[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 78 ... 85 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 13:03
Hunter98X schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:36:
[...]

Ik ben echt heel blij met geen filler tanks in de boxjes en ook dat de tanks gewoon leuk zijn en geen overpowerde troep zoals de BZ.
Vind de Type 63 toch wel OP.. Zie video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 16:22

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

jee top, weer een heavy hull down sniper erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:24
Iemand al boxjes gekocht? Ik ga denk ik van alle types een aantal kopen, zodat ik van alles een aantal resources krijg om mn kerstgarage te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

yep, maar maakt niet uit wat je koopt. Na 75 boxen zit je al op festive lvl 10. :+

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13
105 gekocht.. alle tanks/styles gekregen, nog geen tijd gehad om ze uit te proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Laatst online: 00:19

Snoes

marcel

Cheezus schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:01:
105 gekocht.. alle tanks/styles gekregen, nog geen tijd gehad om ze uit te proberen :+
En dat voor iemand die twijfelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Achja, eenmaal over de twijfel heen gaat het hard :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Cheezus schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:01:
Alle tanks?? Dan heb je echt extreem mazzel gehad hoor. Nice! Ik heb er 80 gekocht en had 1 van de 'grote' tanks (Obj 752)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05-09 14:26
ik heb ook alles (denk ik) meer dan 10 tanks, dus je had heeel erg pech, niet mooi

wat we moeten doen met al die "mineralen" en hondevoer is me een raatsel (niet dat ik me zorgen maak, haha)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Mineralen om je kerstboom e.d. up te graden en de assignments van Vinnie te halen. Daarna kun je ze gebruiken om tokens te kopen voor die slotmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
Bedankt, kameraad, toch is het iets dat me verder geen zorgen maakt als het extra tijd rooft. Ik heb even hier en daar iets geklikt in die kerstmisgelegenheid, maar ja.... 🤷‍♂️
Leuk is wel dat ik nog nooit zoveel poen en goud op m'n rekening had! 😁

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Je atmosphere naar level X halen is zeker de moeite waard, 4 unieke crewmembers, een hoop blueprints, trainingsboekjes en nog wat andere meuk. Maar vooral permanent +50% credits en naar keuze extra XP/CrewXP/FreeXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:24
Cheezus schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:19:
Je atmosphere naar level X halen is zeker de moeite waard, 4 unieke crewmembers, een hoop blueprints, trainingsboekjes en nog wat andere meuk. Maar vooral permanent +50% credits en naar keuze extra XP/CrewXP/FreeXP.
Huh die 50% extra credit booster voor komende maand is toch alleen van de Vinnie assignments? Ik heb zelf 40 boxjes gehaald, 0 tanks, level 10, en heb nog maar enkele assignments van die kerel gedaan. Dus heb nog maar enkele procenten bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Hmm, dan zijn de credits van de assignments en de XP bonus van het atmosphere level? Ik kon de xp bonus in eerste instantie niet op m'n tankjes zetten omdat het atmosphere level te laag was. Toen die level X was kon het wel op alle (non-premium) tanks. Ik ging er van uit dat dit samenging met de credit bonus maar blijkbaar zijn deze dus apart.
Het aantal resources voor de assignments en de atmosphere levels is wel redelijk gelijk dus als je de ene maximaal hebt zul je de andere ook wel ongeveer maximaal kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:37

TTLCrazy

Listen to Frankie

Dit is het eerste jaar waar ik waarschijnlijk geen boxes ga kopen. Simpelweg omdat geen 1 van die box tankjes ook maar enigzins boeit. De tank die ik erbij wil hebben,de Shrek (SH-k nog wat, mobiele td met hoge dpm), zit niet in de boxes en koop ik wel een keer als die in de aanbieding is.

Ik speel het ook niet genoeg om de credit boost echt te gebruiken.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

TTLCrazy schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:35:
Dit is het eerste jaar waar ik waarschijnlijk geen boxes ga kopen. Simpelweg omdat geen 1 van die box tankjes ook maar enigzins boeit. De tank die ik erbij wil hebben,de Shrek (SH-k nog wat, mobiele td met hoge dpm), zit niet in de boxes en koop ik wel een keer als die in de aanbieding is.

Ik speel het ook niet genoeg om de credit boost echt te gebruiken.
Die Shrek tank is de grootste troll tank die er is hoor.. Echt complete hit or miss (meestal meer miss) games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
als gaat om zelfcontrolle.... 😁

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
superduper schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:30:
[...]

Die Shrek tank is de grootste troll tank die er is hoor.. Echt complete hit or miss (meestal meer miss) games..
Shrek is een leuk ding maar wel moeilijk om mee te spelen. In 8 seconden (3 shots) een light tankje of een skorpion / SU-130 wegvagen blijft leuk :) Tijdens een trade-in had ik eens de kampfpanzer 07 RH gekocht in de verwachting dat deze vergelijkbaar zou zijn maar dat is pas een bagger tank, die gun-handling in combinatie met een laag caliber / low alpha gun slaat gewoon nergens op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-09 22:47
De 07RH was leuk door zijn HE voor de HE changes, maar die heeft daar echt onder te lijden gehad.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Cheezus schreef op woensdag 6 december 2023 @ 15:08:
[...]

Shrek is een leuk ding maar wel moeilijk om mee te spelen. In 8 seconden (3 shots) een light tankje of een skorpion / SU-130 wegvagen blijft leuk :) Tijdens een trade-in had ik eens de kampfpanzer 07 RH gekocht in de verwachting dat deze vergelijkbaar zou zijn maar dat is pas een bagger tank, die gun-handling in combinatie met een laag caliber / low alpha gun slaat gewoon nergens op |:(
Zeker, dat is lekker. Maar gebeurt niet veel en vaker heb je veel minder damage. Echt snipen lukt (mij) niet goed. Voelt een beetje als de T49 met de derp gun. Af en toe flinke fun als het lukt, maar consitentie krijg ik niet voor mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Nee, hij is wel nauwkeurig maar de extreem lage shell velocity maakt schieten op afstand lastig. Dichterbij kun je die DPM wel goed kwijt of je tegenstander permatracken, maar de meeste spelers zien 'dichtbij' niet echt als optie met een TD :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stephan11
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:38
Aanbieding van 4 boxen voor 1 euro gekregen, leverde in ieder geval 1000 gold op en 2 low tier sjittie tanks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 16:18
Oh de Holiday Ops zijn weer begonnen. Kan iemand mij bijpraten? Is het de moeite om even opnieuw te installeren voor de kerstdagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:25

Roozzz

Plus ultra

stephan11 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 05:59:
Aanbieding van 4 boxen voor 1 euro gekregen, leverde in ieder geval 1000 gold op en 2 low tier sjittie tanks op.
Ik ben ook gezwicht voor deze 1 euro actie. En met succes: object 752 staat nu in de garage 8)

Geen idee of het wat is, nog geen tijd gehad om hem te spelen.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
In game kwam die aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ja, ik vermoed voor alle mensen die nog geen geld hebben uitgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 16:59
En voor (nog) een gratis tank:

YouTube: Congratulations From Vinnie and Gifts From the WoT Team!
Commanders! Thank you for being with us and your fellow tanker friends. To celebrate, grab a gift from the entire World of Tanks team and Vinnie Jones in the game from December 22 through December 31—a free Tier IX vehicle! This is Patton the Tank in the festive 2D style. Also, don't miss a few warm words from our guest.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 16:59
Als j e op de website inlogt zie je hem terug in de premium-shop.
Ook mijn eerste allereerste euro uitgegeven aan deze game :P

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Roozzz schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:49:
[...]

Ja, ik vermoed voor alle mensen die nog geen geld hebben uitgegeven
Ah oké, ik had al wat kisten gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephan11
Ja, ingame aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Krijg je als je een tijd niet gespeeld hebt een soort matchmaking bonus? Of kom je tegen bots? Zijn dit botnamen of namen van anonymizer spelers?

1e game in... een jaar ofzo? Een van mijn beste potten :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOvG_Dj-VJeGJOL9xMi6jyYsiYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/btHq0ufUhhwVuJJFT0xw84Tw.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1VkHGOkZxuj8Myhg4y5EF9Sknc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9hSHXzz4fd4rDc6bkOr5lNej.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 27-12-2023 14:38 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Sorry, dit waren bots :>

Je zit in de warm-up game mode: https://worldoftanks.com/...eral-news/back-in-action/
Kijk maar naar de map name

[ Voor 13% gewijzigd door Roozzz op 27-12-2023 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Roozzz schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:41:
Sorry, dit waren bots :>

Je zit in de warm-up game mode: https://worldoftanks.com/...eral-news/back-in-action/
Kijk maar naar de map name
Ah top thanks, wist dit niet :)

Vond bepaalde spelers ook niet echt snugger, maar dit verklaart een hoop. Toch nog een lekker potje gespeeld iig :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stephan11
Ik wot al ruim 11 jaar maar nog nooit van warm up mode gehoord hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

je krijgt ook geen medals in deze modus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Laatst online: 05-09 18:04
Denk ga eens een x spelen, maar waar is iedereen gebleven? Ik blijf maar in de queue hangen er wordt niets opgestart.
Console ps5

Update: vanmorgen nog eens geprobeerd maar ik krijg geen enkele game opgestart zowel tier 5,7 en 10 blijft zitten in een queue. wat vreemd dit heb ik nooit eerder gehad, en mijn netwerkt gaat prima andere games starten gewoon op.
Kan toch niet zijn dat WOT te leeg is of is het zo dat er te veel mensen online zijn.?

update: nou dit is toch absurt? 2 dagen al start WOT geen game op. server zijn OK, alles ziet er goed uit maar ik kom eindeloos in een queue, dit is wel jammer van mijn 7 dagen premium die voorbij gaan.

[ Voor 72% gewijzigd door merlin1201 op 05-01-2024 23:11 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-09 17:08
Crossplay staat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Staat aan. Of is een season pas nodig?
Of toch niet. Opt stond op out , bij default stond deze dus uit. gaat nu idd weer goed.
Schijnbaar weinig console spelers

[ Voor 26% gewijzigd door merlin1201 op 06-01-2024 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-09 17:08
Ik heb begrepen dat wanneer crossplay uit staat de game alleen gaat zoeken naar spelers die dat ook uit hebben staan en dat heeft bijna niemand. Daarom zal je geen match krijgen, ondanks voldoende PS5 spelers.

Zou chique zijn van WG als ze een waarschuwing in het queue scherm bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Jemig wat gaat het me slecht af, inmiddels al 12 keer op rij bij de verliezende party heel apart.
Mijn Leo 1 is nog zwak en meestal sta ik onderaan in de lijst te koekeloeren, beetje jammer want het kost me alleen maar zilver en totaal geen processie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Volgens mij is het spel op consoles compleet anders dan de pc versie maar Tier X is waar je credits verliest en iedereen aan het 'try-harden' is. Dat kan best leuk zijn (extra bevredigend om van de try-hards te winnen) maar als je nog niet zo goed bent is het vooral frustrerend. Op lagere tiers (op pc is het vanaf Tier 6 een beetje normaal) is het dan waarschijnlijk een stuk leuker en verdien je nog wat credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
nou zit in Cold War, maar inmiddels al 24 games verloren op rij... snap niet hoe dit kan, das geen toeval meer.
Nou weet ik ook weer waarom ik een hekel kreeg aan WOT, feit is dat anderen jou punten bepalen, dwz als verliezer krijg je nagenoeg niets of lever je in, er zit geen goede ballans in deze game zolang je als verliezer alles kwijt raakt.

[ Voor 51% gewijzigd door merlin1201 op 07-01-2024 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Cold war? Hebben we het over wot? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Roozzz schreef op zondag 7 januari 2024 @ 17:57:
Cold war? Hebben we het over wot? :?
ja World of tanks Cold War, in middles potje 28 en nog steeds aan de verliezende kant, bedoel statistisch gezien kan dat al helemaal niet, bedoel je kunt niet altijd aan de verliezende kant staan tenzij er iets vreemd gaande is in het matchmaking.
Of zorg WOT er voor dat jij je xp bewust kwijt raakt zodat je gaat kopen of wat, echt ik heb dit nooit meegemaakt op deze schaal.
Het was even leuk maar ik ben er al weer klaar mee, erg jammer want WOT is/was echt heel leuk maar dit kan gewoon niet.
Misschien dat ik slecht ben, maar we hebben een heel team wat dan slecht is, ik zie binnen de minuut al waar het heen gaat als de hele al kapot is.
Duidelijk is dat er hier een flink verdienmodel gaande is en ik er weer klaar mee ben.. sux6

[ Voor 15% gewijzigd door merlin1201 op 07-01-2024 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Op console kan je bij WoT kiezen of je de 'oude' wil spelen of tijdens de cold war. Zitten wat modernere tanks tussen ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op zondag 7 januari 2024 @ 18:17:
Op console kan je bij WoT kiezen of je de 'oude' wil spelen of tijdens de cold war. Zitten wat modernere tanks tussen ;)
Aha, weer wat geleerd (y)

Klinkt niet als de moeite waard :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koolaert
  • Laatst online: 24-08 03:32
Angeloonie schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:31:
Krijg je als je een tijd niet gespeeld hebt een soort matchmaking bonus? Of kom je tegen bots? Zijn dit botnamen of namen van anonymizer spelers?

1e game in... een jaar ofzo? Een van mijn beste potten :D
Haha, ik ben er zojuist ook voor gevallen. Ik dacht al: "dit gaat lekker, de spelers zijn er niet beter op geworden." Maar helaas, eerste pot met echte spelers compleet afgemaakt :P

Kreeg daarna ook die aanbieding van WG om voor €1 vier lootboxen te kopen. Heb wel waar voor mijn geld gekregen geloof ik:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0h9QBNV/shot-022b.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Gefeliciteerd, het is niet de beste tank maar voor €1 wel een goede deal (+ gold en credtis) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:42
TTLCrazy schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:50:
Ik kon mij dit jaar niet inhouden en heb 4x20 boxes gehaald. Wilde toch eens wat meer up to date premiums. Totale onzin natuurlijk om zoveel geld in dat spel te steken, maar aan de andere kant, ik speel het elke dag wel een uurtje, dus kan het wel voor mezelf verantwoorden. Uiteindelijk 3 x premim tank (BZ-176, Vipera, Iron Arnie), plus wat kleine premium waarvan de SU-2-122 het leukst is, double gun met 700+ damage mogelijkheid op tier V. En verder 30k+ gold en nog wat klein grut.
Volgens mijn bankier app heb ik afgelopen maand 600 euro aan horeca uitgegeven, dus ik oordeel niet.. maar rationeel gezien inderdaad totale onzin ja.

Zelf speel ik al jaren niet meer fanatiek, maar log ik wel 1 of 2 keer per jaar in om de gratis goodies op te halen voor mijn free account (mn main account heb ik 5 jaar terug verkocht).. gezien de hoeveelheid free stuff die ik nu heb.. is het inderdaad zonde om nog echt geld uit te geven. Had ook nog een welcome back missie tree met een gratis premium (8 potjes gespeeld ofzo). Die gratis tier 9 had ik ff gemist (wel ingelogd met de feestdagen, maar het leven is te kort om te wachten op 20gb aan updates :P )

Vroeger was grinden zo traag, dat geld uitgeven een must was voor de fanatieke speler.. maar nu geven ze *zoveel* free stuff weg:

- ik had amazon prime weer ff een maandje aangezet om een serie te kijken, kreeg direct gratis goodies (drops?) omdat ik mn WG account er ooit aan gekoppeld had
- welcome back missies (jaartje niet gespeeld, maar vanaf 60 dagen oid al geloof ik)
- al die bonussen voor well deserved reward of hoe heet het? (mijn free account is behoorlijk oud, ooit aangemaakt voor clan wars of de 1 of andere missie naast mn main)

Ik heb dus van mn tokens een L3 experimental module gekocht (moest opzoeken wat het ding was) en de rest omgezet in bonds. Toen bleek ik 9k bonds te hebben, dus een m41 90 Blackdog gekocht daarvoor. Een gratis patriot tier 8 premium had ik ook al staan. En ik heb dus nooit grind missies gespeeld met die gratis account. Dus zonder een euro uit te geven heb je met 3k battle als een account waar je eigenlijk alles mee kunt. Wat kosten 75 loot boxes ook alweer? 8)7

Verder viel het me mee hoeveel "onbekende" tanks ik tegenkwam, de basics zijn nog steeds hetzelfde en met het kleurtje van de aim indicator snap ik snel genoeg wel wat ik kan pennen.. Alleen kwam ik er op pijnlijke wijze achter dat er nu IS 6 autoloaders zijn? (is6 B )

paar vraagjes (wie weet speel ik deze week nog een avondje nu ik nog 3 weken premium en welcome back bonus missies heb openstaan :9 ) :

- hoe slecht is HE nu? er was toch een nerf? Ik heb nog een KV2 crew op deze account zie ik... en een PzIV H met derp waar ik ooit veel lol mee had.
- is tier 9 nog steeds de sweet spot? Er zijn nu tier 9 premiums las ik, hoeveel credits verdienen deze wel niet dan? Ik heb volgens mij niks gemist aan die gratis Patton, kan ik beter een goeie techtree tier 9 kopen. Op deze account heb ik ooit een beeline gemaakt naar de obj430(U?) tier IX en X, dus die zal nog wel OP genoeg in de huidige meta zijn wed ik...

Verder zijn mn hoogste grinds de panthera en dus de IS3, die lines zijn richting tier 9 en 10 nog steeds relevant gok ik?

EDIT: zie nu dat ik reageer op een bericht uit dec 2022 lol.. en dat Frankie zich dit jaar heeft ingehouden, kudo's )

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 16-01-2024 14:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:48:
[...]
- hoe slecht is HE nu? er was toch een nerf? Ik heb nog een KV2 crew op deze account zie ik... en een PzIV H met derp waar ik ooit veel lol mee had.
Heel slecht. Ik gebruik het soms om te blind-firen in standaard spotting bushes of om een hull-down monster met weinig HP af te maken, verder eigenlijk nooit.
- is tier 9 nog steeds de sweet spot?
In de meeste gevallen wel ja. De meeste lijnen is de tier X gewoon net een beetje beter dan de IX. Als top-tier is je team wel meer afhankelijk van jouw spel, tier IX is dus wat comfortabeler als minder fanatieke speler.
Er zijn nu tier 9 premiums las ik, hoeveel credits verdienen deze wel niet dan?
Dat valt wel mee. Het zijn niet de beste tanks die ze nu hebben, veel tier 8's zijn beter en kunnen dus meer credits verdienen
Ik heb volgens mij niks gemist aan die gratis Patton, kan ik beter een goeie techtree tier 9 kopen. Op deze account heb ik ooit een beeline gemaakt naar de obj430(U?) tier IX en X, dus die zal nog wel OP genoeg in de huidige meta zijn wed ik...
Obj 430(U) zijn vrij waardeloos tegenwoordig, er wordt veel premium ammo geschoten dus je armor stelt weinig voor. De guns zijn te onnauwkeurig om consistent damage te doen.
Verder zijn mn hoogste grinds de panthera en dus de IS3, die lines zijn richting tier 9 en 10 nog steeds relevant gok ik?
De italiaanse meds (IIIV, IX en X) zijn top, de russische heavies zijn op zich prima maar een beetje saai omdat ze niet erg uitblinken in iets.

Kortom, als je niet zoveel wil spelen en vooral wil concentreren op wat je hebt: italiaanse mediums :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Met een IS-7 kun je anders erg veel lol hebben. Mediums rammen en pesten en belangrijke posities kapen voor de heavies van de tegenstander in positie zijn. Zeer de moeite waard dus om nog even door te gaan met je IS-3.

Op tier 9 is de E75 een heerlijke tank om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
Action begonnen.
1. T-22 Med. Skills zegt "Bad" YouTube: WoT's Winter Auction: Bid Now for the T-22 Medium! Quick ook (nog niet gezien) YouTube: T-22 medium - The Auction - Worth it?

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Met mijn 3 miljoen credits kan ik gelukkig geen bod doen :+.
Tankje is leuk voor de collectors die alles willen hebben maar verder niet de moeite waard.

edit: Even verder bekeken: het is een obj-140 maar dan met een funky armor layout zodat je wat vaker iets bounced.. dat gaat wel ten koste van DPM, accuracy, gun depression en traverse speed.. dat is het totaal niet waard dus.

[ Voor 42% gewijzigd door Cheezus op 24-01-2024 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
quick zegt dat op non-EU servers er meer tank eenheden en dat ze goedkoper zullen zijn... als je er een moet hebben ;)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
ik heb 9 miljoen en kan ook niet meedoen. wat een rust! hahaha

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-09 16:16
Cheezus schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:31:
Met mijn 3 miljoen credits kan ik gelukkig geen bod doen :+.
Tankje is leuk voor de collectors die alles willen hebben maar verder niet de moeite waard.

edit: Even verder bekeken: het is een obj-140 maar dan met een funky armor layout zodat je wat vaker iets bounced.. dat gaat wel ten koste van DPM, accuracy, gun depression en traverse speed.. dat is het totaal niet waard dus.
T22 med was okay, tijdens de 1ste grind dat je hem kon grinden. Was inderdaad vergelijkbaar aan een 140 met troll armor en omdat niemand dat toen nog wist "voelde" het op. Maar doordat de tank door vele gerigged is, deel van de tanks toen van accounts verwijderd zijn en door alle ophef is hij toen de grond in generfed qua dpm ed. Daarna is hij denk ik nog een paar keer door WoT verkocht via zo'n auction of dergelijk ( niet echt meer gevolgd )

Tank is het in huidige meta zeker niet waard idd, de mijne staat ook al jaren stof te happen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zvdlmdYCauWOnEFu-7QfXq028EE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RLNtsbj7YqBnEf0SMAgldYsk.jpg?f=fotoalbum_large

Nou hij is binnen voor 24,2 miljoen 🤑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Nou gecondoleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Aardige collectie bij de trade-in. Ik heb maar een Alpine Tiger voor bonds gekocht en omgeruild voor een 703 II. Die heeft dan in totaal 4800 gold + 8000 bonds gekost. Aardige besteding voor m'n lootbox gold :+

[ Voor 10% gewijzigd door Cheezus op 30-01-2024 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Cheezus schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:38:
Aardige collectie bij de trade-in. Ik heb maar een Alpine Tiger voor bonds gekocht en omgeruild voor een 703 II. Die heeft dan in totaal 4800 gold + 8000 bonds gekost. Aardige besteding voor m'n lootbox gold :+
Ik geloof dat ik ook maar zoiets ga doen, heb 42k bonds waar ik niets mee doe... En 4800 gold voor een 703II lijkt mij een goede deal inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Je kan de Alpine Tiger daarna weer opnieuw kopen voor bonds en het herhalen als je nog een andere tank wil :) Zat zelf ook nog te twijfelen over de Astron Rex maar ik heb niet genoeg bonds meer en wil er ook geen premium voor inruilen die niet zomaar terug te halen is.
Die 703 II is trouwens echt een city brawler, je hebt geen gun depression dus heuvels zijn waardeloos met dat ding. Je bent gewaarschuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Meh, ik heb de meeste tanks wel die ik kan kopen met die deal: GSOR 1008, Astron Rex, KPZ 07, de vorige keer heb ik er heel wat gehaald zo. Enige tank waar ik spijt van heb dat ik hem heb weg gedaan is misschien de Lowe, maar dat ding is zo traag en lomp dat ik er echt niet mee speelde. Ik ben sowieso geen goede HT speler, hopelijk brengt de 703 II wat plezier terug hiermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Blijft het wel bijzonder vinden, hoe kan het nou zijn dat je steevast slechts een enkele battle win, die verhouding slaat werkelijk nergens meer op, lijkt meer op bewuste matchmaking om alle zwakken in een team te zetten als kanonnen voer.
Ik ben met de cold war leopard tree bezig dus heb je wel wat sterkere team om je heen nodig omdat deze tank toch erg zwak is, maar de win/verlies verhouding is al heel lang zoek.
Als ik terug kijk dan zie ik bij de Leo 1 35% winst en 64% verlies staan. gemiddeld verlies ik 45% van alle games, in de lagere tier zit het wel rond de 50% of hoger maar daarna altijd meer verlies potjes, dat is toch vreemd te noemen.
Daarom vraag ik me af wat de reden kan zijn dat ik vaak bij die verliezende party wordt ingedeeld en is er wel een vorm van matchmaking in WOT.
Alleen vanmorgen al 16 x verloren 0 keer winst, gewoon bizar en motiveert niet om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Een losing streak heeft iedereen wel eens.. daar staat ook wel eens een winning streak tegenover. Er is geen geheime matchmaking die jou express in een winnend of verliezend team indeelt, het is gewoon random spelers tegenover elkaar waar alleen maar naar tank klasse wordt gekeken. Als je met je Leo achterin blijft snipen waarbij je verwacht dat het team wel voor jou spot of de schoten opvangt zou ik zeggen skill issue. Je hebt goede mobility / view range / concealment om continue naar een plek te manoeuvreren om je gun z'n werk te laten doen. Doe je dat al: dan heb je waarschijnlijk pech/een cursed tank .. zo heb ik ook wel wat tankjes met een bizar lage winrate ondanks dat ik er zelf wel redelijk mee speel, als je doorzet zal dat uiteindelijk wel uit middelen. Bij de Leo's zou ik wel doorzetten in ieder geval, dat zijn echt top tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:59
merlin1201 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:31:
Blijft het wel bijzonder vinden, hoe kan het nou zijn dat je steevast slechts een enkele battle win, die verhouding slaat werkelijk nergens meer op, lijkt meer op bewuste matchmaking om alle zwakken in een team te zetten als kanonnen voer.
Ik ben met de cold war leopard tree bezig dus heb je wel wat sterkere team om je heen nodig omdat deze tank toch erg zwak is, maar de win/verlies verhouding is al heel lang zoek.
Als ik terug kijk dan zie ik bij de Leo 1 35% winst en 64% verlies staan. gemiddeld verlies ik 45% van alle games, in de lagere tier zit het wel rond de 50% of hoger maar daarna altijd meer verlies potjes, dat is toch vreemd te noemen.
Daarom vraag ik me af wat de reden kan zijn dat ik vaak bij die verliezende party wordt ingedeeld en is er wel een vorm van matchmaking in WOT.
Alleen vanmorgen al 16 x verloren 0 keer winst, gewoon bizar en motiveert niet om verder te spelen.
Verlies je gemiddeld 45% of win je gemiddeld 45%?

Ik geloof niet dat er matchmaking wordt gefixed. Je wordt ook niet ingedeeld in het verliezende team. Nee, je kunt niet alle potjes winnen, je kunt alleen zoveel mogelijk je best doen om zelf zoveel mogelijk positieve invloed op je battles uit te oefenen. Je bias zal je snel het gevoel geven dat je veel verliest (of veel bounced of whatever). Verlies en'pech blijft je veel meer bij dan winst en mazzel.

Daarbij ga je waarschijnlijk slechter spelen als je gedrustreerd bent, waardoor je weer meer veliest. Uiteindelijk is je gemiddelde je gemiddelde, dus als je 16 op rij verliest zal je ergens anders een beol op rij winnen, maar dat blijft slechter bij.

Als je winrate 45% is (zie eerste vraag) realiseer je dan dat je een 'negatieve winrate' hebt (je verliest meer dan je wint, gemiddeld is ongeveer 48%). Des te meer reden om naar jezelf te kijken en niet naar de anderen in je team.

Chems heeft kort geleden een goede video op YouTube gezet over 'fixing' in WOT.

Link naar video.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
MerijnB schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:53:
[...]

Verlies je gemiddeld 45% of win je gemiddeld 45%?

Ik geloof niet dat er matchmaking wordt gefixed. Je wordt ook niet ingedeeld in het verliezende team. Nee, je kunt niet alle potjes winnen, je kunt alleen zoveel mogelijk je best doen om zelf zoveel mogelijk positieve invloed op je battles uit te oefenen. Je bias zal je snel het gevoel geven dat je veel verliest (of veel bounced of whatever). Verlies en'pech blijft je veel meer bij dan winst en mazzel.

Daarbij ga je waarschijnlijk slechter spelen als je gedrustreerd bent, waardoor je weer meer veliest. Uiteindelijk is je gemiddelde je gemiddelde, dus als je 16 op rij verliest zal je ergens anders een beol op rij winnen, maar dat blijft slechter bij.

Als je winrate 45% is (zie eerste vraag) realiseer je dan dat je een 'negatieve winrate' hebt (je verliest meer dan je wint, gemiddeld is ongeveer 48%). Des te meer reden om naar jezelf te kijken en niet naar de anderen in je team.

Chems heeft kort geleden een goede video op YouTube gezet over 'fixing' in WOT.
Ik bedoel dat ik een Winst heb van 45 % en met de Leo's slechts 35%
Maar mijn persoonlijke winst maakt me eigelijk niets uit aangezien de Leopard een hele zwakke tank is dus dat neem ik voor lief, maar waar het mij om gaat is dat ik al maanden op rij veel meer battles verlies en dat ligt veel hoger, ik kan dat in de log terugzien maar ik bedoel dan echt 1 battle gewonnen en 9 verloren en dat vind ik wel heel vreemd zeker als dit gemiddeld is.
Ik mag al bij zijn dat ik een paar hits kan maken met de leo maar als je groepje steevast de battle verliest blijft er zo weinig over dat het up-levelen veel te lang gaat duren, ben je maanden bezig om een tankje te kopen echt niet grappig. je verliest zo veel zilver door die battle die is verloren dat het niet de moeite waard is.
Enigste wat je kan doen is premium tanks kopen voor veel te veel geld en met goud gaan schieten, dan heb je iets meer maar gaat pijn doen op je bankrekening.
Het verdienmodel bij WOT is wel heel hoog, veel hoger dan een game als COD die je gewoon koopt en je daar verder in principe niets mee aan kwijt bent, pay to win is er niet bij COD en dat is bij WOT wel zo.

[ Voor 4% gewijzigd door merlin1201 op 04-02-2024 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
merlin1201 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:03:
[...]

Ik bedoel dat ik een Winst heb van 45 % en met de Leo's slechts 35%
Maar mijn persoonlijke winst maakt me eigelijk niets uit aangezien de Leopard een hele zwakke tank is dus dat neem ik voor lief,
Waarom ben je van mening dat de Leo een zwakke tank is?
maar waar het mij om gaat is dat ik al maanden op rij veel meer battles verlies en dat ligt veel hoger, ik kan dat in de log terugzien maar ik bedoel dan echt 1 battle gewonnen en 9 verloren en dat vind ik wel heel vreemd zeker als dit gemiddeld is.
Als je gemiddeld 35% speelt dan zal je na 16x verliezen zal je daarna (gemiddeld) 8x winnen, anders kom je niet aan je gemiddelde.
Ik mag al bij zijn dat ik een paar hits kan maken met de leo maar als je groepje steevast de battle verliest blijft er zo weinig over dat het up-levelen veel te lang gaat duren,
Ik denk dat je hier echt een denkfout maakt, je groepje verliest? Jij ben deel van dat groepje, jij hebt dus sterke teamgenoten nodig om te kunne winnen, dat ligt aan jou, niet aan je teams. De Leo is een goede tank, maar niet een makkelijke tank, misschien ligt de speelwijze je niet, of is het een te lastige tank voor je. Dan is een tank grinden lastig, duur en langdurig, maar dat komt niet door je teams.

Misschien is de Leo niet jou tank?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
MerijnB schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:23:
[...]

Waarom ben je van mening dat de Leo een zwakke tank is?

[...]

Als je gemiddeld 35% speelt dan zal je na 16x verliezen zal je daarna (gemiddeld) 8x winnen, anders kom je niet aan je gemiddelde.

[...]

Ik denk dat je hier echt een denkfout maakt, je groepje verliest? Jij ben deel van dat groepje, jij hebt dus sterke teamgenoten nodig om te kunne winnen, dat ligt aan jou, niet aan je teams. De Leo is een goede tank, maar niet een makkelijke tank, misschien ligt de speelwijze je niet, of is het een te lastige tank voor je. Dan is een tank grinden lastig, duur en langdurig, maar dat komt niet door je teams.

Misschien is de Leo niet jou tank?
De Leo 1 is best zwak qua panzer, en ik ben geen hele goede tanker misschien maar ik kom er nog wel redelijk mee weg, en soms haal ik best leuke punten.
Maar qua sterkte is de Leo gemiddeld en sta ik vrijwel nooit bovenaan de team lijst en dat is ook logisch.
Maar wat ik probeer uit te leggen is dat mijn invloed niet zo groot is op de battle aangezien ik niet vooraan sta met die Leo, je zult je wat meer vanaf achter of 2e linie moeten werken daar is deze tank ook voor bedoeld.
Ook al haal ik leuke punten dmv hits en killes, je bent te veel afhankelijk van je team genoten want als de battle is verloren krijg je slechts een klein percentage van je punten en dat ik gewoon ruk en in mijn ogen oneerlijk, je bent te veel afhankelijk van de ander.
Eigelijk zou je ondanks Winst of verlies gewoon moeten krijgen wat je hebt geschoten want dan maakt het niet meer zo veel uit.

[ Voor 3% gewijzigd door merlin1201 op 04-02-2024 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Oneens. Dan is er geen intentie meer om te winnen en blijft iedereen passief in een bosje staan te campen in de hoop wat damage te farmen.
Juist door actief te spelen kun je een winst forceren, en als dat je lukt wordt je daar meer voor beloond.
Het is ook geen schande om lagere tiers te spelen om wat minder snel afgestraft te worden/meer credits te krijgen. De udes 14 5 is op Tier 8 erg vergelijkbaar met de leopards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
merlin1201 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:59:
[...]

De Leo 1 is best zwak qua panzer, en ik ben geen hele goede tanker misschien maar ik kom er nog wel redelijk mee weg, en soms haal ik best leuke punten.
Maar qua sterkte is de Leo gemiddeld en sta ik vrijwel nooit bovenaan de team lijst en dat is ook logisch.
Maar wat ik probeer uit te leggen is dat mijn invloed niet zo groot is op de battle aangezien ik niet vooraan sta met die Leo, je zult je wat meer vanaf achter of 2e linie moeten werken daar is deze tank ook voor bedoeld.
Ook al haal ik leuke punten dmv hits en killes, je bent te veel afhankelijk van je team genoten want als de battle is verloren krijg je slechts een klein percentage van je punten en dat ik gewoon ruk en in mijn ogen oneerlijk, je bent te veel afhankelijk van de ander.
Eigelijk zou je ondanks Winst of verlies gewoon moeten krijgen wat je hebt geschoten want dan maakt het niet meer zo veel uit.
Toch zijn er goede spelers die een geweldige winrate hebben in hun Leopard, hoe kan dat als je zo afhankelijk bent van je team?

Ik snap wat je zegt, maar het feit dat je invloed niet zo groot is betekend dat je niet zo goed bent in de Leo, en dan verlies je meer. En voor de zekerheid, voor mij zit daar absoluut geen waardeoordeel aan (ik zie dat ik in de Leopard 1 ook onder de 48% zit). Het maakt mij echt niet uit of iemand goed of slecht speelt, zolang hij plezier heeft, z'n best doet en er een beetje teamspirit is.

Juist vanwege het gebrek aan pantser is het een lastige tank om te spelen (maar daarmee niet een zwakke tank). Voor de rest ben ik het helemaal eens met wat Cheezus zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
Ben het ook wel met jullie eens, ik ben meer een speler die het niet van snelheid en reactie moet hebben, maar ben meer een afwachtende speler die niet loopt te rushen.
Ik speel dan ook liever een heavy tank maar omdat ik ooit dienstplichtige was op de Leopard 1 vind ik het erg leuk om deze tree line te doorlopen.
Het gaat alleen niet lekker, en duurt veel te lang vandaar die frustratie. Och en ik zal ook niet de meest begaafde speler zijn zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
merlin1201 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:00:
Ben het ook wel met jullie eens, ik ben meer een speler die het niet van snelheid en reactie moet hebben, maar ben meer een afwachtende speler die niet loopt te rushen.
Ik speel dan ook liever een heavy tank maar omdat ik ooit dienstplichtige was op de Leopard 1 vind ik het erg leuk om deze tree line te doorlopen.
Het gaat alleen niet lekker, en duurt veel te lang vandaar die frustratie. Och en ik zal ook niet de meest begaafde speler zijn zeker.
Frustratie herken ik, heeft iedereen denk :)

Vooral blijven spelen wat je leuk vindt het is een spelletje. Anders af en toe de Leo spelen? Dat je alleen voor de dubbel xp gaat ofzo, zo doe ik dat vaak met een tank waar ik moeite mee heb of niet leuk vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

merlin1201 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:59:
[...]

Ik zie dat steeds vaker, Leopard spelers die aan het redline snipen zijn. Zelfs als er een push gedaan wordt door andere spelers gaan ze niet mee. Ik begrijp deze speelstijl echt niet. Ja, de Leopard is een goeie sniper en heeft weinig armor. Maar andere het spot- & pushwerk laten doen en dezelfde hoeveelheid XP krijgen is juist oneerlijk.

Daarnaast krijg je meer XP als je de tanks zelf spot & schade toebrengt.
merlin1201 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:00:
Bekijk eens een paar video's van bekende spelers hoe zij de Leopard gebruiken. Daar kun je het meeste van leren. (te) Passief zijn in World of Tanks is niet de juiste speelstijl.

[ Voor 20% gewijzigd door Nemean op 13-02-2024 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Ik probeer idd wat minder passief te zijn maar tot dusver is het wel zo dat ik er voor waak om direct in de front linie te staan want daar ben ik eigelijk bijna direct al kapot.
Ok probeer ik niet helemaal achteraan te blijven maar een beetje achter de eerste linie te bewegen, en dat gaat me inmiddels wel wat beter af zeker met de Leopard 1a5.
Het blijft een lastige tank omdat je enerzijds moet snipperen maar ook in beweging moet blijven want anders ben je ook snel de sjaak.
Ik kijk dan ook regelmatig filmpjes en hoe andere Leo's spelen door met ze mee te kijken als ik kapot ben en dat is zeker leerzaam.
Wat meespeel is dat ik solo speel en niet met een vast groepje aangezien deze al jaren geleden zijn afgehaakt dus als ze ergens iets willen pushen ben ik al te laat.
Ik probeer ook vaak in de buurt van wat zwaardere tanks te blijven zodat je elkaar kan helpen en kan afdekken.
Het is een mooi spel maar heel lastig om echt goed te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

merlin1201 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:37:
Ik probeer idd wat minder passief te zijn maar tot dusver is het wel zo dat ik er voor waak om direct in de front linie te staan want daar ben ik eigelijk bijna direct al kapot.
Ok probeer ik niet helemaal achteraan te blijven maar een beetje achter de eerste linie te bewegen, en dat gaat me inmiddels wel wat beter af zeker met de Leopard 1a5.
Het blijft een lastige tank omdat je enerzijds moet snipperen maar ook in beweging moet blijven want anders ben je ook snel de sjaak.
Ik kijk dan ook regelmatig filmpjes en hoe andere Leo's spelen door met ze mee te kijken als ik kapot ben en dat is zeker leerzaam.
Wat meespeel is dat ik solo speel en niet met een vast groepje aangezien deze al jaren geleden zijn afgehaakt dus als ze ergens iets willen pushen ben ik al te laat.
Ik probeer ook vaak in de buurt van wat zwaardere tanks te blijven zodat je elkaar kan helpen en kan afdekken.
Probeer deze eens (wellicht heb je ze al gezien).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
@Nemean Hele goeie suggestie! en wat leuk om te zien is: tussen deze spelers zitten ook (kleine) verschillen in speelstijl. Quickybaby is wat agressiever en speelt meer 'all or nothing' dan Skill4ltu, die juist iets afwachtender is. Iyouxin zit er volgens mij wat tussenin (behalve met de IS-7). Dus zelfs als je liever rustig aan doet is er genoeg te verbeteren aan je speelstijl ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
merlin1201 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:37:
Als je met de heavies mee gaat betekend dat ook dat je de heavies van de tegenstander tegen komt. Die zijn lastig te raken (als ze niet in het open veld rijden) waardoor je niet echt effectief bent. Ga met de mediums/lights mee en help deze om een flank op te winnen. Vervolgens kun je 'met z'n allen' de heavies opruimen.
Als je nog een clan zoekt voor in ieder geval de gratis rewards: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/
Samenspelen doen we daar (nog) niet veel maar wil ik 's avonds best een keer doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:56

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het is lang geleden dat ik WoT gespeeld heb, in 2015 was ik door inactiviteit uit de GoT clan gezet.

Elke tank heeft bijpassende speelstijlen. Leopard I is een Duitse medium tank met een goede gun en heeft bepantsering voor mobiliteit ingeruild. Glass cannon met mobiliteit.

Met een medium kan je spotten, snipen, teamgenoten ondersteunen, flanken,... en van flank verwisselen om de zwakke kant aan te sterken of vijandelijke opmars te vertragen.

Ik zou zeggen: Speel met een Leopard I alsof het een Franse medium zonder autoloader is. Maak gebruik van mobiliteit, view range, spotting range en het terrein om je positionering te verbeteren. Ga niet in een straat staan waar veel heavies tegenover elkaar staan.

Ik denk niet in "help mijn team is zwak" of "daar gaat de lemming train", maar ik ga de zwakke kant helpen om het beste ervan te maken. Als ik de vijandelijke aanval op de zwakke kant kan afslaan of ze staan te verspreid te snipen, dan isoleer ik elke vijandelijke speler in een stukje terrein waar ik hen doldraai in duels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merlin1201
Nou ik heb in iedergeval weer wat materiaal om te bekijken en over na te denken.
Waarderingen voor jullie reacties en tips.
Spelen in een clan is zeker wel weer leuk, alleen heb ik te weinig tijd om langere tijden aan wot te besteden dus meestal maar korte sessies.
Overigens speel ik met ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-08 16:01
Die Turtle I is wel leuk tankie (TD) op zich :)
In deze replay van één van m'n eerste potjes er mee had ik ook nog maar een 75% ofzo crew er in zonder verdere crew skills. (moest nog beginnen met britse TD lijn dus had er geen crew voor verder)
Imagine de nu al leuke DPM als je dan ook nog BIA crew, bounty equipment, premium consumables, en directives er op zou hebben/gebruiken.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
rapture schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:31:
Het is lang geleden dat ik WoT gespeeld heb, in 2015 was ik door inactiviteit uit de GoT clan gezet.

Elke tank heeft bijpassende speelstijlen. Leopard I is een Duitse medium tank met een goede gun en heeft bepantsering voor mobiliteit ingeruild. Glass cannon met mobiliteit.

Met een medium kan je spotten, snipen, teamgenoten ondersteunen, flanken,... en van flank verwisselen om de zwakke kant aan te sterken of vijandelijke opmars te vertragen.

Ik zou zeggen: Speel met een Leopard I alsof het een Franse medium zonder autoloader is. Maak gebruik van mobiliteit, view range, spotting range en het terrein om je positionering te verbeteren. Ga niet in een straat staan waar veel heavies tegenover elkaar staan.

Ik denk niet in "help mijn team is zwak" of "daar gaat de lemming train", maar ik ga de zwakke kant helpen om het beste ervan te maken. Als ik de vijandelijke aanval op de zwakke kant kan afslaan of ze staan te verspreid te snipen, dan isoleer ik elke vijandelijke speler in een stukje terrein waar ik hen doldraai in duels.
Mocht je weer gaan spelen gewoon reapplyen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
BeetjeVreemd schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:04:
Die Turtle I is wel leuk tankie (TD) op zich :)
In deze replay van één van m'n eerste potjes er mee had ik ook nog maar een 75% ofzo crew er in zonder verdere crew skills. (moest nog beginnen met britse TD lijn dus had er geen crew voor verder)
Imagine de nu al leuke DPM als je dan ook nog BIA crew, bounty equipment, premium consumables, en directives er op zou hebben/gebruiken.

[YouTube: World of Tanks - Turtle I gameplay]
Die lijkt me ook wel leuk om eens te halen, de tortoise bevalt me ook prima :)
Het leuke van een assault TD waarmee je daadwerkelijk 'assault' is dat je 1-0 voor staat tegenover een team waarbij de TD's ergens in een hoekje blijven campen. Het helpt je winrate aanzienlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wat een pruts wazig filmpje over de nieuwe crew concept, ik hoop dat ik het goed begrijp, dat je 1 crew op meerdere tanks kan trainen en 100% normaal met perks kan gebruiken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Tjee wat is dat toch een plaag die raketjes, met een beetje pech is een treffer al dodelijk.
Wat kun je daar nou tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:05
@merlin1201 de SPG trait trainen. Dan weet je dat ze komen, en moet je zelf even gokken waar ze mikken. Meestal wel bij benadering aan de streepjes te zien, masr het helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Deshmir schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:06:
@merlin1201 de SPG trait trainen. Dan weet je dat ze komen, en moet je zelf even gokken waar ze mikken. Meestal wel bij benadering aan de streepjes te zien, masr het helpt wel.
euh de spg trait? wat is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Early detection skill bedoelt ie denk ik. Maar misschien moet je zelf ook wat duidelijker, de enige raketten die ik ken zijn de Chinese rocket tanks, wat je daartegen moet doen is ze stuk schieten :+
Als het over artillerie gaat: niet op 1 plek blijven helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Ik speel Cold war op de ps5 en momenteel zijn de rakjpz 2, bmp-2 en de Marder's zwaar aan het domineren op het slagveld, meestal zitten er 4x4 in een party.
Met een raketje knallen ze al snel ruim 1000 damage van de Leo af, meestal overleef je een 2e raketje niet en soms is 1 treffer al voldoende. die raketjes zijn ook nagenoeg altijd raak.
Ze zijn bijna altijd match winnaars.

[ Voor 11% gewijzigd door merlin1201 op 25-02-2024 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Pfff, zowaar deze week weer eens een potje Frontline gespeeld. En dat was wel weer genoeg voor een jaar. Het is gewoon saai. Ook qua rewards zie ik echt geen enkele reden om dit te grinden :?

Ook de maps lijken al jaren dezelfde. Mis ik iets? Is er iemand die de lol er wel van in ziet?

Oja, uiteraard ook nog first general in de battle en een win of course O-) Wat een droevenis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
merlin1201 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:03:
Ik speel Cold war op de ps5 en momenteel zijn de rakjpz 2, bmp-2 en de Marder's zwaar aan het domineren op het slagveld, meestal zitten er 4x4 in een party.
Met een raketje knallen ze al snel ruim 1000 damage van de Leo af, meestal overleef je een 2e raketje niet en soms is 1 treffer al voldoende. die raketjes zijn ook nagenoeg altijd raak.
Ze zijn bijna altijd match winnaars.
Ah, op de pc hebben we daar gelukkig geen last van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Roozzz schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:28:
Pfff, zowaar deze week weer eens een potje Frontline gespeeld. En dat was wel weer genoeg voor een jaar. Het is gewoon saai. Ook qua rewards zie ik echt geen enkele reden om dit te grinden :?

Ook de maps lijken al jaren dezelfde. Mis ik iets? Is er iemand die de lol er wel van in ziet?

Oja, uiteraard ook nog first general in de battle en een win of course O-) Wat een droevenis...
Nope, volgens mij mis je niks. Voor sommigen leuk voor de credits maar het is inderdaad saai, vol met bugs en niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Cheezus schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:40:
[...]

Ah, op de pc hebben we daar gelukkig geen last van :)
Dacht dat er ook pc gebruikers bij zitten.
Begin inmiddels wel echt een ding te worden, die lijn van Marder is in de sale dus je word helemaal gek van die snelle tankjes, vooral de begeleitpanzer is heel lastig, supersnel en dodelijk, wel jammer dat dan momenteel het gros in zo'n tank zit, mag wat mij betreft zo snel mogelijk een eind aan komen, speelt niet zo top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
merlin1201 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:56:
[...]

Dacht dat er ook pc gebruikers bij zitten.
Begin inmiddels wel echt een ding te worden, die lijn van Marder is in de sale dus je word helemaal gek van die snelle tankjes, vooral de begeleitpanzer is heel lastig, supersnel en dodelijk, wel jammer dat dan momenteel het gros in zo'n tank zit, mag wat mij betreft zo snel mogelijk een eind aan komen, speelt niet zo top.
WoT console is een compleet andere game die weinig met de pc versie te maken heeft.. die berggeitpanzer zegt me bijvoorbeeld ook niets :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Niet per se alleen world of tanks (en tegenwoordig met WoWs), maar Jingles is ziek. Darmkanker :(

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 09:13

HaterFrame

Well... Poo came out!

ElPaco schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:43:
Niet per se alleen world of tanks (en tegenwoordig met WoWs), maar Jingles is ziek. Darmkanker :(
[YouTube: Mingles with Jingles Episode 517 - It's Been A Rough Week...]
Ik zag t net ja :'(
Ik volg hem al meer dan 10 jaar, komt na Eddy wel ff hard binnen. Ondanks dat ik geen WoT meer speel ben ik hem altijd blijven volgen.

I am the great Cornholio!

• Cheezus
Nieuwe Battle Pass: https://worldoftanks.eu/en/battle-pass-season-13/

Gelukkig zijn ze weer voor een historical correct thema gegaan... Teenage Mutant Ninja Turtles 7(8)7
Begint steeds meer op een fortnite of iets dergelijks te lijken met die skins :+

• Maulet
Nu nog Zombies er bij gooien .... 👻
Tijd om de "skins tonen" optie uit te schakelen. Klaar is Kees. Wel jammer van de bytes en tijd die de ontwikkelaars er in steken.

9950x3d+4090+64DDR

• Cheezus
Ik heb het idee dat ze beter resources in skins kunnen stoppen dan weer een kapotte premium tank te verzinnen of een OK tech tree tank kapot te nerfen :')

• Maulet
Beter nog als ze ons een Tank Mechanic Simulator in de garage geven, dan tjoenen we er zelf mee los. Echt zin in om staalplaten op m'n tank te solderen 🤪

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:51
Zag dat het forum stopt en men Discord gebruikt als alternatief. Wat een onoverzichtelijke rotzooi is dat toch zeg..
Pagina: 1 ... 78 ... 85 Laatste