[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 63 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:32
Gixxer27 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:36:
[...]

Ik ben dus niet de enige die dit gevoel heeft gelukkig begon al aan mijzelf te twijfelen, zo had ik gister een schot op een tank waar de shell dwars door heen ging zonder dmg maar hij knalt hem vervolgens wel bij mij erin.

En RNG tja wat kan je er van zeggen gister met mijn KV-2 een potje en raakte niets zelfs niet op korte afstand en afgelopen weekend was alles ook maar raak met die tank dus tja wat doe je eraan :+
Heerlijk toch? Ik zie al 2 dagen lang mijn shells van mijn T30 net voor de tegenstander de grond raken. Arty met meer afwijking dan normaal waardoor ik niets anders doe dan een critical zonder damage. Heerlijk frustrerend.
De enige tank die nog een beetje werkt is de IS-4 en dat terwijl die lang gewoon niet werkte voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:46
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/to-the-stars

https://tothestars.worldoftanks.eu/en/prizes

1 day premium voor tokens volgens mij tot maximaal 6 dagen, maar je moet hem wel even aanklikken voor 21 april. Het lijkt een beetje op de tankrewards website. Daarnaast wat gebruikelijke andere rewards zoals stickers camo en boosters. En als laatste Yuri Gagarin commander met BIA en 100% first skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Zag het idd, missien zijn zeker niet onhaalbaar dus een prima commander er bij :)

Vraag me wel af wat er overeind blijft van al die "speciale" commanders mocht de wijziging in crew doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 17:18
Daar zit je dan als casual gamer.
Lekker die punten te sprokkelen van de battle pass. Nog 3 punten voor de current stage. En wat is de reward? Een dagje premium.....hmmm....
Als ik NU een potje win, start die premium dag meteen, en veel tijd heb ik niet vandaag. Dan maar niet meer spelen en die punten pas pakken als ik er wel tijd voor heb? :X :?
Keuzes keuzes :*)

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
TheOmen schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:40:
Daar zit je dan als casual gamer.
Lekker die punten te sprokkelen van de battle pass. Nog 3 punten voor de current stage. En wat is de reward? Een dagje premium.....hmmm....
Als ik NU een potje win, start die premium dag meteen, en veel tijd heb ik niet vandaag. Dan maar niet meer spelen en die punten pas pakken als ik er wel tijd voor heb? :X :?
Keuzes keuzes :*)
in deze zou ik idd morgen vroeg de pc aan slingeren en die laatste punten pakken, zo kijk ik er ook naar op t moment, heb ook geen premium meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Artemiev
Volgende event komt er gelijk achteraan.

https://worldoftanks.eu/e...al-news/eu-10th-birthday/

10 Dagen daily rewards als je 1 potje speelt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6aTfoYS7aNgOoRvTVN9rFDC9TJA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yk76h5rkyIEGx2lZQGfU2irJ.png?f=fotoalbum_large

Kortingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZvKPqTbG5QBBLjmYsXgldcl1Jo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vFG9FFzRFrzqLCDDSj04hP9P.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Artemiev schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:28:
Volgende event komt er gelijk achteraan.

https://worldoftanks.eu/e...al-news/eu-10th-birthday/

10 Dagen daily rewards als je 1 potje speelt:
[Afbeelding]

Kortingen:
[Afbeelding]
Gelukkig weer wat garage slots, zodat ik de overige 148 vrije slots niet hoef te gebruiken. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Artemiev
Nemean schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:37:
[...]

Gelukkig weer wat garage slots, zodat ik de overige 148 vrije slots niet hoef te gebruiken. :D
en de 193 boosters +50% voor 1 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
garageslots heb ik niet echt over op het moment dus die zijn welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

douwe.nl schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:31:
garageslots heb ik niet echt over op het moment dus die zijn welkom :)
Was ook een lichte sarcasme ;-)

Ach de consumables kunnen weer in de verkoop, levert weer wat credits op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Hmm, nieuwe Tsjechische tier 8 heavy tank incoming...

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/thearmoredpatrol.com/wp-content/uploads/2021/04/asdmj-scaled.jpg

De race voor meer alpha gaat maar door: 460 alpha en ook nog eens in een 2-clip autolader. En 290mm penetratie op premium shells. Als er had gestaan dat dit de nieuwe tier 9 tank was had ik het ook geloofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 12:27
Koolaert schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:45:
Hmm, nieuwe Tsjechische tier 8 heavy tank incoming...

[Afbeelding]

De race voor meer alpha gaat maar door: 460 alpha en ook nog eens in een 2-clip autolader. En 290mm penetratie op premium shells. Als er had gestaan dat dit de nieuwe tier 9 tank was had ik het ook geloofd...
De volgende premium cash cow die lichtelijk OP is............... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:57
En 640 HE shells met 68mm pen, dan click je dus dingen als een Skorp/Borsig/Su-130PM in 4 seconden weg.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 17:19
ElPaco schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:57:
En 640 HE shells met 68mm pen, dan click je dus dingen als een Skorp/Borsig/Su-130PM in 4 seconden weg.
En zijn we daar rouwig om? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
User schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:04:
[...]
En zijn we daar rouwig om? :+
Absoluut niet, maar het is wel een van de tanks die op gelijke tier het snelste dat soort dingen wegtikt. Een Waffle4 sloop je ook in 4 seconden, dat is vrij ziek.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Nemean schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:37:
[...]

Lol... ik heb er geen 148, maar wel 54 geloof ik :) Dus nee, garage slots heb ik ook niet nodig. Heb niet eens credits om ze allemaal te vullen.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

ElPaco schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:11:
[...]

Absoluut niet, maar het is wel een van de tanks die op gelijke tier het snelste dat soort dingen wegtikt. Een Waffle4 sloop je ook in 4 seconden, dat is vrij ziek.
Bij de introductie van die wafel 4 was dit nooit een issue. Sommige tanks matchen gewoon niet meer met de nieuwe tanks die steeds worden gelanceerd.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:25
Gisteren de kampfpanzer 50t gekocht na het behalen van de tweede divisie in ranked. Heb er nu een paar potjes mee gespeeld. Wat een heerlijke tank. Heb helaas geen bond of bounty equipment, maar wat een heerlijke tank.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik heb net ff 50 garage slots gekocht van het goud van de kerstspecial. Kan ik eindelijk eens alle tanks kopen en in mijn garage hebben. =) Na bijna 10 jaar toch de senior engineer award.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TweakJerommeke schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 07:29:
Ik heb net ff 50 garage slots gekocht van het goud van de kerstspecial. Kan ik eindelijk eens alle tanks kopen en in mijn garage hebben. =) Na bijna 10 jaar toch de senior engineer award.
Netjes! Ik heb altijd een chronisch credit te kort. O.a. de T-22 is daar momenteel de oorzaak van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:57
Nemean schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:10:
[...]

Netjes! Ik heb altijd een chronisch credit te kort. O.a. de T-22 is daar momenteel de oorzaak van.
Ik heb er 40 over... afgelopen jaren kreeg je heel vaak een slot met de maandelijkse tank rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:57:
Bijzonder wel. Ze gaan de hele HE-werking omgooien, omdat er zoveel over geklaagd worden, en vervolgens kom je met een nieuwe tank met forse HE shells. Praten de mensen die werken aan de game en de mensen die nieuwe tanks verzinnen wel eens met elkaar vraag ik me dan af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik heb me toch weer laten verleiden tot de Borat, nu ie weer in de shop staat. Eerste potje krap 1200xp en een top gun, op Himmelsdorf notabene. I like it. Hij doet me denken aan de Cromwell door de mobiliteit en meh gun handling Alleen is ie veel beter in het afstraffen van fouten van de tegenpartij door de 720 dmg in 2 seconden die je kunt doen.

Vreselijk irritant om tegen te spelen, maar heerlijk (so far) om in te spelen. En leuk om Progetto's mee af te kunnen straffen. Normaal word ik afgestraft door Progetto's, vandaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Gaius schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:12:
Ik heb me toch weer laten verleiden tot de Borat, nu ie weer in de shop staat. Eerste potje krap 1200xp en een top gun, op Himmelsdorf notabene. I like it. Hij doet me denken aan de Cromwell door de mobiliteit en meh gun handling Alleen is ie veel beter in het afstraffen van fouten van de tegenpartij door de 720 dmg in 2 seconden die je kunt doen.

Vreselijk irritant om tegen te spelen, maar heerlijk (so far) om in te spelen. En leuk om Progetto's mee af te kunnen straffen. Normaal word ik afgestraft door Progetto's, vandaar. :+
Zelf speel ik hem met zowel vents, V stab en IRM. Daar bovenop heb ik nog food. Qua skills uiteraard ook BiA, snapshot en smooth ride. Op die manier heb je uiteindelijk toch best goede gun handling en kan je ook met enige regelmaat snapshotten. Gaat natuurlijk niet altijd goed, maar soms raak je toch de meest bizarre schoten. Uiteraard helemaal mooi als je bounty/bond equipment kan gebruiken :+

Als je even de tijd hebt is het het zeker waard om deze twee video's te bekijken. Laat heel goed zien hoe overpowered die borat nou is.
YouTube: We play untill we lose. Triple Bourrasque in the platoon in World of...
YouTube: 3x Bourrasque = 100% winrate (not clickbait)@KamilEater @Rysiek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
Gaius schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 13:06:
[...]

Bijzonder wel. Ze gaan de hele HE-werking omgooien, omdat er zoveel over geklaagd worden, en vervolgens kom je met een nieuwe tank met forse HE shells. Praten de mensen die werken aan de game en de mensen die nieuwe tanks verzinnen wel eens met elkaar vraag ik me dan af?
Zo ben ik vanwege de huidige top of the tree bij de t-49 aangekomen en ben erachter dat dat best een leuk tankje is. Los van een full pen voor bijna 1000 damage is het ook handig om gewoon een heavy in z'n face te schieten voor ~400 damage. Kan ik zeker ook niet lang van genieten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Laatst online: 24-09 08:30
Cheezus schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:05:
[...]

Zo ben ik vanwege de huidige top of the tree bij de t-49 aangekomen en ben erachter dat dat best een leuk tankje is. Los van een full pen voor bijna 1000 damage is het ook handig om gewoon een heavy in z'n face te schieten voor ~400 damage. Kan ik zeker ook niet lang van genieten ;(
Was mijn favo fun tank nadat de 10clip Bulldog is vermoord door WG... gewoon naar de hvy corner racen en daar wat heavies voor 300+ derp dmg in hun gezicht blaffen.. jummie. Kv2 on steroids :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Cheezus schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:05:
[...]

doodzonde om de t49 zo te spelen, meestal weinig impact voor het team (geen spotting, hit and run). Met de non-derp gun en voor spotting uitgerust veel waardevoller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
superduper schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:39:
[...]

doodzonde om de t49 zo te spelen, meestal weinig impact voor het team (geen spotting, hit and run). Met de non-derp gun en voor spotting uitgerust veel waardevoller.
Om die reden heb ik toen ook na een tijdje een stuk gunhandling equipment omgeruild voor optics, zo kon ik zowel mensen in het gezicht derpen als spotten. Gezien de high average dmg was de impact toch echt wel heftig. vooral ook als je early game enemy scouts gaat oneshotten :P

Ik weet dat de normale gun betrouwbaarder is op lage termijn, maar zo veel minder leuk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Maar in die opstelling is het bijzonder frustrerend als je de eerste 5 minuten van de game 12 man gespot houdt en na die 5 minuten 82 spotting damage hebt omdat iedereen het vertikt om op je spots te schieten. Scouts zijn alleen leuk in platoon als je ook echt iemand hebt die meeschiet op wat je spot.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
ElPaco schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:00:
[...]

Maar in die opstelling is het bijzonder frustrerend als je de eerste 5 minuten van de game 12 man gespot houdt en na die 5 minuten 82 spotting damage hebt omdat iedereen het vertikt om op je spots te schieten. Scouts zijn alleen leuk in platoon als je ook echt iemand hebt die meeschiet op wat je spot.
Ik heb werkelijk nog nooit 5 minuten lang 12 tanks gespot gehouden met 82 damage. _/-\o_ Na 20 seconden 12 man gespot hebben zonder dat het team iets heeft kunnen doen en dan sterven, dat heb ik wel al vaak gezien :D

[ Voor 13% gewijzigd door Yoshi op 12-04-2021 12:09 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Uiteraard is het overdreven, maar ik heb meer dan eens met een light 3-4 tanks meerdere minuten gespot gehouden en daar helemaal niks voor gekregen. Dan kan je dus beter een light spelen die zelf ook wat kan uitdelen.

En met de derp T49 andere lights slopen is wel heerlijk. Nu zeker met al die Borat tanks die rondrijden.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoshi
ElPaco schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:10:
Uiteraard is het overdreven, maar ik heb meer dan eens met een light 3-4 tanks meerdere minuten gespot gehouden en daar helemaal niks voor gekregen. Dan kan je dus beter een light spelen die zelf ook wat kan uitdelen.

En met de derp T49 andere lights slopen is wel heerlijk. Nu zeker met al die Borat tanks die rondrijden.
leuk is het idd wel :-). en je hebt tenminste een beetje uitdaging itt bepaalde wheeled vehicles :p ;) Het was gewoon een comment in de zijlijn hoor :-), ik vond die derp gun te frustrerend en heb er toen de andere opgezet. Best wel een leuke light alleszins.

[ Voor 12% gewijzigd door Yoshi op 12-04-2021 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Precies de reden dat ik altijd arty invite voor platoon. vaak willen ze wel meewerken dan. andersom ook btw, als arty altijd een light inviten (en vaak hebben ze nergens zin in en verlies ik jammerlijk)

Nu met de franse arty bezig, bijna bij de T6 want anders doet het niks voor de levels.. Zag geen progressie naar Excalibur.

[ Voor 10% gewijzigd door douwe.nl op 12-04-2021 12:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
[...]

De gewone gun vond ik vrij nutteloos, dan heb ik liever de russische mét armor of de franse met autoloader.. de derp is het enige wat de t-49 uniek maakt. En wees maar niet bang, ik gebruik hem echt niet om met heavies te brawlen maar gewoon zoveel mogelijk te spotten en pas end-game eenzame tankjes te derpen.
Maar het is dan soms wel handig dat het gewoon kán.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Artemiev
oehhh e-25 weer te koop.. :D

oh alleen in bundle voor 50 of 80 euro ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Hopelijk blijft het aantal van die krengen dan een beetje beperkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Cheezus schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:40:
Hopelijk blijft het aantal van die krengen dan een beetje beperkt..
Reken maar dat er de komende dagen een hoop meer van die krengen rond rijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:57
Het is gewoon echt niet leuk meer met al die bourrasque's. In groep van 3 rijden ze rond en schieten alles af wat ze zien. Zijn net EBR's met betere gun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrZ1pE3Dhh7upXn4SyeUkfdhZF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sE4mGMD8hu1Y9LrQNpEIxUCQ.jpg?f=fotoalbum_large

Toch een leuke en snelle manier om wat battle pass points te farmen, dat Steel hunter zo :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiPUFBO2E-8viSvRVWZ-V6_a84I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0aGhsRhjpPs4g8nmao7l3o3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door _Anvil_ op 12-04-2021 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:30
ElPaco schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:00:
[...]

Ik heb een poging gewaagd om drie marks op mijn HWK te halen en dit is juist het grootste probleem. Het feit dat als je alleen voor spotting speelt dit soort dingen echt veel te vaak voorkomen. Als het dan wel werkt dan loopt de spotting ook onwijs snel op.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
GerGio schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:31:
[...]

Ik heb een poging gewaagd om drie marks op mijn HWK te halen en dit is juist het grootste probleem. Het feit dat als je alleen voor spotting speelt dit soort dingen echt veel te vaak voorkomen. Als het dan wel werkt dan loopt de spotting ook onwijs snel op.
Marks halen met een light is dan ook makkelijker als er 2 man met TD/Arty meeschieten. En weten wanneer je uit je spotbosje tevoorschijn moet komen om de rest af te maken is handig :P

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
ElPaco schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:50:
[...]

Marks halen met een light is dan ook makkelijker als er 2 man met TD/Arty meeschieten. En weten wanneer je uit je spotbosje tevoorschijn moet komen om de rest af te maken is handig :P
Nou je ziet me wel verschijnen Gijs

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hadden het hierboven over de T49 derp, maar zie net een filmpje waar Skill hem op de tier 10 zet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
@_Anvil_ je gaat hard door de levels heen zeg, ik hang op 30 :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
douwe.nl schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:30:
@_Anvil_ je gaat hard door de levels heen zeg, ik hang op 30 :P
Steel hunter geeft echt een boost, zie plaatjes 2 postings terug. Als thuiswerker is het daarnaast vrij makkelijk vroeg in de ochtend met een bakkie koffie even een paar potjes te spelen voor die missies. Zo heb ik regelmatig "7 critical hits in a battle" bijvoorbeeld, dat is welgeteld 1 potje KV2 en de punten zijn binnen 8) Verder gebruik ik bij tijdrovende missies direct de reroll optie, efficientie voor alles :)

Het begint nu wel langzamer te gaan, omdat veel van de tanks die ik speel (heb er niet zo veel op mn freebee account) al aan de max zitten voor de reguliere BP points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Met Steelhunter gaat het weer lekker snel in de BP zit inmiddels op rank 67 en vlieg door de lvls heen, vooral lekker om al die extra credits ed. op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
_Anvil_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:41:
[...]

Steel hunter geeft echt een boost, zie plaatjes 2 postings terug. Als thuiswerker is het daarnaast vrij makkelijk vroeg in de ochtend met een bakkie koffie even een paar potjes te spelen voor die missies. Zo heb ik regelmatig "7 critical hits in a battle" bijvoorbeeld, dat is welgeteld 1 potje KV2 en de punten zijn binnen 8) Verder gebruik ik bij tijdrovende missies direct de reroll optie, efficientie voor alles :)

Het begint nu wel langzamer te gaan, omdat veel van de tanks die ik speel (heb er niet zo veel op mn freebee account) al aan de max zitten voor de reguliere BP points.
klopt idd, moet ik meer spelen. Reroll nog nooit gedaan, zit niet in mijn systeem geloof ik. vanmiddag ben ik om 1415 thuis ongeveer. kan ik weer even spelen en vanavond weer plannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik blijf wel gewoon m'n normale potjes spelen. Heb steelhunter nooit voor m'n plezier gespeeld. Het is te random waar alles gespawned wordt. Heb vaak genoeg gehad dat er geen enkele spawn was voor shells/equipment in de buurt van mij. Succes met upgraden in het begin dan.

Ben nu volgensmij rond de level 48, dus dat gaat ook wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik speel Steelhunter ook niet. Echt een saaie modus. Verheug me weer op Frontline.
Ik zit nu op 58 geloof ik. Dus gaat redelijk rap inderdaad.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
SurfBoy schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:13:
Ik blijf wel gewoon m'n normale potjes spelen. Heb steelhunter nooit voor m'n plezier gespeeld. Het is te random waar alles gespawned wordt. Heb vaak genoeg gehad dat er geen enkele spawn was voor shells/equipment in de buurt van mij. Succes met upgraden in het begin dan.

Ben nu volgensmij rond de level 48, dus dat gaat ook wel redelijk.
Speel Steelhunter eigenlijk alleen voor de 2 missie's die punten voor je BP geven vind het verder niet leuk genoeg om lang te spelen.

Ben naar de obj705A aan het grinden maar die IS-M is wel ff een stap omlaag las je van de IS komt is mijn gevoel zeker als je nog niet de top turret erop hebt, maar nog even volhouden en dan is de t9 binnen.

Zit te denken om AE Phase 1 of die Char futur te halen voor tokens, iemand hier nog een suggestie welke van de 2?

[ Voor 6% gewijzigd door Gixxer27 op 13-04-2021 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Zou nu voor char future gaan. Heb de AE Phase gehad, maar kon daar zelf persoonlijk helemaal niets mee. Tank is een pakje boter. Maar ik ben dan ook geen ster-speler en vind dat soort tanks moeilijk spelen. Ik verwacht dat ik met die Futur wel kan meekomen :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Gixxer27 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:17:
[...]

Speel Steelhunter eigenlijk alleen voor de 2 missie's die punten voor je BP geven vind het verder niet leuk genoeg om lang te spelen.

Ben naar de obj705A aan het grinden maar die IS-M is wel ff een stap omlaag las je van de IS komt is mijn gevoel zeker als je nog niet de top turret erop hebt, maar nog even volhouden en dan is de t9 binnen.

Zit te denken om AE Phase 1 of die Char futur te halen voor tokens, iemand hier nog een suggestie welke van de 2?
Het is afhankelijk van je niveau. De AE Phase 1 is makkelijk te spelen. Super hoge pen en best goede turret armor. Eigenlijk het enige plekje die makkelijk gepenned kan worden is je viewport, maar die is erg smal en kan ook best trollen. Ga op plekken hull down staan en je hebt zeker leuke potjes. M'n record erin is atm 6.3k damage. De Char Futur is lastiger om te spelen door de auto loader. Mensen krijgen dan al snel last van het auto loader syndroom om maar hun hele magazijn te legen. Daarnaast is de inner clip reload time 4 seconde waardoor je dan erg lang open bent voor vuur van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
SurfBoy schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:28:
[...]

Het is afhankelijk van je niveau. De AE Phase 1 is makkelijk te spelen. Super hoge pen en best goede turret armor. Eigenlijk het enige plekje die makkelijk gepenned kan worden is je viewport, maar die is erg smal en kan ook best trollen. Ga op plekken hull down staan en je hebt zeker leuke potjes. M'n record erin is atm 6.3k damage. De Char Futur is lastiger om te spelen door de auto loader. Mensen krijgen dan al snel last van het auto loader syndroom om maar hun hele magazijn te legen. Daarnaast is de inner clip reload time 4 seconde waardoor je dan erg lang open bent voor vuur van anderen.
Ben wel een beetje gewend aan auto loaders heb de tvp50/51 en ben de franse light tank lijn aan het grinden, maar speel ook heel graag heavy tanks...........keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Gixxer27 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:46:
[...]

Ben wel een beetje gewend aan auto loaders heb de tvp50/51 en ben de franse light tank lijn aan het grinden, maar speel ook heel graag heavy tanks...........keuzes keuzes
Met beide tanks zal je dan waarschijnlijk wel plezier hebben. Zit zelf meer met de vraag of ik nu de char futur ga kopen of dat ik gewoon door blijf grinden voor de kunze panzer, lijkt me ook wel een leuke tank, maar heel tricky om te spelen. Ik hou opzich wel van een extra uitdaging. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
SurfBoy schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:15:
[...]

Met beide tanks zal je dan waarschijnlijk wel plezier hebben. Zit zelf meer met de vraag of ik nu de char futur ga kopen of dat ik gewoon door blijf grinden voor de kunze panzer, lijkt me ook wel een leuke tank, maar heel tricky om te spelen. Ik hou opzich wel van een extra uitdaging. >:)
Weet niet goed wat ik van die kunze panzer moet denken ben ook naar de zweedse meds aan het grinden en die hebben ook die speciale suspensie en die t10 heeft een veel lager profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Vergis je niet hoor. Die Udes 14 5 is een heel andere tank dan zijn T10 broertje. Udes 14 5 speel ik de sterren van de hemel (2e MOE en 3e onderweg) en die T10 gaat beroerd.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Moet eerst de T8 nog unlocken en halen, ik heb net de Leo de laaste upgrade gehaald voor ik naar de Udes 14 5 kan, maar heb een beetje wisselende potjes met die Leo.
Ook heb ik beide gun opties geprobeerd en ben maar de 10cm blijven gebruiken maar weet niet waarom maar is niet helemaal mijn beste med tank terwijl ik die STRV 74 wel lekker kon spelen, maar dit zal wel aan mij liggen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:41:
[...]
Als thuiswerker is het daarnaast vrij makkelijk vroeg in de ochtend met een bakkie koffie even een paar potjes te spelen voor die missies. Zo heb ik regelmatig "7 critical hits in a battle" bijvoorbeeld, dat is welgeteld 1 potje KV2 en de punten zijn binnen 8) Verder gebruik ik bij tijdrovende missies direct de reroll optie, efficientie voor alles :)
Ik let ook op de haalbaarheid van die missies. Missies waarbij je meerdere battles mag spelen hebben wel de voorkeur. Tenzij het iets is als win 4 battles. Immers, winnen is geen probleem, tot je die missie krijgt. Dan heb je ineens 30 battles nodig. :+

Missies als damage XX enemy tanks waarbij je zoveel battles mag pakken als je nodig hebt speelt ook een stuk ontspannender vind ik dan dat het perse in 1 potje moet gebeuren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Gisteren steel hunter maar opgepakt, met de daily missions 3 levels er bij, dat schiet op. Zie wel dat bij steelhunter het vaak gewoon uitloopt op neus op neus shots traden tot er een dood is... heel leuk vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Gixxer27 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:18:
[...]

Weet niet goed wat ik van die kunze panzer moet denken ben ook naar de zweedse meds aan het grinden en die hebben ook die speciale suspensie en die t10 heeft een veel lager profiel.
Je kunt ook nog kijken naar de STB-1 die heeft in feite hetzelfde. Maar voor alle drie geld hetzelfde. Arty vind je onwijs aardig dus kijk daarmee uit.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
GerGio schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:45:
[...]

Je kunt ook nog kijken naar de STB-1 die heeft in feite hetzelfde. Maar voor alle drie geld hetzelfde. Arty vind je onwijs aardig dus kijk daarmee uit.
Arty vind iedereen aardig zeg maar, k*t class dat ze die helemaal kapot nerfen binnenkort, telt tot 10 zo dat is er ook weer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Gixxer27 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:40:
[...]

Arty vind iedereen aardig zeg maar, k*t class dat ze die helemaal kapot nerfen binnenkort, telt tot 10 zo dat is er ook weer uit :P
True, maar zeker de Zweedse meds, die vangen per schot rond de 600 ipv rond de 400 damage. Viel me ook op toen ik naar de UDES 15/16 aan het grinden was.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoshi
Gixxer27 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:40:
[...]

als ze al gewoon zouden beperken tot 1 per team zou dat al heel wat schelen denk ik. oh en die franse prut arty eruit halen. (leRommel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
ElPaco schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:43:
[...]

True, maar zeker de Zweedse meds, die vangen per schot rond de 600 ipv rond de 400 damage. Viel me ook op toen ik naar de UDES 15/16 aan het grinden was.
white modder schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:45:
[...]

als ze al gewoon zouden beperken tot 1 per team zou dat al heel wat schelen denk ik. oh en die franse prut arty eruit halen. (leRommel)
Ja die Zweedse tanks hebben niet heel veel armor nee, had dat ook al gemerkt met die Udes03 daar overmatched iedereen met een 61mm gun of hoger (alles dus t8 en hoger) en dan doet arty idd auw.

Ja die Lefefefefefefe is een schijt hok met ook nog eens een view range die groter is dan allen light tanks die hij tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:46
Gixxer27 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:49:
[...]

[...]

Ja die Zweedse tanks hebben niet heel veel armor nee, had dat ook al gemerkt met die Udes03 daar overmatched iedereen met een 61mm gun of hoger (alles dus t8 en hoger) en dan doet arty idd auw.

Ja die Lefefefefefefe is een schijt hok met ook nog eens een view range die groter is dan allen light tanks die hij tegenkomt.
LEFEFEFEF is love >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Alleen jammer dat de leffe geen grote splash radius heeft >:) Met 8 seconde reload is dat ding wel brutal inderdaad. Toevallig gisteren een YT filmpje gezien met een Leffe die dus al in de eerste 10 seconde een kil had door direct een blind fire te doen op de enemy cap :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Sircuri schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:55:
Alleen jammer dat de leffe geen grote splash radius heeft >:) Met 8 seconde reload is dat ding wel brutal inderdaad. Toevallig gisteren een YT filmpje gezien met een Leffe die dus al in de eerste 10 seconde een kil had door direct een blind fire te doen op de enemy cap :)
Heat spammen in de LEFEFE :) zo fijn. ik heb altijd 2 heat in de reserver. Leuke suprise als Ambush :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yoshi
crusader1983 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:57:
[...]

Heat spammen in de LEFEFE :) zo fijn. ik heb altijd 2 heat in de reserver. Leuke suprise als Ambush :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ljzk9gpgV575u4Sy1gJ5XByjZZ0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/W0U7y7JMTOq8WqMvplcRqcfZ.png?f=fotoalbum_medium
;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
:+ O-) O-) O-) O-) O-)

gelukkig speel ik speel ik nog veel mediums :) type 59 etc :)

Valt nog mee heur :)

Wot stats

[ Voor 9% gewijzigd door crusader1983 op 14-04-2021 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Zoooo bijna bij level 100, met 9 tokens. Dan de moeilijke keuzes van shoppen of door sparen voor de TD hmmm lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Hoezo lastig? Je kan toch gewoon door naar level 150 en dan nog eens nadenken wat je wil :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Sircuri schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:37:
Hoezo lastig? Je kan toch gewoon door naar level 150 en dan nog eens nadenken wat je wil :)
Het zijn dilemma's die me nog net niet wakker houden :+
Naar 150 ga ik sowieso dan heb ik 12 tokens, dan de keus iets voor 9 kopen, die van 12, of meer gold spenderen en 18 shoppen... Geduld verstand en wijsheid is ff lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ah ja. Ik vond die 20 euro het wel waard. Dus ik zal hopelijk op de 18 tokens uitkomen. Maar weet niet of ik de Kunzer panzer wil hebben. Dus wellicht straks tokens over...

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
FSXnoob schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:31:
Zoooo bijna bij level 100, met 9 tokens. Dan de moeilijke keuzes van shoppen of door sparen voor de TD hmmm lastig.
Ik heb zelf geen moment getwijfeld en ben voor de ae phase I gegaan :-), maar ik kan me voorstellen dat de keuze niet voor iedereen voor de hand liggend is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik twijfel tussen de AE en de Char Futur, lastig, lastig.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
ElPaco schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:27:
Ik twijfel tussen de AE en de Char Futur, lastig, lastig.
Denk dat het van je speelstijl afhangt, ik heb een voorliefde voor de meeste US tanks en dan sluit de AE daar wel bij aan :-)
https://wotlabs.net/eu/player/thorbe86

De char is ongetwijfeld een leuke tank, maar ligt me nets iets minder (of dat gevoel heb ik). Ik buit graag hull down posities uit :-)

[ Voor 17% gewijzigd door Yoshi op 14-04-2021 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Maar je kan toch ook 2 halen, van 9 tokens als ik 18 heb? of is er een restrictie max 1 tank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik denk dat ik voor de char zou gaan, vind hull down ingraven juist niet echt leuk. maar eerst die 9 tokens maar eens halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik weet niet of je er 2 kan halen, ben nu level 54 ofzo, eerst maar eens die 150 zien te halen ;)

Franse light tanks en meds liggen me wel. Als ik lekker hull down wil gaan staan kan ik ook de (super) conq pakken. Aan de andere kant is die gratis repairkit en die dubbele tracks ook wel grappig.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
ElPaco schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:02:
Ik weet niet of je er 2 kan halen, ben nu level 54 ofzo, eerst maar eens die 150 zien te halen ;)

Franse light tanks en meds liggen me wel. Als ik lekker hull down wil gaan staan kan ik ook de (super) conq pakken. Aan de andere kant is die gratis repairkit en die dubbele tracks ook wel grappig.
ja is een leuk ding om met rond te rijden, + 5 procent bonus t.o.v. de 10 % extra repair speed van de normale large repair kit. perma tracken is moeilijk dan :-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

TTLCrazy

Listen to Frankie

Hoeveel levels moet je eigenlijk halen om 9 tokens te verdienen ? (zonder er goud in te steken)

hmm, 150 zo te zien, eens kijken of ik dat haal voor dat het event over is.

[ Voor 29% gewijzigd door TTLCrazy op 14-04-2021 15:14 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
TTLCrazy schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:09:
Hoeveel levels moet je eigenlijk halen om 9 tokens te verdienen ? (zonder er goud in te steken)

hmm, 150 zo te zien, eens kijken of ik dat haal voor dat het event over is.
idd 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
En dan moet je ook de Improved BP hebben anders ga je niet aan de 18 tokens komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Gixxer27 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:20:
En dan moet je ook de Improved BP hebben anders ga je niet aan de 18 tokens komen.
Ik vind 9 tokens genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 07:56
white modder schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:26:
[...]

Ik heb zelf geen moment getwijfeld en ben voor de ae phase I gegaan :-), maar ik kan me voorstellen dat de keuze niet voor iedereen voor de hand liggend is :p.
Ik ben zelf ook gegaan voor de AE.
Nou ben ik niet de beste speler maar schop toch aardig kont met de AE. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Ik ga ook voor die AE, ik heb al div autoloaders en als ik lvl 150 haal, dan haal ik dan wel de char.

[ Voor 6% gewijzigd door Gixxer27 op 14-04-2021 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Maar niemand die 100% kan bevestigen dat je 2 kan halen met 18 tokens?
Dan doe ik wel AE en Charrrr hoef ik niet te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Met die vorige evenementen kon je met je tokens ook 2 van de 3 tanks krijgen. Char, AE en Obj 777 ofzo? De reden dat je er maar 2 kon kiezen, was omdat je niet meer tokens kon verdienen. Dus ik neem aan dat je gewoon tanks kunt kiezen voor die 18 tokens.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
FSXnoob schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:01:
Maar niemand die 100% kan bevestigen dat je 2 kan halen met 18 tokens?
Dan doe ik wel AE en Charrrr hoef ik niet te kiezen
Er zijn 18 tokens te verdienen als je lvl 150 haalt en de improved battle pass hebt dus zou niet weten waarom niet.
Daarvoor kan je die Kunze Panzer halen voor 18 tokens maar als je die niet kiest dan kan je met mijn beperkte wiskunde toch gewoon 2 tanks voor 9 per stuk kopen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Gixxer27 op 15-04-2021 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik zit nu net op lvl 30, zal nog een hele tour worden voor mij om lvl 150 te halen.

Gisteren de Indien Panzer unlocked, is jammer genoeg niet zo mobiel als de VK30.02D, dat is echt een leuk tankje om te spelen. Zo te zien is de Leopard PTA wel weer lekker mobiel en met een hele fijne gun, dus het grinden sowieso wel waard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
douwe.nl schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:14:
Gisteren steel hunter maar opgepakt, met de daily missions 3 levels er bij, dat schiet op. Zie wel dat bij steelhunter het vaak gewoon uitloopt op neus op neus shots traden tot er een dood is... heel leuk vind ik het niet.
Er zit echt wel wat tactiek in! De meeste spelers laden uit gewoonte premium shells bij de eerste bounce, maar in deze mode doen die dus minder dmg. Die 1 op 1 encounters win ik dus vaak door netjes gewone shells op weakspots te knallen. Als je dan ook nog wat weet te bouncen door te wigglen win je de meeste 1 op 1 encounters dus gewoon.

Daarnaast is het gebruik en timing van de speciale consumables erg belangrijk. En ook welke gevechten je aangaat en welke niet, idealiter wil je wachten tot 2 anderen al in gevecht zijn. In platoon wordt het helemaal tactisch, dan lijkt het meer op stronghold 6v6, dus focus fire op 1 target, goed samenwerken (wanneer vluchten we en wanneer duiken we er in, wanneer jagen we op drops) etc.

Ow en het juist getimede gebruik van dat X knopje is ook cruciaal he!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Er is weer een nieuwe Twitch Prime package. Ik begin door m'n tanks heen te raken om die commanders in te stoppen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 07:56
Gaius schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:36:
Er is weer een nieuwe Twitch Prime package. Ik begin door m'n tanks heen te raken om die commanders in te stoppen... :+
haha dat herken ik..

ik wil ze ook niet kwijt in tanks <Tier 9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Laat maar komen hoor, altijd fijn beginnen met sixth sense op een nieuwe tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
Ben benieuwd hoe de moderne tanks eruit gaan zien op de console versie en hoe snel dat ook naar de pc gaat komen.
Alleen al voor de arty free games hoop ik dat dat heel snel gaat zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
Gixxer27 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:27:
Ben benieuwd hoe de moderne tanks eruit gaan zien op de console versie en hoe snel dat ook naar de pc gaat komen.
Alleen al voor de arty free games hoop ik dat dat heel snel gaat zijn :D
Wees er maar niet zo zeker van dat ze naar de PC komen. Ik zie in de praktijk dat de verschillende platforms niet dezelfde game ontwikkeling doormaken. Blitz en Console hebben heel eigen dingen. En zoals het wordt geïmplementeerd in Console is ook als een heel aparte game mode. Bijna een separaat spel lijkt wel. Ze krijgen dus geen tier 11 en verder of zo in de game.

Maar ik ga het ook volgen. Persoonlijk had ik het het liefst als ze wel de tiers doortrokken naar 14 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Gelukkig komt niet alles van console naar pc, autoloading arty, brrr

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Je bedoeld die Franse arty die er al lang is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
bhaarlem schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:28:
[...]

Wees er maar niet zo zeker van dat ze naar de PC komen. Ik zie in de praktijk dat de verschillende platforms niet dezelfde game ontwikkeling doormaken. Blitz en Console hebben heel eigen dingen. En zoals het wordt geïmplementeerd in Console is ook als een heel aparte game mode. Bijna een separaat spel lijkt wel. Ze krijgen dus geen tier 11 en verder of zo in de game.

Maar ik ga het ook volgen. Persoonlijk had ik het het liefst als ze wel de tiers doortrokken naar 14 of zo.
Ben met je eens dat niet alles van de verschillende platforms over komt naar de andere maar als je een redelijk veel gevraagde optie eerst naar de console brengt kan ik mij voorstellen dat dit ook naar de PC variant gaat komen, aan de ene kant ben ik het met je eens om de tiers door te trekken maar als er cold war era tanks ed komen dan kom je wel wat verder dan t14 denk ik en nieuwe spelers MOETEN dan eerst t 1 tot 10 door grinden om ook met een moderne tank te mogen spelen en dat gaat niet gebeuren denk ik.
Pagina: 1 ... 63 ... 86 Laatste