alexbl69 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:17:
In een (wellicht terechte) aanval op Trump direct je eigen boek promoten maakt de boodschap niet bepaald krachtiger. En zeker niet objectiever.
Maar goed, dat is een aardig beeld van de Amerikaanse samenleving. You want the truth, you've gotta pay. And when you pay enough, we create a truth for you.
Op basis waarvan bepaal je dat dan? Ik volg hem al een tijdje en hij plaatst het allemaal netjes op Twitter. Als je de volledige onderbouwing wilt schrijft ie artikelen. Als je dan nog alle bewijslast en juridische impact wilt lezen is er een boek. Ken zijn boeken niet, ik zie dat er soms een speler probeert hem aan te klagen of anderzijds af te bluffen en die verliezen tot nu toe altijd op basis van de feiten/bronnen.
En ja, hij is geen Trump fan en ja hij profiteert van dat sentiment met de verkoop van z'n boeken.
Maargoed, ik ken hem verder niet, heb geen aandelen in zijn boekenclub en vind alleen zijn onderbouwing van wat hij observeert interessant. Eén van de velen die ik volg, om het blikveld breed te houden

Standeman schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:30:
Ik vraag me overigens af wat de kans is dat hij van zijn arts een placebo krijgt in een doosje waarop hydroxychloroquine staat. Ligt er een beetje aan in hoeverre hij als usefull fool is bestempeld door de GOP.
Logica dicteert dat hij liegt. Dat doet hij namelijk structureel, vrijwel over alles. Ook als het niet hoeft, liegt hij.
Dus ook in dit geval, juist omdat hij het zo benadrukt, al zegt dat hij het 1,5 week gebruikt en nu pas meldt: leugen nummer
16.xxx. Overigens verhult hij het ook verbaal en non-verbaal niet, alleen lijkt de bullshit sensor bij veel mensen kaduuk.
Btw: gister ontdekte ik dat > 50% van het internetverkeer bestaat uit bot-gerelateerd verkeer. Ik denk dus ook dat je goed moet nadenken wat je denkt te zien als je 'online' meningen denkt te zien als reactie op nieuwsberichten of gericht op politici en journalisten. Ook hier dicteert de logica dat de kans groter is dat een bot reageert of in discussie gaat.. met een andere bot.. dan dat er werkelijk mensen rondlopen met die mening.
Bron:
https://www.theatlantic.c...01/bots-bots-bots/515043/
Het is gewoon een bizarre wereld. Beeld je eens in hoe dat in de echte wereld zou zijn.
[
Voor 37% gewijzigd door
NiGeLaToR op 19-05-2020 10:03
]