[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 36 Laatste
Acties:
  • 76.882 views

Onderwerpen

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-11 19:09
Ik vind het spandoek wat bij NEC hing wel een mooie tekst hebben: "Het logo op de borst is belangrijker dan de naam op de rug''. Zou er een speler in de Eredivisie rond lopen die snapt wat erop staat? Ik twijfel eraan :+

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:50

FreakNL

Well do ya punk?

Spelers met clubliefde bestaan zeker nog wel! Maar ze zijn veruit in de minderheid. Ook wel logisch, in deze tijd van zaakwaarnemers en al het grote geld. Maar wij (Sparta) hebben bijvoorbeeld Verhaar en Duarte. Laatstgenoemde speelt al sinds zijn 5e bij Sparta, die weet echt wel wat clubliefde is. Dat wil overigens niet zeggen dat zo’n jongen nooit zal vertrekken. Maar uit het oog hoeft dan ook zeker niet uit het hart te betekenen. Dat zie je bijvoorbeeld aan de manier waarop Dumfries en Van Drongelen en ook iemand als Strootman nu meeleven met Sparta. En dat is ook echt gemeend.

Bij NEC hebben de supporters (IMHO!!) boter op hun hoofd. Ze gaan daar ten onder aan negativiteit. Een club als NEC (maar ook Roda, NAC, Sparta, Excelsior, VVV, Willem II, zelfs Heracles of ADO) kan gewoon degraderen en dan het jaar erop 3e worden. Daar is niks geks aan. Ze (de supporters) spreken daar echter van een rampseizoen en het slechtste jaar uit de historie. Dat getuigt van een sterk stukje gebrek aan realiteitszin. Natuurlijk moet je (positief) kritisch zijn, maar bij NEC zijn ze vooral fatalistisch. En behoorlijk negatief, tot het extreme toe. Dat zag je ook toen ze degradeerden in 2014, supporters op het veld, complete wanorde etc.. Clubs als NAC en Sparta ondergaan een degradatie met meer realiteitsbesef. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat als wij gisteren gedegradeerd waren er niks aan de hand zou zijn geweest was rondom het stadion. Lijdzaam hadden we een biertje gedronken en huiswaarts gegaan.. Maar wij hebben de onderkant ook wel gezien natuurlijk, met een 16e plek in de Juup in 2014.. Inmiddels zijn we ook 2 keer gedegradeerd (en weer gepromoveerd) in de afgelopen 15 jaar.. Dan krijg je wat meer realiteitszin. Bij NEC moeten ze daar nog even doorheen. NEC is helemaal geen gegarandeerde eredivisieploeg. Sterker nog, ik denk dat dat maar een ploeg of 10 zijn, de rest kan allemaal met een slecht seizoen degraderen. En dan is zomaar weer kampioen worden ook geen gegeven. Bij NEC worden ze nu 3e, thuis ongeslagen. En dan krijg je dat soort spandoeken. Van de zotte. Ze moeten een voorbeeld nemen aan De Graafschap. Ik snap ook dat spelers daar liever vandaag dan morgen vertrekken, ze voelen 0 steun.

Overigens is warmte van een club niet de enige factor die voor clubliefde zorgt, het moet ook van de persoon zelf komen. Jetro Willems zat bij ons op de tribune toen we kampioen werden van Jong Ajax, maar hij juichte niet. Toen een verslaggever aan hem vroeg waarom hij niet juichte bij de winnende goal was zijn antwoord: "Waarom zou ik juichen, ik speel hier toch niet meer?". Tja, broodvoetballer pur-sang. Maar ook wel een beetje gek in zijn hoofd, ook hij heeft vanaf zijn 5e bij Sparta gespeeld, dan mag je best wat sympathie hebben voor je oud-club. Maar dat was er totaal niet.. Zijn goed recht overigens hoor.. Maar waarom kom je dan uberhaupt kijken, denk ik dan.. Kan ook een act geweest zijn, daar zie ik hem ook nog wel voor aan....

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bij VI moet ook weer een boekje verkocht worden hoor, dus wordt er wat publiciteit gemaakt.... Dirk Kuijt heeft een boek... dus nu heeft hij zogenaamd wat controversiële dingen gezegd, want ja, het boek moet verkopen he... dus "Feyenoord neemt afstand van uitlatingen Kuijt"...
lees je door, dan blijkt het meest schokkende dat er geschreven is zo ongeveer te zijn dat Kuijt het niet eens was met Gio dat hij wissel stond.... whoehoe... voorpaginanieuws !

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ach ja, wat is clubliefde?
Ik zie spelers in de eredivisie het logo op het shirtje kussen na een goal of een hartje maken,
en na een transfer zie ik ze bij hun nieuwe club precies hetzelfde doen.
Clubliefde komt in vele vormen en hoeft imo niet beperkt te blijven tot één club.
Ook hoef je niet je hele carriere bij één club te blijven om liefde voor die club te hebben.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Het is niet zwart-wit zoals de supporters het graag (willen) zien. Enkel de demagogen kennen clubliefde. :+

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
bvo's zijn bedrijven, geen clubs. Een speler kan nog zoveel hart voor zijn werkgever hebben, als er een andere coach komt staat hij zo in de uitverkoop. Alleen spelers met veel (marketing) uitstraling kunnen op een iconen status rekenen bij hun club.

alles kan off-topic

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
FreakNL schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:04:
Overigens is warmte van een club niet de enige factor die voor clubliefde zorgt, het moet ook van de persoon zelf komen. Jetro Willems zat bij ons op de tribune toen we kampioen werden van Jong Ajax, maar hij juichte niet. Toen een verslaggever aan hem vroeg waarom hij niet juichte bij de winnende goal was zijn antwoord: "Waarom zou ik juichen, ik speel hier toch niet meer?". Tja, broodvoetballer pur-sang. Maar ook wel een beetje gek in zijn hoofd, ook hij heeft vanaf zijn 5e bij Sparta gespeeld, dan mag je best wat sympathie hebben voor je oud-club. Maar dat was er totaal niet.. Zijn goed recht overigens hoor.. Maar waarom kom je dan uberhaupt kijken, denk ik dan.. Kan ook een act geweest zijn, daar zie ik hem ook nog wel voor aan....
Misschien ligt het aan mij, maar hij heeft toch gewoon sympathie? Hij zit nota bene op de tribune om een wedstrijd te kijken. Sympathie hebben of opzichtig staan juichen zijn mijns inziens twee verschillende dingen.
Zelf heb ik voor meerdere clubs sympathie, maar ik sta echt niet op de banken als ze scoren. Inwendig blij vind ik dan goed genoeg. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
P.O. Box schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:51:
Bij VI moet ook weer een boekje verkocht worden hoor, dus wordt er wat publiciteit gemaakt.... Dirk Kuijt heeft een boek... dus nu heeft hij zogenaamd wat controversiële dingen gezegd, want ja, het boek moet verkopen he... dus "Feyenoord neemt afstand van uitlatingen Kuijt"...
lees je door, dan blijkt het meest schokkende dat er geschreven is zo ongeveer te zijn dat Kuijt het niet eens was met Gio dat hij wissel stond.... whoehoe... voorpaginanieuws !
Het boek wordt niet uitgegeven door VI en Feyenoord heeft uit eigen beweging gereageerd op een recensie van het boek in NRC. Wat Kuijt in dat boek heeft laten optekenen is op zijn minst opmerkelijk en laat wat mij betreft zijn ware aard zien; een hypocriete man die zichzelf belangrijker acht dan ieder ander. Eng ventje.

• Superkiwi
  • Nu online
lateef schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:38:
[...]
Wat Kuijt in dat boek heeft laten optekenen is op zijn minst opmerkelijk en laat wat mij betreft zijn ware aard zien; een hypocriete man die zichzelf belangrijker acht dan ieder ander. Eng ventje.
Oe, clickbait :9

• FreakNL
  • Laatst online: 18:50

FreakNL

Well do ya punk?

Gonadan schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:31:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar hij heeft toch gewoon sympathie? Hij zit nota bene op de tribune om een wedstrijd te kijken. Sympathie hebben of opzichtig staan juichen zijn mijns inziens twee verschillende dingen.
Zelf heb ik voor meerdere clubs sympathie, maar ik sta echt niet op de banken als ze scoren. Inwendig blij vind ik dan goed genoeg. :)
Eeum, ja wel eens hoor, hij hoeft niet als een supporter uit zijn dak te gaan. Maar dit was wel het andere uiterste, iedereen sprong op.. Zelfs iemand als Aboutaleb stond netjes op en gaf een beleefd applausje. Hij bleef stoicijns zitten, op het recalcitrante af. Zeer apart :)

• Gonadan

Gonadan

FreakNL schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:51:
Eeum, ja wel eens hoor, hij hoeft niet als een supporter uit zijn dak te gaan. Maar dit was wel het andere uiterste, iedereen sprong op.. Zelfs iemand als Aboutaleb stond netjes op en gaf een beleefd applausje. Hij bleef stoicijns zitten, op het recalcitrante af. Zeer apart :)
Mee eens, even klappen of iets dergelijks was wel op z'n plaats geweest. Het is meer dat de manier van uiten niet iets hoeft te zeggen over of je sympathie hebt, meer over hoe sympathiek je over komt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Volgens Mikos Gouka (Verslaggever AD) komt van Persie vandaag met duidelijkheid over zijn toekomst als voetballer. Spannend!

• Mosin
@FreakNL
Realiteits zin is wel vaker een probleem in de sport. Ik denk dat we er allemaal een beetje last van hebben (gehad), maar je ziet wat de verwachtingen van de fans kunnen veroorzaken. Ajax is daar misschien ook een mooi voorbeeld van, ze zijn tweede geworden en gezien de situatie gewoon prima.
Wat betreft club liefde. Geld is zeker een probleem geworden en voor Thomas Müller is club liefde makkelijker, dan voor een speler van Sparta. Het is klote maar wel begrijpelijk. Als je je onafhankelijk kan maken, dan zou ik het ook doen, maar dan vind ik wel dat een speler zich voor de 101% moet geven en daar gaat het spandoek volgens mij ook over. Uiteindelijk zal het van alles een beetje zijn.

Jetro Willems is misschien een beetje schuw voor de reacties als hij zegt dat hij blij is. Vanuit zijn positie een slimme opmerking, maar ik vind ook dat hij best mag klappen of zeggen dat hij blij is voor ze.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Labyad is officieel Ajacied. De Europese groepsfase kan ze bijna niet meer ontgaan :)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:55
Lekkerboeie86 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:36:
Labyad is officieel Ajacied. De Europese groepsfase kan ze bijna niet meer ontgaan :)
Mixed feelings hier. Hij is 25 jaar oud, heeft ervaring in binnen en buitenland, wat kan je er van zeggen? :)

XXXVI

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:11
Speelde niet voor niets daarna weer bij Utrecht natuurlijk, het is maar wat die ervaring je dan heeft opgeleverd.
Inmiddels een transfer naar Ajax...

Ik denk een aankoop om Ten Hag te pleasen, meer Ajax zou beter moeten nastreven.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:44:
Ik begrijp dat de crisis in het Maasgebouw overgewaaid is naar de hoofdstad?
Schijnbaar is de wind gedraaid, nu is het weer crisis in Rotterdam ... _O-

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:39
Ankona schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:11:

Vraag eens in Rotterdam hoe ze dat oplossen met 3 ED clubs binnen de stad.
Bij FC Rijnmond hadden ze het over "een Sparta supporter" en "de échte Spartaan". Schijnt wel een verschil in te zitten. Voor zover ik weet, zijn de echte Rotterdammers voor Sparta en ze hebben ook echt een hekel aan Feyenoord, maar misschien dat we hier een echte Spartaan hebben, die dit kan beamen?

Maar wel triest vier Eredivisie waardige clubs gedegradeerd en kijk wat je er voor terugkrijgt. Fortuna Sittard valt nog mee. Die hebben nog wel een Eredivisie waardig stadion.

Zelf ben ik een Dortenaar, maar ik heb totaal niks met FC Dordrecht. Ben er een paar keer geweest, maar meer voor de gezelligheid. Ze stonden nog met 2 - 0 voor, hoorde ik, maar uiteindelijk toch nog 2 - 2 gelijkgespeeld. Jammer, maar aan de andere kant moet je ook niet willen promoveren met Dordt. We weten allemaal hoe dat afliep een paar jaar geleden.

Oh ja, iemand hier zei ooit r "Roda carnavalsvereniging" Wie was dat? :D

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:55
OPSLAGHOND schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:42:
[...]

Schijnbaar is de wind gedraaid, nu is het weer crisis in Rotterdam ... _O-
Van Kuyt heb ik nooit een hoge dunk gehad. Dat hij dit soort uitlatingen doet terwijl hij bij Feyenoord werkt en in de toekomst gaat samenwerken met Gio is genuanceerd gezegd niet heel slim :9

XXXVI

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:31
dutchgio schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:34:
Speelde niet voor niets daarna weer bij Utrecht natuurlijk, het is maar wat die ervaring je dan heeft opgeleverd.
Inmiddels een transfer naar Ajax...

Ik denk een aankoop om Ten Hag te pleasen, meer Ajax zou beter moeten nastreven.
Geen echte topper inderdaad, maar t.o.v. Younes of Kluivert ga je er in elk geval niet op achteruit, en imho zelfs op vóóruit. Tenminste, ik ga er vanuit dat hij als linksbuiten gehaald is. Op het middenveld verwacht ik als Ziyech vertrekt dat Frenkie de Jong naast van de Beek komt te staan, wat mij betreft met een echte verdedigende middenvelder erachter, type stofzuiger/enkelbreker. Die heeft Ajax op dit moment denk ik niet, dus die zal dan gehaald moeten worden. Alternatief, mocht Kluivert blijven, is dat de Jong dan als verdedigende middenvelder komt te staan en Labyad en van de Beek daarvóór. Krijg je wat mij betreft wel weer een érg aanvallend middenveld, dus dan zal daar een dijk van een verdediging achter moeten staan. Hoop putten uit alle Zuid-Amerikaanse transfergeruchten dan maar...

• Lekkerboeie86
  • Nu online
ephymerous schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:29:
[...]

Mixed feelings hier. Hij is 25 jaar oud, heeft ervaring in binnen en buitenland, wat kan je er van zeggen? :)
Ik denk dat het geen gekke aankoop is. Binnen de eredivisie zijn er weinig die echt top 3 geschikt zijn. In de zin dat het een echte versterking is. Labyad zijn niveau ligt wel iets hoger dan FC Utrecht. Maar het is niet de aankoop die ze kampioen gaat maken.

Voor Utrecht is dit perfect. Transfervrij opgepikt en voor 6/7 miljoen verkopen is goud. Daarbij hopelijk meer ruimte voor Dessers komend seizoen. Mochten ze ook Gustafson binnen halen, denk ik dat ze niet veel zwakker zijn geworden en alle salarissen weer betaald hebben voor een seizoen door 1 transfer van Labyad.

Voor Ajax zou het mooi zijn als de selectie defenitief is als de voorronde CL begint. Maar dat heb je niet altijd in de hand.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:34:
Helaas wel. Tot zo ver het nut van scouting, technisch directeur, etcetera. Echt bizar dit.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:15:
[...]Van Kuyt heb ik nooit een hoge dunk gehad. Dat hij dit soort uitlatingen doet terwijl hij bij Feyenoord werkt en in de toekomst gaat samenwerken met Gio is genuanceerd gezegd niet heel slim :9
Als speler had ik wel een hoge dunk van Dirk, als prater niet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:17
Jorizzz schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:15:
[...]

Geen echte topper inderdaad, maar t.o.v. Younes of Kluivert ga je er in elk geval niet op achteruit, en imho zelfs op vóóruit. Tenminste, ik ga er vanuit dat hij als linksbuiten gehaald is. Op het middenveld verwacht ik als Ziyech vertrekt dat Frenkie de Jong naast van de Beek komt te staan, wat mij betreft met een echte verdedigende middenvelder erachter, type stofzuiger/enkelbreker. Die heeft Ajax op dit moment denk ik niet, dus die zal dan gehaald moeten worden. Alternatief, mocht Kluivert blijven, is dat de Jong dan als verdedigende middenvelder komt te staan en Labyad en van de Beek daarvóór. Krijg je wat mij betreft wel weer een érg aanvallend middenveld, dus dan zal daar een dijk van een verdediging achter moeten staan. Hoop putten uit alle Zuid-Amerikaanse transfergeruchten dan maar...
Mwa, ik wil niet meteen van een miskoop spreken, maar het zou mij heel erg verbazen als ie slaagt bij Ajax.
En je moet nog maar afwachten of Frenkie de Jong blijft, die doet ook al zo mysterieus over bijvoorbeeld de interesse van Barca.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:07:
[...]

Mwa, ik wil niet meteen van een miskoop spreken, maar het zou mij heel erg verbazen als ie slaagt bij Ajax.
En je moet nog maar afwachten of Frenkie de Jong blijft, die doet ook al zo mysterieus over bijvoorbeeld de interesse van Barca.
Frenkie heeft echt wel door dat ie daar (nog) niks te zoeken heeft.
Ik zie makkelijk gebeuren dat er intern al bekend is dat Overmars naar Arsenal gaat als TD samen met bv Arteta als trainer en dat hij eigenlijk dus al niks meer te zeggen heeft over deze transfer.

• Mosin
@chim0
Fortuna heeft een stadion waarvan je begint te huilen, maar dat vind ik. Zat op een school langs die langs het stadion ligt en daarom keek ik elke dag tegen dat lelijke stadion aan. Van binnen ook niet je van het. Dan moet de Eredivise ver door de stront gekropen zijn om het een waardig stadion te noemen :P

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ephymerous schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:15:
[...]

Van Kuyt heb ik nooit een hoge dunk gehad. Dat hij dit soort uitlatingen doet terwijl hij bij Feyenoord werkt en in de toekomst gaat samenwerken met Gio is genuanceerd gezegd niet heel slim :9
Ach, ik heb al heel lang de indruk dat Dirk en Gio niet door een deur kunnen en dat de bom vorig jaar al ontploft is. Ondanks dat zijn ze beide binnen de club gehouden.
Dat er nu wat naar buiten druppelt zal zo'n probleem dus niet zijn. Het is alleen dat Feyenoord het nodig acht om blijk te geven van hun steun aan Gio door te benadrukken dat Dirk op eigen titel spreekt.

alles kan off-topic

• JST94
Volgens mij wordt het gewoon enorm uit zn verband gerukt. Kuyt is een echt iemand met ontzettend grote winnaarsmentaliteit. Dat kan voor wrijving zorgen ja. Niks mis mee toch? Alleen maar ja-knikkers is ook niet goed.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:07:
[...]

Nou, ik vind het sowieso al een miskoop... ik vind het heel erg dat Ajax zich tot spelers van het niveau Labyad verlaagt, naar zeggen om de trainer te pleasen. Ik vroeg al grappend aan mijn collega dat als Van Persie doorgaat, ik wellicht een jaartje samen met hem voor Feyenoord kwam juichen. Gekkigheid natuurlijk, maar zie het echt niet zitten met die Labyad. Hopelijk speelt hij de sterren van de hemel en bewijst hij aan alle kanten mijn ongelijk, maar vooralsnog zie ik geen enkele reden om dat te verwachten.

• toolkist
  • Niet online
JST94 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:15:
Volgens mij wordt het gewoon enorm uit zn verband gerukt. Kuyt is een echt iemand met ontzettend grote winnaarsmentaliteit. Dat kan voor wrijving zorgen ja. Niks mis mee toch? Alleen maar ja-knikkers is ook niet goed.
Ze hebben in ieder geval netjes gewacht tot na het seizoen. Midden in het seizoen, toen het echt niet lekker draaide, zou veel vervelender zijn geweest.

• lateef
Kuijt overschat zichzelf schromelijk. En de mensen om hem heen en een groot deel van de Kuip ook. Hij leeft daardoor buiten de realiteit. In zijn beleving was hij de verlosser van Feyenoord die eigenhandig de club naar een hoger niveau heeft getild en dat hij het zich kon permitteren om op allerlei stoelen in het Maasgebouw te zitten. De realiteit is echter dat hij een waterdrager was, die nooit kan en mag verwachten dat hij een zekere basisplaats had. Van Bronkhorst had gewoon gelijk om hem te passeren. Dat Kuijt daar niet mee om kon gaan, zegt alles over Kuijt. Schijnheilige dominee die zijn volgelingen mooie praatjes voorhoudt, maar daar niet naar leeft.

En wanneer de schoolprestatie van je kinderen te lijden hebben onder een paar verliespartijen van je clubje ben je gewoon een waardeloze vader.

Kuijt heeft met zijn eigen boek zichzelf ontmaskerd, maar hijzelf en zijn volgelingen zijn te stom om dat te doorgronden.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat een heerlijk gedoe om niks :p

De schrijver heeft lekker wat quotes aangedikt voor de verkoop en de uitgever die toevallig ook nog een blad heeft, plugged dit weer.

En datzelfde blad gaat dan Feyenoord bellen om een reactie.

Prachtig om te zien, ik had hetzelfde gedaan. Maar volgens mij toont dit juist aan hoe rustig het is bij Feyenoord. Glijd er zo vanaf.

• lateef
PWM schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:38:
Wat een heerlijk gedoe om niks :p

De schrijver heeft lekker wat quotes aangedikt voor de verkoop en de uitgever die toevallig ook nog een blad heeft, plugged dit weer.

En datzelfde blad gaat dan Feyenoord bellen om een reactie.
Gedoe om niets ben ik het mee eens. Kuijt is niets.

Maar het boek van Kuijt is uitgegeven door een onafhankelijke uitgever, die geen banden heeft met een blad (welk blad?).

Feyenoord heeft zelf gereageerd op een recensie van het boek in NRC. In die recensie is niets aangedikt en staan letterlijke quotes.

Ik begrijp niet zo goed waar je op doelt.
PWM schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:38:
Prachtig om te zien, ik had hetzelfde gedaan. Maar volgens mij toont dit juist aan hoe rustig het is bij Feyenoord. Glijd er zo vanaf.
Reactie van Feyenoord is mijns inziens een goeie, al hadden ze ook gewoon helemaal niet kunnen reageren. Feyenoord hoeft hier geen enkele reputatieschade onder te lijden, enige die dat zou kunnen lijden, is Kuijt. Maar zijn volgelingen zijn blind.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://twitter.com/RTEsoccer/status/996118013387522049

Vrij bizar dit maarrrr ...

http://www.theifab.com/la...ters/the-penalty-kick-faq
Q3: Why must the goalkeeper who infringes the Law at a penalty kick and causes the kick to be retaken, be cautioned (YC)?
If the goalkeeper moves early (or infringes in any other way) this can directly affect the outcome of the penalty kick sointroducing a caution(YC) is consistent with the increased punishment for the kicker and should deter goalkeepers from moving early etc.
Het is kennelijk wel de regel. Wist ik niet.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:54
Tja die keepert komt echt het goal uit rennen, gelukkig zijn de Ierse commentators ook niet een beetje partijdig :p

Verwijderd

lateef schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:07:
Kuijt overschat zichzelf schromelijk. En de mensen om hem heen en een groot deel van de Kuip ook. Hij leeft daardoor buiten de realiteit. In zijn beleving was hij de verlosser van Feyenoord die eigenhandig de club naar een hoger niveau heeft getild en dat hij het zich kon permitteren om op allerlei stoelen in het Maasgebouw te zitten. De realiteit is echter dat hij een waterdrager was, die nooit kan en mag verwachten dat hij een zekere basisplaats had. Van Bronkhorst had gewoon gelijk om hem te passeren. Dat Kuijt daar niet mee om kon gaan, zegt alles over Kuijt. Schijnheilige dominee die zijn volgelingen mooie praatjes voorhoudt, maar daar niet naar leeft.

En wanneer de schoolprestatie van je kinderen te lijden hebben onder een paar verliespartijen van je clubje ben je gewoon een waardeloze vader.

Kuijt heeft met zijn eigen boek zichzelf ontmaskerd, maar hijzelf en zijn volgelingen zijn te stom om dat te doorgronden.
Zelfs supportersites van Feyenoord krijgen een beetje genoeg van de zelfverheerlijking van Kuijt. Dan heb je echt wel bont gemaakt hoor.

• lateef
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:35:
[...]
Dan heb je echt wel bont gemaakt hoor.
Inderdaad, maar dan lijkt alleen Kuijt en niet Feyenoord reputatieschade te lijden. Goede zaak.

Nu Van Persie nog een jaartje door

• lateef
Goed nieuws, Van Persie gaat door; https://www.volkskrant.nl...ijn-comfortzone~bc06cb84/

• Lekkerboeie86
  • Nu online
WE WORDEN KAMPIOEN!! :+

Maar dat zegt Labyad ook zag ik..

• JST94
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 07:58:
WE WORDEN KAMPIOEN!! :+

Maar dat zegt Labyad ook zag ik..
Dr zit echt wat in dat water in Amsterdam. Nu al dat soort teksten uitkramen terwijl je gewoon weer zonder prijs staat. Begrijpen die gasten eens niet dat ze gewoon hun waffel moeten houden eens moeten gaan presteren? 8)7

• toolkist
  • Niet online
JST94 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Dr zit echt wat in dat water in Amsterdam. Nu al dat soort teksten uitkramen terwijl je gewoon weer zonder prijs staat. Begrijpen die gasten eens niet dat ze gewoon hun waffel moeten houden eens moeten gaan presteren? 8)7
Heeft ie voor zover ik weet ook helemaal niet gezegd... Hij heeft gezegd dat ie kampioen wil worden. Niks mis mee toch?

• JST94
Iedere speler wilt kampioen worden. Labyad denkt zelfs dat Ajax volgend jaar kampioen wordt.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:08

Baseman77

We move

Labyad...puur gehaald vanwege de eis van Ten Hag, waar zowel de scouting als Overmars op zijn minst sterke twijfels hebben over zijn kwaliteiten en toegevoegde waarde. Vragen om problemen dus. Bij Utrecht speelde hij als aanvallende middenvelder, schaduwspits en linksbuiten, waar alleen de positie van linksbuiten bestaat bij de tactiek van Ajax (afgelopen seizoen dan).

Goed beschouwd heeft Ajax ruim 15 miljoen uitgegeven aan 2 spelers voor de linksbuiten positie, waarbij er twijfels zijn over beide spelers (Bandé maakte schijnbaar een dramatische indruk tegen Al Ahly, maar hij is natuurlijk wel net aangekomen). En Kluivert is nog niet weg.

PS: En zoals gebruikelijk komt er na een transfer van een speler naar Ajax een bericht in de Telegraaf over de clubs of clubs die afgetroefd zijn, helemaal niet voorspelbaar _O-
In dit geval zou het dus PSV zijn, heel geloofwaardig.

[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 15-05-2018 12:25 . Reden: Laat die naamsverbasteringen gewoon achterwege ]

• dutchgio
"Ajax is de grootste club in Nederland, met eigenlijk de beste spelers", stelt de Utrechter. "Ik denk dat we volgend jaar kampioen worden."
Indirect kun je er zelfs een sneer in zien waarom ze nu al geen kampioen zijn geworden, want met Labyad/Bande/Schuurs erbij veranderd de selectie niet ineens dusdanig.

• Terranova
Baseman77 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:41:

PS: En zoals gebruikelijk komt er na een transfer van een speler naar Ajax een bericht in de Telegraaf over de clubs of clubs die afgetroefd zijn, helemaal niet voorspelbaar _O-
In dit geval zou het dus PSV zijn, heel geloofwaardig.
Aangezien PSV heel vaak interesse schijnt te hebben in spelers die Ajax wil/koopt lijkt het mij niet eens onwaarschijnlijk :+ Of is dat juist de media :+

• Superkiwi
  • Nu online
JST94 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:11:
[...]
Nu al dat soort teksten uitkramen terwijl je gewoon weer zonder prijs staat.
Zonder prijs? 2 jaar geleden werd je in Rotterdam nog gehuldigd met een 2e plaats.
Ik zit nog te wachten op de aankondiging van een feestje op P2!
Of is de tweede plaats nu ineens geen prijs meer, nu jullie een keer de schaal hebben gepakt? :+

• Baseman77

Baseman77

We move

Terranova schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:47:
Aangezien PSV heel vaak interesse schijnt te hebben in spelers die Ajax wil/koopt lijkt het mij niet eens onwaarschijnlijk :+ Of is dat juist de media :+
De laatste tijd is het juist andersom, alleen Schuurs kon kiezen uit beide clubs....het zijn ook niet de media, het is de Telegraaf. Let maar eens op de standaard berichtgeving, het is echt komisch.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:47
Wat een ophef allemaal over Labyad :) gozer heeft nog geen wedstrijd voor Ajax gespeeld en de pagina's vliegen er nu al doorheen ;)
Bij Utrecht heeft hij het uitstekend gedaan, wellicht in een nog betere ploeg gaat hij het nog beter doen? Voor de breedte van je selectie sowieso geen verkeerde speler om te hebben lijkt mij. (11 goals en 8 assists)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• JST94
dvdkiwi schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:50:
[...]

Zonder prijs? 2 jaar geleden werd je in Rotterdam nog gehuldigd met een 2e plaats.
Ik zit nog te wachten op de aankondiging van een feestje op P2!
Of is de tweede plaats nu ineens geen prijs meer, nu jullie een keer de schaal hebben gepakt? :+
2 jaar geleden werd er in Rotterdam gehuldigd vanwege de bekerwinst. ;-) Ondertussen is Feyenoord alweer 3 prijzen verder..

Ik kan er niet zoveel mee dat men de blijdschap om de 2e plaats niet begrijpt.

• Terranova
Baseman77 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:55:
[...]

De laatste tijd is het juist andersom, alleen Schuurs kon kiezen uit beide clubs....het zijn ook niet de media, het is de Telegraaf. Let maar eens op de standaard berichtgeving, het is echt komisch.
Mwah niet alleen de telegraaf hoor. Ook gewoon die roddelwebsites zoals Voetbalzone e.d.

Psv zou Tagliafico ook gewild hebben en als Ajax ergens voor een speler genoemd wordt dan komt Psv er daarna ook weer aan op die sites.

Al klopt het soms wel. Ajax werd lang gelinkt met Lozano en die speel nu bij Psv :9

Maarja dat is het hele spelletje van de clickbaitmedia, soms zitten ze goed

• Superkiwi
  • Nu online
JST94 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:14:
[...]
Ik kan er niet zoveel mee dat men de blijdschap om de 2e plaats niet begrijpt.
Ik begrijp het wel. Ben zelf ook content met onze tweede plaats dit seizoen :)

• Baseman77

Baseman77

We move

Terranova schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:24:
Psv zou Tagliafico ook gewild hebben
PSV informeerde begin dit seizoen, maar wilde niet voldoen aan zijn salariseisen.
Ajax kwam daarna pas.
Maarja dat is het hele spelletje van de clickbaitmedia, soms zitten ze goed
Klopt, de clickbaitmedia zijn dan ook niet serieus te nemen.
De Telegraaf echter ook niet zodra Ajax een speler heeft aangetrokken...

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:42
"Ajax is de grootste club in Nederland, met eigenlijk de beste spelers", stelt de Utrechter. "Ik denk dat we volgend jaar kampioen worden."
Lekker begin met je nieuwe trainer zo. Want eigenlijk zeg je dat deze er ondanks het beste materiaal niks van gebakken heeft.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:59
Ik stoor mij er echt niet aan dat Labyad, Utrecht heeft er een mooi bedrag voor gevangen.

Vanavond weer eens naar Arnhem, jaren geleden voor het laatst geweest. Weet nog niet echt wat ik er van moet verwachten. Utrecht had altijd problemen met de uitwedstrijd tegen Vitesse maar de laatste jaren gaat het wel lekker.

• Martinusz
alexbl69 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:22:
[...]

Lekker begin met je nieuwe trainer zo. Want eigenlijk zeg je dat deze er ondanks het beste materiaal niks van gebakken heeft.
Je kan zo bij de huidige media aan de slag ;)

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
alexbl69 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:22:
[...]

Het is eigenlijk ook zo. Je kan discusseren of over all Ajax het aller beste materiaal had maar met de selectie die er stond had je kampioen moeten worden. Zie je ook in de verloren wedstrijden/punten, met uitzondering van de wedstrijd tegen PSV allemaal tegen subtoppers (op z'n best). Je kan altijd wel posities vinden die beter kunnen maar over het algemeen was het seizoen van Ajax er een falende mentaliteit dan gebrek aan voetbalkwaliteit.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015

Qu3st

Ajax uitgenodigd voor nieuwe WK voor clubs

https://www.ad.nl/nederla...e-wk-voor-clubs~aa698547/

Interessant, bij FIFA vergeten ze niet welke club de beste van Nederland is :+

• Terranova
Qu3st schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:25:

Ik lag ergens dat ze naast geschiedenis ook naar de finalisten van de CL en EL van de afgelopen 4 jaar hebben gekeken, dus dan klopt het weer wel

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:50

De club met 70% succes-fans? ;)

Niet mijn woorden van maar van mede-Amsterdammer die al sinds '58 fan is (maar nooit op de tribune zit(op de Toekomst komt hij wel))

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 15-05-2018 16:30 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11 17:32
Vraag me dan eigenlijk af waarom PSG erbij zit.

Als je kijkt naar historie dan zijn Ajax en Liverpool gewoon logisch.

edit:
Denk trouwens dat geen hond (behalve de penningmeesters van de clubs) zit te wachten op een dergelijk toernooi.
De kalender is al overvol en de FIFA doet dit puur om geld te verdienen.

Kan me derhalve voorstellen dat tenzij het prijzengeld hoog is de clubs gewoon veredelde B teams sturen.

[ Voor 56% gewijzigd door Deadsy op 15-05-2018 16:40 ]

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Terranova schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:41:
[...]

Ik lag ergens dat ze naast geschiedenis ook naar de finalisten van de CL en EL van de afgelopen 4 jaar hebben gekeken, dus dan klopt het weer wel
Dus door die sporadische uitschieter van vorig jaar krijgen ze 5 jaar later met een totaal ander team een kans op dit wk? Heel raar zou dat zijn... Waarom dan geen sevilla erbij?

Dit is puur door lobby en vriendjes politiek samengestelt lijkt mij.. Kijk alleen naat de kampioen anders krijg je na een tijdje net zo'n verkracht evenement als de CL.
Deadsy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:39:
Kan me derhalve voorstellen dat tenzij het prijzengeld hoog is de clubs gewoon veredelde B teams sturen.
Dat kan city doen maar kleine clubs als Ajax kunnen dat niet, doen ze het wel dan wordt het een slachting. B teams van die grote clubs zijn nog altijd 10x beter dan de kleine clubs.

[ Voor 24% gewijzigd door rikoos op 15-05-2018 17:02 ]

• toolkist
  • Niet online

En Ajax is gedegradeerd. Nou ja, Ajax Cape Town

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dat is een mooi rijtje clubs waar Ajax zich mee mag meten. Geen verkeerde opzet voor Ajax, waar zowel de club als spelers zich in de kijker kunnen spelen. Met twee handen aanpakken, al is het maar voor één editie waarschijnlijk :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Terranova schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:41:
[...]

Zo arbitrair als de neten...

Criterium = 'laatste 4 jaar'?

Waarom niet 'laatste 10 jaar'? 'Laatste 20 jaar'? Eeuwige lijst? 8)7

Bijzonder weinig teams zijn over zo'n lange tijd constant (kwalitatief, personele invulling), en het is de zoveelste 'selectief, maar niet objectief bevoordelen van bepaalde clubs'-actie van de UEFA / FIFA, dat deze instanties toch totaal niet meer serieus te nemen zijn?

Geselecteerd:
  • Ajax
  • Bayern München
  • AC Milan
  • Liverpool
  • Inter
  • Manchester United
  • Juventus
  • Real Madrid
  • FC Barcelona
  • Paris Saint Germain
En dan is een een 'mindere', 'speciale groep', die zich moet 'plaatsen':
  • Manchester City
  • Chelsea
  • Atlético Madrid
  • Porto
  • Benfica
  • Borussia Dortmund
Dat is toch een vreemde mishmash... ?

Europees succes is dus op zich van belang, maar ook weer niet in alle gevallen. Kijk nog eens naar die lijst... 'de laatste 4 jaar'? Wat doet bijv. Milan daar dan bij? En Dortmund? En Chelsea?

Dus laadt men weer de verdenking op zich dat geld (Begroting? Grote zak geld?) een tamelijk grote rol speelt.
Aan het toernooi zullen daarnaast 4 of 5 ploegen meedoen uit Zuid-Amerika, twee clubs uit Afrika, Azië en Noord-Amerika en mogelijk een club uit Oceanië, als deze de play-off wint van een Zuid-Amerikaanse ploeg. Ook het organiserende land mag een team afvaardigen.
8)7

[ Voor 70% gewijzigd door Ramzzz op 15-05-2018 18:35 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Deadsy
Dat Milan erbij zit begrijp ik wel. Is net als Ajax een grote club in de geschiedenis van de CL/Europa Cup 1.

De enige die er echt niets te zoeken heeft is PSG.

Chelsea, Dortmund, Atletico, Porto en Benfica hebben echt wel een grotere Europese geschiedenis dan PSG.

City heeft ook niets te zoeken in het rijtje, al is het maar het B rijtje.

PSG en City zitten er waarschijnlijk puur bij omdat iemand bij de FIFA geld gekregen heeft uit de zandbak of vanwege sponsor deals.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Kan er geen apart WK-topic aangemaakt worden?

• Exocet
  • Niet online
Dit geloof je toch niet?
Hooligans takelen Dost en zijn Sporting-ploeggenoten flink toe - http://nos.nl/l/2231989

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:58

Vos

AFCA

Exocet schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:10:
Dit geloof je toch niet?
Hooligans takelen Dost en zijn Sporting-ploeggenoten flink toe - http://nos.nl/l/2231989
Daar zullen ze echt beter van gaan ballen ja 8)7. Wat een tuig.

• Martinusz
Vos schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:14:
[...]

Daar zullen ze echt beter van gaan ballen ja 8)7. Wat een tuig.
Sterker nog ze zijn klaar voor dit seizoen 8)7

• dutchgio
Omdat ze het CL ticket zijn misgelopen.
Dan valt de bus opwachten en Ziyech een duw geven nog best mee... 8)7

• Deadsy
dutchgio schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:00:
Omdat ze het CL ticket zijn misgelopen.
Dan valt de bus opwachten en Ziyech een duw geven nog best mee... 8)7
De mutsen in Nederland denken nu: Ow, is dat ook een optie?

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:10:
Dit geloof je toch niet?
Dezelfde club waarvan de eigenaar de hele selectie wilde schorsen... Die selectie gaat dus helemaal leeglopen deze zomer, inclusief de trainer.

• Martinusz
Benieuwd wat Dost gaat doen...

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-11 08:55
Martinusz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:45:
Benieuwd wat Dost gaat doen...
Je hoopt toch dat de hele selectie er de brui aan geeft na de bekerfinale. Dat ze het als selectie goed af willen sluiten en vol voor de bekerfinale gaat en daarna allemaal de contracten inleveren. Ik was weg geweest in ieder geval.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
stevens20 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:37:
[...]

Je hoopt toch dat de hele selectie er de brui aan geeft na de bekerfinale. Dat ze het als selectie goed af willen sluiten en vol voor de bekerfinale gaat en daarna allemaal de contracten inleveren. Ik was weg geweest in ieder geval.
Na de bekerfinale? Als je als team een statement wil maken doe je dat in de bekerfinale :+

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-10 06:13
Op de NOS site staat nu wel dit
Bas Dost was een van de slachtoffers. Hij zou nu weigeren zondag de bekerfinale tegen CD Aves te spelen.

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-11 08:55
Napo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:15:
[...]

Na de bekerfinale? Als je als team een statement wil maken doe je dat in de bekerfinale :+
Zou ook een mooie zijn. Ik vrees alleen dat dat onder werkweigering gaat vallen. Dus zo snel mogelijk van je contract af zien te komen en een andere club zoeken.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Martinusz
Of wellicht was het een setup van de hooligans van de tegenstander in de bekerfinale :o
Nee echt bizar dit, ik zou ook zeggen krijg de t*ring maar.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
stevens20 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:40:
[...]

Zou ook een mooie zijn. Ik vrees alleen dat dat onder werkweigering gaat vallen. Dus zo snel mogelijk van je contract af zien te komen en een andere club zoeken.
Ben wel benieuwd wat je rechten zijn als voetballer als je dit overkomt. Stel dat je hierdoor weg wil maar de club wil je niet laten gaan en houdt je aan je contract, wat dan?

• Qu3st

Qu3st

Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:05:
[...]

Ben wel benieuwd wat je rechten zijn als voetballer als je dit overkomt. Stel dat je hierdoor weg wil maar de club wil je niet laten gaan en houdt je aan je contract, wat dan?
Tja dan heb je opeens heel veel last van je hoofd of doet je knie enorm pijn. Er zijn genoeg smoesjes die je kunt verzinnen.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:57:
Of wellicht was het een setup van de hooligans van de tegenstander in de bekerfinale :o
Nee echt bizar dit, ik zou ook zeggen krijg de t*ring maar.
‘False flag’-actie? _O-

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• JST94
En ook in de veldencompetitie is er helemaal niets in Amsterdam. De prijs voor beste grasmat gaat voor de 5e keer op rij naar Feyenoord. Coolsingel we komen! :+

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:52
Gaat de grasmeester het bordes op met z'n hooivork?

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:41
JST94 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:02:
En ook in de veldencompetitie is er helemaal niets in Amsterdam. De prijs voor beste grasmat gaat voor de 5e keer op rij naar Feyenoord. Coolsingel we komen! :+
Gewoon terecht.
:)

• Martinusz
Nu nog leren voetballen op dat perfecte gras :+

• JST94
Hebben met 4 prijzen in 3 jaar niet zo heel veel te klagen eigenlijk. Zijn tijden waar het slechter ging ;-)

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Krijgen we ook daarvoor een uitnodiging voor het club WK 8)7

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Brands vertrekt naar Everton meldt PSV: https://www.psv.nl/psv/ni...vertrekt-naar-everton.htm

• Martinusz
Aderlating voor PSV, tenminste als ik de meningen over hem altijd hoor :)

• Deadsy
Vraag me af wie zijn vervanger word.
Hoop dat Brands begrijpt hoe hoog de verwachtingen bij Everton zijn.

• Terranova
Nou hopen dat de geruchten kloppen en dat hij Ziyech voor 57 miljoen wilden kopen :+

• Qu3st

Qu3st

Terranova schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:26:
[...]

Nou hopen dat de geruchten kloppen en dat hij Ziyech voor 57 miljoen wilden kopen :+
57 miljoen? Verkocht!

• Terranova
Ja waren tijdje geleden de wandelgangen geruchten van de bekende clickbait sites :+ Zou een prima bedrag zijn voor een speler die toch weg wil :o

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Brands vertrekt naar Everton, is er ook een opvolger bekend ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hackus schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:53:
Brands vertrekt naar Everton, is er ook een opvolger bekend ?
Ik hoop op van der Sar O-)
rikoos schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:15:
Jazeker! Als terreinknechten :P

[ Voor 33% gewijzigd door Han op 16-05-2018 17:12 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

rikoos schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:15:
[...]

Daarvoor zul je helaas fatsoenlijk tegen een bal moeten kunnen trappen. :+

• Qu3st

Qu3st

Om de nutteloze ranglijstjes bij te houden, niets in Rotterdam en Eindhoven qua kijkcijfers op Foxsports.

1. Ajax: 426.206
2. Feyenoord: 423.647
3. PSV: 312.844
4. FC Twente: 158.313
5. FC Groningen: 156.719
6. AZ: 154.515
7. FC Utrecht: 144.781
8. PEC Zwolle: 134.250
9. ADO Den Haag: 124.594
10. Vitesse: 122.563
11. Heracles: 120.000
12. NAC Breda: 119.813
13. SC Heerenveen: 115.000
14. Sparta: 112.364
15. Roda JC: 111.438
16. VVV-Venlo: 100.656
17. Excelsior: 98.515
18. Willem II: 91.906

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-kampioen-kijkcijfers#

• Terranova
Qu3st schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:21:
[...]

Om de nutteloze ranglijstjes bij te houden, niets in Rotterdam en Eindhoven qua kijkcijfers op Foxsports.

1. Ajax: 426.206
2. Feyenoord: 423.647
3. PSV: 312.844
4. FC Twente: 158.313
5. FC Groningen: 156.719
6. AZ: 154.515
7. FC Utrecht: 144.781
8. PEC Zwolle: 134.250
9. ADO Den Haag: 124.594
10. Vitesse: 122.563
11. Heracles: 120.000
12. NAC Breda: 119.813
13. SC Heerenveen: 115.000
14. Sparta: 112.364
15. Roda JC: 111.438
16. VVV-Venlo: 100.656
17. Excelsior: 98.515
18. Willem II: 91.906

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-kampioen-kijkcijfers#
Toch nog een prijs :o Al zijn het dankzij Ten Hag waarschijnlijk meer ramptoeristen

• Gonadan

Gonadan

Snap ik wel, daar wordt amper op gevoetbald. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:26:
[...]

Als het allemaal doorgaat schijnen we al 50m te krijgen als startgeld voor het WK voor clubs 8)7
Pagina: 1 ... 28 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.