[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 65 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Zonder Steel Hunter zou ik mijn Battle Pass niet compleet krijgen waarschijnlijk. Is toch weer elke dag 1 extra level met minimale inspanning.

Ik moet het alleen niet te veel spelen, want gisteren is het al voor de tweede keer gebeurd dat ik in een random battle mijn tracks wilde repareren en op de 3-knop drukte (reparaties in Steel Hunter) en dan 5 seconden later nog steeds getracked ben en HE loop te schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:58

vectormatic

Warlock of the doorlock

Pff, wat een arty weer gisteren, bijna elk potje wat ik speelde was 2-3 arty, en ik was "lekker" wat heavies aan het spelen :(

Ik vind het wat dat betreft ook vrij bizar hoe goed sommige heavies me liggen, tegenover sommige anderen. Ik heb nog geen duitse tank (heavy of med) gevonden boven tier 4 waar ik een beetje lekker mee speel, vooral de heavies zijn een crime. De Tier 7 IS daarintegen... Geregeld potjes met 3-4 kills, en ook al een MoE, en ik heb er eigenlijk altijd lol in. (en de IS-3 wil dan weer compleet niet lukken kwa spel..)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:25
vectormatic schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:59:
Pff, wat een arty weer gisteren, bijna elk potje wat ik speelde was 2-3 arty, en ik was "lekker" wat heavies aan het spelen :(

Ik vind het wat dat betreft ook vrij bizar hoe goed sommige heavies me liggen, tegenover sommige anderen. Ik heb nog geen duitse tank (heavy of med) gevonden boven tier 4 waar ik een beetje lekker mee speel, vooral de heavies zijn een crime. De Tier 7 IS daarintegen... Geregeld potjes met 3-4 kills, en ook al een MoE, en ik heb er eigenlijk altijd lol in. (en de IS-3 wil dan weer compleet niet lukken kwa spel..)
Tiger H is in potentie een monster, maar vereist een speciale speelstijl. De rest is vooral groot, log, traag en beperkt in mogelijkheden. De Maus line is leuk vanaf tier 8 zolang je top tier bent en de armor werkt.

De tier 7 IS (of 1 van de premium varianten) is in mijn ervaring een echte sweetspot tank... de balans tussen alpha, armor en mobiliteit, de fijne matchmaking.. heerlijk. Ik heb ook de Berlin premium versie en spelen in dat ding voelt als easy mode, ik doe moeiteloos meer avg damage dan in mijn tier 8 tanks.

De tank voelde toen ik na 2 jaar afwezigheid weer WoT oppakte zo belachelijk sterk, dat ik nog heb gezocht of hij een buff had gehad oid. Gek genoeg niet? Hij is gewoon altijd al zo goed geweest? Wellicht toch de scheef getrokken MM dan?

Is-3 is bij mij ook slikken, heb hem pas gekocht. Hiermee vaak bottom tier en/of tegenover alle OP tier 8 premiums.... ding zelf is ook powercreeped. kan iemand me uitleggen wat een IS-3A balanceert tov de gewone?
EDIT: Heb het oopgezocht.. betere mobiliteit (engine hp, turret and track traverse) nou vooruit. Lekker belangrijk als je in de heavy corner tegenover zijn premium broertje staat met een autoloader en ook nog een betere DPM. ow en 50hp meer, gewoon voor de leut....

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 12-05-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:40
De Tiger II heeft redelijk recent nog een buff gehad. Dat ding is nu echt een beest. Armour werkt ook tegen tier 9 nog wel redelijk, maar die gun, oh wat heerlijk!
E75 is ook een bazentank, die vind ik 10x leuker dan de E100.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ElPaco schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:18:
De Tiger II heeft redelijk recent nog een buff gehad. Dat ding is nu echt een beest. Armour werkt ook tegen tier 9 nog wel redelijk, maar die gun, oh wat heerlijk!
E75 is ook een bazentank, die vind ik 10x leuker dan de E100.
De hele serie had toch een alpha buff gehad? Net wat ze nodig hadden inderdaad.

Tiger H zou ik graag weer willen hebben, maar dan moet ik op mn freebee account ernaartoe grinden. Aangezien ik alleen nog puur voor de fun speel gaat dat niet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@_Anvil_ Dat ja, de IS heeft een lekkere mix, mobiel genoeg, en door de heeeeerlijke knal en alfa van die 122mm erger ik me er niet aan dat ie een tikje slomer is dan de mediums die ik normaal speel.

Aan de duitse kant is dan de 30.01h zo tergend langzaam (is een medium, maar lijkt haast een kv1 kwa snelheid) dat ik er maar een turbo op heb gezet, en waar de 36.01h een soort van proto-tiger moet zijn is het meer een soort van kreupele kitten :( Ik weet nog niet of ik het ga trekken om die door te grinden naar de Tiger

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
vectormatic schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:42:
@_Anvil_ Dat ja, de IS heeft een lekkere mix, mobiel genoeg, en door de heeeeerlijke knal en alfa van die 122mm erger ik me er niet aan dat ie een tikje slomer is dan de mediums die ik normaal speel.

Aan de duitse kant is dan de 30.01h zo tergend langzaam (is een medium, maar lijkt haast een kv1 kwa snelheid) dat ik er maar een turbo op heb gezet, en waar de 36.01h een soort van proto-tiger moet zijn is het meer een soort van kreupele kitten :( Ik weet nog niet of ik het ga trekken om die door te grinden naar de Tiger
De 30.01h is een redline sniperschnitzel, saai.. maar het is niet anders. (EDIT: zie net dat die Waffe725 laser gun er wel de top gun van is!)
Volgens mij heb ik op de 36.01h destijds de 75mm gun meta genegeerd en heb ik gewoon de short 88mm met veel premium ammo en HE shells gebruikt :P angled in de door de wehrmacht voorgeschreven "ruit" positie kon de 100mm hull nog wel wat bouncen overigens. Maar dat was in 2014 oid ;)

[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 12-05-2021 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@_Anvil_ Ja, De langere 75mms, en die waffe725 zijn nog best te doen als sniper, maar kwa alfa slaat het op een T6 heavy nergens op, ik merkte ook bij de T-34 dat die 57mm lekker snel en accuraat is, maar door een lage alfa mis je toch een hoop kills die iemand anders voor je wegkaapt, en als je peek-a-boom wil/moet spelen is het slecht ruilen met die low-dmg schoten.

Ik heb de 88 ook in de jagdpanzer gebruikt, en daar beviel ie me geweldig, naast de IS is de Jagdpanzer 4 de enige tank waar ik een MoE op heb gehaald, dus ik zelf het wel begrepen hebben :P op de 36.01H ben ik tot nu toe weinig onder de indruk

Afijn, als ik er genoeg van heb dan maar geen tiger grinden, en lekker met mn IS knallen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

W00t! net wel met die vk36.01H mn eerste ace-tanker gepakt, en ook meteen in 1x al mn daily missions gepakt :P

Alleen niet mn heavy tank missie, moest nog ~100 dmg bouncen, maar er was niks meer over om op me te schieten :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQOKJHEAHFQqPzTakPi7Jeu5HVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7en3zcUKB5em36uWYNkBxm0C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Die daily deals zijn wel echt heel bijzonder... Het is normale prijs of zelf gewoon enorm duur,

€ 9,03 voor een cammo en 200k credits?? really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:45
Ja, heel reddit staat vol met deze geweldige deals.. Allemaal deals om de normale prijs te betalen of zelfs meer dan normaal 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:39

Roozzz

Plus ultra

Heeft Wargaming het grinden nog sneller gemaakt? Ik had zojuist 3 aces op rij ( O-) ) in de net nieuw aangeschafte pershing. Maar als ik dan kijk naar de tegenstanders, dan is er bijna geen eer aan te behalen. Een platoon tiger 2's bijvoorbeeld met ieder iets van 200 potjes. En nog tal van anderen in tier 8 & 9 tanks die nog geen duizend potjes gespeeld hebben... prima voor de damage farm hoor... Ik ga maar even douchen... :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Tja, soms zijn spelers onbegrijpelijk. Tier 10 battles met spelers die "slechts" 2000 potjes gespeeld hebben; een winrate van 42% en een WTR van 200-400 punten.

1 ding moet ik die spelers wel meegeven.... ze hebben engelengeduld. Anders was je nooit in tier 10 terechtgekomen met zulke statistieken.
Maar goed, de matchmaking blijft me sowieso steeds verbazen. Ene potje allemaal spelers met hele lage statistieken en het volgende potje spelers met allemaal 55%+ aan winrate. Ik ben met 50.5% winrate geen sterspeler, maar dit is vaak wel frustrerend. Vooral omdat het vaak gebeurt dat met deze extremen de battle snel over zijn en je niet het gevoel hebt dat je hebt kunnen bijdragen. Althans, dat is mijn gevoel. Slechte MM en de enemy walst over je heen en zitten de goede spelers in jouw team, dan walsen die over de enemy heen. In beide gevallen hobbel ik er een beetje achteraan.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

vectormatic schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:32:
W00t! net wel met die vk36.01H mn eerste ace-tanker gepakt, en ook meteen in 1x al mn daily missions gepakt :P

Alleen niet mn heavy tank missie, moest nog ~100 dmg bouncen, maar er was niks meer over om op me te schieten :D

[Afbeelding]
Ja, die VK heb ik ook erg veel plezier aan gehad en monsterscores mee gehaald (zit geloof ik in de top 5% met deze tank). De Tiger II trouwens ook. Ik heb nu de E75 en die is zeer leuk om te spelen, maar ik weet niet of ik ooit de E100 moet aanschaffen. Kost 6.1 miljoen credits en ik lees toch dat veel mensen die tank helemaal niet leuk vinden. Misschien als ik ooit een keer credits over heb, dan schaf ik hem wel aan.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@Sircuri Ik heb de vk inmiddels ingeruild voor de Tiger I, die ben ik nu aan het doorgrinden. En ik gok dat na de Tiger II mijn interesse in die lijn ook wel ophoudt, ik ben toch vooral van de historische tankjes, en de E series is mij wat te hypothetisch :P

Daarnaast, zelfs met de 50% extra van premium, en de dagelijkse x3 multipliers valt de grind me nog steeds vies tegen op hogere levels, ik speel redelijk casual (uurtje per dag max), en dan ben je toch een behoorlijke tijd met een stock gun/turrent aan het klooien, tegenover T8 premiums...

Wat de daily deals betreft, alles wat voor geld voorbij komt skip ik per definitie, maar ik heb al wel twee camo-styles op de kop getikt voor credits, in plaats van gold, daar ben ik dan wel happy mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Sircuri schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:27:
Tja, soms zijn spelers onbegrijpelijk. Tier 10 battles met spelers die "slechts" 2000 potjes gespeeld hebben; een winrate van 42% en een WTR van 200-400 punten.

1 ding moet ik die spelers wel meegeven.... ze hebben engelengeduld. Anders was je nooit in tier 10 terechtgekomen met zulke statistieken.
Maar goed, de matchmaking blijft me sowieso steeds verbazen. Ene potje allemaal spelers met hele lage statistieken en het volgende potje spelers met allemaal 55%+ aan winrate. Ik ben met 50.5% winrate geen sterspeler, maar dit is vaak wel frustrerend. Vooral omdat het vaak gebeurt dat met deze extremen de battle snel over zijn en je niet het gevoel hebt dat je hebt kunnen bijdragen. Althans, dat is mijn gevoel. Slechte MM en de enemy walst over je heen en zitten de goede spelers in jouw team, dan walsen die over de enemy heen. In beide gevallen hobbel ik er een beetje achteraan.
Wat ik vooral vervelend vind aan de matchmaking is dat tanks binnen 1 klasse (met uitzondering van EBR's, gelukkig!) allemaal als hetzelfde worden gezien. Dus zat ik van de week met een tier 8 in een tier 10 pot waarbij ons team een IS-7 en AMX 50b als top tiers hadden en de enemy een 279(e) en Chieftain. Nou succes.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Volgens mij was die uitzondering voor EBR's alleen bij Ranked. Gisteren kwam ik nog in de fantastische positie met twee derp t49's, tegenover 2 EBR90's. Gelukkig gingen zij iets teveel yolo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
WoT is natuurlijk al een best lang bestaand spel, en heb het een aantal jaar geleden wel is gespeeld maar nooit volle bak.

Is het voor beginners nog een leuk spel om op te pakken? zijn er toevallig Nederlandse discord servers o.i.d. met mensen die beginner wat willen leren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 12:43
Heeft iemand ervaring met die Amazon Prime drops? De recente heb ik geactiveerd gekregen en de rental tanks staan in de garage, echter heb ik niet de mogelijkheid ze te kopen (purchase optie is disabled). Nu zou Amazon en WG mij in bescherming kunnen nemen mbt onnodig geld uitgeven, echter gezien de reputatie van die 2 gok ik dat ik iets fout doe ;)

Overigens speel ik WoT sinds kort, compleet beginner, maar ik vind het een leuke game ondanks mijn vele losses. Regelmatig vrij frustrerend met matchmaking, maar de potjes die goed gaan geeft voldoening :Y) en merk dat het grinden ook iets verslavends heeft ... nog 1 potje ...

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy op 20-05-2021 20:47 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
Speedy schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:45:
Heeft iemand ervaring met die Amazon Prime drops? De recente heb ik geactiveerd gekregen en de rental tanks staan in de garage, echter heb ik niet de mogelijkheid ze te kopen (purchase optie is disabled). Nu zou Amazon en WG mij in bescherming kunnen nemen mbt onnodig geld uitgeven, echter gezien de reputatie van die 2 gok ik dat ik iets fout doe ;)

Overigens speel ik WoT sinds kort, compleet beginner, maar ik vind het een leuke game ondanks mijn vele losses. Regelmatig vrij frustrerend met matchmaking, maar de potjes die goed gaan geeft voldoening :Y) en merk dat het grinden ook iets verslavends heeft ... nog 1 potje ...
Niet alle premium tanks zijn het hele jaar verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
GT-R schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:42:
[...]

Niet alle premium tanks zijn het hele jaar verkrijgbaar.
Klopt, alleen bij deze stond dat je ze met korting kon kopen als onderdeel van de Prime loot. Ben er (bij toeval) achter, na een battle gespeeld te hebben in de rental verschenen ze (IS3A/AMX1357/AC4/SU100Y) in de "featured" sectie binnen de WG premiumshop.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Nu ff 12k per dag grinden en dan dat ding kopen met 70% discount, fair deal likt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Nou, ff totaal geen aandacht aan dat ding besteden en aan me voorbij laten gaan. Betere deal lijkt mij. Lelijk apparaat vind ik het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Heb ze al zien rijden vandaag... voornamelijk door 45% spelers ... de zogenaamde tomaatjes... en ik kan je vertellen; mijn progetto 46 maakt gehakt van de dingen. 0,0 armor en raken kunnen ze je niet :+

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 12:12
Speedy schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:43:
[...]

Klopt, alleen bij deze stond dat je ze met korting kon kopen als onderdeel van de Prime loot. Ben er (bij toeval) achter, na een battle gespeeld te hebben in de rental verschenen ze (IS3A/AMX1357/AC4/SU100Y) in de "featured" sectie binnen de WG premiumshop.
is3a is wel echt een heerlijke tank hoor, voldoende armour en reverse autoloading, dus je kan gewoon blijven klikken als het nodig in tegenstelling tot normale autoloaders.

maar misschien wordt je dan als nieuwe speler te snel verwend met een reverse autoloader, is gelijk ook de enige tank die dit heeft zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Denniz0229 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:36:
[...]

is3a is wel echt een heerlijke tank hoor, voldoende armour en reverse autoloading, dus je kan gewoon blijven klikken als het nodig in tegenstelling tot normale autoloaders.

maar misschien wordt je dan als nieuwe speler te snel verwend met een reverse autoloader, is gelijk ook de enige tank die dit heeft zo ver ik weet.
Heb de IS3A nog als rental staan, maar de paar potjes die ik er in speelde ging niet heel best. Verder voor mij ook niet direct aantrekkelijk wegens de afwijkende crew layout en denk inderdaad niet iets voor beginners, wellicht over 10000 battles ;)

Die Prime actie ging mij om de AMX 13 57, heb met de recente TotT de franse lights gespeeld en ondanks dat het toch een beetje hit and miss is zo'n light (goeie battles afgewisseld met hele slechte :+) vind ik die wel erg leuk spelen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:33

auto660

1991 240 GL Brick

Heren, ik zit een beetje met een probleempje...

Ik speel al een ~6 jaar WoT, soms een half jaar weer even niet, en soms weer 1 maand heel actief. Nu is het zo dat ik eigenlijk nog steeds geen enkel idee heb wat de goede spots zijn op de maps en waar je welke tanks het beste kan raken. Ik zit nu nog steeds op het niveau dat (vooral bij level 8+) er regelmatig gevraagd wordt of ik een bot ben en dat ik de game maar ff moet verwijderen :+

Ik gebruik vooral TD/Light omdat heavy/medium al weer veel te veel tactieken vereisen. [mijn AMX 50 100 uitgezonderd maar dat is eigenlijk ook een TD] Vooral het snel gespot worden en het niet pennen van een tank nekt hem een beetje...

Is er een guide voor bepaalde maps/tactieken om een beetje basiskennis te hebben?

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
auto660 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:56:

Ik speel al een ~6 jaar WoT, soms een half jaar weer even niet, en soms weer 1 maand heel actief. Nu is het zo dat ik eigenlijk nog steeds geen enkel idee heb wat de goede spots zijn op de maps en waar je welke tanks het beste kan raken. Ik zit nu nog steeds op het niveau dat (vooral bij level 8+) er regelmatig gevraagd wordt of ik een bot ben en dat ik de game maar ff moet verwijderen :+

Ik gebruik vooral TD/Light omdat heavy/medium al weer veel te veel tactieken vereisen. [mijn AMX 50 100 uitgezonderd maar dat is eigenlijk ook een TD] Vooral het snel gespot worden en het niet pennen van een tank nekt hem een beetje...

Is er een guide voor bepaalde maps/tactieken om een beetje basiskennis te hebben?
Zelf speel ik sinds 2 jaar en sinds een jaar verdiep ik me wat meer in het spel. Ik ben dus niet in de positie om hier de expert uit te hangen, maar ik kan je wel vertellen wat ik gedaan heb om tot een gemiddeld niveau te komen.

Als je veel TD's speelt is het cruciaal om i.i.g te weten hoe bosjes werken. Dit 'trucje' om 15 meter achter een bosje te gaan staan gebruik ik echt heel vaak. In deze video zie je het in actie en leer je misschien ook nog wat leuke posities om heen te gaan (als je zijn irritante stem uit kan staan ;)).

Sowieso kun je veel leren van YouTube videos of Twitch streams van goede spelers. Toen ik spotlocaties voor Light Tanks wilde leren maar geen tijd had om een hele stream te kijken, heb ik een oude stream van de speler 'skill4ltu' aangezet, telkens gekeken naar welke startpositie hij ging, en hop, meteen geskipped naar zijn volgende battle.

Verder heb ik het meeste geleerd op niveaus 5-7. Als je zonder basiskennis op niveau 8+ gaat spelen word je zo hard afgeschoten dat je én geen plezier hebt én niets leert (ja, ik spreek uit ervaring :P). De middelste niveaus zijn iets vergevingsgezinder en dus een goede kans om bepaalde bosjes/spotlocaties uit te proberen.

Tot slot: als je veel schoten bounced, zorg er i.i.g. voor dat je een richtpunt hebt met penetratie-indicator (ga naar instellingen, dan richtpunt en selecteer bij kanonmarkering iets met een penetratie-indicator). Op die manier kun je zelf met je richtpunt naar een weakspot zoeken totdat je indicator groen of oranje is. En er is altijd nog tanks.gg: op die website kun je voor elke tank zien hoeveel pantser hij heeft en waar de zwakke plekken zitten. Soms gebruik ik het zelfs tijdens een battle als ik even niets te doen heb ;)

Nou, succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47

je hebt in Aslain's modpack (of los) een modje dat je minimap vervangt door eentje met de light, arty en TD posities. Geen absolute waarheid maar het geeft je wel een idee iig.

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04

Probeer te platonen met mensen die weten wat ze aan het doen zijn, liefst met teamspeak of discord, blijf na een batlle kijken wat andere spelers doen in dezelfde battle.
En inderdaad vooral niet te vlug naar t8 of hoger gaan (leuker voor jouw en de andere spelers), zorg eerst dat je weet wat je doet en dat je een fatsoenlijke crew op je tank hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Naast de tips hierboven zou ik je op youtube Taugrim en Lemmingrush aanraden, meest leerzame streamers die ik ken. Daarnaast inderdaad gewoon platoonen met ervaren spelers, weet niet hoe actief de GoT Wot clan nog is? Ander mag je ook wel op de TS server van mijn vriendenclan komen buurten hoor.

Zelf heb ik ook de amazon prime drops, al ben ik bijna door de Prime video dingen die ik wou zien heen.. dus niet voor lang meer :) Heb ook de amx 13 57 dinges als rental gepakt, heerlijk dingetje. Overigens vind ik de x5 missies het meest waardevol. Zo heb ik net de Panthera P44 in record tijd gegrind op mijn freebee account.
FSXnoob schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:23:
Nu ff 12k per dag grinden en dan dat ding kopen met 70% discount, fair deal likt mij.
Maar je gaat het wel doen toch? :P >:)
Sircuri schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:27:
ehh, dat ben ik. 2k games en net de obj430U in gebruik genomen (ok, niet met zulke stats dan). Schandalig OP trouwens, bah bah :P Beter dan de E100 die ik destijds op mijn main account als eerste tier X had ;)

[ Voor 52% gewijzigd door _Anvil_ op 25-05-2021 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
_Anvil_ schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:24:
Maar je gaat het wel doen toch? :P >:)
Duhh... premium #116 die ik totaal niet nodig heb maar ach

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
FSXnoob schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:43:
[...]
Duhh... premium #116 die ik totaal niet nodig heb maar ach
Wargaming blijft gewoon doen wat ze doen, in dit dit voorbeeld ben jij het lijdend voorwerp.. en net als in de meeste abusive relationships, ben jij (en je credit card) de enige die het patroon kan doorbreken ;) Dus ik zou zeggen begin met het verwijderen van je betaal mogelijkheden en ga die 116 premiums gewoon eens leren te spelen ipv nieuwe te kopen :*) *must ignore missions and grinds... will just play for fun*

Over fun gesproken, de Pantera p44 is geweldig :*) Ik denk dat ik hier ook maar blijf hangen in de lijn (dat is dan wel ondanks de slechte t8 MM en overdaad aan OP premiums per game), of is de t9 de echte sweetspot?

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 26-05-2021 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

De standard b was voor mij de sweetspot ja. Maar tijdje geleden dat ik die voor het laatst speelde, dus misschien inmiddels anders. De t9 geeft ook een edge over de progetto, de pantera is daar toch echt de mindere van.

Ik zou in ieder geval de t9 proberen, kan je altijd nog terug.

[ Voor 13% gewijzigd door Roozzz op 26-05-2021 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
De panterra is één van de weinige (tech tree)medium tankjes op tier 8 die de moeite waard zijn om te houden. Als je graag hogere tiers speelt zou ik voor de standard B gaan, anders gewoon bij de panterra blijven.
Verder heb ik alleen de Udes 14 5 en de Charioteer (ja, dat is ook medium tank in mijn boek :P) op tier 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:25
Cheezus schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:49:
De panterra is één van de weinige (tech tree)medium tankjes op tier 8 die de moeite waard zijn om te houden. Als je graag hogere tiers speelt zou ik voor de standard B gaan, anders gewoon bij de panterra blijven.
Verder heb ik alleen de Udes 14 5 en de Charioteer (ja, dat is ook medium tank in mijn boek :P) op tier 8.
Zelf heb ik ook de sta-1 gehouden. Om 1 of andere reden vind ik dat zo'n heerlijke tank om te spelen. Ben zelf momenteel bezig om free xp te grinden om de juiste gun op de udes 14 5 te zetten om daarna ook met dat ding te gaan spelen. We gaan het zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Had zelf ook een bulk free xp opgespaard voor de Panthera p44, ik ga echt nooit meer in een stock t8 rijden :)

Als je maar een paar lijntjes grind, hou je ook vrij makkelijk credits, xp etc. over..

Ik vond overigens de T6 Italiaanse med ook wel een sweet spot, fijne alpha en verder goede allround medium. Alleen de top spd was meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
https://nos.nl/artikel/23...et-welkom-boven-frankrijk

Frankrijk zat niet te wachten op de OP premiums van wargaming (zie livery) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:33

auto660

1991 240 GL Brick

@Koolaert
Bedankt voor de tip van de bosjes, ik zal ook even naar die indicator op zoek gaan. Ik stond altijd half in de bosjes wat dus helemaal verkeerd is... Verder heb ik trouwens meerdere tech trees al doorgespeeld naar level 8 zonder premium tanks te kopen ofzo, het is niet echt dat ik er voor kies maar uiteindelijk kom je er wel op uit. :p Vaak doe ik wel even premium kopen voor de tijd dat ik speel, dan gaat het upgraden en cashen wat sneller.

@Yoshi
Ik heb standaard XVM met Aslain's modpack er op staan, laatst nog even door alle modpack install opties gegaan maar die minimap mod ben ik niet (bewust) tegen gekomen. Ik zal er nog eens naar zoeken.

@Vorst8 @_Anvil_
Ik zal eerst even de tips proberen, mocht ik het een beetje door krijgen dan zal ik wel eens bij de GoT clan gaan buurten, maar dan moet ik er even goed voor gaan zitten. Vaak doe ik ff een potje tussendoor op de laptop, niet met trackpad natuurlijk. :+

Bedankt voor de reacties iedereen, hier kan ik weer wat mee. :*)

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
auto660 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:51:
@Koolaert
@Vorst8 @_Anvil_
Ik zal eerst even de tips proberen, mocht ik het een beetje door krijgen dan zal ik wel eens bij de GoT clan gaan buurten, maar dan moet ik er even goed voor gaan zitten. Vaak doe ik ff een potje tussendoor op de laptop, niet met trackpad natuurlijk. :+

Bedankt voor de reacties iedereen, hier kan ik weer wat mee. :*)
Geen trackpad, maar dus wel op een laptop met zo'n klein keybioard en scherm..... via wifi *uggh brrr* :F

;)
Cheezus schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:51:
https://nos.nl/artikel/23...et-welkom-boven-frankrijk

Frankrijk zat niet te wachten op de OP premiums van wargaming (zie livery) :+
ik zie een dip in de winrate en RNG van Franse spelers...

[ Voor 23% gewijzigd door _Anvil_ op 27-05-2021 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik zal voorlopig m'n franse tankjes in de garage laten staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

_Anvil_ schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:30:
[...]

Wargaming blijft gewoon doen wat ze doen, in dit dit voorbeeld ben jij het lijdend voorwerp.. en net als in de meeste abusive relationships, ben jij (en je credit card) de enige die het patroon kan doorbreken ;) Dus ik zou zeggen begin met het verwijderen van je betaal mogelijkheden en ga die 116 premiums gewoon eens leren te spelen ipv nieuwe te kopen :*) *must ignore missions and grinds... will just play for fun*

Over fun gesproken, de Pantera p44 is geweldig :*) Ik denk dat ik hier ook maar blijf hangen in de lijn (dat is dan wel ondanks de slechte t8 MM en overdaad aan OP premiums per game), of is de t9 de echte sweetspot?
Oh yeah... die Standard B is echt een monster tank. Volgens mij ook een van de hoogste DPM's onder de tier 9 mediums. Met gemak schiet je daar 3K dmg mee in een potje.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Sircuri schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:57:
[...]

Oh yeah... die Standard B is echt een monster tank. Volgens mij ook een van de hoogste DPM's onder de tier 9 mediums. Met gemak schiet je daar 3K dmg mee in een potje.
Grappig, ik hoor Taugrim in zijn P44 review juist klagen dat de Standard B een veel langere reload heeft als je de hele clip leegt. Maar die max dpm is dus als je hem in single shot mode speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Een auto-reloader moet je eigenlijk ook nooit helemaal leegschieten. Tenzij je echt niet anders kan of dat je zeker weet dat je laatste schot de enemy kan killen. Het zelfde met de progetto 65... duurt +- 43 seconden om je hele clip te laden. Is ook altijd een drama als binnen 10 seconde na de start de eerste EBR zich al laat zien... je moet dan eigenlijk niet schieten :+

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Die standard B heeft natuurlijk een van de laagste dpm's van alle mediums, anders zou het auto(re)loader concept wel erg OP worden. Je ruilt burst damage in voor DPM. De reloader maakt je alleen wat flexibeler en scheelt de stress of je nu gaat reloader of nog even wacht (met name de 6 shot bat-shit is een drama, die 45 sec reload time je altijd verkeerd :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Cheezus schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:47:
Die standard B heeft natuurlijk een van de laagste dpm's van alle mediums, anders zou het auto(re)loader concept wel erg OP worden. Je ruilt burst damage in voor DPM. De reloader maakt je alleen wat flexibeler en scheelt de stress of je nu gaat reloader of nog even wacht (met name de 6 shot bat-shit is een drama, die 45 sec reload time je altijd verkeerd :+).
Daarom had ik op mijn main account superveel lol met de T57 hvy, dan kwamen ze je altijd halen als je clip leeg was.. maar tegen de tijd dat ze je raakten was die al weer vol.. verbaasde reacties alom >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ja, daar ben ik ook wel eens ingetrapt. 'Ha, hij moet reloaden, dat zal wel minstens een halve minuut duren dan kan ik hem rustig afmaken.' Om vervolgens binnen 20 sec afgemaakt te worden en er in de garage achter te komen dat dat ding een bizar snelle clip reload heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09 08:04
De Standard B is ook mijn favo T9 medium. Idd proberen nooit je clip leeg maken tenzij je weet dat je daarna een "lange" rit maakt naar een andere plek. Dan ben je toch aan het rijden en niet aan het schieten. Indien je op de redline zit dan single shots.
Heel soms schiet ik het leeg om ze te laten denken dat ik weg ga van die plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik heb hem ook maar gekocht nu er nog korting op zit vanwege top of the tree. Had nog wat vrij in te zetten crewmembers dus ik kan m'n panterra er gewoon naast houden. Tot nu toe voelt het een beetje als jack of all trades, master of none. Als single shot is het een matige tank (gun handling en lange reload van 1 shell) , als autoloader een slechte tank (lange intraclip reload, heeeeele lange clip reload). Je hebt wel een fear factor met je clip waardoor mensen niet durven te rushen maar tot nu toe ben ik een stuk effectiever met een leopard of een Skoda t50 dan de standard B.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Cheezus schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:41:
Ik heb hem ook maar gekocht nu er nog korting op zit vanwege top of the tree. Had nog wat vrij in te zetten crewmembers dus ik kan m'n panterra er gewoon naast houden. Tot nu toe voelt het een beetje als jack of all trades, master of none. Als single shot is het een matige tank (gun handling en lange reload van 1 shell) , als autoloader een slechte tank (lange intraclip reload, heeeeele lange clip reload). Je hebt wel een fear factor met je clip waardoor mensen niet durven te rushen maar tot nu toe ben ik een stuk effectiever met een leopard of een Skoda t50 dan de standard B.
Heb je hem wel volledig opgewaardeerd? Dat maakt zeker bij die tank echt een wereld van verschil. Net zoals dat bij de Pantera was.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Inmiddels wel, op de radio en tracks na. Hij is ook niet slecht maar zoals ik al zei, lastiger om effectief te zijn ten opzicht van een echt autoloader óf single shot tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Nou dit is lekker: ik heb in mijn free-2-play account geen bunks meer over in mijn barracks. Maar er zitten wel 19 mensen in, maar als ik die dismiss dan krijg ik niet de bunks erbij.. Ik kan dus nu helemaal niet meer met mijn crews schuiven :(

Waarom krijg ik geen bunk vrij als ik mensen eruit kick?

edit: gevonden; blijkbaar left over crews van vage rental acties die zorgen voor overbezetting (waar slapen die dan??).

[ Voor 17% gewijzigd door superduper op 05-06-2021 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb net mijn Grille 15, maar wat me opvalt is dat ik heel veel last lijk te hebben van ghost shells. uiteraard vuur ik van achter een bosje, maar heel veel shells missen ondanks fully aimed (en echt niet allemaal omdat tanks hull down zijn of de onderkant achter een hard target hebben). Geen bounce of ricco, maar echt miss.

Wat is dat? Ding zou toch rete accuraat moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
superduper schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:05:
Ik heb net mijn Grille 15, maar wat me opvalt is dat ik heel veel last lijk te hebben van ghost shells. uiteraard vuur ik van achter een bosje, maar heel veel shells missen ondanks fully aimed (en echt niet allemaal omdat tanks hull down zijn of de onderkant achter een hard target hebben). Geen bounce of ricco, maar echt miss.

Wat is dat? Ding zou toch rete accuraat moeten zijn?
Welkom bij de Grille, ding zal altijd grillig (snap je hem, haha, ja, goed, ik hou m'n mond verder) blijven, ongeacht crew of equipment. Je hebt mega potten maar voornamelijk heb je waardeloze potten.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ja, je hebt eigenlijk minstens 5 slots nodig. stabalizer, rotation, advanced aim, cammo en bino's :D

oh... en een plek voor je bijbel.. kan je af en toe bidden. Sta met deze tank maar zelden in de top 5 ondanks de mega hoeveelheid damage die je KAN doen.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Oh, dat is dan fijn om te weten nu ik me net door de Sturer Emil heen heb geworsteld... :P

Borsig is op basis van de eerste potjes wel een fijne tank trouwens, maar ik kan dus echt niet consistent spelen in een TD. Óf ik ben te ongeduldig en rijd te snel weg uit een kampeerbosje óf ik ben te geduldig en sta de hele game niets te doen.

Het hielp ook niet dat gisteren bijna alle potjes roflstomps waren. Op een gegeven moment werd ik er flauw van en ging ik het bij houden: 7 van de 8 potjes hadden een score van 15-5 of lager. Toevallig zat ik aan de goede kant van de streep en won ik 68% van de games, maar daar had ik echt 0 invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
De WT4 (tier 9) is het hoogtepunt van de lijn, met de 560 alpha gun. Dat is echt een heerlijke tank. Het is even wennen (alleen gun depression over de achterkant bijvoorbeeld), maar het is absoluut het hoogtepunt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Sircuri schreef op zondag 6 juni 2021 @ 22:10:
Ja, je hebt eigenlijk minstens 5 slots nodig. stabalizer, rotation, advanced aim, cammo en bino's :D

oh... en een plek voor je bijbel.. kan je af en toe bidden. Sta met deze tank maar zelden in de top 5 ondanks de mega hoeveelheid damage die je KAN doen.
Hmm, bijzonder jammer om te horen. misschien dat ik dan maar weer terug ga naar de tier9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
superduper schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:29:
[...]

Hmm, bijzonder jammer om te horen. misschien dat ik dan maar weer terug ga naar de tier9.
Het heeft voor een deel ook te maken met het feit dat de tier 9 zo enorm goed is. Zelfde zie je een beetje bij de E50(M). De E50M is eigenlijk gewoon de E50 met gold ammo als standaard. Als je de E50 ook zo speelt dan heb je dus praktisch een tier 10 tank op tier 9. Zielig voor tier 7 tanks.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Klop, daarom zie/zag je veel vaker E50's dan E50M's.
superduper schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:39:
Waarom krijg ik geen bunk vrij als ik mensen eruit kick?

edit: gevonden; blijkbaar left over crews van vage rental acties die zorgen voor overbezetting (waar slapen die dan??).
Op mijn F2P account laat ik de rentals gewoon staan nadat ze verlopen zijn, zodat ik de crews er uit kan halen wanneer ik ze een keer nodig heb. Verder parkeer ik losse crewmembers vaak in low tier tanks die ik niet verkocht heb maar ook niet meer speel, al beperk je dan weer het aantal garage slots uiteraard. Aangezien ik deze account bewust klein hou (ik wil af en toe spelen voor de fun, dus geen noodzaak om tig lines te grinden) werkt dit prima bij mij.

bottom line: zit je klem met een volle barracks, koop dan gewoon een 5 persoons low tier tank van de juiste natie. problem solved.

[ Voor 90% gewijzigd door _Anvil_ op 07-06-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ElPaco schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:07:
[...]

Welkom bij de Grille, ding zal altijd grillig (snap je hem, haha, ja, goed, ik hou m'n mond verder) blijven, ongeacht crew of equipment. Je hebt mega potten maar voornamelijk heb je waardeloze potten.
wat een giga hoop stront is die tank zeg. ik wil mijn geld terug en goud om mijn crew weer terug te trainen. Een en al frustratie en verlies potjes. ondanks full aim missen shells compleet het target of tracken een tank als je mazzel heb zonder damage. potjes met enemy ebrs zijn bij voorbaat al kansloos want bij nagenoeg elke map ben je al gezien binnen 20s. Zelfs met maxxed out concealment truukjes.

Meestal heeft elke tank wel iets voor zich, maar dat heb ik bij deze nog niet mogen ontdekken. :( }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
superduper schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:49:
[...]

wat een giga hoop stront is die tank zeg. ik wil mijn geld terug en goud om mijn crew weer terug te trainen. Een en al frustratie en verlies potjes. ondanks full aim missen shells compleet het target of tracken een tank als je mazzel heb zonder damage. potjes met enemy ebrs zijn bij voorbaat al kansloos want bij nagenoeg elke map ben je al gezien binnen 20s. Zelfs met maxxed out concealment truukjes.

Meestal heeft elke tank wel iets voor zich, maar dat heb ik bij deze nog niet mogen ontdekken. :( }:O
Deze tank heeft voor zich dat als er eens een keer een pot iets mag, dan mag ook alles en is het makkelijk 5K of 6K te schieten. Afhankelijk van equipment, crew en speler gebeurt dat vaker of minder vaak ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik baalde ook toen die WT E100 ineens weg was uit mijn garage en de Grille 15 er ineens stond...

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Maar die Grille was wel aanzienlijk beter dan de Grille nu ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ElPaco schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:20:
Maar die Grille was wel aanzienlijk beter dan de Grille nu ;)
Het spel was vroeger ook stukken beter dan nu en het lijkt alleen maar erger te worden. :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:58

TTLCrazy

Listen to Frankie

Nemean schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 03:16:
[...]

Het spel was vroeger ook stukken beter dan nu en het lijkt alleen maar erger te worden. :/
Ik speel voornamelijk t6 t/m t9 de laatste tijd. Gaat mij persoonlijk veel beter af. T10 is 1 grote shitshow, iedereen schiet met premium ammo, kampen bij het leven en als je 1 agressieve beweging maakt wordt je afgemaakt.

Ik heb de laatste maand de E50M, object 430U, UDES 15/16 en nog wat t10 tanks gekocht. Maar ik vind het helemaal niets. Op lagere tiers kan je nog wel eens de map doorzwerven en een beetje agressief zijn. Op T10 is dat zelfmoord. De 279e, chieftains, 286 4s etc staan meestal in een hulldown opstelling waardoor je nagenoeg helemaal niets kan. nee, laat maar, ik blijf wel bij mijn lagere tiers en als dan de artillery weg blijft is het helemaal goed :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
TTLCrazy schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:19:
[...]
..T10 is 1 grote shitshow, iedereen schiet met premium ammo..
Dat is toch al standaard vanaf t8 :+
Ik heb de laatste maand de E50M, object 430U, UDES 15/16 en nog wat t10 tanks gekocht. Maar ik vind het helemaal niets. Op lagere tiers kan je nog wel eens de map doorzwerven en een beetje agressief zijn. Op T10 is dat zelfmoord. De 279e, chieftains, 286 4s etc staan meestal in een hulldown opstelling waardoor je nagenoeg helemaal niets kan. nee, laat maar, ik blijf wel bij mijn lagere tiers en als dan de artillery weg blijft is het helemaal goed :)
Mee eens, de grand battles op tier 10 vind ik dan nog wel leuk, je hebt dan wat meer ademruimte om te spelen.. totdat je gefocused bent door 4 arties ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TTLCrazy schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:19:
[...]

Ik speel voornamelijk t6 t/m t9 de laatste tijd. Gaat mij persoonlijk veel beter af. T10 is 1 grote shitshow, iedereen schiet met premium ammo, kampen bij het leven en als je 1 agressieve beweging maakt wordt je afgemaakt.

Ik speel van tier 8 tot tier 10. Maar voor mijn gevoel zitten er steeds meer bots in deze game, de hoeveel tanks die ik tegen kom die achter in de map stil of afk op spawn staan zijn gewoon te veel. Daarnaast heb je nog die Object 279e en de Chieftain die het spel flink bederven, zeker wanneer je nog eens bedenkt dat er een +2 mm is. :/

Het spel is gewoon te leuk om neer te leggen (en dan bedoel ik de gameplay) maar wat maken ze er de laatste jaren toch een gedrocht van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
Nemean schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:47:
[...]

Ik speel van tier 8 tot tier 10. Maar voor mijn gevoel zitten er steeds meer bots in deze game, de hoeveel tanks die ik tegen kom die achter in de map stil of afk op spawn staan zijn gewoon te veel. Daarnaast heb je nog die Object 279e en de Chieftain die het spel flink bederven, zeker wanneer je nog eens bedenkt dat er een +2 mm is. :/

Het spel is gewoon te leuk om neer te leggen (en dan bedoel ik de gameplay) maar wat maken ze er de laatste jaren toch een gedrocht van.
Ik kwam laatst een 3mans platoon tegen bestaande uit 1 obj. 279e en 2 chieftains. Je kan raden hoe snel we dat potje verloren hadden. Uit m'n hoofd hadden 7 mensen 0 damage gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

De gameplay is inderdaad best leuk. Maar ook dat wordt langzaam toch wel minder door al het gekloot.

Toevallig had ik twee dagen terug een potje wat daadwerkelijk met teamwork binnen werd gesleept (met 3 tegen 9). Inclusief afstemming in de chat om een push te coördineren of een positie te spotten en zelfs hits pakken voor een ander...
Getuige de chats na afloop waren we alle drie compleet hyped en eigenlijk vooral verbaasd dat het weer een keer gebeurde.

Vroeger kwam het voor mijn gevoel veel vaker voor dat er samengewerkt werd en in het algemeen waren het spannendere potjes. Tegenwoordig gaat de gameplay zo snel... De hoeveelheid 15-0; 15-1; 15-2 is echt bizar. Stiekem mis ik dat wel echt.

[ Voor 3% gewijzigd door Roozzz op 09-06-2021 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

SurfBoy schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:51:
[...]

Ik kwam laatst een 3mans platoon tegen bestaande uit 1 obj. 279e en 2 chieftains. Je kan raden hoe snel we dat potje verloren hadden. Uit m'n hoofd hadden 7 mensen 0 damage gedaan.
Jup, je ziet nu tegenwoordig veel meer 0-15 of 5-15 games dan eerst. Er is bijna geen uniek potje meer.
En het noobgehalte is ook erg hoog momenteel. Ik kom weinig players tegen met een winrate hoger dan 50% alles zit er onder en dan ook forst er onder, 43% of zelfs 42%. En negen van de tien keer zitten ze ook in mijn team.

Kwam laatst ook een speler met een 39% winrate tegen. Hij zat in een clan waar iemand een 7% winrate had. 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hLGvxnk7_Yhrv0w7GC-V_zcdjMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cDYSe2jqYsDt6lFPzGtZ1lvz.jpg?f=fotoalbum_large
Roozzz schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:58:
De gameplay is inderdaad best leuk. Maar ook dat wordt langzaam toch wel minder door al het gekloot.

Toevallig had ik twee dagen terug een potje wat daadwerkelijk met teamwork binnen werd gesleept (met 3 tegen 9). Inclusief afstemming in de chat om een push te coördineren of een positie te spotten en zelfs hits pakken voor een ander...
Getuige de chats na afloop waren we alle drie compleet hyped en eigenlijk vooral verbaasd dat het weer een keer gebeurde.

Vroeger kwam het voor mijn gevoel veel vaker voor dat er samengewerkt werd en in het algemeen waren het spannendere potjes. Tegenwoordig gaat de gameplay zo snel... De hoeveelheid 15-0; 15-1; 15-2 is echt bizar. Stiekem mis ik dat wel echt.
Dit, inderdaad. Maar ik denk dat iedere 'ervaren' WoT-player het slagveld verlaten heeft. De meest gevraagde changes zijn tot op heden niet doorgevoerd. Maar gelukkig krijgen we van War Gaming wel genoeg premium tanks. Je kunt er maar niet genoeg hebben. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Nemean op 09-06-2021 12:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Er zijn genoeg spelers waar geen peil op te trekken is. Ene potje allemaal lage winrate en overduidelijk winnen. Ander potje allemaal van die unicum's die zich vervolgens in 2 tellen doodrijden en maar schreeuwen dat iedereen n00b is....
Ook grappig, van die spelers die in de 1e seconde al lopen te schreeuwen dat het een loss is en zichzelf verzuipen en dan toch het spel winnen en blijkt achteraf dat die anonymized schreeuwer een winrate heeft van 40% en 90K+ battles... tja

Helaas merk ik zelf ook dat je je toch laat beinvloeden door dit soort spelers. Je gaat dan te krampachtig spelen en verliest dan mogelijk inderdaad.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

TierX is idd flink FUpped. Zelfs de EBRs vinden het tegenwoordig prima om vanaf de red line te sniping. Spotten voor het team is er al helemaal niet bij (er zijn maar heel weinig die dat nog doen, evt een T100 oid). Sta je dan met je FV4000 tegen 2 ebrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Sircuri schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:23:
Er zijn genoeg spelers waar geen peil op te trekken is. Ene potje allemaal lage winrate en overduidelijk winnen. Ander potje allemaal van die unicum's die zich vervolgens in 2 tellen doodrijden en maar schreeuwen dat iedereen n00b is....
Ook grappig, van die spelers die in de 1e seconde al lopen te schreeuwen dat het een loss is en zichzelf verzuipen en dan toch het spel winnen en blijkt achteraf dat die anonymized schreeuwer een winrate heeft van 40% en 90K+ battles... tja

Helaas merk ik zelf ook dat je je toch laat beinvloeden door dit soort spelers. Je gaat dan te krampachtig spelen en verliest dan mogelijk inderdaad.
Ik heb na de zoveelste chatban mijn chat maar op disabled gezet. Er zijn te veel mensen die nog XVM gebruiken die zich daar door laten beïnvloeden.
superduper schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:28:
TierX is idd flink FUpped. Zelfs de EBRs vinden het tegenwoordig prima om vanaf de red line te sniping. Spotten voor het team is er al helemaal niet bij (er zijn maar heel weinig die dat nog doen, evt een T100 oid). Sta je dan met je FV4000 tegen 2 ebrs
Scouten is gewoon niet meer wat het geweest is sinds de introductie van wheeled vehicles. Zolang een wiel van de EBR de damage blijft spongen blijf ik het een bizar slechte toevoeging aan de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Dit, inderdaad. Maar ik denk dat iedere 'ervaren' WoT-player het slagveld verlaten heeft. De meest gevraagde changes zijn tot op heden niet doorgevoerd.
Een paar dingen waar spelers altijd om hebben gevraagd zijn betere matchmaking, en een versie van arty die niet het bloed onder je nagels vandaag trekt. We kennen allemaal nog wel de T92 die met premium ammo een hoog tier heavy gewoon one-shot, toch?

Tegenwoordig mag je premium ammo spam, ebr's en map balance toevoegen aan de lijst met issues. Ondanks dat WG zegt dat ze luisteren naar de spelers, bewijst zich gewoon het tegendeel. De backlash hiervan zagen we een glimp van op de steam reviews. Dat zoveel spelers de game downloaden op steam, puur om een negatieve review te geven echt heel veel over hoe WG met spelers omgaat.

Ik speel zelf ook al vanaf de closed beta tijd, (34k battles, 54% WR) maar laatste jaren staat WoT op een heel laag pitje. Veel van mijn tier 10 zijn tegenwoordig toch niet meer meta, dus start ik liever War Thunder op. Beetje rollebollen op de lage BR’s heb ik veel meer plezier aan.

Toch houd ik het nieuws rond WoT in de gaten. Zou mooi zijn als WG iets verzint waardoor ik de game weer zou oppikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BrndV schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:05:
[...]

Een paar dingen waar spelers altijd om hebben gevraagd zijn betere matchmaking, en een versie van arty die niet het bloed onder je nagels vandaag trekt. We kennen allemaal nog wel de T92 die met premium ammo een hoog tier heavy gewoon one-shot, toch?

[YouTube: Arty is balanced]

Tegenwoordig mag je premium ammo spam, ebr's en map balance toevoegen aan de lijst met issues. Ondanks dat WG zegt dat ze luisteren naar de spelers, bewijst zich gewoon het tegendeel. De backlash hiervan zagen we een glimp van op de steam reviews. Dat zoveel spelers de game downloaden op steam, puur om een negatieve review te geven echt heel veel over hoe WG met spelers omgaat.

Ik speel zelf ook al vanaf de closed beta tijd, (34k battles, 54% WR) maar laatste jaren staat WoT op een heel laag pitje. Veel van mijn tier 10 zijn tegenwoordig toch niet meer meta, dus start ik liever War Thunder op. Beetje rollebollen op de lage BR’s heb ik veel meer plezier aan.

Toch houd ik het nieuws rond WoT in de gaten. Zou mooi zijn als WG iets verzint waardoor ik de game weer zou oppikken.
Ik heb nu bijna 43k battles gespeeld en mijn winrate is nu van 59.62% gedaald naar 59.1. WN8 was bijna 2900 en nu 2906. :+ Ik platoon (bijna) nooit en speel dus voornamelijk solo. Maar solo kun je tegenwoordig bijna niets meer voor elkaar boksen. En als je eenmaal gefrustreerd raakt, dan gaan de latere potjes nog meer frustratie opleveren. Heb al vaak genoeg uit frustratie Alt+F4 ingedrukt.

Edit: Zou eigenlijk weer eens een fatsoenlijke clan moeten zoeken. Maarja, vind mijn eigen clan name veelte leuk. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 09-06-2021 15:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Nemean schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:49:

Scouten is gewoon niet meer wat het geweest is sinds de introductie van wheeled vehicles. Zolang een wiel van de EBR de damage blijft spongen blijf ik het een bizar slechte toevoeging aan de game.
Ik wacht ook altijd totdat de EBR's elkaar hebben uitgemoord voordat ik actie onderneem. Die pokke dingen houden het hele spel in gijzeling.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Nemean schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:49:
[...]

Dat was niet mijn punt; ik zie nu steeds meer EBRs die op de red line gewoon campen om te snipen. Niks niet spotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

superduper schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:30:
[...]

Dat was niet mijn punt; ik zie nu steeds meer EBRs die op de red line gewoon campen om te snipen. Niks niet spotten
Dat begreep ik, ik voegde er alleen aan toe dat het scouten in het algemeen drastisch is veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
superduper schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:30:
[...]

Heb een keertje een potje op lakeville gehad met 4 EBR's per team en 1 normale scout. Ik liet hun allemaal lekker rondjes rijden en ik ging lekker snipen. Uiteindelijk 6k damage kunenn doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

SurfBoy schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:00:
[...]

Heb een keertje een potje op lakeville gehad met 4 EBR's per team en 1 normale scout. Ik liet hun allemaal lekker rondjes rijden en ik ging lekker snipen. Uiteindelijk 6k damage kunenn doen :9
als jij ook in een EBR zat, grote Foei. Anders: daar zijn ze voor bedoeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
superduper schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:24:
[...]

als jij ook in een EBR zat, grote Foei. Anders: daar zijn ze voor bedoeld :)
Ik zat zeker ook in een EBR. Mij niet gezien om te gaan yolo'en dan. Ik wacht heerlijk op een afstandje totdat zij elkaar allemaal gedood hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

SurfBoy schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:00:
[...]

Dit ook eens geprobeerd in een match met 3 ebrs, boel nieuwe woorden geleerd in de chat... bovendien ook niet leuk om zo te spelen.

En met 2k damage wordt je dan ook gewoon stijf laatste.

[ Voor 6% gewijzigd door superduper op 09-06-2021 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Oh god, WG heeft weer iets nieuws bedacht: Field Modification.

Klinkt als iets wat de kloof tussen een ervaren speler en een beginner verder vergroot en gevechten nog iets sneller maakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Net wat de game nodig had: meer mogelijkheid voor min/maxen van tanks; meer dingen die we pay-to-win op de tank kunnen schroeven; en grotere ongelijkheid tussen ervaren/newbies en betalend/free to play. Nice >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@themaxter en ik hebben het er al zo vaak over gehad dat we onze tanks wat meer willen personaliseren. Een bosje hier, een machine gun daar, helmpje of zandzakjes ergens. Is wellicht tegen betaling van gold voor de wat uniekere items, maar dat maakt het spel tenminste niet zo broken.

Waarom kan WG daar zijn resources niet in plaatsen i.p.v. dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Het nieuwe seizoen van de Battle Pass begint op de 23e, als update 1.13 wordt gelanceerd.

Dat seizoen wordt met 75 dagen wel een stuk korter dan het huidige, wat betekent 2 levels per dag grinden voor alle rewards. Daar staat tegenover dat we elke dag meer punten voor de dagelijkse missies krijgen: 45 punten voor de drie basismissies en nog eens 25 punten voor de bonusmissie.

Ook fijn dat f2p spelers i.i.g. één bounty equipment krijgen (op level 90) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Koolaert schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:54:
Het nieuwe seizoen van de Battle Pass begint op de 23e, als update 1.13 wordt gelanceerd.

Dat seizoen wordt met 75 dagen wel een stuk korter dan het huidige, wat betekent 2 levels per dag grinden voor alle rewards. Daar staat tegenover dat we elke dag meer punten voor de dagelijkse missies krijgen: 45 punten voor de drie basismissies en nog eens 25 punten voor de bonusmissie.

Ook fijn dat f2p spelers i.i.g. één bounty equipment krijgen (op level 90) :)
Heb niet eens de huidige battle pass kunnen voltooien. Zit uit m'n hoofd op level 135 ofzo. Heb voor de afgelopen twee delen wel de bonussen gekocht voor gold, maar niet voor de laatste. Even kijken hoever ik kan komen en dan wellicht toch nog aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
De AE Phase 1 en Char Futur 4 heb ik al. Is een van die andere token tanks nog de moeite waard? Ik weet niet of ik weer zoveel tijd wil investeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:05
bhaarlem schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:54:
De AE Phase 1 en Char Futur 4 heb ik al. Is een van die andere token tanks nog de moeite waard? Ik weet niet of ik weer zoveel tijd wil investeren.....
En de 777 zijn leuk. De TD ook maar minder noob friendly. Ik zou phase of char kiezen

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Koolaert schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:13:
Oh god, WG heeft weer iets nieuws bedacht: Field Modification.

Klinkt als iets wat de kloof tussen een ervaren speler en een beginner verder vergroot en gevechten nog iets sneller maakt.
Zo kwam ik er dus ook achter dat de " bounty vents" die ik in de battle pass heb verdiend nog een paar keer ge-upgrade moet worden, zoals ie nu is, is ie zelf slechter dan de normale vents, want geen slot bonus...

Dus of ik FF 6-9 milioen credits wil ophoesten om daadwerkelijk betere equipment te hebben... Nadat ik met pijn en moeite de 6M had gespaard voor de obj 140.

Ik merk dat naarmate ik meer leer, en minder stomme dingen doe, ik het spel ook leuker vind, maar het eindeloze grinden voordat je daadwerkelijk een goed voertuig hebt... Heb ook de AMX ELC Bis weer eens opgepakt, maar 75% crew eerst naar de 100 grinden voordat ik mn manuals er tegenaan kan gooien is wel tergend vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
vectormatic schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:01:
Zo kwam ik er dus ook achter dat de " bounty vents" die ik in de battle pass heb verdiend nog een paar keer ge-upgrade moet worden, zoals ie nu is, is ie zelf slechter dan de normale vents, want geen slot bonus...

Dus of ik FF 6-9 milioen credits wil ophoesten om daadwerkelijk betere equipment te hebben... Nadat ik met pijn en moeite de 6M had gespaard voor de obj 140.

Ik merk dat naarmate ik meer leer, en minder stomme dingen doe, ik het spel ook leuker vind, maar het eindeloze grinden voordat je daadwerkelijk een goed voertuig hebt... Heb ook de AMX ELC Bis weer eens opgepakt, maar 75% crew eerst naar de 100 grinden voordat ik mn manuals er tegenaan kan gooien is wel tergend vervelend.
Haha, herkenbaar! Een tijdje terug heb ik honderden potjes gespeeld denkende dat ik met bounty equipment aan het rondrijden was, totdat ik toevallig 'upgrade' zag staan :P Heb ook pas 1 stukje equipment geüpgraded, zelfde probleem als jij ;)

En merken dat je beter wordt vind ik ook een van de leukste dingen in WoT, maar ik heb wel dat ik daardoor ook steeds meer de gebreken van het spel ga zien. Toen ik begon was het spel bedoeld als lekker relaxed tijdverdrijf na het werk, maar dat relaxen lukt niet altijd meer. Het is af en toe flink vloeken als RNG weer eens 'nee' zegt, je constant 3-15 games hebt of arty de hele tijd op je zit te poepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

vectormatic schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:01:
[...]

[...]
Ze kunnen toch maar 1 keer geupgradet worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

TTLCrazy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:30:
[...]

Ze kunnen toch maar 1 keer geupgradet worden ?
Ik dacht 2x, maar misschien heb ik wat gemist, ik dat dus dat t tzelfde was als bond vents...

(En 3 milioen creds is ook geen kattenpis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

vectormatic schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:38:
[...]

Ik dacht 2x, maar misschien heb ik wat gemist, ik dat dus dat t tzelfde was als bond vents...

(En 3 milioen creds is ook geen kattenpis)
Mee eens, het is eigenlijk te zot voor woorden dat je nog credits moet uitgeven om ze goed te maken. 3 miljoen credits is voor mij ook veel. Ik heb altijd credits tekort :/

Ik ben wel vaak jaloers op de streamers met 100+miljoen credits, maar ja, die spelen ook veel meer dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

TTLCrazy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:40:
[...]

Mee eens, het is eigenlijk te zot voor woorden dat je nog credits moet uitgeven om ze goed te maken. 3 miljoen credits is voor mij ook veel. Ik heb altijd credits tekort :/

Ik ben wel vaak jaloers op de streamers met 100+miljoen credits, maar ja, die spelen ook veel meer dan ik.
Yup, ik heb nu een maandje premium, en ook een chapter improved battlepas gegrind, dus daarmee is de 6ml voor de obj140 wel gelukt, maar nu is het gewoon weer sparen voordat er iets nieuws in de garage staat, en dan begint de crew grind weer...

Zit er ook over te dubben om de t34-85m te kopen als crewtrainer, heb nog een 30% coupon, en een tientje per maand mag ik van mezelf wel aan wot uitgeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

zo fijn; eerste fenomeen na de update waar de HE generfed is: iedereen die een OBJ279(e) heeft gebruikt hem. in 8/11 potjes vanavond zat er in ieder geval 1. gezellig met zijn alle dat ding tracken zonder damage te jkunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Tijd voor heat.

Maar de patch met he wijziging is doorgevoerd begrijp ik? Of nog op test?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Roozzz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:14:
Tijd voor heat.

Maar de patch met he wijziging is doorgevoerd begrijp ik? Of nog op test?
Sinds vandaag live.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

superduper schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:41:
zo fijn; eerste fenomeen na de update waar de HE generfed is: iedereen die een OBJ279(e) heeft gebruikt hem. in 8/11 potjes vanavond zat er in ieder geval 1. gezellig met zijn alle dat ding tracken zonder damage te jkunnen doen.
Ik ben laatst deze speler tegen gekomen in verschillende matches. Zowel in mijn team als bij de tegenstander. Het was een genot om hem in de tegenpartij te hebben en om te huilen als hij bij ons zat. Dit moet wel een gekocht account zijn. Iemand die in een 279e rijdt en zo slecht er in speelt (elke match). 8)7
Pagina: 1 ... 65 ... 86 Laatste