Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 72 ... 76 Laatste
Acties:

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-03 19:00
Helaas 80+ euro betalen voor een skin is mij iets teveel van het goede.

De clownskins spreken mij best aan, het word tijd dat ze het los verkopen als skin.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:46

TTLCrazy

Listen to Frankie

crusader1983 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:42:
Helaas 80+ euro betalen voor een skin is mij iets teveel van het goede.

De clownskins spreken mij best aan, het word tijd dat ze het los verkopen als skin.
Ze verkopen af en toe ook 3d skins, maar die zijn €20,- het stuk, best prijzig...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-03 22:42
In Aslains mod pack zit de golden skin voor de Type59. En is gratis :-)

• crusader1983
Fiesta1958 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:01:
In Aslains mod pack zit de golden skin voor de Type59. En is gratis :-)
WWWUUTTT!!!!??? echt!? ik gebruik aslains mod al jaren.

you made my day :P

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 16:04
Is die Cromwell B nog beetje goed in huidige meta? 'k zie dat die te koop is.
Ik ben sinds een aantal jaren nu weer wat actiever met WoT en vroeger veel met de standaard tech tree Cromwell gespeeld.
Is nog steeds m'n meest gespeelde tank overall met dikke 1800 battles en winrate van 53% (stuk hoger dan m'n gemiddelde winrate over alles).
Maar vraag me af of ik nu dan wel echt met die Cromwell B zou gaan spelen, en of de meta niet te veel veranderd is en de Cromwell ( B ) misschien niet echt meer goed mee kan komen?

• crusader1983
BeetjeVreemd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:29:
Is die Cromwell B nog beetje goed in huidige meta? 'k zie dat die te koop is.
Ik ben sinds een aantal jaren nu weer wat actiever met WoT en vroeger veel met de standaard tech tree Cromwell gespeeld.
Is nog steeds m'n meest gespeelde tank overall met dikke 1800 battles en winrate van 53% (stuk hoger dan m'n gemiddelde winrate over alles).
Maar vraag me af of ik nu dan wel echt met die Cromwell B zou gaan spelen, en of de meta niet te veel veranderd is en de Cromwell ( B ) misschien niet echt meer goed mee kan komen?
Cromwell ( B ) is nog steeds Cromwell Baas :) :*)

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:28

Cheezus

Luiaard

Lijkt me zonde om gold aan uit te geven, bijna hetzelfde als de gewone Cromwell en echt credits ga je niet verdienen op tier 6.
Kun je beter de Centurioin 5/1 RAAC halen als je graag een premium britse medium zou willen kopen..

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-03 16:08
Iemand nog een tip voor een leuke Tier VII om naartoe te werken? Heb sinds de holiday-ops m'n barak vol met poppetjes die een tank zoeken. Vervelende grinds vind ik niet zo'n probleem, heb mezelf ook een keer door de Franse TD-lijn geworsteld :+

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Als Tier VII je einddoel is zou ik gaan voor:
Light: EBR Hotch of AMX 13 75
Heavy: IS(2) of Tiger I
Medium: T20, P43 ter of T-34 100
TD: T25/2 of Challenger
Arty: Gewoon niet doen :P

• TheOmen
Cheezus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:19:
EBR al binnen. Zal die AMX eens bekijken
Goeie.
P43 ter en T-34 100 in bezit
TE LAAT :9

Dank je wel, ik ga er eens induiken!

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• BeetjeVreemd
Cheezus schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:44:
Lijkt me zonde om gold aan uit te geven, bijna hetzelfde als de gewone Cromwell en echt credits ga je niet verdienen op tier 6.
Kun je beter de Centurioin 5/1 RAAC halen als je graag een premium britse medium zou willen kopen..
Hij is alleen beter qua snelheid/wendbaarheid etc. Soft stats zijn beter zeg maar.
'k speelde em vroeger ook wel vaak in peloton, en kameraad van me heeft toen wel de Cromwell B gekocht, maar dan kan ik hem nu niet meer bijhouden in m'n tech tree cromwell..
En de mobiliteit van dat tankie is een van de grootste dingen qua wat ik er leuk aan vond, dus als dat dan allemaal nog wat beter is dan is dat op zich wel chill.
Maar verder is het precies hetzelfde allemaal als de gewone Cromwell.
Het is ergens alleen irritant dat er dan een net wat betere versie is van m'n meest gespeelde tank, maarja, om daarom Wargaming nog meer te gaan sponseren...moet ik wat dat betreft eigenlijk juist niet doen want dit soort tanks (beter dan tech tree counterpart; pay to win) ben ik in principe geen voorstander van.

Edit: Ik zit effe Quickybaby tank preview te kijken van de Cromwell B, daarin zegt hij dat Cromwell B ook betere (side) armor heeft, maar volgens tanks.gg is het exact hetzelfde. Is de gewone Cromwell dan later nog gebuffed?

[Voor 9% gewijzigd door BeetjeVreemd op 19-01-2022 10:46]

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-02 15:50
Cheezus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:19:
grotendeels met eens, buiten dat ik echt wel de t29 zou aanraden als heavy, dat vond ik de leukste van heel de US heavy line samen met de m103.
Wat betreft de TD, vergeet de su-100M1 niet. Efin, een deel is natuurlijk ook altijd persoonlijk eh :-)

if it is not broken, don't fix it!

• TheOmen
Yoshi schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:11:
[...]

grotendeels met eens, buiten dat ik echt wel de t29 zou aanraden als heavy, dat vond ik de leukste van heel de US heavy line samen met de m103.
Wat betreft de TD, vergeet de su-100M1 niet. Efin, een deel is natuurlijk ook altijd persoonlijk eh :-)
T29 staat al in de garage, inderdaad een prima tank. Samen met de KV-3, Black Prince en 45P m'n Tier VII heavies. De KV-3 is van beton, net als de BP, maar die laatste is echt een slak, de T29 heeft wat meer snelheid (ook in de reload). De Pool kan ik nog niet echt voordelen van aanwijzen

Genoeg voorstellen, dank jullie!

@Cheezus Tier VII is inderdaad mijn einddoel. Hoger en ik wordt weggevaagd door te weinig ervaring als super-casual-player. Oh met 1 uitzondering, de Tier VIII UDES 03. Die mechanics vond ik zo cool dat ik die wel in de garage heb staan.

[Voor 14% gewijzigd door TheOmen op 19-01-2022 09:20]

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Dat is zonde, Tier VII is een beetje een verloren tier omdat je zoveel tegen tier 8,5 (premiums) en 9 moet dat je vaak niet zoveel kunt doen. Op tier 8 en 9 kun je vaker nuttig zijn bij +2 matchmaking, dit vind ik ook de leukste tiers.

• TheOmen
Cheezus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:13:
Dat is zonde, Tier VII is een beetje een verloren tier omdat je zoveel tegen tier 8,5 (premiums) en 9 moet dat je vaak niet zoveel kunt doen. Op tier 8 en 9 kun je vaker nuttig zijn bij +2 matchmaking, dit vind ik ook de leukste tiers.
Zo had ik het nog niet bekeken, eens zien of ik me over mijn drempelvrees kan tillen :*)

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
BeetjeVreemd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:52:
[...]

Hij is alleen beter qua snelheid/wendbaarheid etc. Soft stats zijn beter zeg maar.
Het scheelt amper wat, of de stats op Tanks.gg kloppen niet.

https://tanks.gg/compare/cromwell?t=cromwell-b

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-03 11:32
TheOmen schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:18:
[...]
Tier VII is inderdaad mijn einddoel. Hoger en ik wordt weggevaagd door te weinig ervaring als super-casual-player.
Dat heb ik dus ook! T/m tier 7 voel ik me comfortabel, op tier 8 loop ik op mijn tenen en op tier 9/10 ben ik kanonnenvoer. Maar ik probeer tier 8+ wel regelmatig te spelen, anders leer ik het nooit. En @Cheezus heeft natuurlijk ook wel gelijk dat tier 7 meestal zwakker is t.o.v. tier 8 dan tier 8 t.o.v. tier 9.

Uiteraard heb ik nog wel een hoop tier 7 tanks in de garage staan (voornamelijk lights zoals de AMX 13 75, WZ-131 en T71 DA), maar de tier 7 tank waar ik nu het meest mee speel (ook omdat ik nog een hoop missies open heb) is de de Chinese T-34-2G FT.

Speelt een beetje als de premium SU-122-44. Minder DPM, maar betere accuracy, penetratie en mobiliteit. Bovendien is het letterlijk een 'hidden gem', want met mijn setup heb ik 60% camo als ik stilsta (met Low Noise Exhaust i.p.v. Vents) en 40% camo on-the move :*)

• crusader1983
E-25 is superleuk op tier VII. Ook de JgdPanther heb ik een zwak voor op tier VII.
zoals @Koolaert ook al aangeeft, de SU-122-44 is ook een super leuke TD. Hidden gem helemaal mee eens.
wel wat meer gold meenemen gezien de standaard AP rounds wat weinig pen hebben.

Challenger is ook wel grappig.

• BeetjeVreemd

LoL, hoezo was ik hier niet binnen 2 sec. dood :)

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Bedankt voor de melding dat de Cromwell B in de verkoop stond. De Cromwell altijd al een fijne tank gevonden en nu weer lekker op T6 rondrijden. Mijn techtree Engelse medium staat rond de T8 en die tier is redelijk verziekt helaas. Gisteren wat potjes gespeeld, met twee rond de 2k gecombineerd aan schade. Fijne tank.

• crusader1983
@BeetjeVreemd LOOLZ bazen actie :) trololololol

• BeetjeVreemd
Vind het echt grappig tankie.
Als je paar schijtpotjes achter elkaar hebt helpt het vaak goed om even met de ELC EVEN 90 te trollen. :)

• Yoshi
Iemand een idee wanneet de nieuwe battle pass begint?

[Voor 4% gewijzigd door Yoshi op 21-01-2022 07:32]

• SirStranger
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:40
Yoshi schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 07:32:
Iemand een idee wanneet de nieuwe battle pass begint?
Vorig jaar in maart volgens mij. Tot juni, dus denk dit jaar weer in die periode?

• BeetjeVreemd
Echt jonge, dit soort klojo's... |:(
Gewoon lekker AFK gaan en niet spelen als top tier heavy 8)7

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-03 14:07
BeetjeVreemd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:12:
Dat is wel een "beetje vreemd", ben je top tier, doe je dat... onbegrijpelijk 8)7

• crusader1983
[Afbeelding]
Niet de focus leggen op dit soort gasten, gewoon de focus leggen op je eigen spel.
Levert je meer op, en ook meer fun.

• WishmasterNL
  • Laatst online: 16:24

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Een nieuwe bonuscode in de laatste YT video van WG:

GABE2WOTYTJANUARY

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-03 14:18
[Afbeelding]
Op je blacklist zetten en naar WOT reporten.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

[Afbeelding]
Dit wordt steeds erger, net 2 games waar de (enige) ebr scouts recht naar de achterlijn van de eigen kant reden en niks meer deden. Net een games in Erlenberg waar een platoon TierX heavies (krvagn en WZ 111 5) rechtstreeks in de plomp reden en zichzelf verdronken. Beide spelers hadden een WR < 43% en rating <3000 dus viel niet veel van te verwachten, maar ze kunnen igg wat proberen.

• BeetjeVreemd
superduper schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:21:
[...]

Dit wordt steeds erger, net 2 games waar de (enige) ebr scouts recht naar de achterlijn van de eigen kant reden en niks meer deden. Net een games in Erlenberg waar een platoon TierX heavies (krvagn en WZ 111 5) rechtstreeks in de plomp reden en zichzelf verdronken. Beide spelers hadden een WR < 43% en rating <3000 dus viel niet veel van te verwachten, maar ze kunnen igg wat proberen.
Echt he, het beste trek je je er niets van aan, maar is wel zwaar frustrerend soms. Vandaag is het ook feest. Alle gekken kruipen in het weekend onder hun steen vandaan volgens mij.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

BeetjeVreemd schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:38:
[...]

Echt he, het beste trek je je er niets van aan, maar is wel zwaar frustrerend soms. Vandaag is het ook feest. Alle gekken kruipen in het weekend onder hun steen vandaan volgens mij.
Ja, maar ik snap het ocht echt niet waarom je dit zou doen. Wat is dan voor jezelf de lol?

• Koolaert
Morgen komen de Yoh-tanks in het spel. En bij de daartoe behorende YT video zat weer een code:

6FEDUWOTYTJANUARY
  • 3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
  • 3x 105-octane Gasoline
  • 3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour
Limiet is 3 van dit soort codes per maand.

[Voor 5% gewijzigd door Koolaert op 25-01-2022 15:15]

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Koolaert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:15:
Morgen komen de Yoh-tanks in het spel. En bij de daartoe behorende YT video zat weer een code:

6FEDUWOTYTJANUARY
  • 3x 105-octane Gasoline
Limiet is 3 van dit soort codes per maand.
Hmm, ik ben wel benieuwd naar deze lijn. Ik hoop dat het een beetje mobiele tanks zijn. Verder afwachten op reviews voordat ik er tijd in ga steken

• Koolaert
TTLCrazy schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:29:
[...]

Hmm, ik ben wel benieuwd naar deze lijn. Ik hoop dat het een beetje mobiele tanks zijn. Verder afwachten op reviews voordat ik er tijd in ga steken
Wel raar dat ze niet eerst in een public test te spelen zijn, zoals tot nu toe alle nieuwe lijnen wel waren. En op basis daarvan werden de tankstatistieken nog regelmatig aangepast...

Maar ik denk dat ik morgen de tier 7 wel even ga proberen met z'n 230mm effectieve armour op de koepel en UFP.

• Koolaert
Jawel, nog een YT code uit de video van de WZ-114 marathon die overmorgen begint:

QGFSCWOTYTJANUARY
  • 3x 105-octane Gasoline
De meesten zullen wel al 3 van die codes geactiveerd hebben, dus dan krijg je de melding 'invalid code'.

• Yoshi
Koolaert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:31:
[...]

Wel raar dat ze niet eerst in een public test te spelen zijn, zoals tot nu toe alle nieuwe lijnen wel waren. En op basis daarvan werden de tankstatistieken nog regelmatig aangepast...

Maar ik denk dat ik morgen de tier 7 wel even ga proberen met z'n 230mm effectieve armour op de koepel en UFP.
ik had letterlijk alle tanks van de US tech tree, en ik kan geen guns ofzo overnemen uit de andere al onderzochte tree's. Beetje bummer maar ga ze toch ff testen :)

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Nou, was weer dikke pret gisteren. Tegen beter weten in gelijk met de nieuwe tier 6 US heavy tank gaan spelen. Geen zin om equipment te unlocken met goud dus kompleet stock. 127 pen met 115 alpha op tier 6 is niet fijn, maar goed, duurt maar even normaal gesproken en je leert de tank langzaam aan wat beter kennen.

Hoogtepunt was een potje waar ik in een positie ging staan om wat te spotten, zo'n 50 meter van 4 andere tanks vandaan. Een Cromwell en een T50-2 waren daar al aan de andere kant van een rotsblok. na wat heen en weer geschiet komt de Cromwell mij voorbij en gaat achter mij staan om te schieten, ondertussen laat de T50-2 aan de voorkant zich ook niet onbetuigd. Enfin, normaal gesproken schieten de tanks 50 meter achter mij wel de Cromwell aan flarden, maar je raad het al, niet 1! schot van die kant op de Cromwell. Die schiet mij dus langzaamaan lek. Ik ga uiteindelijk dood en de Cromwell + T50-2 gaan vervolgens rustig de 4 tanks achter mij stuk schieten.

Ik was er weer klaar mee :)

• Yoshi
TTLCrazy schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:30:
Nou, was weer dikke pret gisteren. Tegen beter weten in gelijk met de nieuwe tier 6 US heavy tank gaan spelen. Geen zin om equipment te unlocken met goud dus kompleet stock. 127 pen met 115 alpha op tier 6 is niet fijn, maar goed, duurt maar even normaal gesproken en je leert de tank langzaam aan wat beter kennen.

Hoogtepunt was een potje waar ik in een positie ging staan om wat te spotten, zo'n 50 meter van 4 andere tanks vandaan. Een Cromwell en een T50-2 waren daar al aan de andere kant van een rotsblok. na wat heen en weer geschiet komt de Cromwell mij voorbij en gaat achter mij staan om te schieten, ondertussen laat de T50-2 aan de voorkant zich ook niet onbetuigd. Enfin, normaal gesproken schieten de tanks 50 meter achter mij wel de Cromwell aan flarden, maar je raad het al, niet 1! schot van die kant op de Cromwell. Die schiet mij dus langzaamaan lek. Ik ga uiteindelijk dood en de Cromwell + T50-2 gaan vervolgens rustig de 4 tanks achter mij stuk schieten.

Ik was er weer klaar mee :)
die tier 6 is wel best rampzalig als je het mij vraagt, -5 gundepression, een proppeschieter. De tier 7 is wat leuker, maar dan moet je team er idd nog steeds staan :D

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-03 21:22
Wat zijn momenteel de beste/leuke lijnen om te grinden? Ik ben bezig met de Lynx en 268-4 maar heb soms best tijd voor nog een paar grinds. 430U nog altijd de moeite waard of zijn er betere mediums? Andere soorten tanks mag natuurlijk ook, heb bijvoorbeeld geen idee hoe de meest recent ingevoerde lijnen liggen in de meta.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Progretto, hele lijn vanaf tier 5 is wel oké, vanaf tier 8 worden ze top.
Stb-1, lage tiers zijn crap, vanaf tier 8 wordt het leuk.
Centurion Ax, ziet er tof uit (beetje als een moderne tank) maar is eigenlijk nergens goed in. De Cromwell is de leukste uit de lijn.
Udes 15/16: weinig interessante lijn, behalve de Udes 14 5, dit is de enige tank waar ik 3 marks op heb, het is een soort Leopard op tier 8. De hogere tiers heb ik niet geprobeerd.
Leopard, zowel die tier 9 als 10 zijn top, de vk 30.02m (of zoiets, die tier 6 in ieder geval) is ook één van de beste tanks op z'n tier.
E50: leuk als je van rammen houdt, verder is Leo beter.
CS-63: geen idee.. Hele lijn niet aangeraakt
121b: geen idee, ook niet gespeeld
Obj 430: leuke armor maar ik kan niet tegen die derp cannons. Overige Russen niet gespeeld.
TVP, heerlijke autoloader met snelle reload. De tier 6 is ook leuk (op deze tier zijn je tegenstanders nog niet zo gewend aan een autoloader dus daar kun je vaak je voordeel mee doen), tier 7 is OK, tier 8 crap en de tier 9 erg goed.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-03 22:36

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

64RT7JOKER1WOTYTJANUARY

3 dagen premium, decals en boosters/consumables

Voor de lazy: https://eu.wargaming.net/...e=64RT7JOKER1WOTYTJANUARY

[Voor 37% gewijzigd door Nemean op 29-01-2022 10:00]

• crusader1983
Nemean schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 09:35:
64RT7JOKER1WOTYTJANUARY

3 dagen premium, decals en boosters/consumables

Voor de lazy: https://eu.wargaming.net/...e=64RT7JOKER1WOTYTJANUARY
lazy button +1 helaas alweer op

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:17
Eindelijk de equipment sale... Meteen 20 miljoen credits armer maar alles weer even op peil gebracht..

• BeetjeVreemd
haborym schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:50:
Eindelijk de equipment sale... Meteen 20 miljoen credits armer maar alles weer even op peil gebracht..
Nice!
Ik heb nog 13 miljoen op de bank, straks niet meer☺

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:56
Ligt het aan mij of wordt de game steeds meer pay to win? Ik wordt bijna alleen nog maar geraakt met premium ammo. Ik kan me niet voorstellen dat je zo nog credits kan verdienen?

Ben zelf nogal casual gamer en speel zonder te investeren maar het wordt steeds lastiger om nog iets te winnen als je continu gepenned wordt alsof je tank van boter is. Sidescrapen en hulldown gaan staan, lijkt tegenwoordig nutteloos.

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Gadgeteer schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:19:
Ligt het aan mij of wordt de game steeds meer pay to win? Ik wordt bijna alleen nog maar geraakt met premium ammo. Ik kan me niet voorstellen dat je zo nog credits kan verdienen?

Ben zelf nogal casual gamer en speel zonder te investeren maar het wordt steeds lastiger om nog iets te winnen als je continu gepenned wordt alsof je tank van boter is. Sidescrapen en hulldown gaan staan, lijkt tegenwoordig nutteloos.
Hier is ook niet echt een oplossing voor sinds je premium ammo met kredits kan kopen. De enige manier om dit aan te pakken is om premium ammo af te schaffen, maar dan gaan mensen weer zeiken dat de heavies zo op zijn. Want tja, een beetje richten op weakspots is veel te moeilijk...

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Weakspots, wat zijn dat? Oja, die dingen die WG te vaak weglaat of alleen reliable te pennen zijn met gold :X
excellent gamedesign voor een pay to win game

Maar serieus, ik heb al in geen jaren een cent in de game gestoken, schiet met (grote) regelmaat gold in situaties waar het nodig is, speel vrijwel exclusief t8-9-10, koop regelmatig nieuwe tanks, ben te lui om shit in de discount te kopen en heb nog steeds 70miljoen credits...

Als dit spel een probleem niet heeft is het wel credit income :P

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

@Roozzz
Ik heb zelden >10 miljoen credits. Ik gebruik het allemaal om tanks/equipment te kopen etc. Dan heb ik ook nog eens een premium abbo, ik kom altijd credits te kort...

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:56
Roozzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:58:
Weakspots, wat zijn dat? Oja, die dingen die WG te vaak weglaat of alleen reliable te pennen zijn met gold :X

Maar serieus, ik heb al in geen jaren een cent in de game gestoken, schiet met (grote) regelmaat gold in situaties waar het nodig is, speel vrijwel exclusief t8-9-10, koop regelmatig nieuwe tanks, ben te lui om shit in de discount te kopen en heb nog steeds 70miljoen credits...

Met grote regelmaat in situaties waar het nodig is... Dat is al iets anders dan enkel premium schieten.
Ik speel ook veel Tier 8-10 maar mijn skills zijn niet zodanig hoog dat ik veel credits verdien :+ Als je dan ook nog eens alleen door goldspammers wordt bestookt, wordt het echt moeilijk om inkomen te genereren.

• BeetjeVreemd
Ik kom ook altijd chronisch credits te kort.
Tijdens die holiday ops met premium account credit bonus, +50% credits met personal reserves en credits bonus van de holiday ops tank slots (ik had +42% uiteindelijk) gaat het wel, maar anders...
Maar dan heb je zeg maar 3x +50% dus, en zelfs dan viel het me soms nog tegen, maar dan hoef je je in ieder geval niet druk te maken om credits verliezen.

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 20:30
Ik speel WoT al sinds het uitkwam, soms wat actiever, soms een paar jaar niet.
Maar er is heel veel veranderd sinds het begin, soms ten goede, maar veel ook niet ten goede.
Ik weet dat niet iedereen het met mij eens is, maar het spel is naar mijns inziens een beetje verziekt door;
•Auto(re)loaders
•Gun depression
•Premium tanks
•Premium ammo

Kijk naar de gemiddelde matchup, daar zit gewoon de helft aan premium tanks en heel veel autoloaders.
Het probleem met autoloaders is dat die in dit spel niet thuishoren (vind ik) met hoe dit spel speelt.
Het spel is natuurlijk best wel 'peak and shoot' gebaseerd waarbij het de kunst is om in je voordeel te 'traden' qua hits.
Auto-reloaders kunnen veel beter traden en daarna op hun gemakje herladen terwijl ze support hebben van andere tanks.
Jij krijgt dus bijv. 3 schoten tegen terwijl je er 1 kan doen en je kan hem daarna niet straffen voor zijn lange herlaadtijd omdat er nog andere tegenstanders staan.
Ook 1op1 heb je niet het voordeel omdat hun herlaadtijd niet ZO groot is dat je daar een voordeel uit haalt qua DPM.
Die is bij de meeste auto-reloaders immers ook prima in orde.

Daarnaast heb je tegenwoordig de gun depression welke elke goede tank heeft en waar de maps op worden gemaakt.
Zonder gun depression kan je een hoop spots niet spelen en wordt je door veel hull-down monsters (icm auto-reload) kapot gemaakt.
Kijk naar de Kranvagn bijvoorbeeld, die is niet voor niets de nr.1 tank in Ranked.
De maps zijn tegenwoordig hier ook voor gemaakt waardoor je een hoop normale tanks bijna niet meer kan spelen omdat je jezelf helemaal moet laten zien om te kunnen schieten.

De premium tanks waren vroeger gewoon unieke tanks die net een iets andere rol hadden zonder overpowered te zijn.
Tegenwoordig zijn alle nieuwe premium tanks echter gewoon een stuk sterker voor hun tier.
Ik snap dat vanuit WG hun oogpunt, want dat is makkelijk cashen, iedereen wil immers de beste tanks spelen en daardoor geld uitgeven.
Echter de balans slaat door, de premium tanks zijn echt een stuk beter dan de normale techtree tanks.
Je kan vaak aan de teamindeling al zien of je wint of verliest.

Tel daar de premium ammo bij op, die vaak ook een stuk beter is bij premium tanks en je krijgt een spel waarin je met normale tech-tree tanks met normale ammo eigenlijk zwaar in het nadeel bent.

Ook de rol van heavies is hierdoor in het gedrang gekomen.
Waar je vroeger met je Maus, IS-3 of IS-7 flink kon doorstomen en dus je rol als damage 'absorber' op je kon nemen, is dat nu heel anders.
Zelfs met een Maus wordt je door alles en iedereen gepenetreerd.
En dus hou je wederom de hull-down monsters over die blijven campen omdat niemand meer de push kan leiden zonder meteen kapot te worden geschoten.
Mikken op weak spots is bijna niet meer nodig door de enorm sterke guns die elke nieuwe tank tegenwoordig heeft.
Dat een JPZ E-100 of FV-4005 een sterke penetratie heeft snap ik, dat is hun rol en daar hebben ze nadelen tegenover staan.
Maar dat bijna elke medium tegenwoordig ook gewoon alles kan penetreren is niet goed.

In de begin tijd had je 3 heavy lines om een voorbeeld te geven.
Maus, IS-7 en T30.
Allemaal hadden ze hun eigen kracht; Maus -> armor, IS-7 -> snelheid/koepel, T30 -> koepel/gun.
Daar had elke tank zijn kracht en zwaktes.
Een Maus moest je vroeger in clanwars omcirkelen of echt goed de weakspots raken.
Maar die kon wel de push leiden waardoor je als tegenstander geforceerd werd om actie te ondernemen.
Nu kan dit niet meer en blijft het campy spelen en met gold schieten.

Voor zover de 'rant'.
Ik haal nog wel plezier uit het spel hoor, maar vaak frustreer ik me toch aan de onbalans welke met elke patch en nieuwe tank-lijn steeds groter wordt.
Premium ammo zou eigenlijk beperkt moeten zijn qua hoeveelheid (bijv. max 20% van je ammo) dat je mee kan nemen, zodat je altijd verplicht wordt om normale ammo te schieten en slim om te gaan met je gold ammo voor de situaties die dat nodig hebben.

En voor de mensen die zeggen 'get good', die mensen zie je nooit met de 'normale tanks' spelen omdat zij het ook enorm frustrerend vinden en die tanks te slecht vinden.
Die tanks zijn niet te slecht, de meta is dat andere tanks gewoon te goed zijn gemaakt.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Gadgeteer schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:35:
[...]

Met grote regelmaat in situaties waar het nodig is... Dat is al iets anders dan enkel premium schieten.
Ik speel ook veel Tier 8-10 maar mijn skills zijn niet zodanig hoog dat ik veel credits verdien :+ Als je dan ook nog eens alleen door goldspammers wordt bestookt, wordt het echt moeilijk om inkomen te genereren.
De beste oplossing om je niet te ergeren aan gold spam: tanks zonder armor spelen. De 'vision' game is belangrijker dan gold ammo, en daarbij ben je in de meeste 'paper gun' tanks in het voordeel. Als ze je 40mm armor dan met gold weten te raken wens ik ze daarbij veel geluk :+
'Get good' ;)
Ik weet niet precies wat je onder 'normale' tanks vindt vallen maar ik speel voornamelijk met tech tree tanks zonder premium ammo en dat gaat me prima af, ik heb wel een voorkeur voor auto(re)loaders.. Ja die kranvagns en andere hull down monsters moet je niet proberen te verslaan in hun hull-down positie. Maar ze kunnen ook niet winnen door alleen daar te blijven staan dus je doet dan gewoon wat anders. Capture de base en ze moeten toch hun positie verlaten.
Ik speel het nog niet zo lang dus heb nog geen 'vroeger was alles beter' gevoel maar ik vind het nog wel meevallen qua P2W. Heavies vind ik wel nutteloos door de premium spam, die laat ik dan ook meestal links liggen.

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 20:30
Cheezus schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:27:
[...]

De beste oplossing om je niet te ergeren aan gold spam: tanks zonder armor spelen. De 'vision' game is belangrijker dan gold ammo, en daarbij ben je in de meeste 'paper gun' tanks in het voordeel. Als ze je 40mm armor dan met gold weten te raken wens ik ze daarbij veel geluk :+

[...]

'Get good' ;)
Ik weet niet precies wat je onder 'normale' tanks vindt vallen maar ik speel voornamelijk met tech tree tanks zonder premium ammo en dat gaat me prima af, ik heb wel een voorkeur voor auto(re)loaders.. Ja die kranvagns en andere hull down monsters moet je niet proberen te verslaan in hun hull-down positie. Maar ze kunnen ook niet winnen door alleen daar te blijven staan dus je doet dan gewoon wat anders. Capture de base en ze moeten toch hun positie verlaten.
Ik speel het nog niet zo lang dus heb nog geen 'vroeger was alles beter' gevoel maar ik vind het nog wel meevallen qua P2W. Heavies vind ik wel nutteloos door de premium spam, die laat ik dan ook meestal links liggen.
Natuurlijk speel ik ook grotendeels zonder gold ammo en ook ik kan er prima potjes mee winnen.
Maar je speelt toch met een handicap t.o.v. mensen die met gold spelen.
Je hebt immers minder penetratie kans en meer moeite, dus het is gemakkelijker voor een ander.
Dat geldt natuurlijk ook voor goede crew en field mods.
Zonder kan je ook prima spelen, maar met heb je meer kans en een betere tank.

V.w.b. techtree tanks, ik zou graag horen wat jij (zelfde tier) zet tegenover bijv.;
•Bourrasque
•Skoda T-56
•E-25
•Obj. 252U defender

Het probleem is dat je vaak niet 'iets anders' kan doen als er ergens een kranvagn hull-down staat.
Er zijn natuurlijk vaak choke points, snipers achterin etc etc.
Dus als zo'n kranvagn er staat houdt die in zijn uppie teveel tanks bezig doordat je niks kan beginnen.
En zo zijn er tegenwoordig heel veel tanks.
Het probleem is niet alleen dat ze hull-down kunnen, maar ook door de gun depression kunnen zij over heuvels en cover heen schieten terwijl jij hen niet kan raken.
Ze flanken lukt niet door chokepoints en zijn vijandige team maten.
Kortom de andere kant van de map (bijv. medium kant) moet dan winnen zodat ze wel geflanked kunnen worden.
Het probleem is dat die posities zo sterk zijn dat je team gewoon erg in het nadeel is als jij niet de Kranvagns aan jouw kant hebt.

Imo zou het gebalanceerd moeten worden door bijv. tanks met heel veel gun depression geen ondoordringbare koepel te geven.
Of als je wel supersterke koepel hebt, dan niet achterlijk veel gun depression.
Of dan juist slechte gun of weinig DPM.
Kortom, ergens moet de balans zijn.
Gold ammo heeft een groot deel daarvan weg genomen waardoor armor weinig waard is op de rest van je tank.
Daardoor kan je dus met je heavy ook niet de Kranvagn pushen, want iedereen schiet je lek.
Armor zou meer waarde moeten hebben door penetratie te verminderen.
Daardoor krijg je weer meer die verschillende rollen van tanks waardoor een superheavy ook kan doen waarvoor hij gemaakt is, de camp spots openbreken.
De mediums kunnen snel flanken en niet alles en iedereen van voren pennen, maar dus wel logge tanks in hun flank schieten.
Dit was zoals het spel vroeger meer was, aparte rollen voor iedereen waardoor je geen STB's op de ridgelines alles ziet pennen.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Frank_P schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:59:
[...]

V.w.b. techtree tanks, ik zou graag horen wat jij (zelfde tier) zet tegenover bijv.;
•Bourrasque
•Skoda T-56
•E-25
•Obj. 252U defender
Nou, niet iets specifiek dat die tanks één op één kan vervangen. Maar er zitten nog genoeg capabele tech tree tanks tussen.

Ik ben het in principe met je eens hoor, maar je houdt altijd een aantal Meta tanks of je moet alles exact gelijk maken, en dat is ook saai. Het is wel jammer dat sommige Meta tanks niet voor iedereen beschikbaar zijn (premium, ranked rewards).

• Yoshi
Roozzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:58:

Tenzij je (net zoals ik) ooit begonnen bent met de US lijn, en je die ook compleet hebt, maar ze zo'n grote weakspots erop planten dan ze meestal moeite moeten doen om ze te missen. Met een kleine uitzondering hier en daar; Die mogen ze wat mij betreft wel eens aanpassen aan de huidige meta :p

• BeetjeVreemd
Weet iemand hoe dat werkt met die nieuwe Twitch drops/missions?
Ik had de eerste token gewoon gekregen na uur kijken.
Na twee uur kijken de claim gedaan en de missie gekregen waar je 2 tokens mee kan verdienen.
Missie gehaald, in totaal nu 3 tokens dus.
Vervolgens weer 2 uur stream kijken, geclaimd op Twitch, maar nu komt er geen nieuwe missie waar je weer twee tokens mee kan verdienen terwijl je 3x zo'n missie zou moeten krijgen (na 3x 2 uur stream kijken) om op een totaal van 7 tokens te kunnen komen.

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:30
BeetjeVreemd schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:02:
Weet iemand hoe dat werkt met die nieuwe Twitch drops/missions?
Ik had de eerste token gewoon gekregen na uur kijken.
Na twee uur kijken de claim gedaan en de missie gekregen waar je 2 tokens mee kan verdienen.
Missie gehaald, in totaal nu 3 tokens dus.
Vervolgens weer 2 uur stream kijken, geclaimd op Twitch, maar nu komt er geen nieuwe missie waar je weer twee tokens mee kan verdienen terwijl je 3x zo'n missie zou moeten krijgen (na 3x 2 uur stream kijken) om op een totaal van 7 tokens te kunnen komen.
soms komt de missie pas binnen als je wot opnieuw hebt opgestart, de missie halen en dan kun je hem voor de derde keer halen

• BeetjeVreemd
Vorst8 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:05:
[...]

soms komt de missie pas binnen als je wot opnieuw hebt opgestart, de missie halen en dan kun je hem voor de derde keer halen
Nope, restarten werkt niet om ook die 2e missie te krijgen. Moest in eerste instantie wel restarten om die ingame store waar je je tokens kan uitgeven te krijgen, maar voor het krijgen van de 2e missie helpt restarten helaas niet.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

https://eu.wargaming.net/shop/redeem/?bonus_mode=C11HLYOH

Garage Slot
6x Emblem: Indian 2
6x Inscription Captain America

[Voor 37% gewijzigd door Nemean op 01-02-2022 09:47]

• BeetjeVreemd
Reactie van iemand van Wargaming Staff op het Wargaming forum:

There was an issue with Twitch Claim feature and repeatable drops yesterday causing the second and third missions not to appear in-game when claimed.

We replaced them with 3 separate missions now and the issue is resolved.

Those who already claimed the 2nd and 3rd drops will be able to claim them again by watching Twitch
.

Lekker dan, moet je weer 2x2 uur streams kijken voordat je de missies uiteindelijk krijgt die je eigenlijk al had moeten krijgen...

Maar goed, dit is volgens mij 1x per maand max. 7 tokens, dus ergens de komende weken effe ergens stream openzetten op een device met sound muted, hoef je niet eens actief te kijken, dus zo'n probleem is't ook weer niet, maar wel irritant.

Edit: Stream aangezet en hij lijkt helemaal opnieuw te beginnen, incl. de 1e te claimen token (waar je geen missie voor hoeft te doen).
Mischien uiteindelijk dan 3 extra tokens als je er gisteren al 3 had geclaimd?

Edit 2: Het lijkt nu weer goed te werken.
De timer qua aantal gekeken uren is wel gereset, en je krijgt de eerste drie tokens helaas niet extra nadat je de eerste token opnieuw heb geclaimd (voor het eerste uur Twitch stream kijken) en de 1e missie volbracht, maar missie #2 en #3 verschijnen nu in game na het claimen dus die kan je nu gewoon doen en in totaal kom je dan op 7 tokens.

[Voor 28% gewijzigd door BeetjeVreemd op 01-02-2022 19:45]

• BeetjeVreemd
Ben ik de enigste van de [BEE_R] clan die met de missie marathon bezig is?
Of zijn jullie zo goed dat je niet zoveel potjes nodig hebt? :*)

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

BeetjeVreemd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:43:
Voor mij nooit meer een marathon, met xp halen is het een eindeloze missie en dan vergaat het plezier in het spelletje helemaal. Meestal speel ik elke dag een uurtje, korter als het weer zo'n dag is.

Daarbij is die missie tank een gedrocht imo.

[Voor 5% gewijzigd door TTLCrazy op 03-02-2022 11:06]

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-02 09:28
BeetjeVreemd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:43:
Of zijn jullie zo goed dat je niet zoveel potjes nodig hebt? :*) [Afbeelding]
Afgelopen dagen weinig kunnen spelen.
Daarnaast speel ik alleen voor de stage rewards. Nagenoeg onmogelijk voor mij om die tank te krijgen :)

• BeetjeVreemd
Ik denk dat het voor mij ook de laatste is, is niet te doen als "slightly above average speler" door gewoon base XP te grinden en het is het al met al gewoon niet waard.
Veel frustratie, en 't wordt gewoon bijna een (2e) baan op deze manier.
En je wordt ook vern**kt waar je bijstaat vind ik.
Je kan korting verdienen, maar dan vanaf een inflated prijs van freaking 80 euro voor zo'n tankie :o
Ik ben even flink aan het rekenen geslagen en als ik er de komende 4 dagen (tot einde marathon) nog 10% boven op doe(in vergelijking tot de afgelopen 6 dagen) qua tijd er aan besteden/meer XP halen per game dan zou ik uiteindelijk 90% korting moeten kunnen krijgen.
Daar zou ik dan nog happy mee zijn; 8 euro voor zo'n tank betalen.
16 euro heb ik eigenlijk al zoiets van mwehhh, eigenlijk liever niet.

Ik speel na een aantal jaren pauze nu weer actiever, maar weet nog goed dat ik jaren geleden eigenlijk ergens wel spijt had van de ik dacht 21 euro die de T44-100 die ik toen met ik dacht 70% korting had gekocht met de marathon.
In de basis speelde ik altijd free to play. Op een weekendje premium account en camo/garage slots kopen bij 50% discount na dan, ik kocht in ieder geval geen premium tanks, vond en vind ik eigenlijk echt waanzin om daar zoveel geld aan uit te geven.
Heb nu wel een paar premium tanks (christmas loot boxes, en laatst toch overstag gegaan met de E25 voor 20 euries), maar blijf niet bezig. Is echt ernstig hoe snel het oploopt qua hoeveel geld je in deze game pompt.
Ik wil nu vooral voor de lols/memes/yolo nog spelen, maar nu met deze marathon heb ik het direct weer helder waarom ik gestopt was met spelen |:(

Over lols gesproken, deze ging wel mooi zo :)

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Die marathon houd ik me ook niet mee bezig :) Die stage rewards zijn ook niet echt boeiend (verder dan 6 kom ik waarschijnlijk toch niet) en de tank hoef ik ook niet.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik probeer het aantal spelletjes te minimaliseren tijdens marathons. Er komen zoveel trollen online dan. Ik haal dagelijks slechts 20 - 25% winrate tijdens een marathon. Dus het is echt ontzettend frustrerend om nu te spelen.

Signature van nature

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03 16:42
Heb me afgelopen dagen de tyfus-gegrind, zit nu op 60% en wou het met 70% kopen voor 24 euro. Werd alleen vandaag wakker en dacht nee dat ding is geen 24e waard... voor jan lul gegrind pff

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-01 08:19
Frank_P schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:21:
Premium ammo zou eigenlijk beperkt moeten zijn qua hoeveelheid (bijv. max 20% van je ammo) dat je mee kan nemen, zodat je altijd verplicht wordt om normale ammo te schieten en slim om te gaan met je gold ammo voor de situaties die dat nodig hebben.
Helemaal mee eens, er zijn zoveel gasten die vaak alleen maar full Gold ammo hebben op hun tanks dat dit imo alleen op te lossen is door te beperken tot max X aantal Gold per tank of compleet te verwijderen of wel meer penn maar veel minder dmg per schot om zo het overmatige Gold spamm tegen te gaan.
Overigens moeten er dan ook wel een hele hoop tanks aangepast worden want die worden gebalanced rond Gold ammo op het moment volgens mij.

• Koolaert
Voor welke tank zouden jullie blueprints gebruiken: de Black Prince of Churchill VII? Oftewel, welke van de twee is minder slecht?

De Churchill I, waar ik nu ben, is ook al verschrikkelijk trouwens. Alsof het pantser aan de voorkant nog niet slecht genoeg is, is de bovenkant gemaakt van kaas. Al 3 keer gepenned door een Lefh-arty vandaag :'(

Overigens kwam ik net deze speler tegen. Blijkbaar zijn er mensen die anders over de Churchill denken... :+

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Wat een zelfkastijding :+
Black Prince óf Churchill VII? Why not both?
Vanaf de Caernervon zijn ze wel goed, daaronder zou ik zoveel mogelijk skippen, desnoods nog wat langer wachten op meer blueprints :P

• BeetjeVreemd
Cheezus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:39:
Wat een zelfkastijding :+
Vanaf de Caernervon zijn ze wel goed, daaronder zou ik zoveel mogelijk skippen, desnoods nog wat langer wachten op meer blueprints :P
Hoe kom je trouwens aan die universele blueprint fragmenten?
Ik heb wel van allerlei verschillende landen de nationale fragmenten, maar daar kan ik zo te zien niks mee als ik daarnaast niet ook universele fragmenten heb.

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Vroeger kreeg je die best veel, tegenwoordig zijn ze een stuk zeldzamer. Bij de battlepass (de betaalde uiteraard) krijg je er een hoop en je krijgt standaard de blueprints met vrije landen keus. Na 1 pass heb je dan zo'n beetje een hele lijn unlocked tot tier 9.

• Koolaert
Cheezus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:39:
Helaas heb ik niet genoeg blueprints voor beide tanks. Ik heb het omgekeerde probleem van @BeetjeVreemd: ik heb wel 500 universele fragmenten, maar geen nationale fragmenten.

Tijdens de Battle Pass zaten die nationale fragmenten ook achter de paywall, dus ik heb alleen de 20 stuks die we met kerst kregen.

• Don Fredo
  • Laatst online: 14-03 09:53
BeetjeVreemd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 21:28:
[...]

Hoe kom je trouwens aan die universele blueprint fragmenten?
Ik heb wel van allerlei verschillende landen de nationale fragmenten, maar daar kan ik zo te zien niks mee als ik daarnaast niet ook universele fragmenten heb.
Die universele heb ik tijdens het vechtpas seizoen flink kunnen aanvullen. Andere mogelijkheden zie ik nauwelijks.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03 16:11
Koolaert schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:16:
Voor welke tank zouden jullie blueprints gebruiken: de Black Prince of Churchill VII? Oftewel, welke van de twee is minder slecht?

De Churchill I, waar ik nu ben, is ook al verschrikkelijk trouwens. Alsof het pantser aan de voorkant nog niet slecht genoeg is, is de bovenkant gemaakt van kaas. Al 3 keer gepenned door een Lefh-arty vandaag :'(

Overigens kwam ik net deze speler tegen. Blijkbaar zijn er mensen die anders over de Churchill denken... :+
[Afbeelding]
T6 Churchill dan, Black prince is nog wel speelbaar en kan in sommige momenten nog best goed zijn.

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-03 09:25
Ik wil wat meer zilver verdienen en heb er een vraag over. Als ik top of the tree grind, koop ik bijv een T8 of T9 met 30% korting. Als ik deze buiten de top of the tree verkoop, weet iemand dan of je 50% krijgt van het aankoopbedrag, of 50% van het aankoopbedrag - 30%?

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

FSXnoob schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:52:
Heb me afgelopen dagen de tyfus-gegrind, zit nu op 60% en wou het met 70% kopen voor 24 euro. Werd alleen vandaag wakker en dacht nee dat ding is geen 24e waard... voor jan lul gegrind pff
Maar je hebt zoveel plezier gehad met WoT spelen ;)

• BeetjeVreemd
znight schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 08:14:
Ik wil wat meer zilver verdienen en heb er een vraag over. Als ik top of the tree grind, koop ik bijv een T8 of T9 met 30% korting. Als ik deze buiten de top of the tree verkoop, weet iemand dan of je 50% krijgt van het aankoopbedrag, of 50% van het aankoopbedrag - 30%?
Lijkt mij gewoon dat je dan bij verkoop 50% van het aantal credits krijgt van waarvoor je em gekocht heb.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Code tijd:

OW4T9WOTYTFEBRUARY

For the Lazy:
Klik

Geeft:
REDEEMED CONTENT:
3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
3x 105-octane Gasoline
3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour

• BeetjeVreemd
Nemean schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:22:
Code tijd:

OW4T9WOTYTFEBRUARY

For the Lazy:
Klik

Geeft:
REDEEMED CONTENT:
3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
3x 105-octane Gasoline
3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour
Thanks!

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

BeetjeVreemd schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Lijkt mij gewoon dat je dan bij verkoop 50% van het aantal credits krijgt van waarvoor je em gekocht heb.
Nee, als de top of the tree afgelopen is kun je de tank gewoon voor 50% van het complete bedrag verkopen. Altijd de tanks uit de lijn bewaren tot de top of the tree is afgelopen dus om ze daarna te verkopen voor het maximale rendement :)

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03 16:42
superduper schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:47:
[...]

Maar je hebt zoveel plezier gehad met WoT spelen ;)
nou, zeg maar gerust lijdensweg, spelen tijdens zulke marathon is de grootste straf ooit

• BeetjeVreemd
Cheezus schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:52:
[...]

Nee, als de top of the tree afgelopen is kun je de tank gewoon voor 50% van het complete bedrag verkopen. Altijd de tanks uit de lijn bewaren tot de top of the tree is afgelopen dus om ze daarna te verkopen voor het maximale rendement :)
Oh nice, dat valt me niks tegen dan. We hebben het tenslotte wel over Wargaming ;) :)

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Het scheelt natuurlijk ook geen miljoenen credits.. En andersom werkt het ook tegen je: als je items/tanks wil verkopen waar nu een korting op zit krijg je er ook minder dan 50% voor terug dan je ervoor betaald had..

• BeetjeVreemd
Cheezus schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:23:
Het scheelt natuurlijk ook geen miljoenen credits.. En andersom werkt het ook tegen je: als je items/tanks wil verkopen waar nu een korting op zit krijg je er ook minder dan 50% voor terug dan je ervoor betaald had..
Yup daar kwam ik ook achter toen ik een shitload aan equipment had gekocht met die sale laatst.
Dacht dan heb ik dat allemaal ruim op voorraad.
Als ik toch nog meer consumables/repair- en medkits etc. wil kopen verkoop ik gewoon weer wat van die equipment voor dezelfde prijs waarvoor ik het gekocht had, not... 8)7 :)

• WishmasterNL

WishmasterNL

Nieuwe Code:

NFUTUYOH

6x Inscription Hell on Wheels
2x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• BeetjeVreemd
omg, never again, maar m'n doel gehaald van stage 9 voltooien; 90% korting. 8 euries vond ik het nog wel waard. (meer ook niet). #MissieMarathon.

[Voor 4% gewijzigd door BeetjeVreemd op 07-02-2022 02:11]

• BeetjeVreemd
Ik heb ook wel lol met de E25 die 'k laatst gekocht had toen je em voor een leuk prijsje kon oppikken. :)
Leuk om te trollen en in de juiste situatie super tankie voor een ambush/push play die het verschil kan maken.
Door die rate of fire heb je soms dat de enemy vol in panic mode schiet en als ze hun schot missen kan ik alweer drie keer schieten.
Leuk om zo vol er in te knallen, attack mode, i.p.v. de kemp bush stijl die je misschien eerder bij deze TD verwacht.
Twee voorbeelden van de laatste paar dagen:

[Voor 3% gewijzigd door BeetjeVreemd op 07-02-2022 14:11]

• Cheezus

Cheezus

Luiaard

Mooi om er lekker mee aan te vallen zo, als onzichtbare kakkerlak ergens in een hoek zijn ze super lame :P
Met de STRV probeer ik ook altijd in de aanval te gaan, zeker tegen low caliber guns raken ze vaak lekker in paniek en bouncen ze op je 50mm armored hull terwijl je ze elke 5 seconde hit :+

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

just your average game on sand river... top tier, top tanks en ze doen msischien 1-2 schoten en dat is het.

• BeetjeVreemd
superduper schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:25:
[Afbeelding]

just your average game on sand river... top tier, top tanks en ze doen msischien 1-2 schoten en dat is het.
auch :/ 8)7

• WishmasterNL

WishmasterNL

Nieuwe Code:

1UEWZYOH

6x Inscription Damn Yankee
2x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:03
Meer mensen die niet meer kunnen verbinden met WoT? Website kom ik ook niet meer op. Werd ineens uit het spel gegooid. Provider KPN glas, router al herstart, geen soelaas. Rest van internet werkt uiteraard wel gewoon.

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:30
iAdema schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:09:
Meer mensen die niet meer kunnen verbinden met WoT? Website kom ik ook niet meer op. Werd ineens uit het spel gegooid. Provider KPN glas, router al herstart, geen soelaas. Rest van internet werkt uiteraard wel gewoon.
zelfde probleem, KPN verbind niet, ziggo wel

• crusader1983
iAdema schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:09:
T-mobile geen issue

• iAdema
Lekker is dat, heel fijn tijdens clan wars -.-

• crusader1983
iAdema schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:18:
Lekker is dat, heel fijn tijdens clan wars -.-
ik wil wel als mercenary helpen ;)

• iAdema
crusader1983 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:32:
[...]

ik wil wel als mercenary helpen ;)
Kan alleen als je in de clan zit, ramvol :P

EDIT: Werkt weer!

[Voor 4% gewijzigd door iAdema op 11-02-2022 19:56]

• BeetjeVreemd
Pff, finally.
Ik dacht hoe moet je die missie ooit in de current meta zien te voltooien; finsh in top 3 met XP in een arty.
Campaign missie voor de T55A.
Eén van de rare occasions dat je blij bent met een drie dubbel rood tomato team :)

Tot nu toe al die mission met honors, gehaald, maar zie niet in hoe ik dat met deze missie moet zien te halen.
Pagina: 1 ... 72 ... 76 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee