[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:29
superduper schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:22:
Ik wordt helemaal wappie van mijn t49 de laatste 3-4 dagen: het is echt ineens radicaal anders. Ik schiet niets meer raak, tenzij van point blank (~10m). Ik heb prima crew, vert stab, gun laying and rammer. Waar ik voorheen nog 1500-2000 dmg deed per game is dat verdampt naar nihil :( Ik schiet gewoon ruim over of vol in de grond.

Wat moet ik hier nu weer mee?
Gewoon pech. doorspelen en proberen minder te snipen op afstand wellicht?

Up close gewoon pre aimen zo ver je kan en bidden. autoaim werkt nooit bij de 152mm, dan valt je shell in de grond. zelfs point blank.

Ik heb de GLD sinds kort vervangen door optics, zo kan ik ook klassiek scouten voor mn team.

[ Voor 44% gewijzigd door _Anvil_ op 19-04-2018 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Ik wordt helemaal wappie van mijn t49 de laatste 3-4 dagen: het is echt ineens radicaal anders. Ik schiet niets meer raak, tenzij van point blank (~10m). Ik heb prima crew, vert stab, gun laying and rammer. Waar ik voorheen nog 1500-2000 dmg deed per game is dat verdampt naar nihil :( Ik schiet gewoon ruim over of vol in de grond.

Wisselen naar de 90 MM en eindelijk een normale fatsoenlijke gun spelen ;) T49 met stock gun is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:34

IWriteCode

Less = more

Sinds gisteren zowel op m'n Ferdinand als m'n E75 de 12.8cm gun. Man wat een verschil met de 10.5cm... meer dan 50% meer damage per shot en meer penetration...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:25
nvidia666 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 01:43:
Gohja versta ik maar vs een E100 die HE schiet vind ik niet erg omdat ik perfect kan traden aan het dubbele van hem liever dat dan heat.
Tegenwoordig ben ik al blij dat ik in mijn Type 5 eens een gewone shell moet blokkeren O-)
Gezien de meerderheid insta gold laadt (wat ik uiteraard begrijp $$$ WG) wat wel minder is dat je de 4K blocked moeilijker haalt voor de progretto :/
Wel grappig dat op elke pagina een post van jou voorbij komt waarin je het over je Type 5 hebt.
Speel je ook nog wat anders of ben je 1 van de vele rode tomaten die alleen maar in die OP Type 5 speelt? ;)
Wordt echt een beetje schijtziek van die tank, evenals die 268v4.
Wordt tijd dat ze daar eens wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:00

Roozzz

Plus ultra

Arjant2 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:51:
[...]
Speel je ook nog wat anders of ben je 1 van de vele rode tomaten die alleen maar in die OP Type 5 speelt? ;)
Het enige dat erger is om tegen te spelen dan een tomaat in een Type 5, is iemand in een Type 5 die weet wat ie doet :P :+

Maar laten we vooral niet vergeten dat je ze niet head-on hoeft te bevechten... even nadenken over de rollout of herpositioneren en het probleem is vaak al opgelost. Endgame is het een stuk eenvoudiger om met ze te dealen ;)

Hoewel dat Type 5 unicum platoon pas wel een pita was... gelukkig stond het toen al 12-3 >:)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
@Roozzz Ik zeg niet dat ik zelf de beste speler ben, want ik ben ook maar middelmatig en ik probeer ze ook zoveel mogelijk te ontwijken. Maar ik speel veel heavies en dan kom je op sommige kaarten gewoon nergens als je de andere kant kiest om een Type 5 maar te ontwijken. Maar dat no skill HE laden in die Type 5 en zonder te aimen overal door heen blazen irriteert me mateloos, terwijl ze zelf amper te pennen zijn van de voorkant.

[ Voor 26% gewijzigd door Arjant2 op 19-04-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem de KV2 en laat Stalin uw 152mm shells guiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:25:
[...]

Lol.. Ik heb nog niks van de russische lijn, dus dat wordt een nieuwe missie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Arjant2 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:12:
Maar dat no skill HE laden in die Type 5 en zonder te aimen overal door heen blazen irriteert me mateloos, terwijl ze zelf amper te pennen zijn van de voorkant.
Erg begrijpelijk natuurlijk; ik kan me daar wel in herkennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:30
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:25:
[...]

Dat werkt best goed tegen de frustraties die je af en toe kunt oplopen in het spel ;)
Meestal als bijna niets mag lukken pak ik mijn KV2 even om me af te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Roozzz schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:05:
[...]

Het enige dat erger is om tegen te spelen dan een tomaat in een Type 5, is iemand in een Type 5 die weet wat ie doet :P :+

Maar laten we vooral niet vergeten dat je ze niet head-on hoeft te bevechten... even nadenken over de rollout of herpositioneren en het probleem is vaak al opgelost. Endgame is het een stuk eenvoudiger om met ze te dealen ;)

Hoewel dat Type 5 unicum platoon pas wel een pita was... gelukkig stond het toen al 12-3 >:)
Now rode tomaat Type 5 speler ben ik niet hoor eerder het ergere soort ene die weet wat hij doet ;)
Skillless HE schieten doe ik niet , ik mik wel degelijk naar de weakspots en vooral tracks wegens meeste damage en vooral track ass. damage.

Dus mij vermijd je best inderdaad ;)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

nvidia666 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 16:14:
[...]

Now rode tomaat Type 5 speler ben ik niet hoor eerder het ergere soort ene die weet wat hij doet ;)
Skillless HE schieten doe ik niet , ik mik wel degelijk naar de weakspots en vooral tracks wegens meeste damage en vooral track ass. damage.

I know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Het erge is natuurlijk dat de type 4/5 al "generfd" zijn, lol. de view ports werden "maar" 250mm oid toch? Als ik het mij goed herinner hadden ze de tier 5 en 6 OI wel goed aangepakt met de nerf bat, maar de high tiers dus niet.

An sich valt het mee, de type 4/5 wordt vooral bereden door bots, betere spelers zoeken meer uitdaging en willen geen trage one trick pony tank. Maar als de 268v4 zo zacht "generfd" wordt is tier 10 voorgoed FUBAR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Hi,

Ik wil me voor het eerst gaan storten op Wot....

Nu lees ik veel dat het p2w is klopt dit of is dat onzin,Ik wil graag f2p maar als dat de lol er snel afhaalt.....dan maar een andere game scoren...

Graag jullie advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:34

IWriteCode

Less = more

jeroni1976 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:29:
Hi,

Nu lees ik veel dat het p2w is klopt dit of is dat onzin,Ik wil graag f2p maar als dat de lol er snel afhaalt.....dan maar een andere game scoren...

Graag jullie advies
Het is zo duur als je het zelf wil maken... je kan het hele spel f2p spelen... alleen duren sommige dingen dan (veel) langer. En dat speelt met name op de hogere levels... op de lagere levels gaat het allemaal erg voorspoedig :)

(Dus gaan met die banaan :P :D O-) )

[ Voor 3% gewijzigd door IWriteCode op 20-04-2018 08:50 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:59
Hi,

Graag jullie advies
Het eerste jaar dat ik speelde heb ik niks uitgegeven aan het spel. Daarna besloten dat ik iets ging uitgeven omdat ik het veel speelde en er een leuke tank voorbij kwam. Wat hierboven al gezegd wordt, zeker op de lagere tiers kan je prima zonder premium account spelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17
Hi,

Graag jullie advies
Ik speel zelf ook f2p en heb al 3 tier 10's kunnen kopen en behoorlijk wat tier 9. Het duurt allemaal iets langer, maar als je wacht op de specials waarbij een tank korting heeft kan je heel slim voor minder geld een tank kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:30
Hi,

Graag jullie advies
WoT is niet pay to win.
Met betalingen kun je special tanks kopen (niet perse beter dan de gewone tanks) of een periode premium speeltijd, wat betekent dat je de helft meer cretis en xp verdient per gevecht.

Je kunt met betalen dus sneller op hogere tiers komen maar je zal niet extra vaak winnen door te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Of het nu f2p of p2w is maakt op zich niet uit ?
Gezien je vooral het spel leuk moet vinden dat is eigenlijk alles.
Het verschil in wot als je er geld aan uit geeft is dat alles iets sneller gaat qua grinden naar betere tanks.
Op het battlefield merk je amper iets van p2w
Op gold ammo na ;)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jantje 2
Gisteren eindelijk alle light missies gehaald met honors, moest er nog eentje 6k spotten en overleven.
Toen kwam mooi Malinovka voorbij. Normaal ben ik veel te ongeduldig als scout en ben ik gelijk als eerste dood. Doe liever damage.Maar ik had nu nog wat crackers om te eten dus tank in een bosje geparkeerd en ondertussen ff lekker wat eten, 5 minuten later 6k spotting :+ Toen alles was verorberd nog wat rondgereden en 9k spotting binnen geharkt uiteindelijk.

Nu moet ik alleen de arty missies nog met honors -O- Ben al bij T55 A met de missies >:)

Ook missie 5 kunnen afronden, dus we zijn op de helft. Loop nog aardig gelijk maar nu begint de grind pas echt eigenlijk. Probleem is ook dat ik nog maar 20k credits heb. Paar potjes badger en de credits vliegen de deur uit. Snap niet waarom maar bijna elke game 50k verlies 8)7

Gisteren ook het meest onmogelijke arty schot EU tegen gekregen op westfield in me Sheridan. Ik was spotted in het midden reed onder de brug weg na de brug al paar seconden( Volgens mij ) niet meer op raakt een BC58 me on the move 65 km/h en pent me ook nog :'(

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 20-04-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:23
@jantje 2 speel je met food en heb je niets meer op voorraad? Het gaat de laatste weken echt mega kut. Gisteren alle scheldwoorden eruit gegooid. Ik op mines in de t100. Ik sta de farmen op de hill. Komt er een friendly BC en ramt me zo van de hill af. Met de tekst lekker voor je super unicum zo kan ik ook een super unicum worden. Ik crash natuurlijk kapot. Overigens is de t100 niet mijn tank. De dpm is zo mega laag, moet echt moeite doen om soms 3k te schieten en meestal red ik dat niet eens.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:39:
@jantje 2 speel je met food en heb je niets meer op voorraad? Het gaat de laatste weken echt mega kut. Gisteren alle scheldwoorden eruit gegooid. Ik op mines in de t100. Ik sta de farmen op de hill. Komt er een friendly BC en ramt me zo van de hill af. Met de tekst lekker voor je super unicum zo kan ik ook een super unicum worden. Ik crash natuurlijk kapot. Overigens is de t100 niet mijn tank. De dpm is zo mega laag, moet echt moeite doen om soms 3k te schieten en meestal red ik dat niet eens.
Ik heb nooit wat op voorraad, the poor stays poor and the rich gets richer -O- Heb nooit geld als er iets in de aanbieding is om dat voordelig in te kopen.

Ja bij mij gaat het ook al tijden slecht, zoveel echt harde rape games van 15-1 / 15-2 etc. en als je dan bottom tier bent ben je totaal nutteloos. Te ongeduldig, te lang peeken, te veel hits pakken zonder reden.
Speel echt hard onder me normale averages.

Ja dat zijn leuke spelers dan inderdaad, jammer dat je er zo weinig tegen kan doen. Maar die laten je bloed wel koken....T100LT ben ik nu aan het grinden maar vind T54 LT niet echt leuk om te spelen, die gun is gewoon te slecht om dingen normaal te pennen en de pen drop off op range gaat ook nergens over.

The casual life is my life now feelsgoodman :z Moet nu alleen 5x high caliber halen in T10, dus moet ik toch even aan de bak om weer een beetje top level te spelen. Vorige keer lukte dat wel in een avondje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
jantje 2 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:16:
Gisteren eindelijk alle light missies gehaald met honors, moest er nog eentje 6k spotten en overleven.
Best grappig, ik heb gisteren ook mijn laatste LT missie met honors behaald, LT-4.4 waarbij je tanks moet tracken. Dus nu heb ik helaas geen LT missies meer te doen ;w

Speciaal voor @Rianata dan ook maar met een plaatje :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KrZwZCQ.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door kreezjie op 20-04-2018 13:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

Rianata

Have you played Atari today?

kreezjie schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:04:
[...]

Best grappig, ik heb gisteren ook mijn laatste LT missie met honors behaald, LT-4.4 waarbij je tanks moet tracken. Dus nu heb ik helaas geen LT missies meer te doen ;w
Yup, ik van de week ook! 8) Kennelijk is RNG geheel positief tegenover light tankmissies :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bCnDjJI.jpg
https://imgur.com/bCnDjJI

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08 16:10
Van het weekend korting op crew resets @Rianata :D

https://worldoftanks.eu/e.../special-boost-your-crew/

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
nvidia666 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 16:14:
[...]

Geen idee wat voor type speler je bent. Maar zie je veel braggen hier over wat je kan met je type 5 en dat vind ik de meest skilloze tank in de game. T viel me gewoon op. Verder kan je een prima speler zijn hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

jantje 2 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:48:
[...]

Wisselen naar de 90 MM en eindelijk een normale fatsoenlijke gun spelen ;) T49 met stock gun is O+
Ok, dat werkte wel lekker ja. Een van de eerste potjes gelijk ace tanker, 3.2k dmg, 6.5k spot dmg en 2.5k base exp. :)

t49_at

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
jantje 2 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:16:
Toen kwam mooi Malinovka voorbij. Normaal ben ik veel te ongeduldig als scout en ben ik gelijk als eerste dood. Doe liever damage.Maar ik had nu nog wat crackers om te eten dus tank in een bosje geparkeerd en ondertussen ff lekker wat eten, 5 minuten later 6k spotting :+ Toen alles was verorberd nog wat rondgereden en 9k spotting binnen geharkt uiteindelijk.
superduper schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 09:21:
[...]

Ok, dat werkte wel lekker ja. Een van de eerste potjes gelijk ace tanker, 3.2k dmg, 6.5k spot dmg en 2.5k base exp. :)

[afbeelding]
Hoe doen jullie zoveel spotting damage? Ik ben al een tijdje vast met de LT-15 van de STUG 8)7
Ik kom net op de 2.7~ damage and spot.
Mijn hoogste tier Tank voor light is wel 7.
Nog tips? Ik kan niet door naar de volgende tank zolang ik deze niet unloced heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Iceman1987 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 10:49:
[...]

[...]

Hoe doen jullie zoveel spotting damage? Ik ben al een tijdje vast met de LT-15 van de STUG 8)7
Ik kom net op de 2.7~ damage and spot.
Mijn hoogste tier Tank voor light is wel 7.
Nog tips? Ik kan niet door naar de volgende tank zolang ik deze niet unloced heb.
het moet echt een beetje meezitten. Als je net een groepje heavies kan blijven spotten die door TDs en heavies en evt arty gepakt kan worden gaat het rap.

Mijn potje hierboven was ook gelijk het laatste lekkere portje tot nu toe. Daarna alleen maar de bekende weekend dramas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Ik heb hem gehaald door passief te spotten. (Dus crew met camo, en binnoculairs and camo op de tank.) Bijvoorbeeld op de map Fiery Salient, beginnend aan de zuid-kant, door naar F7/8 te rijden, je hebt daar een huisje waar je achter kunt gaan staan en perfect zicht hebt op de 'hill'. Een bosje zorgt ervoor dat de tanks op de hill jouw niet kunnen zien. Als daar een paar enemy heavies heen rijden, en jouw arty en heavies in het centrum ze onder vuur nemen, haal je zo 3k. Uiteraard moet je zelf niet gaan schieten, want dan wordt je direct gespot.
Overigens was dat voor 1.0 en weet niet helemaal zeker of het nog werkt.

Op Malinovka, Lakeville en Live Oaks is hij ook goed te halen.

Mijn tactiek is in ieder geval niet actief mee vechten, maar alleen spotten, en zorgen dat je zo lang mogelijk blijft leven. Richting het einde van een spel wordt ik agressiever, maar zorg ten alle tijden dat mijn teamgenoten zicht hebben op mijn spots en dus damage voor mij kunnen doen.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En zelfs dan moeten de sterren goed staan. Hoe vaak ik niet het halve vijandelijke team heb opgelicht om vervolgens ongeveer 0 schoten die kant op te zien gaan is bijzonder. Het punt is dat je met spotting damage afhankelijk wordt van je eigen team. Dat kun je enigszins opvangen door te platoonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Zeer zeker waar, je moet zeker wat geluk hebben. Maar het scheelt wel wanneer je weet dat je de goede tactiek hebt. Toen ik met die missie bezig was, wist ik op een gegeven moment dat ik op de juiste weg was en het een kwestie van tijd was voor ik hem zou halen. En dat gaf mij wel wat rust. :)

Ik heb nu bijvoorbeeld heel veel moeite met mijn medium missions. En het frustreert gewoon dat ik niet goed weet wat ik fout doe en de wetenschap dat een beetje geluk niet voldoende is. :| (Ik speel nog wel met plezier hoor. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Weet iemand of de korting op de Progretto voor altijd is of alleen tijdens de marathon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Volgens mij nog een paar dagen erna @Kepro, had ik ergens gelezen.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lol, mooie special. x2 voor alle overwinningen (mits je in de top 10 komt dan). Één probleem, je moet wel kunnen winnen om er voordeel uit te halen. :') :+

Nou ja, heb nu wel eindelijk de KV-2 met de 152mm, dus als het een beetje te wordt, doen we daar gewoon een potje in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Arjant2 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:59:
[...]

Geen idee wat voor type speler je bent. Maar zie je veel braggen hier over wat je kan met je type 5 en dat vind ik de meest skilloze tank in de game. T viel me gewoon op. Verder kan je een prima speler zijn hoor.
Oei even een kleine rant van u kant O-)
Ik begrijp dat je dit de meest skilloze tank vind maar zelfs in zo tank kan je in 2 minuten terug in de garage staan ofwel heel het team carryen en het is vooral dat laatste dat vaker gebeurd bij mij.

Moet wel zeggen dat een Derp HE 1400 shell pennen 1 van de leukste dingen zijn :Y)
Op 2 staat iemand voor 500 hitten terwijl je maar 2 pixels van zijn tank ziet :') :') :')

Dus best mij mijden ;) (ingame : stigabest)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
@nvidia666 ik zie het inderdaad, 1263 WN8. Geen rode tomaat, gewoon gemiddelde speler net als ik. Ik sta op 1365 en vind mezelf ook gewoon een gemiddelde tanker hoor.
En dat die tank OP is blijkt naar mijn mening dan wel uit je stats. Je stats op die tank liggen niet bepaald in lijn met wat je op andere tanks haalt.

Was niet zo zeer als rant bedoeld maar zoals ik zeg, je hebt niet veel skill nodig voor die tank dus kwam nogal braggerig over elke keer ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Arjant2 op 21-04-2018 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Arjant2 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 16:14:
@nvidia666 ik zie het inderdaad, 1263 WN8. Geen rode tomaat, gewoon gemiddelde speler net als ik. Ik sta op 1365 en vind mezelf ook gewoon een gemiddelde tanker hoor.
En dat die tank OP is blijkt naar mijn mening dan wel uit je stats. Je stats op die tank liggen niet bepaald in lijn met wat je op andere tanks haalt.
Was niet zo zeer als rant bedoeld maar zoals ik zeg, je hebt niet veel skill nodig voor die tank dus kwam nogal braggerig over elke keer ;)
Ik bedoel vooral deze matches waarin ik de boel carry zonder mij waren ze verloren.
Btw zoals je kan zien moet je al je best doen om in een T95 0 damage te doen 8)7
Moet wel zeggen met een reroll zou mijn WN8 wel rond de 400 beter zijn omdat ik de eerste 10K battles niet zo goed speelde...

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/15gzal2.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
nvidia666 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 16:28:
[...]

Ik bedoel vooral deze matches waarin ik de boel carry zonder mij waren ze verloren.
Btw zoals je kan zien moet je al je best doen om in een T95 0 damage te doen 8)7
Moet wel zeggen met een reroll zou mijn WN8 wel rond de 400 beter zijn omdat ik de eerste 10K battles niet zo goed speelde...

[afbeelding]
carry, in een noskill tank. Lol

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
looyenss schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 16:33:
[...]

carry, in een noskill tank. Lol
Haha bedankt.
Toch stijgt er helaas mijn WN8 door O-) :z :$ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
nvidia666 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 16:35:
[...]

Haha bedankt.
thats kinda the point... ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Und ze losses continue... Dus passend de Ace in de M41 Bulldog in een loss gepakt. :')

misschien moet ik ook de Type 5 maar gaan grinden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
[...]

Haha bedankt.
https://clips.twitch.tv/SpeedyCrowdedMochaPanicBasket

speciaal voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
nvidia666 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 16:28:
[...]

dat heeft iedereen die op zijn 1e account speelt... elk begin is moeilijk.
Dus dat is geen argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Overigens, om niet al te negatief over te komen met dat gezeur over verliezen, ik vind die mission wel grappig bedacht. 15 verschillende tanks beschadigen voor wat goodies. Doe die missie 6x dit weekend en je krijgt nog wat meer goodies. Makkelijk, niet gekoppeld aan winrate of skill en weer 's wat anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:26:
Overigens, om niet al te negatief over te komen met dat gezeur over verliezen, ik vind die mission wel grappig bedacht. 15 verschillende tanks beschadigen voor wat goodies. Doe die missie 6x dit weekend en je krijgt nog wat meer goodies. Makkelijk, niet gekoppeld aan winrate of skill en weer 's wat anders. :)
Ik had op zich wel willen zien dat je de missie met meer dan alleen tierX zou kunnen doen, maar verder ben ik het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 21:09:
[...]

Ik had op zich wel willen zien dat je de missie met meer dan alleen tierX zou kunnen doen, maar verder ben ik het met je eens.
Ik heb het niet over die marathon, maar over de weekendmissie. Marathons doe ik sowieso niet aan mee, daar heb ik niet genoeg tijd voor. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

Rianata

Have you played Atari today?

[...]

Haha bedankt.
Precies... en dat geeft aan hoe overpowered zo'n tank dan is en dus gebalanceerd moet worden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YTfOYTP.png

Je doet gemiddeld zoveel meer damage dan je in andere tanks doet... en idd ook je WN8 op deze tank is in vergelijking meer dan 700 punten hoger 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Rianata schreef op zondag 22 april 2018 @ 01:44:
[...]

Precies... en dat geeft aan hoe overpowered zo'n tank dan is en dus gebalanceerd moet worden.

[afbeelding]

Je doet gemiddeld zoveel meer damage dan je in andere tanks doet... en idd ook je WN8 op deze tank is in vergelijking meer dan 700 punten hoger 8)7
dus gewoon een filthy statpadder :-D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nvidia666
looyenss schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:38:
[...]

dus gewoon een filthy statpadder :-D
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/wujd6b.jpg

O-) O-) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gebeurt het ook bij jullie dat at random je repairkit en/of first aid kit eruit geflikkerd worden? In de garage zitten ze in de tank, en dan begin je de battle en dan zijn ze weg. En uiteraard wordt je dan bij de eerste de beste schot geammoracked. :(

Nou ja, cap-missie met de LT gedaan. Nu nog een paar missies goed spelen en dan kan ik de T28 HTC in m'n garage verwelkomen. Begint dichtbij te komen. :P

edit: Oeh, QB doet de Type 5 Heavy techtree showcase vanavond. Goed opletten hoe je daar nu mee moet spelen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Gaius op 22-04-2018 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
Gaius schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:25:
Gebeurt het ook bij jullie dat at random je repairkit en/of first aid kit eruit geflikkerd worden? In de garage zitten ze in de tank, en dan begin je de battle en dan zijn ze weg. En uiteraard wordt je dan bij de eerste de beste schot geammoracked. :(

Nou ja, cap-missie met de LT gedaan. Nu nog een paar missies goed spelen en dan kan ik de T28 HTC in m'n garage verwelkomen. Begint dichtbij te komen. :P

edit: Oeh, QB doet de Type 5 Heavy techtree showcase vanavond. Goed opletten hoe je daar nu mee moet spelen. :+
}) :7 :Y)
Even Type 5 haters bashen

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/21f0j9f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Als de marathon voorbij is en de progretto met korting in de garage staat laat ik wot maar een weekje met rust. Vandaag met dobla en Ria geplatooned maar wederom ging het mega slecht naar mijn maatstaven. Geen idee of het door de marathon komt of de veranderingen die de maps zijn ondergaan. Ook zijn er echt te weinig maps op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iceman1987
Kepro schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:57:
Als de marathon voorbij is en de progretto met korting in de garage staat laat ik wot maar een weekje met rust. Vandaag met dobla en Ria geplatooned maar wederom ging het mega slecht naar mijn maatstaven. Geen idee of het door de marathon komt of de veranderingen die de maps zijn ondergaan. Ook zijn er echt te weinig maps op dit moment.
De korting is ook geldig zolang de marathon loopt?

Gisteren mijn LT-15 missie gehaald _/-\o_
Werd helemaal gek ervan. Maar idd toen de maan en de sterren op de juiste stand stonden was het zo gelukt met mijn AMX 13 75. Was toevallig het laatste potje voordat ik ging slapen. Gaf het bijna op.
_Anvil_ schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:07:
[...]

*nooit* voor de volle prijs kopen, altijd aanbiedingen. Verder: als je een premium tank voor ingame gold koopt, kan je campaign reward tanks als de Stug4 en T28HTC er op inruilen. Dat laatste heb ik gedaan nadat ik de T28HTC voor crew afdoende training potjes had gebruikt en er op uitgekeken was.

Als je het resterende goud ook in de aanbieding koopt, heb je dus een t8 premium vanaf 15 euro oid...
Weet iemand of dit nog kan? Wil namelijk een van de reward tanks inruilen met wat gold voor de revalorise.

[ Voor 49% gewijzigd door Iceman1987 op 23-04-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Iceman1987 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:32:
[...]
Weet iemand of dit nog kan? Wil namelijk een van de reward tanks inruilen met wat gold voor de revalorise.
Af en toe zetten ze het aan voor een korte periode. Zal vast wel weer gebeuren ergens in de komende maanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
@Kepro @Iceman1987

Dit is wat ik kon vinden over de uiterste aankoopdatum MET korting verworven tijdens deze marathon.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qask7h0.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:57:
Je bent niet de enige, ik heb gisteren sinds dagen weer eens boven de 3k WN8 gespeeld. Alleen maar 140 gespeeld om top XP te halen. 11 van de 15 binnen. Ik hoop dat ik tot missie 9 kan komen. Meer gaat denk ik niet lukken. Winrate ook om te huilen zit op iets van 55% ofso.

Maar games zijn gewoon heel anders, sowieso zijn de nieuwe/ aangepaste maps echt ruk. Maar ook kleine dingen die zijn aangepast zijn super klote. Dat je overal aan het schaatsen bent op randjes, dat je niet normaal meer van een heuvel af kan rijden. Dat er random items zijn gemaakt waar je niet doorheen kan schieten. ( airfield middle die pilaren bijv , super irritant )

Ze kunnen letterlijk geen maps of reworks maken want ze krijgen het voor elkaar om het altijd slechter te maken dan hoe de map was. Het is gewoon knap op zichzelf dat ze dat altijd lukt 8)7

Maar teams zijn ook echt dramatisch, zoveel 15-1 / 15-2 rapes. Gaat echt nergens over hoe snel het gaat. Heb ook super veel below 1k damage games, terwijl ik die vroeger bijna nooit had. Heel de constistency is gewoon weg op één of andere manier. Dat is mijn grootste probleem in iedergeval.

Edit : Ohh en me motivatie, het kan me ook geen zak schelen, heb vaak geen eens zin om te try harden. Helemaal niet als je in de 1ste minuut al ziet dat je team spread FUBAR is.

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 23-04-2018 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
jantje 2 schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:09:
[...]

Je bent niet de enige, ik heb gisteren sinds dagen weer eens boven de 3k WN8 gespeeld. Alleen maar 140 gespeeld om top XP te halen. 11 van de 15 binnen. Ik hoop dat ik tot missie 9 kan komen. Meer gaat denk ik niet lukken. Winrate ook om te huilen zit op iets van 55% ofso.

Maar games zijn gewoon heel anders, sowieso zijn de nieuwe/ aangepaste maps echt ruk. Maar ook kleine dingen die zijn aangepast zijn super klote. Dat je overal aan het schaatsen bent op randjes, dat je niet normaal meer van een heuvel af kan rijden. Dat er random items zijn gemaakt waar je niet doorheen kan schieten. ( airfield middle die pilaren bijv , super irritant )

Ze kunnen letterlijk geen maps of reworks maken want ze krijgen het voor elkaar om het altijd slechter te maken dan hoe de map was. Het is gewoon knap op zichzelf dat ze dat altijd lukt 8)7

Maar teams zijn ook echt dramatisch, zoveel 15-1 / 15-2 rapes. Gaat echt nergens over hoe snel het gaat. Heb ook super veel below 1k damage games, terwijl ik die vroeger bijna nooit had. Heel de constistency is gewoon weg op één of andere manier. Dat is mijn grootste probleem in iedergeval.

Edit : Ohh en me motivatie, het kan me ook geen zak schelen, heb vaak geen eens zin om te try harden. Helemaal niet als je in de 1ste minuut al ziet dat je team spread FUBAR is.
Ik herken veel van bovenstaande. Niet dat ik zo'n pro gamer ben, heb maar 7500 potjes gespeeld.
Maar als wij allemaal het slecht doen, dan zijn er toch ook mensen die het beter doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Die zijn er zeker, maar ik snap bovenstaand reacties wel. Hoe beter iemand is, hoe meer je gewend bent invloed te hebben op de potjes en consistente getallen te halen. Als dit dan volledig weg valt, is de frustratie veel groter dan bij een scrub speler die altijd dood gaat na 2 schoten en dan hoopt dat zn team hem carried.

Zelf ben ik slechts een 1400wn8 /52,5% speler, maar de waanzin op tier 10 potjes is unreal. Full camping botteams op dat niveau, echt WTF?

Ik heb steeds meer lol in snelle tanks merk ik, je bent lekker flexibel om met elke situatie om te gaan, inclusief bot teams en broken retard-proof tanks als de type5 en 268v4 ;)
Iceman1987 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:32:
[...]

Dat is exact wat ik gedaan heb, de HTC28 inruilen op de m4a1 Revo. Laatste keer was een paar weken in feb, ik verwacht de actie snel weer terug. Ze gingen het een permanente feature maken ook. Laatste actie met uitleg:

https://worldoftanks.eu/e...ffers/update-922-tradein/

[ Voor 28% gewijzigd door _Anvil_ op 23-04-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Gaius schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:26:
Ik had weinig tijd dit weekend om te spelen, en ben toch bezig om mijn crew in de M44 zijn aan een skill te helpen. Dus heb even snel wat potjes gespeeld in de M44 en dag gewoon steeds een ander target uit kiezen. :D
Zo ging die missie wel lekker snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:10:
Die zijn er zeker, maar ik snap bovenstaand reacties wel. Hoe beter iemand is, hoe meer je gewend bent invloed te hebben op de potjes en consistente getallen te halen. Als dit dan volledig weg valt, is de frustratie veel groter dan bij een scrub speler die altijd dood gaat na 2 schoten en dan hoopt dat zn team hem carried.

Full camping botteams op dat niveau, echt WTF?
Dat is het ook, ik heb geen zin om 10 minuten achterin de map te staan en af te wachten, ik ben altijd als eerste een beetje aan het schieten en traden terwijl bijna iedereen loopt te campen omdat ze geen idee hebben hoe iets werkt. Vaak clear ik dan wel een flankje, ben ik te veel hp kwijt, komt het team die dan door pushed in tds die daar staan te wachten en sta je gelijk weer 10-3 achter. En weet je dat het al over is.

Ga ik campen gebeurd er dus niets omdat niemand weet wat die moet doen 8)7

Dat is het ook gewoon niemand speelt het spelletje en speel je het spelletje wel wordt je afgestraft :+

Ik heb gisterenavond geprobeerd iets passiever te spelen zoals vroegah en dan merk je gelijk dat het al een stuk beter gaat. Maar ook de RNG in deze game is soms zo bizar. Ik sta echt ziek hulldown in me badger maar paar gasten kunnen net randje trackwheel zien. En letterlijk 10 schoten achter elkaar van 2 tanks pennen me trackwheel. Hoe dan, hebben die gasten geen RNG dat ze eens misschieten? 8)7 was een metertje of 200 of iets meer. (Steppes linker kant van hun kant naar onze kant )

Sta ik daar met me badger te schieten raak ik geen pepernoot met 0,3 accucary.. Game is ook zo random.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:44:
[...]

Dat is het ook, ik heb geen zin om 10 minuten achterin de map te staan en af te wachten, ik ben altijd als eerste een beetje aan het schieten en traden terwijl bijna iedereen loopt te campen omdat ze geen idee hebben hoe iets werkt. Vaak clear ik dan wel een flankje, ben ik te veel hp kwijt, komt het team die dan door pushed in tds die daar staan te wachten en sta je gelijk weer 10-3 achter. En weet je dat het al over is.

Ga ik campen gebeurd er dus niets omdat niemand weet wat die moet doen 8)7

Dat is het ook gewoon niemand speelt het spelletje en speel je het spelletje wel wordt je afgestraft :+

Ik heb gisterenavond geprobeerd iets passiever te spelen zoals vroegah en dan merk je gelijk dat het al een stuk beter gaat. Maar ook de RNG in deze game is soms zo bizar. Ik sta echt ziek hulldown in me badger maar paar gasten kunnen net randje trackwheel zien. En letterlijk 10 schoten achter elkaar van 2 tanks pennen me trackwheel. Hoe dan, hebben die gasten geen RNG dat ze eens misschieten? 8)7 was een metertje of 200 of iets meer. (Steppes linker kant van hun kant naar onze kant )

Sta ik daar met me badger te schieten raak ik geen pepernoot met 0,3 accucary.. Game is ook zo random.
Hoe hoger je wn8 hoe vaker je slechte rng krijgt. :+

Oja gisteren echt meest complete Bullshit ever meegemaakt. Platoon met Dobla en Ria. Ik ben als enige over tegen een e100, 268/4 en een m48. Ik in de AMX 105 met 500 meter viewrange. 1 gaat cappen in de zuid spawn. Ik omrijden naar heuvel op het veld en wat denk je ik word outspot en krijg een shell van de e100 die ik niet eens terug spot. E100 op camo. 7(8)7

Edit, wat wel grappig is. Ik zat met de AMX op 97% van mijn Mark (2 weken geleden) en nu 89%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:12:
[...]
Hoe hoger je wn8 hoe vaker je slechte rng krijgt. :+
Echt niet, ook met mijn crappy wn8 krijg je brakke RNG. Zaterdag een potje in de Jagdpanzer IV. Ik weet een Hellcat te verrassen, maar ik krijg een lage roll. Dus hij heeft nog 13hp over. Geen punt, de Jagdpanzer IV heeft een snelle reload, komt goed. Enfin, al rijdend snapshot hij en knalt m'n motor eruit. Uiteraard was m'n repairkit op cooldown... Dus tja, toen stond ie naast me. :'(
Oja gisteren echt meest complete Bullshit ever meegemaakt. Platoon met Dobla en Ria. Ik ben als enige over tegen een e100, 268/4 en een m48. Ik in de AMX 105 met 500 meter viewrange. 1 gaat cappen in de noord spawn. Ik omrijden naar heuvel op het veld en wat denk je ik word outspot en krijg een snelle van de e100 die ik niet eens terug spot. E100 op camo. 7(8)7
Zou het niet zo kunnen zijn dat de E100 buiten je viewrange stond en dat je door één van de andere twee tanks werd gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nee, ik heb meer dan 500 meter view range en tot de cap is max 100
Meter. Oja, map is siegfriedline.

Edit. En ze reden allemaal bij de cap. 268 zat af te trekken op de heuvel en Patton reed van de stad naar de cap. Ik werd gespot boven de kleine heuvel. Allleen de e100 kom dat zijn geweest met binos en camonet.

[ Voor 51% gewijzigd door Kepro op 23-04-2018 14:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik word in light tanks regelmatig outspot door van alles en nog wat. Spot systeem blijft 1 van de vaagste mechanics in wot. Zou hier soms ook RNG op zitten?

Verder begin ik me ook, net als Jantje, in toenemende mate te ergeren aan de ultra gladde ridges in 1.0 maps. Van de week in mijn at 7 op Glacier, ja grappig het is een ijs map ik snap de ironie :+, ik rijd richting 1 van de heuvels op noord spawn. Ik kom heel langzaam aan rijden, want de at7 is zo traag als dikke stront. Begint mijn tank ineens te glijden en donder ik die heuvel af.

Uiteraard 0 dmg, want ik beland op mijn zijkant om vervolgens 3 minuten in chat tevergeefs om hulp te roepen en te pingen en weet ik wat nog meer. NIEMAND reageert uiteraard en op een gegeven moment wordt je dan gespot en is het klaar.

Maar het valt me op meer maps op dat je verhogingen bijna niet meer af komt. Heuvel zuid spawn Mannerheim. Verhoging 2 lijn op Abbey. Allemaal onmogelijk om af te glijden, want dan knal je jezelf kapot. 10/10 map design weer van onze vrienden uit Wit Rasshia 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:37:
Nee, ik heb meer dan 500 meter view range en tot de cap is max 100
Meter. Oja, map is siegfriedline.

Edit. En ze reden allemaal bij de cap. 268 zat af te trekken op de heuvel en Patton reed van de stad naar de cap. Ik werd gespot boven de kleine heuvel. Allleen de e100 kom dat zijn geweest met binos en camonet.
Çamo net geeft dan ook wel een flat bonus van 25% op de camo en niet op basis van de tank values. Dus camonet is effective voor grote tanks extra gunstig. ye bino's op heavies ook zo'n dingetje, grap is het werkt vaak wel. Ook al een paar keer gehad schiet je iemand die rijdt spot die je niet, track je hem daarna. schiet je nog een keer ben je wel gespot. Dan weet je die gast speelt met bino's 8)7

Verder snap ik je verhaal niet want ik weet niet welke heuvels je bedoelt O-) Maar dat het bs is dat je outspotted wordt door een E100 ben ik met je eens, soms is het zo weird. Had het zelf ook met een light op fisherman's gay. Sta met sheridan mid te snipen, wordt ik continue spotted, blind fired op random plekken alles. Doe ik het een paar games later weer met een 140 ( iets met een ezel enzo..... :z ) zelfde plek tanks up kan ik naar hartenlust schieten en spot niemand me :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 23 april 2018 @ 16:42:
[...]

Çamo net geeft dan ook wel een flat bonus van 25% op de camo en niet op basis van de tank values. Dus camonet is effective voor grote tanks extra gunstig. ye bino's op heavies ook zo'n dingetje, grap is het werkt vaak wel. Ook al een paar keer gehad schiet je iemand die rijdt spot die je niet, track je hem daarna. schiet je nog een keer ben je wel gespot. Dan weet je die gast speelt met bino's 8)7

Verder snap ik je verhaal niet want ik weet niet welke heuvels je bedoelt O-) Maar dat het bs is dat je outspotted wordt door een E100 ben ik met je eens, soms is het zo weird. Had het zelf ook met een light op fisherman's gay.
Zuid spawn en dan van de mini map rechts heb je die ‘ridge’ ik kwam van die kant. Voor me staat ‘sniper/camp’ Hill waar de 268 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17
Zojuist de Type 5 Heavy maar eens geprobeerd op de test server... Het resultaat is lachwekkend. Dit was de eerste game 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NHrECKqHqCLGhRzvm27xf96U/full.jpg

Overigens vind ik die nieuwe progetto 65 ook wel leuk spelen. Ook m'n eerste potje erin. Wat ik wel merkte is dat ik snel geneigd ben m'n hele gun leeg te schieten, maar dan zit je met die lange reload.... |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fNvZD2zPe76pf8JBs01SSijI/full.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door SurfBoy op 23-04-2018 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Conway is ook wel een fijne tank zeg. Dacht dat het na de Charioteer niet veel beter kon. Maar die razendsnelle aiming time en die monsterlijke dpm zijn echt fijn om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Alles mocht vandaag. Kwam weer terug op het 'oude niveau'

t1001

12112

121212

aasas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:05:
324k free xp? lol! wat kost dat in euro's?

mooie winrates trouwens, pff warpack hacker. report!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:59:
Ik word in light tanks regelmatig outspot door van alles en nog wat. Spot systeem blijft 1 van de vaagste mechanics in wot.
Ik merk sinds de 1.0 patch dat ik regelmatig beschoten wordt door relatief zware kalibers en ik de enemy niet terugspot, terwijl ik zeker weet dat ze binnen viewrange staan. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Mr_Size schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:59:
Ik word in light tanks regelmatig outspot door van alles en nog wat. Spot systeem blijft 1 van de vaagste mechanics in wot. Zou hier soms ook RNG op zitten?
Same here, ik word er sinds 1.0 helemaal simpel van. Outspot worden door heavies (en vervolgens uiteraard gesnapshot worden) is op zijn zachtst gezegd niet erg grappig.

Vorige week een potje op steppes, aan het eind van de game staan we 13-12 achter. Dat is best oke in een T49 op een map waar je afstand kan nemen en het gaat neer komen op spotting range. Wonderbaarlijk genoeg ben ik niet in staat geweest om ook maar 1 van die 3 heavies te spotten. Overal waar ik peakte (bush/no bush) was ik insta-spotted. Uiteindelijk ben ik via de lagere delen driekwart van de map rond gereden en op diverse spots gepeakt. Geen tank gezien (ook al wist men op mij te vuren). Ik vraag me nog steeds af of het spotting systeem bugged was of dat die tanks voor mij gewoon niet gerenderd werden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:05:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is inderdaad het betere werk, zieke games. Volgens mij heb je ook per ongeluk express nog een teamgenootje geraak aan je blauwe naam te zien :+ Moet misschien het ook weer eens solo gaan proberen. Valt op dat je dan ook bijna geen platoons tegen je hebt wat over het algemeen de map spread ook wat normaler maakt. Vaak zijn van die platoons die je ergens verwacht die dan echt totaal random dingen aan het doen zijn. Als iedereen solo speelt is de verdeling denk ik wel wat gelijker.

[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 24-04-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
screenshot wot

Ik heb ergens de memo niet gezien waar aanvallen terugvallen naar de red line wil zeggen, en verdedigen ja aanvallen is wel de beste verdediging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Roozzz schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:31:
[...]

Same here, ik word er sinds 1.0 helemaal simpel van. Outspot worden door heavies (en vervolgens uiteraard gesnapshot worden) is op zijn zachtst gezegd niet erg grappig.

Vorige week een potje op steppes, aan het eind van de game staan we 13-12 achter. Dat is best oke in een T49 op een map waar je afstand kan nemen en het gaat neer komen op spotting range. Wonderbaarlijk genoeg ben ik niet in staat geweest om ook maar 1 van die 3 heavies te spotten. Overal waar ik peakte (bush/no bush) was ik insta-spotted. Uiteindelijk ben ik via de lagere delen driekwart van de map rond gereden en op diverse spots gepeakt. Geen tank gezien (ook al wist men op mij te vuren). Ik vraag me nog steeds af of het spotting systeem bugged was of dat die tanks voor mij gewoon niet gerenderd werden... 8)7
Duh, dus het ligt niet aan mij. Heb precies hetzelfde: al afgeschoten zonder dat jij de tegenstander kon spotten die dik in je viewrange zit, terwijl jij stil zit te spotten met je glasses on. 8)7

Heeft voor mij de laatste tijd gezorgt dat ik in de aanval ga, ook met mijn lights. Tot grote rants van teammates die eisen dat ik mij opoffer zodat zij vanaf de redline save een shot kunnen wagen.

Het valt mij het meeste op in de t49 ook. t51 DA minder. Is er misschien toch iets veranderd aan de specs van de t49?

[ Voor 4% gewijzigd door superduper op 24-04-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
nYzEkE schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:01:
[afbeelding]

Ik heb ergens de memo niet gezien waar aanvallen terugvallen naar de red line wil zeggen, en verdedigen ja aanvallen is wel de beste verdediging
Een debiele positionering van spelers is toch standaard bij assault en encounter?
jantje 2 schreef op maandag 23 april 2018 @ 16:42:
[...]
Çamo net geeft dan ook wel een flat bonus van 25% op de camo en niet op basis van de tank values. Dus camonet is effective voor grote tanks extra gunstig.
Volgens zowel de camo-calculator als de WG-wiki klopt dit niet en is het een flat bonus van 5% voor HT/SPG, 10% voor LT/MT en 15% voor TD.

[ Voor 37% gewijzigd door Gaius op 24-04-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Assault heb ik al jaren uitstaan, te moeilijk voor de gemiddelde pubbie die niet eens snapt wat een cap zone is. Jingles heeft een filmpje waar een afk E75 een Kolabanovs haalt, dat geeft wel aan hoe debiel die mode is in de praktijk.

Wellicht beter om er een soort ranked battles van te maken, dus dat je hem bewust kiest.. met een bepaald voordeel voor het team dat aanvalt wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:41:
Die Conway is ook wel een fijne tank zeg. Dacht dat het na de Charioteer niet veel beter kon. Maar die razendsnelle aiming time en die monsterlijke dpm zijn echt fijn om mee te spelen.
Huh? Razendsnelle aimtime? Whut? Is dat dezelfde Conway waar ik mee speel? Waarbij het uren duurt voordat je fully aimed bent door de giga bloom? Iets wat bij de Charioteer ook al zo'n probleem was en mogelijk nog groter?

Nee, ik ben niet echt een fan van de Conway en vond de Charioteer ook een grote teleurstelling:+

Gisteren try hard geprobeerd 4x high caliber te halen voor die Progetto. Het is op zich nog een godswonder dat het mij gelukt is om er 2 te halen, want werkelijk alles zat tegen wat zo'n beetje tegen kan zitten. Heb voornamelijk de 268-4 gespeeld en daarmee is het ook 2x gelukt en al eerder ook een keer, maar man man man hoeveel pech kan 1 iemand hebben een hele avond lang. Een greep uit wat mij zoal overkomt, elke potje is het wel iets anders of een combinatie van onderstaande:

-enemy team is te slecht waardoor ons team er overheen steamrolled en ik never nooit genoeg dmg doe om high caliber te halen (zeker nkiet in full t10 games)
-enemy team is te goed waardoor ons team gesteamrolled wordt en ik, als ik mazzel heb, net aan 3K dmg kan doen. Veel te weinig voor high caliber
-Shell drops
-Bounces op weakspots (bijv. 2x LFP van een deathstar, met 293 pen...)
-Tier8 tanks die mij pennen met AP (mooiste was een Progetto die mij van ~450m FRONTAAL penned met AP) :') :') :')
-arty die mij constant focust
-enemy tanks die mij mogen yolo-en, terwijl het complete friendly team gewoon toekijkt en niets doet.
-naar een flank gaan waar normaal halve enemy team staat te kwijlen en te campen, behalve natuurlijk de game dat ik op die flank sta (Abbey, 8-9 lijn, HELEMAAL leeg)

Dit alles resulteerde in een historisch slechte WN8 van nog geen 2k, met een avg dmg van 3K.
Bizar hoe goed de server stats van de 268-4 zijn. Hoge WN8 halen op die tank is vrij lastig voor mij. Maar ja, tier8 tanks mogen mij overal pennen dus ja, what can I do.. Tank is niet zo OP als men doet voorkomen, de armor is goed maar absoluut penbaar.

Dus tja, vrij frustrerende avond zo.. Woensdag laatste kans, denk dat ik eerder nog de benodigde XP haal dan dat ik die resterende high calibers weet te scoren :')

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 24-04-2018 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
1) als je een broken 268v4 bestuurt, verdien je gewoon alles wat je hierboven schetst ;)
2) hoe hebben die tier 8s je kunnen pennen dan? please enlighten us, want van voren is het zo goed als onmogelijk. Dat ding bounced E100 heat rounds alsof het gratis is.. Lijkt me niet dat een speler als jij ze rustig op je cuppolas laat mikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:43:
[...]

Huh? Razendsnelle aimtime? Whut? Is dat dezelfde Conway waar ik mee speel? Waarbij het uren duurt voordat je fully aimed bent door de giga bloom? Iets wat bij de Charioteer ook al zo'n probleem was en mogelijk nog groter?

Nee, ik ben niet echt een fan van de Conway en vond de Charioteer ook een grote teleurstelling:+

Gisteren try hard geprobeerd 4x high caliber te halen voor die Progetto. Het is op zich nog een godswonder dat het mij gelukt is om er 2 te halen, want werkelijk alles zat tegen wat zo'n beetje tegen kan zitten. Heb voornamelijk de 268-4 gespeeld en daarmee is het ook 2x gelukt en al eerder ook een keer, maar man man man hoeveel pech kan 1 iemand hebben een hele avond lang. Een greep uit wat mij zoal overkomt, elke potje is het wel iets anders of een combinatie van onderstaande:

-enemy team is te slecht waardoor ons team er overheen steamrolled en ik never nooit genoeg dmg doe om high caliber te halen (zeker nkiet in full t10 games)
-enemy team is te goed waardoor ons team gesteamrolled wordt en ik, als ik mazzel heb, net aan 3K dmg kan doen. Veel te weinig voor high caliber
-Shell drops
-Tier8 tanks die mij pennen met AP (mooiste was een Progetto die mij van ~450m FRONTAAL penned met AP) :') :') :')
-enemy tanks die mij mogen yolo-en, terwijl het complete friendly team gewoon toekijkt en niets doet.
-naar een flank gaan waar normaal halve enemy team staat te kwijlen en te campen, behalve natuurlijk de game dat ik op die flank sta (Abbey, 8-9 lijn, HELEMAAL leeg)

Dit alles resulteerde in een historisch slechte WN8 van nog geen 2k, met een avg dmg van 3K.
Bizar hoe goed de server stats van de 268-4 zijn. Hoge WN8 halen op die tank is vrij lastig voor mij. Maar ja, tier8 tanks mogen mij overal pennen dus ja, what can I do.. Tank is niet zo OP als men doet voorkomen, de armor is goed maar absoluut penbaar.

Dus tja, vrij frustrerende avond zo.. Woensdag laatste kans, denk dat ik eerder nog de benodigde XP haal dan dat ik die resterende high calibers weet te scoren :')
Dit overkomt mij dus al 2 weken maar gisteren eindelijk weer eens gemiddeld 4K wn8 geschoten. Na al triggering durfde ik gisteren niet met iemand te platoonen. @jantje 2 solo speelt op dit moment net iets lekkerder/rustiger weg. Mijn 268-4 is ook geen god hoor. Die gun kan soms zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
_Anvil_ schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:52:
1) als je een broken 268v4 bestuurt, verdien je gewoon alles wat je hierboven schets ;)
2) hoe hebben die tier 8s je kunnen pennen dan? please enlighten us, want van voren is het zo goed als onmogelijk. Dat ding bounced E100 heat rounds alsogf het gratis is.. Lijkt me niet dat een speler als jij ze rustig op je cuppolas laat mikken...
1) 268 is niet broken, de 907 die is broken. En nee, ik verdien het zeker niet. Helaas is WG een andere mening toegedaan.

2) Al sla je me helemaal morsdood, ik heb geen idee. Wat ik boven schetste gebeurde letterlijk: een Progetto penned mij recht van voren met AP (212 pen) van een afstand van circa 450m. Enige dat hij volgens mij fysiek kan pennen is de lower lower plate, maar die is zo klein en de angle voor hem zo ongunstig dat het eigenlijk onmogelijk is. Maar ja, op mijn client kan alles blijkbaar... 8)7
En HEAT bounced hij echt niet zo vaak hoor. Gisteren ook 3x op rij door een Ferdinand gepenned, schoot ook AP. Ook 3x op rij door een 430U gepenned, schoot ook AP. En alles frontaal. En alles lower lower plate.

Dus nogmaals: men doet de tank meer OP voorkomen dan hij is. Armor is goed, maar heel reliable is het allemaal niet.

edit: net ff gekeken: de lower lower plate van de 268 is al je er recht voor staat en ook op dezelfde hoogte (dus niet van boven of van onderen schiet) ~230 effective armor. Die Progetto heeft dus heel, heel, heel, heel, heel veel geluk gehad met die pen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 24-04-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mr_Size schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:01:
[...]

1) 268 is niet broken, de 907 die is broken. En nee, ik verdien het zeker niet. Helaas is WG een andere mening toegedaan.

..
Dus nogmaals: men doet de tank meer OP voorkomen dan hij is. Armor is goed, maar heel reliable is het allemaal niet.
Sorry, volledig met je oneens. Zowel gebaseerd op eigen ervaring als de harde cijfers die laten zien dat zelfs 44%Wr bots er goede stats mee halen. De global server winrates en andere getallen liegen niet.

Als dat ding op een goede positie staat te wigglen is de kans dat de lower-lower plate of cuppolas gepend worden nihil.

Uiteraard geloof ik best dat jij slechte potten ermee hebt inclusief vage RNG en ook dat mensen steeds beter leren hoe ermee om te gaan (inclusief er een high prio target van maken), maar de stats liegen niet. Most OP tank evah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De 430u is ook broken met zijn onbegrijpelijke frontale pantser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
_Anvil_ schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:07:
[...]

Sorry, volledig met je oneens. Zowel gebaseerd op eigen ervaring als de harde cijfers die laten zien dat zelfs 44%Wr bots er goede stats mee halen. De global server winrates en andere getallen liegen niet.

Als dat ding op een goede positie staat te wigglen is de kans dat de lower-lower plate of cuppolas gepend worden nihil.

Uiteraard geloof ik best dat jij slechte potten ermee hebt inclusief vage RNG en ook dat mensen steeds beter leren hoe ermee om te gaan (inclusief er een high prio target van maken), maar de stats liegen niet. Most OP tank evah.
nihil, maar bij mijn client is dat blijkbaar genoeg dat het me toch overkomt. Kan je de replay nog wel opsturen als je me niet gelooft.. 44% bots halen echt geen goede stats hoor met die tank, fabel verhaaltje. Het is een boivengemiddeld goede tank en je kan er redelijk mee brawlen, maar most OP tank ever? Nee, not even close. Type5 Heavy is 100x meer OP. 907 is 1000x meer OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mr_Size schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:12:
[...]

nihil, maar bij mijn client is dat blijkbaar genoeg dat het me toch overkomt. Kan je de replay nog wel opsturen als je me niet gelooft.. 44% bots halen echt geen goede stats hoor met die tank, fabel verhaaltje. Het is een boivengemiddeld goede tank en je kan er redelijk mee brawlen, maar most OP tank ever? Nee, not even close. Type5 Heavy is 100x meer OP. 907 is 1000x meer OP.
ik geloof je. De type 5 heavy is een trage one trick pony, dus wat mij betreft iets minder OP. Wel blijft die 1400 HE dmg broken as shit, moet aangepast worden.

De 430u heeft ook vervelende armor, maar lijkt me toch makkelijker te pennen.. grotere lower plate en ook drivewheel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
nYzEkE schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:01:
[afbeelding]

en daarom zet je assault en encounter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had gisteren minstens 2 games waarin wij een 268 4 hebben (tier 10 3-5-7 mm) en beide helden hebben de hele game near base gecamped, als laatste levend en dus een dikke loss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:16:
[...]

Volgens zowel de camo-calculator als de WG-wiki klopt dit niet en is het een flat bonus van 5% voor HT/SPG, 10% voor LT/MT en 15% voor TD.
Ohh dan zal dat het inderdaad zijn, voorheen was het dan 25% bonus op basis van je camo en hebben ze een flat bonus gedaan op basis van tanktype. Ik had de bel wel horen luiden maar de klepel niet zien hangen ( of iets in die richting :+ ) Klinkt ook wel wat logischer want 25% is ook best wel flink ofc. :z
Mr_Size schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:01:
[...]

2) Al sla je me helemaal morsdood, ik heb geen idee. Wat ik boven schetste gebeurde letterlijk: een Progetto penned mij recht van voren met AP (212 pen) van een afstand van circa 450m. Enige dat hij volgens mij fysiek kan pennen is de lower lower plate, maar die is zo klein en de angle voor hem zo ongunstig dat het eigenlijk onmogelijk is. Maar ja, op mijn client kan alles blijkbaar... 8)7
En HEAT bounced hij echt niet zo vaak hoor. Gisteren ook 3x op rij door een Ferdinand gepenned, schoot ook AP. Ook 3x op rij door een 430U gepenned, schoot ook AP. En alles frontaal. En alles lower lower plate.
Obj 268 V4 is broken door z'n mobility niet zozeer door z'n armor. Heat pent dat ding redelijk makkelijk en ook lower tier tanks kunnen hem pennen. Ik werd ook reliable gesloopt door T8 tanks frontal, die tank heeft alles te doen mt zn angles. Wiggle je net verkeerd kan je lowerplate ineens poep zijn. Sta je iets naar beneden pen je ufp. Die tank werkt alleen maar omdat niemand fatsoenlijk kan aimen of nadenken en door zn mobility vergroot dit probleem. Vind hem zelf ook niet leuk om te spelen, te beperkt en het blijft een TD zonder turret. Dat ding werkt als je dubbel RR yoloed. Maar goede speler + 268 V4 = standaard heat dus 0 kans. Heb je een paar bots die alleen AP schieten dan is het wel geinig. De serverstats liggen ook zo bizar hoog op dat ding dat het ook niet waard is om te spelen. 2de mark gehaald en toen gestopt.

Size heeft een 907 haatmentaliteit terwijl ik met die tanks niet echt super moeite heb, ja ook bs armor maar die is nog redelijk easy te pennen frontal en minder alpha >:)

@Verwijderd Ja Conway en razendsnelle aimtime is mij ook een raadsel :+ Die tank heeft net als de charioteer bloomstats waar je eng van wordt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik ben met begonnen met de Jackson. Moet ik de grind nu al stopzetten? :? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
1 van de laatste potjes in de T28 was best geinig:

http://wotreplays.eu/site/4318897#stats

LoL moment: fighting a T57 Heavy with a tier 8 TD (mostly) solo, surviving 2 clips and winning. Also nice teamwork with the Jagdtiger, we thanked each other later on.. positive vibes all around :)

Did some more damage after that and ended up with a great game, the T28 is very playable with the DPM and recent armor and speed improvements. Grind to the Doomturtle was a breeze.

[ Voor 74% gewijzigd door _Anvil_ op 24-04-2018 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:34:

[video]

LoL moment: fighting a T57 Heavy with a tier 8 TD (mostly) solo, surviving 2 clips and winning. Also nice teamwork with the Jagdtiger, we thanked each other later on.. positive vibes all around :)

Did some more damage after that and ended up with a great game, the T28 is very playable with the DPM and recent armor and speed improvements. Grind to the Doomturtle was a breeze.
8)7 dat je dat overleeft hebt zegt denk ik heel veel over die T57..man man man wat was die slecht. : :z

Voor de volgende keer zou ik het je wel afraden om ergens solo in te rijden met een langzame tank tegen 2 autoloaders waarbij er één nog eens snel is. Grappig dat ik zoiets dus nooit zou doen omdat ik weet dat het 100% kans is om dood te gaan en je bijna altijd outplayed wordt. Mooi dat het nu dan niet gebeurd.

Vind zulke dingen wel altijd leuk om te kijken, jij wordt nu eigenlijk beloond door "slecht" te spelen ( als je het grote plaatje bekijkt bedoel ik dan he, no offense voor jou of hoe je de situatie heb gespeeld ) Als je in deze game de "juiste" keuzes maakt wordt je alleen niet beloond maar kan het uiteindelijk door RNG alleen maar tegenvallen. Dit is wel een typisch voorbeeld van hoe deze game werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iceman1987
_Anvil_ schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:34:

[video]

Hoe kan iemand een T57 hebben en zo slecht spelen? Het is niet makkelijk de grind naar de T57, maar dat was noob first class.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:02:
[...]
Voor de volgende keer zou ik het je wel afraden om ergens solo in te rijden met een langzame tank tegen 2 autoloaders waarbij er één nog eens snel is. Grappig dat ik zoiets dus nooit zou doen omdat ik weet dat het 100% kans is om dood te gaan en je bijna altijd outplayed wordt. Mooi dat het nu dan niet gebeurd.
Ik dacht exact hetzelfde toen ik de replay zag: wat een riskante flanking move en bizar dat ik er mee wegkwam. Maar de manier waarop is inderdaad dikke lol. Al heb ik de situatie zelf volgens mij wel goed uitgespeeld verder inderdaad...

Ook als je de minimap ziet, hadden ze die flank nooit mogen verliezen. Ik had ipv het snipen op de enemy jagdtiger wellicht beter meteen mee kunnen rijden met de tier 8s die geclipped werden door de t57 en lor40t.

Aan de minimap te zien had de T57 support moeten krijgen van 2 andere tanks dan de 40t , maar die gasten stonden schijnbaar met tunnelvisie te snipen naar de hill oid...

Maar wel echt een dik LoL moment verder 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
Vond deze nog wel de moeite waard qua effort!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pxMrjdN.jpg

Edit: Maar die playernaam is vervolgens dus nergens meer te vinden. Dat is wel apart.

[ Voor 31% gewijzigd door Tige op 24-04-2018 18:38 ]

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:43:
[...]

-Shell drops

Welke gun gebruik je dan op de Conway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:54:
[...]

Welke gun gebruik je dan op de Conway?
Ik heb hem voor de buff gespeeld dus met 120MM maar die gun was al om te huilen qua gunstats, ook had die toen nog -5 depression dus dat was ook niet echt super ofc :+ Wss zal die 120mm wel iets gebuffed zijn maar lijkt me de 130mm met dikke alpha wel de beste optie. TD zonder armor blijft alpha altijd koning.

Gisteren missie 7 gehaald, moest nog 4x top xp van het team halen wat e50m en 140 gespeeld maar telkens net niet gehaald. Dus tjah wat moet je dan....over naar de dark side >:) Obj 268 V4 gepakt.

4 games later missie gehaald :+ Elke game combined 8k+ gehaald. ( 1 game 8k damage en overige games had ik telkens iets van 4-5k damage en 3-4k assist ) Double RR steamroll.

Hoop voor vrijdag nog 18x top damage te halen en verder ga ik niet komen gok ik zo, kan ik natuurlijk wel weer 268 V4 nemen maarja.....vind hem helemaal niet leuk om te spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik moet nog 12 x top xp halen. Zal vanavond de 268-4 dan maar try harden. Laatste avond dat ik nog wat korting kan binnen halen. 70% korting zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:21:
[...]

Ik heb hem voor de buff gespeeld dus met 120MM maar die gun was al om te huilen qua gunstats, ook had die toen nog -5 depression dus dat was ook niet echt super ofc :+ Wss zal die 120mm wel iets gebuffed zijn maar lijkt me de 130mm met dikke alpha wel de beste optie. TD zonder armor blijft alpha altijd koning.

Gisteren missie 7 gehaald, moest nog 4x top xp van het team halen wat e50m en 140 gespeeld maar telkens net niet gehaald. Dus tjah wat moet je dan....over naar de dark side >:) Obj 268 V4 gepakt.

4 games later missie gehaald :+ Elke game combined 8k+ gehaald. ( 1 game 8k damage en overige games had ik telkens iets van 4-5k damage en 3-4k assist ) Double RR steamroll.

Hoop voor vrijdag nog 18x top damage te halen en verder ga ik niet komen gok ik zo, kan ik natuurlijk wel weer 268 V4 nemen maarja.....vind hem helemaal niet leuk om te spelen :z
Ik heb de 5,5inch gun nog niet maar denk ook niet dat ik naar die zal switchen zodra ik die geunlocked heb. Ik heb nu met die 120mm 3.7k dpm, 1,78s aiming time en 0.30 dispersion. Ik vind het echt een pareltje en de zal resterende grind naar de FV4005 zal vrij pijnloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Tige schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:37:
Vond deze nog wel de moeite waard qua effort!
[afbeelding]

Edit: Maar die playernaam is vervolgens dus nergens meer te vinden. Dat is wel apart.
Je bent ook echt een tomato ja, en een noob 8)7

Die playername wellicht gebanned?
Pagina: 1 ... 6 ... 86 Laatste