwijderd
Ik neem aan dat je een grap maaktph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:24:
PSV is gewoon heel veel beter. De terechte kampioen.

Vervang beter door effectiever en je hebt gelijk.ph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:24:
1 PSV
2 Ajax
3 AZ
4 Feyenoord
Tot volgend seizoen!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Mwa kampioenen verliezen niet met 5-0 van W2 met alle respect. PSV heeft dit seizoen wel heel vaak het geluk aan de zijde gehad en dat begon al tegen AZ in het begin van de competitie waar men zoals gewoonlijk met een frommelgoal alsnog won etc.ph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:24:
Das wel heel gemeen van PSV om nu in een keer een andere tactiek toe te passen...HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:05:
PSV voetbald so far 100% op zijn PSVsdus word het 1-0 in de 47ste minuut eerste helft
Laten we hopen dat het een afstraffing wordt zodat Ajax fans ook nog kunnen juichen met het ontslag van Ten Hag.
En voeg gretiger toe.Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:25:
[...]
Vervang beter door effectiever en je hebt gelijk.
Verwijderd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee, gewoon beter. Niet alleen vandaag. Ik ben helemaal geen fan van PSV maar ze zijn gewoon beter.Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:25:
[...]
Vervang beter door effectiever en je hebt gelijk.
Ajax vind ik al langer helemaal niet overtuigen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Deze pot? Redelijk gelijk op, maar Ajax mist scherpte.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:26:
Nog meer mensen die Ajax eigenlijk beter vinden? PSV scoort 2 goede goals, maar het veldspel doet toch wel wat onder aan dat van Ajax.
Verwijderd
Noem eens 5 wedstrijden op waar PSV het spel probeerde te maken nee dat kun je niet. Ze zijn dit seizoen gewoon dodelijk effectief maar mooi voetbal absoluut niet.ph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:26:
[...]
Nee, gewoon beter. Niet alleen vandaag. Ik ben helemaal geen fan van PSV maar ze zijn gewoon beter.
Ajax vind ik al langer helemaal niet overtuigen.
Mwa spelen niet goed al heel het seizoen niet en een terechte kampioen verliest niet kansloos met 5-0 bij Willem 2.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:27:
PSV is voor mij ook de terechte kampioen, maar ze zijn vandaag zeker niet beter.
Kom op, Ajax speelt ook totaal niet goed dit seizoen. PSV staat nu 10 punten voor, dat is veel.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:28:
[...]
Noem eens 5 wedstrijden op waar PSV het spel probeerde te maken nee dat kun je niet. Ze zijn dit seizoen gewoon dodelijk effectief maar mooi voetbal absoluut niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 15-04-2018 17:29 ]
Komt erop neer, dat niemand de terecht kampioen is?CryptoNL schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:28:
[...]
Mwa spelen niet goed al heel het seizoen niet en een terechte kampioen verliest niet kansloos met 5-0 bij Willem 2.
Jammer dat dat elftal nu 2-0 achterstaat.Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:28:
Ik weet niet welke wedstrijd jullie kijken, maar ik zie maar 1 elftal die alles geeft om te winnen. Dik verdiend tot zover.
Verwijderd
Dat zeg ik ook niet. Was soms ook niet om aan te gluren maar ze proberen bijna elke wedstrijd wel het spel te maken. Daardoor ook teveel punt verlies voor Ajax helaas.Vos schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:28:
[...]
Kom op, Ajax speelt ook totaal niet goed dit seizoen.
Verwijderd
Jij kijkt net 5 minuten? Ik vond het eerste half uur juist Ajax dat gas gaf en er voor ging.Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:28:
Ik weet niet welke wedstrijd jullie kijken, maar ik zie maar 1 elftal die alles geeft om te winnen. Dik verdiend tot zover.
Correct dit seizoen zeker niet, maar Eredivisie zal mij verder aan de reet roesten wie daar kampioen word etc.Hupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:29:
[...]
Komt erop neer, dat niemand de terecht kampioen is?
De opvatting kan anders zijn van de ploegen. Maar de punten tellen.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:29:
[...]
Dat zeg ik ook niet. Was soms ook niet om aan te gluren maar ze proberen bijna elke wedstrijd wel het spel te maken. Daardoor ook teveel punt verlies voor Ajax helaas.
Wat heeft het 'spel maken' met 'beter zijn' te maken?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:28:
[...]
Noem eens 5 wedstrijden op waar PSV het spel probeerde te maken nee dat kun je niet. Ze zijn dit seizoen gewoon dodelijk effectief maar mooi voetbal absoluut niet.
Ik geloof best dat Ajax dit seizoen de balbezit prijs heeft.
Correctie: is armoedigdutchgio schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:31:
Vorig jaar ook al, de Eredivisie wordt armoedig.
Zou ie Siem de verlosser brengen in de 78e minuut?
Ja woei, toch nog een prijs!ph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:31:
[...]
Wat heeft het 'spel maken' met 'beter zijn' te maken?
Ik geloof best dat Ajax dit seizoen de balbezit prijs heeft.

Gefeliciteerd PSV.
Mijn voetbal app bevestigd mijn vermoeden dat PSV 65% van de onderlinge duels op het veld wint.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:29:
[...]
Jij kijkt net 5 minuten? Ik vond het eerste half uur juist Ajax dat gas gaf en er voor ging.
Omdat jouw club niet kampioen wordt zeker? PSV wordt meer dan terecht kampioen.mad-dog schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:30:
Kampioen van de armoede kun je dit seizoen wel van spreken
Nu ook simpel op voorsprong tegen Ajax.
Je weet dat je van PSV verliest als je zelf 1/2 kansen mist, aangezien PSV dit seizoen nagenoeg wel elke kans erin schiet. Moet je ook maar kunnen.
Het voetbal lijkt niet altijd ergens op, maar dat hoeft ook niet.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Sommigen zijn vast preventief aan het azijnpissenRussel88 schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:33:
Wat een zure reacties. Als je bovenaan staat, dan sta je daar.
Gefeliciteerd PSV.
Zeg maar de verliezers van de JC Schaal. Als je die verliest is het een flutprijsje en armoe, als je die wint is het zilverwaar.
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 15-04-2018 17:37 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volledig terecht ja, maar dat doet niet af aan de manier waarop die wel nogal armoedig is.tiswat schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:33:
[...]
Omdat jouw club niet kampioen wordt zeker? PSV wordt meer dan terecht kampioen.
Die is gewoon het slachtoffer geworden van de rest van de technische staf die op hetzelfde moment ontslagen is.Hupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:27:
Keizer was zo slecht nog niet!
Toch denk ik niet dat een trainer ontslag de oplossing gaat zijn, mijn inziens is een 433 gewoon niet de oplossing als je met Huntelaar in de spits speelt (tenminste, niet met Kluivert en Neres op de flanken).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
St@m schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:34:
Wat een gejank hier, en we ze mogen Ajax nog 45 minuten afstraffen![]()
heerlijk. Jullie geven altijd het extra beetje jeu.
Zwolle speelt toch niet tegen Ajax?St@m schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:34:
Wat een gejank hier, en we mogen Ajax nog 45 minuten afstraffen![]()
Ik gebruik ook steeds minder 433 en steeds meer z-wave en zigbeeMeNTaL_TO schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:36:
[...]
mijn inziens is een 433 gewoon niet de oplossing
Float like a butterfly, sting like a bee.
PSV heeft genoeg wedstrijden gewoon zelf het spel gemaakt. Tegen het hele rechterrijtje sowieso.
Maar goed. Nog niet afgelopen...
Ajax heeft 1 kans gehad en gemist, maar PSV heeft wel meer kansen gehad dan de 2 kansen die er in gingen.Hupske schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:34:
PSV is toch gewoon terecht kampioen? 2 keer gelijk, 3 nederlagen. 26!! overwinningen. Niet verkeerd hoor.
Nu ook simpel op voorsprong tegen Ajax.
Je weet dat je van PSV verliest als je zelf 1/2 kansen mist, aangezien PSV dit seizoen nagenoeg wel elke kans erin schiet. Moet je ook maar kunnen.
Het voetbal lijkt niet altijd ergens op, maar dat hoeft ook niet.
Ah puppy (k)
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gewoon niet op reageren. Trollerij heb je altijd en komt van alle kanten. PSV gewoon terecht op voorsprong en kampioen. HelaasFleximex schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:38:
Wat een sneue reacties. Een kampioen van de armoede ligt niet op koers om een puntenrecord te verbreken.
PSV heeft genoeg wedstrijden gewoon zelf het spel gemaakt. Tegen het hele rechterrijtje sowieso.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 15-04-2018 17:40 ]
Kijk vooral even wie zo reageren... vaste gebruikers van dit topic zijn gewoon reeel. Dat er nu eendagsvliegen langskomen is niet het reageren waardSt@m schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:34:
Wat een gejank hier, en we mogen Ajax nog 45 minuten afstraffen![]()
Maar je zal al weer bier op hebben, dus misschien komt dat besef wederom later
Ajax creert niets? Net de highlights gezien?gambieter schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:35:
[...]
Sommigen zijn vast preventief aan het azijnpissen. De voorsprong is imo verdiend, Ajax creert niets en PSV is wel gevaarlijk.
Zeg maar de verliezers van de JC Schaal. Als je die verliest is het een flutprijsje en armoe, als je die wint is het zilverwaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 15-04-2018 17:42 ]
ohw ja dat incidentje ja, haha.Han schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:39:
[...]
*knip*
Bier ligt hier wel koud, gaat pas open als de schaal binnen is
En dan krijgen een paar mensen een whatsappje met dat aangepaste nummer van John de Bever
Doet niets af aan mijn punt toch?Han schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:39:
[...]
Kijk vooral even wie zo reageren... vaste gebruikers van dit topic zijn gewoon reeel. Dat er nu eendagsvliegen langskomen is niet het reageren waard
Neuh
Kampioen van de armoede is altijd een gevaarlijke uitspraak. Wat is de nummer 2 dan? En 3? Nummer 4 gaat weer 18 jaar wachten dat weten weFleximex schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:38:
Wat een sneue reacties. Een kampioen van de armoede ligt niet op koers om een puntenrecord te verbreken.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Merk echt heel erg dat Ajax absoluut niet toelaat dat PSV tegen hen kampioen wordt.
Haha inderdaad. Ajax denkt meer 'dan zijn we er maar vast vanaf'.Leon Zwiers schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:47:
Gratz PSV-ers met een verdiende overwinning en kampioenschap!![]()
Merk echt heel erg dat Ajax absoluut niet toelaat dat PSV tegen hen kampioen wordt.![]()
Maar vind het toch wel apart dat PSV meer kansen heeft gehad dan Ajax ondanks dat Ajax vaker rond de 16 van PSV is geweest, komt er maar zelden wat uit. Hoop wel dat Ziyech weggaat aan het eind van dit jaar, die heeft soms toch wel mooie passjes. Maar goed, dat hij niet zo consistent is
Jammer dat het geen Dolberg of Cassiera is die erin is gekomen.
Bierdrinken twee dagen is ook hard werken voor de psv supportersJanW schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:50:
Hele week grootspraak in de interviews en dan schotelen ze je dit voor. Die eerste goal staan er gewoon 3 te slapen volgens mij en die tweede is gewoon een goede aanval. Gefeliciteerd met 't kampioenschap alvast PSV-ers, en rustig aan met de biertjes, morgen is weer gewoon een werkdag
[ Voor 63% gewijzigd door schwarzenegger op 15-04-2018 17:57 ]
Dat was weken geleden al klaar hoorph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:57:
Nog even genieten van de laatste momenten als 'regerend landskampioen'
Maar straks is het officieel.

Jullie zijn aan de rit de beste gebleken.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
trieste lui die dat doen daar bedoel je.
Dit slaat echt nergens op.
Dit vak moeten ze nu gewoon ontruimen en in de bus stoppen naar huis.
Net als bij Feyenoord en andere clubs; het heeft niks met de clubs te maken hoor schatje, idioten heb je overal. Harde straffen is het enige wat helpt
Dit topic is gesloten.