Ik ehb bijna 8000 bonds en twijfel tussen de AMX M4 49L en de T26E5P.
Wat zouden jullie doen?
Wat zouden jullie doen?
Ik heb de T26E5 en dat is best een goede tank, sterke turret, lage alpha, de amx m4 ken ik verder niet.haborym schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:03:
Wat zouden jullie doen?
[ Voor 4% gewijzigd door TTLCrazy op 19-04-2021 13:08 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Patriot is de enige tank imo uit de bond shop die het waard is. Nog vrij mobiel en redelijk wat dpm met genoeg pen.haborym schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:03:
Wat zouden jullie doen?
Ik heb ze alle 2 maar zou iig eerst voor de T26E5P gaan die AMX is niet heel bijzonder.haborym schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:03:
Wat zouden jullie doen?
Die T10 tanks zijn ook niets bijzonders als ik het online een beetje lees, wat bovenal naar voren komt is dat de T26E5P de enige tank is die het waard is om te halen.TTLCrazy schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:31:
Ik heb circa 10.000 bonds maar eigenlijk geen tank gezien die het waard is. Tenzij ik doorspaar naar 15.000 bonds, dan komen er betere tanks naar boven geloof ik.
[ Voor 61% gewijzigd door Yoshi op 19-04-2021 15:12 . Reden: ik heb dikke vingers zo blijkt ]
if it is not broken, don't fix it!
Ik kan ook niet altijd naar Claus kijken, maar 1 ding moet je hem nageven, hij zegt wat hij denkt en op een originele manier.Gixxer27 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:51:
Ahh Claus Kellerman maakt wel leuke filmpjes maar zitten er ook een hoop van hem tussen wat alleen maar geschreeuw is, kijk zelf liever naar QuickyBaby bijv. dan
Het is inderdaad van moment tot moment. Maar het is zijn oprechte (denk ik toch) eerlijkheid die ik wel waardeer. Maar ik kan er niet teveel van zien (vooral de volledige scheld video's laat ik liever voorbij gaan). Maar die bond video's zijn het wel waard, hetzelfde voor andere video's waarin hij bepaalde zaken uitlegt. Ze zijn helder en analyseert het meestal ook wel correct (imho)Gixxer27 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:51:
Ahh Claus Kellerman maakt wel leuke filmpjes maar zitten er ook een hoop van hem tussen wat alleen maar geschreeuw is, kijk zelf liever naar QuickyBaby bijv. dan
MissJ4ackey ga ik eens opzoeken als ik thuis ben. Quicky valt idd ook reuze mee maar liever de kortere video's van hem :-). Skill4 en Circonflex vind ik zelf iets minder mijn ding. TheMightyJingles vind ik ook wel leuk, maar die speelt meer wow :-)TTLCrazy schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:55:
[...]
Ik kan ook niet altijd naar Claus kijken, maar 1 ding moet je hem nageven, hij zegt wat hij denkt en op een originele manier.
Quickybaby vond ik vooral in het begin, toen ik net met WoT begon, leuk om naar te kijken. Nu kan ik geen 5 minuten naar hem kijken zonder mij te irriteren. Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen
Persoonlijk kijk ik vak naar Circonflex, Foch(toen hij nog WoT speelde, maar af en toe nu ook als hij simraced), Skill4ltu is altijd leuk, MissJ4ckey is eentje die laatst heb ontdekt en een van de weinige vrouwen die een beetje goed spelen, oh en 06wallst natuurlijk, zolang hij niet teveel lult en doorspeelt zijn dat een erg vermakelijk stelletje Engelsen die er een leuke show van maken
[ Voor 62% gewijzigd door GlorixJim op 19-04-2021 16:50 ]
[ Voor 5% gewijzigd door crusader1983 op 19-04-2021 19:08 ]
mailand is ook kewlSurfBoy schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:26:
Ben zelf voornamelijk fan van Dakillzor, Shishx, iyouxin, circon, skill, dezgamez, Honest gaming/06wallst, xaneleon, lemmingrush.
Voor de rest kijk ik mailand ook al is het in het duits en Marty_Vole in het pools/roemeens wat voor taal hij spreekt.
pff... de hele dag al in complete kuddes gezien. Geloof dat veel mensen die tank hebben weten te bemachtigen. Die valt van voren gewoon niet te raken. Zo'n smalle turret heb ik nog nooit gezien op een tank. En ook een hele hoge turret traverse speed. Dat lijkt meer op een medium, dan op een heavy tank.bhaarlem schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:11:
zag de concept 1B rondrijden vanavond. Enig idee wat je moet doen/hebben/betalen om die te krijgen? Zie niks in de store/bondshop/tokenshop....
Signature van nature
Ik sta zelf voor exact dezelfde keus op mijn freebee account. Voor mij wordt het de Patriot, simpelweg de beste van het stel.haborym schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:03:
Wat zouden jullie doen?
Agree, en redelijk vaak legt hij ook uit wat hij goed/fout deed. Wat vooral fijn is, is dat hij de schuld voornamelijk bij zichzelf legt als iets niet goed uitpakt._Anvil_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:21:
[...]
Wat de streamers betreft, Skill4ltu heeft een hele serie reviews van de bond tanks gemaakt, dikke prima. Normaliter erger ik me aan dikke accenten, maar bij skill is het een soort gimmick en het is gewoon een grappige goser om naar te luisteren. Piri-piri, he took one for the team etc.
Zag laatste een filmpje dat hij met HEAT door een destructable een tank schoot, en niet snapte waarom zijn shell nooit aankwam..Claus is grappig (vroeger veel leuker met de accenten, movie references etc.) , maar snapt voor een streamer weinig van WoT. Middelmatige speler die vaak zn huiswerk niet doet en dat is pijnlijk bij informatieve videos ..
Jingles speelt het spel al jaren niet meer, en dat merk je heel erg bij zijn commentaar, hij snapt er steeds minder van. Rita woont voor zover ik weet nog bij hem ja, trouwen gaan ze toch niet meer doenJingles keek ik vroegah vanwege de stukjes historie en de Britse humor. Woont dat freeloadende jankmokkel dat online om geld bedelt nog steeds bij hem in?
Integer ja? Kijk delen van dit filmpje (van 2,5 uur) eens. Tegenwoordig kan hij zich steeds minder inhouden en komt zijn ware aard naar boven.QB is informatief en integer, maar zo'n brave troetelbeer dat het gaat irriteren soms.
Om het spel te leren staan Lemmingrush en Taugrim op eenzame hoogte. Beide in staat om live in game te vertellen welke beslissingen ze maken en waarom, ook nog zonder gold te schieten. Tuagrim is extreem helder en prettig om naar te luisteren in zijn uitleg, aanrader.
dat soort montages zijn wat mij betreft:ElPaco schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:16:
[...]
Agree, en redelijk vaak legt hij ook uit wat hij goed/fout deed. Wat vooral fijn is, is dat hij de schuld voornamelijk bij zichzelf legt als iets niet goed uitpakt.
[...]
Zag laatste een filmpje dat hij met HEAT door een destructable een tank schoot, en niet snapte waarom zijn shell nooit aankwam..
[...]
Jingles speelt het spel al jaren niet meer, en dat merk je heel erg bij zijn commentaar, hij snapt er steeds minder van. Rita woont voor zover ik weet nog bij hem ja, trouwen gaan ze toch niet meer doen
[...]
Integer ja? Kijk delen van dit filmpje (van 2,5 uur) eens. Tegenwoordig kan hij zich steeds minder inhouden en komt zijn ware aard naar boven.
[...]
Umm, 2,5u is voor mij iets te langElPaco schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:16:
[...]
Integer ja? Kijk delen van dit filmpje (van 2,5 uur) eens. Tegenwoordig kan hij zich steeds minder inhouden en komt zijn ware aard naar boven.
[...]
Dit is gewoon iemand die een scriptje heeft die allemaal clips die door de kijkers van QB zijn gemaakt aan elkaar plakt en op YT dumpt. Zijn dus clips waarin ook goede/grappige/wholesome dingen zitten.white modder schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:57:
[...]
dat soort montages zijn wat mij betreft:
* gemakkelijk
* verwerpelijk. (imho)
als ik tijdens iemand zijn werk, 8 uur de webcam op zet kan ik bij verschillende (wat verder toffe mensen zijn) ook montages maken :-). Die montage zegt trouwens verder niet zo heel over integriteit .
Het hangt er bij QB gewoon heel erg van af of hij iets leuks aan het doen is (beetje random battle) of dat hij moet tryharden (ranked bijv) en het dan even tegenzit. Hij kan dan echt enorm zuur zijn._Anvil_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:08:
[...]
Umm, 2,5u is voor mij iets te lang
Bij QB is het een kwestie van perceptie, je kunt hem zien als onecht en nep.. of als iemand die probeert positief, aardig en beleefd te zijn.
Zelf moet ik altijd gniffelen als ie emotioneel wordt vanwege de akelige dingen die Wargaming nu weer bedacht is.. "Please Wargaming, I beg you... you are KILLING our game, don't do this *cry* etc.![]()
of dat ze zaken doen zoals bij kerst, met die lootboxes:-). Dat is iets dat hem echt hoog zit en (wat mij betreft weeral :-) ) terecht.ElPaco schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:21:
[...]
Dit is gewoon iemand die een scriptje heeft die allemaal clips die door de kijkers van QB zijn gemaakt aan elkaar plakt en op YT dumpt. Zijn dus clips waarin ook goede/grappige/wholesome dingen zitten.
[...]
Het hangt er bij QB gewoon heel erg van af of hij iets leuks aan het doen is (beetje random battle) of dat hij moet tryharden (ranked bijv) en het dan even tegenzit. Hij kan dan echt enorm zuur zijn.
Dat zuur zijn snap ik heel goed, heb ik ook, heeft iedereen wel eens, maar voor mijn gevoel is QB de laatste 2 jaar echt wel zuurder dan daarvoor. Kan ook te maken hebben met dat WG nou niet echt super leuke dingen met het spel aan het doen is, denk aan toevoegen wheelies, arty/stun mechanic etc.
[ Voor 5% gewijzigd door Yoshi op 20-04-2021 15:54 ]
Ach ja, deze is uit 2016. Aan het einde raakt in een soort halve shock toestand en komt zn angstige import bruidje kijken wat er aan de hand isElPaco schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:21:
[...]
Dat zuur zijn snap ik heel goed, heb ik ook, heeft iedereen wel eens, maar voor mijn gevoel is QB de laatste 2 jaar echt wel zuurder dan daarvoor. Kan ook te maken hebben met dat WG nou niet echt super leuke dingen met het spel aan het doen is, denk aan toevoegen wheelies, arty/stun mechanic etc.
Dat is wel 3,5 jaar geleden he, hoewel hij nog steeds zo is.TTLCrazy schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:49:
Wow, ik vond altijd al dat er iets mis was met de beste man, nou is het voor mij duidelijk, hij spoort niet helemaal. Narcistisch, egoïstisch, gefrustreerd, noem het allemaal maar op. Hij neemt het spelletje veeeeel te serieus als je zo reageert. Blij dat ik een hele tijd geleden gestopt ben met naar hem kijken. Op het eind irriteerde hij mij zo erg dat ik na 5 minuten wel moest stoppen. Ook die hele conversatie met Skill4ltu heb ik nooit meegekregen. Wat een idioot zeg. Draai je een charity stream, een andere streamer komt je helpen en je bent boos omdat al de aandacht naar Skill gaat ? Sorry, maar wat een lul ben je dan.
het valt best wel mee hoor, je trekt het zelf best wel extreem ;-). Denk alleszins (imho) dat de waarheid genuanceerder is als dat.TTLCrazy schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:49:
Wow, ik vond altijd al dat er iets mis was met de beste man, nou is het voor mij duidelijk, hij spoort niet helemaal. Narcistisch, egoïstisch, gefrustreerd, noem het allemaal maar op. Hij neemt het spelletje veeeeel te serieus als je zo reageert. Blij dat ik een hele tijd geleden gestopt ben met naar hem kijken. Op het eind irriteerde hij mij zo erg dat ik na 5 minuten wel moest stoppen. Ook die hele conversatie met Skill4ltu heb ik nooit meegekregen. Wat een idioot zeg. Draai je een charity stream, een andere streamer komt je helpen en je bent boos omdat al de aandacht naar Skill gaat ? Sorry, maar wat een lul ben je dan.
Pfff, net op de dag dat ik wat leveltjes battle pass wilde gaan doen. Hopen dat ie snel weer up is._Anvil_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:13:
Server ligt plat.. aan het WoT forum te zien al een paar uurtjes....
""Failed to connect to the server. The server may be unavailable, or your network connection setting may be wrong""
Schijnbaar al gefixt. Ik zit er in_Anvil_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:13:
Server ligt plat.. aan het WoT forum te zien al een paar uurtjes....
""Failed to connect to the server. The server may be unavailable, or your network connection setting may be wrong""
O vast wel, maar dit is wel hoe ik er zelf in sta. Ik krijg bij QB niet meer de indruk dat dingen spontaan zijn. Alles is geregisseerd en als iets niet gaat zoals hij wil dan is het oorlog. Nee dank je, ik ga wel naar iemand kijken waar ik zelf wel lol aan beleef.white modder schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:02:
[...]
het valt best wel mee hoor, je trekt het zelf best wel extreem ;-). Denk alleszins (imho) dat de waarheid genuanceerder is als dat.
Bijna vergeten.. de allergrootste faal van Claus Kellerman was uiteraard dat hij een special over het perfecte kopje koffie maakte...... en er vervolgens suiker en melk bijgooide_Anvil_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:21:
[...]
Claus is grappig (vroeger veel leuker met de accenten, movie references etc.) , maar snapt voor een streamer weinig van WoT. Middelmatige speler die vaak zn huiswerk niet doet en dat is pijnlijk bij informatieve videos ..
klopt volledig, maar vandaar dat ik vaak imho enz bij mijn opmerkingen zet. Het is allemaal heel persoonlijk, net zoals de smaak van je koffie ;-)TTLCrazy schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:17:
[...]
O vast wel, maar dit is wel hoe ik er zelf in sta. Ik krijg bij QB niet meer de indruk dat dingen spontaan zijn. Alles is geregisseerd en als iets niet gaat zoals hij wil dan is het oorlog. Nee dank je, ik ga wel naar iemand kijken waar ik zelf wel lol aan beleef.
Maar ieder zijn ding, als mensen graag naar hem kijken, heh, aan hem alle glorie. Ik vind het knap dat hij elke keer zoveel kijkers trekt, hij zal toch best heel veel wel goed doen. Sowieso vind ik het knap dat je van Twitch alleen kan leven.
_Anvil_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:15:
[...]
Bijna vergeten.. de allergrootste faal van Claus Kellerman was uiteraard dat hij een special over het perfecte kopje koffie maakte...... en er vervolgens suiker en melk bijgooide![]()
Als je geen koffie lust, drink het dan niet!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Yoshi op 21-04-2021 13:24 ]
Soms zit het mee, soms zit het tegen_Anvil_ schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:45:
Zo de Battlepass point missies waren vanmorgen welgeteld een kwartiertje werk. Had "damage 15 vehicles" en "damage 7 vehicles in 1 battle", potje met de T-50-2 waarbij ik 10 verschillende tanks raakt hielp erg
Kon lekker vroeg beginnen met werken dus, win-win
Staat in de carrousel boven elke tank. Tier 8 is dat 400 punten, tier 9 weet ik zo even niet en tier 10 zijn dat er 700.FSXnoob schreef op donderdag 22 april 2021 @ 15:33:
Er was toch een max aantal punten wat je kon halen per tier bij Battle pass? In de zin van 1000 punten T-X enz. Volgens mij zit ik er al aan bij sommige, waar kan je dat zien dan
Signature van nature
En je krijgt een melding als je een tank op de max hebt. Heb dat al met een 6je gehad die ik regelmatig mee naar buiten neemFSXnoob schreef op donderdag 22 april 2021 @ 15:33:
Er was toch een max aantal punten wat je kon halen per tier bij Battle pass? In de zin van 1000 punten T-X enz. Volgens mij zit ik er al aan bij sommige, waar kan je dat zien dan
Signature van nature
En dan stille uitlaat en full camo setup?ElPaco schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:57:
[Afbeelding]
ELC Even 90 en 14 dagen prem voor minder dan 23 euro. Prima deal voor een prima tank!
Kopen, kopen, kopen!
Hele leuke tank. Niet om credits mee te verdienen maar wel erg leuk spelen. Je kan de kleinste bosjes gebruiken als camo en vaak rond rijden zonder gespot te worden. 1 van mijn favo light tanksElPaco schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:57:
[Afbeelding]
ELC Even 90 en 14 dagen prem voor minder dan 23 euro. Prima deal voor een prima tank!
Kopen, kopen, kopen!
Toen ik de ELC als rental had, speelde ik hem met stille uitlaat in het verkenningsslot, en daarnaast optiek en bounty-ventilatie. Omdat ik wél credits wilde verdienen speelde ik hem zonder food en directivesElPaco schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:45:
Vents, camonet, optics, food, camo crew, bia en camo directive. Dan zit ik op 48.8%/58.8% afhankelijk van of ik rij of niet.
Effectief kan je dan op 185 meter van een tank stil staan (zonder bosje) en als hij minder dan 450 meter viewrange heeft ziet hij je niet.
[ Voor 39% gewijzigd door Sircuri op 26-04-2021 10:44 ]
Signature van nature
Prima deal?? Op mijn freebee account werd hij vorig jaar aangeboden voor 9,nogwat euro netto! (had 1 of andere extra bundel korting omdat ik hem ook als rental had)ElPaco schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:57:
[Afbeelding]
Kopen, kopen, kopen!
Tja, ik had Prime video toch al vanwege een aantal series en omdat ik daar vaak dingen (via .de) bestelde. Kun je overigens geen gratis maand proef meer nemen en dan (na het koppelen van je prime/Twitch account aan je WoT account) met terugwerkende kracht alle drops tot nu toe binnenharken?Cheezus schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:19:
Amazon prime rewards is natuurlijk niet helemaal FreebeeVerder wel met je eens, met een gewoon account kun je snel genoeg de leuke tanks grinden en spelen. Als je continue een premium load-out wil (food, gold rounds etc) zal het wel lastig worden maar gelukkig heb je dat op de meeste tanks ook niet nodig om nuttige potjes te spelen.
Vorig jaar had je nog de Tank-rewards voor gratis premium tier 6/7 tankjes, jammer dat ze daar mee zijn gestopt..
9 is wel heel weinig voor een tier 8 prem, 22 met 14 dagen prem is een nette prijs voor een tier 8. Hij maakt prima credits hoor, 1,5x wat techtree tanks doen._Anvil_ schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:52:
[...]
Prima deal?? Op mijn freebee account werd hij vorig jaar aangeboden voor 9,nogwat euro netto! (had 1 of andere extra bundel korting omdat ik hem ook als rental had)
Inderdaad een leuke tank, maar aangezien het toch geen credit maker is kun je beter een vergelijkbare techtree tank rijden toch? (echt heel uniek is hij toch niet, behalve de grote clip en lage alpha?)
Ai, te snel gelezen. Was in de war met de tier 7 AMX 13 57. Die is namelijk *wel* leuk om te spelenElPaco schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:58:
[...]
9 is wel heel weinig voor een tier 8 prem, 22 met 14 dagen prem is een nette prijs voor een tier 8. Hij maakt prima credits hoor, 1,5x wat techtree tanks doen.
13 57 is gaaf ja, echt top tank. De ELC is vooral leuk als je een goede crew hebt inderdaad, het is in die zin geen goede crew trainer._Anvil_ schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:10:
[...]
Ai, te snel gelezen. Was in de war met de tier 7 AMX 13 57. Die is namelijk *wel* leuk om te spelen
De tier 8 Even elc heb ik ook pas als rental gehad, met een kale 100% crew zonder goede equipment oid. (heb geen Fransen op mn freebee account, behalve die m10 reward tier 5) .. dat was dus 10 rental potjes dood gaan zonder noemenswaardige dmg, ding was vervloekt en ik ging er ook steeds slechter mee spelen. sluggish movement, pende niks etc. Zal redelijk tegen full tilt aan bij potje 10... slechtste tank die ik ooit speelde voor mn gevoel, al lag het ook aan mijn eigen bot/tilt spel en bad luck
Ik heb later het recente filmpje van QB gezien met tig skill crew en bounty equipment ge min-maxed op cammo, mijn ervaring in mijn kale rental was heel anders
[ Voor 18% gewijzigd door Roozzz op 26-04-2021 21:17 ]
If you can see, look. If you can look, observe
Gebruik je mods of alleen het standaard spel?Roozzz schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:15:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat de map Paris niet wilt laden. Ik blijf gewoon eindeloos naar het laadscherm kijken, totdat iedereen dood is denk ik; of de server bedacht heeft dat het niet gaat werken... Best bijzonder gezien de teamlijst wel lijkt te updaten om de paar minuten. Dus dat je andere teamgenoten krijgt. Iemand anders ook issues? Tips?
Alle andere maps doen het probleemloos
-edit-
Oh en de garage is fucked up als ik na een tijdje daar terugkom. Reboot lost dit op. (Niet tijdens het laadscherm trouwens, dat laadt vrolijk verder ondanks alt F4 etc).
Helemaal standaard. Dus een dwarse mod zal het niet zijn.Cheezus schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:26:
[...]
Gebruik je mods of alleen het standaard spel?
Heb je al een Integrity Check gedaan?Roozzz schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:15:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat de map Paris niet wilt laden. Ik blijf gewoon eindeloos naar het laadscherm kijken, totdat iedereen dood is denk ik; of de server bedacht heeft dat het niet gaat werken... Best bijzonder gezien de teamlijst wel lijkt te updaten om de paar minuten. Dus dat je andere teamgenoten krijgt. Iemand anders ook issues? Tips?
Alle andere maps doen het probleemloos
-edit-
Oh en de garage is fucked up als ik na een tijdje daar terugkom. Reboot lost dit op. (Niet tijdens het laadscherm trouwens, dat laadt vrolijk verder ondanks alt F4 etc).
Goede tip! Ik wist niet eens dat het bestond. Hij heeft in ieder geval een update gedaan en een tijd staan ratelen. Nu hopen dat het resultaat heeft gehad, het is alleen wat lastig testen
Ben benieuwd! Heeft bij mij al vaak een oplossing geboden. Gebruik zelf ook geen mods en kom soms de meeste gekke dingen tegen.Roozzz schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:03:
[...]
Goede tip! Ik wist niet eens dat het bestond. Hij heeft in ieder geval een update gedaan en een tijd staan ratelen. Nu hopen dat het resultaat heeft gehad, het is alleen wat lastig testen
Signature van nature
Maar 70 euro, wat een koopje! En de 'Minimaus' in een bundel van slechts 90 euro. Dat zijn idd echt wel "lucrative discounts", zoals ze het zelf noemenNemean schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:33:
Zo, WarGaming heeft besloten om de Type59 terug in de premium shop te plaatsen. De volgende cashgrab!![]()
https://eu.wargaming.net/shop/wot/main/ig_13/
De komende weken dus geen lage tiers meer spelenCheezus schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:38:
En de fanatieke sealclubber kan voor slecht 90 euro eigenaar worden van een (tier 2) Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
Vergeleken met een Type 59 die destijds voor €1500 geveild is op Ebay is dat best wel een leuke discount ja.Koolaert schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:40:
[...]
Maar 70 euro, wat een koopje! En de 'Minimaus' in een bundel van slechts 90 euro. Dat zijn idd echt wel "lucrative discounts", zoals ze het zelf noemen
Die voelen zich best genaaid ja. En dan die sukkels die met een gouden rondrijden voor 100 EUR toendertijd meen ik. Ik moet altijd grinniken als ik die zie rijden. Maar ja, die betalen wel de free-to-play game voor de rest.User schreef op donderdag 29 april 2021 @ 15:04:
[...]
Vergeleken met een Type 59 die destijds voor €1500 geveild is op Ebay is dat best wel een leuke discount ja.
Ohja vertel, hoe rijdt die?User schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:30:
Inderdaad, sukkels zijn het!
[ Voor 16% gewijzigd door _Anvil_ op 01-05-2021 08:33 ]
Goede vragen, dit zou ik ook graag willen weten. 9 tokens ga ik waarschijnlijk ook niet halen namelijk._Anvil_ schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:17:
Nu de zomer en versoepelingen er aankomen, verwacht ik niet genoeg WoT te spelen om 9 battlepass tokens te verdienen. Mijn doel van 8k bonds en een gratis tier 8 Patriot is bereikt, dus ik vraag me af wat ik met die tokens kan..
[...]
Volgensmij komen er nog 2 seizoenen aan. Ik heb daar iig diverse youtubers/streamers over horen praten._Anvil_ schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:17:
Nu de zomer en versoepelingen er aankomen, verwacht ik niet genoeg WoT te spelen om 9 battlepass tokens te verdienen. Mijn doel van 8k bonds en een gratis tier 8 Patriot is bereikt, dus ik vraag me af wat ik met die tokens kan..
"After the end of Season 4, the Tokens that you have earned will not be lost. They will be accumulated throughout the year, and you can spend them in upcoming Seasons of Battle Pass. When the "Items for Tokens" section is closed, all unspent Tokens will be converted to bonds at the rate of 1:100."
Ja, lekker helder Engels weer Wargaming... wat is het nou? Blijven de tokens bewaard voor een volgend seizoen (in 2022 dan?), of verlies je ze in december? (100 bonds per stuk is natuurlijk een lachertje, een tank van 9 tokens zou dan slechts 900 bonds waard zijn..)
EDIT: Of propt Wargaming nog 2 van die seasons in hetzelfde jaar? Terwijl de 1e pas in juni eindigt? Bizar hoe vaag de communicatie en de woordkeuze is.. Ik lees ook op de fora dat je in 2020 6k bonds kon verdienen per season? WTF? (ik heb 2,5 jaar niet of nauwelijks gespeeld, heb dat allemaal niet mee gekregen dus)
Dat zou geinig zijn, dan kan ik alsnog een tier 9 met gratis repairkits aan mijn freebee account toevoegen. Die char future lijkt op papier erg leuk, clip van 390 alpha shells..SurfBoy schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 09:23:
[...]
Volgensmij komen er nog 2 seizoenen aan. Ik heb daar iig diverse youtubers/streamers over horen praten.
[ Voor 99% gewijzigd door SurfBoy op 03-05-2021 09:12 ]
"600+ war machines uit WOII" Dat is toch even schrikken voor de historic sim/wargamer spelers die dit vervolgens installeren en een Is2-II dubbeloops en een O-Ho fantasie landship zien rijdenNemean schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:01:
De reviews op Steam omtrent World of Tanks zijn ook lovend. Blijkt dat je je bestaande account niet kunt gebruiken om in te loggen.![]()
https://store.steampowered.com/app/1407200/World_of_Tanks/
mits een beetje aanpassen kan dat dus wel :-), maar idd niet out-of-the-box vooralsnogNemean schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:01:
De reviews op Steam omtrent World of Tanks zijn ook lovend. Blijkt dat je je bestaande account niet kunt gebruiken om in te loggen.![]()
https://store.steampowered.com/app/1407200/World_of_Tanks/
[ Voor 77% gewijzigd door Yoshi op 03-05-2021 18:59 ]
klopt ook :-). Ik weet ook niet goed wat ze er überhaupt mee wouden bereiken tbh. Die recensies komen hun wel RNG-gewijs terug in hun gezicht :-)Vorst8 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:46:
Kan nog makelijker, gewoon als een non-steam game toevoegen, dan wordt de WG-lancher gewoon genegeeerd
[ Voor 22% gewijzigd door Yoshi op 03-05-2021 20:08 ]
Shooting at Russian tanks .shell appears to hit the ground in front of me, showering debris and not hitting the tank. Could be the Russian cloak of dispersion © ClausKellerman.white modder schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:51:
[...]
klopt ook :-). Ik weet ook niet goed wat ze er überhaupt mee wouden bereiken tbh. Die recensies komen hun wel RNG-gewijs terug in hun gezicht :-)
Nickname KasPlantje.
Ik heb best veel geprobeerd maar de conclusie was uiteindelijk dat dit de beste optie was. Het is geen snapshot koning en dat gaat het ook niet echt worden. Die gun doet kan hele rare dingen doen als je beweegt en schiet. Dus de built was eigenlijk gefocust op 1 damage en 2 spotting. Ik heb in de laatste sessie 1 tier x game gehad zonder lights dat leverde me 3600 spotting op in lakeville puur omdat ik aan het meer in een bosje ging staan en met 500m vieuwrange een hoop spotting damage binnen harkte. Dat is dan wel weer lekker en die combo maakt deze tank fijn. je kunt meer dan goed voor jezelf spotten en als je niet hoeft te schieten hoef je ook niet te laten weten waar je bent en haal je toch wat damage binnen.Cheezus schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:13:
Nice, heb je ook andere equipment geprobeerd? Ik heb nu IRM en GLD erop gezet om de gun handling iets te verbeteren maar het is nog niet echt een snapshot koning geworden
Nickname KasPlantje.
Premiums met 0 battles heb ik ook niet, maar heb wel premiums die ik al jaren niet meer heb aangeraakt.Cheezus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:28:
Haha waarom dan.. Grote verzameldrang? Ik heb alleen tanks die ik leuk vind om te spelen, koop geen premium tanks en de rest heb ik 0 behoefte aan om te kopen/grinden..
Tja ik vraag het me ook af, sinds 2011 bezig met de wot onzin en al veel geld aan uitgegeven. Probeer me in te houden maar gaat vaak mis pff. Ik praat het goed met hobby mag geld kosten uhuuuCheezus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:28:
Haha waarom dan.. Grote verzameldrang? Ik heb alleen tanks die ik leuk vind om te spelen, koop geen premium tanks en de rest heb ik 0 behoefte aan om te kopen/grinden..
Ja dat is voor mij de enigste reden dat ik het spel nog speel, elke drie maand maak ik twee nieuwe accounts aan en binnen 1000 games heb ik er weer twee premium tanks bijCheezus schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:28:
Ontkoppel je betaal opties en stop er gewoon mee, nog meer geld uitgeven is toch zinloos als je al zoveel gebruikte premium tanks hebt?FSXnoob schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:47:
[...]
Tja ik vraag het me ook af, sinds 2011 bezig met de wot onzin en al veel geld aan uitgegeven. Probeer me in te houden maar gaat vaak mis pff. Ik praat het goed met hobby mag geld kosten uhuuu
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq