Helaas 80+ euro betalen voor een skin is mij iets teveel van het goede.
De clownskins spreken mij best aan, het word tijd dat ze het los verkopen als skin.
De clownskins spreken mij best aan, het word tijd dat ze het los verkopen als skin.
Ze verkopen af en toe ook 3d skins, maar die zijn €20,- het stuk, best prijzig...crusader1983 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:42:
Helaas 80+ euro betalen voor een skin is mij iets teveel van het goede.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied
WWWUUTTT!!!!??? echt!? ik gebruik aslains mod al jaren.Fiesta1958 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:01:
In Aslains mod pack zit de golden skin voor de Type59. En is gratis :-)
Cromwell ( B ) is nog steeds Cromwell BaasBeetjeVreemd schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:29:
Is die Cromwell B nog beetje goed in huidige meta? 'k zie dat die te koop is.
Ik ben sinds een aantal jaren nu weer wat actiever met WoT en vroeger veel met de standaard tech tree Cromwell gespeeld.
Is nog steeds m'n meest gespeelde tank overall met dikke 1800 battles en winrate van 53% (stuk hoger dan m'n gemiddelde winrate over alles).
Maar vraag me af of ik nu dan wel echt met die Cromwell B zou gaan spelen, en of de meta niet te veel veranderd is en de Cromwell ( B ) misschien niet echt meer goed mee kan komen?
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
EBR al binnen. Zal die AMX eens bekijkenCheezus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:19:
Als Tier VII je einddoel is zou ik gaan voor:
Light: EBR Hotch of AMX 13 75
Goeie.Heavy: IS(2) of Tiger I
P43 ter en T-34 100 in bezitMedium: T20, P43 ter of T-34 100
TD: T25/2 of Challenger
TE LAATArty: Gewoon niet doen
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Hij is alleen beter qua snelheid/wendbaarheid etc. Soft stats zijn beter zeg maar.Cheezus schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:44:
Lijkt me zonde om gold aan uit te geven, bijna hetzelfde als de gewone Cromwell en echt credits ga je niet verdienen op tier 6.
Kun je beter de Centurioin 5/1 RAAC halen als je graag een premium britse medium zou willen kopen..
[Voor 9% gewijzigd door BeetjeVreemd op 19-01-2022 10:46]
grotendeels met eens, buiten dat ik echt wel de t29 zou aanraden als heavy, dat vond ik de leukste van heel de US heavy line samen met de m103.Cheezus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:19:
Als Tier VII je einddoel is zou ik gaan voor:
Light: EBR Hotch of AMX 13 75
Heavy: IS(2) of Tiger I
Medium: T20, P43 ter of T-34 100
TD: T25/2 of Challenger
Arty: Gewoon niet doen
if it is not broken, don't fix it!
T29 staat al in de garage, inderdaad een prima tank. Samen met de KV-3, Black Prince en 45P m'n Tier VII heavies. De KV-3 is van beton, net als de BP, maar die laatste is echt een slak, de T29 heeft wat meer snelheid (ook in de reload). De Pool kan ik nog niet echt voordelen van aanwijzenYoshi schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:11:
[...]
grotendeels met eens, buiten dat ik echt wel de t29 zou aanraden als heavy, dat vond ik de leukste van heel de US heavy line samen met de m103.
Wat betreft de TD, vergeet de su-100M1 niet. Efin, een deel is natuurlijk ook altijd persoonlijk eh :-)
[Voor 14% gewijzigd door TheOmen op 19-01-2022 09:20]
Zo had ik het nog niet bekeken, eens zien of ik me over mijn drempelvrees kan tillenCheezus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:13:
Dat is zonde, Tier VII is een beetje een verloren tier omdat je zoveel tegen tier 8,5 (premiums) en 9 moet dat je vaak niet zoveel kunt doen. Op tier 8 en 9 kun je vaker nuttig zijn bij +2 matchmaking, dit vind ik ook de leukste tiers.
Het scheelt amper wat, of de stats op Tanks.gg kloppen niet.BeetjeVreemd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:52:
[...]
Hij is alleen beter qua snelheid/wendbaarheid etc. Soft stats zijn beter zeg maar.
Dat heb ik dus ook! T/m tier 7 voel ik me comfortabel, op tier 8 loop ik op mijn tenen en op tier 9/10 ben ik kanonnenvoer. Maar ik probeer tier 8+ wel regelmatig te spelen, anders leer ik het nooit. En @Cheezus heeft natuurlijk ook wel gelijk dat tier 7 meestal zwakker is t.o.v. tier 8 dan tier 8 t.o.v. tier 9.TheOmen schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:18:
[...]
Tier VII is inderdaad mijn einddoel. Hoger en ik wordt weggevaagd door te weinig ervaring als super-casual-player.
Vind het echt grappig tankie.crusader1983 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:26:
@BeetjeVreemd LOOLZ bazen actietrololololol
[Voor 4% gewijzigd door Yoshi op 21-01-2022 07:32]
Vorig jaar in maart volgens mij. Tot juni, dus denk dit jaar weer in die periode?Yoshi schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 07:32:
Iemand een idee wanneet de nieuwe battle pass begint?
Dat is wel een "beetje vreemd", ben je top tier, doe je dat... onbegrijpelijkBeetjeVreemd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:12:
Echt jonge, dit soort klojo's...![]()
Gewoon lekker AFK gaan en niet spelen als top tier heavy
Niet de focus leggen op dit soort gasten, gewoon de focus leggen op je eigen spel.BeetjeVreemd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:12:
Gewoon lekker AFK gaan en niet spelen als top tier heavy![]()
[Afbeelding]
Daikin FTXA35BS/RXA35A |
Op je blacklist zetten en naar WOT reporten.BeetjeVreemd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:12:
[Afbeelding]
Dit wordt steeds erger, net 2 games waar de (enige) ebr scouts recht naar de achterlijn van de eigen kant reden en niks meer deden. Net een games in Erlenberg waar een platoon TierX heavies (krvagn en WZ 111 5) rechtstreeks in de plomp reden en zichzelf verdronken. Beide spelers hadden een WR < 43% en rating <3000 dus viel niet veel van te verwachten, maar ze kunnen igg wat proberen.BeetjeVreemd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:12:
[Afbeelding]
Echt he, het beste trek je je er niets van aan, maar is wel zwaar frustrerend soms. Vandaag is het ook feest. Alle gekken kruipen in het weekend onder hun steen vandaan volgens mij.superduper schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:21:
[...]
Dit wordt steeds erger, net 2 games waar de (enige) ebr scouts recht naar de achterlijn van de eigen kant reden en niks meer deden. Net een games in Erlenberg waar een platoon TierX heavies (krvagn en WZ 111 5) rechtstreeks in de plomp reden en zichzelf verdronken. Beide spelers hadden een WR < 43% en rating <3000 dus viel niet veel van te verwachten, maar ze kunnen igg wat proberen.
Ja, maar ik snap het ocht echt niet waarom je dit zou doen. Wat is dan voor jezelf de lol?BeetjeVreemd schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:38:
[...]
Echt he, het beste trek je je er niets van aan, maar is wel zwaar frustrerend soms. Vandaag is het ook feest. Alle gekken kruipen in het weekend onder hun steen vandaan volgens mij.
[Voor 5% gewijzigd door Koolaert op 25-01-2022 15:15]
Hmm, ik ben wel benieuwd naar deze lijn. Ik hoop dat het een beetje mobiele tanks zijn. Verder afwachten op reviews voordat ik er tijd in ga stekenKoolaert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:15:
Morgen komen de Yoh-tanks in het spel. En bij de daartoe behorende YT video zat weer een code:
6FEDUWOTYTJANUARYLimiet is 3 van dit soort codes per maand.
- 3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
- 3x 105-octane Gasoline
- 3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour
Wel raar dat ze niet eerst in een public test te spelen zijn, zoals tot nu toe alle nieuwe lijnen wel waren. En op basis daarvan werden de tankstatistieken nog regelmatig aangepast...TTLCrazy schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:29:
[...]
Hmm, ik ben wel benieuwd naar deze lijn. Ik hoop dat het een beetje mobiele tanks zijn. Verder afwachten op reviews voordat ik er tijd in ga steken
ik had letterlijk alle tanks van de US tech tree, en ik kan geen guns ofzo overnemen uit de andere al onderzochte tree's. Beetje bummer maar ga ze toch ff testenKoolaert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:31:
[...]
Wel raar dat ze niet eerst in een public test te spelen zijn, zoals tot nu toe alle nieuwe lijnen wel waren. En op basis daarvan werden de tankstatistieken nog regelmatig aangepast...
Maar ik denk dat ik morgen de tier 7 wel even ga proberen met z'n 230mm effectieve armour op de koepel en UFP.
die tier 6 is wel best rampzalig als je het mij vraagt, -5 gundepression, een proppeschieter. De tier 7 is wat leuker, maar dan moet je team er idd nog steeds staanTTLCrazy schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:30:
Nou, was weer dikke pret gisteren. Tegen beter weten in gelijk met de nieuwe tier 6 US heavy tank gaan spelen. Geen zin om equipment te unlocken met goud dus kompleet stock. 127 pen met 115 alpha op tier 6 is niet fijn, maar goed, duurt maar even normaal gesproken en je leert de tank langzaam aan wat beter kennen.
Hoogtepunt was een potje waar ik in een positie ging staan om wat te spotten, zo'n 50 meter van 4 andere tanks vandaan. Een Cromwell en een T50-2 waren daar al aan de andere kant van een rotsblok. na wat heen en weer geschiet komt de Cromwell mij voorbij en gaat achter mij staan om te schieten, ondertussen laat de T50-2 aan de voorkant zich ook niet onbetuigd. Enfin, normaal gesproken schieten de tanks 50 meter achter mij wel de Cromwell aan flarden, maar je raad het al, niet 1! schot van die kant op de Cromwell. Die schiet mij dus langzaamaan lek. Ik ga uiteindelijk dood en de Cromwell + T50-2 gaan vervolgens rustig de 4 tanks achter mij stuk schieten.
Ik was er weer klaar mee
[Voor 37% gewijzigd door Nemean op 29-01-2022 10:00]
lazy button +1 helaas alweer opNemean schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 09:35:
64RT7JOKER1WOTYTJANUARY
3 dagen premium, decals en boosters/consumables
Voor de lazy: https://eu.wargaming.net/...e=64RT7JOKER1WOTYTJANUARY
Nice!haborym schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:50:
Eindelijk de equipment sale... Meteen 20 miljoen credits armer maar alles weer even op peil gebracht..
Hier is ook niet echt een oplossing voor sinds je premium ammo met kredits kan kopen. De enige manier om dit aan te pakken is om premium ammo af te schaffen, maar dan gaan mensen weer zeiken dat de heavies zo op zijn. Want tja, een beetje richten op weakspots is veel te moeilijk...Gadgeteer schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:19:
Ligt het aan mij of wordt de game steeds meer pay to win? Ik wordt bijna alleen nog maar geraakt met premium ammo. Ik kan me niet voorstellen dat je zo nog credits kan verdienen?
Ben zelf nogal casual gamer en speel zonder te investeren maar het wordt steeds lastiger om nog iets te winnen als je continu gepenned wordt alsof je tank van boter is. Sidescrapen en hulldown gaan staan, lijkt tegenwoordig nutteloos.
Met grote regelmaat in situaties waar het nodig is... Dat is al iets anders dan enkel premium schieten.Roozzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:58:
Weakspots, wat zijn dat? Oja, die dingen die WG te vaak weglaat of alleen reliable te pennen zijn met gold![]()
excellent gamedesign voor een pay to win game
Maar serieus, ik heb al in geen jaren een cent in de game gestoken, schiet met (grote) regelmaat gold in situaties waar het nodig is, speel vrijwel exclusief t8-9-10, koop regelmatig nieuwe tanks, ben te lui om shit in de discount te kopen en heb nog steeds 70miljoen credits...
Als dit spel een probleem niet heeft is het wel credit income
De beste oplossing om je niet te ergeren aan gold spam: tanks zonder armor spelen. De 'vision' game is belangrijker dan gold ammo, en daarbij ben je in de meeste 'paper gun' tanks in het voordeel. Als ze je 40mm armor dan met gold weten te raken wens ik ze daarbij veel gelukGadgeteer schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:35:
[...]
Met grote regelmaat in situaties waar het nodig is... Dat is al iets anders dan enkel premium schieten.
Ik speel ook veel Tier 8-10 maar mijn skills zijn niet zodanig hoog dat ik veel credits verdienAls je dan ook nog eens alleen door goldspammers wordt bestookt, wordt het echt moeilijk om inkomen te genereren.
'Get good'Frank_P schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:21:
Heel verhaal.
Natuurlijk speel ik ook grotendeels zonder gold ammo en ook ik kan er prima potjes mee winnen.Cheezus schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:27:
[...]
De beste oplossing om je niet te ergeren aan gold spam: tanks zonder armor spelen. De 'vision' game is belangrijker dan gold ammo, en daarbij ben je in de meeste 'paper gun' tanks in het voordeel. Als ze je 40mm armor dan met gold weten te raken wens ik ze daarbij veel geluk![]()
[...]
'Get good'
Ik weet niet precies wat je onder 'normale' tanks vindt vallen maar ik speel voornamelijk met tech tree tanks zonder premium ammo en dat gaat me prima af, ik heb wel een voorkeur voor auto(re)loaders.. Ja die kranvagns en andere hull down monsters moet je niet proberen te verslaan in hun hull-down positie. Maar ze kunnen ook niet winnen door alleen daar te blijven staan dus je doet dan gewoon wat anders. Capture de base en ze moeten toch hun positie verlaten.
Ik speel het nog niet zo lang dus heb nog geen 'vroeger was alles beter' gevoel maar ik vind het nog wel meevallen qua P2W. Heavies vind ik wel nutteloos door de premium spam, die laat ik dan ook meestal links liggen.
Nou, niet iets specifiek dat die tanks één op één kan vervangen. Maar er zitten nog genoeg capabele tech tree tanks tussen.Frank_P schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:59:
[...]
V.w.b. techtree tanks, ik zou graag horen wat jij (zelfde tier) zet tegenover bijv.;
•Bourrasque
•Skoda T-56
•E-25
•Obj. 252U defender
Tenzij je (net zoals ik) ooit begonnen bent met de US lijn, en je die ook compleet hebt, maar ze zo'n grote weakspots erop planten dan ze meestal moeite moeten doen om ze te missen. Met een kleine uitzondering hier en daar; Die mogen ze wat mij betreft wel eens aanpassen aan de huidige metaRoozzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:58:
Weakspots, wat zijn dat? Oja, die dingen die WG te vaak weglaat of alleen reliable te pennen zijn met gold![]()
excellent gamedesign voor een pay to win game
Maar serieus, ik heb al in geen jaren een cent in de game gestoken, schiet met (grote) regelmaat gold in situaties waar het nodig is, speel vrijwel exclusief t8-9-10, koop regelmatig nieuwe tanks, ben te lui om shit in de discount te kopen en heb nog steeds 70miljoen credits...
Als dit spel een probleem niet heeft is het wel credit income
soms komt de missie pas binnen als je wot opnieuw hebt opgestart, de missie halen en dan kun je hem voor de derde keer halenBeetjeVreemd schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:02:
Weet iemand hoe dat werkt met die nieuwe Twitch drops/missions?
Ik had de eerste token gewoon gekregen na uur kijken.
Na twee uur kijken de claim gedaan en de missie gekregen waar je 2 tokens mee kan verdienen.
Missie gehaald, in totaal nu 3 tokens dus.
Vervolgens weer 2 uur stream kijken, geclaimd op Twitch, maar nu komt er geen nieuwe missie waar je weer twee tokens mee kan verdienen terwijl je 3x zo'n missie zou moeten krijgen (na 3x 2 uur stream kijken) om op een totaal van 7 tokens te kunnen komen.
Nope, restarten werkt niet om ook die 2e missie te krijgen. Moest in eerste instantie wel restarten om die ingame store waar je je tokens kan uitgeven te krijgen, maar voor het krijgen van de 2e missie helpt restarten helaas niet.Vorst8 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:05:
[...]
soms komt de missie pas binnen als je wot opnieuw hebt opgestart, de missie halen en dan kun je hem voor de derde keer halen
[Voor 37% gewijzigd door Nemean op 01-02-2022 09:47]
[Voor 28% gewijzigd door BeetjeVreemd op 01-02-2022 19:45]
Voor mij nooit meer een marathon, met xp halen is het een eindeloze missie en dan vergaat het plezier in het spelletje helemaal. Meestal speel ik elke dag een uurtje, korter als het weer zo'n dag is.BeetjeVreemd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:43:
Ben ik de enigste van de [BEE_R] clan die met de missie marathon bezig is?
[Voor 5% gewijzigd door TTLCrazy op 03-02-2022 11:06]
Afgelopen dagen weinig kunnen spelen.BeetjeVreemd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:43:
Ben ik de enigste van de [BEE_R] clan die met de missie marathon bezig is?
Of zijn jullie zo goed dat je niet zoveel potjes nodig hebt?[Afbeelding]
Signature van nature
Helemaal mee eens, er zijn zoveel gasten die vaak alleen maar full Gold ammo hebben op hun tanks dat dit imo alleen op te lossen is door te beperken tot max X aantal Gold per tank of compleet te verwijderen of wel meer penn maar veel minder dmg per schot om zo het overmatige Gold spamm tegen te gaan.Frank_P schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:21:
Premium ammo zou eigenlijk beperkt moeten zijn qua hoeveelheid (bijv. max 20% van je ammo) dat je mee kan nemen, zodat je altijd verplicht wordt om normale ammo te schieten en slim om te gaan met je gold ammo voor de situaties die dat nodig hebben.
Hoe kom je trouwens aan die universele blueprint fragmenten?Cheezus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:39:
Wat een zelfkastijding
Black Prince óf Churchill VII? Why not both?
Vanaf de Caernervon zijn ze wel goed, daaronder zou ik zoveel mogelijk skippen, desnoods nog wat langer wachten op meer blueprints
Helaas heb ik niet genoeg blueprints voor beide tanks. Ik heb het omgekeerde probleem van @BeetjeVreemd: ik heb wel 500 universele fragmenten, maar geen nationale fragmenten.Cheezus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:39:
Black Prince óf Churchill VII? Why not both?
Die universele heb ik tijdens het vechtpas seizoen flink kunnen aanvullen. Andere mogelijkheden zie ik nauwelijks.BeetjeVreemd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 21:28:
[...]
Hoe kom je trouwens aan die universele blueprint fragmenten?
Ik heb wel van allerlei verschillende landen de nationale fragmenten, maar daar kan ik zo te zien niks mee als ik daarnaast niet ook universele fragmenten heb.
T6 Churchill dan, Black prince is nog wel speelbaar en kan in sommige momenten nog best goed zijn.Koolaert schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:16:
Voor welke tank zouden jullie blueprints gebruiken: de Black Prince of Churchill VII? Oftewel, welke van de twee is minder slecht?
De Churchill I, waar ik nu ben, is ook al verschrikkelijk trouwens. Alsof het pantser aan de voorkant nog niet slecht genoeg is, is de bovenkant gemaakt van kaas. Al 3 keer gepenned door een Lefh-arty vandaag![]()
Overigens kwam ik net deze speler tegen. Blijkbaar zijn er mensen die anders over de Churchill denken...![]()
[Afbeelding]
Maar je hebt zoveel plezier gehad met WoT spelenFSXnoob schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:52:
Heb me afgelopen dagen de tyfus-gegrind, zit nu op 60% en wou het met 70% kopen voor 24 euro. Werd alleen vandaag wakker en dacht nee dat ding is geen 24e waard... voor jan lul gegrind pff
Lijkt mij gewoon dat je dan bij verkoop 50% van het aantal credits krijgt van waarvoor je em gekocht heb.znight schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 08:14:
Ik wil wat meer zilver verdienen en heb er een vraag over. Als ik top of the tree grind, koop ik bijv een T8 of T9 met 30% korting. Als ik deze buiten de top of the tree verkoop, weet iemand dan of je 50% krijgt van het aankoopbedrag, of 50% van het aankoopbedrag - 30%?
Thanks!Nemean schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:22:
Code tijd:
OW4T9WOTYTFEBRUARY
For the Lazy:
Klik
Geeft:
REDEEMED CONTENT:
3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
3x 105-octane Gasoline
3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour
Nee, als de top of the tree afgelopen is kun je de tank gewoon voor 50% van het complete bedrag verkopen. Altijd de tanks uit de lijn bewaren tot de top of the tree is afgelopen dus om ze daarna te verkopen voor het maximale rendementBeetjeVreemd schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:12:
[...]
Lijkt mij gewoon dat je dan bij verkoop 50% van het aantal credits krijgt van waarvoor je em gekocht heb.
nou, zeg maar gerust lijdensweg, spelen tijdens zulke marathon is de grootste straf ooitsuperduper schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:47:
[...]
Maar je hebt zoveel plezier gehad met WoT spelen
Oh nice, dat valt me niks tegen dan. We hebben het tenslotte wel over WargamingCheezus schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:52:
[...]
Nee, als de top of the tree afgelopen is kun je de tank gewoon voor 50% van het complete bedrag verkopen. Altijd de tanks uit de lijn bewaren tot de top of the tree is afgelopen dus om ze daarna te verkopen voor het maximale rendement
Yup daar kwam ik ook achter toen ik een shitload aan equipment had gekocht met die sale laatst.Cheezus schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:23:
Het scheelt natuurlijk ook geen miljoenen credits.. En andersom werkt het ook tegen je: als je items/tanks wil verkopen waar nu een korting op zit krijg je er ook minder dan 50% voor terug dan je ervoor betaald had..
Daikin FTXA35BS/RXA35A |
[Voor 4% gewijzigd door BeetjeVreemd op 07-02-2022 02:11]
[Voor 3% gewijzigd door BeetjeVreemd op 07-02-2022 14:11]
auchsuperduper schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:25:
[Afbeelding]
just your average game on sand river... top tier, top tanks en ze doen msischien 1-2 schoten en dat is het.
Daikin FTXA35BS/RXA35A |
zelfde probleem, KPN verbind niet, ziggo weliAdema schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:09:
Meer mensen die niet meer kunnen verbinden met WoT? Website kom ik ook niet meer op. Werd ineens uit het spel gegooid. Provider KPN glas, router al herstart, geen soelaas. Rest van internet werkt uiteraard wel gewoon.
T-mobile geen issueiAdema schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:09:
Meer mensen die niet meer kunnen verbinden met WoT? Website kom ik ook niet meer op. Werd ineens uit het spel gegooid. Provider KPN glas, router al herstart, geen soelaas. Rest van internet werkt uiteraard wel gewoon.
ik wil wel als mercenary helpeniAdema schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:18:
Lekker is dat, heel fijn tijdens clan wars -.-
Kan alleen als je in de clan zit, ramvol
[Voor 4% gewijzigd door iAdema op 11-02-2022 19:56]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details