Huh? Razendsnelle aimtime? Whut? Is dat dezelfde Conway waar ik mee speel? Waarbij het uren duurt voordat je fully aimed bent door de giga bloom? Iets wat bij de Charioteer ook al zo'n probleem was en mogelijk nog groter?
Nee, ik ben niet echt een fan van de Conway en vond de Charioteer ook een grote teleurstelling:+
Gisteren try hard geprobeerd 4x high caliber te halen voor die Progetto. Het is op zich nog een godswonder dat het mij gelukt is om er 2 te halen, want werkelijk alles zat tegen wat zo'n beetje tegen kan zitten. Heb voornamelijk de 268-4 gespeeld en daarmee is het ook 2x gelukt en al eerder ook een keer, maar man man man hoeveel pech kan 1 iemand hebben een hele avond lang. Een greep uit wat mij zoal overkomt, elke potje is het wel iets anders of een combinatie van onderstaande:
-enemy team is te slecht waardoor ons team er overheen steamrolled en ik never nooit genoeg dmg doe om high caliber te halen (zeker nkiet in full t10 games)
-enemy team is te goed waardoor ons team gesteamrolled wordt en ik, als ik mazzel heb, net aan 3K dmg kan doen. Veel te weinig voor high caliber
-Shell drops
-Bounces op weakspots (bijv. 2x LFP van een deathstar, met 293 pen...)
-Tier8 tanks die mij pennen met AP (mooiste was een Progetto die mij van ~450m FRONTAAL penned met AP)
-arty die mij constant focust
-enemy tanks die mij mogen yolo-en, terwijl het complete friendly team gewoon toekijkt en niets doet.
-naar een flank gaan waar normaal halve enemy team staat te kwijlen en te campen, behalve natuurlijk de game dat ik op die flank sta (Abbey, 8-9 lijn, HELEMAAL leeg)
Dit alles resulteerde in een historisch slechte WN8 van nog geen 2k, met een avg dmg van 3K.
Bizar hoe goed de server stats van de 268-4 zijn. Hoge WN8 halen op die tank is vrij lastig voor mij. Maar ja, tier8 tanks mogen mij overal pennen dus ja, what can I do.. Tank is niet zo OP als men doet voorkomen, de armor is goed maar absoluut penbaar.
Dus tja, vrij frustrerende avond zo.. Woensdag laatste kans, denk dat ik eerder nog de benodigde XP haal dan dat ik die resterende high calibers weet te scoren
[
Voor 4% gewijzigd door
Mr_Size op 24-04-2018 11:52
]