[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 36 Laatste
Acties:
  • 76.933 views

Onderwerpen

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:24
Zo zuur dit.

Weer Real Madrid in de finale, bleh

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:51
Bayern verliest van zichzelf... again

Vroegah hadden we in Nederland niks mooiers kunnen wensen })

[ Voor 46% gewijzigd door Grindtegel op 01-05-2018 22:41 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:42

Vos

AFCA

v8power67 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:39:
Godver de godver wat jammer dit... En weer trekt de scheids maar 30 sec erbij terwijl er zeker 3 min bij kon.. kansloos maja real moet door he..
Dat blijf je altijd houden. Dan zal je naar absolute speeltijd zoals handbal toe moeten.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:09

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

gambieter schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:40:
Jammer, de slechtste en vervelendste club is door naar de finale.
Ik hoop dat Liverpool ze in mag maken in de finale >:)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

D-e-n schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:40:
[...]

De terugspeelbal zelf was ook stupide natuurlijk
Absoluut, koude douche voor beide spelers!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04
Tja, toch niet dus. Tijd was er genoeg, maar toch niet effectief genoeg om het af te maken.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Schijt sport eigenlijk, kunnen we niet gewoon over naar absolute speeltijd om al dit gejank te voorkomen?

• Vos

Vos

AFCA

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:40:
[...]

Ik hoop dat Liverpool ze in mag maken in de finale >:)
Ben er bang voor. Real is zo'n lepe ploeg.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:52
Joster schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:41:
Schijt sport eigenlijk, kunnen we niet gewoon over naar absolute speeltijd om al dit gejank te voorkomen?
Gaat nooit gebeuren vanwege tv belangen,

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha dat gezeur op de tijdrekken altijd.. als het nl elftal of je favoriete club in dit stadium van een toernooi voor staan en gaan tijdrekken is het allemaal prima.. Bayern had het gewoon over 2 wedstrijden af moeten maken..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:36
Vos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:41:
[...]

Ben er bang voor. Real is zo'n lepe ploeg.
Zolang Kroos en Modric meedoen, ben ik bang dat Real zich wel onder de pressie van Liverpool uit kan spelen.

Ik hoor twee wedstrijden lang vooral de verslaggever herhalen dat Bayern zichzelf steeds niet weet te belonen, blijkbaar missen ze afmaker op het allerhoogste niveau.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Ik zie ook liever een andere ploeg in de finale dan Real Madrid, maar die Real-aversie is echt stuitend. Jullie lijken net echte supporters. ;)

Anyway.. SUUU!

• Grindtegel
Hahaha die ontzettende kutgoal van Linskens ook, dat is by far de lelijkste goal allertijden (maar wel leuk)

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:48

ST10©DE

Dus.............

Vos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:36:
[...]

Die heb ik al lang gegeven. Maar soms heeft 'discussiëren' geen nut.
BS . Je argumenten zijn weerlegd. Punt is dat je niet gaat juichen voor een fout van een tegenstander tenzij je 100% zeker bent dat je de wedstrijd hebt gewonnen.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Vos

Vos

AFCA

ST10©DE schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:51:
[...]

BS . Je argumenten zijn weerlegd. Punt is dat je niet gaat juichen voor een fout van een tegenstander tenzij je 100% zeker bent dat je de wedstrijd hebt gewonnen.
Dat is een mening, geen feit ;). En hierbij laat ik het.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Vincent Dave schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:44:
Ik zie ook liever een andere ploeg in de finale dan Real Madrid, maar die Real-aversie is echt stuitend. Jullie lijken net echte supporters. ;)

Anyway.. SUUU!
Valt toch wel mee? Persoonlijk heb ik meer aversie tegen FC Barcelona waar de spelers telkens en masse naar de scheidsrechter lopen om hem te intimideren. Tevens hebben ze bij RM m.i. minder last van de vallende ziekte dan bij FCB.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-11 14:15
Kwestie van alles dat tegenzit. Blessures, domme fouten, spelers die niet hun niveau halen en de scheids.. Denk dat wanneer Bayern op volle sterkte was, ze toch beter zijn dan Real.

Super kut dit, maar ja.. Ik ben voor Liverpool. Zou stiekem niks mooiers zijn dan Klopp die een CL wint tegen Real. Die man heeft de absolute gun factor! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 01-05-2018 23:01 ]

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Bossie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:43:
[...]

Zolang Kroos en Modric meedoen, ben ik bang dat Real zich wel onder de pressie van Liverpool uit kan spelen.

Ik hoor twee wedstrijden lang vooral de verslaggever herhalen dat Bayern zichzelf steeds niet weet te belonen, blijkbaar missen ze afmaker op het allerhoogste niveau.
Is Lewandowski dan geen "afmaker op het allerhoogste niveau"? Maar die had vandaag wel effe wat last van de vallende ziekte denk ik.

• Mosin
En dan klaagt meneer erover dat mensen over Real/scheids klagen... :’)
Real heeft volgens mij een hele hoop stervende zwanen in het team :r

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 01-05-2018 23:05 ]

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Vos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:55:
[...]

Dat is een mening, geen feit ;). En hierbij laat ik het.
Nope, is een feit en geen mening. Je bent totaal niet ingegaan op het feit dat het doelpunt puur is ontstaan door een fout van de tegenstander op een nog niet beslissend moment.

Een doelepunt is een doelpunt. Ja ook als je de 7-1 maakt als het 7-0 stond. Die ga je ook niet vieren als je al drie jaar geen doelpunt hebt gemaakt.

1-0 mag je nooit vieren. Zeker wel, als je een goal maakt op eigen kracht.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit zwakker Real had er al tegen Juve uit moeten liggen. Geen kans op de landstitel, en zwak in sowieso de laatste CL wedstrijden. Ben benieuwd naar de klapper van zondag

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:02
Madrid heeft dus twee keer mazzel gehad. Tegen Juventus (strafschop laatste minuut) en nu tegen Bayern (geen strafschop, cadeautje van de tegenstander) en waren ze minstens 1 wedstrijd behoorlijk slechter. Dat is geen kwaliteit, maar geluk.

Respect voor de scheidsrechter van dienst van vanavond.

• Tomski1986
Hackus schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 23:26:
Dit zwakker Real had er al tegen Juve uit moeten liggen. Geen kans op de landstitel, en zwak in sowieso de laatste CL wedstrijden. Ben benieuwd naar de klapper van zondag
Kampioen van Frankrijk, Engeland en Duitsland naar huis gespeeld. "Zwak"
Welke klapper? De clasico? Voor beide ploegen hoeft het niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Tomski1986 op 02-05-2018 00:10 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tomski1986 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 00:08:
[...]

Kampioen van Frankrijk, Engeland en Duitsland naar huis gespeeld. "Zwak"
Welke klapper? De clasico? Voor beide ploegen hoeft het niet.
jij hebt een hele andere kijk op voetbal dan ik heb.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Tomski1986
Nee er is hier zoals eerder gezegd gewoon een enorme Real-aversie. Maar goed.

Hala Madrid!

• Mosin
Ja zeker jongen.. :')

Edit: Het is niet zozeer Real haat. Maar het frustreert mij wel dat die poep kop van een scheids zo ongelofelijk slecht fluit, zoals al die andere gasten ook al vaak doen. Dat irriteert mij als Bayern fan wel behoorlijk..
En buiten dat heeft Real wel een paar spelers lopen waar ik graag naar kijk. Kroos en Asensio bijv. Het enige jammere is dat beide teams iets verlamd waren, waardoor het voor mijn gevoel al geen echte topper is geworden. Isco, Robben, Boateng, Coman, Vidal.. dat zijn geen misselijke spelers.

[ Voor 92% gewijzigd door Mosin op 02-05-2018 07:41 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:50
* JanW kijkt bovenaan in zijn browser, ziet Tweakers staan.

Bij sommige reacties zou je toch zweren dat je hier op voetbalzone zit. Wat een zielig geschreeuw zeg :X

Bayern heeft het gisteren zelf compleet af laten weten door die reeks kansen die ze kregen niet af te maken. Ribery is al genoeg over gezegd. Muller had ook iets doortastender kunnen zijn op bepaalde momenten en Lewandowski was een paar keer iets te nadrukkelijk op zoek naar een penalty. Die handbal van Marcelo had die 5de man moeten zien, maar na een paar jaar mag toch al duidelijk zijn dat die knakkers op de achterlijn echt 0,0 toevoegen. Kosten geld, je schept een verwachting dat ze iets doen, maar eigenlijk staan ze daar gewoon voor joker.

Die Shaqir is ook een bijzonder fenomeen. Zo'n geweldige scheidsrechter is het niet, maar hij blijft maar topwedstrijden krijgen. Al vond ik hem gisteren niet zo heel slecht fluiten. Richting het einde gingen een aantal spelers van Real iets te makkelijk naar de grond, maar dat liet hij gewoon doorspelen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:13
JanW schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:30:
* JanW kijkt bovenaan in zijn browser, ziet Tweakers staan.

Bij sommige reacties zou je toch zweren dat je hier op voetbalzone zit. Wat een zielig geschreeuw zeg :X
Idd, "Hala Madrid" enzo 8)7 8)7 nog 1 avond en het circus is gelukkig weer voorbij even.
Bayern heeft het gisteren zelf compleet af laten weten door die reeks kansen die ze kregen niet af te maken. Ribery is al genoeg over gezegd. Muller had ook iets doortastender kunnen zijn op bepaalde momenten en Lewandowski was een paar keer iets te nadrukkelijk op zoek naar een penalty. Die handbal van Marcelo had die 5de man moeten zien, maar na een paar jaar mag toch al duidelijk zijn dat die knakkers op de achterlijn echt 0,0 toevoegen. Kosten geld, je schept een verwachting dat ze iets doen, maar eigenlijk staan ze daar gewoon voor joker.

Die Shaqir is ook een bijzonder fenomeen. Zo'n geweldige scheidsrechter is het niet, maar hij blijft maar topwedstrijden krijgen. Al vond ik hem gisteren niet zo heel slecht fluiten. Richting het einde gingen een aantal spelers van Real iets te makkelijk naar de grond, maar dat liet hij gewoon doorspelen.
Die scheids altijd al een vervelend mannetje gevonden, maar idd krijgt altijd topwedstrijden :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:29
Al met al 3 leuke halve finales tot nu toe, komt toch niet elk jaar voor. Ben benieuwd of het vanavond ook een leuke partij gaat worden, normaal gesproken zou ik zeggen dat het al in de pocket is voor Liverpool, maar dit jaar weet je het niet..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:13
Gynnad schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:23:
Al met al 3 leuke halve finales tot nu toe, komt toch niet elk jaar voor. Ben benieuwd of het vanavond ook een leuke partij gaat worden, normaal gesproken zou ik zeggen dat het al in de pocket is voor Liverpool, maar dit jaar weet je het niet..
Voor mijn gevoel speelt Liverpool thuis ook beter dan uit en Roma idem dito, wordt denk ik toch nog leuke pot!

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Zullen we de sfeer wat positiever houden?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Mosin
Ik denk dat Liverpool, Real wel eens af kan gaan maken. Alleen Real heeft ondertussen wat finales gespeeld en bij Liverpool zal de druk hoger of anders liggen verwacht ik.
Maar goed, laten we het vanavond eerst even aanzien.

Offtopic:
Ik blijf wel een zwakte hebben voor Kroos. Wat een voetballer zeg. Zonde dat ‘ie niet meer voor Bayern speelt :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Mosin op 02-05-2018 13:08 ]

• Deadsy
Bayern had het thuis niet zover moeten laten komen.

De selectie is gewoon niet meer wat het jaren geleden was

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Touche over de scheids van gister : http://9gag.com/gag/aGjnEgG :+ :+ B)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:28
Dus PSV Real had weer eens pisgeluk mede dankzij de uefa? What else is new :+

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11 14:39
Leon Zwiers schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:25:
Dus PSV Real had weer eens pisgeluk mede dankzij de uefa? What else is new :+
Ik snap 'm niet echt, want PSV heeft het qua arbitrage (dus KNVB (dus UEFA)) juist eerder tegen gehad. Het kreeg al maar liefst 10 strafschoppen tegen waarvan het merendeel, zoals afgelopen zondag weer, wel erg makkelijk gegeven was.
Voetballend geluk (goals in de laatste minuut) dwing je af, daar doet de arbitrage niks aan.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fleximex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:23:
[...]

Ik snap 'm niet echt, want PSV heeft het qua arbitrage (dus KNVB (dus UEFA)) juist eerder tegen gehad. Het kreeg al maar liefst 10 strafschoppen tegen waarvan het merendeel, zoals afgelopen zondag weer, wel erg makkelijk gegeven was.
Voetballend geluk (goals in de laatste minuut) dwing je af, daar doet de arbitrage niks aan.
Knullige eigen goals in de laatste minuut dwing je ook af? :+
Maar ik las inderdaad in een stukje over die 10 penalty's tegen, waarvan 4 door Isimat (en daar weer t merendeel door vasthouden, dus hoezo makkelijk gegeven?). Ik dacht eerder dat PSV er vooral veel mee kreeg, maar dat valt per saldo dus alles mee. Maar ook weer niet zo erg dat t PSV tegen zat, zoals jij nu wil laten geloven ;)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:47

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:08:
[...]

Knullige eigen goals in de laatste minuut dwing je ook af? :+
Maar ik las inderdaad in een stukje over die 10 penalty's tegen, waarvan 4 door Isimat (en daar weer t merendeel door vasthouden, dus hoezo makkelijk gegeven?). Ik dacht eerder dat PSV er vooral veel mee kreeg, maar dat valt per saldo dus alles mee. Maar ook weer niet zo erg dat t PSV tegen zat, zoals jij nu wil laten geloven ;)
Tsja, het is maar hoe je het wil interpreteren.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-11 15:17
Brands vond nog een vodje in de kaartenbak. Viergever voor 4 jaar naar PSV, transfer vrij bij Ajax. Netwerk van Brands blijft ongeevenaard,

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Mosin
Deadsy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:00:
Bayern had het thuis niet zover moeten laten komen.

De selectie is gewoon niet meer wat het jaren geleden was
Ze hadden deze ronde best wel kunnen winnen met de spelers die ze hebben, eigenlijk zonder problemen zelfs. Waar ik bang voor ben is dat er voor bepaalde spelers geen vervanger is. Wie gaat daar spelen en zal zijn mannetje staan? Dat zie ik Coman voorlopig niet doen. Bij Costa had ik dat gevoel ook nooit.

Probeer dat maar eens op te vangen. Boateng blijkt ook in zijn hoofd na te denken of hij nog iets wilt met zijn carriere, dus het kan nog apart lopen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:29
loekf2 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:55:
Brands vond nog een vodje in de kaartenbak. Viergever voor 4 jaar naar PSV, transfer vrij bij Ajax. Netwerk van Brands blijft ongeevenaard,
Een degelijke en prima verdediger voor de Nederlandse competitie, niets mis mee. Echter daar houdt het dan ook wel mee op, vind het overigens wel een verrassende keuze, had wel verwacht dat hij een stap naar het buitenland zou willen maken. Hij is 28 dus in de bloei van zijn leven, vorig seizoen een geweldig seizoen gehad, vooral in de Europa League dus zou best een leuke stap kunnen maken naar een middenmotor. Als hij enkele jaren bij PSV blijft zit zijn carriere er toch wel op..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik vermoed dat wanneer er een mooie aanbieding voorbij was gekomen hij absoluut die stap naar het buitenland had gemaakt. Hij gaf zelf aan in een interview dat hij in eerste instantie zijn pijlen had gericht op een club in het buitenland. Blijkbaar kwam er niks voorbij en koos hij voor PSV toen deze zich meldde. Ik snap de keuze van PSV eigenlijk niet zo goed, sowieso, een contract voor vier jaar, serieus? Beter gaat Viergever niet meer worden en ik had verwacht dat PSV een hogere lat zou hanteren dan een transfervrije bankspeler van Ajax.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kampioen in de JL, kampioen in de E-divisie, vooralsnog bovenaan in de kampioenschapspoule bij de vrouwen... wie zongen er ook alweer over helemaal niks in Amsterdam? :+

• Deadsy
Mosin schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:13:
[...]

Ze hadden deze ronde best wel kunnen winnen met de spelers die ze hebben, eigenlijk zonder problemen zelfs. Waar ik bang voor ben is dat er voor bepaalde spelers geen vervanger is. Wie gaat daar spelen en zal zijn mannetje staan? Dat zie ik Coman voorlopig niet doen. Bij Costa had ik dat gevoel ook nooit.

Probeer dat maar eens op te vangen. Boateng blijkt ook in zijn hoofd na te denken of hij nog iets wilt met zijn carriere, dus het kan nog apart lopen.
Achteraf gezien hadden ze inderdaad wel verder kunnen komen. Maar Bayern is niet meer het Bayern dat het ooit was. Dat je aan het begin van het seizoen zegt dat ze de favoriet zijn voor de CL etc.

De afgelopen jaren is er niet echt door geselecteerd.
Vervangers voor Robben en Ribery en dan ook spelers die het verschil kunnen maken.
En ook de rest van het team mag eens bekeken worden wat in de CL haalt niet iedereen het gewenste niveau.

edit:
En voor de Eredivisie is Viergever gewoon goed genoeg, Europees minder betrouwbaar maar heeft bewezen daar ook wel aardig te kunnen spelen.
En denk dat voor PSV de 2 beslissende factoren waren dat ze weten wat hij kan in de Eredivisie en dat hij gratis was.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 02-05-2018 18:26 ]

• KDL
  • Laatst online: 01-11 12:51

KDL

Zou Lewandowski al een contract hebben getekend bij Real?

• Mosin
Deadsy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:24:
[...]

Achteraf gezien hadden ze inderdaad wel verder kunnen komen. Maar Bayern is niet meer het Bayern dat het ooit was. Dat je aan het begin van het seizoen zegt dat ze de favoriet zijn voor de CL etc.

De afgelopen jaren is er niet echt door geselecteerd.
Vervangers voor Robben en Ribery en dan ook spelers die het verschil kunnen maken.
En ook de rest van het team mag eens bekeken worden wat in de CL haalt niet iedereen het gewenste niveau.
Dat is helaas pijnlijk waar. Ze zullen toch echt in beweging moeten komen bij Bayern.
Inderdaad, het niveau van best veel spelers viel behoorlijk tegen. Maar vanaf het Guardiola tijdperk is het zo’n beetje omlaag gedonderd. De CL viel onder hem al zwaar tegen. Onder Ancelotti werd het er ook niet beter op.
Nu Heynckes de team spirit heeft terug gebracht komen er gelukkig andere problemen aan het licht.

@KDL
Ik heb geen idee, maar Ik begin steeds meer twijfels over die gast te hebben. In de Bundesliga lukt het allemaal wel, maar als je voor de knikkers speelt moet je er keihard staan en dat gebeurde niet..

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 02-05-2018 18:59 ]

• apis29
  • Niet online
Drie keer de halve finale in drie seizoenen met bij tijd en wijle nog beter voetbal dan het huidige City en Barcelona in het verleden maar het viel zwaar tegen? O-)
De aankopen in de laatste seizoenen zijn gewoon geen versterkingen geweest maar op de toekomst gericht en de echte vorm lijkt er gewoon niet te zijn ook al scoren ze er nog redelijk op los in de Bundesliga ... Die Lewandowski loopt ook overal behalve waar hij hoort te zijn.
Veel blessures helpt ook niet mee nu, die Boateng is gewoon te zwaar dus dat ie de hele tijd spierblessures oploopt kan je op wachten :+
Draxler halen zou iig een eerste stap zijn bij het vervangen van Robbery, veel andere namen kan je niet bedenken die een beetje realistisch zijn. Lewandowski vervanger is zo mogelijk nog moeilijker te bedenken ... Dzeko misschien wel nu ik hem toch voorbij zie komen.

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 02-05-2018 20:18 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Forza Roma ?
Go LFC ?

Ik support Liverpool vanavond

• Deadsy
apis29 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:41:
Drie keer de halve finale in drie seizoenen met bij tijd en wijle nog beter voetbal dan het huidige City en Barcelona in het verleden maar het viel zwaar tegen? O-)
De aankopen in de laatste seizoenen zijn gewoon geen versterkingen geweest maar op de toekomst gericht en de echte vorm lijkt er gewoon niet te zijn ook al scoren ze er nog redelijk op los in de Bundesliga ... Die Lewandowski loopt ook overal behalve waar hij hoort te zijn.
Veel blessures helpt ook niet mee nu, die Boateng is gewoon te zwaar dus dat ie de hele tijd spierblessures oploopt kan je op wachten :+
Draxler halen zou iig een eerste stap zijn bij het vervangen van Robbery, veel andere namen kan je niet bedenken die een beetje realistisch zijn. Lewandowski vervanger is zo mogelijk nog moeilijker te bedenken ... Dzeko misschien wel nu ik hem toch voorbij zie komen.
Je kunt altijd spelers halen voor de toekomst. Maar wanneer je dragende spelers het niet meer kunnen dan moet je deze ook vervangen wanneer je mee wilt blijven doen in Europa.

Is er trouwens iets misgegaan in de wasmachine met de warming-up shirts van Roma?

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

toolkist schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:21:
Kampioen in de JL, kampioen in de E-divisie, vooralsnog bovenaan in de kampioenschapspoule bij de vrouwen... wie zongen er ook alweer over helemaal niks in Amsterdam? :+
Het is dat ik de e-league of te wel de grote qte league niets vind :+

• Vos

Vos

AFCA

Hackus schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:19:
Forza Roma ?
Go LFC ?

Ik support Liverpool vanavond
Me2. Als is het alleen maar omdat ik ze meer kans geef tegen Real. Maar laat Roma maar op 2-0 komen, beetje spanning is goed ;).

• Deadsy
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:46:
[...]

Het is dat ik de e-league of te wel de grote qte league niets vind :+
Ja de o zo leuke e-league waar bijna alle clubs geld er tegenaan smijten zodat de speler veel kaartjes kan kopen en iedereen Cristiano Ronaldo enzo heeft en geen enkele speler van de club zelf.

Dat de clubs meedoen aan die onzin.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Vos schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:46:
[...]

Me2. Als is het alleen maar omdat ik ze meer kans geef tegen Real. Maar laat Roma maar op 2-0 komen, beetje spanning is goed ;).
5-2 na 90 minuten en dan Liverpool na verlenging door , kunnen we er goed voor gaan zitten , waarom niet :9

• Vlassie1980
  • Laatst online: 07-11 14:58
De Rossi even beukje na... Sneaky bastard is dat hoor

• Deadsy
Dus wat is er voor de rest nog op tv?

• Vlassie1980
Geen wonder van Rome, dit is klaar

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo dat is ook weer klaar dus...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kadootje van Roma na een slechte pass :+

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12

Fiber

Beaches are for storming.

De Liverpool fans kunnen de tickets voor de finale nu echt gaan boeken...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Deadsy
Fiber schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:57:
De Liverpool fans kunnen de tickets voor de finale nu echt gaan boeken...
Denk dat de vliegtickets net met 50% omhoog gegaan zijn.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Echte fans hebben hun finale tickets al lang ;)

• Grindtegel
RM had een penalty gekregen voor zo'n duwtje in de rug

• Joster
Deadsy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:24:
[...]
edit:
En voor de Eredivisie is Viergever gewoon goed genoeg, Europees minder betrouwbaar maar heeft bewezen daar ook wel aardig te kunnen spelen.
En denk dat voor PSV de 2 beslissende factoren waren dat ze weten wat hij kan in de Eredivisie en dat hij gratis was.
Plus PSV gaat een roerige transferperiode tegemoet, dan is een relatief ervaren Nederlandse speler uit deze leeftijdscategorie nooit verkeerd, die mix heb je wel nodig :)

Hopelijk ziet PSV hem wel als 12e man en niet als basisspeler overigens.

• Grindtegel
lol, wat een goal

• Fleximex
Wereldgoal :+

• Deadsy
Joster schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:59:
[...]

Plus PSV gaat een roerige transferperiode tegemoet, dan is een relatief ervaren Nederlandse speler uit deze leeftijdscategorie nooit verkeerd, die mix heb je wel nodig :)

Hopelijk ziet PSV hem wel als 12e man en niet als basisspeler overigens.
Denk dat ze hem voor de basis gehaald hebben.
En inderdaad, voordeel dat ze hem voor het begin van de transfer periode al binnen hebben. Kunnen ze hun aandacht en geld volledig gebruiken voor de overige versterkingen.

• Vos

Vos

AFCA

Haha die was erg knullig.

• Vlassie1980
Nog 3 voor Roma...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:18

Quad

Doof

Lullig voor Milner.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Biljart goaltje :+

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nou het begint alweer fijn :) Beide ploegen willen wel voetballen, en met een stand van 1-1 na een kwartier zal er nog wel het een en ander gebeuren.

• Fleximex
Wat zit je in dit stadion op de korte zijde van de tribune eigenlijk ver van het veld. Dat kun je toch, ondanks de sfeer, beter thuis voor de tv zitten :p

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:18

snmght

imho dan he

Ligt het aan mij of mag je die Milner aanrekenen? Hij leek niet op te letten of te kijken waar de bal zich ergens bevind..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Fleximex
Gini! Mooi!

• Vlassie1980
Gini met de 1-2

• Deadsy
Als ze inplaats van de handjes in de lucht te gooien eens goed zouden verdedigen.

• Quad

Quad

Doof

Lekker Wijnaldum!

PVOutput☀️

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

5-2 kan nog steeds >:)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lekker tempo met de doelpunten :P Hopelijk blijft Roma er in geloven. Ze zullen toch ook wel moeten, voor eigen publiek.

• Fleximex
Al 10 goals in 1 plus 1 derde westrijd.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:24
Gini's eerste uitgoal voor Liverpool geloof ik. Toch maar mooi in een CL halve finale

• Quad

Quad

Doof

AS Roma moet niet teveel blijven sjokken, zo heel veel tijd hebben ze niet.

PVOutput☀️

• Joster
Voor wie hem gemist heeft, de goal van Milner:

https://twitter.com/WelshRamsey/status/991755038966988800

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Mooie duik van Al Sharawy. Dacht in 1e instantie dat het een strafschop was. Blij dat ik geen scheids ben ;)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ojjorz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:28:
Mooie duik van Al Sharawy. Dacht in 1e instantie dat het een strafschop was. Blij dat ik geen scheids ben ;)
Het is RMA niet he :+ hij heeft hem iig niet gekregen.

• Fleximex
Die vrije trap...

Dat wonder gaat niet meer gebeuren.

• Vlassie1980
Wat is dat voor vrije trap dan....

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:18

snmght

imho dan he

I rest my case, op dat moment lijkt hij maar wat te sjokken. Maakt verder niet zo veel uit geloof ik, ik zie Roma het niet meer spannend maken of ze moeten uit een ander vaatje tappen in de tweede helft.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Vlassie1980 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:31:
Wat is dat voor vrije trap dan....
Hij probeerde een vlieg te raken die boven de lat vloog :+

• Fleximex
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:32:
[...]

Hij probeerde een vlieg te raken die boven de lat vloog :+
Niet alleen boven de lat, boven iemand op de bovenste ring.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jack maakt toch wel beetje foute opmerking, beetje Artis foto dit. (in de rust)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:47

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Lekker keepertje :p

• Grindtegel
Dzeko scoort altijd en overal, toch knap hoor

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024

• Grindtegel
4 fouten , 4 goals

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Best knap om die te missen :+

Hmmm pingel voor Roma :? It seems (niet gegeven)

[ Voor 47% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 02-05-2018 22:08 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:28
Ik zap eens voorbij en zie als 1e een herhaling van een dikke handsbal. Maar nee, die VAR is echt niet nodig hoor!

• Grindtegel
Liverpool heeft veel moeite om een wedstrijd te controleren, daar moeten ze nog veel progressie in maken
Pagina: 1 ... 21 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.