[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 80 ... 85 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 14:03

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik had WOT een paar maanden niet opgestart en na de grote update was hij zgn de credentials kwijt.
Ik had mijn wachtwoord nog nooit veranderd dat is al 10 jaar hetzelfde.

Maar ik kon dus niet aanmelden en ook een email met een nieuw wachtwoord kwam niet aan.

Support gecontact. Het spul is geblokkeerd en ik moet bank afschrijven van jaren geleden naar ze sturen en mijn oude provider opgeven. Ik ben van bank gewisseld dus die gegevens heb ik niet meer. En mijn provider is al 15 jaar hetzelfde maar dat is volgens hun niet goed. Dus ik kan dag zeggen tegen mijn account.

Of zijn er mensen die weten wat ik nog kan doen ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:04
Lukt het ook niet om op via hun website in te loggen of jouw wachtwoord te resetten?
Heb je de spam folder bekeken?

https://eu.wargaming.net/personal/password_reset/

https://worldoftanks.com/...curity/unable-enter-game/

"If your account has been blocked, you will see a block notification with the reason for the block."

Ik vind het wel vreemd, had je geen MFA ingesteld en was je account gehackt? Waarom anders de boel blokkeren..

[ Voor 56% gewijzigd door XGmode op 08-10-2024 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-09 19:54
CORVETTE schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:01:
Ik had WOT een paar maanden niet opgestart en na de grote update was hij zgn de credentials kwijt.
Ik had mijn wachtwoord nog nooit veranderd dat is al 10 jaar hetzelfde.

Maar ik kon dus niet aanmelden en ook een email met een nieuw wachtwoord kwam niet aan.

Support gecontact. Het spul is geblokkeerd en ik moet bank afschrijven van jaren geleden naar ze sturen en mijn oude provider opgeven. Ik ben van bank gewisseld dus die gegevens heb ik niet meer. En mijn provider is al 15 jaar hetzelfde maar dat is volgens hun niet goed. Dus ik kan dag zeggen tegen mijn account.

Of zijn er mensen die weten wat ik nog kan doen ?
Ik heb zelf weleens problemen met m'n 2FA gehad. Die hebben ze voor mij toen uitgeschakeld nadat ik wat vragen had beantwoord en screenshots had doorgestuurd van m'n laatste aankopen in de premium shop. Ik moest geen bankafschriften sturen, de screenshots van de e-mails waren voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

XGmode schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:31:
Lukt het ook niet om op via hun website in te loggen of jouw wachtwoord te resetten?
Heb je de spam folder bekeken?

https://eu.wargaming.net/personal/password_reset/

https://worldoftanks.com/...curity/unable-enter-game/

"If your account has been blocked, you will see a block notification with the reason for the block."

Ik vind het wel vreemd, had je geen MFA ingesteld en was je account gehackt? Waarom anders de boel blokkeren..
Nee, dat kan niet. Ik kreeg er geen melding bij . Er gebeurd domweg niets.

Ik ben dus van bank geswitched een tijdje terug. Ik ga de oude bank eens bellen of ze nog de gegevens hebben. Maar ik vind dit te zot voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Nog steeds zijn ze ontzettend onbehulpzaam.

Bank informatie doorgestuurd. Maar nu moet ik nog mijn oude provider weten.

Ik heb bij mijn weten altijd dezelfde gehad. Ik dacht ik kijk gewoon bij 2013 naar wat de bankafschriften gingen.
Maar dat is al veel te oud.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Hebben ze inmiddels ook een reden opgegeven waarom je account geblokkeerd is?
Is jouw mailadres ook gewijzigd in jouw account (dat moeten ze kunnen zien), als dat niet zo is dan kunnen ze toch een pw reset uitvoeren en een SMS / mail sturen met tijdelijk wachtwoord?
Dat je bankgegevens kunt aanleveren lijkt mij ook al bewijs genoeg, dat krijg je niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:40
Ik vind het eigenlijk vreemd dat je bankgegevens moet aanleveren.. als je nu volledig F2P bent, wat dan?

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

als je F2P bent dan ben je gewoon het bokje.

Ik heb nog steeds niets gehoord van ze. Reden mij volledig onbekend. Kwam na een grote update waarbij ook de game-center is geupdate.

Denk dat ik als laatste red poging maar een nieuw call aanmaak misschien krijg ik dan wel medewerkers die wat beter meewerken.

Ik speelde afgelopen jaren maar zo af en toe maar ik mijn account bevat toch best veel en is veel tijd in gaan zitten en dan is het toch shit. Ik ga zeker niet opnieuw beginnen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
CORVETTE schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:44:
als je F2P bent dan ben je gewoon het bokje.

Ik heb nog steeds niets gehoord van ze. Reden mij volledig onbekend. Kwam na een grote update waarbij ook de game-center is geupdate.

Denk dat ik als laatste red poging maar een nieuw call aanmaak misschien krijg ik dan wel medewerkers die wat beter meewerken.

Ik speelde afgelopen jaren maar zo af en toe maar ik mijn account bevat toch best veel en is veel tijd in gaan zitten en dan is het toch shit. Ik ga zeker niet opnieuw beginnen meer.
Nee dat snap ik, ik ben ook nog niet zo heel ver maar helemaal opnieuw beginnen, pff nee.

Je verzamelt toch wat credits en tanks over de jaren heen.

Maar ik blijf het raar vinden dat ze je bankgegevens vragen..

[ Voor 4% gewijzigd door Moechy op 16-10-2024 05:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik had een zo'n gevoel dat ze mij niet echt serieus namen.
Fouten aannames ( zou zgn geen toegang hebben tot mijn eigen email onder andere ) en niet erg behulpzaam.

ik hoopte dat dat iemand anders of dat ik een hoger iemand kan krijgen.

Ik heb meerdere cases gewoon aangemaakt in de hoop dat ik iemand trof die wel netjes wilde helpen.

En na poging 4 had ik ene Emma en die vroeg niet eens de bank gegevens maar die vroeg gelijk wat mijn 06 was zodat ze het account
daarop kon koppelen en resetten. Na een paar mailtjes gewoon weer in het spel.

Ik had het al bijna opgegeven en dan is het toch fijn dat je er iemand is die je wel gewoon helpt.

Bedankt Emma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Aah kijk, soms een goede werknemer treffen kan wonderen doen.

Mocht je nog een Clan zoeken, die vzn XG-mode kan wel actieve gezellige leden gebruiken. 😅😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
CORVETTE schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:06:

Ik heb meerdere cases gewoon aangemaakt in de hoop dat ik iemand trof die wel netjes wilde helpen.
En na poging 4 had ik ene Emma en die vroeg niet eens de bank gegevens maar die vroeg gelijk wat mijn 06 was zodat ze het account
daarop kon koppelen en resetten.
Mooi dat het gelukt is!
Wel heel raar dat het zoveel uitmaakt wie aan hun kant jouw helpt.. goed om te weten.
Moechy schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:25:
Mocht je nog een Clan zoeken, die vzn XG-mode kan wel actieve gezellige leden gebruiken. 😅😁
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Al een maandje niet gespeeld vanwege interesse in een ander spel, maar nu is er nogal wat veranderd aan mijn view. Ik speel vanilla en ik zie opeens kapotte tanks in mijn main view staan op bijvoorbeeld 75%, op de minimap zijn ze wel weg.

Ook maak ik treffers op een tank, maar het % blijft vrolijk op hetzelfde getal staan.

Al gezocht in mijn settings, maar kan de juiste tab/vinkje niet vinden, heeft iemand raad?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:15
Reddit staat er vol mee, lijkt vooral te komen door restanten van oude mods of een overlay tool (overwolf wordt vaak genoemd).
Dus tools die iets in screen laten zien uitzetten/verwijderen en/of een clean install van WoT zou het moeten fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Zou het modmapje en de cache folder leegmaken ook niet helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
C:\Games\World_of_Tanks\res_mods\1.26.1.1\scripts\client\gui\mods\mod_ow.pyc and delete mod_ow.pyc

overwolf veroorzaakt dit, die blijft mod_ow.pyc herinstaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Fredo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-09 11:50
Vraagje.
Ben ik nou de enige die compleet kapot geschoten wordt terwijl ik echt achter 2 bushes zit met 1018 verborgenheid en zelf nog niet geschoten heb, door tanks die ik niet eens kan zien? Steeds vaker? Heb van de week Dakilzor over een cheat genaamd "Tundra" gezien. Begin te geloven dat die steeds vaker gebruikt wordt. Iemand daar ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Niet echt.. los van de occasionele blind shot in een 'standaard' bosje heb ik niet echt het idee dat ik regelmatig beschoten wordt zonder gespot te zijn.
Die cheat werkt door een speler/bot in de tegenpartij zijn client info door te geven aan de cheater en is dus best lastig te gebruiken: je moet een 2e account hebben, tegelijkertijd op battle klikken en hopen dat je hulpaccount in dezelfde battle én in het team van de tegenstander komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moechy
Denk eerder blind shots of permanent spotted zonder dat je het door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
106e uitgegeven voor 80 boxes, en tot mijn grote verbazing echt alle tanks gekregen, op de Squall na maar speel toch geen lights dus prima, ik zit weer goed tot volgend december, qua gold en alles nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik had ook 80 boxes gehaald, mis de contradictious en de BZT-159. Nog 1 box voor een gegarandeerde drop dus ik ben benieuwd welke het wordt uit de gratis box van de adventskalender :)

Had jij niet zo'n beetje alle premiums in je collectie of was dat een andere tweaker?
Je moet de verzameling dan natuurlijk wel compleet houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Hier zijn de boxes illegaal 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Dat is zonde, de kerstlootboxen hebben veruit de beste value for money binnen WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
België heeft het afgeschaft omdat dat online gokken zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30

TTLCrazy

Listen to Frankie

Meh, 160 boxes en alle tanks weer gehaald. Na 80 had ik er 3 geloof ik en wilde ze toch allemaal hebben. Vind het prima, ik speel het spel zo vaak dat ik het waard vind ondanks dat het best veel geld is. Maar zoals al gezegd, deze boxes representeren de beste waarde van de hele shop bij WG.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Enige waar ik als gevolg dus in investeer zijn premium dagen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:18
Moechy schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:13:
België heeft het afgeschaft omdat dat online gokken zou zijn.
Je kan nog wel boxes gegifd krijgen van vrienden toch? Als je Nederlandse vrienden in wot hebt is dat een manier om ze alsnog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Hunter98X schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:33:
[...]

Je kan nog wel boxes gegifd krijgen van vrienden toch? Als je Nederlandse vrienden in wot hebt is dat een manier om ze alsnog te krijgen.
Zou kunnen, dat weet ik niet zeker.

Ik kan er alleszins wel op klikken maar krijg dan de melding dat ze in mijn land niet beschikbaar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 05:16

StarWing

Huh ?!?

^^ Of een WoT account laten aanmaken door een NL GoT-er :) Zo doe ik het al jaren.
Ik koop boxes op de NL account en gift ze naar mijn main account.

[ Voor 29% gewijzigd door StarWing op 08-12-2024 08:12 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:18
Moechy schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:53:
[...]

Zou kunnen, dat weet ik niet zeker.

Ik kan er alleszins wel op klikken maar krijg dan de melding dat ze in mijn land niet beschikbaar zijn
Wil je er best bij helpen als je ook boxjes wilt, stuur maar een DM bij intresse :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:37
Sinds een klein jaar weer een paar potjes gespeeld, maar er is toch een hoop veranderd.

De gehele garage lijkt op een Intertoys en tot zover heb ik een hond gevoerd, een zonnebril gekocht van Jason Statham en ik hem een kat op een automatische stofzuiger een rondje zien rijden.

En dit is geeneens een troll-reactie :')

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Tja, dat is nou eenmaal de traditionele holiday ops. Kom over een maandje terug en alles is weer normaal.
Als je gewoon een potje wil spelen kun je dat allemaal negeren en gewoon op battle klikken, dan is er niks meer aan de hand :p

Als je nog wat tanks of credits wil grinden is dit echter de ideale periode, standaard credit/XP bonussen en een hoop simpele daily missies voor nog meer rewards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Inderdaad dit is de beste periode om meer bang-for-buck uit je potjes te halen.
Zoala Cheezus al aangaf zijn er veel dagelijkse missies die redelijk simpel zijn om te halen. En als ze echt te moeilijk zijn kan je ze ook nog eens refreshen (1missie om de 4u)

Maar ik snap inderdaad dat als je een tijdje weg bent geweest en je nu terugkomt dat het enorm veel lijkt. Dit had ik ook na een pauze van 5 a 6 jaar. Ondertussen ben ik het al terug gewoon geworden, af en toe krijg ik wel nog ergens een pop-up of melding van iets dat ik dan niet meteen kan linken van waar dit komt

@BakkerM mocht je trouwens nog een clan willen joinen, geef maar een PB-tje naar mij of naar XG-mode. We zoeken bij Dutch-Lions altijd wel nieuwe mensen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Moechy op 11-12-2024 06:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:37
Cheezus schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:33:
Tja, dat is nou eenmaal de traditionele holiday ops. Kom over een maandje terug en alles is weer normaal.
Als je gewoon een potje wil spelen kun je dat allemaal negeren en gewoon op battle klikken, dan is er niks meer aan de hand :p

Als je nog wat tanks of credits wil grinden is dit echter de ideale periode, standaard credit/XP bonussen en een hoop simpele daily missies voor nog meer rewards :)
Ja oke maar het is wel een hele kermis geworden. Meer is niet altijd beter, maar dit volgt wel de maatschappelijke gekte schijnbaar.
Moechy schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:05:
Inderdaad dit is de beste periode om meer bang-for-buck uit je potjes te halen.
Zoala Cheezus al aangaf zijn er veel dagelijkse missies die redelijk simpel zijn om te halen. En als ze echt te moeilijk zijn kan je ze ook nog eens refreshen (1missie om de 4u)

Maar ik snap inderdaad dat als je een tijdje weg bent geweest en je nu terugkomt dat het enorm veel lijkt. Dit had ik ook na een pauze van 5 a 6 jaar. Ondertussen ben ik het al terug gewoon geworden, af en toe krijg ik wel nog ergens een pop-up of melding van iets dat ik dan niet meteen kan linken van waar dit komt

@BakkerM mocht je trouwens nog een clan willen joinen, geef maar een PB-tje naar mij of naar XG-mode. We zoeken bij Dutch-Lions altijd wel nieuwe mensen. :)
Zit sinds jaar en dag bij GoT :Y)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Is GoT nog actief dan? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:39
Ik heb een jaar of 5 terug mijn account verkocht (al zat daar maar een paar honderd euro in sinds 2014, niets vergeleken met de "whales" die ik hier aantref) , maar heb mijn secundaire FreeToPlay account aangehouden.

Ik log dus 1 (of 2) keer per jaar in om de free goodies binnen te harken. Echt bizar hoeveel je kunt, zonder geld uit te geven tegenwoordig. Ik heb meerdere tier 7 en 8 premiums (gekocht met tokens, bonds en de black market veiling) en een vrij breed gevulde garage. Nog nooit ook maar een euro uitgegeven aan dit account.

Dit jaar is er wat mis gegaan, want ipv de gebruikelijke "2 potjes en tot volgend jaar" speel ik nu al 5 dagen op rij :P

Ik heb voor old time's sake de Tiger I gegrind en ben aan de "nieuwe" Japanse heavy line begonnen. Vanwege die Back in action missies (die stapelen ook egwoon elk jaar op) heb ik ook een hele rits kortingen en rental premiums van de laatste 3 nieuwe lines. Ik vlieg gewoon door de techtree.

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 13-12-2024 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
FSXnoob schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:08:
70k battles en dit is nieuw, ik heb alles vrijgespeeld bij de M6 in de garage, maar ik kan de suspension niet selecteren dus ook niet de beste turret en gun, wat is dit voor vaags?

[Afbeelding]
Oprechte vraag: HOE kun je zo extreem veel bonds, gold etc.vergaren? Vooral die bonds, die zijn toch heel zeldzaam, tenzij je non stop clan wars en tier X events speelt en een pro player bent? En waarom heb je ze niet uitgegeven? Of komt dit door lootboxes? Dan moet je daar wel duizenden euro's in hebben gestopt zeg _/-\o_

Op een bepaald moment heb je toch *alles* al wat je nodig hebt, waarom dan toch blijven kopen?

Zo te zien kun je al je tanks uitrusten met OP bonds equipment!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:49

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:12:
[...]

Oprechte vraag: HOE kun je zo extreem veel bonds, gold etc.vergaren? Vooral die bonds, die zijn toch heel zeldzaam, tenzij je non stop clan wars en tier X events speelt en een pro player bent? En waarom heb je ze niet uitgegeven? Of komt dit door lootboxes? Dan moet je daar wel duizenden euro's in hebben gestopt zeg _/-\o_

Op een bepaald moment heb je toch *alles* al wat je nodig hebt, waarom dan toch blijven kopen?

Al in geen tijden ingelogd en al jaren geen euro gespendeerd. Maar ik hoverde ook altijd ergens tussen de 20k-50k bonds en 50-100mil credits. Gold stabiel op ~600 :+ Wat dan even dipte bij die 1-dag-sale acties van tanks. Daar deed ik helemaal niets voor, anders dan met enige regelmaat premiums en hoofdzakelijk tier10 spelen. Je krijgt over het jaar verspreid best wel wat gratis premiumdagen en boosters...

Ik heb nog nooit clan wars gespeeld en was zeker ook geen pro. Wel ruim bovengemiddeld. Dat is kennelijk al genoeg om de game economy te verkloten.

Food, bond equipment, een gezonde hoeveelheid gold om te schieten, allemaal geen probleem... The game is broken.

[ Voor 4% gewijzigd door Roozzz op 13-12-2024 11:23 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Roozzz schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:21:
[...]

Al in geen tijden ingelogd en al jaren geen euro gespendeerd. Maar ik hoverde ook altijd ergens tussen de 20k-50k bonds en 50-100mil credits. Gold stabiel op ~600 :+ Wat dan even dipte bij die 1-dag-sale acties van tanks. Daar deed ik helemaal niets voor, anders dan met enige regelmaat premiums en hoofdzakelijk tier10 spelen. Je krijgt over het jaar verspreid best wel wat gratis premiumdagen en boosters...

Ik heb nog nooit clan wars gespeeld en was zeker ook geen pro. Wel ruim bovengemiddeld. Dat is kennelijk al genoeg om de game economy te verkloten.

Food, bond equipment, een gezonde hoeveelheid gold om te schieten, allemaal geen probleem... The game is broken.
Hmm, zal eens opzoeken waar je allemaal bonds voor krijgt dan, naast de eindejaars reward for loyal service blabla... Bonds is dan het enige waar ik weinig van heb op mn free account, maar dan ws. vanwege het lage aantal games en het feit dat ik er een o.a. Black Dog van heb gekocht 2 jaar terug oid..

Ok en ik heb geen gold, maar imho is gold ook waardeloos, waar heb je dat voor nodig?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdkBV9zN-PMdQr87naojgC9cmIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oIbpPxIVRx5UtQrEVGQ0qplC.jpg?f=fotoalbum_large

Even als voorbeeld: gewoon op een gratis account 20k XP gegrind (voor het unlocken van de modules van de Tiger) erbij in 1 potje! Na een jaar afwezigheid had ik uiteraard een lading premium account dagen erbij, reserves aangezet (ook die van mn slapende oude clan) en volgens mij heb ik nog een berg van die x5 xp missions van eerdere (amazon Prime drop?) pakketten...

Het is echt super easy om progressie te maken tegenwoordig... Al is het wel lastig dat ik constant tanks tegenkom die ik niet ken... premiums met OP armor en dikke alpha dmg schijnt nog steeds de norm te zijn, alles om de tomaten hun geld te laten spenderen _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door _Anvil_ op 13-12-2024 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Wat me tegenwoordig wel enorm opvalt is dat WoT enorm snel is..

Meeste matches zijn echt turbomatched.

Over in +-4 minuten vaak met potjes als 3-15 verlies etc..

Heb echt soms de indruk dat het hele spel gewoon kapot is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 15:44

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik denk dat ik voor het eerst dit jaars lootboxes gebeuren oversla. Heb nog genoeg gold en premium over van vorige jaar. Nieuwe tanks trekken me niet, en ben ook geen verzamelaar. Speel ook een stuk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 05:16

StarWing

Huh ?!?

Ik doe ook geen lootboxes meer. Speel wel nog regelmatig, maar de RNG is killing.
Soms even snel een potje tussendoor, maar als ik merk dat de RNG niet meezit is, is het al snel alt+F4

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik probeer het vol te houden maar het voelt echt alsof het spel me weg wilt houden haha.

12 potjes gespeeld. 2 gewonnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
_Anvil_ schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:25:
[...]

Hmm, zal eens opzoeken waar je allemaal bonds voor krijgt [...]

Ok en ik heb geen gold, maar imho is gold ook waardeloos, waar heb je dat voor nodig?
Bonds voor Tier X en Tier IX premium tanks. Verder heb je ze soms bij de daily missions (met premium dagen sowieso de 3e missie) en bij alle events zitten doorgaans wel bonds als reward.

Er zijn een paar tanks die de moeite waard zijn voor bonds, verder gebruik ik het alleen voor equipment. Full bond equipment gaat richting de 15K per tank, met 10-tallen tanks die ik regelmatig speel ben je dus zo door 120k bonds heen.. en dan heb ik nog meer dan 100 tanks in de garage staan die ik zo nu en dan uit de mottenballen haal :+

Gold gebruik ik voor de premium battlepasses, daar krijg je ook weer een hoop credits, bonds, bounty equipment en tokens voor nieuwe tanks bij..
Tenslotte heb ik een paar keer de trade-ins gebruikt: in de bond shop een alpine Tiger kopen en die inruilen voor een premium tank die je wel wil voor minder :p

Maar als casual zo nu en dan gamer? Dat gaat inderdaad prima f2p en het spel is gelukkig niet pay 2 win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Niet pay2win?

Hoezo rijdt het dan zelfs in de lage tiers vol met OP premiums die constant met goud schieten? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 09:40
Moechy schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:25:
Ik probeer het vol te houden maar het voelt echt alsof het spel me weg wilt houden haha.

12 potjes gespeeld. 2 gewonnen..
Ben na 6 potjes gestopt.
Je hebt van die dagen, dat werkelijk waar niets lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
pns333 schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:12:
[...]

Ben na 6 potjes gestopt.
Je hebt van die dagen, dat werkelijk waar niets lukt.
Inderdaad. Helaas heb ik er al de hele week last van 😅
Het is dat ik nog premium dagen en de adventkalender heb lopen, anders skipte ik het weer voor een tijdje vrees ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Moechy schreef op maandag 16 december 2024 @ 19:55:
Niet pay2win?

Hoezo rijdt het dan zelfs in de lage tiers vol met OP premiums die constant met goud schieten? 😅
Over het algemeen winnen die niet, die zijn gewoon pay 2 be een beetje minder noob.
Met bijvoorbeeld die Tiger I kun je prima winnen zonder 1 gold round te schieten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2k5RtWsOf_2pntpXesR9707g96g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fKElTS1Dzuo8LFvaqjWgMpL2.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
90% is het vooral een skillissue bij mij inderdaad.
Ik ben bv totaal niet goed met de Tiger 1, heb de indruk dat zo wat alles los door mij schiet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Dat klopt ook wel zo ongeveer. Voor de Tiger maakt het niet uit of ze gold of gewone ammo schieten :+
Als je hull-down heavy wil spelen is het niks maar als support/sniper/spotter/farmer doet ie het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Cheezus schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:42:
Dat klopt ook wel zo ongeveer. Voor de Tiger maakt het niet uit of ze gold of gewone ammo schieten :+
Als je hull-down heavy wil spelen is het niks maar als support/sniper/spotter/farmer doet ie het prima.
Ja als ik dan eens Toptier ben, word ik vaak zelf gefarmed met dat ding.

Voel me altijd een kartonnen doos 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Moechy schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:51:
[...]

Ja als ik dan eens Toptier ben, word ik vaak zelf gefarmed met dat ding.

Voel me altijd een kartonnen doos 😅
Bij de Tiger I draait het om voorzichtig spel met je perfecte gun en als je dan end game up close moet komen, dan zijn je 1600hp je armor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moechy
_Anvil_ schreef op maandag 16 december 2024 @ 23:07:
[...]

Bij de Tiger I draait het om voorzichtig spel met je perfecte gun en als je dan end game up close moet komen, dan zijn je 1600hp je armor ;)
Iets meer op de backline spelen dus. Sommige potjes wel lastig als je vaak de voordehand liggende heavy flank alleen hebt 😅

Had laatst op overlord wel een mooi potje.
Kon de hele doos verstoppen en enkel met de turret boven komen, die bouncede nog redelijk veel en zo toch 2k dmg kunnen doen.

Laatst had ik met dr Strv 74 echt een goed potje, 2,3dmg in een Tier6 vond ik voor mezelf echt goed 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weer eens begonnen met spelen nu met de events, en een "verloren" tank opnieuw gevonden, de Obj. 277. Tot nu toe weinig mee gespeeld maar moet zeggen dat ik toch wel gecharmeerd raak van dat ding.
Net een van mijn beste battles ooit gehad (misschien niet qua dmg maar wel qua gevoel achteraf). Helaas nog niet voldoende voor de Mastery badge 8)7
7 kills, waarvan de laatste het mooiste was, een WT auf Pz IV geramd :D
Maar gewoon algemeen een fijne battle, op de juiste momenten de juiste keuzes gemaakt en geanticipeerd, hierdoor mijn teamgenoten kunnen redden (werden gesandwiched).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XW6iFRaAJGgQjFUNjQKWj2DgJvM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m83cGx7ZvMXve6DMDkgoc2Kt.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R7GWvoLE8uCq-GyZ5T_gyp_twKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nFqTgCgBguINTeWGIVYB65JU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 19-12-2024 08:58 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:50
Dat kan je soms zo hebben. Gisteravond heb ik 5 games gespeeld, waarvan 4 verloren. Maar de laatste was echt zo'n heerlijke battle waarmee je met een tevreden gevoel het spel kan afsluiten. :)

• Moechy
Gisteren was voor mij ook een uitzonderlijke dag. 9 battles waarvan 7 gewonnen. Dan afgesloten op een hoogtepunt en iets anders gegamed.
Ff nog een uurtje gespeeld daarna. Alles verloren 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
_Anvil_ schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:12:
[...]

Ja goede vraag, veel sparen, veel verdienen met T9 en 10 tanks, alle daily dingetjes doen en dan op t eind ook bonds pakken, en ja veel sparen.. Sta nu op 138k bonds dacht ik, maaaaaaar, ik ga nu echt shoppen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 13:04

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Cheezus schreef op maandag 16 december 2024 @ 21:31:
[...]

Over het algemeen winnen die niet, die zijn gewoon pay 2 be een beetje minder noob.
Met bijvoorbeeld die Tiger I kun je prima winnen zonder 1 gold round te schieten:
[Afbeelding]
Mja, eerlijkgezegd heb ik dit resultaat in de Tiger 1 10 jaar geleden gehaald. Denk dat het anno 2024 lastiger is met al die prem Tier 8s die je het water uitblazen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D4Er1UhZvQfvqegrox4DfwJQrZk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hdcN0sXvJ5YEwMENcxnBnpsu.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Edmin schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 10:51:
[...]

Mja, eerlijkgezegd heb ik dit resultaat in de Tiger 1 10 jaar geleden gehaald. Denk dat het anno 2024 lastiger is met al die prem Tier 8s die je het water uitblazen.
[Afbeelding]
Zo lang speel ik het spel nog niet, mijn resultaten zijn dus van afgelopen jaren en het is nog steeds een top ding.

Zo zijn er nog wel meer tech-tree pareltjes gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Morgen een spannende ''2025 aankondiging'' over het WOT pad wat ze gaan volgen, ben benieuwd... Mijn pad is minder geld uitgeven er aan, Na 125 premiums die ik heb dacht ik, valt het kwartje nu pas, alleen geld uitgeven eenmalig in december en rest niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Volgens mij gaan ze Tier 11 introduceren.

Het spel is wel enorm hard veranderd. Ik speelde het van 2013 geloof ik.

Toen kon je met een tier 5 nog een tier 10 tegenkomen.
Zat je daar met vk30.02 tegen een Maus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Moechy schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:03:
Volgens mij gaan ze Tier 11 introduceren.

Het spel is wel enorm hard veranderd. Ik speelde het van 2013 geloof ik.

Toen kon je met een tier 5 nog een tier 10 tegenkomen.
Zat je daar met vk30.02 tegen een Maus..
Reed er toen al een Maus rond? :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Sircuri schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 20:35:
[...]

Yip, dit was als ik het goed heb de toptank in de tiger lijn, als ik mij niet vergis.

Is ook alweer 11 jaar geleden ondertussen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 13:04

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Cheezus schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:31:
[...]

Zo lang speel ik het spel nog niet, mijn resultaten zijn dus van afgelopen jaren en het is nog steeds een top ding.

Zo zijn er nog wel meer tech-tree pareltjes gelukkig :)
Ben benieuwd. De Tiger was mijn meestgespeelde tank, totdat de Bourrasque dat dit jaar inhaalde. Misschien toch nog eens uit de schuur halen dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:31
Sircuri schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 20:35:
[...]

Wel een van de oudste tanks in de game toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBz-DsMs7aZfl93hmIxLYEr8Xtk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GRwGKlon4HnLjr6GmNhwAqWC.jpg?f=fotoalbum_large

Vroeger toen arty tot tier 8 ging en tanks nog rupsen hadden in plaats van wielen en raketten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
FSXnoob schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:53:
Morgen een spannende ''2025 aankondiging'' over het WOT pad wat ze gaan volgen, ben benieuwd... Mijn pad is minder geld uitgeven er aan, Na 125 premiums die ik heb dacht ik, valt het kwartje nu pas, alleen geld uitgeven eenmalig in december en rest niet meer.
Ze gaan eindelijk de Type 5 buffen :+

Tier XI geloof ik nog niet zo in, dan heb je 10-tallen doodlopende tech-tree lijnen óf ze moeten in één keer zoveel tanks toevoegen. Veel tanks hebben überhaupt geen opvolger omdat het concept heavy/medium/light/TD niet meer bestond na het huidige tijdperk van tanks.

Laat ze maar eens de huidige basis verbeteren: meer open maps, vaker kleine rebalances van tanks, betere matchmaking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Artemiev schreef op zondag 22 december 2024 @ 09:28:
[Afbeelding]

Vroeger toen arty tot tier 8 ging en tanks nog rupsen hadden in plaats van wielen en raketten. :D
Is je 250k gold inmiddels al op? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
[Afbeelding]

En dat was al moderner want toen was USA er al. :p

Als ik net begon was het enkel USSR en Duitsland.

Was wel vergeten dat het een waterval-schema was de techtree.

Toen duurden de potjes wel veel langer ipv nu die 3 a 5 minuten turbopotjes waar een heel team gerushed werd.

Goldammo werd toen nog echt betaald met gold 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
[Afbeelding]

Zo'n verticale tech-tree is eigenlijk wel veel overzichtelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
GT-R schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:38:
[...]

Zo'n verticale tech-tree is eigenlijk wel veel overzichtelijker.
Ik denk dat er nu teveel tanks in de game zitten om zo iets te hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Die recources die je verdient met het event nu, kan je daar nog wat mee? Ik heb alles al uitgespeelt en ondertussen en vrijgegeven en bijna 30k aan dat spul, maar kan er blijkbaar niks mee verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
FSXnoob schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:05:
Die recources die je verdient met het event nu, kan je daar nog wat mee? Ik heb alles al uitgespeelt en ondertussen en vrijgegeven en bijna 30k aan dat spul, maar kan er blijkbaar niks mee verder
Je kan er in de winkel skins mee kopen voor je tanks.

Je hebt een aparte winkeltab voor het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
FSXnoob schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:05:
en je kunt ze omzetten in muntjes voor de gift terminal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Vorst8 schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:29:
[...]

en je kunt ze omzetten in muntjes voor de gift terminal
Als je alle skins al hebt (of gewoon niet wil omdat ze fugly zijn) is dat het enige wat je er mee kunt doen inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Cheezus schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:32:
[...]

Als je alle skins al hebt (of gewoon niet wil omdat ze fugly zijn) is dat het enige wat je er mee kunt doen inderdaad :)
Fugly of niet. Ze geven 2 tot 4% camo.
Dan maar meer camo met een fugly skin 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Op een gegeven moment heb je zoveel skins/camo dat je alleen toffe op je tanks hoeft te zetten :)
Omdat ik zoveel lelijke skins heb dat het lastig is om degene die je zoekt te vinden heb ik alle Tier 1/2/3 tanks maar gekocht en daar een lelijke skin op gezet. Low Tier lootbox tankjes en rentals zijn daar ook geschikt voor :+

Helaas is die grote aankondiging van ze weer niet dat je skins kan verkopen/verwijderen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Ik hoop dat de aankonidiging een remake is van hun matchmaking. Die +2 is kapot door bepaalde premiums..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
Moechy schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:45:
Ik hoop dat de aankonidiging een remake is van hun matchmaking. Die +2 is kapot door bepaalde premiums..
+/-2 is nog prima te doen. Er waren tijden dat je in een tier 5 tank tier 10 tanks kon tegenkomen. Het massale gespam van gold ammo is een veel groter probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
GT-R schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:21:
[...]

+/-2 is nog prima te doen. Er waren tijden dat je in een tier 5 tank tier 10 tanks kon tegenkomen. Het massale gespam van gold ammo is een veel groter probleem.
In den beginne kon je idd met vk30.01h tegen een Maus komen. Maar zelfs toen waren de potjes beter dan nu..

Het probleem met dat goldspammen is dat het gewoon duurdere ammo geworden is.
Vroeger kostte het je echt gold, nu kost het je gewoon meer credits..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Dat was dus echt pay2win, nu kun je er als f2p speler ook lekker aan meedoen :)

En het probleem is prima te mitigeren door tanks te spelen die niet afhankelijk zijn van armor of gold ammo.
Als je toch graag die heavy wil spelen kun je maar beter meedoen aan de goldspam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

De nieuwe patch beloofd niet veel goeds, de manier van WG om tanks te releasen valt me echt zwaar tegen:

>nerf Conqueror en S. Conqueror totdat ze vrijwel zinloos zijn
>introduceer nieuwe tier 9 en 10 britse HT met exact dezelfde hulldown eigenschappen maar dan beter én 2 kanonnen

Kan iemand mij dit helpen begrijpen anders dan dat dit een cyclus is om spelers continue van de een naar de andere tank te krijgen?

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Het rebalancen is inderdaad nogal dubieus. De s. conq kon wel een nerf gebruiken en is nog steeds goed maar de progretto bijvoorbeeld sloeg nergens op. En het duurt veel te lang voordat slechte tanks gebuffed worden (de BC 25 is gelukkig wel gelukt, dat is een prima tank nu :)).

En ja, alle normale tank variaties zijn wel zo'n beetje op dus ze moeten wel iets nieuws verzinnen om de speler een reden te geven wéér een lijn te willen grinden. Tot nu toe zijn ze weinig succesvol:
- Wheeled british mediums? Geen enkel voordeel t.o.v. bestaande 'echte' tanks.
- Japanse cooling gimmick? De gimmick verprutst je DPM vooral. Verder zijn de tanks qua platform zo slecht dat niemand ze speelt.
- Autocannon lights? Eigenlijk vind ik deze best geslaagd. De tanks zijn niet super goed maar de autocannons geven wel een fun factor die zo nu en dan goed uitpakt.
- Rocket tanks? Release een broken OP tier 8 heavy en door de shitstorm die ontstaat nerfen we de tech-tree tanks kapot voor de release.. Dead on arrival. En ze doen het dit jaar nog even dunnetjes over met een redelijk OP tier 9 medium 8)7

Die nieuwe double barrel gimmick lijkt ook niet echt succesvol te zijn, ik wacht wel even af hoe het in de praktijk uitpakt maar ik ben niet bang dat het veel veranderd aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Cheezus schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:16:
Het rebalancen is inderdaad nogal dubieus. De s. conq kon wel een nerf gebruiken (...)
Ik ken geen competitieve spelers die 'm nog gebruiken in ieder geval. Maar dat hoeft ook niet, bij de volgende patch takt die tree af bij tier 6 met een double barrel HT die dezelfde hulldown armor layout heeft maar dan praktisch zonder weakpoints aan de voorkant (en dus 840 alpha). De hele Conqueror lijn is straks onnodig geworden.

Je kan 'm op de testserver uitproberen, ding is zwaar OP. Ik meen dat je iets van 340mm HEAT pen nodig hebt om er iets tegen te beginnen aan de voorkant.

E100 krijgt ook meer armor overigens, net als de amerikaanse staafmixer op rupsbanden.

[ Voor 7% gewijzigd door nst6ldr op 29-12-2024 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Die 840 alpha is met x2 dispersion ofzo? En met 340 heat begin je nog niet zoveel tegen een hulldown kranvagn maar die is ook verre van OP.
Ik kan me niet voorstellen dat WG een OP tech-tree tank introduceert maar we zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Cheezus schreef op maandag 30 december 2024 @ 08:49:
Die 840 alpha is met x2 dispersion ofzo? En met 340 heat begin je nog niet zoveel tegen een hulldown kranvagn maar die is ook verre van OP.
Ik kan me niet voorstellen dat WG een OP tech-tree tank introduceert maar we zullen het zien :)
https://thearmoredpatrol....upertest-fv230-canopener/

Zoek 'm maar eens op YouTube op, eigenlijk geen enkele pro-speler die 'm niet bizar noemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat is die XM57 een gruwelijk lelijke tank, lijkt wel de Hunchback of the Notre Dame, maar wat een grappig ding om mee te spelen.
Ben nog niet zo lang met hem bezig (11 battles pas), mijn eerste game in dat ding was direct een dikke win (zie onderin).
Maar die gun.. Echt 50/50 of je iets raakt lol, soms echt vol op target geaimed, is hij nog naast 8)7.
Toch is hij echt wel grappig, alleen niet op grote maps gezien de topsnelheid van 28 km/h.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rtHpndra7x_owuftsSp6YOAdplc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WWaZvrgTkBNnLbkpezdFCRGx.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C9XDP7pKGEx_9bkgEk9yYh381Vs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/g559gaPZg7fTm51FatQwxieh.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-08 13:19
Heeft iemand updates over Top of the Tree voor deze maand? Ik vind nog nergens iets terug en was even in afwachting hiervan voordat ik de korting wilde selecteren die je krijgt van de Holiday Ops missions voor tier 8/9/10 tanks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:16
bal130 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 12:18:
Heeft iemand updates over Top of the Tree voor deze maand? Ik vind nog nergens iets terug en was even in afwachting hiervan voordat ik de korting wilde selecteren die je krijgt van de Holiday Ops missions voor tier 8/9/10 tanks.
Ze zijn aan het denken over een andere opzet en komen er later op terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qn4gfjXWIGLyqTUCnvVf0iEOW7I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/01jZYPO9OqbJwACMudvO5LrE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Angeloonie schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 23:01:
Wat is die XM57 een gruwelijk lelijke tank, lijkt wel de Hunchback of the Notre Dame, maar wat een grappig ding om mee te spelen.
Ben nog niet zo lang met hem bezig (11 battles pas), mijn eerste game in dat ding was direct een dikke win (zie onderin).
Maar die gun.. Echt 50/50 of je iets raakt lol, soms echt vol op target geaimed, is hij nog naast 8)7.
Toch is hij echt wel grappig, alleen niet op grote maps gezien de topsnelheid van 28 km/h.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op Reddit klagen ze over dat ding dat het de nieuwe BZ176 is maar ik vind het maar een matig ding. Sure, je hebt een sterke turret en dikke alpha maar het ding is traag, mist de helft van de shots en kan niet pushen omdat de rest van de tank 0 armor heeft.
Als je ergens hull-down staat en je 'paid actors' als tegenstanders hebt die één voor één blijven peaken is het leuk, als je tegen iemand speelt met meer dan 2 hersencellen is ie zeker niet zo goed. En erg lelijk inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cheezus schreef op maandag 6 januari 2025 @ 11:42:
[...]

Op Reddit klagen ze over dat ding dat het de nieuwe BZ176 is maar ik vind het maar een matig ding. Sure, je hebt een sterke turret en dikke alpha maar het ding is traag, mist de helft van de shots en kan niet pushen omdat de rest van de tank 0 armor heeft.
Als je ergens hull-down staat en je 'paid actors' als tegenstanders hebt die één voor één blijven peaken is het leuk, als je tegen iemand speelt met meer dan 2 hersencellen is ie zeker niet zo goed. En erg lelijk inderdaad :+
Hij is inderdaad heel situatieafhankelijk, snipen is lastig want het is 50/50 of je shell binnen of buiten je aimcirkel landt, maar als het raak is is het ook goed raak.
Ben je hull-down dan heb je idd goede kansen, maar ik merk dat ook niet-hulldown de armor toch best redelijk is, ik heb flink wat bounces gehad waar ik het niet veracht had. Maar ik speel elke tank eigenlijk dan ook met het idee dat de hull 0 armor heeft, dus alles is dan al winst :+
Hij werkt vooral goed tegen vijanden die niet opletten of met je teamgenoten bezig zijn. Dus ipv in een bosje snipen kun je iets achter de heavies aan mee naar voren (sowieso is dat het hoogst haalbare ivm de lage topsnelheid :+), en dan gebruik maken van momenten tussendoor.

Vind het nog steeds een grappig tankje, maar het is absoluut geen pay to win ding zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Hij is enorm leuk als arty doelwit vind ik 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moechy schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:15:
Hij is enorm leuk als arty doelwit vind ik 😁
Haha ja dat idd ook, zo traag dat verplaatsen kansloos is :P

Nu we het over Arty hebben, ik ben zijdelings wat bezig met de Duitse arty-line, nu de GW Tiger, best leuk om even te spelen als het in normale tanks even niet wil lukken.

Nu had ik een game op Malinovka, waarbij ik een perfecte positie had om de heuvel te bestoken.
Daar zat een Badger op die ik 3x vol gepenned had (net geen kill). Die stuurde achteraf in "code" "get cancer" _O- Vond het niet leuk blijkbaar lol.
Was ook geen tomato oid, maar een speler met 7500 rating ingame. :+

Vind het toch wel geinig om af en toe tussendoor te doen, maar na 2 games achter elkaar ben ik er al weer klaar mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 06-01-2025 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik vind arty inderdaad wel leuk als de gewone potjes te frustrerend worden.

Enkel die LEFH mag uit het spel, wat een schijtarty om tegen te hebben 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Meerdere arties per team is ook zeer frustrerend, en de stomme werking van splash dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
2 arty's per team max vind ik.

En delete LEFH xD. OP kut arty 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-09 19:54
Van mij mogen ze vooral die hele stun mechanic weer verwijderen. Dat heeft het eigenlijk alleen maar erger gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WTF matchmaker.. Kijk dat verschil in elite ranks.. Weet niet hoeveel zo'n gouden bol is, maar de nummers opgeteld is 161 vs 1597 xD
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eX7Nbh3Y_V4Da_rj7UfzUBgbXZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wUMudZPYR9YuTsfATACFlXL6.png?f=fotoalbum_large
(15-2 verloren)

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 07-01-2025 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Aah niks nieuws onder de zon dus 🙈

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
Die elite ranks zeggen 0,niks. Elke bot kan XP farmen in een tankje en elite ranks halen, dat zegt niks over de skill van een speler.
Als ik een gouden rank zie en géén gunmarks zegt dat hooguit iets over hoe slecht een speler is :+ Bij lights met veel battles maar geen gunmarks switch ik dan vaak naar een alternatieve spotting setup indien mogelijk om zo toch nog wat van het potje te maken :P
Pagina: 1 ... 80 ... 85 Laatste