Iemand moet de bank toch warm houdenTyphone schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:49:
Kluivert koele kikker! Die moet naar Man Utd, is er helemaal klaar voor zie ik al.
Ten Hag heeft z'n spelers met deze vage opstelling niet meer Hoog in de concentratie gekregen
Neh, denk dat dit wel in dit topic hoort.Napo schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:52:
[...]
Verkeerde topic? Dacht dat ik in het buitenlands voetbal topic zat..
Hopelijk ook zn laatste wedstrijdTerranova schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:29:
Lamprou gaat na 14 jaar pas z'n debuut maken bij Ajax![]()
Edit: In de competitie dan, vergeten dat hij al in de beker speelde
Volgend jaar gewoon 1 topic maken, kan makkelijk
[ Voor 27% gewijzigd door toolkist op 06-05-2018 14:58 ]
Mwah van mij mag ie blijven als 2e keeper. In de Jupiler League heeft ie gewoon goed lopen keepen.
Kan niet meer. Helaas ook niet echt een goede opvolgerTyphone schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:46:
Kijk die Boer eens goed keepen bij PEC... kolere zeg...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zozo Ten Hag heeft het na 35 minuten (gedwongen) door
Verwijderd
@418O2 Jong geleerd is oud gedaan.
PSV valt me wel tegen als Landskampioen. Feyenoord wil gewoon een zakelijke overwinning zo te zien.
Jammer Twente scoort de gelijkmaker.
PSV valt me wel tegen als Landskampioen. Feyenoord wil gewoon een zakelijke overwinning zo te zien.
Jammer Twente scoort de gelijkmaker.
Jammer die kerel zie ik liever gisteren als vandaag vertrekken. Hij heeft nu al 2x de schuld alleen bij zijn eigen spelers gelegd. Die kerel is gewoon ongeschikt als trainer van Ajaxdutchgio schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:10:
De spreekkoren tegen Ten Hag beginnen al. En hij moet nog een halfjaar.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2018 15:11 ]
tJa gelukkige greep gedaan met Johnsen, maar goed slecht is het niet. Op naar de VR EL (of VR staat voor voorronde of virtual reality moeten we afwachten).Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:06:
Zo ado laat ook eens zien dat ze toch nog wel een beetje kunnen voetballen.
Spreekkoren ja? Dat zenden ze weer niet uit op het wisselkanaal ^^dutchgio schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:10:
De spreekkoren tegen Ten Hag beginnen al. En hij moet nog een halfjaar.
Of het nou aan de warmte, het trage kunstgrasveld, Ten Hag of iets anders ligt; wat een ontzettend saaie pot.
Hopelijk na rust iets meer spektakel.
Hopelijk na rust iets meer spektakel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat zal uiteindelijk ook wel de conclusie worden verwacht ik, maar voordat ze daartoe over gaan ben je wel een halfjaar verder.Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:10:
[...]
Jammer die kerel zie ik liever gisteren als vandaag vertrekken. Hij heeft nu al 2x de schuld alleen bij zijn eigen spelers gelegd. Die kerel is gewoon ongeschikt als trainer van Ajax
Op het veld was er ook niets te zien, het hoogtepunt was vervolgens het inzetten van 'slaap kindje slaap'.Typhone schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:14:
[...
Spreekkoren ja? Dat zenden ze weer niet uit op het wisselkanaal ^^
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 06-05-2018 15:19 ]
Een half jaar plus de nodige Ten Hag aankopen, gok ik zo. Die gaat deze zomer echt wel spelers halen die precies in zijn plaatje passe, wat dat ook moge zijndutchgio schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:17:
[...]
Dat zal uiteindelijk ook wel de conclusie worden verwacht ik, maar voordat ze daartoe over gaan ben je wel een halfjaar verder.
Verwijderd
Jup en dus weer een jaar voetballen zonder kampioenschap. Die kerel brengt gewoon helemaal niks.dutchgio schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:17:
[...]
Dat zal uiteindelijk ook wel de conclusie worden verwacht ik, maar voordat ze daartoe over gaan ben je wel een halfjaar verder.
[...]
Op het veld was er ook niets te zien, het hoogtepunt was vervolgens het inzetten van 'slaap kindje slaap'.
Strak passje, netjes binnen gekopt
Nu ben ik bang dat het 1-4 wordt en Ten Hag weer gaat zeggen dat alles liep zoals het moet. Ik heb nog nooit gehad dat ik eigenlijk hoopte op een slechte uitslag van Ajax, maar voor de toekomst voor Ajax is het misschien gewoon echt nodig.
Gaat lekker in Enschede
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Twente gaat lekker tekeer. Ik dacht dat vuurwerk daar absoluut verboden was...
[ Voor 50% gewijzigd door Typhone op 06-05-2018 15:37 ]
2x hands in 1 aanval en weer geen penalty(voor hands dan, mocht in de 1e helft ook al)...goed bezig Nijhuis
[ Voor 26% gewijzigd door Terranova op 06-05-2018 15:44 ]
Ten Hag moet begrijpen dat hij niet teveel moet kloten met de tactiek, al helemaal met de verdediging.
Deze moet hij gewoon op 4 man houden.
En hij moet ophoren met continu Huntelaar in de basis te zetten. Hij speelt niet goed genoeg voor zoveel vertrouwen en je moet spelers zoals Cassiera belonen niet een speler die zo oud is..
En hij moet ophoren met continu Huntelaar in de basis te zetten. Hij speelt niet goed genoeg voor zoveel vertrouwen en je moet spelers zoals Cassiera belonen niet een speler die zo oud is..
Verwijderd
Lijkt er een beetje op dat de spelers die hoog staan op de topscoorderslijst er van alles aan doen om daar te blijven staan dan wel te stijgen. Zowel Jahanbaks, Johnsen als Berghuis hebben elk 2x gescoord tot nog toe op deze speeldag.
3 man's verdediging tegen zo'n ploeg is prima. Moet je alleen niet schone op het Middenveld zetten als matisuwa ook speelt.Deadsy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:44:
Ten Hag moet begrijpen dat hij niet teveel moet kloten met de tactiek, al helemaal met de verdediging.
Was trouwens wel weer een heerlijke assist van Ziyech, die ga ik echt missen komend seizoen
Vind niet wanneer 2 van de 3 spelers juist spelers zijn die graag naar voren komen.418O2 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:46:
[...]
3 man's verdediging tegen zo'n ploeg is prima. Moet je alleen niet schone op het Middenveld zetten als matisuwa ook speelt.
Speel dan gewoon met 4 man achterin en zet in het centrum iemand die doorschuift.
2 van de 3? Alle 3 gewoon. De Ligt is normaal de opkomende centrale verdediger en Tagliafico en Mazroui zijn aanvallende backs. Natuurlijk heeft Ajax ook 3! backs op de bank en niet 1 centrum verdediger terwijl en plekken zat zijn op de bankDeadsy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:48:
[...]
Vind niet wanneer 2 van de 3 spelers juist spelers zijn die graag naar voren komen.
Speel dan gewoon met 4 man achterin en zet in het centrum iemand die doorschuift.
Verwijderd
Zo zo, Roda komt terug tot 2-3 na 0-3 achter te hebben gestaan tegen ADO thuis? Best knap dunkt me.
Op TV zijn het hooligans maar in het stadion.... :-)
Als je geen centrum verdedigers hebt moet je improviseren. Je kunt rondkijken in Jong Ajax of gewoon Schone in het centrum neerzetten. Zou tegen Excelsior gewoon moeten kunnen.Terranova schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:50:
[...]
2 van de 3? Alle 3 gewoon. De Ligt is normaal de opkomende centrale verdediger en Tagliafico en Mazroui zijn aanvallende backs. Natuurlijk heeft Ajax ook 3! backs op de bank en niet 1 centrum verdediger terwijl en plekken zat zijn op de bank
Whahaha voor de 3e keer hands in de 16(nu echt overduidelijk) en Nijhuis geeft gewoon geen penalty
Verwijderd
Zo maar even als ze hier langs komen een nummertje opzetten.Typhone schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:59:
Op TV zijn het hooligans maar in het stadion.... :-)
Ik zou als Ajacied zijnde nu gewoon de bal oppakken en in de goal van Excelsior gooien, hands kan idd deze wedstrijddutchgio schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:01:
Nijhuis weigert weer te fluiten. Deze wedstrijd telt hands niet.
Edit: En natuurlijk op dit moment maakt Ajax hands en krijgt vrije trap tegen
[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 06-05-2018 16:03 ]
Verwijderd
Hahaha!Terranova schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:02:
[...]
Ik zou als Ajacied zijnde nu gewoon de bal oppakken en in de goal van Excelsior gooien, hands kan idd deze wedstrijd
nee hoor.... Mazraoui mag het nietTerranova schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:02:
[...]
Ik zou als Ajacied zijnde nu gewoon de bal oppakken en in de goal van Excelsior gooien, hands kan idd deze wedstrijd
Edit: En natuurlijk op dit moment maakt Ajax hands en krijgt vrije trap tegen
Ze zouden hem nog bijna binnen schieten ook, dan zit je helemaal gebakken.
3 keer bij Excelsior niks en dan komt er bij Ajax een tegengoal uit.
3 keer bij Excelsior niks en dan komt er bij Ajax een tegengoal uit.
Verwijderd
Feyenoord toch, afgestraft voor het zondagavond voetbal wat het de tweede helft op de mat legt. Binnen de minuut is Heerenveen teruggekomen van 0-2 naar 2-2. Heeft Feyenoord helemaal aan zichzelf te danken.
is gewoon praktisch.. ze moesten nog even hun eredivisievuurwerk opmaken... in de JL doen ze niet aan vuurwerk....
Ze jagen alle fans met meer dan 1 hersencel alsmede alle sponsoren het stadion uit. Zitten ze volgend jaar alleen op de tribune, kunnen ze de rest uitschelden voor nep supporters
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wat bruut als Weghorst die irritante Jahanbaksh z’n titel nog in gevaar zou brengen ^^
Ze vinden dat degradatie allen leuk is als je de eerste thuis wedstrijd in de JL met vak P gesloten mag spelen.
Verwijderd
Bijlow houdt er een pingel uit. Feyenoord maakt er echt een potje van in de tweede helft.
Over lege vakken gesproken... Kingside in Tilburg leeg... doe dat bij de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen ipv een nietszeggende wedstrijd nu.Deadsy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:09:
[...]
Ze vinden dat degradatie allen leuk is als je de eerste thuis wedstrijd in de JL met vak P gesloten mag spelen.
Verwijderd
Ow en die scheids bij Feyenoord hoop niet dat hij volgend jaar constant Eredivisie gaat fluiten.
Verwijderd
Hoezo dat dan? Maakt het toch spannend?Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:11:
Ow en die scheids bij Feyenoord hoop niet dat hij volgend jaar constant Eredivisie gaat fluiten.
Dikke boete doet de club veel meer pijnDeadsy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:09:
[...]
Ja Danny Makkelie. Nietszeggende wedstrijd en hij geeft voor de statistieken even snel een pingel tegen Feyenoord. Z’n blazoen weer opgepoetst. A**holeVerwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:11:
Verwijderd
Van 't Schip is zeker bij Hennie Spijkerman in de leer geweest, ook al zo'n meester in het neerzetten van een slechte eindreeks.Qu3st schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:05:
AZ is lekker bezig 5-0
Verwijderd
Gewoon onberekenbaar die gast.
Al mogen we niet klagen als ik gisteren zag wat Southampton is overkomen
Verwijderd
Arme Advocaat, Sparta geeft tot tweemaal aan toe een voorsprong uit handen en staat nu zowaar achter in eigen huis tegen Heracles. Advocaat gelooft zijn ogen niet.
Verwijderd
Was via de binnenkant van een been van Wesley Hoedt. Die verder bepaald niet onverdienstelijk speelde. Was erg sneu voor Southampton.Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:14:
[...]
Gewoon onberekenbaar die gast.
Al mogen we niet klagen als ik gisteren zag wat Southampton is overkomen
Meh, de beste man heeft niets met het Nederlandse voetbal te maken. Als er een scheiding is dan graag ook die aanhouden. :-)
Verwijderd
Ja klopt maar had allang afgefloten moeten worden dus ach zo erg hebben we het hier op dit moment gelukkig niet.Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:16:
[...]
Was via de binnenkant van een been van Wesley Hoedt. Die verder bepaald niet onverdienstelijk speelde. Was erg sneu voor Southampton.
Was dat niet gewoon een pingel dan?Typhone schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:12:
[...]
Nietszeggende wedstrijd en hij geeft voor de statistieken even snel een pingel tegen Feyenoord. Z’n blazoen weer opgepoetst. A**hole
Ook niet meer met Engels voetbal. En aangezien hier ook Europees voetbal wordt besproken...Napo schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:16:
[...]
Meh, de beste man heeft niets met het Nederlandse voetbal te maken. Als er een scheiding is dan graag ook die aanhouden. :-)
Verwijderd
Bilal gun ik overigens nu echt wel die 2-3. Wat die jongen wel niet allemaal over zich heen heeft gekregen.
In de Kuip na de 85e minuut als Fey 1-0 tegen PSV, Ajax, AZ staat zal ie hem nooit geven. Dat is Danny!
Verwijderd
Jahanbaks nog een doelpunt gemaakt, 3 deze wedstrijd. Met recht topscoorder van dit seizoen.
Dat was de vraag niet.Typhone schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:19:
[...]
In de Kuip na de 85e minuut als Fey 1-0 tegen PSV, Ajax, AZ staat zal ie hem nooit geven. Dat is Danny!
De vraag was of het niet gewoon een penalty was
[ Voor 59% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2018 16:37 ]
Verwijderd
Opvallend is het doelsaldo van de clubs in de eredivisie na 34 wedstrijden. Slechts 6(!) clubs hebben een positief doelsaldo: https://nl.soccerway.com/...son/r42274/?ICID=SN_01_01
Niet zo raar hoor. Met een top van 2 en een suptop van 2 teams.Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:36:
Opvallend is het doelsaldo van de clubs in de eredivisie na 34 wedstrijden. Slechts 6(!) clubs hebben een positief doelsaldo: https://nl.soccerway.com/...son/r42274/?ICID=SN_01_01
In Portugal maar 4 teams...
[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 06-05-2018 16:43 ]
Het kampioensfeest is er flink ingeslagen bij PSV
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Wat mij ook nog op viel was het aantal tegendoelpunten van de clubs. Er is bijvoorbeeld geen enkele club met minder dan 30 tegendoelpunten. Dat is volgens mij niet vaak voor gekomen.Sinned123 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 16:42:
[...]
Niet zo raar hoor. Met een top van 2 en een suptop van 2 teams.
In Portugal maar 4 teams...
De boetes voor zoiets zijn meestal lachwekkend.
Ach man, heb dan de ballen om te zeggen dat je gaat of blijft. Maar nee, het moet vaag blijven. Wat op zich al een indicatie is dat ze heel erg open staan voor een vertrek. Toch raar, dat Ajax met vooral spelers met zo'n instelling geen kampioen kan worden. Stelletje flapdrollen.Justin Kluivert en Matthijs de Ligt weten niet of ze zondag hun laatste officiële wedstrijd voor Ajax hebben gespeeld. Zowel de negentienjarige aanvaller als de achttienjarige verdediger wordt met buitenlandse clubs in verband gebracht.
Het is dan toch juist de instelling van die spelers waardoor je geen kampioen wordt.
Spelers denken dat ze er al zijn, Kluivert komt pas net kijken maar moet al de best verdiende speler worden, anders gaat hij weg.
Spelers denken dat ze er al zijn, Kluivert komt pas net kijken maar moet al de best verdiende speler worden, anders gaat hij weg.
Kom kom, het seizoen is koud afgelopen en direct al hom of kuit eisen. Daarnaast snap ik wel dat ze hun onderhandelingspositie niet willen ondergraven.Gaius schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:50:
[...]
Ach man, heb dan de ballen om te zeggen dat je gaat of blijft. Maar nee, het moet vaag blijven. Wat op zich al een indicatie is dat ze heel erg open staan voor een vertrek. Toch raar, dat Ajax met vooral spelers met zo'n instelling geen kampioen kan worden. Stelletje flapdrollen.
De eis van Kluivert is natuurlijk flauwekul. Een salaris wat past bij een basisspeler heeft hij wel afgedwongen, maar voor een vedettesalaris is het te vroeg.
Rare post dit. Tuurlijk zijn ze vaag, er zijn ongetwijfeld nog geen concrete aanbiedingen gedaan. En als je, zoals de Ligt, blijkbaar met de halve Europese top gelinkt wordt is het ook niet handig om te zeggen dat je zeker blijft... en om dat dan te linken aan instelling of wel/niet kampioen worden?Gaius schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:50:
[...]
Ach man, heb dan de ballen om te zeggen dat je gaat of blijft. Maar nee, het moet vaag blijven. Wat op zich al een indicatie is dat ze heel erg open staan voor een vertrek. Toch raar, dat Ajax met vooral spelers met zo'n instelling geen kampioen kan worden. Stelletje flapdrollen.
Bij PSV roept inderdaad de hele selectie dat ze zeker weg willen...... oh nee
De enige reden om niet vaag te zijn, als je een langdurig contract hebt / je wilt blijven en je hebt geen top seizoen gedraaid.
Verder lekker vaag blijven, al is het alleen maar om een nieuw contract eruit te onderhandelen.
wat betreft Kluivert / De Ligt.
De eerste moet gewoon een seizoen lang spelen / uitblinken, dan kan cashed hij uiteindelijk meer dan als hij nu gaat.
De Ligt, is goed genoeg voor een middenmoter in de grote competities.
Ik vrees echter dat hij naar een topper gaat en niet speelt.
Verder lekker vaag blijven, al is het alleen maar om een nieuw contract eruit te onderhandelen.
wat betreft Kluivert / De Ligt.
De eerste moet gewoon een seizoen lang spelen / uitblinken, dan kan cashed hij uiteindelijk meer dan als hij nu gaat.
De Ligt, is goed genoeg voor een middenmoter in de grote competities.
Ik vrees echter dat hij naar een topper gaat en niet speelt.
[ Voor 39% gewijzigd door Sinned123 op 06-05-2018 19:41 ]
dag Justin....
https://twitter.com/ZiggoSport/status/993197000291057664
https://twitter.com/ZiggoSport/status/993197000291057664
Hij en zijn zaakwaarnemer ruiken natuurlijk alleen maar geld.
Zonde dat je een team niet meer 3, 4 jaar bij elkaar kunt houden.
Gelukkig hebben we Younes nog
Zonde dat je een team niet meer 3, 4 jaar bij elkaar kunt houden.
Gelukkig hebben we Younes nog
Zo'n Kluivert komen we over een jaar of 3 tegen bij een middenmoter in Frankrijk. Het is hem nog niet gelukt om 3 wedstrijden achter elkaar goed te spelen (vaak is het zelfs om en om). En hij loopt erbij als zijn vader.
Het gedrag zal wel in de genen zitten, maar verwacht er niet teveel van.
EDIT:
Trouwens wel een lekker lijstje hoor, wat die Mino Raiola heeft weggesluisd aan spelers die het stuk voor stuk niet gered hebben
Maar goed, de zakken van Mino, de speler, ouders en wat zijlijn mensen zijn lekker gevuld.
Het gedrag zal wel in de genen zitten, maar verwacht er niet teveel van.
EDIT:
Trouwens wel een lekker lijstje hoor, wat die Mino Raiola heeft weggesluisd aan spelers die het stuk voor stuk niet gered hebben
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 06-05-2018 21:53 ]
Krijg bij hem beetje zo'n El Ghazi gevoel. Wordt eerst maar eens de bepalende speler en ga dan verder kijken.
En dan in de winterstop verhuurd worden aan NAC of Roda.Typhone schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:49:
Kluivert koele kikker! Die moet naar Man Utd, is er helemaal klaar voor zie ik al.
alles kan off-topic
toolkist schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:18:
[...]
Een half jaar plus de nodige Ten Hag aankopen, gok ik zo. Die gaat deze zomer echt wel spelers halen die precies in zijn plaatje passe, wat dat ook moge zijn
Dit wordt de eerste nutteloze aankoop van Ten Hag, die vervolgens nooit meer speelt zodra Ten Hag eruit gedonderd is.Ajax jaagt opnieuw op Labyad
Of Twente.
Duidelijke taal van Van der Sar in ieder geval, dat wordt dus exit Kluivert.
Die is daar overduidelijk nog niet klaar voor dus dat is dan ook meteen einde carrière.
Duidelijke taal van Van der Sar in ieder geval, dat wordt dus exit Kluivert.
Die is daar overduidelijk nog niet klaar voor dus dat is dan ook meteen einde carrière.
Zulke praktijken met Kluivert verdwijnen pas wanneer de FIFA en UEFA een cap zetten op wat een zaakwaarnemer kan verdienen aan een transfer.
Gewoon max x% of x euro, zodat een zaakwaarnemer aan een dikke transfer geen 10mln euro kan verdienen.
Dan zullen gasten zoals Raiola verdwijnen.
Gewoon max 1% of 200k.
Gewoon max x% of x euro, zodat een zaakwaarnemer aan een dikke transfer geen 10mln euro kan verdienen.
Gewoon max 1% of 200k.
Juist niet, dan gaan ze voor aantallen ipv 1 grote transferDeadsy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:58:
Zulke praktijken met Kluivert verdwijnen pas wanneer de FIFA en UEFA een cap zetten op wat een zaakwaarnemer kan verdienen aan een transfer.
Gewoon max 1% of 200k.
Dan moeten er ook alles clubs zijn die daarvoor gaan betalen.toolkist schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:59:
[...]
Juist niet, dan gaan ze voor aantallen ipv 1 grote transfer
Ik snap niet waarom die nog niet aangeklaagd is door een van de clienten, het onderste uit de kan halen zegt ie te doen, maar in een aantal jaar weet niemand meer wie die spelers ook waren. Die moeten dan toch ook we eens denken dat dit niet is wat Mino beloofd heeft?PWM schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:05:
Trouwens wel een lekker lijstje hoor, wat die Mino Raiola heeft weggesluisd aan spelers die het stuk voor stuk niet gered hebbenMaar goed, de zakken van Mino, de speler, ouders en wat zijlijn mensen zijn lekker gevuld.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hij zal er wel een leuke draai aangeven en wanneer ze het niveau niet aankunnen: Wat doe je nou? Waarom speel je zo slecht?MeNTaL_TO schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:15:
[...]
Ik snap niet waarom die nog niet aangeklaagd is door een van de clienten, het onderste uit de kan halen zegt ie te doen, maar in een aantal jaar weet niemand meer wie die spelers ook waren. Die moeten dan toch ook we eens denken dat dit niet is wat Mino beloofd heeft?
Dan helpt hij ze naar de volgende club: Nou ik heb wat voor je geregeld, laat me niet weer in de steek he.
Dit topic is gesloten.
![]()