Dit lijkt een beetje je stokpaardje te zijn, en verdedigende en controlerende voetballers worden wellicht wat ondergewaardeerd, maar dat zij het verschil maken, komt er bij mij echt niet in. De spelers die met een pass een medespeler alleen voor de zet of met een individuele actie zichzelf of een medespeler in scorende positie weten te brengen, dat zijn de voetballers die het verschil makenAnkona schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:06:
[...]
De spelers die echt het verwchil maken staan niet in de spits maar in de verdediging of eventueel het middenveld. De spelers die (positief) opvallen staan in de aanval en worden zwaar overgewaardeerd. (En vaak vallen die spelers op dankzij goede onopvallende spelers achter ze)
Ben zwaar verrast.rikoos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:27:
Van Halst weg bij Twente..... Je zag het niet aankomen he :-)
Nu kan hij als analist weer gaan doen alsof hij het allemaal beter weet en hoe ze het hadden moeten doen etc.
Heeft als TD en als commerciële man niets gepresteerd en zal zeker ook nog een zak met geld meekrijgen.
Terwijl de administratief medewerkers etc die nu ontslagen worden zich voor een WW mogen inschrijven.
Had het besluit later en meer in stilte verwacht. Maar dat hij zou gaan stond wel vast.rikoos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:27:
alles kan off-topic
Denk dat ze het nu doen om de aanhang af te leiden.Ankona schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:55:
[...]
Had het besluit later en meer in stilte verwacht. Maar dat hij zou gaan stond wel vast.
Verwijderd

Hup Telstar!
De dag die je wist dat zou komen...rikoos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:27:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat over v.d. Vaart was alweer ontkracht volgens mij door hem zelfVerwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:14:
Nu hoop ik toch echt dat het Telstar voor de wind mag gaan én dat van der Vaart inderdaad daar zijn opwachting zal gaan maken (zoals sommige berichten op internet dat wilde doen laten geloven vorige week):
[afbeelding]
Hup Telstar!
Denk dat Roda het wel gaat halen, die spelen sterk laatste wedstrijden, dus helaas voor Telstar
Andere kant tussen NEC en Sparta?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Stokpaardje? Geen idee, wel een duidelijke overtuiging.lateef schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:30:
[...]
Dit lijkt een beetje je stokpaardje te zijn, en verdedigende en controlerende voetballers worden wellicht wat ondergewaardeerd, maar dat zij het verschil maken, komt er bij mij echt niet in. De spelers die met een pass een medespeler alleen voor de zet of met een individuele actie zichzelf of een medespeler in scorende positie weten te brengen, dat zijn de voetballers die het verschil maken
alles kan off-topic
Verwijderd
Onderschat Melvin Platje niet hoor. Heerlijke gozer, zo leip als een deur. Komt Pieter de Waard nog bij. Wie wil er nu niet zo'n uitgesproken character in de eredivisie zien? En niet te vergeten de mandjes!Martinusz schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:19:
[...]
Dat over v.d. Vaart was alweer ontkracht volgens mij door hem zelf
Denk dat Roda het wel gaat halen, die spelen sterk laatste wedstrijden, dus helaas voor Telstar![]()
Andere kant tussen NEC en Sparta?
Heerlijke club dat Telstar!
https://twitter.com/pdewaard1963
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2018 15:35 ]
Je speelt als aanvaller en middenvelder toch een stuk vrijer wanneer je weet dat de verdedigende spelers goed zijn.lateef schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:30:
[...]
Dit lijkt een beetje je stokpaardje te zijn, en verdedigende en controlerende voetballers worden wellicht wat ondergewaardeerd, maar dat zij het verschil maken, komt er bij mij echt niet in. De spelers die met een pass een medespeler alleen voor de zet of met een individuele actie zichzelf of een medespeler in scorende positie weten te brengen, dat zijn de voetballers die het verschil maken
Wanneer deze zwak zijn zul je toch minder vlug een steekbal met risico geven.
Uiteindelijk zijn alle posities van belang, zonder keepers & verdedigers kom je er niet, je kan wel 11 aanvallers opstellen maar de kans is vrij klein dat je wint. Het gaat in het voetbal ook niet om 1 speler die het verschil maakt maar het team dat het beste presteert.lateef schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:30:
[...]
Ik zou als Ajax zijnde dan gewoon dag zeggen en 'm deze periode proberen te verkopen. Al is het maar voor 10M of zo. Dit soort spelers, zeker met Raiola achter zich als zaakwaarnemer, moet je gewoon lozen. Jammer van het talent, had hem graag nog een paar jaar bij Ajax willen zien, maar jezelf zo goed voelen dat je ook denkt dat je ineens de grootverdiener moet worden, nope. Er is een hele lijst met spelers die ik waardevoller voor Ajax acht dan Kluiver jr. Ziyech, Onana, De Ligt, Tagliafico, Van De Beek, Neres en De Jong (Frenkie dan, niet Siem) misschien zelfs nog.Martinusz schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:50:
Pff met Kluivert wordt ook een soap als we de berichten mogen geloven, zou ook niet zo gek zijn met die debiel van een Raiola achter hem. Kluivert zou het salarisplafond willen doorbreken en de best betaalde Ajax speler willen worden om te blijven. Ik zou lekker zeggen je kan de pot op succes in het buitenland en vergooi je carriere maarEcht ongelooflijk dat die jongens nog steeds zo geloven in hun zaakwaarnemer, ook zou je verwachten dat Kluivert senior toch wel slimmer is dan dit.
Dit wordt gewoon einde verhaal van Kluivert bij Ajax, of Overmars moet ineens besluiten dat het het waard is om Kluivert inderdaad grootverdiener te maken, of en die kans schat ik nog kleiner, Raiola/Kluivert komen tot inkeer en zien dat de eisen die ze stellen compleet debiel zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 01-05-2018 18:05 ]
Die heeft inderdaad al vaak laten zien niet de slimste te zijn, en dat blijkt op deze manier maar weer.
Snel verkopen en er nog wat aan overhouden, want loyaal met Ajax om de opleiding/kans die ze hem bieden is hij niet.
En voor je het weet gaan je salaris kosten met 5mln ofzo omhoog.
Gewoon uitzwaaien, kan Raiola hem dumpen bij een Italiaanse club waar hij niet aan de bak komt en word hij verhuurd etc.
Hij zal ze zeker gek maken met hoe goed het met Ibrahimovich gegaan is etc. Maar ze moeten eens wat meer naar Assaidi, Bouy etc kijken.
Dat weet Kluivert ook wel... en hij (lees: zijn zaakwaarnemer) gaat er ook gewoon van uit dat Ajax niet zal toegeven waardoor een transfer onvermijdelijk is. Met nog een contract voor een jaar zal de transferwaarde niet hoog zijn waardoor er een hogere tekenbonus kan worden bedwongen voor hemzelf en zijn zaakwaarnemer. Die transfer is namelijk op de achtergrond al lang en breed geregeld, waardoor de huidige missie is gericht in het beperken van de vraagprijsdutchgio schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:10:
Kluivert is niet dusdanig belangrijk dat hij kan eisen wat hij wil, dat moet hij zelf ook inzien.
Die heeft inderdaad al vaak laten zien niet de slimste te zijn, en dat blijkt op deze manier maar weer.
En ik durf wel voor een kratje bier wedden waar Kluivert naar toe gaat deze zomer; Manchester United.
Raiola weet wel hoe hij een speler moet brengen richting Mourinho en kan iemand het moment na de verloren finale tegen United nog herinneren? Waar Mourinho een onderonsje had met Kluivert? Dat was het moment waarop Kluivert te horen kreeg dat Mourinho hem naar United wil halen.
[ Voor 20% gewijzigd door Han op 01-05-2018 19:27 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jawel, dat had @Han weken geleden al aangekondigd.rikoos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:27:
Van Halst weg bij Twente.... Je zag het niet aankomen he :-)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar wel een wedstrijd te vroeg... er zat vast een stofje op mijn glazen bol
Maar van Halst moet weg om de weg vrij te maken voor Rutte, die komt niet zo lang van Halst nog binnen FC Twente actief is. Twente gaat overigens nog een kluif krijgen aan hun skybox houders. De prijzen gaan volgend seizoen zelfs verhoudingsgewijs omhoog (zelfde prijs voor minder wedstrijden). Deze skybox houders gaan de koppen bij elkaar steken binnenkort en als blok ageren tegen de voornemens. Het is of zakken met de prijzen of massale opzeggingen. Blijkbaar heeft Twente niet door dat zakenmensen minder over hebben voor een (toch al vrij) dure skybox bij een Jupiler League club.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Aye, daar hadden ze het gister bij VI ook over.Han schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:56:
[...]
Maar wel een wedstrijd te vroeg... er zat vast een stofje op mijn glazen bol
Maar van Halst moet weg om de weg vrij te maken voor Rutte, die komt niet zo lang van Halst nog binnen FC Twente actief is. Twente gaat overigens nog een kluif krijgen aan hun skybox houders. De prijzen gaan volgend seizoen zelfs verhoudingsgewijs omhoog (zelfde prijs voor minder wedstrijden). Deze skybox houders gaan de koppen bij elkaar steken binnenkort en als blok ageren tegen de voornemens. Het is of zakken met de prijzen of massale opzeggingen. Blijkbaar heeft Twente niet door dat zakenmensen minder over hebben voor een (toch al vrij) dure skybox bij een Jupiler League club.
Dat de bekerwedstrijden niet inclusief zouden zijn.
Zoals verwacht was v Halst niet de enige daar die geen idee heeft waar ze mee bezig zijn.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat was al vroeg in de wedstrijd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
1-1 na net 10 mins , jammer voor BM , hoe meer goals hoe beter ofc , nu hopen dat RMA verliest
Edit1: Vermakelijke eerste helft waarvan de eerste 25mins zelfs leuk waren. Best een wonder dat het 1-1 staat met de rust ipv 2-4
[ Voor 21% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 01-05-2018 21:33 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Alaba stond ook te dromen bij de 1-1. Waardeloos gewoon. Kansen niet benutten en volgend jaar weer hetzelfde verhaal.
[ Voor 76% gewijzigd door Mosin op 01-05-2018 21:34 ]
Dat ( geluk ) hebben ze wel vakerdutchgio schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:34:
Real wordt weer eens geholpen.
Vrij duidelijke penal.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tomski1986 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:47:
Kunnen jullie niet gewoon de mooie wedstrijd appreciëren ipv er altijd willen op te wijzen dat Real de refs omkoopt? Zielige anti-Real bende.
Nee, halve finale CL, met zoveel belangen. Dan kunnen deze arbitrale dwalingen gewoon niet. Had ik andersom net zo gevonden.
LOL, net als deze blunder van Ulreich niet
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Nee dit was een blunder en dan mag je ook wel wat ingetogen vieren toch. Je hebt gewoon puur geluk niets meer. Deze had ik nog gemaakt..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is naar mijn mening schandaliger dat er in 2018 met zulke belangen geen VAR isTomski1986 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:47:
Kunnen jullie niet gewoon de mooie wedstrijd appreciëren ipv er altijd willen op te wijzen dat Real de refs omkoopt? Zielige anti-Real bende.
Wat is dit voor bullshit?v8power67 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:51:
Wat ik dan niet snap persoonlijk is dat die benzema gaat staan vieren alsof hij hem net meesterlijk.in de kruising schiet van 40meter.
Nee dit was een blunder en dan mag je ook wel wat ingetogen vieren toch. Je hebt gewoon puur geluk niets meer. Deze had ik nog gemaakt..
Of het nu een lullige goal is of niet, je maakt de 2-1 die je naar de finale loodst. Dan vier je 'm toch?
Een VAR wil je echt niet. Of je houdt van wedstrijden met elk kwartier een onderbreking.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:53:
[...]
Het is naar mijn mening schandaliger dat er in 2018 met zulke belangen geen VAR isWaar gebruik van genaakt word.
Mwah. Dat is hetzelfde als juichen bij een tenninswedstrijd als de tegenstander in het net slaat bij 15-15 in de tweede set met een 4-3 stand. Dat doe je ook niet.Tomski1986 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:53:
[...]
Wat is dit voor bullshit?
Of het nu een lullige goal is of niet, je maakt de 2-1 die je naar de finale loodst. Dan vier je 'm toch?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Mja ik weet niet ik erger me er aan.Tomski1986 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:53:
[...]
Wat is dit voor bullshit?
Zie het zovaak en dan denk ik doe rustig je hebt echt letterlijk niks gedaan.. vieren okee maar zo rond rennen alsof je dus een mega treffer gemaakt hebt nee... Maar nogmaals dat vind ik he
Het is gewoon bijna sneu hoeveel kansen ze omzeep helpen.dr.lowtune schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:59:
Bayern gaat weer van zichzelf verliezen. En die joker die scheids is helpt ook niet echt.
Zo jammer dat dan real hierdoor wint.. want die laten hellemaal niks zien op enkele counter na.. en dat bij hun zelf thuis...
[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 01-05-2018 22:03 ]
2 goals in de halve finale....Hackus schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:02:
@Tomski1986 het is gewoon zielig als je daarom moet juichen of het een wereld goal is.
Ik denk dat hij de laatste zal zijn die beweerd dat het een wereldgoal is.
Keeper geportv8power67 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:05:
Yes 2-2 komop bayern !! Eindelijk.
Ach RMA zou zo op zijn PSVs winnen
uitgeleend ja, de real fans zullen je het niet in dank afnemen hoor als je daar heel flink gaat juichen.v8power67 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:07:
Ook weer jammer dat niet vieren van een gewone mooie goal... Bayern betaald zn salaris toch dus gewoon vieren met je teamgenoten en fans...
Ligt trouwens meer aan de fans, dat geef ik toe.
Nutteloze aankoop ook die Toliso, zet gewoon Alaba op het middenveld waar ie hoort. Komt volgend seizoen ook nog Goretzka, wqs afgelopen zomer al sprake van dat ie zou kom3n en alsnog werd Toliso gekocht.
Die Uhlreich wilde vlgns mij de bal oppakken en realiseerde toen dat het een terugspeelbal was
[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 01-05-2018 22:12 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is wel een slechte vergelijkingST10©DE schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:57:
[...]
Mwah. Dat is hetzelfde als juichen bij een tenninswedstrijd als de tegenstander in het net slaat bij 15-15 in de tweede set met een 4-3 stand. Dat doe je ook niet.
Dat laatste vind ik deze wedstrijd verrassend meevallen eigenlijk!gambieter schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:11:
Lekkere wedstrijd. De crybabies van Real zijn wel erg irritant.
Wat een onzin, Tolisso speelt prima op het middenveld bij afwezigheid van Vidalapis29 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:10:
Uitgeleend met optie tot koop iirc...
Nutteloze aankoop ook die Toliso, zet gewoon Alaba op het middenveld waar ie hoort. Komt volgend seizoen ook nog Goretzka, wqs afgelopen zomer al sprake van dat ie zou kom3n en alsnog werd Toliso gekocht.
Omdat?
nino_070 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:13:
[...]
Wat een onzin, Tolisso speelt prima op het middenveld bij afwezigheid van Vidal
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 01-05-2018 22:15 ]
Gezien het belang van een punt bij een voetbalwedstrijd vs een punt bij tennis.
Daar hebben ze bij Real overigens ook een patent opdutchgio schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:17:
Bayern gaat nog wel scoren. Desnoods op z'n Duits in de blessuretijd.
én Ramos is weer terug.Grindtegel schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:18:
[...]
Daar hebben ze bij Real overigens ook een patent op
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
dutchgio schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:17:
Op dat moment was er nog genoeg tijd voor Bayern om het verschil goed te maken ( is er nog steeds) en dus nog helemaal niet zeker dat het het beslissende doelpunt zou zijn. Dat is het punt. Voorbarig juichen over een fout van de tegenstander.Vos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:15:
[...]
Gezien van het belang van een punt bij een voetbalwedstrijd vs een punt bij tennis.
Eigenlijk zo laat mogelijk, heeft Real niet de kans nog een keer te scoren in blessuretijd haha.dutchgio schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:17:
Overdrijven is ook een vak. Het is gewoon een heel belangrijk doelpunt. En hij scoort de laatste tijd weinig. Mag hij dan blij zijn?ST10©DE schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:20:
[...]
Op dat moment was er nog genoeg tijd voor Bayern om het verschil goed te maken ( is er nog steeds) en dus nog helemaal niet zeker dat het het beslissende doelpunt zou zijn. Dat is het punt. Voorbarig juichen over een fout van de tegenstander.
Dan mag je bij een 1-0 dus nooit uitbundig juichen. Want dat kan ook voorbarig zijn.
Gaat ook nergens over dit
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 01-05-2018 22:26 ]
Klopt maar Robben is volgens mij nog wel duizend keer beslissender dan Ribery. Daarbij is het vaak net nietdutchgio schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:22:
Bayernn moet wat meer doorselecteren op de flanken, het tijdperk Robbery komt ten einde.
Coman is geblesseerd. Ze hadden Costa, maar die is al weer weg. Vond ik wel leuke speler.dutchgio schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:22:
Bayernn moet wat meer doorselecteren op de flanken, het tijdperk Robbery komt ten einde.
edit:
Trouwens het tijdperk Robbery is al teneinde.
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 01-05-2018 22:29 ]
Bij elke bal die hij krijgt, moet hij hem sowieso 4a5x raken.Grindtegel schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:20:
Ribery is allemaal euk en gevaarlijk maar wel heel vermoeiend dat het nou al twee wedstrijden achter elkaar steeds net niet is
Haalt elke keer de snelheid eruit.
Kiest ook niet altijd de goede oplossing en mist nog al eens het overzicht.
kortom, ik ben ook niet onder de indruk
Kijk gewoon niet meer naar de corruption league joh
Heerlijk rustig zonder die wedstrijd zo
Komt er dadelijk weer maar 3 minuten bij natuurlijk.Hackus schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:29:
Tijdrekken
Tja, om het zout nog meer in de wonden te wrijven zou juist Kroos het moeten beslissen in blessure tijd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je mist een belangrijk punt wat, minstens, ook door twee medetweakers is genoemd; het doelpunt ontstaat door een gigantische fout van de tegenstander. De bal was er misschien ook wel ingerold zonder dat hij hem zou raken. Zo niet, dan was zijn inspanning om het doelpunt te maken minimaal, niet geniaal, niet briljant , zelfs niet matig.Vos schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:25:
[...]
Overdrijven is ook een vak. Het is gewoon een heel belangrijk doelpunt. En hij scoort de laatste tijd weinig. Mag hij dan blij zijn?
Dan mag je bij een 1-0 dus nooit uitbundig juichen. Want dat kan ook voorbarig zijn.
Jouw vergelijking dat je dan nooit mag juichen bij een 1-0, die slaat pas kant noch wal.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
inzaghi heeft 50 van dat soort goals gemaakt.ST10©DE schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:31:
[...]
Je mist een belangrijk punt wat, minstens, ook door twee medetweakers is genoemd; het doelpunt ontstaat door een gigantische fout van de tegenstander. De bal was er misschien ook wel ingerold zonder dat hij hem zou raken. Zo niet, dan was zijn inspanning om het doelpunt te maken minimaal, niet geniaal, niet briljant , zelfs niet matig.
Jouw vergelijking dat je dan nooit mag juichen bij een 1-0, die slaat pas kant noch wal.
En die juichde elke keer alsof hij de winnende in de WK finale had gemaakt.
Je moet er ook maar staan, dat is ook een onderdeel van het spel.
ST10©DE schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:31:
[...]
Je mist een belangrijk punt wat, minstens, ook door twee medetweakers is genoemd; het doelpunt ontstaat door een gigantische fout van de tegenstander. De bal was er misschien ook wel ingerold zonder dat hij hem zou raken. Zo niet, dan was zijn inspanning om het doelpunt te maken minimaal, niet geniaal, niet briljant , zelfs niet matig.
Een doelpunt is een doelpunt.
Bedankt voor je goede argumentatie.
'eerlijke' tijdrek en blessure tijd mag van mij best 15+ minuten zijndr.lowtune schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:33:
5 minuten extra tijd, waarvan RM er 4 op de grond gaat liggen.
Die heb ik al lang gegeven. Maar soms heeft 'discussiëren' geen nut.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De terugspeelbal zelf was ook stupide natuurlijkdr.lowtune schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:39:
Ulreich zal wel heel stil zijn in de kleedkamer..
Dit topic is gesloten.
![]()