[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 60 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:16

Caveman

whahoehaha

ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:42:
[...]

Hij is nog steeds de slechtste van alle tier 10 USSR meds. Hij is nu alleen iets minder slecht dan eerst :P
Waarop baseer je dat..... als ik op tanks.gg kijk en vergelijk hem met de obj 140, obj 430u, T62a en de 907 valt dat allemaal wel mee, de obj 430U is zelfs slechter. Mja als je alleen naar de eerste regel kijkt (DPM) inderdaad dan is het de minste.

[ Voor 36% gewijzigd door Caveman op 07-03-2021 21:07 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
35m gedaan, zal vast niet genoeg zijn maar prima, T22 komt straks toch in de bonds shop ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:52
Nog maar 3 uur te gaan en nu staat er geen richtlijn om te beiden en aantal bieders bij?
Patrickccc schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:37:
Voila 30,1 had nog 20 camouflage netten liggen .
Hoe kom je daar nu weer aan?? Tot voor kort kon je ze toch gewoon los van je tanks gebruiken, dus een stuk of 3 was zat?? En je hebt een hele serie stoffige tier 10's verkocht.. ik ben erg nieuwsgierig naar jouw garage geworden :*)

[ Voor 69% gewijzigd door _Anvil_ op 07-03-2021 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:04
_Anvil_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:43:
Nog maar 3 uur te gaan en nu staat er geen richtlijn om te beiden en aantal bieders bij?

[...]

Hoe kom je daar nu weer aan?? Tot voor kort kon je ze toch gewoon los van je tanks gebruiken, dus een stuk of 3 was zat?? En je hebt een hele serie stoffige tier 10's verkocht.. ik ben erg nieuwsgierig naar jouw garage geworden :*)
Ik ben begonnen met ene te kopen de rest krijg je na verloop zo met opdrachten of hoe je het noemt.
Ik heb er nog 44 die staan te roesten en ene die blinkt., den Borat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Roozzz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:49:
[...]

:D
Ik heb net maar bedacht dat ik het minimum bod nog wel acceptabel vindt; en dat ie waarschijnlijk voor minimaal het drievoudige zal gaan. Vind ik iets teveel van het goede :+
Geen slechte gok. Minimum winnend bod was iets boven de 41 miljoen credits... Denk niet dat ik überhaupt ooit zoveel credits zal zien in mijn garage :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Caveman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:59:
[...]

Waarop baseer je dat..... als ik op tanks.gg kijk en vergelijk hem met de obj 140, obj 430u, T62a en de 907 valt dat allemaal wel mee, de obj 430U is zelfs slechter. Mja als je alleen naar de eerste regel kijkt (DPM) inderdaad dan is het de minste.
Slechtste DPM inderdaad, maar daarnaast ook steeds de (gedeeld) slechtste gunstats (op de 430U na), dus slechtere dispersion dan de andere, slechtere aimtime dan de andere, minder gun depression dan de andere.

Verder is de side armour troll (door die slope die onder de tracks doorloopt) maar frontaal is hij makkkelijk te pennen. De power/weight is vrij goed, maar zijn track traverse is dan wordt super slecht (voor een USSR med).

Dus wil je een USSR med met DPM -> K-91
Wil je er een met alpha -> 430U
Wil je er een met een goede turret -> T-62A
Wil je een goede allrounder -> 140
Speel je clanwars -> 907
Had je teveel zilver -> T-22 med

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het is mij gisteren duidelijk geworden waarom mensen zoveel premium ammo schieten. 2x gebounced op de casemate van een St. Emil. 50mm armor, en dan 2x bouncen met 128mm pen. Sure... Volgende keer zal ik premium laden voor zo'n ding. Ongeacht in welke tank ik zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gaius schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:23:
Het is mij gisteren duidelijk geworden waarom mensen zoveel premium ammo schieten. 2x gebounced op de casemate van een St. Emil. 50mm armor, en dan 2x bouncen met 128mm pen. Sure... Volgende keer zal ik premium laden voor zo'n ding. Ongeacht in welke tank ik zit. :+
En zelfs dan geen garantie..
Gisteren in de 277 met 340 pen op premium maar liefst 11 prem shells gebounced, dat was echt absurde RNG. Zelfs gebounced op een BatChat25... 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Koolaert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 06:49:
[...]
Denk niet dat ik überhaupt ooit zoveel credits zal zien in mijn garage :P
Dacht ik ooit ook eens, halverwege vorig jaar had ik alle techtree tanks in de garage staan en daarna gaat het heel rap... laten we zeggen voor de BM ik genoeg credits had om 10 AMX 50 Foch (155) te kopen... nu wat minder :o
En de T-22 staat in de garage *O* , ietwat teveel overboden met 50M. Dus ElPaco heeft gelijk, ik heb inderdaad teveel credits.

[ Voor 9% gewijzigd door Caveman op 08-03-2021 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:22
Breezers schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:20:
[...]

Ik zat al te denken waarvan ik die T-22 tank toch van kende en inderdaad kon je toen (volgens mij als clan/platoon) die rampage mode zwaar beïnvloeden zodat je die grind veel makkelijker kon voltooien en zodoende “pumped” die reward tank kon vrijspelen, terwijl dit zelfs als triehard dit een behoorlijke grind kluif was _O-

https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body
Ik ben dus zo'n try hard die deze tank legit gehaald heeft in die rampage mode. Trieste was dat ik dacht laatste missie 15k damage doen was. Dit was technisch gezien onhaalbaar in solo mode( hele berekeningen aan WG gestuurd maar dikke middelvinger terug gehad ) en je moest dat dus in de variant doen van platoon mode. Ik dacht dat je iets van 3 tanks had om te spelen en was zo afhankelijk van je eigen team en enemy team. Omdat deze tank door veel mensen gerigged is en alle controverse eromheen is die tank de grond in generfed.

Maar WG is WG niet om deze tank weer even te buffen net voordat ze hem op sale doen via de black market. Hoe triest kan het zijn maar goed. :+ Niets nieuws onder de zon natuurlijk.

Uiteindelijk blijft het een onetrick pony. Gewoon altijd angled ufp schieten als dat ding angled en het is easy peasy. Tank was alleen goed omdat mensen niet wisten wat ze ermee moesten. Een soort 257 eigenlijk en tegenwoordig ook niets nieuws onder de zon meer.

Ik dacht dus dat de sales alleen om 17:00 waren, heb ik de Aufklauring panther gemist....Uit nostalgische redenen had ik die wel graag gewild -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

jantje 2 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:01:
[...]
Ik dacht dus dat de sales alleen om 17:00 waren, heb ik de Aufklauring panther gemist....Uit nostalgische redenen had ik die wel graag gewild -O-
Als ik hem weg kon geven dan kreeg je hem van me..... heb niet gauw spijt van een tank die ik aanschaf maar deze slaat echt alles, de enige andere tank die ik ooit verkocht heb is die achterlijk australische tank, AC-1 ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:46
Caveman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:15:
[...]

Als ik hem weg kon geven dan kreeg je hem van me..... heb niet gauw spijt van een tank die ik aanschaf maar deze slaat echt alles, de enige andere tank die ik ooit verkocht heb is die achterlijk australische tank, AC-1 ofzo.
The penis tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
Nu zit ik terug met al die miljoenen ,kun je die niet ruilen voor bitcoins?
Ach het zal wel voor een jaar of 2 met premium vlammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 17:19
Helaas was ik gister niet online, had de Awfulpanther op zich wel willen hebben.
Maar zal vast wel een keer in de normale premium shop komen ipv black market.

Qilin is in ieder geval binnen, en daar ging het om. :)

Hoewel ik de T-22 ook had kunnen hebben als ik minder had geboden op de Qilin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Even los van al het black market geweld... :P (ik hou me afzijdig anders kost het me weer te veel geld)

Klaus Kellerman noemde de Chinese 59-16 een hidden gem, die heb ik dus vrijgespeeld en moet zeggen dat ik hem leuk vind spelen, heb enkel tracks en andere gun tot nu toe.

Wat is een respectabele vieuwrange voor een T6 light? ik zit nu op 413 meter, dat is met coated optics/ vents.

Crew is bijna 2 skill getraind. de 2 vieuwrange skills en 6th sense + camo (ook op de tank zelf btw)

Nog tips om de camo/ range te verbeteren naast BIA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:31

Roozzz

Plus ultra

@douwe.nl Als je de standaard skills (recon, sit awareness, bia) hebt, dan wordt het vooral een kwestie van pay to win: food, improved equipment en directives gebruiken om e.e.a. te maximaliseren. Kost wel iets om consequent te draaien.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Roozzz schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:59:
@douwe.nl Als je de standaard skills (recon, sit awareness, bia) hebt, dan wordt het vooral een kwestie van pay to win: food, improved equipment en directives gebruiken om e.e.a. te maximaliseren. Kost wel iets om consequent te draaien.
Dat dacht ik idd, food en directives doe ik niet aan. ik speel lang niet op een niveau waar dat uit gaat maken :P

Thx

Anderen die de tank spelen (en leuk vinden)? Hij is redelijk nimble zo ver ik nu gezien heb en ik bounce zelfs wel eens wat (incl skorp G waar hij vast boos om werd..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 20:06
Zo de 50TP is ook voorbij. Ben wel benieuwd wat die uiteindelijk gekost heet. Mijn bod was te laag. Maar dat was ook het minimum bod. Nu afwachten wat er vanmiddag komt.
Deze blijven nog over, als het goed is.
Progretto 46
Somua SM
Cromwel B
Bretagne panther
M54 Renegade
IS3A
FOCH 155

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik hoop dat de credits onderhand eens op zijn bij de meesten en ik een gratis tier 8 premium kan scoren, maar de playerbase blijft vrees ik toch wel zn credit card trekken omdat de meesten simpelweg de gimp van de WG marketingafdeling zijn en ernstige vormen van FOMO hebben :P ;)

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 08-03-2021 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:38:
Helaas was ik gister niet online, had de Awfulpanther op zich wel willen hebben.
Maar zal vast wel een keer in de normale premium shop komen ipv black market.

Qilin is in ieder geval binnen, en daar ging het om. :)

Hoewel ik de T-22 ook had kunnen hebben als ik minder had geboden op de Qilin. :+
Ye inderdaad. Die had ik ook wel graag gewild, wat ik kan herinneren was die wel lache om te spelen.
Had je vorig jaar ook die golden type 59 gekocht, zodat je nu een setje hebt? :+
Gok je erop dat die T-22 nog in bond shop ed. komt of? Jij, als tank collector, moest die toch ook wel hebben? Of ben je daar al een beetje van af gestapt?

Is die M54 renegade wat om op te bidden dat iemand weet? Rest van de tanks zijn meh en progetto heb ik al.
Caveman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:15:
[...]

Beste rammming light EU, nu helemaal geniaal tegen die ebrs geweest :*)

[ Voor 35% gewijzigd door jantje 2 op 08-03-2021 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Foch155 nu, 20M credits, 15 stuks, beschikbaar, verkoop start in 4min....

[ Voor 24% gewijzigd door _Anvil_ op 08-03-2021 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ik ga het niet redden met credits, maar deze is ook niet mijn speelstijl. Dus gaat over.
Succes voor de spelers die hem willen hebben. 15.000 stuks ik denk weg in 20 seconden. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ennn......... 50 seconden, LOL
jantje 2 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:59:
[...]
Is die M54 renegade wat om op te bidden dat iemand weet? Rest van de tanks zijn meh en progetto heb ik al.
Volgens mij wel, zie:

[ Voor 85% gewijzigd door _Anvil_ op 08-03-2021 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
ja 49,69 seconden.
Het viel mee, de drukte. hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
_Anvil_ schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:06:
ennn......... 50 seconden, LOL
Nou, de theorie dat spelers langzamerhand zonder credits komen te zitten kan ook wel de prullenbak in :P
Had echt niet verwacht dat de flinke voorraad van 15.000 stuks zó snel op zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Het maakt niet uit wat het is. Iedere tank die normaal niet te krijgen is gaat op deze manier als zoete broodjes over de toonbank. Ik ben blij dat ik de M10, en de schil voor de E50M heb gekocht.
Dan heb ik er ook nog iets aan overgehouden. Die Progretto gaat zeker ook niet lukken.
Dus ga kijken of ik op de Somua SM kan bieden.

Ik ben wel benieuwd wat het WG op alle servers samen heeft opgeleverd. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
Koolaert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:15:
[...]

Nou, de theorie dat spelers langzamerhand zonder credits komen te zitten kan ook wel de prullenbak in :P
Had echt niet verwacht dat de flinke voorraad van 15.000 stuks zó snel op zou zijn.
Logisch, als je de vorige te laag heb geboden heb je uw zilver terug.Net de Foch aangeschaft voor bij de koffie.
Maar de echte premiums blijft toch met goud dokken en daar heb ik geen goesting in.

[ Voor 9% gewijzigd door Patrickccc op 08-03-2021 17:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:59:
[...]

Ye inderdaad. Die had ik ook wel graag gewild, wat ik kan herinneren was die wel lache om te spelen.
Had je vorig jaar ook die golden type 59 gekocht, zodat je nu een setje hebt? :+
Gok je erop dat die T-22 nog in bond shop ed. komt of? Jij, als tank collector, moest die toch ook wel hebben? Of ben je daar al een beetje van af gestapt?
Vorig jaar inderdaad een gouden Type 59 en het ging me er inderdaad om om een setje te krijgen. Vandaar ook het bod van 72 miljoen credits. :+

Wat er met de T-22 gebeurd boeit me vrij weinig, ik verwacht niet dat veel mensen hem lang zullen blijven spelen. Zo heel denderend is ie uiteindelijk niet en ik verwacht dat ze op een gegeven moment allemaal verstoffen. Foch 155 is ook altijd dikke hype en zo vaak zie je die ook niet meer.

Awfulpanther verwacht ik over een tijdje gewoon in de shop, koop ik hem dan wel. :)

Echt verzamelen ben ik ondertussen al vanaf, ik heb praktisch alle speciale tanks die ik wil hebben. Ik heb wat dat betreft nog steeds de zeldzaamste account van de EU server voor zover ik weet. :+
Er zullen weinig mensen zijn die onderstaand lijstje tanks hebben:
SU-76i
A-32
Pz V/IV
M4A2E4
T-44-122
M6A2E1
Type 59 G
ISU-130
WZ-111 Qilin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Mooie verzameling User.
Ik heb ook nog wel een paar zeldzame tanks.
Pz II J
Pz IV S
Pz IV Hydro
BT-SV
M6A2E1
Ik zou alleen de gewone Type 59 er nog wel bij willen hebben.
Gewoon voor de verzameling. Het is nu toch geen OP tank meer.
Alhoewel de Pz II J niet meer zo goed gaat als vroeger, heb ik nog steeds een glimlach als ik weer yolo de hoek om kom met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Ik had gehoopt veel Foch 155 tegen te komen nu, mooi MT15 halen (3,5K op TD's) maar het valt vies tegen :(

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

ElPaco schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:49:
Ik had gehoopt veel Foch 155 tegen te komen nu, mooi MT15 halen (3,5K op TD's) maar het valt vies tegen :(
Nou, tot nu toe bijna elk potje wel 1 a 2 fochs aan beide kanten.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Gisteravond een Foch155 platoon long range mogen harvesten met mn T-44, de zijkanten zijn echt heerlijk juicy.. alsof je op een Tog schiet :P

Ik zie dat de Is-2 Berlin nu aan de beurt is... de vraag is natuurlijk, what to offer. ik kan max tot 7M gaan.. maar deze tank is veel vaker te koop dan de AFK en enkele anderen toch?

Ik verwacht niet dat het me gaat lukken een T8 te scoren voor die 7M credits en het zou een goede crewtrainer zijn voor mijn account. Credit inkomsten van deze zullen ook best leuk zijn (heb nu alleen een paar t5 premiums en de t-50-2). Een t8 premium zou natuurlijk perfect zijn voor frontlines etc... maar ik verwacht niet dat ik op deze casual account nog veel credits ga grinden o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:40:
Ik zie dat de Is-2 Berlin nu aan de beurt is... de vraag is natuurlijk, what to offer. ik kan max tot 7M gaan.. maar deze tank is veel vaker te koop dan de AFK en enkele anderen toch?
Ja, en volgens mij zit er dan in de shop vaak een BiA-crew bij (voor zover dat nog wat waard is met crew 2.0 in het verschiet). Daarnaast kun je de KV-122 gewoon in de shop kopen, volgens mij is dat een behoorlijk vergelijkbare tank. En anders zijn er de IS-2M en IS-2 Shielded ook nog, die vast wel 's langs zullen komen in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gaius schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:57:
[...]

Ja, en volgens mij zit er dan in de shop vaak een BiA-crew bij (voor zover dat nog wat waard is met crew 2.0 in het verschiet). Daarnaast kun je de KV-122 gewoon in de shop kopen, volgens mij is dat een behoorlijk vergelijkbare tank. En anders zijn er de IS-2M en IS-2 Shielded ook nog, die vast wel 's langs zullen komen in de shop.
Ok, dus dan ben ik met mijn dhuidige bod van 7M dik aan het overbetalen vrees ik :)

Vind het ook lastig te bepalen hoe relevant deze tank anno 2021 nog isin de meta... al moet ik zeggen dat de techtree IS (heb hem nog maar pas, maar de 100mm gun werkt prima) het prima lijkt te doen.. relatief weinig bottom tier games ook. (tier 7 en 9 waren vorig jaar ook de sweet spots geworden nadat er aan de matchmaker gerommeld was toch?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:27:
[...]

Ok, dus dan ben ik met mijn dhuidige bod van 7M dik aan het overbetalen vrees ik :)
Het zijn maar credits. En je krijgt er een tier 7 premium voor terug die je normaal alleen met echt geld kunt kopen waarmee je crew kunt trainen en credits kunt grinden.

Toevallig gisteren nog een paar potjes in de techtree variant gespeeld (met de 122mm). Volgens mij is het gewoon nog een prima tank inderdaad. Het is dat ik chronisch credits te kort kom, anders zou ik ook bieden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/exMU47z5YaOI0EWcoz96H4ljon4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/THtf3fx75dkv1fUVGcLFmsfi.jpg?f=fotoalbum_large

7,1M zal wel fors te hoog zijn geweest.. maar ach, tis een premium die voor 4700 gold in de boeken staat en het is voor mijn freebie account de juiste lijn.
Verder vind ik als amateur krijgshistoricus een echte WO2 tank in realistische skin en config (7th Guards army) ook wel gaaf 🙂

Hoe zie ik nu of de 100% crew die erbij zit de Berlin deal bonus heeft? Dan hadden ze al Bia moeten hebben zeker?

EDIT: ik lees op Reddit dat iets boven de 3M al een winning bid was. Tja, kans zat er in.. maar je weet het nooit op de EU whaleserver. Ik las al dat sommigen hem wilden kopen om daarna in de shop de volgende Gold deal voor dezelfde tank te kopen, maar dan met de Bia bonus Crew. Schijnbaar krijg je dan de gold value tegen een zeer gunstige koers plus die Berlin crew... No regrets dus, ondanks een overbid van 4M :9

[ Voor 20% gewijzigd door _Anvil_ op 09-03-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:26:
Hoe zie ik nu of de 100% crew die erbij zit de Berlin deal bonus heeft? Dan hadden ze al Bia moeten hebben zeker?
Congrats!
Yes, maar als ik de deal goed zag zat er alleen een 100% crew bij, geen BiA-crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Tjonge, flinke rework voor iets wat ze kunnen oplossen door gewoon het maximum SPG's per game van 3 te verlagen naar 1 of soms 2. En/of iedereen gewoon de rewards te geven voor de SPG-personal missions, zodat men minder geneigd is die class überhaupt te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Zo nu is de Progretto M35 Mod. 46 aan de beurt. Nu kijken wat de prijs gaat worden.
12.000 items minimaal 7.500 goud.
Even kijken wat mijn max is....

Edit.
Ik heb hem op 10.000 afgetrapt.
Dus het gaat hem denk ik niet worden.
Maar ik doe een poging. :-)

[ Voor 26% gewijzigd door Fiesta1958 op 09-03-2021 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Die heb ik gelukkig al, want dat zou de enige tank zijn die ik dan graag zou willen hebben :+

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Sircuri schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:04:
Die heb ik gelukkig al, want dat zou de enige tank zijn die ik dan graag zou willen hebben :+
Vanavond zijn er 12.000 meer. :)
Wat heeft de Progretto je gekost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Volgende aanbieding is trouwens om 11:00 CET volgens het Black Market-mannetje en niet meer om 5 uur. Benieuwd wat het gaat zijn, ik had heel erg mijn hoop gevestigd op de Somua SM voor credits, maar ik begin hem een beetje te knijpen nu.

EDIT: Morgen om 11 uur is de laatste aanbieding schijnbaar... En vlak voor die aanbieding een micropatch :o

[ Voor 18% gewijzigd door Koolaert op 09-03-2021 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Fiesta1958 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:07:
[...]

Vanavond zijn er 12.000 meer. :)
Wat heeft de Progretto je gekost??
Ik heb hem sinds mei 2019 en heb er toen 40 euro voor betaald.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Sircuri schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:54:
[...]

Ik heb hem sinds mei 2019 en heb er toen 40 euro voor betaald.
M.i. is deze veiling een beetje onzinnig. De progetto komt zo'n beetje elke keer dat Frontlines komt in de shop voor ongeveer 40 euro. Ik ben benieuwd wat het minimum winnende bod wordt, maar ik denk niet dat dat veel lager dan ongeveer 40 euro in gold wordt. Ofwel, als ik 'm nog wil, dan koop ik 'm wel als ie weer in de shop staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiesta1958
Als je 12.000 goud bied, dan zit je op ongeveer op 40 euro.
Het is dat ik nog wat goud had, en er geen geld meer in wel steken.
Anders zou ik hem wel een keer via de shop kopen.

Alles wat je meer bied dan 12.00 is weggegooid geld. :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Net even wat gespeeld op de Sandbox server vanwege die arty changes. Iedere pot zit je instant ingame, tenzij je arty doet, dan mag je minuten lang wachten.

Lekker rondgereden in de EBR 105 en arty afgeslacht, heerlijk!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Ha, bij een Vlaamse collega stond er gisteren na de Progetto-aanbieding dat het de laatste was, terwijl er bij mij staat dat er om 11:00 nog een komt. Dan weet je wel hoe laat het is: lootbox-tijd!

Volgens TheDailyBounce (originele artikel hier) krijgen we een 'mysterious black box' met een prijskaartje van 5.000 goud (geen idee of het een normale verkoop is of het startbod van een veiling) waarvan niemand weet wat erin zit :+

Dat zou wel bizar zijn, alsof WG even wil testen hoe gek de playerbase is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• User
Toevallig weet ik dat!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/33Z1g60.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 21:47

p0st

Dutch Reefer

Aha! Insider information :+
Voor iedereen hetzelfde dus, maar ook een keuze te maken?
EZ money voor WG, en uiteraard gaan we die boot niet missen :*)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
p0st schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:06:
[...]

Aha! Insider information :+
Voor iedereen hetzelfde dus, maar ook een keuze te maken?
EZ money voor WG, en uiteraard gaan we die boot niet missen :*)
Voordat ik weer een boze mail krijg van WG: Nee hoor, dat is gewoon in de patchfiles te vinden. Bestandje bm2021.mo, staat alle tekst van de Secret Warehouse in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:37
User schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:29:
[...]
Voordat ik weer een boze mail krijg van WG: Nee hoor, dat is gewoon in de patchfiles te vinden. Bestandje bm2021.mo, staat alle tekst van de Secret Warehouse in. :+
Hm... Ergens wil ik wel zo'n ding kopen, maar heb eigenlijk ook al wel genoeg premium tanks. Sommige speel ik eigenlijk niet eens. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:29:
[...]
Wat valt er te verwachten van die secret package dan? I dont follow :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 15:01
wz111 alpine
zwarchpanter
of ebr75???

welke?

Alpine tiger genomen

:+Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NDjLVjpi2aMW1VdBgjL7K3MGfLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BVqcDOrEcikILncFS6JKVc7t.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 91% gewijzigd door fozzie op 10-03-2021 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
fozzie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:07:
wz111 alpine
zwarchpanter
of ebr75???

welke?
type59 G :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:37
fozzie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:07:
wz111 alpine
zwarchpanter
of ebr75???

welke?
Ik heb zelf de ebr75. Enorm leuke tank om te spelen. Zeker ook wanneer frontline etc weer gaat beginnen.

Heb het zelf toch maar niet gedaan. Vond de tanks erin het toch niet waard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik moet zeggen dat de voertuigen die je kunt krijgen niet echt de moeite vind en om 5k gold te betalen. Is de kans random welke tank je krijgt of krijg je de keus uit verschillende die je kan kiezen? Ze hebben het over een öne vehicle from the available slots.

Mij niet geheel duidelijk.

Edit :

Zo te zien betaal je 5k voor een random tank, daarna heb je 4x de optie om met credits te rerollen als de offer je niet aanstaat. Gezien de tanks het niet waard.

[ Voor 23% gewijzigd door jantje 2 op 10-03-2021 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 21:47

p0st

Dutch Reefer

Haha er is dus ook nog RNG met welke "offers" je krijgt. Hier iemand met een 183 :)

https://gyazo.com/eebf49475b03891d5d2bb226c4906f99

Maar begrijp ik het dus goed dat je met een beetje gelukt voor 5k gold een Tier X tank of 59G kunt krijgen? Of moet je nog bijbetalen :9?

Edit: Ah blijkbaar kosten de rerolls credits?

So you pay 5k gold to access. After you unlock one slot containing tank from prev BM. You can roll up to 4 addl slots (goes from 900k to 1.6M credits or so for 5th slot).

I rolled junk and Type59G (already own most). If you are a collector it is a great deal, if you are not you will probably get garbage and a tier 8 option if you go for all 5 for 5k gold 4m credits. If you own little or nothing you will likely get only garbage, so probably not worth it.

You can only select one of the 1-5 options.

[ Voor 52% gewijzigd door p0st op 10-03-2021 11:19 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
p0st schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:16:
Haha er is dus ook nog RNG met welke "offers" je krijgt. Hier iemand met een 183 :)

https://gyazo.com/eebf49475b03891d5d2bb226c4906f99

Maar begrijp ik het dus goed dat je met een beetje gelukt voor 5k gold een Tier X tank of 59G kunt krijgen? Of moet je nog bijbetalen :9?
Blijkbaar 5 items van de BM tanks van 2019 en 2020 die je nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Keuzes keuze

IS-6B or Lekpz m41 90mm or amx 13 57 or lansen C or Caernarvon action x

Heeft iemand een tip/advies?

Ik zit te twijfelen tussen caernavon action x en Lekpz M 41 90mm

[ Voor 45% gewijzigd door crusader1983 op 10-03-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57
De lansen C of caravanX lijken me het leukste van het rijtje. De Amx ook wel maar dan zit je een tier lager. IS-6b biedt weinig anders dan de andere 600 Russische heavies in de game, die Duitse bulldog heeft ook geen bijzondere capaciteiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
p0st schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:16:
Edit: Ah blijkbaar kosten de rerolls credits?

So you pay 5k gold to access. After you unlock one slot containing tank from prev BM. You can roll up to 4 addl slots (goes from 900k to 1.6M credits or so for 5th slot).

I rolled junk and Type59G (already own most). If you are a collector it is a great deal, if you are not you will probably get garbage and a tier 8 option if you go for all 5 for 5k gold 4m credits. If you own little or nothing you will likely get only garbage, so probably not worth it.

You can only select one of the 1-5 options.
Als ik 5 opties had gekregen voor 5k gold had ik het wel gegokt denk ik. Maar om daar ook nog 5M credits voor te moeten betalen... neh. Zul je net zien dat ik de keuze krijg uit 5 meh voertuigen, of voertuigen waarvan ik al een andere skin-versie heb.

Het kleine beetje goeie geluk dat ik normaal heb besteedt ik dan liever aan de Staatsloterij vanavond. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
...ik heb maar 1 slot gekozen en nou kan ik niet meer terug :(
Gelukkig was slot 1 de Type59G :D
edit:
Nou valt het kwartje pas... je betaalt bij voor meer keuze maar mag er maar 1 kiezen

[ Voor 33% gewijzigd door Vaudtje op 10-03-2021 12:44 ]

In deeze zin staan drie fauten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Vaudtje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:38:
edit:
Nou valt het kwartje pas... je betaalt bij voor meer keuze maar mag er maar 1 kiezen
lucky Bastard :)

ik zit nog steeds te twijfelen welke ik ga kiezen

Cearnarvon action x uit eindelijk gekozen. Kan nog wel handig zijn voor training britse heavy line

[ Voor 12% gewijzigd door crusader1983 op 10-03-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 15:01
huh ik zit op een andere pc kan ik weer een sleutel kopen????

Nahh je kan maar 1 keer kopen... :(

[ Voor 24% gewijzigd door fozzie op 10-03-2021 13:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
Vaudtje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:38:
edit:
Nice! Geniet er van, dat ding heeft mij iets van 72k gold gekost. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
umm, serieus? Dat is hoeveel in euro's? :P

filmpje hoe het werkt van Skill. Vriend van me heeft misgegrepen met de RNG, Black versies van de bulldog, Is6B en T34 (die heeft ie zelfs gehad maar ingeruild op andere premiums) en 2 low tier seal clubbers.. Hij is erg teleurgesteld ;)

(zou een complaint loggen zin hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
_Anvil_ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:21:
umm, serieus? Dat is hoeveel in euro's? :P

[YouTube: THE LAST OFFER IN BM! Keys! Is it Gambling? Worth it? | World of Tanks]

filmpje hoe het werkt van Skill. Vriend van me heeft misgegrepen met de RNG, Black versies van de bulldog, Is6B en T34 (die heeft ie zelfs gehad maar ingeruild op andere premiums) en 2 low tier seal clubbers.. Hij is erg teleurgesteld ;)

(zou een complaint loggen zin hebben?)
oeph! nou dan zou ik ook flauw zijn. helaas heb ik ook niet beste RNG gehad, maar could be worse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hij heeft de T34 gekozen en een klacht ingediend.

Action X is toch een vrij goede premium, zeker voor 5k? Alleen zijn die 4 extra opties iets van 5M credits toch? Ach, dat heb ik teveel betaald op de IS-2B :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
_Anvil_ schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:05:
Hij heeft de T34 gekozen en een klacht ingediend.

Action X is toch een vrij goede premium, zeker voor 5k? Alleen zijn die 4 extra opties iets van 5M credits toch? Ach, dat heb ik teveel betaald op de IS-2B :)
Maar wat voor een klacht heeft hij ingelegd dan? Dit is toch een kwestie van gegokt en verloren?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
3 meuk tanks die hij al gehad heeft? En een tier 5 en tier 2?

Maar goed, ik zie dat je vooraf een lijst ziet met alle opties.. tja, het is bewust gokken inderdaad. Als je Wargaming vertrouwd ;)

[ Voor 53% gewijzigd door _Anvil_ op 10-03-2021 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Ja maar dat wist je van tevoren, dat je dat kon krijgen. En WG kennende zal je ook vooral de meuk tanks krijgen ja, ze willen niet dat iedereen straks in een Type 59G voor maar 5K goud rondrijdt. Ik heb ook nog geen plaatjes gezien van mensen die alle 5 de dingen hebben geopend en een Type 59G, FV215b 183 en Foch 155 hebben gekregen en dan niet kunnen kiezen tussen die 3.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:32

TTLCrazy

Listen to Frankie

ElPaco schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:54:
Ja maar dat wist je van tevoren, dat je dat kon krijgen. En WG kennende zal je ook vooral de meuk tanks krijgen ja, ze willen niet dat iedereen straks in een Type 59G voor maar 5K goud rondrijdt. Ik heb ook nog geen plaatjes gezien van mensen die alle 5 de dingen hebben geopend en een Type 59G, FV215b 183 en Foch 155 hebben gekregen en dan niet kunnen kiezen tussen die 3.
Ik geloof idd best dat dit willekeurig is en de kans op echt gewilde tanks zal een stuk kleiner zijn. Ik heb hier ook bewust niet aan mee gedaan. Heb zelf wel eens geluk gehad door kerstboxes te kopen voor €20,- en daar zat dan een IS3A in. Dit jaar voor €40,- kerstboxes gekocht en niets noemenswaardig. Elk jaar beloof ik mijzelf er mee te stoppen....

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
TTLCrazy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:58:
[...]

Ik geloof idd best dat dit willekeurig is en de kans op echt gewilde tanks zal een stuk kleiner zijn. Ik heb hier ook bewust niet aan mee gedaan. Heb zelf wel eens geluk gehad door kerstboxes te kopen voor €20,- en daar zat dan een IS3A in. Dit jaar voor €40,- kerstboxes gekocht en niets noemenswaardig. Elk jaar beloof ik mijzelf er mee te stoppen....
Ik heb me er netjes aan gehouden dit jaar niks te kopen, ook omdat ik een stuk minder speelde. Maar inmiddels speel ik weer wat meer en heb ik dus geen premium en gold meer. Dan duren grinds dus toch wel langer :P Langer door geen premium en geen gold om een dagje premium te kopen als ik wel wat langer kan spelen op een dag.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

ElPaco schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:59:
[...]

Ik heb me er netjes aan gehouden dit jaar niks te kopen, ook omdat ik een stuk minder speelde. Maar inmiddels speel ik weer wat meer en heb ik dus geen premium en gold meer. Dan duren grinds dus toch wel langer :P Langer door geen premium en geen gold om een dagje premium te kopen als ik wel wat langer kan spelen op een dag.
Zonder premium spelen doe ik niet meer, dat is ondertussen echt een kwelling. Met premium verdien je nog best wat credits, zeker als je met premium tanks speelt. Ik heb zelf met zo'n 30% coupon voor €33,- een half jaar premium gekocht. Dan valt het nog wel mee. Battle pass doe ik dan bewust nooit aan mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:54:
Ja maar dat wist je van tevoren, dat je dat kon krijgen.
Het is een beetje sneu dat ze zeggen dat je alleen tanks te zien krijgt die je nog niet hebt, maar als je de T34 al hebt, dan kun je wel de T34B krijgen. En dat zelfde geldt dan natuurlijk voor de Mutz, Blackdog, Chrysler K, IS-6, AMX 13-57, Type 59, WZ-111.

Dus met wat crappy rng kun je niet eens kiezen voor een tank die je nog niet hebt. Maar ja, dat is nu eenmaal typisch WG. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
TTLCrazy schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:01:
[...]

Zonder premium spelen doe ik niet meer, dat is ondertussen echt een kwelling. Met premium verdien je nog best wat credits, zeker als je met premium tanks speelt. Ik heb zelf met zo'n 30% coupon voor €33,- een half jaar premium gekocht. Dan valt het nog wel mee. Battle pass doe ik dan bewust nooit aan mee.
Kwelling nog wel? :) Ik heb op mijn main account 4 jaar gespeeld met in totaal 5 maanden premium geloof ik, puur omdat ik ongeduldig was om mn eerste tier 10 te bereiken. Nooit credit problemen gehad, ook niet toen ik veel tier 9 en 10 speelde. kwestie van af en toe wat rondjes t8 premium met een reserve aan en je hebt zo weer 1M credits binnen. Zelfs crew transferen heb ik altijd voor zilver gedaan.

Alsof grinden zo erg is, dan vind je het spel toch eigenlijk niet leuk? Gewoon met free xp de stock modules skippen en even wachten tot je de juiste crew en equipment gereed hebt voor een nieuwe tank, verder kocht ik altijd alles in de aanbieding, nooit voor de volle mep. Tegenwoordig is free to play helemaal easy, heb 2 keer 7 dagen cadeau gehad van Wargaming en door die daily missions komt daar regelmatig een dagje premium bij. Dat kun je ook "timen"uiteraard. Verder heb je tegenwoordig bergen gratis xp boosters, x5 missions en dan nog de blueprint xp skips.... Gratis spelen was nog nooit zo easy, net de Is-2B gekocht voor credits en in de toekomst een tier 8 permium voor bonds 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

_Anvil_ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:43:
[...]

Kwelling nog wel? :) Ik heb op mijn main account 4 jaar gespeeld met in totaal 5 maanden premium geloof ik, pujr omdat ik ongeduldig was om mn eerste tier 10 te bereiken. Nooit credit problemen gehad, ook niet toen ik veel tier 9 en 10 speelde. kwestie van af en toe wat rondjes t8 premium met een reserve aan en je hebt zo weer 1M credits binnen. Zelfs crew transferen heb ik altijd voor zilver gedaan.

Alsof grinden zo erg is, dan vind je het spel toch eigenlijk niet leuk? Gewoon met free xp de stock modules skippen en even wachten tot je de juiste crew en equipment gereed hebt voor een nieuwe tank, verder kocht ik altijd alles in de aanbieding, nooit voor de volle mep. Tegenwoordig is free to play helemaal easy, heb 2 keer 7 dagen cadeau gehad van Wargaming en door die daily missions komt daar regelmatig een dagje premium bij. Dat kun je ook "timen"uiteraard. Verder heb je tegenwoordig bergen gratis xp boosters, x5 missions en dan nog de blueproint xp skips.... Gratis spelen was nog nooit zo easy, net de Is-2B gekocht voor credits. 8)
Als ik speel dan grind ik meestal een lijn (duh). Ik ben nu met de Grille 15 lijn bezig en op tier 9 maak je op free2play alleen maar credits als je wint en een redelijk potje hebt. Daarbij heb ik mijn premium tanks nu al zo vaak gespeeld dat dat echt niet meer leuk is. Skorpion G is saaaaai. Wellicht moet ik eens wat andere premiums gaan spelen. Maar feit is dat ik dan een andere tank moet spelen om credits te grinden en dat bevalt mij niet. Ik speel liever met premium zodat je met niet premiums ook credits verdient.

[ Voor 0% gewijzigd door TTLCrazy op 11-03-2021 10:27 . Reden: grammatica... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik speelde regelmatig voor de lol lagere tiers tussendoor, deels premium tanks. Ik platoon ook meestal met vrienden. Toch altijd rond de 0 credtis winst/verlies geëindigd, ook als de meeste potjes tier 9 of 10 waren. En ik was een gewone 1400wn8/ 52%WR scrub op die account.

Hangt natuurlijk af van zoveel dingen: hoeveel dmg doe je gemiddeld, schiet je veel gold, wat run je aan consumables etc.etc.

Nu moet ik ook zeggen dat ik efficient "Garage management" ook een leuke uitdaging vond, dus alles (consumables, equipment, tanks) tijdens sales kopen, veel extra's verdienen met missies en acties binnen en buiten het spel etc.etc.

Case in point: vanaf morgen kun je blueprint fragments omruilen voor items, waaronder ook premium time...

[ Voor 41% gewijzigd door _Anvil_ op 11-03-2021 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Battle Pass begint maandag (artikel hier). Ik zie het maar als een mooi extraatje terwijl ik gewoon het spel speel. Wel een klein beetje jammer dat je als F2P speler geen bounty equipment meer kunt scoren, maar goed, ik ben wel heel blij met de bonds. Kan ik EINDELIJK de Patriot aanschaffen :)

In tegenstelling tot de testserver kun je trouwens niet meer beide nieuwe reward tanks kopen, zelfs als je 7.500 goud neerlegt voor de Premium Pass. Als je geen goud wilt uitgeven kun je überhaupt geen nieuwe reward tank ophalen.

Zal ook een flinke kluif worden om binnen 3 maanden alle 150 niveaus te halen, dan moet je toch al gauw 20 potjes per dag spelen en genoeg tanks hebben om niet aan die limiten per tank te komen. Gaat mij zeker niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Koolaert schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:33:
Battle Pass begint maandag (artikel hier). Ik zie het maar als een mooi extraatje terwijl ik gewoon het spel speel. Wel een klein beetje jammer dat je als F2P speler geen bounty equipment meer kunt scoren, maar goed, ik ben wel heel blij met de bonds. Kan ik EINDELIJK de Patriot aanschaffen :)
.....
Ik heb nu 5100 bonds zie ik, dus met de feestdagen eind dit jaar zal ik er wel weer 2 of 3k bonds bij krijgen en dan kan ik ook een tier8 kopen voor bonds, mocht ik dan weer/nog met mn free account spelen :)

Ik ken dit event totaal niet, net even kort gelezen.. maar hoe doe ik eigenlijk mee? en hoeveel bonds verdien je als casual freebee player zo ongeveer?

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 11-03-2021 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
_Anvil_ schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:50:
Ik ken dit event totaal niet, net even kort gelezen.. maar hoe doe ik eigenlijk mee? en hoeveel bonds verdien je als casual freebee player zo ongeveer?
Rewards krijg je gewoon door (veel) te spelen, hoef je verder niets voor te doen. Uiteraard is er ook een premium pass beschikbaar voor goud als je meer rewards wilt, maar die bonds kun je gewoon verdienen zonder te betalen.

Ik denk dat als je gemiddeld zo'n 10 potjes per dag speelt (mijn gemiddelde) je op 1.500 bonds uitkomt. Enige waar je misschien tegenaan loopt is dat je op elke tank maar een bepaalde hoeveelheid punten voor je Battle Pass kunt halen, dus je hebt wel meerdere tanks van tier 6 of hoger nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Anvil_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KiVPlPkfkOb7_FbnZgsIMtun3GY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FDdXbzFoSmXMjSyqHUAxi5JU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GEO_EJn3Pb7BIHJracVvS-CiP7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u7FmSvKDXohEACtHTmK6tH7v.jpg?f=fotoalbum_large

De IS-2B bevalt ontzettend goed, wat een heerlijk ding. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 11-03-2021 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Er zijn toch echt momenten dat je denk WG wtf are you doing ? 8)7

https://thedailybounce.ne...n-hero-styles-commanders/

http://forum.worldoftanks...d-customization-elements/

TS-5 “G.I. Joe” Plastic tank
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/thedailybounce.net/wp-content/uploads/2021/03/TS-5-2.jpg
T-54 first prototype “Cobra” plastic tank
Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/thedailybounce.net/wp-content/uploads/2021/03/T-54-first-prot-4.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Breezers op 12-03-2021 11:28 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Breezers schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:27:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
CCOOBRAA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat dacht ik met de Sabaton/ The offspring tank ook, net als Chuck Norris als commander...

Zag gisteren dat ik weer free 2 pay speel, even wachten tot een mooie aanbieding voor premium weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
douwe.nl schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:36:
[...]

Dat dacht ik met de Sabaton/ The offspring tank ook, net als Chuck Norris als commander...

Zag gisteren dat ik weer free 2 pay speel, even wachten tot een mooie aanbieding voor premium weer...
Je weet dat als je bleuprints over hebt, dat je deze kunt inruilen voor premium dagen ? ;)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Breezers schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:40:
[...]

Je weet dat als je bleuprints over hebt, dat je deze kunt inruilen voor premium dagen ? ;)
Ik heb wat af geblueprint dus heel weinig over haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Wel leuk dat je nu eens wat aan je blueprints hebt van landen waar je niks (meer) mee wil doen. Ik heb er maar een zooi training boekjes van gekocht, universele waren helaas al op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja ach, inmiddels zit er al zoveel afval en neptanks in, dat ik eigenlijk zit te wachten tot ze die anime-tanks (Edelweiss en Nameless) ook in EU gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:56
WZ 111 Qilin en type 59 gold. :')
Ik heb liever fake tanks dan bovenstaande BS.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voordeel hiervan is dat ze met 1 HE shell helemaal wegsmelten. Dus echt gevaarlijk zijn deze tanks niet. :+ 8)

Signature van nature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

De beste manier op een stevige carry af te sluiten: een cheater en crimineel genoemd worden :+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DeKphfVzWEZI6NZjk0d8_eucmno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iDvygGdkfFfjq3xgLdAGVZ3o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Roozzz schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:40:
De beste manier op een stevige carry af te sluiten: een cheater en crimineel genoemd worden :+ [Afbeelding]
Alleen zat die speler helemaal niet in die match? Je cheat dus wel vaker blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Cheezus schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Alleen zat die speler helemaal niet in die match? Je cheat dus wel vaker blijkbaar :+
Jawel, die firefly met 351 dmg. Ik moest ook even zoeken. De anonymizer wist ie wel te vinden in de game, maar verder... 8)7

En continu natuurlijk :P

[ Voor 8% gewijzigd door Roozzz op 13-03-2021 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Haha, zulke berichten na een battle zijn altijd een mooie kers op de taart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Hallo Iedereen,

Ik heb een serieus probleem, 5 minuten geleden heeft er blijkbaar iemand mijn account stigabest gehackt met als gevolg die 2x voor 83 euro gifts heeft verstuurd naar zichzelf die The_Mind_Revolution heet.

Dit is via paypal gebeurd dus ik bedenk dit nu dat hij feitelijk mijn paypal account heeft gehackt?

Ik heb alvast mijn persoonlijke rekening die er aan gelinkt is leeggehaald dus paypal kan alvast deze niet opnemen maar uiteraard moet dit opgelost geraken anders gaan ze aanmaningen sturen.

Heb alvast beide wachtwoorden gewijzigd maar wat doe ik best nu?
De reden dat ik het hier vraag is dat misschien meer ervaring heeft en zou graag niet van kastje naar de muur gestuurd worden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking

Mvg Bryan.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Om te beginnen ticket aanmaken bij Wargaming. Misschien ook even bij PayPal. Als je bij je WG account eerder hebt betaald met PayPal en toen hebt aangevinkt dat hij gegevens moest onthouden dat degene die in jou account zit niet je PayPal gegevens heeft verder.

Oh en nu mosterd na de maaltijd, maar zet 2 factor authenticatie aan. Sowieso iets wat je waar mogelijk moet doen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
ElPaco schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:18:
Om te beginnen ticket aanmaken bij Wargaming. Misschien ook even bij PayPal. Als je bij je WG account eerder hebt betaald met PayPal en toen hebt aangevinkt dat hij gegevens moest onthouden dat degene die in jou account zit niet je PayPal gegevens heeft verder.

Oh en nu mosterd na de maaltijd, maar zet 2 factor authenticatie aan. Sowieso iets wat je waar mogelijk moet doen.
Bedankt voor je reactie, in het verleden deed ik alles met paypal dat klopt.
Als ik het goed versta kan het zijn dat hij enkel maar mijn wot account heeft gehackt?

Ik weet niet of je gifts kan geven van bv. EU server naar RU server maar als ik zijn account opzoek:
https://www.noobmeter.com...Mind_Revolution/10814479/
Lijkt het mij toch bizar dat zo goeie speler dit zou doen?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
nvidia666 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:26:
[...]

Bedankt voor je reactie, in het verleden deed ik alles met paypal dat klopt.
Als ik het goed versta kan het zijn dat hij enkel maar mijn wot account heeft gehackt?

Ik weet niet of je gifts kan geven van bv. EU server naar RU server maar als ik zijn account opzoek:
https://www.noobmeter.com...Mind_Revolution/10814479/
Lijkt het mij toch bizar dat zo goeie speler dit zou doen?
Dan kan het zijn dat hij enkel je WoT account heeft ja. Mogelijk is het wachtwoord wat je daar gebruikt al eens buitgemaakt. Op haveibeenpowned.com (geloof ik) kan je checken welke wachten er bekend zijn/buitgemaakt zijn voor een e-mailadres. Als die combi die je voor WoT gebruikt er tussen staat weet je meteen hoe ze hebben kunnen inloggen.

En het zou goed kunnen dat iemand anders het naar die goede speler heeft gestuurd. Iemand die de stream van die speler volgt en hem dan iets wil giften?

WoT stats

Pagina: 1 ... 60 ... 86 Laatste