[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 62 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
douwe.nl schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:54:
bedenk me net... voor de amazon prime/ twitch prime gebruikers is er een commander te collecteren. G.I. Joe in dit geval :P
Heb al zoveel commanders van twitch prime gehad... Zit iedere keer weer te denken waar ik 'm nu weer in kwijt moet. Duke zit in de T54E1 iig, de volgende gaat in de Type 64 denk ik. :P

sorry @SurfBoy :+. Al moet ik zeggen, het heeft bij mij ook een eeuwigheid geduurd om het aan de praat te krijgen. Ik had amazon prime, maar twitch prime connecten ging iedere keer mis. Toen na een paar maanden nog 's gekeken en ineens was ie wel geconnect. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:04
Gaius schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:55:
[...]

Heb al zoveel commanders van twitch prime gehad... Zit iedere keer weer te denken waar ik 'm nu weer in kwijt moet. Duke zit in de T54E1 iig, de volgende gaat in de Type 64 denk ik. :P

sorry @SurfBoy :+. Al moet ik zeggen, het heeft bij mij ook een eeuwigheid geduurd om het aan de praat te krijgen. Ik had amazon prime, maar twitch prime connecten ging iedere keer mis. Toen na een paar maanden nog 's gekeken en ineens was ie wel geconnect. 8)7
Het zal weer wargaming zijn als het niet in één keer goed gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
SurfBoy schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:38:
[...]

Het zal weer wargaming zijn als het niet in één keer goed gaat. :+
Nee, bij mij lukte het niet om de koppeling tussen amazon prime en twitch goed te krijgen. WG verneukt veel, maar om ze dat ook aan te rekenen gaat me te ver. Tenminste, denk ik. Met WG weet je het nooit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Gaius schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:53:
[...]

Nee, bij mij lukte het niet om de koppeling tussen amazon prime en twitch goed te krijgen. WG verneukt veel, maar om ze dat ook aan te rekenen gaat me te ver. Tenminste, denk ik. Met WG weet je het nooit. :+
Dat koppelen lukt wel allemaal, maar zodra ik op claim druk kan ik er 1000 keer op klikken, maar niks dat er in m'n garage komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
SurfBoy schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:23:
[...]

Op 1 of andere manier krijg ik die nou nooit, ook al klik ik op ''grab your loot''. Je amazon account opnieuw connecten werkt ook niet, dus geen gratis commander voor mij :'(
Kak... Ff navragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Je moet zoiezo opnieuw inlogen in WoT en dan kan het nog tot 15 min duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Vorst8 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:40:
[...]

Je moet zoiezo opnieuw inlogen in WoT en dan kan het nog tot 15 min duren.
Klopt, zo lang duurt het bij mij meestal ook wel.

Nu nog bedenken waar Joe in komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
SurfBoy schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:23:
[...]

Op 1 of andere manier krijg ik die nou nooit, ook al klik ik op ''grab your loot''. Je amazon account opnieuw connecten werkt ook niet, dus geen gratis commander voor mij :'(
Die issues heb ik ook gehad in het verleden, kijk even op de fora naar een fix. Schone browser zonder cookies, waar alles uitgelogd is etc. Zeker de moeite waard om alles binnen te halen, al waren de loot drops 2 jaar terug beter. Zelf pak ik altijd de x5 missies, je kunt dan snoeihard xp grinden.

Zo heb ik op mn freebee account nu al de obj430U unlocked. Na de pijnlijke stock grind op de T44 was ik al free xp aan het sparen, want de ergste grind is altijd t9... zie ik tot mijn stomme verbazing dat de obj430 gewoon standaard al nagenoeg elite is?? Op tracks en een marginaal sterkere motor na? Lol, deze lijn is nog meer OP dan ik al dacht :*) 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
@_Anvil_ je hebt me zojuist verteld in welke lijn Joe komt :D

Ik heb de T10 ook overigens, met stock gun is dat helemaal ruk en heb de moeite nog niet genomen om te grinden, ik pak ook altijd de 5x, dan gaat het stukken beter ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:50:
[...]
Die issues heb ik ook gehad in het verleden, kijk even op de fora naar een fix. Schone browser zonder cookies, waar alles uitgelogd is etc. Zeker de moeite waard om alles binnen te halen, al waren de loot drops 2 jaar terug beter. Zelf pak ik altijd de x5 missies, je kunt dan snoeihard xp grinden.
Ja, die x5 missies krijg je nu ook bij een pakje boter. Ik wissel alleen te vaak van tanks in een sessie, dus ik gebruik ze weinig. Het helpt ook niet dat vaak als ik denk "kom, ik ga een tank grinden" dat ik of niet mag winnen, of niet in de top 10 mag staan. :X

Anyway, op zich heb ik er wel voldoende nu denk ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FE6AXxGQcv3T6DbB4xkHpxY-i8o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/04K1Y5r2HkMpuvgZwedw5OnO.png?f=user_large

Nog een paar missies doen voor die GI Joe twitch care package, en ik krijg er weer 10 bij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
_Anvil_ schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:50:
[...]

Zo heb ik op mn freebee account nu al de obj430U unlocked. Na de pijnlijke stock grind op de T44 was ik al free xp aan het sparen, want de ergste grind is altijd t9... zie ik tot mijn stomme verbazing dat de obj430 gewoon standaard al nagenoeg elite is?? Op tracks en een marginaal sterkere motor na? Lol, deze lijn is nog meer OP dan ik al dacht :*) 8)7
Ook al geprobeerd, wellicht dat ik even een andere browser moet proberen.
Ik had precies hetzelfde toen ik mijn obj 430 kocht. Ik moest even een paar keer goed kijken, maar dat was erg leuk om die tank gelijk zo te kunnen spelen. Volgensmij ook gelijk in m'n eerste potje over 5k damage gedaan. Misschien vind ik de obj 430 nog wel leuker dan de obj 430u, omdat je met de obj 430 ook gewoon tegenover tier 7 staat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:16
Ik heb de 430 ook pas net. In een tier 7 pot ben je wel verschrikkelijk OP. Gewoon naar voren gaan en de meeste kunnen je niks maken. Je kan dan echt een agressieve positie innemen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
ElPaco schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:20:
Ik heb de 430 ook pas net. In een tier 7 pot ben je wel verschrikkelijk OP. Gewoon naar voren gaan en de meeste kunnen je niks maken. Je kan dan echt een agressieve positie innemen.
Toch blijf ik de t-54 en obj 140 leuker vinden. Zijn wellicht iets moeilijker om goed te spelen, maar het voelt als een betere prestatie wanneer je in deze tanks bijvoorbeeld 5 of 6k damage doet. Die 330mm heat pen op tier 9 blijft gewoon leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 17:19
@Miyazono, tijd om je ISU-130 binnenkort af te stoffen.
Afbeeldingslocatie: http://cdn-frm-eu.wargaming.net/wot/eu/uploads/monthly_03_2021/post-509757705-0-36131600-1616665761.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:01
User schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:46:
@Miyazono, tijd om je ISU-130 binnenkort af te stoffen.
[Afbeelding]
Ik zag het idd voorbij komen, wellicht dat het platform nu wat minder ruk is, want de gun is gewoon... geweldig wil ik het niet noemen maar leuk is het zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
Miyazono schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:37:
[...]

Ik zag het idd voorbij komen, wellicht dat het platform nu wat minder ruk is, want de gun is gewoon... geweldig wil ik het niet noemen maar leuk is het zeker wel.
Hoe kom je aan die ISU-130? Die werd toch alleen door WG aan speciale connecties uitgedeeld? Volgens mij is hij nooit beschikbaar geweest voor de gewone spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:22
bhaarlem schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:01:
[...]

Hoe kom je aan die ISU-130? Die werd toch alleen door WG aan speciale connecties uitgedeeld? Volgens mij is hij nooit beschikbaar geweest voor de gewone spelers?
Wie zegt dat hun "gewone spelers" zijn ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
jantje 2 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:17:
[...]

Wie zegt dat hun "gewone spelers" zijn ;) :+
Als ze dat niet zijn, verklaart dat alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
SurfBoy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:24:
[...]

Toch blijf ik de t-54 en obj 140 leuker vinden. Zijn wellicht iets moeilijker om goed te spelen, maar het voelt als een betere prestatie wanneer je in deze tanks bijvoorbeeld 5 of 6k damage doet. Die 330mm heat pen op tier 9 blijft gewoon leuk. :+
Ik vind de T-54 zeker ook leuk! Maar die alpha is wel lekker hoor. T7 TD zonder problemen 2 shotten is altijd lekker.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
ElPaco schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:08:
[...]

Ik vind de T-54 zeker ook leuk! Maar die alpha is wel lekker hoor. T7 TD zonder problemen 2 shotten is altijd lekker.
Hahahaha, zeker waar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 19:58

Caveman

whahoehaha

Bonuscode: CLAGUERRE

Rental voor 10 dgn geloof ik:

AMX M4 49L
AMX Cda 105
Bretange Panther
ELC EVEN 90

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 09:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzkEUr46BE-jn08ZP_waNwJqj4g=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/a9LskfdFR8piEx72GPzWjQOj.png?f=fotoalbum_medium

lekker hoor! 1ste lite tank met ace :)

10336 assist dmg
1461 dmg

en dus lt15 gehaald :)

[ Voor 101% gewijzigd door maartentmm op 27-03-2021 20:10 ]

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Vanmorgen wat met de M103 gespeeld, 2e gun er op verder stock. Leuk ding wel, aardig wendbaar nog voor een heavy. De T-10 nog even geprobeerd maar dat vond ik niks voor nu :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
douwe.nl schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:20:
Vanmorgen wat met de M103 gespeeld, 2e gun er op verder stock. Leuk ding wel, aardig wendbaar nog voor een heavy. De T-10 nog even geprobeerd maar dat vond ik niks voor nu :p
De T-10 is veel wendbaar der dan de M103. Die ga je denk ik nog wel leuk vinden :)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:46
M103 is zeker niet mijn favoriet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
T-10 stuitert wel veel vanaf iig, stalinium?

Sowieso heb ik nog maar weinig referentie, beide tanks zijn mn hoogste heavy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
M103 vond ik best een leuke tank, leuker als de e5 alleszins. Hoewel dat laatste niet door 🤝 tank zelf komt maar andere tanks die naar mijn gevoel een pak beter zijn in de hoogste tier

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Mwa, de T110E5 is laatst gebuffed, die is nou dikke prima :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Is het bekend hoeveel je per dag moet spelen gespreid over de 2.5 maanden wil je alle battle bass levels af krijgen ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:46
FSXnoob schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:52:
Is het bekend hoeveel je per dag moet spelen gespreid over de 2.5 maanden wil je alle battle bass levels af krijgen ?
Punten
3 stages van 50 levels die elk 50 punten zijn:
3*50*50= 7500 punten

Van 15 maart naar 15 juni is 92 dagen
7500 / 92 = 82 punten per dag (afgerond naar boven)

vanaf 1 april naar 15 juni is 75 dagen
7500 / 75 = 100 punten per dag

Daily Missions - 50 levels
Daily missions = 32 punten
75 * 32 = 2400 punten
Door iedere dag de daily's te halen kun je een hoofdstuk afronden (50 levels) waarschijnlijk wel iets meer doordat je ook nog punten verdient als je in de top 10 eindigt in de gevechten om deze punten te halen.

Steel Hunter - 20 levels
Daily missions = 40 punten
Dit duurt een week uitgaand van 6 speelbare dagen en nog 3 stages te gaan:
40*6*3= 720 punten
Met de bonus voor de games die je speelt (als je top10 eindigt of hoger) kun je hiermee dus ongeveer 20 levels grinden.
https://worldoftanks.eu/e...-hunter-2021-regulations/

Frontline - 20 levels
Frontline kan ik nog weinig van vinden maar dat zal vergelijkbaar zijn met Steel Hunter. Laten we stellen dat je daar ook 20 levels mee kan grinden.

De Grind
De rest van de grind hangt af van je speelstijl, prestatie en tanks. Lowtiers verdienen iets minder punten en zijn lager gecapt. Een tier 6 verdient maximaal 100+15bonus= 115 punten. Eén tier 10 verdient 735 punten tot de cap. De special tanks (705, 113 en E3) 1035. Het loont dus wel om wat verschillende tanks te hebben.
Calculator voor tanks staat hier: https://worldoftanks.eu/e..._pass/#progression_system

Punten per game
Met de events van hierboven kun je dus bijna twee stages afronden (90 tot 100 levels). De laatste 50 levels wordt dan een droge grind. Als je een berekening maakt op basis van je winrate en top10rate kun je berekenen hoeveel punten je per potje verdiend:
50% winrate en 90% in de top 10
(5*.5*.9) + (3*.5*.9) = 3.6 punten per game

55% winrate en 100% top10
(5*.55*1) + (3*.45*1) + = 4.1 punten per game
Dit kan zelfs meer zijn als je ook top3 mee gaat rekenen. Waardoor goede spelers misschien gemiddeld 5 tot 6 punten binnen harken zonder andere bonuspunten mee te tellen.

Voor één compleet hoofdstuk van 50 levels is dit:
2500 / 3.6 = 695 games (afgerond naar boven)
2500 / 4.1 = 610 games (afgerond naar boven)
Let op deze staan dus los van het halen van je daily missions en komen daar dus extra bij.

Ik denk dat je dan aan totaal 20 games per dag zit.

Dit is wat ik er van kon vinden ik hoop dat het een beetje klopt. Als er gekke dingen in staan, of als er cijfergoeroes wakker zijn, laat maar weten dan kunnen we het aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Met die dagelijkse missies kun je idd veel punten halen, dus die probeer ik elke dag even te doen. In dat geval heb je, zoals je in de uiteenzetting van @Artemiev mooi kunt zien, nog 50 extra punten per dag nodig waarvan je al een deel haalt terwijl je met die missies bezig bent :)

Zelf speel ik gemiddeld zo'n 8 tot 10 potjes per dag en tot mijn verbazing kom ik er een heel eind mee (wel mede dankzij de Steel Hunter missies). Zit nu op level 26, dus nog redelijk op koers om alle rewards binnen te harken.

Maar als je bijv. maar 3 dagen per week speelt ga je al veel meer games nodig hebben om de Battle Pass af te krijgen. Is natuurlijk ook de bedoeling, want WG wil dat je voor 250 goud losse levels gaat kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
maartentmm schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:27:
[Afbeelding]

lekker hoor! 1ste lite tank met ace :)

10336 assist dmg
1461 dmg

en dus lt15 gehaald :)
Wait what? Kan je nu die missies ook al halen in die 30 VS 30 gevechten? Dat maakt heel veel missies wel echt een stuk makkelijker dan. Is dit nieuw ofso? Ik heb die grote gevechten als sinds jaar en dag uitstaan. Heeft niets met de game te maken in mijn optiek maar goed :+

edit : Gratz op de missie :)

Ik ben maar langzaam dit seizoen van ranked weer aan het spelen, wat een ellende weer. Die frustratie van teams die niet spelen en daarnaast nog zieke RNG tegen hebben. Ik dacht laat ik bchat weer eens spelen. Dat is ook de laatste keer geweest -O- Die gun is zo onwijs slecht. Zelfde geldt eigenlijk voor 430U. Je raakt werkelijk niets met dat ding. Snap niet dat mensen dat echt een leuke tank vinden.

Ik heb nu 10 tokens van vorige 2 seizoenen en als ik kijk kan ik nu maar 4 tokens halen. Laatste reward is 15 tokens. Hoe ik haal ik die 15de? Kan het nergens vinden maar ik zal wel scheel kijken :+

[ Voor 31% gewijzigd door jantje 2 op 29-03-2021 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:16

Roozzz

Plus ultra

Uhm, ik geloof dat ik de grand battles maar weer aanzet :+

Hebben de missies dan ook dezelfde requirements? :?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Grand Battles hebben altijd al meegeteld voor je missies. De requirements blijven dan hetzelfde.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
ElPaco schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:17:
Grand Battles hebben altijd al meegeteld voor je missies. De requirements blijven dan hetzelfde.
Wellicht HT15 maar in die mode proberen. Vind ik voor mijzelf wel de lastigste eind missie van alle klasse. Op 1 of andere manier kom ik altijd maar rond de 75%-80%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jantje 2 per ranked seizoen zijn 4 coins te halen. Kwalificatie, league 1, League 2 en league 3. De 430u is een tijdje geleden generved. Ik heb ranked met de amx 105, ebr en Patton gedaan.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:17:
@jantje 2 per ranked seizoen zijn 4 coins te halen. Kwalificatie, league 1, League 2 en league 3. De 430u is een tijdje geleden generved. Ik heb ranked met de amx 105, ebr en Patton gedaan.
Waarom heb ik er dan 10 na 2 seizoenen ranked gespeeld te hebben? Beide wel Gold league gehaald weet niet of dat nog uitmaakt. De vraag is of ik het dit seizoen ga halen, boeit me te weinig om te try harden. Net als vorige seizoenen zie ik wel waar ik uitkom.

Ah, misschien is dat het dan. Vond het niets meer. Wist niet dat de gun ook een nerf gehad heeft. Dacht alleen turret. Zag iemand op een stream reliable turret cheeks pennen met heat. Maar in de praktijk is dat nog steeds niet zo reliable :+

AMX 105 1 potje meegedaan was wel okay, die tank ligt me wel. Ik gebruik nu eerst me bonus battles dus doe ik een beetje random tanks maar kwalificatie STB1 gedaan. Patton ook wel een goede keuze ook net zo allround. Die heb ik eigenlijk nog niet gespeeld, lang geleden ook.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 29-03-2021 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@jantje 2 probeer anders de 140. Die heeft een armor buff gehad (leuk voor lage tiers) maar het beste is zijn -7 gun dep. Stb koepel is meh, met heat schiet je er zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Soms snap je mensen echt niet, gisteren een potje op siegfierd line. Het was defence, gaan er mensen lopen klagen dat ik niet meehelp met aanvallen en alleen defensieve speel in mijn Udes 16. Ik zeg houd tab eens in en kijk wat er staat. Maar dat hielp niet echt. Uiteindelijk gewonnen omdat de tijd voorbij was en ik had de arty in leven gehouden dus die kon lekker op mijn spots schieten. Kreeg naderhand nog een leuk berichtje van iemand die vond dat ik het spel beter kon deinstalleren. Fijn man ik heb wel gewonnen en ik stond bovenaan het team. Dus ik weet niet wat hij zich inbeelden. Dat was er dus weer eentje voor de blacklist. Soms |:(
jantje 2 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:46:
[...]

Waarom heb ik er dan 10 na 2 seizoenen ranked gespeeld te hebben? Beide wel Gold league gehaald weet niet of dat nog uitmaakt. De vraag is of ik het dit seizoen ga halen, boeit me te weinig om te try harden. Net als vorige seizoenen zie ik wel waar ik uitkom.

Ah, misschien is dat het dan. Vond het niets meer. Wist niet dat de gun ook een nerf gehad heeft. Dacht alleen turret. Zag iemand op een stream reliable turret cheeks pennen met heat. Maar in de praktijk is dat nog steeds niet zo reliable :+

AMX 105 1 potje meegedaan was wel okay, die tank ligt me wel. Ik gebruik nu eerst me bonus battles dus doe ik een beetje random tanks maar kwalificatie STB1 gedaan. Patton ook wel een goede keuze ook net zo allround. Die heb ik eigenlijk nog niet gespeeld, lang geleden ook.
Patton met turbo is wel chill die heb ik ook al een paar keer gebruikt omdat je dan toch nog redelijk snel in positie bent of minder traag net wat je wilt.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
GerGio schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:08:
Soms snap je mensen echt niet, gisteren een potje op siegfierd line. Het was defence, gaan er mensen lopen klagen dat ik niet meehelp met aanvallen en alleen defensieve speel in mijn Udes 16. Ik zeg houd tab eens in en kijk wat er staat. Maar dat hielp niet echt. Uiteindelijk gewonnen omdat de tijd voorbij was en ik had de arty in leven gehouden dus die kon lekker op mijn spots schieten. Kreeg naderhand nog een leuk berichtje van iemand die vond dat ik het spel beter kon deinstalleren. Fijn man ik heb wel gewonnen en ik stond bovenaan het team. Dus ik weet niet wat hij zich inbeelden. Dat was er dus weer eentje voor de blacklist. Soms |:(
Ik heb mijn eerste en enige Kolobanov op die map in die modus als verdediger gehaald.

Ik was in mijn Strv 103-0 als enige over tegen 5 enemies. Maar dat waren allemaal trage tanks die niet in de buurt van de cap waren. Dus zelf toen maar het veld opgereden en het meest sneaky bosje opgezocht wat ik kon vinden. Timer liep af en ik had met een zeer matige pot wel een Kolobanov :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57

TTLCrazy

Listen to Frankie

[...]

[...]
Ach, het is soms net het echte leven, spelers doen wat ze zelf willen en als je dan wat doet wat iemand niet wilt dan ben je een noob. Ik zie het elke battle weer...

Gisteren nog een leuk berichtje gehad van iemand, ik was wat aan het blind schieten op Kharkov, ik kon verder niet veel in mijn Conway, geen spots, je kent het wel, had ik dus blijkbaar een WT auf Pz IV geraakt met HE voor 850 damage :P Was echt een leuk contact, goed schot zei die, ik, ja geluk gehad :) Nog wat doorbabbelen. Er zijn gelukkig ook genoeg spelers waar je wel normaal mee kunt spelen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

[...]

Patton met turbo is wel chill die heb ik ook al een paar keer gebruikt omdat je dan toch nog redelijk snel in positie bent of minder traag net wat je wilt.
Zo te horen verdedigde je de flank op het field zodat lights niet door kwamen om arty te halen. Klinkt niet echt iets fout. Sommige mensen lopen gewoon te zeuren over alles terwijl ze zelf er ook niets van bakken.

Je kan ze ook reporten voor language, blijkbaar wordt je tegenwoordig heel snel gechatbanned.... :+ Ik had mijn lichte frustratie in de chat gedeeld over RNG en dat niets meezat. Even van je afschrijven helpt en dan eindigen met een Alt F4.Niet op een speler gericht en ook geen gekke of echt offensive woorden. ( Verder als een F**k this game and rng komt het niet ) maar blijkbaar vond iemand mijn relaas niet heel fijn en ik mocht 24 uur me mond houden 8)7
Kepro schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:39:
@jantje 2 probeer anders de 140. Die heeft een armor buff gehad (leuk voor lage tiers) maar het beste is zijn -7 gun dep. Stb koepel is meh, met heat schiet je er zo doorheen.
Wauw, hebben ze die -7 gegeven met een armor buff. Het was al de beste russian med en nu helemaal.

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 30-03-2021 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
jantje 2 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:04:
[...]

Zo te horen verdedigde je de flank op het field zodat lights niet door kwamen om arty te halen. Klinkt niet echt iets fout. Sommige mensen lopen gewoon te zeuren over alles terwijl ze zelf er ook niets van bakken.

Je kan ze ook reporten voor language, blijkbaar wordt je tegenwoordig heel snel gechatbanned.... :+ Ik had mijn lichte frustratie in de chat gedeeld over RNG en dat niets meezat. Even van je afschrijven helpt en dan eindigen met een Alt F4.Niet op een speler gericht en ook geen gekke of echt offensive woorden. ( Verder als een F**k this game and rng komt het niet ) maar blijkbaar vond iemand mijn relaas niet heel fijn en ik mocht 24 uur me mond houden 8)7

[...]
Ja de rechterkant vanaf base, Ik heb eerst die flank mee schoongeveegd en vervolgen terug gegaan naar de hill aan die kant. De light had ik al dood. Dus het was alleen nog de rest. Aangezien ik al flink schade had opgelopen door een arty pen van een LOR arty die gewoon even 799 damage deed. Heb ik uitermate mijn best gedaan om vooral niet gespot te worden en nog een keer onder mijn flikker geschoten te worden door hem. Spot op base was eigenlijk genoeg de arty van mijn team deden prima zijn werk. ik heb er nog twee gekild die alleen aan kwamen rijden als oneshot.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• douwe.nl
Heerlijk toch dat volk dat volledig over de jank gaat en de rest van de wereld de schuld geeft.

Onlangs ook wat privé berichten gekregen van iemand die yolo met een turretless td achter een stevig manoeuvrerende medium aan ging. We waren maar een stelletje noobs die een medium niet aan konden enz (we waren in de minderheid en het verdedigende gevecht aan het voeren) hij was erg snel kapot en had toen gelukig meer tijd om ons af te zeiken.

Prima joh, doei.

Aan de andere kant ook een bericht van een kerel die een heavy speelde en ik hem met mijn Skorp op 500+ meter precies over een dak in zijn koepel raakte, absolute lucky shot. hij begon met : You lucky basterd dus maakte me op voor een flinke stortvloed maar dat bleef uit, hij vond het wel geinig :)

Wie heeft de Rudy USSR? ik had gisteren in een pot alle 3 de daily missies binnen, heerlijke tank is dat zeg. goede crew er in wel. beetje armour, prima gun, wendbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike hunting
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-01-2022
welke tank is beter vk75.01K of vk168.01k

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39
Als je persé moet kiezen zou ik zeggen de vk75.01K. Maar het zijn beide geen goede tanks..

En qua chat comments: ik denk dat de meeste spelers best normale aardige mensen zijn maar die hebben de chat al uitgezet of leren te negeren. Alleen de 10% schreeuw-kinderen vallen op (in negatieve zin) :|
Als iemand een zeldzame dikke score of medal haalt doe ik ook wel eens een complimentje in de chat, ook bij een tegenstander (net nog bij iemand met 16k spot assist in een ELC). Wordt vaak gewaardeerd dus dat zouden meer mensen moeten doen :)

[ Voor 71% gewijzigd door Cheezus op 30-03-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Laatst online: 24-09 12:27
douwe.nl schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:35:
Heerlijk toch dat volk dat volledig over de jank gaat en de rest van de wereld de schuld geeft.

Onlangs ook wat privé berichten gekregen van iemand die yolo met een turretless td achter een stevig manoeuvrerende medium aan ging. We waren maar een stelletje noobs die een medium niet aan konden enz (we waren in de minderheid en het verdedigende gevecht aan het voeren) hij was erg snel kapot en had toen gelukig meer tijd om ons af te zeiken.

Prima joh, doei.
En dit zijn meestal ook de gasten die als eerste dood zijn en het hardste in chat lopen te schreeuwen, zie het zo vaak gebeuren dat er een in de chat loopt te vloeken en dan kijk je in je team list en dat is uiteraard de tank die als eerste dood was.

Mja if you can't take a joke you should not play World of Tanks :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
douwe.nl schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:35:

Prima joh, doei.
Ik zie zulke berichten als fanmail, als iemand door een actie zo over de zeik raakt dat hij/zij/het/iets na de battle de moeite neemt om een message te sturen, je wel iets goed gedaan moet hebben.
Ik stuur daarom altijd een bedankje voor de moeite terug, waarin ik ze vriendelijk bedank voor de fanmail maar dat ivm de grote hoeveeelheid post die ik krijg ze niet meer terug krijgen dan deze standaard reactie.
Natuurlijk in het Nederlands, ze moeten namelijk ook wel een beetje moeite doen. :+ O-)

p.s. Ik krijg dan regelmatig een antwoord in een of andere exotische taal terug.
standaard reactie daarop: No habla klingon

[ Voor 5% gewijzigd door Vorst8 op 30-03-2021 14:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik hou er ook altijd wel van om ze een beetje te gaan uitdagen zodat ze nog harder gaan ragen. Helemaal gek laten worden in hun hoofd. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gixxer27
SurfBoy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:10:
Ik hou er ook altijd wel van om ze een beetje te gaan uitdagen zodat ze nog harder gaan ragen. Helemaal gek laten worden in hun hoofd. :9
Dit doe ik ook altijd, lekker stoken })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 07:56
Gixxer27 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:14:
[...]

Dit doe ik ook altijd, lekker stoken })
even de playerstats opzoeken of de replay terug bekijken en dan vertellen waar hun het fout deden >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
R0bb3rt schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:26:
[...]

even de playerstats opzoeken of de replay terug bekijken en dan vertellen waar hun het fout deden >:)
}) }) }) , :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
R0bb3rt schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:26:
[...]

Vaak niet eens nodig, zijn vaak de gasten die als eerste dood zijn of in een OP premium tank spelen.
Hoef je alleen maar daar ff op te wijzen en is vaak al genoeg, lontjes zijn vaak erg kort :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
Gixxer27 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:26:
[...]

Vaak niet eens nodig, zijn vaak de gasten die als eerste dood zijn of in een OP premium tank spelen.
Hoef je alleen maar daar ff op te wijzen en is vaak al genoeg, lontjes zijn vaak erg kort :+
O ja het helpt ook als je ze teamkilled, want ja de van een cliff afduwen werkt nog steeds. Bedoel ik had twee keer gevraagt of hij niet wilde schieten en dan achter mij wilde gaan staan. Want na twee keer was ik het vangen van die schoten voor hem wel zat. Dus toen hij dat een derde keer deed heb ik gewoon gewacht en toen hij op de rand stand vol gas achterop en dag SU130mp

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
GerGio schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:36:
[...]

O ja het helpt ook als je ze teamkilled, want ja de van een cliff afduwen werkt nog steeds. Bedoel ik had twee keer gevraagt of hij niet wilde schieten en dan achter mij wilde gaan staan. Want na twee keer was ik het vangen van die schoten voor hem wel zat. Dus toen hij dat een derde keer deed heb ik gewoon gewacht en toen hij op de rand stand vol gas achterop en dag SU130mp
Moet zeggen dat ik dit niet zo heel snel doe, meestal verhuis ik dan maar dan kan hij lekker zelf de shells opvreten.
Als ze heel irritant zijn wil ik ze nog wel eens net buiten de dekking drukken en dan daar laten staan heeft de tegenpartij er ook nog wat aan :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jantje 2
GerGio schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:36:
[...]

Gixxer27 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:46:
[...]

Moet zeggen dat ik dit niet zo heel snel doe, meestal verhuis ik dan maar dan kan hij lekker zelf de shells opvreten.
Als ze heel irritant zijn wil ik ze nog wel eens net buiten de dekking drukken en dan daar laten staan heeft de tegenpartij er ook nog wat aan :P
Dit zou ik nooit doen, je weet hoe bloedirritant het is als het jezelf overkomt. Daarnaast verpest je daarmee alleen je eigen kansen om te winnen door een tank weg te geven en vaak kom je er ook niet ongeschonden uit. Het beste is gewoon negeren en ergens anders heen gaan.

Ik probeer mensen ook wel eens te helpen door aan te geven wat ze beter hadden kunnen doen. Meestal werkt dit niet. Maar als iemand zijn fout inziet ben ik heel schappelijk en valt er altijd goed te praten met mij.

Ik kon vroeger ook hele discussies met mensen hebben die denken dat ze het beter weten. Al ben ik over het algemeen wel redelijk schapelijk denk ik zelf. Ik vraag me soms wel af hoe mensen in het echt zijn als je ziet hoe ze zijn ingame. Maar goed dat is een andere discussie. Ik haat eigenlijk alleen op de game en niet echt meer op spelers. ( ook de rede dat ik semi-gestopt ben ) Al krijg ik het dan wel voor elkaar een kortdurige chat ban te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
jantje 2 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:20:
[...]

[...]

Dit zou ik nooit doen, je weet hoe bloedirritant het is als het jezelf overkomt. Daarnaast verpest je daarmee alleen je eigen kansen om te winnen door een tank weg te geven en vaak kom je er ook niet ongeschonden uit. Het beste is gewoon negeren en ergens anders heen gaan.

Ik probeer mensen ook wel eens te helpen door aan te geven wat ze beter hadden kunnen doen. Meestal werkt dit niet. Maar als iemand zijn fout inziet ben ik heel schappelijk en valt er altijd goed te praten met mij.

Ik kon vroeger ook hele discussies met mensen hebben die denken dat ze het beter weten. Al ben ik over het algemeen wel redelijk schapelijk denk ik zelf. Ik vraag me soms wel af hoe mensen in het echt zijn als je ziet hoe ze zijn ingame. Maar goed dat is een andere discussie. Ik haat eigenlijk alleen op de game en niet echt meer op spelers. ( ook de rede dat ik semi-gestopt ben ) Al krijg ik het dan wel voor elkaar een kortdurige chat ban te krijgen :X
Als ik tot 2 keer toe vraag Can you please not shoot over my tank and hide behind me so i get shot. Dan als antwoord krijgen FU med. Dan gaan we zien wie er hier genaaid wordt. Dat was ik in dit geval niet en ik kon weer rustig in mijn bosje gaan staan. Bedoel dan kun je gaan lopen janken na de battle maar dan krijg je gewoon een blacklist op je dak en dan jank je maar lekker zonder dat ik het lees

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
GerGio schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:32:
[...]

Als ik tot 2 keer toe vraag Can you please not shoot over my tank and hide behind me so i get shot. Dan als antwoord krijgen FU med. Dan gaan we zien wie er hier genaaid wordt. Dat was ik in dit geval niet en ik kon weer rustig in mijn bosje gaan staan. Bedoel dan kun je gaan lopen janken na de battle maar dan krijg je gewoon een blacklist op je dak en dan jank je maar lekker zonder dat ik het lees
dus heb je een tank minder, een pak frustratie meer, en je hebt zelf ook niets nuttig gedaan ondertussen. Neen dan denk ik dat er andere manieren zijn :-). Spel is al giftig genoeg me dunkt. Het is zelfs dat laatste dat ervoor zorgt dat ik het em gewoon bol van die plaats, want het gebeurt best wel vaak en dan ben ik quasi niets anders aan het doen :-).

[ Voor 10% gewijzigd door Yoshi op 30-03-2021 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik begrijp de reactie van @GerGio wel. Niet chique maar zie mezelf zoiets ook wel doen uit pure rage, dan zou ik ook vrede kunnen hebben met een lost battle. Nog nooit echt gebeurd overigens maar je weet het nooit bij WOT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
white modder schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:33:
[...]

dus heb je een tank minder, een pak frustratie meer, en je hebt zelf ook niets nuttig gedaan ondertussen. Neen dan denk ik dat er andere manieren zijn :-). Spel is al giftig genoeg me dunkt. Het is zelfs dat laatste dat ervoor zorgt dat ik het em gewoon bol van die plaats, want het gebeurt best wel vaak en dan ben ik quasi niets anders aan het doen :-).
douwe.nl schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:49:
Ik begrijp de reactie van @GerGio wel. Niet chique maar zie mezelf zoiets ook wel doen uit pure rage, dan zou ik ook vrede kunnen hebben met een lost battle. Nog nooit echt gebeurd overigens maar je weet het nooit bij WOT.
De battle hebben we uiteindelijk gewonnen, ik stond in mijn med uiteindelijk nog redelijk ver boven aan. Ja misschien was het handiger geweest als we die speler nog hadden. Ik had in elk geval een pak frustratie minder. Zulke spelers maken het spel al toxic genoeg. Die hoef ik niet in mijn team. Normaal kun je er weinig tegen doen maar nu bood de cliff uitkomst.

Gisteren nog wel een leuk gesprek gehad met de enemy arty die zijn missie haalde omdat hij mij nog net in de laatste minuut oneshotte. S1 tank in een schot weg, bijzonder jammer. Hij stuurde me wel een berichtje met sorry man ik had niet gedacht dat mijn tier 8 arty jou s1 tank zou pennen. Uiteindelijk konden we er beide wel om lachen. Ik had met 4400 combined ook niet echt een slechte battle

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

GerGio schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:29:
[...]

[...]

De battle hebben we uiteindelijk gewonnen, ik stond in mijn med uiteindelijk nog redelijk ver boven aan. Ja misschien was het handiger geweest als we die speler nog hadden. Ik had in elk geval een pak frustratie minder. Zulke spelers maken het spel al toxic genoeg. Die hoef ik niet in mijn team. Normaal kun je er weinig tegen doen maar nu bood de cliff uitkomst.

Gisteren nog wel een leuk gesprek gehad met de enemy arty die zijn missie haalde omdat hij mij nog net in de laatste minuut oneshotte. S1 tank in een schot weg, bijzonder jammer. Hij stuurde me wel een berichtje met sorry man ik had niet gedacht dat mijn tier 8 arty jou s1 tank zou pennen. Uiteindelijk konden we er beide wel om lachen. Ik had met 4400 combined ook niet echt een slechte battle
Ik stuur ook altijd een sorry als ik iemand met 1 schot aan ammo-rack geef ofzo. Vaak krijg je dan of "You, lucky f#$%$ n00b" of "Never mind, well played" terug. Ik vind het prima. :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
wat een stilte hier...

Ik zit op level 22 op het moment, erg hard gaat t niet maar gestaag zullen we maar zeggen. best wat kunnen spelen.

In een brainfart de Pz III/IV gekocht, dat is eigenlijk best een leuke tank zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Nu ik hard richting de 8k bonds ga, aan het denken over een gratis tier 8 premium creditmaker voor mijn freebee account.. Ik denk dat de Patriot/ T26E5 de beste keus is. Wat vinden jullie?

Had de Patriot al op mijn oude account, maar de rest is gewoon meh. Heb even over de STG guard nagedacht, omdat ik nog geen crew trainer heb voor de Ruski meds (terwijl ik daar wel het verste ben, enige tier 9 die ik nu unlocked heb is de obj430)

Heb inmiddels al wel 2 redelijk goede crews voor de Ruski med lines, door ze om te trainen vanaf Ruski heavies (daar heb ik er 5 van inclusief 2 premiums)
douwe.nl schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:19:
wat een stilte hier...

Ik zit op level 22 op het moment, erg hard gaat t niet maar gestaag zullen we maar zeggen. best wat kunnen spelen.

In een brainfart de Pz III/IV gekocht, dat is eigenlijk best een leuke tank zeg.
Level 45 geloof ik, elke ochtend de daily missions afgetikt (paar potjes werk maar) en veel tier 6 en 7 gespeeld. Voor mij de snelste manier om losse token points te verdienen. Volgende week is steel hunter er weer, die token missies zijn ook vrij easy..

Bedoel je niet de Pz IV/V?

[ Voor 34% gewijzigd door _Anvil_ op 07-04-2021 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
_Anvil_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:43:
Nu ik hard richting de 8k bonds ga, aan het denken over een gratis tier 8 premium creditmaker voor mijn freebee account.. Ik denk dat de Patriot de beste keus is. Wat vinden jullie?

Had de Patriot al op mijn oude account, maar de rest is gewoon meh. Heb even over de STG guard nagedacht, omdat ik nog geen crew trainer heb voor de Ruski meds (terwijl ik daar wel het verste kom, enige tier 9 die ik nu unlocked heb is de obj430)

Heb inmiddels al wel 2 redelijk goede crews voor de Ruski med lines, door ze om te trainen vanaf Ruski heavies (daar heb ik er 5 van inclusief 2 premiums)

[...]

Level 45 geloof ik, elke ochtend de daily missions afgetikt (paar potjes werk maar) en veel tier 6 en 7 gespeeld. Voor mij de snelste manier om losse token points te verdienen. Volgende week is steel hunter er weer, die token missies zijn ook vrij easy..

Ik heb hier voor de T26E5 (p) gekozen idd de rest is maar meh, die guard zou inderdaad nog kunnen die zou gebuffed worden geloof ik maar de rest zit er niet heel veel soeps tussen.

Heb inmiddels 1 van de 3 chapters compleet nu alleen de OBJ 705A nog grinden maar die IS-M is redelijk k*t moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Gixxer27 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:58:
[...]

Ik heb hier voor de T26E5 (p) gekozen idd de rest is maar meh, die guard zou inderdaad nog kunnen die zou gebuffed worden geloof ik maar de rest zit er niet heel veel soeps tussen.

Heb inmiddels 1 van de 3 chapters compleet nu alleen de OBJ 705A nog grinden maar die IS-M is redelijk k*t moet ik zeggen.
Ff gekeken, lijkt er op dat de buff er al is?

Wel verleidelijk om iets anders te kiezen dan de Patriot.. ik heb ook niet elke pot de 7331 skillz om de Patriot *echt* goed te laten werken (hull down de volle DPM benutten).. de high alpha bot playstyle is gewoon makkelijker, getuige mijn opvallend hoge stats in de recent gekochte IS-2B... :P

Is-M lijkt me gewoon *niet* leuk, ik ga de IS-3 kopen over een tijdje... de 2 aansluitende lijnen zijn gewoon beide beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
_Anvil_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:12:
[...]

Wel verleidelijk om iets anders te kiezen dan de Patriot.. ik heb ook niet elke pot de 7331 skillz om de Patriot *echt* goed te laten werken (hull down de volle DPM benutten).. de high alpha bot playstyle is gewoon makkelijker, getuige mijn opvallend hoge stats in de recent gekochte IS-2B... :P

Is-M lijkt me gewoon *niet* leuk, ik ga de IS-3 weer kopen... de 2 aansluitende lijnen zijn gewoon beide beter.
Die patriot is vrij afhankelijk van hull down kunnen spelen verder is de armor niet veel iig

Ik ga toch maar door met mijzelf pijn doen om door de IS-M te komen want de obj 705 en 705A zijn het wel waard, heb iig nu de top turret dus die puist van een weakspot is er nu af en 150mm armor meer aan de voorkant van je turret is ook wel prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
_Anvil_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:43:
Nu ik hard richting de 8k bonds ga, aan het denken over een gratis tier 8 premium creditmaker voor mijn freebee account.. Ik denk dat de Patriot/ T26E5 de beste keus is. Wat vinden jullie?

Had de Patriot al op mijn oude account, maar de rest is gewoon meh. Heb even over de STG guard nagedacht, omdat ik nog geen crew trainer heb voor de Ruski meds (terwijl ik daar wel het verste ben, enige tier 9 die ik nu unlocked heb is de obj430)

[...]

lekker bezig, dagelijk spelen lukt me gewoon niet helaas.

Ik bedoel echt de III/IV, kleine broertje sort of. de V/IV kan je niet zomaar kopen toch? die schijnt idd echt vreselijk goed te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Klopt, de IV/V is ronduit OP.

Over de III/IV heb ik vaker positieve "hidden gem" verhalen gehoord, erg snelle flanker toch? Beetje zoals de a43 wellicht?

Met de Patriot ging ik vroegah op mijn main account best vaak met de meds mee, dan is zelfs de hull armor prima werkbaar.

Toevallig vanmorgen een ace tanker op de Italiaanse tier4 med gehaald, leuk tankje met een prima armor/mobility mix en de hoge HE pen. Ik ben hier een credit crew aan het opkweken tot 2 skills en dat gaat m.b.v. alle gratis premium time/reserves best rap. Zodra ik ze op 100% had heb ik er 7(!) crew books op los kunnen laten. Met dank aan blueprints en free xp de tier 5 alvast geskipped, dus ik ga straks verder grinden met de zeer sterke tier 6 P43 bis richting de Panthera P44. 8)

[ Voor 46% gewijzigd door _Anvil_ op 07-04-2021 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Vlot, degelijke armour en goede gun handling. Gisteren pas 3e motor er op, omdat ik gewoon even keek naar de modules. De eerste was al fijn dus niets gemist altijd :P Crew pas bijna 2e perk, daar valt nog wat te halen dus maar leuke veelzijdige tank overall, speelt een beetje als de Rudy denk ik.

de A43 ken ik niet, los van t feit dat ik hem vaak irritant vind

[ Voor 10% gewijzigd door douwe.nl op 07-04-2021 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
Ik heb level 50 bereikt, en je kan zo verder naar het volgende season. Wel opnieuw in de buidel tasten voor de verbeterde pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb een vraagje over ranked. Ben nu bij rank 8 van de eerste divisie ongeveer. Gaat opzich allemaal wel redelijk vlotjes dat omhoog gaan, maar ik speel het eigenlijk maar voor 1 reden, ik wil die Kampfpanzer 50 t kopen voor 20k bonds. Op de website staat dat je de optie krijgt om die te kopen wanneer je in de tweede divisie zit. Is dit wanneer je daar aan bent begonnen of wanneer je divisie 2 helemaal voltooid hebt en dus aan divisie 3 begint?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SurfBoy schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:12:
Ik heb een vraagje over ranked. Ben nu bij rank 8 van de eerste divisie ongeveer. Gaat opzich allemaal wel redelijk vlotjes dat omhoog gaan, maar ik speel het eigenlijk maar voor 1 reden, ik wil die Kampfpanzer 50 t kopen voor 20k bonds. Op de website staat dat je de optie krijgt om die te kopen wanneer je in de tweede divisie zit. Is dit wanneer je daar aan bent begonnen of wanneer je divisie 2 helemaal voltooid hebt en dus aan divisie 3 begint?
Volgens mij zodra je ben begonnen aan divisie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Kepro schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:37:
[...]

Volgens mij zodra je ben begonnen aan divisie 2.
Hm... dat maakt het dan wel helemaal verleidelijk. Al zijn al die spullen die je krijgt voor elk level ook wel fijn om te hebben. Gok dat ik wel door blijf spelen daarvoor. Helaas zitten er soms van die teams tussen waar je na minuut 1 gewoon al weet dat het een verloren pot is. Dan is het maar een kwestie van zorgen dat je wat damage doet zodat je in ieder geval je chevrons behoudt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoshi
SurfBoy schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:41:
[...]

Hm... dat maakt het dan wel helemaal verleidelijk. Al zijn al die spullen die je krijgt voor elk level ook wel fijn om te hebben. Gok dat ik wel door blijf spelen daarvoor. Helaas zitten er soms van die teams tussen waar je na minuut 1 gewoon al weet dat het een verloren pot is. Dan is het maar een kwestie van zorgen dat je wat damage doet zodat je in ieder geval je chevrons behoudt.
Vooral beseffen van hoe je speelstijl gequoteerd wordt is belangrijk. Sinds ik dat heb gelezen gaat het net iets beter om vooral geen chevrons te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik moest voor de 3e daily mission 7 vijanden raken. Mocht gewoon niet lukken gisteren... heel irritant. Net niet lvl 24, schiet niet op zo.

Vanavond geen tijd, morgen ook niet. (goede reden, nieuwe mobo/ processor/ geheugen er in) t weekend wellicht weer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:32
Gixxer27 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:26:
[...]

OP premium? Noem er eens een?
Behalve dat ze credits maken en vlotter je crew trainen, ken ik geen OP premiums.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57

TTLCrazy

Listen to Frankie

Gadgeteer schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:08:
[...]

OP premium? Noem er eens een?
Behalve dat ze credits maken en vlotter je crew trainen, ken ik geen OP premiums.
Progetto, Bourrasque, LT432, T54 MOD1, Defender, TS5, EBR75, E25

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
TTLCrazy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:14:
[...]

What he said :P

Je vergeet de Pz.Kpfw. II Ausf. J nog ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Gixxer27 op 08-04-2021 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
En de M6A2E1 en de Pz V/IV en de M10 RBFM en de T-44-122 en de T95/FV4201 Chieftain en de Type 59 en de Object 703 Version II en de AMX 13 57 en de LeFH en de Pz. B2 en de SU-76i.

Dus tsja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Type 59 valt tegenwoordig toch wel mee? Enige wat die nog heeft behalve de naam is pref mm. Het is een prima tank hoor, maar OP, nah.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
User schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:39:
En de M6A2E1 en de Pz V/IV en de M10 RBFM en de T-44-122 en de T95/FV4201 Chieftain en de Type 59 en de Object 703 Version II en de AMX 13 57 en de LeFH en de Pz. B2 en de SU-76i.

En volgens mij kan je zo nog wel even doorgaan :P er is nog die obj 279(e) ook zo'n leuke reward tank die 90% van de playerbase nooit haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
Gixxer27 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:42:
[...]

En volgens mij kan je zo nog wel even doorgaan :P er is nog die obj 279(e) ook zo'n leuke reward tank die 90% van de playerbase nooit haalt.
Ik heb de excalibur nog niet eens :+ Maar dat komt ook doordat ik sommige landen nog niet speelde. Ben nu met de japanse mediums bezig waardoor het allemaal wel wat sneller gaat. Heb die tank volgensmij bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
TTLCrazy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:14:
[...]

User schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:39:

Stuk voor stuk goede tanks maar OP wil ik niet zeggen.

M6A2E1 heeft bijvoorbeeld niet bepaald hoge DPM. Ook wil je niet aan de zijkant beschoten worden met dat ding
M10 RBFM snelle reload maar kietelt vooral en voordat je bij het slagveld bent in dat trage ding zonder armor...
T-44-122 gun depressie? reload? nuff said
T95/FV4201 Chieftain goeie gun, verder liever de Super Conquerer ivm health en armor?
Type 59 best goede tank, ik aim altijd op een van de cupola's vinden ze heel fijn.

en zo kunnen we wel doorgaan. Ik zie zelf niet in hoe deze tanks OP zijn t.o.v. hun counterpart of evt andere tanks in het spel.

Ik ben natuurlijk ook maar een average player en zie de dingen misschien niet helemaal zo als ze zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bhaarlem
In mijn ogen heb je veel goede tanks (niks mis mee) en een paar echte OP tanks. Van die krengen dat als je ze aan de andere kant van het veld ziet staan al zenuwachtig wordt. Ik heb dat nu alleen bij de Object 279 (e) en de Object 268-4 (tech tree dus toegankelijk voor iedereen). Maar ik heb in de praktijk ook al lang gemerkt dat ook die niet onverwoestbaar zijn. In de handen van echte Unicums ben je wel de sjaak ben ik bang, maar die types redden dat waarschijnlijk ook al in minder OP tanks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
bhaarlem schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:11:
In mijn ogen heb je veel goede tanks (niks mis mee) en een paar echte OP tanks. Van die krengen dat als je ze aan de andere kant van het veld ziet staan al zenuwachtig wordt. Ik heb dat nu alleen bij de Object 279 (e) en de Object 268-4 (tech tree dus toegankelijk voor iedereen). Maar ik heb in de praktijk ook al lang gemerkt dat ook die niet onverwoestbaar zijn. In de handen van echte Unicums ben je wel de sjaak ben ik bang, maar die types redden dat waarschijnlijk ook al in minder OP tanks ;)
Wat ik meer met OP bedoel is dat ze vaak beter armor of penn hebben dan hun tech tree counterparts, er zijn aardig wat premium tanks te noemen die aanzienlijk meer armor of penn of dmg hebben dan de tech tree varianten daarom worden ze vaak als OP gezien.
Neem die obj. 252(u) bijv. die kan je nog spelen als je half blind bent omdat hij dermate veel armor heeft dat tanks een tier hoger hier nog moeite mee hebben en vaak bij default al gold shells laden om hier op te schieten.
En dat is een beetje het probleem van premium tanks atm. in mijn ogen is iets te veel pay to win aan het worden zo, aan het begin was het zo dat premium tanks beter waren dat de stock tech tree tanks maar minder dan de tanks die volledig geupgrade had en dat is al lang niet meer zo.

Just my 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
bhaarlem schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:11:
Ik heb genoten van de tijd toen de 268-4 nog op het veld bulderden. Dan had je met een full heat foch 155 echt lol want die gasten speelde super agressief dus er kwam er een de hoek om en je farmde hem meteen helemaal weg. Voor de rest is die foch 155 niks waard maar dat was wel leuk.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:46
GerGio schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:20:
[...]

Ik heb genoten van de tijd toen de 268-4 nog op het veld bulderden. Dan had je met een full heat foch 155 echt lol want die gasten speelde super agressief dus er kwam er een de hoek om en je farmde hem meteen helemaal weg. Voor de rest is die foch 155 niks waard maar dat was wel leuk.
750 DPM. :D 1 miss, 1 bounce, 1 hit en reloaden..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• User
Gadgeteer schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:54:
[...]

[...]

Stuk voor stuk goede tanks maar OP wil ik niet zeggen.

M6A2E1 heeft bijvoorbeeld niet bepaald hoge DPM. Ook wil je niet aan de zijkant beschoten worden met dat ding
DPM maakt natuurlijk geen zak uit als de vijand toch niet door je heen kan schieten. :+
Er wordt tegenwoordig geklaagd dat bepaalde tanks geen frontale weakspots hebben, maar de M6A2E1 is toch wel de OG wat betreft dat. Je kan met gemak 2-3x je eigen HP aan damage blocken door gewoon... voor iemand te gaan staan. Toen ik dat ding aan het 3marken was had ik regelmatig potjes dat ik gewoon 7-8k damage blokte. En dat is dan inclusief tier 9s die met goud op je schieten.
Ja, ik noem dat OP. :+
M10 RBFM snelle reload maar kietelt vooral en voordat je bij het slagveld bent in dat trage ding zonder armor...
Ik weet niet hoe vaak je tier 5 speelt, maar de keren dat er weer zo'n kloteding in een bosje je aan stront staat te schieten... De M10 RBFM, T67 en de Pz V/IV maken tier 5 niet echt een leuke tier om op te spelen, tenzij je zelf in 1 van die tanks rijdt.
T-44-122 gun depressie? reload? nuff said
Hah, alle andere tanks kunnen we nog eindeloos over discussiëren, maar deze ga je niet van me winnen. >:)
Het is één van de wendbaarste mediums in zijn tier met een kanon van een heavy.
Oké, z'n reload is ruk, maar so what? Ik begin het gevecht direct met 390 damage. Op het moment van mijn tweede schot heb ik 780 damage gedaan, op hetzelfde tijdstip heeft de medium met de hoogste DPM (die geen autoloader is) welgeteld 700 damage gedaan. Met mijn derde schot zit ik op 1170, en de ander op 1120 damage.
En daar komt nog bij dat andere mediums vaker moeten peeken om damage te kunnen doen. In bovenstaande voorbeeld hoef ik maar 3x te peeken, die ander moet welgeteld 8x peeken. Dus die heeft veel meer kans om ook van anderen damage te pakken dan ik.

En ik wist niet dat 5 graden depression tegenwoordig als slecht te boek stond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
User schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:50:

[...]
En ik wist niet dat 5 graden depression tegenwoordig als slecht te boek stond. :+
5 graden is niet veel als je op een ridgeline wil staan maar daar zijn andere tanks voor, als ik een tank heb die "maar" 5 graden gun depression heeft ga ik meestal ergens staan waar het niets uitmaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
User schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:50:

[...]
Ik weet niet hoe vaak je tier 5 speelt, maar de keren dat er weer zo'n kloteding in een bosje je aan stront staat te schieten... De M10 RBFM, T67 en de Pz V/IV maken tier 5 niet echt een leuke tier om op te spelen, tenzij je zelf in 1 van die tanks rijdt.
En toch is de meest OP/kut tier 5 tank die Franse lefehfeh arty. Outspot makkelijk alles en iedereen, pent met HEAT en schiet iedere 8 seconden ofzo.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Elke arty is k*t dat ze die class helemaal kapot nerfen of gewoon verwijderen, is zo irritant dat je compleet kapot genuked word in games waar 3 arty's zitten die gewoon achter in de map iedereen kunnen raken zonder ook maar enige moeite.

Zow dat moest er ff uit, haat arty's echt compleet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
Gixxer27 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:03:
Elke arty is k*t dat ze die class helemaal kapot nerfen of gewoon verwijderen, is zo irritant dat je compleet kapot genuked word in games waar 3 arty's zitten die gewoon achter in de map iedereen kunnen raken zonder ook maar enige moeite.

Zow dat moest er ff uit, haat arty's echt compleet. :D
Al snap ik je frustratie, het weghalen van arty maakt van WoT een groot campfest (erger dan het nu al is). Tenminste dat denk ik. Ik speel bijna nooit arty zelf maar heb dat vroeger wel gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:16

Roozzz

Plus ultra

bhaarlem schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:31:
[...]

Al snap ik je frustratie, het weghalen van arty maakt van WoT een groot campfest (erger dan het nu al is). Tenminste dat denk ik. Ik speel bijna nooit arty zelf maar heb dat vroeger wel gedaan.
Ja, dat was ooit de gedachte. In de praktijk zorgt arty er vooral voor dat grote delen van de map niet meer bruikbaar zijn en er juist meer gecamped wordt. Zonder uitzondering zijn mijn leukste en meer tactische / dynamische potjes met 1 of geen artillerie.

In het kader van de OP-premium discussie; vergelijk voor de leuk eens de premium tier 8 progetto met zijn evenknie in de techtree de pantera. Of de EBR met de Lynx, of de 703 v2 met de IS. Etc.
Er is een reden dat je waanzinnig veel premiums in de game ziet op tier 8. Een aanzienlijk deel is namelijk écht beter dan de techtree tanks.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
bhaarlem schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:31:
[...]

Of arty er nu wel of niet in zit verander helemaal niets aan de meta, het is nu al vaak campzone deluxe en daar doet arty echt niets aan als alles achter in de map unspotted blijft staan, alleen de tanks die wel proberen te pushen worden dan kneiterhard afgemaakt.

maar zo zie ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Nou, ik heb liever 3 arties, dan ook maar 1 EBR.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
douwe.nl schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:25:
Ik moest voor de 3e daily mission 7 vijanden raken. Mocht gewoon niet lukken gisteren... heel irritant. Net niet lvl 24, schiet niet op zo.

Vanavond geen tijd, morgen ook niet. (goede reden, nieuwe mobo/ processor/ geheugen er in) t weekend wellicht weer even.
Kwestie van de juiste tank/tier toch? Of de reroll optie gebruiken. Dat laatste doe ik standaard in de hoop dat ik 35 bonds als vervangende reward krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
_Anvil_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 16:59:
[...]

Kwestie van de juiste tank/tier toch? Of de reroll optie gebruiken. Dat laatste doe ik standaard in de hoop dat ik 35 bonds als vervangende reward krijg :)
wist niet eens dat dat kon joh :P

Heb ze net alle 3 gehaald met de M44 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Hebben meer mensen dat het aantal ghost shells de laatste maanden echt enorm veel meer is geworden? Net nog aan het facehuggen met een 53TP, schoot dwars door hem heen. Echt hoe kunnen er nog zulke bugs in dit spel zitten.

Game erna ga 2x de lockon die ik had aanstaan automatisch van de tank af (terwijl de tank gewoon spotted was/bleef). Uiteraard mede daardoor de kill niet en wordt ik zelf gekilled. Echt zo enorm frustrerend (nog los van dat RNG bij tijd en wijlen ook op standje overkill staat).

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
ElPaco schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:52:
Hebben meer mensen dat het aantal ghost shells de laatste maanden echt enorm veel meer is geworden? Net nog aan het facehuggen met een 53TP, schoot dwars door hem heen. Echt hoe kunnen er nog zulke bugs in dit spel zitten.

Game erna ga 2x de lockon die ik had aanstaan automatisch van de tank af (terwijl de tank gewoon spotted was/bleef). Uiteraard mede daardoor de kill niet en wordt ik zelf gekilled. Echt zo enorm frustrerend (nog los van dat RNG bij tijd en wijlen ook op standje overkill staat).
Ik ben dus niet de enige die dit gevoel heeft gelukkig begon al aan mijzelf te twijfelen, zo had ik gister een schot op een tank waar de shell dwars door heen ging zonder dmg maar hij knalt hem vervolgens wel bij mij erin.

En RNG tja wat kan je er van zeggen gister met mijn KV-2 een potje en raakte niets zelfs niet op korte afstand en afgelopen weekend was alles ook maar raak met die tank dus tja wat doe je eraan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Roozzz schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:44:
[...]

Ja, dat was ooit de gedachte. In de praktijk zorgt arty er vooral voor dat grote delen van de map niet meer bruikbaar zijn en er juist meer gecamped wordt. Zonder uitzondering zijn mijn leukste en meer tactische / dynamische potjes met 1 of geen artillerie.

In het kader van de OP-premium discussie; vergelijk voor de leuk eens de premium tier 8 progetto met zijn evenknie in de techtree de pantera. Of de EBR met de Lynx, of de 703 v2 met de IS. Etc.
Er is een reden dat je waanzinnig veel premiums in de game ziet op tier 8. Een aanzienlijk deel is namelijk écht beter dan de techtree tanks.
EBR vs Lynx? Die autoloader maakt een EBR niet bepaald OP als je mij vraagt. In mijn Lynx al heel veel EBR's weten af te maken, meer dan dat ik zelf door een EBR werd afgemaakt. En mijn skillz zijn nou niet bepaald je van het.

Ik speel zelf ook redelijk veel Tier 8 premiums maar dan vooral om mijn altijd te lage credit saldo te verhogen of crew te trainen.

Maar ik wil ook nergens beweren dat de genoemde tier 8 premiums niet gewoon heel goed zijn hoor. Ik zie alleen niet echt dat ze OP zijn.
Pagina: 1 ... 62 ... 86 Laatste