[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 55 ... 86 Laatste
Acties:

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik neem crews vaak ook mee uit voorgaande tanks, en hoe hoger je in de tiers zit, hoe liever ik de crewtraining wil afkopen met gold. Ik zit echt niet graag op tier 9 of 10 met een crew die niet volledig trained is.

Crews zijn naar mijn inziens gewoon het meeste waard van alles wat je kan unlocken in deze game. Een tank kan je altijd nog eens opnieuw kopen, maar een degelijke crew die na honderden battles een leuke set met skills heeft kan je moeilijk een prijskaartje aan hangen. Vooral vroeger niet, toen je nog niet crew exp boekjes had. Zo verkoop ik ook wel eens een tier 10 omdat ik de crew eruit haal en in een voertuig zet dat ik wél wil spelen. Zonde van een goede crew als je er niet mee speelt.

Ik weet nog dat ik ruim 300 battles in een chi-nu-kai speelde in afwachting van de Japanse medium tank lijn. Toen die er eenmaal was had ik een mooie crew klaarstaan.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 17:14
haborym schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:31:
Hoe regelen jullie dingen met de crews?
Kopen jullie elke keer een nieuwe crew bij een tank of accepteren jullie de penalty?
Crew eigenlijk altijd re-trainen naar de nieuwere ( hogere ) tank. Ik ben altijd te gierig om te re-trainen met gold en doe het altijd voor credits dat ik op 90% crew uitkom. Die paar games dat het wat minder is dat neem ik wel voor lief. Compenseer ik wel met skill :z

Gebruik gold re-train alleen als ik terug ga naar een lagere tank/tanksoort en dan niet tegen de 75% penalty aan wil lopen en dan meestal op het moment dat er 50% korting is. :+

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:26

vectormatic

Warlock of the doorlock

In het begin kocht ik elke keer nieuwe crew, maar gaandeweg heb ik ook wel door dat ik lang niet alles in de garage moet laten staan stofhappen.

Nu heb ik ondertussen best een paar skilled crews, en tenzij ik een voertuig echt graag wil houden (T-34-85) gaan ze mee door naar de volgende tier. Voor mijn T-44 heb ik de female crew uit het holidays ops verhaal gebruikt, die gaan lekker mee naar de T-54

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

haborym schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:31:
Hoe regelen jullie dingen met de crews?
Kopen jullie elke keer een nieuwe crew bij een tank of accepteren jullie de penalty?
Vroeger kocht ik het af met goud, tegenwoordig met kredits omdat ik geen geld meer in het spel steek buiten premium tijd. Het duurt niet heel lang voordat je crew weer op 100 % is. Zeker niet met al die bonussen die je erbij kan zetten wat betreft crew training en tank xp. Zelfs al zou ik nu goud hebben zou ik het met kredits afkopen denk ik.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Zo, maar even een code voor 3d premium er tegenaan gegooid en de grind op de T-44 afgerond, nu door in een zo goed als stock T-54 :P

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 15:26
Fijne kerst allen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zGmzT9IXl6XwseJsqRjVJD_Nyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OSQw1eXklbiDWoALpIyCYPfJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_Lw87iIUoOMB1GZFE5IVsN1R2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qmqzZPmlB3t98PeWJ0OLqdU7.jpg?f=fotoalbum_large

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Lekkere pot!

Vandaag tussen het rommelen met de telefoon (root enz) wat zitten spelen.

Pz IV H een keer zonder derp gespeeld. Dat ging heel leuk. KV1s met derp was een master game en de super chaffee een paar keer gepakt, snap de haat nog niet zo best leuk dingetje denk ik.

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:56
vectormatic schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:11:
Zo, maar even een code voor 3d premium er tegenaan gegooid en de grind op de T-44 afgerond, nu door in een zo goed als stock T-54 :P
Klinkt pijnlijk. Ik heb er maar wat blueprints/free XP op gezet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJt9gNVQcU3QYeEOTwZ7pSxA5vg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sFcX0aowUd25zYFo3qZs177Q.jpg?f=user_large

Die TIV t/m TVIII heb ik dus verder niet aangeraakt, dat scheelt weer. Nu nog even denken of ik voor die obj. 430 of de T-54 ga. De obj 140 lijkt me leuker maar TX staat me niet zo aan, de obj. 430 en dan bij TIX blijven lijkt me dan beter..

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@Cheezus

Oef, das een hoop BPs, overigens vond ik alles tot en met de T-34-85 prima te doen, de T-43 ging ook nog wel redelijk nadat een beetje gewend was, maar de T-44 is gewoon pijnlijk, zeker als je de grind met de 85mm guns helemaal op exp doorploetert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Acht uiteindelijk zijn ze daar voor toch, ik heb ook een aantal leuke dingen unlocked. spelen komt wel een keer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Sinds een poos het spel ook weer aangeslingerd. Account gaat al zo'n 8 jaar mee dus een hele verzameling aan grinds begonnen veelal tier 5-7 enkele 8's.

Amerikaanse TD lijn was leuk tot aan de T28 prot (wat een draak). Met als persoonlijke favoriet miss wel de T25/2.

Ooit begonnen met de sovjet mediums, vanaf daar onder de vorige tech tree nog de IS unlocked. Russische heavies (IS3) wel grappig maar ik ben slecht in heavies.

Uiteindelijk houd ik toch het meest van vlotte mediums. De T34, T34-85, T43 allemaal prachtig, stock wat minder maar geüpgraded prima.

Andere favorietjes op het moment zijn de T20 en de Strv74. De T20 is erg leuk met die low alpha high reload, gebruik die ook op de M6 (wil richting de T29).

Strv74 is echt geweldig, mega gun depression hoge nauwkeurigheid. Ideaal om een beetje met bush mechanics te spelen en te snipen vanaf de tweede linie.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 11:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KD0Z7XpaVs-B2n1cu_0FbJV8p9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2pAle0xpGFenaZ0eeGHtRvnj.jpg?f=fotoalbum_large

Prokhorovka met T-54 lightweight :D 12.980

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BrndV
Ik heb gisteren ook maar ens WoT weer aangeslingerd. Ik zit dan vaak wat doelloos door m'n garage te scrollen totdat ik iets zie waarmee ik wil spelen.

Gisteren pikte ik de T-44-100 ertussen uit. Deze won ik ooit eens in een marathon, maar eigenlijk heb ik bijna nooit iets hiermee gedaan.De equipment zag er vrij standaard uit: Rammer, V-stab en .. camo net? Waarom ik dat ooit heb besloten ...? 8)7

Ik checkte dus ook eerst tanks.gg om eens goed te bekijken wat dan wél een goede set equipment zou zijn. Daar viel al meteen op hoe goed de gun handling is op deze tank. Aimtime zit onder de 2sec. Een V-stab was helemaal niet nodig.

Ik houd wel van dit soort tanks, want je krijgt direct de vrijheid om eens wat leuks uit te kiezen van de nieuwe stukken equipment die er tegenwoordig zijn. Gezien medium tanks een mobility slot hebben heb ik dan ook maar een turbo gekocht, en coated optics om de camo net te vervangen. Hierin zette ik daarna mijn Obj140 crew erin, waarmee ik destijds de hele russische medium lijn mee heb gegrind.Die hebben wel een handjevol crewskills.

Wat ik toen kreeg was:
- 2370 dpm
- 57 kph top speed/26 kph reverse
- 24,7 pk/ton vermogen
- 441m viewrange
- 33% stilstaand & 26% moving camorating

Deze tank speelt echt verrassend fijn! Ten eerste ben je heel erg snel, en houd je gewoon de scouts bij. Omdat je een degelijke camorating & viewrange hebt kan je ook een scouting rol aannemen. De gun laat zich ook erg makkelijk gebruiken, maar dat noemde ik eigenlijk al. De 190 pen is soms wat lastig als je tegen tier 10 moet spelen maar de tank is divers genoeg om iets anders te proberen.

Gisteren eigenlijk maar een 34% winratio behaald maar met en tank die leuk speelt maakt dat niks uit. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uU9xwbul0gF-QhmzSYqqkNGHYdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UMMlyANLskh3JHBBZCAC3L15.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist mijn eerste MoE gehaald! Alleen wat verwarrend dat bij de duitsers een mark 3 ringen is :P

[ Voor 7% gewijzigd door vectormatic op 28-12-2020 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:31
vectormatic schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:47:
[Afbeelding]

Zojuist mijn eerste MoE gehaald! Alleen wat verwarrend dat bij de duitsers een mark 3 ringen is :P
Gefeliciteerd!
Dit is er één, bij elke tank worden ze anders getekend, soms, zoals hier, als 3 ringer per mark.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:19
Vandaag de Progetto 65 toegevoegd aan mijn garage. Damn daar is niet raak mee te schieten.. De Standard B is vele malen beter in dat opzicht zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

haborym schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:35:
Vandaag de Progetto 65 toegevoegd aan mijn garage. Damn daar is niet raak mee te schieten.. De Standard B is vele malen beter in dat opzicht zeg.
Ik zag iemand in de chat dat ding al "Regretto" noemen :P Zelf geen idee hoe of wat de deal is, maar we verloren het potje inderdaad met drie van die dingen aan onze kant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i6n1TeweSQgbEh6P1614L8J8DzM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RJJJqima4vPj3tvMcS8Ri2ce.png?f=fotoalbum_large
Mooie afsluiter van de avond. Die Tiger II en ik zijn dikke vriendjes, hele goede allrounder!

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:26
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/271320339789643777/793246288379379812/unknown.png

Gaat hier niet verkeerd deze maand tot nu toe, heb een paar dagen a weekje niet gespeeld ivm kerst en dergelijke dus onderhand van 81 naar plekje 178 gezakt, maar in de komende paar dagen moet het wel lukken om weer in de top 100 tier 8+ voor december te komen toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
jantje 2 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:43:
[...]

Crew eigenlijk altijd re-trainen naar de nieuwere ( hogere ) tank. Ik ben altijd te gierig om te re-trainen met gold en doe het altijd voor credits dat ik op 90% crew uitkom. Die paar games dat het wat minder is dat neem ik wel voor lief. Compenseer ik wel met skill :z
Ik hetzelfde maar door een gebrek aan skill, moet ik compenseren met gewoon heel veel potjes spelen :)
Vreemd, ik wordt altijd van heine en ver gesniped door Progetto's. Die dingen lijken altijd een endless viewrange te combineren met enorm zuivere gun... Zal wel te maken hebben met het ontbreken van skills aan mijn kant :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
Gadgeteer schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:25:
[...]

Ik hetzelfde maar door een gebrek aan skill, moet ik compenseren met gewoon heel veel potjes spelen :)

[...]

Vreemd, ik wordt altijd van heine en ver gesniped door Progetto's. Die dingen lijken altijd een endless viewrange te combineren met enorm zuivere gun... Zal wel te maken hebben met het ontbreken van skills aan mijn kant :s
Waarschijnlijk mijn skill ook. Had verwacht dat ik de standard B en P65 op dezelfde wijze kon spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Yep.. staat ook in mijn garage. Spijt van de aankoop. Geen camo, geen armor. Enige wat je kan doen is net als een amx 13 90 op scrap-hunt en de laatste restjes wegschieten... vooraan rijden als medium ga je niks mee uithalen en ben je zo weggeschoten.

Ben er dus nog niet over uit hoe en of ik deze tank nog wil gebruiken.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Miyazono schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:39:
[Afbeelding]

Gaat hier niet verkeerd deze maand tot nu toe, heb een paar dagen a weekje niet gespeeld ivm kerst en dergelijke dus onderhand van 81 naar plekje 178 gezakt, maar in de komende paar dagen moet het wel lukken om weer in de top 100 tier 8+ voor december te komen toch? :P
Jij zit duidelijk nooit in mijn team. Blijf me altijd verbazen hoe sommige spelers in staat zijn om praktische elke battle naar hun hand te zetten en te winnen.... jaloersmakend is dat wel. Ik leun heel erg sterk op goede medespelers. Met een redelijk team eindig ik vaak toch wel bovenaan het score board. Maar ook veel vaker verlies ik de match. Ik schommel nu al zo'n 2 jaar rond de 50,25 % winrate en kom niet hoger.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Hoe lang duurt die equipment sale nog?
Kan het nergens vinden.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 11:46
BeetjeVreemd schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:53:
Hoe lang duurt die equipment sale nog?
Kan het nergens vinden.
Discounts
Available from December 29, 2020, at 06:00 CET through January 2, 2021, at 06:00 CET (UTC+1)
https://worldoftanks.eu/e...s/new-years-special-2020/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Heeft het zin om tijdens zon equipment sale al je cash in equipment te stoppen, en na de sale weer te verkopen? Of is dat een gevalletje van de 50% verkoopprijs zorgt er voor dat je quite speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
vectormatic schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:29:
Heeft het zin om tijdens zon equipment sale al je cash in equipment te stoppen, en na de sale weer te verkopen? Of is dat een gevalletje van de 50% verkoopprijs zorgt er voor dat je quite speelt?
Dan speel je quite, dus dat heeft geen zin.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Vandaag even inkopen gedaan voor de equipment... 8 miljoen weg :D
Nu premium spelen om wat terug te verdienen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miyazono
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/715407926931488909/793790980359716904/image0.png

Kleine update, denk dat top 100 voor december zeker moet lukken, 90% winrate gisteren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 13:39
Miyazono schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:49:
[...]

[Afbeelding]

Kleine update, denk dat top 100 voor december zeker moet lukken, 90% winrate gisteren O-)
welke tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
Het is gemiddelde winrate voor december :)
Speel eigenlijk van alles en nog wat, wel tier 8 en hoger, anders moet ik met winrate concurreren met low tier statpadders :+

Zal straks in-game even kijken welke tanks ik het meest heb gespeeld deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Miyazono schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:49:
[...]

[Afbeelding]

Wow, hulde!
Op hoeveel games is dat en hoe vaak moet je dan carryen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miyazono
Oke, even WoT opgestart. Op dit moment 260 battles deze maand in T8 en hoger, meest gespeelde tanks zijn de Bourrasque, Strv 103B, CS-59 (aan het grinden, is nog een beetje stock, kan hem tot nu toe niet aanbevelen, m'n andere tier 9 mediums zijn toch een stuk beter), Borsig, T32, Charioteer, en IS-3-II. En vervolgens nog een hele lading aan andere tanks met een paar battles.
En ja, hoe vaak moet ik carryen, dat hou ik eigenlijk niet echt bij maar ik zou opzich wel durven zeggen dat ik in de meeste games wel top 3 ben qua experience.

[ Voor 8% gewijzigd door Miyazono op 30-12-2020 13:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uIOj4aWeBPZYAEcHdqOZuDhtemY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NsrP7Lvl32dfT4eC1zwDorPe.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4-Kq-Sb4MOmsC1Ba1VOlOwEkbg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6v8K5PoXHXMZunD1szj1NBCX.png?f=fotoalbum_large

Eerste potje van de dag ook weer gehad. Tevens ook het eerste potje in m'n t-54. Blijft mooi om in je eerste potje de ace tanker te behalen. Wilde de BiA riggen, maar werd op het laatst gesniped door een campende arty in een bosje die mij blijkbaar outspot. :(

[ Voor 6% gewijzigd door SurfBoy op 30-12-2020 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@SurfBoy Woah, kudos, ik kan er echt niet helemaal bij hoe mensen zo goed zijn, terwijl ik met dezelfde tank al blij ben als ik een kill haal :P

Vind overigens de T-54 wel leuk om te spelen, moet nog wel de D-54 en de sterkere motor unlocken, ik verwacht dat ie dan echt op zn plek valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
vectormatic schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:37:
@SurfBoy Woah, kudos, ik kan er echt niet helemaal bij hoe mensen zo goed zijn, terwijl ik met dezelfde tank al blij ben als ik een kill haal :P

Vind overigens de T-54 wel leuk om te spelen, moet nog wel de D-54 en de sterkere motor unlocken, ik verwacht dat ie dan echt op zn plek valt.
Ik heb free xp gebruikt om de juiste gun te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

SurfBoy schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:56:
[...]

Ik heb free xp gebruikt om de juiste gun te krijgen :+
Ah kijk, ik had wel de LB-1, maar heb gewoon moeten grinden om de m49 turret te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Ik heb nu al een paar dagen dat die dagelijkse advent calender missie waar je een paar small boxes voor krijgt gewoon op compleet blijft staan en ik em dus niet meer kan doen.
Eerst moest ik de missie ook dagelijks accepteren, nu staat ie dus gewoon al op accepted maar reset niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
BeetjeVreemd schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:39:
Ik heb nu al een paar dagen dat die dagelijkse advent calender missie waar je een paar small boxes voor krijgt gewoon op compleet blijft staan en ik em dus niet meer kan doen.
Eerst moest ik de missie ook dagelijks accepteren, nu staat ie dus gewoon al op accepted maar reset niet meer.
komt omdat dat de laatste advent calender missie was.
die blijft staan tot 01-01-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
crusader1983 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:55:
[...]

komt omdat dat de laatste advent calender missie was.
die blijft staan tot 01-01-2021
Aha, dan snap ik em😊
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
Zat vandaag helaas niet echt mee, elke game top of the team, maar helaas 40% winrate... Ach ja, heb altijd morgen nog om te proberen om in de top 100 te komen, en anders maar genoegen nemen met top 200 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Een turbo op een T50-2 plaatsen is ook wel fijn oldskool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:38

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8oobbB9fdIdHPY4ZVVv6hzlipeU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iUGlDgeW8DLVW5YhInQg5Srg.jpg?f=fotoalbum_medium

Ging weer lekker vanvond. 8)7
stond in de top 3 kwa damage

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Pff net een potje t6-8, 3 arty en dan zelf een kv-1s... Tegen van die mooie 122mm dubbelloops t8 heavies

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Weer eens WoT opgestart, 10k combined op Abbey in de 1390 en nog verloren met 4-15. Alle tier 9 meds bij elkaar misschien 2k aan dmg gedaan. Wtf :*)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:38

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Typerend inderdaad, gisteren ook veel van die potjes gehad, meds en heavies die allen op een kluitje campen. Bovenstaande IS7 had 0 damage. :/

Whatever.

• haborym
Zijn er tanks waarin het "makkelijker" is om een ace tankers te krijgen?
Ik bedoel daarmee, als de tank veel gespeeld wordt dan zal het moeilijker zijn om een ace tanker te halen

[ Voor 42% gewijzigd door haborym op 31-12-2020 12:01 ]

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:26

Roozzz

Plus ultra

haborym schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:00:
Zijn er tanks waarin het "makkelijker" is om een ace tankers te krijgen?
Ik bedoel daarmee, als de tank veel gespeeld wordt dan zal het moeilijker zijn om een ace tanker te halen
Ja. Mijdt vooral populaire tanks die dus ook door veel goede spelers gespeeld worden. Voor sommige populaire (of reward) tanks heb je 1,5k basexp nodig voor een ace, andere ben je er al met ruim 1k basexp.

Dus: gebruik geen premiums, geen reward tanks, geen populaire tanks. Neem liefst lagere tiers (<8) en speel tanks die bekend staan als matig/dramatisch. De churchill gun carrier is vast een goede kandidaat om aces te farmen :+

Trouwens zou ik altijd zoeken naar iets mobiels, dan kan je je veel makkelijker aanpassen aan het team... Dat maakt je een stuk minder afhankelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Roozzz op 31-12-2020 12:10 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Ace tankers haal je makelijk in de tanks die je liggen.
Ook als die erg hoog ligt.

Zie voorbeeld hieronder, vandaag gehaald in misschien wel de meest OP t5 van dit moment.
de ace ligt ongeveer op 2k base xp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1v4HdRb-bTBgFFV1GFfc_y1NmiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d5f7CecEUEFfO83LHnkMWkDa.jpg?f=fotoalbum_large

setup van de tank zie je overigens nog net, totaal ingericht op rammen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vorst8 op 31-12-2020 15:29 ]

• SurfBoy
Vorst8 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:25:
Ace tankers haal je makelijk in de tanks die je liggen.
Ook als die erg hoog ligt.

Zie voorbeeld hieronder, vandaag gehaald in misschien wel de meest OP t5 van dit moment.
de ace ligt ongeveer op 2k base xp.

[Afbeelding]

setup van de tank zie je overigens nog net, totaal ingericht op rammen.
Tijdje geleden was een een livestream waarin Skill, Daki en Dezgames gingen platoonen. Dez wilde ook een aantal potjes met dat ding spelen. Geniaal >:)

• Vorst8
SurfBoy schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:35:
[...]

Tijdje geleden was een een livestream waarin Skill, Daki en Dezgames gingen platoonen. Dez wilde ook een aantal potjes met dat ding spelen. Geniaal >:)
Zit het net te kijken, Dez gebruikt de zelfde setup.. rammen met deze setup is gewoon geniaal, werkt ook op de e50 en e50m.
Enigste waar je voor moet opletten is een kv-1, als je die ramd doet het pijn, de rest... nope

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miyazono
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/220837701740396544/794398088894480414/unknown.png

Laatste session van 2020 ging best wel oké moet ik zeggen ;)
Gelukkig nieuwjaar en laten we hopen op een leuk 2021 voor WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YelI6ci.jpg Dus... hierboven opsomming van gisteravond... wilde mijn platoon buddie ff helpen zijn tank te grinden maarja zelf met de meest OP tier 7 geen schijn van kans ook al hou je bijna de vuur knop continue ingedrukt. T29 op lighthouse als top tier moet toch een piece of cake zijn om ff flink los te gaan of ben ik nou gek? 8)7 |:(

Zelf ben ik net klaar met de CS-53 grind en ik kan je zeggen dat dit toch wel een van de meest depressieve tank in het spel is op het moment. :F Hou de suicide prevention line maar bij de hand. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Op 0,38% na mijn eerste MoE op de E100 gehaald. Dat was weken zwoegen.

Bijna daar...

15-0 verloren
15-2 verloren
15-4 gewonnen (en veels te traag om dmg te doen)

FML. ;( ;(

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

MrJ schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:12:

Bijna daar...

15-0 verloren
15-2 verloren

FML. ;( ;(
typical helaas. er lijkt altijd een stevige Wargaming 'wall' te zitten, nét voor de marks. Je zakt dan altijd ~1-1.5% terug, en dan heb je wel weer een 3 tal goeie potjes nodig om er doorheen te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

superduper schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:04:
[...]

typical helaas. er lijkt altijd een stevige Wargaming 'wall' te zitten, nét voor de marks. Je zakt dan altijd ~1-1.5% terug, en dan heb je wel weer een 3 tal goeie potjes nodig om er doorheen te breken.
Dat idee heb ik ook ja. :P

De tweede MoE op mijn IS3 mag gewoon niet. Schommel tussen 80 en 83,5%. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

TweakJerommeke schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:21:

Zelf ben ik net klaar met de CS-53 grind en ik kan je zeggen dat dit toch wel een van de meest depressieve tank in het spel is op het moment. :F Hou de suicide prevention line maar bij de hand. ;w
Speel voor de grap eens de t-43/t-44 stock grinds, no gun depression, only real depression :p

De t-54 is ook nutteloos kwa gun depression, maar heeft iig stock niet een t5 proppenschieter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
vectormatic schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:46:
[...]

Speel voor de grap eens de t-43/t-44 stock grinds, no gun depression, only real depression :p

De t-54 is ook nutteloos kwa gun depression, maar heeft iig stock niet een t5 proppenschieter
Dat was het inderdaad, gelukkig had ik nog wat free xp :+

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:26

Roozzz

Plus ultra

Ik ben recent begonnen met de T20 om richting de patton te grinden. Stiekem is dit een erg fijn tankje op tier 7. Tegen tier 8-9 kan je nog redelijk mee komen door de goede gun (vergt wel gold), tegen equal of lagere tiers is ie echt een van de betere. Gun is prima, ding is mobiel genoeg en je kan ermee spotten. Tier voor tier een van de betere naar mijn idee. Top :)
Ter illustratie, mijn potje van zojuist: http://wotreplays.eu/site/5704647#steppes-numbed-t20

[ Voor 5% gewijzigd door Roozzz op 03-01-2021 15:19 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

MrJ schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:12:

Bijna daar...

15-0 verloren
15-2 verloren

FML. ;( ;(
Eindelijk. Nu mag hij stof gaan happen. Misschien crew nog ergens anders in gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/MRf4xN4/E100-1-Mo-E.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Roozzz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 15:18:
Ik ben recent begonnen met de T20 om richting de patton te grinden. Stiekem is dit een erg fijn tankje op tier 7. Tegen tier 8-9 kan je nog redelijk mee komen door de goede gun (vergt wel gold), tegen equal of lagere tiers is ie echt een van de betere. Gun is prima, ding is mobiel genoeg en je kan ermee spotten. Tier voor tier een van de betere naar mijn idee. Top :)
Ter illustratie, mijn potje van zojuist: http://wotreplays.eu/site/5704647#steppes-numbed-t20
Een tip: hou die T20 in je garage :) Ik vind het de leukste tank uit de lijn. De pershing kreeg ik niet echt werkend (alle T8 premium tanks helpen ook niet mee), de M46 heb ik maar geskipped met blueprints/free XP en de M48 is cursed (~35% winrate na 70 battles :F). Met Chuck's korting heb ik de T20 maar weer teruggekocht en daar vermaak ik me weer als vanouds mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Hmm, gekke amerikanen maken dus vooral lekkere tier VII. De T20 dan beter dan opvolgers en had dat zelf ook met de T25/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Die T25/2 vond ik dan niet zoveel aan, veel trager dan de Hellcat maar de extra armor is nog steeds te weinig om echt zinvol te zijn.. De T30 en de Hellcat vind ik de leukste uit die lijn, samen met de Charioteer eigenlijk de enige TD's die ik leuk vind om mee te spelen (ik hou niet van turretless..).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anders Ace je de GSOR even met enkel BIA als skills (dus ook geen 6th sense) :D
http://wotreplays.eu/site/5705562
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgoB7DnBRz3uDV_-voBebnXQG3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cjC9aizYOvpfWQrMwpRl2ffk.png?f=fotoalbum_large

Iets eerder de FV geaced in een zenuwslopende pot
http://wotreplays.eu/site/5705327
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6YbNrRKthimtUx22L4gKI-H1k0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fOWxnWohmRmxsYDdM4Vjw8Hx.png?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 19:29
Cheezus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:51:
[...]

Een tip: hou die T20 in je garage :) Ik vind het de leukste tank uit de lijn. De pershing kreeg ik niet echt werkend (alle T8 premium tanks helpen ook niet mee), de M46 heb ik maar geskipped met blueprints/free XP en de M48 is cursed (~35% winrate na 70 battles :F). Met Chuck's korting heb ik de T20 maar weer teruggekocht en daar vermaak ik me weer als vanouds mee :)
De m46 helemaal skippen? Beide pattons zijn goed. Beste gun handling in de game.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:18
Na heeeel veel jaar WoT maar weer eens geïnstalleerd. Hoop nieuwe tanks en dingen die ik nog moet uitzoeken zoals blueprints. De graphics zijn ook echt heel nice nu :D (vergeleken met de beta vroeger).

Nou zit ik in een alliantie waarvan ik blijkbaar de leiding heb, maar er is nagenoeg geen activiteit. Loont het veel om mij aan te sluiten bij een actieve groep? Ik speel bijna elke dag wel wat potjes. Verder nog goede tips waar ik zeker even naar moet kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
Kepro schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:15:
[...]

De m46 helemaal skippen? Beide pattons zijn goed. Beste gun handling in de game.
Ja, met beiden heb ik al rijdend hits gedaan op best wel een grote afstand, en met regelmaat. En de pen is ook best goed. De betere turret is wel aangenaam bij de m48.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Vorige week heb ik de AMX 50 100 vrijgespeeld en dacht ik: "nu gaat het gebeuren, nu kan ik ook tanks wegclippen". Nou, dat loop toch even anders :P Ik krijg het niet voor elkaar om mijn clip te legen zonder zelf volledig aan puin te worden geschoten.

Na gisteren de AMX 65 t gekocht te hebben hoopte ik daarin meer succes te hebben, maar mijn god wat is dat voor tank? Dat is tot nu toe de slechtste tank die ik ooit heb gespeeld. Wordt die tank nog speelbaar als 'ie alle upgrades heeft?

Ik heb namelijk maar 30.000 vrije XP en binnenkort komt er ook nog een T-44 bij waarvan ik hier al heb gelezen dat die zonder upgrades ook een feest wordt om te spelen, dus dat wordt kiezen waaraan ik de vrije XP moet besteden (ook al kom je er niet heel ver mee).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoshi
Koolaert schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:59:
Vorige week heb ik de AMX 50 100 vrijgespeeld en dacht ik: "nu gaat het gebeuren, nu kan ik ook tanks wegclippen". Nou, dat loop toch even anders :P Ik krijg het niet voor elkaar om mijn clip te legen zonder zelf volledig aan puin te worden geschoten.

Na gisteren de AMX 65 t gekocht te hebben hoopte ik daarin meer succes te hebben, maar mijn god wat is dat voor tank? Dat is tot nu toe de slechtste tank die ik ooit heb gespeeld. Wordt die tank nog speelbaar als 'ie alle upgrades heeft?

Ik heb namelijk maar 30.000 vrije XP en binnenkort komt er ook nog een T-44 bij waarvan ik hier al heb gelezen dat die zonder upgrades ook een feest wordt om te spelen, dus dat wordt kiezen waaraan ik de vrije XP moet besteden (ook al kom je er niet heel ver mee).
Ik vond die best speelbaar: hull down en verder alleen als deel van een team en hopen op niet teveel arty en he. Maar verder vond ik het best een goeie tank. En daarna komen best leuke tanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:37
weet iemand tot hoe lang die chuck-norris missies er zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoshi
kuwerti schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:21:
weet iemand tot hoe lang die chuck-norris missies er zijn?
December 9, 2020 at 08:00 CET through January 11, 2021 at 08:00 CET (UTC+1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Yay, chuck norris ge-unlocked :P dus nu heb ik walker texas ranger als commander in mijn kv-1s

En de T-54 inc de upgrades begint ook ergens op te lijken, mn wn8 is nog om te janken, maar vandaag zowaar een potje met 4 kills en de boel nog overleefd ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco

Wat ik heb gelezen is de 65t speelbaar op het moment dat je de tier 9 unlocked hebt en de 65t in de garage kan laten staan :+

Die tier 9 schijnt wel een (frontaal) beest te zijn en dus erg de moeite waard!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SurfBoy

Ik kijk zelf altijd skill. Volgensmij heeft hij recentelijk nog met de amx 50 100 gespeeld en hij noemt ook in zijn video's dat veel mensen lijden aan het autoloader syndroom. Dit betekent dat mensen ook al zijn ze gespot hun 6 shells in dit geval allemaal in een tank willen stoppen, omdat ze dan volledige damage hebben gedaan. Maar wat de mensen daarbij vergeten is dat het bij de amx 50 100 al snel 10 seconden of meer duurt voordat zij alle 6 de kogels hebben afgeschoten. De meeste heavies op tier 8 kunnen jou daarbij ook al 1 of 2 keer beschieten. Zo verlies je al snel een hele boel hitpunten.

De AMX 65t heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld. Wel heb ik te horen gekregen dat de tier 10 het eigenlijk niet waard is tegenover de tier 9. De tier 9 is eigenlijk beter op elke manier.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:35

madpilot0

I ain't mad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fpXc69Kuwp0YaGpNrt6dsbynYFE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MKgSJpQjJxtUIMkMt4RwTshz.png?f=fotoalbum_large

Laatste arty verstopte zich, miste het schot op de cap maar al met al een spannende pot en een bult aan medals waaronder de Kolobanov en Radley-Walters :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

De AMX 50 100 is ook geen heavy tank in de traditionele zin. Je bent eigenlijk een medium tank en moet zo ook spelen. Deze tank is ook niks voor mij hoor, dus speel hem ook niet meer. Weet niet eens meer of ik hem nog in mijn garage heb staan.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
white modder schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:07:
Ik vond die best speelbaar: hull down en verder alleen als deel van een team en hopen op niet teveel arty en he. Maar verder vond ik het best een goeie tank. En daarna komen best leuke tanks :-)
Hmm, ik hoop met name dat de mobiliteit beter wordt als ik de laatste motor heb. Hij is nu zóó traag en zowel het kanon als het pantser vind ik niet goed genoeg om dat te compenseren. Romp is sowieso gemaakt van kaas en hoewel de koepel grotendeels 250mm pantser heeft zit er zo'n enorme 'schiet me hier'-rangefinder op :P
SurfBoy schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:44:
Ik kijk zelf altijd skill. Volgensmij heeft hij recentelijk nog met de amx 50 100 gespeeld en hij noemt ook in zijn video's dat veel mensen lijden aan het autoloader syndroom. Dit betekent dat mensen ook al zijn ze gespot hun 6 shells in dit geval allemaal in een tank willen stoppen, omdat ze dan volledige damage hebben gedaan. Maar wat de mensen daarbij vergeten is dat het bij de amx 50 100 al snel 10 seconden of meer duurt voordat zij alle 6 de kogels hebben afgeschoten. De meeste heavies op tier 8 kunnen jou daarbij ook al 1 of 2 keer beschieten. Zo verlies je al snel een hele boel hitpunten.
Haha, guilty as charged! Als ik dan eindelijk een geisoleerde tank gevonden heb, wil ik hem wegclippen ook :P Maar je hebt gelijk, laadtijd tussen schoten is maar liefst 2,73 sec, dus het komt regelmatig voor dat ik in al mijn gierigheid nog één schot wil doen en er daarvoor een of twee extra terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
Koolaert schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:37:
[...]

Hmm, ik hoop met name dat de mobiliteit beter wordt als ik de laatste motor heb. Hij is nu zóó traag en zowel het kanon als het pantser vind ik niet goed genoeg om dat te compenseren. Romp is sowieso gemaakt van kaas en hoewel de koepel grotendeels 250mm pantser heeft zit er zo'n enorme 'schiet me hier'-rangefinder op :P

[...]

Haha, guilty as charged! Als ik dan eindelijk een geisoleerde tank gevonden heb, wil ik hem wegclippen ook :P Maar je hebt gelijk, laadtijd tussen schoten is maar liefst 2,73 sec, dus het komt regelmatig voor dat ik in al mijn gierigheid nog één schot wil doen en er daarvoor een of twee extra terugkrijg.
Neen, de mobiliteit blijft een ramp :(. zelf met (toch een behoorlijk) aantal pk's blijft het een slak. De gemiddelde vluchtheuvel zet je tank bijna in achteruit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Koolaert schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:37:

[...]

Komt bij mij ook bekend voor. Bij de amx 50 100 en amx 50 120 had ik daar ook veel last van, maar nu in de amx 50b heb, heb ik het ondertussen wel afgeleerd. Ik ben ook begonnen met het grinden van alle franse lijnen, misschien niet het slimste om te doen, maar je leert wel de tanks heel goed te gebruiken. Ik hou ook van de batchat en sinds kort de amx 13 105. In zulke korte tijd kan je zoveel damage dealen. Ik heb alleen soms nog problemen met de foch b. Daar zijn mijn resultaten best wel game afhankelijk. Ik heb 6k damage potten gehad, maar ik heb ze ook van maar 2.5k gehad, wat betekent dat je maar 1 clip hebt afgevuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
Sircuri schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:30:
De AMX 50 100 is ook geen heavy tank in de traditionele zin. Je bent eigenlijk een medium tank en moet zo ook spelen. Deze tank is ook niks voor mij hoor, dus speel hem ook niet meer. Weet niet eens meer of ik hem nog in mijn garage heb staan.
Och man, ik weet nog hoe spelers klaagden over autoloaders toen deze met de Franse tanks voor het eerst in de game kwamen. Toen de game nog de all-chat had was er regelmatig wel een speler die wel even een zure boodschap voor je neerzette nadat je er een paar schoten in had getikt met de 50-100. Ik weet nog dat een Tiger II speler mij uitdaagde voor een 1 vs 1 omdat ik als "autoloader noob" geen kans zou maken in een normale tank. Dat werd een potje met Tiger II versus Tiger II in een training room. :)

Maar die tijden komen nooit terug. Ik zat laatst eigenlijk te kijken naar mn amx 50b die ik niet meer speel, en vroeg me af of het niet een leuk idee was om de crew daarvan terug te zetten in een 50-100. Ik denk alleen niet dat de 50-100 het vandaag de dag nog zo goed zou doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
Mijn eerste jaar WoT:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kT1yQciZ8hm6k91fPzqDzfjY1Po=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nwcGPqHoOQfQFgiZf0MRSXzb.png?f=user_large

Op naar de 50+% winrate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
Cheezus schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:05:
Mijn eerste jaar WoT:
[Afbeelding]

Op naar de 50+% winrate :)
Wat een verschil eigenlijk :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfFrMKktPMkUuVPaeVj-8mdem_g=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NetvPXIhVIQUCmVO8TEdbJ6j.jpg?f=fotoalbum_small

[ Voor 12% gewijzigd door Yoshi op 05-01-2021 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Wel allebei onze beste battle in november op erlenberg gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ffR6MRlRXLoUInV4R0hFIYcX5-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QBUzOLUFePi1mL7V28skrgne.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4j4TIeZ76PBJUDDKm-VLqW4UhTc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6kEaCEZOZWzeDlJYojOv6NoU.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Was een transitiejaar (eigenlijk sinds nov 2019) voor mij, voor mijn gevoel volledig opnieuw begonnen. Heb in de vroege jaren (toen je enkel nog USA, USSR en DE had) veel gespeeld en was toen ook echt wel aardig goed, maar sinds de HD remake en de honderden nieuwe tanks eigenlijk van 0 begonnen. Dit jaar dus veel moeten leren maar heb het gevoel dat het steeds beter gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3g0oTST0r1b-YuzXdp3mXEQEwo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kJsFzX1kxFK9TFRLWbpyVxCB.png?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cheezus
Stelletje OP premium t8 sletten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
Cheezus schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:32:
Stelletje OP premium t8 sletten :P
Je moet toch op een of andere manier de credits verdienen om al dat goud te kunnen schieten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aohEhRng6SCAqXzjqUwCPsSRY3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oC9cM51Y28IhUGTVOwbofTAL.jpg?f=fotoalbum_large
Geen tier 8 prem voor mij (hoewel ik had verwacht dat het de Skorp G zou zijn).

Ik dacht dit jaar mijn beste pot te hebben gehad, maar dat zal dan eind 2019 zijn geweest (bijna 10k in de Cent AX).

[ Voor 15% gewijzigd door ElPaco op 05-01-2021 18:12 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:04
Ha jij bent da die het mij zo moeilijk maakt met de Borat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Patrickccc schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:33:
[...]

Ha jij bent da die het mij zo moeilijk maakt met de Borat. _/-\o_
Dan BEN jij waarschijnlijk de persoon die mij deze heeft bezorgd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1vusSxIYkhkAjeD6QxBJz3u9Y8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h76pmoc0grqUlnK6P9pPFkji.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:04
Jaaa nu herinner ik mij dat was ik met de E100 lol.
Hoe heb ge dat gedaan?
Nee ik heb het op dat de lat hoger ligt dan de gemiddelde tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Patrickccc schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:25:
Jaaa nu herinner ik mij dat was ik met de E100 lol.
Hoe heb ge dat gedaan?
Nee ik heb het op dat de lat hoger ligt dan de gemiddelde tank.
Geen idee hoe mij dat gelukt is, maar ik weet wel dat het behoorlijk moeilijk is, omdat de hull 40/20/20 is en de turret 15/10/10, dus alles wat op je schiet ( ook t6) kan je in principe overmachen, zelfs een amx 13-57 als die op de turret schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 17:16
Laat ik m'n Year-in-review-poster maar niet hier neerplempen.
Winrate < 50% en meest gespeeld met de M44

Let the trolls rage 😋

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:43
Rustig jaartje voor mij. :)

Kheb wel een duidelijke favoriete tank. :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8vo1urC.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HnEtwjl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAf27dHZm_qW5GAZ_cGBihWtTTk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MqfkM8EJBu9qoeY6vSN77iA0.png?f=fotoalbum_large

Whoppa, niet gek voor een eerste jaartje :P

EDIT: ik had trouwens de hardware acceleration uitstaan in mijn browser, vond mn cpu niet heel grappig :P

[ Voor 12% gewijzigd door vectormatic op 06-01-2021 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

jezus gaan we nu allemaal dat plaatje posten :/

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

TTLCrazy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:27:
jezus gaan we nu allemaal dat plaatje posten :/
Interessanter dan klaag posts...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Haha... durf het bijna niet te posten... maar mn winrate over heel 2020 zit op 45% :/ Hoe dat nou in godsnaam gebeurd is...

Speel de laatste maand met name artillerie... en dat gaat opvallend goed... zit op zo'n 59% winrate over de laatste 60 battles (met WN8 1675).

[ Voor 37% gewijzigd door IWriteCode op 06-01-2021 10:42 ]

Less = more

Pagina: 1 ... 55 ... 86 Laatste