Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
2 factor authentication kan ik niet eens opzetten. De sms code komt letterlijk nooit aan :-)ElPaco schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:18:
Om te beginnen ticket aanmaken bij Wargaming. Misschien ook even bij PayPal. Als je bij je WG account eerder hebt betaald met PayPal en toen hebt aangevinkt dat hij gegevens moest onthouden dat degene die in jou account zit niet je PayPal gegevens heeft verder.
Oh en nu mosterd na de maaltijd, maar zet 2 factor authenticatie aan. Sowieso iets wat je waar mogelijk moet doen.
En dan een ticket maken voor de support afdeling helpt letterlijk niets. Ik herinner me zelfs vaag dat ik mijn contact e-mail adres niet hetzelfde mag zijn als mijn account e-mail adres.
[ Voor 13% gewijzigd door Yoshi op 14-03-2021 12:01 ]
if it is not broken, don't fix it!
@ElPacowhite modder schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:45:
[...]
2 factor authentication kan ik niet eens opzetten. De sms code komt letterlijk nooit aan :-)
En dan een ticket maken voor de support afdeling helpt letterlijk niets. Ik herinner me zelfs vaag dat ik mijn contact e-mail adres niet hetzelfde mag zijn als mijn account e-mail adres.
Net mail gehad (gelukkig niet terug aankopen
Ben al blij dat dit nog goed gekomen is maar dat dit zo snel kon had ik niet verwacht maargoed door de jaren heen heb ik er wss al 3k in gestoken mss dat dit wel helpt
Betreft emailadres klopt dit maar vandaag de dag heeft men vaak toch al verschillende emailadressen of ben ik zo hoog tweakergehalte
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Goed dat het met een sisser afloopt i.e.g. Snap alleen dat deel niet van die paypall koppeling.. als alleen je WoT account gehackt is zit hij toch niet in je browser waar je Paypall op automatisch/signed in had staan?
Die 3K is een geintje n3em ik aan? Zelfs als je al 10 jaar speelt is dat 300 per jaar... of heb je 150 premiums tanks ofzo?
Blijkbaar kon hij er toch aan want deze stond wel signed maar zover ik weet moet je nog altijd wachtwoord van paypal ingeven maargoed dit heb ik ook bij deze uitgeschakeld_Anvil_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:20:
Schijnbaar niet gezien het wachtwoord verhaal
Goed dat het met een sisser afloopt i.e.g. Snap alleen dat deel niet van die paypall koppeling.. als alleen je WoT account gehackt is zit hij toch niet in je browser waar je Paypall op automatisch/signed in had staan?
Die 3K is een geintje n3em ik aan? Zelfs als je al 10 jaar speelt is dat 300 per jaar... of heb je 150 premiums tanks ofzo?
Betreft 3K verhaal vrees ik dat je ga moeten teleurstellen dat ik wel echt is

Ik speel inderdaad al 10 jaar dit altijd met korte en langere periodes ertussen.
Je kan gerust mijn collectie afgaan in volgende link, de laatste 3 jaar probeer ik dit bescheiden te houden met 100 euro tijdens kerstspecial, ik wou mijn transactiegeschiedenis posten maar paypal gaat maar 2 jaar terug helaas
Klein detail er staat nu 50K gold en 1Mil free exp te schimmelen

https://www.noobmeter.com/player/eu/stigabest/501469271/
LOL.. toch ben je geen echte Whale, je stats zijn groennvidia666 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:22:
[...]
Klein detail er staat nu 50K gold en 1Mil free exp te schimmelen
https://www.noobmeter.com/player/eu/stigabest/501469271/
50k gold, wauw.
Beste van alles is 9 van de 10 keer speel ik wanneer ik al (op zijn Nederlands gezegd) 6 tot 10 biertjes op heb_Anvil_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:45:
[...]
LOL.. toch ben je geen echte Whale, je stats zijn groen
50k gold, wauw.

Uit ervaring is de kerstspecial het meest value for money vandaar zoveel gold aangezien bv. eens je een tier 8 tank gewonnen hebt dit de 2de keer in +- 3500 gold omgezet wordt.
Maargoed gezien deze tijden is het serieus de broeksriem aanspannen aangezien als zzp een winkel die puur tafeltennis (pingpong) materiaal verkoopt in België waar men nog geen indoorsport mag doen...
De Leo vind(moet de HT lijn ook nog) ik geweldig. Echt was er doorheen voor ik er erg in had en ik denk dat ik hem maar houd. De Udes 14 alt 5 is een prima tank. Ik heb de topgun nog niet maar dat komt vanavond wel. Gisteren potje Malinovka tier X en onze scout een LT432 echt al in de eerste minuut dood ging. We hadden de hill niet dus werd een loss. Maar toch de scoutrol op me genomen en 5000 spotting en 237 damage verder stond ik toch top op the team. De gemiddelde games zijn prima. Ik kan redelijk makkelijk damage halen. Top gun maakt hem denk ik iets rustiger om te spelen en te snipen want daar mis ik nu de alpha voor.
Nickname KasPlantje.
De tier IX en X zien er dan weer weinig interessant uit, de sloped armor is wel leuk soms maar verder zie ik eigenlijk geen reden om verder dan tier VIII te gaan in deze lijn.
Spelen, je krijgt punten voor Random battles en daily missions. Maar ook voor Steel hunter en Frondlijn missies.Vedrano schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:07:
Ik ga me voor het eerst eens verdiepen in de Battlepass, je hebt 3 stages dus, als ik 1 zo'n stage van 50 levels af heb verdien ik hoeveel tokens?
Nickname KasPlantje.
Ja dat snap ik ook, maar heb 9 tokens nodig voor de Char Futur 4, hoe verdien je die 9 precies dan? Neem aan 3 tokens per stage die je afmaakt danGerGio schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:15:
[...]
Spelen, je krijgt punten voor Random battles en daily missions. Maar ook voor Steel hunter en Frondlijn missies.
Denk het, kan ik hier niet zien. Maar de premium pas heb je dubbele tokens. Zover ik kan zienVedrano schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:17:
[...]
Ja dat snap ik ook, maar heb 9 tokens nodig voor de Char Futur 4, hoe verdien je die 9 precies dan? Neem aan 3 tokens per stage die je afmaakt dan
Nickname KasPlantje.
Klopt inderdaad. Per 50 levels zal je 3 tokens krijgen. Je kunt tot level 150 gaan waardoor je 9 tokens krijgt. De betaalde battlepass geeft je daarboven op nog een keertje het dubbele.Vedrano schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:17:
[...]
Ja dat snap ik ook, maar heb 9 tokens nodig voor de Char Futur 4, hoe verdien je die 9 precies dan? Neem aan 3 tokens per stage die je afmaakt dan
Verder krijg je ook heel veel andere rewards zoals credits, training books, boosters, premium dagen, blueprints en bonds.
Ik geniet nog altijd van de Strv 74. Die staat in mijn garage als top-tank. Bijna maandelijks sta ik daarmee in de top 100 rating. Leo is zeker geen verkeerde tank. Hij is alleen veel minder snappy dan de Strv 74. Ik ben zelf helemaal doorgegaan naar de tier 10, maar speel die nooit meer. Ik ben blijven hangen bij de Udes 14 5.Cheezus schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:24:
Tot de Leo had ik ook erg moeite met die lijn. De alpha van de leo is erg fijn, net als bij de UDES 14 5. Die laatste heeft ook nog eens een erg fijne shell velocity bij de top gun.
De tier IX en X zien er dan weer weinig interessant uit, de sloped armor is wel leuk soms maar verder zie ik eigenlijk geen reden om verder dan tier VIII te gaan in deze lijn.
Signature van nature
Dus zonder te betalen kan je sowieso dus die 18 tokens niet halen voor die panzer tank?SurfBoy schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:24:
[...]
Klopt inderdaad. Per 50 levels zal je 3 tokens krijgen. Je kunt tot level 150 gaan waardoor je 9 tokens krijgt. De betaalde battlepass geeft je daarboven op nog een keertje het dubbele.
Verder krijg je ook heel veel andere rewards zoals credits, training books, boosters, premium dagen, blueprints en bonds.
Signature van nature
klopt dus als je die heel graag wilt hebben zul en veel moeten spelen en moeten betalen. Dus kost tijd kost geldSircuri schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:37:
[...]
Dus zonder te betalen kan je sowieso dus die 18 tokens niet halen voor die panzer tank?
Nickname KasPlantje.
Jawel, je houdt de tokens voor de volgende seizoenen. Hierna komen er nog meer seizoenen, dus je kan ze blijven sparen.Sircuri schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:37:
[...]
Dus zonder te betalen kan je sowieso dus die 18 tokens niet halen voor die panzer tank?
Ik was van plan die BP tokens om te ruilen voor bonds (zodat ik er straks met de feestdagen gifts erbij 8000 heb voor een leuke tier 8 premium), maar de koers is wel erg slecht. En verder begreep ik inderdaad dat je ze kunt bewaren voor toekomstige seizoenen en zo later toch genoeg tokens voor een IX Reward tank kunt sparen..
[ Voor 43% gewijzigd door _Anvil_ op 18-03-2021 08:57 ]
Sta nu op lvl(?) 3 vanavond weer wat spelen.
Vorig jaar speelde ik niet zoveel, dus heb toen over alle seizoenen samen 9 tokens weten te verzamelen om de phase 1 te kopen. Wat een leuke tank is dat. Die premium pendouwe.nl schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:59:
Vorig jaar was dat toch niet dat je die tokens kon sparen?
Ik heb helemaal niets met die tokens gedaan volgens mij, iig geen tank van gekocht. Was best ver dus dus heb er wel wat verzameld...SurfBoy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:00:
[...]
Vorig jaar speelde ik niet zoveel, dus heb toen over alle seizoenen samen 9 tokens weten te verzamelen om de phase 1 te kopen. Wat een leuke tank is dat. Die premium pen340mm
JaHiawatta schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:18:
Even een snelle vraag, stel dat je nu even afwacht hoever je komt met de battlepass en dan als je ver komt de premium pass koopt, krijg je dan met terugwerkende kracht de premium rewards?
Level 7 met een uur spelen per dag oid, easy peasy. Gewoon ff de daily missions aftikken. (let op, in Steel hunt heb je dus ook een tweede set van 3 Daily missions, 20 punten per stuk oid)douwe.nl schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:59:
Vorig jaar was dat toch niet dat je die tokens kon sparen?
Vorig jaar inderdaad niet. Maar dit keer geven ze de free players er maar 9 maxmaal..
Vriendelijk bedoelde opmerking: reken ook even uit hoeveel tijd *en* geld je dan spendeert om een tier 9 reward tank te "mogen" unlocken....Hiawatta schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:18:
Even een snelle vraag, stel dat je nu even afwacht hoever je komt met de battlepass en dan als je ver komt de premium pass koopt, krijg je dan met terugwerkende kracht de premium rewards?
[ Voor 46% gewijzigd door _Anvil_ op 18-03-2021 13:31 ]
Ligt het aan mij of is het achterlijk gamedesign dat je moet hopen dat je teamgenoten het slecht doen? Zelfde geldt voor de HT15.X missies trouwens. De combinatie van dmg, assistance en blocked is niet zo moeilijk te halen, maar je moet ook maar net hopen dat je teamgenoten zelf niet teveel dmg doen, anders haal je 'm nog niet.
Dus... dan nog maar een paar honderd potten met arty spelen in de hoop dat er één een keer goed gaat en m'n teamgenoten debiel genoeg zijn.
net eerste game de 3 daily missies binnen, dan gaat het hard iig haha de rest was prut helaas_Anvil_ schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:27:
[...]
Level 7 met een uur spelen per dag oid, easy peasy. Gewoon ff de daily missions aftikken. (let op, in Steel hunt heb je dus ook een tweede set van 3 Daily missions, 20 punten per stuk oid)
Vorig jaar inderdaad niet. Maar dit keer geven ze de free players er maar 9 maxmaal..
Het is inderdaad saai. In een light tank is het hide and survive. Met de wat zwaardere tanks kun je vrij snel in de aanval gaan. Maar ja.. zit het niet mee een dag, dan ben je 5 potjes achter elkaar als eerste de klos. De lol is er dan erg gauw af.SurfBoy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:58:
Ik sla steelhunter dit jaar over. Het is allemaal leuk voor een paar potjes, maar daarna heb ik het ook wel weer gezien.
Ik wacht wel weer op Frontline. Dat vind ik echt een leuke spelmodus.
Signature van nature
Ik merkte dat ik niet vrolijk werd van de overdaad aan clown cars, progetto's en arty (en vooral arty-consumables en spotting-consumables). Er is potentieel in die gamemode, maar zoals het nu is sla ik het wel over.Sircuri schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:10:
[...]
Ik wacht wel weer op Frontline. Dat vind ik echt een leuke spelmodus.
Oeps, ik voel me schuldig. Ik speel alleen maar m'n premium ferrari en bourrasque in die game modeGaius schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:07:
[...]
Ik merkte dat ik niet vrolijk werd van de overdaad aan clown cars, progetto's en arty (en vooral arty-consumables en spotting-consumables). Er is potentieel in die gamemode, maar zoals het nu is sla ik het wel over.
Herkenbaar. Ik ben ook bezig met die arty missie. Ik heb alle tanks al maar ik wil die camo graag hebben.Gaius schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:21:
Jammer jammer jammer. Eindelijk had ik de mogelijkheid om SPG15.3 af te tikken. Eindelijk een pot met genoeg damage en assistance. En een Ace met 1245 xp. En dan scoort 1 teamgenoot net 100xp beter in z'n Obj 279(e).
Ja logisch, rond die tijd speel je ofwel tegen jonge kids of anders tegen spelers die de hele nacht hebben zitten blowen en zuipendouwe.nl schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:21:
Was vroeg wakker (0600) dus beetje gamen, gaat erg leuk. Meerdere van dit soort potjes gehad
[Afbeelding]
Laat me nou ff in de waan dat ik een beetje kan spelen_Anvil_ schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:27:
[...]
Ja logisch, rond die tijd speel je ofwel tegen jonge kids of anders tegen spelers die de hele nacht hebben zitten blowen en zuipen![]()
![]()
[ Voor 6% gewijzigd door bhaarlem op 20-03-2021 16:11 ]
Battle Pass Season 4bhaarlem schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:05:
Heeft iemand enig idee hoeveel tijd we hebben om chapter1 van de huidige battle pass af te maken? Binnen hoeveel dagen moeten we die 50 levels hallen? Wanneer eindigt chapter 1 en begint chapter 2?
March 15 at 04:00 CET (UTC+1) through June 15 at 21:00 CEST (UTC+2)
Ik denk dat dat enkel voor chapter 1 is
[ Voor 5% gewijzigd door Yoshi op 20-03-2021 17:05 ]
Da's heel veel tijd voor die 50 stages. Ik vind het prima. Da's een paar leuke extra T9's er bijwhite modder schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 17:04:
[...]
Battle Pass Season 4
March 15 at 04:00 CET (UTC+1) through June 15 at 21:00 CEST (UTC+2)
Ik denk dat dat enkel voor chapter 1 is
Quote uit de Battle Pass Guide: "A Battle Pass Season is a three-month period during which Battle Pass is held. It consists of three Chapters with 50 Stages in each."
De eerstvolgende Chapter begint simpelweg wanneer je de vorige compleet hebt, dus als je ze alle 3 compleet wilt krijgen moet je gemiddeld 1 Chapter per maand halen.
in totaal krijg je 3 sezoenen dit jaar dus met alleen de daily missions kun je 15 tokens scoren
Vergeet ook de Steel hunter missies en bonussen niet, daar verdien je die punten nog sneller. Het valt me erg mee, dit is zeker geen harde no life grind voor WoT begrippen.Vorst8 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:58:
Je hebt 3 maanden om 150 stages te halen... als je de daily missies haalt krijg je al 32 punten ( 7,10 en 15), dat is al 2/3 van een stage, dus al speel je maar 5 potjes per dag(als je in top 10 komt) haal je al gemakkelijk 1 stage per dag, dus in 3 maanden zijn er dat 90. ( dat zijn 5 tokens )
in totaal krijg je 3 sezoenen dit jaar dus met alleen de daily missions kun je 15 tokens scoren
klopt, maar steelhunter speel ik niet, maar daar kun je inderdaad ook nog 60 punten per dag met halen, dat kost iets meer tijd, maar ook dat is goed te doen._Anvil_ schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:35:
[...]
Vergeet ook de Steel hunter missies en bonussen niet, daar verdien je die punten nog sneller. Het valt me erg mee, dit is zeker geen harde no life grind voor WoT begrippen.
Scheisse, nu een pot waarbij ik 30xp te kort kwam.Gaius schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:21:
Jammer jammer jammer. Eindelijk had ik de mogelijkheid om SPG15.3 af te tikken. Eindelijk een pot met genoeg damage en assistance. En een Ace met 1245 xp. En dan scoort 1 teamgenoot net 100xp beter in z'n Obj 279(e).
Oh well, als die trend zo doorgaat dan lukt het wel voordat de Arty-wijzigingen live gaan. Heb nu ook de T92 HMC maar aangeschaft. Die klapt wel een stuk harder merk ik. Al speelt de tier 9 toch net wat comfortabeler.
Ranked is nu bezig_Anvil_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:16:
Wot?? geen steel Hunter meer tot 12 april?? had ik ff niet zien aankomen.. schoot net zo lekker op met de Battlepass punten
ah ok.
Heb zelf geen tier X en ik zie dat er ook geen rentals oid zijn.
Ik ging zo lekker met steelhunter iedere dag een paar potjes spelen voor de punten, zelfs een potje gewonnen_Anvil_ schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:16:
Wot?? geen steel Hunter meer tot 12 april?? had ik ff niet zien aankomen.. schoot net zo lekker op met de Battlepass punten
Nu met ranked even kwalificatie gedaan; 2x in brand zonder extinguisher, één keer ammorack voor 900+ en zooo veel heatrounds, artyshells, passieve teams.. Ik ben echt te soft en ongeduldig voor ranked
Veel van de streamers/youtubers raden ook aan om pas over een week te beginnen met ranked, omdat nu alle unicums het aan het spelen zijn. Die gaan natuurlijk full gold spammen, omdat zij bovenaan hun team willen staan om zoveel mogelijk punten te verdienen. Over een week zijn zij wel allemaal klaar en is het allemaal wat toegankelijker voor de rest van de playerbase.Artemiev schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:38:
[...]
Ik ging zo lekker met steelhunter iedere dag een paar potjes spelen voor de punten, zelfs een potje gewonnen![]()
Nu met ranked even kwalificatie gedaan; 2x in brand zonder extinguisher, één keer ammorack voor 900+ en zooo veel heatrounds, artyshells, passieve teams.. Ik ben echt te soft en ongeduldig voor ranked
heb er nu zoon 100 potjes op zitten maar begin het wel een beetje zat te worden.
om hem voor 20 euro te laten doen is ook zo wat.
https://wot-assist.com/personal-missions/t55a/
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Betalen is natuurlijk onzin

If you can see, look. If you can look, observe
Amx 105. Probeer wat damage te doen icm spotting/tracking.maartentmm schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:34:
Voor LT-15 kan ik dan beter de AMX 13 90 pakken of de AMX 13 105?
heb er nu zoon 100 potjes op zitten maar begin het wel een beetje zat te worden.
Echt waar ? Je zou al je inlog gegevens aan zo'n partij geven ? Hoe dom kan je zijn....maartentmm schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:34:
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Het is toch veel leuker om hem zelf te halen en met je juiste map en de juiste omstandigheden moet het wel te doen zijn. Als het goed ik kun je met een amx13-105 ook in grandbattles je missie halen meer tanks dus heb je hem makkelijker.maartentmm schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:34:
Anders gewoon in platoon spelen en mensen met TD's je laten helpen
[ Voor 17% gewijzigd door GerGio op 23-03-2021 13:55 ]
Nickname KasPlantje.
Die voor de T55a heb ik gehaald in mijn FV215B in het eerste potje dat ik deed in die tank. Ik had hem toen net gegrind voor de superconq. Die tank is nu niet echt bekend om zijn geweldige armorVorst8 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:54:
Missies halen is gewoon geluk hebben, de Heavy 15 voor de 55a ben ik maanden met bezig geweest, die voor de 260 haalde ik in de 1e poging, gewoon omdat er 2 light en een TD op me bleven schieten en geen gold gebruikte.
Nickname KasPlantje.
EBR ja maar die heb ik niet. heb wel bijna de Hotchkiss EBR en 200K vrije ervaring. zou het een optie zijn om daarmee die ebr te halen? of is dat te vergaand? geen idee waar ik het anders aan op moet maken.SurfBoy schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:02:
Ben zelf nu ook nog bezig met de heavy 15 voor de 55a, maar die wilt ook nog niet echt lukken. Maar ik moet dan ook wel toegeven dat ik niet echt voor de missies speel. Ik probeer gewoon lekker normaal te spelen en wanneer ik een missie haal is het mooi meegenomen. Zo had ik een paar weken geleden ook ineens LT15 gehaald door gewoon een normaal potje in m'n ebr 105 te spelen.
Oke dan ga ik mijn AMX 13 105 upgraden naar:
CDR: BIA, Camo, 6th Sense, Situational Awareness
Gunner: BIA, Camo, Repairs, Snap Shot
Driver: BIA, Camo, Repairs, Smooth Ride
coated optics, vents, en camo?
of coated optics, binocs en camo?
of binocs vent en camo?
als je aan het rijden bent wordt ik altijd vrij snel gespot en dan komt er een FV die je ff oneshot met gold terwijl je aan het rijden bent.
Dus ik parkeer hem vaak in een bosje maar dan begint het team te zeiken dat je niet aan het spotten bent.
[ Voor 40% gewijzigd door maartentmm op 23-03-2021 09:16 ]
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Zelf zou ik het niet waard vinden op de ebr lijn te gaan skippen. Ik vond zelf elke tank in de lijn erg leuk om te spelen. Qua skills heb ik ongeveer hetzelfde op mijn amx 13 105, maar qua equipment speel ik met vents, bounty optics en v stab. Met deze setup kan je zowel damage dealen als spotten en dat is precies wat je met je amx 13 105 wilt doen. In het begin van de games wil je spotten voor je team, maar zodra je gaten begint te zien in het enemy team, dan kun je daarheen gaan en gaan flanken. Hetzelfde kan bijvoorbeeld wanneer je een enemy helemaal alleen ziet staan. Binnen 5 seconde heb je bijna 1200 damage gedaan.maartentmm schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:13:
[...]
EBR ja maar die heb ik niet. heb wel bijna de Hotchkiss EBR en 200K vrije ervaring. zou het een optie zijn om daarmee die ebr te halen? of is dat te vergaand? geen idee waar ik het anders aan op moet maken.
of binocs vent en camo?
als je aan het rijden bent wordt ik altijd vrij snel gespot en dan komt er een FV die je ff oneshot met gold terwijl je aan het rijden bent.
Dus ik parkeer hem vaak in een bosje maar dan begint het team te zeiken dat je niet aan het spotten bent.
Amx 105 is de beste keus. Ebr is enkel goed voor spotting en te map afhankelijk. Zie mijn stats in de amx 105 en je snapt waarom deze tank goed is.maartentmm schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:13:
[...]
EBR ja maar die heb ik niet. heb wel bijna de Hotchkiss EBR en 200K vrije ervaring. zou het een optie zijn om daarmee die ebr te halen? of is dat te vergaand? geen idee waar ik het anders aan op moet maken.
of binocs vent en camo?
EBR is geen optie? Dan zou ik de 13 90 pakken.maartentmm schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:34:
De beste light tank is degeen waar jijzelf het beste/lekkerste in speelt en dat is voor iedereen anders. En als EBR goed voor spotting is dan moet je ejuist deze tank nemen toch ? LT 15 is 7000 assist damage als ik het goed heb.Kepro schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:17:
[...]
Amx 105 is de beste keus. Ebr is enkel goed voor spotting en te map afhankelijk. Zie mijn stats in de amx 105 en je snapt waarom deze tank goed is.
En dat de EBR te map afhankelijkis, tja, dat is elke light tank. City maps zijn bijna altijd een drama met een light tank.
LT 15 is nou eenmaal geen makkelijke missie, ik zou zeggen, staar je niet blind, speel wat je leuk vind en probeer het af en toe eens. Veel gezonder om zo te spelen.
Met steel hunter zijn ook makkelijk wat punten voor de battlepass te halen btw, nog niet gewonnen maar 2e en dergelijke plekken helpen wel.
Grappig, RNG en map rotation heeft me zo hard genaaid in die tank dat ik er niet meer in wil spelen.douwe.nl schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:56:
Ik heb wel een hoop lol met de BC 12T, met een schuin oog naar de missies kijken en gewoon lekker spelen.
Met steel hunter zijn ook makkelijk wat punten voor de battlepass te halen btw, nog niet gewonnen maar 2e en dergelijke plekken helpen wel.
In den beginne had ik daar best wat leuke games in. Toen wilde ik 'm even wat enthousiaster gaan grinden en kreeg ik alleen maar vervelende mappen (city maps, corridor maps). En dan pak je een heavy tank om even wat anders te spelen en bam: Prokhorovka.
Kan maar zo zijn dat ik er volgende week heel anders over denk hoorGaius schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:02:
[...]
Grappig, RNG en map rotation heeft me zo hard genaaid in die tank dat ik er niet meer in wil spelen.
In den beginne had ik daar best wat leuke games in. Toen wilde ik 'm even wat enthousiaster gaan grinden en kreeg ik alleen maar vervelende mappen (city maps, corridor maps). En dan pak je een heavy tank om even wat anders te spelen en bam: Prokhorovka.
Net als de T25/2, die vond ik vreselijk maar nu een paar leuke potjes gehad (en alle modules) en t speelt eigenlijk best leuk...
Mijn grootste tekortkoming is dat ik gewoon triggerhappy ben, in een light niet heel handig dus ik geef mijn positie nog wel eens blood omdat ik zo nodig 180 dmg wil hebben

Hoe ongenuanceerd kun je zijn?TTLCrazy schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:09:
[...]
Echt waar ? Je zou al je inlog gegevens aan zo'n partij geven ? Hoe dom kan je zijn....
Overigens vind ik betalen om een missie te halen nog een tandje erger.. vraag dan gewoon een unicum uit je clan/vriendenlijst om hulp...
Recentelijk een paar keer de Leopard vk.16.02 geprobeerd als "leuke low tier light" ... nu is de 30cm autolader zeker een fun factor... maar het feit dat ik non stop getracked en daarna geëxecuteerd wordt door eens tuk of 5 tanks helpt bepaald niet... echt elk schot is een crit op mn tracks..
Heb nu de fire ext. omgeruild voor een 2e (large) repair kit (slecht idee met een low skill crew, maar toch) en ik overweeg ook improved hardening...
[ Voor 36% gewijzigd door _Anvil_ op 23-03-2021 12:18 ]
Ik denk dat de belangrijkste skill om te leren is echt geduld. Dat betekend dat je in een bosje gaat staan in een redelijk agressieve positie en vooral niet willen schieten om je positie weg te geven en wachten totdat de enemies een fout maken. Als je dat goed kan dan kun je die missie ook op tier 8 halen. Bedoel leuk zo'n EBR maar snel zijn en moeilijk te raken is altijd nog minder dan niet gezien worden (rest van de lights).maartentmm schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:05:
Oke dan ga ik gewoon de ebr line grinden en veel pogingen doen met de AMX 13 105
O die SPIC vond ik juist geweldig. Een van de leukste Light tanks. Ja de gun is even wennen maar je kunt best goed in bosjes staan en je bent bijna niet te zien.douwe.nl schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:33:
@_Anvil_ met die leopard heb ik echt veel lol gehad maar dat was wel in de tijd dat ik echt niet wist wat ik aan het doen was. Tot ik bij de SPIC kwam, toen ben ik hard weg gerend bij die lijn. De Pz1c is ook heel trollig btw
De tier X (RHM flipwagen) is echt een ramp. Ik vond het een leuke tank maar hij is zo onwijs nutteloos geworden. Ja je kunt er goede games in hebben maar dat weegt niet op tegen het feit dat een EBR sneller is, je voor 500-600 damage om de oren slaat met HE terwijl jij hem amper kan raken laat staan pennen. Daarnaast Is de APCR te zwak om dingen te pennen en de heat niet handig voor tracks. Nee dat ding zouden ze weleens een flinke buf mogen geven en de EBR een nerf overigens.
Nickname KasPlantje.
8k combinedTTLCrazy schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:40:
[...]
De beste light tank is degeen waar jijzelf het beste/lekkerste in speelt en dat is voor iedereen anders. En als EBR goed voor spotting is dan moet je ejuist deze tank nemen toch ? LT 15 is 7000 assist damage als ik het goed heb.
En dat de EBR te map afhankelijkis, tja, dat is elke light tank. City maps zijn bijna altijd een drama met een light tank.
LT 15 is nou eenmaal geen makkelijke missie, ik zou zeggen, staar je niet blind, speel wat je leuk vind en probeer het af en toe eens. Veel gezonder om zo te spelen.
Och, alle nare herinneringen komen direct weer boven. Die tier 5 Leopard is de enige tank waarin ik ooit op ALT+F4 gedrukt heb nog voordat de game voorbij was. Dat gebeurde toen ik voor de zoveelste keer permanent getracked was. Of tracks en motor tegelijkertijd, dat wilde ook nog wel eens gebeuren_Anvil_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:11:
Recentelijk een paar keer de Leopard vk.16.02 geprobeerd als "leuke low tier light" ... nu is de 30cm autolader zeker een fun factor... maar het feit dat ik non stop getracked en daarna geëxecuteerd wordt door eens tuk of 5 tanks helpt bepaald niet... echt elk schot is een crit op mn tracks..![]()
Heb nu de fire ext. omgeruild voor een 2e (large) repair kit (slecht idee met een low skill crew, maar toch) en ik overweeg ook improved hardening...
Overigens heb ik zelf het meeste moeite met de Heavy-missies. Ik zit nu vast op een cap-missie (vreselijk irritant is dat) en een blok-missie. Ik ben aan het overwegen om de IS-M te onderzoeken voor de blok-missie, want met mijn Obj. 257 lukt het niet.
Gewoon zwaar frustrerend dat je 3 minuten ongespot op iemand staat te schieten en je maar 2x raak mag schieten van RNG. Letterlijk 0 skill in die tank, puur RNG of je iets raakt en dus een goede game hebt.
Ik ben zelf pas bij de tier 5, dus heb geen ervaring met de tank zelf. Maar hoe vond je het met de stock gun spelen? Als je dat wel leuk vond, die lijkt een stuk betere gun handling te hebben, dus dan zou ik daar lekker mee blijven spelen. Qua dpm en (premium) pen ga je er iets op vooruit zelfs.ElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:26:
Iemand nog tips hoe de Leo (tier 7 Zweed) te spelen? Met de top gun ben je 4 jaar aan het aimen en mis je toch nog steeds. Nu probeer ik maar wat vaker te snapshotten, want hoe langer je exposed staat hoe sneller je HP weg is.
Eventueel kun je andere equipment proberen. Ipv de gun laying drive een improved rotation mechanism proberen. Of de gun rammer opofferen voor improved aiming of improved rotation mechanism. Of de premium rations (coffee & cinnabuns?) erbij doen als je die nog niet gebruikt.
Die snelschietende gun zou eventueel kunnen, maar ik ben gewoon helemaal klaar met die poeptank. Net dus de UDES 14 5 unlocked. Nu even wat credits grinden en dat ding kopen.
Vanaf de UDES 14 5 wordt de lijn leuk. Het is ook de eerste tank met dat speciale mechanisme. Let wel, de 14 5 heeft geen armour. Vanaf de UDES 16 wordt het pas echt interessant.ElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:24:
Ik ben klaar met de tank, lang leven blueprints. Het is nog een ergere schijttank dan de TVP VTU, en dat wil wat zeggen. Helemaal geen enkel schot mag raak, ongeacht hoe lang je aimed. Als je dan toch iets raakt pen je niet. Als je wel pent heb je 9/10 keer een low roll.
Die snelschietende gun zou eventueel kunnen, maar ik ben gewoon helemaal klaar met die poeptank. Net dus de UDES 14 5 unlocked. Nu even wat credits grinden en dat ding kopen.
Ik vind het trouwens wel altijd jammer dat de "speciale" mechanieken zoals autoloaders, autoreloaders, siege mode, etc pas pas vanaf tier 8 er op zitten. Waarom niet veel eerder, begin gewoon op tier 3 desnoods, kan je ook langer wennen aan de speelwijze en je diversiteit op lagere tiers wordt groter.
Ja ik heb gister dus met blueprints de 14 5 unlocked. Nu nog even credits sparen tot ik hem kan kopen. Toevallig gister SPG15.4 afgerond, dus een vrouwtje vrijgespeeld, kan die mooi daar in.TTLCrazy schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:41:
[...]
Vanaf de UDES 14 5 wordt de lijn leuk. Het is ook de eerste tank met dat speciale mechanisme. Let wel, de 14 5 heeft geen armour. Vanaf de UDES 16 wordt het pas echt interessant.
Ik vind het trouwens wel altijd jammer dat de "speciale" mechanieken zoals autoloaders, autoreloaders, siege mode, etc pas pas vanaf tier 8 er op zitten. Waarom niet veel eerder, begin gewoon op tier 3 desnoods, kan je ook langer wennen aan de speelwijze en je diversiteit op lagere tiers wordt groter.
De 14 5 is net als de Leo, 2e lijn staan en in 1 schot veel damage doen (naar verhouding). We gaan het zien
De Leo is absoluut geen sniper. Dus als je gaat zitten aimen, ben je te ver weg van je target. Het is echt een hit and run tank. Fantastische tank vind ik dat.... Het is sowieso een geweldige lijn. Ben alleen wel gestopt bij de Udes 14 5. Heb alles tot tier 10, maar speel die tanks niet.ElPaco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:26:
Iemand nog tips hoe de Leo (tier 7 Zweed) te spelen? Met de top gun ben je 4 jaar aan het aimen en mis je toch nog steeds. Nu probeer ik maar wat vaker te snapshotten, want hoe langer je exposed staat hoe sneller je HP weg is.
Gewoon zwaar frustrerend dat je 3 minuten ongespot op iemand staat te schieten en je maar 2x raak mag schieten van RNG. Letterlijk 0 skill in die tank, puur RNG of je iets raakt en dus een goede game hebt.
Signature van nature

Ben wel heel erg fan van de strv74, heerlijk snipen over ridgelines. Lijkt er met de Leo dus niet in te zitten

Met de kleine gun kan dat wel.Cranzai schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:03:
De Leo is dus heel anders dan de strv74?![]()
Ben wel heel erg fan van de strv74, heerlijk snipen over ridgelines. Lijkt er met de Leo dus niet in te zitten
Maar ook van 50 meter afstand moet je 3 jaar aimen, anders mis je. Dat is het hele probleem, de gemiddelde arty is meer accuraat.Sircuri schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:45:
[...]
De Leo is absoluut geen sniper. Dus als je gaat zitten aimen, ben je te ver weg van je target. Het is echt een hit and run tank. Fantastische tank vind ik dat.... Het is sowieso een geweldige lijn. Ben alleen wel gestopt bij de Udes 14 5. Heb alles tot tier 10, maar speel die tanks niet.
Overdrijven is ook een vakElPaco schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:05:
[...]
Met de kleine gun kan dat wel.
[...]
Maar ook van 50 meter afstand moet je 3 jaar aimen, anders mis je. Dat is het hele probleem, de gemiddelde arty is meer accuraat.
Vooral die Defender en obj.252u doe je geen flikker tegenCheezus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:27:
[...]
Overdrijven is ook een vakJe krijgt een hogere alpha damage te koste van wat gun handling. Het grootste probleem is gewoon tier 7 in z'n geheel, je vecht ongeveer continue tegen premium tier 8 tanks..
Ja ik ben goed klaar met die tankCheezus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:27:
[...]
Overdrijven is ook een vakJe krijgt een hogere alpha damage te koste van wat gun handling. Het grootste probleem is gewoon tier 7 in z'n geheel, je vecht ongeveer continue tegen premium tier 8 tanks..
Klopt, maar dat wordt weer ruimschoots goed gemaakt met de Udes 14 5.Cranzai schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:03:
De Leo is dus heel anders dan de strv74?![]()
Signature van nature
Wellicht kan ik beter de 286 4 lijn doorgrinden, ik zit nu op de SU-101, maar de volgende tank de object 263 lijkt mij niet zo leuk.
keuzes, keuzes, keuzes.
Ik heb de T110E4, maar die is minder dan de T30, misschien ga ik terug naar de T30Cheezus schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:16:
Heb je de T-30 al? Dikke alpha en aardige turret armor, je kunt hem aardig als heavy spelen als je je hull maar verborgen houdt.
klopt, heerlijk tankje. Enig probleem met die turret is zo de bovenste 1 cmTTLCrazy schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:43:
[...]
Ik heb de T110E4, maar die is minder dan de T30, misschien ga ik terug naar de T30
If you can see, look. If you can look, observe
Ik had gisteren een slechte dag, 1 pot gedaan in Rudy, die ik doorgaans erg leuk vind spelen maar het was zo f*cked up dat ik direct weer gestopt ben.
De tier 8 is het hoogtepunt van de lijn en gaat op voor een van de beste tier 8 HT in de game.TTLCrazy schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:16:
Net de Grille 15 lijn afgerond, wat nu.. Ik houd van tanks met grote alpha, dus dacht aan de Poolse heavy tank lijn. De 60tp is een beest met grote alpha, maar zo traag als dikke poep een heuvel op. Hoe verhouden bijv. de tanks vanaf zeg maar tier 7 met de rest van de lijn ?
Wellicht kan ik beter de 286 4 lijn doorgrinden, ik zit nu op de SU-101, maar de volgende tank de object 263 lijkt mij niet zo leuk.
keuzes, keuzes, keuzes.
Raar overigens dat met een upgraded gun alles ineens beter wordt maar dan ook echt alles. Meer alpha, snellere reload, meer accuratie, betere dispersion.
Blijft toch een beetje raar, ik dacht altijd dat guns beter werden als ze naar de volgende tank gingen maar blijkbaar had ik dat mis
Nickname KasPlantje.
Geeft een free rental (10 battles) voor 1 van de volgende tanks:
- AMX M4 49L
- AMX Cda 105
- Bretagne Panther
- ELC EVEN 90
Ik heb nog van de vorige code een dicker max, cromwell b en ht no. 6 staan, nog nooit gespeeld. Vind het altijd zoveel moeite om voor 10 games allemaal equipment etc. erop te moeten zetten en die er dan weer af te halen voor gold.bhaarlem schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:17:
Bonus code: CLAGUERRE
- AMX M4 49L
- AMX Cda 105
- Bretange Panther
- ELC EVEN 90
Vind het een aardige manier om uit te vinden of er wat koop waardigs tussen zit. Uit dit rijtje gebruik ik de ELC Even al met veel plezier. En als ik jou was, die Cromwell is zeker de moeite waard. Ik zet nooit equipment op rentals. Da's zonde van het gold idd.SurfBoy schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:21:
[...]
Ik heb nog van de vorige code een dicker max, cromwell b en ht no. 6 staan, nog nooit gespeeld. Vind het altijd zoveel moeite om voor 10 games allemaal equipment etc. erop te moeten zetten en die er dan weer af te halen voor gold.
Thanks! Heb zelf nog geen tier 8 premium, dus dit is een mooie gelegenheid om een credit booster aan te zetten en die AMX heavy eens te proberenbhaarlem schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:17:
- AMX M4 49L
- AMX Cda 105
- Bretagne Panther
- ELC EVEN 90
EDIT: Deze code is niet voor 1 van die tanks, maar je krijgt 10 rental games in alle 4! Helemaal top dit
THX!! @bhaarlembhaarlem schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:17:
- AMX M4 49L
- AMX Cda 105
- Bretagne Panther
- ELC EVEN 90
Op 1 of andere manier krijg ik die nou nooit, ook al klik ik op ''grab your loot''. Je amazon account opnieuw connecten werkt ook niet, dus geen gratis commander voor mijdouwe.nl schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:54:
bedenk me net... voor de amazon prime/ twitch prime gebruikers is er een commander te collecteren. G.I. Joe in dit geval