[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Angeloonie schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 11:59:
Oh man wat een verademing was de Contender na die dramatische Conceiver :X

Toch vond ik die niet helemaal lekker spelen, en heb dan ook z.s.m. de Canopener unlocked (tracks/engine skipped, free XP gebruikt).

WAT. EEN. TANK.

Ik ben helemaal fan, hij speel echt fijn en ik heb het gevoel dat ik er iets mee kan. Het is nog vroeg, maar 5 battles, maar nu al een fijn gevoel. 60% wins, 80% survived, 90% hits en 4k dmg combined average, 1.1k blocked average is dit een betere start dan in welke tank tot nu toe.

Nu zsm die field mods unlocken, maar ik weet dat ik veel plezier aan deze tank ga beleven.

Moet nog wel even ontdekken tot welke afstand het Salvo relatief betrouwbaar is, was zuur om 2 shells flink naast een tank te zien vliegen :P
Absurd steeds maar die nieuwe high alpha dmg tanks. Nog even en we krijgen een tank die atoombommen kan gooien ofzo. Als je 14 minuten blijft leven in het spel, krijg je de kans om deze te gooien op het speelveld. Iedereen dood en gegarandeerd een win. Je reload tijd is dan dus 14 minuten.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sircuri schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:49:
[...]

Absurd steeds maar die nieuwe high alpha dmg tanks. Nog even en we krijgen een tank die atoombommen kan gooien ofzo. Als je 14 minuten blijft leven in het spel, krijg je de kans om deze te gooien op het speelveld. Iedereen dood en gegarandeerd een win. Je reload tijd is dan dus 14 minuten.
Alpha valt redelijk mee, 420 dmg: https://tanks.gg/list/sta...sh=standard&by=best&n=250
Zijn veel tanks die meer dmg per schot doen, en Salvo schoten van 840 dmg zijn risicovol omdat ze makkelijker missen.
Ook de reload is vrij lang na een salvo (~20 seconden).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En even ter illustratie: net een battle (gewonnen) met 5 salvo's, 0 penetrations. Zelfs een bounce op een zijkant van een Manticore ffs.
Alle schoten hadden een groene aimpoint en waren binnen 10-100 meter.. like how...

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 29-03-2025 00:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:05
RNG..

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren een mega frustrerende avond.. Van 55%+ WR in het begin van de avond naar 45%. In het begin ging het echt wel lekker, maar gedurende de avond sloeg het om. Ik kwam echt constant in teams terecht met 30-35% overwinningskans. 1x hebben we die Je merkte dit direct aan de spelers, doordat ze niet wisten wat ze moesten doen. Heavies die aan het snipen waren van de achterkant, lights die ook aan het snipen waren van achteruit etc.
Of een lemmingtrain waarbij letterlijk het hele team 1 kant op gaat, waardoor we compleet geflanked worden.

Enorm frustrerend om daar in te zitten, want ik weet dan zelf ook niet meer wat ik moet doen.
Als ik mijn eigen "rol" vervul en bijv. met mijn heavy naar de heavy punten toe ga, dan was ik vaak alleen en ging ik vaak vechtend ten onder. Of in het begin wel iemand mee maar dan was die ineens verdwenen en sta je daar alleen. Maar als ik dat niet doe dan zijn we de mapcontrole helemaal kwijt en is het sowieso een loss.

Wat doen jullie in dat soort games? Gewoon wat afwachten en het verlies accepteren? En als het vaker gebeurt, stoppen jullie dan met spelen of gaan jullie op een andere manier door?

Normaliter ga ik zelf op mijn favo tank spelen (Prog 46) maar ivm die battlepass nu niet omdat die capped is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:18
Angeloonie schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:01:
Gisteren een mega frustrerende avond.. Van 55%+ WR in het begin van de avond naar 45%. In het begin ging het echt wel lekker, maar gedurende de avond sloeg het om. Ik kwam echt constant in teams terecht met 30-35% overwinningskans. 1x hebben we die Je merkte dit direct aan de spelers, doordat ze niet wisten wat ze moesten doen. Heavies die aan het snipen waren van de achterkant, lights die ook aan het snipen waren van achteruit etc.
Of een lemmingtrain waarbij letterlijk het hele team 1 kant op gaat, waardoor we compleet geflanked worden.

Enorm frustrerend om daar in te zitten, want ik weet dan zelf ook niet meer wat ik moet doen.
Als ik mijn eigen "rol" vervul en bijv. met mijn heavy naar de heavy punten toe ga, dan was ik vaak alleen en ging ik vaak vechtend ten onder. Of in het begin wel iemand mee maar dan was die ineens verdwenen en sta je daar alleen. Maar als ik dat niet doe dan zijn we de mapcontrole helemaal kwijt en is het sowieso een loss.

Wat doen jullie in dat soort games? Gewoon wat afwachten en het verlies accepteren? En als het vaker gebeurt, stoppen jullie dan met spelen of gaan jullie op een andere manier door?

Normaliter ga ik zelf op mijn favo tank spelen (Prog 46) maar ivm die battlepass nu niet omdat die capped is.
Als ik zie dat er niemand of een enkele tank met mij mee rijdt naar een flank, dan keer ik om en dan ga ik een veilige defence plek rond de cap opzoeken.

Wat vaak ook wilt helpen is een server switch doen. Ik merk dat ik vaak in EU1 inlog, maar bijvoorbeeld EU2 of EU3 proberen kan veel veranderen. Let op: EU3 speel je vooral met mensen uit Oost-Europa. Deze willen soms nog weleens bijzondere plays doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:19
Angeloonie schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:01:

Gisteravond 3 potjes gedaan. Een verlies op Stuzianki (alle heavies naar de zuidkant, een paar meds redline caming en in de fabriek nauwelijks iets) een win en een gelijkspel. Soms ga ik door, soms heb ik er genoeg van, en dat laatste was gister het geval. Aangezien mijn WR over de afgelopen 30 dagen 52% is, accepteer ik het gewoon. Soms heb je van die dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik had dit zo een paar dagen achter elkaar, mijn frustratie groeide alleen maar dus ff beslist om de rupsen aan de haak te hangen.

Nu met de komende mapchanges word volgens mij het spel alleen nog maar sneller met meer en meer 3 - 15 potjes.

[ Voor 30% gewijzigd door Moechy op 01-04-2025 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mooi voorbeeld van een kansloze teammate was op El Halluf.

Ik zat samen met een andere teammate op het heuveltje de andere kant te bestoken. Bovenin in A1 zat geloof ik een IS7 en nog iets anders. Char Futur ofzo.
Die waren blocked, want er was cover vanuit oranje die kant op, dus ze kwamen niet de hoek om. Dus dan is je taak op dat moment: blijf waar je bent en block die flank.

Wat besluit oranje (was een 50TP) te doen: ipv hull down te zitten daar, wat heel goed kan met die tank, gaat hij naar links toe en naar achteren, waardoor hij effectief hun niet meer kan raken en hij ook die flank volledig opengooit. Ze komen de hoek om en ipv te helpen gaat hij NOG verder weg..

Gevolg: wij zijn kansloos om te verdedigen tegen deze aanval van achteren, omdat we schuin staan kunnen we armor niet nuttig gebruiken dus alles is raak en we worden volledig afgemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVQYNfSS0rW8AU3Or0sURZK4uz0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jC8x7PpoxieyamS97SN7Oc6F.png?f=user_large

Dat inzicht bij sommige spelers ontbreekt echt volledig. Ik maak zeker ook wel fouten maar snap wel wat mijn rol op bepaalde momenten moet zijn, en dat is soms simpelweg in dienst van het team (bijv. solo een flank zo lang mogelijk tegenhouden, en daarbij veel incasseren en weinig uitdelen).
Dit zijn dan niet spelers met <1k battles, maar gewoon ook spelers met 50.000 battles (maar 45% WR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Ja, een hoop spelers missen enig inzicht. En dat gaat na tig-duizend battles ook niet meer komen. Het voordeel is dat je snel weer terug bent in de garage en het volgende potje dergelijke spelers hopelijk vooral bij de tegenstander zitten :+ Slecht voor je stats maar als je daar voor speelt is heel WoT een bak frustratie en zou ik adviseren om een ander spel te proberen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Het gedrag van de ander kan je niet aanpassen, wel dat van jezelf. Kortom, hou je oog op de minimap en tijdig aanpassen aan de (veranderende) situatie. Veel meer kan je niet doen.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja ik merk dus dat ik wat meer moeite heb om in te spelen op een slecht team/team met onverwachte acties. Misschien daar wat meer focus op gaan leggen de komende avonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Angeloonie schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:52:
Ja ik merk dus dat ik wat meer moeite heb om in te spelen op een slecht team/team met onverwachte acties. Misschien daar wat meer focus op gaan leggen de komende avonden.
Dit herken ik zelf ook heel goed. Eerst ben je tijd kwijt om te realiseren "WTF?" en dan moet je nog snel schakelen. Ik weet dan ook niet goed meer wat ik moet doen. Ik speel naar mijn idee krachtige tanks als de Leo 1 en de Vickers 3. Echt fantastische tanks, maar niet zonder enige backup. Vaak voeg ik me dan maar bij de rest van de lemming train en probeer de staart ervan te verdedigen. Maar blijft lastig.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
Je merkt wel dat de meta heel erg verplaatst is naar de snelle tanks.
Trage tanks krijgen steeds minder een plek in het spel.
Ik speel zelf veel slome heavies en TD's maar daardoor ben je helemaal niet flexibel en betekent een verkeerde positie, of een team dat je in de steek laat, een gegarandeerde snelle dood.

Ik moet ook bekennen dat ik al een tijd lang steeds minder plezier beleef aan het spel.
Wargaming is alleen maar bezig met uitmelken en er komt bijna geen nieuwe content of verbeteringen.
Maar wel elke maand lootboxes en meer geld acties.
Dat terwijl een goede matchmaking en het fixen van andere problemen veel belangrijker is om de playerbase te behouden en uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Frank_P schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:23:
Je merkt wel dat de meta heel erg verplaatst is naar de snelle tanks.
Trage tanks krijgen steeds minder een plek in het spel.
Ik speel zelf veel slome heavies en TD's maar daardoor ben je helemaal niet flexibel en betekent een verkeerde positie, of een team dat je in de steek laat, een gegarandeerde snelle dood.
Ja, of het spel is al bijna afgelopen op het moment dat je ergens aankomt.
Ik moet ook bekennen dat ik al een tijd lang steeds minder plezier beleef aan het spel.
Wargaming is alleen maar bezig met uitmelken en er komt bijna geen nieuwe content of verbeteringen.
Maar wel elke maand lootboxes en meer geld acties.
Dat terwijl een goede matchmaking en het fixen van andere problemen veel belangrijker is om de playerbase te behouden en uit te breiden.
Het is maar de vraag of dat waar is. Wellicht blijft de player base op voldoende niveau ondanks al deze geld-hark-uitbreidingen. Ik zou ook graag verbeteringen zien in de matchmaking. Wat heeft voor een zin om in een potje te belanden waar ruim de helft niet hoger komt dan 43% winrate en 5000 battle gespeeld. Ik zou graag zien dat beide teams volledig in everwicht zijn. Ik ben geen sterspeler, maar zit wel net boven 51% winrate en 40K battles gespeeld. Ook ik wordt regelmatig overvallen met 15-0 of 0-15 uitslagen. Die slaan gewoon nergens op.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is er iets raars met de WN8 ratings aan de hand?
Hele avond al vrij lage ratings, deels omdat ik slecht speel, maar ook in de games waar het lekker gaat is de rating erg laag.

Bijv. deze zojuist.. 1.3k dmg, 4.8k spotting, en maar 1360?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7ZJ77kMuOrva3X1BWwRxWu5KNQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LRpjaXWZhOmrT6vFksxMVc5i.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:38

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ach, WN8, daar maak ik mij al lang niet meer druk om. Ik speel soms om een 3e mark te halen, wat overigens nog steeds niet gelukt is... Twee tanks op 2 marks, die laatste mark is zo trie hard spelen dat het niet leuk meer is. Zodra het voelt als werken stop ik ermee :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

WN8 kijkt vooral naar damage, en 1300 damage is nou eenmaal vrij weinig..
Ik zou me daar ook totaal niet druk om maken, jij vond het een leuk/goed potje, daar gaat het toch om?
Gewoon die mods weghalen en lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:19
WN8 kijkt ook naar je assistance, maar wat goed is om te weten, enkel naar de hoogste van welke soort assistance je doet.

Dus stel je doet
1300 damage
2000 spotting
2800 tracking

Dan is de waarde die telt voor je WN8 1300 + 2800 = 4100.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

WN8 kijkt wel naar assistance maar damage weegt veel zwaarder. Het is gewoon een metric om naar performance te kijken, niet dé metric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik maak mij niet zo'n zorgen om mijn rating, maar gebruik het meer om te kijken hoe het loopt. Als het voor mijn gevoel lekker gaat is de rating meestal hoger. Als ik laag zit dan weet ik dat ik moet stoppen voordat ik volledig gefrustreerd het spel aan de kant gooi :+

Als het puur om de WN8 zou gaan speelde ik enkel nog op mijn Prog. 46 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
@Angeloonie wat is je interne WoT rating?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die van de Service Record? 4.939 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2025 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Ok, what next?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ru8gNQUxQQsdTjRsrinTPcj4KAk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uRTd445kguPeZI7gqhQD4AJZ.jpg?f=user_large

Nog een paar levels op de Char Murat en al m'n tankjes zijn weer klaar qua field mods enzo. Tijd voor een nieuwe dus :+

Vorige tier X was de JPz E100 en dat vond ik een waardeloos ding, eigenlijk alleen passief mee te spelen (wachten tot de tegenstander komt peaken).

Grille? -> Als sniper saai maar als close range support is de gunbloom misschien minder frustrerend.. de WTF speel ik ook zo maar is eigenlijk te traag.
Obj 705A? -> leuk om te sidescrapen, dat is ook het enige..
IS-4 -> Leuke armor..
M-V-Y? -> Ziet er tof uit, zeker met de 3D-skin die ik al heb. Verder niet veel anders dan een willekeurige hull-down low alpha heavy.
T57 -> AMX 50B met wat troll armor. Snelle clip reload maakt je wat flexibeler statistisch lijkt de 50B toch beter..
Blyskawic? -> Lijkt niet echt beter dan de tier IX. Het concept meer alpha bij minder afstand trekt me wel aan maar de tanks zelf zijn een beetje frustrerend in close combat. Ik heb alleen de Kilana gespeeld uit de lijn.

Wat stellen jullie voor en waaorm? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cheezus schreef op donderdag 3 april 2025 @ 22:12:
Grille? -> Als sniper saai maar als close range support is de gunbloom misschien minder frustrerend.. de WTF speel ik ook zo maar is eigenlijk te traag.
IS-4 -> Leuke armor..
M-V-Y? -> Ziet er tof uit, zeker met de 3D-skin die ik al heb. Verder niet veel anders dan een willekeurige hull-down low alpha heavy.
T57 -> AMX 50B met wat troll armor. Snelle clip reload maakt je wat flexibeler statistisch lijkt de 50B toch beter..
Blyskawic? -> Lijkt niet echt beter dan de tier IX. Het concept meer alpha bij minder afstand trekt me wel aan maar de tanks zelf zijn een beetje frustrerend in close combat. Ik heb alleen de Kilana gespeeld uit de lijn.

Mijn eigen ervaring is dat de T57 erg leuk is. Ook de MVY is grappig met die hoge turret en grote gun depression.

IS-4 ken ik niet, maar de Obj 705A vind ik verschrikkelijk om tegen te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

In die Items for Tokens store staan best aardige tanks volgens mij. Ik heb er nu 16, en kan bijv. de Char Futur kopen (die is 12). Zelfde voor de AE Phase I. Volgens mij allebei wel goede tanks?

Maar de Cobra is 28, is dat dan zo'n goede tank t.o.v. de rest dat deze zo duur is in vergelijking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:19
De Cobra is vooral nieuwer, waardoor hij duurder is. Zijn allemaal leuke tanks, hoewel de Cobra natuurlijk heel erg situationeel is.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja de Cobra lijkt mij wel een leuke tank, past wel bij mijn verzameling autoloaders/mag tanks.
Heb toch maar voor de Char Futur gekozen, die wordt volgens mij alom geprezen, en heeft ook een mag. Dus mocht ik ooit die 28 tokens aantikken dan haal ik de Cobra wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manneke-
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 08:15
Angeloonie schreef op maandag 7 april 2025 @ 16:26:
Ja de Cobra lijkt mij wel een leuke tank, past wel bij mijn verzameling autoloaders/mag tanks.
Heb toch maar voor de Char Futur gekozen, die wordt volgens mij alom geprezen, en heeft ook een mag. Dus mocht ik ooit die 28 tokens aantikken dan haal ik de Cobra wel.
De Cobra is een leuke tank om te spelen als je even iets anders wil. De mag reload is ontzettend lang waar je goed op beducht moet zijn en bij het legen van je clip al moet kijken naar waar je heen kan om te reloaden. De prem rounds zijn, als je ze goed weet te plaatsen wel heel bevredigend. Nadeel is alleen dat je weinig ammo mee kan nemen.
De char vind ik zelf erg fijn hoewel deze ook een lange reload heeft. 37 seconden uit mn hoofd. Persoonlijk vind ik dat een erg fijne tank.
De ae phase heeft een ontzettend goede gun en trol turret. Goeie depression dus hier kan je veel mee blocken en heeft goede pen. Toptank, maar wel weer een us heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-05 17:19
Sjaak Frituur is van alle tanks eigenlijk de beste, daarna de AE Phase, De nieuwe erectie 1.05 prrrt is ook leuk, alleen heeft die een erg lange'reload'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Het aantal tokens voor een tank is wat vreemd, het begon met 9 tokens voor een tank maar dit zijn in latere battle passes steeds meer geworden. De tanks voor meer tokens zijn zeker niet beter.

- Char futur is de beste tank, redelijke unieke autoloader met lange clip en intraclip reload en verder gewoon top eigenschappen (mobility, viewrange/concealment, armor is nog redelijk troll voor een papieren tank).
- AE phase is gewoon een goede heavy en ziet er vet uit, is verder qua eigenschappen redelijk 13 in een dozijn.
- Cobra is uniek met 2000 dmg HESH clip die je in 4,5 seconde kunt legen, leuk om zo nu en dan te spelen maar niet écht goed.
- Kunze panzer is een beetje aparte leopard met een siege mode, best grappig maar niet persé beter.

De rest is matig tot ronduit slecht en niet de moeite waard om te halen (je kunt de tokens beter ruilen voor bonds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Geen peil op te trekken. Soms heb je baggeravonden, en soms kom je in teams waar het grootste deel van de spelers weet wat ze moeten doen. Nu 8 gespeeld, 7 gewonnen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manneke-
Herkenbaar.
Merk de laatste avonden dat tier 10 echt slecht gaat qua winrate.
Wanneer ik dan naar mijn vaste tier 8/9 premiums switch krik ik m'n winrate weer op.
Onslaught is nu wel een welkome afwisseling.
Vanavond ook echt een baal moment. Had 5k damage, 1k spotting en 3 kills in mijn prototipi 6. 1540 base xp. Was een 1 Mark. Ace ligt op 1549 zag ik. (Echt hoog) Balen dat ik die net niet haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Dan zat jij vast in de verliezende tier 10 teams, ik heb alleen 10 gespeeld en 8 van 9 gewonnen :-P Balen als je het net niet haalt :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ben gisteren de hele avond met Onslaught bezig geweest. Wat is de B-C 25T verrassend leuk. Heb de crew van mijn Murat hier op gezet en ook wat equipment er op, dus gelukkig beter dan andere rentals.

Na de plaatsing kwam ik in Bronze D terecht, maar inmiddels zit ik in A richting Silver. Flink leuke battles gehad en soms zou ik willen dat je het switchen van tank ook in Random battles kon doen, maar dat werkt daar natuurlijk nooit :P

Ik heb nu ook bijna genoeg bonds voor de Concept B, die kost 16.000 tenzij ik hoger in de ranking kom, maar weet niet hoe haalbaar dit is. Is die tank het waard voor 16.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ikzelf vind zowel de concept en kpz 50t erg leuke tanks! Beiden zijn eigenlijk enorm goed. Zal naar mijn mening zeker geen verkeerde aankoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gineau
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16:59
Angeloonie schreef op donderdag 17 april 2025 @ 10:18:
Ik ben gisteren de hele avond met Onslaught bezig geweest. Wat is de B-C 25T verrassend leuk. Heb de crew van mijn Murat hier op gezet en ook wat equipment er op, dus gelukkig beter dan andere rentals.

Na de plaatsing kwam ik in Bronze D terecht, maar inmiddels zit ik in A richting Silver. Flink leuke battles gehad en soms zou ik willen dat je het switchen van tank ook in Random battles kon doen, maar dat werkt daar natuurlijk nooit :P

Ik heb nu ook bijna genoeg bonds voor de Concept B, die kost 16.000 tenzij ik hoger in de ranking kom, maar weet niet hoe haalbaar dit is. Is die tank het waard voor 16.000?
De Concept B is naar mijn mening een van de beste bond store tanks. Is snel, wendbaar, goede gun, goede ammo, goede gun depression en een trolly koepel waarmee je heel veel mee kunt bounchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Van wat ik terugzie is de Concept een soort heavy medium, en vooral hulldown een beest. Hij spreekt mij op dit moment meer aan dan de Kpz 50t.

Bij de Kpz 50t krijg ik eigenlijk een beetje een E50(M)/Leopard/Kpz Erich gevoel, en daar heb ik er nu al genoeg van :P

Dat wordt dus ff doorgrinden om naar Silver te gaan :D Ben benieuwd hoe snel dit nu gaat. Ik merk dat sinds ik veel regelmatiger speel wel beter begin te spelen. Heb het gevoel dat het met de vorige Onslaught veel langer duurde en veel frustrerender was dan het tot nu toe is.

Afgelopen jaren was het vaak in december even met de events spelen en dan weer stoppen, nu ben ik committed.
Zie het ook terug in mijn stats nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8I6NI7pAIpiIuu5JEKqaCapvME=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3lJxapsNV2tpuu4UN7VrCroq.png?f=fotoalbum_large
Sinds december iets van 1400 battles gespeeld, en ik zie die stijgende lijn ook terug in al mijn stats.

Zou mooi zijn als ik deze keer ook wat hoger in Silver kan komen, want die discount op bonds is altijd welkom natuurlijk. Moet mij dus ook inhouden om niet meteen de Concept te kopen als ik Silver ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Nette stats, daar zit ik ver vanaf. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPa1FwwraaqAVjtKRtuTcjRexVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nME4JMWBgqaPJ712JXgEad4r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik post ze maar niet 😅
Slechtste stats die je vind. 1 day is zelfs gekelderd naar 400.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lol, zag dat ik wat WoT videos op mijn Youtube had staan. Dit is vóór de graphics upgrades, 2012 8)7
Wat mij bijna nog meer opvalt dan de graphics is het geluid van de schoten, wat klinken die vaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manneke-
Angeloonie schreef op donderdag 17 april 2025 @ 11:12:
Van wat ik terugzie is de Concept een soort heavy medium, en vooral hulldown een beest. Hij spreekt mij op dit moment meer aan dan de Kpz 50t.

Bij de Kpz 50t krijg ik eigenlijk een beetje een E50(M)/Leopard/Kpz Erich gevoel, en daar heb ik er nu al genoeg van :P

Dat wordt dus ff doorgrinden om naar Silver te gaan :D Ben benieuwd hoe snel dit nu gaat. Ik merk dat sinds ik veel regelmatiger speel wel beter begin te spelen. Heb het gevoel dat het met de vorige Onslaught veel langer duurde en veel frustrerender was dan het tot nu toe is.

Afgelopen jaren was het vaak in december even met de events spelen en dan weer stoppen, nu ben ik committed.
Zie het ook terug in mijn stats nu:
[Afbeelding]
Sinds december iets van 1400 battles gespeeld, en ik zie die stijgende lijn ook terug in al mijn stats.

Zou mooi zijn als ik deze keer ook wat hoger in Silver kan komen, want die discount op bonds is altijd welkom natuurlijk. Moet mij dus ook inhouden om niet meteen de Concept te kopen als ik Silver ben :P
Wauw nette stats!
Doe ik je niet na. Nu speel ik vooral tier 10 voor de field mods en wanneer er een af is door naar de volgende. Het wordt wellicht iets anders als ik alleen nog tanks speel die ik leuk vind en 'af' heb.

Wat betreft de kpz 50t: m.i niet vergelijkbaar met de tanks die je noemt. E50m heeft geen depression, Erich heeft geen armor en de leopard ook niet. Dit is meer een leopard met goeie koepel en rond de 7 sec reload. Wat mij betreft echt een toptank.

Als ik jou was zou ik kijken of ik gold rank kan halen, scheelt behoorlijk wat bonds. En ook al zak je van bijv gold naar silver, de discount hou je wanneer je eenmaal een volgende rank hebt behaald. Dus aan het eind van onslaught kan je alsnog de tank kopen met de meeste korting die je hebt vrijgespeeld. Maar dat is mijn tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Manneke- schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:40:
[...]

Wat betreft de kpz 50t: m.i niet vergelijkbaar met de tanks die je noemt. E50m heeft geen depression, Erich heeft geen armor en de leopard ook niet. Dit is meer een leopard met goeie koepel en rond de 7 sec reload. Wat mij betreft echt een toptank.

Als ik jou was zou ik kijken of ik gold rank kan halen, scheelt behoorlijk wat bonds. En ook al zak je van bijv gold naar silver, de discount hou je wanneer je eenmaal een volgende rank hebt behaald. Dus aan het eind van onslaught kan je alsnog de tank kopen met de meeste korting die je hebt vrijgespeeld. Maar dat is mijn tip.
E50 geen depression? -8 is gewoon gemiddeld. Bij een gemiddelde russische tank heb je last van geen depression.. dan kun je plotseling niet meer schieten omdat de punt van een track op een kiezeltje staat :+

Verder lijkt de kpz 50t de leukere tank, een soort kpz 07 maar dan met turret armor zodat je er aggresief mee kunt spelen. De Concept B is wel sterk maar weinig anders dan een AE Phase, conq, etc. Single shot heavies vind ik uiteindelijk maar saai tenzij ze 750 alpha hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Manneke- schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:40:

De E50 en Kpz 50t hebben allebei -8 degrees? https://tanks.gg/compare/...pt-a%7Ee-50-m%7Eleopard-1

Maar die fire rate is idd wel nice. En armor is overrated :+ Speel alles behalve heavies alsof ze 0 armor hebben, dus kan alleen maar beter worden als je dan toevallig iets bounced :Y)
Ja dat ga ik zeker proberen, maar het ligt er ook aan hoe snel de vooruitgang is. Als het onwijs langzaam gaat om van Silver D naar A te gaan dan weet ik niet of ik daar nog zin in heb, want Onslaught gaat weer ten koste van normale progress zeg maar. :P
Cheezus schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:52:
[...]

E50 geen depression? -8 is gewoon gemiddeld. Bij een gemiddelde russische tank heb je last van geen depression.. dan kun je plotseling niet meer schieten omdat de punt van een track op een kiezeltje staat :+

Verder lijkt de kpz 50t de leukere tank, een soort kpz 07 maar dan met turret armor zodat je er aggresief mee kunt spelen. De Concept B is wel sterk maar weinig anders dan een AE Phase, conq, etc. Single shot heavies vind ik uiteindelijk maar saai tenzij ze 750 alpha hebben :+
Ik heb de AE Phase niet, de S.Conqueror wel. Dat was een van mijn favo tanks een tijd terug, maar ik vind hem nu totaal niet meer lekker spelen. heb het idee dat ik dat ding zelf nooit kan pennen maar iedere scheet wel mijn turret penned. Dus ik doe zeer waarschijnlijk iets fout haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

De AE phase is voor een paar BP tokens te halen, dat is sowieso wel de moeite waard. Al is het alleen maar omdat ie er bad-ass uitziet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manneke-
Cheezus schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:52:
[...]

I stand corrected. In mijn beleving heeft de e50 minder depression maar je hebt helemaal gelijk. Dat de turret meer armor heeft (35) vind ik persoonlijk wel een groot verschil. En kan hem flexibeler spelen want camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat een vage avond met Onslaught.. Begon goed, en vrij snel van Bronze A naar Silver E gelukt.

Daarna dramatische potjes en naar onderkant Bronze B gekelderd.. En de hele avond tussen B en A geschommeld... Op een gegeven moment bijna weer Silver E, maar alsnog weer terug naar Bronze C.

M.a.w. vooruitgang in Silver: -2 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 18-04-2025 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Dat is wel de belangrijkste reden dat ik me niet aan dat onslaught waag. In random battles boeit het me niet echt als ik een sessie heb met 10% winrate, als ik zelf maar het idee heb dat ik ok heb gespeeld. Met onslaught speel je specifiek om progressie te maken en dan zorgen zulke sessies alleen maar voor frustratie :X

Van een Reddit topic: in welke tank hebben jullie de hoogste WN8 (min 100 battles)?

Staan voor mij best wel wat verassende tanks bovenaan (waarvan ik het idee heb dat ik er helemaal niet zo goed in speel) met bovenaan de T71 DA met 3271 WN8 in 309 battles. Top ding is dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Cheezus schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 08:13:
Dat is wel de belangrijkste reden dat ik me niet aan dat onslaught waag. In random battles boeit het me niet echt als ik een sessie heb met 10% winrate, als ik zelf maar het idee heb dat ik ok heb gespeeld. Met onslaught speel je specifiek om progressie te maken en dan zorgen zulke sessies alleen maar voor frustratie :X

Van een Reddit topic: in welke tank hebben jullie de hoogste WN8 (min 100 battles)?

Staan voor mij best wel wat verassende tanks bovenaan (waarvan ik het idee heb dat ik er helemaal niet zo goed in speel) met bovenaan de T71 DA met 3271 WN8 in 309 battles. Top ding is dat :D
Amx 13 75: 3622, met 119 battles. Hellcat daar net onder. Wel bijzonder eigenlijk, het staat me bij dat ik met de amx'en vooral vertrouwde op spotting voor de moe. Ik geloof wel dat dit een van de weinige is die ik tot 100% gespeeld heb.

Diverse staan er nog een stuk hoger, maar die halen de 100 battles niet. Typisch grind ik tier 6, 7 en 8 totdat ik de derde moe had, voordat ik doorging naar de volgende...

Ik zie trouwens dat mijn laatste potje meer dan een jaar geleden was. Tijd om dit topic uit mijn bookmarks te gooien ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Roozzz op 18-04-2025 08:35 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Bij mij de EBR 75 FL 10 met 3663 wn8 met 196 potjes, daarna de skorpion met 3473 na 102 potjes. Verder nog de Bourrasque met 3233 wn8 en 202 potjes.

De laatste tijd is m'n wn8 eigenlijk best laag, omdat ik last heb van internet problemen. Iets met een kabel in de grond die beschadigd is geraakt. Dus speel eigenlijk nu veel arty voor de missies waar het toch niet veel uitmaakt hoe je internet verbinding is :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KgFuTHBjMEg3obwKF5cWjTM45I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ItiLoMJ118GCUi7fVy8qVt16.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Haha ik heb me echt kostelijk geamuseerd vandaag met die neonrace.

Hoe je light tanks echt kan laten vliegen en het is gewoon zo'n chaos dat je niet anders kan dan lachen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manneke-
Moechy schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 18:21:
Haha ik heb me echt kostelijk geamuseerd vandaag met die neonrace.

Hoe je light tanks echt kan laten vliegen en het is gewoon zo'n chaos dat je niet anders kan dan lachen 😅
Ik heb het ook 4 keer gedaan. Met stom geluk 1 keer gewonnen. Leverde lekker veel punten op. Nog maar 25 punten en dan heb ik alle rewards. Weinig moeite voor wat je ervoor terugkrijgt. Beetje Fall Guys vibe krijg ik erbij. Leuke afwisseling wel.
Welke tank gebruik jij?
Ik speelde vooral met de e50m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Manneke- schreef op zondag 20 april 2025 @ 01:09:
[...]

Ik heb het ook 4 keer gedaan. Met stom geluk 1 keer gewonnen. Leverde lekker veel punten op. Nog maar 25 punten en dan heb ik alle rewards. Weinig moeite voor wat je ervoor terugkrijgt. Beetje Fall Guys vibe krijg ik erbij. Leuke afwisseling wel.
Welke tank gebruik jij?
Ik speelde vooral met de e50m.
Ik speelde vooral met de Vk30.02(M).

Goeie snelheid en reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Na weer een flutavond met Onslaught (weer Silver E bereikt, en weer in Bronze B geëindigd) stop ik er mee, heb de Concept 1B gekocht en raak Onslaught ff niet meer aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moechy
Stats boeien me niet zo(ben een te slechte/casual speler daarvoor)
Maar had ik me gisteren toch een goed en leuk dagje op WoT. Slechts 1 potje met 0 - 15 gewonnen en 1tje met 3- 15 verloren. De rest ging redelijk gelijk op.
Ondertussen ook een nieuwe T7 binnen, de Carro P.38, hij is nog stock dus ik struggle nog wat tegen gelijke tier, mis vooral wat pen.

Stats van gisteren zijn bijna het dubbel van wat ik normaal doe 😅
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Zl5rUyrmnvzuoRVJz8MNjqt2-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RBnBcdCKD9lQu5JPeVcC2Yuo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Cheezus schreef op donderdag 3 april 2025 @ 22:12:
Ok, what next?

[Afbeelding]

Nog een paar levels op de Char Murat en al m'n tankjes zijn weer klaar qua field mods enzo. Tijd voor een nieuwe dus :+

Vorige tier X was de JPz E100 en dat vond ik een waardeloos ding, eigenlijk alleen passief mee te spelen (wachten tot de tegenstander komt peaken).

IS-4 -> Leuke armor..

Nou, het is de M-V-Y geworden.. waarom? Omdat hij er zo idioot uit ziet :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5w80QyzqGBxgEOSFbVIicZEgcWo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/i7zkPVezTdVoVZ9P1ALuWKu1.jpg?f=user_large

Maar tot nu toe ben ik ook erg tevreden met het ding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0Z9QLKGvCl9CXjXpUgRnV3TwmQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bjWlp5l3YpCpsQUqyxXyJTwP.png?f=user_large

Het ding heeft wel weakspots maar die zijn klein, als je blijft bewegen bounce je een hoop. Daarnaast heb je uitstekende gun-handling waardoor je tijdens het bewegen nog raak kunt schieten ook :+
De standaard ammo is ook top met de 1e gun, ik denk dat ik daar ook maar bij blijf. Die 20% meer alpha van de 2e gun is het niet waard om DPM, gunhandling en penetration voor in te leveren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-05 00:04
Voor gratis 2d style "FAREWELLCMDRAF"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jeuj eindelijk!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SEDyixw9YHAVfVpWT1ZvW5kY5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1sON3TZGqK7c257guEelpVMR.png?f=fotoalbum_large

Intussen bezig met zowel de Strv 103B (nu op de Strv 103-0) en mijn allereerste Japanse lijn de Type 71 (nu Type 57).
Vind de Strv nog wel heel erg wennen met switchen tussen modes, positionering etc. Dus dat wil nog niet.

Type 57 speelt fijn, die gundepression is insane.
"Hey look, a penny!"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2BLveqTLD8BRG-v1eIXAOq2f-U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/S9v0KsC5uKKFQaQ7paH41WQt.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Damn netjes. Ik heb nog steeds de middelste niet eens af 😅 meestal lukt het me ook enkel op 1tje klaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik speel ook niet genoeg en goed om die chapters af te krijgen. Daarnaast let ik er ook niet op. Krijg je ineens een melding "Hoera, je chapter is klaar". En dan klik je een keer en blijkt dat je nog tig rewards hebt liggen die je nog moet kiezen. ik speel lekker een spel en doe eigenlijk helemaal niks meer met al die rewards e.d.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sircuri schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:00:
Ik speel ook niet genoeg en goed om die chapters af te krijgen. Daarnaast let ik er ook niet op. Krijg je ineens een melding "Hoera, je chapter is klaar". En dan klik je een keer en blijkt dat je nog tig rewards hebt liggen die je nog moet kiezen. ik speel lekker een spel en doe eigenlijk helemaal niks meer met al die rewards e.d.
Nou de 1e Chapter ging nog wel, de 2e was al wat minder en de laatste was een hel.
Waarom? Nou omdat mijn favo tanks allemaal capped waren qua punten, dus ik moest op mijn mindere tanks gaan spelen :P

Maar goed, met bijna 2200 battles sinds mid-december kom je er wel :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SMoLG-Qe1eEKmz_W4uh6v3jnh3I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FHUMfSeFnVSFSeSjNPTRQ6BH.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 02-05-2025 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Als je dagelijks een paar potjes doet is het wel makkelijk te halen door de daily missions.. als je 1 keer per week heel veel speelt haal je een stuk minder snel je punten.
Heb je ook al van die Vouchers gehad die je na het halen van alle BP's krijgt? Ben benieuwd of je daar nog wat nuttigs bij kunt krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rens1967
Dit is zo'n potje dat je koestert. Kan me niet heugen ooit 5,5k geschoten te hebben.

Edit: 6,5k is mijn maximum.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5UA5HHnoLKt-GJAktYhYdsIsiA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J2lqackMDPbhiGlypxUKNsh1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Rens1967 op 03-05-2025 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Vandaag voor het eerst Frontlinie gespeeld, had totaal niet in de gaten dat die modus er was 😅

Maar god, dit is bij momenten nog toxischer dan de random battles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
Frontline speel ik eigenlijk alleen in platoon met m'n OP premiums zoals de bourrasque, progetto 46, skoda t56, skorpion en ShPTK-TVP 100. Puur om credits te grinden. En de paar extra battlepass points zijn mooi meegenomen.

Voor me gevoel verschilt het wel echt per match of je in een capabel team zit dat het doel begrijpt, of mensen die niet echt aanvallen en maar een beetje achter blijven. Met credit boosts aan heb ik best wat potjes gehad met 3 ton winst. Dat vind ik toch best lekker verdient in 20 minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Ik heb het idee dat mensen alleen frontline spelen omdat het veel credits oplevert, niet omdat ze het nou zo leuk vinden..
Van mij mogen ze wel eens wat anders doen, die strategic mode van een paar jaar terug vond ik wel leuk, waar je half als een rts je hele team kon besturen. Zulke dingen mogen ze ook wel vaker terug laten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik heb gisteren 2 potjes gespeeld, gebruik vooral de M48 raumpanzer. Snelle medium die ook nog eens pijn doet als je raakt en een premium dus creditbalans is steeds positief. Vaak +100k, de caernarvon en IS-3 heb ik ook gebruikt maar die zijn iets moeilijker te spelen op die grote maps vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik irriteer me voornamelijk aan de hoeveel tijd die je kwijt bent om terug in de battle te komen als je weggeschoten bent. Je klikt een spot aan voor respawn, maar toch word je op het laatste moment op een andere plek neergegooid.

Signature van nature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cheezus schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 20:28:
Als je dagelijks een paar potjes doet is het wel makkelijk te halen door de daily missions.. als je 1 keer per week heel veel speelt haal je een stuk minder snel je punten.
Heb je ook al van die Vouchers gehad die je na het halen van alle BP's krijgt? Ben benieuwd of je daar nog wat nuttigs bij kunt krijgen.
Paar dagen niet gespeeld, maar 1e voucher was meh:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KjE0V_En324-tDDYLkFn47GdP7s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/CCFPtQUN61mrNclZRE1y1qaw.png?f=user_large

12 tokens van de BP dus kon weer een tank kiezen :P Na de Char Futur 4 nu de AE Phase I
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hnl-B7UHlyjz-mv6l-5w8jWw4gI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/stQ59PqSbkrAdx8K1VqUoTYo.png?f=fotoalbum_large

Oh en blijkbaar ooit ergens een 3D style vandaan gekregen _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTXnIq64Wx0o4rBrIgoK08uzr4I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fgkN4kgziYVQ4KcRHc7l34UB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 06-05-2025 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Die 3D style is wel gaaf, lekker retro space :) Zat in ieder geval in de holiday ops lootboxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik probeer nu al eerst de coins bijeen te krijgen via de battlepass voor 1 van die 3 tanks, weet alleen nog niet welke.

Die tokens krijg ik er nooit genoeg van bij elkaar om aan een tank te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Moechy schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:24:
Ik probeer nu al eerst de coins (die meest rechtse valuta waar je er 100 per keer krijgt) bij elkaar te krijgen via de battlepass voor 1 van die 3 tanks, weet alleen nog niet welke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Ik wilde je waarschuwen dat je die chips alleen kunt gebruiken als je alle BP complete hebt.. dan heb je ook genoeg tokens voor een tank :+ Maar ik zie dat dit veranderd is, je kunt ze nu meteen uitgeven, dat scheelt weer.. maar een paar leuke 2d-styles erbij gehaald ipv die dingen altijd maar aan bonds uitgeven :P

Oh ja, en qua tank: neem de Sherman, dat is de beste van die tanks.

[ Voor 10% gewijzigd door Cheezus op 06-05-2025 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Cheezus schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:56:
Ik wilde je waarschuwen dat je die chips alleen kunt gebruiken als je alle BP complete hebt.. dan heb je ook genoeg tokens voor een tank :+ Maar ik zie dat dit veranderd is, je kunt ze nu meteen uitgeven, dat scheelt weer.. maar een paar leuke 2d-styles erbij gehaald ipv die dingen altijd maar aan bonds uitgeven :P

Oh ja, en qua tank: neem de Sherman, dat is de beste van die tanks.
Sherman dacht ik ook al aan inderdaad. Is ook de goedkoopste 😅

Heb nu 400 van die chips dus nog ff doorgrinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik wist ook niet dat je ze al gelijk kon uitgeven. Ik had verwacht nadat je de 3 BP's had voltooid, zoals het voorheen ook was met die punten. Ik ga denk ik voor de crew members. Scheelt me weer boekjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Gelukkig dat je niet alle 3 de BP's eerst moet afwerken, dat lukt me nooit 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manneke-
Moechy schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:24:
Ik probeer nu al eerst de coins bijeen te krijgen via de battlepass voor 1 van die 3 tanks, weet alleen nog niet welke.

Sherman is leuk maar ik denk dat de CDT je ook nog positief kan verrassen.

Wat betreft de tokens, die behou je tot het eind van dit kalenderjaar. Dus als je er nu een paar hebt en de volgende episode weer een paar dan kan je denk ik wel een tank halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Manneke- schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 23:04:
[...]

Sherman is leuk maar ik denk dat de CDT je ook nog positief kan verrassen.

Wat betreft de tokens, die behou je tot het eind van dit kalenderjaar. Dus als je er nu een paar hebt en de volgende episode weer een paar dan kan je denk ik wel een tank halen.
Hmm je wakkert mijn keuzestress aan 😅
Ach misschien dat het wel lukt, ik heb er nu 500, en ik speel het slim door eerst verder te gaan met die andere 2 hoofdstukken, daar zat ik dichterbij die punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ugggh en geen Ace -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBq47UGcXu_eXNdmNReFyFpTQ3E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/srGdJMODSLOrYDnLKE1GvEGC.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFOpWK9jWdGTGk9KeVqBPUBdVDY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VHe2eMQPDuqFben4QU6qnDOe.png?f=fotoalbum_large

Maar toch..
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/YQdoWzx_Bp0AAAAM/so-satisfying-satisfied.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moechy
Hier de IS nog eens van onder het stof gehaald. Meteen een goed potje en men MOE opgekrikt naar 68%.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRbRpVCjosPmmlT6xHudKD3edNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVt3zzHOo4zqXesVV4CWYIcH.jpg?f=fotoalbum_large

En daarna gelijk het 1ste potje met mijn nieuwe tank, de Leo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46St_gCkR1KEiOS3coAHb-kXa94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DoHbCMZ0DdHjZfRLLCUNWqiL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Lekker bezig. Na de Leo wordt het echt feest, udes 14 5 is een van de beste tech tree meds. Mocht je verder gaan in de lijn zou ik die zeker houden. Tier 9 en 10 worden compleet anders maar zeker de Udes 15/16 is ook een top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Cheezus schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 19:12:
Lekker bezig. Na de Leo wordt het echt feest, udes 14 5 is een van de beste tech tree meds. Mocht je verder gaan in de lijn zou ik die zeker houden. Tier 9 en 10 worden compleet anders maar zeker de Udes 15/16 is ook een top ding.
Ja de Strv/74 was zo vaak net niet vond ik. Enorm map afhankelijk met af en toe een goeie uitschieter, de Leo ligt me beter want dit was nog stock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Moechy schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 19:37:
[...]

Ja de Strv/74 was zo vaak net niet vond ik. Enorm map afhankelijk met af en toe een goeie uitschieter, de Leo ligt me beter want dit was nog stock.
Strv74 is een monstertank. Eerste waar ik de 3e MOE op heb gekregen. Die gun depressie en snappy gun handling is echt waanzinnig.
De Leo en Strv74 zijn 2 totaal verschillende tanks. Die hele lijn is eigenlijk elke tank anders. Ik ben gestopt bij de udes 14 5. Daar kon ik nog wel mee uit de voeten, maar de T10 krijg ik niet voor elkaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Sircuri op 12-05-2025 10:40 ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Sircuri schreef op maandag 12 mei 2025 @ 10:39:
[...]

Strv74 is een monstertank. Eerste waar ik de 3e MOE op heb gekregen. Die gun depressie en snappy gun handling is echt waanzinnig.
De Leo en Strv74 zijn 2 totaal verschillende tanks. Die hele lijn is eigenlijk elke tank anders. Ik ben gestopt bij de udes 14 5. Daar kon ik nog wel mee uit de voeten, maar de T10 krijg ik niet voor elkaar.
De STRV74 kan je inderdaad goed op ridgelines werken, nadeel is dat je niks bounced want alles schiet door je turret. Af en toe had ik goeie potjes maar hij is enorm mapafhankelijk. (Vond ik)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-05 06:03
Na 192 premium tanks en hardcore fan sinds 2011, ga ik vanaf nu geen cent meer uitgeven aan deze game. Wat ik heb blijft, premium neem ik wel maar rest nee, geen cent meer van mij. Eerst bestolen worden van de Waffenträger en die dan vrolijk verkopen, nu de idiote lootboxes pff. Betalen was nooit het probleem, maar dit is gewoon oplichting en schande, zoveel leuke spellen die nu gaan profiteren van mijn geld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Ja, die kerstlootboxes vond ik altijd nog wel genoeg waarde bieden om er wat geld aan uit te geven maar WG heeft ontdekt dat er genoeg mensen zijn die nog veel vaker en veel meer geld uit willen geven. 300 euro voor een Tier X premium? Binnen 5 minuten uitverkocht. €1500 als je zeker wil zijn alle tanks te krijgen uit de lootboxes? Blijkbaar geen probleem gezien de hoeveelheid MBT-T en Chieftains vandaag.
Daarnaast zijn de grootste whales meestal niet beste beste spelers dus belanden ze gewoon ergens in de middenmoot.

Uiteindelijk zijn de tanks volgens mij niet OP dus het maakt voor de normale spelers niet echt uit, er zijn gewoon weer wat andere tanks bijgekomen die min of meer hetzelfde zijn als de rest. Ik hoop alleen dat ze het geld gebruiken om de algemene kwaliteit van de game te verbeteren, dan hebben we er allemaal wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet helemaal begrijp waar ik die MBT-T kan pennen. Komt er een over een heuveltje gepiekt en schiet hem in z'n onderkant... bounce... wtf? hoe dan? Zelfs je aim geeft op veel plekken groen aan dat je kan pennen, maar nope... geen succes.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Ik weet niet waar je mee schiet maar als je ook een tier x hebt zou je met normale ammo het ding ongeveer overal moeten kunnen raken. Je hebt alleen de mantlet en wat vage schuine stukken waar je bounced. Waarschijnlijk gewoon pech dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Cheezus schreef op zondag 18 mei 2025 @ 12:48:
Ik weet niet waar je mee schiet maar als je ook een tier x hebt zou je met normale ammo het ding ongeveer overal moeten kunnen raken. Je hebt alleen de mantlet en wat vage schuine stukken waar je bounced. Waarschijnlijk gewoon pech dus :)
Ik denk met sneeuwballen of dartpijltjes :+ ... gewoon pure pech dus.
Maar we moeten kennelijk weer een paar dagen wachten totdat al die eendagsvliegen weer weg zijn. Mijn hemel; spottende TD's en snipende heavies en lights vanaf de achter lijn.

Signature van nature

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste