[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 76 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Eén ding wat ik niet snap trouwens.
Bij die holiday ops missions moet ik 15x damage doen bij enemy heavy tanks, dat heb ik na inmiddels al wat potjes vandaag sowieso al paar keer gehad, heb nog effe de results van 1 game bekeken om te checken.
Maar de teller staat nogsteeds op 0?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qpVlTNdKOTfra8DulRMIGOB-tc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2CxGQU4mC4YoS7ritFohE5EE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_EWYMYs5DZ7-FPHIN2zvFwReu_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GrNp1C4rNXRXSXNySVC3aiH.jpg?f=fotoalbum_large

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
BeetjeVreemd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:13:
[...]

Dat zou wel nice zijn, lucky me dan :)
'k had nog geen info/video or whatever gezien over holiday ops, zat ingame beetje rond te kijken/clicken like "what does this button do?" etc. en kreeg wel plaatje van die tank te zien, maar stond volgens mij niets bij qua "je hebt gewonnen" o.i.d., en/of of het rental/permanent was.
Op 29:25 trekt hij de Obj, YouTube: OPENING 400 LARGE BOXES! - Still Great Value? | World of Tanks

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Dan denk ik dat ik mazzel heb gehad :)
Ik had snel door zitten clicken etc. wist niet eens wat die red button deed, dacht iets van "zal wel plaatje van end game tank of zo zijn die je uiteindelijk bij elkaar kan sparen gedurende holiday ops", wie verwacht dan ook met de eerste gratis try met die red button die tier 9 tank te krijgen? :)
Kan me niet herinneren dat ik er iets van "rental" bij zag staan zoals bij die gast in die video waar je naar linkte.
En in de garage zie ik er ook geen rental bij staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39
Gefeliciteerd :)

Ik heb een zooi lootboxes geopend maar geen tier IX helaas (die franse light leek me wel leuk). Wel meteen alle rewards naar level X, dat scheelt :P

Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is dat ik bij Milla's assignments zie staan dat ik 200% credit bonus + een zelf te kiezen XP bonus krijg (bijv. 200% free XP), in de garage staat maar 50% credit bonus (en wel 200% freeXP). Na een battle krijg ik ook maar 50%. Iemand een idee wat je moet doen voor die 200% credit bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:43
Cheezus schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:58:
Gefeliciteerd :)

Ik heb een zooi lootboxes geopend maar geen tier IX helaas (die franse light leek me wel leuk). Wel meteen alle rewards naar level X, dat scheelt :P

Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is dat ik bij Milla's assignments zie staan dat ik 200% credit bonus + een zelf te kiezen XP bonus krijg (bijv. 200% free XP), in de garage staat maar 50% credit bonus (en wel 200% freeXP). Na een battle krijg ik ook maar 50%. Iemand een idee wat je moet doen voor die 200% credit bonus?
Ik moet er iig mee wennen, het is dus een 6 bullet reloader die 2x3 schiet.
Had ik in eerste instantie helemaal niet door :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

goed, we zijn er weer, altijd wel leuk. Maar met het nieuwe resource geneuzel moet je weer aan de studie (ik had net die schervenzooi door...). Vraag die ik nu heb en niet kan vinden: wat is het verschil tussen die type resources en wat kan je waaraan besteden. Heb je veel meteor liggen, maar tekort van de rest. Ik zie dus niet echt waar je die meteorzooi aan kan besteden?

O, en dit had ik uit 75 boxes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WGBuU7eLaJLr9qnTbK-d6qUQmc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GYcq1qv1kvw3DUWfvg8k31Nx.jpg?f=fotoalbum_large

1 tier9, de french triple-tap

[ Voor 37% gewijzigd door superduper op 01-12-2022 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Amber en iron zijn voor de credit bonus (bij Mila en Arnie), crystal emerald voor de atmosphere. Je kan converteren met een 50/40 ratio.

Als je atmosfeer en de credit bonus maximaal hebt kan je ze gebruiken voor de slotmachine (2000 per munt). Of 2D styles van vorige jaren.

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy op 01-12-2022 20:09 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Heb al het 1 en ander gelezen/gekeken, maar is me nog niet echt duidelijk hoe je die atmosphere nou snel op level 10 krijgt, free to play style.
Ben na 1 dag pas halverwege level 2, zo ga ik level 10 nooit halen volgens mij😬🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Daily missies en 2x per dag je resources minen bij jezelf en bij je vrienden. Waarschijnlijk haal je level 10 dan net voor het einde van het event :+
Andere optie is 100 lootboxes kopen, dan zit je meteen op level 10 :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
Ik dacht laat ik die Pz KW 1 ook een keertje proberen (Tier V tankje uit de lootboxes):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYyhhXCplXpCv3s7gUZr5BNGpAM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6svD5kiZ6Pc5k8taTWZCwrrc.png?f=user_large

Ik denk dat ik die nu maar nooit meer aanraak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Cheezus schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:33:
Daily missies en 2x per dag je resources minen bij jezelf en bij je vrienden. Waarschijnlijk haal je level 10 dan net voor het einde van het event :+
Andere optie is 100 lootboxes kopen, dan zit je meteen op level 10 :P
Met daily missions bedoel je die enkele daily mission van de holiday ops challenge dan toch?
Volgens mij kon je vorige jaren veel sneller die atmosphere level 10 halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Cheezus schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:08:
Ik dacht laat ik die Pz KW 1 ook een keertje proberen (Tier V tankje uit de lootboxes):
[Afbeelding]

Ik denk dat ik die nu maar nooit meer aanraak :+
Nice, lekker bezig. _/-\o_

Ik ben het ook nog niet verleerd :)
Speel tegenwoordig alleen nog maar 1x per jaar een maandje tijdens de holiday ops, effe lekker yolo/ham.
Wel nice potje vanmiddag in T50-2 met 1 hele crewskill :)
Moest het 90% van het potje met 5 hitpoints doen, maar alsnog wel dik potje uiteindelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-JSk4qDiLC_SLpmj_wCBjDaYog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rNTEbPQwtz25VlLz1sVApTmx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7Zr3UXVaO2liLdKG0KzUE1RmIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mrQ89Nh9cgxkbEY23LtptqAL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
BeetjeVreemd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:33:
Met daily missions bedoel je die enkele daily mission van de holiday ops challenge dan toch?
Volgens mij kon je vorige jaren veel sneller die atmosphere level 10 halen.
Met de standaard dagelijkse missies kun je elke dag 1.250 willekeurige resources verdienen. Met die Holiday Ops missies krijg je alleen tokens voor het giftautomaat volgens mij. En zo te zien heb jij de ultieme gift al uit het automaat weten te halen :P

En ja, WG zorgt er wel voor dat je als F2P speler niet zomaar atmosfeer 10 bereikt. Hopelijk behoudt je net als vorig jaar je maximaal behaalde creditbonus voor heel de maand januari, anders kunnen we er maar een paar dagen gebruik van maken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Koolaert schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 06:46:
[...]

Met de standaard dagelijkse missies kun je elke dag 1.250 willekeurige resources verdienen. Met die Holiday Ops missies krijg je alleen tokens voor het giftautomaat volgens mij. En zo te zien heb jij de ultieme gift al uit het automaat weten te halen :P

En ja, WG zorgt er wel voor dat je als F2P speler niet zomaar atmosfeer 10 bereikt. Hopelijk behoudt je net als vorig jaar je maximaal behaalde creditbonus voor heel de maand januari, anders kunnen we er maar een paar dagen gebruik van maken ben ik bang.
Ah, ook, thanks. Dat had ik nog niet gezien/begrepen dat het om die daily missions gaat waar je ook resources mee kan verdienen.
Dan ga ik me eerst maar focussen op die atmosfeer op level 10 te krijgen want wil graag die female crewmembers en universele blueprints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Het nadeel van het kerstseizoen is ook weer duidelijk merkbaar... spelers die bijna nooit spelen, met enorm beroerde stats die in grote getale wakker worden. Matches zijn compleet hit-or-miss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Of mensen die net begonnen zijn met het spel, een tier IX hebben gekregen in een lootbox en totaal geen idee hebben wat ze aan het doen zijn :+
Die Chinese rocket tank is ook wel ideaal nu, iedereen speelt ermee als een heavie tank, tegen heavies. Lekker full gold spammen voor 50 damage omdat ze geen idee hebben hoe je een tank moet pennen zonder normale gold ammo.. Ik vind het mooi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik heb dus alles uitgespeeld, Level X, mila en arnold ook, alleen die missions lukt dus niet. Die van Arnold staat gewoon cause damage to 10 medium tanks, met tier IV+. Maar hoe ik ook speel het word niet geregistreerd die schades, dus krijg die missie niet af. EN ik kan verder niks klikken om het te selecteren ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
FSXnoob schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 15:18:
Ik heb dus alles uitgespeeld, Level X, mila en arnold ook, alleen die missions lukt dus niet. Die van Arnold staat gewoon cause damage to 10 medium tanks, met tier IV+. Maar hoe ik ook speel het word niet geregistreerd die schades, dus krijg die missie niet af. EN ik kan verder niks klikken om het te selecteren ofzo
De voortgang wordt niet zichtbaar geregistreerd (bug i guess), maar als de missie voltooid is krijg je wel de reward>token, en krijg je te zien hoeveel uur het nog duurt voordat je aan de volgende missie kan beginnen.
Zo ging het bij mij gisteren in ieder geval.
https://www.reddit.com/r/...ogress_in_this_mission_i/

[ Voor 5% gewijzigd door BeetjeVreemd op 02-12-2022 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De missies van Arnold komen pas beschikbaar nadat je alle 28 missies van Milla hebt gehaald.

Additional Challenge Missions From Arnie

Didn't manage to complete last year’s Missions From Arnie during Holiday Ops 2022? Here's your second chance to collect them! After you complete all 28 Missions From Milla, you will have the opportunity to unlock additional Missions From Arnie. You can unlock up to four missions in total, and completing each one will earn you one of the cool Arnie-themed rewards below:

-Arnold Schwarzenegger himself as a tank commander
-3 striking inscriptions (6 of each)
-An exclusive decal
-A spectacular 2D style with unique Marks of Excellence

https://worldoftanks.eu/e...day-ops-2023-regulations/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Fredo
  • Laatst online: 17-09 10:19
Eigenlijk vond ik 'm vorig jaar leuker. Al die cadeaudozen om weg te geven. En open te maken, gratis. Ik heb geloof ik wel 15 garageplekken verzameld, toen. En heel veel vrienden gemaakt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:37
Dit jaar geen adventskalender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
GT-R schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:41:
Nope, hoorde het toevallig eekeeboo zeggen in een stream. Komt ook niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
GT-R schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:41:
nee, maar je kunt in de store wel je gold opmaken met bepaalde aanbiedingen..de 'speciale aanbieding' voor de komende dagen is de object 274a vanaf 2500 gold ( de speciale camo )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Don Fredo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:23:
Eigenlijk vond ik 'm vorig jaar leuker. Al die cadeaudozen om weg te geven. En open te maken, gratis. Ik heb geloof ik wel 15 garageplekken verzameld, toen. En heel veel vrienden gemaakt. :-)
Same.
Zoals het nu is, is het bijna niet de moeite waard om voor terug te komen (ik speel alleen nog 1 a 2 maandjes per jaar gedurende de holiday ops, is beter voor m'n mentaal welbevinden :) ).
Zeker vanuit het perspectief van iemand die voor 95% free-to-play speelt.
Vorig jaar had je doorlopend leuke dingen/cadeautjes, bijv. met die kleine boxjes die je van vrienden kreeg/naar vrienden kon sturen), en dat waren ook dingen waar je echt iets aan had; garage slots, multiple premium consumables, aardig wat credits steeds, premium dagen etc. etc.

Nu kan je heel af een toe een token krijgen/verdienen en op de rode knop drukken, en daar zit dan bijv. welgeteld één hele big medkit in. Nou, woehoe _/-\o_ ...
+ het hele atmosfeer gebeuren (snel) naar level 10 krijgen is lastiger en minder leuk.
Eerdere jaren was het leuker qua progressie in kleinere stappen doordat de decoraties (die je doorlopend kon verdienen/krijgen) daadwerkelijk nog iets deden qua je atmosfeer naar hogere level zien te krijgen.
+ nu moet ik -als free to play player- voor m'n gevoel kiezen tussen of de atmosfeer hoger krijgen qua level, of gaan voor de credits/XP bonussen van Arnie/Milla, en het is voor zover ik weet nogsteeds onduidelijk of je na de holiday ops nog een paar weken die credits/XP bonussen houd (3 slots voor 3 tanks was het dacht ik eerder) zoals vorig jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
BeetjeVreemd schreef op maandag 5 december 2022 @ 05:28:
[...]
...

+ nu moet ik -als free to play player- voor m'n gevoel kiezen tussen of de atmosfeer hoger krijgen qua level, of gaan voor de credits/XP bonussen van Arnie/Milla, en het is voor zover ik weet nogsteeds onduidelijk of je na de holiday ops nog een paar weken die credits/XP bonussen houd (3 slots voor 3 tanks was het dacht ik eerder) zoals vorig jaar?
Dit staat in de holiday ops guide:
The bonus to credits applies to all vehicles in the game, including Premium and rental ones, until the end of Holiday Ops on January 9, 2023, at 07:00 CET (UTC+1).

Bonuses to XP will also apply until the end of the event..
Dus op dit moment is het zo, aan het einde van het event verdwijnen alle boosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ben ik de enige die niet kan inloggen vandaag ? Steeds server error, password error. WIl ik password veranderen komt servererror..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
FSXnoob schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:51:
Ben ik de enige die niet kan inloggen vandaag ? Steeds server error, password error. WIl ik password veranderen komt servererror..
Hier geen problemen met inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Pff heb al 6x de 5x trial voor de 283 gewonnen, maar definitief winnen hoomaaarr :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
FSXnoob schreef op donderdag 8 december 2022 @ 17:34:
Pff heb al 6x de 5x trial voor de 283 gewonnen, maar definitief winnen hoomaaarr :/
Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik em direct al had met die eerste token die je aan het begin van het event gratis kreeg zonder dat je er wat voor moest doen😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Omdat de Badger lijn top of the tree is heb ik me maar eens gewaagd aan de tortoise.
Dit is toch wel het toppunt van een tank die compleet kapot wordt gemaakt door gold ammo.

Links hoe ik de tortoise van de tegenstander zie. Rechts hoe de tegenstander mij ziet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFgapxVGq-4Y0OycTGE1jzzV0nE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JvgCLUFdF0t4uX3dDzMjwYN3.png?f=user_large

Normaal heb ik niet zo'n issue met goldspam omdat er wel omheen valt te werken maar het hele ding veranderd in papier mache door gold ammo waardoor er gewoon niks meer mee te doen is (een andere positie innemen om te flanken of iets dergelijks is niet echt een optie met 20 km/h).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Cheezus schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:24:
Omdat de Badger lijn top of the tree is heb ik me maar eens gewaagd aan de tortoise.
Dit is toch wel het toppunt van een tank die compleet kapot wordt gemaakt door gold ammo.

Links hoe ik de tortoise van de tegenstander zie. Rechts hoe de tegenstander mij ziet.
[Afbeelding]

Normaal heb ik niet zo'n issue met goldspam omdat er wel omheen valt te werken maar het hele ding veranderd in papier mache door gold ammo waardoor er gewoon niks meer mee te doen is (een andere positie innemen om te flanken of iets dergelijks is niet echt een optie met 20 km/h).
Dat geldt toch niet voor elke tank zo? tja, voor veel gaat het wel op, no pen = press 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Een heavy heeft meestal een turret die gold kan bouncen. Een medium/light heeft concealment om te voorkomen dat je uberhaupt geschoten wordt. Een TD kan op een afstand supporten en heeft de snelheid om mee te gaan of ergens anders te supporten. Een T95 oid heeft dusdanige armor dat je ook gold kan bouncen en een gun waar je tegenstander bang van wordt. Dit ding? Niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:14

Roozzz

Plus ultra

Cheezus schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:24:

[Afbeelding]

Haha, zo had ik gisteren ernstig medelijden met de Badger die ik compleet wegfarmde met de obj140. Hij stond opzich mooi hulldown op een behoorlijke afstand (op Overlord). Maar wel ietsje lager dan ik, waardoor de hoek van zijn armor verkeerd is en hij nog minder kan bouncen. Dubbel 2 en gaan... het was dat ik een keer zijn gun raakte anders had ie gewoon niets gebounced.

Ik merk dat ik vooral tanks speel waarbij je niet hoeft te vertrouwen op je armour en met de nodige snelheid om aan te passen. Er is anders gewoon echt geen klap aan.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik normaal ook, en ik gebruik de '2' nooit, het is gewoon een suffe 'easy mode' die niet nodig is als je weet hoe het spel werkt. Alleen m'n cobra zit vol HESH geladen, maar daar lever je penetration in voor potentieel meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 13:43
Eigenlijk zegt het genoeg dat je een tank pakt met snelheid omdat je niet kunt vertrouwen op de armor. Merk het nu zelf met de type 5. Gaat goed totdat de tegenstander gold spamt. Dan is je armor vrijwel waardeloos.

Enige wat ik dan nog een beetje vind helpen, is zelf ook gold schieten. Op deze manier kun je soms met damage of dpm de tegenstander verslaan.

Denk dat wargaming iets moet doen met de gold ammo, zoals minder damage oid, al zal dat wel niet gaan gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
Roozzz schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:07:
[...]

Haha, zo had ik gisteren ernstig medelijden met de Badger die ik compleet wegfarmde met de obj140. Hij stond opzich mooi hulldown op een behoorlijke afstand (op Overlord). Maar wel ietsje lager dan ik, waardoor de hoek van zijn armor verkeerd is en hij nog minder kan bouncen. Dubbel 2 en gaan... het was dat ik een keer zijn gun raakte anders had ie gewoon niets gebounced.

Ik merk dat ik vooral tanks speel waarbij je niet hoeft te vertrouwen op je armour en met de nodige snelheid om aan te passen. Er is anders gewoon echt geen klap aan.
ja heel grappig....stel je voor dat iemand zou moeten aimen op een weakspot. Er is dus wel een klap aan, je kiest er bewust voor om dat niet te doen (en het spel stelt je daarvoor in staat)

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Als er ooit een non-premium server komt schijf ik me meteen in :P

Tot die tijd speel ik wel lekker non-armored tanks :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Yoshi schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:48:
[...]

ja heel grappig....stel je voor dat iemand zou moeten aimen op een weakspot. Er is dus wel een klap aan, je kiest er bewust voor om dat niet te doen (en het spel stelt je daarvoor in staat)
Ho, wacht. Ik schiet zeer spaarzaam gold en ben prima in staat om de weakspots te raken. Maar er zijn simpelweg situaties waar je geen andere optie hebt. In dit geval kon ik of wegrijden, of gold schieten. Een hulldown badger op 400m is gewoon niet te pennen met apcr (264 pen): er is geen weakspot. Samen met een WZ-111 4 hield hij deze flank, dus dit was absoluut de juiste keuze om dit potje te winnen. En ja, dan laad ik schaamteloos gold :>

Don't hate the player, hate the game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05
De oplossing is simpelweg 'gold rounds' weer echt goud te laten kosten zoals 'vroeger'.
Dan hebben sommige tanks weer nut die goede standaard shells hebben, maar minder goede andere capaciteiten.

Ik heb het al eens eerder gepost, maar vroeger moest je de Maus verslaan door hem te flanken of goed op de weak spots te mikken.
Daar zijn de logge gepantserde tanks voor bedoeld, om een break-through te forceren.
Er moet dus een bepaalde trade-off zijn tussen snelheid, vuurkracht en pantser.
Op dit moment is dat zoek en is elke nieuwe tank, snel, wendbaar, hull-down en goede gold-rounds zodat iedereen ze koopt van Wargaming.

Ik ben zelf bijv. bezig om de Maus te halen en zit nu op de lvl9 Mauschen, maar dat is echt een ruk tank.
Met gold spam penetreert iedereen je.
Dat ding is super langzaam, super log en niet wendbaar.
Daarnaast ook nog slechte DPM.
Kortom, zo'n tank spelen heeft geen nut in het huidige spel en je benadeelt je team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Maar dan wordt het echt pay2win, nu is gold spam tenminste voor iedereen mogelijk (helaas).

De hele functie (en sterke punt) van een breakthrough tank bestaat inderdaad niet meer als er premium ammo wordt geschoten.. blijft er een hull-down campfest over (met een beetje geluk schijten er dan nog 3 arties continue op je tank) of vision-based gameplay (spotten zonder gespot te worden).

En wen er maar vast aan: die Maus is ook ruk, je kan je turret wel mooi onder een hoek zetten dat je bijna alle gold rounds bounced (leuk voor HT-missies), als je ook een keer terug wil schieten moet je toch eens recht naar je tegenstander kijken en dan is het midden van je turret door iedereen met gold rounds makkelijk te raken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Cheezus schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:43:
En wen er maar vast aan: die Maus is ook ruk, je kan je turret wel mooi onder een hoek zetten dat je bijna alle gold rounds bounced (leuk voor HT-missies), als je ook een keer terug wil schieten moet je toch eens recht naar je tegenstander kijken en dan is het midden van je turret door iedereen met gold rounds makkelijk te raken..
Dit is precies de reden dat ik bij een tier 10 brawl game standaard premium shells laad wanneer ik de dikke Duitsers (JgPz E100, E100 en Maus) speel. Zij spelen easy-mode, dan ik ook. Die trade off voor schade veroorzaken en ontvangen krijg je toch wel, dus dan maar zo snel mogelijk een schot kunnen lossen en weer anglen.

Voor de rest zoveel mogelijk met standaard shells, waarbij ik pas naar premium switch als RNG me tegen zit (bounces/misses op commander hatches) of het anders niet reliable mogelijk is te pennen. Maar de lol is er tegenwoordig wel een beetje van af als je bijvoorbeeld als tier 7 in een tier 9 game terecht komt en die tier 9's niets anders dan premium schieten...

[ Voor 19% gewijzigd door TukkerT op 12-12-2022 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:34
TukkerT schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:19:
[...]

Dit is precies de reden dat ik bij een tier 10 brawl game standaard premium shells laad wanneer ik de dikke Duitsers (JgPz E100, E100 en Maus) speel. Zij spelen easy-mode, dan ik ook. Die trade off voor schade veroorzaken en ontvangen krijg je toch wel, dus dan maar zo snel mogelijk een schot kunnen lossen en weer anglen.
Same here. (y)
De balans is al tijden weg, dit is de enige manier om nog wat lol te hebben in dit soort tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik aanschouw het tafereel wel veilig vanaf een afstandje, verstopt tussen 2 grassprieten in m'n manticore :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
BeetjeVreemd schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:16:
[...]

Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik em direct al had met die eerste token die je aan het begin van het event gratis kreeg zonder dat je er wat voor moest doen😄
Pff, ik zit nu op 45 rentals gewoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Gelukkig is er een knopje om de rentals te filteren in je garage. Ik vind ze wel ideaal om lelijke skins op te zetten die ik toch nooit ga gebruiken: dat schoont het depot een beetje op (bij gebrek aan optie om skins/decals gewoon te kunnen verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
FSXnoob schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:32:
[...]

Pff, ik zit nu op 45 rentals gewoon :/
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Cheezus schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:43:
Maar dan wordt het echt pay2win, nu is gold spam tenminste voor iedereen mogelijk (helaas).

De hele functie (en sterke punt) van een breakthrough tank bestaat inderdaad niet meer als er premium ammo wordt geschoten.. blijft er een hull-down campfest over (met een beetje geluk schijten er dan nog 3 arties continue op je tank) of vision-based gameplay (spotten zonder gespot te worden).

Ik speel het spel al sinds het begin (wel tijd pauze gehad), toen had je soms wel eens gold schietende tegenstanders, maar dat waren er maar weinig.
Dan kon je in ieder geval nog lol hebben door elk gebounced schot omdat het ze echt geld kostte.
Die paar pay2win spelers boeide me niet, 99% van de mensen schoot normale shells.
Doordat nu iedereen gold schiet, is het alleen maar als money-sink en zodat mensen meer premium days kopen om het te kunnen betalen.
Maar daardoor is de hele balans in het spel dus zoek geraakt.
Net zoals de wheeled vehicles en de auto-loaders het verziekt hebben.

Je ziet de oude garde qua tanks helemaal niet meer.
Sowieso de slome goed gepantserde tanks zie je bijna niet.
Het is allemaal de snelle hull-down, goede DPM monsters.
Zo was na de buff (en nog steeds) de AMX M4 54 heel populair omdat hij zo snel was, goede gun had en goede pantser op de koepel.

Iedereen speelt alleen maar dat soort tanks omdat je anders cannon fodder bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

TTLCrazy

Listen to Frankie

De BZ-176 gaat helemaal nergens over. Goede bepantsering, 10 graden gun depression, 4 x turbo boost per game, 800+ schade bij 228 pen elke 17ish seconde. Als dat de nieuwe Chinese lijn wordt kunnen we onze lol op.

Ik kon mij dit jaar niet inhouden en heb 4x20 boxes gehaald. Wilde toch eens wat meer up to date premiums. Totale onzin natuurlijk om zoveel geld in dat spel te steken, maar aan de andere kant, ik speel het elke dag wel een uurtje, dus kan het wel voor mezelf verantwoorden. Uiteindelijk 3 x premim tank (BZ-176, Vipera, Iron Arnie), plus wat kleine premium waarvan de SU-2-122 het leukst is, double gun met 700+ damage mogelijkheid op tier V. En verder 30k+ gold en nog wat klein grut.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
De chinese tech-tree line is in ieder geval generfd, de HE guns zullen er niet meer op komen.
Ik ben benieuwd of WG het aandurft om een premium tank te nerfen want het ding slaat gewoon nergens meer op. Als ze dat ding vergelijkbaar maken met de Caliban qua shells (dus meer AP pen / minder damage óf meer damge en minder pen) én qua handling (oftewel, na een half uur aimen alsnog missen) dan is het misschien een beetje gebalanceerd. Hij dan alsnog veel beter dan de Caliban vanwege z'n armor en z'n mobility maar kan dan in ieder geval minder consequent 800+ damage uitdelen.
Het feit alleen al dat gold rounds meer damage doen én hogere pen hebben is een nieuw dieptepunt in WG premium-land..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Spel weer eens gestart om te kijken wat er in een jaar gebeurd is maar serieus dit is toch niet meer normaal al die broken tanks die de hele T8 MM om zeep helpen. Als je niet in een 3-man platoon zit met wat meta tanks kan je het gewoon vergeten om nog een beetje impact te hebben in een gevecht. World of Steamrolls. En dan het niveau van de meeste spelers rond deze Holiday Ops... beetje om te huilen maarja bier maakt veel goed, vooral als ze lights spelen en binnen 60sec in de garage zitten en de vijand weer eens een goede elc90 heeft.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb nu alle missies van Mila gedaan, maar waar zie je dan de missies van Arnie? Ik kan hem alleen laten spelen met wat rommel, maar zie niet wat ik moet doen om hem als commander te krijgen...

en kan je nog wat met overschot resources? Heb nu ~20k van alles maar kan je nergens meer aan uitgeven. alle vorige jaren zijn compleet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

@superduper je kan er coins van kopen voor die gokautomaat waar je een 283 mee kan winnen.

• Cheezus
superduper schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:43:
Ik heb nu alle missies van Mila gedaan, maar waar zie je dan de missies van Arnie? Ik kan hem alleen laten spelen met wat rommel, maar zie niet wat ik moet doen om hem als commander te krijgen...

en kan je nog wat met overschot resources? Heb nu ~20k van alles maar kan je nergens meer aan uitgeven. alle vorige jaren zijn compleet.
Die missies van Arnie krijg je alleen als je ze vorig jaar nog niet hebt gehaald... Je kan dus geen 2 Arnies halen.

Verder heb ik vandaag na 50x rentals de obj 293 gekregen. 1e potje meteen een Master Ace gehaald maar dat komt voornamelijk omdat de lat niet zo hoog ligt :P (2,5k damage + 2,5k spot vs tier 8/9).
Op zich lijkt het me wel een redelijke tank, ik weet niet waar het gehaat op reddit vandaan komt dat het een waardeloos ding zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Cheezus schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:55:
[...]

Die missies van Arnie krijg je alleen als je ze vorig jaar nog niet hebt gehaald... Je kan dus geen 2 Arnies halen.
toch gevonden in een stoffige tank....

[ Voor 10% gewijzigd door superduper op 30-12-2022 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:56

p0st

Dutch Reefer

Paar tientjes tegenaan gegooid de afgelopen weken en toch een paar mooie nieuwe Tier 8 prems kunnen scoren die nu ongetwijfeld onder het stof in de garage komen te staan :9

Nieuwe BZ-176 lijkt wel echt geinig met z'n derp en rocket mode :9
Tier 9 franse light moet ik nog ff aan wennen met dat switchen tussen engine modes
Arnie medium is een verademing na de Super Pershing!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Heb ik iets gemist of kun je premium tanks nu enkel nog maar kopen d.m.v. goud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
GT-R schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:26:
Heb ik iets gemist of kun je premium tanks nu enkel nog maar kopen d.m.v. goud?
https://eu.wargaming.net/shop/wot/vehicles/

Kan ook nog voor euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ligt het aan mij of is de huidige battle pass een enorme gold trap? Je hebt maar vrij weinig tijd om een normale set van 50 stages te doorlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 19:35

Caveman

whahoehaha

superduper schreef op maandag 16 januari 2023 @ 17:49:
ligt het aan mij of is de huidige battle pass een enorme gold trap? Je hebt maar vrij weinig tijd om een normale set van 50 stages te doorlopen...
Yep... tenminste als je een "normale" werkweek hebt -O-
Maar WG doet dit wel vaker na een event waar je goud of bonds verdient, players potten teveel op (ben ik er 1 van) en dat is slecht voor de economics van de game (lees WG)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
De vorige battlepass marathon was een stuk beter, daar kon je de tank nog gewoon gratis krijgen. En de tank was tenminste de moeite waard. Als je nu de hele pass hebt gehaald kun je kijken of je de tank en de overige rewards de 3500 gold (zo'n €15) waard vindt, als f2p speler mis je in ieder geval niet veel dit keer :)
En als je de pass niet hebt gehaald zou ik er zeker niet nog meer gold tegen gooien om stages te kopen.. De rewards zijn echt te mager daarvoor.

[ Voor 18% gewijzigd door Cheezus op 20-01-2023 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik lees nu dat de experimental equipment ook alweer is generfed:
https://worldoftanks.eu/e...mental-equipment-update2/

Gebruikt iemand deze dingen? Ik snap niet zo goed wat wargaming nou precies bedoeld heeft met nóg een extra soort equipment, de mobility improvement lijkt me nog enigzins nuttig (combinatie turbo en grousers) maar voor de rest ben je beter af met de equipment die al bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Voor nieuwe spelers is dit allemaal veel te ingewikkeld, naast de andere aanwezige equipment.
Toen ik het filmpje van QB zag, voor de nerf, haakte ik al af en ik speel dit sinds het uit beta is.
Dit zal alsnog OP spelers nog meer OP maken. Ze zijn de weg volledig kwijt daar bij WG.

[ Voor 10% gewijzigd door XGmode op 09-02-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Voor nieuwe spelers is de equipment, crew perks, consumables, field mods, etc. inderdaad erg ingewikkeld. Als ervaren speler kan ik het echter allemaal wel waarderen om een tankje net een beetje naar je eigen speelstijl te kunnen tweaken.
Maar het nut van de extra experimental equipment naast de bestaande ontgaat me gewoon volledig.
Het is niet OP (gelukkig), je moet het volledig upgraden en dan is het ongeveer het niveau van bounty equipment. Bond blijft dus beter, wat op zich goed is, WoT heeft niet nog meer grinds nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Het was de bedoeling dat ze het oa bij steel-hunter als beloning zouden uitdelen, het is dus eigenlijk een soort van beloning om bepaalde spelmodus te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Naja, dat vind ik dus ook een probleem. Ik speel steeds minder (casual player met een leven), en steelhunter verveelde mij enorm al in het tweede seizoen. Zeer repetitief en kwam regelmatig platoons tegen die samen optrokken tegen alleen spelende spelers (wat op papier niet zou mogen, uhuh). En zo nog wat meer zaken, maargoed..

Dit is allemaal om mensen zo veel mogelijk te laten spelen, want fear of missing out.
Ben daar wel klaar mee, want bepaalde zeer bekende ergernissen pakken ze niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

exp eq voegt idd zeer weinig toe, en voegt een niveau toe tussen de improved en bond equipment. Verschillen zijn erg klein en ik vraag me af of het uberhaubt merkbaar is. Maar weer een grote ploeg mensen zal hier op springen en uiteindelijk wel weer goud/euros in storten.

Er lijkt gewoon nauwelijks een limiet wat men wil besteden in het spel. Kijk naar de Lion actie. Binnen een paar uurtjes helemaal uit verkocht en tienduizende spelers weer de resources uit de zak geklopt. Ja, en dan kopen ze een OP tank die matches compleet kan ontwrichten. thanks WG (en idd , ik heb geen Lion :) )

Ik vind het nog steeds een leuk spel in de basis, maar het komt wel veel vaker voor dat ik bij maches denk, ok WG, whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

superduper schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:20:
[...]
Er lijkt gewoon nauwelijks een limiet wat men wil besteden in het spel. Kijk naar de Lion actie. Binnen een paar uurtjes helemaal uit verkocht en tienduizende spelers weer de resources uit de zak geklopt. Ja, en dan kopen ze een OP tank die matches compleet kan ontwrichten. thanks WG (en idd , ik heb geen Lion :) )

Ik vind het nog steeds een leuk spel in de basis, maar het komt wel veel vaker voor dat ik bij maches denk, ok WG, whatever..
Zo goed vind ik die Lion niet :+ De gun is troll. Ik schat dat 90-95% van de playerbase betere resultaten haalt met een leopard. Consistent goede potjes vind ik hierin lastig en hard werken (en ik ben een ruimschoots bovengemiddelde speler).

WG heeft wat uitdagingen in de game economy. Ik speel al jaren casual free to play en heb probleemloos de bonds/blueprints/free-xp om hieraan uit te geven. Het was dat ik toevallig inlogde, een actie zag en dacht whatever waarom niet :z

Persoonlijk maak ik me meer zorgen om het totale gebrek aan game/team-balance. Zo deed ik gisteren nog >7k dmg in een Lion ( :+ ); en schoot verder niemand in mijn team meer dan 1k dmg. Ook de eindeloze potjes binnen 4 minuten klaar zijn gewoon droevig.

I cba voor de experimental equipment. Nog niet naar gekeken. Het komt ongetwijfeld de betere spelers weer ten goede :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Roozzz schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:05:
[...]

Persoonlijk maak ik me meer zorgen om het totale gebrek aan game/team-balance. Zo deed ik gisteren nog >7k dmg in een Lion ( :+ ); en schoot verder niemand in mijn team meer dan 1k dmg. Ook de eindeloze potjes binnen 4 minuten klaar zijn gewoon droevig.
Ik heb niet het idee dat WG dit ooit nog goed kan krijgen.. Zowel het niveau van spelers als het verschil in tanks per map is zo groot dat het gewoon puur geluk is als een potje gebalanceerd uitpakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Cheezus schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:32:
[...]

Ik heb niet het idee dat WG dit ooit nog goed kan krijgen.. Zowel het niveau van spelers als het verschil in tanks per map is zo groot dat het gewoon puur geluk is als een potje gebalanceerd uitpakt..
Ik vrees er ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Laatst online: 21:31
Na lange tijd deze maar weer eens opgepakt en dan met de ps5.
Ik speel het spel vooral omdat ik het leuk vind om als ex leopard 1V tanker die Leopard lijn vrij te spelen, maar jemig wat is het moeilijk geworden, gelukkig kwam ik er wel weer snel in omdat ik deze al eerder een tijd had gespeeld maar wat en verschil, en eigelijk alleen nog maar crossplay (PSN start niet eens een que).
Ik merk wel dat ik toch behoorlijk wat mis dus komende tijd ff weer wat filmpjes doornemen.
Jammer dat vrijwel niemand in mijn vrienden lijst deze spelen, dus toch maar eens op zoek naar mensen die me weer een beetje wegwijs willen maken, diegene die wil kan mijn post naam toevoegen.

[ Voor 3% gewijzigd door merlin1201 op 18-02-2023 12:14 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 19:35

Caveman

whahoehaha

merlin1201 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:12:
Na lange tijd deze maar weer eens opgepakt en dan met de ps5.
Ik speel het spel vooral omdat ik het leuk vind om als ex leopard 1V tanker die Leopard lijn vrij te spelen, maar jemig wat is het moeilijk geworden, gelukkig kwam ik er wel weer snel in omdat ik deze al eerder een tijd had gespeeld maar wat en verschil, en eigelijk alleen nog maar crossplay (PSN start niet eens een que).
Ik merk wel dat ik toch behoorlijk wat mis dus komende tijd ff weer wat filmpjes doornemen.
Jammer dat vrijwel niemand in mijn vrienden lijst deze spelen, dus toch maar eens op zoek naar mensen die me weer een beetje wegwijs willen maken, diegene die wil kan mijn post naam toevoegen.
PRTL chauffeur hier 8)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Ineens zie ik een Object 283 in mijn garage staan, iemand enig idee waar deze weg kan komen? Heb het afgelopen jaar bijna 0,0 aan frontlines en andere dingen gedaan die eventueel een reward tank op kunnen leveren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Tijdens de Holiday Ops kon je die winnen (meestal als rental, soms als 'echte') in de 'gokmachine'.

Er was vrij veel haat op dat ding dat het een crap reward tank zou zijn en dat mensen blij waren hem niet hadden gekregen maar ik vind het best een ok ding.. ligt mij in ieder geval een stuk beter dan bijv. een obj. 430.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 09:40
Vreselijk spel geworden, geen samenwerking, niks. 5 potjes gespeeld. 5x verloren met 5x 0 tanks van team kapot geschoten? ik begin er niet weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

noordwolde schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:34:
Vreselijk spel geworden, geen samenwerking, niks. 5 potjes gespeeld. 5x verloren met 5x 0 tanks van team kapot geschoten? ik begin er niet weer aan
Ik zit op dit moment ook in mijn " niet spelen" periode. Wellicht gaat het over een paar maanden weer kriebelen, misschien niet, ik vind het best :) Wel jammer van de 60+ dagen premium die ik nog heb staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

samenwerking is er maar zelden geweest imho, maar je hebt idd soms die frustrerende set matches die unwinnable lijken.

Maar ik merk wel dat als je een tijd niet speelt, je er toch ook echt uit bent, map updates gemist, achter loopt met andere zaken en daardoor ook juist weer in een soort negatieve loop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Achja, de ene dag heb je een winrate van 80% en de volgende van 30%.. ik kijk niet zoveel naar winrate (daar heb je maar beperkt invloed op) maar naar mijn eigen bijdrage. Als ik 5k combined haal en alsnog verlies prima, aan mij lag het niet :P
Soms wel een potje waar een RNG vloek op heerst (alles mis/bounce/crit) of je gewoon continue op de verkeerde plek/op de verkeerde tijd lijkt te zijn maar dat beperkt zich gelukkig meestal tot een enkel potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
TTLCrazy schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:10:
[...]

Ik zit op dit moment ook in mijn " niet spelen" periode. Wellicht gaat het over een paar maanden weer kriebelen, misschien niet, ik vind het best :) Wel jammer van de 60+ dagen premium die ik nog heb staan :/
zie kijk vroeger een schot missen met de KV1S die 122mm oke daar stond ie bekend om. Maar met met Jgp 100 6 schoten fully aimed achter elkaar compleet er naast schieten? Sorry maar dan is het plezier er snel vanaf. Gewoon 6x achter elkaar die tank neit geraakt, m'n team zeiken waarom ik niet raak schiet. Ja hey, weet ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
RNG says fuck you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
Begrijp dat sommige kanonnen beter zijn dan de andere maar volgens mij stond de Jgp 100 niet bekend om z'n beroerde wapen. Hoef echt niet elk schot raak te schieten maar dit sloeg werkelijk alles. Nog wel de Standard B gekocht, die speelde best fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Laatste keren dat ik ermee speelde was het prima te doen, het is gewoon de onvoorspelbaarheid van hun algoritme. Zelfs met tanks die op papier een sniperkanon hebben missen van tijd tot tijd gigantisch, fully aimed.
Maar, zie ook tegenstanders precies de juiste plek te raken zonder aimtime. Dat is ook frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relodey
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-06 21:52
zijn er hier ook mensen die het leuk vinden te platoonen vanavond? stuur me een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Relodey schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:52:
zijn er hier ook mensen die het leuk vinden te platoonen vanavond? stuur me een DM
Als je regelmatig speelt, Discord met headset hebt, en platoons/Stronghold wilt doen kun je ook mijn clan joinen: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500146973/
We zoeken actieve spelers, de eisen zijn niet hoog en de sfeer is gemoedelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
En de GoT clan bestaat natuurlijk ook nog steeds.

https://eu.wargaming.net/clans/wot/500001139/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 14:19
Wordt daar actief clanwars mee gespeeld of niet? Zit nu prima, maar GoT is altijd beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Nee helaas word er door GoT geen CW gespeeld op dit moment, eerder wel. Mocht er genoeg animo voor zijn dan zullen we dat wel overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
En voor mensen die passief van de clanrewards willen profiteren maar geen kleurrijk logo op hun tank willen is er natuurlijk https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/, ook gevuld met voornamelijk mensen uit dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLivingstoned
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-05 20:23
[bericht gewist]

[ Voor 96% gewijzigd door DrLivingstoned op 01-04-2023 14:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GT-R
Zo na jaren van spelen heb ik het spel van de computer gegooid. De combinatie van allerlei al langdurig spelende ergernissen (wheeled tanks etc) en de ene waardeloze update na de andere maakt het spel ronduit slecht. Het is mooi geweest, de intrede van die belachelijke raket-boost tanks was dan ook een mooi moment om te stoppen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cheezus
OK, tot volgende week! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Met GTA V, RDR2 en de campaign van MW2 nog af te ronden lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
GT-R schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:44:
[...]

Met GTA V, RDR2 en de campaign van MW2 nog af te ronden lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.
Oke, tot over twee weken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 13:15
Ik zit er ook over na te denk3n om te stoppen. Sinds beta erbij, maar de nieuwe update word crap, wg luistert niet meer naar community etc.
Tijd om te stoppen denk ik na 10+ jaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank_P
Het hele spel is sowieso 1 grote money grab aan het worden.
Nieuwe maps komen er bijna niet of andere nieuwigheden.
Iedereen speelt alleen maar premium tanks omdat die veel beter zijn (zeker de nieuwere tanks) dan hun techtree counterpart.
Iedereen schiet gold omdat er veeeeel te veel 'silver' in omloop is.
Matchmaking is compleet ruk, ene moment win je 15-1 andere moment verlies je 15-1.
Er is totaal geen enkele balans meer in het spel.
Maar wel telkens meer premium tanks verkopen, lootboxes, wot+ , nieuwe equipment voor gold, etc etc.

Ik probeer al jaren te stoppen maar speel toch nog enkele keren per week met wat vrienden hetgeen het leuk houdt.
Het mooist is een trio T95's en een flank compleet ontwrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
crusader1983 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 15:29:
Ik zit er ook over na te denk3n om te stoppen. Sinds beta erbij, maar de nieuwe update word crap, wg luistert niet meer naar community etc.
Tijd om te stoppen denk ik na 10+ jaar
Ik zie nog niet echt wat nou het nadeel van de update is. Je krijgt er nieuwe/andere skills bij. Gezien de nutteloosheid van de sommige skills nu lijkt me dat alleen maar prima. Wel zou je alle huidige crews gratis moeten kunnen resetten maar dat was bij het default maken van 'Sixth sense' ook het geval dus het lijkt me voorbarig om daar nu al over te gaan klagen.
WoT+ heb je ook geen nadeel aan als je het niet neemt dus ja, het is een extra money grab voor degenen die er toch wel geld aan uit blijven geven maar voor de F2P spelers veranderd er weinig.
Frank_P schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 16:03:
Het hele spel is sowieso 1 grote money grab aan het worden.
Nieuwe maps komen er bijna niet of andere nieuwigheden.
Iedereen speelt alleen maar premium tanks omdat die veel beter zijn (zeker de nieuwere tanks) dan hun techtree counterpart.
Iedereen schiet gold omdat er veeeeel te veel 'silver' in omloop is.
Matchmaking is compleet ruk, ene moment win je 15-1 andere moment verlies je 15-1.
Er is totaal geen enkele balans meer in het spel.
Maar wel telkens meer premium tanks verkopen, lootboxes, wot+ , nieuwe equipment voor gold, etc etc.

Ik probeer al jaren te stoppen maar speel toch nog enkele keren per week met wat vrienden hetgeen het leuk houdt.
Het mooist is een trio T95's en een flank compleet ontwrichten.
Nieuwe maps zijn wel welkom, zeker met het verwijderen van een aantal maps sinds het uitbreken van de een echte sovjet-oorlog.. andere nieuwigheden komen er naar mijn idee wel genoeg maar helaas niet altijd positief.
Premium tanks vallen mij wel mee, bij elke nieuwe tank is de playerbase aan het huilen dat ie OP is maar na een paar maand zie je ze amper meer en is het 'back to normal'.
Gold spam ben ik het mee eens.. dit maakt het hebben van een beetje armor vooral nutteloos. Als je geen dikke armor hebt die gold kan blocken kun je maar beter helemaal niks hebben en dit compenseren met mobility/concealment/DPM.
Een betere balans in matchmaking (skill based) zou wel fijn zijn.. aan de andere kant is het ook wel eens fijn om een compleet tomato team op te rollen :9 :+
Nieuwe equipment voor gold heb ik nog niet gezien.. wel die experimental equipment die vrij nutteloos is (slechter dan bond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Mwah, voor F2P spelers zal het nog moeilijker worden om competitief te zijn. Dat is het hele punt.
Let wel, Wot+ spelers kunnen een crew continu zonder te spelen upgraden. Zo komen ze wel heel makkelijk aan 8 skills per tank. Ze kunnen hun bounty equipment steeds gratis op de tank zetten waar ze mee willen spelen, F2P hebben wss geen bounty en overzetten kost goud of een bepaalde kaart.

Casual spelers, zoals ik, kopen geen Wot+ omdat het spel geen 8 euro per maand waard is. En stoppen wellicht met spelen.
Vrij nieuwe spelers zullen hierdoor ontmoedigd worden en vertrekken, dus het spel bloedt langzaam dood.
Cannonfodder zijn, kansloos verliezen door veel beter uitgeruste spelers in OP tanks, wie wil dat keer op keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Als je competitief in clanwars / ranked wil zijn wel. De meeste spelers doen alleen random battles en zitten soms in een platoon, die 1% betere gun-despersion tijdens het rijden gaan daar het verschil niet maken. De eerste 3 skills maken nog wel veel uit maar daarna boeit het weinig, ik ben nog niet overtuigd dat de update daar veel verandering in gaat brengen. En de passieve training van WoT+ wordt toch ook niet zo extreem dat je snel aan de 8 skills zit? Ik heb na jaren spelen en heel veel crew-books nog niet eens een 6 skill crew bij elkaar, 8 lijkt me iets waar je je hele leven mee bezig bent of een half leven met WoT+ ofzo :P
Als je geen bounty equipment hebt maakt het overzetten ook niet zoveel uit.. ik zet alleen bounty/bond equipment op tanks die ik leuk vind/wil houden, de kosten voor het overzetten boeien me dus niet zo, ik heb ook nog 200 van die tokens om equipment te demounten :+ Geen idee of anderen wel veel van equipment willen wisselen (bond blijft sowieso lastig, 3x100 bonds inleveren om ze op een ander tankje te zetten lijkt me zonde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Die 6-skill crews zijn nog wel te doen (heb er zelf ondertussen 2), maar daarna zit er praktisch geen voortgang meer in. En ik speel ook heel wat jaren ondertussen. Volgens mij nu bijna 10 jaar. Van de 150 tanks, speel ik er letterlijk maar een handje vol. De rest staat te verstoffen. Ik doe dus ook niks met equipment. Een aantal tanks waar ik echt 2K+ aan battles mee gespeeld heb, hebben die bond equipment. Rest normale equipment. Heb ook nog steeds 27K aan bonds over. Doe er werkelijk niks mee. Laat mij maar lekker spelen :) Die extra crew skills die gaan komen, moeten nog maar blijken of die echt voor de casual speler van belang zijn. De huidige potjes zijn ondertussen toch al vaak totaal out of balance. Daar gaan die extra 9 skill crews van een aantal 60% winrate spelers niet veel aan veranderen. Die spelers zijn er nu ook en spelen nu ook steeds de sterren van de hemel. Ik verwacht ook weinig verandering in het spel.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik heb teveel (gewoon tech tree :)) tanks die ik leuk vind en die ik allemaal wel met bond/bounty equipment wil uitrusten.. misschien dat ik over 10 jaar zover ben :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchRookie007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:36
In 2011 begonnen. Heel lang gestopt een paar keer nog op andere accounts gespeeld van een paar vrienden. Maar dan merk je dat je de achterstand niet meer goed maakt zoveel is er veranderd. Ik denk erover om maar definitief mijn helm aan de wilgen te hangen. De toxiciteit onder de huidige playerbase maakt het er ook niet leuker op. In het begin gingen de meeste spelers veel vriendelijker met elkaar om. Nu wordt je om het minste geringste de huid vol gescholden. WoT is spijtig niet meer mijn ding.
Pagina: 1 ... 76 ... 86 Laatste