Kapotte tanks die wit worden zit in Aslain, heb ik zelf ook aanstaan, evenals witte tracks. Ook de skins met weakspots mogen volgens mij nog gewoon. Het is alleen een grote download en op een gegeven moment ken je de meeste weakspots wel, dus in mijn geval heb ik het niet meer nodigAngeloonie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:22:
Ik had een tijd terug een modpack te pakken waarin ook en reskin zat voor kapotte tanks, die werden dan wit. Mag dat eigenlijk wel? Ik weet dat er vroeger ook skins waren met alle weak spots/module locations, maar die mochten toen ook niet (meer).
Had hem van wotmods.com oid, waar ik met mijn WG account kon inloggen dus leek mij wel toegestaan, maar wel ietwat vreemd.
De enige mod waarover ik twijfel of hij wel mag is de autoaim. Deze kan je aan een knop toewijzen (standaard rechtermuisknop), en dan de volgende tank waar je met de cursor over heengaat heb je dan de standaard wot autoaim op. Kan in bepaalde gevallen erg handig zijn. Eigenlijk de standaard aim van de wheelchairs weeled vehicles dus. Met het verschil dat deze de tank niet hoeven "aanraken" met de cusor als ik het goed heb.
Ook heb ik een mod die mij laat zien of een tank binnen 100 meter van mij komt en hoever die van mij vandaan is, zo kan ik beter uit de autospot range van 50 m blijven. Als je eenmaal aan die mods bent gewend zijn ze best een goede aanvulling.
[ Voor 30% gewijzigd door TTLCrazy op 13-01-2021 12:32 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied