Man gisteren echt een mega-frustrerende avond gehad.. NIETS lukte. Verschillende tanks gepakt en alles zat tegen. Rare misses (fully aimed die dan aan de buitenkant van de aimcirkel kwamen), shells die op de een of andere manier totaal niet naar de aimcirkel gaan (iets met hoogteverschillen), Rare bounces (op een fucking Progetto 46 met een Waffletrager) en al dat soort rariteiten. Ook veelal maps die niet mijn favoriet zijn.
Al met al een avondje om mijn rating omlaag te brengen
Gelukkig een paar redelijke games om rest te compenseren, maar was echt geen leuke avond. Dit was iig wel een hele fijne game,
/f/image/H5omkO1cKWnPHE23VhYTP5zu.png?f=fotoalbum_large)
Vooral omdat ik zowat de hele game met iets van 33% heb moeten doen na een lucky blindfire zonder gespot te zijn in de openingsfase.
Welke maps hebben jullie eigenlijk in de "Excluded Maps" staan? En waarom?
Ik heb zelf (even uit mijn hoofd), niet 100% zeker over de 2e:
Sand River: Vind dit een vervelende map, ik ga slecht op maps met veel golvend terrein (maar Prohorovka dan wel weer OK). Vind het in de woestijn lastig om goede posities te vinden en het is zoveel hulldown dat het met al die sterke hulldown tanks niet meer leuk is.
Overlord: Vind het hier ook lastig om hier posities te kiezen, ook hier veel hulldown wat ik irritant vindt.
Het ligt ook heel erg aan de tank welke map ik zou willen skippen, zou leuk zijn als je in de matchmaker 2 opties krijgt tussen maps ofzo
Omgekeerd van Excluded: wat zouden jullie (2) Preferred Maps zijn als dat een optie was?
Ik zou zelf kiezen voor:
Ensk: Lekker kleine map en ik vind de gevechten in de stad geweldig. Kom wel bijna nooit op het grasveldje.
Ruinberg of Siegfried Line: Ook stedenmaps met veel posities om vijanden te verrassen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Angeloonie op 11-03-2025 13:47
]