[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 59 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:07
Lol, nee dank u zeg ik dan..

In other news: net 3200 dmg gedaan met een tier 6, I still got it schijnbaar ! :D

*kuch*KV2*kuch*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Hmm, zie net in het artikel over de Black Market dit staan: "The goods will be ready at 17:00 CET and 05:00 CET (UTC+1), but you can only buy them five minutes later, at 17:05 CET and 05:05 CET (UTC+1)".

Op zich wel een goede verandering, kun je even nadenken of je die tank wel echt wilt en nog snel een review opzoeken.

En voor de zekerheid een reminder: er is vandaag een update geweest, dus als je geïnteresseerd bent in de Black Market aanbieding kun je niet pas 5 min van tevoren het spel opstarten.

EDIT: Veiling voor de TL-1 LPC met als minimumbod 3 miljoen credits... Tja, een gratis premium tank is een gratis premium tank en ik heb er pas 2. Hopelijk is 5 miljoen genoeg :)

[ Voor 14% gewijzigd door Koolaert op 03-03-2021 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Toevallig was ik in de gelegenheid om net even in te loggen en naar de Black Market te gaan... maar i.p.v. snel klikken draait het nu om biedingen op tanks en hoor je pas na 8u of je hoog genoeg geboden hebt?

Owkay... dit bevestigt weer mijn keuze om afscheid van mijn main account te nemen :P

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 03-03-2021 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
_Anvil_ schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:24:
Toevallig was ik in de gelegenheid om net even in te loggen en naar de Black Market te gaan... maar i.p.v. snel klikken draait het nu om biedingen op tanks en hoor je pas na 8u of je hoog genoeg geboden hebt?
Aannemende dat het hetzelfde is als vorig jaar is het ongeveer 50/50: de helft veilingen en de andere helft 'klik zo snel mogelijk'-aanbiedingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Lijst met (vermoedelijke) Black Market tanks: http://wotexpress.ru/2021...rnogo-rynka-2021-2-chast/ Looks legit.

Edit: nettere lijst: https://thearmoredpatrol....aked-upcoming-tanks-list/

Edit2: 5,2M was niet genoeg voor de Offspring USA medium schijnbaar... leuk me wel geinig om een t8 USA medium te hebben zonder grind er naartoe.

[ Voor 53% gewijzigd door _Anvil_ op 04-03-2021 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
De aanbieding van vanochtend, de M10 RBFM, staat er wel op, maar ik kan me toch niet voorstellen dat die lijst klopt. Ziet er wat mij betreft iets te mooi uit om waar te zijn en in WG's video staan zo'n duidelijke hints over de EBR 75 FL 10 en de FV 215b 183 dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet in de BM komen.

Overigens was het laagst winnende bod voor de TL-1 LPC 6,2 miljoen. Stiekem heb ik toch een beetje spijt dat ik niet een miljoen meer geboden heb, want het is maar de vraag of er nog een kans komt op een tier 8 premium tank voor credits. Zeker voor de meer gewilde tanks ben ik met mijn 10 miljoen op de bank kansloos in die veilingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41

TTLCrazy

Listen to Frankie

Het feit alleen al dat het op zo'n achtelijk tijdstip is heeft mij al doen besluiten om dit lekker links te laten liggen :)

(ik heb ook een chronisch credit tekort, ik kan al zeker 5 t10 tanks kopen maar te weinig credits :/ )

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Koolaert schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 07:03:
[...]

De aanbieding van vanochtend, de M10 RBFM, staat er wel op, maar ik kan me toch niet voorstellen dat die lijst klopt. Ziet er wat mij betreft iets te mooi uit om waar te zijn en in WG's video staan zo'n duidelijke hints over de EBR 75 FL 10 en de FV 215b 183 dat ik me niet kan voorstellen dat ze niet in de BM komen.

Overigens was het laagst winnende bod voor de TL-1 LPC 6,2 miljoen. Stiekem heb ik toch een beetje spijt dat ik niet een miljoen meer geboden heb, want het is maar de vraag of er nog een kans komt op een tier 8 premium tank voor credits. Zeker voor de meer gewilde tanks ben ik met mijn 10 miljoen op de bank kansloos in die veilingen.
Waar kun je eigenlijk zien wat het laagst winnende bod was? Ik kon zelf alleen maar zien dat die credits weer terug gestort waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 13:39
iemand een lijst van de blackmarket? en wat er aangeboden werd?

TL-1 LPC was gisteren volgens mij.

03-03-2021 TL-1 LPC
04-03-2021 M10 RBFM

[ Voor 22% gewijzigd door crusader1983 op 04-03-2021 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:02
crusader1983 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:06:
iemand een lijst van de blackmarket? en wat er aangeboden werd?

TL-1 LPC was gisteren volgens mij.

03-03-2021 TL-1 LPC
04-03-2021 M10 RBFM
https://www.google.nl/amp...-upcoming-tanks-list/amp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
dat werkt ook :)
als dit de complete lijst is dan sla ik deze veiling over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
crusader1983 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:18:
[...]

dat werkt ook :)
als dit de complete lijst is dan sla ik deze veiling over.
ik geef natuurlijk geen garantie dat de lijst helemaal klopt he O-)

ik hoop dat de progetto 46 een beetje te betalen is, die staat als enige nog op de buy list uit dit rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Denniz0229 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:29:
[...]

ik geef natuurlijk geen garantie dat de lijst helemaal klopt he O-)

ik hoop dat de progetto 46 een beetje te betalen is, die staat als enige nog op de buy list uit dit rijtje.
Progretto is baas gelijk halen als je die nog niet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

crusader1983 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:29:
[...]

Progretto is baas gelijk halen als je die nog niet hebt
Zodat er nog meer van die o.p. krengen rondrijden ? leuk man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
TTLCrazy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:08:
[...]

moet ik de bourrasque (spelling gegokt) dan ook maar in de garage laten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crusader1983
TTLCrazy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:08:
[...]

If you can't beat them, join them

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Denniz0229 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:19:
[...]

moet ik de bourrasque (spelling gegokt) dan ook maar in de garage laten?
Je moet uiteraard lekker spelen wat je zelf leuk vind :)

Ik heb zelf een bloedhekel aan die bourrasque want het is de zoveelste op premium en zoals gewoonlijk worden de gewone tier tanks zo relatief steeds slechter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:52
TTLCrazy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:21:
[...]

Ik heb zelf een bloedhekel aan die bourrasque want het is de zoveelste op premium en zoals gewoonlijk worden de gewone tier tanks zo relatief steeds slechter.
Ik heb zowel de bourrasque als de tier 8 premium ebr in m'n garage staan. Na een paar potjes moet ik me altijd wel weer even gaan douchen :+ Potjes zoals deze in de bourrasque zijn best makkelijk te behalen: http://wotreplays.eu/site/5722689

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
[...]

Toen de BBQ net uit was riep iedereen dat het een slechte tank was metbijna geen armour, slechte gun en een veel te lange reload. Hoe anders is het als iedereen er een tijdje in rondrijdt.
Het zelfde is ooit gebeurt met de E25 toen die net uitkwam... slechte gun, lage alpha, te lage penn, buff dat ding... Ik denk niet dat je nu iemand kunt vinden die dat ding niet OP vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Vorst8 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:34:
[...]

Toen de BBQ net uit was riep iedereen dat het een slechte tank was metbijna geen armour, slechte gun en een veel te lange reload. Hoe anders is het als iedereen er een tijdje in rondrijdt.
Het zelfde is ooit gebeurt met de E25 toen die net uitkwam... slechte gun, lage alpha, te lage penn, buff dat ding... Ik denk niet dat je nu iemand kunt vinden die dat ding niet OP vindt.
BBQ is OP. gewoon een EBR met tracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
_Anvil_ schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 07:13:
Waar kun je eigenlijk zien wat het laagst winnende bod was? Ik kon zelf alleen maar zien dat die credits weer terug gestort waren..
Het is niet zo dat dit ergens officieel staat, maar op het WoT forum waren er toevallig een paar mensen die de tank met een bod van 6,2 miljoen wel hadden en iemand die hem met 6,2 niet had.

Vanmorgen zijn er waarschijnlijk niet eens 25.000 M10 RBFM's verkocht trouwens, want het minimumbod van 300 goud was genoeg. Heb er zelf ook een opgehaald voor 310 goud. Niet dat ik per se een tier 5 premium tank nodig had, maar voor de prijs van een garageplekje wil ik er wel eentje meepakken ;)
Vorst8 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:34:
Toevallig zag ik een tijdje terug een video van de Progetto 46 in de testfase, en daarmee ging het precies hetzelfde! Aanvankelijk was 'ie best gebalanceerd, want WG wilde (net als nu bij de Rinoceronte) niet dat de laadtijd van het eerste schot sneller/even snel zou zijn dan dat van niet-autoladers zoals een Pershing. Maar ja, nu zitten we in de situatie dat de herlaadtijd van het tweede schot zelfs sneller is dan een Pershing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ach ja, het zijn in elk geval tanks die nog enige skill vereisen om te spelen. Hokken als de obj268v4 en al die Ruski premiums heavies met OP armor zijn dan wat mij betreft slechter voor het spel.

M10 RBFM Is toch niet zo lang geleden gratis uitgedeeld aan (bijna) alle spelers? Ik heb er ook 1 op mijn F2play account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Oh kijk eens aan, WG heeft een nieuwe manier gevonden om nóg meer goud en credits van spelers weg te halen: de open veiling (originele artikel hier).

Als er bijv. 10.000 tanks te koop zijn, kun je zodra er door 10.000 spelers geboden is zien wat op dat moment het laagst winnende bod is. Aangezien je op elk moment je bod kunt wijzigen is het natuurlijk de bedoeling dat spelers continu hun bod verhogen.

Tja, moet zeggen dat mijn zin om aan de Black Market mee te doen nu wel tot onder het nulpunt is gedaald.

EDIT: Turtle Mk. I voor 6 miljoen credits... Die kan ik kopen maar wil ik die... Nog even over nadenken :P

[ Voor 8% gewijzigd door Koolaert op 04-03-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
ik was 'net' te laat. achteraf geen probleem. zou handige trainer zijn voor mijn britse TD lijn. Dan maar verder met de FV 215b 183 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
linkje lekje ???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:55
De M10 RBFM had ik voor de lol aangeklikt op 300 goud. En verbaasd dat ik hem binnen kreeg,.
De TL-1 LPC voor de basis prijs natuurlijk niet.
Op de vorige BM wel de FV215b 183 gekocht. Die is wel lachen, maar met mijn speel niveau kost het nog een hoop credits.
Ben nu de T-54 en de AMX 30 1e prototype aan het grinden.
Ik zal blij zijn als ik voor beide alle modules heb. Die AMX met zijn 90mm kanon komt zelfs met goud nergens doorheen. Nu er toch maar wat vrije xp tegenaan gegooid. Hoop dat het nu beter gaat.
Ik zag de teller van de Turtle zo snel naar 0 zakken, dat even nadenken al te laat was geweest. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Ik ben net met de Britse TD's begonnen dus wilde de Turtle toch wel kopen, maar helaas: "Error processing payment. Please try again later." Kunnen de servers natuurlijk niet aan als 20.000 mensen tegelijk op de 'Buy'-knop rammen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:04
[...]

Deze is niet op, je heb spelers die er goed mee om kunnen gaan en heel veel niet.Het minste dat ie geraakt wordt heb je al prul niet zoals EBR waar je premium op knalt en dan Huh?En trouwens je betaald er voor mag het ook wel een beetje meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Fiesta1958 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 17:23:
De M10 RBFM had ik voor de lol aangeklikt op 300 goud. En verbaasd dat ik hem binnen kreeg,.
De TL-1 LPC voor de basis prijs natuurlijk niet.
Op de vorige BM wel de FV215b 183 gekocht. Die is wel lachen, maar met mijn speel niveau kost het nog een hoop credits.
Ben nu de T-54 en de AMX 30 1e prototype aan het grinden.
Ik zal blij zijn als ik voor beide alle modules heb. Die AMX met zijn 90mm kanon komt zelfs met goud nergens doorheen. Nu er toch maar wat vrije xp tegenaan gegooid. Hoop dat het nu beter gaat.
Ik zag de teller van de Turtle zo snel naar 0 zakken, dat even nadenken al te laat was geweest. :-)
Als je niveau nog niet heel geweldig is, lijkt me de obj430 (veel recenter dan de oude T-54, dus OP, cause russiaaah) me een betere keuze dan de T-54.

Nu staat die Edgar Allan Poeh skin voor de E50M in de BM, ziet er echt prachtig uit. De mooiste skin die ik ooit in WoT gezien heb denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
_Anvil_ schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:04:
[...]

Als je niveau nog niet heel geweldig is, lijkt me de obj430 (veel recenter dan de oude T-54, dus OP, cause russiaaah) me een betere keuze dan de T-54.

Nu staat die Edgar Allan Poeh skin voor de E50M in de BM, ziet er echt prachtig uit. De mooiste skin die ik ooit in WoT gezien heb denk ik.
Inderdaad, ik heb een aantal weken geleden de t54 afgerond en de obj 140 gekocht. Ben alleen nog bezig om de 3de MoE erop te behalen, maar dat gaat ook niet heel lang meer duren. De obj 430 is behoorlijk wat makkelijker te spelen. Je hebt meer pen, hogere alpha en meer armor. Door die hogere pen is ie ook nog eens goedkoper om te spelen, want met maar 198 pen op de goede gun van de t54 klik ik vrij snel op de 2 key om 330 pen te hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Prachtig idd!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z8moqPUcGozQo-WGNRVcT7JLIhw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2EAzP24nhvhYeHUK5bdRxE4P.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HL0tnwEd4uAnZyIFLqVQ5F_h6_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cKxPLEo44Zwy4UoP0WJSIFV5.png?f=fotoalbum_large

Heb nog nooit meegedaan met de BM, geen idee wat ik zou moeten bieden hiervoor lol
Heb de E-50 niet eens xD

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 05-03-2021 09:36 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
[...]

Komt omdat ik de lijn van de T-34 heb gekozen in het verleden. Daarna aan teveel lijnen begonnen. 8)7
Ja voor de skin van de E50M heb ik ook een bod gedaan. Gewoon voor de standaard prijs. Ik ga er geen hype van maken. Maar ik zou wel willen dat WG zich meer met dit soort dingen bezig houdt, dan met de gameplay.
Zolang het pay to win blijft, geef ik er geen geld meer aan uit. Ben nu langzaam het laatste goud aan het opmaken. En kijken of ik nog wat op de BM kan kopen. En ik doe mijn account niet weg, maar maak er nu gewoon een ftp account van. :)

Tip, als je exterieur aanklikt, kun je links het filter aanzetten, dan zie je alleen de spullen die je in je depot hebt. Ik heb daar zo veel in gevonden, dat ik ook daar voorlopig niets hoef te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Er staan best wel wat intressante Tanks op de lijst van de Black Market en de meeste zijn auction, in ieder geval de Tank die ik zou willen. Betekend dat je niet zo vroeg je nest uit hoeft/of opblijven :)
Zeker de T-22 ga ik op bieden...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Fiesta1958 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:00:
[...]

Komt omdat ik de lijn van de T-34 heb gekozen in het verleden. Daarna aan teveel lijnen begonnen.
De obj 430 sluit net als de T-54 gewoon aan op de T-44, dus als het goed is kun je die ook unlocken. Over ongebruikt spul gesproken, ik was zelf stomverbaasd over al die blueprints die in mijn F2P account rondslingerden, zelf een tier 9 in zo unlocked met die dingen.

Overigens was er vandaag een mini patch, het vermoeden is dat ze snel de BM hebben aangepast...

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 05-03-2021 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

400G was blijkbaar genoeg :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vn8j6AE9SEGvYAOD_Ngyw9Fnyuo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nR5dP1iRfMk4e8PX1WoAKq8B.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Gisteravond toch mooi ff 2x uit de server geklapt. Kom je terug, heeft 1 van de spelers alle andere kunnen farmen voor damage en winnen. Lekker dan. Goed voor je stats dat soort acties.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
Caveman schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:08:
Er staan best wel wat intressante Tanks op de lijst van de Black Market en de meeste zijn auction, in ieder geval de Tank die ik zou willen. Betekend dat je niet zo vroeg je nest uit hoeft/of opblijven :)
Zeker de T-22 ga ik op bieden...
Net even die lijst opgezocht. Daar gaat mijn exclusieve t-22 Med die ik met bloed, zweet en tranen heb gegrind in die domination mode of wat het dan ook was en al jaren stof staat te happen in me garage. Tank is helaas toch al kapot generfed door alle haat die ontstaan was dus het is meer om te hebben dan dat het nu zo'n goede tank is.

Elke offers zijn om 17:00 online klopt dat? Heb me er eigenlijk niet in verdiept. Moet ik eerst WoT weer even updaten. die Aufklaringspanther is misschien wel leuk om te bidden. Vond ik altijd wel een geinige scout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
jantje 2 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:32:
[...]

Net even die lijst opgezocht. Daar gaat mijn exclusieve t-22 Med die ik met bloed, zweet en tranen heb gegrind in die domination mode of wat het dan ook was en al jaren stof staat te happen in me garage. Tank is helaas toch al kapot generfed door alle haat die ontstaan was dus het is meer om te hebben dan dat het nu zo'n goede tank is.

Elke offers zijn om 17:00 online klopt dat? Heb me er eigenlijk niet in verdiept. Moet ik eerst WoT weer even updaten. die Aufklaringspanther is misschien wel leuk om te bidden. Vond ik altijd wel een geinige scout :+
IDD 05:00 en 17:00 nieuw aanbod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
_Anvil_ schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:36:
[...]

De obj 430 sluit net als de T-54 gewoon aan op de T-44, dus als het goed is kun je die ook unlocken. Over ongebruikt spul gesproken, ik was zelf stomverbaasd over al die blueprints die in mijn F2P account rondslingerden, zelf een tier 9 in zo unlocked met die dingen.

Overigens was er vandaag een mini patch, het vermoeden is dat ze snel de BM hebben aangepast...
Klopt, ik zat te kijken naar de lijn eronder. Verwarrend bijna dezelfde benaming.

@Angeloonie
255 goud was ook genoeg. :)

En wat is die M10 RBFM een beest.
Eerste spelletje, zelfs zonder vaardigheden (six sense) toch 6 kills kunnen maken.
Speelt wel hetzelfde als de T67 en de M10 Wolverine. Achtergrond sniper. Maar reload is zalig. Ik zou er bijna met drie man mee geen platoonen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Fiesta1958 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:42:
[...]

@Angeloonie
255 goud was ook genoeg. :)
Ja had al een vermoeden met 55.000 stuks op iets van 130.000 spelers, maar toch maar het zekere voor het onzekere.

Nu de E-50M nog _O- Net de E-50 maar met free XP unlocked vanaf de Panther, dus ff grinden op de E-50 en dan de mooie skin er op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
E50 en E50M zijn heerlijke tanks!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ElPaco schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:07:
E50 en E50M zijn heerlijke tanks!
Dat vermoeden heb ik wel ja :P

Tijdje terug op basis van jullie advies een lijstje met welke tanks ik overwoog, dat was deze lijst:
Leopard
E50M
Obj140
Kranvagn
M48 Patton
121
111-5
AMX105
30B

Patton heb ik nu, maar toen de Italiaanse heavies kwamen ben ik daarmee begonnen. Wel spijt van helaas.. Moet enkel de Rino nog unlocken maar vind ze tot nu toe echt niets.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik zou de 30B, 121 en Rino laten inderdaad ;) De rest is leuk inderdaad!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Angeloonie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:21:
[...]

Tijdje terug op basis van jullie advies een lijstje met welke tanks ik overwoog, dat was deze lijst:
Leopard
E50M
Obj140
Kranvagn
M48 Patton
121
111-5
AMX105
30B

Patton heb ik nu, maar toen de Italiaanse heavies kwamen ben ik daarmee begonnen. Wel spijt van helaas.. Moet enkel de Rino nog unlocken maar vind ze tot nu toe echt niets.. :+
Ik heb geen idee of je de obj. 430u al hebt, maar indien je die niet hebt zal ik die zeker toevoegen aan het lijstje als ik jou was. Voordeel is dat ie ook vanaf de t-44 komt en zelf vond ik dat een erg fijne tank om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SurfBoy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:21:
[...]

Ik heb geen idee of je de obj. 430u al hebt, maar indien je die niet hebt zal ik die zeker toevoegen aan het lijstje als ik jou was. Voordeel is dat ie ook vanaf de t-44 komt en zelf vond ik dat een erg fijne tank om mee te spelen.
Nee heb hem nog niet. Tijdje terug gekozen voor een andere Ruski, de Obj 277 die mij wat tegenvalt. Achteraf had ik toch de 430U moeten kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Angeloonie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:21:
[...]

Leopard
E50M
Obj140
Kranvagn
M48 Patton
121
111-5
AMX105
30B

Zo aan je lijstje te zien zal het niet lang duren voor je de E50M hebt.
Ik doe daar wat langer over. :9

De leopard heb ik al met blueprints vrij gekregen, maar kwam er daarna achter dat je dan toch eerst de hele lijn vrij moet hebben. 8)7
Dus nu maar grinden vanaf de VK 30.02 (D)
De AMX wil ik proberen vrij te spelen met blueprints. Anders gaat het me te lang duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
Angeloonie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:31:
[...]

Nee heb hem nog niet. Tijdje terug gekozen voor een andere Ruski, de Obj 277 die mij wat tegenvalt. Achteraf had ik toch de 430U moeten kiezen :P
Ik vind de obj 277 opzich wel een fijne tank. Op 1 of andere manier raak ik alle snapshots ermee. De mobiliteit is echt geweldig. Je bent sneller dan menig medium tanks en daarom ga ik vrij vaak ook gewoon met de mediums mee om over hun heen te brawlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Hebben jullie trouwens in de winkel al gekeken bij verzamelvoertuigen.
Je kunt daar soms T9/10 tanks kopen zonder dat je een bepaalde lijn moet uitlopen.
Ik heb daar van de week de AMX 30 1e prototype gehaald.
Heeft geen armor, maar is wel heel erg snel. En met het juiste kanon kun je nog een hoop lol hebben.

En zag net in de BM dat de WZ-111 QILIN aan bod is. Nu haal ik het minimum bod al niet eens, maar ik denk dat die wel voor meer dan 20 miljoen weg gaat. Deze sla ik ff over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
Fiesta1958 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:04:
En zag net in de BM dat de WZ-111 QILIN aan bod is. Nu haal ik het minimum bod al niet eens, maar ik denk dat die wel voor meer dan 20 miljoen weg gaat. Deze sla ik ff over.
Ja, ik ben heel benieuwd wat het minimum winnende bod voor deze tank wordt. Gaat zelfs wel boven de 30 miljoen uitkomen denk ik.

Hopelijk geven een hoop spelers al hun credits eraan uit, zodat er minder concurrentie is voor toekomstige aanbiedingen :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crusader1983
Koolaert schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:17:
[...]

Ja, ik ben heel benieuwd wat het minimum winnende bod voor deze tank wordt. Gaat zelfs wel boven de 30 miljoen uitkomen denk ik.

Hopelijk geven een hoop spelers al hun credits eraan uit, zodat er minder concurrentie is voor toekomstige aanbiedingen :D
vanmiddag even snel mijn depot opgeschoond.
al het overbodige modules verkocht, beetje equipement en een paar consumables.

20 miljoen credit erbij :) altijd goed.

Dezz games heeft een leuke tutorial ervan gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heeft ie ook nog tricks voor credits als je depot al helemaal leeg is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Angeloonie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:34:
Heeft ie ook nog tricks voor credits als je depot al helemaal leeg is? :+
Play progetto and other tier 8 premiums :) :P

ik zeg KV-5 :) WAHHAHAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

crusader1983 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:35:
[...]

Play progetto and other tier 8 premiums :) :P

ik zeg KV-5 :) WAHHAHAHA
Speel al heel veel Prog 46 :D
Switch na een tijd vaak wel naar T10 tanks en schiet met gold, dus dan gaan al die credits net zo hard weer weg haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
crusader1983 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:24:
[...]

vanmiddag even snel mijn depot opgeschoond.
al het overbodige modules verkocht, beetje equipement en een paar consumables.

20 miljoen credit erbij :) altijd goed.

Dezz games heeft een leuke tutorial ervan gemaakt.

[YouTube: How To Make Fast Money 💲 in World of Tanks | Fast Credit Making Tips]
Thx voor de tip, van 30K credits naar 12,5 miljoen gegaan :) Kan ik meteen de E100 even kopen!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
*altijd* in de aanbieding kopen, zeker tier 10's. Ben ook erg benieuwd wat alle mafkezen voor dat Chinese gedrocht gaan beiden. #ikdoenietmeermee freethepiepels!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
_Anvil_ schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:50:
*altijd* in de aanbieding kopen, zeker tier 10's. Ben ook erg benieuwd wat alle mafkezen voor dat Chinese gedrocht gaan beiden. #ikdoeniemeermee freethepiepels!
E100 is nu top of the tree en dus in de aanbieding. Ik had nog een kerstbonus op de Grille 15 staan, dus die ook maar meteen gekocht :)

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:32

p0st

Dutch Reefer

_Anvil_ schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:50:
*altijd* in de aanbieding kopen, zeker tier 10's. Ben ook erg benieuwd wat alle mafkezen voor dat Chinese gedrocht gaan beiden. #ikdoenietmeermee freethepiepels!
34 miljoen credits was genoeg, gelukkig :9
Dit was de enige tank die ik graag wilde van wat er nu gelekt lijkt te zijn aan content :)
Cheers iedereen die 'm ook heeft gefixt en succes aan een ieder die op de T22 wacht!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
p0st schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 01:01:
[...]

34 miljoen credits was genoeg, gelukkig :9
Dit was de enige tank die ik graag wilde van wat er nu gelekt lijkt te zijn aan content :)
Cheers iedereen die 'm ook heeft gefixt en succes aan een ieder die op de T22 wacht!
Tussen de 26 en 27 miljoen was het laagst winnende bod schijnbaar. Heb je nog niet eens zo slecht gegokt, aangezien ik al een hoop spelers zag die 40+ geboden hadden. Nou, veel plezier ermee zou ik zeggen :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 21:42
Ik heb blijkbaar ietsje overboden met 72 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
LOL. wellicht dat ik nog kans maak op een tier 8 als iedereen blut is straks, heb 6,5 miljoen kunnen vrijmaken op mn F2P accountje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
User schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 07:38:
Ik heb blijkbaar ietsje overboden met 72 miljoen.
Slechts 3x teveel :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ik zat vandaag te kijken naar de Skoda T 27, maar die laat ik maar lopen voor de Progretto 46, of de Aufklärungspanzer Panther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Fiesta1958 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:17:
Ik zat vandaag te kijken naar de Skoda T 27, maar die laat ik maar lopen voor de Progretto 46, of de Aufklärungspanzer Panther.
Goede keus ! de T 27 gaat snel vervelen over een week zie er geeneen meer :)

Ben benieuwd of de T-22 voor goud of credits over de toonbank gaat..... credits zat, maar goud niet :/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DtT7fB6.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2qJg6Zx.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ld4gxM3.png

De theorie is als de lichten geel zijn is het goud, wit is credits en uit is fixed price

[ Voor 36% gewijzigd door Caveman op 06-03-2021 14:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
De E50M skin was wit, maar wel gold auction.

Vermoeden is nu dat de kleur betekend of het een open of closed auction is. Wit is closed en goid is open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
Zo nu de A-32 voor 7,500 goud. istie het waard??
Ik sla even over. Ik heb ander niet genoeg voor de Progretto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
Veiling was in 19,37 seconden over. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:41
[quote]Caveman schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 14:36:
[...]

Goede keus ! de T 27 gaat snel vervelen over een week zie er geeneen meer :)

Lightburner heeft er 1 gescoord ik had zoiets van blehh ga wel voor de Progretto biek tankje.

Leuk je hier te zien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Fiesta1958 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:02:
Zo nu de A-32 voor 7,500 goud. istie het waard??
Ik sla even over. Ik heb ander niet genoeg voor de Progretto.
Gebaseerd op tanks.gg lijkt 'ie een beetje op de A-20 toen die nog tier 4 was volgens mij. Als je geen verzamelaar bent is 7.500 goud is wel heel veel voor een totaal niet competitieve tier 4. Ik denk dat ik zo meteen even mijn Luchs ga uitlaten :9

Overigens wel lullig voor de beta testers. Als ik me niet vergis had WG beloofd deze tank nooooooit te verkopen, maar helaas was deze belofte evenveel waard als bij de M6A2E1...

EDIT: well apart trouwens, op de EU server waren alle A-32's in 10 seconden weg, op de RU server zijn er na drie kwartier nog steeds meer dan 6.000 te koop.

[ Voor 10% gewijzigd door Koolaert op 06-03-2021 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Koolaert schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:23:
[...]

Gebaseerd op tanks.gg lijkt 'ie een beetje op de A-20 toen die nog tier 4 was volgens mij. Als je geen verzamelaar bent is 7.500 goud is wel heel veel voor een totaal niet competitieve tier 4. Ik denk dat ik zo meteen even mijn Luchs ga uitlaten :9

Overigens wel lullig voor de beta testers. Als ik me niet vergis had WG beloofd deze tank nooooooit te verkopen, maar helaas was deze belofte evenveel waard als bij de M6A2E1...
precies. maar goed we zijn ook meer dan 10 jaar verder.
kleine compensatie aan de beta spelers zou netjes zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

YESSS, A-32 in de gararge *O* (binnen 4 sec uitverkocht trouwens :o )
Oh man, wat is dat ding overpowerd....1ste match 5 kills, top score and a masterclass. Ik ga fun hebben met dat ding.
ehh, help me even... altzheimer light... :D
User schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 15:08:
De E50M skin was wit, maar wel gold auction.

Vermoeden is nu dat de kleur betekend of het een open of closed auction is. Wit is closed en goid is open.
Mja, dat is zo... maar wat is het verschil tussen open en closed ? De skin van de E-50M was het zelfde als de auction voor de WZ-111 Q en die was met credits.

[ Voor 68% gewijzigd door Caveman op 06-03-2021 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
Caveman schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:39:
YESSS, A-32 in de gararge *O* (binnen 4 sec uitverkocht trouwens :o )
Oh man, wat is dat ding overpowerd....1ste match 5 kills, top score and a masterclass. Ik ga fun hebben met dat ding.

[...]
ehh, help me even... altzheimer light... :D

[...]

Mja, dat is zo... maar wat is het verschil tussen open en closed ? De skin van de E-50M was het zelfde als de auction voor de WZ-111 Q en die was met credits.
Andere caveman uit 010 sry voor de verwarring... bij de weg ben je veel op de Bernhard Kazerne te vinden??? Staan achter in de loods hele mooie oudjes. :P Kan vrij rond bewegen op zulke locaties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
fozzie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:12:
[...]

Andere caveman uit 010 sry voor de verwarring... bij de weg ben je veel op de Bernhard Kazerne te vinden??? Staan achter in de loods hele mooie oudjes. :P Kan vrij rond bewegen op zulke locaties :P
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leopard 1 is al een oudje. Ik heb daar nog foto's gemaakt dat ik in een Centurion zit. :-)
Welk type tanks staan daar dan nog?? Ik ben daar tot 1985 nog instructeur Leopard 2 geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Caveman schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:39:
[...]

Bij een open auction kan je het middelste bod zien zodra er meer biedingen zijn dan tanks. Dan heb je een beetje een inschatting van wat er geboden wordt. Helft van de biedingen is hoger, helft van de biedingen is lager. Het getal wordt elke 10 minuten geupdate dus je hebt een redelijk goede indicatie van wat een fatsoenlijk bod kan zijn. Drijft de prijs denk ik wel weer makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hmzz, dat heb ik bij de 1e veiling voor de Offspring medium tank niet gezien gek genoeg? Dan is het aantal biedingen pas in het laatste uur hoger dan het aanbod geworden neem ik aan, pech.

Nu dus de AFK zie ik... competitive bid staat nu op 6M.. Ik heb 7M, maar het gaat mij puur om de speelbaarheid van een tank... en ik zie dat de DPM nerf nog intact is... 1600 dpm, dat kan toch niet werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

User schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:57:
[...]
Bij een open auction kan je het middelste bod zien zodra er meer biedingen zijn dan tanks. Dan heb je een beetje een inschatting van wat er geboden wordt. Helft van de biedingen is hoger, helft van de biedingen is lager. Het getal wordt elke 10 minuten geupdate dus je hebt een redelijk goede indicatie van wat een fatsoenlijk bod kan zijn. Drijft de prijs denk ik wel weer makkelijker op.
Aha, dat wist ik niet. Erg handig bij het bieden op de AKP :) Het bod staat nu op 7M 8.8M met 13.000 stuks en 24.000 31.000 bieders, dat betekend dat er 12.000 15.500 bieders boven de 7M 8.8M zitten en die zouden hem dus er allemaal 1tje kunnen hebben... hmmm nice.

En inderdaad, geel licht is open auction (y) Dat zou betekenen dat de T-22 een closed auction is, als ik de plaatjes van de tanks goed gezien heb...nu maar hopen dat het voor credits is, die heb ik zat... goud niet :/

Gaat goed tot nu toe, ik had 4 dingen op mijn lijstje staan, A32, Skin voor de E50M, AKP en de T-22. Twee al binnen, die AKP gaat ook lukken en de T-22 wordt spannend.

A32 gaat lekker, het lijkt een beetje op toen de E25 uit kwam..... 75% winrate en 4 ACE tankers op 24 games. 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Caveman op 07-03-2021 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ik heb niet zoveel credits meer, dus ik heb maar 5M geboden op de AKP. En de biedingen worden steeds hoger en het aantal deelnemers ook. We zien het wel om 1 uur.
Ik denk dat ik verder niets kan kopen. Ik hoop nog een kans te maken bij de Progretto, maar we gaan het wel zien.
Ondertussen wel weer leuke potjes gespeeld. Het plezier is weer even terug. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
7,1M was te weinig in elk geval.

Die truuk om mensen hoger te laten beiden door die "tussenstand" te tonen werkt prima... met de BM zuigen ze de gold en credit voorraden lekker leeg en dan trekken de spelers hun credit card vanzelf wel weer.. Marketing genius _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door _Anvil_ op 07-03-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
_Anvil_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:41:
7,1M was te weinig in elk geval.
7.3 is winning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
nope... ik had een bod van 7.666.666 en dat was niet genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

9.6 ..... maar het is een schijthuis op wielen tracks :/
_Anvil_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:41:
Die truuk om mensen hoger te laten beiden door die "tussenstand" te tonen werkt prima... met de BM zuigen ze de gold en credit voorraden lekker leeg en dan trekken de spelers hun credit card vanzelf wel weer.. Marketing genius _/-\o_
Mja, dat is wel zo. Maar aan de andere kant waar moet je het anders aan besteden, credits verdien je door te spelen en heb alle tanks in de techtree, dus even als een aristocraat met miljoenen strooien in de BM is dan niet zo erg. En heb er weer een tankje bij die anders niet kan krijgen, maar dit gedrocht staat wel in schril contrast met de A32 -O-

[ Voor 84% gewijzigd door Caveman op 07-03-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
De DPM tov het orgineel is 1500 vs 2400 volgens mij..... Dan heb ik 10 keer liever een amx 57 of Type 62 als T7 premium light... Is-2 komt ook nog geloof ik he, dat lijkt me een fijne money maker/crew trainer.. al komen er ook nog een paar tier 8s voor credits geloof ik..

[ Voor 16% gewijzigd door _Anvil_ op 07-03-2021 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

_Anvil_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:59:
Is-2 komt ook nog geloof ik he, dat lijkt me een fijne money maker..
Yep, fijne tank maar alleen als je top tier bent of tier 7 only. Nagenoeg alle tier 8 heavy's schieten door hem heen als boter. Heb de IS2 berlin al heel lang maar raak hem nauwelijks meer aan omdat je 8 van de 10 keer in een tier 8 battle verzeild raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
Caveman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:48:
9.6 ..... maar het is een schijthuis op wielen tracks :/
Nou dan ben ik blij dat ik de veiling verloren heb. :)
Nu wachten wat het om 5 uur doet.
Voorlopig met de ELC EVEN 90 wat credits maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
Hmm deze sla ik ook maar over. Niet genoeg credits.
T-22 medium Tier X voor 15.000.000 credit minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 11:46
Fiesta1958 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:10:
Hmm deze sla ik ook maar over. Niet genoeg credits.
T-22 medium Tier X voor 15.000.000 credit minimaal.
21 miljoen

Ben benieuwd of het genoeg is 8)7 Wel een heel raar event dit hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
15 doe het er maar mee wil ook gewoon kunnen spelen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrickccc
Artemiev schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:21:
[...]

21 miljoen

Ben benieuwd of het genoeg is 8)7 Wel een heel raar event dit hoor..
21,5, moest wel nog 5 T10's verkopen een zesde ging niet.Die stonden er toch maar te roesten ,maar ik vrees dat te weinig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Patrickccc schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:17:
[...]

21,5, moest wel nog 5 T10's verkopen een zesde ging niet.Die stonden er toch maar te roesten ,maar ik vrees dat te weinig is.
Je kan nog equipment verkopen. Dat is 300k per ding.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:21:
[...]

Je kan nog equipment verkopen. Dat is 300k per ding.
Had ik nog niet aan gedacht,ff depot eens opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011

Roozzz

Plus ultra

Die t-22 is toch compleet kapot generfed? Of is daar iets veranderd? Waarom is deze zo interessant? :?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrickccc
Voila 30,1 had nog 20 camouflage netten liggen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Roozzz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:36:
Die t-22 is toch compleet kapot generfed? Of is daar iets veranderd? Waarom is deze zo interessant? :?
Het is volgens mij de slechtste van alle Russische tier 10 med. Maar het is natuurlijk wel een tank met een verhaal, en hij is behoorlijk uniek/schaars. Ik zou hem niet hoeven.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Kijk naar het filmpje van QB. de bodemplaat loopt schuin, dus is ook van de zijkant slecht te pennen.
YouTube: World of Tanks || is the T-22 Overpowered?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiesta1958
En ik denk dat de kassa van WG wel weer even volloopt. Er zullen een hoop spelers fort knox kopen.
12.500 goud, en 12.500.000 credits voor maar € 99,99 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
Fiesta1958 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:46:
En ik denk dat de kassa van WG wel weer even volloopt. Er zullen een hoop spelers fort knox kopen.
12.500 goud, en 12.500.000 credits voor maar € 99,99 :-(
Daar draait het juist om.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Ja, hij was behoorlijk generfd maar heeft daarna toch weer een buff gehad. Er zijn op het ogenblik 2000 players die hem hebben en waarschijnlijk speelt daar de helft of meer niet meer van. Er zit een heel verhaal achter deze tank met players die Rampage gerigd hebben om hem te krijgen... Het is een collecters item. Dus ik ga diep in de buidel tasten om hem te kopen, ben zowiezo blij dat het voor credits is. Heb special voor dit soort "aanbiedingen" gespaard. We zien het morgenochtend of die in de gararge staat... denk het wel, ik heb er achterlijk veel voor geboden. Niet zoveel als User voor zijn WZ-111 Q maar wel in dezelfde range 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Caveman op 07-03-2021 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Caveman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:08:
[...]

Ja, hij was behoorlijk generfd maar heeft daarna toch weer een buff gehad. Er zijn op het ogenblik 2000 players die hem hebben en waarschijnlijk speelt daar de helft of meer niet meer van. Er zit een heel verhaal achter deze tank met players die Rampage gerigd hebben om hem te krijgen... Het is een collecters item. Dus ik ga diep in de buidel tasten om hem te kopen, ben zowiezo blij dat het voor credits is. Heb special voor dit soort "aanbiedingen" gespaard. We zien het morgenochtend of die in de gararge staat... denk het wel, ik heb er achterlijk veel voor geboden. Niet zoveel als User voor zijn WZ-111 Q maar wel in dezelfde range 8)
De geschiedenis ken ik op hoofdlijnen. Ik dacht alleen dat ie helemaal kapot gemaakt was. Maar kennelijk wel gebuffed. Hmm dan wil ik het nog overwegen. Zal wel een flinke deuk slaan in mijn voorraad credits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Caveman schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:08:
[...]

Ik zat al te denken waarvan ik die T-22 tank toch van kende en inderdaad kon je toen (volgens mij als clan/platoon) die rampage mode zwaar beïnvloeden zodat je die grind veel makkelijker kon voltooien en zodoende “pumped” die reward tank kon vrijspelen, terwijl dit zelfs als triehard dit een behoorlijke grind kluif was _O-

https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body

[ Voor 6% gewijzigd door Breezers op 07-03-2021 20:30 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Roozzz schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:15:
[...]

De geschiedenis ken ik op hoofdlijnen. Ik dacht alleen dat ie helemaal kapot gemaakt was. Maar kennelijk wel gebuffed. Hmm dan wil ik het nog overwegen. Zal wel een flinke deuk slaan in mijn voorraad credits :+
Hij is nog steeds de slechtste van alle tier 10 USSR meds. Hij is nu alleen iets minder slecht dan eerst :P

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:42:
[...]

Hij is nog steeds de slechtste van alle tier 10 USSR meds. Hij is nu alleen iets minder slecht dan eerst :P
:D
Ik heb net maar bedacht dat ik het minimum bod nog wel acceptabel vindt; en dat ie waarschijnlijk voor minimaal het drievoudige zal gaan. Vind ik iets teveel van het goede :+

Pagina: 1 ... 59 ... 86 Laatste