Natuurlijk vertrekt hij nu niet. Geen club die daar aan begint.Hackus schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:51:
@Verwijderd @Verwijderd Ik weet niet exact wat er nu is. Hij heeft in 2011 bij Jong Ajax al een kruisband blessure opgelopen. Dit gewoon *lote voor hem. zie hem niet komende transferperiode gaan
Zelf de baas van la Liga begint nu te klagen over de oneerlijke geldverdeling omdat ploegen met 20+ punten voorsprong kampioen worden en dat na dit jaar alleen maar erger wordt.
Zou er dan eindelijk wat gaan gebeuren bij de UEFA?
Zou er dan eindelijk wat gaan gebeuren bij de UEFA?
Is zelfs wel beetje einde carriere wellicht, als hij niet meer op niveau komt, dan is Ajax al geen optie meer, dan zal hij dus afdwalen naar beneden, ik zie hem dan zeker geen buitenlandse transfer meer maken. (tenminste niet 1 op niveau)Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:39:
[...]
duur grapje aangezien hij normaal gesproken wel weg zou gaan. Nu heb je hem dus een jaar onder contract staan waar hij niet gaat spelen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ron Vlaar heeft toch ook nog een mooie carriere ondanks meerdere zware knieblessures.
De knieblessure is voor een prof met de best denkbare begeleiding meer een terugslag in zn carrière dan het einde. Veltman heeft natuurlijk het probleem dat hij eigenlijk te kort komt voor Ajax en dat ze hem liever hadden verkocht. Ajax gaat ook niet op hem wachten, de selectie wordt van de zomer gewoon gevuld zonder hem mee te rekenen. Terugkomen op niveau is eigenlijk niet voldoende, hij zal beter moeten worden.
Aan de andere kant is hij een jongen van de club en zal hij best wel een streepje voor hebben en weer kansen krijgen als hij fit is, kansen die hij bij een andere club niet zou krijgen. Stel hij was in augustus voor 10 miljoen naar een middenmoter in Engeland gegaan en had dan zijn kruisbanden gescheurd dan zou hij zijn vergeten en afgeschreven. Financieel zou dat natuurlijk voor hem en voor Ajax wel veel beter zijn geweest.
Het zal lastig voor hem worden, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om terug te komen van zoiets. Zelfs als je knie het doet krijg je daarna ineens hamstring problemen enzo omdat je geen wedstrijden meer gewend bent. Deze blessure gun je (zelfs
) Veltman niet. Ik durf zijn verdere carrière niet te voorspellen, maar hij zal vast wel weer voetballen.
Overigens zijn Cocu, Van Bronckhorst en Vd Brom genomineerd voor de Rinus Michels award. Ik denk dat Cocu hem het meeste verdient, hij heeft knappe prestatie geleverd met niet zulk goed materiaal. Aan de andere kant is het ook raar dat iemand die 4 prijzen wint met Feyenoord deze prijs nooit krijgt. AZ is ook knap derde geworden, maar vind ik toch minder knap. Alle 3 de coaches krijgen ook volop kritiek van de achterban overigens.
Aan de andere kant is hij een jongen van de club en zal hij best wel een streepje voor hebben en weer kansen krijgen als hij fit is, kansen die hij bij een andere club niet zou krijgen. Stel hij was in augustus voor 10 miljoen naar een middenmoter in Engeland gegaan en had dan zijn kruisbanden gescheurd dan zou hij zijn vergeten en afgeschreven. Financieel zou dat natuurlijk voor hem en voor Ajax wel veel beter zijn geweest.
Het zal lastig voor hem worden, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om terug te komen van zoiets. Zelfs als je knie het doet krijg je daarna ineens hamstring problemen enzo omdat je geen wedstrijden meer gewend bent. Deze blessure gun je (zelfs
Overigens zijn Cocu, Van Bronckhorst en Vd Brom genomineerd voor de Rinus Michels award. Ik denk dat Cocu hem het meeste verdient, hij heeft knappe prestatie geleverd met niet zulk goed materiaal. Aan de andere kant is het ook raar dat iemand die 4 prijzen wint met Feyenoord deze prijs nooit krijgt. AZ is ook knap derde geworden, maar vind ik toch minder knap. Alle 3 de coaches krijgen ook volop kritiek van de achterban overigens.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 24-04-2018 15:54 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Van den Brom verdient hem het meest, hij was de enige die zijn kop uit durft te steken en de algemeen bekende waarheid over vriend Blom voor de camera durft te uiten. De rest zijn maar lafbekken.
alles kan off-topic
Had graag gezien dat iemand zoals van t Schip genomineerd was.
Als je kijkt naar de financiële middelen van PEC is het toch wel een mooie prestatie.
Als je kijkt naar de financiële middelen van PEC is het toch wel een mooie prestatie.
Van den Brom, de trainer die zijn elftal niet laat presteren wanneer het er op aankomt? Nee, ik vind niet dat Van den Brom deze prijs moet winnen. Zelfde geldt voor Gio en Cocu.Ankona schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:06:
Van den Brom verdient hem het meest, hij was de enige die zijn kop uit durft te steken en de algemeen bekende waarheid over vriend Blom voor de camera durft te uiten. De rest zijn maar lafbekken.
Waar zijn Groenendijk, Steijn of Van der Gaag?
Ik vind dat Keizer hem verdient
hehe
Float like a butterfly, sting like a bee.
Van den Brom heeft zijn team juist wel laten presteren. Hij staat in de competitie op een plek die puur technisch vanuit het materiaal dat hij beschikbaar heeft niet verklaard kan worden. Kortom, hij doet het zonder meer beter dan Gio die met betere spelers onder hem staat. Het team is gewoon veel constanter (coaching) maar als het er echt op aankomt tegen grote tegenstanders dan schiet het logischer wijs tekort (materiaal)JST94 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:13:
[...]
Van den Brom, de trainer die zijn elftal niet laat presteren wanneer het er op aankomt? Nee, ik vind niet dat Van den Brom deze prijs moet winnen. Zelfde geldt voor Gio en Cocu.
Waar zijn Groenendijk, Steijn of Van der Gaag?
alles kan off-topic
Verwijderd
Mwah, vond het anders behoorlijk onbehoorlijk wat van de Brom dacht te moeten zeggen over Blom. Evenals het behoorlijk dom was quasi slimme opstellingen uit zijn mouw te schudden tegen PSV en Feyenoord, waar het spel van zijn eigen team sterker onder leed dan dat van betreffende tegenstanders.Ankona schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:06:
De trainer die echt opmerkelijk presteerde tijdens en na wedstrijden was die van Excelsior.
Staat van den Brom zo hoog omdat hij goed presteert met AZ of omdat Feyenoord het in Eredivisieverband het te vaak heeft laten afweten?Ankona schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:20:
[...]
Van den Brom heeft zijn team juist wel laten presteren. Hij staat in de competitie op een plek die puur technisch vanuit het materiaal dat hij beschikbaar heeft niet verklaard kan worden. Kortom, hij doet het zonder meer beter dan Gio die met betere spelers onder hem staat. Het team is gewoon veel constanter (coaching) maar als het er echt op aankomt tegen grote tegenstanders dan schiet het logischer wijs tekort (materiaal)
Van den Brom is ook de enige die vaker wel dan niet naar overige partijen zit te wijzen terwijl hijzelf opzichtig faaltAnkona schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:06:
Een trainer kan imho alleen een tactische fout maken. Persoonlijke fouten en kwaliteit in het veld kan je een trainer niet aanrekenen, vind ik, en dat gebeurt nog teveel. Wat kan een trainer eraan doen als een speler de bal in eigen doel schiet? Of gaan we dan nog steeds zeggen dat het de trainer z'n schuld is want hij had die speler niet op die positie moeten opstellen?
En deze mening wordt door veel mensen gedeeld in diverse praatprogramma's dus ik ben niet de enige die er zo over denkt. Maar ja, als we de Eredivisie moeten afrekenen op persoonlijke fouten en kwaliteit van spelers, kunnen we er net zo goed mee stoppen. Al zet je Guardiola neer voor Sparta, beter wordt het niet.
En deze mening wordt door veel mensen gedeeld in diverse praatprogramma's dus ik ben niet de enige die er zo over denkt. Maar ja, als we de Eredivisie moeten afrekenen op persoonlijke fouten en kwaliteit van spelers, kunnen we er net zo goed mee stoppen. Al zet je Guardiola neer voor Sparta, beter wordt het niet.
Stond Feyenoord vorig seizoen bovenaan omdat het goed presteerde of omdat Ajax het liet afweten?JST94 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:24:
[...]
Staat van den Brom zo hoog omdat hij goed presteert met AZ of omdat Feyenoord het in Eredivisieverband het te vaak heeft laten afweten?
Precies, omdat ze over een heel seizoen beter presteerden.
Tuurlijk wel. Hij zal ze geen kampioen van de eredivisie maken, maar een goede coach heeft echt wel meer invloed dan een paar poppetjes op de juiste plek zettenchim0 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:51:
Al zet je Guardiola neer voor Sparta, beter wordt het niet.
[ Voor 28% gewijzigd door toolkist op 24-04-2018 18:10 ]
Best knap van Liverpool om nog niet op voorsprong te staan 
Wat een
doelpuntje van Salah daar
Wat een
[ Voor 26% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 24-04-2018 21:21 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
En dat is ook weer voorbij.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:18:
Best knap van Liverpool om nog niet op voorsprong te staan
Kneiters wat een doelpunt van Salah!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Als ik het nou nog een keer zeg word het dan 2-0 ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wat een leuke pot om naar te kijken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zo het jeugdbeleid bij PSV is ook niet meer wat het geweest is, nu is PSV onder 17 ook nog eens kampioen geworden vanavond. Leuke tegenstander ook trouwens
Wow, Salah. Als ze nou nog steeds Messi of CR7 wereldvoetballer van het jaar gaan maken, dan zou dat diefstal zijn.
Liverpool heeft de versnelling gevonden.
Wat een verschil. Gisteren Everton-Newcastle, saaie bagger, vandaag genieten.
Liverpool heeft de versnelling gevonden.
Wat een verschil. Gisteren Everton-Newcastle, saaie bagger, vandaag genieten.
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 24-04-2018 21:27 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Roma blijft nu met veel mensen achter, en dan vraag je er min of meer om.
Dat wordt in de finale van de CL besloten en tijdens het WK.gambieter schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:25:
Wow, Salah. Als ze nou nog steeds Messi of CR7 wereldvoetballer van het jaar gaan maken, dan zou dat diefstal zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Echt een prachtig team. Een combi van keihard bikkelen en belachelijk mooi aanvallend spel. Hoop dat ze Salah kunnen houden deze zomer.
ALs Fenway sport hem belooft voor 200 miljoen bij te kopen,misschien. Nu, zou ik het raar vinden als hij blijft. Hij is echt te goed. real of psg gaat m zeker halen.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:27:
Echt een prachtig team. Een combi van keihard bikkelen en belachelijk mooi aanvallend spel. Hoop dat ze Salah kunnen houden deze zomer.
Heeft PSG daar nog wel de centen voor? Als je ziet dat ze de aankoop van Mbappe moesten verschuiven naar komende zomer.Rene44 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:28:
[...]
ALs Fenway sport hem belooft voor 200 miljoen bij te kopen,misschien. Nu, zou ik het raar vinden als hij blijft. Hij is echt te goed. real of psg gaat m zeker halen.
als Kuijpers nou Bayern een paar pingels wil geven morgen en daadwerkelijk alle schwalbes geel gaat geven, zal de wedstrijd het einde niet halen ivm te weinig spelersLekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:27:
Wat een held die salah
[ Voor 3% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 24-04-2018 21:31 ]
Tja het is pas zijn eerste seizoen. Misschien iets met Bale. Maar zijn waarde is niet in geld uit te drukken op het moment.Rene44 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:28:
[...]
ALs Fenway sport hem belooft voor 200 miljoen bij te kopen,misschien. Nu, zou ik het raar vinden als hij blijft. Hij is echt te goed. real of psg gaat m zeker halen.
WAAAAAAAAA MAN MAN MAN MAN SALAH!! WAT EEN GO-ZER!!!!
Wel mooi dat Liverpool 5min nadat Wijnaldum erin kwam veel gevaarlijker werd en veel meer druk zette
Roma zal denk ik gewoon zo doorgaan en hopen op een uit goal en dan thuis proberen te winnen.
Drink nog een extra biertje zou ik zeggenRene44 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:31:
WAAAAAAAAA MAN MAN MAN MAN SALAH!! WAT EEN GO-ZER!!!!
Wat is die Salah bizar goed. Niet normaal. Wat een heerlijke pot zeg. Liverpool zit er bovenop. Genieten!
Gouden schoen voor deze man uit Egypte!
Hij is 25, wordt in de zomer 26. Hij gaat 3x bij Barca/real verdienen dan bij Liverpool. Met een team met nog betere spelers. Ik hou van lfc maar ik geloof nooit dat ze Salah gaan houden in deze vorm. Messi/Ronaldo-achtige godheid dit seizoen.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:30:
[...]
Tja het is pas zijn eerste seizoen. Misschien iets met Bale. Maar zijn waarde is niet in geld uit te drukken op het moment.
De broertjes gaan nu wat open deuren intrappen en onzin zeggen die van ons had kunnen komen.
Bale + 150 miljoen. Lijkt me niet eens onredelijkRene44 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:37:
[...]
Hij is 25, wordt in de zomer 26. Hij gaat 3x bij Barca/real verdienen dan bij Liverpool. Met een team met nog betere spelers. Ik hou van lfc maar ik geloof nooit dat ze Salah gaan houden in deze vorm. Messi/Ronaldo-achtige godheid dit seizoen.
Waar zou hij bij Barca moeten spelen?Rene44 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:37:
[...]
Hij is 25, wordt in de zomer 26. Hij gaat 3x bij Barca/real verdienen dan bij Liverpool. Met een team met nog betere spelers. Ik hou van lfc maar ik geloof nooit dat ze Salah gaan houden in deze vorm. Messi/Ronaldo-achtige godheid dit seizoen.
Voor Real is hij alleen een optie als ze Bale weten te dumpen.
Ah, we gaan t zien. Eerst deze wedstrijd verder genieten.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:42:
[...]
Bale + 150 miljoen. Lijkt me niet eens onredelijk
Na 1 seizoen zou wel heel snel zijn. De koper moet dan echt bereid zijn een mega bedrag neer te leggen.Rene44 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:37:
[...]
Nou die Mané heeft t vandaag niet ... wat loopt die allemaal te kloten de hele wedstrijd.
Hehe nou dat had ik dan wel verwacht
. FF kijken wie ik nu eens zal noemen ...
[heb zelfs mn Liverpoolshirt aan
]
Hehe nou dat had ik dan wel verwacht

[heb zelfs mn Liverpoolshirt aan
[ Voor 80% gewijzigd door apis29 op 24-04-2018 21:59 ]
Ook gewoon lekker die assist geven i.p.v. voor eigen succes gaan!
Genieten dit.
Genieten dit.
Buitenspel was een gevalletje voordeel voor de aanvaller
Sjongejonge Roma krijgt een pak billenkoek zeg...
Wat doet AS Roma nou 
Ik had gedacht misschien een gelijk spelletje, dat in mijn toto ingevuld. Nou. Ik had niet zo gewaagd moeten zijn.

Ik had gedacht misschien een gelijk spelletje, dat in mijn toto ingevuld. Nou. Ik had niet zo gewaagd moeten zijn.
Liverpool
BOEM! haha, manmanman G&OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLL!!
Ik kijk zelden maar Liverpool in de championsleague is zooo fijn!
Wel mooi hoor die bevlogenheid van Liverpool, heeft Klopp echt goed voor elkaar
Als je dit ziet wordt het eigenlijk steeds pijnlijker voor Barcelona.
Hoe gaat het met het bier ?Rene44 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:05:
BOEM! haha, manmanman G&OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLL!!
Op deze manier mag Liverpool van mij RMA wel inmaken in een finale
En als ze dan ook nog eens Cillissen weten aan te trekken volgens seizoen dan breken er mooie tijden aan voor LiverpoolGrindtegel schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:05:
Wel mooi hoor die bevlogenheid van Liverpool, heeft Klopp echt goed voor elkaar
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
geloof het of niet maar ik zit aan de rooibostheeHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:06:
[...]
Hoe gaat het met het bier ?
Op deze manier mag Liverpool van mij RMA wel inmaken in een finale
Is toch logisch dat Liverpool door blijft gaan. Nu lukt heb je de kans, in Rome krijg je deze misschien niet mocht Roma daar ook weer een comeback kunnen maken.
Minder Rum in doen volgende keerRene44 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:08:
[...]
geloof het of niet maar ik zit aan de rooibosthee

Doen hun best om de 10 te halen in ieder geval
[ Voor 10% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 24-04-2018 22:12 ]
Ik krijg nog bijna medelijden met Roma
bijna
bijna
Rare jongens, die Romeinen....
Ik dacht eigenlijk dat we eindelijk gingen zien hoe goed Strootman is. Maar hij is nog meer onzichtbaar dan in Oranje..
Sinds de 2 of 3-0 liggen die alleen nog maar te verdedigen met het idee om het thuis recht te trekken.Vos schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:12:
Wat speelt Liverpool lekker vanavond! En Roma slecht, die kunnen wel stuk beter.
Dan vraag je er ook om.
Want na gezien te hebben wat Roma nog tegen Barca kon gaat Liverpool echt geen gas terug nemen.
Wijnaldum doet het dan een stuk beterLekkerboeie86 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:13:
Ik dacht eigenlijk dat we eindelijk gingen zien hoe goed Strootman is. Maar hij is nog meer onzichtbaar dan in Oranje..
Eerste half uur was Roma iets beter dan Liverpool. Maar niet alsof een van de twee ploegen grote kansen had.apis29 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:13:
Roma begon wel goed, leek nog spannend te gaan worden ...
Salah op de flank en Ronaldo in de spits. En daar dan nog Hazard bij.Deadsy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:43:
[...]
Waar zou hij bij Barca moeten spelen?
Voor Real is hij alleen een optie als ze Bale weten te dumpen.
En Asensio en Isco op de bank zekerTomski1986 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:16:
[...]
Salah op de flank en Ronaldo in de spits. En daar dan nog Hazard bij.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 24-04-2018 22:18 ]
Zoals gezegd moet je dan denk ik eerst Bale dumpen.Tomski1986 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:16:
[...]
Salah op de flank en Ronaldo in de spits. En daar dan nog Hazard bij.
Voor Bale ga je denk ik geen 100mln meer krijgen, en een club die hem overneemt zal denk ik niet zitten te springen om hem hetzelfde salaris te betalen, dus kans dat Real een deel van het salaris moet door betalen.
Dan nog de afkoopsommen voor Hazard en Salah. 300mln samen?
Asensio zeker en vast. Die moet nog veel leren. Isco is al wat beter.
Bale is een mooie vervanger voor Robben bij Munchen

Ronaldo is 33. Bezig aan goed seizoen, 2 weken geleden nog tegen Juve absoluut magistraal. Maar Ik zie hem volgend seiz niet meer alle wedstrijden doen.apis29 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:17:
[...]
En Asensio en Isco op de bank zeker. Mogen van mij ook wel vertrekken anders
Denk dat ze bij Liverpool meer moeten hopen dat Klopp blijft dan dat Salah blijft. En ik zie Salah nog wel blijven.
Publiek is gek op hem, goede competitie en slecht zal hij denk ik niet betaald worden en er zal vast wel een salaris verhoging komen.
Publiek is gek op hem, goede competitie en slecht zal hij denk ik niet betaald worden en er zal vast wel een salaris verhoging komen.
'Isco is al wat beter ' beste speler in het Spaanse elftal maar is al wat beter dan iemand die nog veel moet lerenTomski1986 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:19:
[...]
Asensio zeker en vast. Die moet nog veel leren. Isco is al wat beter.

Mooie goal hoor. Wordt het nog 5-2 dan is het nog niet gebeurd.
WTF, gaan we serieus discussieren of een van de beste spelers van Europa bij RMA of BAR moet spelen? Waarom moeten de beste spelers altijd daar spelen? Is anders hun carriere niet geslaagd? De CL is al geen ene flikker aan, onder andere doordat RMA standaard de laatste 4 haalt... gaan jullie nog eens fantaseren hoe het zou zijn als ze nog een beste speler halen zodat ze dat kreng (CL) 90% van de keer winnen. 
zit even te kijken... laatste 10x CL is al 6x door RMA of BAR gewonnen... dus ze zitten samen nu al op 60%...
zit even te kijken... laatste 10x CL is al 6x door RMA of BAR gewonnen... dus ze zitten samen nu al op 60%...
[ Voor 11% gewijzigd door P.O. Box op 24-04-2018 22:28 ]
Liverpool moet gewoon in het licht van alle imbieciele stompzinnig hoge transfersommen waar eigenlijk 110% belasting op mag zitten
gewoon minstens 400 miljoen eisen voor Salah
Penalty. Oei oei Liverpool.
Edit: die schiet 'm effe in zeg lol
Edit: die schiet 'm effe in zeg lol
[ Voor 41% gewijzigd door Fleximex op 24-04-2018 22:27 ]
Ik quote mezelf even.Deadsy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:33:
Roma zal denk ik gewoon zo doorgaan en hopen op een uit goal en dan thuis proberen te winnen.
Nou nou, zouden ze het echt weg gaan geven nu?...de return gaat een stuk spannender worden zo!
Tjeez, wat schiet Liverpool zichzelf opeens in de voet, zeg 
Lovren kan gewoon niet verdedigen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Proberen de Ligt te halen over een jaar.gambieter schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:29:
Tjeez, wat schiet Liverpool zichzelf opeens in de voet, zeg
Want in die hoek moeten ze het denk ik zoeken. Spelers waarvan ze denken dat deze nog kunnen groeien.
Want continu dure spelers halen zoals v Dijk kunnen ze denk ik niet.
Je haalt wel druk voorin wegSempy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:30:
[...]
dat zou verdedigend niet echt verschil moeten maken
Je noemt wel de wedstrijden op waarin ze goed waren. Ik vind Asensio veel te egoïstisch.apis29 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:23:
[...]
'Isco is al wat beter ' beste speler in het Spaanse elftal maar is al wat beter dan iemand die nog veel moet leren. Asensio is de reden dat Madrid van PSG won ... maar hij moet nog veel leren
. Hazard en Salah zullen nauwlijks beter zijn/doen ...
En ja, ik ben er van overtuigd dat Hazard en Salah meer toevoegen dan Asensio en Isco.
De Ligt? Ze hebben een verdediger nodig, niet een ajaxschool figuur die gaat voetballen waar een bikkel nodig is.
Dat was ook wel een erg makkelijk gegeven pingel
alsof je je arm op je lichaam mag gaan lijmen

De verdediging begint bij de aanvalSempy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:30:
[...]
dat zou verdedigend niet echt verschil moeten maken
Als je nog redenen zocht waarom Salah mogelijk gaat vertrekken dan zie je het nu: de selectie is veel lichter dan Barca/RMA.
Dit topic is gesloten.