[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 82 ... 84 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:21
Cheezus schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:18:
[...]

Dat moet gewoon kunnen. Let er wel op dat je alleen de crew zonder penalty naar een premium tank kunt verplaatsen. Als je een crew getrained is op een premium tank krijg je wel een penalty als je deze naar een gewone tank verplaatst.
Dat was mijn vraag/punt inderdaad.

Ik kan mijn Crew wel naadloos switchen tussen de tech tree Indien Pz en M48. Maar niet naar andere medium tanks.
De crew zat origineel in de Indien Pz.

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:30
Wel naar andere premium tanks van andere tiers, niet naar andere tech-tree tanks, ongeacht de Tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 19:33

Caveman

whahoehaha

Serieus ? Wot maakt de grootste fuckup van de afgelopen jaren en geen berichtjes hier...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:20
Tweakers lag er ook uit :p nee grapje, was een dag eerder, maar het verbaast gewoon niemand meer denk ik.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:30
Blijkbaar wilde niemand de DBV-152. Het was voor mij de eerste keer dat ik met de assembly shop meedeed. Dus ik zat om 18:00 klaar, met 1.000.000 vrije XP, en kon die niet gebruiken.... tegen de tijd dat ik doorhad dat ik dat slotje eronder open moest zetten was de boel al op de hobbel, zoals hieronder te zien. |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dxqkjq5CQ-MhKv3H4DozVRBCebk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fBfpwyuuwyEKmWMf4rAmD6Lz.png?f=user_large

Rond half elf had ik eindelijk weer de beschikking over al mijn zooi (goud/bonds/credits/xp) en kon ik eindelijk een (stijlloze) tank aanschaffen. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Rens1967 op 21-02-2025 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Caveman schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:09:
Serieus ? Wot maakt de grootste fuckup van de afgelopen jaren en geen berichtjes hier...
En wat was de grootste fuckup dan precies? Heb duidelijk iets gemist :)
Heb gisteren dan ook alleen 4 potjes WoWs gedaan en geen WoT.

[ Voor 10% gewijzigd door Sircuri op 21-02-2025 15:46 ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Al je resources konden niet worden opgehaald. Ze hadden de assembly shop dus een nog niet eerder verkrijgbare tank voor het eerst te koop.

Maar het grotere probleem is dat je dus je tanks na een gevecht niet kon repareren en voorzien van nieuwe shells. Oftewel, je kon een tank maar 1x spelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Tsja, shit happens. Wel unlucky voor de mensen die op de assemblyshop tank zaten te azen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:10

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tot mijn verbazing open in WoT en kon ik deze tank nog gewoon halen. Zonder nummer maar dat maakt me niet zoveel uit.

Het eerste wat me opviel was dat tov de YT videos die ik ervan had gezien, de tank een stuk langzamer aanvoelt. Dat valt wat tegen. Voor de rest nog lastig te beoordelen als 75 % van je team met dezelfde tank speelt en er dus weinig gebeurt ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

ElPaco schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:35:
Al je resources konden niet worden opgehaald. Ze hadden de assembly shop dus een nog niet eerder verkrijgbare tank voor het eerst te koop.

Maar het grotere probleem is dat je dus je tanks na een gevecht niet kon repareren en voorzien van nieuwe shells. Oftewel, je kon een tank maar 1x spelen.
Ah, dat was gisteren bij WoWs ook. Je kan geen special events loot ontvangen en al je credits bleven zandlopertjes. Dus was het kennelijk een Wargaming breed probleem.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 19:33

Caveman

whahoehaha

Iedereen krijgt een sigaar uit eigen doos ! Ownee als compensatie pakt WG weer goed uit, 3 dgn premium (kan bij de 1000 die ik al heb) 15 maal 5x XP, whoow en 5x crewbooks (de allerkleinste natuurlijk) -O-
Voelt een beetje goedkoop aan, dit kost WG nix.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Voor de liefhebbers van het met 1 schot verwijderen van tankjes in de game (m.n. die leuke DBV-152 die je nu zoveel ziet): de Deathstar (FV215b 183) is nu te verkrijgen in de bond shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBeUnKRQN7fHq1DBOVcGrOlCYmk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F2I9fOeE4gZi0YjJm4gX8nig.jpg?f=fotoalbum_medium

:D

Er zullen de komende tijd wel wat damage records voor tier III sneuvelen met zoveel piñata's in één game :+

[ Voor 22% gewijzigd door Cheezus op 06-03-2025 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Argh ik snap mijn Kpz Erich niet.. Hij speelt lekker, ik heb naar mijn gevoel goede games, maar de winrate is dramatisch..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zQouq4eBbfkcA2WPalH1EMz4oUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QdTgtVKyIQhThQ1NNW8rCdar.png?f=fotoalbum_large

In mijn eerste 4-5 games enkel losses gehad, en daarna de winrate stabiel vast rond de 35%.. Wordt er een beetje moe van :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Angeloonie schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 09:48:
Argh ik snap mijn Kpz Erich niet.. Hij speelt lekker, ik heb naar mijn gevoel goede games, maar de winrate is dramatisch..

[Afbeelding]

In mijn eerste 4-5 games enkel losses gehad, en daarna de winrate stabiel vast rond de 35%.. Wordt er een beetje moe van :P
Ik speel zelf praktisch nooit tier 9. Je komt eigenlijk altijd in een tier 10 battle terecht en dan is het met veel tier 9 tanks toch best hard werken. Gekke is dat ik dat gevoel nooit heb met een tier 8 in een tier 10 battle.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:44
Sircuri schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 17:01:
[...]

Ik speel zelf praktisch nooit tier 9. Je komt eigenlijk altijd in een tier 10 battle terecht en dan is het met veel tier 9 tanks toch best hard werken. Gekke is dat ik dat gevoel nooit heb met een tier 8 in een tier 10 battle.
Klopt! Daar moet je eigenlijk even de statistieken van WoT voor induiken! https://tomato.gg/server-stats/EU

Tier 8 en tier 10 zijn bij verreweg de meest populaire tiers om te spelen. In de pool zitten er dus veel meer van deze tanks in de matchmaking. Je ziet daardoor bij ''30 day matchmaking'' hier ook enorme pieken zitten bij ''same tier''. Op tier 9 zie je dat bottom +1 eigenlijk het grootste aandeel heeft.

Overigens is die site echt een aanrader! Zoveel interessante statistieken die je kan vinden over tanks, spelers, maps etc.

Bijvoorbeeld hoe vaak sommige maps eigenlijk voorkomen, maar sommige ook absoluut niet. Zo kom je Empire's border of Berlin bijna nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben out of the blue maar gestart met de Grille 15 TD lijn. Op de een of andere manier leek mij dat wel fun, beetje campen en snipen zeg maar. Met de FV4005 ook geprobeerd maar die turret is gewoon gigantisch en kan op veel maps er niet mee om gaan (dat is mijn issue).

Dus dan maar een andere stijl TD's proberen, en moet zeggen dat dit best leuk is. Zit nu in de Waffenträger auf Pz. IV, en die speelt echt lekker.
Ook dat draaien van de turret en dan achteruit peeken zodat je minder uitsteekt is grappig. Wel onthouden dat je andersom zit en vooruit rijdt na schieten ipv achteruit _O-
Het meest vervelende aan dit ding is naast de wat lage snelheid de gundepression. Dit is de eerste tank waar ik echt tegen issues aan loop hiermee, als het ook maar een beetje schuin oploopt kun je gewoon niets. Dus dat vereist vaak wel wat creativeit om mee om te gaan, bijv. op schuine wanden gaan staan etc :D

Zie dat de Grille 15 -7 ipv -5 gun depression heeft dus hoop dat belooft iig iets beters. Maar ga wel die 360 turret missen. Ben benieuwd hoe die gaat spelen, lees veel dat hij eigenlijk niet echt super is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
De waffel heeft over de achterkant meer gun depression dan over de voor/zijkant, gebruik dat en hij wordt al een stuk prettiger om te spelen. Verder inderdaad echt een heerlijke tank!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ElPaco schreef op maandag 10 maart 2025 @ 14:05:
De waffel heeft over de achterkant meer gun depression dan over de voor/zijkant, gebruik dat en hij wordt al een stuk prettiger om te spelen. Verder inderdaad echt een heerlijke tank!
Ja dat doe ik al standaard idd, ik sta bijna nooit recht vooruit, bijna altijd met m'n kanon 90 of 180 gedraaid. Maar zelfs dan is het nog lastig vaak op oneven terrein :P

Ik ga mij vanavond wat meer focusen op bush sniping, want dat doe ik veels te weinig. Sta eigenlijk altijd in de bush als ik schiet, dus dit moet zeker wat gaan opleveren als het goed gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik speel die Grille 15 amper. Heb hem aan de kant geschoven toen mijn WT E100 werd afgepakt en vervangen door dat dit gekke ding. Ik speelde voornamelijk vanwege de funfactor, maar de grille 15 is niet leuk. Ik ben blijven hangen op de T9 nu.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Grille moet in ieder geval wel beter zijn dan de JPz E100. Die heb ik onlangs maar eens geblueprint omdat ik dacht dat het wel een leuke meme machine zou zijn maar mijn god wat een frustrerende bak ellende is dat zeg.
Niemand die zich laat zien als ze weten dat je ergens om een hoekje staat (begrijpelijk, 1000 damage is nooit fijn) maar het is ook onmogelijk om zelf om een hoekje te peaken doordat het zo'n achterlijk traag ding is met een rear-mounted gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik heb te weinig geduld voor echte TD's. Ik hou van actief spelen. Dus met een JP E100 rij ik met de heavies mee en dan kun je een shitload aan damage doen. Maar nee, is geen leuke tank, want ik vind heavies ook niet leuk :)
Ik ben helemaal fan van de Chi-To TD. Een monster tank is dat. Bouncy armour en goede pen. Heerlijk tankje.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Ik rij voorop maar kan dus amper damage doen.. Iets dat prima lukt met een willekeurige assault TD of zogenaamde sniper (ik rij ook voorop met m'n SU-130PM of eerder genoemde WT Auf PZIV, alles is een assault tank :P), de JPZ E100 is gewoon te lomp om actief mee te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Man gisteren echt een mega-frustrerende avond gehad.. NIETS lukte. Verschillende tanks gepakt en alles zat tegen. Rare misses (fully aimed die dan aan de buitenkant van de aimcirkel kwamen), shells die op de een of andere manier totaal niet naar de aimcirkel gaan (iets met hoogteverschillen), Rare bounces (op een fucking Progetto 46 met een Waffletrager) en al dat soort rariteiten. Ook veelal maps die niet mijn favoriet zijn.

Al met al een avondje om mijn rating omlaag te brengen -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_2k0AcsafbEuF9PThwd0rc96ZfE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oPXkV2LPlzD65vurrFmnabvg.png?f=user_large

Gelukkig een paar redelijke games om rest te compenseren, maar was echt geen leuke avond. Dit was iig wel een hele fijne game,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yy2ekaBlw1l4ePQu8guvwjrvRxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H5omkO1cKWnPHE23VhYTP5zu.png?f=fotoalbum_large
Vooral omdat ik zowat de hele game met iets van 33% heb moeten doen na een lucky blindfire zonder gespot te zijn in de openingsfase.

Welke maps hebben jullie eigenlijk in de "Excluded Maps" staan? En waarom?

Ik heb zelf (even uit mijn hoofd), niet 100% zeker over de 2e:
Sand River: Vind dit een vervelende map, ik ga slecht op maps met veel golvend terrein (maar Prohorovka dan wel weer OK). Vind het in de woestijn lastig om goede posities te vinden en het is zoveel hulldown dat het met al die sterke hulldown tanks niet meer leuk is.
Overlord: Vind het hier ook lastig om hier posities te kiezen, ook hier veel hulldown wat ik irritant vindt.

Het ligt ook heel erg aan de tank welke map ik zou willen skippen, zou leuk zijn als je in de matchmaker 2 opties krijgt tussen maps ofzo :P

Omgekeerd van Excluded: wat zouden jullie (2) Preferred Maps zijn als dat een optie was?
Ik zou zelf kiezen voor:
Ensk: Lekker kleine map en ik vind de gevechten in de stad geweldig. Kom wel bijna nooit op het grasveldje.
Ruinberg of Siegfried Line: Ook stedenmaps met veel posities om vijanden te verrassen.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 11-03-2025 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Laat ik die city maps nou juist een drama vinden. Ik hou juist van open maps, waar je mensen genadeloos kan afstraffen als ze een fout maken :) of te veel campen.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sircuri schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:25:
Laat ik die city maps nou juist een drama vinden. Ik hou juist van open maps, waar je mensen genadeloos kan afstraffen als ze een fout maken :) of te veel campen.
Ja open maps vind ik ook wel wat hebben, maar op de een of andere manier zijn er bepaalden die ik niet uit kan staan en andere open maps weer wel.

Bijv. Westfield, Redshire, Prokhorovka trek ik wel, maar Sand River niet. Denk dat het bij mij komt omdat het terrein te veel hetzelfde is in die woestijn waardoor ik moeite heb met posities vinden/identificeren :P

Steden vind ik leuk vanwege flankingopties en omdat hulldown daar minder vervelend is omdat je er omheen kunt rijden. Niets is leuker dan bijv. met een TVP 50/51 om een blok heen rijden, 1280 te dumpen in 4,5 seconde en er weer vandoor gaan :P

Ik merk dat ik de support rol toch wel het fijnste vindt, mijn favo tanks zijn de TVP 50/51, Prog. 46, T57 Heavy, GSOR1008. Toevallig ook allemaal auto(re)loaders :P

Afgewisseld met bijv. E50, Kpz EK, Patton, of TD's als Waffeltractor of de FV4005.

Ik heb ook wel genoeg heavies (o.a. IS7, Obj277, E75/100, MVY, Rinoceronte), maar ik vind die face-to-face speelstijl steeds minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:19
Als ik vier maps kon excluden: Ensk, Ruinberg, Himmelsdorf en Empires Border, echt wat een verschrikkelijke maps zijn dat.

Open maps zoals Prokhorovka, Malinovka, Murovanka, Redshire etc. heb ik het liefst. Echter heb ik het idee dat deze niet heel vaak voorkomen.

De maps die bovengemiddeld vaak voorkomen zijn naar mijn beleving: Tundra, Ruinberg, Mountain Pass, Serene Coast, Erlenberg en Studzianki.

Vind het wel jammer dat de maps niet even vaak voorkomen in de matchmaking, dat zou de game al een stuk leuker maken. Laat de meest voorkomende maps nou ook niet echt de leukste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Over 60 dagen de kaarten die ik voorgeschoteld kreeg:
https://tomato.gg/stats/Laurens_V-507231523/EU?tab=maps

Van jouw lijstje staan bij mij alleen Mountain Pass en Erlenberg in de top 10.
Het is inderdaad niet gelijkmatig verdeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 13:40
Ik exclude alleen Berlin, redesign maakte het niet beter. Weg ermee.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

HOLY CRAP wat een adrenalinerush!
Dikke win binnengesleept net op Cliff, en met nog 29 seconden op de klok de laatste kill kunnen maken.
5 kills, 7.5k combined dmg. Replay: http://wotreplays.eu/site...ff-angeloonie-tvp_t_50_51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xT8sROZXTcXks55DO7M5b5tJy7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ls9yjFfa36GeAAC3mvEhmlgm.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/debtgdRSQ1ikePDpd6H2k72m_qw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WbWv9wA47ZecEVupUzpSTLww.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVL0XcB18fWArC9hKyVoCcGLscI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YMpWQdBxqV2hud3SDrxrvBRI.png?f=fotoalbum_large

Kan mij bijna niets bedenken wat beter had kunnen gaan afgezien van wat te enthousiast zijn in het begin. Maar het einde van de game werkte perfect samen met het team.

Zit gewoon nog te trillen hiervan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Besloten toch maar even wat cash er tegenaan te gooien met deze boxes (150 boxes), wilde vooral de Prototipo 6 en de Latt Strf.
Geen enkele dubbele gehad gelukkig, en heb ze allemaal behalve die Knackebröd -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMuhAxzf5F2EKWHSEHtxunHSVxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SCfSu3Z0XgwjNanhEFHsxTRP.png?f=fotoalbum_large

Hoor dat die Prototipo 6 een betere Prog.46 is, dus ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Ik heb 75 kisten gekocht, en 4 tanks gekregen 8)7
Ik heb ze nu allemaal uit dat rijtje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:19
Dat mensen die boxen maar blijven kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Ik hou het normaal ook alleen bij kerst, dit is de eerste keer dat ik buiten kerst om boxen koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Angeloonie schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:19:
HOLY CRAP wat een adrenalinerush!
Dikke win binnengesleept net op Cliff, en met nog 29 seconden op de klok de laatste kill kunnen maken.
5 kills, 7.5k combined dmg. Replay: http://wotreplays.eu/site...ff-angeloonie-tvp_t_50_51
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Kan mij bijna niets bedenken wat beter had kunnen gaan afgezien van wat te enthousiast zijn in het begin. Maar het einde van de game werkte perfect samen met het team.

Zit gewoon nog te trillen hiervan :D
Nice, dat zijn toch de momenten die de game leuk houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 16:46
Heeft er iemand nog een plekje over in een leuke clan? Vind het leuk om vooral wat later in de avond te spelen. Zou leuk zijn als er een Nederlandse platoon is met wat mensen van rond de 40.

Ingame name is: Oizopower

[ Voor 7% gewijzigd door MrOizo2005 op 15-03-2025 23:46 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
MrOizo2005 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 23:28:
Heeft er iemand nog een plekje over in een leuke clan? Vind het leuk om vooral wat later in de avond te spelen. Zou leuk zijn als er een Nederlandse platoon is met wat mensen van rond de 40.

Ingame name is: Oizopower
Ja hoor. Zeer welkom bij ons " Dutch Lions".

Ik zal je alvast de Discord-link doorsturen dan moet je enkel nog ff je lidmaatschap aanvragen via de Wargaming website.

https://eu.wargaming.net/...um=link&utm_campaign=wgnp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 16:46
Dank je wel! ik heb mij aangemeld en ben de Discord gejoined

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
MrOizo2005 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:17:
Dank je wel! ik heb mij aangemeld en ben de Discord gejoined
XGmode (de clancommander) zal je zodra hij het ziet je toevoegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manneke-
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 22:40
Hallo,
Nieuw hier op tweakers maar lurk al ruim 20 jaar mee en lees dagelijks de topics in gaming door.

Altijd fijn om dan te zien dat er soms nog berichten in dit topic geplaatst worden aangezien wot mijn meeste gespeelde spel is. Speel het dagelijks in de avonden.
Heb ook al een account in wot sinds 2013, in het begin als complete noob maar de laatste jaren wat serieuzer. Nu zit ik in een clan maar zoeken mijn broer(40) en ik(37) eigenlijk naar een NL clan met discord met semi serieuze intenties. Beide hebben nl nog nooit stronghold of maneuvers gedaan.

Is Dutch Lions een clan waar we ons evt bij aan kunnen sluiten en die dit spelen?
Mn broer en ik hebben volgens mij een wn8 van rond de 1400 nu. (Al komt dat voornamelijk ook omdat we constant doorgaan naar een volgende tank en alleen premiums herspelen na het behalen van de field mods.
Ingame namen: HJBD (broer) en Manneke

Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Manneke- schreef op zondag 16 maart 2025 @ 12:04:
Hallo,
Nieuw hier op tweakers maar lurk al ruim 20 jaar mee en lees dagelijks de topics in gaming door.

Altijd fijn om dan te zien dat er soms nog berichten in dit topic geplaatst worden aangezien wot mijn meeste gespeelde spel is. Speel het dagelijks in de avonden.
Heb ook al een account in wot sinds 2013, in het begin als complete noob maar de laatste jaren wat serieuzer. Nu zit ik in een clan maar zoeken mijn broer(40) en ik(37) eigenlijk naar een NL clan met discord met semi serieuze intenties. Beide hebben nl nog nooit stronghold of maneuvers gedaan.

Is Dutch Lions een clan waar we ons evt bij aan kunnen sluiten en die dit spelen?
Mn broer en ik hebben volgens mij een wn8 van rond de 1400 nu. (Al komt dat voornamelijk ook omdat we constant doorgaan naar een volgende tank en alleen premiums herspelen na het behalen van de field mods.
Ingame namen: HJBD (broer) en Manneke

Alvast bedankt
Zeker welkom. Ik bezorg je de discordlink.
Clan aanvraag via bovengenoemde link :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manneke-
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 22:40
Top, zal vanavond even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:X

Ben met de UK Double barrel heavies begonnen.. Zit nu bij de Conceiver.. :X

Wat een ongelofelijk kloteding, met afstand de meest waardeloze tank die ik gespeeld heb. Hij heeft NIETS.. geen armor, geen pen, geen snelheid, NIETS. Die bouble barrel shots van close range (lees: 10 meter) missen zelfs nog... Echt hopeloos om te spelen.. Nog 180k XP voor de volgende :X

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2025 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Angeloonie schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:42:
:X

Ben met de UK Double barrel heavies begonnen.. Zit nu bij de Conceiver.. :X

Wat een ongelofelijk kloteding, met afstand de meest waardeloze tank die ik gespeeld heb. Hij heeft NIETS.. geen armor, geen pen, geen snelheid, NIETS. Die bouble barrel shots van close range (lees: 10 meter) missen zelfs nog... Echt hopeloos om te spelen.. Nog 180k XP voor de volgende :X
Speel je hem wel Hull Down genoeg?

Die chopper vind ik wel leuk, ook beetje op het randje van OP af.
Als je een missie met geblokkeerde schade moet doen, is dat ding ideaal als je lekker hulldown staat en je gebruikt je gun depression 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moechy schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 06:58:
[...]

Speel je hem wel Hull Down genoeg?

Die chopper vind ik wel leuk, ook beetje op het randje van OP af.
Als je een missie met geblokkeerde schade moet doen, is dat ding ideaal als je lekker hulldown staat en je gebruikt je gun depression 😅
Dat probeer ik waar ik kan, maar dat lijkt niets uit te maken, de turret (heb de 2e al) wordt constant gewoon gepenned.. Bounce meer op mijn TVP dan op deze xD

De chopper ging beter iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Angeloonie schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:46:
[...]

Dat probeer ik waar ik kan, maar dat lijkt niets uit te maken, de turret (heb de 2e al) wordt constant gewoon gepenned.. Bounce meer op mijn TVP dan op deze xD

De chopper ging beter iig :)
Beetje het probleem dat iedereen met gold schiet ook volgens mij of word je ook gepenned door Ap-rounds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moechy schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:37:
[...]

Beetje het probleem dat iedereen met gold schiet ook volgens mij of word je ook gepenned door Ap-rounds?
Niet specifiek op gelet nog, maar alles lijkt er doorheen te gaan.. Maar vooral mijn eigen guns zijn compleet nutteloos, de pen is veel te laag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

LOL :D
Billenknijpmomentje net.. 3vs2, ELC en Latt Strf over bij de vijand. ELC zit in onze base dus ik race van hun cap terug naar onze. Vervolgens 3vs1, spot de ELC en schakel hem uit.
De laatste teamgenoot wordt gesloopt voordat ik hem kan helpen en het is 1v1 met nog iets minder dan 3 minuten. Ik race van de ene kant van de map naar de andere om te gaan cappen, wat nét wel/niet zou lukken.
Ook om te hopen dat ik daarmee de vijand verplicht om naar de cap te komen.
Maarja die ene andere vijand dan...

1:26 op de klok, 1:29 op de cap, gaat dat hem nog wel worden?
Tijd tikt door...
En door..
20 seconden over..
16 seconden, en hoor het "spotted an enemy" geluidje & "you have been spotted".
Hij staat bijna recht op mij gericht maar ziet mij niet goed blijkbaar. Hij krijgt ook zijn "you have been spotted" en hij draait weg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHTFLmsfU7lsmQf1hAiCDiRYnW4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AtPmJ7FBimB3ha1164LT9ccw.png?f=fotoalbum_large
Mijn turret is snel, maar snel genoeg? Yes op de enemy, ga ik wachten op de aimcirkel? Nee, dan is hij weg en is het een draw waarschijnlijk.
1 shot for the game.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQeXzfcDq9m4gsElbfbqpqHsl_g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nzj7gI1kAbOU965D8wmcYUa2.png?f=user_large
YES!

Ik denk dat als hij op mij gericht had, mijn schot gebounced was.
http://wotreplays.eu/site...oonie-progetto_m35_mod_46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vi_wAUkN5OJWOXC8LSWwLNwVkCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KhYiT1H5pJWyOI5KXJCF4Vmp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weet iemand hoe het werkt met die Battle Passes?

Je hebt nu Battle Pass Season XVI lopen tot 4 juni. Nu is vandaag die Peaky Blinders Battle Pass live t/m 31/3. Maar tellen punten die je verdient in battles dan voor allebei de passes?
M.a.w. ik krijg 5 Battle Pass points na een battle, gaan beide passes dan omhoog, of moet je een van de twee op "actief" zetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Doe je de Peaky Blinders battle pass, blijft de andere stil staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Rens1967 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 14:09:
Doe je de Peaky Blinders battle pass, blijft de andere stil staan.
Ok dus je krijgt ergens de optie om een van de twee aan te zetten? En kun je dat ook weer wisselen?
Zit vanavond pas achter de PC, dus ben benieuwd hoe dit werkt voordat ik iets fout doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rens1967
Ik denk net zoals dat je binnen de reguliere battle pass tussen hoofdstukken kan wisselen. Als je de een aanzet, gaat de ander op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Top, thanks!

Ik ga die Peaky Blinders pass nooit completen volgens mij, als ik Quickybaby mag geloven moet je iets van 107 punten per dag halen en sowieso elke dag spelen, 35 games per dag waar je punten behaalt. Minimaal 3 uur per dag spelen om het te halen.

Maar wil wel een poging wagen om te kijken hoe ver ik kom als ik ook weer terug naar de andere kan (heb 1 van die 3 hoofdstukken bijna compleet.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 20-03-2025 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 17:35
Ik was voorbereid op de peaky blinders pass, van al mijn T4 en T5 tanks was ik bijna klaar met maximale punten behalen, dus nu Peaky begonnen is ga ik die allemaal uitspelen, ben net begonnen en zit nu al op stage 5 na paar potjes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik speel te weinig om echt moeite te doen voor die battle passes haha.
Vorig jaar 1 stage kunnen completen van die battlepass toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik zie op video's dat je ook stages kan kopen/skippen met gold, maar ik ben blind of ik zie het niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 11:27
FSXnoob schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:28:
Ik zie op video's dat je ook stages kan kopen/skippen met gold, maar ik ben blind of ik zie het niet ?
eerst klik je op Chapter ( groot cijfer onder je battle button), dan kies je all chapters ( links boven) en ga je naar
peaky binders... die activeer je ( minden onder)
dan koop je battlepass voor de improved rewards en dan kun je voor 250 gold per stage vooruitgang kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FSXnoob schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 16:24:
Ik was voorbereid op de peaky blinders pass, van al mijn T4 en T5 tanks was ik bijna klaar met maximale punten behalen, dus nu Peaky begonnen is ga ik die allemaal uitspelen, ben net begonnen en zit nu al op stage 5 na paar potjes haha
Nice :P

Zit na een hele avond spelen nu nét op 5 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Dus nu nog 7 hele avonden spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Vorst8 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:16:
[...]

eerst klik je op Chapter ( groot cijfer onder je battle button), dan kies je all chapters ( links boven) en ga je naar
peaky binders... die activeer je ( minden onder)
dan koop je battlepass voor de improved rewards en dan kun je voor 250 gold per stage vooruitgang kopen..
Pff oplichters, dus weer 3500 gold uitgeven om daarna weer gold uit te geven, dacht skip een paar op het eind, maar nu voor straf ga ik het expres gratis uitspelen, en halen voor 3500 voor de tank alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Angeloonie schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:11:
Top, thanks!

Ik ga die Peaky Blinders pass nooit completen volgens mij, als ik Quickybaby mag geloven moet je iets van 107 punten per dag halen en sowieso elke dag spelen, 35 games per dag waar je punten behaalt. Minimaal 3 uur per dag spelen om het te halen.
Met de daily missions haal je 70 per dag + 107 op eigen kracht halen elk dag, dan kom je na 10 dagen precies uit. Ik speel gewoon al mijn T4 & T5 tanks allemaal uit, als je daar klaar bent krijg je al 15 punten cadeau + wat je zelf los verdient. Korte battles, gaat snel en ik pak elk battle wel 3 punten en vaak 5. Dus snel hop in en hop off met tanks, krijg je veel potjes per uur en veel punten en kost het je niet teveel tijd. Dit is dag 3 nu en ik zit al stage 17. Het hoeft niet allemaal mooi en perfect te zijn, maar met minimale inspanning krijg je haast altijd al die 3 punten cedau al. Beetje knallen dus, en ben je in 1.5/2 uur per dag klaar, en als ik hier klaar mee ben dan kap ik met heel WOT voor 2 weken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FSXnoob schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:31:
[...]

Met de daily missions haal je 70 per dag + 107 op eigen kracht halen elk dag, dan kom je na 10 dagen precies uit. Ik speel gewoon al mijn T4 & T5 tanks allemaal uit, als je daar klaar bent krijg je al 15 punten cadeau + wat je zelf los verdient. Korte battles, gaat snel en ik pak elk battle wel 3 punten en vaak 5. Dus snel hop in en hop off met tanks, krijg je veel potjes per uur en veel punten en kost het je niet teveel tijd. Dit is dag 3 nu en ik zit al stage 17. Het hoeft niet allemaal mooi en perfect te zijn, maar met minimale inspanning krijg je haast altijd al die 3 punten cedau al. Beetje knallen dus, en ben je in 1.5/2 uur per dag klaar, en als ik hier klaar mee ben dan kap ik met heel WOT voor 2 weken haha.
Lastige is dat ik niet iedere dag kan gamen, of iig niet altijd 1,5-2 uur. Vrouw, kinderen enzo :P

Ik heb geen goede T4/5 tanks om mee te spelen, maar moet het met mijn T8-10's doen. Speel vooral de Progetto 46, mijn favo tank en gegarandeeerd in de top 10, meestal top 5. Dus 3-5 punten gegarandeerd. Als ik dood ben wissel ik naar andere tanks.

Zit nu op lvl 16 en zit vanavond nog wel 3 uur, dus hoop in de 20 te komen, ga het wel merken.

Gaat wel lekker vanavond ook trouwens, alles zowat in het groen en echt veel hoge (voor mijn doen) WN8 games
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PcDiwBGLmASy6Yk9NBK7VfESxTA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/W0BXX131FbIQaQUNA4HopfBh.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 23-03-2025 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Hier was het echt bagger vandaag..

5 of 6 potjes gespeeld. Alles dik verloren.
Hele teams bestaande uit mensen met winratio's -45% hoogstwaarschijnlijk bots dus...

Haalt echt het plezier uit het spel vind ik.

Potjes verliezen ok als dat 10 - 15 of dergelijke is maar gewoon compleet weggewalsd worden met 2 - 15 pfff daar heb ik het zo mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moechy schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:06:
Hier was het echt bagger vandaag..

5 of 6 potjes gespeeld. Alles dik verloren.
Hele teams bestaande uit mensen met winratio's -45% hoogstwaarschijnlijk bots dus...

Haalt echt het plezier uit het spel vind ik.

Potjes verliezen ok als dat 10 - 15 of dergelijke is maar gewoon compleet weggewalsd worden met 2 - 15 pfff daar heb ik het zo mee gehad.
Die zijn het ergste idd, kansloos verliezen..

Mijn geluk is inmiddels bijgedraaid, gaat wat minder qua performance (wel wins nog maar mijn eigen scores zijn matiger). Gok dat de nog meer casuals naar bed zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou dat ging alsnog wat langzamer dan gehoopt.. 53 battles deze avond, van 16 naar 19,5 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik speel om die reden eigenlijk amper T8, als je daar kansloze battles hebt maak je nog meer verlies op credits..

Verklaart ook waarom ik gestrand ben op T8 haha 😅 heb wel een T9 onderzocht maar vooraleer ik daar eindelijk de credits voor elkaar heb.. en dan moet je weer stockgrinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 13:40
Tier 8 is wel de moneymaker tier (met een premium tank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
XGmode schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:30:
Tier 8 is wel de moneymaker tier (met een premium tank).
Goeie potjes met die M48 inderdaad.

Anders verdien ik meer met een techtree op T6 of T7.

De Is-3 bijvoorbeeld is naar mijn mening totaal niet meer relevant met alle nieuwe tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
IS-3 is dan ook geen premium ;) Als je lekker met een OP tier 8 premium rond gaat rijden kan je lekker credits printen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
ElPaco schreef op maandag 24 maart 2025 @ 12:11:
IS-3 is dan ook geen premium ;) Als je lekker met een OP tier 8 premium rond gaat rijden kan je lekker credits printen.
Dat zeg ik toch ook nergens? Ik bedoel gewoon dat ik nu als enige heavy tier 8 de IS-3 heb en dat die echt niet meer competitief is in vergelijking met alle andere Tech tree tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Al dat grinden begint wel me neus uit te komen bijna pff.. Stage 27 en nog ff pff. Dan ook weer terug naar me vertrouwde T8 en T9 tanks die ik nu al dagen niet heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ok crap mijn Prog 46 is capped voor de BP..

Welke Tier 4/5 moet ik spelen? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gelukkig via de Recover functie een aantal T4/5 tanks kunnen terughalen, en de tech tree VK3001H gekocht. Daarmee maar wat punten gaan scoren en dan volle focus op de T10's gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik had het vandaag terug ff aangeslingerd. Wat een drama..

15 potjes, 3 gewonnen..

En vaak ook gewoon 3 - 15 verliezen he.

Nee als het zo doorgaat dan kap ik er volledig mee, heb nog 140dagen premium staan maar dat is dan jammer..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cheezus
Angeloonie schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:10:
Ok crap mijn Prog 46 is capped voor de BP..

Welke Tier 4/5 moet ik spelen? xD
Voor een paar bonds heb je de M10 RTFM in de bondshop, dat is een prima sealclubber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Moechy schreef op maandag 24 maart 2025 @ 19:24:
Ik had het vandaag terug ff aangeslingerd. Wat een drama..

15 potjes, 3 gewonnen..

En vaak ook gewoon 3 - 15 verliezen he.

Nee als het zo doorgaat dan kap ik er volledig mee, heb nog 140dagen premium staan maar dat is dan jammer..
Niet zo focussen op wins/loses (daar heb je uiteindelijk maar beperkt invloed op) maar op je eigen spel. Als ik een goede game heb gehad maakt het me niet zoveel uit of ik uiteindelijk win/verlies. En met een 3 - 15 ofzo is je game in ieder geval gauw afgelopen en kun je weer verder met een volgend (hopelijk beter) potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Cheezus schreef op maandag 24 maart 2025 @ 19:47:
[...]

Niet zo focussen op wins/loses (daar heb je uiteindelijk maar beperkt invloed op) maar op je eigen spel. Als ik een goede game heb gehad maakt het me niet zoveel uit of ik uiteindelijk win/verlies. En met een 3 - 15 ofzo is je game in ieder geval gauw afgelopen en kun je weer verder met een volgend (hopelijk beter) potje :)
Ooh maar die win/losses maken me niet uit.

Alleen kan je in dat soort potjes weinig of niks doen.
Als je met een 3-15 wint of verliest heb je vaak zelf de kans niet om uberhaupt iets te doen of het verschil te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lol met T4's/T5's is het best grappig spelen 8)7

Het is wel random wat je teams gaan doen af en toe, maar je kunt best wel fun hebben omdat er veelal mindere/minder ervaren spelers in zitten.

Zelfs defeats zijn leuk :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJXVNbBkvMWk_SumcP7YEgRIO5o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PNu0wqrG5DPkSN0vyMz42De1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 24-03-2025 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Moechy schreef op maandag 24 maart 2025 @ 12:43:
[...]

Dat zeg ik toch ook nergens? Ik bedoel gewoon dat ik nu als enige heavy tier 8 de IS-3 heb en dat die echt niet meer competitief is in vergelijking met alle andere Tech tree tanks.
Ah sorry, dan begreep ik je verkeerd, omdat je iemand quotte die het wel over tier 8 prems had.

Maar de IS-3 is niet de leukste in deze meta nee. Ik denk dat er nog wel iets van te maken is als je hem als support heavy probeert te spelen. Of juist iets van een turbo er op en mee met de meds, dan heb je in verhouding nog wel armour.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
ElPaco schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 07:58:
[...]

Ah sorry, dan begreep ik je verkeerd, omdat je iemand quotte die het wel over tier 8 prems had.

Maar de IS-3 is niet de leukste in deze meta nee. Ik denk dat er nog wel iets van te maken is als je hem als support heavy probeert te spelen. Of juist iets van een turbo er op en mee met de meds, dan heb je in verhouding nog wel armour.
Helaas heb je dan te weinig gun depression en slechte accuracy om mee te gaan met de Mediums 😅

Decisions decisions.. het grinden gaat ook redelijk moeizaam qua credits, die tanks zijn duur..

En heb redelijk wat lijnen lopen aangezien ik vaak all over te place ben haha 🤣

Vaak denk ik ook, oeh dat lijkt me een leuke tank dus start ik die lijn op maar vooraleer ik eindelijk aan die tank ben, ben ik al lang weer een andere lijn op gestart 😅

Soms kom je wel eens een leuke tank tegen dat je niet verwacht zoals bv de T6 japan heavy, de Ju-Nu
Goeie alphadmg, leuk om peek a boo mee te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Moechy op 25-03-2025 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:14

Roozzz

Plus ultra

Moechy schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:53:
[...]

Helaas heb je dan te weinig gun depression en slechte accuracy om mee te gaan met de Mediums 😅
Je hebt net zoveel, of meer, gun depression dan tal van mediums. En de gun dispersion stats zijn behoorlijk goed van de is3. Klinkt vooral als een skill issue :>

De power creep is real, maar de is3 is nog prima speelbaar.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Roozzz schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:04:
[...]

Je hebt net zoveel, of meer, gun depression dan tal van mediums. En de gun dispersion stats zijn behoorlijk goed van de is3. Klinkt vooral als een skill issue :>

De power creep is real, maar de is3 is nog prima speelbaar.
Klopt zal 80% skill issue zijn 🤷‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Dan zou je nog kunnen reverse sidescrapen met de IS3, als je niet met de meds mee wil/kan. Vergt wat oefening, maar is in tal van tanks handig om te kunnen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
ElPaco schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 12:40:
Dan zou je nog kunnen reverse sidescrapen met de IS3, als je niet met de meds mee wil/kan. Vergt wat oefening, maar is in tal van tanks handig om te kunnen.
Kan ik wel is proberen.
Gewoon sidescrapen pennen ze me meestal in die 2 slopes waar de voorkant over gaat in de zijkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omg ik ben echt zooo klaar met die battlepass lol.. Nog een klein stukje te gaan maar dat doe ik gewoon met T10's/9's

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnIt04HStvlAwQii2Mh9KmHoaUE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MSwxjWLcCE2xu5ts4U6Vsu5O.png?f=user_large
2 dagen grinden op Tier 4/5
Uiteindelijk gedaan met een KV-1SA, SU-100I, T14, Pz.Sfl. IC, VK30.01H, Pz 39K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Wtf, nu al lvl 37 8)7 hoeveel battles heb je daarvoor moeten doen?
Ik zit nu op 17.. met een beetje doorspelen haal ik lvl 30 denk ik op het eind. De Battle Pass afmaken kost dan nog 2500 gold dus 6000 totaal voor die char murat. Gelukkig heb ik nog een paar dagen om na te denken of ik dat wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik speel die battlepasses nooit. Kost veel te veel tijd en frustraties. Ben niet zo'n ster speler, dus moet het altijd doen met de secondaire regels. En dan kost het je ineens 10x zo veel tijd.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Sircuri schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:40:
Ik speel die battlepasses nooit. Kost veel te veel tijd en frustraties. Ben niet zo'n ster speler, dus moet het altijd doen met de secondaire regels. En dan kost het je ineens 10x zo veel tijd.
Je weet dat het geen marathons meer zijn (met heeel veeel XP grinden óf een specifieke prestatie leveren) maar het 'gewoon' een extra battlepass chapter is met exact dezelfde punten?
Je hebt alleen minder tijd om hem te voltooien t.o.v. een normale BP chapter maar je kan dus gewoon je daily missions en tier IV of hoger spelen om punten te halen.
Het is wel zo dat de meeste spelers niet tot lvl40 komen in 10 dagen maar dat is natuurlijk het verdien model: WG probeert je ver genoeg te laten komen zodat je het waard vind om gold uit te geven voor de resterende stages om voor 'weinig' een Tier IX premium te bemachtigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cheezus schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 16:38:
Wtf, nu al lvl 37 8)7 hoeveel battles heb je daarvoor moeten doen?
Ik zit nu op 17.. met een beetje doorspelen haal ik lvl 30 denk ik op het eind. De Battle Pass afmaken kost dan nog 2500 gold dus 6000 totaal voor die char murat. Gelukkig heb ik nog een paar dagen om na te denken of ik dat wil :+
Iets van 350?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oa_31YBZVWYOD03x8IM237QrxtM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2dRm9sYz5KiW0XV1O0WWVVHR.png?f=user_large

Laatste 2 levels heb ik gekocht, was er klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:14

Roozzz

Plus ultra

Angeloonie schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:36:
[...]

Iets van 350?
[Afbeelding]

Laatste 2 levels heb ik gekocht, was er klaar mee :P
375 potjes in 7 dagen. Wow serious dedication. Dat is 4 uur per dag? 8)7

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Roozzz schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:46:
[...]

375 potjes in 7 dagen. Wow serious dedication. Dat is 4 uur per dag? 8)7
Wat minder maar idd wel intensief :P

Maar die Char Murat wil nog niet.. 9 battles, 11% victories en speel als een natte vaatdoek ermee :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Wel fijn dat je goed wordt beloond voor je moeite dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cheezus schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:23:
Wel fijn dat je goed wordt beloond voor je moeite dus :+
Ja super blij mee :+

Weet niet wat ik van de Murat moet vinden nog.. Ik houd wel van mags/autoreloaders, maar de reload voelt hier zo onwijs lang ten opzichte van mijn andere tanks met magazines.
De DPM is gewoon erg laag en je bent heel erg op je team aangewezen tijdens je reloads.
Je mobility is ook weer niet goed genoeg, ja 60 km/h topsnelheid maar hij is niet mobiel genoeg om snel weg te komen.
Ik kan er bijv. niet mee spelen als mijn TVP of Prog.46, deze tank vereist een andere stijl.

Maar goed, ik blijf oefenen om er achter te komen waar deze goed in is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Turbo'tje erop voor dat beetje meer mobiliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moechy schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 12:21:
Turbo'tje erop voor dat beetje meer mobiliteit?
Zit er al op ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Cheezus schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 17:29:
[...]

Je weet dat het geen marathons meer zijn (met heeel veeel XP grinden óf een specifieke prestatie leveren) maar het 'gewoon' een extra battlepass chapter is met exact dezelfde punten?
Je hebt alleen minder tijd om hem te voltooien t.o.v. een normale BP chapter maar je kan dus gewoon je daily missions en tier IV of hoger spelen om punten te halen.
Het is wel zo dat de meeste spelers niet tot lvl40 komen in 10 dagen maar dat is natuurlijk het verdien model: WG probeert je ver genoeg te laten komen zodat je het waard vind om gold uit te geven voor de resterende stages om voor 'weinig' een Tier IX premium te bemachtigen..
Ah, dat wist ik inderdaad niet. Maar dat onderstreept wel dat ik nooit iets aanklik van die battlepasses :X

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Zooo eindelijk alle 40 ook klaar pff, nu ff lange break van WOT, komt echt me neus uit haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Sircuri schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 14:43:
[...]

Ah, dat wist ik inderdaad niet. Maar dat onderstreept wel dat ik nooit iets aanklik van die battlepasses :X
Dat is zonde, de gewone Battle Pass levert genoeg interessante dingen op (bounty equipment, tokens voor tanks, crew members, 2d-styles, blueprints, credits, training books, boosters) zonder dat je er verder iets voor hoeft te doen. Het maakt ook niet uit of je ze afmaakt of niet, je krijgt alleen wat minder.
Gewoon aanklikken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik neem ook ff een pauze. Ik heb echt een haat/liefde verhouding met dit spel maar zit momenteel in een losing/nutteloze streak waardoor je op den duur alleen maar nog slechter gaat spelen. Ff aan de kant leggen dus, enkel jammer van die premiumdagen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Oh man wat een verademing was de Contender na die dramatische Conceiver :X

Toch vond ik die niet helemaal lekker spelen, en heb dan ook z.s.m. de Canopener unlocked (tracks/engine skipped, free XP gebruikt).

WAT. EEN. TANK.

Ik ben helemaal fan, hij speel echt fijn en ik heb het gevoel dat ik er iets mee kan. Het is nog vroeg, maar 5 battles, maar nu al een fijn gevoel. 60% wins, 80% survived, 90% hits en 4k dmg combined average, 1.1k blocked average is dit een betere start dan in welke tank tot nu toe.

Nu zsm die field mods unlocken, maar ik weet dat ik veel plezier aan deze tank ga beleven.

Moet nog wel even ontdekken tot welke afstand het Salvo relatief betrouwbaar is, was zuur om 2 shells flink naast een tank te zien vliegen :P

Pagina: 1 ... 82 ... 84 Laatste