Tuurlijk is de tank gebalanceerd als ik met mijn E 75, al vurend met APCR, de LFP niet kan penetreren. /s_Anvil_ schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:02:
Hij is weer geweldig.. en gewoon waar. Heeft WG echt gereageerd dat de tank balanced is??

Verwijderd
Vind ik ook. Het enige wat WG van mij wel achterwege had mogen laten zijn die artillery strikes. Zo'n beetje iedereen heeft dat geselecteerd als combat reserve volgens mij, dus als je een keer een goede hull-down positie hebt gevonden krijg je meteen een of meerdere artillery strikes over je heen. Een normale SPG is wel genoeg arty.Kepro schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:32:
Ik vind dat frontline best leuk voor de afwisseling. Aangenaam verrast.
Maar goed, ik ga met deze mode proberen de Centurion I en 110 te grinden. KV-4 en SU-101 lijken me net iets te slecht voor deze gamemode (of eigenlijk voor elke gamemode
Helemaal mee eens! Gelukkig kan je in het weekend wel 's middags al Frontline spelen.Kepro schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:32:
Edit. Zie nu dat er weer tijden aan gebonden zijn, ik heb daar zon hekel aan. Met zoals de ranked battles.
8 May: Let's kick off the Military Parade with a great bonus for one day! You'd better have a lot of vehicles on your research list.
Het is gewoon weer de oude vertrouwde wargaming krenterigheid, je krijgt x2 experience als je wint.Kepro schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 20:15:
Ik dacht dat er vandaag korting was, zie er niets van terug.
8 May: Let's kick off the Military Parade with a great bonus for one day! You'd better have a lot of vehicles on your research list.

Qua XP en credits levert het me geen reet op, daar doe ik niet genoeg damage voor, maar het is gewoon leuk. En je hoeft geen gold te schieten want het zijn toch maar tier 8 tanks, heerlijk.
Ah ik klaag niet , ik doe gewoon irritant terugJariMighty schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:30:
[...]
Tuurlijk is de tank gebalanceerd als ik met mijn E 75, al vurend met APCR, de LFP niet kan penetreren. /s
[afbeelding]

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Enige kritiekpuntje: ik wil voor de selectie van de eerste tank weten of het offence of defence wordt. Dan kun je je daar op aanpassen door een light/med voor offence te kiezen, of een td voor defence. Dat is nu wat lastig om met bijvoorbeeld een td in offence te beginnen.
Misschien aanstaand weekend dan?Kepro schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 20:15:
Ik dacht dat er vandaag korting was, zie er niets van terug.
12 - 14 May: Strap on your boots and prep your uniforms, for these Military Parade specials and missions will have you bringing out the most victorious looks. Look out for the massive XP boost and the discounts we have in store for you!
https://worldoftanks.eu/e...news/sneak-peek-may-2018/
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Verwijderd
Meer mensen die sinds de laatste patch de Defender als 'Verdediger' te zien krijgen?
http://wotreplays.eu/site/4347926#stats
Uploaded: Ronny555
Replay description
What should have been a nice and clean obj140 carry ended in shame... apparently Heat rounds have a low chance of penning a reworked tier 9 obj263 frontally, who knew? I didnt
Should have kept more distance in the end, threw away my hp advantage..
Ik begrijp dat ik het op het laatst totaal verkloot heb, maar zou toch graag jullie input hebben
In other news:
(lemmingrush got gifted 1000 dollars to play the type 5
[ Voor 12% gewijzigd door _Anvil_ op 09-05-2018 11:46 ]
Ik meende dat je hem naast de gun kon pennen vroegah met heat, maar ik zag later op tanks.gg dat er ook best wel wat slope op zit. Ik geloof ook dat mn E100 meer heat pen heeft dan de obj140, wellicht was dat het verschil.Kepro schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:55:
263 heeft dezelfde armor lay-out als voorheen op de tier 10. Is niet veranderd met de aanpassing van de lijn behalve het kanon en poep dpm.
EDIT: Net ff opgezocht.. de gun mantlet dus, daar had ik moeten schieten ..
[ Voor 7% gewijzigd door _Anvil_ op 09-05-2018 12:06 ]
Ja de Nederlandse vertalers zijn een beetje doorgeslagen...Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:25:
Meer mensen die sinds de laatste patch de Defender als 'Verdediger' te zien krijgen?
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe als ik bij Frontline op die einddoelen wil schieten en dat doel een rode omlijning krijgt en ik niet kan schieten terwijl anderen wel erop schieten en damage doen?
[ Voor 29% gewijzigd door Arjant2 op 09-05-2018 12:41 ]
Je kunt alleen de zijkant en achterkant pennen. Zijkant in sommige gevallen nog moeilijk ivm armor.Arjant2 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:09:
[...]
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe als ik bij Frontline op die einddoelen wil schieten en dat doel een rode omlijning krijgt en ik niet kan schieten terwijl anderen wel erop schieten en damage doen?
Maar voorkant in 2.000 mm armor in ieder geval
Selks
Ja dat weet ik op zich. Maar ik kan überhaupt niet schieten, kan klikken wat ik wil maar komen geen kogels uit mijn loopTige schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:11:
[...]
Je kunt alleen de zijkant en achterkant pennen. Zijkant in sommige gevallen nog moeilijk ivm armor.
Maar voorkant in 2.000 mm armor in ieder geval
Ik ben niet de enige overigens, mijn platoonmaatje heeft het zelfde en een vriendin van me stelde mij gister al precies dezelfde vraag.
Wellicht een andere mod die dwars zit, maar dan zouden er toch meer mensen last van moeten hebben dan alleen ik en 2 bekenden (en zoveel mods gebruik ik niet, anders dan Jimbo gunsight, xvm en wat stats tellertjes).
[ Voor 26% gewijzigd door Arjant2 op 09-05-2018 14:15 ]
Als je zeker wil zijn dat het geen mod is zou ik je aanraden om eens de client in safe mode op te starten. Als het dan opeens wel werkt weet je meteen waar je aan toe bentArjant2 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:13:
[...]
Ja dat weet ik op zich. Maar ik kan überhaupt niet schieten, kan klikken wat ik wil maar komen geen kogels uit mijn loopNet als die mod dat je niet op je teamgenoten kan schieten (maar die mod gebruik ik niet).
Ik ben niet de enige overigens, mijn platoonmaatje heeft het zelfde en een vriendin van me stelde mij gister al precies dezelfde vraag.
Wellicht een andere mod die dwars zit, maar dan zouden er toch meer mensen last van moeten hebben dan alleen ik en 2 bekenden (en zoveel mods gebruik ik niet, anders dan Jimbo gunsight, xvm en wat stats tellertjes).
Speel je ook tier 8 tanks die je nog moet grinden, of vooral premiums?Kepro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:17:
Zo, de eerste camo van frontline is binnen nog 2 te gaan. (3 keer prestige doen)
Ik merk dat met een xp-personal reserve de xp-opbrengst prima is. Dus ik probeer ook de normale tanks te grinden (Panther 2, Indien Panzer, Pershing, T-44). Wat me vooral opvalt is dat de T-44 godlike gunhandling heeft. Oh, en dat de Panther 2 ook in deze mode shit is. Maar de Panther II in deze mode is alsnog een stuk leuker dan in randoms.
Ik denk dat een tier 6 variant van Frontline ook fantastisch zou zijn. Dan heb je ook/vooral de WW2-tanks te pakken. Lijkt me erg cool.
Edit. Liberte op Defense in de stad werkt ook goed.
[ Voor 32% gewijzigd door Kepro op 11-05-2018 10:47 ]
https://worldoftanks.eu/e.../military-parade-special/
[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 11-05-2018 10:50 ]
Die Military Parade Pack missie is erg nice als ik het goed begrijp. 1 potje spelen en dan krijg je (ongeacht resultaat) voor 700k aan consumables + 20 personal reserves.Kepro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:49:
X5 en korting op alles dit weekend!
Voor de rest blijf ik dit weekend denk ik liever vooral Frontline spelen. x5 is leuk, maar frustreert me meestal alleen maar.
Oeh, dat is wel heel erg nice!Kepro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:49:
X5 en korting op alles dit weekend!
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Je had dus gelijk dit weekend. Kan ik mooi de tier 8 van de Italianen kopen en de AMX 54.
Sorry KeproKepro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:24:
[...]
Je had dus gelijk dit weekend. Kan ik mooi de tier 8 van de Italianen kopen en de AMX 54.

Hopelijk kan ik ook wat tanks kopen, wil er nog een tier 10 bij.. KeuzesDue to their very recent addition to the game, Italian tanks will not be discounted this time around.
Noobmeter WoT: Froekie
Kepro schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:22:
Wat een onzin is dat nou weer dan.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik snap die hele ophef rond de 268-4 niet zo. Ja, het is een erg goede tank en behoorlijk easy mode om te spelen. Maar hij is echt niet zo OP als men doet voorkomen. Het is voornamelijk een enorme bully in +2 MM, daar zal ook wel de hoge WR van komen. Maar in full Tier10 valt het allemaal wel mee. Press 2 = pen. En het blijft een turretless TD met +13 sec reload en een ultra trage traverse, dus relatief makkelijk te outplayen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 12-05-2018 11:33 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Is een bekende bug.Breezers schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:50:
Waarom hebben alle motoren van de tanks die ik speel in frontline allemaal het geluid van een kapot geschoten motor ? Is dat de bedoeling of heb ik dit alleen ?
http://wotreplays.eu/site/4354695#overlord-thijsco19-m44
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Nice, ben ook met de M44 bezig. Ik dacht dat ik alle haalbare missies wel gehad had, moet nu vooral stun-missies doen en zoveel stunt deze nu ook weer niet. Maar toch de afgelopen paar dagen nog 2 missies gehaald.thijsco19 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:08:
Me 2de potje in de M44 resulteerde in een 1000+ base XP. Aardig netjes vind ik aangezien ik nou niet echt een arty speler bent.
http://wotreplays.eu/site/4354695#overlord-thijsco19-m44

wat OP is, is die bullshit mobility en reverse speed. Dat is wat ze moeten nerfen. Van de week ging ik achter een 268 v4 staan met me sheridan. hij ging van 0 naar 15-20 kmh reverse en ramt gewoon 300 damage op me terwijl hij me alleen maar naar achteren duwde. Totale onzin.Mr_Size schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:32:
Lol, iedereen die gewoon zijn 2 knop indrukt penned de 268-4 al super easy. Wordt straks dus helemaal belachelijk makkelijk, wat de tank gelijk onspeelbaar maakt. Nog maar even snel proberen te acen dus
Ik snap die hele ophef rond de 268-4 niet zo. Ja, het is een erg goede tank en behoorlijk easy mode om te spelen. Maar hij is echt niet zo OP als men doet voorkomen. Het is voornamelijk een enorme bully in +2 MM, daar zal ook wel de hoge WR van komen. Maar in full Tier10 valt het allemaal wel mee. Press 2 = pen. En het blijft een turretless TD met +13 sec reload en een ultra trage traverse, dus relatief makkelijk te outplayen.
[video]
Als ze dat nerfen en die cupola nerf vind ik het eigenlijk wel prima.
misschien een domme vraag: waarom zou je deze nog even snel willen ACEN? welke voordelen geeft dat?Mr_Size schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:32:
Lol, iedereen die gewoon zijn 2 knop indrukt penned de 268-4 al super easy. Wordt straks dus helemaal belachelijk makkelijk, wat de tank gelijk onspeelbaar maakt. Nog maar even snel proberen te acen dus
Hoe werkt dat? Mis ik ergens een optie of is dit een mod?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Serieus? met welke tank? E100 heat heb ik er nog niet in gekregen... (ok, 3 potjes , maar toch)Mr_Size schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:32:
Lol, iedereen die gewoon zijn 2 knop indrukt penned de 268-4 al super easy.
[video]
Geen mod, dat doe je met T.thijsco19 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:12:
Zo af en toe zie ik een arty dat ie een locatie kan 'aanwijzen' op de map met het bericht erbij dat ie daar staat te mikken.
Hoe werkt dat? Mis ik ergens een optie of is dit een mod?
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
O? Dan heb ik blijkbaar een andere versie van wot, bij mij geeft 't' alleen maar 'aanvallen' of als ik op een tegenstander mik 'valt xxx aan, klaar om te vuren'.
(ja, ik heb wot in het NL staan
[ Voor 3% gewijzigd door thijsco19 op 13-05-2018 21:42 ]
In arty modus veranderd dat dus in ´aiming at´.thijsco19 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:40:
@MerijnB
O? Dan heb ik blijkbaar een andere versie van wot, bij mij geeft 't' alleen maar 'aanvallen' of als ik op een tegenstander mik 'valt xxx aan, klaar om te vuren'.
(ja, ik heb wot in het NL staan)
Vandaag voor het eerst frontline uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Eindelijk is tier 8 weer leuk om te spelen. Nadelen zijn uiteraard teams die er helemaal niets van begrijpen en dat in de endgame er nogal eens de nodige lag optreed als er veel tanks bij elkaar zijn.
If you can see, look. If you can look, observe
Voor de andere spelers dan? Want ik zie nog steeds die andere berichten..Roozzz schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:58:
[...]
In arty modus veranderd dat dus in ´aiming at´.
Vandaag voor het eerst frontline uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Eindelijk is tier 8 weer leuk om te spelen. Nadelen zijn uiteraard teams die er helemaal niets van begrijpen en dat in de endgame er nogal eens de nodige lag optreed als er veel tanks bij elkaar zijn.
Nee. Bij mij is het zo dat als je in "top-down" view bent, je met T locaties of enemies kan pingen. Dat zie ik zelf ook zo.thijsco19 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:09:
[...]
Voor de andere spelers dan? Want ik zie nog steeds die andere berichten..
Pfff, prutser. Gewoon tracken en flanken. /s_Anvil_ schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:21:
[...]
Serieus? met welke tank? E100 heat heb ik er nog niet in gekregen... (ok, 3 potjes , maar toch)
Ben dat ding nu een paar keer tegengekomen in tier 8/9 tanks. Ik heb geleerd, dat als ie frontaal op me afkomt, dat de beste manier om er mee om te gaan is om niet te schieten. Het verandert namelijk niets aan de uitkomst, maar scheelt credits.
Een bobject flanken in een superheavy?

Ik ben trouwens niet heel erg onder de indruk van de huidige nerf op supertest.. #type5alloveragain
[ Voor 20% gewijzigd door _Anvil_ op 14-05-2018 08:16 ]
HE is de key to survival. Tegenwoordig ben ik weer begonnen met HE te laden en dat werk prima tegen die obj 268 V met een 105mm gun doe je toch snel 150+ damage en dat wordt vervelend als hij je niet terug kan schietenGaius schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:05:
[...]
Pfff, prutser. Gewoon tracken en flanken. /s
Ben dat ding nu een paar keer tegengekomen in tier 8/9 tanks. Ik heb geleerd, dat als ie frontaal op me afkomt, dat de beste manier om er mee om te gaan is om niet te schieten. Het verandert namelijk niets aan de uitkomst, maar scheelt credits.
Dit werkt uiteraard niet met 90mm guns want die doen gewoon te weinig damage, maar vanaf een 105 wordt het tegen bepaalde tanks wel interessant. Liefst vanaf 120mm+ caliber.
[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 14-05-2018 09:40 ]
Volledig mee eens, tier 8 is nu gewoon weer leuk.Roozzz schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:58:
[...]
In arty modus veranderd dat dus in ´aiming at´.
Je bent wel afhankelijk van je team, in je eentie je team carryen is er niet bij. Niet dat ik daar zo goed in ben maar toch al paar keer meegemaakt dat ik mega damage sta te doen en een cap perfect verdedig terwijl de andere 2 zones na 2 minuten al overlopen zijn
Het leuk er van deze spelmodus vind ik toch wel dat je continu aan het spelen ben (als je niet te snel dood gaat en op een tank moet wachten). Zeker als je in platoon speelt vind ik dat wel een verbetering omdat je niet hoeft te wachten tot al je platoongenoten dood zijn voor je weer kan spelen.
Zekers!Edmin schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:57:
Is FL een beetje aan te raden als credit grind met prem tanks en credit boosters aan?
Had ik de sarcasme-tag weer te diep verstopt?
Ik hoop trouwens dat de tier 7 ook nog even wordt aangepakt. Kwam er laatst nog ééntje tegen in m'n Tiger P. Ook met premium kwam ik er niet doorheen. Daarna even op tanks.gg gekeken, en dat armor profile slaat ook nergens op.
Hier is ie vergeleken met de (tier 9) Jagdtiger:

plaatje gejat van reddit trouwens
[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 14-05-2018 11:26 ]
Wat er wel een verschil is als je specifiek op een target mikt en dan T drukt zegt hij valt XXX aan.thijsco19 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:40:
@MerijnB
(ja, ik heb wot in het NL staan)
Maar als je ernaast mikt en dus de grond aanduid dan zal je de cirkels zien, en wordt er gezegd dat een plaats aangevallen wordt. Wat je ook niet mag vergeten is dat volgens mij ook je reload gezegd wordt. Altijd handig voor je team om dat te weten, misschien kunnen ze dan net terug spotten als je aangeduid hebt dat je die regio wil beschieten.
Reload melden gaat met F8 toch?nYzEkE schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:29:
[...]
Wat er wel een verschil is als je specifiek op een target mikt en dan T drukt zegt hij valt XXX aan.
Maar als je ernaast mikt en dus de grond aanduid dan zal je de cirkels zien, en wordt er gezegd dat een plaats aangevallen wordt. Wat je ook niet mag vergeten is dat volgens mij ook je reload gezegd wordt. Altijd handig voor je team om dat te weten, misschien kunnen ze dan net terug spotten als je aangeduid hebt dat je die regio wil beschieten.
Ook.
Met T geef je een target aan en wordt de reload vermeld. F8 vermeld alleen de reload.
Ik ga vanavond weer credits grinden in FL. Met booster vaak 400.000 winst. Tikt lekker aan.Edmin schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:57:
Is FL een beetje aan te raden als credit grind met prem tanks en credit boosters aan?
Dat doet ie dus niet bij mij.. Alleen als ik op een target mikt en t indruk. Maar dus niet op de grond. Blijft bij mij de melding 'aanvallen' geven.nYzEkE schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:29:
[...]
Wat er wel een verschil is als je specifiek op een target mikt en dan T drukt zegt hij valt XXX aan.
Nee, ik had de /s wel gezien hoor .Maar ik hapte toch even voor de helderheidGaius schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Had ik de sarcasme-tag weer te diep verstopt?![]()
Ik hoop trouwens dat de tier 7 ook nog even wordt aangepakt. Kwam er laatst nog ééntje tegen in m'n Tiger P. Ook met premium kwam ik er niet doorheen. Daarna even op tanks.gg gekeken, en dat armor profile slaat ook nergens op.
[afbeelding]
plaatje gejat van reddit trouwens![]()
De lagere tiers van de Bobject lijn lijken inderdaad een stuk lastiger te zijn nu, die armor op de t7 en t8 is echt irritant. Maar wellicht valt het meer op, omdat ze nu opeens meer gespeeld worden...
Kan iemand kort uitleggen hoe XP op frontline werkt? Ik zag op tanks die ik gebruikt had voor een win nog steeds de x5 staan volgens mij?
[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 14-05-2018 12:55 ]
Dat plaatje verklaart een hoop. Ik vroeg me al half af waarom schoten op enige afstand niet zonder meer penden, zoals vroegerGaius schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Had ik de sarcasme-tag weer te diep verstopt?![]()
[afbeelding]
plaatje gejat van reddit trouwens![]()
Maar goed om te weten, dan benader ik ze voortaan gewoon als een JT. Ik zou die line bijna gaan spelen, zo lijkt ie spontaan wel grappig
@_Anvil_ x5 bonussen voor de first win werken alleen in randoms; niet in frontline.
[ Voor 4% gewijzigd door Roozzz op 14-05-2018 12:59 ]
Dat zag ik, maar wat krijg je dan wel aan xp? Bij stronghold battles krijg je wel de win bonus dacht ik?Roozzz schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:58:
[...]
@_Anvil_ x5 bonussen voor de first win werken alleen in randoms; niet in frontline.
Je krijgt XP bonussen gebaseerd op de rang die je haalt in de battle bij FL._Anvil_ schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:05:
[...]
Dat zag ik, maar wat krijg je dan wel aan xp? Bij stronghold battles krijg je wel de win bonus dacht ik?
https://worldoftanks.eu/en/content/frontline-regulations/
Maar is het ook effectief? Een game duurt ongeveer 30 min dus dat is 800k in een uur.Kepro schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:11:
[...]
Ik ga vanavond weer credits grinden in FL. Met booster vaak 400.000 winst. Tikt lekker aan.
Normaal gesproken zijn dat 6-8 games in randoms tussen de 8 en 10 min battles met een gemiddelde winst van 80k
Dat is opzich niet heel slecht dan om credits te grinden
Dit zal de eerste tier 8 medium worden. Heb hiervoor al wel een aantal keer medium tanks gespeeld, al is dat ondertussen ook al jaren terug.
De makkelijkste weg naar een tier 8 medium is T-44 lijn. Kan die lijn namelijk weer oppakken bij de T-43. En eventueel naar de.. T-62A of de obj. 140?
Bij de duitsers zou ik kunnen starten bij de VK3002D (ivm een tech tree change is die al bijna volledig ge-researched) om naar de Indien-Pz te gaan. En dus uiteindelijk naar de leopard.
Bij de Amerikanen kan ik bij de M4A3E2 op tier 6 starten. De pershing lijkt me wel een leuke tank en de m48 is volgens mij ook niet heel slecht?
Franse sla ik over, effe geen zin in die autoloaders van de franse.
Engelse lijken me ook wel leuk. Zou daar met tier 5, crusader, kunnen beginnen. Merk zelf dat ik de Centurion I niet zo graag tegenkom, zeker met zijn hoge penetratie.
De overige landen zijn voor mij nog allemaal te nieuw (
TL:DR,
Welke tier 8 medium tank / medium tank lijn?
De snelste weg is duidelijk de russische en duitse. De amerikaanse en engelse lijken mij overigens leuker.

Zoals je kan zien, geen cirkeltjes op de grond..
[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 14-05-2018 21:18 ]
Mijn persoonlijke lijstje:
1. Object 140 lijn. Vanaf tier 5 (m.u.v. tier 7) allemaal bazentanks.
2. E50M lijn. Ik hartje de Panthers en de tier 9 is één van mijn favo tonks.
3. Centurion AX lijn. Vanaf tier 6 allemaal hele fijne tanks met goede gun depression.
4. Spaghetti 65. Geen ervaring mee tot tier X, maar de tier 8 wordt als beste non-premium tier 8 medium gezien (door SirFoch, dus waar).
5. M48 Patton. De M4's zijn best leuk. De T20 is een acquired taste, maar de Pattons zijn erg lekker om te spelen.
Sowieso, mediums zijn mijn favo tanks in de game. Blijf nog maar even weg van de Leopard1 lijn, die is voor de meer ervaren medium speler.
ik vind de Engelse lijn wel leuk om te spelen. degelijke mediums die ook als zware-light wel mee kunnen komen. op de lage tiers trouwens leuker dan op de hoge tiers (>7)thijsco19 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:01:
Wat is tegenwoordig een leuk maar ook zeker goede medium tank (-lijn)? Zal voornamelijk richting tier 8 gaan, mogelijk 10 als ik lang genoeg de tijd heb.
Dit zal de eerste tier 8 medium worden. Heb hiervoor al wel een aantal keer medium tanks gespeeld, al is dat ondertussen ook al jaren terug.
De makkelijkste weg naar een tier 8 medium is T-44 lijn. Kan die lijn namelijk weer oppakken bij de T-43. En eventueel naar de.. T-62A of de obj. 140?
Bij de duitsers zou ik kunnen starten bij de VK3002D (ivm een tech tree change is die al bijna volledig ge-researched) om naar de Indien-Pz te gaan. En dus uiteindelijk naar de leopard.
Bij de Amerikanen kan ik bij de M4A3E2 op tier 6 starten. De pershing lijkt me wel een leuke tank en de m48 is volgens mij ook niet heel slecht?
Engelse lijken me ook wel leuk. Zou daar met tier 5, crusader, kunnen beginnen. Merk zelf dat ik de Centurion I niet zo graag tegenkom, zeker met zijn hoge penetratie.
De overige landen zijn voor mij nog allemaal te nieuw () dus daar heb ik eigenlijk geen mening over en moet ik toch ongeveer vanaf 0 beginnen.
De snelste weg is duidelijk de russische en duitse. De amerikaanse en engelse lijken mij overigens leuker.
[afbeelding]
Wat ik zo jammer vind van de Panther zijn de clownguns. Er hoeft eigenlijk alleen nog maar een vlaggetje onder met heel groot "PANG" erop. Panther M10 is trouwens een hele fijne premium. Daar doe ik het (tot nog toe) een stuk beter in dan de normale Panthers.Edmin schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:21:
2. E50M lijn. Ik hartje de Panthers en de tier 9 is één van mijn favo tonks.
Ja, die guns zien er niet uit, maar de L100 op de Panther is zo'n lekkere prikstok. Lekker achterin hangen en Tier 9's pesten tot ze er helemaal gek van worden.Gaius schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 07:55:
[...]
Wat ik zo jammer vind van de Panther zijn de clownguns. Er hoeft eigenlijk alleen nog maar een vlaggetje onder met heel groot "PANG" erop. Panther M10 is trouwens een hele fijne premium. Daar doe ik het (tot nog toe) een stuk beter in dan de normale Panthers.
Ik zou gaan voor de T44/obj140 lijn. Daar zitten eigenlijk geen slechte tanks in. Ze zijn allemaal prima competitief en vermakelijkthijsco19 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:01:
Wat is tegenwoordig een leuk maar ook zeker goede medium tank (-lijn)? Zal voornamelijk richting tier 8 gaan, mogelijk 10 als ik lang genoeg de tijd heb.
De overige landen zijn voor mij nog allemaal te nieuw () dus daar heb ik eigenlijk geen mening over en moet ik toch ongeveer vanaf 0 beginnen.
[afbeelding]
Maar als jij de Engelse en Amerikaanse leuker lijkt, dan ga je toch lekker die spelen? Die zijn ook okay.
Voor de arty, gebruik je een mod misschien? Bij vanilla werkt het bij mij prima
Not sure if serious?Edmin schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:21:
@thijsco19
4. Spaghetti 65. Geen ervaring mee tot tier X, maar de tier 8 wordt als beste non-premium tier 8 medium gezien (door SirFoch, dus waar).
Kan in iedergeval zeggen dat de T6 en de T7 nogal underwhelming zijn, daar ben ik nu
Die t10 lijkt trouwens als 2 druppels water op een leopard stond er van het weekend naast en dacht ga eens opzij leopard... ohh wait was het standard B Progetto 65 ofzo?
De Progetto 65 46 daarentegen is wel een zieke prem tank.
Alstublieft:jantje 2 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:08:
[...]
Not sure if serious?Ik dacht dat die panthera helemaal niet zo'n goede tank was eigenlijk? Heb het filmpje nog niet gezien van Foch. Volgens mij was die Italiaanse lijn helemaal niet zo super speciaal ook.
Ja hoi, haal jij even alles doorelkaar:Kan in iedergeval zeggen dat de T6 en de T7 nogal underwhelming zijn, daar ben ik nu![]()
Die t10 lijkt trouwens als 2 druppels water op een leopard stond er van het weekend naast en dacht ga eens opzij leopard... ohh wait was het standard B ofzo?
De Progetto 65 daarentegen is wel een zieke prem tank.
Tier 8: P44 Pantera, Progetto 46 (premium)
Tier 9: Standard B
Tier X: Progetto 65
Fixed it for youEdmin schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:12:
[...]
Alstublieft:
[video]
[...]
Ja hoi, haal jij even alles doorelkaar:
Tier 8: P44 Pantera, Progetto 46 (premium)
Tier 9: Standard B
Tier X: Progetto 65

Zal dat filmpje vanavond eens even kijken.
Moet niet alleen leuk zijn natuurlijk, ook beetje goed en 'makkelijk' in te spelen voor een medium noob.Roozzz schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:41:
[...]
Ik zou gaan voor de T44/obj140 lijn. Daar zitten eigenlijk geen slechte tanks in. Ze zijn allemaal prima competitief en vermakelijk
Maar als jij de Engelse en Amerikaanse leuker lijkt, dan ga je toch lekker die spelen? Die zijn ook okay.
Voor de arty, gebruik je een mod misschien? Bij vanilla werkt het bij mij primaMogelijk heeft WG nog ergens een instelling weggestopt?
Helemaal vanilla, dit had ik ook al paar maanden geleden toen ik weer, sinds jaren, wot ging spelen. En nu na die update dus nog steeds.
Zoals @Edmin al zei, maar eens goed door de instellingen snuffelen.
Duh, de tier 10 is ook een Italiaans defensie ontwerp gebaseerd op de Leopard, die ze in Duitsland bekeken haddenjantje 2 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:08:
[...]
Die t10 lijkt trouwens als 2 druppels water op een leopard stond er van het weekend naast en dacht ga eens opzij leopard... ohh wait was het standard B Progetto 65 ofzo?
Zie ik nu goed dat je onderin die screenshot alleen He shells hebt? Geen consumables of equip?thijsco19 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:01:
...
[afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door _Anvil_ op 15-05-2018 21:56 ]
Jep, consumables vind het niet nodig op arty. Op het moment dat ik gespot bent en beschoten word ben ik binnen 1 of 2 schoten dood. Om dan nog een repair kit of medic kit te gebruiken vind ik zonde van geld._Anvil_ schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:55:
[...]
Duh, de tier 10 is ook een Italiaans defensie ontwerp gebaseerd op de Leopard, die ze in Duitsland bekeken hadden
[...]
Zie ik nu goed dat je onderin die screenshot alleen He shells hebt? Geen consumables of equip?
Ook equipment vind ik zonde van me geld, zoveel heb ik namelijk niet. Heb dan wel een prem tank maar speel verder zonder prem account.
umm, als je ze niet gebruikt kosten ze toch niets? Kan je een een monstergame kosten! Stel je voor dat je met een trackrepair net nog kunt draaien om iemand te shotgunnen..thijsco19 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:18:
[...]
Jep, consumables vind het niet nodig op arty. Op het moment dat ik gespot bent en beschoten word ben ik binnen 1 of 2 schoten dood. Om dan nog een repair kit of medic kit te gebruiken vind ik zonde van geld.
Ook equipment vind ik zonde van me geld, zoveel heb ik namelijk niet. Heb dan wel een prem tank maar speel verder zonder prem account.
Ben jij zo iemand die heavies speelt met camo net en binos?
Klopt, maar als ze erop heb zitten heb je al sneller de neiging om ze te gebruiken terwijl het niet nodig is. Dat kost wel geld.. Laat ik het zo zeggen, ben nog geen situatie tegen gekomen dat ik ze nodig zou hebben._Anvil_ schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:53:
[...]
umm, als je ze niet gebruikt kosten ze toch niets? Kan je een een monstergame kosten! Stel je voor dat je met een trackrepair net nog kunt draaien om iemand te shotgunnen..
Ben jij zo iemand die heavies speelt met camo net en binos?
Nee mijn heavy's zijn wel goed ge-equipet. Dat zijn ook mijn 'main' tanks
Heb een paar keer een campend team gehad (de reden dat ik assault heb uitgevinkt) en de tegenstander weet soms wel irritant veel zweedse kampeer TDs op te stellen. Dan nog wat Emils, tier 8 baby 268v4's en dan mag je met een paar teamleden die wel willen winnen proberen een bijna onneembare linie te bestormen.. frustratie to the max... ow en uiteraard vang je dan non stop arty shells..
EDIT: WTF???
https://thearmoredpatrol....-40000-in-wot/#more-64272
Warhammer 40k tanks op de EU server? nee Tog.
EDIT2:
Ik denk dat we blij moeten zijn dat we op de EU server zitten:
"Wargaming has started a promotion with the Belarussian telecom operator Beltelecom. A special offer has been introduced – a special monthly tariff thanks to which World of Tanks players on the Russian server will receive a premium tank called T-44-100 ( B ), a 100% BIA crew, a set of unique camouflage paints and an unlimited premium account (for the time of using the monthly plan)."
moet je eens voorstellen wat voor een "skilled" players je dan op tier 8 erbij krijgt...
[ Voor 65% gewijzigd door _Anvil_ op 16-05-2018 08:41 ]
Over welke tank heeft iedereen het hier? ik ben niet mee..._Anvil_ schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:53:
tier 8 baby 268v4's
Ook nog maar 1 keer general gehaald, door 350 cap points en 6 kills te halen, eerder geluk omdat de tegenstander echt dom was denk ik. Het lijkt wel bijna noodzakelijk om met de Italian premium te spelen om dit consistent te halen, heb al spijt dat ik hem niet gekocht heb nu.
[ Voor 24% gewijzigd door Inrage op 16-05-2018 09:46 ]
https://eu.wargaming.net/...44/?utm_source=wot-portal
Ik weet het niet. Ik hou niet van die "externe invloeden", zoals in dit geval Warhammer. Maar hij ziet er op zich niet verkeerd uit, en het is wellicht wel direct de leukste premium heavy in de game. Plus, omdat ie toch HE schiet, is bottom tier zijn minder irritant. Ook als je niet pent, doe je immers toch wel damage.
Afgezien daarvan, 27 euro voor een tier 6 premium is een hoop geld.
De tier 7 is de mini obj268 4. Hij zit ernaastInrage schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:41:
[...]
Over welke tank heeft iedereen het hier? ik ben niet mee...Ik speel nu de SU-101 maar ik neem aan dat het die niet is want iedereen pent me langs alle kanten en met de matige gun depression is die zeker niet ideaal voor frontline (heb wel enkel nog maar de 2de gun er op staan, nog 2 andere te grinden...)
[...]
De Tier 6 speel je niet voor de credits en als crew trainer is hij ongeschikt. Tier 6 KV-2 speel je voor de lulz en dat kan ook net zo goed met de gewone KV-2Gaius schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:53:
Premium KV-2, met BIA crew: 27 euro
https://eu.wargaming.net/...44/?utm_source=wot-portal
Ik weet het niet. Ik hou niet van die "externe invloeden", zoals in dit geval Warhammer. Maar hij ziet er op zich niet verkeerd uit, en het is wellicht wel direct de leukste premium heavy in de game. Plus, omdat ie toch HE schiet, is bottom tier zijn minder irritant. Ook als je niet pent, doe je immers toch wel damage.
Afgezien daarvan, 27 euro voor een tier 6 premium is een hoop geld.
Hoezo niet geschikt als crew trainer? Alle rollen zitten erin. Alleen je evt radio-operator skills op de commander zijn niet van toepassing.Edmin schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:00:
[...]
De Tier 6 speel je niet voor de credits en als crew trainer is hij ongeschikt. Tier 6 KV-2 speel je voor de lulz en dat kan ook net zo goed met de gewone KV-2
ah ok, maar zo slecht is de t8 ook niet toch, zolang je niet geflanked wordt?
[ Voor 43% gewijzigd door _Anvil_ op 16-05-2018 10:08 ]
Gun depression drama en frontal armour is enkel betrouwbaar tegen T6/7..._Anvil_ schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:07:
[...]
ah ok, maar zo slecht is de t8 ook niet toch, zolang je niet geflanked wordt?
Je hebt 146k xp nodig om de Tier X gun te unlocken, pas dan kan je iets betekenen in T9/10 potjes denk ik (heb de gun nog niet)
Heb je wel een gun rammer? 10% extra dpm is altijd welkom namelijkthijsco19 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:18:
[...]
Jep, consumables vind het niet nodig op arty. Op het moment dat ik gespot bent en beschoten word ben ik binnen 1 of 2 schoten dood. Om dan nog een repair kit of medic kit te gebruiken vind ik zonde van geld.
Het zit hem meer in de hoeveelheid XP die je verdient. Een tier 8 heavy doet dat beter, dus kies je die als het je echt om de crew XP te doen is.Gaius schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:04:
[...]
Hoezo niet geschikt als crew trainer? Alle rollen zitten erin. Alleen je evt radio-operator skills op de commander zijn niet van toepassing.
Is het niet zo dat een tier 8 premium meer credits verdient, maar dat lagere tier premiums meer crew xp genereren? Of gold dat alleen voor de Churchill III?Edmin schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:36:
[...]
Het zit hem meer in de hoeveelheid XP die je verdient. Een tier 8 heavy doet dat beter, dus kies je die als het je echt om de crew XP te doen is.
EDIT, gevonden:
"Usually the lower the Tier of premium the better the XP bonus to it is, keep in mind though you have higher potential XP in higher tier matches.
Tier II: 1.7x
Tier III: 1.6x
Tier IV: 1.5x
Tier V: 1.4x
Tier VI: 1.3x
Tier VII: 1.2x
Tier VIII: 1.1x"
[ Voor 24% gewijzigd door _Anvil_ op 16-05-2018 15:25 ]
Oh wacht...

Zie ook:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nq00iqPeHzk]
Dat zal het eerste zijn wat ik erop doe. Maar nee, niet genoeg credits ervoor..ElPaco schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:41:
[...]
Heb je wel een gun rammer? 10% extra dpm is altijd welkom namelijk
(Eigenlijk heb ik het wel maar wil dat besteden aan de medium lijn die ik ga spelen
Als je tussendoor een tank koopt kun je hem gelijk volgooien, zonder dat je de volle prijs betaald.
Ik heb voor 16 miljoen aan uitrusting in het depot , en het kost maar 8 miljoen credits.
Het hoeft niet gelijk zoveel te zijn, maar ik kan het eventueel verkopen voor dezelfde prijs als ik het gekocht heb. :-)
Gewoon non historical aan vinken.Mr_Size schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:52:
Zeer treurige money grab weer die KV-2 R. Kom op WG, je kan beter....
Oh wacht...![]()
![]()
Zie ook:
[video]
Bij een large medkit permanent 10% beschermingthijsco19 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:18:
[...]
large repairkit permanent 15% protection en -5% stun speed
large fire extinguister permanent 10% fire protection
Dus als je ze alleen maar meeneemt heb je er al voordeel van, ik gebruik ze nooit maar zet ze er wel 1 malig op.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !