Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 73 ... 76 Laatste
Acties:

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-02 18:55
Ik zou ook graag de t55a unlocken. Light en medium heb ik gedaan. Met ht en td denk ik over de helft maar arty... pfff misschien een stuk of 3 :). Heb alleen de american linr tot de m12.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

En nog eentje;

2TY49YOH

Kan alleen zelf niet zien wat je krijgt.

[Voor 19% gewijzigd door WishmasterNL op 12-02-2022 13:54]

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-01 13:57
haborym schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:45:
Ik zou ook graag de t55a unlocken. Light en medium heb ik gedaan. Met ht en td denk ik over de helft maar arty... pfff misschien een stuk of 3 :). Heb alleen de american linr tot de m12.
Ik moet ook arty's kopen en grinden puur voor die missies.
Maar zou niet weten hoe ik die 3e met XP moeten worden in een arty met honors moet halen (dan moet je ook winnen als secundaire voorwaarde).
Verliezen en 3e worden van je team qua XP lukt dan uiteindelijk nog met een tomatenteam dat verder dik verliest, maar als je team goed genoeg is om te winnen dan zal ik niet weten hoe ik dan als arty 3e qua XP moet worden nu je amper damage kan doen met arty.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59

Cheezus

Luiaard

M44.
Of bij missies waar je veel damage/stun moet doen M53/55.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Cheezus schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:11:
M44.
Ik hoop nog steeds dat ze die arty missies eens schrappen / vereenvoudigen voordat ik daar aan begin :p

• BeetjeVreemd
Cheezus schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:11:
M44.
Dan moet ik eerst nog een jaar lang amerikaanse arty line grinden |:( 8)7 :)
Enige arty line die ik vrij ver heb is de russische, daar ben ik na de tier 8 mee gestopt.
Maar vind arty eigenlijk geen bal meer aan nu. Was vroeger nog wel lachen om af en toe effe met arty te klooien, maar nu na alle arty nerfs....
Die T55A missie waar je minimaal 3e qua XP moet finishen van je team is ook een rotmissie eigenlijk, is min of meer gewoon mazzel moeten hebben.
Ik had zelf ook een schijtpotje in het betreffende potje waarin ik hem haalde, maar was een aangename verrassing dat ik em had gehaald :)
Laatste actie v/d game waarmee ik denk ik net die 3e plaats qua XP had binnegesleept was nog wel grappig.
Ik had sterk vermoeden waar vandaan nog een tank zou komen die nog even arty wou killen dus stond em op te wachten; surprise motherbuzzer, vol in z'n face :)

[Voor 63% gewijzigd door BeetjeVreemd op 12-02-2022 15:39]

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Als je erg graag die missies wel halen is dat wel je beste kans.. Die t55a en obj260 zijn niet echt de moeite waard om jezelf teveel met arty te frustreren naar mijn idee.

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:27
Als je de arty missies wilt doen, zeker diegene waarbij je een hoeveelheid tanks moet raken. Gebruik de t9 btitse arty met de stockgun, Je hebt dan een soort van lefefefefefefebre op t9, de reload is bijna snel genoeg om te permatracken

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:44
Als je 3e moet worden met arty 2 platoongenoten meenemen met dikke gun. Stun een poppetje en zorg dat je platoongenoten tijdens de stun schieten. Rinse and repeat. Pak de M53 met kleine gun of een Britse arty voor lange stun. Hoge tier Ruski kan ook omdat ze redelijk accuraat zijn. Die tier 8 met de kleine gun bijvoorbeeld.

Kleine gun omdat je vooral vaak wilt stunnen.

WoT stats

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• BeetjeVreemd
Thanks 4 the tips.

• Vorst8
Had net dit in de trading caravan

en ja... gedaan..

https://tweakers.net/i/AU-YP35fG-6Q5K-t87mN178F43A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Cb5xQZeMBRtO8S2ajIWdINE8.png?f=user_large

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-01 08:53
Vorst8 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:42:

[Afbeelding]

en ja... gedaan..

[Afbeelding]
nice wel :), bij mij staat er: geen bundels beschikbaar :)

[Voor 3% gewijzigd door Yoshi op 15-02-2022 17:55]

if it is not broken, don't fix it!

• BeetjeVreemd
Vorst8 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:42:

[Afbeelding]

en ja... gedaan..

[Afbeelding]
Nice, ik zie wel of ik met die paar gratis shuffles ook zoiets kan krijgen maar anders f*ck it.
Laat het anders verder aan me voorbij gaan en niet laten verleiden om iets aan uit te geven.
Je had net QB moeten zien op stream.
Een uur lang shufflen a 75K credits per keer om een bepaalde tank te krijgen.
Kostte hem iets van 5 miljoen credits.
En dan daarna voor 15 miljoen credits aan premium consumables en equipment etc. verkopen die hij net met die 50% sale had gekocht om zo die tank te kunnen kopen😬😃

• Vorst8
Yoshi schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:52:
[...]

nice wel :), bij mij staat er: geen bundels beschikbaar :)
ook een keer of 70 gehad, gewoon weg klikken en opnieuw proberen

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gewoon niet doen dit, is gewoon silver vernietigen, kwam ik helaas achter na 1mlj silvers.. nieuwe tank kirovets is leeg gekocht en de t22 is 25k bonds.
Wat een opzichtige afgang van WG om mensen leeg te trekken.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13:19
simons schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:33:
Gewoon niet doen dit, is gewoon silver vernietigen, kwam ik helaas achter na 1mlj silvers.. nieuwe tank kirovets is leeg gekocht en de t22 is 25k bonds.
Wat een opzichtige afgang van WG om mensen leeg te trekken.
Kirovets-1 al op? Of komen er dan morgen nieuwe?

• simons

simons

LETS GO BRANDON

bhaarlem schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:52:
[...]

Kirovets-1 al op? Of komen er dan morgen nieuwe?
Geen idee, kon de tank ook niet bookmarken, dus mochten er nieuwe komen mag je alweer 75k tot oneindig gaan shuffelen.... geen zin in en de tank is ook niets bijzonders.
De laatste tijd zijn de prem tanks ook overwegend slecht, de goede tanks zijn de reward tanks die alleen de happy-few krijgen. De goede spelers nog beter maken en het pleps mag betalen voor middelmaat.

• Yoshi
toch de su-130 kunnen scoren, de enige tank die ik echt wou :), en dat met de gratis shuffle :)

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bah, gewilde tanks uitverkocht maar onduidelijkheid geven over beschikbaarheid zodat spelers maar blijven draaien om die speciale tank te krijgen.
Blij dat het duidelijk is.

• Kepro
  • Laatst online: 02-02 18:39
simons schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:24:
[...]

Bah, gewilde tanks uitverkocht maar onduidelijkheid geven over beschikbaarheid zodat spelers maar blijven draaien om die speciale tank te krijgen.
Blij dat het duidelijk is.
Beschikbaarheid staat gewoon aangeven. Zie uitleg video WG.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Kepro schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:43:
[...]

Beschikbaarheid staat gewoon aangeven. Zie uitleg video WG.
Ja met die balkjes, ook gezien, alleen er staat nergens dat als balkje leeg is deze leeg blijft. Bovendien als je eenmaal de tank via de shuffle hebt gevonden en deze is niet meer beschikbaar dan kon je die niet bookmarken om te checken of balkje leeg blijft of weer aangevuld is.... dus kan je weer opnieuw draaien om de gewilde tank te vinden om er achter te komen dat deze niet meer te koop is, dubbel de fun maar goed dat begrijp je zelf ook wel.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:56

p0st

Dutch Reefer

Yoshi schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:20:
toch de su-130 kunnen scoren, de enige tank die ik echt wou :), en dat met de gratis shuffle :)
Nice! Da's ook mijn enige "score" na 2 miljoen credits aan shuffles :9

Reef Tank @ IG || x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:43

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

nu ben ik goddome voor de zoveelste keer in mijn strv van het TD heuveltje in lakeside in de plomp geduwd door een 'teamlid'. WoT doet er ook helemaal niks aan en je krijgt nog een grote bek in de chat ook.

af en toe...grrr

• Vorst8
superduper schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:34:
nu ben ik goddome voor de zoveelste keer in mijn strv van het TD heuveltje in lakeside in de plomp geduwd door een 'teamlid'. WoT doet er ook helemaal niks aan en je krijgt nog een grote bek in de chat ook.

af en toe...grrr
is mij ook al een paar keer gebeurt met een light, en de dader gaat daarna in chat liggen zeiken dat er niet word gespot voor zijn lompe TD. En als je dan zegt dat de scout onder hem in het water ligt door zijn actie krijg je inderdaad ook nog een grote bek.

• BeetjeVreemd
Nice, 'k heb toch nog wat leuks uit 't Caravan event kunnen halen voor credits (wou sowieso geen geld/goud aan uitgeven en/of eindeloos re-shufflen voor credits).
IS-2 Tier 7 russische heavy en 3D style voor Kranvagn.
3D style was 2 miljoen credits en de tank 5 miljoen.
Misschien geen geweldige OP tank of zo, maar koop verder nooit premium tanks eigenlijk (heb er ook niet zo heel veel dus) en dan is zo'n kans om voor credits een premium tank te kopen wel nice.
'k had sowieso nog geen russische heavy premium tank en heb wel aardig wat russische tech tree heavies dus dan is zo'n crewtrainer wel handig.
En zo'n 3D style zou ik normaal m'n geld ook niet aan verspillen, maar zo voor credits is't wel nice, die paar miljoen credits kan ik wel weer terug grinden.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-01 14:29
superduper schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:34:

af en toe...grrr
Nu ik weer rustig aan het spelen ben typ ik echt gewoon terug:

Enjoy the report and a official ticket wil be sent to wargaming.

Ik vind het overigens redelijk toxic. Ondanks dat ik uit de problemen probeer te blijven heb ik in deze ene week dat ik weer aan het spelen was al een STRV gehad die me kapot schold omdat hij mijn heuveltje wilde hebben, een progetto die met even voor de vijand duwde omdat hij vond dat ik hem blokte (misschien een beetje schuin maar ik stond er zeker niet achter) en een T54 die me gewoon even uit een bosje duwde omdat hij vond dat ik verder naar voren moest gaan spotten en me vervolgens kapotschold. Gelukkig ging die ongeveer instant dood omdat hij gesport werd en ik ongespot weg kon rijden in mijn HWK.

Maar goed zal er wel bij horen, misschien toch maar de chat gewoon uitzetten

Nickname KasPlantje.

• Cirdan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:52
Sowieso chat gewoon uitzetten, of blokkeer de persoon in de chat.
Vorige week werd ik uit een spotterbosje gezet door een E25. Hij typte dat het "my spot" was. Ik werd gespot (AMX 13 57), en ging achter hem staan. Hij ving de klappen op en was instant gekilled. Normaal gesproken doe ik dit niet, maar doe even normaal zeg, ga dan ergens anders heen.
Was ik niet gespot, dan was ik ergens anders heen gereden, maar als je teamgenoot zo beperkt is in het doen en handelen, dan krijg je karma en instant report.

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:52
Cirdan schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:15:
Vorige week werd ik uit een spotterbosje gezet door een E25. Hij typte dat het "my spot" was. Ik werd gespot (AMX 13 57), en ging achter hem staan. Hij ving de klappen op en was instant gekilled. Normaal gesproken doe ik dit niet, maar doe even normaal zeg, ga dan ergens anders heen.
Was ik niet gespot, dan was ik ergens anders heen gereden, maar als je teamgenoot zo beperkt is in het doen en handelen, dan krijg je karma en instant report.
Oef, dat is wel instant karma ja. Ik zat gisteren in de positie van die E-25, maar dan zonder dat ik daarvoor een teamgenoot uit een bosje probeerde te duwen. Een ELC EVEN moest zijn spotting missie halen, dus toen ik als concurrent in "zijn" bosje stond ging 'ie expres schieten en vervolgens achter me staan. En geen karma dit keer, die eikel overleeft de situatie en haalt vervolgens z'n spotting missie ook nog :(

Wel een ticket verstuurd, maar dan krijg je zo'n standaard copy/paste antwoord. Hij is nog niet gebanned i.i.g.

• GerGio
Cirdan schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:15:
Sowieso chat gewoon uitzetten, of blokkeer de persoon in de chat.
De andere kant is als er mensen zijn die willen samenwerken dan kun je echt een mega goede game hebben. Ik had een game met mijn TVP waarbij zowel een Batchat en een LT-432 echt mega goed communiceerde op Ghost Town en daardoor wonnen wij als verdedigende partij gewoon de hele flank. Tegen best wel veel tanks. We wachten gewoon totdat we beide onze clip hadden geladen en dan erin en gewoon alles in een keer wegschieten. Ook ving hij gewoon de klap op de tweede keer omdat ik dat de eerste keer had gedaan.

Dan heb je toch zo z een hoop damage bij elkaar.

Nickname KasPlantje.

• Cirdan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:52
Dat zijn echt de leuke potjes. Dat had ik ook met mijn ELC even. Ik spotte voor een progetto 46 en een TD. In de chat gaven ze door klaar te zijn met reloaden en ik gaf op de map aan waar ze moesten kijken om te schieten voor eventuele vijanden die ik dan spot. Heerlijk potje en daarna nog complimenten heen en weer.

@Koolaert , gruwelijk is dat. De oneerlijkheid en niet gelijk iemand op een correcte manier kunnen straffen maakt het dat deze game soms moeilijk is om er plezier in te hebben.

• haborym
Die trading caravan heeft mij geen windeieren gelegd... Denk dat ik met de kerst alle geluk het verspeelt. Alle premiums kwamen toen uit 20 koffers

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-11-2022
haborym schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:07:
Die trading caravan heeft mij geen windeieren gelegd... Denk dat ik met de kerst alle geluk het verspeelt. Alle premiums kwamen toen uit 20 koffers
Volgens mij gebruik je het gezegde m.b.t. de windeieren verkeerd :o

Caravan is gewoon treurnis. Enige dat ik krijg zijn een lading consumables die ik vrijwel niet gebruik. Of weer een nutteloze rental. Mijn garage zit vol rentals waar ik niks mee doe. Wil juist weten hoe ik ze kan verwijderen...

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-02 16:30
Dweebus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:26:
[...]

Volgens mij gebruik je het gezegde m.b.t. de windeieren verkeerd :o

Caravan is gewoon treurnis. Enige dat ik krijg zijn een lading consumables die ik vrijwel niet gebruik. Of weer een nutteloze rental. Mijn garage zit vol rentals waar ik niks mee doe. Wil juist weten hoe ik ze kan verwijderen...
Had de camouflage/2D style voor het broodje Hot TOG. Verder heb ik meerdere premium tanks voorbij zien komen (AMX 13 57 zelfs twee keer), maar aangezien ik geen geld uitgeef aan WoT heb ik niet genoeg gold om die te kopen. De T22 medium is ook voorbij gekomen en had ik maar opgeslagen. Deze zou ik kunnen kopen, als ik nog 75 bonds extra haal (teller staat op 24.925, waar er 25.000 voor nodig zijn). Of ik het ook ga doen is een tweede. Alles overigens met de free rolls.

• BeetjeVreemd
Dweebus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:26:
[...]Mijn garage zit vol rentals waar ik niks mee doe. Wil juist weten hoe ik ze kan verwijderen...
Volgens mij heb je in de garage links onderin wel een optie om bij de filters rentals uit te zetten, zodat je ze niet meer ziet.

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:04
Kan je niet gewoon rechtermuisknop op de tankbalk in je garage doen en hem dan eruit knikkeren?
Heb ik volgens mij ook pas geleden nog gedaan.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

De meeste rentals kun je niet weghalen nee, eruit filteren kan gelukkig wel. Extra tip: zet er meteen een lelijke skin/style op zodat je die er ook niet meer tussen hebt staan :+

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 31-01 23:36
Leuk man, in al die dagen maar een tank voorbij zien komen in die trading caravan: een huurperiode van 7 dagen voor een Black Dog... die ik zelf al heb.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik heb toch maar de Skorpion opgepikt uit de trading caravan. Duurde even voordat ik me realiseerde dat deze hele trading caravan 1 grote scam was. Kreeg 5x achter elkaar de IS2 voorgeschoteld... en bedankt WG!

Signature van nature

• Don Fredo
  • Laatst online: 30-01 14:09
Het enige wat in mijn zakgeld klasse viel was een camo setje voor 1 zilverling. De rest een grote scam inderdaad.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:22
Rental kun je verkopen nadat je hem hebt opgebruikt (laatst de cromwell b voor 24k verkocht nadat ik de 10 potjes gebruikt had)

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 08:27
Ik heb steeds last dat al mijn settings (keybord settings enzo) weg zijn. Als ik de game opnieuw start dan zie ik in het menu allemaal van die rode bolletjes (teken dst er iets ''nieuws'' is) Dit is echt irritant. Hebben meer mensen hier last van (en hoe te fixen) ik speel zonder mods.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

In \Users\User\AppData\Roaming\Wargaming.net\WorldOfTanks staan je settings opgeslagen. Misschien is daar wat corrupt geraakt en kan de game er niet meer in schrijven?
Misschien de hele dir even verwijderen/renamen zodat de game een verse aanmaakt..

• Yoshi
dit specifiek gedrag had ik onlangs gedurende een hele match:
YouTube: YouTube

wel grappig achteraf :)

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 08:27
Cheezus schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:43:
In \Users\User\AppData\Roaming\Wargaming.net\WorldOfTanks staan je settings opgeslagen. Misschien is daar wat corrupt geraakt en kan de game er niet meer in schrijven?
Misschien de hele dir even verwijderen/renamen zodat de game een verse aanmaakt..
top, zal ik doen (vanavond)!

• haborym
Bij mij ging het er vandaag heel anders vanaf :D. Ik had een intense match waarin ik aan het einde 3 minuten op een hill sta te dansen met een E50 en een FV4005 die in de achtergrond mij probeert te snipen.
Was wel vet om zo te winnen :D

• BeetjeVreemd
Met die battle pass, is het dan of of qua base rewards of improved rewards?
Ik heb eigenlijk universele blueprint fragmenten nodig, maar die krijg je zo te zien alleen bij de base rewards.
Die twitch drops mission worden ook pittiger trouwens. 15x in de top 3 eindigen qua XP.
Moet je die dan voor maandag gehaald hebben?
Of kan je gewoon de nieuwe missies van volgende week claimen op Twitch, en blijven de huidige missies van afgelopen week staan zodat je die ook nog kan afronden?

[Voor 46% gewijzigd door BeetjeVreemd op 25-02-2022 17:01]

• Koolaert
BeetjeVreemd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:56:
Met die battle pass, is het dan of of qua base rewards of improved rewards?
Ik heb eigenlijk universele blueprint fragmenten nodig, maar die krijg je zo te zien alleen bij de base rewards.
Als je de improved Battle Pass koopt krijg je beide rewards. T.o.v. vorig jaar zijn er maar heel weinig wijzigingen (iets meer Obligaties i.p.v. Credits), dus ik zal dat lijstje even kopiëren:

Maximum base rewards:
  • Credits: 1.875.000
  • Premium Days: 12
  • Boosters: 36 Free XP + 36 Crew XP
  • Blueprints: 150 Universal Fragments
  • Directives: 30 Orderly Ammo Rack + 15 Vent Purge + 15 Stabilizer
  • Training Guides: 12 Booklets (20.000 XP for entire crew) + 3 Guides (100.000 XP for entire crew)
  • Bonds: 4.350
  • Tokens: 12
Geen gratis Bounty Equipment meer, die moet je voor 3 Tokens kopen. Maar dat betekent dan weer dat je niet én de Cobra reward tank én Bounty Equipment kunt halen.

Maximum base + improved rewards:
  • Credits: 6.150.000
  • Premium Days: 69
  • Boosters: 36 Free XP + 36 Crew XP + 36 Combat XP + 36 Credit income
  • Blueprints: 150 Universal Fragments + 90 National Fragments
  • Directives: 30 Orderly Ammo Rack + 15 Vent Purge + 15 Stabilizer
  • Training Guides: 12 Booklets (20.000 XP for entire crew) + 15 Guides (100.000 XP for entire crew) + 3 Personal Manuals (850.000 XP for single crew member)
  • Garage Slots: 15
  • Standard Equipment: 6
  • Bounty Equipment: 3
  • Bonds: 4.350
  • Tokens: 21
Als je dus zowel de Cobra (24 tokens) als de Lorraine 50t (18 tokens) wilt, moet je dus én de improved pass kopen én beide seizoenen (er zijn er 2 dit jaar) het maximale BP level (150) bereiken.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 20:07

Caveman

whahoehaha

En niet vergeten Oekrainse vlaggetjes op je Russische tanks te plakken !

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• bhaarlem
Caveman schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 15:33:
En niet vergeten Oekrainse vlaggetjes op je Russische tanks te plakken !
[Afbeelding]
Goed plan! Maar die koop je bij Wargaming, een van oorsprong wit-russisch bedrijf en daarmee in het kamp van Putin. Ze zijn dan wel verhuisd naar Cyprus maar ik vraag me af of je daarmee niet toch de vijand steunt dus ;)

• ElPaco
bhaarlem schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:02:
[...]

Goed plan! Maar die koop je bij Wargaming, een van oorsprong wit-russisch bedrijf en daarmee in het kamp van Putin. Ze zijn dan wel verhuisd naar Cyprus maar ik vraag me af of je daarmee niet toch de vijand steunt dus ;)
Ze hebben gister serb (een van de meest hooggeplaatste medewerkers) ontslagen omdat die open pro-Poetin was. WG doet zichzelf momenteel behoorlijk pro-Oekraïne voor.

Maar he, of je ze vertrouwd of niet moet je nog steeds zelf weten natuurlijk ;)

WoT stats

• bhaarlem
Google bevestigd je claim! Da's nogal een oudgediende die de tent verlaat. WG stijgt weer een puntje bij me.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 20:07

Caveman

whahoehaha

bhaarlem schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:02:
[...]

Mja, daar had ik ook al aan gedacht... maar al onze huizen worden verwarmt met russisch gas, die paar credits om een statement te maken maakt dan ook niet meer uit.

:)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Koolaert
Komt weer een nieuwe serie YouTube-codes aan. Dit is de eerste: BED9XWOTYTMARCH
  • 3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
  • 3x Large Repair Kit
  • 3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:04
Koolaert schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:42:
Komt weer een nieuwe serie YouTube-codes aan. Dit is de eerste: BED9XWOTYTMARCH
  • 3x Large Repair Kit
Helaas alweer 'activation limit'

• Koolaert
Frank_P schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:57:
[...]

Helaas alweer 'activation limit'
Ja, die eerste codes in een serie zijn altijd heel snel weg. Als we een paar codes verder zijn en meer spelers hun limiet van 3 codes per maand bereikt hebben, heb je vaak wel een halve dag de tijd voordat de activatielimiet bereikt is.

Het is niet zo dat ik elke dag WG's YT kanaal check, maar als ik een code voorbij zie komen zal ik hem hier weer posten.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Leuk zo'n nieuwe update met battle pass.. portjes met 4x4 kravagn, 4x4 leopard en de rest. Allemaal uiteraard op de red line om te knallen. eerste team die een beetje pusht verliest. geen reet aan als andere tank, bv scout of td

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Laten we het hier alsjeblieft over de game hebben, en politiek etc in de daadvoor bedoelde fora laten

Xbox
Even the dark has a silver lining

• stephan11
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01 15:28
Kappen nu, als je het wilt hebben over de oorlog in Oekraine kun je daarvoor op andere plekken op het forum terecht, niet hier

[Voor 74% gewijzigd door BM op 03-03-2022 11:14]

• haborym
superduper schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:17:
Leuk zo'n nieuwe update met battle pass.. portjes met 4x4 kravagn, 4x4 leopard en de rest. Allemaal uiteraard op de red line om te knallen. eerste team die een beetje pusht verliest. geen reet aan als andere tank, bv scout of td
Dat viel mij ook al op, maar heb ook een aantal matches gehad die heel lang duurde omdat de kran's en leo's gingen kampen.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:50

Roozzz

Plus ultra

haborym schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:59:
[...]

Dat viel mij ook al op, maar heb ook een aantal matches gehad die heel lang duurde omdat de kran's en leo's gingen kampen.
Grappig, gisteravond amper kran's en leo's gezien. Spelen alle try hards overdag, of had ik gewoon geluk?

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Kran's zie ik eigenlijk amper meer dan normaal, Leo's wel regelmatig ~4 per team. Op zich niks mis mee, als ze er maar mee kunnen spelen en niet denken dat het een sniper tank is die achteraan in een hoek moet wachten tot het team verloren heeft om op het eind nog wat damage te farmen bij een onvermijdelijk verlies..

• Koolaert
Zal wel weer snel op zijn, maar er is weer een nieuwe code: 3WROAWOTYTMARCH
  • 3x Large Repair Kit

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Koolaert schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 13:46:
Zal wel weer snel op zijn, maar er is weer een nieuwe code: 3WROAWOTYTMARCH
  • 3x Large Repair Kit
Yep. Limiet bereikt. Toch bedankt.

Signature van nature

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:22
Caveman schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:24:
[...]

Mja, daar had ik ook al aan gedacht... maar al onze huizen worden verwarmt met russisch gas, die paar credits om een statement te maken maakt dan ook niet meer uit.

[Afbeelding]

:)
Als Groninger kan ik je vertellen dat niet alle huizen worden verwarmd met Russisch gas..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• GerGio

Blijft een raar spel, haal je eindelijk na redelijk wat grind werk je derde mark op je HWK 30 en de tegenslag was echt niet grappig. Die laatste 1% was echt strijden en veel op eigen damage. Speel je een potje om je ervan te genieten. Ja hoor Malinovka 6k spotting. Sta je ineens op 96% had dat nu niet 5 potjes eerder gekund jongens.

Overigens is dat ding niet meer normaal als je er een bounty exhaust op zet, dan kun je vaak gewoon stealt blijven vuren. Ik had nu 2 builds wat een nu een stuk makkelijker maakte:

Compleet voor spotting:
Commander vision system, bounty exhaust en coated optics.

Daarnaast voor city maps:
Vents, Loading system en Coated optics.

[Voor 19% gewijzigd door GerGio op 18-03-2022 14:25]

Nickname KasPlantje.

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:30
GerGio schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:50:
[Afbeelding]

Blijft een raar spel, haal je eindelijk na redelijk wat grind werk je derde mark op je HWK 30 en de tegenslag was echt niet grappig. Die laatste 1% was echt strijden en veel op eigen damage. Speel je een potje om je ervan te genieten. Ja hoor Malinovka 6k spotting. Sta je ineens op 96% had dat nu niet 5 potjes eerder gekund jongens.

Overigens is dat ding niet meer normaal als je er een bounty exhaust op zet, dan kun je vaak gewoon stealt blijven vuren. Ik had nu 2 builds wat een nu een stuk makkelijker maakte:

Compleet voor spotting:
Commander vision system, bounty exhaust en coated optics.

Daarnaast voor city maps:
Vents, Loading system en Coated optics.
tijd voor experimental equipment erop te zetten :)

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Dat wordt wel een duur geintje dan om dubbele loadouts met improved equipment te hanteren.. ik heb alleen bounty/improved equipment op een handjevol 'primary' tanks die ik leuk vindt om te spelen, en secondary loadouts zijn allemaal leeg bij mij..
Heb je dat puur gedaan voor de gunmarks of heb je dit op alle tanks zitten? :P

• Kepro
Cheezus schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:58:
Dat wordt wel een duur geintje dan om dubbele loadouts met improved equipment te hanteren.. ik heb alleen bounty/improved equipment op een handjevol 'primary' tanks die ik leuk vindt om te spelen, en secondary loadouts zijn allemaal leeg bij mij..
Heb je dat puur gedaan voor de gunmarks of heb je dit op alle tanks zitten? :P
Ik heb op aardig wat tanks 2 set ups. Als je bij set Up 1 bijv een rammer hebt dan kan je die ‘gratis/zonder penalty’ ook bij je 2e set Up kiezen / meenemen.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Koolaert
Nieuwe code: Q6KCNWOTYTMARCH
  • 3x Large Repair Kit

• Koolaert
En nog eentje: RZEHJWOTYTMARCH

Zelfde rewards als in de vorige post en je kunt maar 3 van die codes activeren per maand

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Thanx, beide werkten nog (y)

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

wtf heb ik nu weer... Net in een potje in mijn ebr aan het ferrari spotten op Cliff, crash ik op volle snelheid op een manticore die achteruit ging ipv vooruit richting de rotsen dus ik kon nergens heen. misverstand. Sta gelijk stil en wordt vol alle kanten op gebeukt door zijn platoon mates (med). Okok, ik ga helemaal de andere kant op, het zal wel.

Potje dik gewonnen, bijna iedereen levend, manticore platoon op #1, ik op #5. niks aan de hand zou je zeggen. Ga ik kijken naar die manticore, een of andere superunicum, net als platoon members. 66% WR, wn8 van 12k.

Blijkbaar heeft die speler ook superpower, want 2 minuten later in mijn volgende potje, ben ik gebanned voor 6 dagen!. WTf? Ik ben geloof ik een keer eerder voor 3 dagen oid gebanned voor pushing (was het zat om voor de zoveelste keer weggedouwt te worden).

Je kan hier niet tegen in beroep, blijkbaar.

Ben ik nu de volgende keer dat zoiets dufs gebeurt mijn hele account kwijt? wat een onzin zeg.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Replay opsturen naar WG om aan te tonen dat er niks aan de hand was? Zelf nooit meegemaakt gelukkig (het helpt misschien ook om gewoon even sorry te zeggen in de chat als je per ongeluk wat verkloot :+)..

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-01 20:49

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 307CC Tuned!

Cheezus schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:44:
Replay opsturen naar WG om aan te tonen dat er niks aan de hand was? Zelf nooit meegemaakt gelukkig (het helpt misschien ook om gewoon even sorry te zeggen in de chat als je per ongeluk wat verkloot :+)..
Ja of de gemiddelde unicum kapt gewoon eens met zo arrogant te zijn en meteen al aan het begin "loss noobteam tomato report report blabla" te zeggen en dan het hele potje door te janken.. ik zeg geen sorry meer.

Altijd ook dat irritante achter je gaan staan als ik probeer te sidescrapen en dan maar blocken en blocken..

Ik ben totaal geen unicum maar toch redelijk. 1670 WN8 52% WR op 20k battles waarvan de meeste battles solo.

Ach ja. WoT..

Ik moet zeggen, mijn favoriete lijn momenteel is toch echt de swedish suspension bois lijn. Get stridsvagnd.

~ 5800X3D @ -30CO ~ EK Velocity ~ ASUS B550-A ~ 32GB Trident-Z Neo @ 3800-14-16-14-28-42-240-1T ~ Inno3D RTX 3090 iChill x4 @ Alphacool GPX-N 1950 @ 0.875v +1250 VRAM ~ Nemesis GTX 420+240 ~ Fractal Torrent White ~ Seasonic Prime GX1000 ~

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Naar mijn idee zijn de meeste 'noobteam tomato bot' roepers zelf de tomato.. de gemiddelde TD-camper die vindt dat alles maar moet scouten voor hem zodat hij z'n derpshot op 600m afstand kan missen :+

Udes 14 5 is mijn favoriet van de Zweden, enige tank met 3 marks voor mij gewoon door er casual mee te spelen :9

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-01 20:49

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 307CC Tuned!

Cheezus schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 07:38:
Naar mijn idee zijn de meeste 'noobteam tomato bot' roepers zelf de tomato.. de gemiddelde TD-camper die vindt dat alles maar moet scouten voor hem zodat hij z'n derpshot op 600m afstand kan missen :+

Udes 14 5 is mijn favoriet van de Zweden, enige tank met 3 marks voor mij gewoon door er casual mee te spelen :9
Ik heb de UDES lijn zo ver nog niet helaas. Ook geen crew voor eigenlijk.

Zal men STRV S1 even van stal halen en een nieuwe crew tot skill 3 schoppen met dat dingetje en dan retrain naar de mediums. Hoeveel crew members hebben die vanaf T8?

~ 5800X3D @ -30CO ~ EK Velocity ~ ASUS B550-A ~ 32GB Trident-Z Neo @ 3800-14-16-14-28-42-240-1T ~ Inno3D RTX 3090 iChill x4 @ Alphacool GPX-N 1950 @ 0.875v +1250 VRAM ~ Nemesis GTX 420+240 ~ Fractal Torrent White ~ Seasonic Prime GX1000 ~

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

3 :)

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-02 18:26

StarWing

Huh ?!?

Stuur je replay eens op naar Claus, misschien maakt hij er wel een rant filmpje van :)

Page intentionally left blank.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ach ja, ik speel zo af en toe eens tier 10. Na 1 potje ben ik meestal weer genezen. Ze zouden een aparte matchmaking moeten maken alleen voor techtree tanks en als het kan gelijk ook zonder premium ammo. . Wordt het een stuk eerlijker/leuker.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied

• GerGio
TTLCrazy schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:00:
Ach ja, ik speel zo af en toe eens tier 10. Na 1 potje ben ik meestal weer genezen. Ze zouden een aparte matchmaking moeten maken alleen voor techtree tanks en als het kan gelijk ook zonder premium ammo. . Wordt het een stuk eerlijker/leuker.
Ik vind tier 9 meestal wel een goede oplossing. Maar de hoeveelheid prem ammo is wel bijzonder. Je komt ook de meest grote noobs tegen die vol premium schieten en het dan nog verliezen.
Leer dan eerst spelen zou ik zeggen

Nickname KasPlantje.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Voor veel tanks op tier X snap ik het wel. Het verschil tussen normale rounds en premium rounds is ~ een factor 4, en de repair/premium consumable costs zijn sowieso al hoog. Als je standaard rounds dan een lage pen hebben kun je maar beter wat extra uitgeven en daadwerkelijk kunnen hitten (en credits verdienen).

Op lage tiers is het verschil tussen normale rounds en premium eerder een factor 40, en ze doen een stuk minder damage dus je krijgt minder credits per shot. Daar vind ik de gold spam een stuk minder begrijpelijk :+

• Koolaert
En hier de laatste bonuscode van de maand: KE931WOTYTA
  • 3x Large Repair Kit
Kan niet testen of 'ie nog werkt, want ik heb mijn maandelijkse limiet van 3 codes al ingevoerd.

• TukkerT
Koolaert schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 13:55:
En hier de laatste bonuscode van de maand: KE931WOTYTA
  • 3x Large Repair Kit
Kan niet testen of 'ie nog werkt, want ik heb mijn maandelijkse limiet van 3 codes al ingevoerd.
Limiet voor die code is al bereikt.

• GerGio
Ik vraag me echt serieus af of die FCM 50T gemaakt is uit pure pech. De hoeveelheid branden en ammoracks en keren dat mensen mijn gun eruit schieten zijn echt niet te tellen. Gewoon meerdere battles gehad waarbij ik twee keer een kapot ammorack heb.

Net nog een bc 12t die me bij het eerste schot in de fik zet. vervolgens bij het derde schot nog een keer en bij het tweede schot nog even mijn ammorack eruit schiet. Tweede brand kan ik niet blussen. Dus aan het einde licht mijn motor er ook nog uit. Top.

Het probleem is dat zelf met 0.29 accuratie je nog steeds alles mist. Ik ga echt serieus overwegen om hem in te ruilen volgende ronde want dit is echt niet meer grappig

Rant mode off

[Voor 49% gewijzigd door GerGio op 31-03-2022 20:53]

Nickname KasPlantje.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:29
GerGio schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 20:35:
Ik vraag me echt serieus af of die FCM 50T gemaakt is uit pure pech. De hoeveelheid branden en ammoracks en keren dat mensen mijn gun eruit schieten zijn echt niet te tellen. Gewoon meerdere battles gehad waarbij ik twee keer een kapot ammorack heb.

Net nog een bc 12t die me bij het eerste schot in de fik zet. vervolgens bij het derde schot nog een keer en bij het tweede schot nog even mijn ammorack eruit schiet. Tweede brand kan ik niet blussen. Dus aan het einde licht mijn motor er ook nog uit. Top.

Het probleem is dat zelf met 0.29 accuratie je nog steeds alles mist. Ik ga echt serieus overwegen om hem in te ruilen volgende ronde want dit is echt niet meer grappig

Rant mode off
Relic from old times. Vroegah een prima premium met ditto penetratie, nu ingehaald door alle OP premium tanks. Een Heavy die speelde als een medium qua mobility en armor( bijna geen :+ ). Met helaas wel veel bloom op de gun, vandaar dat die accucary niet voelt als 0.29.

Altijd leuke tank geweest om te spelen, maar in de huidige meta ( note alweer meer dan half jaar niet gespeeld ) is die gewoon niet echt zinvol meer. Volgens mij ook nooit echt een buff gehad.

• Kepro
jantje 2 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 15:35:
[...]

Relic from old times. Vroegah een prima premium met ditto penetratie, nu ingehaald door alle OP premium tanks. Een Heavy die speelde als een medium qua mobility en armor( bijna geen :+ ). Met helaas wel veel bloom op de gun, vandaar dat die accucary niet voelt als 0.29.

Altijd leuke tank geweest om te spelen, maar in de huidige meta ( note alweer meer dan half jaar niet gespeeld ) is die gewoon niet echt zinvol meer. Volgens mij ook nooit echt een buff gehad.
Jawel. Paar jaar geleden. Tank heeft hele goede dpm nu.

• GerGio
Kepro schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 15:52:
[...]

Jawel. Paar jaar geleden. Tank heeft hele goede dpm nu.
Daar heb je niks aan als hij zoveel mist en niet pent.

Nickname KasPlantje.

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Tja, het zou WG sieren als ze wat meer tanks zouden balanceren zoals inderdaad deze FCM-50T. Op het moment dat er weer een Bourrasque of Progetto achtige tank op het slagveld verschijnt krijgen deze tanks het steeds lastiger om van enige waarde te zijn. Het geld stroomt echter goed binnen denk ik dus ik verwacht er niet veel van (mede door resultaten uit het verleden). WG staat er nou eenmaal niet om bekent veel te luisteren naar zijn community. Jammer, want het blijft wellicht wel het enige spel wat tank gevechten zo goed heeft uitgewerkt.

• ElPaco
De FCM 50t is toch nog maar enkel goed voor van die paintrains met een KV-5?

Ziet er altijd grappig uit als het lukt, helaas is dat niet per se vaak :p

WoT stats

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Koolaert
Een van de eerste codes van April... Zal dus wel snel weg zijn: SZ8MLWOTYTA
  • 3x Large Repair Kit

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-01 12:00
Welke tier spelen jullie het meeste? Ik moet nog een aantal tech trees, maar merk dat vooral op T5, T6 en T10 alleen maar premium ammo gespamd wordt, waardoor armor totaal overbodig is en het gewoon schieten zonder te richten op weakspots is..

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

znight schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:04:
Welke tier spelen jullie het meeste? Ik moet nog een aantal tech trees, maar merk dat vooral op T5, T6 en T10 alleen maar premium ammo gespamd wordt, waardoor armor totaal overbodig is en het gewoon schieten zonder te richten op weakspots is..
Dat is tegenwoordig op alle tiers. Je moet je tier vinden wat jij het lekkerste vind spelen. Tier 6 bevalt mij meestal wel goed. Tier 8 ben ik klaar mee vanwege alle op premiums zoals T56, bourrasques, progettos, elc even, EBR etc.

Zo af en toe speel ik T10, maar daar is premium ammo helemaal de standaard. Meestal geldt: hoe lager de tier, hoe kleiner de kans op premium ammo.

• znight
TTLCrazy schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:08:
[...]

Dat is tegenwoordig op alle tiers. Je moet je tier vinden wat jij het lekkerste vind spelen. Tier 6 bevalt mij meestal wel goed. Tier 8 ben ik klaar mee vanwege alle op premiums zoals T56, bourrasques, progettos, elc even, EBR etc.

Zo af en toe speel ik T10, maar daar is premium ammo helemaal de standaard. Meestal geldt: hoe lager de tier, hoe kleiner de kans op premium ammo.
Tier 6 en 7 heb ik eerlijk gezegd weinig gespeeld. Ik ga dat maar eens proberen, want ik wordt een beetje simpel van al die mensen die mijn Maus gewoon penetreren😂

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:50

Roozzz

Plus ultra

Je speelt in een Maus en moppert over goldspam? Wat verwacht je... _O-

• znight
😂 Nee ik snap ook wel dat ze het gebruiken, ik doe het ook, maar met een trage maus spelen die goede armor zou hebben, heeft dan ook geen nut meer😋

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Roozzz schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:03:
Je speelt in een Maus en moppert over goldspam? Wat verwacht je... _O-
Blocking missions halen natuurlijk.. Maar wat heeft een tank als een maus uberhaupt voor nut als er gold ammo is?

Voor wat betreft m'n favoriete tier heb ik tomato.gg maar even geraadpleegd:

Tier 9 dus :9

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:29
znight schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:01:
[...]

Tier 6 en 7 heb ik eerlijk gezegd weinig gespeeld. Ik ga dat maar eens proberen, want ik wordt een beetje simpel van al die mensen die mijn Maus gewoon penetreren😂
Beter anglen :+ Opzich is de maus qua armor nog wel te doen zolang je maar zelf niet hoeft terug te schieten of mensen genoeg kan baiten en je kans afwachten. Alleen T10 TD met prem shells kunnen volgens mij alle angles gewoon pennen. Het is wel een kunst natuurlijk om de Maus echt goed te spelen en in huidige meta ook niet echt zinvol nog denk ik. Er zijn tanks met effectiever armor in die zin }:O

Note : Maus al wel tig jaar niet meer aangeraakt om bovenstaande redenen. :z

[Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 14-04-2022 10:52]

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

https://worldoftanks.eu/e...he-art-of-strategy-guide/

Even een paar potjes geprobeerd en als liefhebber van strategy games vind ik het wel een toffe gamemode!
Wat verdediging plaatsen en 7 tankjes neerzetten, tijdens de game kun je de tanks (bots) opdrachten geven of een tank overnemen om er gewoon mee te spelen. De bots zijn vrij slecht (you don't say :+ )dus het is key om ze goed te positioneren en zelf op het juiste moment de tank over te nemen die het verschil kan maken.

Nog meer mensen die enthousiast zijn?

Een paar potjes later is m'n enthousiasme wat getemperd :P Je tanks vooruit sturen is suicide vanwege hun bot-gedrag en bovendien zijn de te plaatsen defence erg sterk dus je positioneerd ze maar op een plek waar ze een beetje veilig staan (soort van red-line campen dus). Met één tankje probeer je dan de boel een beetje aan te vallen maar dit duurt zo lang dat de tijd meestal op raakt :O 4x draw op een rij op deze manier.

[Voor 28% gewijzigd door Cheezus op 21-04-2022 19:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TukkerT
Cheezus schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:54:
https://worldoftanks.eu/e...he-art-of-strategy-guide/

Even een paar potjes geprobeerd en als liefhebber van strategy games vind ik het wel een toffe gamemode!
Wat verdediging plaatsen en 7 tankjes neerzetten, tijdens de game kun je de tanks (bots) opdrachten geven of een tank overnemen om er gewoon mee te spelen. De bots zijn vrij slecht (you don't say :+ )dus het is key om ze goed te positioneren en zelf op het juiste moment de tank over te nemen die het verschil kan maken.

Nog meer mensen die enthousiast zijn?

Een paar potjes later is m'n enthousiasme wat getemperd :P Je tanks vooruit sturen is suicide vanwege hun bot-gedrag en bovendien zijn de te plaatsen defence erg sterk dus je positioneerd ze maar op een plek waar ze een beetje veilig staan (soort van red-line campen dus). Met één tankje probeer je dan de boel een beetje aan te vallen maar dit duurt zo lang dat de tijd meestal op raakt :O 4x draw op een rij op deze manier.
De bots zijn vrij slecht? Volgens mij hebben ze bij Wargaming vergeten het vinkje voor RNG aan te zetten bij AI, niet normaal wat een bullshit hits je om de oren krijgt. Laatst ook nog door een blindshot geraakt van zo'n turret, 1k damage...
Pagina: 1 ... 73 ... 76 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee