[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 79 ... 85 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:43
Die is al een tijdje gestopt toch? Las dat in ieder geval op Reddit, dat is het enige waar ik nog kijk voor wat WoT filmpjes/posts. Meeste is echter gewoon de zoveelste rant dat WG=bad, tank X = OP en ander gezeur dus je als je daar niet komt mist je eigenlijk ook niks.
Qua onoverzichtelijkheid past het wel bij WG toch? Events die niet (meer) op de main page staan maar een aparte website hebben waar je dagelijks moet inloggen voor rewards, in-game menus waarin ik na 3 jaar nog niet weet waar nou wat zit etc. etc. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:07
Hallo! Ik wou even openbaar dank uiten voor Cheezus en andere in de Bee_r clan. Het was prachtig.
Ik wou echter vaker met de microfoon aan spelen en ben nu in een andere clan die dat altijd of meestal doen. Sorry ;)
Ik kan iedereen aanraden eens als team met de microfoon te spelen. het is net een nieuw spel!
Veel plezier en we treffen elkaar aan het front! 😁

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17:44
Cheezus schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:59:
Die is al een tijdje gestopt toch? Las dat in ieder geval op Reddit, dat is het enige waar ik nog kijk voor wat WoT filmpjes/posts. Meeste is echter gewoon de zoveelste rant dat WG=bad, tank X = OP en ander gezeur dus je als je daar niet komt mist je eigenlijk ook niks.
Qua onoverzichtelijkheid past het wel bij WG toch? Events die niet (meer) op de main page staan maar een aparte website hebben waar je dagelijks moet inloggen voor rewards, in-game menus waarin ik na 3 jaar nog niet weet waar nou wat zit etc. etc. :+
In ieder geval niet heel lang geleden want heb begin dit jaar nog wel een paar keer kunnen posten op het forum. Wel jammer hoor want het was daar wel duidelijk qua indeling. Dat Discord heb ik altijd al een gedrocht gevonden, wat een chaotisch zooitje. Snap niet dat men dat als een waardig alternatief ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Ik ben maar weer eens een nieuwe lijn aan het grinden. Op naar de Ho-ri en maar ingestapt op tier 5. Ik speel eigenlijk nooit meer op de lagere tiers, dus ik verwonder me af en toe nogal stevig over de gameplay.

Deze tier 7 match-up was tamelijk hilarisch. Ik schat dat driekwart niet eens beseft heeft dat we de basis moesten veroveren... helaas was na 10 minuten het farmfeestje voorbij. Voor de volledigheid, dit ding heeft 130 alpha :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mewfYu09DEDcuosb6UcaAKgy1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1OujUUDwowpw4kLZbBnCeuci.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Roozzz op 15-03-2024 15:01 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:11
Roozzz schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:59:
Ik ben maar weer eens een nieuwe lijn aan het grinden. Op naar de Ho-ri en maar ingestapt op tier 5. Ik speel eigenlijk nooit meer op de lagere tiers, dus ik verwonder me af en toe nogal stevig over de gameplay.

Deze tier 7 match-up was tamelijk hilarisch. Ik schat dat driekwart niet eens beseft heeft dat we de basis moesten veroveren... helaas was na 10 minuten het farmfeestje voorbij. Voor de volledigheid, dit ding heeft 130 alpha :+
[Afbeelding]
Wacht maar tot je bij de tier 7 komt >:) Ooit een 6k damage game in gehad en alsnog verloren, maar dat ding tegen tier 7 en lager is echt goud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Maulet schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:05:
Hallo! Ik wou even openbaar dank uiten voor Cheezus en andere in de Bee_r clan. Het was prachtig.
Ik wou echter vaker met de microfoon aan spelen en ben nu in een andere clan die dat altijd of meestal doen. Sorry ;)
Ik kan iedereen aanraden eens als team met de microfoon te spelen. het is net een nieuw spel!
Veel plezier en we treffen elkaar aan het front! 😁
Graag gedaan en je mag altijd terug komen :)
Roozzz schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:59:

[Afbeelding]
Ja, op lagere tiers spelen veel bots, letterlijke noobs (alsin nieuw in het spel) of gewoon bar slechte spelers. Het geeft wel een bijzondere dynamiek :+
De Tier 7 is echt een top tank, zelfs tegen tier IX blokt dat ding nog een hoop damage.
SurfBoy schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:54:
[...]

Wacht maar tot je bij de tier 7 komt >:) Ooit een 6k damage game in gehad en alsnog verloren, maar dat ding tegen tier 7 en lager is echt goud!
Tegen tier IX is het ding ook goud, m'n record is 4k3 damage met het ding maar ik speel er als een soort bobject mee (pre-nerf obj 268 v4), press w and shoot. Gemiddeld 2K damage en 60% winrate :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

SurfBoy schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:54:
[...]

De tier 7 was inderdaad wel een beetje de reden om deze lijn te starten :+

Maar goed, we grinden er rustig doorheen. Typisch haal ik de 3moe voordat ik verder ga naar de volgende. Dus nog een aantal potjes te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Dan krijg je dus zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3a28bXsjcDDYjFBuuOGpBm3W5Ng=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/molTGrlTRATRALVGme03idHM.png?f=user_large

1505 XP was ook niet genoeg voor een master ace.. Even opgezocht en daar moet je blijkbaar 1532 XP voor halen: het hoogste van alle non-premium tanks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Zojuist eindelijk de 130mm gun unlocked op de Obj 263. Wat een brawl-beest zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
En iemand al de nieuwe test server getest met de crew? Kan je nu al 1 crew op meerdere tanks trainen? Ben weg met werk dus geen WOT hier maar snap niks van hun uitleg op de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:26
Heeft iemand recentelijk nog ingelogd op de website? Ik kom er niet meer op, ze hebben 1 of andere captcha toegevoegd, en alles wat ik typ is fout |:(

Zie dit, de getypte tekst was dus iedere keer fout.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PytMcak9Yvq1A7YGSzUdfI4reo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BJVvH7RBM4iLbUkvhILzf3yw.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jlFtw7twreFZXcxjCa_6d-cfKsI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9OYHnysCkspQDMyOkPyAXAjx.png?f=user_large

[ Voor 59% gewijzigd door Rens1967 op 25-03-2024 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 19:49
Pffff, de meest beroerde vorm van captcha toegevoegd. Wat een stumpers.
Dat is dan net gebeurd, kon een paar dagen geleden nog normaal inloggen.
Ik blijf maar reload drukken, elk resultaat is slecht leesbaar.

[ Voor 62% gewijzigd door XGmode op 25-03-2024 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Ik ben er net achter gekomen dat ik via Edge geen Captcha te zien krijg, is blijkbaar browser afhankelijk.

Edit: alles van Wargaming, cookies en zo, gewist binnen Firefox, en nu kan ik weer normaal inloggen, zonder captcha. Wie het snapt mag het zeggen...

Edit2: laat maar, captcha duikt toch op

[ Voor 49% gewijzigd door Rens1967 op 25-03-2024 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Via instellingen de websitegegevens en cache geleegd, daarna lukt het hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Hier niet. Cache geleegd, alle cookies van wargaming.net en worldoftanks.eu weggemikt, geen verbetering. Ik heb maar een ticket aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:55
Rens1967 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:06:
Heeft iemand recentelijk nog ingelogd op de website? Ik kom er niet meer op, ze hebben 1 of andere captcha toegevoegd, en alles wat ik typ is fout |:(

Zie dit, de getypte tekst was dus iedere keer fout.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik had vorige week problemen met mijn e-mailadres aanpassen omdat ik geen verificatie sms krijg op mijn telefoon. Ik heb toen via ticket gevraagd om mijn e-mailadres aan te passen omdat ik het niet kon. Ze hebben dit gedaan en vervolgens kon ik niet meer inloggen met mijn wachtwoord.Ik heb ook de problemen gehad die jij hebt, de captcha is verschrikkelijk, soms vulde ik hem wel 6x in en zat ik steeds verkeerd ondanks dat ik echt goed keek. Het is echt verschrikkelijk deze captcha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rens1967
Het gekke is, als ik Firefox in privacymode start, dan kan ik wel inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:20
Hmmm.... WoT ligt er helemaal uit.....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ze kunnen zelf zeker niet meer inloggen met de Captcha :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
haha! wat lastig, de motor van m'n tank gaat overheten! ;)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Wat een genot die tweede paasdag teams. Gegarandeerd een steamroll. Na dit pareltje waar ik bijna de helft van de totale dmg van het team deed, ben ik er wel weer klaar mee 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ug3eun8FvwOVCfe3s1MukOIJFdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dgnxUwleMLiexCmAjAWnpEEl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Cheezus schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:53:
Ze kunnen zelf zeker niet meer inloggen met de Captcha :')
8)7

Het is nog steeds niet opgelost. Maar meer mensen hebben er dus last van, via Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
XGmode schreef op maandag 25 maart 2024 @ 14:18:
Pffff, de meest beroerde vorm van captcha toegevoegd. Wat een stumpers.
Dat is dan net gebeurd, kon een paar dagen geleden nog normaal inloggen.
Ik blijf maar reload drukken, elk resultaat is slecht leesbaar.
Dacht al dat het aan mij lag. Vond ze inderdaad ook onleesbaar.
Lukt mij ook niet en irriteerde mij ook al matenloos.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rens1967
Als het goed is, is het nu opgelost. Ik kon weer zonder problemen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Best een flinke update gehad deze game. Gaat iemand nog aan die nieuwe Poolse TD-lijn beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
ja, ik had al xp opgespaard, en staat al in de garage, alleen nog niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
Ben begonnen, ja, met de Poolse maaimaschines :-P De eerste is een schoenedoos.... weet niet of ik daar geld en moeite in wil steken. er zullen wel al reviews zijn... die ik nog bekijken moet

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik kijk nog even de kat uit de boom.. de tier IX lijkt me op zich wel leuk. Terwijl ik de onderbouwde reviews afwacht kan ik lekker blueprints sparen zodat ik gewoon de tank kan kopen die ik wil zonder de hele lijn door te moeten (tot tier 8 zijn ze sowieso niet interessant).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
Maulet schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 20:52:
Ben begonnen, ja, met de Poolse maaimaschines :-P De eerste is een schoenedoos.... weet niet of ik daar geld en moeite in wil steken. er zullen wel al reviews zijn... die ik nog bekijken moet
Ik begin er in ieder geval niet aan, ben nog met de Obj 263 lijn bezig momenteel en vind die Poolse daarvan niet genoeg onderscheidend om hem er even bij te grinden. Daarnaast nog bezig met de Leopard PTA (heerlijke tank overigens) richting de Leo. 1. Wel aan het kijken welke nieuwe lijnen ik eventueel nog wil grinden maar heb nog geen idee welke. Meestal als ik aan een lijn begin wordt de tier 10 net generfd voordat ik er ben... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
GT-R schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:28:
[...]

Meestal als ik aan een lijn begin wordt de tier 10 net generfd voordat ik er ben... :P
In dat geval kun je het beste de Type 71 gaan grinden. Dit is ongeveer de slechtste tech-tree tier X dus de kans is klein dat deze ooit wordt generfed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Cheezus schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:53:
[...]

In dat geval kun je het beste de Type 71 gaan grinden. Dit is ongeveer de slechtste tech-tree tier X dus de kans is klein dat deze ooit wordt generfed :+
Dan maak ik nog eerder de grind naar de Type 5 Heavy af, die heb ik toen ook al onderbroken bij de Type 4 toen de lijn generfd werd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchRookie007
  • Laatst online: 31-08 15:48
Wat is dit een waardeloos spel geworden zeg.... :( Lijkt wel of mijn hele team uit bots bestaat.

[ Voor 34% gewijzigd door DutchRookie007 op 19-04-2024 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Zooo, alle 3 battle passes afgemaakt net, nu denken of ik ook nog gold er tegenaan gooi om straks sneller bij de TS-60 uit te komen hmm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
DutchRookie007 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 13:45:
Wat is dit een waardeloos spel geworden zeg.... :( Lijkt wel of mijn hele team uit bots bestaat.
Weer begonnen na een pauze en de spelers hebben allemaal namen tussen :..: staan? Dan zijn het letterlijk bots :+
Na een paar oefengames mag je weer tegen normale spelers hoewel het gevoel dat je af en toe met/tegen bots speelt wel blijft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 14:50
OK, er is iets raars met m'n crew, skills en/of voertuig stats. Ik heb net de AMD 178B gekocht, en daar een crew in gezet vanuit een ELC90 (premium). Uiteraard retrained (gold) zodat ze op niveau zijn. Maar de vehicle stats blijven ondermaats, ondanks dat elk crew lid al verschillende perks heeft. Wat doe ik fout?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GAYCUedAqR1TTMcHiRRvfCNXRc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i3rolgdFJd1hCZH8AxUSelAG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Crazz op 19-04-2024 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Dat percentage geeft de progressie naar de volgende skill weer. Niet de stats van je crew.
Ik geloof dat per de laatste patch alle crews minimaal 100% zijn. Dus dat is zo te zien ook meteen uit de ui gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
Roozzz schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 20:39:
Dat percentage geeft de progressie naar de volgende skill weer. Niet de stats van je crew.
Ik geloof dat per de laatste patch alle crews minimaal 100% zijn. Dus dat is zo te zien ook meteen uit de ui gesloopt.
Het gaat me vooral om de vehicle stats, rechtsboven. Die zouden allemaal veel beter moeten zijn met een volledig getrainde crew. Mijn view range (onder Spotting) bijvoorbeeld is veel minder dan maximaal, wat niet zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ging het altijd maar zo mooi/makkelijk :*)
pew pew! 🔫

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Crazz schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 21:00:
[...]

Het gaat me vooral om de vehicle stats, rechtsboven. Die zouden allemaal veel beter moeten zijn met een volledig getrainde crew. Mijn view range (onder Spotting) bijvoorbeeld is veel minder dan maximaal, wat niet zou moeten kunnen.
Niet gewoon een gevalletje van dat de viewrange sowieso ruk is op die wheeled French light tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
BeetjeVreemd schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 21:09:
[...]

Niet gewoon een gevalletje van dat de viewrange sowieso ruk is op die wheeled French light tanks?
Ik dacht altijd dat de situatie zo was: de horizontale streep geeft de maximale score aan als je crew 100% getraind is, het verticale streepje wat je werkelijk hebt. Dat kan met een goed getrainde crew ook meer zijn dan waar de horizontale streep standaard eindigt. Alleen in mijn geval heb ik een goed getrainde crew, maar haal ik toch niet het maximale aan view range. En dat is ook zo bij Firepower en zeker bij Concealement. Dus volgens mij klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Eerlijk gezegd zie ik niet wat er mis is. De viewrange zuigt gewoon in deze tanks. Als ik jouw setup op tanks.gg inklop kom ik precies dezelfde viewrange uit: https://tanks.gg/tank/amd-178b?e=15.14.19&f=5000&k=1

Je kan nog fors winnen met food, vents en crewskills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Die strepen stats zijn een soort relatieve performance t.o.v. andere tanks, eigenlijk gewoon compleet nutteloos.
Als ik alle fieldmods, 100% crew, vents/optics en food in de comparison gooi kom ik op 369m viewrange uit, veel beter dan wat je nu hebt wordt het dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
Crazz schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 20:30:
OK, er is iets raars met m'n crew, skills en/of voertuig stats. Ik heb net de AMD 178B gekocht, en daar een crew in gezet vanuit een ELC90 (premium). Uiteraard retrained (gold) zodat ze op niveau zijn. Maar de vehicle stats blijven ondermaats, ondanks dat elk crew lid al verschillende perks heeft. Wat doe ik fout?

[Afbeelding]
Enige wat me opvalt is dat de derde perk op de commander niet actief lijkt te zijn? Kan niet goed zien welke perk dit is. Lijkt op situational awarenesss? Dit is waarschijnlijk omdat de crew layout veranderd is en die perk nu op een andere crewmember zit.

Sinds de laatste wijzingen alle crew altijd 100% en kan je dus nooit onder de baseline van een 100% crew komen.

[ Voor 5% gewijzigd door snakeye op 20-04-2024 09:01 ]

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:52
Heb je ook niet het gevoel dat artys meer op een missile begin te lijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
Misschien speel je momenteel veel meer TD's? Die hebben slechte deksels!

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Arty missiles, TD deksels.. welk spel hebben jullie het over? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
WOT zeker? Nee TD's en arty is saai enkel voor een tas koffie. maar als je crew geluidsdetectie heeft is het alsof arty's missiles gebruikt, je gaat naar link of rechts of vooruit of achteruit dat ding achtervolg je gewoon.
Drones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ah, geen idee. Tot nu toe heb ik nog geen crew met genoeg skills om sound detection te kiezen. Dat lijkt me samen met mentor en jack of all trades ongeveer de minst nuttige perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Cheezus schreef op zondag 28 april 2024 @ 21:16:
Ah, geen idee. Tot nu toe heb ik nog geen crew met genoeg skills om sound detection te kiezen. Dat lijkt me samen met mentor en jack of all trades ongeveer de minst nuttige perk.
kijk eens naar de geweldige skills Relaying, Call for vengeance en Signal boosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik beperkte me even tot de commander skills. Gelukkig is de commandor en radio operator vaak gecombineerd waardoor je 6 nutteloze skills hebt die je niet hoeft te trainen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Wat een kutteams weer. Gewoon 5 losses op rij ondanks ver bovengemiddelde scores... Wat is dit toch een ontzettend demotiverend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
GT-R schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 16:35:
Wat een kutteams weer. Gewoon 5 losses op rij ondanks ver bovengemiddelde scores... Wat is dit toch een ontzettend demotiverend spel.
sarcasme mode on...

Gewoon een fort Knoxje en een WoT plus abbo kopen, flink wat boxjes met elke mogelijkheid inslaan en alleen gold schieten... je RNG en winstratio schiet omhoog....

sarcasme mode off..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Vorst8 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:53:
[...]

sarcasme mode on...

Gewoon een fort Knoxje en een WoT plus abbo kopen, flink wat boxjes met elke mogelijkheid inslaan en alleen gold schieten... je RNG en winstratio schiet omhoog....

sarcasme mode off..
Uninstall helpt ook. Misschien dat ik me er de komende herfst weer aan waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
D-Day event is begonnen, claim tokens op https://worldoftanks.eu/en/d-day-hub-2024/
Ik snap niet dat Wargaming steeds aparte sites maakt voor hun events zodat de helft van de spelers het missen maar goed.
Nieuwe Battlepass met premium tanks als reward is wel leuk, toen ik met WoT begon had je tankrewards waar je maandelijks kon grinden voor een premium tank/andere rewards, dit lijkt er wel op. Tenminste ook beschikbaar voor F2P spelers.
De tanks zelf zijn niet fantastisch maar iets met een gegeven paard... de skins zijn tenminste wel aardig ;)

Hopelijk is dit geen eenmalig iets en krijgen we vaker tankjes als reward. Het is tenslotte World of Tanks en niet World of Teenage Mutant Ninja Turtle 3D-skins voor Tanks (WoTTMNT3DST bekt ook niet zo lekker). :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
Hmm, ik heb geen Twitch of ben bereid om nutteloos streamers te kijken.
Dus de gratis tanks zijn dan niet te krijgen, 40 tokens kun je volgens mij maximaal krijgen als je dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik bedoel de battlepass tanks :) Die twitch zooi kijk ik ook nooit, daar ben ik te oud voor :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Laatst online: 16:11
Ik ze de stream altijd wel aan met geluid aan van de stream, maar daarna demp ik het tabblad. Vroeger kon je ook de stream kijken met het geluid van de stream uit, maar daar hebben ze bij Twitch iets op gevonden waardoor je percentage voor de twitch drop niet oploopt. Als je het tabblad dempt loopt deze nog wel op. Gewoon op de achtergrond aanzetten en daarna niet vergeten te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Da's wel een goed idee, ik heb meerdere geluidskaarten dus kan Twitch op iets zetten waarvan het volume hardwarematig op nul gezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 20:44
Je kunt ook op de website van Wot nu 1 maand gratis WOT Plus proberen.

Let wel op dat je hem op tijd (of direct) weer annuleert, anders betaal je vanaf de 2e maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XGmode
Ik wil ze niet eens het idee geven dat er mogelijk interesse is in hun subscription onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Weet iemand waar je die interactieve D-Day map kan vinden?
'k heb de tutorial missies gedaan en de 1e missie op easy en hard voltooid, maar kan die map nergens vinden, en via die interactieve map kan je die tokens verdienen...
Nevermind, gevonden.
Map is op website te vinden, niet ingame.

[ Voor 12% gewijzigd door BeetjeVreemd op 08-06-2024 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Die is op deze pagina te vinden volgens mij. De D-Day Events map

edit haha lekker op tijd 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door k4kl44s op 09-06-2024 15:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrickccc
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B8A2FcMKckSLm8wqnTxVvaPP9TY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6PrA4xpCnQoC5z6XWUwY6ePd.png?f=fotoalbum_large
Soms zit het geluk in een klein hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Heb twee weken Twitch kunnen gebruiken om de drops te ontvangen, maar gisteren werd ineens mijn account wegens fraude voor onbepaalde tijd geblokkeerd (ze geven niet eens een waarschuwing dat er mogelijk iets aan de hand is).
Dat vind ik knap, want ik gebruik het alleen om in een andere browser streams te "kijken".
Ik heb geen abonnement, geen betaalgegevens, gebruik de chat niet, niks.
2FA staat aan en heb een complex wachtwoord.

Heb mij hierover beklaagd via hun speciale appeal pagina, wat een flut platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
ik ben overgestapt naar War Thunder. Heel wat realistischer alles, zonder bijstand (hoewel de arcade modus met mouse-aiming een beetje cheating is, maar daarnaast heb je realistisch en simulatie games, dan wordt het een ARMA).
Ik heb geen idee hoe dat gaat, maar ik zou mijn WoT account wel verkopen (heel veel premiums gekocht).

Ik had het al een tijd geleden geprobeerd maar net zo als WoT niet genoeg... :(

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
70k battles en dit is nieuw, ik heb alles vrijgespeeld bij de M6 in de garage, maar ik kan de suspension niet selecteren dus ook niet de beste turret en gun, wat is dit voor vaags?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/qM3Nm8M/World-Of-Tanks-2024-08-03-16-05-03-233.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door FSXnoob op 03-08-2024 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 05:16

StarWing

Huh ?!?

Zal wel een bug zijn ofzo, ticketje inschieten ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:03
Wat zegt hij als je op de suspension klikt?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Misschien eerst lichtere stock modules installeren, dan de zwaardere tracks en dan weer de andere modules? Zelf nog niet gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 19:09

Caveman

whahoehaha

FSXnoob schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:08:
70k battles en dit is nieuw, ik heb alles vrijgespeeld bij de M6 in de garage, maar ik kan de suspension niet selecteren dus ook niet de beste turret en gun, wat is dit voor vaags?

[[URL="https://..../URL]]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YO5nY8h9fLUgmr8TyMRYp1BzofI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/beFgNQFKXOL7HNFXEHSHJsFi.jpg?f=user_large

WTF, you are the reason for assembly shops..... :o

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Caveman schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 10:46:
[...]

[Afbeelding]

WTF, you are the reason for assembly shops..... :o
I only got the Lion, skipped all other scam assembly shops :+

M6 garage bug lijkt opgelost, vraag me niet hoe *

[ Voor 14% gewijzigd door FSXnoob op 04-08-2024 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
De Vickers was m'n eerste assembly shop tank.. als je alles al hebt is het een prima manier om iets met je resources te doen toch :)
Alleen die 120k bonds.. zodra ik genoeg bonds heb koop ik er meteen equipment van, als je geen zin hebt om die te wisselen (als je veel tanks regelmatig speelt is dat ook niet te doen) is dat een oneindige grind. Doe jij dan niks met die bonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
[b]Cheezus in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54"
Alleen die 120k bonds.. zodra ik genoeg bonds heb koop ik er meteen equipment van, als je geen zin hebt om die te wisselen (als je veel tanks regelmatig speelt is dat ook niet te doen) is dat een oneindige grind. Doe jij dan niks met die bonds?
Ik heb moeite met bonds kopen, 5k voor 1 bond is gewoon ziek en in mijn optiek het niet waard, 2000 of max 2500 per bond zou nog eerlijk zijn. Verder met 173 premium tanks ik heb alles al wat ik wil of wou, de enige tank die ik nog wil is de 114 SP.

Maar ben een beetje klaar met het spel, echt geld uitgeven doe ik amper nog, na 13 jaar en 70k battles heb je het wel beetje gezien, zat zelfs te denken om de account te verkopen en vanaf 0 weer te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ja bond equipment is duur.. maar het is zo'n beetje het enige wat je met bonds kunt doen dus waarom zou je ze opsparen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
FSXnoob schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 15:45:
[...]

Ik heb moeite met bonds kopen, 5k voor 1 bond is gewoon ziek en in mijn optiek het niet waard, 2000 of max 2500 per bond zou nog eerlijk zijn. Verder met 173 premium tanks ik heb alles al wat ik wil of wou, de enige tank die ik nog wil is de 114 SP.

Maar ben een beetje klaar met het spel, echt geld uitgeven doe ik amper nog, na 13 jaar en 70k battles heb je het wel beetje gezien, zat zelfs te denken om de account te verkopen en vanaf 0 weer te beginnen.
Wat zou je daarmee opschieten behalve dat je weer talloze pijnlijke grinds moet doorlopen?

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:04
Pfoesh, had dit even terug geïnstalleerd
Was zeker 6 jaar geleden dat ik het nog gespeeld heb, zie even door de bomen het bos niet meer qua aantal menu's..

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gineau
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09:25
Moechy schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:43:
Pfoesh, had dit even terug geïnstalleerd
Was zeker 6 jaar geleden dat ik het nog gespeeld heb, zie even door de bomen het bos niet meer qua aantal menu's..
Herkenbaar, ik wist het ook even niet meer toen ik het een half jaar geleden weer geïnstalleerd had. Heb onderhand wel mijn weg gevonden in de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Gineau schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:37:
[...]

Herkenbaar, ik wist het ook even niet meer toen ik het een half jaar geleden weer geïnstalleerd had. Heb onderhand wel mijn weg gevonden in de game.
Ze smijten echt met allerlei notificaties en dergelijke naar je hoofd..
Even wennen waar ik gebleven was. Had blijkbaar zelfs al een IS in de garage staan 😅

Voeg me btw gerust toe, zelfde naam als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ondertussen weer paar keer aan het spelen
Enkel crashed de game regelmatig midden in een potje meteen naar desktop.
Je ziet het beeld freezen en dan crash met een foutmelding maar geen errorcode.

Nog mensen hier last van?

GFX drivers zijn up to date, normaal draai ik het op ultra zonder problemen, heb dit 1 tandje lager gezet om eventueel uit te sluiten (videokaart is eigenlijk overkill voor WoT, heb een Gtx 1080 )en draai nog steeds 250FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Geen last van, mss spel opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
In mijn ervaring is WoT super stabiel, enige crashes die ik ooit heb ervaren was door gare hardware (GPU stuk).
Heb je verder geen mods geïnstalleerd? Misschien kun je vSync aanzetten om geen onnodig hoge framerates te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gineau
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09:25
Ook nooit last van gehad, in mijn ervaring een erg stabiele game inderdaad. Heb overigens een rx 6800. Speel op ultra 1440p rond de 150 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Nee, geen mods. Basegame.
Heb even gezocht op Google en meer mensen hebben er blijkbaar last van maar jullie dus niet. 😅

Ik heb inderdaad vroeger ook nooit crashes gehad.
Dit is de enige game waar ik er ook last mee heb dus hardware matig gaat het normaal geen probleem zijn.

Vind het bizar, mocht ik echt een foutcode krijgen kon ik verder zoeken maar nu is het puur game freeze, crash desktop en foutmelding.
Heel lastig als dit in een potje gebeurd

Ik doe sowieso nog wel een cleaninstall, komt normaal straks een nieuwe harde schijf binnen, dan kan ik gelijk Windows 11 installeren en volledig opnieuw beginnen.
Scheelt soms ook in rare problemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Moechy op 26-08-2024 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Moechy schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:53:
Nee, geen mods. Basegame.
Heb even gezocht op Google en meer mensen hebben er blijkbaar last van maar jullie dus niet. 😅

Ik heb inderdaad vroeger ook nooit crashes gehad.
Dit is de enige game waar ik er ook last mee heb dus hardware matig gaat het normaal geen probleem zijn.

Vind het bizar, mocht ik echt een foutcode krijgen kon ik verder zoeken maar nu is het puur game freeze, crash desktop en foutmelding.
Heel lastig als dit in een potje gebeurd
Even een keer via de launcher laten herstellen of opnieuw installeren. Af en toe valt er spontaan een bitje om na een update, dit hielp bij mij altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Even hersteld en V-sync aangezet. 2potjes kunnen spelen zonder crash. Zal opgelost zijn.

Hebben ze btw se spg's terug gebuffed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Godzijdank niet.. maar ook sinds de HE nerf zijn ze nog reteirritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Cheezus schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:41:
Godzijdank niet.. maar ook sinds de HE nerf zijn ze nog reteirritant :+
Viel me op dat ze makkelijker speelbaar waren tegenover vroeger.

De DMG is inderdaad wel heel wat minder maar herladen en richting verloopt 10x vlotter als vroeger.
Had paar potjes met de Bishop gespeeld, ben normaal niet zo goed in Arty omdat je heel afhankelijk bent van het type map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
En dan heb je ineens vanuit het niets een ban van een week... ik snap er echt geen reet van. Heb de player support gevraagd of ik een linkje naar de replay van de game kon krijgen waarop deze ban gebaseerd zou moeten zijn. Krijg je een of ander automatisch gegenereerd antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ok, ik neem mijn woorden terug qua Arty.
De Bishop speelt leuk, snelle herlaadtijd, goeie accuracy, nadeel is dat zijn range beperkter is tov pakweg een Grille
Die Amerikaanse M4H? Is veel moeilijker, grote splashdamage maar richten en herladen duurt enorm lang..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moechy
Ik ben wel vriendjes met de Bishop :D.
Spannend potje ook, KV-1 kwam onze base in, die heb ik ge oneshot, daarna was het enkel hun arty nog een een TD van ons.
Richting hun Base gereden, kwam ik eerst een Grille tegen, 2 schoten en afgemaakt, en daarna M41 ook ge oneshot onderweg.
Dit soort potjes maken arty leuk :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q2mZAhbyZjhOkDZy6xDDT5G1Uvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fbwJECTqBsVdFzaQylQFr1OV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
https://worldoftanks.eu/en/1-26-czech-light-tanks/

Eindelijk eens een nieuwe light tank lijn. De luchs/Tier 5 leopard waren wel leuk, ik ben benieuwd of de autocannons op hogere tiers ook wat lol kunnen brengen :)
Ook wel interessant dat je nu premium ammo hebt met meer pen maar minder damage, geen 'press 2 easymode' dus maar serieus nadenken welke ammo het beste is voor de situatie. Hopelijk zijn de premium shells daarmee ook minder duur (net als de verschillende arty shells die ook niet echt meer een premium round hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Cheezus schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:35:
https://worldoftanks.eu/en/1-26-czech-light-tanks/

Eindelijk eens een nieuwe light tank lijn. De luchs/Tier 5 leopard waren wel leuk, ik ben benieuwd of de autocannons op hogere tiers ook wat lol kunnen brengen :)
Ook wel interessant dat je nu premium ammo hebt met meer pen maar minder damage, geen 'press 2 easymode' dus maar serieus nadenken welke ammo het beste is voor de situatie. Hopelijk zijn de premium shells daarmee ook minder duur (net als de verschillende arty shells die ook niet echt meer een premium round hebben).
Dit kon nog wel eens de volgende shitstorm worden na de introductie van de EBR's. Meende iets van 900 dmg per clip.. Misschien wel de ultieme anti-EBR tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Dat doet de char-mle ook.. of de t49. Het is niet dat die nou OP zijn, maar wel fun áls je een keer een goede clip kunt dumpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:20
Lol met die nieuwe Tsjechische lights met autocannon.
Alsof je weer in de Overwhelming Firepower-mode zit.....
Zit je in een battle, hoor je ineens gun goes brrrrrrrrrrrrrrrr naast je :*)

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GT-R
TheOmen schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:04:
Lol met die nieuwe Tsjechische lights met autocannon.
Alsof je weer in de Overwhelming Firepower-mode zit.....
Zit je in een battle, hoor je ineens gun goes brrrrrrrrrrrrrrrr naast je :*)
YouTube: THE TING GOES SKRRRA PA PA KA KA KA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Straks nog even paar potjes doen denk ik :p

Momenteel ben ik zowat all over the place aan het spelen.
Vooral Stug 3 b, Pz Vk 36.01 en Bishop + T6 Britse arty. ;p

Merk wel dat ik enorm hard suck in dit spel.
Zou eigenlijk nog eens een paar keer samen met wat mensen moeten spelen om de posities en tactieken van verschillende maps en tanks te leren. Ben enorm roestig na die paar jaren.

[ Voor 40% gewijzigd door Moechy op 06-09-2024 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Wel jammer dat de [Bee_R] clan zo inactief is..

Zijn er nog andere fun clans waar hier iemand in zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
Je mag mijn clan wel joinen hoor, fun clan en voor de liefhebbers wordt er Stronghold Skirmish gespeeld.

https://eu.wargaming.net/clans/wot/500146973/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
XGmode schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:41:
Je mag mijn clan wel joinen hoor, fun clan en voor de liefhebbers wordt er Stronghold Skirmish gespeeld.

https://eu.wargaming.net/clans/wot/500146973/
Aha toevallig, ik had je een berichtje gestuurd op discord ook vanmiddag 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
Moechy schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 20:58:
[...]

Aha toevallig, ik had je een berichtje gestuurd op discord ook vanmiddag 😅
Oké, zeker toevallig. Ik ben vandaag niet in de gelegenheid om te reageren.
Kijk morgenavond wel even.
Pagina: 1 ... 79 ... 85 Laatste