Ik vind het echt een gemiste kans. Inhoudelijk ben ik het met hem eens, ik kan me niet voorstellen als ik Amerikaan zou zijn dat ik ooit Republikeins zou stemmen en ik had liever Sanders als kandidaat gezien dan Clinton. Maar dit wordt gewoon een persoonlijke rant richting die kerel en Fox News. Wat hier gebeurt is dat de mensen die al in zijn gedachtegoed meegaan dit helemaal te gek vinden. Maar mensen die dat nog niet doen maar daar wellicht toe te bewegen zijn, zullen afhaken op dergelijk trollend gedrag. Hij had ook z'n tijd kunnen pakken om zijn standpunt uit te dragen, onderbouwd én met een Republikein die erachter staat! En volgens mij kon hij het ook nog maken om te zeggen dat Fox News en hij misschien wel onderdeel zijn van het probleem, maar als je zo denigrerend gaat doen en roept dat hij "blah blah blah" doet, nee, dat heeft helemaal niks te maken met inhoud, niks met kansen grijpen om mensen te bereiken die je normaal veel moeilijker bereikt en alles met een gigantische rant richting een persoon en een tv-kanaal die haaks staan op wat je gelooft. En volgens mij nog zelfvoldaan ook. Mijn initiële reactie was hetzelfde als de jouwe, maar des te langer ik erover nadacht des te meer ik het een gemiste kans vindt en ik de toon en de manier waarop hij zijn punt probeert te maken gewoon onbeschoft vindt.gambieter schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 01:24:
[...]
Die Bregman doet dat heel goed, Tucker Carlson heeft geen enkel moment echt de controle over het interview en stond al voor paal voordat hij begon te schelden. Met plezier naar zitten kijken
De reactie van die presentator is natuurlijk ook te simpel voor woorden.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel