[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 56 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:52

Roozzz

Plus ultra

IWriteCode schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:38:
Haha... durf het bijna niet te posten... maar mn winrate over heel 2020 zit op 45% :/ Hoe dat nou in godsnaam gebeurd is...

Speel de laatste maand met name artillerie... en dat gaat opvallend goed... zit op zo'n 59% winrate over de laatste 60 battles (met WN8 1675).
Je hebt dus geluk gehad met de matchmaker en bent toevallig in goede teams ingedeeld :+
Sorry :>

Ik zal het plaatje niet meer delen trouwens, maar 56% over 3,5k potjes en de meeste in de Skorpion. Ik had een lagere winrate verwacht met de huidige teams...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Roozzz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:18:
Je hebt dus geluk gehad met de matchmaker en bent toevallig in goede teams ingedeeld :+
Sorry :>
Als ik m'n gemiddelde damage per pot (1499) vergelijk met het gemiddelde (1198 in replays), zit ik daar toch ruim boven, dus in dit geval hebben ze dan weer geluk met mij gehad ;-)

Less = more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 21:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Replay van gisteren, had niet verwacht dat we nog gingen winnen. Maar met een flinke dosis geluk (lees: bouncy) toch weten te winnen in een 3v1(+arty). Beetje prut in het begin, maar voelde me ook wat eenzaam rechtsonder. Tegen het einde kneep ik hem echt maar Arty was goed bezig. Je ziet goed hoe de wendbaarheid van de M48 het verschil maakte aan het einde.
Laatste enemy niet gevonden, maar vond de win belangrijker dan proberen voor die extra kill te gaan.

http://wotreplays.eu/site/5710580

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kwam ik zojuist @XGmode tegen? Dank voor het cappen en de zo gegarandeerde win :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQWKzrm4HVY3XBLsswlu81-7Sqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jiLu1dfWFb82CoqHQE301Mv0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

De KV2 blijft genieten.

4 skill crew met Rammer + bounty IRM + improved Vents = 2x ace tanker in 3 games. :9

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 17:16
MrJ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:58:
De KV2 blijft genieten.

4 skill crew met Rammer + bounty IRM + improved Vents = 2x ace tanker in 3 games. :9
KV-2's, zijn dat niet die tanks die je in de WoT Epic replay video's altijd one-shot-snap-shot kills ziet doen?

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

TheOmen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:20:
[...]

KV-2's, zijn dat niet die tanks die je in de WoT Epic replay video's altijd one-shot-snap-shot kills ziet doen?
Yep, zeer secure machines. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

MrJ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:58:
De KV2 blijft genieten.

Blijft vermakelijk ja. Ik heb de mijne toevallig dit weekend afgestoft en uitgerust met de IRM, improved aiming en Vents. Dat werkt stiekem ook best goed.

Zojuist nog 3 oneshots in een game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Roozzz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:40:
[...]

Blijft vermakelijk ja. Ik heb de mijne toevallig dit weekend afgestoft en uitgerust met de IRM, improved aiming en Vents. Dat werkt stiekem ook best goed.

Zojuist nog 3 oneshots in een game :D
Improved aiming > rammer? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Misschien wel, ben er nog niet helemaal uit. Maar die extra 2 seconden oid maken ook niet meer het verschil. Dan ben ik liever iets zekerder van een hit.

Probeer het eens zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Roozzz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:11:
Misschien wel, ben er nog niet helemaal uit. Maar die extra 2 seconden oid maken ook niet meer het verschil. Dan ben ik liever iets zekerder van een hit.

Thanks, zal eens kijken vanavond hoeveel t zal schelen. Werkt IA ook tijdens het rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

MrJ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:05:
[...]

Thanks, zal eens kijken vanavond hoeveel t zal schelen. Werkt IA ook tijdens het rijden?
Ik geloof het wel. Maar of je het verschil ziet tussen een gigantische bloom of een iets minder gigantische bloom vraag ik me af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Ik heb een beetje met de nieuwe Italiaanse tier 10 heavy tank gespeeld en ik weet nog niet echt wat ik er nou van moet vinden.

De tank zelf ziet er echt tof uit maar hij is toch iets minder leuk om te spelen. De gun heeft goede pen en alpha damage met best wel leuke HE shells, ook is de accuracy echt top, soms (kom ik zo nog wel op). Het enige probleem is de reload, met een beetje standaard tier 10 setup heb je 2.006 DPM, of in andere woorden, het duurt echt heel lang voordat je een beetje damage kan doen. En de accuracy, zoals ik zei is deze erg goed, maar alleen als je stil staat en alleen je turret beweegt. Zodra je je hull beweegt is het gedaan met enige accuracy die je had.
De mobility is, vind ik, ondermaats voor de armor en gun die je hebt. Hij is zeker niet langzaam, maar ik had hem toch graag wat vlotter gezien. Over armor gesproken, de turret is grotendeels 270mm effective, oftewel, de meeste tier 10 tanks gaan hier weinig moeite mee hebben. Gellukig heb je wel weer 10 degrees gun depression, en als je die gebruikt zit je meer te kijken naar 330mm effective, niet geweldig, maar beter dan niets I guess. Helaas heb je wel boven op de gun een redelijk formaat weakspot van 180mm effective zitten.

Dus, long story short. De tank ziet er echt mooi uit, maar performance lijkt tot nu toe toch een beetje tekortkomend. Het lijkt mij meer een medium/long range support tank dan echt iets waarmee je kan brawlen of wat agressiever mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
man man man, ik wordt pot na pot weggevaagd vanavond zeg. wat een drama...

(hoe maak je zon overzicht, denk dat ik de laagste score pak)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-09 20:52
douwe.nl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:21:
man man man, ik wordt pot na pot weggevaagd vanavond zeg. wat een drama...

(hoe maak je zon overzicht, denk dat ik de laagste score pak)
https://2020.battlejourney.com/en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

De hoeveelheid level V decoraties is ook niet echt grappig. Ik dacht ik maak m 'even' compleet... ... zit er nog een scrollbar met daaronder nog veel meer decoraties... ... lekker dan... :/

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
beat this :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NAGJMau1Vgr_zv4NFqbEgfyC9Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5tT5XJJ7UejRuv4SJ5yVf8Rt.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
IWriteCode schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:12:
De hoeveelheid level V decoraties is ook niet echt grappig. Ik dacht ik maak m 'even' compleet... ... zit er nog een scrollbar met daaronder nog veel meer decoraties... ... lekker dan... :/
Kwam ik dus een paar dagen geleden ook achter. Heb zelf m'n resterende punten gebruikt om de decoraties van voorgaande jaren volledig te maken zodat je die cammo's krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 15:26
Roozzz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:46:
Kwam ik zojuist @XGmode tegen? Dank voor het cappen en de zo gegarandeerde win :)
Oh lachen! Lekkere score had je, ik bakte er niet veel van haha.
Ja, cappen wordt nog wel eens vergeten! Graag gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
:(:) :+

Gisteren de top gun van de M53/M55 unlocked. Ik was erg bang dat ik de langere reload vervelend zou vinden maar het valt me mee, helemaal als je toch na elk schot verplaatst en weer moet richten. Dmg increase is flink, zullen we maar zeggen :)

Waar ik best tegenaan loop is dat ik niet een paar tanks als favo heb maar echt all over the place ben. hierdoor wordt ik dus ook niet goed met een paar tanks maar is de score ook steeds matig en weet niet goed hoe te spelen om een verschil te maken. soms wel een goede pot maar dat is meer geluk dan wijsheid...

[ Voor 64% gewijzigd door douwe.nl op 07-01-2021 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appel-tje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:51
TheOmen schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:20:
[...]

Jingles Quote: "Guided by the hand of Stalin..." _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

douwe.nl schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:42:
[...]

Waar ik best tegenaan loop is dat ik niet een paar tanks als favo heb maar echt all over the place ben. hierdoor wordt ik dus ook niet goed met een paar tanks maar is de score ook steeds matig en weet niet goed hoe te spelen om een verschil te maken. soms wel een goede pot maar dat is meer geluk dan wijsheid...
Dat is een prima omschrijving denk ik ook van mijn problematiek :) Heb goede potjes, maar heb een goed team nodig. Kan maar zelden een game echt carrien....

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
First Ace of the year.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uX7btTYSI-nobjL4itdWqKhglQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3abbxRwYqGcgKqg5ldC4p2tJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTulw7vXO8e9hrHs-FpfHtEozk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CgzEOyjk4tVeRgGyliJe5OrG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RtntSp90x2c8ittynKK-1AqVZuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T1dYKFiAMuiy8et6JlbZU6ku.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
Sircuri schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:48:
[...]

Dat is een prima omschrijving denk ik ook van mijn problematiek :) Heb goede potjes, maar heb een goed team nodig. Kan maar zelden een game echt carrien....
Platoon met jullie doen dan? :) Elkaar helpen in deze bagger team tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 23:48

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Denk niet dat ik hard kan maken dat de EBR tanks irritant zijn! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_mGqbpS4oqdaRqJMzkyVbqNW4k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4KmFjLyVJmY4JGABOJ4GW231.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
XGmode schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:12:
[...]

Platoon met jullie doen dan? :) Elkaar helpen in deze bagger team tijden.
wil best een platoonen, aufklarer :)

net de M103 unlocked en daar moet chuck norris in natuurlijk :P

rest vd build nog ff bezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 11:46
20 euro uitgegeven met kerst, ongeveer 5 van de 7 dagen in de week gespeeld om wat extra kratjes binnen te harken.

En ik mis nog 104 tier V decorations.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

Artemiev schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:55:
20 euro uitgegeven met kerst, ongeveer 5 van de 7 dagen in de week gespeeld om wat extra kratjes binnen te harken.

Je moet ook meer kratten kopen ... alles wat ze doen is om maar geld binnen te harken helaas. Ik heb zelf €40,- uitgegeven en met veel pijn en moeite 1 album vol gekregen. Ben blij dat die ongein volgend jaar in Nederland verboden is.

Ik ben de STB-1 lijn aan het doen op het moment net als half de server denk ik :P Ik zit nu op de STA-1, wat een verschrikkelijke tank is dat zeg. Ik ben al niet goed in mediums, maar dit is wel heel erg. Stock heeft hij 155 pen oid, geen armour. Je moet heel behoudend spelen en weten waar je kan gaan om wat schoten te lossen. Ik ben nog niet boven de 1000 schade gekomen in een potje :| Ik heb ondertussen wel de 2e gun, dus dat help wel, maar wordt een akelige grind voor mij.

[ Voor 32% gewijzigd door TTLCrazy op 07-01-2021 21:14 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Artemiev schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:55:

Heb zelf uiteindelijk wat meer boxes gekocht. Aan het begin 75 en vorige week ook weer 75, maar ik ben van plan om veel tijd te gaans penderen aan WoT dit jaar, dus vind het het dan wel waard. Uiteindelijk alle tanks weten te bemachtigen en uiteindelijk iets van 75k gold + 130 premium dagen. Daar kan ik toch wel een hele tijd mee vooruit. Verder heb ik nu iets van 30 miljoen credits in m'n garage. Dus ik heb voorlopig geen tekorten.
TTLCrazy schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:08:
[...]

Je moet ook meer kratten kopen ... alles wat ze doen is om maar geld binnen te harken helaas. Ik heb zelf €40,- uitgegeven en met veel pijn en moeite 1 album vol gekregen. Ben blij dat die ongein volgend jaar in Nederland verboden is.

Ik ben de STB-1 lijn aan het doen op het moment net als half de server denk ik :P Ik zit nu op de STA-1, wat een verschrikkelijke tank is dat zeg. Ik ben al niet goed in mediums, maar dit is wel heel erg. Stock heeft hij 155 pen oid, geen armour. Je moet heel behoudend spelen en weten waar je kan gaan om wat schoten te lossen. Ik ben nog niet boven de 1000 schade gekomen in een potje :| Ik heb ondertussen wel de 2e gun, dus dat help wel, maar wordt een akelige grind voor mij.
M'n favoriete youtuber heeft toevallig vandaag ook een video geüpload van de STA-1. YouTube: STA-1: Beautiful, simply Beautiful!

Ik heb hem zelf nog niet in de garage staan, maar ben van plan om binnenkort ook wel met die lijn te gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik ben ook wel blij dat die kratten kopen volgend jaar niet meer mag. Iets met een gat in de hand :P

De M103 gisteren stock gespeeld, premium is gewoon hard nodig met die gun maar verder eigenlijk een leuke pot. Veel gebounced op de koepel wel en zelfs stock vind ik hem aardig wendbaar...

Hoe zouden jullie de loadout doen? Ik heb nu hardening, rammer en optics. crew BIA/ repairs en wat traverse/ vieuw range boost.

Track repairs gaan met hardening en repairs wel mooi vlot en is een aantal keer nodig geweest, denk dat ik die er in hou.

Ik ben zoekende naar een voertuig per type dat ik standaard ga spelen, om missions mee te gaan halen.

SPG: M53/55
TD: Skorpion
Light: hoogste wat ik heb is de SPIC, vreselijk ding vind ik dat...
Med: Ik heb de centurion AX, pas 30 games mee gespeeld ofzo dus nog er nog aan wennen. heeft wel potentie denk ik. Verder heb ik weinig spannends.
Heavy: M103/ Bissonte/ T-10/ ST-I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

SurfBoy schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:32:
[...]
M'n favoriete youtuber heeft toevallig vandaag ook een video geüpload van de STA-1. YouTube: STA-1: Beautiful, simply Beautiful!

Ik heb hem zelf nog niet in de garage staan, maar ben van plan om binnenkort ook wel met die lijn te gaan beginnen.
Ah, yes, Skilll, hij is ok :) Hij doet het altijd zo makkelijk eruit zien. Ik kijk voornamelijk Circon, relaxedte streams meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 14:13
douwe.nl schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:57:

60TP ?

Ik heb hem zelf niet, maar bedenk me wel altijd 2 keer voordat ik de confrontatie aan ga met zo'n ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Dweebus schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:19:
[...]

60TP ?

Ik heb hem zelf niet, maar bedenk me wel altijd 2 keer voordat ik de confrontatie aan ga met zo'n ding :D
Goeie, maar die heb ik niet en betekent een hele lijn grinden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 19:35
douwe.nl schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Goeie, maar die heb ik niet en betekent een hele lijn grinden :P
Of de is7. Doe daar alle missies mee. Vooral armor missie is makkelijk:)

Ps. Light met ebr is OP

[ Voor 4% gewijzigd door haborym op 08-01-2021 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
haborym schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:31:
[...]

Of de is7. Doe daar alle missies mee. Vooral armor missie is makkelijk:)

Ps. Light met ebr is OP
IS-7 kan binnen redelijk afzienbare tijd denk ik wel, EBR staat me eigenlijk erg tegen want: EBR. maar aan de andere kant, waarom moeilijker maken dan het is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
douwe.nl schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:20:
[...]

IS-7 kan binnen redelijk afzienbare tijd denk ik wel, EBR staat me eigenlijk erg tegen want: EBR. maar aan de andere kant, waarom moeilijker maken dan het is...
Precies dat, waarom moeilijk doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

douwe.nl schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:57:
Ik ben ook wel blij dat die kratten kopen volgend jaar niet meer mag. Iets met een gat in de hand :P

De M103 gisteren stock gespeeld, premium is gewoon hard nodig met die gun maar verder eigenlijk een leuke pot. Veel gebounced op de koepel wel en zelfs stock vind ik hem aardig wendbaar...

Hoe zouden jullie de loadout doen? Ik heb nu hardening, rammer en optics. crew BIA/ repairs en wat traverse/ vieuw range boost.

Track repairs gaan met hardening en repairs wel mooi vlot en is een aantal keer nodig geweest, denk dat ik die er in hou.
Ik heb zelf de M103 niet in de garage staan, maar met de equipment 2.0 zijn er minder "standaardkeuzes" dan vroeger. Toen je was vaak minder competitief als je iets anders deed. Tegenwoordig zijn de keuzes breder, dus ik zou vooral een beetje experimenteren en kijken wat voor jou werkt. Wat je nu hebt klinkt niet heel gek, hoewel ik zelf denk ik niet de hardening zou nemen dan. Dan eerder IRM of ventilation.
Ik ben zoekende naar een voertuig per type dat ik standaard ga spelen, om missions mee te gaan halen.

SPG: M53/55
TD: Skorpion
Light: hoogste wat ik heb is de SPIC, vreselijk ding vind ik dat...
Med: Ik heb de centurion AX, pas 30 games mee gespeeld ofzo dus nog er nog aan wennen. heeft wel potentie denk ik. Verder heb ik weinig spannends.
Welke missies wil je halen?
Ik mijn herinnering is het voor de meeste van de eerste serie prima mogelijk om tot de T55a te komen, zonder boven tier 8 te spelen. Voor de tweede serie gaat dat denk ik ook op voor de Excalibur. Als ik me niet sterk vergis, ben je nog niet de meest ervaren speler. Dus eigenlijk zou ik het vooral zoeken in de lagere tiers. Dat maakt het waarschijnlijk een stuk eenvoudiger om goede potjes te hebben en missies te halen :) Tier 7 lijkt een beetje een sweetspot waar je nog regelmatig toptier zal zijn. Daarboven heb je eigenlijk standaard same tier of tier 10.

Ook zijn sommige missies domweg véél eenvoudiger te halen op lage tiers. Kijk dus ook even heel goed naar de requirements en kies aan de hand daarvan. Er is ergens een arty missie waar je 15-20x dmg oid moet doen; in de M53/55 is dat een drama, in de M44 (tier 6) appeltje eitje. Gaat het dan weer om stun duration, dan zou ik altijd de M53/55 pakken van de twee.

Enkele suggesties qua tanks die ik leuk vond en mij geschikt lijken:
Light: stoppen met de Duitsers, neem de Amerikanen (richting T49) of Fransen (Amx 13 90 lijn). Voordat je daar bent, heb je waarschijnlijk al de nodige missies binnen... Wheelies kan, maar eigenlijk pas echt goed op tier 9/10. En dan ook nog zeer intensief om te spelen, lijkt mij misschien te hoog gegrepen en niet de meest vermakelijke weg.
Med: whatever je leuk vindt. Mogelijk wel missiespecifiek kiezen. Ook hier weer: lagere tiers waar mogelijk.
Heavy: jouw lijnen zijn prima, met name met de IS3 en de T29 moet je een heel eind komen.
TD: Skorp lijkt me prima. Ook hier weer: lagere tiers waar mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
@haborym true :P

@Roozzz

Thx voor je input.

Ik ben inderdaad niet de meest ervaren speler, hoewel ik al 5 jaar meedraai speel ik niet veel.

Ik ben nog bezig voor de T28HTC, Excalibur wel iets al maar die staat er voorlopig ook nog niet :P

De M44 heb ik ook staan, die pak ik idd als het om aantal hits gaat, samen met de M53/55 ben ik al een heel eind.

Voor de light ga ik rondkijken, ik heb best wat low tier spul vrij van alle lijnen dus beetje zoeken wat ik leuk vind kan wel makkelijk denk ik, ook qua mediums.

Goede tip om de juiste tier bij de missie te zoeken, zo moet ik 3x eigen vtg hitpoints dmg schieten met TD. op een of andere manier lukt het zelfs met de Skorpion niet de 3500dmg te halen ( }:| ) sta steeds verkeerd, ruk match en eigen falen, frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
douwe.nl schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:56:
Voor de light ga ik rondkijken, ik heb best wat low tier spul vrij van alle lijnen dus beetje zoeken wat ik leuk vind kan wel makkelijk denk ik, ook qua mediums.

Goede tip om de juiste tier bij de missie te zoeken, zo moet ik 3x eigen vtg hitpoints dmg schieten met TD. op een of andere manier lukt het zelfs met de Skorpion niet de 3500dmg te halen ( }:| ) sta steeds verkeerd, ruk match en eigen falen, frustrerend :P
Als je puur voor de missies gaat en al een Amerikaanse tank van niveau 7 hebt, is het misschien een idee om voor de T71 DA te gaan? Het is een verzamelvoertuig, maar ik vind het een erg leuke light! Je hebt een autolader met 6 schoten en hij is sneaky genoeg om de spotting missies te doen.

Voor de TD missies zou je misschien de SU-100 kunnen proberen. Heeft relatief weinig HP (650) en een enorm 122mm kanon waar je 390 schade mee doet (als je raakt tenminste). Het lukt mij zelfs om er af en toe 2,000 schade mee te doen, dus dan kun jij het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 09:08
Koolaert schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:36:
[...]

Als je puur voor de missies gaat en al een Amerikaanse tank van niveau 7 hebt, is het misschien een idee om voor de T71 DA te gaan? Het is een verzamelvoertuig, maar ik vind het een erg leuke light! Je hebt een autolader met 6 schoten en hij is sneaky genoeg om de spotting missies te doen.

Voor de TD missies zou je misschien de SU-100 kunnen proberen. Heeft relatief weinig HP (650) en een enorm 122mm kanon waar je 390 schade mee doet (als je raakt tenminste). Het lukt mij zelfs om er af en toe 2,000 schade mee te doen, dus dan kun jij het ook ;)
wacht maar dat je 4x dmg moet doen 8)7 ik heb die als enige missie geskipped.
Hoewel ik laatst 8k dmg deed met mijn jagdpanzer e100

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:11
Makkelijk man die missie. Pak een arta en klaar.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
Kepro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:13:
Makkelijk man die missie. Pak een arta en klaar.
Ik denk dat dat een TD missie is :p

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Roozzz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:11:

Geprobeerd maar lijk nu een stuk minder te raken. RNG says no.

Terug naar rammer. Die extra 2s hadden mij zelfs een potje kunnen laten winnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Dit was wel leuk spelen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoXB04XCKAXDVQSlYVcjgUY8cbA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xoJ0Gh69V4iAzenxj94cax4j.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:11
Roozzz schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:42:
[...]

Ik heb zelf de M103 niet in de garage staan, maar met de equipment 2.0 zijn er minder "standaardkeuzes" dan vroeger. Toen je was vaak minder competitief als je iets anders deed. Tegenwoordig zijn de keuzes breder, dus ik zou vooral een beetje experimenteren en kijken wat voor jou werkt. Wat je nu hebt klinkt niet heel gek, hoewel ik zelf denk ik niet de hardening zou nemen dan. Dan eerder IRM of ventilation.

[...]

Welke missies wil je halen?
Ik mijn herinnering is het voor de meeste van de eerste serie prima mogelijk om tot de T55a te komen, zonder boven tier 8 te spelen. Voor de tweede serie gaat dat denk ik ook op voor de Excalibur. Als ik me niet sterk vergis, ben je nog niet de meest ervaren speler. Dus eigenlijk zou ik het vooral zoeken in de lagere tiers. Dat maakt het waarschijnlijk een stuk eenvoudiger om goede potjes te hebben en missies te halen :) Tier 7 lijkt een beetje een sweetspot waar je nog regelmatig toptier zal zijn. Daarboven heb je eigenlijk standaard same tier of tier 10.

Ook zijn sommige missies domweg véél eenvoudiger te halen op lage tiers. Kijk dus ook even heel goed naar de requirements en kies aan de hand daarvan. Er is ergens een arty missie waar je 15-20x dmg oid moet doen; in de M53/55 is dat een drama, in de M44 (tier 6) appeltje eitje. Gaat het dan weer om stun duration, dan zou ik altijd de M53/55 pakken van de twee.

Enkele suggesties qua tanks die ik leuk vond en mij geschikt lijken:
Light: stoppen met de Duitsers, neem de Amerikanen (richting T49) of Fransen (Amx 13 90 lijn). Voordat je daar bent, heb je waarschijnlijk al de nodige missies binnen... Wheelies kan, maar eigenlijk pas echt goed op tier 9/10. En dan ook nog zeer intensief om te spelen, lijkt mij misschien te hoog gegrepen en niet de meest vermakelijke weg.
Med: whatever je leuk vindt. Mogelijk wel missiespecifiek kiezen. Ook hier weer: lagere tiers waar mogelijk.
Heavy: jouw lijnen zijn prima, met name met de IS3 en de T29 moet je een heel eind komen.
TD: Skorp lijkt me prima. Ook hier weer: lagere tiers waar mogelijk.
M55 met de kleine gun gebruiken ;).

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SurfBoy
Kepro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:57:
[...]

M55 met de kleine gun gebruiken ;).
Maar het is veel leuker om leopard 1's te pennen voor 1200 damage :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Moet zeggen dat de mid tier nu het leukste is (t5-8), alles daarboven is gewoon een hull-down hell. Eerst was dat juist een van de leukere tiers maar het gevoel dat je eindelijk een tier 10 kan spelen voelt niet meer als een beloning. Overal tanks met 0 weakspots in de turret dat je met standaard shells kan pennen, iedereen staat gewoon hull-down en spammed heat/apcr er op los. Vroeger waren de Amerikaanse tanks de tanks om hull-down mee te spelen (vanaf te T29) maar dat is al lang niet meer zo. Dit maakt de top level tier gewoon heel saai en te tryhard. De maps zitten vol met deze fox holes. En hoe vaak je tier 10 only bent slaat ook nergens meer op, maar aan de andere kant ik wens tier 8 tanks veel succes tegen tier 10 te vechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
TweakJerommeke schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:46:
Moet zeggen dat de mid tier nu het leukste is (t5-8), alles daarboven is gewoon een hull-down hell. Eerst was dat juist een van de leukere tiers maar het gevoel dat je eindelijk een tier 10 kan spelen voelt niet meer als een beloning. Overal tanks met 0 weakspots in de turret dat je met standaard shells kan pennen, iedereen staat gewoon hull-down en spammed heat/apcr er op los. Vroeger waren de Amerikaanse tanks de tanks om hull-down mee te spelen (vanaf te T29) maar dat is al lang niet meer zo. Dit maakt de top level tier gewoon heel saai en te tryhard. De maps zitten vol met deze fox holes. En hoe vaak je tier 10 only bent slaat ook nergens meer op, maar aan de andere kant ik wens tier 8 tanks veel succes tegen tier 10 te vechten...
Ze zijn ook alle maps aan het aanpassen dat er meer hulldown mogelijkheden komen. Verder zijn ze ook heel hard bezig om de hulldown plekjes zo te maken dat ook de Russen met maar 5 graden gun depression er gebruik van kunnen maken, want je kan natuurlijk niet hebben dat die tanks straks niet overpowered zijn.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
@ElPaco meer hulldown... dat klinkt niet heel wenselijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 21:42
TweakJerommeke schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:46:
Ik speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar pref MM tier 5-8 en het speelt een stuk relaxter dan de sweaty tryhard gameplay van tier 10. Nadeel is wel dat je op die tiers geen bonds krijgt. Waarom ze dat aangepast hebben is me ook een raadsel...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7KjS1NT8XPQt6SVWhh6GL5AqFic=/800x/filters:strip_exif()/f/image/05RHmmLOKadbBXpL7yVvrK2s.png?f=fotoalbum_large
Even laten zien hoe een GoT carry ook alweer werkt!

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Zojuist de T29 unlocked, wat een feest :D :D :D

Moet zeggen dat ik wel vriendjes begon te worden met de M6 toen mijn crew beter werd.
Vooralsnog moet de T29 heel wat upgrades hebben maar aan de commander zal het niet liggen #chucknorris (al heeft die wel moker irritante voiceovers)

[ Voor 71% gewijzigd door Cranzai op 09-01-2021 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Cranzai schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 21:03:
Zojuist de T29 unlocked, wat een feest :D :D :D

Moet zeggen dat ik wel vriendjes begon te worden met de M6 toen mijn crew beter werd.
Vooralsnog moet de T29 heel wat upgrades hebben maar aan de commander zal het niet liggen #chucknorris (al heeft die wel moker irritante voiceovers)
De T29 is volgens mij mijn beste tank qua exp en wr (57%). Super om te spelen, zeker als top tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
MrJ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:31:
[...]

De T29 is volgens mij mijn beste tank qua exp en wr (57%). Super om te spelen, zeker als top tier.
Dat klinkt veel belovend!
Moet wel zeggen dat ik meer een medium dan een heavy speler ben maar begin er steeds beter in te komen. Eerst met de IS/IS-3 en nu dus de T29 lijn

Ook wel grappig dat ik met je jaren beter ben gaan spelen. Niet eens omdat ik zoveel gespeeld heb maar echt gewoon de leeftijd haha (account ooit als broekie aangemaakt in 2013 ofzo)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• haborym
Ff een check;

Vandaag moeten we de kerstboom leeghalen toch? Dan kan je de punten nog gebruiken voor de collectie van afgelopen jaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

haborym schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:15:
Ff een check;

Vandaag moeten we de kerstboom leeghalen toch? Dan kan je de punten nog gebruiken voor de collectie van afgelopen jaren?
yup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

kerstboom leeghalen ? wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 12:16
De kerstversieringen omzetten in scherven, en met die scherven de camouflage van de vorige jaren unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ok, het is weer zo'n dag. instant gespot, team instant weggevaagd. ALT-F4 joe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

pns333 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:02:
[...]

De kerstversieringen omzetten in scherven, en met die scherven de camouflage van de vorige jaren unlocken ;)
Kan je de versieringen ook uit de boom halen dan ? Zojuist geprobeerd, maar kan niet ontdekken hoe...

nvm heb het net gevonden, 1 keer op klikken en ze zijn gedeselecteerd. Jezus WG, ze mogen wel wat duidelijker zijn met deze events, in al die jaren dit nog nooit geweten :/

[ Voor 20% gewijzigd door TTLCrazy op 10-01-2021 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pns333
TTLCrazy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:14:
[...]

Kan je de versieringen ook uit de boom halen dan ? Zojuist geprobeerd, maar kan niet ontdekken hoe...

nvm heb het net gevonden, 1 keer op klikken en ze zijn gedeselecteerd. Jezus WG, ze mogen wel wat duidelijker zijn met deze events, in al die jaren dit nog nooit geweten :/
ja hoor dat kan, als je naar het scherm gaat waar je de versieringen kunnen selecteren. Zie je bij de versieringen een klein groen vinkje staan. Die kun je allemaal uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

TTLCrazy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:14:
[...]

Voor WG is er geen enkel belang dat jij weet hoe je versiering UIT de boom moet halen. Dikke kans dat ze volgend jaar ofzo die optie helemaal verwijderen. Dat je eenmaal geplaatste versiering enkel kan vervangen en niet kan verwijderen.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

ElPaco schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:57:
[Afbeelding]
Even laten zien hoe een GoT carry ook alweer werkt!
Lijkt meer op een GOD carry dan een GOT carry :+

Signature van nature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 10:30
Ik was eigenlijk al een hele tijd helemaal gestopt met WOT, maar vanwege de vanwege de kerstmissies heb ik aan het begin van de actie toch weer een paar dagen gespeeld. (Daarna was ik er weer klaar mee.)

Een paar uur geleden wilde ik mijn kerstversiering verkopen in de hoop dat ik een camo van vorig jaar kon unlocken. Tot mijn verbazing zag ik vervolgens dat alle Chuck-missies waren opgespaard en ik er dus ongeveer 15 tegelijk kon spelen. Die verlopen dus schijnbaar niet. :D

Drie uurtjes gespeeld. Alle Chuck-missies volbracht en meer dan 100 kisten verdient. Dat was wel de moeite waard. Alsnog alle rewards gekregen en alle camo van vorig jaar kunnen unlocken.

Mijn tip:
Mocht je nog niet gestart zijn met de kerstmissies, dan kan het zelfs op de laatste dag nog de moeite waard zijn om nog te beginnen. :o

[ Voor 7% gewijzigd door Steamwitz op 10-01-2021 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
Steamwitz schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:02:

Drie uurtjes gespeeld. Alle Chuck-missies volbracht en meer dan 100 kisten verdient. Dat was wel de moeite waard. Alsnog alle rewards gekregen en alle camo van vorig jaar kunnen unlocken.
3 uurtjes, knap gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 22:25

Binno

. .. ... ....

Dat was ook mijn gedachte, 3 uurtjes knap gedaan.. Speel de game vooral voor fun. vinden van een beetje actieve clan is tegenwoordig best lastig.
Verdere tip verkoop je kerstbomen pas aan het einde van de dag. vergeten dat de bonus to credits er ook aan gekoppelt is :(

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Heb met de Chuck missies de T57 heavy tegen 20% korting (en wat free XP) gekocht.

Nu de crew van de T67 maar opofferen.

De T29 and T30 speel ik meer dan de T67. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 10:30
Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna alles gedaan heb met de T95. Met die tank kun je weinig verkeerd doen en zijn de missies goed te halen.

Als de T95 ergens lag uit te branden op het slagveld, dan speelde ik de T30, T29 of M44. En op die manier ging het echt heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

en natuurlijk vergeet ik alsnog om de boom en scherven te oogsten... nu te laat helaas. zon 40k scherven in de glasbak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

40K van de boom?? Zoveel zit daar niet in hoor. Slechts 7000 haal je uit de boom terug.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Is de Type-61 beter te spelen dan de STA-1 ? Ik heb namelijk genoeg blueprints om maar eentje te researchen. De STA-1 vind ik nou niet meteen een fijne tank. je hebt totaal geen armour en het is voor mij echt een tank op weg naar de STB-1 welke ik hoop een stuk beter voor mij is olmdat je met die tank wel kan peaken vanwege de goede turret en waanzinnige gun depressie.

Dus als de type-61 wat beter speelt, dan research ik die ipv de STB1 en grind ik daar wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 17:14
white modder schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:09:
[...]

Ik denk dat dat een TD missie is :p
Ja, dat kan wel kloppen inderdaad. T6 SU100 of M18 Hellcat makkie ;)

Heb hem toen zelf met SU100 gedaan 75% crew erin, had geen zin om te retrainen. 3 potjes en was klaar.

Ah, ik dacht dat de kerstboom tot en met vandaag was, is natuurlijk weer 6 's ochtends. Als dat 7k shards was had ik daar toch nog 2020 album van kunnen unlocken. Meestal unlock ik elk jaar het jaar daarvoor.

Ook wel grappig, ik had al die frontlines gespeeld en één steelhunter voor die tanks. Daarna had ik geen motivatie meer eigenlijk omdat die aangepaste steel hunter gewoon bs was qua grind. Ik tijdje niet gespeeld in december ingelogd kan je blijkbaar die tanks al niet meer kiezen 8)7

Dus alle moeite gedaan voor niets :z

[ Voor 45% gewijzigd door jantje 2 op 11-01-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-09 19:02
TTLCrazy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:20:
Is de Type-61 beter te spelen dan de STA-1 ? Ik heb namelijk genoeg blueprints om maar eentje te researchen. De STA-1 vind ik nou niet meteen een fijne tank. je hebt totaal geen armour en het is voor mij echt een tank op weg naar de STB-1 welke ik hoop een stuk beter voor mij is olmdat je met die tank wel kan peaken vanwege de goede turret en waanzinnige gun depressie.

Dus als de type-61 wat beter speelt, dan research ik die ipv de STB1 en grind ik daar wel verder.
je kan toch beter de tank die je niet wilt spelen researchen en degene die je wel leuk lijkt grinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:13
Op zich is de speelstijl van de type-61 hetzelfde als de STA-1. Alleen doet je gun nu een stuk meer damage en hogere pen zodat je daadwerkelijk je hoge DPM kan gebruiken. Het is nog steeds geen top tank maar er is wel een stuk beter mee te spelen dan de STA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Denniz0229 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:44:
[...]

je kan toch beter de tank die je niet wilt spelen researchen en degene die je wel leuk lijkt grinden :9
Mee eensch, maar mijn keuze is of de type 61 of de stb-1 researchen. En dat zijn allebei nou niet hoogstaande tanks volgens mij, dus de vraag is of de type 61 een stuk beter speelt dan de STA-1.
Cheezus schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:02:
Op zich is de speelstijl van de type-61 hetzelfde als de STA-1. Alleen doet je gun nu een stuk meer damage en hogere pen zodat je daadwerkelijk je hoge DPM kan gebruiken. Het is nog steeds geen top tank maar er is wel een stuk beter mee te spelen dan de STA.
Klinkt logisch, ik denk dat ik er voor mijzelf al uit was, maar dit bevestigd de zaak :) Ik ga lekker de type 61 researchen en dan grinden naar de STB-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 13:39
STB-1 is in de basis een leopard 1 met betere turret armor met minder hoge alpha DMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik snap niet echt jullie mening over de sta-1. Paar dagen geleden de sta-1 maar geresearched en gekocht. Eerste pot was gelijk 4k damage en 7 kills + de ace. Daarna ook zeker veel leuke potjes in gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

SurfBoy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:07:
Ik snap niet echt jullie mening over de sta-1. Paar dagen geleden de sta-1 maar geresearched en gekocht. Eerste pot was gelijk 4k damage en 7 kills + de ace. Daarna ook zeker veel leuke potjes in gehad.
Ik ben een middelmatige speler en zeker niet goed in medium tanks, ik speel ze nu wel vaak want ik vind ze wel leuk, maar moet echt leren om ze goed te spelen. Beste potje tot nu toe is 1500dmg + 1500 assist. Langzaam maar zeker komen we er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
TTLCrazy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:11:
[...]

Mee eensch, maar mijn keuze is of de type 61 of de stb-1 researchen. En dat zijn allebei nou niet hoogstaande tanks volgens mij, dus de vraag is of de type 61 een stuk beter speelt dan de STA-1.

[...]

Klinkt logisch, ik denk dat ik er voor mijzelf al uit was, maar dit bevestigd de zaak :) Ik ga lekker de type 61 researchen en dan grinden naar de STB-1.
Ik speelde de type 61 met stock gun.
DPM is hoger met de stock gun dan met de 105MM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
crusader1983 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:09:
[...]

Ik speelde de type 61 met stock gun.
DPM is hoger met de stock gun dan met de 105MM
Die kan je inderdaad gebruiken, maar pak wel de top turret. Meer viewrange en lagere reload. Met die top turret kan je met een goede crew zelfs zonder optics spelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 14:13
Ah troep!
Dacht nog even de kerstversieringen recyclen om nog wat decorations er bij te krijgen...
Is alles al weg :(

Beter opletten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
crusader1983 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:00:
STB-1 is in de basis een leopard 1 met betere turret armor met minder hoge alpha DMG
Ehmm niet echt. STB1 is een frontline brawler met slechte accuracy stats. Terwijl Leopard een long range sniper is. Ook qua snelheid en ik denk zelfs qua platform anisch is een leo ook beter. Beide vervullen een hele andere rol in de game :+

Type 61 is een goede tank, met stock gun redelijk speelbaar zoals hierboven gezegd. Ik zou je alleen wel adviseren om met de top gun te spelen zodra je die unlocked hebt. Betere pen en meer alpha. Alpha is koning in deze game, maar in sommige gevallen heb je echt voordeel van DPM met een lagere alpha.

Persoonlijk heb ik type 61 nog pre-buff gespeeld en vond ik hem echt prima. Maar dat vond ik van de STA-1 eigenlijk ook wel.

[ Voor 37% gewijzigd door jantje 2 op 11-01-2021 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

wtf, Ik kan zelfs niet meer mijn kortingen van Chuck toepassen?

Of zit dat nog ergens verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
superduper schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:37:

Kan niet meer.

Is met elk event zo: dan staat er dat iets t/m 11 januari duurt, maar als je beter kijkt zie je t/m 11 januari 6:00 uur 's ochtends (als de server restart is). Ben er zelf inmiddels vaak genoeg ingetrapt, dus als ik nu zie dat iets t/m 11 januari duurt ga ik ervan uit dat 10 januari de laatste dag is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Koolaert schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:02:
[...]

Kan niet meer.

Is met elk event zo: dan staat er dat iets t/m 11 januari duurt, maar als je beter kijkt zie je t/m 11 januari 6:00 uur 's ochtends (als de server restart is). Ben er zelf inmiddels vaak genoeg ingetrapt, dus als ik nu zie dat iets t/m 11 januari duurt ga ik ervan uit dat 10 januari de laatste dag is :P
darn, dat is bijzonder matig. Bij andere acties loopt het altijd tot halverwege de dag inderdaad (onze tijdzone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 22:25

Binno

. .. ... ....

Je hebt nog wel de Holiday ops vehicles optie tot ergens einde maand. (zal denk ik wel t/m de 25ste zijn)

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
jantje 2 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:26:
[...]

Ehmm niet echt. STB1 is een frontline brawler met slechte accuracy stats. Terwijl Leopard een long range sniper is. Ook qua snelheid en ik denk zelfs qua platform anisch is een leo ook beter. Beide vervullen een hele andere rol in de game :+

Type 61 is een goede tank, met stock gun redelijk speelbaar zoals hierboven gezegd. Ik zou je alleen wel adviseren om met de top gun te spelen zodra je die unlocked hebt. Betere pen en meer alpha. Alpha is koning in deze game, maar in sommige gevallen heb je echt voordeel van DPM met een lagere alpha.

Persoonlijk heb ik type 61 nog pre-buff gespeeld en vond ik hem echt prima. Maar dat vond ik van de STA-1 eigenlijk ook wel.
klopt dat leo idd support tank is. maar STB als brawler inzetten kan ik me niet echt in vinden.
De Armor is te zwak in tier X van de STB. wel mee eens dat het beter geschikt aan de voorkant van het front dan een leo, maar als brawler zet ik liever een 430 U in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
superduper schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:37:

Ja dat is ook heel krom vind ik, volgens mij was bij een vorig event dat je deze nog maximaal een x aantal termijn kon toepassen. Ik heb lopen zoeken maar niets meer gezien dan 11 januari dus de kortingen maar gebruikt. ( wilde ze eigenlijk gebruiken voor Italiaanse heavy lijn )

Vind de berichtgeving van WG hierin toch altijd wel matig hoelang iets nog te gebruiken is. Je moet eerst de site afzoeken en staat niet even duidelijk in de garage. Correct me if iam wrong tough :z
crusader1983 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:32:
[...]

klopt dat leo idd support tank is. maar STB als brawler inzetten kan ik me niet echt in vinden.
De Armor is te zwak in tier X van de STB. wel mee eens dat het beter geschikt aan de voorkant van het front dan een leo, maar als brawler zet ik liever een 430 U in :).
Die gun is gemaakt voor shortrange, sinds de buff is het wel beter als hiervoor maar nog steeds is het meh. Ik speel hem zelf vooral in ranked battles omdat je flexibel bent. Het is een frontline hulldown brawler om het dan misschien beter te zeggen. Armor is inderdaad neit heel effectief, zelfs hulldown is je turret wat random. 430U is inderdaad in het algemeen wat beter voor de normale brawls. Maar zelfs als je moet heb je goede DPM om effectief te traden.

[ Voor 37% gewijzigd door jantje 2 op 11-01-2021 18:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yoshi
De eerste aas is binnen dit jaar :-). Het sniper gedeelte (overzicht poster WOT 2020) lijkt ook wel te kloppen :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbNJy9rXwO9F4GhZMvL51cO4mbo=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/KsnyPfigTG5KPSNKi43WD48w.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 9% gewijzigd door Yoshi op 11-01-2021 19:01 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SurfBoy
Zojuist weer eens een echte carry gespeeld. Team bestond uit een aantal bots, maar uiteindelijk in de laatste paar seconden de winst kunnen behalen, natuurlijk met de goede oude truck: Gespot 1 kant op rijden en wanneer je unspotted bent even naar de andere kant rijden om een enemy dan in z'n poepert te kunnen schieten. :+ http://wotreplays.eu/site/5722689

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lgNujl_-ucF97hzLI2olgT7uKXc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fuJs1iogP2JN61jJHKl8TYcM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IARJqYSZQbwyn-NerfEGOIka3Ok=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MpRYXjTFPfRYxNxLGi8vAmGk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
@Koolaert Ik heb op jou advies de T71 DA gekocht, stock is het een draak(je) maar heb er wel wat leuke dingen mee gedaan al. stock gun valt me niet eens heel erg tegen. op de flank is het vaak prima te doen...

Ga ik wel een hoop lol mee hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Waar haal je die battle statistics (mod) vandaan?

Less = more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
IWriteCode schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:04:
[...]

Waar haal je die battle statistics (mod) vandaan?
Ik gebruik aslains modpack installer. Daarzo heb ik een hele tijd geleden een keertje alle mods geselecteerd die ik wilde hebben. Het voordeel van die installer is dat ie ook een bestandje aanmaakt met daarin je geselecteerde mods, dus bij het updaten hoef je alleen maar dat te laden en op downloaden te klikken. Hierdoor weet ik eigenlijk niet meer welke dat is. Ik heb even in m'n map lopen kijken, maar ik kom er niet zo snel achter, aangezien sommige namen van mods nou niet heel duidelijk zijn.

https://aslain.com/index....-tanks-%E2%98%85-modpack/
Hier kan je de modpack installer downloaden en dan kan je mods selecteren en in het preview window zie je wat het doet. Heel handig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
SurfBoy schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:21:
[...]

Ik gebruik aslains modpack installer. Daarzo heb ik een hele tijd geleden een keertje alle mods geselecteerd die ik wilde hebben. Het voordeel van die installer is dat ie ook een bestandje aanmaakt met daarin je geselecteerde mods, dus bij het updaten hoef je alleen maar dat te laden en op downloaden te klikken. Hierdoor weet ik eigenlijk niet meer welke dat is. Ik heb even in m'n map lopen kijken, maar ik kom er niet zo snel achter, aangezien sommige namen van mods nou niet heel duidelijk zijn.

Hier kan je de modpack installer downloaden en dan kan je mods selecteren en in het preview window zie je wat het doet. Heel handig!
Aslain is baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
SurfBoy schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:21:
[...]

ik gebruik die ook, en ook je bent (iets) zekerder dat er controle is op mods die niet mogen of vooral niet meer mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Thanks, ik gebruik (alleen) mod xvm. Maar zal eens naar die aslain kijken om te zien of ik die stats mod kan vinden.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 21:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik had een tijd terug een modpack te pakken waarin ook en reskin zat voor kapotte tanks, die werden dan wit. Mag dat eigenlijk wel? Ik weet dat er vroeger ook skins waren met alle weak spots/module locations, maar die mochten toen ook niet (meer).
Had hem van wotmods.com oid, waar ik met mijn WG account kon inloggen dus leek mij wel toegestaan, maar wel ietwat vreemd.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik weet niet wat er de laatste drie dagen aan de hand is, maar er lijkt niets meer winbaar te zijn... win rate zakt in elkaar naar 30% waar het normalitair 50% is. gemiddelde wn8 blijft vergelijkbaar en ik speel ook niet echt anders of zo..
Pagina: 1 ... 56 ... 86 Laatste