[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:36:
[...]

Het zit hem meer in de hoeveelheid XP die je verdient. Een tier 8 heavy doet dat beter, dus kies je die als het je echt om de crew XP te doen is.
Dat is iets anders. Jij zei dat ie ongeschikt was als crewtrainer. Je kunt wellicht je crew (nog) sneller trainen in een tier 8, maar dat ding is prima geschikt als crewtrainer. Het is volgens mij de enige premium USSR heavy met 2 loaders. Handig voor je IS-7 crew. Niet dat je loaders nu zoveel nuttige crewskills hebben, maar toch. :P

En crewtraining moet ook leuk zijn natuurlijk, het is immers een spel. Ik denk dat de KV-2 een leukere crewtrainer is dan de KV-5 (powercreep), IS-6 (powercreep) of Defender (tier 10 matchmaking). En je hoeft itt de KV-5 en IS-6 geen premium te schieten, dus ik denk dat de credits ook nog wel 's mee konden vallen.

Leuk weetje voor de leek: De KV-2 kan een KV-2 frontaal oneshotten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 12:03
Nou ik kan eindelijk op de einddoelen schieten na de patch van gister.
Lag dus blijkbaar niet aan de mods maar gewoon aan WOT zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:53
Arjant2 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:10:
Nou ik kan eindelijk op de einddoelen schieten na de patch van gister.
Lag dus blijkbaar niet aan de mods maar gewoon aan WOT zelf.
Nergens last van gehad. Je weet dat je niet op afstand op de targets kan schieten en frontaal niet te pennen is? Zijkant in een hoek kan ook bounchen.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Het heeft wel degelijk aan mods gelegen als ik de berichten goed gelezen heb. Onder andere Yasen Krasen en de in-game WN8 calculator. Beide gebruiken Ekspoint geloof ik. Specifiek ging het om: "calculator_rankings_battle.wotmod". Zou gefixt moeten zijn per 13-05-2018, als je toen in ieder geval een update hebt uitgevoerd van je mod.

Als het probleem er was zonder enige geïnstalleerd mods, was er ongetwijfeld iets over opgenomen in de patchnotes van een van de afgelopen 3 of 4 micropatches.

Maar alles zou weer moeten werken ;)

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Kepro schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:45:
[...]

Nergens last van gehad. Je weet dat je niet op afstand op de targets kan schieten en frontaal niet te pennen is? Zijkant in een hoek kan ook bounchen.
Yes weet ik. Ik was niet de enige die er last van had, meerdere meldingen op wot forum zelf en ook in mijn clan diverse mensen.
Kon gewoon überhaupt niet op de targets schieten, niet van voor, niet van opzij, niet van achter, er kwam gewoon geen shell uit mijn gun. Net alsof je die mod had dat je geen friendly fire kon doen.

@Tige Dat zou kunnen, al had ik zondag mijn mods nog geupdate, waarschijnlijk net vóór er een fix was.
Probleem was dat de safe modus van WOT ook niet werkte, dus mods geheel uitschakelen werkte niet (anders dan compleet verwijderen).

Edit: ik zie dat Aslain dinsdag pas de Ekspoint update heeft verwerkt, dus vandaar dat ik die update niet had.

Maar gelukkig opgelost.

[ Voor 22% gewijzigd door Arjant2 op 17-05-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik gebruik ook Aslains en nooit ergens last van gehad, klikken jullie rare mods aan in Aslains?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
@Kepro Nee niet eens, maar dus wel Yasen Krasen zoals @Tige schreef waar wellicht een probleem in zat.
Dat is denk ik de gemene deler tussen mij en mijn clangenoten, die gebruiken we allemaal.
Verder gebruik ik alleen xvm en een andere gunsight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hmm raar. Ik gebruik alleen xvm, andere tank icons en yasen krasen en had nErgens last van. Blijkt dus per persoon te verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:22

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

laatste patch is bij mij verre van stabiel: met name bij terug keren uit een battle problemen: of WoT crashed naar de desktop, of als je uit een platoon komt blijft hij hangen.

NIet echt lekker werken.

Ook al twee keer gehad bij het beginnen van een battle, bij het laden van de MAP (dus voor 'awaiting players' ) dat Wot blijft hangen. Exit battle kan je wel klikken maar doet niks. Als je snel Wot herstart kan je wel gewoon met de battle meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superduper schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:15:
laatste patch is bij mij verre van stabiel: met name bij terug keren uit een battle problemen: of WoT crashed naar de desktop, of als je uit een platoon komt blijft hij hangen.

NIet echt lekker werken.

Ook al twee keer gehad bij het beginnen van een battle, bij het laden van de MAP (dus voor 'awaiting players' ) dat Wot blijft hangen. Exit battle kan je wel klikken maar doet niks. Als je snel Wot herstart kan je wel gewoon met de battle meedoen.
Had ik gisterenavond ook! Uit battle naar garage gaan sluit hij de game gewoon af. Bizar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 08:13
Meer mensen moeite met winnen de laatste dagen?

2 keer knipperen met mijn ogen en mijn team is weg... keer na keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hier hetzelfde verhaal, winrates zijn erg matig sinds de nieuwe engine. Tevens is het spel na mijn idee minder speelbaar geworden, physics zijn af en toe raar. :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De chatbug is weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gadgeteer schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 07:55:
Meer mensen moeite met winnen de laatste dagen?

2 keer knipperen met mijn ogen en mijn team is weg... keer na keer.
Laatste dagen niet. Laatste weken wel. Voor m'n gevoel moet ik echt werken voor een win en kan ik me geen fouten permitteren. Helaas ben ik maar een scrub-speler die genoeg fouten maakt, dus tja, die winrate die is al een tijdje bezig met een vrije val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
A fix to the Warhammer skins camo value and a tweak to frontline mode.

For EU: The World of Tanks servers will be unavailable on 18.05.2018 from 06:00 – 06:45 CEST due to this update.

Patch note:
• Fixed the issue when the Valhallan Ragnarok and Mordian styles provided no bonus to concealment.
• Frontline mode: improved the system of dynamic zone defense. Now, if the attacking team captures two zones in line 1, capturing a zone in line 2 requires 220 capture points (instead of 250). If the attacking team captures all three zones in line 1, capturing a zone in line 2 requires 100 capture points (instead of 150).

[ Voor 14% gewijzigd door Kepro op 18-05-2018 10:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ik merkte het idd. :/

Gisteravond de Progetto gekocht. Niet met de verdiende 40% korting, want die was uiteraard verlopen. Dus toch maar de overpriced bundel gekocht, want ik had 3 bier op en IDGAF. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kunnen ze het niet zo doen dat iedereen die Frontline probeert te spelen met een SPG automatisch voor een jaar wordt gebanned? Kolere he, in randoms zijn ze vervelend, maar in FL is het alsof ieder schot automatisch volle damage doet oid. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 13:22
Gaius schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:38:
Kunnen ze het niet zo doen dat iedereen die Frontline probeert te spelen met een SPG automatisch voor een jaar wordt gebanned? Kolere he, in randoms zijn ze vervelend, maar in FL is het alsof ieder schot automatisch volle damage doet oid. -O-
Weet je zeker dat je geen last hebt van de consumable arty strikes?

Wat de bugs betreft, nergens last van, maar speel vanilla op een stabiele machine :)

De laatste tijd wel vaak last van de aangepaste physics als ik dicht langs rotsen rij, de tank blijft er dan "tegenaan plakken" en glijdt er al het ware langs. vervelend als je probeert te mikken of in dekking te komen...

[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 18-05-2018 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:38:
[...]
Weet je zeker dat je geen last hebt van de consumable arty strikes?
Ja, die zijn ook wel vervelend, maar heten geen M40/M43 of G.W. Tiger (P). En meestal doen die niet zoveel damage. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Edmin schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:37:
[...]

ik merkte het idd. :/

Gisteravond de Progetto gekocht. Niet met de verdiende 40% korting, want die was uiteraard verlopen. Dus toch maar de overpriced bundel gekocht, want ik had 3 bier op en IDGAF. :P
Welke bundel? Ik zie die tank nergens meer te koop...
Ik had hem ook aan 40% moeten kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Inrage schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:43:
[...]

Welke bundel? Ik zie die tank nergens meer te koop...
Ik had hem ook aan 40% moeten kopen :(
Ben je met je account ingelogd op de premium shop? Zo nee, dan zie je 'm inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

In de mail
Several days ago you had issues with the Premium Time availability. Sadly due to a technical issue on our end, that Premium Time got added with a significant delay or was inactive for some time. This issue had been investigated and our technicians work hard to make sure that problems like this won't happen in the future.

As a compensation we have just granted additional 1 Day of Premium Time to the account. We hope that granting it during the weekend will allow you to make the best out of it.

Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Geen idee waarom, maar ik pak hem mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

wsLy schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:10:
Voor de mensen die volgende week naar Militracks in Overloon willen gaan. Zojuist is bevestigd dat de Tiger II vanuit Saumur volgende week naar Overloon wordt getransporteerd. De enige rijdende Tiger II ter wereld :)
Bedankt voor de tip... * IWriteCode staat morgen langs de lijn _/-\o_

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
WoT Supertest – Object 268 Version 4 – More Nerfs

WG seems to have found a new target for bullying balancing, since they are nerfing the 268 V4 once again in the new ST iteration.

Aim time changed from 1.92 s to 2.4 s (2.21 s in the first ST iteration)
Changed the engine power from 1500 to 1350 HP
Power-to-weight ratio changed from 20 to 18 hp/t
Reduced reverse speed from 22 km/h to 20 km/h
Increased the bloom from moving and turning from 0.115 to 0.153 (0.144 in the first ST iteration)
Increased the bloom from moving and turning at maximum speed from 6.33 to 7.67 (7.91 in the first ST iteration)
Increased the bloom when turning the hull at max speed from 2.65 to 3.38 (3.31 in the first ST iteration)
Additionally:

Increased the gun moving bloom from 0.096 to 0.115
Reduced the HP from 2100 to 2000
Reduced the traverse speed from 23 °/s to 22 °/s
Decreased the maximum speed from 55 km/h to 50 km/h
Reduced the gun laying speed from 31.3 °/s to 29.2 °/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:03:
WoT Supertest – Object 268 Version 4 – More Nerfs

WG seems to have found a new target for bullying balancing, since they are nerfing the 268 V4 once again in the new ST iteration.

Aim time changed from 1.92 s to 2.4 s (2.21 s in the first ST iteration)
Changed the engine power from 1500 to 1350 HP
Power-to-weight ratio changed from 20 to 18 hp/t
Reduced reverse speed from 22 km/h to 20 km/h
Increased the bloom from moving and turning from 0.115 to 0.153 (0.144 in the first ST iteration)
Increased the bloom from moving and turning at maximum speed from 6.33 to 7.67 (7.91 in the first ST iteration)
Increased the bloom when turning the hull at max speed from 2.65 to 3.38 (3.31 in the first ST iteration)
Additionally:

Increased the gun moving bloom from 0.096 to 0.115
Reduced the HP from 2100 to 2000
Reduced the traverse speed from 23 °/s to 22 °/s
Decreased the maximum speed from 55 km/h to 50 km/h
Reduced the gun laying speed from 31.3 °/s to 29.2 °/s
RIP OP tank inderdaad:

https://thearmoredpatrol....268-version-4-more-nerfs/

wat denken jullie er van? In de basis blijft de OP combinatie gehandhaafd: goede mobility gecombineerd met de frontal armor van een Jagd e100 en dan ook nog met een zeer kleine LFP.
Edmin schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:47:
In de mail

[...]
Geen idee waarom, maar ik pak hem mee :P
Waarom? Omdat zelfs wargaming vind dat je te veel betaald hebt (58,40?? WTF man) voor die Progetto 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 19-05-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

_Anvil_ schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:17:
[...]

Waarom? Omdat zelfs wargaming vind dat je te veel betaald hebt (58,40?? WTF man) voor die Progetto 8)7
Ja natuurlijk was die Spaghetti veel te duur. Een tier 8 heavy doet meestal iets van 4 tientjes en een medium minder dan dat. Maar je koopt ook 1,7miljoen credits, equipment, personal reserves, etc. De 58 euro is dus niet alleen voor de tank.

* Edmin heeft hem nog niet gespeeld na aanschaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Edmin schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:45:
[...]

Ja natuurlijk was die Spaghetti veel te duur. Een tier 8 heavy doet meestal iets van 4 tientjes en een medium minder dan dat. Maar je koopt ook 1,7miljoen credits, equipment, personal reserves, etc. De 58 euro is dus niet alleen voor de tank.

* Edmin heeft hem nog niet gespeeld na aanschaf :P
Credits en equipment zijn in de praktijk gratis, vrij makkelijk aan te komen.. net als de 130 reserves die ik na alle missies in mn garage hebt. Maar dat weet je zelf ook wel, zelf na een paar licht alcoholische drankjes :P

Maar ik doelde ook een beetje op de timing, waarom niet kopen met de korting en daarna wel?

Ik zal er over ophouden, de meesten van ons zijn de bitch van Wargaming, one way or another. Ik heb ook sinds 2014 minstens 300 euro plus in het spel zitten. Al vlakt dat af aanzien ik met kerst 2016 voor het laatst een t8 premium gekocht heb. (de 2 inruilacties voor de M10 panther en M4 ravioli a totaal 30 euro in 2017 vergeet ik even voor het gemak :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

_Anvil_ schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:19:
[...]

Credits en equipment zijn in de praktijk gratis, vrij makkelijk aan te komen.. net als de 130 reserves die ik na alle missies in mn garage hebt. Maar dat weet je zelf ook wel, zelf na een paar licht alcoholische drankjes :P

Maar ik doelde ook een beetje op de timing, waarom niet kopen met de korting en daarna wel?

Ik zal er over ophouden, de meesten van ons zijn de bitch van Wargaming, one way or another. Ik heb ook sinds 2014 minstens 300 euro plus in het spel zitten. Al vlakt dat af aanzien ik met kerst 2016 voor het laatst een t8 premium gekocht heb. (de 2 inruilacties voor de M10 panther en M4 ravioli a totaal 30 euro in 2017 vergeet ik even voor het gemak :X )
XP is ook gratis aan te komen. Toch speel ik met een premium account om de boel te verscnellen. Your point being? :P

Nogmaals, natuurlijk heb je gelijk dat het een klap geld is en eigenlijk te veel. Helaas kon ik me een paar weken geleden met korting het financieel niet verantwoorden. (lang verhaal kort: vrij plotseling werkloos door eigen keuze) en nu wel (nieuwe baan gevonden) :)

En ik denk dat ik vanaf 2011 al een euro of 1000 in de game heb zitten. Veel, maar wel naar verhouding als je kijkt hoe veel tijd ik er in steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:43:
[...]
(lang verhaal kort: vrij plotseling werkloos door eigen keuze) en nu wel (nieuwe baan gevonden) :)
d:)b
En ik denk dat ik vanaf 2011 al een euro of 1000 in de game heb zitten. Veel, maar wel naar verhouding als je kijkt hoe veel tijd ik er in steek.
Je hoeft je aankopen niet te verdedigen hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Edmin schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:43:
[...]

XP is ook gratis aan te komen. Toch speel ik met een premium account om de boel te verscnellen. Your point being? :P

Nogmaals, natuurlijk heb je gelijk dat het een klap geld is en eigenlijk te veel. Helaas kon ik me een paar weken geleden met korting het financieel niet verantwoorden. (lang verhaal kort: vrij plotseling werkloos door eigen keuze) en nu wel (nieuwe baan gevonden) :)

Uitleg niet nodig goser, zeg gewoon dat ik mn bakkes moet houden en me met mezelf moet bemoeien ;)

Iedereen heeft andere onzin waar hij (in de optiek van anderen) te veel geld aan uitgeeft. *heeft net zn overdreven 5m lange benzineslurpende aanwinst voor de deur weer staan poeten*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Haha, no worries heren. Het voelt absoluut niet alsof ik me hoef te verdedigen. Ieder zijn hobby idd :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 20:00

Caveman

whahoehaha

100 meter gereden en toen kapte de motor ermee....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PokxlTG5V8XJiZnwPc6eV1Wx/full.jpg

Nog een video, voor degene die van geluid houden :)

[ Voor 47% gewijzigd door Caveman op 19-05-2018 16:38 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wel lekker realistisch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Dat credits grinden met frontline schiet wel lekker op. Ik sta inmiddels op 27 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Caveman schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:08:
100 meter gereden en toen kapte de motor ermee....

[afbeelding]

Nog een video, voor degene die van geluid houden :)

[video]
Voor zover ik weet kapte de motor er niet mee, maar was dit gewoon het stukje dat er maximaal gereden werd... De Tiger II heeft 2 stukjes gereden vandaag, 1 keer van de plek daar bij dat eetgedeelte achteruit naar deze locatie en de tweede keer weer terug daarnaartoe.

Vond het een beetje tegenvallen moet ik zeggen, had gehoopt dat hij een volledig rondje zou rijden over het terrein.
De Hetzer en de Renault hadden wat mij betreft ook wel wat meer mogen rijden.. Maarja, was wel lekker om het geluid van de Tiger II motor te horen O+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 20:00

Caveman

whahoehaha

wsLy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:49:
[...]

Voor zover ik weet kapte de motor er niet mee, maar was dit gewoon het stukje dat er maximaal gereden werd... De Tiger II heeft 2 stukjes gereden vandaag, 1 keer van de plek daar bij dat eetgedeelte achteruit naar deze locatie en de tweede keer weer terug daarnaartoe.

Vond het een beetje tegenvallen moet ik zeggen, had gehoopt dat hij een volledig rondje zou rijden over het terrein.
De Hetzer en de Renault hadden wat mij betreft ook wel wat meer mogen rijden.. Maarja, was wel lekker om het geluid van de Tiger II motor te horen O+
Ah, hij maakte zoveel lawaai met zijn uitlaat knallen dat ik het idee had dat ie ermee gekapt was... maar idd het viel een beetje tegen, veels te druk... Wel met Bruce Crompton op de foto geweest ;)

Vooruit dan, a rare glimps of the Caveman :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z0kfgeDFS4ULtcCrjj9dYBuY/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Caveman op 19-05-2018 20:00 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Caveman schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:59:
[...]

Ah, hij maakte zoveel lawaai met zijn uitlaat knallen dat ik het idee had dat ie ermee gekapt was... maar idd het viel een beetje tegen, veels te druk... Wel met Bruce Crompton op de foto geweest ;)
Oh waar liep die dan rond? Ben afgelopen januari met hem op de foto geweest in het MECC hier in Maastricht, top gozer is dat!

Ik heb trouwens gelezen dat ze in Zwitserland bezig zijn met een Tiger II op te knappen en die proberen ze ook rijdend te krijgen. Zou mooi zijn!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Gaius schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:16:
[...]

d:)b

[...]En ik denk dat ik vanaf 2011 al een euro of 1000 in de game heb zitten. Veel, maar wel naar verhouding als je kijkt hoe veel tijd ik er in steek.

Je hoeft je aankopen niet te verdedigen hoor. :P
Oh ja nu we toch bezig zijn doe bovenstaande maal 3 dus het kan nog stuk erger O-) :z 8)7 |:(

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Caveman schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:59:
[...]

Vooruit dan, a rare glimps of the Caveman :D

[afbeelding]
Omg!! Ik heb hem toch gezien, stonden aan dezelfde kraam zelfs, jij bent hem op een rustig stuk tegengekomen? Geen idee waarom ik hem niet herkend heb.. maar nu zie ik zijn vest en dat vlaggetje erop..heb jou zelf niet gezien helaas.. zei tegen m'n kameraad 'als ik iemand met 'n wot shirt/trui tegenkom dan maak ik een opmerking erover' :p helaas haha.

Wat ik trouwens echt jammer vond was dat de bestuurders van de voertuigen geen uniformen aan hadden. Beetje jammer voor bepaalde fotomomenten..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste game in de FV4005:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2zjhxch.jpg

Het was die lange grind wel waard zeg _/-\o_ Gelijk m'n hoogste damage in een game ooit behaald. Was hiervoor altijd nog iets van 7,2k in de Jagdtiger ofzo. HESH is echt meesterlijk, zelden zoveel gelachen tijdens een potje WoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 19:58
leuk, krijg je een voucher voor 30% korting.
maar niet voor de tanks die je wil hebben.
bedankt wargaming :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik kreeg hem ook gisteren. Kun je er premium tijd voor halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ja, gaat van € 80,39 naar € 56,27 voor 360 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:19

thijsco19

KTM 990 SMT

Fiesta1958 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:45:
leuk, krijg je een voucher voor 30% korting.
maar niet voor de tanks die je wil hebben.
bedankt wargaming :-( .
Waar heb je die voucher gekregen? Kan hem nu wel gebruiken.
Zit er aan te denken om een premium tank aan te schaffen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ik had een game verloren en toen kreeg ik ineens een scherm met die voucher.
Kijk voor de zekerheid eens bij een premium tank. (een zonder tijd of korting) en als je op purchase klikt, dan zie je mogelijk "select a discount coupon" dan heb je 30% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
umm, de crew retraining discount dit weekend is alleen op gold en niet voor zilver?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:10

Roozzz

Plus ultra

Dus, fair en balanced :+

[ Voor 56% gewijzigd door Roozzz op 21-05-2018 13:38 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58

Rianata

Have you played Atari today?

Over balancing gesproken:

https://worldoftanks.eu/e...tial-premiums-perfection/

As we head into the summer, we keep addressing our huge to-do list and bumping the most important topics to the top. Next in line is the preferential Premiums issue. The question has been up in the air for a while now...

The pioneer
We mentioned the KV-5 for a reason, as it will be the very first tank to go through the overhaul. The reason we chose this vehicle is because it’s the ultimate experimental subject: a veteran preferential Premium tank that stands out thanks to its combat role and characteristics. It meets all our requirements better than any other on the list.

The issue of preferential Premiums is key to us, so we plan to conduct numerous internal tests, trying various options for tuning these tanks. As always, your feedback is highly appreciated, so stay tuned and share your thoughts on the forums.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:19

thijsco19

KTM 990 SMT

Rianata schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:52:

As we head into the summer, we keep addressing our huge to-do list and bumping the most important topics to the top. Next in line is the preferential Premiums issue. The question has been up in the air for a while now...

The pioneer
We mentioned the KV-5 for a reason, as it will be the very first tank to go through the overhaul. The reason we chose this vehicle is because it’s the ultimate experimental subject: a veteran preferential Premium tank that stands out thanks to its combat role and characteristics. It meets all our requirements better than any other on the list.

The issue of preferential Premiums is key to us, so we plan to conduct numerous internal tests, trying various options for tuning these tanks. As always, your feedback is highly appreciated, so stay tuned and share your thoughts on the forums.
Maw, ze trekken de prem tanks gelijk met de non prem tanks van hetzelfde tier door ze te buffen. Daarbij halen de preferential MM weg.

In het voorbeeld van de KV-5 heb ik het idee dat ze iets te ver zijn gegaan met de bufs.
De penetration gaat naar 218 (+51!!)mm. Denk dat het rond de 200 beter is.

Wel benieuwd naar alle andere ideeën over de ander prem tanks.

On a slightly different note;
Een FV4202 gekocht, had nog wat tegoed op paypal staan wat nog gebruikt mocht worden. :+
En dus ook gestart met de britse medium lijn. (bij de crusader)
Ook de T-43 gekocht dus ook met de Russische medium lijn 'gestart'.
Nu dus met 2 medium lijnen bezig, 1 arty lijn, 1 TD lijn, 1 lijn waar ik de tier 10 nog van moet unlocken en 1 lijn waarvan ik de tier 10 nog van moet kopen. :9 :9

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Nee eerder extreem dom enemy team...
Gemiddeld sta je binnen 2 minuten terug in je garage...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021

The pioneer

Preferred matchmaking aanpassen of te veel nerven van premium tanks zal uiteindelijk kunnen leiden tot non-conformiteit als product eigenschap en aansprakelijkheden die veel geld gaan kosten voor WG dus die zullen wel erg voorzichtig blijven op dit gedeelte

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Toen ze de Super Pershing hebben generfd kon je je geld (goud) daarvoor terugkrijgen.
Als ze Premiums nerven zullen ze wel een deal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

The pioneer

s.

At the same time, we plan to give players the opportunity to decide whether an updated tank is relevant for them. Therefore, every tanker will be able to exchange a particular machine through the special trade-in option for an exclusive list of tanks not available in the common trade-in. The cost of this kind of exchange will not exceed 2000 Gold. Thus, each owner of a preferential Premium will have 2 options:

Keep their machine after its specs have been improved
Exchange it for another, more suitable vehicle, with a small surcharge in Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:05:
[...]
Exchange it for another, more suitable vehicle, with a small surcharge in Gold
Up to a maximum of 2.000 gold :X

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik zit er dubbel in, met dat gedoe met pref mm. Ik heb er een paar, waaronder de IS-6 en de Super Pershing. En echt veel lol haal ik er niet meer uit, door de powercreep, maar vooral door de fucked up tier 8 matchmaking. Wellicht dat een buff dit soort voertuigen weer leuker kan maken. Aan de andere kant, dé reden voor pref mm is dat je niet constant geraped wilt worden door tier 10 shit.

Ze kunnen wel claimen dat de matchmaker je constant bottom tier maakt in je normale tier 8 vanwege de tier 8's met pref mm, maar wie hier verwacht dat we straks vaker top tier zullen zijn? :+

Daarbij, als ik nogmaals even naar de shop kijk dan worden momenteel nog steeds de IS-6, JagdTiger 88 (terug van weggeweest zelfs!) en de Super Pershing verkocht op tier 8. Dus nog steeds komt wat WG zegt en doet niet overeen.

De Blackdog staat weer in de shop trouwens, dit keer de niet-GF versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:10

Roozzz

Plus ultra

Ik heb voor Frontline na enig nadenken maar weer eens de tier 8 caernarvon teruggekocht. Deze tank vond ik al een vermakelijke grind, maar na de buffs is dit een serieus leuke tank geworden :)
Dpm is behoorlijk (ruim 3000 zonder food ed) en de gun is lekker accuraat met een hoge shell velocity. Met inspiration is de dpm een beetje belachelijk :P Turret bounced praktisch alles, dus een mooie hulldown spot zoeken en alles komt goed... Hij is hoogstens te traag om snel door te kunnen pushen, maar inmiddels wel mijn standaard keus bij het begin van het gevecht.

Ik begin langzamerhand steeds meer lights in frontline te zien. Met vaak een grote impact op de game en hoge scores. Helaas heb ik momenteel geen t8 lights, maar ik krijg de indruk dat het spelen van lights + het gebruiken van inspiration de meeste xp oplevert. Hier mensen met ervaring? Of ligt de verklaring erin dat toevallig de enige die lights spelen unicums zijn? :P
Mijn dikste loss tot nu toe kwam doordat de tegenpartij enkele light tanks had en mijn team continue outspotte en vervolgens volledig farmden. En vice versa in een win.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Roozzz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:50:
Ik heb voor Frontline na enig nadenken maar weer eens de tier 8 caernarvon teruggekocht. Deze tank vond ik al een vermakelijke grind, maar na de buffs is dit een serieus leuke tank geworden :)
Dpm is behoorlijk (ruim 3000 zonder food ed) en de gun is lekker accuraat met een hoge shell velocity. Met inspiration is de dpm een beetje belachelijk :P Turret bounced praktisch alles, dus een mooie hulldown spot zoeken en alles komt goed... Hij is hoogstens te traag om snel door te kunnen pushen, maar inmiddels wel mijn standaard keus bij het begin van het gevecht.

Ik begin langzamerhand steeds meer lights in frontline te zien. Met vaak een grote impact op de game en hoge scores. Helaas heb ik momenteel geen t8 lights, maar ik krijg de indruk dat het spelen van lights + het gebruiken van inspiration de meeste xp oplevert. Hier mensen met ervaring? Of ligt de verklaring erin dat toevallig de enige die lights spelen unicums zijn? :P
Mijn dikste loss tot nu toe kwam doordat de tegenpartij enkele light tanks had en mijn team continue outspotte en vervolgens volledig farmden. En vice versa in een win.
Ik begin zelf ook vaak met de BC12t i.v.m. grind naar BC25t.
Je kunt er inderdaad leuke games mee hebben. Je bent echter wel vrij kwetsbaar. Ik kan zo 1-2-3 namelijk nog geen goede camo plekjes vinden. Dus je bent wel afhankelijk van sneaky damage doen, dus veel omrijden. (En ik ben geen Unicum.)
Daarnaast heb ik nog de Centurion die ik speel, aangezien die net nieuw is bij mij. Maar dan nog is dat een tank om sneaky mee te doen.

Als we dan dichter bij de G/H/I sectoren komen pak ik vaak de Waffentrager of de Caernarvon, afhankelijk van offense / defense + positie. Op G heb je nog wel een mooi plekje bij de spoorlijn waar je de Waffentrager fijn kunt parkeren :)

Gisteren had ik nog wel het irritante voorval met Caernarvon dat de engine continu een schrapend geluid gaf, alsof die beschadigd was. Maar ja, sowieso is het huidige soundsystem een beetje buggy. Tijd dat ze het gauw fixen.

Dat was zelfs nog irritanter dan de continue stroom van "premium" ammo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Dweebus schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:07:
[...]

Gisteren had ik nog wel het irritante voorval met Caernarvon dat de engine continu een schrapend geluid gaf, alsof die beschadigd was. Maar ja, sowieso is het huidige soundsystem een beetje buggy. Tijd dat ze het gauw fixen.
Dat is inderdaad een bekend probleem, niet alleen bij de caernarvon.
Het stomme is dat je ook gelijk het idee hebt dat je tank langzamer rijdt en de engine dus echt kapot is (althans dat heb ik), dus kan je nagaan hoe belangrijk geluid is bij hoe je iets beleeft.

[ Voor 19% gewijzigd door Arjant2 op 22-05-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Dweebus schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:07:
[...]
Ik begin zelf ook vaak met de BC12t i.v.m. grind naar BC25t.
Je kunt er inderdaad leuke games mee hebben. Je bent echter wel vrij kwetsbaar. Ik kan zo 1-2-3 namelijk nog geen goede camo plekjes vinden.
Vergeet ook niet dat je die "spot"-consumable hebt in FL. Kun je nog zo goed verscholen staan en goede camo hebben, je wordt gewoon gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou.. mijn return to WoT is een beetje dramatisch.. Ik speel als een natte dweil en m'n rating is drastisch laag (zie http://wotlabs.net/eu/player/Angeloonie)

Weet niet wat het allemaal is, maar ik lijk het volledig verleerd te hebben of ik speel gewoon anders, al heb ik wel het gevoel dat ik hetzelfde speel, maar goed..

Ik heb dus enkel de Duitse heavies, en wat ik (nu) vooral irritant lijk te vinden is de snelheid, ze zijn erg traag en groot (= ez target) naar mijn gevoel.
Ik heb dit weekend even Frontlines gespeeld met die T44 (toch?) die je gratis te leen krijgt. Die vond ik toch wel erg fijn spelen.. vrij klein, snel, best aardige gun.

Het lijkt er dus op dat Mediums meer mijn stijl zijn, wat kunnen jullie mij dan aanraden om te gaan spelen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Angeloonie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:40:

Ik heb dit weekend even Frontlines gespeeld met die T44 (toch?) die je gratis te leen krijgt. Die vond ik toch wel erg fijn spelen.. vrij klein, snel, best aardige gun.

Het lijkt er dus op dat Mediums meer mijn stijl zijn, wat kunnen jullie mij dan aanraden om te gaan spelen?
Als je de t44 FL leuk vond is er eigenlijk maar een antwoord.. Russische meds. de hele lijn is eigenlijk leuk en kunnen goed mee komen, op misschien de t43 na, al zijn daar de meningen ook over verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nou.. mijn return to WoT is een beetje dramatisch.. Ik speel als een natte dweil en m'n rating is drastisch laag (zie http://wotlabs.net/eu/player/Angeloonie)
Join the club, ik mag ook niks meer goed doen tegenwoordig. :P

Russische mediums inderdaad, en wellicht de Amerikaanse mediums? De Amerikaanse mediums spelen wel wat anders dan de Russische, maar overall zeer comfortabel. Het komt vooral neer op een heuveltje zoeken om de gun depression te gebruiken. Bevalt mij erg goed igg. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 13:43
Hello,

I am slightly delayed on posting this as I have been focused on writing my final assessment for the first year of university but I felt this was important enough to still post about. Apparently, Murazor is no longer in charge of the Dev team anymore. If this is true, this is the best thing that could possibly happen to WoT PC this year and for the rest of its life.

Tijd voor een feestje! :+

Link voor meer informatie:

https://ritastatusreport.live/2018/05/22/good-news/

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
U: leKpz M 41 90 mm GF Premium Tank swap

As some may have noticed, the leKpz M 41 90 mm is available on sale for a short time.

Due to this, those who have the Grand Finals version can swap the tank no matter the number of battles played on the Grand Finals version of the vehicle.

To have the tank swapped, FOLLOW THIS LINK and submit a ticket to Support.

Rules of the swap:

leKpz M 41 90 mm GF statistics will stay in your Service Record.
Equipment and Consumables will be moved to the Depot.
The Crew will be moved to the Barracks (temporary bunks, if there are no free ones).
The swap is only possible one way (leKpz M 41 90 mm GF -> leKpz M 41 90 mm). There’s no reverse swap.
The swap CAN’T be reversed. There is no going back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
GJP80 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:40:
Hello,

I am slightly delayed on posting this as I have been focused on writing my final assessment for the first year of university but I felt this was important enough to still post about. Apparently, Murazor is no longer in charge of the Dev team anymore. If this is true, this is the best thing that could possibly happen to WoT PC this year and for the rest of its life.

Het kan goed nieuws zijn, maar we weten nog niet wat de toekomst gaat brengen. Misschien hebben ze wel iemand gevonden die meer en nauwkeurigere autoloading SPG's wil. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 13:43
Gaius schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:20:
[...]

Het kan goed nieuws zijn, maar we weten nog niet wat de toekomst gaat brengen. Misschien hebben ze wel iemand gevonden die meer en nauwkeurigere autoloading SPG's wil. :+
Ach, zolang ze maar niet zwaar gepantserd zijn en geen weakspots hebben... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
GJP80 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:25:
[...]

Ach, zolang ze maar niet zwaar gepantserd zijn en geen weakspots hebben... :+
Nieuwe tier 8 premium SPG (Russisch uiteraard): Defender-hull, Super Conqueror turret, T92 HMC-gun, maar dan autoloading. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2

Nou moet ik zeggen dat FL zich wel uitstekend leent voor mediums. Logge/ trage heavies zijn echt in het nadeel.
FL speel ik ook veel in de T-44FL en in mijn Patriot, die is ook erg fijn met zijn gun depression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Supertest veranderingen aan Ruinberg.

https://thearmoredpatrol....pertest-ruinberg-changes/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:51
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Was het bij WG eerst deforestation 2.0 gaan ze nu maar over naar object removal 3.0, waarom zou je hard cover gaan verwijderen en de map totaal onspeelbaar maken..... wat een stelletje incompetente idioten.

Hebben ze niet door dat die dingen totaal niet werken....

Want Fishermany bay en Fjord changes zijn zooo goed en die maps zijn zooo speelbaar geworden, maar waarom kijken naar statistics als je ook lekker gebouwen kan blijven verwijderen toch. GJ WG d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door jantje 2 op 23-05-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Right, dan kan iedereen van de ene kant van de map naar de andere kant schieten zonder te bewegen, campinovka all over ? |:(

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breezers schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Right, dan kan iedereen van de ene kant van de map naar de andere kant schieten zonder te bewegen, campinovka all over ? |:(
Persoonlijk vind ik Malinovka wel een van de leukere maps in the game. Ensk daarentegen kan ik echt vervloeken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:22

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik wordt echt horendol van het herstarten van de game client.. In 50% van de gevallen betekend 'return to garage' een crash to desktop. Dit is begonnen na de laatste patch en ik heb geen idee hoe ik het moet fixen. Ik draai alleen met wat basic aslain mods, maar die heb ik al met een nieuwe installatie van WoT geupdate. Geen verschil.

iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_

(timed URL with epic Claus rant on pref MM tank changes, good stuff starts at 20:20)
GJP80 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:40:
Hello,

Die job switch kan geen kwaad, al hoop ik eerder dat ome victor weer persoonlijk ingrijpt...

wat goed trouwens, dat Rita even tijd vrij nam van haar studie... die betaald wordt door twitch en youtube fans die haar jank video waarin ze bedelde om geld hebben gezien :S

*is geen rita zeekoei fan*
superduper schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:35:
ik wordt echt horendol van het herstarten van de game client.. In 50% van de gevallen betekend 'return to garage' een crash to desktop. Dit is begonnen na de laatste patch en ik heb geen idee hoe ik het moet fixen. Ik draai alleen met wat basic aslain mods, maar die heb ik al met een nieuwe installatie van WoT geupdate. Geen verschil.

iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Mijn advies is toch: mods *volledig* verwijderen, locale cache files ook. Verder je video drivers updaten, of als je dit recentelijk gedaan hebt... 1 versie terug gaan.

[ Voor 104% gewijzigd door _Anvil_ op 23-05-2018 13:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Als je een iets minder schreeuwerige video wilt bekijken met een goede inhoudelijke beschouwing raad ik je onderstaande aan:

[YouTube: https://youtu.be/rHgKuaTGCc8]

Schreeuwen om het schreeuwen hoeft van mij niet zo, daar krijg je niet meer gelijk mee o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wordt ik net door 2 verschillende Marder 38T's beschoten, schiet ik terug wordt ik tempbanned :')

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Vanavond voor het eerst echt een paar vervelende Frontline potten gehad, telkens in zone C en dan met 3 tegen 9 tanks oids. Zone A en B waren locked omdat ze al vol spelers zaten. Dan wordt je dus zodra je spawned geëxecuteerd. Er is geen safe zone schijnbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:51
_Anvil_ schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:51:
Vanavond voor het eerst echt een paar vervelende Frontline potten gehad, telkens in zone C en dan met 3 tegen 9 tanks oids. Zone A en B waren locked omdat ze al vol spelers zaten. Dan wordt je dus zodra je spawned geëxecuteerd. Er is geen safe zone schijnbaar...
Had ik gisteren ook. Je bent dan heel snel door je tanks heen en dan zit je dus wel gewoon 5 minuten naar een battlefield te staren zonder dat je iets kan doen. Best wel rete irritant.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Rianata schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:44:
Als je een iets minder schreeuwerige video wilt bekijken met een goede inhoudelijke beschouwing raad ik je onderstaande aan:

[video]

Schreeuwen om het schreeuwen hoeft van mij niet zo, daar krijg je niet meer gelijk mee o.i.d.
Het is Claus' trademark he, dat hoef je bij Mark niet te verwachten :P Tot nu toe ook een vid van Dez gezien, maar ik wacht nog even op wat die laffe Quickybaby gaat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Edmin schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:23:
[...]

Het is Claus' trademark he, dat hoef je bij Mark niet te verwachten :P Tot nu toe ook een vid van Dez gezien, maar ik wacht nog even op wat die laffe Quickybaby gaat posten.
QB denkt altijd eerst ff na he.. WG heett al afstand genomen van de onhandig geformuleerde teksten (welke 16 jarige stagiar schrijft die dingen). Volgens mij is het punt gewoon dat je niet gratis mag inruilen op een veel duurdere tank, zit wat in.

Het erge is, dat ze nog steeds premium MM tanks in de shop verkopen. Voor mij persoonlijk is het geen issue als mn IS-6 een upgrade krijgt, maar mensen die al een defender of IS3A hebben zullen niet blij zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door _Anvil_ op 24-05-2018 10:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De wissel tegen extra gold is één punt, maar het verdwijnen van pref mm tanks is het hoofdissue. Ze zijn veelal gekocht juist vanwege de pref MM. Wat moet je in vredesnaam met de vervanger van de KV-5 of IS-6 als je al een Defender hebt? Of met de vervanger van de FCM50-t als je een Somua SM of Liberté hebt?
Ik heb voor patch 9.18 enorm genoten van mijn IS-6, maar de match making template heeft hem verziekt en hij staat stil. In plaats van dat te corrigeren wordt het gebruikt als argument om het systeem maar helemaal te slopen en dat zuigt. Dat zeggen tot nu toe de YT vids en ik ben het er volledig mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een Foch rant over het verwijderen van de pmm tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Edmin schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:23:
[...]

Ik zat deze week naar de stream van QB te kijken en hij was echt serieus pissig op WG omdat ze naar zijn idee te lang nodig hebben om de 268 4 te balancen, maar de Front Line mode hebben ze in zijn ogen binnen een 1 a 2 weken vernaggeld (inkomsten nerf, aanpassing cap/defense tijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@Rianata inkomsten nerf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Rianata schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:10:
[...]

Ik zat deze week naar de stream van QB te kijken en hij was echt serieus pissig op WG omdat ze naar zijn idee te lang nodig hebben om de 268 4 te balancen, maar de Front Line mode hebben ze in zijn ogen binnen een 1 a 2 weken vernaggeld (inkomsten nerf, aanpassing cap/defense tijden).
QB heeft serieus twee gezichten. Op YT is hij Mr. Goody two-shoes, maar op stream laat hij wat vaker zijn ware aard zien. Als hij legit wordt gekilled noemt hij zijn tegenstanders regelmatig Donkeys, omdat ze mindere rating hebben dan hij. Sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tijdje niet gespeeld, vandaag voor het eerst Frontlines... Nou, dat heeft nog wel wat werk nodig. Sommige van die zones zijn errrruuugg one-sided voor de aanvallers.

Zone A is gewoon standaard fast cap, Zone D heeft enorm veel cover voor aanvallers maar als je de cap wilt verdedigen moet je in het open door vuurlinies van 3 kanten ook nog eens om een kasteel heen zien te rijden. Zone E is vaak ook een weg gevertje...

Mag nog wel even terug in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
En andere vlaggen zijn weer lastig te cappen zoals C. Elk punt heeft wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@Rianata

QB's 2 cents.

edit:
eerlijk is eerlijk: een prima analyse van de zaak. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Edmin op 24-05-2018 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Oh de ergernis als je een resupply / repair cirkel in gaat en dan een arty op je dak krijgt. Dan repair je niet en wordt de timer gereset. Frustrerend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
The Public Test was originally due for release today but has now been delayed till tomorrow 25th of May at 14:00 Moscow time. Patch 1.0.2 is expected in three-four weeks time in June.

Changes,introductions and fixes.

Client improvements.
The nerfed Object 268 version 4.
New top-tier Russian tanks: The K-91 medium tank and the Object 277 heavy tank.
Changes to the customization interface.
Return of the Klondike map for Grand Battles.
Changes on 9 maps: Malinovka, Ruinberg, Erlenberg, Cliff, Abbey, Sand River, Fjords, Mountain Pass, Tundra.
Personalization corrections (special garage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Edmin schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:33:
QB heeft serieus twee gezichten. Op YT is hij Mr. Goody two-shoes, maar op stream laat hij wat vaker zijn ware aard zien. Als hij legit wordt gekilled noemt hij zijn tegenstanders regelmatig Donkeys, omdat ze mindere rating hebben dan hij. Sad.
Yup... en als hij gekilled wordt... dan zijn het meteen stream-snipers... en/of mensen die hem specifiek targetten... dat zal af en toe ook echt wel gebeuren maar vast niet zo vaak als hij het doet voorkomen.

Laatst ook zo'n opmerking... ging over Himmelsdorf... en waarom de heavies niet de berg op gingen... waarop QB antwoordde... ja dat is het verschil tussen mij de 50-procent spelers... lekker arrogant allemaal...

QB zei het laatst ook op de stream hoor... dat hij alleen nog WoT speelt omdat hij er zo goed voor betaald krijgt... QB is in de money-business... niet in de WoT-business

[ Voor 10% gewijzigd door IWriteCode op 25-05-2018 08:25 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Edmin schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:33:
[...]

moah, ik denk dat hij oprecht probeert een professionele houding aan te nemen en een voorbeeld te zijn voor de jongere gamers. Natuurlijk is hij IRL niet zo, grappig hoe je hem soms naar nette woorden hoort zoeken bij frustratie :)

Als je de ëchte"/ oude QB wilt zien, zijn er genoeg oude YT filmpjes waar hij gewoon vloekt net als bijna iedere andere streamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
IWriteCode schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:23:
[...]

Yup... en als hij gekilled wordt... dan zijn het meteen stream-snipers... en/of mensen die hem specifiek targetten... dat zal af en toe ook echt wel gebeuren maar vast niet zo vaak als hij het doet voorkomen.

Laatst ook zo'n opmerking... ging over Himmelsdorf... en waarom de heavies niet de berg op gingen... waarop QB antwoordde... ja dat is het verschil tussen mij de 50-procent spelers... lekker arrogant allemaal...
Tja, maar wat is er mis met een gezond stuk zelfvertrouwen? Een klein beetje arrogantie is soms nuttig om iets te bereiken, ook bij werk en vrouwen bijvoorbeeld :P

EDIT: scuzi voor de dubbelpost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn in een tank met PMM, waarvan je geen idee hebt hoe die er over enkele maanden uit ziet, voor slechts €49,99 is de M6A2E1 voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Gaius schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:47:
Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn in een tank met PMM, waarvan je geen idee hebt hoe die er over enkele maanden uit ziet, voor slechts €49,99 is de M6A2E1 voor jou!
De sarcasme, heerlijk _/-\o_

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
copy paste van mijn mening op het WoT forum:

"QB is late to the party as always, but his analysis is good as usual. People who gambled for hundreds of euros to get a Type59 6 months ago will go ballistic if they change it to a normal t8 premium like the t44-100 now. Which confirms that those people where stupid to do so, but hey, thats just my opinion.

A cash refund will never happen, but lets hope WG puts a little more thought into this matter.

Sidenote: I think many people get so upset partly because they just realize they have spend more money then they should have on a computergame ;) But I agree with the points made here (excluding the guys who cry in large font capitals and threaten pure bluff legal action, thats just a bit sad)

Personally, I'd be very happy if my Is6 or FCM50t would be changed into something usable. Or it would be great to trade in my FCM for a Lorraine 40t. I can understand that people who already own a defender and/or an IS3a have zero interest in an upgunned IS6.

Let's just wait and see what WG does next, maybe uncle Vic will intervene..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
IWriteCode schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:23:
[...]

Hahaha, dan wil ik wel eens weten wat de mensen in dit topic zijn die vrijwel dagelijks posten hoe kut het allemaal ging vandaag, dat hun hele team bots waren en zij de enige goede speler en WG is zo kut en RNG is bagger en en en…. :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Propane schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:50:
Hahaha, dan wil ik wel eens weten wat de mensen in dit topic zijn die vrijwel dagelijks posten hoe kut het allemaal ging vandaag, dat hun hele team bots waren en zij de enige goede speler en WG is zo kut en RNG is bagger en en en…. :+ .
Nou dat zijn dus volgens QB die 50 procent spelers :+

En met betrekking tot het wijzigen van de premium tanks. Ik kan me er niet druk over maken. Ik heb een aantal premium tanks... allemaal gekocht omdat ik die tank leuk vind... niet omdat het nou perse zo'n goede tank is... zo is de panther 8.8 blijkbaar een van de slechtste premium tanks... maar ik vind het gewoon leuk om met die tank rond te rijden...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Maar heb je ook preff MM tanks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
IWriteCode schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:53:
[...]
zo is de panther 8.8 blijkbaar een van de slechtste premium tanks... maar ik vind het gewoon leuk om met die tank rond te rijden...
Dat ding moet (zelfs na alle buffs) echt verschrikkelijk zijn in al die bottom tier matches, gold pen van 237.. leuk voor een light of snelle med.. maar op een german med? prettige wedstrijd.
Pagina: 1 ... 10 ... 86 Laatste