[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 36 Laatste
Acties:
  • 76.933 views

Onderwerpen

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
En weer maar een pingel over het hoofd gezien :F

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:58

snmght

imho dan he

Volgens mij al de derde handsbal deze wedstrijd. Tenenkrommend bij een sport waarbij zulke bedragen om gaan. Vind Liverpool overigens behoorlijk zwak in de tweede helft. Roma is dan weer zwak in de afronding.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:20:
[...]Je kunt altijd spelers halen voor de toekomst. Maar wanneer je dragende spelers het niet meer kunnen dan moet je deze ook vervangen wanneer je mee wilt blijven doen in Europa.
Ja ze hebben een transferbeleid a la Arsenal lijkt het meer de laatste jaren ...

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 23:09

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Het zou wel leuk zijn als Roma nog een doelpuntje wist te maken :p voor de wedstrijd dan met nog minstens 10 mins te spelen

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik denk dat deze verdediging van Liverpool echt helemaal kapot gecounterd gaat worden Real Madrid.. Zooo zwak, alleen die rechtsback al... :N

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hulde aan de wedstrijdleiding van de CL.
(roma mist echt strootman) :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Lol @ die keeper van Roma xD

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Toch een mooie 3-2 nog

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

13 O-) goals in een tweeluik van een halve finale CL, moesten ze vaker doen :9

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Nu wel een penalty! Beetje laat maar oke :D @HanG-BuiK-ZwijN inderdaad! Sowieso leuke potjes gezien afgelopen weken!

[ Voor 48% gewijzigd door Yemoke op 02-05-2018 22:37 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat is dat dan, aangeschoten hens. En hij trekt zijn armen opzij

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-11 18:51
Tip voor Liverpool voor komende pot: 100% op de aanval en hopen dat je meer scoort dan de tegenstander na 90 minuten

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Yemoke schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:36:
Nu wel een penalty! Beetje laat maar oke :D @HanG-BuiK-ZwijN inderdaad!
Moet wel een goedmakertje zijn :X armen maar afzagen dan ? :X also nog 30 seconden te spelen eig , vergeten zeker :p

• Emgeebee
  • Laatst online: 24-10 17:22
Gaan al die Real bashers van gisteren nu ook beweren dat Liverpool onterecht in de finale staat?

Verwijderd

Nou, dat wordt dus wederom een CL-titel voor Madrid en een domper voor van Dijk en Wijnaldum.

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11 12:51

KDL

4-2 ... bijna 5-2

• apis29
  • Niet online
Michielgb schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:39:
Gaan al die Real bashers van gisteren nu ook beweren dat Liverpool onterecht in de finale staat?
Wat heeft dat met elkaar te maken :+ ? Helemaal niks ...

Nog een beetje Liverpool beoordelen op een wedstrijd die vantevoren al gelopen was en als het niet al vantevoren zo was dan was dat na 9 minuten al het geval ....
Nog een Mané in het team die zeker van z'n zaakwaarnemer de opdracht heeft gekregen zich in de picture te spelen deze halve finale want die liep alleen te ego trippen in beide wedstrijden (aangezien vrijwel alle aandacht naar Firmino en Salah ging in de media de laatste maanden).
Met een beetje geluk zijn Joe Gomez en Nathaniel Clyne volledig wedstrijdfit tegen de tijd van de finale. Gomez de vaste rechtsback vanwege de blessure van Clyne maar ook inzetbaar in het centrum waardoor je Lovren er ook nog uit kan halen.

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 02-05-2018 22:59 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:50
4-2 geworden...maar geen moment spannend geweest...Wat heeft R de Boer gerookt dat hij het absoluut spannend vond..? Sorry maar de 4-2 viel toen de blessuretijd voorbij was.

• Vlassie1980
  • Laatst online: 07-11 14:58
Dat gaat dus weer de CL voor Real Madrid worden. Heb heel veel sympathie voor Liverpool en hoop op het beste maar zie het niet gebeuren daar in Kiev.

• Mosin
  • Laatst online: 14:54
Ik heb geen idee van de des betreffende situatie, maar een scheids moet goed zijn werk doen. Of ‘ie dat nou bij Real, Bayern of wie dan ook doet. Dat Real het geluk mee heeft, wekt irritatie op. Bij mij in ieder geval wel, want soms dan kantel je een wedstrijd met een idiote keuze..
Bayern heeft kansen genoeg gemist en domme fouten gemaakt. Maar ondanks dat kan een scheids het compleet verkloten en ik denk dat vrijwel iedereen het met mij eens is dat die scheidsrechters soms ongelofelijk onserieus overkomen..

[ Voor 22% gewijzigd door Mosin op 03-05-2018 07:32 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Geenszins, aangezien de ‘stand’ in niet gegeven pingels ook
‘2-3’ in het voordeel van Liverpool was.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Europa League
Atlético Madrid - Arsenal

Na de 1-1 van 26 april, gaat het echt spannend worden vanavond

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:12
Ga ik niet van uit. Atletico wint met 1-0 of 2-1 zonder al te veel moeite van Arsenal. Saaie wedstrijd waarin Atletico vooral zal gaan frustreren.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Voor Feyenoord is te hopen dat Arsenal en Marseille doorgaan vanavond. :-)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:52
Ten Hag is weer verder gegaan met de supporters tegen zich te krijgen.

Onder zijn leiding zijn er nog maar weinig open trainingen en nu met lekker weer in de Mei vakantie terwijl er dus veel kids op de tribune zaten voor 1 van de weinige open trainingen, begint de training eerst al 10 minuten te laat en vervolgens 20+ minuten een tactische training te houden in de gesloten hal.

De competitie is al klaar voor Ajax, staats niets meer op het spel en meneer wil op een open training alsnog 20+ minuten besloten trainen 8)7

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Terranova schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:25:
Ten Hag is weer verder gegaan met de supporters tegen zich te krijgen.

Onder zijn leiding zijn er nog maar weinig open trainingen en nu met lekker weer in de Mei vakantie terwijl er dus veel kids op de tribune zaten voor 1 van de weinige open trainingen, begint de training eerst al 10 minuten te laat en vervolgens 20+ minuten een tactische training te houden in de gesloten hal.

De competitie is al klaar voor Ajax, staats niets meer op het spel en meneer wil op een open training alsnog 20+ minuten besloten trainen 8)7
Is dat iets waar mensen echt boos om worden? Ik vind trainingen niet echt iets waar mensen inspraak over moeten hebben. Leuk dat ze soms erbij mogen maar mag absoluut geen eis zijn van supporters.

• Terranova
rikoos schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:29:
[...]

Is dat iets waar mensen echt boos om worden? Ik vind trainingen niet echt iets waar mensen inspraak over moeten hebben. Leuk dat ze soms erbij mogen maar mag absoluut geen eis zijn van supporters.
Oh nee dat is geen eis, maar als er flink wat kinderen komen kijken bij een open training in de vakantie(zal bij elke club wel wat drukker zijn geweest) dan maak je je als training niet populair als je gewoon de supporters die er zijn te negeren en alsnog een gedeelte besloten te gaan trainen. Zeker als de competitie nergens meer om gaat. Ten Hag is gewoon een wereldvreemd persoon lijkt me, ook gezien zijn omgang met sommige spelers

[ Voor 11% gewijzigd door Terranova op 03-05-2018 13:32 ]

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
In het kader van dat het seizoen is afgelopen en er niets meer te behalen is voor Ajax kan ik mij voorstellen dat Ten Hag zich wat schappelijker opstelt maar het is gewoon een vreemde kwast dus sta er niet van te kijken. Maar idd vakantie dus geef die kids wat ze willen maar ze moeten wel beseffen dat ze niets kunnen eisen ;-)

Bereidt je maar voor op volgend seizoen want bij Utrecht deed hij meer dingen waar de media/supporters niet bij mochten zijn dan welke andere trainer dan ook in NL. Echt een rare vogel hoor..

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

We hebben het over een BVO. Een entertainment bedrijf waar de medewerkers flink geld verdienen om met hun sport bezig te zijn, mogelijk gemaakt door hun aanhang.
Misschien moet je de zeggenschap dus wel omdraaien en de supporters laten bepalen of een trainer besloten MAG trainen.

(overigens, bij Ten Hag kan ik me wel voorstellen dat hij liever niet teveel publiek heeft. Hij heeft toch al moeite om boven de groep uit te schreeuwen, moet er niet ook nog een hoeveelheid joelend publiek bij zijn. )

[ Voor 15% gewijzigd door Ankona op 03-05-2018 13:40 ]

alles kan off-topic

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
[...]

Hier ben ik het dus totaal mee ons eens! Oke, inspraak hebben oid snap ik.
Maar ik ben vroeger, toen ik nog een kleine Curva was, vaak zat naar de trainingen geweest. Ik vond het geweldig! _/-\o_ Voor kids is het toch hun idool in het echt zien, misschien nog een handtekening (of tegenwoordig selfie) scoren.
Ik vind het echt belachelijk dat er zoveel gesloten trainingen zijn. Zelf zou ik er niet zo snel meer heen gaan, maar juist voor de jonge fans is dit een geschikte mogelijkheid om de spelers in het echt aan het werk te zien.

PSN: Curvaa_

• Typhone
  • Laatst online: 20:25

Typhone

Who Dares Wins

Curva schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:43:
[...]
Zelf zou ik er niet zo snel meer heen gaan, maar juist voor de jonge fans is dit een geschikte mogelijkheid om de spelers in het echt aan het werk te zien.
Dat doe je in een stadion, niet op een training.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Typhone schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:46:
[...]

Dat doe je in een stadion, niet op een training.
Niet elke ouder heeft daar geld voor of heeft de tijd op wedstrijddagen. Dit is een gratis mogelijkheid om van erg dichtbij de spelers aan het werk te zien.

PSN: Curvaa_

• Terranova
Nou kunnen mijn open trainingen niets boeien, maar als je er eentje op de agenda zet om vervolgens alsnog een 35 minuten lange besloten sessie te hebben dan ben je niet goed bezig. Zeker niet als je als trainer al niet zo'n groot draagvlak hebt bij de supporters.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11

Quad

Doof

Zag er niet best uit voor Koscielny. Uit het niets bij een loopactie door zijn been / voet gegaan, van het veld gedragen uiteindelijk.

Arsenal speelt ook behoorlijk verdedigend, aanvallend brengen ze vooralsnog niks.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 03-05-2018 21:31 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Vol op de aanval gaan is ook kansloos tegen AM.

Ospina, prutser. Voetballend slecht, communicatief zwak.

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 03-05-2018 21:43 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Alles wat Arsenal doet lijkt zo voorspelbaar , dua weet ik al een prima opvolger voor Wenger , namelijk FdB :+

AM kan eenvoudig gewoon tegenhouden en anders helpt Arsenal zelf wel de kleine mogelijkheden om zeep.

• Quad

Quad

Doof

Oh het opbouwen is ook zo link, alles gaat van achteruit over de breedte, met aanvaller van AM in de rug, al een paar keer dat 't maar net goed gaat..

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wat een zeikerds om gele kaarten zijn die van AM zeg :r

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Yep 1-0 helaas

• Vos

Vos

AFCA

Wat een gepruts weer! Wegwerken blijkt wel moeilijk.

• Quad

Quad

Doof

Zonde, vlak voor rust, nu maar iets meer body erin, in de 2e helft.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:54:
Zonde, vlak voor rust, nu maar iets meer body erin, in de 2e helft.
Inderdaad, dan maar wat kaarten pakken. Gezapig ten onder gaan bereik je niks mee.

Arsenal heeft naast een nieuwe trainer ook een handvol nieuwe spelers nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 03-05-2018 21:55 ]

• Grindtegel
Strakke pass van Griezman, Arsenal zit te slapen

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Jammer , Arsenal zal niet meer in staat zijn om door de geparkeerde bus te voetballen in de tweede helft , had t ergens en gun t m nog steeds om Wenger te belonen voor zijn status van dienst.

Also een echte PSV goal moment :+

• Vos

Vos

AFCA

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:55:
Jammer , Arsenal zal niet meer in staat zijn om door de geparkeerde bus te voetballen in de tweede helft , had t ergens en gun t m nog steeds om Wenger te belonen voor zijn status van dienst.

Also een echte PSV goal moment :+
Waarom verklap je dit nou? Nu hoeven we niet meer te kijken!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Vos schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:56:
[...]

Waarom verklap je dit nou? Nu hoeven we niet meer te kijken!
Heb vaker ongelijk dan gelijk :p

"la cassette to score next 9/1" _O- die wedstuff in England ook altijd :')

• Grindtegel
Arsenal gaat het niet redden, er zit en geen vernuft in het team en ook geen vuur

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:24
Grindtegel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:58:
Arsenal gaat het niet redden, er zit en geen vernuft in het team en ook geen vuur
Nee, Madrid is zo vernuftig. Park the bus en counteren.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nieuwe trainer zal de defensie opnieuw moeten organiseren. Kos is wel klaar denk ik. Niet alleen dit seizoen. Structurele problemen....

Wellicht De Ligt? Schijnt zich goed te omtwikkelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 03-05-2018 22:11 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Grindtegel
Dat is juist vernuft

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ramsey :X

• Grindtegel
Echt ik gun het Arsenal zo maar ik word zo moe van Walbeck, Ramsey, Mustafi en die linksbuitenspeler, het is en wordt helemaal niks met die gasten erbij.

[ Voor 8% gewijzigd door Grindtegel op 03-05-2018 22:30 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Salzberg 2-0 voor , ook gelijk in totaal , nu hope. Dat Arsenal niet nog meer mogelijkheden verprutst :\

• Quad

Quad

Doof

Diego Costa, is het blijft een figuur die bij elke tegenstander 't bloed onder de nagels vandaan weet te halen. Bijzonder.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben nog niet erg onder de indruk van atletico. Ja ze kunnen goed verdedigen en een bal prima weg peren en counteren. Maar al die vervelende maniertjes en spelers als costa maken ze een stuk minder sympathiek.

Het is dat Arsenal over twee wedstrijden verzuimd om te scoren. maar wellicht ben ik bevooroordeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 03-05-2018 22:49 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Grindtegel
Ik vind het geen mooi voetbal maar ik ben wel onder de indruk van AM. Controle, rust, en techniek en snelheid voorin. Het is zeer zeker geen ouderwets laf catenaccio wat ze spelen. Overigens is het AM die deze pot de kansen niet benut, Arsenal heeft er volgens mij geen een gehad. Die vallen echt door de mand.

Voor de goede orde; ik ben 100% voor Arsenal

• Quad

Quad

Doof

Dat uitverdedigen van Arsenal is drama vanavond. Zo belachelijk veel balverlies zodra ze een beetje druk krijgen.

En met 1 doelpunt zou 't spelbeeld anders zijn, maar heb niet 't gevoel dat ze ervoor willen gaan, of ze kunnen het gewoon niet, kan ook.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Wel bizar hoeveel ballen Arsenal in de 16 werkt maar er bijna geen een aankomt. Komt ook mede door AM.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 03-05-2018 22:56 ]

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Grindtegel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:52:
Ik vind het geen mooi voetbal maar ik ben wel onder de indruk van AM. Controle, rust, en techniek en snelheid voorin. Het is zeer zeker geen ouderwets laf catenaccio wat ze spelen. Overigens is het AM die deze pot de kansen niet benut, Arsenal heeft er volgens mij geen een gehad. Die vallen echt door de mand.

Voor de goede orde; ik ben 100% voor Arsenal
Arsenal heeft alleen een plan A , zie je bij iedere bal alles gaat op dezelfde manier en dan is er tussen zitten als verdediger ez everytime.

Tijd voor verlenging bij Red Bull :)

[ Voor 3% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 03-05-2018 23:00 ]

• Vos

Vos

AFCA

Koscielny gescheurde achillespees, doei WK en wie weet wat meer.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wat een redding daar van die Marseille keeper :o

Bah :X een onterechte corner (VAR anyone?) waaruit Marseille op voorsprong komt , zie Red Bull geen 2 doelpunten meer maken :/

2: Plus een prachtige stervende zwaan voor een 2de gele kaart :r (side note : Er was een zeeeeer lichte armbeweging zonder contact)

[ Voor 84% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 03-05-2018 23:36 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:22
Die scheidsrechters achter het doel hebben nu in de CL wedstrijden en in deze EL wedstrijd werkelijk 0,0 toegevoegd. En ondertussen alle belangrijke momenten verkeerd of over het hoofd gezien :+

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:11:
Wat een redding daar van die Marseille keeper :o

Bah :X een onterechte corner (VAR anyone?) waaruit Marseille op voorsprong komt , zie Red Bull geen 2 doelpunten meer maken :/
Daarentegen had Marseille ook al een pingel moeten hebben. En owja, ook een 2e geel voor die handsbal.

Een VAR is niet het enige antwoord, ook hoe je hem inzet. Als je hem voor bijvoorbeeld onterechte corners of niet gegeven gele kaarten (als het niet de 2e is) niet mag inzetten schiet je er nog maar weinig mee op.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Joster schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:37:
[...]

Daarentegen had Marseille ook al een pingel moeten hebben. En owja, ook een 2e geel voor die handsbal.

Een VAR is niet het enige antwoord, ook hoe je hem inzet. Als je hem voor bijvoorbeeld onterechte corners of niet gegeven gele kaarten (als het niet de 2e is) niet mag inzetten schiet je er nog maar weinig mee op.
Schakelde pas na Arsenal in dus heb die situatie niet gezien , maar een VAR maakt het wel eerlijker , nu nog uitzenden wat de spelers tegen de scheidsrechter zeggen ;)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Gunner schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:48:
Ben nog niet erg onder de indruk van atletico. Ja ze kunnen goed verdedigen en een bal prima weg peren en counteren. Maar al die vervelende maniertjes en spelers als costa maken ze een stuk minder sympathiek.

Het is dat Arsenal over twee wedstrijden verzuimd om te scoren. maar wellicht ben ik bevooroordeeld.
Arsenal kan niet beter, Atletico hoeft niet.
Vind Costa juist een geweldige speler, het is geen Messi maar hij zorgt altijd onrust bij de tegenstander,

Griezman is sowieso een klasse apart, en blijft zich kapot werken voor het team.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:24
Vos schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:01:
Koscielny gescheurde achillespees, doei WK en wie weet wat meer.
Die was toch al op zijn retour en hadden wij afgelopen seizoen al moeten vervangen.

Nieuwe manager zal een hele hoop meuk moeten verwijderen. Helaas voor hem zal er zonder CL minder geld beschikbaar zijn.

• toolkist
  • Niet online
Had Wenger (en Arsenal) de EL wel gegund, maar kan nou niet zeggen dat het onverdiend is dat ze verloren hebben in de halve finale...

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Arsenal heeft een aantal prima spelers, maar AM speelde als team veel sterker. Zag je in de eerste wedstrijd al toen ze met een man minder wel de controle hielden.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:12
Opvallend Peter Bosz zou bij een besloten training van Heerenveen aanwezig zijn geweest, zou die kijken of hij ie het wat vindt?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:20
Peter Bosz was vrijdag aanwezig bij de training van sc Heerenveen, maar niet voor een mogelijk dienstverband in Friesland. Gerry Hamstra, technisch manager van Heerenveen, laat aan de Leeuwarder Courant weten dat de oud-trainer van Ajax en Borussia Dortmund een gastcollege voor jeugdtrainers verzorgde. Op de vraag van Voetbal International of Bosz dus niet de nieuwe trainer van Heerenveen wordt, antwoordt Hamstra: "Daar doe ik geen uitlating over."
https://www.voetbalprimeu...t-technisch-manager-.html

Het lijkt dus wel mee te vallen. Ik neem aan dat Bosz wel iets hogers ambieert als Heerenveen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:43:
[...]

https://www.voetbalprimeu...t-technisch-manager-.html

Het lijkt dus wel mee te vallen. Ik neem aan dat Bosz wel iets hogers ambieert als Heerenveen.
FC Groningen? :+

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:47
Cassiera wil ook weg bij ajax als het zo door gaat. Gaat lekker daar!

Ondertussen heeft Feyenoord blijkbaar het oog laten vallen op een NEC middenvelder. Opzich prima om talent te kopen, maar ik mag hopen dat ze wel met wat beters aankomen om het volgende seizoen wel mee te doen.

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:41:

Ondertussen heeft Feyenoord blijkbaar het oog laten vallen op een NEC middenvelder. Opzich prima om talent te kopen, maar ik mag hopen dat ze wel met wat beters aankomen om het volgende seizoen wel mee te doen.
Ach, storm in een glas water. Tuurlijk moet die jongen niet nog een jaar in de JL willen spelen. Mocht Dolberg blijven, dan gewoon verhuren aan een subtopper in de Eredivisie. Zie Weghorst wel vertrekken bij AZ, zou voor hem een prima team zijn en voor AZ een prima speler.

Wat Feyenoord, mij lijkt dat Vilhena, Berghuis, Jorgensen en wellicht El Ahmadi vertrekken dus dan kunnen ze zich idd beter eerst richten op directe versterkingen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:08

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:41:
We hebben het over een speler die nu al jaren wacht op z'n kans en die afgelopen jaar nog het minst van alle jaren kreeg. Die zegt nu dat hij komend jaar graag wel een kans wil en als dat niet reëel is wil hij graag verder kijken. Dat is sportief gezien toch volkomen logisch? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
  • Laatst online: 17:38
Dat de 5e en 6e man niets toevoegen is logisch. 89min hebben ze geen bal te doen, word hun niet gevraagd wat ze gezien hebben etc.

En plots gebeurd er iets en word hun iets gevraagd, terwijl hun focus dusdanig verslapt was dat ze niet opgelet hebben.

Kan me niet voorstellen dat de kosten van twee extra scheidsrechters, hotel kosten en reiskosten lager zijn dan camera beelden.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 34
zondag 6 mei 2018 14:30u

sc Heerenveen v Feyenoord
FC Utrecht v VVV-Venlo
Sparta v Heracles
AZ v PEC Zwolle
Willem Il v Vitesse
PSV v FC Groningen
Excelsior v Ajax
Roda JC v ADO Den Haag
FC Twente v NAC Breda

• Deadsy
Ferguson zou op de intensive care liggen en het zou er slecht uitzien.

https://www.vi.nl/nieuws/...erguson-op-intensive-care

laatste nieuws is dat hij geopereerd is ivm een hersenbloeding.

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsy op 05-05-2018 21:09 ]

• Mosin
  • Laatst online: 14:54
@Deadsy
Lees het net ook. Heftig nieuws.. ;(

• Deadsy
Vrij apart hoe het nu bij Cambuur gaat.
Uit won Cambuur met 4-1. Nu staan ze thuis met 4-1 achter.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:35

Qu3st

Tja beetje tegengewerkt door Blom en zelf ook veel kansen missen.

• Deadsy
Qu3st schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 23:04:
Tja beetje tegengewerkt door Blom en zelf ook veel kansen missen.
Denk dat de grote winst uit de eerste wedstrijd ook niet heeft geholpen.
Krijgen sommige spelers al snel het idee dat ze er al zijn of dat ze het nog eens over gaan doen.
Dan krijg je een paar goals tegen en ben je het kwijt.

• LZ86
Ach, zowel Cambuur als Dordrecht hebben helemaal niets te zoeken in de ED.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Leon Zwiers schreef op zondag 6 mei 2018 @ 01:27:
Ach, zowel Cambuur als Dordrecht hebben helemaal niets te zoeken in de ED.
En Twente heeft niets te zoeken in de Jupiler League dus wat bedoel je er serieus mee?

• FreakNL
  • Laatst online: 19:45

FreakNL

Well do ya punk?

Twente werd gewoon 18e.

Hij doelt waarschijnlijk op het feit dat de ploegen 8e en 13e werden in de eindstand. Kans is ook klein dat Dordt het haalt natuurlijk, met Sparta en daarna eventueel (waarschijnlijk) NEC.

Ik zie ze het Sparta trouwens wel HEEL moeilijk maken, bij Dordt komt er altijd iets vrij als ze tegen ons spelen...

[ Voor 51% gewijzigd door FreakNL op 07-05-2018 02:59 ]

• LZ86
Precies wat hierbij en genoemd wordt. Belachelijk dat de nr 8 en 13 nog kunnen promoveren

• Terranova
Lamprou gaat na 14 jaar pas z'n debuut maken bij Ajax _O- _O-

Edit: In de competitie dan, vergeten dat hij al in de beker speelde

[ Voor 36% gewijzigd door Terranova op 06-05-2018 13:30 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:20
En Dolberg is net voor het einde terug. Staat er samen met Huntelaar in.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 21:06:
Ferguson zou op de intensive care liggen en het zou er slecht uitzien.

https://www.vi.nl/nieuws/...erguson-op-intensive-care

laatste nieuws is dat hij geopereerd is ivm een hersenbloeding.
Verkeerde topic? Dacht dat ik in het buitenlands voetbal topic zat..

Op een andere noot: elke club die kans heeft op promotie en/of degradatie hebben simpelweg in potentie wel wat te zoeken op het hogere of lagere niveau. Bij degradatie meer dan bij potentiële promotie. De club heeft een heel seizoen op zijn kunnen gespeeld en dat is klaarblijkelijk niet op het benodigde niveau en dus meer dan terecht een niveau omlaag.

Met promotie is die wat lastiger zeker met de periodewinsten. Je hoeft feitelijk maar 1 periode te pieken (en als dat de laatste periode is en je trekt het door tot en met de play-offs) en kan je met 8 goede wedstrijden (+ gunstige tegenstanders) al kans maken op promotie. Bizar eigenlijk

Verwijderd

Mijn god elke week komt er grotere onzin uit die mond van Ten Hag.

• Terranova
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:14:
erg he 8)7

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:14:
Inderdaad. Bruut irritant deze kwats nog een jaar te mogen aanhoren. Wat een nul. ;w

Verwijderd

Je eigen onkunde maar weer op je EIGEN spelers afschuiven dan ben je toch niet helemaal 100%

Vreet mij helemaal op elke keer als ik die man hoor. Dacht trouwens dat je als trainer wel een keer leert dat je eens op moet houden met stel dit, stel dat.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2018 14:17 ]

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:52:
[...]

Verkeerde topic? Dacht dat ik in het buitenlands voetbal topic zat..

Op een andere noot: elke club die kans heeft op promotie en/of degradatie hebben simpelweg in potentie wel wat te zoeken op het hogere of lagere niveau. Bij degradatie meer dan bij potentiële promotie. De club heeft een heel seizoen op zijn kunnen gespeeld en dat is klaarblijkelijk niet op het benodigde niveau en dus meer dan terecht een niveau omlaag.

Met promotie is die wat lastiger zeker met de periodewinsten. Je hoeft feitelijk maar 1 periode te pieken (en als dat de laatste periode is en je trekt het door tot en met de play-offs) en kan je met 8 goede wedstrijden (+ gunstige tegenstanders) al kans maken op promotie. Bizar eigenlijk
Vroeg of laat gaan de periode titels eruit. Stel je de situatie voor dat het laagste niet Jong team uit de JL een periode gewonnen heeft en dus de play offs in gaat met als uitkomst of promotie Eredivisie, of degradatie Tweede Divisie

Verwijderd

Zo dat vrouwtje in de spelers tunnel van Excelsior daar is niks mis mee :9

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zo schakelproga maar kijken. Armetierig veld bij Excelsior boeit me niet zoveel.

• Terranova
Wel mooi dat de meest waardevolle speler van Ajax niet speelt en een niet willend verlengen middelmatig inconsistent spelende buitenspeler wel weer mag aantreden...

Edit: Oh vergeten, Neres was ook nog clubtopscorer. Vriendje Huntelaar(want dat moet wel, je opstelling maar aanpassen omdat Huntelaar gewoon MOET spelen, ondanks dat hij erg matig bezig is) kan natuurlijk die titel overnemen.

[ Voor 41% gewijzigd door Terranova op 06-05-2018 14:45 ]

Verwijderd

Tja Ajax mag blij zijn dat ze volgend jaar aan het eind nog in de top 3 staan als dat zo doorgaat.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kijk die Boer eens goed keepen bij PEC... kolere zeg...

Verwijderd

Zelfs de laatste wedstrijd kunnen ze niet eens winnend afsluiten bij FC Twente zo te zien _O-

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kluivert koele kikker! Die moet naar Man Utd, is er helemaal klaar voor zie ik al.
Pagina: 1 ... 22 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.