jantje 2 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:08:
Jij speelt tanks denk ik gelijk vanaf elite status? 40 games om T7 uit te spelen, dat klinkt of als free xp of als een tank gelijk elite met bonussen
Ik speel dat ding stock nu. in 10 games ben ik blij dat ik 1,3k avg damage heb hehe

Tank is niet slecht, het is gewoon een T6 tank in T7 met meer HP eigenlijk. OP de tier 6 zat ik op 1,45k average, wat voor mijn doen op een T6 aan de lage kant is. Normaal zit ik rond de 1,6k - 2k. Maar elite is dat ding inderdaad wel fijn in T6 als ik hem nog wat langer had gehad, had ik wel rond die damage cijfers uitgekomen, al is mijn skill ook wel wat minder geworden het afgelopen jaar

Speul veel te weinig en te weinig try hard
Die reloading systems zijn heel leuk, en in de theorie kan je je DPM heel erg verhogen maar in de praktijk is het gewoon de damage pakken die je kan, je kan maar zelden het system abusen omdat de tegenstanders niet stil blijven staan. Waardoor je effective DPM daardoor ook weer minder is. Als je de kans hebt om 5 sec te wachten kan je het zeker doen maar meestal unload ik me clip als het kan ( In die t8 prem ) want de tegenstander kan in de tussentijd alweer weg zijn.
Ik ben nu bij de tier6, vind het maar tegenvallen. Standaard pen is veel te laag, dus ik switch vaker naar APCR dan mij lief is. Stats zijn ook niet geweldig, doe 'slechts' 1K avg dmg en 2500 WN8 op het ding. Maar goed, alles beter dan de tier5, dat was echt 1 groot drama. Daar mocht ik echt niets mee winnen, met 41% wr afgesloten

Heb die tank maar met de stock gun gespeeld (top gun van de tier4), want die andere guns zijn imho nauwelijks een upgrade.
De tier4 vond ik tot nu toe met afstand de leukste. Die HE op die top gun is echt sick op die tier. Is ook de enige tank waar ik op mijn niveau (rond de 3K WN8) heb gespeeld.
Het is nog ff doorbijten, zoals bij wel meer lijnen, naar de autoladers. Daar kijk ik wel erg naar uit, ik ben verliefd op de Progetto M46. Die tank speelt heerlijk weg, vooral die gun is

Heb de afgelopen weken lekker de crew kunnen trainen in FL, dus al bijna toe aan de 4e skill
edit: net ff een paar potjes op de test server gespeeld met de Obj 277 en de K-91. Leuk hoor dat de Obj 268-4 "eindelijk" generfed wordt, maar wat heeft het voor zin om de ene tank te nerfen om dan vervolgens doodleuk twee nieuwe OP blyat tanks uit te brengen??? Typisch WG weer..
Obj 277 gaat doodleuk 50 km\h, heeft met vents, rammer, bia en food 9,1 sec reload en schiet 490 alpha. En uiteraard heeft hij armor, want cyka blyat. Seems balanced WG?????
K-91: haalde de ace in de 2e game. Tank heeft ABSURDE dpm. Met vents, rammer, bia en food had ik een reload van 4,9 sec. Je hebt dezelfde alpha als een Obj 140, maar een hogere pen en hogere shell velocity (1700!!!) en dus snellere reload. En oh ja, de tank heeft praktisch geen aimtijd, gun snapt bizar hard, nog veel beter dan de Patton. Power creep much?
Denk dat ik maar gauw mijn A-43 grind richting die K-91 ga beginnen
[
Voor 17% gewijzigd door
Mr_Size op 02-06-2018 16:25
]