Dat niet alleen, ik ken een aantal marktplaatsen waar accounts tussen de $100 en $600 opbrengen. Een van die sites heeft nog een drukke handel ook.Cheezus schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:53:
Die elite ranks zeggen 0,niks. Elke bot kan XP farmen in een tankje en elite ranks halen, dat zegt niks over de skill van een speler.
Tier 1 spelers in een tier 10 tanknst6ldr schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:58:
[...]
Dat niet alleen, ik ken een aantal marktplaatsen waar accounts tussen de $100 en $600 opbrengen. Een van die sites heeft nog een drukke handel ook.
Dan kom je nog wel af en toe een tomaat tegen op Tier X maar zijn het in ieder geval niet complete teams
Ik lees op russische of chinese tanks schieten, en dan specifiek de brandstoftank, maar hoe ga ik in godsnaam een tank zo klaar voor mij krijgen om at te doen?
Zijn er nog andere manieren, of specifieke tanks of ammo waarmee dit makkelijker gaat?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Autoloaders zijn ook ideaal hiervoor
En als je daar geen zin in hebt, je kan de missie ook re-rollen
Cheezus schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 19:52:
Over het algemeen doet een groot (kaliber) kanon meer module damage dus meer kans op fik. Tanks in de zijkant raken doe je door te flankenMeer kans dus met een medium/light late game dan een Heavy in een hull-down lane.
Autoloaders zijn ook ideaal hiervoor
En als je daar geen zin in hebt, je kan de missie ook re-rollen
:strip_exif()/f/image/OjdQCWOFU8tbd7jcReADfalY.png?f=user_large)
Nope kan niet

Maar als ik dit bijv. met een Prog46 zou willen proberen kan dat, of met de FV4005 vanwege hoog kaliber ook?
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 08-01-2025 20:00 ]
:strip_exif()/f/image/okQ6sWCQ4OMef7mgK7rD2EU3.png?f=user_large)
Progetto zou prima moeten werken
Waar zie je dat?pns333 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:07:
Ow jee, zag net in mijn Battle Journey dat ik vorig jaar 8003 bomen omver heb gereden.
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Je kunt de missies re-rollen he.Angeloonie schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 19:40:
Ik moet een tank in de fik zetten voor de laatste challenge, hoe doe ik dat het beste?
Ik lees op russische of chinese tanks schieten, en dan specifiek de brandstoftank, maar hoe ga ik in godsnaam een tank zo klaar voor mij krijgen om at te doen?
Zijn er nog andere manieren, of specifieke tanks of ammo waarmee dit makkelijker gaat?
Anders lees je de post eronder
Challenges voltooid
Typisch gevalletje bot...
Sorry dat ik probeerde te helpen.Angeloonie schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:10:
[...]
Anders lees je de post eronder
Challenges voltooid
Maakt het grinden iets leuker.
1 battle gespeeld?FSXnoob schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:05:
Ben blij dat de activiteiten na morgen stoppen pff, was flink maandje, 30k credits verdient en shitload aan gold en bonds, ben nu ff klaar met WOT haha
Maar inderdaad, de bonussen zijn leuk, een paar nieuwe tanks gehaald maar het wordt wel weer tijd voor 'oude' teams/gameplay
Kan het zijn dat ik na aanschaf heb aangegeven dat de VII motor verkocht kon worden en dat het daar fout is gegaan (oude motor verkocht, nieuwe te zwaar --> geen motor)?
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Dat kan zeker. Eventueel nog equipment op gezet ook? Dit kan soms ook tot dit soort problemen leiden met de stocktracks.TheOmen schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:42:
Hmmm....vreemd geval. Heb hier een Tiger II in de garage met alles stock. Toch piept ie dat ie te zwaar is en kan ie niet gebruikt worden.....Wel de VIII motor al geresearched, maar nog niet gekocht/gemount.
Kan het zijn dat ik na aanschaf heb aangegeven dat de VII motor verkocht kon worden en dat het daar fout is gegaan (oude motor verkocht, nieuwe te zwaar --> geen motor)?
Ah, equipment weegt ook wat.....demount enMoechy schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:01:
[...]
Dat kan zeker. Eventueel nog equipment op gezet ook? Dit kan soms ook tot dit soort problemen leiden met de stocktracks.
Dank!
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Heeft iemand wat simpele tips om de tank beter heel te houden?
Black Prince proberen sidescrapen maar die word snel gepenned door al de gold ammo die rond je oren vliegt.
Mocht je btw nog een clan zoeken, stuur een Pb'tje naar @XGmode en dan kan je de Dutch Lions joinen
Neem een tank met goede concealment en verdiep je in spotting mechanics. Als ze je niet kunnen zien kunnen ze je ook niet schietenkenicky schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 16:48:
Mensen, sinds lange tijd speel ik weer world of tanks. heb een nieuwe PC die het beter trekt. Het lukt mij aardig om schade toe te brengen, alleen lukt de tegenstander dat bij mij ook. Het lukt mij maar niet om mijn tank heel te houden, hoe behouden ik ook speel. Ik speel met de Black Prince (7) of de T29.
Ok, ze kunnen je nog steeds schieten maar de kans dat ze raken of dat überhaupt proberen is een stuk kleiner.
Goed verdiepen in tank classes en onderscheid er van + hitpoints er van, hoe je de tank effectief moet/kan gebruiken. Heb je een TD waar je meer naar voren kan gaan of 1 waar je echt van achter moet spelen, hulldown posities opzoeken of meer sidescrapen etc. Eerst verdiepen in wat je hebt dus, hoe je het moet spelen, hoe je zwakke punten afdekt etc, dan kom je heel eindkenicky schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 16:48:
Mensen, sinds lange tijd speel ik weer world of tanks. heb een nieuwe PC die het beter trekt. Het lukt mij aardig om schade toe te brengen, alleen lukt de tegenstander dat bij mij ook. Het lukt mij maar niet om mijn tank heel te houden, hoe behouden ik ook speel. Ik speel met de Black Prince (7) of de T29.
en hier zie je hoeveel je er in totaal hebt gekapt: https://timber.wot-tools.dev/pns333 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:07:
Ow jee, zag net in mijn Battle Journey dat ik vorig jaar 8003 bomen omver heb gereden.
Beide zijn echt zo geweldig. Weet nog 1 van de eerste 5 potjes in de Concept 1B, deed ik gelijk 7.1K damageFSXnoob schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:15:
Ok KPZ 50t en Concept 1B heb ik net gekocht met bonds, en ik kan maar zeggen wow, die 2 zijn echt beesten

Veel sterkte, en vooral geluk jijElPaco schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 08:20:
Hoe lang ben je uiteindelijk bezig geweest in onslaught voor je ze kon kopen @FSXnoob ? Want als dat niet te lang is wil ik het misschien ook wel een kans geven.
Je hebt eerst de 10 potjes kwalificatie, die bepaalt in welke rang je instroomt, ik had 9/10 gewonnen dacht ik dus kwam aardig hoog bij brons binnen, hoefde volgens mij 250 punten maar tot silver-rank en klaar. Dus ik was er snel klaar mee, maar het is zoooooo frustrerend allemaal, soms speel je geweldig en verlies je, ben je dood in 10 seconde en win je. Ik wil de 114 SP2 super graag, maar no way dat ik van silver-naar hogere rang ga gamen voor de SP2, al gaven ze me 1000e erbij ik zou gek worden en het nog niet halen vrees ik.
Onslaught is een geestelijke marteling, als je geluk hebt als ik en hoog instroomt is het te doen, moet je van laag naar silver gaan good luck, geestelijk vooral

Het is dat ik de concept wel wil hebben, anders zou ik het niet eens spelen.
Een leak die zegt dat de WT auf E 100 “Phönix” in de auctions komt straks voor 30k gold...

[ Voor 3% gewijzigd door FSXnoob op 22-01-2025 11:11 ]
Signature van nature

Er zullen wel weer genoeg whales zijn die toeslaan...
Edit: Oh wacht, de whales hebben al toegeslaan.. 3000 verkocht voor 100k gold per stuk

[ Voor 39% gewijzigd door Cheezus op 22-01-2025 19:33 ]
Als je dat omrekent kom je op zo'n miljoen euro uit, zo uit m'n hoofd. Natuurlijk is het gros uit kerst lootboxes, maar toch, wat een heftig bedrag.Cheezus schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:30:
Nette prijs![]()
Er zullen wel weer genoeg whales zijn die toeslaan...
Edit: Oh wacht, de whales hebben al toegeslaan.. 3000 verkocht voor 100k gold per stuk
Nee nee, dit is geen WT auf E100, dit is een Phönix. Echt heel wat anders..FSXnoob schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:27:
Nieuw dieptepunt van WG, eerst beginnen met bz176 grap en dan 100k vragen voor een tank die van ons afgepakt was, en nu weer verkocht word 🙄
Maar lage streken inderdaad. Ik hoop van harte dat WG eens z'n best gaat doen om het spel speelbaar te maken voor nieuwe spelers om zo meer spelers aan te trekken, als ze vooral de bestaande playerbase gaan melken houdt het natuurlijk wel een keer op.
Ehm, is men niet al jaren bezig met zoveel mogelijk geld bij de spelers ophalen?Cheezus schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:24:
[...]
Nee nee, dit is geen WT auf E100, dit is een Phönix. Echt heel wat anders..
Maar lage streken inderdaad. Ik hoop van harte dat WG eens z'n best gaat doen om het spel speelbaar te maken voor nieuwe spelers om zo meer spelers aan te trekken, als ze vooral de bestaande playerbase gaan melken houdt het natuurlijk wel een keer op.
If you can see, look. If you can look, observe
Edit: en dan ineens gaat het lekker en zit je op 880 909 870 840

Oh kak, 16.000 bonds voor die Concept 1B, heb er 11.635

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 22-01-2025 23:11 ]
Ja, het zou toch een mooi gebaar zijn om diegene waarvan de tank werd omgeruild voor de Grille 15, deze weer mogen terugruilen. Ik zou dat graag doen. Mijn Grille 15 staat te verstoffen in de garage. Vind dat geen leuk ding. Die E100 had juist zo hoge fun-factor.FSXnoob schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:27:
Nieuw dieptepunt van WG, eerst beginnen met bz176 grap en dan 100k vragen voor een tank die van ons afgepakt was, en nu weer verkocht word 🙄
Signature van nature
Laat maar.. per ongeluk Improved equipment gekocht
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 24-01-2025 15:27 ]
Mijn favo tanks momenteel: E-50M, Prog.46, Obj. 277, T57 Heavy, GSOR1008.
Ik vind mobiele tanks fijn, en autoloaders of clips ook.
T10's die ik al heb verder: E100, IS7, M48, MVY, Conqueror, FV4005, Udes, Rino.
Ik zit te kijken naar bijv.:
- TVP T 50/51: 4 shot clip, 60km/h, redelijke damage en pen.
- Vz. 71 Tesák: Nieuw type tank, ben wel nieuwsgierig, en is mobiel.
- Canopener: Schijnt enorm OP te zijn nu.
- B-C 25t: want volgens mij altijd wel een goede tank, ook bijv. in andere gamemodes als Onslaught.
- Leopard: Lijkt op de E50M maar dan iets compacter?
- Prog. 65: Omdat dit een T10 Prog. 46 is? Of niet?
Wat zouden jullie op dit moment aanraden?
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 24-01-2025 14:29 ]
Tvp: erg fijne tank, mobiel snelle intra-clip en clip reloadAngeloonie schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:28:
Ik zit te kijken naar bijv.:
- TVP T 50/51: 4 shot clip, 60km/h, redelijke damage en pen.
- Vz. 71 Tesák: Nieuw type tank, ben wel nieuwsgierig, en is mobiel.
- Canopener: Schijnt enorm OP te zijn nu.
- B-C 25t: want volgens mij altijd wel een goede tank, ook bijv. in andere gamemodes als Onslaught.
- Leopard: Lijkt op de E50M maar dan iets compacter?
- Prog. 65: Omdat dit een T10 Prog. 46 is? Of niet?
Wat zouden jullie op dit moment aanraden?
Tesak: matige light, als je BRRRRT wil doen kun je beter bij de T9 (selma) blijven, dat is Tier for Tier de beste uit de lijn.
Canopener: Hoop geklaag vooraf, ik vind ze in randoms tot nu toe niet echt impressive. Als je iets snels zoekt kun je er in ieder geval bij wegblijven
Batchat: onlangs gebuffed en is nu een prima tank, kan goed invallen als light tank. Wel een stuk tragere intra-clip en clip reload dan bijvoorbeeld de tvp wat het lastiger maakt je clip effectief te gebruiken.
Leopard: een van de beste tanks. Lastig om het potentieel voluit te gebruiken maar ook als mindere god is het een goede tank. Centurion AX is recent ook gebuffed waarmee het een prima alternatief is, je ruilt voornamelijk snelheid in en krijgt er turret armor voor terug.
Prog 65: leuk op papier maar redelijk kapot generfd. Duidelijk de minste van het rijtje.
Dus: Leopard als je de beste wil, tvp als je de beste autoloader wil
TVP 50/51 it is!Cheezus schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:46:
[...]
Tvp: erg fijne tank, mobiel snelle intra-clip en clip reload
Tesak: matige light, als je BRRRRT wil doen kun je beter bij de T9 (selma) blijven, dat is Tier for Tier de beste uit de lijn.
Canopener: Hoop geklaag vooraf, ik vind ze in randoms tot nu toe niet echt impressive. Als je iets snels zoekt kun je er in ieder geval bij wegblijven
Batchat: onlangs gebuffed en is nu een prima tank, kan goed invallen als light tank. Wel een stuk tragere intra-clip en clip reload dan bijvoorbeeld de tvp wat het lastiger maakt je clip effectief te gebruiken.
Leopard: een van de beste tanks. Lastig om het potentieel voluit te gebruiken maar ook als mindere god is het een goede tank. Centurion AX is recent ook gebuffed waarmee het een prima alternatief is, je ruilt voornamelijk snelheid in en krijgt er turret armor voor terug.
Prog 65: leuk op papier maar redelijk kapot generfd. Duidelijk de minste van het rijtje.
Dus: Leopard als je de beste wil, tvp als je de beste autoloader wil
Gehaald en omdat ik 0 andere Czech tanks heb m'n Czech crew skill books meteen kunnen opmaken
Speelt heel erg fijn, en wat een bizar korte reload, effectief 5 sec per shell
Veel plezier ermeeAngeloonie schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 16:23:
[...]
TVP 50/51 it is!
Gehaald en omdat ik 0 andere Czech tanks heb m'n Czech crew skill books meteen kunnen opmaken
Speelt heel erg fijn, en wat een bizar korte reload, effectief 5 sec per shellBevalt nu al erg goed, maar is nog wel even wennen hoe ik hem precies inzet
Sowieso grind ik nog wel ff door met de churchill voor de chopper ook.
Doe wel vaak minimum 1000dmg met die churchill mede door de korte reload. Sidescrapen hiermee is echt een no-go, alles schiet er dwars doorheen en zeker met gold..
Anyways nu de vraag, is de black prince-lijn nog relevant nu je de double barreled lijn hebt ook?
Ik krijg het niet voor elkaar met die T50. Nauwelijks damage en te snel dood. Met de TVP heb ik met schikCheezus schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:05:
[...]
Veel plezier ermeeDe Skoda T50 is trouwens ook erg fijn, en T9 is iets comfortabeler spelen/wennen aan de tank. Zeker ook de moeite waard om te halen
De caernarvan, conquerer en s. conquerer zijn nog steeds top tanks. Van de double barreled lijn is alleen de Canopener top, maar vooral meer fool-proof. De s. conq is denk ik nog steeds beter in de handen van een goede speler.Moechy schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 19:14:
Ik heb ondertussen genoeg exp binnen voor de Black Prince.
Sowieso grind ik nog wel ff door met de churchill voor de chopper ook.
Doe wel vaak minimum 1000dmg met die churchill mede door de korte reload. Sidescrapen hiermee is echt een no-go, alles schiet er dwars doorheen en zeker met gold..
Anyways nu de vraag, is de black prince-lijn nog relevant nu je de double barreled lijn hebt ook?
Aah top, dan kan ik met plezier die 1,4 miljoen credits aan de black prince uitgeven 😅Cheezus schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:13:
[...]
De caernarvan, conquerer en s. conquerer zijn nog steeds top tanks. Van de double barreled lijn is alleen de Canopener top, maar vooral meer fool-proof. De s. conq is denk ik nog steeds beter in de handen van een goede speler.
Hoe dat precies? Beide zijn hulldown tanks, Canopener heeft betere power to weight ratio, hull armor en stats op het kanon. De Super Conqueror is recent generfed.Cheezus schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:13:
[...]
De caernarvan, conquerer en s. conquerer zijn nog steeds top tanks. Van de double barreled lijn is alleen de Canopener top, maar vooral meer fool-proof. De s. conq is denk ik nog steeds beter in de handen van een goede speler.
Ik zelf vind de SC geen slechte tank (die zijn er ook), maar ook niet echt competitief vandaag de dag. Alles wat een SC kan, kan de Canopener beter.
...
..
.
Yep, precies die kreeg ik dus
Leuk die Stone Sentinel, maar is in feite dus gewoon een Bisonte die ik al heb

Ja I know (althans, dacht dat ze geinspireerd waren op de bestaande maar met iets andere stats), maar precies degene die ik al heb krijg ik dan dubbelElPaco schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:26:
Het zijn allemaal 1:1 kopieën van tanks die er al zijn. SU-130PM, Kpz07, IS-3A, Progetto 46, Bisonte en nog eentje die ik vergeten ben
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 26-01-2025 19:31 ]
Astron RexElPaco schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:26:
Het zijn allemaal 1:1 kopieën van tanks die er al zijn. SU-130PM, Kpz07, IS-3A, Progetto 46, Bisonte en nog eentje die ik vergeten ben
Op zich zijn het allemaal wel goede tanks maar als je de normale al hebt is de reskin vrij nutteloos.
Zelf 'mis' ik de progretto nog in m'n garage maar hoef de lelijke re-skin nou niet persé.. verder heb ik alle andere tanks behalve de IS-3A al dus ook deze deal kan ik weer makkelijk voorbij laten gaan
Alleen de SFAC vond ik wel interessant, maar niet voor die prijs. Achja, misschien komt ie ooit als trade-in beschikbaar en kan ik weer voordelig een alpine tiger inleveren
De tank zelf is niet heel geweldig maar die 3D-skin ziet er wel vet uit

Reden genoeg om er zo nu en dan een potje mee te doen
[ Voor 16% gewijzigd door Cheezus op 02-02-2025 19:43 ]
25 van die boxes gekocht: Skoda T56 en AAT60 in de pocket. Precies de tanks die waar ik op hoopte
There, I fixed it
Over het algemeen is het een slecht idee om buiten de Holiday Ops lootboxes te kopen
Nu heb ik wel vrij veel moeite met Chimera Bloc 2 missie:
5 interne crits of crew injuries + 2k dmg
Die dmg is niet het punt, maar dat andere...
Arty schiet niet echt op, je doet wel veel crits op de tracks, maar die tellen niet.
HE met de Jap heavies werkt ook niet echt.
Zojuist weer een potje met de Kunze Panzer. Dan doe je 4k dmg, schiet je talloze keren in de achterkant van enemies, slechts 1 interne crit.
Tips?
Oh wacht, die heb je niet echt bij de duitsers/jappen.. misschien de Japanse Tier 7 med?
Die missie is vooral een rng-feestje. Tijd om Duitse mediums te grinden en deze missie gewoon aan te laten staan? Ik heb hem zo per toeval gehaald. In principe hoef je maar een keer een tank in de fik te zetten, zonder fire extinguisher of goede crew.Dweebus schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:23:
Vraagje... Ik heb me weer eens even aan de campaigns gewaagd.
Arty schiet niet echt op, je doet wel veel crits op de tracks, maar die tellen niet.
Zojuist weer een potje met de Kunze Panzer. Dan doe je 4k dmg, schiet je talloze keren in de achterkant van enemies, slechts 1 interne crit.
Tips?
If you can see, look. If you can look, observe
Gebruik hiervoor een arty.Dweebus schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:23:
Vraagje... Ik heb me weer eens even aan de campaigns gewaagd.
Tips?
Welke dan? En welke ammo kan ik dan het beste gebruiken?
Hummel is wel een goeie of als je echt sneller wil vuren maar kortere range is de FV304 of Bishop ook een goeie.Dweebus schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 03:17:
[...]
En als je echt toxic wil gaan, de leFH. (God ik haat dat ding..)
voor Bloc moet je een duitse arty spelen, T7 of hoger. Je wilt zo veel mogelijk targets schieten dus zo laag mogelijke reload. beste kun je de T9 met de stock gun pakken en HE schieten.Dweebus schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 03:17:
[...]
Net nog een potje gedaan... 14 crits, allemaal tracksVorst8 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:05:
[...]
voor Bloc moet je een duitse arty spelen, T7 of hoger. Je wilt zo veel mogelijk targets schieten dus zo laag mogelijke reload. beste kun je de T9 met de stock gun pakken en HE schieten.
Dan maar grinden met een medium, Chi-Ri of Panther.
Ok vervolg hierop: Dacht gisteren: doe nog even wat boxjes, en hoppa de Kpz. Erich Konzept I in de pocket.Angeloonie schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:24:
Zo even een staatslot kopen
25 van die boxes gekocht: Skoda T56 en AAT60 in de pocket. Precies de tanks die waar ik op hoopte
Wat ik begrijp is dat dit de Premium versie van de Leopard Pt. A is, dus als dit bevalt dan wordt de Leopard mijn volgende Techtree tank.]
Handig ook, kan mijn crew van de E50M er in slingeren dus meteen al flink skilled
Moet dat toch vaker doen met crews, gewoon wisselen. Maar vind dat geswap wat irritant dus doe normaliter iedere tank een eigen crew. Maarja dan duurt het vaak erg lang voordat een tank écht nuttig wordt.
Paar potjes in de AAT60 en Skoda T56 gedaan, AAT60 valt wat tegen, had meer van de turret armor verwacht. Ook de gun en snelheid vallen toch wat tegen.
De Skoda T56 speelt wel lekker, maar is wel wennen. Sowieso omdat ik soms vergeet dat ik een clip van 2 heb, maar ook omdat je echt samen met iemand moet spelen anders is die reload killing. Maar prima heavy en die turret is heerlijk om te bouncen.
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 10-02-2025 10:26 ]
Het duurde even voordat ik uberhaupt wist dat je crew zonder retraining e.d. naar een premium kon en weer terug, sindsdien doe ik niet anders
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Die 2 clicks kosten me nou ook niet echt veel moeite.. ik heb nog nooit mods gebruikt en heb ook helemaal geen zin om elke patch weer aan te moeten rommelen met het updaten van modsTTLCrazy schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:39:
Er is gewoon een mod die je crew automatisch wisselt naar de crew die de vorige battle heeft gespeeld. Ik begrijp ook niet dat ik streamers nog zo vaak zie aankloten met handmatig crews overzetten
Wat een leuke tank is dat zeg 😁
Goeie moneymaker en nog redelijk ok tegen tier 10.
Wow ok die heb ik nog gemistCheezus schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:29:
Je kunt je crew in 2 clicks overzetten: met de gewenste tank (zonder crew) actief, klik op crew actions, klik op return crew to vehicle.
Het duurde even voordat ik uberhaupt wist dat je crew zonder retraining e.d. naar een premium kon en weer terug, sindsdien doe ik niet anders
Stel ik heb de crew nu op de Erich zitten, dan wissel ik naar de E50M en klik ik dit knopje en klaar. Vervolgens naar de Erich en dan weer hetzelfde?
Dat zou het wel heel veel makkelijker maken en ga ik een aantal crews naar de barracks verhuizen
Ik heb veel Amerikaanse, Britse en Duitse premium en tech tree tanks, dus veel "dubbele" crews die ik dan niet nodig heb.
Als je die crew al in de E50M hebt gebruikt, hoef je hem maar 1 keer handmatig over te zetten naar de Erich. Speel 1 potje met die crew in de Erich en in vervolg kun je gewoon op de "Return crew" klikken.Angeloonie schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:29:
[...]
Wow ok die heb ik nog gemist
Stel ik heb de crew nu op de Erich zitten, dan wissel ik naar de E50M en klik ik dit knopje en klaar. Vervolgens naar de Erich en dan weer hetzelfde?
Dat zou het wel heel veel makkelijker maken en ga ik een aantal crews naar de barracks verhuizen
Ik heb veel Amerikaanse, Britse en Duitse premium en tech tree tanks, dus veel "dubbele" crews die ik dan niet nodig heb.
Die knop gaat uit van de crew die het laatst in die betreffende tank heeft gespeeld.
Zo kun je de crew dus heel snel switchen tussen, in jouw geval, E50M en Erich. (Werkt beide kanten op.)
Mocht je een keer een andere crew in de Erich willen trainen, dan zul je dus wel weer eerst het e.e.a. handmatig moeten doen.
Wow ok dat is idd erg makkelijk, ga het vanavond meteen proberenDweebus schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:36:
[...]
Als je die crew al in de E50M hebt gebruikt, hoef je hem maar 1 keer handmatig over te zetten naar de Erich. Speel 1 potje met die crew in de Erich en in vervolg kun je gewoon op de "Return crew" klikken.
Die knop gaat uit van de crew die het laatst in die betreffende tank heeft gespeeld.
Zo kun je de crew dus heel snel switchen tussen, in jouw geval, E50M en Erich. (Werkt beide kanten op.)
Mocht je een keer een andere crew in de Erich willen trainen, dan zul je dus wel weer eerst het e.e.a. handmatig moeten doen.
Had mij er misschien toch maar eerder in moeten verdiepen, te veel crew books verspild op dubbele crews
Het is wel beperkt tot tank in zelfde klasse/natie toch? Dus geen crew van m'n E-100 naar de Erich zeg maar.
Jawel toch?ElPaco schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:00:
Nee hoeft niet.
Had het net geprobeerd. De crew kan enkel naar Medium tanks van dezelfde tier gezet worden zonder negatieve impact.
Dat klopt niet..Moechy schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:22:
[...]
Jawel toch?
Had het net geprobeerd. De crew kan enkel naar Medium tanks van dezelfde tier gezet worden zonder negatieve impact.
Ik kan probleemloos tussen mijn E50 M (T10) en Kpz EK 1 (T9) wisselen.
Dat moet gewoon kunnen. Let er wel op dat je alleen de crew zonder penalty naar een premium tank kunt verplaatsen. Als je een crew getrained is op een premium tank krijg je wel een penalty als je deze naar een gewone tank verplaatst.Moechy schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:22:
[...]
Jawel toch?