[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 54 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

MrJ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:04:
[...]

South spawn Glacier met een E100. ;(
Noord net zo. Die map is bijna niet te spelen voor heavies zonder gespot te worden.

Signature van nature

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-09 19:19
Nog een bonus code:
EUEEOY20

Paar boxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 17:20
MrJ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:04:
[...]
South spawn Glacier met een E100. ;(
Ja idd.
Dit doet mij meteen denken aan dit potje van twee dagen geleden op Glacier in mijn E100! Ook south spawn.
Bekijk de eerste paar minuten haha, drie arties schieten mij en daarna snapshot ik hun AMX scout (niet ingezoomd). Krijg daarna nog een paar arty schoten op mij.

E100 on Glacier-WOTreplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 16:54

vectormatic

Warlock of the doorlock

Net toch maar een paar euro aan goud gekocht en mn T-44 ge-upgrade naar de D10T, met de 85mm was de grind niet te doen, en nu voelt het alsof ik een compleet andere tank heb, speelt veeeeeeeel beter.

Was niet van plan er een gewoonte van te maken, maar moet zeggen dat die paar euro goed besteed is als het me uren grinden bespaart

Dank voor de 2 box code trouwens, nog ~380 shards en dan heb ik decoration level X bereikt :P

[ Voor 12% gewijzigd door vectormatic op 15-12-2020 16:42 ]

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:37
Bonus Code:
MRCLAUS20MUSTWIN
Tested in: EU Server

Bonus Code
DRUDESTEINISDAKING20

kwam ik ergens tegen en ze doen het :-)
geen idee wat je krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24
vectormatic schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:38:
Net toch maar een paar euro aan goud gekocht en mn T-44 ge-upgrade naar de D10T, met de 85mm was de grind niet te doen, en nu voelt het alsof ik een compleet andere tank heb, speelt veeeeeeeel beter.

Was niet van plan er een gewoonte van te maken, maar moet zeggen dat die paar euro goed besteed is als het me uren grinden bespaart

Dank voor de 2 box code trouwens, nog ~380 shards en dan heb ik decoration level X bereikt :P
Ik heb de T-44 wel stock gespeeld tot die gun.....waar je dus ook eerst de tracks en de turret voor moet hebben.
Echt wat is die standaard gun slecht.
Als stock t-44 kan je zelfs als top-tier niet eens meekomen, tegen lvl 6/7 ben je hoogstens gelijkwaardig qua gun.

Na vele losses en grinden eindelijk de D10T en inderdaad dat is een wereld van verschil.
Maar alsnog leg je het af tegen de vele nieuwere T8 tanks (en zeker de premiums).
De T44 blinkt nergens in uit volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthacker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:40
kuwerti schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:17:
Bonus Code:
MRCLAUS20MUSTWIN

Bonus Code
DRUDESTEINISDAKING20

kwam ik ergens tegen en ze doen het :-)
geen idee wat je krijgt
Check https://thearmoredpatrol....zer-claus-vs-dr-udestein/ voor een uitleg van wat je ermee kan.

TL;DR: kies een team, win de meeste (bepaalde?) Chuck missions met je team, kies als team welke 3D-style er weggegeven wordt

[ Voor 13% gewijzigd door Houthacker op 15-12-2020 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Frank_P schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:49:
[...]

Ik heb de T-44 wel stock gespeeld tot die gun.....waar je dus ook eerst de tracks en de turret voor moet hebben.
Echt wat is die standaard gun slecht.
Als stock t-44 kan je zelfs als top-tier niet eens meekomen, tegen lvl 6/7 ben je hoogstens gelijkwaardig qua gun.

Na vele losses en grinden eindelijk de D10T en inderdaad dat is een wereld van verschil.
Maar alsnog leg je het af tegen de vele nieuwere T8 tanks (en zeker de premiums).
De T44 blinkt nergens in uit volgens mij.
Klopt, de T-44 is net als de T-43 er voor niet heel speciaal, maar op zich vind ik een flanking medium wel lekker spelen, dat ie dan niet de beste uit de tier is zal wel... De gun daarintegen.. je hebt die verdomde D5T al sinds de Tier 6 T-34-85, en in de TD lijn heeft de Tier 5 SU-85 een gun met dezelfde pen/dmg. In een T-34 kan je dan in een mixed match wel eens een probleem hebben tegen een Tier 8, in de T-44 tegen alleen Tier 8, 9, 10 is het inderdaad een compleet kansloos verhaal.

De enige reden dat ik deze lijn aan het spelen ben is omdat ik a) soviet tanks gaaf vind en b) de T-54 wil hebben, geen idee of ik er dan ook daadwerkelijk veel mee ga spelen, maar ik wil em gewoon in de garage :P En op zich, in het begin had ik ook een bloedhekel aan de T-43, maar als je em ge-upgrade hebt, een crew met wat skills en de speelstijl went, wordt het best leuk. Ik gok dat de T-44 fully upgraded ook best leuk kan zijn (heb er nu ook een all female crew met 3-4 skills in zitten, scheelt ook >:) )

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:37

Caveman

whahoehaha

Bonuscode: 1714BATTLEOFGANGUT
Omschrijving zegt Historical Marathon Code, heb nog niet kunnen ontdekken wat je krijgt...
[edit] Lijkt erop dat je camo krijgt, German Assault

[ Voor 18% gewijzigd door Caveman op 16-12-2020 09:51 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Caveman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:48:
Bonuscode: 1714BATTLEOFGANGUT
Omschrijving zegt Historical Marathon Code, heb nog niet kunnen ontdekken wat je krijgt...
Reward: A mission for Santa's crate and credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kan WG zich niet beter bezig gaan houden met de game zelf ipv al die ongein. :? Gisteren een paar potjes gedaan, jeetje balans is ver te zoeken. Krijg ook na elke pot een melding dat er badges klaar staan (pijl linksboven). Al die extra's die je nu krijgt heb je niet zoveel aan, heb al iets van 300 xp boosters. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Ik ben nu een paar keer de GSOR tegengekomen, wat een moordenaar zeg. in je eentje echt helemaal niks tegen te beginnen met je heavy, wat arty op je dak en je bent gewoon de sjaak.

Nu wil ik niet direct OP gaan roepen maar krijg er wel jeuk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 13:39
douwe.nl schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:17:
Ik ben nu een paar keer de GSOR tegengekomen, wat een moordenaar zeg. in je eentje echt helemaal niks tegen te beginnen met je heavy, wat arty op je dak en je bent gewoon de sjaak.

Nu wil ik niet direct OP gaan roepen maar krijg er wel jeuk van :P
nog weinig last van gehad, is gewoon toch een 'assasin tank'? net zoals de FOch B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
crusader1983 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:24:
[...]

nog weinig last van gehad, is gewoon toch een 'assasin tank'? net zoals de FOch B?
Met 4 round in een clip is het best een assassin ja, als je hem weet te vangen met 1/2 Shells in de clip issie de lul verwacht ik. met een beetje support aan zijn kant ben je dan weer kansloos. lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Nou, GSOR 1008 is echt geen probleem hoor. Ja, als hij goede cammo heeft op dat moment is het oppassen geblazen. Verder is het een papieren tank en heeft 42 seconden reload-tijd. Maar zo is elke TD gevaarlijk. Ik heb hem ook, maar speel er niet mee. Je bent zo erg afhankelijk van je teamgenoten en ik speel graag actief.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24
vectormatic schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:53:
[...]

Klopt, de T-44 is net als de T-43 er voor niet heel speciaal, maar op zich vind ik een flanking medium wel lekker spelen, dat ie dan niet de beste uit de tier is zal wel... De gun daarintegen.. je hebt die verdomde D5T al sinds de Tier 6 T-34-85, en in de TD lijn heeft de Tier 5 SU-85 een gun met dezelfde pen/dmg. In een T-34 kan je dan in een mixed match wel eens een probleem hebben tegen een Tier 8, in de T-44 tegen alleen Tier 8, 9, 10 is het inderdaad een compleet kansloos verhaal.

De enige reden dat ik deze lijn aan het spelen ben is omdat ik a) soviet tanks gaaf vind en b) de T-54 wil hebben, geen idee of ik er dan ook daadwerkelijk veel mee ga spelen, maar ik wil em gewoon in de garage :P En op zich, in het begin had ik ook een bloedhekel aan de T-43, maar als je em ge-upgrade hebt, een crew met wat skills en de speelstijl went, wordt het best leuk. Ik gok dat de T-44 fully upgraded ook best leuk kan zijn (heb er nu ook een all female crew met 3-4 skills in zitten, scheelt ook >:) )
Die van mij is bijna full upgraded, maar als je een progetto of bourasque tegen komt ben je de sjaak.
De T44 is namelijk ook niet snel of wendbaar (zoals die tanks wel zijn).
De armor is ook belabberd en het is geen auto-loader.
Dus als je de auto-loaders tegen komt (light of mediums) dan leg je het gewoon meteen af 1op1.

Je dient dus meer campy te spelen en als support.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Frank_P schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:35:
[...]

Die van mij is bijna full upgraded, maar als je een progetto of bourasque tegen komt ben je de sjaak.
De T44 is namelijk ook niet snel of wendbaar (zoals die tanks wel zijn).
De armor is ook belabberd en het is geen auto-loader.
Dus als je de auto-loaders tegen komt (light of mediums) dan leg je het gewoon meteen af 1op1.

Je dient dus meer campy te spelen en als support.
Klopt, maar dat doe ik sowieso, de T-34 en 43 zijn ook geen brawlers. Ik zoek altijd de flanken op of probeer heavies te ondersteunen.

De enige tank waarmee is vrolijk 1 op 1 het gevecht aanga is mijn Pz III Ausf E, maar ook dan mag ik af en toe wat voorzichtiger zijn, 1 tegenstander win ik vaak wel, 2 is een doodsvonnis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Sircuri schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:30:
Nou, GSOR 1008 is echt geen probleem hoor. Ja, als hij goede cammo heeft op dat moment is het oppassen geblazen. Verder is het een papieren tank en heeft 42 seconden reload-tijd. Maar zo is elke TD gevaarlijk. Ik heb hem ook, maar speel er niet mee. Je bent zo erg afhankelijk van je teamgenoten en ik speel graag actief.
Ik speel ook graag actief (vaak TE maar dat terzijde:P ) juist dan loop je snel tegen een camperende moordenaar aan, vervelend iig. nou heb ik er pas een paar potjes tegenover gestaan dus het is een eerste indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
douwe.nl schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:33:
[...]

Ik speel ook graag actief (vaak TE maar dat terzijde:P ) juist dan loop je snel tegen een camperende moordenaar aan, vervelend iig. nou heb ik er pas een paar potjes tegenover gestaan dus het is een eerste indruk.
ik zeg HE erin rammen (turret) als je ze ziet.
ook mij oplossing voor een skorp G en SU-130. Vaak neem je een gunner mee waardoor reload langer duurt en je meer tijd hebt om eromheen te cirkelen.

ik zie net dat de turret armor iets te sterk is aan de voorkant bij de GSOR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:37
Bonus Code:
EUEEOY20
Bonus Code:
EHRE

2 x small boxes en iets van rental meuk en een german style cammo?

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Alle tanks en camo's in 75 lootboxes behalve 2 en die wou ik juist en dat is de bourassque en gsor. Najah einde van de maand nog een keer 75 lootboxes halen want de gold kan ik wel gebruiken.

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Ben ik trouwens de enige die de holiday-ops camo gebruikt? Op de Pz III na heb ik alle tanks in een chuck slot zitten, en dan gooi ik die camo er ook maar overheen, past wel leuk bij de rest van de garage :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:48
Ik vind het maar lelijk :P

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Mooi is inderdaad anders, maar ik vind het wel geinig, is weer eens wat anders dan het monotone groen. Als dat rooie treintje er niet inzat was t zowaar een effectieve camo scheme denk ik

Ik zie overigens in battle ook nooit iemand die het gebruikt..

[ Voor 0% gewijzigd door vectormatic op 17-12-2020 09:21 . Reden: typo ]

• douwe.nl
vectormatic schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:13:
Mooi is inderdaad anders, maar ik vind het wel geinig, is weer eens wat anders dan het monotone groen. Als dat rooie treintje er niet inzat was t zowaar een effectieve camo scheme denk ik

Ik zie overigens in battle ook nooit iemand die het gebruikt..
Ik heb de Bisonte in kerstmodus :P

Moet nog maar eens in die Chuck missies/ slots duiken. Geen idee wat dat doet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

douwe.nl schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:43:
[...]

Ik heb de Bisonte in kerstmodus :P

Moet nog maar eens in die Chuck missies/ slots duiken. Geen idee wat dat doet
De chuck missies leveren je elke keer wat extra van die kleine lootboxes en een andere beloning op, en om de zoveel missies krijg je ook een 100% discount op een tech tree tank (die je wel zelf al geresearched moet hebben), en af en toe een extra chuck slot.

De chuck slots kan je een Tier 5-10 tank in zetten, en afhankelijk van het type krijg je een exp bonus op die tank (of free exp, of base exp, of crew exp), best handig als je wat sneller crew of research wil grinden.

Krijg je de bisonte trouwens alleen in die grote boxes, of kan je ze ook uit een kleine krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
thx, vanavond maar eens naar kijken dan.

Meer tanks = beter. Helemaal gratis :P

Bisonte komt alleen in de grote kisten meen ik.

Wat zijn volgens jullie tanks waarmee je lekker agressief kan spelen, uit de techtree? dan bedoel ik geen log monster ala type 5, meer iets in de medium klasse met wat pantser.

[ Voor 8% gewijzigd door douwe.nl op 17-12-2020 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@douwe.nl Ik heb best een hoop lol met de Jagdpanzer IV, ja het is een turretless TD, maar wel lekker wendbaar, en met de 88mm L56 kan je best agressief spelen.

Mijn agressiefste tank is trouwens de Pz III E, zeker geupgrade met een redelijke crew is dat wat mij betreft de beste allrounder in T3

(verder ben ik totaal geen agro speler, meer flanking medium of TD, hoewel ik nu ook van plan ben eens een soviet heavy line te spelen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Die Jagdpanzer is die reward tank of niet? heb wel zoiets al, zit op t werk dus kan niet checken :P

Die PZ III E heb ik je vaker zien noemen, ga ik ook naar kijken. lage tiers vind ik ook leuk om te spelen af en toe.

Russische heavy heb ik de ST-I en nog iets al vrijgemaakt, moet de rest er voor nog researchen. Vind heavy's wel leuk spelen ook maar mis was wendbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

douwe.nl schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:10:
Die Jagdpanzer is die reward tank of niet? heb wel zoiets al, zit op t werk dus kan niet checken :P

Die PZ III E heb ik je vaker zien noemen, ga ik ook naar kijken. lage tiers vind ik ook leuk om te spelen af en toe.

Russische heavy heb ik de ST-I en nog iets al vrijgemaakt, moet de rest er voor nog researchen. Vind heavy's wel leuk spelen ook maar mis was wendbaarheid.
Nee, de Stug IV is een missie tank, de Jagdpanzer IV is gewoon een van de duitse TD lijnen, Tier 6 na de Stug III G

De Pz III vind ik zelf gewoon erg leuk om te spelen, ik heb em nu al een tijdje nauwelijks aangeraakt, want chuck slots en een T-54 grinden, maar als ik een missie heb om veel kills te scoren dan komt de Pz III van stal, als ik een goed potje heb is 3-4 kills makkelijk te doen. >:)

• douwe.nl
aaah ok, die heb ik staan! heb wat moeite met turretloos maar moet er maar eens werk van maken.

Ik vind de Pz IV H wel erg leuk eigenlijk, lekker derpen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

douwe.nl schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:41:
aaah ok, die heb ik staan! heb wat moeite met turretloos maar moet er maar eens werk van maken.

Ik vind de Pz IV H wel erg leuk eigenlijk, lekker derpen :P
Tja, ik ben geen derp-er, ik zit liever op 300-500m afstand achter een high velocity gun :P

Je zou dan overigens in tier III ook de BT-7 artillery of de T-29 kunnen proberen, die hebben allebei een 76mm derp gun, en vooral de BT-7 is erg snel en wendbaar, als je van agro spelen houdt moet je die maar eens bekijken (als ik zo kijk wat er in T3 rondrijdt zijn die twee ook erg populair)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
douwe.nl schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:56:
Wat zijn volgens jullie tanks waarmee je lekker agressief kan spelen, uit de techtree? dan bedoel ik geen log monster ala type 5, meer iets in de medium klasse met wat pantser.
Tier IV - T28, ok, je mist de armor maar je hebt wel super DPM en penetration. Ik begin wat afwachtend om HP te sparen maar als de battle halverwege is kun je lekker los gaan
Tier V - BDR G1 B. Redelijk log monster maar wel een dikke gun voor z'n tier
Tier VI - Cromwell. Yolo'en kan nog tot deze tier en pakt soms wel goed uit :P
Tier VII - IS. Redelijk mobiel voor een heavy, armor moet je niet teveel op vertrouwen maar 390 alpha op tier 7 is :9
Tier VIII - met alle OP premiums die premium rounds schieten is er weinig in de tech tree waarmee je succesvol aggresief kunt spelen.. ik speel meestal de charioteer of de panterra, net achter de frontlinie kun je daar lekker damage mee doen :)
Tier IX - T30. Zoek een hulldown positie en jaag de tegenstander angst aan met 750 alpha })
Tier X - tja. Aggresief spelen op tier X is over het algemeen een instant doodvonnis, beste kans is denk ik een EBR waarmee je 90% van de schoten kan ontwijken of absorben in je wielen maar die heb ik zelf niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:32

Roozzz

Plus ultra

douwe.nl schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:10:
[...]
Vind heavy's wel leuk spelen ook maar mis was wendbaarheid.
Daarvoor is de 430u in de game :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:05
Roozzz schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:28:
[...]

Daarvoor is de 430u in de game :+
Vooral tegen lower tiers is de 430u geniaal. Heb al meerdere potjes met rond de 6.5K damage gehad door agressief te zijn en de hele tijd voor m'n team uit te rijden. Hallo tier 8 met minder dan 200 mm pen. Veel plezier met m'n tank te pennen van de voorkant. :+

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

SurfBoy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:37:
[...]

Vooral tegen lower tiers is de 430u geniaal. Heb al meerdere potjes met rond de 6.5K damage gehad door agressief te zijn en de hele tijd voor m'n team uit te rijden. Hallo tier 8 met minder dan 200 mm pen. Veel plezier met m'n tank te pennen van de voorkant. :+
Hoe is de normale 430? Ik zit nu met de T-44 op het punt dat ik eens naar een Tier IX kan gaan kijken, en hoewel ik eigenlijk graag de T-54 wil hebben, zit ik dan op het verkeerde pad voor de 430u

• douwe.nl
die 430u is wel interessant idd... heb nog wat manuals (of hoe heten die dingen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crusader1983
430 is prima tank.

Deze week gekocht, bevalt erg goed. Een blijvertje

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

vectormatic schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:00:
[...]

Hoe is de normale 430? Ik zit nu met de T-44 op het punt dat ik eens naar een Tier IX kan gaan kijken, en hoewel ik eigenlijk graag de T-54 wil hebben, zit ik dan op het verkeerde pad voor de 430u
Het nadeel van de T-54 vond ik altijd dat gewone ammo maar 200 pen heeft. je bent dan in tier 9+ potjes bijna verplicht om premium ammo te gebruiken. De Object 430 heeft hogere pen en hogere alpha. Ik vind het persoonlijk de betere medium. Ik zit nog wel te twijfelen om de 430U te halen, want ik ben niet zo'n fan van tier 10 potjes tegenwoordig. De EBR's en 3 x arty aan elke kant verpesten dat wel meestal...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

TTLCrazy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:07:
[...]

Het nadeel van de T-54 vond ik altijd dat gewone ammo maar 200 pen heeft. je bent dan in tier 9+ potjes bijna verplicht om premium ammo te gebruiken. De Object 430 heeft hogere pen en hogere alpha. Ik vind het persoonlijk de betere medium. Ik zit nog wel te twijfelen om de 430U te halen, want ik ben niet zo'n fan van tier 10 potjes tegenwoordig. De EBR's en 3 x arty aan elke kant verpesten dat wel meestal...
Ik weet niet of de stats op wiki.wargaming.net nog kloppen, maar dan is het idd 238 vs 219 pen (en de LB1 van de T-44 doet 190), tegen T10 is dat wel een plus, staat wel tegenover dat de accuracy voor de 430 vrij prut is, 0.42 vs 0.33 voor de T-54

Zal ze vanavond ingame eens in de vergelijker gooien

Overigens weet ik ook niet hoe lang ik nog hoger ga kwa Tier, de T-54 wil ik graag in de garage voor de heb, maar ik heb momenteel misschien wel meer lol met Tier-6 tankjes dan in Tier-8

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

TTLCrazy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:07:
[...]

Ik speel ook graag arty en let vooral op de trage tanks en degene die herhalende bewegingen maken. Die zijn aardig goed in te schatten, waar en wanneer ze te raken zijn. En uiteraard (vaak) stilstaande TD's en arty's, die zijn vaak goede doelwitten.
Vooral onvoorspelbaar blijven bewegen als je niet in dekking staat. Stilstaan = arty voer :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

vectormatic schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:18:
[...]

Ik weet niet of de stats op wiki.wargaming.net nog kloppen, maar dan is het idd 238 vs 219 pen (en de LB1 van de T-44 doet 190), tegen T10 is dat wel een plus, staat wel tegenover dat de accuracy voor de 430 vrij prut is, 0.42 vs 0.33 voor de T-54

Zal ze vanavond ingame eens in de vergelijker gooien

Overigens weet ik ook niet hoe lang ik nog hoger ga kwa Tier, de T-54 wil ik graag in de garage voor de heb, maar ik heb momenteel misschien wel meer lol met Tier-6 tankjes dan in Tier-8
Ik begrijp dat wel, T8+ is eigenlijk helemaal naar de klote door alle meta tanks, de Bourrasque, char futur, chieftain, 279e zorgen ervoor dat de balans ver te zoeken is. En dan heb ik het nog niet eens over artillery...

De T-54 is inderdaad meer een sniper, maar wel een met een hele goeie turret, een goede speler zal daar wellicht meer uihalen dan een 430.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

janvanduschoten schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:21:
[...]

Ik speel ook graag arty en let vooral op de trage tanks en degene die herhalende bewegingen maken. Die zijn aardig goed in te schatten, waar en wanneer ze te raken zijn. En uiteraard (vaak) stilstaande TD's en arty's, die zijn vaak goede doelwitten.
Vooral onvoorspelbaar blijven bewegen als je niet in dekking staat. Stilstaan = arty voer :Y
Tja, artillery, ik heb er geen problemen mee totdat je 5 potjes achter elkaar speelt met 3 x arty aan elke kant. Dan is het ALT+F4 en toedeledokie.

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

TTLCrazy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:21:
[...]

Ik begrijp dat wel, T8+ is eigenlijk helemaal naar de klote door alle meta tanks, de Bourrasque, char futur, chieftain, 279e zorgen ervoor dat de balans ver te zoeken is. En dan heb ik het nog niet eens over artillery...

De T-54 is inderdaad meer een sniper, maar wel een met een hele goeie turret, een goede speler zal daar wellicht meer uihalen dan een 430.
Mja, zo zijn er meer tiers die kwa balance niet helemaal lekker zitten, ik zie ook genoeg mensen klagen over tier-6 vanwege de M44 spam. Zelf heb ik wel eens moeite met het feit dat tier-3 zo vol zit met BT-7a/T-29 derpers, 5 van die dingen per team is geen uitzondering.

Maar zodra het idd richting premiums gaat haak ik wel af, ik ga geen €40 uitgeven voor een tank :P Dan maar een tiertje lager

(en idd, fucking 3 arty games....)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

TTLCrazy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:23:
[...]

Tja, artillery, ik heb er geen problemen mee totdat je 5 potjes achter elkaar speelt met 3 x arty aan elke kant. Dan is het ALT+F4 en toedeledokie.
Ik weet niet of je zelf wel eens met een arty hebt gespeeld, maar anders is het wel een aanrader. Als ik in een normale tank speel, dan houd ik dat wel in gedachten. Wat kan een arty zien, kan ik hier stil staan, etc. Als ik het zat ben, ga ik een light spelen en na de eerste clash (als ik die overleef :P) op arty jacht >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:32

Roozzz

Plus ultra

[...]

De 430 is een van de beste tier 9's. Erg leuke tank om agressief mee te spelen. Tier voor tier waarschijnlijk zelfs beter dan de 430u. Je komt met dit ding gewoon tier 7 tegen _O-

Ik heb beide richtingen helemaal afgelopen. Zowel de 140 als de 430u komen beide nog steeds uit de garage. Ze hebben gewoon een andere speelstijl, maar ze zijn beide prima competitief en leuk om te spelen. De 430(u) is meer een semi-heavy brawler, de 140 draait meer op accuratesse en dpm. Ik zou dus gaan voor beiden ;)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
[...]

Het fijne van de 430 is dat je ook gelijk de top gun hebt, omdat er maar 1 gun is voor de tank. Je kunt dus gelijk leuk 390 alpha in mensen hun gezicht gooien. Eerste potje dat ik daarin had was ook gelijk m'n ace. Ik vond het een zeer fijne tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

janvanduschoten schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:27:
[...]

Ik weet niet of je zelf wel eens met een arty hebt gespeeld, maar anders is het wel een aanrader. Als ik in een normale tank speel, dan houd ik dat wel in gedachten. Wat kan een arty zien, kan ik hier stil staan, etc. Als ik het zat ben, ga ik een light spelen en na de eerste clash (als ik die overleef :P) op arty jacht >:)
Zeker waar, ik vind arty saai om te spelen, maar het is absoluut nuttig om de wereld eens door die ogen te zien.

Overigens is de commander skill sixth sense haast onmisbaar in arty heavy spelletjes voor mij, zodra dat lampje afgaat weet ik dat ik in beweging moet komen omdat het anders snel einde is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• douwe.nl
Dat geldt ook voor arty zelf, na elk schot verplaatsen. (ben ik pijnlijk achter gekomen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

janvanduschoten schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:27:
[...]

/schaammodus
Ik heb 2 x t10 arty welke ook mijn eerste t10 waren, verder zijn in mijn top 10 meest gespeelde tanks de eerste 10 plaatsen bijna allemaal bezet door artillery :)
/schaammodus
Zeker in het begin speelde ik alleen maar artillery. Het probleem is dat je simpelweg geen risico loopt en de speelstijl daardoor veel te veel afwijkt van de gewone tanks. Het heeft mij veel tijd gekost om enigszins plezier te krijgen met andere tanks. medium tanks vind ik nog steeds moeilijk om te spelen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

douwe.nl schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:06:
[...]

Dat geldt ook voor arty zelf, na elk schot verplaatsen. (ben ik pijnlijk achter gekomen)
Ja, als je een ervaren arty speler hebt, dan gaan ze zoeken op de "standaard" arty plekken op een map. Zonder gespot te zijn kan de tegenpartij arty je dan prima zien zodra er wordt afgevuurd. Ook al een paar keer meegemaakt, vaak 1 shot en weer terug naar de lobby :p

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb op dit moment erg veel lol in de arty HMH FV305 (Xbox). Hij is lekker snel, inderdaad ook met sixth sense maar vooral een lekkere snelle reload time, van 13 seconden (dacht ik). Die speel ik wel eens in een squad van 2 of 3 van deze arty's. Dan krijgt het target om de circa 5 seconden een kogel op z'n dak. Niet bijzonder veel damage, maar als je hem eenmaal tracked, dan is het vaak snel afgelopen :p

Ook wel gehad dat er een light overal tussendoor vliegt en dan 3 arty's wegknalt (of iig spot). Het kunnen leuke maar ook korte potjes zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
TTLCrazy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:07:
[...]

/schaammodus
Ik heb 2 x t10 arty welke ook mijn eerste t10 waren, verder zijn in mijn top 10 meest gespeelde tanks de eerste 10 plaatsen bijna allemaal bezet door artillery :)
/schaammodus
Zeker in het begin speelde ik alleen maar artillery. Het probleem is dat je simpelweg geen risico loopt en de speelstijl daardoor veel te veel afwijkt van de gewone tanks. Het heeft mij veel tijd gekost om enigszins plezier te krijgen met andere tanks. medium tanks vind ik nog steeds moeilijk om te spelen bijvoorbeeld.
niks om voor te schamen.

heb met de T9 us arty ook al een paar keer een light die doorgebroken was geowned, gewoon autoaim beetje geduld en VLAM :P (en wat geluk) :P

• haborym
TTLCrazy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:07:
[...]

/schaammodus
/schaammodus
Grappig, ik speel juist graag de mediums vooral autoloaders en heb moeite met arty :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Blijft grappig dit :)
Dicker Max (effe proberen, was rental voor 10 battles dankzij code die iemand hier laatst plaatste) vs KV2 (die volgens mij hull down stond daar, daarom schoot ik iig op de koepel)
Wait for it...

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Achja, die Dikke Max. Na 10 potjes heeft die me weer helpen herinneren dat ik turretless tankdestroyers 3x niks vind :+
Enige uitzondering is de T95, daar kun je tenminste lekker lomp mee doen (maar is uiteindelijk ook vrij saai). Ik heb ook nog de UDES 03 als ultieme tank om in een bosje te gaan campen maar daar speel ik ook amper mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 28-09 14:58
Cheezus schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:53:
Achja, die Dikke Max. Na 10 potjes heeft die me weer helpen herinneren dat ik turretless tankdestroyers 3x niks vind :+
Enige uitzondering is de T95, daar kun je tenminste lekker lomp mee doen (maar is uiteindelijk ook vrij saai). Ik heb ook nog de UDES 03 als ultieme tank om in een bosje te gaan campen maar daar speel ik ook amper mee.
JgPzE100 wants to have a word with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Jageroo is een gimmick. De enige echt goede Kazemate TD is de 268 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Eerder deze week met een enorme berg gold/free xp de T30, met 155mm gun, vanaf de Hellcat unlocked. 4+ skill crew erin vanuit de T110e5 (plus nog een 3 skill poppetje uit de baracks)..

Speel nooit TDs, maar de T30 heeft mij altijd al gefascineerd, echter totaal geen zin om die helemaal te gaan grinden. :X

Nu de eerste 10 potjes gespeeld. Als het goed gaat gaat het super, gaat het slecht kan ik met <1000dmg de garage in.

Laatste potje wel gelijk een Ace tanker met 5,5k dmg in een tier X. 8-) Truc hier was even iets minder agressief vooraan willen rijden. Dus niet alle aandacht maar wel 700/800dmg uit willen delen. :9

Beetje afwisselen met de KV2 komend weekend. High alpha guns zijn wel errug leuk. ;)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
@vectormatic die pz III E is idd leuk, heb m nu ook weer staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-09 16:15
MrJ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:53:
Eerder deze week met een enorme berg gold/free xp de T30, met 155mm gun, vanaf de Hellcat unlocked. 4+ skill crew erin vanuit de T110e5 (plus nog een 3 skill poppetje uit de baracks)..

Speel nooit TDs, maar de T30 heeft mij altijd al gefascineerd, echter totaal geen zin om die helemaal te gaan grinden. :X

Nu de eerste 10 potjes gespeeld. Als het goed gaat gaat het super, gaat het slecht kan ik met <1000dmg de garage in.

Laatste potje wel gelijk een Ace tanker met 5,5k dmg in een tier X. 8-) Truc hier was even iets minder agressief vooraan willen rijden. Dus niet alle aandacht maar wel 700/800dmg uit willen delen. :9

Beetje afwisselen met de KV2 komend weekend. High alpha guns zijn wel errug leuk. ;)
Paar jaar terug de T28prot stock grind naar de T30 gedaan. Het was pijnlijk inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SurfBoy
Wat ik momenteel doe is die christmas bonus op lights zetten. Momenteel heb ik die staan op m'n amx 13 105 en ebr 90, omdat ik die toch aan het grinden ben. Dit zorgt voor 50% meer free xp en dan zet ik daarnaast ook nog een 300% free xp booster aan. Op die manier heb je wanneer je een redelijk normaal potje hebt toch al snel 400-500 free xp bij elkaar geharkt.

Ik heb met mezelf afgesproken om tanks niet meer met de stock gun etc te spelen. Stock motor ofzo kan nog wel, maar de gun en turret... No way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Nog een beetje met de bisonte kunnen spelen vanmiddag. Hull down is een must, tracks lopen er niet snel af lijkt t. 3360dmg gebounced, dat was wel lekker maar ook gepenned door de zelfde vijanden dus erg random lijkt t wel.

Accuracy is een beetje gokken en die reload en pijnlijk als je 3 schoten gelost hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
http://wotreplays.eu/site/5676640

Eindelijk de ace in my Phase 1. Dit was wel een carry. Eigenlijk meer 1 vs 3 dan 2 vs 3, omdat die vk aan de andere kant van de map reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Iemand van de gouden dagen (2011-2015, mss nog 2016) die WoT nog speelt? Laatste keer had ik met kerst vorig jaar wat boxes gekocht omdat dat de beste moment om gold te krijgen. Maar ik denk dat ik dit jaar oversla. Het hele gevoel van tanks is nu wel weg door al die franse raceautos (T-50-2 was ook te snel bevonden vroeger)... Ook de armor buffs vind ik maar niks, vroeger kon je makkelijk met je t10 med alles pennen, nu word je bijna geforceerd om heat te gebruiken omdat alles maar meer armor krijgt. Zie je ook terug in streams. Het kost bakken met credits en als je niet meedoet ben je gewoon gehandicapt. En weer een HE rebalance op komst, volgensmij weet wg zelf niet wat ze met wot willen want dusver is de balans ver te zoeken, ik bedoel veel potjes zijn al na 2min beslist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik ben niet van de gouden dagen (dit jaar pas begonnen) maar ik herken je verhaal vooral van Tier X matches. Op Tier 8-9 is het nog wel te doen maar ik begin steeds meer waardering te krijgen voor Tier IV - VII matches, gewoon techtree tanks, weinig gold rounds en geen OP tanks. Vooral op IV-V zit je alleen wel regelmatig met verbazing naar teammates te kijken WTF ze aan het doen zijn.. beginners die het spel nog niet doorhebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
TweakJerommeke schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:08:
Iemand van de gouden dagen (2011-2015, mss nog 2016) die WoT nog speelt? Laatste keer had ik met kerst vorig jaar wat boxes gekocht omdat dat de beste moment om gold te krijgen. Maar ik denk dat ik dit jaar oversla. Het hele gevoel van tanks is nu wel weg door al die franse raceautos (T-50-2 was ook te snel bevonden vroeger)... Ook de armor buffs vind ik maar niks, vroeger kon je makkelijk met je t10 med alles pennen, nu word je bijna geforceerd om heat te gebruiken omdat alles maar meer armor krijgt. Zie je ook terug in streams. Het kost bakken met credits en als je niet meedoet ben je gewoon gehandicapt. En weer een HE rebalance op komst, volgensmij weet wg zelf niet wat ze met wot willen want dusver is de balans ver te zoeken, ik bedoel veel potjes zijn al na 2min beslist....
vanaf beta gespeeld.
Zijn idd veel veranderingen geweest waaronder ook armor buffs.
Dat Heat/APCR de norm is, ben ik niet helemaal mee, wel gebruiken veel mensen het.
Het klopt dat APCR/Heat erg duur zijn, wat ik een goede ontwikkeling vind.

Balans is idd in het geding bij WG WoT, HE rebalance valt wat over te zeggen ( denk dat dit wel ok is).
Echter de EBR's vind ik dat ze minimaal een beter damage model moeten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Speel sinds 2011, ik gebruik nu sinds kort alleen in tier 10 voornamelijk APCR / HEAT. Heb toch meer dan 10 miljoen aan zilver. Daaronder primair AP afwisselend met wat premium ammo, ligt aan de situatie.
De balans is al heel wat jaren zoek, op meerdere niveaus ( MM, mapdesign, ammo, tanks, duur van een pot ), zeer jammer dat we geen invloed hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
crusader1983 schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:46:
[...]

vanaf beta gespeeld.
Zijn idd veel veranderingen geweest waaronder ook armor buffs.
Dat Heat/APCR de norm is, ben ik niet helemaal mee, wel gebruiken veel mensen het.
Het klopt dat APCR/Heat erg duur zijn, wat ik een goede ontwikkeling vind.

Balans is idd in het geding bij WG WoT, HE rebalance valt wat over te zeggen ( denk dat dit wel ok is).
Echter de EBR's vind ik dat ze minimaal een beter damage model moeten ontvangen.
Premium ammo op de hoge tiers is juist te goedkoop. Op lage tiers kost een premium shell al gauw 20 tot 100 keer zoveel als standaard ammo, op de hoogste tiers kost het echter nog maar ~4x zoveel als een standaard round. Standaard shells van 1000 credits wegschieten of premium shells van 4000 met hogere shell velocity en penetration, dan snap ik dat veel mensen premium schieten. Als ze op tier 10 de premium shells ook 20x zo duur maken zul je een stuk minder premium rounds tegenkomen denk ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Als nou dat hele premium ammo verhaal er uit gaat maakt het het spelen misschien wat meer gericht op het zoeken van de weakspots/ gebruiken van juiste tactics bij de verschillende tanks.

Ik gebruik eigenlijk nooit premium ammo, met de skorpion heb ik er een paar mee mocht ik iets tegenkomen wat wel erg hard is en er geen andere mogelijkheden zijn maar als ik kan probeer ik te verplaatsen en andere hoek aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
douwe.nl schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:19:
Als nou dat hele premium ammo verhaal er uit gaat maakt het het spelen misschien wat meer gericht op het zoeken van de weakspots/ gebruiken van juiste tactics bij de verschillende tanks.
Dat was in het begin ook zo, toen moest je gold betalen voor de premium ammo.
Je moest wel gek zijn om dat te willen betalen.

Ze zijn toch nog bezig met het opnieuw balanceren ervan? Minder schade maar wel de hogere penetratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
XGmode schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:41:
[...]

Dat was in het begin ook zo, toen moest je gold betalen voor de premium ammo.
Je moest wel gek zijn om dat te willen betalen.

Ze zijn toch nog bezig met het opnieuw balanceren ervan? Minder schade maar wel de hogere penetratie?
Zo ver ga ik niet terug, maar als elk schot een echte euro zou kosten laat men het wel denk ik ja :D

Ik volg de ontwikkelingen verder niet zo heel erg hoor, vind eigenlijk het hele informatievoorziening systeem binnen wot best ruk, legio tabbladen met specials/ missions/ mitsen en maren. te moeilijk, ik wil gewoon knallen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Speel zelf nu ook iets van 7 jaar de game, maar in de tussentijd best wel een lange periode gestopt. Nu speel ik het denk ik weer iets van 1.5 jaar, maar ik heb alsnog maar 11.000 potjes ofzo. Vorig jaar en dit jaar van die boxes gekocht. Heb ondertussen nu iets van 25 miljoen credits en 25k gold op de rekening staan en genoeg premium dagen. Wat ik wel merk is dat wanneer ik premium dagen heb sneller geneigd ben om premium te schieten, omdat je toch minder snel verlies maakt. Waar ik zonder premium zo iets heb van: Oke, ik blijf het proberen met de normale ammo en ik ga wel wat meer richten voor de weakspots heb ik met premium iets van: Eerste schot bounced? -> Twee keer op de ''2'' key drukken en gaan met die banaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Net even in de lunchpauze een kort potje gespeeld, altijd leuk als je in 1 keer alle drie je dagelijkse doelen aftikt, lang leve de Pz III Ausf E :P

Premium ammo gebruik ik zelf niet, over het algemeen lukt het met de normale AP vrij aardig, behalve gevallen waar je toch al mega undergunned bent (T-44 met de 85mm... tegen tier 9/10 met een gun uit een T5 TD/T6 MT), en met een MT moet je toch wel weten wanneer je het gevecht niet aan moet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Pff, ik werd gister toch wel even gek van de matchmaker, het voelt aan alsof ik minstens 90% van de potjes tegen 2 tiers hoger wordt gezet, en dan haalt die 100mm lb-1 van de T-44 ook niks meer uit. Het frustrerende is dat ik dus met een T8 tank tegen een hoop negens en tiens wordt gezet, en als ik zelf T6 speel, zie ik continu T7 en T8 meekomen :(

Vooral frustrerend als je een "chuck missie" hebt om 1500 dmg te doen in een battle, als je niks kan pennen, maar zelf met twee schoten weg bent schiet dat voor geen meter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
In zo'n geval gewoon een support tank spelen (met hoge pen) en gewoon hopen op RNG luck :+
Of desnoods arty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
vectormatic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:59:
Pff, ik werd gister toch wel even gek van de matchmaker, het voelt aan alsof ik minstens 90% van de potjes tegen 2 tiers hoger wordt gezet, en dan haalt die 100mm lb-1 van de T-44 ook niks meer uit. Het frustrerende is dat ik dus met een T8 tank tegen een hoop negens en tiens wordt gezet, en als ik zelf T6 speel, zie ik continu T7 en T8 meekomen :(

Vooral frustrerend als je een "chuck missie" hebt om 1500 dmg te doen in een battle, als je niks kan pennen, maar zelf met twee schoten weg bent schiet dat voor geen meter op.
Gewoon een arty pakken voor je damage missions, je doet makkelijke 1000-2000 damage afhankelijk van de tier. >:)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Cheezus schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:30:
In zo'n geval gewoon een support tank spelen (met hoge pen) en gewoon hopen op RNG luck :+
Of desnoods arty :P
RNG was gisteren ook niet in mijn voordeel :P en 1500 dmg is best veel als je een T8 MT speelt tegen een aantal T10 heavies :P

en arty vind ik niks aan, en heb ook helemaal geen arty geresearched.. dus gaat em niet worden

Gewoon maar ff doorbuffelen met de jagdpanzer, het is al twee keer gelukt, die derde komt er ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ach 1500 damage, dat zijn 2 hits met de T30, ook tegen tier 10 is dat zo gepiept >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Cheezus schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:49:
Ach 1500 damage, dat zijn 2 hits met de T30, ook tegen tier 10 is dat zo gepiept >:)
Tja, 6 hits met de jagdpanzer, 7 met een T-44 of 9 met een T-34-85, en dan heb ik de KV-1 nog, maar dat is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

De hele matchmaking blijft frustrerend. Mijn WN8 gaat dan nog altijd steady omhoog sinds de adventcalendar actief is, maar mijn winrate is nu al 3 weken rond de 40%. Wordt er helemaal geirriteerd van. Je gaat op den duur zo aan je zelf twijfelen dat alle volgende potjes te voorzichtig wordt en dus domme fouten gaat maken die je normaal nooit zou maken. Mijn hele situational awareness keldert in elkaar als ineens blijkt dat 2 flanken tegelijk in elkaar storten en ik dan dus niet meer weet wat ik moet doen. Udes 14 5 gemiddeld zo 2000-2500 dmg, 1e of 2e plaats eindigen maar altijd verliezen....

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

goh, was niet zo bekend met het concept van WN8, maar wel gaaf om te zien dat in de Pz III E mijn WN8 boven de 2K zit :P

Verder is het echt diepe treurnis :( Zeker als WG iets met dat soort stats doet snap ik niet dat ik met die T-44 tegen T9/T10 gematchet wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 14:33
vectormatic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:50:
goh, was niet zo bekend met het concept van WN8, maar wel gaaf om te zien dat in de Pz III E mijn WN8 boven de 2K zit :P

Verder is het echt diepe treurnis :( Zeker als WG iets met dat soort stats doet snap ik niet dat ik met die T-44 tegen T9/T10 gematchet wordt
WG doet niets met die stats, Die kijken alleen puur naar winrate en verder interesseert ze niet veel. ( ook bij de balancing van tanks ) WN8 is meer iets voor jezelf om je eigen progessie beter te beoordelen en ook gelijk een onderdeel van de haat in deze game :+

Volgens mij is in de MM wel een regel dat als je drie x bottom tier bent je dan meer kans maakt op een +0 of +1 MM. Ik durf alleen niet met zekerheid meer te stellen of die nog actief is gezien de vele wijzigingen.

Zit al maanden moed te verzamelen of ik weer eens zal beginnen of niet 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 23-12-2020 12:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:37

Caveman

whahoehaha

vectormatic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:59:

De meeste Chuck missie's doe ik in een arty :o
25x damage to a heavy... 2 a 3 potjes in een arty }) diezelfde hebben we ook al gehad voor TD's, de m44 is ideaal met zijn korte reload, heavy's uitzoeken en nuke'm from orbit.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

vectormatic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:41:
[...]

RNG was gisteren ook niet in mijn voordeel :P en 1500 dmg is best veel als je een T8 MT speelt tegen een aantal T10 heavies :P

en arty vind ik niks aan, en heb ook helemaal geen arty geresearched.. dus gaat em niet worden

Gewoon maar ff doorbuffelen met de jagdpanzer, het is al twee keer gelukt, die derde komt er ook wel.
Tot en met Tier 9 is deze tank heel leuk. De E100 vind ik niks aan en speel ik ook praktisch nooit. Ik heb de tier 9 dus ook niet verkocht :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

jantje 2 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:21:
[...]

WG doet niets met die stats, Die kijken alleen puur naar winrate en verder interesseert ze niet veel. ( ook bij de balancing van tanks ) WN8 is meer iets voor jezelf om je eigen progessie beter te beoordelen en ook gelijk een onderdeel van de haat in deze game :+

Volgens mij is in de MM wel een regel dat als je drie x bottom tier bent je dan meer kans maakt op een +0 of +1 MM. Ik durf alleen niet met zekerheid meer te stellen of die nog actief is gezien de vele wijzigingen.

Zit al maanden moed te verzamelen of ik weer eens zal beginnen of niet 8)7
Mja, ik merk weinig van zon soort regel, tis zo ongeveer altijd 8-10 als ik T-44 speel. Als ik T6 speel is het wel iets minder erg, en zo af en toe krijg ik een 5-7 match, maar ook dat is zeldzaam.

Zit ondertussen wel te overwegen om het omhoog-werken maar te laten zitten, de jagdpz is nog wel leuk om te spelen, maar de T-44 heb ik weinig lol in zo. Misschien nog ff de T-54 unlocken en dan gewoon leuke tankjes spelen ipv trees grinden.
Sircuri schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:26:
[...]

Tot en met Tier 9 is deze tank heel leuk. De E100 vind ik niks aan en speel ik ook praktisch nooit. Ik heb de tier 9 dus ook niet verkocht :)
we gaan t zien, voorlopig vind ik de jadpz nog te leuk om verder te gaan met de jagdpanther, ook al staat die al in de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
vectormatic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:38:
[...]

Zit ondertussen wel te overwegen om het omhoog-werken maar te laten zitten, de jagdpz is nog wel leuk om te spelen, maar de T-44 heb ik weinig lol in zo. Misschien nog ff de T-54 unlocken en dan gewoon leuke tankjes spelen ipv trees grinden.
Dat is sowieso de beste manier om het te spelen. Tegen je zin in met een tank spelen om iets anders in de tree te unlocken gaat vrij snel vervelen.
Gelukkig krijg je tegenwoordig 100'en blueprints en free XP dus ik speel alleen nog leuke tanks en gebruik de blueprints en free XP om complete tanks in de tree over te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Cheezus schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:49:
[...]

Dat is sowieso de beste manier om het te spelen. Tegen je zin in met een tank spelen om iets anders in de tree te unlocken gaat vrij snel vervelen.
Gelukkig krijg je tegenwoordig 100'en blueprints en free XP dus ik speel alleen nog leuke tanks en gebruik de blueprints en free XP om complete tanks in de tree over te slaan :)
Zoveel krijg ik kwa blueprints niet, had er nu met holiday ops genoeg om 9/10 van de T-54 te researchen, maar doorgaans krijg ik er weinig.

Ik heb zo de T-43 ook doorgegrind om bij de T-44 te komen, maar daar kreeg ik aan het einde het gevoel dat ik wel wist wat ik deed met de tank, de T-44 is nog niet geklikt tot nu toe, ondanks betere crew en een paar euro gold om snel de 100mm guns te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Met die battle pass heb ik enorm veel USA en USSR blueprints gekregen, nu met de Holiday ops idd en bij de maandelijkse tankrewards zit ook vaak een blueprint reward tussen. En je krijgt ze nog bij random daily missions.. al met al voor mij genoeg om alleen de leuke tanks van een lijn te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Sinds vandaag ontbreekt het 'crew panel' in mijn garage. Ik zie nog vaag de outline waar het stond maar geen crew leden meer. Ik kan dus ook geen training etc meer bekijken.. gisteren alles nog prima.

is er een patch geweest oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 14:33
vectormatic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:38:
[...]

Mja, ik merk weinig van zon soort regel, tis zo ongeveer altijd 8-10 als ik T-44 speel. Als ik T6 speel is het wel iets minder erg, en zo af en toe krijg ik een 5-7 match, maar ook dat is zeldzaam.

[...]

we gaan t zien, voorlopig vind ik de jadpz nog te leuk om verder te gaan met de jagdpanther, ook al staat die al in de garage.
T9 is wel een sweetspot in de game je kan nooit +2 krijgen en de tanks kunnen redelijk mee met T10. T54 is ook een goede tank. ( qua pen wel ietsje minder ) maar all-round prima. Ik zou zeker tot die nog even doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

jantje 2 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:10:
[...]

T9 is wel een sweetspot in de game je kan nooit +2 krijgen en de tanks kunnen redelijk mee met T10. T54 is ook een goede tank. ( qua pen wel ietsje minder ) maar all-round prima. Ik zou zeker tot die nog even doorspelen.
Gaan we doen, heb nog alsnog de openstaande chuck en daily missies weten te scoren, dus kon nu van de KV-1 naar KV-1S met 60% korting, als ik zin heb speel ik af en toe eens wat T-44, en ondertussen jagdpanzeren we lekker door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

superduper schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:48:
Sinds vandaag ontbreekt het 'crew panel' in mijn garage. Ik zie nog vaag de outline waar het stond maar geen crew leden meer. Ik kan dus ook geen training etc meer bekijken.. gisteren alles nog prima.

is er een patch geweest oid?
Ik heb hetzelfde, als ik in safe mode opstart (zonder mods) zie ik ze wel. Aslain zal wel snel met een update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
TTLCrazy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:10:
[...]

Ik heb hetzelfde, als ik in safe mode opstart (zonder mods) zie ik ze wel. Aslain zal wel snel met een update komen.
probleem zit in xvm, als je een nightly build instaleert dan is het opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Vorst8 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:12:
[...]

probleem zit in xvm, als je een nightly build instaleert dan is het opgelost
Op de site van Aslain (modpack welke ik gebruik) is er een discussie gaande over dit probleem (zie link begin van deze regel). Nieuwe build moet het ook hebben opgelost. XVM inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
TTLCrazy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:14:
[...]

Op de site van Aslain (modpack welke ik gebruik) is er een discussie gaande over dit probleem (zie link begin van deze regel). Nieuwe build moet het ook hebben opgelost. XVM inderdaad.
Idd, de nieuwe build lost het op. Ik gebruik die al en daarmee is het opgelost!

• haborym
Hoe regelen jullie dingen met de crews?
Kopen jullie elke keer een nieuwe crew bij een tank of accepteren jullie de penalty?

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

haborym schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:31:
Kopen jullie elke keer een nieuwe crew bij een tank of accepteren jullie de penalty?
Ik koop de penalty af met gold.

Heb niet zoveel tanks met crew, maar allemaal hebben ze minimaal 3 skills.

Godfather Bodybuilding topic reeks

• SurfBoy
Ik neem ze mee vanuit de vorige tank, omdat ik die 9 van de 10 keer toch verkoop. En die retrain ik dan weer met gold. Of ik gebruik de vrouwtjes en andere speciale crews die je krijgt met missies/acties.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dat was mijn biggest mistake in WoT waardoor ik jaren achter de feiten aanliep: bij de hogere tiers (>6) nooit nieuwe crews kopen, maar de getrainde crews meeverhuizen zodat hun training doorloopt en de skills gaan meewerken in je gameplay. Anders red je het echt niet op de hogere tiers. Meestal koop ik idd de re-training voor de tank af.
Pagina: 1 ... 54 ... 86 Laatste