[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Cheezus schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:56:
De Amerikaanse arty werkt prima, veel splash/stun wat voornamelijk je doel is bij de missies. De M44 is erg sterk en moet je met gemak de T28 missies mee kunnen halen, dan heb je een paar mindere om vervolgens bij de M33/M55 uit te komen, dat is ongeveer de beste arty in de game.
het viel me idd op dat er veel stun missies zijn. ik ga naar de US lijn kijken (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik heb zelf nu de Pather E100. Dat is ook mijn enige tier 10 arty. Ben ook bezig met de lorr 155 richting, maar het zijn langdurige trajecten. De grille is echt een goede arty hoor. Heb ik veel plezier aan gehad.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:54
Heb zelf spg 15 voor de t55 zelfs met de m44 gehaald. Gebruik zelf idd de m44 en m53/m55. Licht er maar net aan wat de bedoeling is van de missie, maar met die 2 is het behalen relatief easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Sircuri schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:07:
Ik heb zelf nu de Pather E100. Dat is ook mijn enige tier 10 arty. Ben ook bezig met de lorr 155 richting, maar het zijn langdurige trajecten. De grille is echt een goede arty hoor. Heb ik veel plezier aan gehad.
Gisteren alles vrijgespeeld, die 2e gun scheelde enorm. Met de eerste nooit een stunn gehad |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

douwe.nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:30:
[...]

Gisteren alles vrijgespeeld, die 2e gun scheelde enorm. Met de eerste nooit een stunn gehad |:(
Klopt, de optie om te stunnen is per lijn anders en ook verschillende vanaf welke tier je kan stunnen. Die franse arties stunnen pas vanaf de lorr 155.. dus dan heb je een lange weg te gaan.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 13:39
Het voordeel van franse arty is wel dat ze erg mobiel zijn.

De lefefefefefe is een fantastische arty tank :)
wel douche na spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
crusader1983 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:39:
Het voordeel van franse arty is wel dat ze erg mobiel zijn.

De lefefefefefe is een fantastische arty tank :)
wel douche na spelen :D
vanwege de shit die je over je heen krijgt? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

douwe.nl schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

vanwege de shit die je over je heen krijgt? :P
Nee, denk meer door dit :9~

Dat ding heeft een waanzinnig korte reload tijd en je raakt bijna altijd....

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Sircuri schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:31:
[...]

Nee, denk meer door dit :9~

Dat ding heeft een waanzinnig korte reload tijd en je raakt bijna altijd....
+ heat rounds
+ een viewrange van een baas op tier 5 O-)

gewoon een OP tan.. eeh SPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
aaah, helder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Exit Grille, enter M44. missie 6 nu :) 0 skill crew (goud ook nog eens op) maar toch al best leuk spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthacker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:50
Er was een tijd dat de leFH nog leuker was ;). De huidige reload is iets van 20-40% langer dan voorheen. Volgens mij is het nog steeds mijn beste stats tank :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthacker
De Duitse SPG’s zijn ook wel leuk. Mn de T7 is aardig on par met de M44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ahh ik zit echt op een dood punt, 51k battles en alles vrijgespeeld, 103 premiums, enkele reward tanks al vrijgespeeld maar meeste met geluk omdat ik gewoon zwaar ruk ben met lights. Nu gewoon doelloos crews trainen en doelloos spelen random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Vedrano schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:38:
Ahh ik zit echt op een dood punt, 51k battles en alles vrijgespeeld, 103 premiums, enkele reward tanks al vrijgespeeld maar meeste met geluk omdat ik gewoon zwaar ruk ben met lights. Nu gewoon doelloos crews trainen en doelloos spelen random
Probeer op alle tanks een 3 MoE's te behalen. Skill4ltu heeft een aantal dagen geleden eindelijk dat doel behaald. Is zeker een uitdaging, maar krijg je wel weer een doel door in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Vedrano schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:38:
gelukkig komt er een Italiaanse heavy lijn aan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:19
Had me vandaag toch een gave game. Duurde 14,5 minuten. bijna 8K assist

http://wotreplays.eu/site...vka-outofrage-elc_even_90

Hier de replay voor als je zin hebt. Ik ben geen goede speler maar hier was RNG aan mijn zijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Nice, gisteren een beetje haar liefde verhoudingen met mn Grille. Goede potjes maar ook potjes die in 3min over waren. Schoot zelfs 2x 666 damage achter elkaar. 8)7

Whatever.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
2020GOHOME
7 dagen premium en
"Home Sweet Home" style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:56
Nice, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Gisteren leek ik niks te mogen winnen zeg, wat een ellende. Ik vind de M44 wel erg leuk spelen btw. paar potjes waar de spelers ook actief bezig waren met mij als support, dan kan je een hoop.

Toppunt gisteren was wel een direct hit op een scout die vol gas door t terrein ging en net weer onzichtbaar werd. Ruim 400dmg, kill.

Crew is nu 100%, Bia op 91%. Ws niet de meest ideale volgorde maargoed. tips voor daar na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:56
Tja, skills/perks hebben maar beperkt nut bij een SPG. Ik zou zeggen snapshot voor een gunner en off-road driving voor je driver zodat je wat sneller je gun of tank kunt draaien. Verder vooral is concealment nog het meest nuttige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Cheezus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:59:
Tja, skills/perks hebben maar beperkt nut bij een SPG. Ik zou zeggen snapshot voor een gunner en off-road driving voor je driver zodat je wat sneller je gun of tank kunt draaien. Verder vooral is concealment nog het meest nuttige.
Ja idd. 6th sense is ook wel fijn denk maar 9 vd 10 keer als je gespot wordt ben je al fucked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Dit was leuk, voor missie 15, alleen een draw en daardoor niet met honours gehaald :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHf0nyU2N5ZuCW9mvV-uyMrqztk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q5UojfAoxFigQhEDTX3JjGGz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Zojuist weer 3 nieuwe tanks in de garage gezet. De ebr 90, conway en udes 03. Is alleen een klein probleem. Ik heb niet zoveel free xp dat ik op alle tanks het noodzakelijke kan upgraden. No way dat ik op die ebr en udes nog met de stock gun ga spelen. Bij de conway ben ik er nog niet helemaal uit welke kun ik wil gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Conway kan prima met de stock gun.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
idd conway stock is best

UDes daartegen stock 9 cm is bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Dan gaan we maar even free xp sparen voor de udes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:29
Vanaf de strv 103 heb je geen free Xp meer nodig.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Hoe harken jullie free xp bij elkaar, ik heb echt nog nooit genoeg gehad om een hele tank te skippen :P

Heb nu de M12, die reload is echt vreselijk zeg, ten opzichte van de M44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:26

vectormatic

Warlock of the doorlock

douwe.nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:20:
Hoe harken jullie free xp bij elkaar, ik heb echt nog nooit genoeg gehad om een hele tank te skippen :P

De dagelijkse missies bevatten wel eens free XP rewards, en dan maar gewoon sparen denk ik?

Nu heb ik ook nog nooit een hele tank compleet geskipped, maar ik gebruik mn free XP ook altijd wel om modules te researchen.

Ik ben nu zelf weer eens met de T34-85 aan de gang, maar dat is toch best frustrerend, met de stock motor ben je langzaam, en je hebt al je equipment slots nodig om te zorgen dat je niet continu gesniped wordt zonder dat je iemand ziet, en in hogere tier matches is de 1e 85mm ook niet bijster overtuigend. Nu dus op mn tenen lopen en proberen een goede 33K aan xp te sparen om de laatste motor en D5T gun vrij te spelen...

Dan is het ineens best verleidelijk om even wat gold te kopen en alle overtollige XP van mn andere tankjes te converten, scheelt me ~100 potjes grinden

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy

Ik skip bijna nooit een hele tank, behalve de lower tiers, omdat ik daar gewoon geen behoefte aan heb. Ik gebruik sowieso de free xp boosters. Ik heb volgensmij uit mijn hoofd nog iets van 50x 1 uur 300% free xp en iets van 25x 2 uur 300% free xp. Inclusief premium krijg je per battle iets van 400 free xp. Ik speel dan vaak in mijn premiums om in diezelfde tijd ook lekker wat credits te farmen. Voor de rest kan je ook voor het skippen van een grind je blueprints gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
die boosters heb ik nu ook ontdekt ja, een kleine 100 stuks 1 uur 300% helpt idd wel. ik verlies geen free xp aan accelerate crew training toch? misschien t weekend even met de skorpion en ravioli grinden dan maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
douwe.nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:11:
die boosters heb ik nu ook ontdekt ja, een kleine 100 stuks 1 uur 300% helpt idd wel. ik verlies geen free xp aan accelerate crew training toch? misschien t weekend even met de skorpion en ravioli grinden dan maar :)
Klopt inderdaad. Voor die accelerate crew training krijg je geen normaal xp voor dat voertuig. Dat wordt dan gebruikt voor het trainen van je laagst getrainde crew member in dat voertuig. Ik vergeet dat altijd aan te zetten, dus in mijn ebr heb ik bijvoorbeeld iets van 200k xp :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Skippen doe ik in principe voor alles onder t5/t6 (gewoon niet interessant om te spelen). Daarboven skip ik typisch met blueprints en dan unlock ik evt modules om naar de volgende te gaan met free-xp. Van beide heb ik een berg, maar ik moet zeggen dat ik tegenwoordig nog maar af en toe een lijn grind. Meestal speel ik dan ook de gehele lijn (vanaf t6 dus oid).
De laatste echte skip was om de Obj 261 te kopen. Ik had echt geen zin om arty te grinden, maar voor de missies wel een arty nodig. Dus de enige Russische arty die ik gespeeld heb is de t10 :+

Free-xp en blueprints stromen gewoon sneller binnen dan ik ze kan uitgeven :>
vectormatic schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:03:
[...]
Ik ben nu zelf weer eens met de T34-85 aan de gang, maar dat is toch best frustrerend, met de stock motor ben je langzaam, en je hebt al je equipment slots nodig om te zorgen dat je niet continu gesniped wordt zonder dat je iemand ziet, en in hogere tier matches is de 1e 85mm ook niet bijster overtuigend. Nu dus op mn tenen lopen en proberen een goede 33K aan xp te sparen om de laatste motor en D5T gun vrij te spelen...

Dan is het ineens best verleidelijk om even wat gold te kopen en alle overtollige XP van mn andere tankjes te converten, scheelt me ~100 potjes grinden
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je 100 potjes nodigt hebt om deze modules bij elkaar te grinden. XP en free-xp is tegenwoordig zo makkelijk te verkrijgen (ook als free to play!) met de boosters, daily doubles (of x3, x4, x5 in het weekend) en daily missies. Vergeet vooral niet de boosters aan te zetten, dat scheelt ontzettend veel.
Nu is er trouwens een code voor een week gratis premium, dus dat is ook alweer +50% xp per potje. Binnen die week ben je waarschijnlijk al ruimschoots onderweg in de T7 :+

XP converten is volgens mij de slechtste value-for-money die er is, alleen tijdens kortingsacties een soort van interessant. Koop dan gewoon een tijdje premium als je er dan toch geld tegenaan gaat gooien :>

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@Roozzz Mja, ik heb wel wat boosters, maar ik speel niet echt vaak langer dan een uur, dus dan vind ik het zonder om een 4h booster te gebruiken.

Thanks voor de tip wbt 7 dagen premium trouwens, heb em meteen geactiveerd.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthacker
Roozzz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:30:

Nu is er trouwens een code voor een week gratis premium, dus dat is ook alweer +50% xp per potje. Binnen die week ben je waarschijnlijk al ruimschoots onderweg in de T7 :+

XP converten is volgens mij de slechtste value-for-money die er is, alleen tijdens kortingsacties een soort van interessant. Koop dan gewoon een tijdje premium als je er dan toch geld tegenaan gaat gooien :>
Het fijne aan premium is dat je ook 5x per dag een XP verdubbelaar hebt. Als je dan ook 3 boosters aan hebt (crew, tank en free) dan gaat het grinden wel lekker rap hoor. Je zit dan al snel op 5k xp per potje.

XP converten gaat tijdens kortingsacties best lekker. Dan kan je 1:35 of 1:40 ruilen. Ik heb zo best veel van mijn goud omgezet naar free XP. Voor 5k goud zet je dan die 200k EBR XP om naar free XP. 200k free XP is best lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Houthacker schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:58:
[...]

Het fijne aan premium is dat je ook 5x per dag een XP verdubbelaar hebt. Als je dan ook 3 boosters aan hebt (crew, tank en free) dan gaat het grinden wel lekker rap hoor. Je zit dan al snel op 5k xp per potje.
Jup, net dus premium aangezet en die x3 een paar keer gebruikt, heb al weer 15k exp bij elkaar, nog 1 potje en dan is het D5T tijd op de T-34 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Houthacker schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:58:
[...]

XP converten gaat tijdens kortingsacties best lekker. Dan kan je 1:35 of 1:40 ruilen. Ik heb zo best veel van mijn goud omgezet naar free XP. Voor 5k goud zet je dan die 200k EBR XP om naar free XP. 200k free XP is best lekker :P
Klopt haha, alleen blijf het wisselen van goud voor free xp een beetje zonde van mijn geld vinden. Speel dan liever wat extra potjes in m'n ebr, omdat dat ding toch veels te leuk is om te spelen. Gisteren nog een pot met 4.2k damage en 6 kills met nog 3 enemy's over, maar helaas kon ik die game niet meer carryen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik merkte wel dat XP flink binnen liep met de boosters op de M44, wil zsm door naar de T9 (M53/M55)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
douwe.nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:28:
Ik merkte wel dat XP flink binnen liep met de boosters op de M44, wil zsm door naar de T9 (M53/M55)
Ben zelf ook bezig met die lijn, maar ik denk dat ik bij de t9 blijf. Heb nu iets van 100k xp op de m53/m55, maar je bent zoveel mobieler in dat ding dan de t10. Je kan met 55 km/u verplaatsen, je hebt een turret en je reload is ook niet heel slecht. Lijkt een beetje op de m44, maar dan natuurlijk met een langere reload en meer alpha damage/splash damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthacker
Ik heb zelf naast de T9 de M44 gehouden, just for fun. Idem voor Duitse T9, daar heb ik de T7 (G W Panther) gehouden. Te leuk om weg te doen. Kost wel wat extra tijd om een nieuw team op een beetje niveau te krijgen maar ze zijn wel een beetje de leFH's van hun tier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Die m44 gaat niet weg idd, leuk spelen. Crew zit nu wel in de M12 en kop ik steeds door. later een nieuwe crew opbouwen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

douwe.nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:26:
Die m44 gaat niet weg idd, leuk spelen. Crew zit nu wel in de M12 en kop ik steeds door. later een nieuwe crew opbouwen maar.
Dat is dan wel weer het gemak van arty, enige tijd terug heb ik de M44 weer opnieuw aangeschaft (missies :X ) en in nog geen 5 minuten heb je weer een prima competitieve crew en tank :+

Crew training books doen wonderen O-) En zoveel nuttige crew skills heb je dan ook weer niet voor arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Nou, met de T-34-85 volledig ge-upgrade speelt een stuk beter, crew zit ook bijna op 100%, dus dat gaat de goede kant op. Met de extra power van de betere motor voelt het ook niet meer alsof ik met een heavy aan het spelen ben :)

Ondertussen ben ik ook nog even met de BT-7 bezig om de A-20 te unlocken, ik merk toch dat kwa speelstijl ik ergens tussen medium en light het beste zit, dus een zware light of een lichte medium, zoals de T-28 of PzIII E bevallen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:29
De k-91 lijn zou ik alleen gaan grinden als je alles al vrijgespeeld hebt. Zelfde geldt voor de type 5 of Chinese TD lijn.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

douwe.nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:26:
één tip: gaat niet door naar de T92, maar blijf later lekker op de M55.. Die speelt veel lekkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Nou, de T-43 is binnen

Vraagje, hoe werkt het met crew overzetten? volgens mij verliezen ze dan een deel van hun experience, behouden ze wel hun skills/perks? Dan heeft het nog zin om even met de T-34/85 door te spelen, heb ik hopelijk ook wat free-xp zodat ik niet compleet stock hoef te beginnen met de T-43

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XGmode
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 15:26
Skills en perks gaan niet verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
superduper schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:05:
[...]

één tip: gaat niet door naar de T92, maar blijf later lekker op de M55.. Die speelt veel lekkerder
Dat las ik idd, was ook mn plan :)

Heb dit weekend getracht me wat door de M12 heen te kauwen maar de Wot god had geen gunning, ben na een uur frustratie gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@douwe.nl Vond de M12 ook niet echt de moeite waar, de opvolger M40/M43 is weer een stuk beter. Ben zelf bij de M53/M55. Tier 9, stock gun is niet best. Raak meestal maar net de vijand, gemiddeld 200-300 damage per shot. Wellicht dat ik moet wennen aan deze SPG. :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Harmen schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:19:
@douwe.nl Vond de M12 ook niet echt de moeite waar, de opvolger M40/M43 is weer een stuk beter. Ben zelf bij de M53/M55. Tier 9, stock gun is niet best. Raak meestal maar net de vijand, gemiddeld 200-300 damage per shot. Wellicht dat ik moet wennen aan deze SPG. :?
wennen kan hoor, de grille kon ik niks mee de m44 vond ik leuk. ben een echte SPG nood nog dus meer vergelijk heb ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:37
bonus: 2020ARMISTICE
200 tank rewards tokens en 10k base xp (als ik het goed heb)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houthacker
kuwerti schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:14:
bonus: 2020ARMISTICE
200 tank rewards tokens en 10k base xp (als ik het goed heb)
Code is juist maar het is 200 tankrewards nadat je 10k base xp gehaald hebt:

Activate the special bonus code: 2020ARMISTICE by clicking the button below. It will unlock the bonus mission '11.11.11' that will grant you 200 Tank Rewards points when you earn 10,000 (base XP) over any number of battles.

Zie https://worldoftanks.eu/e...mbrance-day-special-2020/ voor meer context.

[ Voor 9% gewijzigd door Houthacker op 09-11-2020 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik zie door de bomen de (daily) missions niet meer hoor. Echt enorm veel tegelijk lopende dingen.

Gisteren nog wel wat leuke potjes met de M12, veel moeten bewegen ivm counter battery vuur. De vijand was meer bezig mij te beschieten dan de andere tanks dus wat mij betreft prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

douwe.nl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:12:
Ik zie door de bomen de (daily) missions niet meer hoor. Echt enorm veel tegelijk lopende dingen.
Ik snap em ook niet helemaal meer, deze rewards punten zijn net als die 10 jaar WOT punten die alleen tijdens dat event in een speciale shop konden worden besteed toch?

Moet zeggen dat ik het poppy field decor wel erg mooi vindt, alleen jammer dat de britten geen Mk V tank hebben in de lineup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
vectormatic schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:00:
[...]

Ik snap em ook niet helemaal meer, deze rewards punten zijn net als die 10 jaar WOT punten die alleen tijdens dat event in een speciale shop konden worden besteed toch?

Moet zeggen dat ik het poppy field decor wel erg mooi vindt, alleen jammer dat de britten geen Mk V tank hebben in de lineup :P
Lijkt er idd wel op, wat betekend dat ik die tank er nooit bij ga krijgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:19
douwe.nl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:23:
[...]

Lijkt er idd wel op, wat betekend dat ik die tank er nooit bij ga krijgen :P
Deze maand zijn er weinig dagen om die punten bij elkaar te sprelen. Vorige maand was het super simpel. 1x per dag inloggen en je dat de tank aan het einde. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 12:00
Zow, VK30.01(P) kan opgeborgen worden, 100% MoE, valt niets meer mee te halen ;)
Wat een top tank vind ik dat zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SurfBoy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgKvEvaGaPZppKKJUDHCHQQHl9s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p3EAQHnZlFaEPyHPGBdYke2E.png?f=fotoalbum_large

Eerste potje in mijn nieuwe amx 13 105 :9 Ace in de eerste game is altijd leuk.

Ben ondertussen ook aardig ver met het grinden van free xp voor de udes 03 upgrades. De conway heb ik met de stock gun gespeeld en ik speel hem nu met de big gun, beide guns zijn zeker fijn, maar toch is het stiekem wel heel leuk om HESH te laden met de big gun en dat op de tanks te schieten met geen armour. De ebr 90 laat ik ook nog even verstoffen in de garage totdat ik genoeg free xp heb om die te upgraden.

• XGmode
Nice, wat is die medaille met drie zwaarden?

• SurfBoy
XGmode schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:04:
Brothers in Arms. Die krijg je wanneer je in je platoon elk 3 kills hebt en nog in leven bent. Alleen met het nieuwe systeem kan je die dus een beetje cheaten door aan het einde van de battle een verzoek naar iemand te sturen die ook 3 kills heeft en zo meer xp/geld krijgen.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
XGmode schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:04:
https://wiki.wargaming.net/en/Achievements

Brothers in Arms - Awarded to a platoon in which all platoon members destroy at least 3 enemy vehicles and survive in battle. Each platoon participant receive this title.

Afbeeldingslocatie: https://wiki.gcdn.co/images/c/c8/MedalBrothersInArms.png

Kortom: als je 3 kills hebt aan het einde van het potje, dan kan je een andere speler die ook 3 kills of meer heeft uitnodigen gedurende het potje en een platoon vormen die dus per lid 3 kills heeft of meer. Dan krijg je de achievement als het potje is afgelopen ;)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• XGmode
Ah oké, duidelijk. Ik krijg het nooit omdat ik geen platoon doe, en altijd vergeet om aan het eind van de match nog snel iemand te inviten. Thanks.

[ Voor 3% gewijzigd door XGmode op 12-11-2020 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ligt het aan de laatste update of mijn mods, dat de garage nu tanks van links naar rechts showt aan de hand van tiers? Vroeger was het per natie van links naar rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Vedrano schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:00:
Ligt het aan de laatste update of mijn mods, dat de garage nu tanks van links naar rechts showt aan de hand van tiers? Vroeger was het per natie van links naar rechts?
heb ik ook inderdaad, andere manier van soorten, zoek me suf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
superduper schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:03:
[...]

heb ik ook inderdaad, andere manier van soorten, zoek me suf
Bloedje irritant ja, met 180 tanks in de garage, hopelijk is er een trucje of mod die het fixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Vedrano schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:00:
Even gecheckt, hier zonder enige mod geïnstalleerd werkt het als vanouds (geordend naar natie). Dus je zal het in de mods moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Nou, ik ben er al weer klaar mee voor het weekend. Vandaag 10 potjes gespeeld waarvan 0 gewonnen. Halverwege nog van server geswitched, maar dat maakte de teams alleen maar slechter. Leuk zo'n team waarvan er minimaal 5 0 damage doen en de andere ook maar uit hun neus staan te vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Bekend probleem helaas, vanmiddag even de UDES 14 Alt 5 uitgelaten, prima potjes gehad kwa damage. Had weer sinds tijden een top gun, lang geleden. ;) De gun van de Udes is super, lekker snel richten, moest in het begin wel een beetje wennen aan de ophanging.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XGmode
Tegenwoordig wissel ik niet eens meer van server, helpt toch niet. Blijf nu altijd op Server 1 spelen, for better or worse. Ranked gespeeld, mooi dat daar de uitgezonderde maps gewoon gespeeld kunnen worden (not).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Bah, net er achter gekomen dat de t-54 alleen de twee vroege koepels heeft, en niet de kenmerkende 3e koepel die iedereen kent van de 54 en 55

Weg motivatie...

Edit: ter context, van de ~35.000 T-54s zijn er 1490 met de model 46 koepel gebouwd, en 423 met de model 49 koepel, de restered 33k zijn allemaal met de koepel die dus niet in WoT zit, en dan hebben we het nog niet over de T-55 (waarvan de koepel een tikje anders was, maar de algehele vorm hetzelfde is)

[ Voor 48% gewijzigd door vectormatic op 15-11-2020 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
vectormatic schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:11:
Bah, net er achter gekomen dat de t-54 alleen de twee vroege koepels heeft, en niet de kenmerkende 3e koepel die iedereen kent van de 54 en 55

Weg motivatie...

Edit: ter context, van de ~35.000 T-54s zijn er 1490 met de model 46 koepel gebouwd, en 423 met de model 49 koepel, de restered 33k zijn allemaal met de koepel die dus niet in WoT zit, en dan hebben we het nog niet over de T-55 (waarvan de koepel een tikje anders was, maar de algehele vorm hetzelfde is)
En u dacht serieus dat WoT/WG na 9 jaar een realistische tanksim was ? :?

Alle specs van alle tanks zijn van te voren bekend en zijn meta gereguleerd en bestaan uit “fantasie” waarden

[ Voor 8% gewijzigd door Breezers op 16-11-2020 10:54 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 26-09 17:31
vectormatic schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:11:

Weg motivatie...

First world problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Breezers schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:48:
[...]

En u dacht serieus dat WoT/GW na 9 jaar een realistische tanksim was ? :?
Tuurlijk niet, maar dan mag ik toch nog wel met mijn favo tankjes willen spelen? Vind het gewoon een gemiste kans dat de T-54 er niet uitziet als de iconische T-54 variant die iedereen kent. Zeker als de waarden en balancing toch 100% bullshit zijn.

@GT-R 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
En dan zal ik nog maar niet vertellen dat 90% van de tanks in wot nooit actie hebben gezien. Sterker nog, van de meeste is er ooit alleen een prototype gemaakt of zelfs alleen een tekening van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

vectormatic schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:45:
[...]

t als de iconische T-54 variant die iedereen kent.
ik moest even gniffelen. 99% van de bevolking die niet weet wat een t54 is, en 99.9% die niets weet van de iconische koepel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

superduper schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:57:
[...]

ik moest even gniffelen. 99% van de bevolking die niet weet wat een t54 is, en 99.9% die niets weet van de iconische koepel..
Nee tuurlijk, maar afijn, als je een beetje into tankjes bent, ken je het type wel, en om eerlijk te zijn weet ik ook pas sinds kort dat die twee eerdere koepels uberhaupt bestaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Wel lekker die dagelijkse specials nu, tank voor 3k kopen en dan 3300 terug krijgen met skins en wat x5 haha. Denk dat WG hier niet goed over nagedacht heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Pff, gister een paar boosters er tegenaan gegooid, en vervolgens verlies je 5 potjes op een rij.. schiet ook lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ik zit enorm te twijfelen over of ik moet overstappen naar de grille 15 of lekker bij de WT Pz Iv moet blijven. Ik lees dat die grille een heel andere playstyle heeft en niet in alle opzichten beter is de de WT.. Even proberen is een dure hobby qua credits en gold voor retraining..

any tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
superduper schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:54:
ik zit enorm te twijfelen over of ik moet overstappen naar de grille 15 of lekker bij de WT Pz Iv moet blijven. Ik lees dat die grille een heel andere playstyle heeft en niet in alle opzichten beter is de de WT.. Even proberen is een dure hobby qua credits en gold voor retraining..

any tips?
zonder retrain kan je best een idee krijgen van de speelstijl toch? die credits zijn dan even jammer maar hark je wel weer bij elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
douwe.nl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:12:
[...]

zonder retrain kan je best een idee krijgen van de speelstijl toch? die credits zijn dan even jammer maar hark je wel weer bij elkaar.
LOL.. als hij net zo snel harkt als ik, dan is hij wel even bezig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
superduper schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:54:

any tips?
Ik denk dat je het volledig draaibare geschut zoals op de tier 8 en 9 enorm gaat missen. Truukjes die je met voorgaande voertuigen wel kan doen, kan de Grille weer niet. Die speelstijl is gewoon anders. Het is wat dat betreft jammer dat je niet gewoon doorstroomt in een zelfde soort voertuig, maar dat is puur te wijten aan dat WG destijds de WT E100 gewoon niet wist te balancen in de game en maar liever de hele TD uit de game trok.

Maar de Grille zou een prima TD zijn. Veel mobieler dan de voorgaande voertuigen. De gun zou heel fijn zijn voor een 750 damage boomstick. Als je er de credits voor kan ophoesten kan je, zoals al gezegd, de tier 10 aanschaffen en eens proberen met een verse crew om te zien wat je ervan vind.

Maar het hoeft niet per se natuurlijk. Tier 10 in deze game is namelijk niet de eindstreep, het is gewoon een nog iets hoger tier waarvan de kosten nog iets hoger zijn. Als je een tier 10 niet echt wil spelen dan is het niets meer dan een dure rekening voor een voertuig waar je eigenlijk spijt van hebt.

Als credits nu een probleem zijn, en je misschien zelfs de tier 9 wil houden en moet kiezen waar de crew heen gaat, dan zou je ook rustig even kunnen afwachten. Geen haast, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fassive
  • Laatst online: 12-06 21:39
dag damens en heren, leuk om te zien dat ook op tweakers een kleine groep World of Tanks spelers actief zijn.

Ik wil graag twee twitch highlights delen om mijn favorite tanks te showcasen :)

260: https://www.twitch.tv/videos/800411803

EBR: https://www.twitch.tv/videos/806247521

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Vanavond neem ik afscheid van de M12, dat hoopte ik gisteren al te doen maar ik mocht niets winnen dus maar de Ravioli gepakt en daar de mobiele sniper mee uitgehangen.

Ik stoei nog wat met de 1.10 equipement, zo heb ik de M4 rev de rammer opgegeven en een improved rotation mechanism geplaatst, dat maakt hit & run wel leuk, die seconde laadtijd maakt niet zo veel uit dan.

Hoe spelen jullie de skorpion (G) onder 1.10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
douwe.nl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:31:
Hoe spelen jullie de skorpion (G) onder 1.10?
Rammer in het eerste slot, daarna bino's en impr. rotating mechanic. Omdat ik de normale TD niet meer gebruik heb ik de gunner ook retrained om snap shot te nemen, en de driver voor clutch braking. De Scorp Skorp is namelijk best snel, maar draait als een huis. Niet alleen het voertuig, maar ook de turret. Grousers was ook een optie geweest voor puur de vehicle traverse, maar de rotation mechanic doet zowel normale traverse, turret traverse, en een stukje gunhandling. ;)

Zo blijft je bloom tenminste wat normaler tijdens het daaien van de gun, wat weer mooi combineert met de bino's wanneer je vanuit een stilstaande positie werkt. Maar als de actie wel wat dichterbij is, opzettelijk of niet, dan helpen alle beetjes mee om je gun wat sneller op doelwit te krijgen.

Ik vond dit al een stuk fijner spelen dan mijn oude rammer, binos, en gld loadout.

• crusader1983
BrndV schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:51:
[...]

Rammer in het eerste slot, daarna bino's en impr. rotating mechanic. Omdat ik de normale TD niet meer gebruik heb ik de gunner ook retrained om snap shot te nemen, en de driver voor clutch braking. De Scorp Skorp is namelijk best snel, maar draait als een huis. Niet alleen het voertuig, maar ook de turret. Grousers was ook een optie geweest voor puur de vehicle traverse, maar de rotation mechanic doet zowel normale traverse, turret traverse, en een stukje gunhandling. ;)

Zo blijft je bloom tenminste wat normaler tijdens het daaien van de gun, wat weer mooi combineert met de bino's wanneer je vanuit een stilstaande positie werkt. Maar als de actie wel wat dichterbij is, opzettelijk of niet, dan helpen alle beetjes mee om je gun wat sneller op doelwit te krijgen.

Ik vond dit al een stuk fijner spelen dan mijn oude rammer, binos, en gld loadout.
geen classic camonet?

• BrndV
Nah, de camo waarden op de Skorp stellen niet zoveel voor. Dat krijg je nooit zo goed als een stealthy TD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Mijn setup is niet heel klassiek denk ik. Ik speel de Skorpion met: rotation mechanic, rammer, optics en een crew met alle toeters en bellen (denk bia, snap shot, clutch braking, smooth driving, offroad driving, viewrange).

Achterin de map staan kamperen is niet heel erg aan mij besteed, ik speel hem graag een heel stuk agressiever. De nieuwe rotation mechanic heeft de tank wat mij betreft een heel stuk leuker gemaakt. Inmiddels met 800 potjes en 92% op de mark of excellence, dus het werkt kennelijk wel goed zat :)
Maar het is voor mij net niet genoeg om de 3rd mark te halen.

• crusader1983
Roozzz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:14:
Mijn setup is niet heel klassiek denk ik. Ik speel de Skorpion met: rotation mechanic, rammer, optics en een crew met alle toeters en bellen (denk bia, snap shot, clutch braking, smooth driving, offroad driving, viewrange).

Achterin de map staan kamperen is niet heel erg aan mij besteed, ik speel hem graag een heel stuk agressiever. De nieuwe rotation mechanic heeft de tank wat mij betreft een heel stuk leuker gemaakt. Inmiddels met 800 potjes en 92% op de mark of excellence, dus het werkt kennelijk wel goed zat :)
Maar het is voor mij net niet genoeg om de 3rd mark te halen.
niet al te agressief neem ik aan. 2x HE shell in je turret en bye bye TD :).
Althans zo schakel ik ze vaak uit :).
HE shells in de turret schakelt namelijk ook vaak de gunner en/of loader uit.

Rotation mechanics ook erop gezet, ff kiekuh :)

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ligt Wot Er nu uit oid? Midden in game freeze en kan niet meer connecten..

[ Voor 52% gewijzigd door superduper op 19-11-2020 16:11 ]

• crusader1983
superduper schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:10:
ligt Wot Er nu uit oid? Midden in game freeze en kan niet meer connecten..
ja paar twitch streams hebben ook problemen.

EDIT 16;14 EU 1 lijkt weer up te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door crusader1983 op 19-11-2020 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
Roozzz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:14:
De nieuwe rotation mechanic heeft de tank wat mij betreft een heel stuk leuker gemaakt.
Echt wel. :)

Ik gebruik het ook op m'n tier 6 Hellcat. Dit is ook een gevalletje snel in een rechte lijn, totdat je naar links of rechts iets wil doen. Omdat de reverse speed daarvan ook een keer door de nerfbat werd gehaald, heb ik er ook een turbocharger op gezet. Eerlijk gezegd speel ik liever deze dan de Skorp, omdat de je gun lager kan aimen en dit voertuig is wel redelijk stealthy.

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

crusader1983 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:09:
[...]

niet al te agressief neem ik aan. 2x HE shell in je turret en bye bye TD :).
Althans zo schakel ik ze vaak uit :).
HE shells in de turret schakelt namelijk ook vaak de gunner en/of gunner uit.

Rotation mechanics ook erop gezet, ff kiekuh :)
Moh, in de categorie brawlen kan je leren :+

Maar je wilt inderdaad zoveel mogelijk voorkomen dat je geraakt wordt. Want hits doen zeer ja ;)

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Ik heb ook even een vraagje over uitrusting. Tot dusver heb ik het nooit gebruikt omdat ik het te duur vond, maar ik heb zo veel plezier in mijn Hellcat dat het er toch tijd voor wordt.

Kanondoorlader en telescoop staan buiten kijf lijkt me, maar wat zou ik als derde kunnen gebruiken? Zou een turbocompressor kunnen helpen i.v.m. de slechte achteruitrijsnelheid?

Edit: Haha, terwijl ik dit typ heeft BrndV het over de Hellcat. Maar als je zowel rotatiemechanisme als turbocompressor hebt, wat gebruik je dan niet?

[ Voor 17% gewijzigd door Koolaert op 19-11-2020 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
Koolaert schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:16:
Ik heb ook even een vraagje over uitrusting. Tot dusver heb ik het nooit gebruikt omdat ik het te duur vond, maar ik heb zo veel plezier in mijn Hellcat dat het er toch tijd voor wordt.

Kanondoorlader en telescoop staan buiten kijf lijkt me, maar wat zou ik als derde kunnen gebruiken? Zou een turbocompressor kunnen helpen i.v.m. de slechte achteruitrijsnelheid?

Edit: Haha, terwijl ik dit typ heeft BrndV het over de Hellcat. Maar als je zowel rotatiemechanisme als turbocompressor hebt, wat gebruik je dan niet?
ik zou voor de rotatie houden. de hellcat heeft een trage turret rotatie, zou een aanwinst zijn als dat iets sneller gaat.
Hellcat is redelijk mobiel dus turbocompressor is mijn inziens overbodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
Koolaert schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:16:

Ik heb destijds de optics en camo net eraf gehaald om voor de andere equipment ruimte te maken. De rammer liet ik natuurlijk staan. Het scheelt enorm dat ik een behoorlijke crew in mn hellcat heb zitten, dus de viewrange blijft net onder de 400m hangen. Dat is dus wel een bewuste keuze. Ik vind de reverse speed hierop zo waardeloos dat ik de turbo liever neem dan optics of binos.

Als ik food neem, wordt de viewrange ong 420m. Ik heb genoeg food staan vanwege allerlei missies dus ik ben begonnen dat op manieren als deze toch maar eens op te maken.

Opzich zou ik me ook wel kunnen vermaken met 400m viewrange hoor. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Bedankt voor jullie reacties. Ik had eerlijk gezegd niet eens naar het rotatiemechanisme gekeken, maar het klinkt inderdaad heel logisch om dat erop te zetten. Blij dat ik het gevraagd heb :)

Ik heb genoeg credits om ook de turbocompressor te kopen, dus ik kan nog altijd proberen om er een plaatsje voor te vinden.

Een Hellcat zonder telescoop kan ik me met mijn crew nog niet echt voorstellen. Ik ben allang blij dat ik sinds kort zesde zintuig heb, en dus niet als ik rustig sta te kamperen uit het niets een HE granaat dwars door mijn tank heen zie gaan :P

• douwe.nl
BrndV schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:14:
[...]

Echt wel. :)

Ik gebruik het ook op m'n tier 6 Hellcat. Dit is ook een gevalletje snel in een rechte lijn, totdat je naar links of rechts iets wil doen. Omdat de reverse speed daarvan ook een keer door de nerfbat werd gehaald, heb ik er ook een turbocharger op gezet. Eerlijk gezegd speel ik liever deze dan de Skorp, omdat de je gun lager kan aimen en dit voertuig is wel redelijk stealthy.
en de super hellcat dan? die vind ik eigenlijk ook wel lekker
Pagina: 1 ... 51 ... 86 Laatste