[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 77 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

DutchRookie007 schreef op zondag 16 april 2023 @ 01:27:
De toxiciteit onder de huidige playerbase maakt het er ook niet leuker op. In het begin gingen de meeste spelers veel vriendelijker met elkaar om. Nu wordt je om het minste geringste de huid vol gescholden. WoT is spijtig niet meer mijn ding.
Huh? Waar heb jij gespeeld dan? Ik heb dezelfde startdatum als jij en naar mijn ervaring is het juist veel minder. Wargaming heeft in het verleden zelfs de chat tussen teams uit moeten zetten omdat het echt te gek werd. Om het over team damage nog maar niet te hebben.

Mijn irritaties liggen nu meer in powercreep.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRookie007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:05
Ik heb gespeeld bij IBII Servisch/Kroatische clan. Zou sowieso niet meer alleen willen spelen. Teveel irritatie. Het is goed dat WG hier maatregelen tegen heeft genomen. Alleen in general chat is het nogal hevig en hebben de moderators handenvol aan om het in goede banen te leiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:18
Ik speel sinds 2 weken intensief en heb geen probleem met het spelletje. Echt leuk.
Hoe kom ik het makkelijks bij jullie om te spelen? Kan dat alleen als ik als lid in de clan ga? (ik zie net dat als je al in een clan bent niet in een andere kan...:-(

[ Voor 16% gewijzigd door Maulet op 01-05-2023 13:54 ]

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 22:43
Maulet schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:53:
Ik speel sinds 2 weken intensief en heb geen probleem met het spelletje. Echt leuk.
Hoe kom ik het makkelijks bij jullie om te spelen? Kan dat alleen als ik als lid in de clan ga? (ik zie net dat als je al in een clan bent niet in een andere kan...:-(
Je kunt ook buiten clans om elkaar opzoeken, wat is je ingame naam?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
maulet2017, bedankt:)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Word allemaal steeds waziger, qua crew nu dus alleen met BIA moet je hele crew hebben wil het 100% actief zijn, alle overige is dus 1 skill per crew is dus voldoende.. Dus 1 repair per crew is voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Geen idee.. Ze hebben alle skills nu perks genoemd maar ik dacht dat er verder niets aan veranderd was. Alleen sommige perks die pas bij 100% begonnen te werken hebben ze nu gewoon vanaf start training (beperkt) effect. Voor repairs/concealment/firefighting was er dacht ik niks gewijzigd maar dat zou dan wel bij de in-game uitleg moeten staan. Als inderdaad 1 crew met die perk voldoende is moet ik ook maar eens een paar honderd poppetjes retrainen :+

edit:
Het zijn nog steeds een 'group perk', die dus door de hele crew getrained moet worden voor het maximale effect. Het hele crew systeem is dus praktisch hetzelfde gebleven.

[ Voor 16% gewijzigd door Cheezus op 14-05-2023 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:18
Perks beginnen de werken vanaf 1%. Dus ook de nieuwe bia. (Hoe meer crews bia heeft des te beter). Een van de wijzigingen was dat alle crew skills nu vanaf 1% werken en gaande weg steeds beter worden. Zoals meer view range met recon

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
FSXnoob schreef op zondag 14 mei 2023 @ 14:46:
Word allemaal steeds waziger, qua crew nu dus alleen met BIA moet je hele crew hebben wil het 100% actief zijn, alle overige is dus 1 skill per crew is dus voldoende.. Dus 1 repair per crew is voldoende?
nee, zo werkt het dus niet, heb je met 5 bemaningsleden je firefightinh op 20% dan heb je dus 20%( 20+20+20+20+20=100, 100/5=20) , heeft een van de 5 het op 100% en de rest heeft het niet, dan heb je dus nog steeds 20%... ( 100+0+0+0+0=100... 100/5 =20%), bij repair werkt het ook op die manier.

Er is eigenlijk maar een ding veranderd en dat is dat alles een perk is geworden en het dus meteen begint te werken ( bahalve BIA) en niet pas bij 100% ( de skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Fredo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:19
Vorst8 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:05:
[...]

nee, zo werkt het dus niet, heb je met 5 bemaningsleden je firefightinh op 20% dan heb je dus 20%( 20+20+20+20+20=100, 100/5=20) , heeft een van de 5 het op 100% en de rest heeft het niet, dan heb je dus nog steeds 20%... ( 100+0+0+0+0=100... 100/5 =20%), bij repair werkt het ook op die manier.

Er is eigenlijk maar een ding veranderd en dat is dat alles een perk is geworden en het dus meteen begint te werken ( bahalve BIA) en niet pas bij 100% ( de skills)
BIA begint nu ook meteen te tellen. Staat bij 5 crewmembers van m'n T40 op 66% en mijn DPM is + 28 vanwege die 66% BIA. Ik vind het prima. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ok, heb sinds kort nu de S Conq en ik snap niks van die tank. Het lijkt alsof de penetration marker gewoon niet goed staat want ik pen nagenoeg niks als hij gewoon groen is en ik helemaal op een lower plaat volledig geaimed ben.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Waarschijnlijk moet je gewoon eerst een offer brengen aan RNGezus. De s conq was m'n eerste tier X heavy en in het begin kon ik er helemaal niks mee. Na hem een jaartje geparkeerd te hebben en het spel in z'n algemeen wat beter snap gaat het een stuk beter, de gun kan echt wel raakschieten.
Nadeel van heavies (zeker tier X) is dat shots 'traden' niet zo effectief is als de tegenstander full gold schiet en je dat zelf niet wil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:42

Roozzz

Plus ultra

Press 2

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Cheezus schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:49:
Waarschijnlijk moet je gewoon eerst een offer brengen aan RNGezus. De s conq was m'n eerste tier X heavy en in het begin kon ik er helemaal niks mee. Na hem een jaartje geparkeerd te hebben en het spel in z'n algemeen wat beter snap gaat het een stuk beter, de gun kan echt wel raakschieten.
Nadeel van heavies (zeker tier X) is dat shots 'traden' niet zo effectief is als de tegenstander full gold schiet en je dat zelf niet wil :/
Precies, Tier X heavies is daarom ook niet echt heel leuk. OBJ705A is een geweldige tank.. totdat er een E5 tegenover je staat die alles pent en jij alleen maar lucht lijkt te raken. Erg frustrerend.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Iemand hier al met de KPz 3 Projekt 07 HK gespeeld? Het leek mij een slechtere versie van de strv maar dacht dat het wel een betere deal was dan maar wat tokens omzetten naar bonds.
Ik krijg dat ding niet aan de praat.. ik probeer in ieder geval een daily win voor de XP bonus te halen om de field mods te unlocken maar zelfs dat lukt haast niet, ik zit nu op 30 battles (ok, dat zegt nog niet zoveel) met een winrate van 30% en average 1300 DPG.. Iemand tips hoe je hier mee kan spelen?

Nu de Leopard top of the tree is speel ik daar veel mee (tier IX en X) na ze een tijdje sproradisch aan te raken en wat zijn dat toch heerlijke tanks :9 (zeker in vergelijking met die CraPpanzer 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:59

TTLCrazy

Listen to Frankie

@Cheezus Ik moet eerlijk zeggen dat die kpz battle pass tank mij niet zoveel boeit. Een stuk minder dan de Cobra in ieder geval, daar kan je nog incidenteel een leuke pot mee hebben. Ik sla de battle pass ook grotendeels over dit jaar. Recentelijk de Bourrasque + GSOR 1008 gekocht en daar vermaak ik mij nu wel weer mee. Zeker de Borat is een op tank, hoewel ik met de GSOR ook leuke potjes heb gehad.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:55

StarWing

Huh ?!?

superduper schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:42:
ok, heb sinds kort nu de S Conq en ik snap niks van die tank. Het lijkt alsof de penetration marker gewoon niet goed staat want ik pen nagenoeg niks als hij gewoon groen is en ik helemaal op een lower plaat volledig geaimed ben.

Wat doe ik verkeerd?
Niets...

YouTube: How Does This RNG Work?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
TTLCrazy schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 07:35:
@Cheezus Ik moet eerlijk zeggen dat die kpz battle pass tank mij niet zoveel boeit. Een stuk minder dan de Cobra in ieder geval, daar kan je nog incidenteel een leuke pot mee hebben. Ik sla de battle pass ook grotendeels over dit jaar. Recentelijk de Bourrasque + GSOR 1008 gekocht en daar vermaak ik mij nu wel weer mee. Zeker de Borat is een op tank, hoewel ik met de GSOR ook leuke potjes heb gehad.
Hmm, ik heb hem eens goed vergeleken met de strv, dat had ik misschien eerst moeten doen :') Het ding is iets sneller vooruit en in siegemode maar verder op elk vlak een (stuk) slechter.. Ik had beter gewoon bonds kunnen halen dus :P

Die Cobra is inderdaad af en toe wel leuk, ik snap niet waarom die nieuwe tanks zoveel tokens moeten kosten. De char futur / AE phase one zijn duidelijk de betere tanks en kosten 1/3e..

Binnenkort een extra pass/marathon voor een t8 premium. Ben benieuwd of we dan de Britse wheeled meds krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb de laatste tijd vaker dat ik niet meer mijn repair of heal opties kan kiezen via nummerieke toetsen of de muis. De extra balk met wat er kapot is of wie er deuad is blijft gewoon staan. Verschrikkelijk irritant, zeker als je in het heetst van de strijd bezig ben en dus niets kan fixen.

Hebben meer mensen dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Cheezus schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:52:
[...]

[...]

Binnenkort een extra pass/marathon voor een t8 premium. Ben benieuwd of we dan de Britse wheeled meds krijgen.
Nou, de t8 premium van die pass schijnt ook ruk te zijn, Skill4ltu heeft een review erover geplaats, het is gewoon een middelmatige heavy tank, de 56TP. Pluspunten zijn goede mobiliteit en goede gun handling. Maar nu lees ik dat in patch 1.21.1 ze alweer de tank hebben generft:
* The engine power went down from 1000hp (the version Skill is playing here) to 900hp (the official version advertised in their blog post, youtube video and tanksgg stats), meaning you'll now need a turbo to match the previous hp/t stats.

* The gun aim time went UP from 1.82s (the version Skill is playing here) base to 2.21s base (the version wargaming is advertising, and the version YOU will be playing)
Ik sla hem weer over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
TTLCrazy schreef op maandag 17 juli 2023 @ 07:10:
[...]

Nou, de t8 premium van die pass schijnt ook ruk te zijn, Skill4ltu heeft een review erover geplaats, het is gewoon een middelmatige heavy tank, de 56TP. Pluspunten zijn goede mobiliteit en goede gun handling. Maar nu lees ik dat in patch 1.21.1 ze alweer de tank hebben generft:

[...]

Ik sla hem weer over :)
Gelukkig ben ik dan op vakantie dus ik hoef niet eens na te denken of ik hem wil :+

Die t-832 vind ik nog wel leuk maar ik heb ook niet echt behoefte aan meer heavy tanks..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Nu ben ik best wel fier op mezelf :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1-mN7VNcSZq5qmk5DwM98FN3P0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zRpMaMmcShHS9Ni5VVbop0eM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULqbD7ve3BKPejMlwdzuwvXIVuQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dB51aDqIryoUsduuHLi0RSvr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door StarWing op 19-07-2023 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Het valt me sinds de laatste update op dat er vrij veel (in elke team tot nu toe) 1-3 spelers zitten met een account wat al soms jaren oud is, maar slechts 10-200 games heeft. Eindigen meestal stijf onderaan met 0 damage omdat ze random lijken rond te rijden.

Is er een nieuwe bot gelanceerd oid?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ik voel me vies :+

Ruim 5k in een tier 7. Anyway, de missie met 4x je hitpoints aan dmg doen is gelukt (6x ook) :P
Nu nog even de derde mark halen en snel weer naar de hogere tiers...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPos6cWeo6OfO7ajCrT1kgRJXQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YI6S5qCayKdC0aVDOZKnez9O.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXGP9Ef0bNKWlJuzwBfdvp4VGPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/adocmAnOexvJhZi1tYNinAmm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Roozzz op 23-07-2023 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Roozzz schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:13:
Ik voel me vies :+

Ruim 5k in een tier 7. Anyway, de missie met 4x je hitpoints aan dmg doen is gelukt (6x ook) :P
Nu nog even de derde mark halen en snel weer naar de hogere tiers...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice :) Geen reden om hogere tiers te spelen als je op t7 al 5k damage haalt toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
superduper schreef op zondag 16 juli 2023 @ 11:42:
Ik heb de laatste tijd vaker dat ik niet meer mijn repair of heal opties kan kiezen via nummerieke toetsen of de muis. De extra balk met wat er kapot is of wie er deuad is blijft gewoon staan. Verschrikkelijk irritant, zeker als je in het heetst van de strijd bezig ben en dus niets kan fixen.

Hebben meer mensen dit gezien?
Heb dat ook een keer gehad, vrij irritant als je in brand staat en je de brandblusser niet kan activeren...En nee, ik had niet toevallig een reparatie of iets anders actief die het blokkeerde. Maar het is bij mij bij die ene keer gebleven.

Maar wat me wel opvalt met de IS-2 is dat ik tijdens een gevecht maar een consumable heb om te gebruiken, terwijl in de garage alle drie de consumables netjes gevuld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Nu ik in de vakantie wat meer tijd heb en het weer niet zo is dat je de hele dag buiten bent vraag ik me af hoe jullie tanks marken.

Ik speel meestal met een groepje tanks tot ik gewonnen heb en merk dat ik op die manier nooit echt in de buurt van een 2 mark (laat staan 3 mark kom). Je stijgt nauwelijks en bij een match waar je compleet overlopen wordt daal je heel snel (1.5 punt easy).

Of spelen jullie met 1 tank een hele serie games achter elkaar. Stijg je dan wat beter? ik vind het alleen zo zonde van mijn 5x exp missies waar ik een hele stapel van heb. Die geef ik liever uit als ik door de tech tree aan het grinden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Cheezus schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 09:04:
[...]

Nice :) Geen reden om hogere tiers te spelen als je op t7 al 5k damage haalt toch? :p
Moh, ik kijk regelmatig met grote verbazing naar de gameplay op de lagere tiers. Dat geeft je de mogelijkheid tot dit soort potjes, maar ik haal er niet heel erg veel uitdaging/voldoening uit. Het is wel grappig voor even. Maar dat is het dan ook :P

Alles onder de tier 6 skip ik tegenwoordig standaard in de tech tree. Dat trek ik echt niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

superduper schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:01:
Nu ik in de vakantie wat meer tijd heb en het weer niet zo is dat je de hele dag buiten bent vraag ik me af hoe jullie tanks marken.

Ik speel meestal met een groepje tanks tot ik gewonnen heb en merk dat ik op die manier nooit echt in de buurt van een 2 mark (laat staan 3 mark kom). Je stijgt nauwelijks en bij een match waar je compleet overlopen wordt daal je heel snel (1.5 punt easy).

Of spelen jullie met 1 tank een hele serie games achter elkaar. Stijg je dan wat beter? ik vind het alleen zo zonde van mijn 5x exp missies waar ik een hele stapel van heb. Die geef ik liever uit als ik door de tech tree aan het grinden ben.
Zeker als ik voor de 3e mark bezig ben, speel ik vaak een serietje potjes in dezelfde tank. Dat helpt uiteindelijk aangezien ik dan beter gewend raak/blijf aan de gun handling en shell speed.

Qua gameplay is het momenteel relatief hard werken voor gunmarks door de snelle en eenzijdige potjes. Daarnaast heb je inderdaad ook 'concurrentie' van de tanks in je nabijheid. Naar mijn idee moet je vrij agressief spelen, zonder teveel hitpoints te verliezen, en heel goed opletten wat er gebeurt op de map. Waar liggen kansen voor damage? Wat zijn de posities van de tegenpartij, hoe verhouden we tot elkaar? Winnen we deze flank, of juist niet? Wordt de andere kant compleet overlopen?

De screenshot die ik hier eerder plaatste had twee cruciale keuzes: (1) We winnen mijn flank, maar de andere staat op verliezen. Ik koos, als een van de twee, om om te draaien en, als enige, een goede verdedigende positie te pakken. Daar heb ik zeker 2,5k dmg gefarmed en die flank gewonnen.
(2) Ik realiseerde me dat na bijna 10minuten 2 tanks (O-I & Nashorn) nog niet gespot waren. In mijn beleving ben je dan of afk of vreselijk slecht... Dus solo op zoek gegaan naar deze twee en die van full hp gefarmed. Zonder enige hitpoints te verliezen. Low tier gameplay :+
Daarna kon ik mooi mijn team helpen om de laatste twee uit te graven. Je hebt dus ook gewoon mazzel nodig. Was mijn team ietsje beter geweest, dan had ik namelijk veel meer concurrentie. Was het enemy team ietsje beter geweest, dan hadden we keihard verloren. Had iemand bedacht om te flanken in plaats van frontaal te blijven duwen door de vallei, dan was het veel sneller afgelopen. Nu was ik de enige speler die enig verschil maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
TukkerT schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:48:
[...]

Maar wat me wel opvalt met de IS-2 is dat ik tijdens een gevecht maar een consumable heb om te gebruiken, terwijl in de garage alle drie de consumables netjes gevuld zijn.
Heb je niet gewoon (per ongeluk) de tweede loadout actief staan? Dat overkomt mij ook regelmatig (heb de 2e loadout nooit gevuld omdat ik die nooit gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
superduper schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:01:

Het helpt om veel (of alleen) met de betreffende tank te spelen om goed aan alle eigenschappen te wennen. Het belangrijkste is dat je consequent veel damage doet, dus niet te agressief en de 'high risk high reward' posities niet te rushen. Je speelt dan ook niet om te winnen maar om zelf damage te doen. Ik speel om te winnen en die marks boeien me niet, ik heb alleen per ongeluk de udes 14 5 per ongeluk ge 3-marked :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Roozzz schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:41:
[...]

Moh, ik kijk regelmatig met grote verbazing naar de gameplay op de lagere tiers. Dat geeft je de mogelijkheid tot dit soort potjes, maar ik haal er niet heel erg veel uitdaging/voldoening uit. Het is wel grappig voor even. Maar dat is het dan ook :P

Alles onder de tier 6 skip ik tegenwoordig standaard in de tech tree. Dat trek ik echt niet :D
Snap ik, er zijn nog wel wat lower tier tanks die ik leuk vind maar als je normaal tier 8/9/10 speelt denk je continu wtf doet iedereen :+

Qua nieuwe tanks skip ik tegenwoordig gewoon de hele lijn met blueprints/free Xp en koop ik meteen de tank die ik wil (waarbij ik ook de modules niet hoef te grinden), dat is ook een stuk leuker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Cheezus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:21:
[...]

Heb je niet gewoon (per ongeluk) de tweede loadout actief staan? Dat overkomt mij ook regelmatig (heb de 2e loadout nooit gevuld omdat ik die nooit gebruik).
Toevallig dat ik gisteren zag dat het vinkje voor automatisch aanvullen van de consumables uit stond. Blijkbaar ooit dus een keer per ongeluk op de spatie of zo gedrukt... |:(

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:39
Ik heb eindelijk na een hele hoop pech het ook in voor elkaar gekregen om mijn eerste tier 9 tank te driemarken. Zolang over gedaan dat was soms niet leuk. Ook deze serie van 21 games was best wel aanpoten. Uiteindelijk een puur sneaky setup gemaakt en daarmee harkte ik best wel veel spotting binnen. In het begin veel gespot op de 9/0 lijn en daarna door. Was een goede tweede optie want je gaat toch richting je mark zonder al te veel risico

Wel weer naar dat je er zo lang over doet en dan als je eenmaal je mark haalt dat je dan de volgende game weer een game hebt met 7.5k spotting en dus nu op 96.3% staat. Maar goed ik heb hem gehaald in een van mijn favoriete tanks dus ik ben ook weer blij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4a9bWd-VjDlXqDLRBNcsODrwK1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j1lrcto3qk8SW8iQOteqmefL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door GerGio op 01-08-2023 14:11 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik was gister snel met samenstellen en nog 23666 geworden, voor z'n lelijke 3D skin. Meteen afgehaald ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Gisteren complete roedels van die nieuwe tank gehad in battles... steeds 6 a 7 aan beide kanten. Gelukkig koop je alleen de tank en krijg je er geen skills bij. Het was gewoon prijsschieten :+

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 19:35

Caveman

whahoehaha

FSXnoob schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 06:26:
Ik was gister snel met samenstellen en nog 23666 geworden, voor z'n lelijke 3D skin. Meteen afgehaald ook..
23376 hier 8)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Ik kwam tot 65% met het inleveren van freeXP en blueprints.. Zou nog €35 gold moeten kopen om genoeg freeXP om te kunnen zetten, dat heb ik dus maar niet gedaan :+ Volgende keer beter..

Wel een hoop mensen die tier IV ofzo zijn gewend en met dat ding rondrijden, dat is wel prijsschieten dan (of ongelovig toekijken als ze in jouw team zitten..).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Pff. ik had meer dan genoeg bonds om dat ding alleen al daarmee te kopen. Gelukkig speel ik zelden meer T10 en heb mensen op Twitch er mee zien spelen. Laat maar :) Doe mij maar een mooie T7 of T8 tank. T10 is zo verziekt, zeker voor een middelmatige speler als ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:20
Heb gisteren World of Tanks geïnstalleerd op de PlayStation. Ik vroeg me af of ik ook nog (Duitse) WW2-tanks kon rijden of dat je nu alleen maar Cold War-tanks kunt kiezen.

Heb het vaak op de PC gespeeld in het verleden maar mis nu toch de Duitse tanks en artillerie.

Edit: Was blijkbaar alleen de eerste keer opstarten dat je naar Cold War door werd verwezen. Bij de tweede keer opstarten kon ik ook kiezen voor WW2.

[ Voor 22% gewijzigd door SixFo op 09-08-2023 13:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerGio
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7P0hmEwvidQUwlZpRIIcfKYwtoc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9jactkK2FMFcf3vjanzjofq.jpg?f=fotoalbum_large

Het was zo'n dag vandaag. Vol gericht op een arty staan om vervolgens een non pen crit te doen op een voorbij rijdende ELC even 90. Natuurlijk RNG dankjewel.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Skill issue :7

Oh wacht, we zijn hier niet op reddit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Doe je ogen dicht jongens ik denk dat ik de ergste arty speler in het spel heb gevonden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWF_XUwhGxnqsnne_SNYnveIXWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ql4f2YvgrJLRa6xjeKm7GvEV.png?f=fotoalbum_large

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
GerGio schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:22:
Doe je ogen dicht jongens ik denk dat ik de ergste arty speler in het spel heb gevonden

[Afbeelding]
Nah, kan nog veel erger :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-d3J5jW_B9A6AN75RKlsouo2t34=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4QuLeMGMe77CtlHLAdqlHhpi.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Ashrah op 21-08-2023 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
Dr.Nix?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Show off :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Wel indrukwekkende DPG/winrate voor een arty player..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Die gast (Doctor_Nix) is een van de beste arty spelers ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Deze had ook nog de vervelende eigenschap zichzelf te verdrinken aan het einde van de battle, dus auto report

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Is WoT nog leuk om op te pakken? paar jaar terug wel is gedaan, maar alleen het spelen werd het steeds wat minder leuk haha. Geen idee of er een NL community voor is ofzo op discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:28
Kieft91 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:46:
Is WoT nog leuk om op te pakken? paar jaar terug wel is gedaan, maar alleen het spelen werd het steeds wat minder leuk haha. Geen idee of er een NL community voor is ofzo op discord?
Of het leuk is om nog op te pakken? Ik vind van wel, dat is voor iedereen persoonlijk. WG is met de laatste updates goed bezig, ook qua balancen van tanks zijn ze op de goeie weg.

Wat betreft de communitie, er zijn een redelijk aantal nederlandse clans die ook vaak samen spelen, toernooien of peleton samen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Hunter98X schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:09:
[...]

Of het leuk is om nog op te pakken? Ik vind van wel, dat is voor iedereen persoonlijk. WG is met de laatste updates goed bezig, ook qua balancen van tanks zijn ze op de goeie weg.

Wat betreft de communitie, er zijn een redelijk aantal nederlandse clans die ook vaak samen spelen, toernooien of peleton samen doen.
oo meen je dat? doen die ook aan discord of iets dergelijks?
Ga echt weer als beginner aan de gang, is echt heel wat jaren geleden en toen ermee opgehouden omdat ik solo niet meer zo leuk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
Kieft91 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:12:
[...]

oo meen je dat? doen die ook aan discord of iets dergelijks?
Ga echt weer als beginner aan de gang, is echt heel wat jaren geleden en toen ermee opgehouden omdat ik solo niet meer zo leuk vond.
Ja vaak wel, discord of teamspeak.
Op deze website (https://wotinhetnederlands.com/nederlandstalige-clans/) staat wel een lijstje met clans, maar die zullen niet allemaal even relevant meer zijn.
Je zou ze dan even in het clanportal op de wargaming site kunnen opzoeken en kijken hoeveel leden er nog inzitten en of ze nog actief zijn de laatste tijd.

Ik zelf weet dat NARF, 8RAIN, NED1, RANGR/X, DPG, EMTNL,BOOTA nog wel redelijk actief zijn.
Mijn ingame naam is trouwens Hunter98X, dus mocht je nog eens samen willen peletonnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
Hunter98X schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:40:
[...]

Ja vaak wel, discord of teamspeak.
Op deze website (https://wotinhetnederlands.com/nederlandstalige-clans/) staat wel een lijstje met clans, maar die zullen niet allemaal even relevant meer zijn.
Je zou ze dan even in het clanportal op de wargaming site kunnen opzoeken en kijken hoeveel leden er nog inzitten en of ze nog actief zijn de laatste tijd.

Ik zelf weet dat NARF, 8RAIN, NED1, RANGR/X, DPG, EMTNL,BOOTA nog wel redelijk actief zijn.
Mijn ingame naam is trouwens Hunter98X, dus mocht je nog eens samen willen peletonnen ;)
Ben eigenlijk compleet noob nog eh ;) maar zal je is toevoegen.
Ik ga is opzoek naar een clan met discord, teamspeak ben ik niet zo van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
Ik wil ook best in een clan, die niet te actief is maar wel actief is :)
Even kijken op de clans-pagina...

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Je kunt altijd mijn clan joinen https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/ Zitten voornamelijk tweakers in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
doe ik!
ff wachten voordat ik me kan inschrijven omdat ik net m'n clan verlaten heb wegens inactiviteit.

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
ik ben nu lid. Waar is het bier? 😂
wat nu?
clan pagina?

[ Voor 55% gewijzigd door Maulet op 05-09-2023 01:22 ]

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Er is een BYOD policy (bring your own drink). In de clanchat staat een discord link, verder gewoon lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Weet niet of het een bug is of wat, heb nu de nieuwe British wheeld Saladin, alles unlocked met free exp. Maar kan de grootste gun gewoon niet selecteren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Upgraded turret / wheels ook daadwerkelijk gemount?
Vanavond maar even kijken, had net de blueprints voor alle tanks compleet dus met een nieuwe lijn duurt het weer even voordat ik ze heb unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Toch wel weer heel veel WTF momentjes met die map changes.. erg wennen weer en zoeken naar nieuwe favo plekjes. Eerste potjes op de nieuwe studzianki speelde niemand -behalve moi- op de plek van waar de 'ditch' zat.

Ik vind wel alles weer meer gericht op hull down brawlen en laat ik daar nu net niet van houden...

Ik mis eigenlijk die grote Ensk.. Is die gecancelled?

[ Voor 8% gewijzigd door superduper op 09-09-2023 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Je bedoelt "Stalingrad". Deze was verwijderd in update 1.0

Signature van nature

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
In m'n hele WoT carrière (bijna 25k battles) had ik slechts 1 keer een Radley-Walters (8+ kills) medal gehaald. Ik speel wat te agressief om de hele battle vol te houden en aan het eind de kills te maken.
Vandaag haal ik hem echter 2x :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tliVVe8-WDYYTfQZ8iFVbpfvfnM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YPNruSyrxicP3PZKNXd7C0dJ.png?f=user_large

• Hunter98X
Cheezus schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:26:
In m'n hele WoT carrière (bijna 25k battles) had ik slechts 1 keer een Radley-Walters (8+ kills) medal gehaald. Ik speel wat te agressief om de hele battle vol te houden en aan het eind de kills te maken.
Vandaag haal ik hem echter 2x :o
Netjes gedaan! Gisterenavond toevallig ook nog met de Bourassque gespeeld, lekker tankje, echter is de gun soms wel frustrerend. Ik heb zelf Vertical stabilazor + Rotation mechaniseme + vents, wat is jou setup?

Mvg, Hunter98X

• Cheezus
  • Nu online
Hunter98X schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:17:
[...]

Netjes gedaan! Gisterenavond toevallig ook nog met de Bourassque gespeeld, lekker tankje, echter is de gun soms wel frustrerend. Ik heb zelf Vertical stabilazor + Rotation mechaniseme + vents, wat is jou setup?

Mvg, Hunter98X
De gun mist inderdaad vaak, en de standaard pen is erg laag (ik vertik het om gold ammo te spammen :+). Ik speel hem vooral als light tank met optics, CVS en low noise exhaust. Je kan dan lekker ongespot een half uur wachten tot je gun eindelijk is ge-aimed om dan alsnog te missen :+ Soms gaat het echter ook wel raak en je krijgt in ieder geval veel assist. Als je in leven blijft kun je de clip wel lekker gebruiken om de laatste tegenstanders van dichtbij op te ruimen.
Ik heb ook nog een secondary load-out met vents, improved aiming en V-stab maar die gebruik ik echter nooit (vergeet dat te wisselen in city-maps 8)7)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ligt het aan mij of hebben ze in de laatste patch iets veranderd in project hyperion? Ik speel veel in de Projista, en daar lijkt de healing niet meer een optie te zijn (key2). Meestal zijn die greyed out, en dat was eerst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

De 140 blijft toch wel een erg fijn tankje. En soms heb je van die potjes waarbij je de tegenstanders simpelweg leest: http://wotreplays.eu/site/6638328#stats

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/767yLxCnMKJd6tkOZxbURg6YvIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K5fT9H9ZSx4bfJjhzRAIL0cU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Roozzz schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:37:
De 140 blijft toch wel een erg fijn tankje. En soms heb je van die potjes waarbij je de tegenstanders simpelweg leest: http://wotreplays.eu/site/6638328#stats

[Afbeelding]
Netjes, ik heb dat ding gehaald en de field mods gegrind tijdens de Top of the Tree maar ik denk dat hij nu weer lekker stof kan verzamelen.. alles aan dat ding is 'meh', kon er echt geen vrienden mee worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Als je team je spots niet schiet moet je het maar (weer) zelf doen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rC3BhZWR6K9fm2A5N_ikehwx3Gw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HAgT7AMZrfAT5SIW8Kbkzyxq.jpg?f=user_large

Volgende daily missie: 4 kills in a battle.. ja dat gaat nu dus niet meer gebeuren he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ik snap dit even niet, misschien is er laatst een update geweest die ik heb gemist, maar waarom krijgt een crew die ik samen met een voertuig heb gekocht een dikke penalty?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CY8iss2z7xz0KbB4dCNyoyBV40w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uNzg097k8MBb9UoqIBOqb3TG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Je kan een crew kopen met goud - > 100% getraind, met credits - > 75% getraind, of zonder iets - >50% getraind. Jij hebt zo te zien een crew met credits gekocht.

Is overigens al jaren zo ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
De grootste penalty is dat ze in een Churchill moeten zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

ElPaco schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:44:
Je kan een crew kopen met goud - > 100% getraind, met credits - > 75% getraind, of zonder iets - >50% getraind. Jij hebt zo te zien een crew met credits gekocht.

Is overigens al jaren zo ;)
Dat wist ik, maar er is toen nooit zo benadrukt dat ze een penalty zouden hebben, incl. rode font. Hierdoor dacht ik even dat ik er misschien meer last van zou hebben dan voorheen.
Cheezus schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:02:
De grootste penalty is dat ze in een Churchill moeten zitten :+
Behoorlijk ja, wat een ellende }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Gelukkig hoef je maar 3 versies van die ellende door voordat je bij iets degelijks komt :P Sterkte!
p.s. er bestaan blueprints ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

nst6ldr schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:17:
[...]

Dat wist ik, maar er is toen nooit zo benadrukt dat ze een penalty zouden hebben, incl. rode font. Hierdoor dacht ik even dat ik er misschien meer last van zou hebben dan voorheen.
Ook die rode tekst is al jaren :+

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Cheezus schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:29:
Gelukkig hoef je maar 3 versies van die ellende door voordat je bij iets degelijks komt :P Sterkte!
p.s. er bestaan blueprints ;)
Ik heb niet genoeg blueprints om dit te skippen, maar heb wel enorm spijt van deze line. Ik hoopte de super conqueror te gaan unlocken maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren. De churchills zijn heavy tanks met de mobility van een SPG, armor van een medium, en gun van een light tank. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

nst6ldr schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:55:
[...]

Ik heb niet genoeg blueprints om dit te skippen, maar heb wel enorm spijt van deze line. Ik hoopte de super conqueror te gaan unlocken maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren. De churchills zijn heavy tanks met de mobility van een SPG, armor van een medium, en gun van een light tank. }:|
Yep, dat is zo, maar ze hebben wel een heel lage reload. Daarnaast moet je gebruik maken van je uitstekende tracks. Zodat je andere kunt tricken met alleen maar je tracks eraf te schieten en dus geen damage te doen. Gebruik equipment waarmee je je tracks 100% repareert, repair perks op je crew en je kan echt wel een effect hebben op het veld.

Signature van nature

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJ14Si0_0234U8mEiMPWmeru7WM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CvbnTBb79eQnMWUVHYPxAvNb.png?f=user_large

M'n 2e 3-mark :7 Ideale light/med combo voor mij. 40s passief in een bosje spotten, tijdelijk 8000 dpm gebruiken en vervolgens weer verder met spotten.
Ik heb er wel bond equipment/food op maar schiet nooit met gold rounds, laatste procentje een beetje ge try-hard omdat ik zag dat ik bijna 3-mark had, verder gewoon voor de lol gespeeld zonder op stats te letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Lekker hoor @Cheezus

Hoe kijkt iedereen tegen het premium verhaal aan?

Heb nu 2x een periode validatie gedaan; 2x 30 dagen premium.
Ik merk gewoon dat zonder premium er nauwelijks voortgang is in experience op lower tiers, en ik on average een negatieve cashflow heb als ik op tier X speel.
Kan het eea compenseren door wat free-Premium vehicles the spelen, maar dat speelt niet leuk.
(Ik speel graag van tier 1 tot tier 10 tot ik de X tank heb :))

Ik voel me soort van verplicht om Premium te spelen wil ik ook voortgang boeken in unlocks en een positieve cashflow the hebben.
(Of ben ik idd gewoon een tomato :+)

[ Voor 15% gewijzigd door Deshmir op 03-11-2023 14:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Deshmir schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 14:13:
Ik voel me soort van verplicht om Premium te spelen
Da's net de hele business case van Wargaming :)

Ik neem meestal premium als ik verlof heb, dan kan ik dit ten volle benutten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Meeste waar voor je geld krijg je van T6 t/m T8. Daarboven moet je verdomd goed spelen met een 100% hit accuracy en high rolls. En je moet actief meedoen. Ga je achterin met je FV4005 lopen hangen en mis je 9 van de 10 shots, dan is het een heel duur potje.

Maar goed, ik speel wel premium. Ik koop elk jaar weer voor 90 EUR 360 dagen premium. Ik speel enkel dit spel en World of Warships (niet premium, want dat is absoluut niet nodig NOG in dat spel), dus ik kan me die 90 EUR per jaar wel verantwoorden.

[ Voor 32% gewijzigd door Sircuri op 03-11-2023 14:45 ]

Signature van nature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Deshmir schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 14:13:
Lekker hoor @Cheezus

Hoe kijkt iedereen tegen het premium verhaal aan?

Heb nu 2x een periode validatie gedaan; 2x 30 dagen premium.
Ik merk gewoon dat zonder premium er nauwelijks voortgang is in experience op lower tiers, en ik on average een negatieve cashflow heb als ik op tier X speel.
Kan het eea compenseren door wat free-Premium vehicles the spelen, maar dat speelt niet leuk.
(Ik speel graag van tier 1 tot tier 10 tot ik de X tank heb :))

Ik voel me soort van verplicht om Premium te spelen wil ik ook voortgang boeken in unlocks en een positieve cashflow the hebben.
(Of ben ik idd gewoon een tomato :+)
Thnx :)
Premium moet je lekker zelf bepalen of je het waard vind, op tier X verlies je waarschijnlijk nog steeds credits maar je maakt wel (meer) winst op de lagere tiers en je verlaagt de grind aanzienlijk. Ik zou het zelf nooit los kopen maar heb wel afgelopen jaren lootboxes met kerst gekocht. Daarmee heb ik een paar leuke tier 8 premiums gekregen en heb ik genoeg gold voor een extra tank of trade-in. Door de improved battlepass te kopen van datzelfde gold heb ik ook genoeg premium dagen om het hele jaar mee door te komen + extra credits/equipment/etc.

Large med/repair kits en food zijn ook 'verplicht' als je hogere tiers goed wil spelen deze worden zo'n 4x per jaar met 50% korting verkocht dus het is handig om hier flink wat credits voor achter de hand te houden (ik heb daar de laaste paar keer dik 10 miljoen in geïnvesteerd :+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
https://worldoftanks.eu/e...special-chapter-november/

Toch nog een extra battlepass chapter / grindfest. Wel met een toffe Dune theme dit keer, die tank ziet er ook erg nice uit (zowel de stats als de looks). De 53tp en de obsidian grind heb ik overgeslagen, hier ga ik toch wel even m'n best voor doen om te kijken hoe ver ik kom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:34
Jammer dat het wel minimaal 3500 gold kost om te kunnen krijgen, je hebt de improved battlepass nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Klopt, en waarschijnlijk ook nog meer gold om wat levels te kopen of elke dag veel kunnen/willen spelen..
Je kan gelukkig tot het eind wachten om te kijken hoe ver je bent en of je het waard vind de improved pass en eventueel extra stages te kopen.. Tegen die tijd kun je ook al wat praktijkervaringen bekijken of de tank er alleen tof uit ziet of ook nog leuk is om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Nou, als je alles gezien denk te hebben, komt er zo'n figuur voorbij. Zat de hele match in de spawn rond te kijken. In de laatste min doet hij 1 schot op een tank die voorbij komt en dat was het.

Waarom wordt hier in vredesnaam niks tegen gedaan. Moet toch vrij makkelijk te doen zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFVsrYsHE97mIVRvnyNW8gtbqlk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D6WSrwQnsxTg9sG1oIpyFeO9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Er is geen verplichting hoe je het spel moet spelen.. Wel bijzonder hoe iemand zoiets 10k battles vol kan houden. Als je echt zo beroerd bent/blijft in het spel zou je toch zeggen dat je een keer iets anders zoekt.
Maarja.. In een instelling hebben ze ook pc's en internet dus je weet maar nooit wat voor figuur het is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Klinkt meer als een bot dat iemand die slecht is :p slechte mensen zitten rond de 46% wr, een bot kan daar makkelijk onder.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
ElPaco schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 20:01:
Klinkt meer als een bot dat iemand die slecht is :p slechte mensen zitten rond de 46% wr, een bot kan daar makkelijk onder.
slechte mensen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Het heeft me veel te veel tijd gekost maar de dune tank is binnen :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUdnfDVmpxstDKjvQnNtasUvE-s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UdKX7RL8o0cdYnjXsd5havZa.png?f=user_large

Dit was ook de laatste keer dat ik aan zo'n grindfest meedoe. Op een gegeven moment 'moet' je spelen om de tank te halen, zonde van de tijd eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ElPaco schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 20:01:
precies; 38% is echt heel opvallend. Kan me ook niet voorstellen dat dit account vaker voor inactve/bot gerapporteerd wordt, maar blijkbaar wordt daar dus niet veel mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Mensen die niet goed zijn in het spel, zonder waardeoordeel verder. Had dat beter kunnen verwoorden, sorry.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
superduper schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:04:
[...]

precies; 38% is echt heel opvallend. Kan me ook niet voorstellen dat dit account vaker voor inactve/bot gerapporteerd wordt, maar blijkbaar wordt daar dus niet veel mee gedaan.
Die in-game complaints zijn volgens mij alleen toegevoegd om spelers een gevoel te geven iets te kunnen doen tegen wat in hun ogen ongewenst is, daar wordt echt nooit wat mee gedaan.
Alleen als je tickets aan maakt met screenshots/replays wordt er wel eens gebanned op zaken die echt niet kunnen (gedrag in de chat, tanks express wegduwen etc.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hunter98X
Kijken jullie ook al uit naar de lootboxes en het kerst evenement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online
Ik twijfel. De tanks zien er niet echt interessant uit (wat op zich een goed iets is, we hoeven geen herhaling van het BZ debacle) en inmiddels heb ik elke tank die me interessant lijkt wel in m'n garage staan. Gold gebruikte ik nog voor de improved battle pass maar ook die rewards voegen eigenlijk weinig meer toe.
Waarschijnlijk koop ik ze toch maar gewoon om geen spijt te krijgen als ik later toch weer gold nodig heb voor 'iets' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
Cheezus schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:24:
Ik twijfel. De tanks zien er niet echt interessant uit (wat op zich een goed iets is, we hoeven geen herhaling van het BZ debacle) en inmiddels heb ik elke tank die me interessant lijkt wel in m'n garage staan. Gold gebruikte ik nog voor de improved battle pass maar ook die rewards voegen eigenlijk weinig meer toe.
Waarschijnlijk koop ik ze toch maar gewoon om geen spijt te krijgen als ik later toch weer gold nodig heb voor 'iets' :+
Ik ben echt heel blij met geen filler tanks in de boxjes en ook dat de tanks gewoon leuk zijn en geen overpowerde troep zoals de BZ.

iik koop denk ik gewoon een klein aantal boxjes, ik heb ook ontzettend veel premium tanks en 100mil credits staan, goud heb ik ok nog wel 40k, dus eigenlijk is het niet nodig, maar het is wel leuk om wat nieuws te hebben natuurlijk :D
Pagina: 1 ... 77 ... 86 Laatste