Dat Blom uberhaupt een potje mocht fluiten was al een schande.
Dat was ook wel mijn gedachte. Buttner kwam ook als een gek in.JST94 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:28:
Wat een gestoorde gek is Kramer toch zeg. Die komt hopelijk niet meer terug op het veld de rest van dit seizoen. Jammer dat Blom vervolgens geel geeft aan Buttner, want die had in mijn ogen ook gewoon een rode kaart mogen hebben.
Kramer zal toch wel een wedstrijd of 6 krijgen neem ik aan?
Nijhuis had voor de "overtreding" van Kramer geeneens gefloten, mannelijk voetbal noemt men datLeon Zwiers schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:51:
Dat Blom uberhaupt een potje mocht fluiten was al een schande.
Oh, hoe sneller die Kramer van de NL velden verdwijnt, des te beter. Maar die Blom hoort, zeker nadat ie toegeeft dat ie rode kaarten geeft voor dingen die hij niet gezien heeft en er nog over liegt ook, nooit meer een ED wedstrijd te fluiten.
Sjesus, nu de samenvatting van Vitesse - Sparta en de herhaling van de overtreding van Kramer gezien.
Wat een vreselijke idioot die vent, ongelofelijk. Wat een randdebiel, met twee voeten vol ik iemands gezicht trappen deze op de grond ligt, bewust.
https://mobile.twitter.co...85224580917755911/photo/1
Ik zou serieus civiel aangifte doen tegen deze vent, strafrechtelijk laten vervolgen, opsluiten die gast
Wat een vreselijke idioot die vent, ongelofelijk. Wat een randdebiel, met twee voeten vol ik iemands gezicht trappen deze op de grond ligt, bewust.
https://mobile.twitter.co...85224580917755911/photo/1
Ik zou serieus civiel aangifte doen tegen deze vent, strafrechtelijk laten vervolgen, opsluiten die gast

[ Voor 10% gewijzigd door Han op 14-04-2018 23:30 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat een pannenkoek is Kramer toch ook.
Buttner komt ook wel als een mongool in, maar dan hoef je nog niet zo te reageren. De trap an sich vind ik nog wel meevallen (het is nou niet bepaald UFC niveau) maar het feit dat hij het probeert..voor hetzelfde geld trap je wel bij iemand het licht uit...gewoon niet meer op de NL velden toelaten, is voor iedereen beter.
Blom, tja, wat die nog met een fluitje doet...
Buttner komt ook wel als een mongool in, maar dan hoef je nog niet zo te reageren. De trap an sich vind ik nog wel meevallen (het is nou niet bepaald UFC niveau) maar het feit dat hij het probeert..voor hetzelfde geld trap je wel bij iemand het licht uit...gewoon niet meer op de NL velden toelaten, is voor iedereen beter.
Blom, tja, wat die nog met een fluitje doet...
En weer weet ie niet hoe snel ie rood moet laten zien, ipv de zaak eerst te de-escaleren. Alsof ie bang is dat niemand meer weet waarvoor die kaart is, als ie em na 10 seconden geeft.Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:08:
Oh, hoe sneller die Kramer van de NL velden verdwijnt, des te beter. Maar die Blom hoort, zeker nadat ie toegeeft dat ie rode kaarten geeft voor dingen die hij niet gezien heeft en er nog over liegt ook, nooit meer een ED wedstrijd te fluiten.
Die had hem ook met rood bestraft voor het niet scheiden van het hoofd van de romp.Napo schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:02:
[...]
Nijhuis had voor de "overtreding" van Kramer geeneens gefloten, mannelijk voetbal noemt men dat
Feyenoord kampioen!
[YouTube: https://youtu.be/jBIIC9yDOWs]
Oké de amateurs dan.
[ Voor 13% gewijzigd door chim0 op 15-04-2018 07:42 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
MATCHDAY mijn mede PSV-ers, alle Ajacieden succes, ik hoop op een spektakelpot vanmiddag.
Vanaf OO rij 26stoel 11 gegroet

Ik vrees het ook maar hoop van niet. Ergo; ik vrees een schaakspel tussen een machteloos Ajax en een PSV wat blijft loeren op een counter. Ajax zal aanvallend behoedzaam zijn omdat ze kosten wat het kost niet willen verliezen en daarom vanuit de controle gaan voetballen.Leon Zwiers schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:44:
0-0 incoming!
Maar ik hoop heel hard op twee ploeggen die beiden vol voor de winst willen gaan, volop de aanval zoeken en er vanaf minuut één opklappen. PSV omdat ze thuis tegen hun enige concurrent kampioen kunnen worden en Ajax omdat ze willen winnen om het PSV feestje uit te stellen en niet de ploeg willen zijn waartegen PSV het kampioenschap pakt.
Ben benieuwd welk scenario er uit komt
Vanuit Zwolle met bier op een kinderfeestje, veel plezier (Voetbal gaat uiteraard aan voor de papa's). Helaas geen mogelijkheid om naar Eindhoven te gaan.. ja wellicht na 19:00 uur.. dat gaat niet gebeurenJdM schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:42:
MATCHDAY mijn mede PSV-ers, alle Ajacieden succes, ik hoop op een spektakelpot vanmiddag.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 15-04-2018 11:23 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
In hoeverre heeft Kramer nog voorwaardelijke straffen staan? Dan verwacht ik ook wel 5 wedstrijdenPWM schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:59:
[...]
Dat was ook wel mijn gedachte. Buttner kwam ook als een gek in.
Kramer zal toch wel een wedstrijd of 6 krijgen neem ik aan?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vermoed geen één meer, speelde voor zijn komst naar Sparta bij geen wedstrijden, dus die zijn allemaal al geweestph4ge schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:26:
In hoeverre heeft Kramer nog voorwaardelijke straffen staan? Dan verwacht ik ook wel 5 wedstrijden
Maar los van de voorwaardelijke straffen, zijn verleden mag wat mij betreft meewegen bij het bepalen van de strafmaat. Misschien dat een flinke straf hem eens aan het denken zet, al vrees ik van niet, het zit in zijn persoonlijkheid.
Voorspellingen PSV-Ajax?
1:0 rust
2:2 eindstand
Aan de andere kant zijn er twee scenario’s nog: dikke overwinning PSV of dikke overwinning Ajax. Een 1:0 geloof ik niet, 0:1 idem dito niet. Tenzij die in de 92e minuut valt na een schwalbe van broer van Siem.
Aan de andere kant zijn er twee scenario’s nog: dikke overwinning PSV of dikke overwinning Ajax. Een 1:0 geloof ik niet, 0:1 idem dito niet. Tenzij die in de 92e minuut valt na een schwalbe van broer van Siem.
[ Voor 68% gewijzigd door Typhone op 15-04-2018 12:22 ]
Ik verwacht juist dat PSV er volle bak op klapt ipv heel afwachtend te spelen. En dan moet ik nog maar zien dat wij daarmee overweg kunnen.Han schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:12:
[...]
Ik vrees het ook maar hoop van niet. Ergo; ik vrees een schaakspel tussen een machteloos Ajax en een PSV wat blijft loeren op een counter. Ajax zal aanvallend behoedzaam zijn omdat ze kosten wat het kost niet willen verliezen en daarom vanuit de controle gaan voetballen.
Niet de enige belangrijke wedstrijd in Brabant natuurlijk. Willem 2 die in Breda snel op voorsprong komt, kan ook nog leuk worden.
Ajax te zenuwachtig en ik vrees een afstraffing... ik ziet het zomaar 4-0 worden als PSV echt wil en druk gaat zetten de hele wedstrijd.
Life is what happens while you're busy making other plans
Tja... dat dacht ik bij Ajax-PSV ook, toen speelde PSV veel beter dan Ajax. Dit soort wedstrijden staan op zichzelf. Veel zal van het eerste kwartier afhangen.frumper schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:58:
Ajax te zenuwachtig en ik vrees een afstraffing... ik ziet het zomaar 4-0 worden als PSV echt wil en druk gaat zetten de hele wedstrijd.
euj Hans Kraay weer in de kuip..... zou hij wéér een duel aangaan met die stalen klep die de tunnel afdekt?
Ik sprak vanmorgen nog een van de trainers van Sparta. Intern lijken zo ook wel aardig klaar te zijn met Kramer. Hij heeft ze in zijn hoofd niet helemaal op een rijtje en net nu hij wat waardering begon te krijgen doet hij dit weer. Zijn seizoen zit er in elk geval op.JST94 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:28:
Wat een gestoorde gek is Kramer toch zeg. Die komt hopelijk niet meer terug op het veld de rest van dit seizoen. Jammer dat Blom vervolgens geel geeft aan Buttner, want die had in mijn ogen ook gewoon een rode kaart mogen hebben.
alles kan off-topic
PSV wordt toch wel kampioen, daarvoor is het al te laat. Laat Ajax z'n laatste beetje eer nog maar redden en er voor zorgen dat het in ieder geval niet deze wedstrijd gebeurt.
Verwijderd
Mocht ook wel met dat van de zondag- naar de zaterdagcompetitie gingen (of andersom, weet ik niet meer precies) gingen en moesten beginnen in de 4-de klasse...chim0 schreef op zondag 15 april 2018 @ 03:47:
[...]
Die had hem ook met rood bestraft voor het niet scheiden van het hoofd van de romp.
Feyenoord kampioen!
[video]
Oké de amateurs dan.
Verwijderd
Neuh, dat laat Ajax zich echt niet gebeuren.frumper schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:58:
Voor de spanning in de competitie mag je hopen dat Ajax wint natuurlijk.
Welke spanning?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:50:
[...]
Neuh, dat laat Ajax zich echt niet gebeuren.
Voor de spanning in de competitie mag je hopen dat Ajax wint natuurlijk.
Bij Real-Juventus was zo'n actie als op Van Persie net nog een strafschop
Wat Blom een penalty vind, vind Bas Nijhuis niets. Een duw in de rug in de ene wedstrijd is de andere niet 
Verder:
Saaie pot
Verder:

Utrecht is sterker, Feyenoord staat voor en Van Persie laat bij vlagen zien dat de rest technisch net een stel kinderen zijn waar hij een potje mee staat te ballen op een pleintje.
alles kan off-topic
Haha dat was 150 meter buitenspel.. nieuwe reclame voor Pearl..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mwah.. volgens mij stond hij net op lijn met z'n voet.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Maar Ajax heeft er helemaal geen voordeel van! Welke bijdehante vierletterige afkorting kan er bedacht worden nu KNJB niet echt van toepassing is?Leon Zwiers schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:03:
Holy shit, 2 meter buitensp[el niet gezien? Naai Feyenoord maar weer KNVB....
Oftewel: kunnen we eens ophouden met samenzweringstheorieën en de complete incompetentie van de arbitrage de schuld gaan geven?
[ Voor 16% gewijzigd door Koppensneller op 15-04-2018 15:06 ]
En het mag allemaal maar door met dat soort arbitrage. En tegen zo'n totaal waardeloze kneus protesteren is geel...
Dat neemt niet weg dat Utrecht wel bij vlagen goed druk zet, maar jezus, wat een aanfluiting weer. De KNVB zou daar wat aan moeten doen, doen ze alleen niet...
Dat neemt niet weg dat Utrecht wel bij vlagen goed druk zet, maar jezus, wat een aanfluiting weer. De KNVB zou daar wat aan moeten doen, doen ze alleen niet...
St@m schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:03:

Klopt, op de lijn van het doelgebied. Alleen is dat niet relevant voor de beoordeling of het buitenspel is.St@m schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:03:
alles kan off-topic
Heb hem nog even op het exact juiste moment gezet.

Dan heb je als grensrechter wel ergens een weddenschap lopen

[ Voor 64% gewijzigd door PWM op 15-04-2018 15:08 ]
Ik denk het niet. Je mag vinden van Nijhuis wat je wil maar hij heeft wel de ballen om zijn fouten toe te geven.PWM schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:06:
Volgens mij wist Nijhuis het ook gewoon toen hij naar de middenlijn liep.
alles kan off-topic
Jammer dat er aan de andere kant wel een grensrechter met ogen staat....
Go Nijhuis 

4 minuten geleden
Zakaria Labyad wordt vastgehouden door Kevin Diks. Bas Nijhuis laat het doorgaan tot grote frustratie van Labyad, die vervolgens geel krijgt vanwege aanmerkingen op de leiding.
Tja, dat weet je bij Nijhuis. Mag je wat van vinden, maar als het een verrassing voor je is dan heb je de afgelopen 5 jaar onder een steen geleefd.
alles kan off-topic
Het is geen verrassing, maar dat maakt het niet minder slecht van de scheids... al kan het natuurlijk altijd nog slechter, die buitenspelgoal was een imitatie van WambertoAnkona schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:12:
Tja, dat weet je bij Nijhuis. Mag je wat van vinden, maar als het een verrassing voor je is dan heb je de afgelopen 5 jaar onder een steen geleefd.
Verwijderd
Zal die man dat nu in de rust mee gaan krijgen? Zo ja, ben ik benieuwd hoe hij de tweede helft dan langs de lijn gaat lopen.PWM schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:06:
Volgens mij wist Nijhuis het ook gewoon toen hij naar de middenlijn liep.
Heb hem nog even op het exact juiste moment gezet.
[afbeelding]
Dan heb je als grensrechter wel ergens een weddenschap lopen
Het was ook niet bepaald 1 blackout, hij heeft een heel aantal keer er naast gezeten.
De theorieën over scheidsrechters en de Kuip kunnen ook weer even de koelkast in.
De theorieën over scheidsrechters en de Kuip kunnen ook weer even de koelkast in.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nijhuis was natuurlijk ook al erg ongelukkig met zn grensrechter de vorige keer tegen NAC, toen hij op aangeven van zn grensrechter een van de belachelijkste penalties uit de voetbalgeschiedenis gaf. Ik weet niet of het dezelfde grensrechter is.
0-3, Ajax geen kampioen maar wint wel van de top 3 met gemak. Ajax verliest punten bij Vitesse, Utrecht en ADO, niet PSV dit jaar.Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:20:
Voorspellingen PSV-Ajax?
Verwijderd
Utrecht kleumt er af en toe heel aardig in. Contactsport oké maar af en toe mag hij echt wel fluiten voor het betere duw-en trekwerk.
Dat is volgens mij wel een gave die wij allemaal hebbenHij kijkt sneller dan ploeggenoten kunnen lopen
Daarom mag Larsson ook vol in de rug van een verdediger springen om te kunnen scoren.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:54:
Utrecht kleumt er af en toe heel aardig in. Contactsport oké maar af en toe mag hij echt wel fluiten voor het betere duw-en trekwerk.
alles kan off-topic
Behalve die buitenspel, word er prima gefloten. Bijna alles mag door, maar wel aan beide kanten. Er zijn een aantal beuken uitgedeeld aan de ene kant, dan mag het ook door aan de andere kant. Mooi toch.
Jammer alleen dat je altijd moet afwachten wat de scheids vandaag voor een bui heeft.
Jammer alleen dat je altijd moet afwachten wat de scheids vandaag voor een bui heeft.
Verwijderd
Mwah, op de rug van een verdediger klimmen gaat me iets te ver. Verdediger mag zich niet klein maken natuurlijk. Had voor gefloten kunnen worden.
Mn voorspelling van vorige week kwam uit: Veltman wel Kristensen niet. Als die 2e ook uitkomt ben ik blij!
Die speech van ten hag en perreiro vs schone
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Welke voorspelling? Dat Veltman rood pakt?Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:34:
Mn voorspelling van vorige week kwam uit: Veltman wel Kristensen niet. Als die 2e ook uitkomt ben ik blij!
nee dan moet de voorspelling zijn dat veltman weer een asociale elleboog uitdeelt en vervolgens de stervende zwaan speelt
Mag zich na de zomer gaan bewijzen Ten Hag. Je suis nieuwsgierig.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:38:
Die speech van ten hag en perreiro vs schone
Hè... Luuk de Jong voelde al weer de eerste handjes op de schouder.
Schitterende vrij trap zelf halen schone
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
PSV is gevaarlijker
Stadion ook vrij tam... Had verwacht dat ze vol druk zouden zetten maar Ajax krijgt veel ruimte aan de bal.Han schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:58:
PSV is gevaarlijker
PSV voetbald so far 100% op zijn PSVs
dus word het 1-0 in de 47ste minuut eerste helft
Tja... terecht. Ajax is al weken machteloos aan de bal, vandaag niet anders. En bovendien slordig, koren op de molen van PSV. Ik zou Ajax ook laten komen, daar komen geheid counterkansen voor PSV uit voort.Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:04:
Had verwacht dat ze vol druk zouden zetten maar Ajax krijgt veel ruimte aan de bal.
YES
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Terechte voorsprong voor PSV
Wtf doet Wober... Veltman ook goed meegelopen met Pereiro.
[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 15-04-2018 17:09 ]
Frommelgoal
een bal wegroeien trainen ze niet bij ajax.
Waar hadden ze daar de kans voor dan?jaapstobbe schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:10:
een bal wegroeien trainen ze niet bij ajax.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik zou nu wel het gezicht van die de boer willen zien
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ajax traint alleen op positiespel. Dat lukt aardig, maar aan afmaken en wegwerken ontbreekt het.
Gewoon op conto van Wober en Veltman hoor. Veltman laat zijn man compleet weglopen.
PSV wel scherp itt Ajax.
PSV wel scherp itt Ajax.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 15-04-2018 17:13 ]
of van jan joost van gangelencarpebios schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:11:
Ik zou nu wel het gezicht van die de boer willen zien
Die staat al een paar keer ongelukkig. Speelt ook Ziyech elke keer verkeerd in.Vos schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:09:
Wtf doet Wober... Veltman ook goed meegelopen met Pereiro.
Na zijn blessure niet echt meer in vorm geweest.Typhone schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:13:
[...]
Die staat al een paar keer ongelukkig. Speelt ook Ziyech elke keer verkeerd in.
Smerig ijsbeentje daar tegen huntelaar

Zo zo, puike voorzet van Veltman. Die Ziyech strooit zo nu en dan heerlijk met ballen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Was dat nou echt een gele kaart Makkelie
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Overnemen van aanvallers in de verdediging gaat flink fout soms. Telkens 2 man die knijpen waardoor het risicovol wordt.
Nijhuis had dit laten spelen.
Geel is wel wat overdreven.
Hij heeft hem inderdaad wel heel makkeliek.dutchgio schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:21:
Nijhuis had dit laten spelen.
Dit topic is gesloten.