[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Vandaag deed ik dit:

Stomme actie om van die berg af te lazeren, maar wat was dát lekker :D

[ Voor 16% gewijzigd door Okars op 03-06-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter stoppen ze een keer met die weekend specials want die trekken louter *knip* hou het netjes. oneliners om te trollen zijn ook ongewenst.

[ Voor 29% gewijzigd door Geronimous op 03-06-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:24
@_Anvil_ terug kopen. De conqeurer en super C zijn heerlijke HT.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 11:46:
Beter stoppen ze een keer met die weekend specials want die trekken louter ***.
ok

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 03-06-2018 16:12 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* kinderachtig...

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 03-06-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:29
Kepro schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:03:
@_Anvil_ terug kopen. De conqeurer en super C zijn heerlijke HT.
ik speel te weinig om nog echt te grinden, de obj 277 gaat ook lang duren. Gaat me dus puur om de tier 8 en die zie je nooit. ook met (theoretische) mega dpm lijkt hij niet populair te zijn toch?

De huidige top of the tree zal wellicht een vertekend beeld geven sinds een paar dagen, ik neem aan dat je ze nu meer ziet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
@_Anvil_ Die Cearnarvon is een behoorlijk lekkere dpm bak, de gehele dag door minimaal 2-4k damage en bij de top 5 XP earned. Beetje hull down staan en praktische de meeste tier 8 en 9 tanks bouncen op die turret.

Zojuist in een tier 8 pot 6k damage, 6 kills, High Caliber en Top Gun op Lakeville via valley. (goed er zaten 5 x tier 7, 1 x arty, 1 x tier 8 en een tier 9 tegenstander tussen) Maar goed, 5k XP en HT 7 zijn ook binnen, deze tank is een toppertje wat mij betreft <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bSONI961EByXw4SexMVFs4lH/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RYpjbv8PKXf2jgJzsfjCvnEn/full.png

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Supertest: Object 279

This tank will likely not be introduced in the game, according to PROTanki. Pretty much like the Sturmtiger. A few years ago, WG said it had a list of tanks that are too strong for this game and have a plan for a certain game mode for those vehicles. The idea probably has already died.

And just to remind you – the first plans to introduce this tank to World of Tanks were made in April 2012, when it was recognized that the Soviet tech tree is significantly weaker than the others, and most of the vehicles available there are worse than their counterparts from other nations. At that time, this problem was considered to be significant, and as a result, the expansion of the Soviet tree with new tanks and lines was planned, including:

In the line of medium tanks after the 9th tier (T-54), the addition of T-62, T-72 and T-90 was planned.
In the first branch of heavy tanks (IS-7 line), the following tanks were planned to be added: Object 277, Object 279 and Object 195;
In the second branch of heavy tanks (line from IS-4), the following tanks were to be available: Object 430, T-63 and Hammer;
In the branch of tank destroyers, a Taran was to be added;
To the branches of self-propelled guns, after the VIII tier artillery, the following vehicles were added: Pion, Kondensator (the first branch), as well as Akatsiya and Koalitsiya (the second branch).

Afbeeldingslocatie: https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/06/Object-279-6.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/06/4Wt6RpPncro.jpg

Object 279 (HT-10, USSR). Closed test characteristics:

Tier: HT-10, USSR
HP: 2 150
Engine: 1 000 hp
Mass: 59,468 t
Maximum load: 65 t
Power to weight: 16,82 hp / t
Max speed/Min speed: 55 / -20 km / h
Hull turning speed: 40 °/s
Turret turning speed: 26,1 °/s
Terrain resistance values: 0,575 / 0,671 / 1,534
View range: 400 m
Radio range: 730 m

Hull armor: 310 / 214 / 100 mm
Turret armor: 305 / 217 / 90 mm

Gun: 130 mm M-65

Alpha Damage: 490 / 490 / 640
Penetration: 313 / 390 / 65 mm
Rate of fire: 6,257 rounds/minute
Damage per minute: 3 066
Reload time: 9,589 s
Accuracy at 100 m: 0,336
Aiming time: 1,44 s
Depression/Elevation: -5 / +17

https://thearmoredpatrol..../03/supertest-object-279/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:18
Kepro schreef op zondag 3 juni 2018 @ 16:47:
Supertest: Object 279

This tank will likely not be introduced in the game, according to PROTanki. Pretty much like the Sturmtiger. A few years ago, WG said it had a list of tanks that are too strong for this game and have a plan for a certain game mode for those vehicles. The idea probably has already died.

And just to remind you – the first plans to introduce this tank to World of Tanks were made in April 2012, when it was recognized that the Soviet tech tree is significantly weaker than the others, and most of the vehicles available there are worse than their counterparts from other nations. At that time, this problem was considered to be significant, and as a result, the expansion of the Soviet tree with new tanks and lines was planned, including:

In the line of medium tanks after the 9th tier (T-54), the addition of T-62, T-72 and T-90 was planned.
In the first branch of heavy tanks (IS-7 line), the following tanks were planned to be added: Object 277, Object 279 and Object 195;
In the second branch of heavy tanks (line from IS-4), the following tanks were to be available: Object 430, T-63 and Hammer;
In the branch of tank destroyers, a Taran was to be added;
To the branches of self-propelled guns, after the VIII tier artillery, the following vehicles were added: Pion, Kondensator (the first branch), as well as Akatsiya and Koalitsiya (the second branch).

[afbeelding]

[afbeelding]

Object 279 (HT-10, USSR). Closed test characteristics:

Tier: HT-10, USSR
HP: 2 150
Engine: 1 000 hp
Mass: 59,468 t
Maximum load: 65 t
Power to weight: 16,82 hp / t
Max speed/Min speed: 55 / -20 km / h
Hull turning speed: 40 °/s
Turret turning speed: 26,1 °/s
Terrain resistance values: 0,575 / 0,671 / 1,534
View range: 400 m
Radio range: 730 m

Hull armor: 310 / 214 / 100 mm
Turret armor: 305 / 217 / 90 mm

Gun: 130 mm M-65

Alpha Damage: 490 / 490 / 640
Penetration: 313 / 390 / 65 mm
Rate of fire: 6,257 rounds/minute
Damage per minute: 3 066
Reload time: 9,589 s
Accuracy at 100 m: 0,336
Aiming time: 1,44 s
Depression/Elevation: -5 / +17

https://thearmoredpatrol..../03/supertest-object-279/
Kortom: de perfecte tank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik ontving een voucher met 30% korting welke te gebruiken was op gold dus 3 keer raden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:32
Kepro schreef op zondag 3 juni 2018 @ 21:59:
Ik ontving een voucher met 30% korting welke te gebruiken was op gold dus 3 keer raden..
Je hebt het niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
StugIII schreef op maandag 4 juni 2018 @ 07:29:
[...]

Je hebt het wel gedaan.
*Hersteld

Other news;

1.0.2 Patch – Release Date

According to Russian sources, the 1.0.2 patch will arrive on the RU server on June 12, specifically on the night between June 11 and 12. Expect the EU/NA release a day later.

[ Voor 48% gewijzigd door Kepro op 04-06-2018 08:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:22
_Anvil_ schreef op zondag 3 juni 2018 @ 08:59:
[...]

Bla bla bla A43

Bla blabladiebla Cearn OP OP ?
Mr_Size schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:13:
[...]

Denk dat ik maar gauw mijn A-43 grind richting die K-91 ga beginnen :+
Sowieso is de A43 een grappige tank om te spelen, speel hem niet met de 76mm gun maar met de 57mm( die van de T-34 ) dat ding heeft dan zo'n bizarre firerate, lekker rond scheuren en heavies circlen en daarnaast ook een gezond aantal prem shells laden, gewoon omdat het kan en heel het enemy team kapot maken. Leuke grind, leuke tank. A-44 daarnaast, als je het kan free xpen dat ding worst tank in game 8)7 :+

Cearn was al een zieke tank voor de buff als je hem tenminste speelde naar zijn sterke, hulldown en altijd 2x kunnen schieten als de enemies maar 1x op jou kunnen schieten. Nu dat ding gebuffed is gaat het helemaal nergens meer over, goede alpha een God-like turret die niet te pennen is en een ufp die ook nog eens meer armor gehad heeft. Oftewel cearn is een soort Super conq in T8 net zoals de de conq dat in T9 is :+

In other news, gisteren sinds lange tijd weer een T10 mark binnen gehaald en boven de 4k wn8 gespeeld.
Heb me badger grind afgerond in een lekkere streak van 4,5k avg damage op 10 games. Laatste game was het wel ineens super hard laggy, keihard losing team maar endgame toch nog wat kunnen farmen voordat ik swarmed werd door 6 meds :z

Aan één kant wel jammer dat de mark binnen is, was toch echt wel een leuke tank om te spelen. Hij was niet goed en lastig om goed te spelen. Maar als je hem dan in de juiste posities kon krijgen was het wel lekker. Tanks die je niet kan pennen gewoon HE op spammen. Wat wel super weird is, is dat een badger onwijs licht is, letterlijk elke tank kan dat ding wegduwen. Super irritant was dat.

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 04-06-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 18-09 14:37
Toch jammer, gisteravond nog de 2e prestige gehaald voor Frontline, maar vandaag dus niet gebruik kunnen maken van de premium dag.
Bij elkaar zo'n 5 miljoen credits rijker. Helaas heb ik maar 1 premium tank (T25 Pilot), anders had het veel meer kunnen zijn. Wel mijn BC12t crew voorzien van de 1e skill en de BC25tAP unlocked.

Leuke gamemode, mag van mij vaker terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:21:
[...]

[...]

Sowieso is de A43 een grappige tank om te spelen, speel hem niet met de 76mm gun maar met de 57mm( die van de T-34 ) dat ding heeft dan zo'n bizarre firerate, lekker rond scheuren en heavies circlen en daarnaast ook een gezond aantal prem shells laden, gewoon omdat het kan en heel het enemy team kapot maken. Leuke grind, leuke tank. A-44 daarnaast, als je het kan free xpen dat ding worst tank in game 8)7 :+

Cearn was al een zieke tank voor de buff als je hem tenminste speelde naar zijn sterke, hulldown en altijd 2x kunnen schieten als de enemies maar 1x op jou kunnen schieten. Nu dat ding gebuffed is gaat het helemaal nergens meer over, goede alpha een God-like turret die niet te pennen is en een ufp die ook nog eens meer armor gehad heeft. Oftewel cearn is een soort Super conq in T8 net zoals de de conq dat in T9 is :+

In other news, gisteren sinds lange tijd weer een T10 mark binnen gehaald en boven de 4k wn8 gespeeld.
Heb me badger grind afgerond in een lekkere streak van 4,5k avg damage op 10 games. Laatste game was het wel ineens super hard laggy, keihard losing team maar endgame toch nog wat kunnen farmen voordat ik swarmed werd door 6 meds :z

Aan één kant wel jammer dat de mark binnen is, was toch echt wel een leuke tank om te spelen. Hij was niet goed en lastig om goed te spelen. Maar als je hem dan in de juiste posities kon krijgen was het wel lekker. Tanks die je niet kan pennen gewoon HE op spammen. Wat wel super weird is, is dat een badger onwijs licht is, letterlijk elke tank kan dat ding wegduwen. Super irritant was dat.
Misschien de grind maar starten als de 430 klaar is. Ging gisteren zo bizar slecht en dan zijn er maar 2 tanks die wat aan de wn8 kunnen doen. De m48 en de AMX 105. Gisteren met gemak TD missie 4.15 gehaald in de AMX 105 8)7 LT OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Dank voor de input heren, de Caer staat in de garage te wachten op een crew. Kan ik mooi eens aan mn ridge fighting skillz werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:43:
[...]

Misschien de grind maar starten als de 430 klaar is. Ging gisteren zo bizar slecht en dan zijn er maar 2 tanks die wat aan de wn8 kunnen doen. De m48 en de AMX 105. Gisteren met gemak TD missie 4.15 gehaald in de AMX 105 8)7 LT OP
Playing for stats in 2018 ? _O- Ik heb me stats al lang de deur uitgedaan, i pley for fun tegenwoordig ^^
WN8 boeit me geen reet meer, vind alleen marken en grinden nog leuk.

Heb helaas geen geld voor de AMX 105 maar die wil ik eigenlijk ook wel hebben, lijkt me een geniale tank.
Moet het nu doen met de Sheridan wat ik overgens ook wel een geinige tank vind. Haal je makkelijk tussen de 2,5- 3,5k damage mee.

Alleen lights spelen als unicum is volgens mij iets vies. Laatst speelde ik een potje sheridan en vond een of andere dude dat ik niet liep te spotten op Fjords ( geen idee waar überhaupt maar dat terzijde :+ ) En dat ik natuurlijk alleen lights speelde voor me WN8 dat heel me account daaruit bestond en ik geen normale tank kan spelen. Jammer voor hem dat ik elke tank gegrind heb van stock in deze game, maarja dat kan je zo'n gast niet aan z'n verstand brengen..... :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:56:
[...]

Playing for stats in 2018 ? _O- Ik heb me stats al lang de deur uitgedaan, i pley for fun tegenwoordig ^^
WN8 boeit me geen reet meer, vind alleen marken en grinden nog leuk.

Heb helaas geen geld voor de AMX 105 maar die wil ik eigenlijk ook wel hebben, lijkt me een geniale tank.
Moet het nu doen met de Sheridan wat ik overgens ook wel een geinige tank vind. Haal je makkelijk tussen de 2,5- 3,5k damage mee.

Alleen lights spelen als unicum is volgens mij iets vies. Laatst speelde ik een potje sheridan en vond een of andere dude dat ik niet liep te spotten op Fjords ( geen idee waar überhaupt maar dat terzijde :+ ) En dat ik natuurlijk alleen lights speelde voor me WN8 dat heel me account daaruit bestond en ik geen normale tank kan spelen. Jammer voor hem dat ik elke tank gegrind heb van stock in deze game, maarja dat kan je zo'n gast niet aan z'n verstand brengen..... :z
Zit bijna op de 3000 wn8, kan dus bijna rustig slapen :+ . Ik heb in de AMX 105 een hogere average damage dan sommige MT. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:00
Breezers schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:30:
@_Anvil_ Die Cearnarvon is een behoorlijk lekkere dpm bak, de gehele dag door minimaal 2-4k damage en bij de top 5 XP earned. Beetje hull down staan en praktische de meeste tier 8 en 9 tanks bouncen op die turret.

Zojuist in een tier 8 pot 6k damage, 6 kills, High Caliber en Top Gun op Lakeville via valley. (goed er zaten 5 x tier 7, 1 x arty, 1 x tier 8 en een tier 9 tegenstander tussen) Maar goed, 5k XP en HT 7 zijn ook binnen, deze tank is een toppertje wat mij betreft <3

[afbeelding]

[afbeelding]
Het enige wat ik zie is bijna 1.7K base XP en geen Ace, wtf 8)7 8)7

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 14:00

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:53:
[...]

Het enige wat ik zie is bijna 1.7K base XP en geen Ace, wtf 8)7 8)7
De Caer wordt vrij goed gespeeld :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ziet ernaar uit dat de Progretto tott word in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Kepro schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:14:
Ziet ernaar uit dat de Progretto tott word in juli.
mah, kan nog alle kanten op, pas 2k votes en normaal loopt het tegen de 20k votes ;-) hij is pas vandaag live gegaan he

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
looyenss schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:17:
[...]

mah, kan nog alle kanten op, pas 2k votes en normaal loopt het tegen de 20k votes ;-) hij is pas vandaag live gegaan he
Nieuwe lijn. 99% zeker dat het de Italiaanse lijn het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:32:
[...]
Nieuwe lijn. 99% zeker dat het de Italiaanse lijn het word.
Mooi, kan ik nog rustig grinden en credits zoeken voor de obj277 :)

Dat credits grinden gaat echt moeizaam, ik heb geen premium account en mn t8s zijn niet echt speelbaar in de huidige FUBAR meta.

Lijkt wel of het inkomen in pub matches ook generfd is? Alle voor mij haalbare personal missions heb ik ook al en verder valt er niets te verkopen meer in mn garage (heb al de nodige nooit gespeelde tanks weggedaan, lijnen als de AT15 heb ik lang geleden opgegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:06
Wel enorm waardeloos die server crash op EU1.
Uiteindelijk gestrand op level 28 voor de 3e prestige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:13
Arjant2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:51:
Ik dacht dat het aan mijn pc lag. 3 games, 3 keer eruit geknikkerd en niets meer kunnen doen. Wel gewonnen dus die 3x bonus was erg mager :'(

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
TheOmen schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:55:
[...]

Ik dacht dat het aan mijn pc lag. 3 games, 3 keer eruit geknikkerd en niets meer kunnen doen. Wel gewonnen dus die 3x bonus was erg mager :'(
Erger nog, server 1 vastgelopen... eruitgeknikkerd... sessie gelocked dus inloggen op EU2 geen optie, een uurtje kunnen wachten tot hij weer herstart was...
Afgezien daarvan ook 1 keer crash to desktop, maar dat is nog niet zo erg, wel heel irritant, maar ben snel genoeg weer in battle.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 04-06-2018 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
_Anvil_ schreef op zondag 3 juni 2018 @ 08:59:
Toch appels en peren wat mij betreft, de 277 en K91 vereisen skill om uit te blinken. De 268v4 absoluut niet, dat ding is zo lomp dat elke bot ermee kan pushen zonder gevolgen. Ik heb liever dat een paar unicums (die toch wel een grote impact hebben op de game) huishouden in een 277, dan dat elke t10 pot wordt verpest door idioten in 268v4-tjes..
Absoluut oneens. Wanneer gaan mensen nou eens stoppen met dat enorme overhypen van de 268-4?? Ik zit regelmatig met totaal incompetente 268-4 spelers in mijn team, die het vaak genoeg presteren om als 1e dood te gaan in die tank.
Een bot blijft een bot, 268-4 of niet. Zo moeilijk is het helemaal niet om een 268-4 uit te schakelen, ik word regelmatig gewoon door reguliere ammo gepenned en met prem ammo is het helemaal eitje.

Overigens de generfde versie van de 268-4 op de testserver gespeeld, qua mobility is er niet heel veel veranderd, maar de armor is wel merkbaar zwakker. Werd nu nog meer door reguliere ammo gepenned (en dat op de testserver). Dus waar ik al bang voor was gaat nu gebeuren: de 268-4 wordt generfed, is geen reet meer aan om te spelen en nu gaat iedereen hem als een typische TD spelen: campend achterin de map. Goh, daar hadden we gelukkig niet al heel veel tanks van in de game! Oh wacht.... |:(

Ik begrijp nog steeds niet waarom WG überhaupt de 263 moest vervangen. Die tank was briljant op T-10 door zijn aparte speelstijl en verfrissend omdat het geen typische camp TD was. Toen kwam de 268-4, die op zich ook een aanvallende TD is. En nu dus wordt generfed en imho daardoor generiek wordt. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ah ja, de oude 263 met haar heerlijke dpm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:10:
Ah ja, de oude 263 met haar heerlijke dpm.
en beroerde soft stats :X Badger, dat is pas dpm :+

@Mr_Size typisch WG een OP tank uitbrengen, helemaal kapot nerfen zodat niemand hem meer speelt.
Het geld van het free xpen is binnen dus kan hij naar de originele staat gebracht worden. Hadden ze alleen de mobility generfed was het gewoon prima geweest, hadden ze de lower plate iets groter gemaakt was het armor ook prima geweest met dezelfde stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Arjant2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:51:
Knalde er inderdaad vervelend uit. Potje daarna wel de eerste keer General geworden, dus niet echt rouwig om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:22:
[...]

en beroerde soft stats :X Badger, dat is pas dpm :+

@Mr_Size typisch WG een OP tank uitbrengen, helemaal kapot nerfen zodat niemand hem meer speelt.
Het geld van het free xpen is binnen dus kan hij naar de originele staat gebracht worden. Hadden ze alleen de mobility generfed was het gewoon prima geweest, hadden ze de lower plate iets groter gemaakt was het armor ook prima geweest met dezelfde stats.
hoe is de armor verslechterd dan? alleen de weakspots bovenop zijn wat aangepast zodat een t8 ook een kans heeft toch?
Mr_Size schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:02:
[...]

Absoluut oneens. Wanneer gaan mensen nou eens stoppen met dat enorme overhypen van de 268-4?? Ik zit regelmatig met totaal incompetente 268-4 spelers in mijn team, die het vaak genoeg presteren om als 1e dood te gaan in die tank.
Een bot blijft een bot, 268-4 of niet. Zo moeilijk is het helemaal niet om een 268-4 uit te schakelen, ik word regelmatig gewoon door reguliere ammo gepenned en met prem ammo is het helemaal eitje.
de winrate stats van dat ding liegen toch niet? dit is uitgebreid geanalyseerd door meerdere youtubers... ik snap je punt wel, maar het feit dat je er zelf 1 hebt killed je geloofwaardigheid een beetje :9 :9

[ Voor 36% gewijzigd door _Anvil_ op 05-06-2018 08:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
_Anvil_ schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:01:
hoe is de arrmor verslechterd dan? alleen de weakspot zijn wat aangepast zodat een t8 ook een kans heeft toch?

de winrate stats van dat ding liegen toch niet? dit is uitgebreid geanalyseerd door meerdere youtubers... ik snap je punt wel, maar het feit dat je er zelf 1 hebt killed je geloofwaardigheid een beetje :9 :9
De super structure armor was ook generfed met 20 mm meen ik. Idd alleen lower lower plate nerf + range finder en cupola.
Ja, die hoge WR. Iedereen gebruikt dat om helemaal los te gaan over hoe OP het allemaal wel niet is en op zich is dat ook wel logisch. Toch heb ik, maar dat is dan waarschijnlijk persoonlijk, meer moeite met het feit dat er nog een Type5 Heavy bestaat die met zijn prem HE gun met auto aim +600 dmg afschiet van E-100's, Maussen, etc. Dát is pas no skill en erg slecht voor de T10 meta.

En hoezo maakt het mij minder geloofwaardiger als ik de tank zelf heb en speel? Juist meer toch, omdat ik weet waarover ik praat ;) Ik heb zelf overigens niet de ace erin, ondanks meerdere >7K dmg games. En dat komt omdat de tank helemaal niet zo onpenbaar is als men doet voorkomen. Ja, mijn WR erop is prima (ik meen >70%) maar ik heb ook 'hoge' wr op E5, E50M, T62a, T57 Heavy, etc etc. Maakt dat al deze tanks gelijk OP?

edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lQWe9UCY2klGyLVRZNgQPsNN/thumb.jpg

Toegegeven: de 268-4 is in 3-5-7 mm wel té stronk. Maar dat heeft natuurlijk ook ermee te maken dat +2mm bs is. Ik bedoel, ik kom in mijn ultra trieste IS-M met mega trieste 240 apcr pen 5x op rij niet door een KV-4 die unangled recht voor mijn neus staat en ik een groene marker op heb. Dus waarom de neuk zou een IS-M tegen tier10 moeten vechten? Daar ben je echt bizar kanonnenvoer :F

No ace tho, feels bad man :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Mr_Size op 04-06-2018 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:52:
[...]

De super structure armor was ook generfed met 20 mm meen ik. Idd alleen lower lower plate nerf + range finder en cupola.
Ja, die hoge WR. Iedereen gebruikt dat om helemaal los te gaan over hoe OP het allemaal wel niet is en op zich is dat ook wel logisch. Toch heb ik, maar dat is dan waarschijnlijk persoonlijk, meer moeite met het feit dat er nog een Type5 Heavy bestaat die met zijn prem HE gun met auto aim +600 dmg afschiet van E-100's, Maussen, etc. Dát is pas no skill en erg slecht voor de T10 meta.

En hoezo maakt het mij minder geloofwaardiger als ik de tank zelf heb en speel? Juist meer toch, omdat ik weet waarover ik praat ;) Ik heb zelf overigens niet de ace erin, ondanks meerdere >7K dmg games. En dat komt omdat de tank helemaal niet zo onpenbaar is als men doet voorkomen. Ja, mijn WR erop is prima (ik meen >70%) maar ik heb ook 'hoge' wr op E5, E50M, T62a, T57 Heavy, etc etc. Maakt dat al deze tanks gelijk OP?

edit:

[afbeelding]

Toegegeven: de 268-4 is in 3-5-7 mm wel té stronk. Maar dat heeft natuurlijk ook ermee te maken dat +2mm bs is. Ik bedoel, ik kom in mijn ultra trieste IS-M met mega trieste 240 apcr pen 5x op rij niet door een KV-4 die unangled recht voor mijn neus staat en ik een groene marker op heb. Dus waarom de neuk zou een IS-M tegen tier10 moeten vechten? Daar ben je echt bizar kanonnenvoer :F

No ace tho, feels bad man :'(
You nut gud enuf fur acuh! >:)

Opzich zijn de armor nerfs wel ok op de 268 V4 zodat een T8 ook een kans heeft, gaat inderdaad nergens over wanneer een T8 tank letterlijk niets kan doen tegen een T10. Dat was met die oude OP E5 ook, geen reet aan. Stoor me alleen meer aan die belachelijke reverse speed waardoor het haast onmogelijk is om dat ding te flanken of te uitpeeken omdat hij zo snel weer weg is.

KV4 moet je ook gewoon cupola schieten is veel makkelijker, en die is nog groter dan lower plate ;) :9
Opzich ben ik toch wel voorstander van weakpoints die door iedereen te pennen zijn, ook al is dat dan wanneer je heel dichtbij bent.

Ik was eergisterer die badger aan het marken en viel me het eigenlijk hoe raar het is dat badger met APCR maar 320 pen heeft...terwijl bijna elke T9 al rond de 300-340 zit 8)7 Wat is dan de reden dat een badger niet 340 of 350 krijgt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
268 heeft bijna 400 pen 8)7 En de AMX 54 met de big gun maar 280... (alsnog voldoende voor mij maar toch)

[ Voor 21% gewijzigd door Kepro op 05-06-2018 11:24 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02
Vandaag m'n eerste pools ooit :)

(in object 430 btw)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mr_Size schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:52:
[...]

[s]..

Goser, normaal zeg je hele zinnige dingen en ik volg al tijden je videos.. maar in dit geval zit je er echt volledig naast IMHO. Een willekeurig plaatje van mijn ochtend sessie woT (thuiswerken rulez ;) )

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hjqWoFE.jpg

Dit dus. Deze muppet zat in het enemy team... Case closed :/
MerijnB schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:22:
Vandaag m'n eerste pools ooit :)

(in object 430 btw)
Congrats! das ff wat anders dan op lage tiers ook. replay?

[ Voor 12% gewijzigd door _Anvil_ op 06-06-2018 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
_Anvil_ schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:45:
Thanks!

Was zeker ook groot deel mazzel met mm en beide teams enzo, ben geen superspeler, was ook 'maar' 5k damage.

Replay staat hier: http://wotreplays.eu/site...cier-dies_alot-object_430

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
[...]

Goser, normaal zeg je hele zinnige dingen en ik volg al tijden je videos.. maar in dit geval zit je er echt volledig naast IMHO. Een willekeurig plaatje van mijn ochtend sessie woT (thuiswerken rulez ;) )

[afbeelding]

Dit dus. Deze muppet zat in het enemy team... Case closed :/

[...]

Plaatje zegt nog steeds weinig. Je average damage vind ik wel heel erg laag voor die tank.

Als het zon goede OP carry tank was zit je minimaal op 4k average.

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 06-06-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:26:
[...]

Plaatje zegt nog steeds weinig. Je average damage vind ik wel heel erg laag voor die tank.

Als het zon goede OP carry tank was zit je minimaal op 4k average.
ehh, *mijn* average damage? kijk nog eens naar het plaatje, ik laat je een bot zien die dieprode cijfers op elke tier 10 heeft.. en dan 55% Wr op zn bobject. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:29:
[...]

ehh, *mijn* average damage? kijk nog eens naar het plaatje, ik laat je een bot zien die dieprode cijfers op elke tier 10 heeft.. en dan 55% Wr op zn bobject. 8)7
Winratio zegt weinig imo. Je kan ook steeds een goed team hebben of het vijandige team is te achterlijk. Een OP tank doet makkelijk damage en Winratio is ook afhankelijk van je team en niet een tank. Je kan de 268 spelen en elke keer verliezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Kepro op 06-06-2018 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
Kepro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Winratio zegt weinig imo. Je kan ook steeds een goed team hebben of het vijandige team is te achterlijk. Een OP tank doet makkelijk damage en Winratio is ook afhankelijk van je team en niet een tank. Je kan de 268 spelen en elke keer verliezen.
Dit zegt toch echt wel iets hoor; denk je dat deze persoon met alle tanks behalve de obj 468 4 slechte teams heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
MerijnB schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:38:
[...]

Dit zegt toch echt wel iets hoor; denk je dat deze persoon met alle tanks behalve de obj 468 4 slechte teams heeft?
Met 2300 average damage carry je geen game en dat zou betekenen dat zijn team meer invloed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Kepro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:46:
[...]

Met 2300 average damage carry je geen game en dat zou betekenen dat zijn team meer invloed hebt.
Game carry != winrate

Ik denk niet dat deze persoon veel invloed heeft op de afloop van de game, ik denk dat de tank invloed heeft op zijn vermogen niet dood te gaan.

edit:

het zal waarschijnlijk in het midden liggen, met de 468 4 heb je ws meer invloed op uitslag dan in andere tank, maar je bent ook lastiger dood te krijgen

[ Voor 18% gewijzigd door MerijnB op 06-06-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Maar zijn average XP zegt wel iets over hoe hij het doet in de tank, en die average XP zit flink hoger in de 268-4 dan in de rest van de tanks.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:46:
[...]

Daar heb je zeker een punt, 2300 avg is te weinig voor tier 10 carry. Maar niet doodgaan heeft ook zn nut op zichzelf.

Of de winrate op zijn bobject nu 52 of 55% hoort te zijn gezien zn avg dmg, mn punt blijft staan: het verschil met al zn andere tier 10s is overtuigend bewijs van hoe broken deze tank is! Wat dacht je dat zn average dmg daar op is? de fukin helft!!

En deze figuren kom je constant tegen, al rijden ze net zo vaak een type 5 inderdaad. Mijn E100 staat al tijden stil vanwege dit soort @#$#@$, al heb ik er met de Jagd e100 gek genoeg geen last van. Ik speel vooral obj140 tegenwoordig, dat ding is flexibel genoeg om er omheen te werken en daarnaast natuurlijk veel leuker dan als dat slome spul 8) .

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 06-06-2018 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:53:
[...]

Daar heb je zeker een punt, 2300 avg is te weinig voor tier 10 carry. Maar niet doodgaan heeft ook zn nut op zichzelf.

Of de winrate op zijn bobject nu 52 of 55% hoort te zijn gezien zn avg dmg, mn punt blijft staan: het verschil met al zn andere tier 10s is overtuigend bewijs van hoe broken deze tank is! Wat dacht je dat zn average dmg daar op is? de fukin helft!!

En deze figuren kom je constant tegen, al rijden ze net zo vaak een type 5 inderdaad. Mijn E100 staat al tijden stil vanwege dit soort @#$#@$, al heb ik er met de Jagd e100 gek genoeg geen last van. Ik speel vooral obj140 tegenwoordig, dat ding is flexibel genoeg om er omheen te werken en daarnaast natuurlijk veel leuker dan als dat slome spul 8) .
Ik ben het met je eens hoor :+ De winrates en de average damage cijfers liggen bij de gemiddelde speler een stuk hoger dan zij op een andere T10 hebben, dit wijkt soms vaak zoveel af dat het gewoon opvalt.

Statswise springt de 268 V4 er zeker uit, en omdat ze in verhouding net wat meer doen dan in een normale tank hebben ze ook een hogere winrate. De tank is easy to play en iedereen kan er voor zijn doen "goed" mee spelen.

Ik heb hem zelf ook gespeeld en bij mij werkt die voor me gevoel ook niet super goed, veel heat en yolo maar het is wel me highest avg damage tank die ik ooit heb gespeeld. Dus ja alles wijst erop dat die tank toch iets te goed is. Helemaal als dit voor iedereen geldt.

@Mr_Size Ook voor jou is dit de tank waar je de hoogste average damage op hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Iemand ervaring met AMD Ryzen 5 2400G en WoT?

Ik zie op internet een beetje tegenstrijdige reviews mbt de 2400G. Volgens sommige is hij vergelijkbaar met een GTX1030 wat niet echt grafische performance verwachtingen schept.

Echter zijn er ook specifieke WoT testen met de 2400G en dan zou je op high (1080p) goede framerate (50-60 fps) moeten halen. Dit lijkt me namelijk niet haalbaar met een GTX1030.

Dit lijkt me een goede upgrade (huidig: Ahtlon X4 640 icm HD 5770) in afwachting op zakkende prijzen voor grafische kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Tja, je kan het niet altijd met me eens zijn ;)
jantje 2 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:13:
@Mr_Size Ook voor jou is dit de tank waar je de hoogste average damage op hebt ;)
Zal best, maar op de Obj 263 had ik ook al hoge avg dmg, was die tank ook OP of broken?

Laten we het maar rusten, ik ben geloof ik ongeveer de enige die niet zo'n probleem heeft met de 268-4. Whatever :+

In other news; ff snel de ace game in de K-91 op de testserver van vorige week:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:44:
[...]

Tja, je kan het niet altijd met me eens zijn ;)

[...]

Zal best, maar op de Obj 263 had ik ook al hoge avg dmg, was die tank ook OP of broken?

Laten we het maar rusten, ik ben geloof ik ongeveer de enige die niet zo'n probleem heeft met de 268-4. Whatever :+

In other news; ff snel de ace game in de K-91 op de testserver van vorige week:

[video]
Kan dat stel knuppels niet een keer een nieuwe patch uitbrengen met tanks die gewoon goed gebalanced zijn vanaf het begin? T110E5, Maus, Type 5, Grille 15, Obj 268v4, 430U, WZ1115a en de Super Conqueror. Allemaal tanks die later weer zijn generfed of die nu nog zo in de game zitten maar absoluut tot best-of-class behoren. En dan nu weer deze twee nieuwe ruski tanks. Ik vind het gewoon zo zonde van de game dat bepaalde tanks overbodig (bv. 121) of compleet gepowercreept worden. De diversiteit in tanks begint daardoor ook steeds minder te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MkfEETnMywc]

Deze tegenstanders 7(8)7
Deze luck RNG 8)7
Deze 950 rolls 8)

ff in 6 games van 89% naar 3e Mark. Wat een baas _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 06-06-2018 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Ligt het nu aan mij, maar ik vind Frontline niet meer terug?
Is het terug afgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dreekenkorin schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:03:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind Frontline niet meer terug?
Is het terug afgevoerd?
yup, was beperkte tijd beschikbaar. Afgelopen weekend voor het laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawgtag
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-08 23:56
O_A_B schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:01:
Iemand ervaring met AMD Ryzen 5 2400G en WoT?

Ik zie op internet een beetje tegenstrijdige reviews mbt de 2400G. Volgens sommige is hij vergelijkbaar met een GTX1030 wat niet echt grafische performance verwachtingen schept.

Echter zijn er ook specifieke WoT testen met de 2400G en dan zou je op high (1080p) goede framerate (50-60 fps) moeten halen. Dit lijkt me namelijk niet haalbaar met een GTX1030.

Dit lijkt me een goede upgrade (huidig: Ahtlon X4 640 icm HD 5770) in afwachting op zakkende prijzen voor grafische kaarten
Heb I7 maar ga mijn gtx 960 vervangen voor een gtx 1060 6 gb,gtx 1050Ti is goedkoper maar niet echt een verbetering,dus dan maar de 1060 6 gb,is nog redelijk betaalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Wat vindt men van de STG Guard eigenlijk? Hij was deze week on sale maar heb hem voorbij laten gaan (momenteel geen 0 skill crew voor medium tanks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Zo, de poolse techtree komt er dus aan.
What's next? Griekse techtree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

Dweebus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:03:
Zo, de poolse techtree komt er dus aan.
What's next? Griekse techtree?
Nederlandse natuurlijk!!! Heeft iemand nog een schetsboekje liggen met wat vage ideeën? Opsturen naar WG svp 8)7

Maar even serieus, ze hebben al eens zitten denken aan een Europese lijn... en uitbreidingen op bestaande lijnen zijn oog nog een optie.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De HE Shells gaan helemaal nergens over, gg WG.

https://thearmoredpatrol....go-initial-stats-tier-10/

Further changes being made to the newer Soviet tanks in Supertest:

Object 277:

Premium penetration for 130 mm M-65 cannon decreased from 350 to 340 mm
Accuracy decreased from 0.35 to 0.38
Aim time increased from 2.5 to 2.7 seconds
Reload increased from 11.03 per 12.5 s
RoF decreased from 5.22 to 4.8
Turret traverse increased from 26 to 27 ° / s
K-91:

Total HP increased from 1,800 to 1,950
Object 268 Ver. 4:

Engine horsepower decreased from 1,500hp to 1,350hp
Top speed reduced from 55 to 50 kph
Reverse speed reduced from 22 to 18 kph
Hull traverse decreased from 20 to 18 ° / s
Aim time increased from 2 to 2.5 seconds
Total HP decreased from 2,100 to 2,000
Lower glacis armor reduced from 236 to 201mm (effective armor)
Armor hatches reduced from 252 to 232mm (effective armor)
General nerfs to shot dispersion

[ Voor 74% gewijzigd door Kepro op 09-06-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Rianata schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 12:04:
[...]

Nederlandse natuurlijk!!! Heeft iemand nog een schetsboekje liggen met wat vage ideeën? Opsturen naar WG svp 8)7

Maar even serieus, ze hebben al eens zitten denken aan een Europese lijn... en uitbreidingen op bestaande lijnen zijn oog nog een optie.
Er zit al een Nederlandse tank in de game... soort van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Vorst8 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 22:23:
[...]

Er zit al een Nederlandse tank in de game... soort van...
En dat is? leopard 1 ?

Volgens mij kun je hier redelijk achterhalen wat tank producerende landen zijn. En dat zijn er niet zoveel, het zijn meestal gemodificeerde tanks van USA/GB/USSR, zeker als we praten over WWII en de koude oorlog.
Ik ben niet zo kapot van alle nieuwe lijnen, daar zitten meer blueprints in dan tanks die echt bestaan hebben. En dat is een beetje begonnen met de Japanse lijn, de enige die mogelijk bestaan heeft is de O-I, alles wat daarna komt is bullshit... Hetzelfde geld voor de Zweden, de enige waar mogelijk een proto type van is is de Emil (1) en dan maar niet te praten over de Tjechische lijn dat is compleet duimzuigerij. Ik vind het niet zo erg dat ze hier en daar een prototype erin stoppen, maar brainfarts van ontwerpers vind ik te ver gaan. Ziehier de Italiaanse en Poolse lijn :(
Het jammere van al dit is, dat ik mijn historisch correcte tank (bv een sherman) allerlei experimentele bullshit om mijn heen naar de andere wereld geblazen wordt, wat echt compleet onzin is. Misschien is het een ideetje voor WG om eens een historisch correcte battlemode te maken, waar je alleen tanks tegenkomt uit het juiste tijdvak en ook echt bestaan hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Caveman op 10-06-2018 09:21 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Caveman schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:06:
[...]

En dat is? leopard 1 ?

Volgens mij kun je hier redelijk achterhalen wat tank producerende landen zijn. En dat zijn er niet zoveel, het zijn meestal gemodificeerde tanks van USA/GB/USSR, zeker als we praten over WWII en de koude oorlog.
Ik ben niet zo kapot van alle nieuwe lijnen, daar zitten meer blueprints in dan tanks die echt bestaan hebben. En dat is een beetje begonnen met de Japanse lijn, de enige die mogelijk bestaan heeft is de O-I, alles wat daarna komt is bullshit... Hetzelfde geld voor de Zweden, de enige waar mogelijk een proto type van is is de Emil (1) en dan maar niet te praten over de Tjechische lijn dat is compleet duimzuigerij. Ik vind het niet zo erg dat ze hier en daar een prototype erin stoppen, maar brainfarts van ontwerpers vind ik te ver gaan. Ziehier de Italiaanse en Poolse lijn :(
Het jammere van al dit is, dat ik mijn historisch correcte tank (bv een sherman) allerlei experimentele bullshit om mijn heen naar de andere wereld geblazen wordt, wat echt compleet onzin is. Misschien is het een ideetje voor WG om eens een historisch correcte battlemode te maken, waar je alleen tanks tegenkomt uit het juiste tijdvak en ook echt bestaan hebben.
Zodat jij in je Sherman tegenover Panthers en Tigers en mogelijk Tiger II's komt te staan die je niet kan pennen en die jou vanaf lange afstand makkelijk kunnen pennen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Caveman schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:06:
...Misschien is het een ideetje voor WG om eens een historisch correcte battlemode te maken, waar je alleen tanks tegenkomt uit het juiste tijdvak en ook echt bestaan hebben.
Die heeft volgens mij bestaan, waarbij je als natie tegen een andere natie speelde. Dat is vrij snel de nek omgedraaid toen bleek dat dat alles behalve balanced was.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ElPaco schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:40:
[...]

Die heeft volgens mij bestaan, waarbij je als natie tegen een andere natie speelde. Dat is vrij snel de nek omgedraaid toen bleek dat dat alles behalve balanced was.
historical battles lijkten me geweldig, zolang je ze maar goed tweaked. Wargaming deed het natuurlijk weer dom, zoals bij die North Africa battles: iedereen zat in de wachtrij om een mathilda te rijden, omdat geen enkele duitse tank er doorheen kwam.

Volgens mij heeft QB ook nog een video waarin hij met een jagdtiger tegen een meerderheid aan Russen moet, lijkt me echt leuk hoor. EDIT. gevonden:

ik wil best met zwakkere tanks spelen, mits de rewards maar hoger zijn voor de mensen die een stock pz 4 gaan rijden :). Het is gewoon leuk om te ervaren hoe het is om met 3 Shermans een Tiger te lijf te moeten :)

[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 10-06-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Propane schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:51:
[...]
Zodat jij in je Sherman tegenover Panthers en Tigers en mogelijk Tiger II's komt te staan die je niet kan pennen en die jou vanaf lange afstand makkelijk kunnen pennen :+ .
Mja, de Tiger I in WoT is wat gebuffed, een realistiser beeld geeft de Tiger 131 premium tank en dat is met een Sherman nog wel te doen. Het idee dat het hele duitse leger voornamelijk uit Tigers bestond is niet correct, er zijn er maar 1300 van gemaakt (van de shermans zijn zo'n 50.000 gemaakt :) ). Dat je er 1 tegen kwam was klein. Het merendeel bestond uit Panzers 3 en 4, met een historische battle zul je dus daar dan ook rekening mee moeten houden.

En het kan wel :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

AMX13 105

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Eindelijk de ace op de AMX 13 57, had er 1627 base XP voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Zou je de replay willen delen Kepro? Ben benieuwd hoe jij je lights speelt, ik kan er sowieso veel van leren!

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vlak voor het Militracks evenement kwam ik erachter dat er een 2e Tiger II gerestaureerd werd in Zwitserland. Vandaag heb ik de website gevonden van deze restauratie, ze zijn al 11 jaar ermee bezig momenteel!

http://www.koenigstiger.ch/english/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:33:
Vlak voor het Militracks evenement kwam ik erachter dat er een 2e Tiger II gerestaureerd werd in Zwitserland. Vandaag heb ik de website gevonden van deze restauratie, ze zijn al 11 jaar ermee bezig momenteel!

http://www.koenigstiger.ch/english/
Echt mooi dat er nog mensen zijn die de moeite nemen om dit soort dingen te restaureren. Blijf me er toch elke keer weer over verbazen dat die Duitsers in die tijd al zo'n stukje hoogwaardige techniek af konden leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Propane schreef op zondag 10 juni 2018 @ 09:51:
[...]
Firefly, Achilles en de M10 wel :)

En feitelijk kan de M4 met het 76mm kanon op de afstanden die binnen WoT gangbaar zijn, de Panther en Tigers frontaal pennen; zeker met 'gold' munitie (HVAP). ;)

Alleen de Tiger II niet, tenminste, niet in theorie. In de praktijk schijnt het wel gebeurd te zijn. De Tiger II bleek soms opvallend kwetsbaar, zeker de laatste modellen; de kwaliteit van het Duitse staal was zodanig afgenomen dat zelfs een 75mm granaat van een Sherman kans had om het frontale pantser te penetreren en te doen 'exploderen'. Duits pantser was relatief hard; dat had als voordeel dat een granaat er minder makkelijk doorheen kwam, maar áls de granaat ver genoeg penetreerde was de kans groot dat het staal versplinterde, met alle nadelige gevolgen voor de bemanning van dien. Naarmate de oorlog vorderde nam de puurheid en daarmee de weerstand van het Duitse staal af, zodat het kon gebeuren dat de voorkant van een Tiger II bij wijze van spreken explodeerde na een (of meer) treffer(s) van een 75mm of 76mm granaat uit een Sherman of een T-34. De Chieftain heeft hier een aantal artikelen over op de Amerikaanse WoT-site.

De Amerikanen en Engelsen gebruikten iets zachter staal dat meer 'meeboog' en van constante hoge kwaliteit was. Voordeel was dat het staal niet versplinterde bij een treffer en de granaat 'doorliet'. De overlevingskans van de bemanning van Amerikaanse tanks was dan ook een stuk hoger dan die van een Duitse tank. (Engelse tanks hebben we het niet over) ;)

Dus stel dat WG die kansberekening zou meenemen in het spel, dan wordt zo'n modus plotseling wat eerlijker :)

[ Voor 3% gewijzigd door Okars op 12-06-2018 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Okars schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:04:
[...]
knip.

De Amerikanen en Engelsen gebruikten iets zachter staal dat meer 'meeboog' en van constante hoge kwaliteit was. Voordeel was dat het staal niet versplinterde bij een treffer en de granaat 'doorliet'. De overlevingskans van de bemanning van Amerikaanse tanks was dan ook een stuk hoger dan die van een Duitse tank. (Engelse tanks hebben we het niet over) ;)

Dus stel dat WG die kansberekening zou meenemen in het spel, dan wordt zo'n modus plotseling wat eerlijker :)
volgens mij kwam dit door een tekort aan mobium. over overlevingskansen moet je het niet hebben. daar is niets objectiefs over te zeggen. als je onze "shermanlover" The Chieftain moet geloven was de sherman op en een panter kut omdat hij ruzie had met het luik van de commandant. Hoewel het probleem van de tommycooker vrij snel opgelost was kan ik mij zo voorstellen dat je in een tiger 2 echt wel beter zat als in een sherman. er gingen ook altijd een vrachtje shermans verloren bij een directe aanval. ook bij een tiger 1 gingen ze voor het zij armour. niet de voorkant. dit deden ze niet omdat ze extra uitdaging wilde.... en hoewel een firefly een tiger 1 op afstand wel aan kon is het echt een waardeloze tank door de beperkte ruimte.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Kepro schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:30:
Eindelijk de ace op de AMX 13 57, had er 1627 base XP voor nodig.
3600dmg en een kleine 1000 spotted. Mooi! I

k probeer nu al een tijdje mijn 13 57 te acen, maar zonder geluk. Ik vraag me af ... moet je bij lights echt focussen op eigen damage voor een Ace? Het is niet de eerste keer dat ik 4000+ assisted damage scoor en zelf zo'n 1000dmg, maar dat levert nooit een Ace.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Catscratch schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:14:
[...]

k probeer nu al een tijdje mijn 13 57 te acen, maar zonder geluk. Ik vraag me af ... moet je bij lights echt focussen op eigen damage voor een Ace? Het is niet de eerste keer dat ik 4000+ assisted damage scoor en zelf zo'n 1000dmg, maar dat levert nooit een Ace.
Geen idee maar ik speel een LT ook als damage dealer. Ik heb ook 6 kills en hogere tier schieten levert meer Xp op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:14:
[...]

Aantal kills schijnt ook aardig invloed te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Aantal kills maakt uit, maar zijn de kills t5 of t9, dat maakt nogal veel uit. Spot je de tank waar je damage op doet zelf. Doe je de damage op 100m of op 400m.
Dit zijn allemaal factoren die uitmaken.

Als je veel xp wilt halen met een light. Damage doen van dichtbij op zo hoog mogelijke tier tegenstanders die je zelf spot. ( dit geld overigs voor elke klasse). Dit heeft alleen een nadeeltje. Je bent waarschijnlijk zo weggeschoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gisteren met Dobla en Size gewoon top tier geweest in een platoon, het kan nog _/-\o_

Ging gisteren sowieso al top O+

Heeft iemand de 277 of k91 gisteren al uitgeprobeerd?

Wat is het voordeel van de 277 tov de 5A ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Wanneer gaan ze nou eens fixen dat wot afsluit aan einde van potje?
Ik had er relatief weinig last van, maar gister met 1.0.2 maar liefst 3x in 17 potjes... Platoonmaatje 2x.
Ook zitten er wat glitches in die er eerst niet waren, zo bleven er tracks staan op de map, zag er wel grappig uit maar kan niet de bedoeling zijn. Overigens zagen we dit beide, dus niet clientside.

[ Voor 3% gewijzigd door Arjant2 op 14-06-2018 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Arjant2 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:57:
Wanneer gaan ze nou eens fixen dat wot afsluit aan einde van potje?
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van. Ik word wel helemaal simpel van de soundbugs (3? Patches verder inmiddels) en slecht map design met overal invisible hitboxes rond rotsen ed. Om nog maar niet te beginnen over de staat van de matchmaker als je geen tier 9 speelt.

In plaats van de basics op orde brengen introduceert men weer een paar extra ruskie tanks. GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:25:
Object 268 Ver. 4:

Engine horsepower decreased from 1,500hp to 1,350hp
Top speed reduced from 55 to 50 kph
Reverse speed reduced from 22 to 18 kph
Hull traverse decreased from 20 to 18 ° / s
Aim time increased from 2 to 2.5 seconds
Total HP decreased from 2,100 to 2,000
Lower glacis armor reduced from 236 to 201mm (effective armor)
Armor hatches reduced from 252 to 232mm (effective armor)
General nerfs to shot dispersion
Helemaal kapot generfd:
[YouTube: https://youtu.be/yhRKxax7WhU]

Mountain pass is voor de noordspawn nu volledig verkloot. Die rots op E2 is verplaatst. Nu heb je amper dekking als je naar het zuiden wilt rijden voor die hoek, dus alleen de snelste tanks gaan die kant op. De zuidspawn heeft daar momenteel een makkie om te winnen, terwijl de noordspawn maar een beetje rond de basis blijft campen. Zojuist 2 potjes exact dit patroon gezien. Komt vast helemaal goed :+

[ Voor 25% gewijzigd door Roozzz op 14-06-2018 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik snap dat je wat minder dmg doet met de aimtime/gunstats, maar blijft het ding in de basis niet OP, of in elk geval een beetje te goed?

De enige armor nerf is op de weakspots, "lower plate" is toch dat mini randje wat je op een wiggelende Bobject toch niet kunt pennen voor zover ik weet..

En voor een unicum is 10% mobility vast voelbaar, maar in de basis is het nog steeds een hele snelle en wendbare Jagaroo toch? maar dan met minder alpha en zonder mega LFP weakspot...

In other news: Tank football is weer super leuk :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Catscratch
Ik geef het maar mee ... je kan de uitslagen van het WK voorspellen en elke dag code(s) ingeven om in-game prijzen te winnen.

https://worldoftanks.eu/e...s/tankball-giveaway-2018/

Dit even terzijde ... de voetbal-modus in WoT interesseert me geen hol. Ik vroeg me af of deze package me die Buffon en camouflage geeft?

Frank Lenaerts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:12:
[...]

Ik snap dat je wat minder dmg doet met de aimtime/gunstats, maar blijft het ding in de basis niet OP, of in elk geval een beetje te goed?

De enige armor nerf is op de weakspots, "lower plate" is toch dat mini randje wat je op een wiggelende Bobject toch niet kunt pennen voor zover ik weet..

En voor een unicum is 10% mobility vast voelbaar, maar in de basis is het nog steeds een hele snelle en wendbare Jagaroo toch? maar dan met minder alpha en zonder mega LFP weakspot...
Filmpje niet gezien? Ik dacht dat mijn sarcasme er dik genoeg op lag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Catscratch schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:22:
Ik geef het maar mee ... je kan de uitslagen van het WK voorspellen en elke dag code(s) ingeven om in-game prijzen te winnen.

Dit even terzijde ... de voetbal-modus in WoT interesseert me geen hol. Ik vroeg me af of deze package me die Buffon en camouflage geeft?
Per league kan je ook camos winnen. Er zijn er 4 en elke week een camo. Deze zitten daar niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Kepro schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:53:
[...]

Per league kan je ook camos winnen. Er zijn er 4 en elke week een camo. Deze zitten daar niet bij.
Zolang die Buffon er maar bij zit. Dat is dan wel het geval? :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Roozzz schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:49:
Het voorbeeld filmpje is niet echt representatief.

Het is 1 game van 1 van de beste spelers in de best mogelijke match up, namelijk 3-5-7. Vervolgens blijkt enemy top tier Obj 277 platoon 1 van de tegenstanders uit bots te bestaan, die zich dood yolo-en op hem. Daarna is het natuurlijk easy clean up, waarbij hij overigens nog gewoon frontaal gepenned wordt.

Ik ben iig blij dat de mobility nog gewoon goed is. Was erg bang voor Grille praktijken: die werd eerst ook meer frontline gespeeld, toen werd hij kapot generfed en nu staat iedereen ermee op de red line te snipen. En dat wil je ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Roozzz schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:49:
[...]

hehe, nee. moet nog kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Catscratch schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:22:

net als met die kerstballen, snap ik hier geen ** van. 17 euro voor wat ingame snuisterijen die bij een special horen? Geef je geld dan gewoon aan mij als je het weg wilt gooien aan onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Mr_Size schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:49:
[...]

Het voorbeeld filmpje is niet echt representatief.
Helemaal eens natuurlijk.
Persoonlijk moest ik wel een beetje lachen om al kritieken op de nerfs (die best fors zijn) en de tank nu nog steeds prima competitief lijkt. Ik hoop dat eea nu iets meer balanced is, want iedere bot kon hele goede resultaten hebben in dat ding.
Het karakter van de tank is nog steeds hetzelfde (so good job!), maar hopelijk heeft de tegenpartij nu iets meer kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
_Anvil_ schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:21:
[...]

net als met die kerstballen, snap ik hier geen ** van. 17 euro voor wat ingame snuisterijen die bij een special horen? Geef je geld dan gewoon aan mij als je het weg wilt gooien aan onzin :P
Ik wou een bescheiden package posten. ;)

Maar als je het bekijkt is die Supreme van 69 EUR best interessant.

- 20700 gold
- 30 dagen premium
- brol-premium-tank die je kan verkopen en je houdt een garage plaats over twv 300 gold
- 40x personal missions
- Commander vrij in te zetten met 2 BIA & 6th sense

Of is er een betere deal voor m'n jaarlijkse gold aankoop?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ah ok, dat klinkt al wat begrijpelijker...

maar tenzij je premium tanks gaat kopen voor gold, vind ik het interessant hoe een speler 20k gold kan uitgeven. just curious :)

[ Voor 23% gewijzigd door _Anvil_ op 15-06-2018 10:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Catscratch
_Anvil_ schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:45:
ah ok, dat klinkt al wat begrijpelijker...

maar tenzij je premium tanks gaat kopen voor gold, vind ik het interessant hoe een speler 20k gold kan uitgeven. just curious :)
Goh camouflage, retraining van crews, héél occasioneel omwisselen voor silver. Ik ben waarschijnlijk de doelgroep die Wargaming het liefste heeft. (Hard)werkende persoon met een gezin, die zijn grinds binnen aanzienlijke tijd wil houden. ;)

Ik speel ondertussen bijna 5 jaar en heb maar 7500 battles op mijn teller.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb Buffon nog van de progretto. Heeft die de 1e skill ook al? En de 2e skill geldt dan eigenlijk als 1e?

[ Voor 24% gewijzigd door Kepro op 15-06-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Catscratch schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:42:
Maar als je het bekijkt is die Supreme van 69 EUR best interessant.

- 20700 gold
- 30 dagen premium
- brol-premium-tank die je kan verkopen en je houdt een garage plaats over twv 300 gold
- 40x personal missions
- Commander vrij in te zetten met 2 BIA & 6th sense

Of is er een betere deal voor m'n jaarlijkse gold aankoop?
Krijg je nog wat speciaals voor het hebben van al die plaatjes? Camouflage of zo?

Ik vind trouwens die WK-garage echt heel erg irritant... is voor mij reden om het spel niet te spelen...

[ Voor 9% gewijzigd door IWriteCode op 15-06-2018 10:59 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Kepro schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:58:
Ik heb Buffon nog van de progretto. Heeft die de 1e skill ook al? En de 2e skill geldt dan eigenlijk als 1e?
Die van de Progetto had enkel Sixth Sense en de 2e geldt imho inderdaad als 1e.

Dus ik verwacht dat de voetbal-Buffon nu hetzelfde is als een vrouwelijk crewlid. 2 skill en de 3e geldt dan als 1e.

[ Voor 20% gewijzigd door Catscratch op 15-06-2018 11:01 ]

Frank Lenaerts

Pagina: 1 ... 12 ... 86 Laatste