[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 57 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

Angeloonie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:22:
Ik had een tijd terug een modpack te pakken waarin ook en reskin zat voor kapotte tanks, die werden dan wit. Mag dat eigenlijk wel? Ik weet dat er vroeger ook skins waren met alle weak spots/module locations, maar die mochten toen ook niet (meer).
Had hem van wotmods.com oid, waar ik met mijn WG account kon inloggen dus leek mij wel toegestaan, maar wel ietwat vreemd.
Kapotte tanks die wit worden zit in Aslain, heb ik zelf ook aanstaan, evenals witte tracks. Ook de skins met weakspots mogen volgens mij nog gewoon. Het is alleen een grote download en op een gegeven moment ken je de meeste weakspots wel, dus in mijn geval heb ik het niet meer nodig :)

De enige mod waarover ik twijfel of hij wel mag is de autoaim. Deze kan je aan een knop toewijzen (standaard rechtermuisknop), en dan de volgende tank waar je met de cursor over heengaat heb je dan de standaard wot autoaim op. Kan in bepaalde gevallen erg handig zijn. Eigenlijk de standaard aim van de wheelchairs weeled vehicles dus. Met het verschil dat deze de tank niet hoeven "aanraken" met de cusor als ik het goed heb.

Ook heb ik een mod die mij laat zien of een tank binnen 100 meter van mij komt en hoever die van mij vandaan is, zo kan ik beter uit de autospot range van 50 m blijven. Als je eenmaal aan die mods bent gewend zijn ze best een goede aanvulling.

[ Voor 30% gewijzigd door TTLCrazy op 13-01-2021 12:32 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Ik gebruik ook aslain, vind t wel irritant dat hij om de haverklap moet updaten :p

Ook ben ik al een tijdje aan het trutten om de team lijstjes goed te krijgen. Zo heb ik nu bv 2x de tanknaam staan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
Angeloonie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:22:
Ik had een tijd terug een modpack te pakken waarin ook en reskin zat voor kapotte tanks, die werden dan wit. Mag dat eigenlijk wel? Ik weet dat er vroeger ook skins waren met alle weak spots/module locations, maar die mochten toen ook niet (meer).
Had hem van wotmods.com oid, waar ik met mijn WG account kon inloggen dus leek mij wel toegestaan, maar wel ietwat vreemd.
Bij twijfel ga ik altijd kijken op https://wgmods.net/. Dat is van wg :-)

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

white modder schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:02:
[...]

Bij twijfel ga ik altijd kijken op https://wgmods.net/. Dat is van wg :-)
Daar had ik hem vandaan, dus zal wel goed zijn dan :D

Nu Aslain's ingestalleerd.. man wat een lijst mods.. Hoop dat mijn selectie OK was en ik niet 10x dezelfde icoontjes oid krijg.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Angeloonie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Daar had ik hem vandaan, dus zal wel goed zijn dan :D

Nu Aslain's ingestalleerd.. man wat een lijst mods.. Hoop dat mijn selectie OK was en ik niet 10x dezelfde icoontjes oid krijg.
Het duurt wel even voordat je voor jezelf een mooie installatie hebt, maar zoals al eerder gezegd hier, bij de volgende installatie blijft alles geselecteerd, dus dat hoef je maar 1 keer uit te zoeken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 19:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIIg5vI29Rb3CP8ja1qvIXRcINA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S4LGWqjNJOsSpjrx8w5PvXD5.jpg?f=user_large

M'n eerste Master Ace op een Tier X tank :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
douwe.nl schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 07:38:
@Koolaert Ik heb op jou advies de T71 DA gekocht, stock is het een draak(je) maar heb er wel wat leuke dingen mee gedaan al. stock gun valt me niet eens heel erg tegen. op de flank is het vaak prima te doen...

Ga ik wel een hoop lol mee hebben :)
Goed om te horen. Ik vond hem zelf ook pas echt leuk worden met de autolader. 900 schade in een clip is best aardig voor een tier 7, dus je kunt ook wel lol hebben als je geen goede spotting map krijgt :)

Zelf heb ik al een paar keer genoeg schade/spotting gedaan voor LT-15, ware het niet dat ik eerst de cap-missie moet voltooien. Wat een irritante missie is dat zeg! En het ergste is nog wel dat de heavies zo'n zelfde missie hebben :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:47
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/271320339789643777/799024788697776189/unknown.png

Best een leuk tankje, en m'n eerste Ace er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

MrJ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:31:
Heb met de Chuck missies de T57 heavy tegen 20% korting (en wat free XP) gekocht.

Nu de crew van de T67 maar opofferen.

De T29 and T30 speel ik meer dan de T67. :)
Krijg die T57 echt niet werkend helaas. :{

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/dkvbbcY/T57doetutniet.png

Maar 4 van de eerste 13 potjes gewonnen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HdZbY7S/T57doetutniet2.png

Heb de theorie gelezen, maar komt allemaal niet echt uit de verf.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 21:42
Miyazono schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:28:
[Afbeelding]

Nu de 3MoE nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik heb los van een enkele MoE ergens nooit meer gescoord. Speel te weinig dezelfde tank denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Miyazono schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:28:
[Afbeelding]

ISU 130 ??? speel best regelmatig, heb er nog nooit 1 gezien. Reward tank ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Caveman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:24:
[...]

Reward tank voor mensjes die WG lief vind. Uiterst zeldzaam dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
Caveman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:24:
[...]

User schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:37:
[...]
Reward tank voor mensjes die WG lief vind. Uiterst zeldzaam dus. ;)
Wil wel proberen om 3 MoE er mee te krijgen, kan of erg makkelijk of erg moeilijk worden aangezien er maar 49 mensen zijn die de tank hebben, voor zo ver ik weet tenminste. :P

En ja, inderdaad speciaal tankje voor als je héééél lief bent voor WG. (Ik ben moderator op het WoT forum)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Miyazono schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:23:
[...]

[...]

[...]

Wil wel proberen om 3 MoE er mee te krijgen, kan of erg makkelijk of erg moeilijk worden aangezien er maar 49 mensen zijn die de tank hebben, voor zo ver ik weet tenminste. :P

En ja, inderdaad speciaal tankje voor als je héééél lief bent voor WG. (Ik ben moderator op het WoT forum)
Volgens wot-news zijn er 23 op de EU server.
En ja, de 3MoE zal een gigantische uitdaging worden. Ik ken een superunicum (~5500 recent WN8) die er uiteindelijk een potje of 500 over heeft gedaan. De expected ligt op iets van 3500 combined. Dus veel succes! :+
Ik ben trouwens beschikbaar voor tips and tricks. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 12:16
Heb nog een mooie nieuwe crew.
Zit nu te denken om die in een fanse light tank te stoppen.

De vraag is de AMX12t of toch de AMD178B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MrJ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:57:
[...]

Krijg die T57 echt niet werkend helaas. :{

[Afbeelding]

Maar 4 van de eerste 13 potjes gewonnen.

[Afbeelding]

Heb de theorie gelezen, maar komt allemaal niet echt uit de verf.
Wat gaat er fout met de T57? Hoe speel je hem?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
pns333 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:39:

Als je een echte light wilt spelen: de 12t
Als je clowncars leuk vind de AMD

in de AMD leer je (als het goed is) obstakels te vermijden en iedereen haat je!
in de 12t leer je hoe je een echte light moet spelen ( en het is een belachelijk goede wn8 farmer), maar vergeet niet dat het een autoloader is met maar weinig ammo en een clipreload waar je altijd rekening mee moet houden, zorg er voor dat als je leeg bent je makkelijk deking kunt zoeken of dat je terug naar je eigen linie kunt komen

[ Voor 22% gewijzigd door Vorst8 op 15-01-2021 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:52
pns333 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:39:
Heb nog een mooie nieuwe crew.
Zit nu te denken om die in een fanse light tank te stoppen.

Als ik het goed heb is de amx 13 105 binnenkort top of the tree. Dus dan is die lijn het wel waard om te grinden. Vond persoonlijk alle tanks wel fijn om te spelen. Zit wel een leercurve aan met de autoloader, maar zeker leuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 10:46

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ben bezig met de laatste tanks in het spel vrij te spelen maar ik vraag me echt af; wat is het nut van de Britse lights? Gevechten zijn tegenwoordig over in de eerste minuten en je hebt juist tijd nodig met deze tanks. Als je team niks raakt ben je sowieso dood want je kan je niet eens verdedigen met je ultra lage dpm. Alles vanaf tier 7 van andere tech trees is veel beter en dan hebben het nog niet eens over de Franse clown skippyball autos die de hogere tiers MM kapot maken door gewoon doodweg door de map te tijden. Hoop ooit dat die kapot generfed zodat niemand die meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
TweakJerommeke schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:02:
Ben bezig met de laatste tanks in het spel vrij te spelen maar ik vraag me echt af; wat is het nut van de Britse lights? Gevechten zijn tegenwoordig over in de eerste minuten en je hebt juist tijd nodig met deze tanks. Als je team niks raakt ben je sowieso dood want je kan je niet eens verdedigen met je ultra lage dpm. Alles vanaf tier 7 van andere tech trees is veel beter en dan hebben het nog niet eens over de Franse clown skippyball autos die de hogere tiers MM kapot maken door gewoon doodweg door de map te tijden. Hoop ooit dat die kapot generfed zodat niemand die meer speelt.
Kapot moeten ze niet, maar balance zou wel mogen. Ik frustreer mij rot als ik met mijn t30 dat ding in de zijkant raak en geen damage. F* shell is bij wijze van spreken even groot als dat wiel. en dan kan ik lekker 16 seconden liggen wenen achter het struikje terwijl de helft van mijn team wordt gespot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
@Miyazono, succes er mee!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nXH9T7h.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
Potverdikkie, wat een crew heb je daarin! :9 Mijn beste crew zit helaas alleen maar op de 5 skills. Gaat zo sloom daarna haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Zag dat je hem als rental op de NA server kunt krijgen, WG kennende zal het wel niet zo heel lang een $peciaal tankje zijn... 8)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Caveman schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:13:
[...]

Zag dat je hem als rental op de NA server kunt krijgen, WG kennende zal het wel niet zo heel lang een $peciaal tankje zijn... 8)
Op NA issie 2 jaar geleden al een keertje te koop geweest. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat op de EU server niet gaat gebeuren omdat hij daar aan moderators en vrijwilligers is gegeven. Zelfs de CCs hebben hem niet gekregen. Of je moet skill4ltu heten en hem als rental krijgen om 3MoE op te halen.
Die fucker hebben ze zelfs een Pz. V/IV Alpha als rental gegeven om 3MoE op te halen. Die tank kan je niet eens krijgen ookal vind WG je lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:32

Roozzz

Plus ultra

User schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:42:
[...]
Of je moet skill4ltu heten en hem als rental krijgen om 3MoE op te halen.
Die fucker hebben ze zelfs een Pz. V/IV Alpha als rental gegeven om 3MoE op te halen. Die tank kan je niet eens krijgen ookal vind WG je lief.
Thanks dad :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Angeloonie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:00:
[...]

Wat gaat er fout met de T57? Hoe speel je hem?
Ik probeer als een support tank te spelen, want eerste linie werkt niet heb ik al gemerkt.

Heb ook problemen met penetration. Zowel AP als HEAT gaan ze er lang niet allemaal in.

En uiteraard slechte teams. :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
F*ck yeah!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lXX06XSHXgMzirAwespIYRmR0w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2RXq60FCZPybQMHEAtQBtdEY.png?f=user_large

Als casual speler haal ik niet vaak een ace maar zojuist toch mijn eerste tier VIII ace gehaald!!!! *O*
en dan ook nog eens in de T28 prot, een tank waar ik eigenlijk niet zo goed mee uit de voeten kon na de T25/2

Had geluk dat we via de "trench" naar de andere kant konden rijden en ze zo van de heuvel af konden schieten zeg maar. 4k dmg overkomt me niet vaak maar dit is wel heel lekker, ook nog gewoon 1.2k base exp :9B

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Als platoon is het toch leuk spelen. Samen Top Gun halen is mij nog nooit gelukt geloof ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ce_ucv-bzL6FA0WK_40H2DQw_Z0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9OlWFsNzMr1cW915JXzGQuxj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gn3_66gW02JxeX6uFttl-7GpZCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6FFyVRYs0KO70wuGNlRvPC2o.png?f=fotoalbum_large

Signature van nature

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cheezus
Netjes :)

Als platoon top tier zijn in ongeveer de beste tanks van dit moment is me uberhaupt al nooit gelukt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
white modder schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:33:
[...]

Kapot moeten ze niet, maar balance zou wel mogen. Ik frustreer mij rot als ik met mijn t30 dat ding in de zijkant raak en geen damage. F* shell is bij wijze van spreken even groot als dat wiel. en dan kan ik lekker 16 seconden liggen wenen achter het struikje terwijl de helft van mijn team wordt gespot.
Leuker is het wanneer je ze oneshot met je T30. Ook dat lukt zo nu en dan. Vooral met explosieve shells bieden die wielen niet de bescherming die ze op dat moment zouden willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Cheezus schreef op maandag 18 januari 2021 @ 07:59:
Netjes :)

Als platoon top tier zijn in ongeveer de beste tanks van dit moment is me uberhaupt al nooit gelukt :p
We hadden ook erg veel mazzel met de matchmaking. Het was meer een 15 vs 13 vs 2 battle.... de andere deden praktisch niets en beide kanten maakte veel fouten.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 17:14
Als jij hem zelfs kan 3 marken moet dat toch wel te doen zijn O-) :*) Of is daar wat magie bij komen kijken if you know what i mean ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:09:
[...]

Als jij hem zelfs kan 3 marken moet dat toch wel te doen zijn O-) :*) Of is daar wat magie bij komen kijken if you know what i mean ;)
Zoals al gezegd was ie gehaald door een superunicum ;)

Ik kon hem tot ~88% oid krijgen, een clangenoot van S3AL heeft iets van 400 potjes gedaan over de resterende paar procent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 17:14
User schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:32:
[...]
Zoals al gezegd was ie gehaald door een superunicum ;)

Ik kon hem tot ~88% oid krijgen, een clangenoot van S3AL heeft iets van 400 potjes gedaan over de resterende paar procent. :+
Ahh oke, ik had niet begrepen dat dat via jouw account ging. Wel nice idd om hem gemarked te hebben, nu ben je echt one of a kind 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gadgeteer
jantje 2 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:07:
[...]

... nu ben je echt one of a kind 8)
Zijn die marks daarvoor nodig dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009

vectormatic

Warlock of the doorlock

Vraagje mbt premium abbos, ik zie dat er nu een aanbieding is waar je een BT-7A (+garage slot) krijgt bij 30 dagen premium, en dat die actie nog 27 dagen loopt, is het toevallig zo dat er elke maand zo'n "koop een maand en krijg X erbij" actie is?

(niet dat de BT-7A me nu zoveel boeit, maar aangezien ik em al heb is 300K credits ook een leuk bonusje, en een extra slot is altijd leuk)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:07:
[...]

Ahh oke, ik had niet begrepen dat dat via jouw account ging. Wel nice idd om hem gemarked te hebben, nu ben je echt one of a kind 8)
Skill heeft um ook 3 marked, dus mijn account is niet de enige. Kben wel de enige met een 3 marked ISU-130 in de garage, dat dan weer wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
Op naar de volgende moe, toffe tank die 60g ft :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIsJ7fV795kw6cM51vFGUJMLRzg=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/TnI76xDWSoxAhz4QTXgG2v7S.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Wat komt er na de 60 gft in de tech tree.. De 60 pmd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
Cheezus schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:48:
Wat komt er na de 60 gft in de tech tree.. De 60 pmd? :+
hahahaa, ik was hetzelfde aan het denken toen ik het zelf aan het neertypen was. Het was me overigens nog nooit eerder opgevallen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

white modder schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:25:
[...]
hahahaa, ik was hetzelfde aan het denken toen ik het zelf aan het neertypen was. Het was me overigens nog nooit eerder opgevallen :-)
Denk eerder de 60 KCA :+

Signature van nature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cranzai
13 games, 12 losses.
Klaarrrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
Ah dan deed ik het nog goed met 3/11 :D

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
Uiteindelijk is het gewoon statistiek natuurlijk maar het voelt dan echt heel stom om zo'n verschrikkelijk slechte dag te hebben.

Zit natuurlijk wel wat variatie in qua eigen spel en tegenstanders enzo maar ja, 1 van de 10 winnen heeft niets met logica te maken |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-09 16:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zet het spel even in de ijskast. Veel te vaag de laatste tijd.
Speel tegenwoordig Assassins Creed Origins op de bank. (Stadia). Lekker relaxt. :7

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 13:39
WR 60%+ vandaag. @Cranzai gewoon mee stoppen vandaag. die dagen zijn er.

wel lkkr.

Ik begin trouwens een zwak te krijgen voor de Char Futur 4.

[ Voor 3% gewijzigd door crusader1983 op 19-01-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 19:35
Iemand een idee wanneer er weer een kortingsdagen zijn in de shop voor equipment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
vectormatic schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:37:
Vraagje mbt premium abbos, ik zie dat er nu een aanbieding is waar je een BT-7A (+garage slot) krijgt bij 30 dagen premium, en dat die actie nog 27 dagen loopt, is het toevallig zo dat er elke maand zo'n "koop een maand en krijg X erbij" actie is?
Het afgelopen jaar heb ik heel vaak die aanbieding zien staan met telkens een andere tier 2 of 3 tank. Denk het dus van wel.
haborym schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:59:
Iemand een idee wanneer er weer een kortingsdagen zijn in de shop voor equipment?
Dat is een paar weken geleden nog geweest, toen heb ik flink ingeslagen. Duurt meestal wel weer een paar maanden voordat de volgende kortingsactie komt.

Aan het eind van iedere maand post WG wat je qua specials kunt verwachten in de volgende maand. Even afwachten dus. Komend weekend krijg je nog XP fever (missies om extra XP te verdienen) en in het weekend daarna krijg je extra XP voor je bemanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Koolaert schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:01:
[...]

Aan het eind van iedere maand post WG wat je qua specials kunt verwachten in de volgende maand. Even afwachten dus. Komend weekend krijg je nog XP fever (missies om extra XP te verdienen) en in het weekend daarna krijg je extra XP voor je bemanning.
ik hoop ook Crew training korting. heb een paar tanks met veel crew die ik over wil zetten voor gold ( high tier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Leuk joh, zo'n platoon met 3 amx 13 57's :')
http://wotreplays.eu/site/5747626

Anyway, ik heb er het beste van gemaakt. Uiteindelijk net niet genoeg; men besloot te cappen (en dat was waarschijnlijk de juiste keuze O-) ) En met een ace, top gun en high caliber was het best een aardige pot. Maar mijn team was domweg te zwak... stiekem waren het vooral de endgame keuzes en blind shots waar ik vrolijk van werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
ik ben de afgelopen dagen toch de franse light kant op gegaan, moet zeggen dat ik erg veel lol heb met de AMX ELC BIS, die top gun is trouwens een draak zeg.. ook met de T71DA kan ik steeds meer uit de voeten, we valt de camo me tegen. SPG's jagen is erg leuk, ik weet dat het andere team dit vreselijk vind :P

Skorpion gaat ook lekker, long range support sniper achtige rol past heel goed, als het zo uitkomt lekker met het front meebewegen.

Voor beide geldt wel dat ik me nog in moet houden want knal het liefst naar voren de actie in, bij beide geen goed plan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 14:13
Mooi is dat, zat gisteren te denken dat ik nooit meer een Ace medal haal...
Krijg ik er nu 1 met mijn GW Tiger:
4.2k dmg
Top Gun
High Caliber
Gore's Medal

En dan slechts base 668 XP in een draw, omdat onze CIS-52 LIS het intellect van een pak gestampte muisjes had en niet besefte dat ie ook kan aanvallen. (En toch heeft ie 48% winrate in 9k games.)

Ik snap er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Dweebus schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:16:
4.2k dmg
Top Gun
High Caliber
Gore's Medal

En dan slechts base 668 XP in een draw, omdat onze CIS-52 LIS het intellect van een pak gestampte muisjes had en niet besefte dat ie ook kan aanvallen. (En toch heeft ie 48% winrate in 9k games.)

Zo verbaasde ik me gisteren over een tiger 2 (top tier) die achterin hull down stond te campen naast mij in de skorpion...

Vwb Ace, die heb ik echt zelden en is dat meer een gelukstreffer. met de AMX ELC bis nu wel een aantal 2/1 gehaald. die Ace komt er wel een keer. leuk tankje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
douwe.nl schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:06:
[...]

Zo verbaasde ik me gisteren over een tiger 2 (top tier) die achterin hull down stond te campen naast mij in de skorpion...

Vwb Ace, die heb ik echt zelden en is dat meer een gelukstreffer. met de AMX ELC bis nu wel een aantal 2/1 gehaald. die Ace komt er wel een keer. leuk tankje :)
Met de meeste tanks lukt het me wel om een ace te halen, behalve de tanks die ook door de unicums veel gespeeld worden. obj. 430u en obj. 277 is het mij bijvoorbeeld nog niet in gelukt. Ondanks potjes van 6.5k damage. Ik gok dat je dan meer richting de 7k moet ofzo. :( En de ebr 90 wil me ook nog niet lukken. Ik gok dat ik me te veel blijf focussen op damage doen met die dingen ipv echt spotten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Dweebus schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:16:
4.2k dmg
Top Gun
High Caliber
Gore's Medal

Die winrate zegt niets... Ik doe ook wel eens iets wat achteraf onnozel blijkt en ik zit ook rond de 50% met 11k games... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel-tje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-09 14:21
Gadgeteer schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:39:
[...]

Die winrate zegt niets... Ik doe ook wel eens iets wat achteraf onnozel blijkt en ik zit ook rond de 50% met 11k games... :+
Statistisch gezien zou je op 50% moeten zitten, alleen je impact op de game heb je het niet altijd in de hand, of je nu top tier bent of low tier bent dat maakt best een verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Maar een gelijkspel telt als een verlies, dus het gemiddelde zou iets onder de 50% moeten liggen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
ElPaco schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:13:
Maar een gelijkspel telt als een verlies, dus het gemiddelde zou iets onder de 50% moeten liggen.
Gemiddelde ligt ongeveer op 49,6%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel-tje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JcQDnM8cKNAqWQAqvzkHaYUCD1k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8JRSiSljxtGqJO1cXaPpX6gD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-09 19:20
Word helemaal moe van WoT de laatste dagen. Had 3 dagen geleden echt een sicke sessie met 12 winst I a row. Het maakte niet uit wat we als team deden we wonnen alles. Echt de meest uitzichtloze situaties waarin ik al vroeg dood was wonnen we nog. Nu laatste 2 dagen 0/14 en vandaag 0/13.
Wel geswitcht van m'n t29 naar p44 pantera. Eerste zo medium dus ben nog zoekende. Maakt niet uit wat we als team doen verliezen echt alles. Bij jullie ook zo'n ramp at the moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

noordwolde schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:13:
Word helemaal moe van WoT de laatste dagen. Had 3 dagen geleden echt een sicke sessie met 12 winst I a row. Het maakte niet uit wat we als team deden we wonnen alles. Echt de meest uitzichtloze situaties waarin ik al vroeg dood was wonnen we nog. Nu laatste 2 dagen 0/14 en vandaag 0/13.
Wel geswitcht van m'n t29 naar p44 pantera. Eerste zo medium dus ben nog zoekende. Maakt niet uit wat we als team doen verliezen echt alles. Bij jullie ook zo'n ramp at the moment?
Precies wat jij zegt, het wisselt enorm. Vroeger wilde ik nog wel eens risico nemen, wat hits pakken en zodoende een opening maken. Als ik dat tegenworrdig doe wordt ik afgeknalt en krijg ik om mijn oren dat ik een noob ben en niet zo snel moet doodgaan. Dus ik doe maar mee en camp als een achtelukkuh. Het is veel campcity tegenwoordig, zelfs heavy tanks gaan snipen. En dan heb ik het nog niet over 3xarty potjes. Dan gebeurt er helemaal niets. De 1e die gespot wordt krijgt drie ladingen over zich + de snipende tanks. Nee, laat maar, ik ga wel campen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
noordwolde schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:13:
De potjes die ik verlies maken mij niet heel veel uit. Ik focus er meer op dat ik gewoon genoeg damage doe. Bijvoorbeeld in een tier 8 pot minimaal 2.5k combined, in tier 9 minimaal 3.5k combined en in tier 10 minimaal 4k combined. Tuurlijk lukt dat niet altijd, maar dat vind ik een betere goal voor mijzelf dan maar proberen te winnen, omdat dat soms toch niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Battles winnen werkt ook als een positieve stimulator. Als je steeds achter elkaar verliest, ga je automatisch voorzichtiger spelen en (ik dan) ga je onnodige domme fouten maken waardoor het nog slechter gaat. Werkt een beetje als een spiraal omlaag.

Gelukkig ook wel leuke potje gedaan hoor. Op pilsen met Tiger II een Ace gehaald. was wel top tier en dat werkt wel in je voordeel.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
Damage is echt <1000 gemiddeld in tier 8.
Pak het volgens mij echt verkeerd aan.
Enige tank so far waar ik koning was was de M6. Zelfs elke map waar we city met alle heavies etc staan verliezen we tegen 3 tanks.
Echt bizar. Ff unistalled haha. Tijd voor hell let loose.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Sircuri schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:54:
Battles winnen werkt ook als een positieve stimulator. Als je steeds achter elkaar verliest, ga je automatisch voorzichtiger spelen en (ik dan) ga je onnodige domme fouten maken waardoor het nog slechter gaat. Werkt een beetje als een spiraal omlaag.

Gelukkig ook wel leuke potje gedaan hoor. Op pilsen met Tiger II een Ace gehaald. was wel top tier en dat werkt wel in je voordeel.
Ik neem bij een slechte streak juist, heel boos, meer risico. Wat uiteraard keihard wordt afgestraft. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel-tje
MrJ schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:17:
[...]

Ik neem bij een slechte streak juist, heel boos, meer risico. Wat uiteraard keihard wordt afgestraft. ;(
OP tank nemen en op tier 4 of 5 gaan sealclubben, dat helpt soms ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
appel-tje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:22:
[...]

met een pz IVh derpen, of lekker rammen met een pz V/IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
appel-tje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:22:
[...]

Suggesties voor OP tanks? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
De genoemde Pz4h met derp is wel leuk. ELC bis als je wat wil aanklooien met een light. P. 43 is volgens mij ook tier 5,die is (samen met heel de lijn) ook dikke prima.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
eerste pot hier in, dat light gedoe vind ik wel leuk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnkIQRjtSmqyKHMI_mhzJFthi_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5NRdGMdM7PK7R594xSIDVUc1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
9 tankjes gespot en 0 assist.. klinkt als een top team :+

Gelukkig kon je zelf nog wat damage doen, grote nadeel van lights is dat je erg afhankelijk bent van je team voor een dikke score (veel assist).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Cheezus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:38:

Gelukkig kon je zelf nog wat damage doen, grote nadeel van lights is dat je erg afhankelijk bent van je team voor een dikke score (veel assist).
Zeker met de Franse en Britse lights met weinig ammo. Bijv de 1357 eindig ik heel regelmatig een pot zonder ammo.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Team was weinig maar de flank was vrij open dus kon weer spg jagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
ElPaco schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:49:
[...]

Zeker met de Franse en Britse lights met weinig ammo. Bijv de 1357 eindig ik heel regelmatig een pot zonder ammo.
De tech tree varianten hebben niet de machinegun van de 13 57, ik heb nooit echt problemen gehad met ammo. Ik zit nu bij de 13 90 (tier IX) en durf uberhaupt amper te schieten, bang dat ik gespot word.. Het is een beetje hopen dat je team de tanks schiet die je spot zodat je zelf blijft leven en aan het eind van de ronde nog wat arty/aangeschoten wild af kan maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
Cheezus schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:55:
[...]

De tech tree varianten hebben niet de machinegun van de 13 57, ik heb nooit echt problemen gehad met ammo. Ik zit nu bij de 13 90 (tier IX) en durf uberhaupt amper te schieten, bang dat ik gespot word.. Het is een beetje hopen dat je team de tanks schiet die je spot zodat je zelf blijft leven en aan het eind van de ronde nog wat arty/aangeschoten wild af kan maken :P
Wat ik probeer met de amx lights is het vinden van een tank die niet oplettend is of in gevecht met andere om hem zo van een andere hoek te benaderen en te beschieten. In de Franse lights ben ik toch meer van het damage dealen. Eerste potje dat ik in m'n amx 13 105 deed had ik 5.3k damage gedaan en ook nog iets van 2k spotting :+ Maar je moet er ook voor zorgen dat je goed gebruikt maakt van de bush mechanics, zonder dat raak je inderdaad zo gespot, maar dat is in elke tank. Probeer altijd eigenlijk twee ondoorzichtbare bosjes voor je te hebben. Dus je staat minimaal 15 meter afstand van het eerste bosje. Dan is het nagenoeg onmogelijk om gespot te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Of: klinkt als een scout die niet gekeken heeft naar de positie van zijn team. :+

Lights zijn in dat opzicht best lastig om te spelen. Je wordt geacht te spotten, dmg te doen én dat te doen zonder dood te gaan. Dat vraagt kennis van game mechanics, de maps en posities van beide teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel-tje
pz IVh of M4A1 met derp is altijd leuk, je moet natuurlijk wel mazzel hebben met de matchmaker...

KV2 is niet OP maar wel leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel-tje
Roozzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:14:
[...]

Of: klinkt als een scout die niet gekeken heeft naar de positie van zijn team. :+

Lights zijn in dat opzicht best lastig om te spelen. Je wordt geacht te spotten, dmg te doen én dat te doen zonder dood te gaan. Dat vraagt kennis van game mechanics, de maps en posities van beide teams.
Ja pcies, als de matchmaking meezit en je bent toptier, dan heb je een goede kans om te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Roozzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:14:
[...]

Of: klinkt als een scout die niet gekeken heeft naar de positie van zijn team die maar wat doet. :+

Fixed that for you :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoshi

mja, dat wil niets zeggen eh, je hebt van die lights die de eerste twintig seconden van de match half het enemy team hebben gespot, maar ik kan dan werklijk nog niets ondersteunen. En dan sterven ze en zie je in de chat een hoop giftig gedoe verschijnen.

Nu soit, ik zeg niet dat dat in dit geval zo was eh ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Cheezus schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:55:
[...]

De tech tree varianten hebben ook weinig ammo. Zeker met de BatChat 12t ook regelmatig zonder ammo gezeten. De 1357 is wel het ergste ja.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
ElPaco schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:27:
[...]

De tech tree varianten hebben ook weinig ammo. Zeker met de BatChat 12t ook regelmatig zonder ammo gezeten. De 1357 is wel het ergste ja.
Ik heb de batchat 12t nooit gespeeld. Ik had de amx 13 90 unlocked toen deze nog tier 8 was en met de introductie van de tier 10 lights heb ik dus deze gratis als tier 9 gekregen en had ik ook de batchat 12t in m'n garage staan, maar die heb ik toen gelijk verkocht, want ja... Ik had toch de tier 9 al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Wie gaat wie ondersteunen in team-clash 2021?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKDmaNGw0G52m028LDyYVbxH2ss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1AiLs0aBYvyJdqzi9VoDC8KX.png?f=fotoalbum_large

Ik zal meestrijden met onze landgenoot circon^^ :)

Meer weten? zie link

[ Voor 10% gewijzigd door crusader1983 op 29-01-2021 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
crusader1983 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:36:

[Afbeelding]

Meer weten? zie link
Gekozen voor Daki. Is uit de 4 toch wel m'n favoriet. Vind Orzanel maar arrogant overkomen en circon heb ik de laatste tijd niet meer zoveel gekeken. En die andere gast ken ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
SurfBoy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:14:
[...]

Gekozen voor Daki. Is uit de 4 toch wel m'n favoriet. Vind Orzanel maar arrogant overkomen en circon heb ik de laatste tijd niet meer zoveel gekeken. En die andere gast ken ik niet.
Niet heel gek dat je die laatste niet kent, is een Pool die voornamelijk in het Pools streamt ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
ElPaco schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:10:
[...]

Niet heel gek dat je die laatste niet kent, is een Pool die voornamelijk in het Pools streamt ;)
Dat verklaart een hoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik heb geloof ik de eerste aangeklikt omdat het me allemaal niks zegt en dat event me geen reet boeit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Gelijk maar stoppen voor dit weekend. Kan alleen maar slechter worden. :P

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2k8zvrp/T30-fun-1.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KrSQQy7/T30-fun-2.png

[ Voor 25% gewijzigd door MrJ op 29-01-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 26-09 17:31
crusader1983 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:36:

[Afbeelding]

Meer weten? zie link
Waar is skill? 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Woaw... random battles zijn toxic in de chat, maar team-clash is nog erger.... wist niet dat dat mogelijk was.

Ik heb overigens voor Circon gekozen. Heb alleen het idee dat het grootste deel van de playerbase voor die pool gekozen heeft. Ze hebben al 2x zoveel punten als die op de 2e plek staat.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Waar is skill? 8)
die helpt circon natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Sircuri schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:59:
Woaw... random battles zijn toxic in de chat, maar team-clash is nog erger.... wist niet dat dat mogelijk was.

Ik heb overigens voor Circon gekozen. Heb alleen het idee dat het grootste deel van de playerbase voor die pool gekozen heeft. Ze hebben al 2x zoveel punten als die op de 2e plek staat.
kudo's!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 15:26
Team clash = Team trash.
Wat een suf speltype, probeer het voor het eerst en verlies meteen al mijn 8 potjes.
Verschillende tanks gepakt en wat we ook doen het team grandioos onderuit, blijf elke keer met verbazing alleen achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Zelf heeft hij voor orzanel gekozen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Nou, net mijn aller eerste ragequit ooit gehad in een spel. Sinds die update is het wat mij betreft gewoon niet meer te spelen. Na 30 potjes nog geen enkel normaal potje gehad, met een resultaat waar ik ook maar een kleine beetje gelukkig kan zijn. Teams smelten deze patch weer harder dan voorgaande patches. Verder lijkt rng op standje overdrive te staan. Ik krijg de meest bizarre pens tegen en zelf pen ik de meest eenvoudige schoten niet door rng.

Toen net een schot van 25 meter afstand naast een tank de grond in vloog was het klaar. Voordeel is dat ik nu wel extra schijfruimte heb (ja ik heb het spel meteen van mijn computer gegooid, zo ga ik het niet spelen).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
Ik ben dus niet de enige ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik snap echt de toegevoegde waarde wederom niet van die team clash flauwekul.... random WG selectie (biased/paid?) streamers” en dan...... wat ?

Dat WoT spelers nu maar ineens “spontaan” massaal die streams gaat volgen met advertenties ?, extra decals en fanbased troep gaat kopen in die WoT shops ?

Beetje met 3-4 rental underpowered WZ tier X heavy per potje 7 vs 7 gaan spelen en 8-10 potjes afgeslacht worden met een 30k credit loss om een paar punten te verkrijgen in een compleet kansloze grind met geen enkele tegenprestatie...

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Breezers schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 19:00:
Ik snap echt de toegevoegde waarde wederom niet van die team clash flauwekul.... random WG selectie (biased/paid?) streamers” en dan...... wat ?

Dat WoT spelers nu maar ineens “spontaan” massaal die streams gaat volgen met advertenties ?, extra decals en fanbased troep gaat kopen in die WoT shops ?

Beetje met 3-4 rental underpowered WZ tier X heavy per potje 7 vs 7 gaan spelen en 8-10 potjes afgeslacht worden met een 30k credit loss om een paar punten te verkrijgen in een compleet kansloze grind met geen enkele tegenprestatie...
Moet je het juiste team kiezen :+ Wat ik gemerkt heb is dat de mensen uit het Daki team (waar ik zelf ook in zit) vooral bij elkaar blijven en zo enemy voor enemy killen. Ik gok dat sowieso het grootste gedeelte van de topclans etc ook gekozen heeft voor Daki, omdat hij eigenlijk wel de grootste naam is binnen de clan streams.

Maar er zitten ook zeker wat mensen tussen die nog niet weten hoe ze een tank moeten besturen. Had bijvoorbeeld vandaag iemand waarbij ik achteraf de stats ging op zoeken. Meneer had welgeteld 352 battles gespeeld. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik zag een filmpje van Quickybaby over de Italiaanse P26/40 met de mini derp. DAT IS LEUK :P 70mm pen op tier 4 met 131-216 DMG en 3,9 sec reload :D

Heb er al een aantal leuke games op zitten :)
Pagina: 1 ... 57 ... 86 Laatste