Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste
Acties:

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Heb zelf veel met de Kranvagn gespeeld, maar wel terecht dat 'ie een nerf krijg vind ik. Een tank met dat pantser zou geen 60 km/h moeten kunnen rijden. Dat de herlaadtijd iets langer wordt kan ik ook nog mee leven, maar die accuracy-nerf is wel erg overdreven.

Verder zag ik in de bovenstaande video ook staan dat de M44 generfd wordt. Dat is goed nieuws! :D En ook de T67 zal ik niet missen. Wel jammer van de T29; die is erg goed maar door z'n traagheid vond ik hem niet broken. Misschien dat de AMX M4 45 wel de nieuwe T29 wordt als dat pantser daadwerkelijk verdubbeld gaat worden.

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:40

thijsco19

KTM 990 SMT

Dit topic is niet meer heel actief zo lijkt het?

Sinds een paar weken het spel weer eens opgestart na, wat zal het zijn, jaar of wat.
Er zijn best wat dingen veranderd en er zijn nieuwe tanks erbij.
Ooit eens begonnen om de Uk heavy line te nemen dus nu weer opgepakt. Binnen enkele weken (als 'semi' free to play) toch naar tier 9 gekomen. Nu dus langzaam verder grinden naar de tier 10.
Moet zeggen dat ik de Caernarvon, nu die eenmaal uitgerust is met equipment en crew skills en dergelijke, best een leuke tank is om te spelen.
Zelfde heb ik ook wel met de Conqueror. Toch vind ik ze soms nog lastig. Ik krijg er ook de win rate niet over de 50% heen..

Anyway, in de tussentijd ook aan een aantal andere lijnen begonnen. Onder andere de Zweedse lijn waar ik nu bij de tier 7 Leo aan gekomen ben. Ik denk dat ik de medium lijn verder ga volgen van de Zweden.
Ook de Poolse heavy lijn gestart, nu bij de 40TP.
De Czechoslovakia lijn waar ik bij de T24 bent. Nog niet uit of ik de heavy of medium lijn ga volgen.
En als laatste de Italiaanse lijn waar ik nu de P.43 BIS in de garage heb staan. Hier zal ik denk ik de heavy lijn pakken. (en mogelijk de TD's als die komen)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:41

Cheezus

Luiaard

Erg rustig hier inderdaad.

Als je nog wat extra voortgang wil maken met o.a. blueprints en traningguides join gerust mijn clan (zitten meerdere tweakers in): https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/ geen verplichtingen verder en je krijgt vanzelf rewards :)

Voor de tsjechische tanks zijn zowel de mediums als de heavies op tier 9 en 10 erg goed, ik zou dus voor beide gaan :) Voor de italiaanse lijn zou ik alleen de mediums doen, die zijn vanaf tier 8 allemaal goed, de heavies is alleen de tier 9 ok.

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

@Cheezus Gelijk maar gedaan. :) Toch wel leuk een clan tag achter je naam.

Nou het is weer eens een avond waar elke potje een loss is. :X

Ben altijd meer van de heavy's geweest maar misschien is het dan juist leuk om de Italiaanse mediums te doen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Koolaert
  • Nu online
Slim van WG; eerst overal kortingen op houden zodat iedereen al zijn credits spendeert en daarna een veiling doen.

Had op zich die 268/5 wel gewild, maar dat gaat niet door helaas.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Ik had inmiddels ook al m'n credits uitgegeven om voedsel in te slaan :) 20 miljoen had ik echter niet dus ik had sowieso niet mee kunnen bieden.. ben benieuwd hoeveel je uiteindelijk moet bieden om er een te krijgen. Achja, als je een td met turret en 750 alpha wil hebben we gelukkig gewoon de T30 nog, zit je nog een tier lager ook :p

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:26

Caveman

whahoehaha

Cheezus schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 15:48:
ben benieuwd hoeveel je uiteindelijk moet bieden om er een te krijgen.
Volgens de Armored Patrol zou 20.000.001 voldoende geweest moeten zijn..... Dat zou betekenen dat ik zwaar overboden heb -O- aan de andere kant heb ik hem wel :P
Aan die IS3A met skin ga ik me niet wagen, er komt binnenkort een Italiaanse TD lijn dan heb ik mijn XP hard nodig. Daar heb ik er niet een uitbundige hoeveelheid van...

[Voor 19% gewijzigd door Caveman op 19-08-2022 13:43]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Gefeliciteerd dan maar :)
Ik dacht even dat het weer een compleet 'nieuwe' tier 8 premium Russische heavy was maar het is gewoon een IS-3A met een unieke skin.. Prima, geen belang bij :+

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:42

Roozzz

Plus ultra

Caveman schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:40:
[...]

Volgens de Armored Patrol zou 20.000.001 voldoende geweest moeten zijn..... Dat zou betekenen dat ik zwaar overboden heb -O- aan de andere kant heb ik hem wel :P
[...]
Oh, dan heb ik waarschijnlijk iets nieuws in de garage staan. En kennelijk 99.999 teveel geboden :+

• Koolaert
  • Nu online
Zijn wel echt veel tanks beschikbaar zeg! Gisteren 15K en nu zelfs 20K. Toch verrassend dat het minimum bod gisteren genoeg was.

Heb zelf 170K vrije ervaring, dus ik denk dat ik een gokje ga wagen met een bod van 101.001.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:53

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

blijkbaar trekt dit ook weer een hele nieuwe groep spelers aan. Het stikt momenteel van de superunicums :( (en daar hoor ik zeker niet bij.). Winrates van 65% en rating van 13k+ En op een of andere manier nooit in het team waar ik in zit...

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:03
bod van 101.101 free xp was genoeg

• Koolaert
  • Nu online
Vorst8 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:08:
bod van 101.101 free xp was genoeg
Haha, meen je niet! Mijn bod was blijkbaar niet genoeg. 100 XP te weinig geboden 8)7

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Hmmm, een WZ 120 fl voor 14500 gold in een open auction. Alleen merk ik niets van de open auction, het zou iedere 10 min geupdate worden .....NOT. Denk dat ik mijn bod maar intrek, QB was al niet zo enthousiast over deze TD.

• Koolaert
  • Nu online
Caveman schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 14:13:
Hmmm, een WZ 120 fl voor 14500 gold in een open auction. Alleen merk ik niets van de open auction, het zou iedere 10 min geupdate worden .....NOT. Denk dat ik mijn bod maar intrek, QB was al niet zo enthousiast over deze TD.
Volgens mij betekent dit dat er nog geen 20.000 biedingen gedaan zijn. Eerlijk gezegd zou het mij ook verbazen als er 20.000 spelers zijn die 14.500 goud voor deze tank willen neertellen.

Zelfde geldt voor de T95 skin. Ik vind die skin wel echt gaaf, maar 5 miljoen credits is echt waanzin.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

superduper schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:00:
blijkbaar trekt dit ook weer een hele nieuwe groep spelers aan. Het stikt momenteel van de superunicums :( (en daar hoor ik zeker niet bij.). Winrates van 65% en rating van 13k+ En op een of andere manier nooit in het team waar ik in zit...
Ik had afgelopen week juist het omgekeerde idee, dat anniversary event laat alle <40% win rate spelers weer online komen.. Voelde regelmatig als seal clubben op tier 9/X :+

• Koolaert
  • Nu online
Man man man, of het nou de super-unicums of 40% spelers zijn, echt elke game is 15-1 vandaag. Van de 10 games nog niet een spannender dan 15-6 en maar liefst 5 waren 15-1 of 15-0. Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Koolaert schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 17:16:
Man man man, of het nou de super-unicums of 40% spelers zijn, echt elke game is 15-1 vandaag. Van de 10 games nog niet een spannender dan 15-6 en maar liefst 5 waren 15-1 of 15-0. Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.
Das altijd als er frontline is, alle bonds/credit/XP hunters zijn aan het frontlinen de rest zit in random battles.

• Vorst8
Caveman schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:23:
[...]

Das altijd als er frontline is, alle bonds/credit/XP hunters zijn aan het frontlinen de rest zit in random battles.
klopt, daarom kun je tijdens frontline beter een t10 of een t8 spelen met wat boosters, dan haal je waarschijnlijk meer bonds of credits per half uur dan in frontline

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Kijk een Caliban met oogjes.... voor degene die de Caliban nog niet heeft geen slechte deal denk ik, als je hem tenminste kunt krijgen voor 10.000 gold. En die Warhammer 40K shit geef ik niet zoveel om, die WZ-120 hadden ze wel voor die hoeveel weg kunnen doen , er zijn niet eens 20.000 biedingen gedaan.

edit: Het is kennelijk geen Caliban, maar een tank die op een Caliban lijkt, er zit een andere gun op. QB heeft een kleine review erover.

[Voor 19% gewijzigd door Caveman op 21-08-2022 12:44]

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Vandaag is de laatste dag van het event, vergeet dus niet de anniversary coins uit te geven en al je credits te verbranden aan consumables :)

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

En, hoe bevalt World of Italian Tankdestroyers bij jullie? :P

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Vind het nog best meevallen.

Aantal potjes tier 8 tot 10 gespeelt en eigenlijk alleen de vipera die je met regelmaat zien.
Die is gelukkig redelijk makkelijk aan te pakken.
De lower lower plate is makkelijk te penetreren en de bovenkant van z'n turret.

• Don Fredo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-03 09:53
Het is trouwens net of iedereen hierdoor de Italiaanse tanks in de garage weer heeft ontdekt.
Zie bijv opeens wel 6 P26/40's per potje langskomen :-)

[Voor 0% gewijzigd door Don Fredo op 01-09-2022 09:15. Reden: 's]

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik kom de minotauro wel heel vaak tegen idd. Best nog een lastige, bounced veel.. Potjes lopen wel super onvoorspelbaar, waar sommige spelers nog gewoon de nieuwe verf niet willen beschadigen en nauwelijks iets doen....

Topper was gisteren een pot op malinovka, waar onze 'scout' een uniqum speler was (59% WR, en 11k rating) die besloot met zijn amx13105 vanaf de red line ergens in het midden te gaan 'spotten' - en de hill te snipen. Enemy scout had een field day en rolde uiteraard de hele pot op..

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-03 15:29
Heb nu voor het eerst voldoende munten voor een reward tank .
Twijfel nog even of ik nu een Char Futur moet kiezen of toch nog voor de extra munten door moet gaan voor een Kunzepanzer (meer dan 12 munten zal ik vast en zeker niet halen).

Ben geen hele goede speler dus een tank die een beetje vergevingsgezind is lijkt me het beste :+

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-03 18:34
Gadgeteer schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:33:
Twijfel nog even of ik nu een Char Futur moet kiezen of toch nog voor de extra munten door moet gaan voor een Kunzepanzer (meer dan 12 munten zal ik vast en zeker niet halen).

Ben geen hele goede speler dus een tank die een beetje vergevingsgezind is lijkt me het beste :+
Char future doen. echt hele leuke tank

• Koolaert
  • Nu online
Gadgeteer schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:33:

Char Futur is een leuke tank idd, zeker aan te raden. Als je meer van de vergevende zware tanks bent zou ik de AE Phase 1 kiezen.

Trouwens, dit is hét moment om het WT-evenement te spelen als je 3,000 bonds wil verdienen. Heb nu al 2 keer in de WT gespeeld omdat de wachtrij voor de Harriers te lang was. Heeft me toch al 5 extra potjes voor random battles in de WT opgeleverd :+

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Koolaert schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:36:
[...]

Char Futur is een leuke tank idd, zeker aan te raden. Als je meer van de vergevende zware tanks bent zou ik de AE Phase 1 kiezen.

Trouwens, dit is hét moment om het WT-evenement te spelen als je 3,000 bonds wil verdienen. Heb nu al 2 keer in de WT gespeeld omdat de wachtrij voor de Harriers te lang was. Heeft me toch al 5 extra potjes voor random battles in de WT opgeleverd :+
Hoe krijg je dit in hemelsnaam voor elkaar? Heb je de hele progressie tot 400 van die zegels al klaar? wtf? Je krijgt er toch maar een x missies /dag en dan ook nog met een curfuw waardoor je niet continue wat kan doen?

Ik zag net ook al meerdere voorbij komen in de random battles. Ook met spelers die maar 15 battle hadden (in totaal op het account), dus waarschijnlijk allerlei test players

• Koolaert
  • Nu online
superduper schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:32:
[...]

Hoe krijg je dit in hemelsnaam voor elkaar? Heb je de hele progressie tot 400 van die zegels al klaar? wtf? Je krijgt er toch maar een x missies /dag en dan ook nog met een curfuw waardoor je niet continue wat kan doen?

Ik zag net ook al meerdere voorbij komen in de random battles. Ook met spelers die maar 15 battle hadden (in totaal op het account), dus waarschijnlijk allerlei test players
Nee hoor, heb pas 100 zegels of zo. Maar gisteren was de wachttijd voor Harriers zo lang dat je na ±1:20 gratis met de WT kon spelen in het WT evenement. Als je daarmee 30 kills maakt krijg je zo'n sleutel voor de "ingenieur gate" (ja, zo heet dat in het Nederlandse spel :P) en daarin zaten rental battles met de WT.

Dus ondanks dat ik nog niet alle zegels heb, staat 'ie al in mijn garage. Vanavond eens proberen. Ik heb zelf nog nooit met de originele WT kunnen spelen, dus ben benieuwd :)

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Koolaert schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:46:
[...]

Nee hoor, heb pas 100 zegels of zo. Maar gisteren was de wachttijd voor Harriers zo lang dat je na ±1:20 gratis met de WT kon spelen in het WT evenement. Als je daarmee 30 kills maakt krijg je zo'n sleutel voor de "ingenieur gate" (ja, zo heet dat in het Nederlandse spel :P) en daarin zaten rental battles met de WT.

Dus ondanks dat ik nog niet alle zegels heb, staat 'ie al in mijn garage. Vanavond eens proberen. Ik heb zelf nog nooit met de originele WT kunnen spelen, dus ben benieuwd :)
op die manier. Maar dan krijg je hem voor 5 battles begreep ik, en moet je ook nog een specifieke crew ervoor trainen (voor gold ofc)

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03 14:13
QB gaf dat wel aan, moest een crew ervoor trainen. Hij heeft het over credits.

Vanaf 12:12

[Voor 7% gewijzigd door XGmode op 27-09-2022 15:53]

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Het spijt me zeer, maar die engineers matches zijn zo rigged als het maar kan.... Nu 3x gespeeld, 2x verloren zelfs. Beide potjes door met name platoons van 3 spelers, met alle drie < 1000 games, en WR < 44% die ineens uitstekend samenspelen. opvallend. alsof het geprogrammeerd is...

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ze hadden gewoon de Grille 15 weer moeten omwisselen bij mij voor de WT Auf E100. Ik speel die Grille 15 nog amper sinds het geen E100 meer is.

Signature van nature

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Iemand al ervaring met de Italiaanse TD lijn? Ik had de eerste tanks geskipped met blueprints/freeXP en ben bij t7 begonnen. Die was wel aardig maar was vooral te traag om leuk te zijn. De t8 is een stuk beter op elk vlak en bevalt me prima, die ga ik wel houden. De t9 en t10 zien er echter minder boeiend uit, je krijgt iets meer armor en een betere gun maar levert in op mobility, iets wat die t8 juist leuk maakt. Wat is jullie ervaring met de hogere tiers, zijn ze de moeite waard?

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:12
Cheezus schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:34:
Iemand al ervaring met de Italiaanse TD lijn? Ik had de eerste tanks geskipped met blueprints/freeXP en ben bij t7 begonnen. Die was wel aardig maar was vooral te traag om leuk te zijn. De t8 is een stuk beter op elk vlak en bevalt me prima, die ga ik wel houden. De t9 en t10 zien er echter minder boeiend uit, je krijgt iets meer armor en een betere gun maar levert in op mobility, iets wat die t8 juist leuk maakt. Wat is jullie ervaring met de hogere tiers, zijn ze de moeite waard?
van de WoT CC begrijp ik dat de italian TD line redelijk OP is.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

crusader1983 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:52:
[...]

In de handen van een goede speler absoluut. Laten ze hun lower plate zien, dan straf ik ze genadeloos af 8)

Signature van nature

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Cheezus schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:34:
Ik speel nu ook nog steeds heel vaak T6 en T8. Heb wel een aantal T10 tanks, maar eerlijk is eerlijk; T10 vind ik vaak te moeilijk. Krijg het niet voldoende voor elkaar om gebruik te maken van de armour van een tank. Dus mensen die zeggen dat een bepaalde tank goede armour heeft; niet in mijn handen :P

Signature van nature

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

crusader1983 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:52:
[...]

Op de juiste plek zijn ze zeker sterk, OP zijn ze alleen tegen spelers die niet snappen dat je een tank niet moet op zijn sterke punten moet aanvallen..
Maar ik zocht specifiek mensen die ervaring met de lijn hebben en hoe die de t9/t10 vinden ten opzichte van de t8.

• lampenkapnl
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-03 13:46
Is de is-5 momenteel nog redelijk goed/ok?
(Heb momenteel 11.276 bonds en kan met de patriot en liberte niks worden)

• Kepro
  • Laatst online: 21:49
IS5 is echt pauper.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• lampenkapnl
Welke bond tank zou jij aanraden dan, en waarom

• Kepro
lampenkapnl schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:18:
[...]

Welke bond tank zou jij aanraden dan, en waarom
Ik moet morgen even kijken welke tanks er allemaal in zitten. Maar wil je een tank voor credits? Of voor de lol? De 121b is in ieder erg goed.

• lampenkapnl
Kepro schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:04:
[...]

Ik moet morgen even kijken welke tanks er allemaal in zitten. Maar wil je een tank voor credits? Of voor de lol? De 121b is in ieder erg goed.
Ik weet niet zo goed of 2 premium tanks voor credits genoeg zijn

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Wat lukt er niet met de patriot/liberte? Over het algemeen worden dat de enige tanks die de moeite waard zijn in de bond shop beschouwd.. Ik zou er lekker een improved equipment combi voor kopen en een tank die je wel leuk vindt nóg leuker maken *O*

• lampenkapnl
Cheezus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:16:
Wat lukt er niet met de patriot/liberte? Over het algemeen worden dat de enige tanks in die de moeite waard zijn in de bond shop beschouwd.. Ik zou er lekker een improved equipment combi voor kopen en een tank die je wel leuk vindt nóg leuker maken *O*
Ik bounce niks en doet weinig schade per schot (vaak tegen tier 10)

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Dat zal bij een andere low tier heavy hetzelfde zijn. Probeer dan battle pass tokens te grinden voor een AE phase/obj 7nogiets of de char future (of een cobra als je veel geduld hebt) en stop die bonds lekker in equipment zou ik zeggen :)

• lampenkapnl
Cheezus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:31:
Dat zal bij een andere low tier heavy hetzelfde zijn. Probeer dan battle pass tokens te grinden voor een AE phase/obj 7nogiets of de char future (of een cobra als je veel geduld hebt) en stop die bonds lekker in equipment zou ik zeggen :)
Maakt dat heel veel verschil op een tank? Bond equipment?

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Het verschilt een beetje per tank: voor een light is camo/view range cruciaal om je tegenstander te 'outspotten', dat beetje extra van bond equipment/food maakt dan een hoop uit. Voor veel andere tanks betekend het gewoon vaker kunnen schieten + vaker daadwerkelijk wat raken, gemiddeld ga je er dus een stuk beter van spelen.

• lampenkapnl
Cheezus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:50:
Het verschilt een beetje per tank: voor een light is camo/view range cruciaal om je tegenstander te 'outspotten', dat beetje extra van bond equipment/food maakt dan een hoop uit. Voor veel andere tanks betekend het gewoon vaker kunnen schieten + vaker daadwerkelijk wat raken, gemiddeld ga je er dus een stuk beter van spelen.
Op wat voor tier is bond equipment goed te gebruiken?

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Elke.. Maar aangezien de bond equipment nogal schaars is heb ik het alleen (nog) op bepaalde tier 8+ tankjes zitten.. Idem voor de bounty equipment.

• lampenkapnl
Cheezus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:00:
Elke.. Maar aangezien de bond equipment nogal schaars is heb ik het alleen (nog) op bepaalde tier 8+ tankjes zitten.. Idem voor de bounty equipment.
Ik heb momenteel maar 1 tier 10

• lampenkapnl
En welke tank zal ik dan kiezen van battle pass tokens?

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Zoals ik al zei: doe het vooral op een tank die je leuk vindt/veel mee speelt. Het is zonde op een tank te zetten die stof staat te happen. Verwijderen kost ook weer bonds (100) namelijk..
En koop een bundle (vents +vstab/rammer) dat is 1000 bonds goedkoper dan ze apart aan te schaffen :)

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

lampenkapnl schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:15:
En welke tank zal ik dan kiezen van battle pass tokens?
Char futur vind ik het leukst, AE phase is ook goed.

• lampenkapnl
Cheezus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:19:
[...]

Char futur vind ik het leukst, AE phase is ook goed.
Kunze panzer is niet zo goed?

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Je hebt de leopard al gewoon in de tech tree, die kunze panzer voegt daar alleen een nutteloze gimmick aan toe die het spelen lastiger maakt.. Zo denk ik er tenminste over als niet-eigenaar :P Ik heb hem zelf dus niet gehaald, het is dus geen ervaring uit eigen hand.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Cheezus schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:46:
Je hebt de leopard al gewoon in de tech tree, die kunze panzer voegt daar alleen een nutteloze gimmick aan toe die het spelen lastiger maakt.. Zo denk ik er tenminste over als niet-eigenaar :P Ik heb hem zelf dus niet gehaald, het is dus geen ervaring uit eigen hand.
Dat was een verspilling inderdaad. Staat in mijn garage stof te happen.

Signature van nature

• Kepro
lampenkapnl schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:01:
[...]

Ik weet niet zo goed of 2 premium tanks voor credits genoeg zijn
Twee goede premium tanks is prima, ik heb er meer maar gebruik enkel de Skorpion G, Progretto en de Bourrassque.

Ik zou zelf alleen de 121B in de bond store kopen.

• lampenkapnl
Kepro schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:19:
[...]

Twee goede premium tanks is prima, ik heb er meer maar gebruik enkel de Skorpion G, Progretto en de Bourrassque.

Ik zou zelf alleen de 121B in de bond store kopen.
Ik heb de t-34-3 en de strv s1 als premium tanks
Zijn dit 2 goede premium tanks?

[Voor 4% gewijzigd door lampenkapnl op 04-10-2022 16:14]

• Esso21
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-03 13:10
Even een vraagje tussendoor, sorry voor het storen!

Is het nog steeds gold spam fm in WoT?

• Don Fredo
  • Laatst online: 14-03 09:53
Esso21 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:19:

Jazeker.

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Esso21 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:19:

Neehoor, je kunt tegenwoordig gewoon credits gebruiken 8)

• Esso21
@Caveman Ja ik weet dat je credits ervoor kan gebruiken maar mijn vraag was meer, gebruikt iedereen gold ammo(afgezien van of gekocht door credits of gold) en ik zie dat @Don Fredo dat zo ongeveer bevestigd :)

Mijn frustratie werd steeds groter toen ik met mn E75 hull down en angled alleen maar gesis hoorde xD Maar dan laat ik het nog links liggen, bedankt voor de info!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:22
Esso21 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:52:
@Caveman Ja ik weet dat je credits ervoor kan gebruiken maar mijn vraag was meer, gebruikt iedereen gold ammo(afgezien van of gekocht door credits of gold) en ik zie dat @Don Fredo dat zo ongeveer bevestigd :)

Mijn frustratie werd steeds groter toen ik met mn E75 hull down en angled alleen maar gesis hoorde xD Maar dan laat ik het nog links liggen, bedankt voor de info!
Het ligt er ook beetje aan per pot.
De mensen in premium tanks spammen veel gold in mijn ervaring.
Degene die spelen in normale tanks scheelt het per potje, soms wordt je volledig gold geschoten en soms hele potten met normale ammo.
Ik heb zelf ook altijd gold rounds bij me en gebruik ze wanneer nodig.
Het drukt namelijk wel op je credit inkomen.

Alleen er zijn al zoveel spelers die alles al hebben, die interesseert de credits niet en schieten dus altijd goud.
Als je hull-down wil spelen is de E75 overigens niet de beste keuze.

• Esso21
@Frank_P

Sorry, hull down is verkeerde term. Toen ik nog speelde was de E-75 n beest als je enkel de lower plate verborg en als n diamant stond. Op hoeken was het een beest. En vorige kerst 1 week gespeeld, alleen maar sissende kogels. Leek wel alsof armor er niet meer toe doet :)

Juist ik had ook altijd wel wat mee voor dé bepalende momenten. Maar juist wat je zegt, als je er 3 a 4 afvuurt en wint dan blijft er al amper wat over van je credits. (non prem speler hier, 10865 potjes :P)

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

De oudere tanks uit het spel zijn/voelen inderdaad vaak als papier aan met de vele spelers die standaard gold schieten. Je hebt wel tanks die (hull down) redelijk gold proof zijn. Aangezien ik zelf ook een hekel heb aan gold rounds speel ik amper heavies en voornamelijk lights/unarmored mediums, dan maakt het ook niet uit of je nou door premium of standard ammo wordt geraakt, elke bounce is puur geluk :+

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Wat vinden jullie van het pumpkin bash event? Ik vind het wel geslaagd, een soort domination game-mode waar je niet echt bij na hoeft te denken, leuk voor de afwisseling :) Prima rewards ook met missies die voor iedereen makkelijk te halen zijn d:)b

• XGmode
Ik vind het knap dat er spelers zijn die in een LT-432 16 kills en 20k damage doen.
De missies zijn idd makkelijk te halen, heb de eerste twee crewleden binnen.
Het idee van het speltype is leuk, sfeer op de kaarten goed, maar de uitwerking laat op een aantal vlakken wel te wensen over. Ik focus nu op damage, i.p.v. de punten vasthouden, dat frustreert niet zo.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:42

Roozzz

Plus ultra

:O :z

Dat vat het wel aardig samen. Eerste dag een uurtje gespeeld, maar sindsdien niet meer naar omgekeken.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Roozzz schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:54:
:O :z

Dat vat het wel aardig samen. Eerste dag een uurtje gespeeld, maar sindsdien niet meer naar omgekeken.
Idem... 8 potjes gedaan voor het eerste crewlid. Om die vervolgens toe te voegen aan nog andere ongebruikte bak aan crewleden... heb er ondertussen 8 ongebruikt. Wat een saaie game mode.

Signature van nature

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik ben er niet eens aan begonnen, het is meestal toch meer van hetzelfde in een ander jasje. Ik neem aan dat je hier ook weer wat kan kopen in de premium shop om dingen te versnellen ?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:48
@TTLCrazy Je krijgt zelfs gratis premium ammo, dus als je rond rijdt in een medium krijg je om de haverklap een brandende tank…

• Vorst8
En de missies zijn een stuk makkelijker geworden, je hoeft nu maar 3x bij de beste 7 te eindigen en je krijgt per dag 5x 30.000 credits per potje

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:46
Deshmir schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:25:
@TTLCrazy Je krijgt zelfs gratis premium ammo, dus als je rond rijdt in een medium krijg je om de haverklap een brandende tank…
Dat was de missie van gisteren :9
Gebruik de speciale consumables om een tank in de fik te zetten

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:48
pns333 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:10:
[...]

Dat was de missie van gisteren :9
Gebruik de speciale consumables om een tank in de fik te zetten
Ja dat viel me ook op, maar de dagen daarvoor continue een burning tank door Skorpions.
Sla dit event dus even lekker over

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-02 09:28
Deshmir schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:07:
[...]

Ja dat viel me ook op, maar de dagen daarvoor continue een burning tank door Skorpions.
Sla dit event dus even lekker over
Je had ook gewoon op een andere tier kunnen spelen. Ik heb alles in een Cromwell gedaan, ging als een tierelier.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Hier idem, op lagere tier met een snelle tank met hoge DPM is het een uitdaging om niet in de top7 te belanden (mij niet gelukt in ieder geval). Wel goed dat het weer (bijna) is afgelopen want het werd snel saai.
Jammer dat er beperkingen op de crew zit. Ik wilde ze in de AMX M5 54 zetten (die ik nog moet researchen) omdat dat één van de weinig tanks zijn met een matchende crew layout maar dat kon dus niet.. moet ik ze alsnog weer retrainen :|
Sowieso jammer dat veel crew-members tegenwoordig gelimiteerd zijn tot een land/rol of random tanks zijn uitgesloten, maakt ze wel een stuk minder nuttig..

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:56
Weer eens geinstalleerd na een jaar niet gespeeld te hebben. 5 Potjes en direct weer unistall.
5x met 12-2, 14-4 enz verloren. 5 x absoluut geen schijn van kans. Wat een verschrikkelijk spel is het geworden. Mis de KV-1S tijden

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-03 15:29
noordwolde schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:54:
Weer eens geinstalleerd na een jaar niet gespeeld te hebben. 5 Potjes en direct weer unistall.
5x met 12-2, 14-4 enz verloren. 5 x absoluut geen schijn van kans. Wat een verschrikkelijk spel is het geworden. Mis de KV-1S tijden
Wij noorderlingen geven toch niet zo snel op? ;)
Ik begin eindelijk (na zo'n 10 jaar spelen) iets beter te gaan ondanks de goldspam die ik om mijn oren krijg.

• noordwolde
Gadgeteer schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:46:
[...]

Wij noorderlingen geven toch niet zo snel op? ;)
Ik begin eindelijk (na zo'n 10 jaar spelen) iets beter te gaan ondanks de goldspam die ik om mijn oren krijg.
Speel erg aanvallend en ik weet dat ik niet helemaal de juiste tanks heb maar god wat een gekloot in-game.
Fully aimed met Jgdpanzer 3 shots alles mis. Wil het graag weer spelen omdat ik Tanks an sich geweldig vind maar 15--0 verliezen? 14-2 14-2 13-3 14-5 erna? hoe dan

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

weer een pareltje van een teammate die met de E100 'speelde'. 8 shots, alles mis.. compleet bot accounts. Hij heeft 27 tanks waarvan 5 tierX... sure

[Voor 4% gewijzigd door superduper op 11-11-2022 15:01]

• lampenkapnl
Ik heb momenteel weer 9 tokens ik zit te twijfelen tussen de k91 pt en AE phase 1.
Welke van deze 2 is de meeste fun?

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

@lampenkapnl AE phase 1 is een goede " hull down" tank. Als je daar van houd is het zeker geen verkeerde. K91PT is een mobiele td met lage alpha maar goeie armour. Speelt zo'n beetje hetzelfde als de object 263, maar dan mobieler. 390 alpha vind ik wel beetje laag voor tier 9 maar de reload is natuurlijk een stuk korter.

Als je echt een fun tank wilt, moet je doorsparen voor de Cobra, 2k damage in 4,5 seconden is niks om je voor te schamen :) Is wel een draak van een tank om een beetje fatsoenlijk te spelen, maar als alles meezit erg leuk.

[Voor 26% gewijzigd door TTLCrazy op 14-11-2022 08:09]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied

• lampenkapnl
TTLCrazy schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:07:
@lampenkapnl AE phase 1 is een goede " hull down" tank. Als je daar van houd is het zeker geen verkeerde. K91PT is een mobiele td met lage alpha maar goeie armour. Speelt zo'n beetje hetzelfde als de object 263, maar dan mobieler. 390 alpha vind ik wel beetje laag voor tier 9 maar de reload is natuurlijk een stuk korter.

Als je echt een fun tank wilt, moet je doorsparen voor de Cobra, 2k damage in 4,5 seconden is niks om je voor te schamen :) Is wel een draak van een tank om een beetje fatsoenlijk te spelen, maar als alles meezit erg leuk.
Ik krijg helaas niet genoeg tokens voor de cobra.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

AE Phase is een prima tank, maar wel saai (hij ziet er bad-ass uit maar heeft niet echt iets unieks qua speelstijl). K91 PT weet ik niet, ik heb zelf niks met turretless TD's dus kan hier weinig over zeggen.
Char Futur vind ik de leukste tank voor de tokens, met een redelijk unieke gameplay.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:35

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Powercreep tanks die veel schade doen in korte tijd, tanks die sneller bewegen over de kaart, over de hele lijn gezien in de gameplay "sneller" geworden vergeleken met de begin tijden van WoT. Vroeger had je veel vaker dat je in spannende gevechten belandde door als enige over te zijn tegen een paar tanks oid. Nu zijn de meeste potjes al in 2-3min beslist. Ik heb het spel zelf al bijna een jaar niet meer gespeeld, de omkeer voor mij was toen ze met die Franse scout auto's aan kwamen zetten en weer de ene na de andere autoloader in het spel toevoegde. Nog een tijdje volgehouden aangezien ik veel tijd in het spel had zitten... :)

Ieder z'n ding ik heb lang van WoT genoten maar vind er nu niks meer aan, low tier (t4-6) is wel nog de best te doen maar alles erboven is gewoon één heksenketel geworden. :)

• noordwolde
Het zijn ook zo belachelijk veel nieuwe. Ik kende voorheen vrijwel alle tanks wel, heb het idee dat alles en iedereen met Gold ammo schiet want ik word echt vanuit elke mogelijke hoek geraakt, bouncers zijn er amper nog bij. Had volgens mij de IS3 altijd vroeger, maximaal vooraan en vrijwel elk gevecht overleven. Was nu dood voor ik kon herladen. Vind het echt nog steeds een geweldig spel maar het lukt me niet meer om het te spelen.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Ik ben een nieuwere speler en ben vanaf het begin al gewend aan goldspam, autoloaders en EBR's. Mijn speelstijl is ook vooral gericht op mobiliteit en vision, dus tanks zonder armor. Daarbij hoef ik zelf nooit gold te schieten en de goldspam op mij is vooral een waste of credits voor de tegenstander :+
Heavies zijn voor mij ook zelden leuk, jezelf limiteren met standaard ammo terwijl de tegenstander je overal kan hitten met gold is meestal frustrerend :P

• XGmode
TweakJerommeke schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:50:
[...]

Powercreep tanks die veel schade doen in korte tijd, tanks die sneller bewegen over de kaart, over de hele lijn gezien in de gameplay "sneller" geworden vergeleken met de begin tijden van WoT. Vroeger had je veel vaker dat je in spannende gevechten belandde door als enige over te zijn tegen een paar tanks oid. Nu zijn de meeste potjes al in 2-3min beslist. Ik heb het spel zelf al bijna een jaar niet meer gespeeld, de omkeer voor mij was toen ze met die Franse scout auto's aan kwamen zetten en weer de ene na de andere autoloader in het spel toevoegde. Nog een tijdje volgehouden aangezien ik veel tijd in het spel had zitten... :)

Ieder z'n ding ik heb lang van WoT genoten maar vind er nu niks meer aan, low tier (t4-6) is wel nog de best te doen maar alles erboven is gewoon één heksenketel geworden. :)
Dat ligt niet aan powercreep, maar aan de slechte matchmaker en de ontelbare noobs/bots en cheaters het spel tegenwoordig rijk is. En dat speelt zich af in elke tier.
De EBRs vind ik al een tijd geen probleem meer, veel zie ik nu met slechte chauffeurs in bijv. tier 8.
Autoloaders speel ik zelf graag, zijn ook niet almachtig.

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:14
code: strongertogethernaeu

REDEEMED CONTENT:
16x Bunks in Barracks
Garage Slot
5x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
2x Personal Reserves: +50% to experience earned in battle for 1 hour
2x Personal Reserves: +200% to Free and Crew XP earned in battle for 1 hour

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Nu het battle pass seizoen op het einde loopt wordt aangeraden je punten te besteden anders raak je ze kwijt. Maar de shop is voormij locked omdat ik net niet alle stages heb gedaan. Kan je met een premion battle pass ook de laatste stages bij kopen?

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Ja, dat kan. Voor 250 gold per stage als ik mij niet vergis.

En thnx voor de code @Fiesta1958!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:38

nst6ldr

Down with Big Tech.

En wat vinden we van de holiday events? Het heeft een behoorlijk hoog mobile game gehalte.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Ik heb me er nog niet echt in verdiept.. iets met een hond waar je gold aan uit moet geven heb ik meegekregen, dat gaan we dus niet doen :+

• Koolaert
  • Nu online
Het klinkt wel als een hoop gedoe idd. Elke dag resources verzamelen in je garage, een hond aaien (wie bedenkt zoiets?), het kerstdorp van een vriend bezoeken, een muntje in het giftautomaat gooien... En je moet ook nog eens nadenken over hoe je je resources gebruikt als je de maximale creditbonus wil halen.

Wel een plus: geen scherven meer die je in een decorider moet gooien om een nieuwe decoratie te krijgen, en dan altijd een decoratie krijgt die je al had ;)

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Die kon je tenminste nog aanzetten dat ie alleen unieke items uitspuugde. Nouja, we gaan wel meemaken of het een verbetering is of niet :+ Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe franse light, ik ben wel fan van die franse light tankjes :)

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 06:15
Dit is toch die tier 9 tank die je dan of voor huurperiode, of permanent kan krijgen door op dat apparaat met rode knop te drukken?
Heb ik die dan nu al direct permanent?
('k heb nog niet gespeeld, alleen beetje rondclicken met alles wat je direct al kon doen qua eerste paar resources gratis verzamelen, hondje aaien (like wtf) en zo en toen kon ik ook 1x op de rode knop drukken)

[Voor 16% gewijzigd door BeetjeVreemd op 01-12-2022 12:45]

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-03 21:26
Ziet er permanent uit, bij de video van Skill zag ik 5 battles staan bij de rental versie.

Flickr | Lego collectie

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 06:15
Speedy schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:31:
Ziet er permanent uit, bij de video van Skill zag ik 5 battles staan bij de rental versie.
Dat zou wel nice zijn, lucky me dan :)
'k had nog geen info/video or whatever gezien over holiday ops, zat ingame beetje rond te kijken/clicken like "what does this button do?" etc. en kreeg wel plaatje van die tank te zien, maar stond volgens mij niets bij qua "je hebt gewonnen" o.i.d., en/of of het rental/permanent was.
Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee