Overigens wel altijd een manier om lekker veel gold te verzamelen. Je krijgt namelijk wanneer je 1 van de tanks in je garage hebt de waarde in gold naar je account gestort. Best lekker als je 2 keer dezelfde tier 8 krijgt.
Ik heb laatst eens een oude tank teruggekocht die ik ooit wel eens heb gehad. Destijds vond ik het maar een trage drol met een vreselijke stock grind:
De T30.
Maar tegenwoordig hebben we veel nieuwe soorten equipment. Ik las hier een bericht over op (ik denk) de WoT EU forums en toen besloot ik dingetjes te gaan proberen op tanks.gg.
Dus, ik kocht de T30 weer terug. Ik zette vents op het eerste slot, daarna een turbo, en daarna een ILS om die lange reload toch zo veel mogelijk onder controle te krijgen.
(Nu ik dit schrijf.. een TD krijgt al een bonus als ik de rammer op het eerste slot zet. Mss toch maar even over nadenken of ik mn kostbare ILS wel hierop laat zitten).
Anyway,
Daarna zette ik er een crew in. Ik had nog een kerstman die wss al een jaar in de barracks staat, die mooi een T30 commander werd. Daarna heb wat ik de crew exp boekjes gebruikt die we kregen van de Well Deserved reward. Plotseling zit daar opeens een prima crew in die T30.
Met een turbocharger op deze tank is de mobiliteit best goed. De T30 komt sneller weg en de verbeterde top en reverse snelheden maken een redelijk verschil. Gunhandling valt me nog reuze mee, hoewel de gun soms wat derpy kan doen. Food doe ik eigenlijk nooit, want ik wil tanks die prima te draaien zijn zonder elke game een dure consumable op te maken. Ik neem er ook geen premium ammo in mee. Als er iets zwaars aankomt kan ik eventueel KV2 mode HE gaan spammen, wat eigenlijk prima werkt.
Gisteren een match of 9 mee hiermee gespeeld, en ging eigenlijk heel goed. 2400 dpg, goeie winrate, verdient nog wat credits.. twee T55A missies ermee gehaald.
Omdat het een T-Dirty is toch maar 069 als inscription op de zijkanten gezet.
De T30.
Maar tegenwoordig hebben we veel nieuwe soorten equipment. Ik las hier een bericht over op (ik denk) de WoT EU forums en toen besloot ik dingetjes te gaan proberen op tanks.gg.
Dus, ik kocht de T30 weer terug. Ik zette vents op het eerste slot, daarna een turbo, en daarna een ILS om die lange reload toch zo veel mogelijk onder controle te krijgen.
(Nu ik dit schrijf.. een TD krijgt al een bonus als ik de rammer op het eerste slot zet. Mss toch maar even over nadenken of ik mn kostbare ILS wel hierop laat zitten).
Anyway,
Daarna zette ik er een crew in. Ik had nog een kerstman die wss al een jaar in de barracks staat, die mooi een T30 commander werd. Daarna heb wat ik de crew exp boekjes gebruikt die we kregen van de Well Deserved reward. Plotseling zit daar opeens een prima crew in die T30.
Met een turbocharger op deze tank is de mobiliteit best goed. De T30 komt sneller weg en de verbeterde top en reverse snelheden maken een redelijk verschil. Gunhandling valt me nog reuze mee, hoewel de gun soms wat derpy kan doen. Food doe ik eigenlijk nooit, want ik wil tanks die prima te draaien zijn zonder elke game een dure consumable op te maken. Ik neem er ook geen premium ammo in mee. Als er iets zwaars aankomt kan ik eventueel KV2 mode HE gaan spammen, wat eigenlijk prima werkt.
Gisteren een match of 9 mee hiermee gespeeld, en ging eigenlijk heel goed. 2400 dpg, goeie winrate, verdient nog wat credits.. twee T55A missies ermee gehaald.

Heeft iemand hier wel eens met succes z'n emailadres geprobeerd te wijzigen bij Wargaming?
Lukt bij mij niet. Verificatiecode via SMS komt niet aan en er lijkt geen andere manier te zijn
Geregistreerd telefoonnummer verwijderen gaat ook niet want ook dat gaat middels een verificatiecode die over sms gestuurd zou moeten worden
Lukt bij mij niet. Verificatiecode via SMS komt niet aan en er lijkt geen andere manier te zijn

Geregistreerd telefoonnummer verwijderen gaat ook niet want ook dat gaat middels een verificatiecode die over sms gestuurd zou moeten worden

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Leg je probleem eens voor bij WG support. Misschien dat hun kunnen helpen. De aanvraag moet je sowieso maken met een ingelogd account, dus ik schat echt wel in dat deze je van dienst kunnen zijn.BeetjeVreemd schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:01:
Heeft iemand hier wel eens met succes z'n emailadres geprobeerd te wijzigen bij Wargaming?
Lukt bij mij niet. Verificatiecode via SMS komt niet aan en er lijkt geen andere manier te zijn![]()
Net een potje in de Kv2 rechtgetrokken na een dramatische eerste 2 minuten en een nieuwe epic medal.
Voor als je echt in de kreukels ligt zeg maar:
Bruno's Medal
Awarded to players who destroy at least three enemy vehicles and survive the battle despite receiving five different critical hits and losing 80% of their hit points. Destroyed enemy vehicles count after all damage is received. Unavailable in Clan Wars.
Pietro Bruno was an Italian tank ace. For exceptional valor in the face of the enemy he was awarded the Gold Medal of Military Valor (Medaglia d'oro al Valore Militare), the highest Italian award.
Voor als je echt in de kreukels ligt zeg maar:
Bruno's Medal
Awarded to players who destroy at least three enemy vehicles and survive the battle despite receiving five different critical hits and losing 80% of their hit points. Destroyed enemy vehicles count after all damage is received. Unavailable in Clan Wars.
Pietro Bruno was an Italian tank ace. For exceptional valor in the face of the enemy he was awarded the Gold Medal of Military Valor (Medaglia d'oro al Valore Militare), the highest Italian award.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Blijft een heerlijke tank. Ben nu aan het sparen voor de Tier 10 opvolger maar denk dat dit de eerste Tier 9 wordt die ik hou voor de fun. Gebruik zelf geen turbo, misschien eens wat verschillende settings proberen voor het beste resultaat, heb inmiddels zo veel van die gratis verwijderen tickets voor die modules.BrndV schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:52:
Ik heb laatst eens een oude tank teruggekocht die ik ooit wel eens heb gehad. Destijds vond ik het maar een trage drol met een vreselijke stock grind:
De T30.
Anyway,
De tier X valt wel beetje tegen na de T30.Gadgeteer schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:02:
[...]
Blijft een heerlijke tank. Ben nu aan het sparen voor de Tier 10 opvolger maar denk dat dit de eerste Tier 9 wordt die ik hou voor de fun. Gebruik zelf geen turbo, misschien eens wat verschillende settings proberen voor het beste resultaat, heb inmiddels zo veel van die gratis verwijderen tickets voor die modules.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Met de games die ik eergister en gisteren hiermee gespeeld hebt kan ik ook alleen maar lof hebben voor de T30. Ik kan natuurlijk zo veel mogelijk research doen vooraf via tanks.gg en ervaringen van anderen lezen, maar het moment van de waarheid komt toch echt pas zodra je er zelf mee gaat spelen. Hoogtepuntjes gisteren waren een full health T54 ammoracken en direct daarna een Rhm wegblazen met HE.Gadgeteer schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:02:
[...]
Blijft een heerlijke tank. Ben nu aan het sparen voor de Tier 10 opvolger maar denk dat dit de eerste Tier 9 wordt die ik hou voor de fun. Gebruik zelf geen turbo, misschien eens wat verschillende settings proberen voor het beste resultaat, heb inmiddels zo veel van die gratis verwijderen tickets voor die modules.
Ik heb de E4 ook wel gehad, vroeger, toen deze nog nieuw was. Vóór de nerf. Deze had toen nog 250mm front turret armor waardoor de weakspot vooral die cupola op je turret was. Maarja, de russische playerbase houd nou eenmaal niet van westerse tanks die het beter doen dan hun eigen.

Ik vind de E4 eigenlijk ook niet zon verbetering. Je krijgt met de E4 wel een iets snellere reload, meer armor en hitpoints. Maar je verlies wel de volledig draaibare turret en veel gun depression. De T30 is wat mij betreft veel flexibeler.
Speel de laatste weinig tijd niet zoveel meer, baal een beetje van de teams. Lijkt er wel op dat de helft van de teams bots zijn. Laatst stonden er 2 T57 Heavies en een Type 5 te campen achter de base.
Speel nu steeds vaker arty, M53/M55. Daar kan je tenminste nog een beetje damage mee doen.
Speel nu steeds vaker arty, M53/M55. Daar kan je tenminste nog een beetje damage mee doen.
Whatever.
Gedaan, maar nu kan ik helemaal niet meer inloggen en spelenBrndV schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:26:
[...]
Leg je probleem eens voor bij WG support. Misschien dat hun kunnen helpen. De aanvraag moet je sowieso maken met een ingelogd account, dus ik schat echt wel in dat deze je van dienst kunnen zijn.

Ik moest o.a. een rekening overleggen van een wargaming transactie op m'n oude emailadres van minimaal een half jaar oud etc.
Dat gedaan.
Toen kreeg ik reply dat ik opnieuw verificatie via SMS moest aanvragen en direct daarna nieuwe support ticket moest indienen zodat ze mij die code dan binnen 24 uur (langer zijn die codes niet geldig) via email konden sturen.
Dat gedaan, maar toen kreeg ik een reply zonder code, maar met het bericht dat ze handmatig m'n emailadres konden wijzigen, en wat dan m'n nieuwe emailadres moest worden.
Die heb ik vervolgens doorgegeven en toen kreeg ik bevestiging dat ze m'n emailadres gewijzigd hebben, maar ook m'n wachtwoord, en dat ik die via een reset password link kon wijzigen.
Maar als ik dan op de gegeven link klik dan kom ik op een reset password page uit waarop staat dat ik een zojuist toegezonden SMS verificatiecode moet invoeren om mijn wachtwoord te wijzigen, maar die SMSjes komen dus niet binnen....
En nu krijg ik dus "incorrect email or password" error als ik met m'n oude of nieuwe emailadres en m'n (oude) wachtwoord probeer in te loggen.
Zucht.
Edit: Dat was even stressen, maar uiteindelijk opgelost na nog wat heen en weer gemail en uiteindelijk via de email zo'n SMS code toegestuurd te hebben gekregen zodat ik m'n wachtwoord kon resetten.
[ Voor 6% gewijzigd door BeetjeVreemd op 08-12-2020 19:54 ]
Die heb ik nog niet maar ik ben erg fan van de standard B. Nu me crew een beetje op stoom komt gaat het erg lekkerGT-R schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:54:
M46 Patton toch onverwachts een behoorlijk fijne tank
Tijd voor een break.... dit spel slaat nergens meer op. Gewoon 7 potjes achter elkaar verloren. Start het spel volgend jaar wel weer op. Nu even aan de slag met Stadia.
Whatever.
Oh, jij speelde tegen mij vanavond? 7 potjes, 7 potjes gewonnenHarmen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:28:
Tijd voor een break.... dit spel slaat nergens meer op. Gewoon 7 potjes achter elkaar verloren. Start het spel volgend jaar wel weer op. Nu even aan de slag met Stadia.

En zo waar ook nog gewoon leuke games. Slechts een 15-1, verder redelijk dicht bij elkaar
If you can see, look. If you can look, observe
Balans is ver te zoeken, wg gaat de verkeerde kant op met al die extra's. Laat ze eens wat mooiere maps maken. Mines tier 10 is vaak een campfest.

Whatever.
Pff, das even spannend. Ik denk niet dat ik heel koel zou blijven in zon situatie.BeetjeVreemd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:34:
[...]
Maar als ik dan op de gegeven link klik dan kom ik op een reset password page uit waarop staat dat ik een zojuist toegezonden SMS verificatiecode moet invoeren om mijn wachtwoord te wijzigen, maar die SMSjes komen dus niet binnen....
En nu krijg ik dus "incorrect email or password" error als ik met m'n oude of nieuwe emailadres en m'n (oude) wachtwoord probeer in te loggen.
Zucht.
Edit: Dat was even stressen, maar uiteindelijk opgelost na nog wat heen en weer gemail en uiteindelijk via de email zo'n SMS code toegestuurd te hebben gekregen zodat ik m'n wachtwoord kon resetten.
Blij dat alles weer werkt!
Aangezien ik wel wat gold kon gebruiken (voornamelijk de volgende improved battlepass aanschaffen) heb ik maar wat loot-boxes gekocht
In 25 lootboxes zat ongeveer het volgende:
- Bourrasque (blij mee, heb nog geen t8 premium tank en deze lijkt me wel tof)
- T78 en M22 locust (tier VI en tier 2 premium, denk niet dat ik hier wat mee ga doen..)
- 3D styles voor de JPZ E100, T110E4, WZ-getal-iets
- 6250 gold
- ca. 1.000.000 credits
- 21 dagen premium account
- shitload aan kerstversiering, atmosphere zit meteen op lvl VIII met alle rewards die daarbij horen
Als je de boxes benaderd als het aanschaffen van gold waarbij alles wat je extra krijgt leuk is meegenomen zijn ze best aardig
- T78 en M22 locust (tier VI en tier 2 premium, denk niet dat ik hier wat mee ga doen..)
- 6250 gold
- ca. 1.000.000 credits
- shitload aan kerstversiering, atmosphere zit meteen op lvl VIII met alle rewards die daarbij horen
Als je de boxes benaderd als het aanschaffen van gold waarbij alles wat je extra krijgt leuk is meegenomen zijn ze best aardig
Mines is een kwestie van gooien met de dobbelsteen... wie als eerste de ballen heeft om bovenop die heuvel in het midden te komen, heeft eigenlijk de match al gewonnen..... totaal unbalanced map.Harmen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:04:
Balans is ver te zoeken, wg gaat de verkeerde kant op met al die extra's. Laat ze eens wat mooiere maps maken. Mines tier 10 is vaak een campfest.
Signature van nature
Die T78 zie ik toch heel goede resultaten mee gehaald worden. Lijkt me best een aardig tankje.Cheezus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:11:
Aangezien ik wel wat gold kon gebruiken (voornamelijk de volgende improved battlepass aanschaffen) heb ik maar wat loot-boxes gekocht![]()
- 6250 gold
- ca. 1.000.000 credits
Wat ben je nu kwijt geweest aan de 25 boxes?
Signature van nature
Ik koop ook geen los goud meer (Xbox), alleen boxes. Tot nu toe leveren ze altijd meer op (combinatie van premium, tanks en goud / zilver) dan los goud aanschaffen. Zeker als je een dubbele tank (die je al hebt) in een box vindt, dan gaat het erg hard.Cheezus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:11:
Aangezien ik wel wat gold kon gebruiken (voornamelijk de volgende improved battlepass aanschaffen) heb ik maar wat loot-boxes gekocht![]()
- 6250 gold
- ca. 1.000.000 credits

Zeker als je ze vanuit Brazilië aanschaft.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
dit snap ik niet..janvanduschoten schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:17:
[...]
Zeker als je ze vanuit Brazilië aanschaft.
ik ook niet. Het is toch gekoppeld aan de server waar je inlogt?
Dat is maar beter ook
"Beautiful Clean Coal"
Gewoon de volle mep (€40)Sircuri schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:12:
[...]
Mines is een kwestie van gooien met de dobbelsteen... wie als eerste de ballen heeft om bovenop die heuvel in het midden te komen, heeft eigenlijk de match al gewonnen..... totaal unbalanced map.
Kan voor zover ik weet alleen op de Xbox, niet de PC versie.haborym schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:22:
[...]
ik ook niet. Het is toch gekoppeld aan de server waar je inlogt?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Je kan ze altijd verkopen, heb je er 2 garageslots bij ;-)Cheezus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:11:
Hm... Nu met alle extra bonussen toch maar eens gaan kijken naar wat nieuwe lijnen om te grinden. Momenteel heb ik in de garage:
- amx 13 105
- Batchat 25t
- AMX 50b
- Foch b
- Obj 277
- IS-7
- Obj 430u
- FV4005 stage II
Ben ooit gestopt bijvoorbeeld bij de t32 in de amerikaanse heavy lijn, omdat de m103 etc het toen echt niet waard waren, maar volgensmij zijn die wel wat verbeterd. Verder heb ik een aantal tier 9's nog in de garage zoals de ebr 90 en m53/m55 en ben ik bij de udes 03.
Zal waarschijnlijk wel gebruik gaan maken van freexp en blueprints om bijvoorbeeld bij de tier 6 ofzo te beginnen met het grinden.
- amx 13 105
- Batchat 25t
- AMX 50b
- Foch b
- Obj 277
- IS-7
- Obj 430u
- FV4005 stage II
Ben ooit gestopt bijvoorbeeld bij de t32 in de amerikaanse heavy lijn, omdat de m103 etc het toen echt niet waard waren, maar volgensmij zijn die wel wat verbeterd. Verder heb ik een aantal tier 9's nog in de garage zoals de ebr 90 en m53/m55 en ben ik bij de udes 03.
Zal waarschijnlijk wel gebruik gaan maken van freexp en blueprints om bijvoorbeeld bij de tier 6 ofzo te beginnen met het grinden.
Tja, heb nu al 24 slots leeg in mijn garage..... heb geen credits om al die slots gevuld te houden.Rens1967 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:32:
[...]
Je kan ze altijd verkopen, heb je er 2 garageslots bij ;-)
Signature van nature
Toen ik die reply kreeg met dat ook m'n wachtwoord veranderd was en ik vervolgens zag dat voor nieuw wachtwoord aanmaken ik weer zo'n SMS code nodig had (wat dus niet kan) schoten de stresslevels wel enigszins omhoog iddBrndV schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:24:
[...]
Pff, das even spannend. Ik denk niet dat ik heel koel zou blijven in zon situatie.![]()
Blij dat alles weer werkt!
Later bedacht ik me dat ik nog wel toegang had door gelinkte accounts zoals Facebook en Google als login te gebruiken.
Daarmee kon ik toen in m'n account komen, waarna ik eenmaal binnen het nieuwe emailadres kon bevestigen.
En uiteindelijk was zoals gezegd het nieuwe wachtwoord aanmaken opgelost doordat ze me via email een bevestigingscode hebben gestuurd.
Moet zeggen dat ik positief verrast was door hoe het één en ander is afgehandeld.
Binnen 24 uur had ik een reply op m'n eerste support ticket.
En toen het mis ging met het daadwerkelijk wijzigen van het emailadres en het nieuwe wachtwoord aanmaken is er via zo'n support ticket binnen iets van een half uur meerdere keren heen en weer gemaild qua vraag/antwoord/oplossing en was het snel opgelost en ben heel netjes te woord gestaan incl. excuses voor de veroorzaakte stress etc.
Gelukkig zijn de lootboxes volgend jaar ook hier verboden, 99% zeker. Dus heb me uitgeleefd nu en 180e armer. Alle tanks + 3d skins binnen, iets van 65K gold en 602 premium dagen over zie ik pff. Miljoen keer de zelfde tanks gehad waardoor het steeds goud werd pff.
Dan heb je het er alleen aan premium al bijna uit. Geen gekke deal dan.Vedrano schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:24:
Gelukkig zijn de lootboxes volgend jaar ook hier verboden, 99% zeker. Dus heb me uitgeleefd nu en 180e armer. Alle tanks + 3d skins binnen, iets van 65K gold en 602 premium dagen over zie ik pff. Miljoen keer de zelfde tanks gehad waardoor het steeds goud werd pff.
must resist
Haha €180
Ik vond €40 al aan de hoge kant voor wat ingame items (daar koop ik normaal een hele game voor).
Ik vond €40 al aan de hoge kant voor wat ingame items (daar koop ik normaal een hele game voor).
De lootboxes zijn eigenlijk het enige dat je geld waard is. Zou nooit losse premium dagen ofzo kopen.douwe.nl schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:43:
[...]
Dan heb je het er alleen aan premium al bijna uit. Geen gekke deal dan.must resist
Al ik nog iets (buiten de feestmomenten) koop dan is dat meestal:"the cherry on top".
Gold: 6,000;
Bonus Gold: 1,000;
Premium: 30 days.
Gold: 6,000;
Bonus Gold: 1,000;
Premium: 30 days.
[ Voor 10% gewijzigd door XGmode op 09-12-2020 20:27 ]
Ok, i failed.
75 boxen gekocht. 60ish prem. 22500 gold, bisonte, m4/ locust/ t76/ 5 mil credits.
Prima loot denk, wel jammer dat er geen borraque in zat
75 boxen gekocht. 60ish prem. 22500 gold, bisonte, m4/ locust/ t76/ 5 mil credits.
Prima loot denk, wel jammer dat er geen borraque in zat
25 boxen gekocht, heb de GSOR gekregen..nice!
Atmosphere level naar 10 gebracht, dus meteen een mooie crew ervoor ingesteld.
Atmosphere level naar 10 gebracht, dus meteen een mooie crew ervoor ingesteld.
Hier 25 new year boxes..
- Pz Sfl IC (2x)
- M22 Locust (3x)
- M4A1 (2x)
- T78
- Black Prince
- Bisonte 45
En 13,5k gold (incl de dubbele tanks) en 10 dagen premium.
- Pz Sfl IC (2x)
- M22 Locust (3x)
- M4A1 (2x)
- T78
- Black Prince
- Bisonte 45
En 13,5k gold (incl de dubbele tanks) en 10 dagen premium.
Na weer een jaar break wederom met de kerstactie opnieuw de game geïnstalleerd
. Gelijk 25 boxen gekocht en alleen maar tier 4 premium tanks
. Toen toch maar een paar potjes gespeeld en nu weet ik weer waarom dit spel soms zo frustrerend is.
Game 1: Ammorack opgeblazen na één hit
Game 2: Brand en geen fire extuingisher. Afgefikt tot 0hp
Game 3: Brand en geen fire extuingisher. Afgefikt tot 0hp
Really Wargaming. Mij een beetje straffen voor de maanden/jaren lange pauzes tussendoor of niet

Really Wargaming. Mij een beetje straffen voor de maanden/jaren lange pauzes tussendoor of niet
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
RNG giveth, RNG taketh.wontcachme schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:34:
Na weer een jaar break wederom met de kerstactie opnieuw de game geïnstalleerd. Gelijk 25 boxen gekocht en alleen maar tier 4 premium tanks
. Toen toch maar een paar potjes gespeeld en nu weet ik weer waarom dit spel soms zo frustrerend is.
Really Wargaming. Mij een beetje straffen voor de maanden/jaren lange pauzes tussendoor of niet![]()
Fire Ext is je eigen risico

Maar waarom neem je dan ook geen fire extuingisher mee?wontcachme schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:34:
Na weer een jaar break wederom met de kerstactie opnieuw de game geïnstalleerd. Gelijk 25 boxen gekocht en alleen maar tier 4 premium tanks
Really Wargaming. Mij een beetje straffen voor de maanden/jaren lange pauzes tussendoor of niet![]()
No risk no funSurfBoy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:35:
[...]
Maar waarom neem je dan ook geen fire extuingisher mee?
Was op de SU-130PM. Dus als die in de fik vliegt was de dmg van de schot vaak toch zo groot dat ik maar beter af kan fikkenSurfBoy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:35:
[...]
Maar waarom neem je dan ook geen fire extuingisher mee?
En ik moet toch ergens die rantsoenen laten voor de luie crew
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
true trueEn ik moet toch ergens die rantsoenen laten voor de luie crew
For mother russiaaahHH
Ach, verkoop die dingen eigenlijk altijd. Speel op bijna geen enkele tank met food. Behalve op de batchat 25t. Is toch mooi meegenomen qua geld. Soms krijg je tijdens missies die dingen echt veel. Heb je zo weer snel een miljoen extra door die dingen te verkopen.wontcachme schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:42:
[...]
[...]
Was op de SU-130PM. Dus als die in de fik vliegt was de dmg van de schot vaak toch zo groot dat ik maar beter af kan fikken.
En ik moet toch ergens die rantsoenen laten voor de luie crew
Ik zit even met een vraagje over die kerstversieringen: als je shards wilt verzamelen kan je ze stuk maken. In het overzicht wat wordt aangegeven, zitten daar ook de versieringen die je nu in gebruik hebt voor je atmosphere?
Of kan je alle decorations inderdaad kapotmaken met behoud van je atmosphere? Is helemaal niet duidelijk en ik kom er ook niet achter.
Of kan je alle decorations inderdaad kapotmaken met behoud van je atmosphere? Is helemaal niet duidelijk en ik kom er ook niet achter.
Ik heb op zich wel met enige regelmatig dat er iets niet goed lijkt te gaan met de verbinding/server.
Dan kan ik de tank even niet besturen en/of slaat de koepel v/d tank op tilt.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Ik heb met andere spellen nooit dit soort dingen.
versieringen die je gebruikt worden niet meegenomen als shards.superduper schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:08:
Ik zit even met een vraagje over die kerstversieringen: als je shards wilt verzamelen kan je ze stuk maken. In het overzicht wat wordt aangegeven, zitten daar ook de versieringen die je nu in gebruik hebt voor je atmosphere?
kleine tip! op het einde van het event alle versieringen eraf halen en shards van maken, om de laatste versieringen te verzamelen voor de kerst skins
Heb ik ook last van. Wargaming heeft wel vaker problemen met de servers. Maar vaak wanneer ik het heb zie ik mensen in de chat ook typen dat ze last hebben van lag. Dus zal dan wel een server side probleem zijn.BeetjeVreemd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:16:
Ik heb op zich wel met enige regelmatig dat er iets niet goed lijkt te gaan met de verbinding/server.
Droppen alle boxen hetzelfde behalve dus die paar custom items?
? je vraag is mij niet echt duidelijkDenniz0229 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:07:
Droppen alle boxen hetzelfde behalve dus die paar custom items?
of de premium tanks en 3d skins die je kan krijgen in elke lootbox hetzelfde zijn, of dat het verschilt per type lootbox, omdat er 4 soorten zijn.crusader1983 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:57:
[...]
? je vraag is mij niet echt duidelijk
maar inmiddels ben ik er achter dat de premiums en 3d skins in elke smaak ''kunnen'' zitten.
Ik heb met van die drops 3 small boxes en 1 garage slot gekregen voor WoT streams kijken op Twitch , toch geinig👍🏻😊
De kleur van de box maakt eigenlijk niks uit. Is waarschijnlijk met een marketing reden gedaan.Denniz0229 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:10:
[...]
of de premium tanks en 3d skins die je kan krijgen in elke lootbox hetzelfde zijn, of dat het verschilt per type lootbox, omdat er 4 soorten zijn.
maar inmiddels ben ik er achter dat de premiums en 3d skins in elke smaak ''kunnen'' zitten.
de 4 typen large boxen kun je kiezen zodat je grotere kans maakt dat setje compleet te maken.
voorbeeld:
ik heb voor de 'magic' boxen gekozen, zodat ik alle icoontjes van magic verzamel.
Als ik alle 'magic' items verzameld heb, ontvang je de christmas 2020 'magic' skin.
En die skin heeft mijn voorkeur bij dit evenement.
voorbeeld:
ik heb voor de 'magic' boxen gekozen, zodat ik alle icoontjes van magic verzamel.
Als ik alle 'magic' items verzameld heb, ontvang je de christmas 2020 'magic' skin.
Oh echt? Is me nooit opgevallen haha. Heb de bovenste gekozen, dus zal nu wel allemaal nieuwjaars dingen in m'n boom hebben hangen.crusader1983 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:17:
de 4 typen large boxen kun je kiezen zodat je grotere kans maakt dat setje compleet te maken.
voorbeeld:
Met die kerstboom is er ook weer een heel blik aan spelers opengetrokken die verder kennelijk nooit spelen ofzo. Dramatische potjes. 5 van 18 gewonnen gisteravond. Iedereen blijft plakken op de 0-line. Zelfs heavies durven niet meer naar voren. Rol als light/spotter is daarmee volkomen nutteloos geworden. 6 a 7 tanks spotten en 0 assistant damage.... hoe is het mogelijk. Het hele nut van die atmosfeer 10 boom is dan ook verdwenen... want krijg gewoon niets voor al die battles.
Signature van nature
Heel herkenbaar..... zojuist 5 x top tier 8 heavy tanks op Malinovka die op K1 punt (noord, linksonder) gingen staan campen de gehele ronde terwijl we 1 heavy tank hadden die hill moest verdedigen 1 vs 6, succesSircuri schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:27:
Met die kerstboom is er ook weer een heel blik aan spelers opengetrokken die verder kennelijk nooit spelen ofzo. Dramatische potjes. 5 van 18 gewonnen gisteravond. Iedereen blijft plakken op de 0-line. Zelfs heavies durven niet meer naar voren. Rol als light/spotter is daarmee volkomen nutteloos geworden. 6 a 7 tanks spotten en 0 assistant damage.... hoe is het mogelijk. Het hele nut van die atmosfeer 10 boom is dan ook verdwenen... want krijg gewoon niets voor al die battles.

Check je dan even de stats en zie je dat die tier 8 piepersnijders allemaal maar tussen de 500-800 games hebben gespeeld met een 2000 personal rating. Door al die boosters, free credits en blueprints kunnen ze veel te makkelijk die tier unlocken en tanks kopen. Zelf op tier 9 zie ik ze met 1000-1500 games en drama rating rondrijden als een kip zonder kop.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Standaard elk jaar zoSircuri schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:27:
Ik had gisteren nog een persoon die na de battle op prokhorovka in mijn chat kwamen ragen. Meneer dacht dat ik in mijn amx 13 105 maar even de 1 - 2 lijn moest gaan spotten. Er zaten 2 andere EBR 105's in ons team die al vrij snel low HP waren en de enemy had 2 EBR 105's en een t100lt die allemaal wel wisten wat ze deden. Ik ga dus nooit pushen tegen 3 enemy lights.... Lijkt me opzich wel logisch. Uiteindelijk stond ik bovenaan met 4.5k damage en 3k spotting, maar schijnbaar deed ik mijn werk niet.Breezers schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:16:
[...]
Heel herkenbaar..... zojuist 5 x top tier 8 heavy tanks op Malinovka die op K1 punt (noord, linksonder) gingen staan campen de gehele ronde terwijl we 1 heavy tank hadden die hill moest verdedigen 1 vs 6, succes![]()
Check je dan even de stats en zie je dat die tier 8 piepersnijders allemaal maar tussen de 500-800 games hebben gespeeld met een 2000 personal rating. Door al die boosters, free credits en blueprints kunnen ze veel te makkelijk die tier unlocken en tanks kopen. Zelf op tier 9 zie ik ze met 1000-1500 games en drama rating rondrijden als een kip zonder kop.
Oja, de persoon daarna opgezocht. Meneer had iets van 18k battles en een personal rating van 1500 (!!!!!!!!!!)
Ah ja... EBR's. Die hebben maar 2 mogelijke opties. Of ze leven 10 seconden of halen het einde van de battle. Maar zelden dat je iets hebt aan die spelers. Ze zijn te snel, dus spotten al dingen nog voordat je uberhaupt in schietbereik bent of dat je Arty nog lang niet geladen is.... doelloos type tank.
Signature van nature
EBR zijn geen toevoeging voor het spel geweest.
Hebben de light tanks compleet overbodig gemaakt, wat ik erg jammer vind.
Ze vergeten ook dat ze de view-range hebben van een blik tomaten, maar gaan vervolgens wel ergens in het midden van de map in een bosje zitten wachten en spotten dus niks. Die EBR mag weer uit het spel als het aan mij zou liggen.
Signature van nature
Soms kom je weleens van die 3 mans platoons met EBR 105's tegen. Nou, dan geef ik het potje eigenlijk al gelijk op. Dan ga ik niet eens meer proberen. Maar zelf ben ik net zo erg tbh.
Heb nu zelf de tier 8 premium en de ebr 90. Eerste potje in de ebr 90 was al gelijk de ace. Met de tier 8 premium heb ik toch wat meer moeite om de ace te halen. Meerdere keren al 4k+ damage gedaan en ook genoeg spotting, maar komt er nog steeds niet van.
Heb nu zelf de tier 8 premium en de ebr 90. Eerste potje in de ebr 90 was al gelijk de ace. Met de tier 8 premium heb ik toch wat meer moeite om de ace te halen. Meerdere keren al 4k+ damage gedaan en ook genoeg spotting, maar komt er nog steeds niet van.
Sircuri schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:48:
Ah ja... EBR's. Die hebben maar 2 mogelijke opties. Of ze leven 10 seconden of halen het einde van de battle. Maar zelden dat je iets hebt aan die spelers. Ze zijn te snel, dus spotten al dingen nog voordat je uberhaupt in schietbereik bent of dat je Arty nog lang niet geladen is.... doelloos type tank.
Wait wut, die EBR's zijn de meest OP dingen die er rond rijden. Wees vooral blij dat jij kennelijk alleen maar EBR's tegenkomt die het spel niet begrijpen. Tegen een goede speler met een degelijke crew in een EBR is bijna niet te spelen. De hele light tank gameplay is behoorlijk verkloot door met name de t8 premium en de t10.Sircuri schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:56:
Ze vergeten ook dat ze de view-range hebben van een blik tomaten, maar gaan vervolgens wel ergens in het midden van de map in een bosje zitten wachten en spotten dus niks.
Helemaal eens. Nadat ik lt15 voor de obj260 haalde (op Ruinberg uiteraardDie EBR mag weer uit het spel als het aan mij zou liggen.
If you can see, look. If you can look, observe
Begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn ook hele goede spelers. Die kunnen er voor zorgen dat ze een heel team van heavies volledig gijzelen door steeds heel veel te spotten. Dus ja, die spelers zijn er ook en in hun handen zijn die tanks inderdaad zwaar OP.Roozzz schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:12:
[...]
[...]
Wait wut, die EBR's zijn de meest OP dingen die er rond rijden. Wees vooral blij dat jij kennelijk alleen maar EBR's tegenkomt die het spel niet begrijpen. Tegen een goede speler met een degelijke crew in een EBR is bijna niet te spelen. De hele light tank gameplay is behoorlijk verkloot door met name de t8 premium en de t10.
Signature van nature
Ik irriteer me ook kapot aan die EBR dingen. Gelukkig kunnen ze niet goed tegen heat rounds van de skorpion hoewel ik laatst 2 keer de zelfde EBR een heat met z'n wielen zag absorberen
De Bisonte lijkt me een leuke, mijn eerste auto(re)loader. Crew er in die met boeken de eerste 2 skills hebben en equipment er op.
Weet iemand of er nog een commander van The Boys komt? Meer omdat ik ze handig vind om te hebben

De Bisonte lijkt me een leuke, mijn eerste auto(re)loader. Crew er in die met boeken de eerste 2 skills hebben en equipment er op.
Weet iemand of er nog een commander van The Boys komt? Meer omdat ik ze handig vind om te hebben
HEAT rounds? ze hebben banden die absorberen alles.douwe.nl schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:46:
Ik irriteer me ook kapot aan die EBR dingen. Gelukkig kunnen ze niet goed tegen heat rounds van de skorpion hoewel ik laatst 2 keer de zelfde EBR een heat met z'n wielen zag absorberen![]()
gisteren meerdere HE/ AP rounds alles in geschoten, ding reed gewoon door met 2 kapotte banden en geen of bijna geen schade erbij.
zal kijken of ik de replay kan uploaden.
heat/ prem, hoe ze heten. idioot is het iig wel.crusader1983 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:52:
[...]
HEAT rounds? ze hebben banden die absorberen alles.
gisteren meerdere HE/ AP rounds alles in geschoten, ding reed gewoon door met 2 kapotte banden en geen of bijna geen schade erbij.
zal kijken of ik de replay kan uploaden.
zie linkdouwe.nl schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:00:
[...]
heat/ prem, hoe ze heten. idioot is het iig wel.
http://wotreplays.eu/site/5659203#redshire-crusader007-t_55a
ik raak de EBR een paar keer volop. zonder schade.
1e schot is zelfs raak maar door de server niet herkend (ghost shell).
zelfs met HE 1 in de achterkant raken van EBR wat makkelijk zou moeten pennen, doet niet zoveel schade als een AP round.
EBR = OP mag er eerder uit dan arty.
zal m thuis bekijken.crusader1983 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:07:
[...]
zie link
http://wotreplays.eu/site/5659203#redshire-crusader007-t_55a
ik raak de EBR een paar keer volop. zonder schade.
1e schot is zelfs raak maar door de server niet herkend (ghost shell).
zelfs met HE 1 in de achterkant raken van EBR wat makkelijk zou moeten pennen, doet niet zoveel schade als een AP round.
EBR = OP mag er eerder uit dan arty.
Arty vind ik niet perse OP, niet vaak "last" van en soms wel leuke games door.
pcies mijn punt.zal m thuis bekijken.
Arty vind ik niet perse OP, niet vaak "last" van en soms wel leuke games door.
EBR verpesten games, niet Arty.
Daar ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens, en ik heb de premium EBR / Lynx en tier 10 EBR in mijn garage.crusader1983 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:51:
Ik speel nog dagelijks met mijn ELC, T92, LT 432 en tier 10 AMX 13 105.
Die hebben stuk voor stuk een betere viewrange en camo, bovendien is de speelstijl relaxter en het voertuig beter te besturen dan de LTs op wielen. Vaak als ik een EBR in het team van de tegenstander zie en ik speel met een gewone LT dan doe ik eerst rustig aan, probeer het te spotten voor mijn team, nadat het kapot is of weggereden neem ik actie. Dat werkt tot nu toe prima.
Ps: het is voor trage heavies en TDs wel waardeloos geworden, die zijn snel het bokje wanneer ze gespot worden en er zijn arties in het spel aanwezig. Dat al meerdere keren meegemaakt in bijv. een Type5 heavy op een open kaart..pfffff. Je kunt niet op tijd dekking zoeken.
[ Voor 15% gewijzigd door XGmode op 11-12-2020 15:06 ]
Dat niet alleen, maar je kan als normale tank (TD, HT, of Arty) niks doen tegen een EBR die om je heen cirkelt. Je bent altijd de klos.XGmode schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:58:
[...]
Daar ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens, en ik heb de premium EBR / Lynx en tier 10 EBR in mijn garage.
Ik speel nog dagelijks met mijn ELC, T92, LT 432 en tier 10 AMX 13 105.
Die hebben stuk voor stuk een betere viewrange en camo, bovendien is de speelstijl relaxter en het voertuig beter te besturen dan de LTs op wielen. Vaak als ik een EBR in het team van de tegenstander zie en ik speel met een gewone LT dan doe ik eerst rustig aan, probeer het te spotten voor mijn team, nadat het kapot is of weggereden neem ik actie. Dat werkt tot nu toe prima.
Ps: het is voor trage heavies en TDs wel waardeloos geworden, die zijn snel het bokje wanneer ze gespot worden en er zijn arties in het spel aanwezig. Dat al meerdere keren meegemaakt in bijv. een Type5 heavy op een open kaart..pfffff. Je kunt niet op tijd dekking zoeken.
Signature van nature
EBR outclassed elke LT. Ook in advances gaat van alle LT alleen de EBR mee. De snelheid van die tank is het probleem.
Ik heb het spel na deze maand al weer een half jaar niet meer aangeraakt

Misschien leuk om te delen voor spelers die nog vrij nieuw zijn (de ervaren spelers gebruiken het wss al lang).
Tips over leuke map posities lees ik hier namelijk eigenlijk niet.
Vind dit bijv. een mooie plek om te staan als LT / Med en heavy, mits ze je niet vanaf mid kunnen raken, zie replay.
Vind dit bijv. een mooie plek om te staan als LT / Med en heavy, mits ze je niet vanaf mid kunnen raken, zie replay.
[ Voor 14% gewijzigd door XGmode op 12-12-2020 17:06 . Reden: Link toegevoegd in nieuwe post ]
Leuk, maar ik ga niet zo maar een ZIP bestand downloaden van een onbekende locatie. Upload hem maar naar WoT replay ofzo, dan kunnen de mensen hem daar kijken.XGmode schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:04:
Misschien leuk om te delen voor spelers die nog vrij nieuw zijn (de ervaren spelers gebruiken het wss al lang).
caucasus
Signature van nature
Link: http://wotreplays.eu/site...388dace3924453fdad83aaf0d
[ Voor 134% gewijzigd door XGmode op 12-12-2020 17:06 . Reden: Bestand geupload naar WOT replay ]
De bisonte is een potent apparaat lijkt me, vanmorgen 2 potjes gedaan en vond m voor een heavy best wendbaar/ vlot. Hull down absobeerde hij alles prima en doet lekkere dmg.
Haha oké dit is ook weer RNG ten top. Had eerder al een paar (4) keer voor 5,99 de 3 lootboxes gekocht, gewoon voor de leuk om te kijken of er wat grappigs in zat. Op zich wel leuke rewards, paar dagen premium, en de T78 en M4A1 FL10 Tier VI tanks. Best "aardig" dus voor gokboxen.
Vandaag toch maar een keertje de 11x boxes gewaagd, en guess what:
Pull 1: Maus "Landkreuzer" 3D style; blij mee!
Pull 2: BISONTE C45!!
Pull 3: Conqueror GC "Little Bart" 3D style
Pull 4 t/m 11: Random stuff
RNG ten top dus, maar uiteindelijk heel blij met de Bisonte en de Maus skin
en gelijk de Holiday Ops Crew naar de Bisonte getraind, mooie start met BIA + 1 skill
RNG ten top dus, maar uiteindelijk heel blij met de Bisonte en de Maus skin
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hier wat voorlopige info over crew 2.0
Zitten een aantal dingen in die mij bevallen;
- alleen een comander
- je kan tot 3 tanks trainen op 1 commander zonder penalty
- alleen een comander
Dan vraag ik me af waarom je nu dan die 4 dames krijgthaborym schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:15:
Hier wat voorlopige info over crew 2.0
- alleen een comander
Zijn voorlopig nog allemaal ideeën. Zelfde met de HE en SPG rework. Dat moet eerst nog allemaal getest worden en wanneer het zoals de vorige test gaat met de SPG rework, dan komt er nog steeds geen update. Toen was iedereen eigenlijk negatief over de aanpassingen, omdat iedereen dezelfde ammo bleef schieten en niet de nieuwe soort.douwe.nl schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:14:
[...]
Dan vraag ik me af waarom je nu dan die 4 dames krijgt
Dat zouden dan mentors kunnen worden. Alles is nog open qua invulling maar dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk.douwe.nl schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:14:
[...]
Dan vraag ik me af waarom je nu dan die 4 dames krijgt
ok ok, ik heb geen idee hoor
waarom is dat duidelijk dan?
Ik vermoed dat jij ook heel veel crews hebt met misschien 1 skill. Zou beter zijn als je die vaker kon inzetten. Als voorbeeld; de duitse TD lijn. Na de borsag komt er ineens 2 extra crewmembers bij die weer op 80 of 100% moeten beginnen terwijl die crew al bia heeft.douwe.nl schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:02:
ok ok, ik heb geen idee hoorwaarom is dat duidelijk dan?
Daarnaast heb je geen crew meer voor de vorige tanks omdat ze dat ineens vergeten zijn na een training voor je andere tank. Je hebt dus tanks zonder crew in je garage staan.
Ja op die manier, fair point. Logisch om een crew in zelfde type voertuigen te kunnen gebruiken.haborym schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:16:
[...]
Ik vermoed dat jij ook heel veel crews hebt met misschien 1 skill. Zou beter zijn als je die vaker kon inzetten. Als voorbeeld; de duitse TD lijn. Na de borsag komt er ineens 2 extra crewmembers bij die weer op 80 of 100% moeten beginnen terwijl die crew al bia heeft.
Daarnaast heb je geen crew meer voor de vorige tanks omdat ze dat ineens vergeten zijn na een training voor je andere tank. Je hebt dus tanks zonder crew in je garage staan.
Ik heb idd zat crews met 1 of max 2 skills
Het is niet veel, maar mochten mensen geïnteresseerd zijn... Bonus code voor 2 kleine lootboxes:
EUEEOY20
EUEEOY20
Koolaert schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:55:
Het is niet veel, maar mochten mensen geïnteresseerd zijn... Bonus code voor 2 kleine lootboxes:
EUEEOY20

Thanks!
"jealous alert"
Kleine duiding gezien ik Belg ben en sinds 2018 lootboxes verboden is heb ik via (big shoutout) caveman destijds met zijn hulp een "Account in Nederland" kunnen aanmaken en zo kan ik via gift deze naar mijn main account sturen.
Zoals velen weten is value for money tijdens de kerstspecial het beste in het gehele jaar.
Heb mij dus een pakketje van 99.95 aangekocht en daarin zat :
29600 gold
69 (toevallig) dagen premium account
T78
ISU152K
Pz T15
Bisconte C45
BC Bouresque
M22 Locust
Nog prettige feestdagen aan iedereen
Kleine duiding gezien ik Belg ben en sinds 2018 lootboxes verboden is heb ik via (big shoutout) caveman destijds met zijn hulp een "Account in Nederland" kunnen aanmaken en zo kan ik via gift deze naar mijn main account sturen.
Zoals velen weten is value for money tijdens de kerstspecial het beste in het gehele jaar.
29600 gold
T78
ISU152K
Pz T15
Bisconte C45
BC Bouresque
M22 Locust
Nog prettige feestdagen aan iedereen

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Heb je het toch beter als mij gedaan haha. Ik had 25.5k gold, 80 premium dagen en de bisonte. Voor de rest wel al die lower tier tanks, maar daar doe ik toch niks mee.nvidia666 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 00:45:
"jealous alert"
29600 gold
T78
ISU152K
Pz T15
Bisconte C45
BC Bouresque
M22 Locust
Nog prettige feestdagen aan iedereen![]()
![]()
Het kan nog gekker! Vandaag zag ik dat de 50TP Proto op de advent kalender stond. Omdat ik, mede vanwege de vorige lootboxes, nog zo'n 7k gold had staan dacht ik: Laat ik nog 1 keer 11 lootboxes kopen zodat ik hopelijk aan de 9.900 gold kom om de 50TP te kunnen halen, als Poolse crew trainer (on the way to the 60TP). Wat schertst mijn verbazing:p0st schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:26:
Haha oké dit is ook weer RNG ten top. Had eerder al een paar (4) keer voor 5,99 de 3 lootboxes gekocht, gewoon voor de leuk om te kijken of er wat grappigs in zat. Op zich wel leuke rewards, paar dagen premium, en de T78 en M4A1 FL10 Tier VI tanks. Best "aardig" dus voor gokboxen.
RNG ten top dus, maar uiteindelijk heel blij met de Bisonte en de Maus skinen gelijk de Holiday Ops Crew naar de Bisonte getraind, mooie start met BIA + 1 skill
Pull 1: BC Bourrasque
De rest was uiteraard gewoon random stuff, zoals verwacht, maar wel weer typisch dat de eerste pull dan "die andere Tier VIII premium" is die dit jaar in de kalender zit
oei die 50tp proto is wel een interessante zeg... vanavond eens naar kijken
Had vandaag ook wat boxes gekocht en er zat een ISU-152K in. Klopt het dat er geen Crew mee komt?
zou goed kunnen.haborym schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:10:
Had vandaag ook wat boxes gekocht en er zat een ISU-152K in. Klopt het dat er geen Crew mee komt?
is wel een goede money maker die 152k echter qua gameplay saai
wel leuke boomstick
Ik peekte er één omdat ik dacht dat die 440Alpha hadcrusader1983 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:37:
[...]
zou goed kunnen.
is wel een goede money maker die 152k echter qua gameplay saai
wel leuke boomstick

DOnt play with a BL-10 pointing @ youIk peekte er één omdat ik dacht dat die 440Alpha had![]()
[ Voor 3% gewijzigd door crusader1983 op 15-12-2020 12:53 ]
South spawn Glacier met een E100.XGmode schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:58:
[...]
Godfather Bodybuilding topic reeks