[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:25:
[...]

Ik heb de 5,5inch gun nog niet maar denk ook niet dat ik naar die zal switchen zodra ik die geunlocked heb. Ik heb nu met die 120mm 3.7k dpm, 1,78s aiming time en 0.30 dispersion. Ik vind het echt een pareltje en de zal resterende grind naar de FV4005 zal vrij pijnloos zijn.
Zegt alleen niets over de bloom al die stats, helaas snap ik ook geen reet van bloomstats, maar ze zijn in iedergeval slechter dan de charioteer en die waren ook belabberd slecht. Maar als jij het prima vindt, dan is dat toch verder helemaal goed d:)b

Persoonlijk vind ik de balancing in deze game soms toch nergens op slaan, een badger heeft op papier betere gunstats als een super conq maar door de slechtere bloomstats dan een Super conq is de gun van de super conq vele malen beter, daarnaast heeft die nog een draaiende turret en feitelijk ook meer armor. Wat is de rede om een badger te spelen als je ook een super conq kan spelen? Een super conq is in alles beter behalve iets minder alpha 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 25-04-2018 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
jantje 2 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:53:
[...]
Persoonlijk vind ik de balancing in deze game soms toch nergens op slaan, een badger heeft op papier betere gunstats als een super conq maar door de slechtere bloomstats dan een Super conq is de gun van de super conq vele malen beter, daarnaast heeft die nog een draaiende turret en feitelijk ook meer armor. Wat is de rede om een badger te spelen als je ook een super conq kan spelen? Een super conq is in alles beter behalve iets minder alpha 8)7
Je kan met de S Conq zo lastig TD missies halen ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Speel de Conway idd met de 120mm. Hidden stats verneuken die gun helemaal. Maar goed, ik vond de Charioteer nog erger persoonlijk, nóg meer bloom. In de Conway heb ik nog vrij regelmatig goede games van rond de 5K dmg. In de Charioteer waren die op 1 hand te tellen.

In other news:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DNPl7uxry7uSFMkCdPW4lAbs/thumb.jpg

Eerste 2 games van de middag, 2x high caliber en stage 6 ineens gehaald. Maandag hele avond frustatie en pech en nu 2x tier8 op rij en maar 1 game met arty 8)7 . Mjah, in dat soort situaties is de 268-4 redelijk stronk ja. Nu ook geen bs pens van tier 8s gekregen, dat hielp ook wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Erm... hoe slecht wordt de AMX ELC bis gespeeld? Als onrijpe tomaat heb ik na 35 potjes een gunmark. Meestal heb ik pas een gunmark rond de 70-80 potjes en blijft het daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:05
Dit wordt de Poolse premium HT met 440 alpha.

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/pl-tanks/

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:37
Kruising tussen een Black Prince en een IS-3 ?

Ben niet echt fan van een poolse lijn. Voornamelijk, zoals WoT zelf al aangeeft, dat ze zelf geen originele tank natie zijn. Allemaal geleend / gekregen spul met een nieuwe verfbeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Paar kleine vraagjes aan de heren met kennis hier:
• Wat is de meta op Live Oaks? Vziw was het altijd zo dat je met je heavy naar het stadje toegaat om het daar uit te vechten met de heavies van de tegenpartij, terwijl iedereen met gun depression naar de andere kant gaat. Is dat veranderd in 1.0? Had gisteren een potje waarbij iemand nogal ging ragen over de mensen die naar de stad gingen en ik vroeg me af of het weer zo'n blaaskaak was of iemand die gelijk had (maar alsnog behoorlijk aan het overreacten was :+ )
• Sidescrapen in de Object 257. Klopt het dat deze tank hetzelfde issue heeft als de IS-3, namelijk dat je vanwege de pikenose niet echt kunt sidescrapen? Als ik zo kijk op tanks.gg, dan laat je met peeken altijd een makkelijk te pennen stuk armor zien, tenzij je reverse sidescraped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:10:
Paar kleine vraagjes aan de heren met kennis hier:
• Wat is de meta op Live Oaks? Vziw was het altijd zo dat je met je heavy naar het stadje toegaat om het daar uit te vechten met de heavies van de tegenpartij, terwijl iedereen met gun depression naar de andere kant gaat. Is dat veranderd in 1.0? Had gisteren een potje waarbij iemand nogal ging ragen over de mensen die naar de stad gingen en ik vroeg me af of het weer zo'n blaaskaak was of iemand die gelijk had (maar alsnog behoorlijk aan het overreacten was :+ )
• Sidescrapen in de Object 257. Klopt het dat deze tank hetzelfde issue heeft als de IS-3, namelijk dat je vanwege de pikenose niet echt kunt sidescrapen? Als ik zo kijk op tanks.gg, dan laat je met peeken altijd een makkelijk te pennen stuk armor zien, tenzij je reverse sidescraped?
Meta op live Oaks is niet veel veranderd en als jij een goede heavy zoals een E-100 hebt is het niet raar als je de stad in gaat. Met een super conq ed. kan je nog kiezen om andere kant op te gaan maar in principe ben je ook vrij om te doen wat je wil ;) Stad lijkt wel wat minder populair geworden te zijn, dat wel. Ik speel zelf ook bijna geen stad.

Je kan best goed sidescrapen in de 257 maar je moet je pike wel verbergen, want anders is die inderdaad relatief makkelijk te pennen. Overdreven overanglen met je sidearmor werkt het beste en vaak kan je dan ook schieten zonder dat je je pike laat zien omdat die juist naar binnendraait daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:50:
[...]
Meta op live Oaks is niet veel veranderd en als jij een goede heavy zoals een E-100 hebt is het niet raar als je de stad in gaat. Met een super conq ed. kan je nog kiezen om andere kant op te gaan maar in principe ben je ook vrij om te doen wat je wil ;) Stad lijkt wel wat minder populair geworden te zijn, dat wel. Ik speel zelf ook bijna geen stad.
Thanks, ik speelde in de E-75 die ooit opgroeit tot een E-100, hopelijk.
Je kan best goed sidescrapen in de 257 maar je moet je pike wel verbergen, want anders is die inderdaad relatief makkelijk te pennen. Overdreven overanglen met je sidearmor werkt het beste en vaak kan je dan ook schieten zonder dat je je pike laat zien omdat die juist naar binnendraait daardoor.
Okay, en dan zover anglen dat de gun over het punt heen wijst waar de side-armor en pike-armor bij elkaar komen oid? Als ik op tanks.gg kijk lijkt dat de beste armor waardes te geven namelijk, maar dan kom je nog "maar" rond de 230mm uit, wat vrij eenvoudig te pennen is voor tier 9+ tanks.

Het lijkt zo matig gezien de ophef die een tijdje terug was over de armor layout van deze tank. Het is alsnog een forse (en merkbare) verbetering t.o.v. de IS-3 hoor. Maar OP voelt ie niet in mijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op donderdag 26 april 2018 @ 10:01:
[...]

Thanks, ik speelde in de E-75 die ooit opgroeit tot een E-100, hopelijk.

[...]

Okay, en dan zover anglen dat de gun over het punt heen wijst waar de side-armor en pike-armor bij elkaar komen oid? Als ik op tanks.gg kijk lijkt dat de beste armor waardes te geven namelijk, maar dan kom je nog "maar" rond de 230mm uit, wat vrij eenvoudig te pennen is voor tier 9+ tanks.

Het lijkt zo matig gezien de ophef die een tijdje terug was over de armor layout van deze tank. Het is alsnog een forse (en merkbare) verbetering t.o.v. de IS-3 hoor. Maar OP voelt ie niet in mijn handen.
Ja dat ongeveer, eigenlijk speel je dan bijna met je zijkant open maar aangezien je zijkant totale BS is, kan je dat toch niet pennen. De muur schermt dan vaak je ufp af en zien ze alleen net je gun en je volledige side. Qua armor in de side zit je dan tussen de 260 van voren en 300+ naar achteren. Mocht je er helemaal niet uitkomen gewoon flat zijkant laten zien en vanuit daar spelen. Dat werkt ook met die tank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 10:45:
[...]
Ja dat ongeveer, eigenlijk speel je dan bijna met je zijkant open maar aangezien je zijkant totale BS is, kan je dat toch niet pennen. De muur schermt dan vaak je ufp af en zien ze alleen net je gun en je volledige side. Qua armor in de side zit je dan tussen de 260 van voren en 300+ naar achteren. Mocht je er helemaal niet uitkomen gewoon flat zijkant laten zien en vanuit daar spelen. Dat werkt ook met die tank 8)7
Okay, thanks. Gaan we dat proberen. Moet HT15.2 nog een keer met honors halen, en dit leek me er wel een geschikte tank voor. Zonder honors heb ik 'm al, maar wil die order. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Stats van de Poolse HT

Min 10 Gun dep :')

https://thearmoredpatrol....6/supertest-czolg-t-wz51/

[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 26-04-2018 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik hoop alleen dat ie de powercreep-trend niet voortzet. 10 graden gun depression is jammer, aangezien bijna alles tegenwoordig 10 graden gun depression krijgt, en daarmee de diversiteit in speelstijlen verdwijnt. Verder lijkt de penetratie me erg laag, dit zal nog wel gebuffed worden. 218 standaard is okay-ish, 245 premium is (te) laag, zeker gezien de huidige tier 8 matchmaking.

Interessante special dit weekend trouwens. Dubbele xp in potjes in een variant van een Tiger-tank:
https://worldoftanks.eu/e...offers/tiger-day-mission/

Klinkt als een interessant moment om wat meer potjes in de Tiger P te doen om die grind wat te versnellen. Boostertje erbij nog, en knallen. Ware het niet dat ik uitgerekend dit weekend weg ben. :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik denk foutje in de stats, op de website staat er namelijk dit :

having okay damage (440) and the depression angle at -8 degrees, which means it can be effective on uneven terrain too.

Dus wss wordt het -8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

Edmin

Crew Council

get on my horse!

In short, the majority of “original” Polish tanks were heavily inspired by or almost complete copies of tanks from neighbouring countries. Introducing these machines would strip any identity and defining features from the entire Tech Tree. We decided to go one step further. Our historians went to the mid-20th century archives to dig up information on any original and unorthodox Polish designs. Be it a pre-production prototype or a graduate’s thesis project, we researched authentic projects crafted by native Polish constructors.
Dus in plaats van e tanks die daadwerkelijk in Polen rondreden te gebruiken (ja, USSR hergebruiktanks), krijgen we modelletjes die ooit in de natte droom van Sosabowski voorbij hadden kunnen komen. Up next: animetanks. Daarna: de gepantserde strijdwagens uit het oude Egypte op Tier 11. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik hoop zo dat ze die ellende van 'onze' servers weghouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
nvt

[ Voor 96% gewijzigd door Kepro op 26-04-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik had voor het eerst de 10k damage kunnen halen maar ik was te passief 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NN4EXZGzjn7jH2LxkeeEKT2o/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 26-04-2018 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:38
WG lijkt een traditie te hebben, vrijdag avond en eind van een grind missie en de servers gaan down.

Mid battle op EU2 en plop server down. en weg extra korting op de Progetto. ervaring leert dat het wel even duurt voordat de boel weer up is en tot dan geen inlog omdat je nog mid battle bent

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Van ons (clan was strongholds) zijn er in game geraakt, battle was afgesloten blijkbaar. En zijn er dan weer uit gesmeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
flying_pizza schreef op donderdag 26 april 2018 @ 21:08:
WG lijkt een traditie te hebben, vrijdag avond en eind van een grind missie en de servers gaan down.

Mid battle op EU2 en plop server down. en weg extra korting op de Progetto. ervaring leert dat het wel even duurt voordat de boel weer up is en tot dan geen inlog omdat je nog mid battle bent
weg korting op progetto?

beetje kort door de bocht.

ook is de korting nog een paar dagen actief.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:38
looyenss schreef op donderdag 26 april 2018 @ 21:15:
[...]

weg korting op progetto?

beetje kort door de bocht.

ook is de korting nog een paar dagen actief.
Ben nog bezig met missies, kan nu geen extra korting bij elkaar grinden.
En het is uit geheugen niet de eerste keer dat op de laatste dag van een marathon de server er uit knallen

specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:16

Caveman

whahoehaha

Nou dat was het dan voor vanavond..... in de queue geraakt en dan kan niet connecten omdat ik nog op de andere server in de battle zit.... en die ligt plat 8)7

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
flying_pizza schreef op donderdag 26 april 2018 @ 21:21:
[...]

Ben nog bezig met missies, kan nu geen extra korting bij elkaar grinden.
En het is uit geheugen niet de eerste keer dat op de laatste dag van een marathon de server er uit knallen
o je hebt hem nog niet, check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker bezig WG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Hier nergens last van. Sinds 20:00 non stop gamen.

Ik twijfel btw tussen de T-10 en de OBJ-257. De enige reden voor de OBJ-257 is de legendarische IS-7. Op papier is de OBJ-257 beter qua armor, heb gelezen dat de armor (met name turret) van de T-10 betere sloaping heeft.
Ook is de gun van de T-10 beter qua specs.
Dus neig naar de T-10. Maar sta open voor jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Thanks WG, super gedaan!!
Server 2 uur plat geweest, precies de tijd die ik nog nodig had om stage7 te halen.
Net op het moment dat je denkt dat het niet meer tegen kan zitten dan dat het al zit gebeurt dan ineens dit.
Ga sowieso een ticket indienen en mijn gold terug vragen die ik voor prem account had gebruikt en wie weet kan ik stage 7 sowieso nog regelen.

Echt fml met dit spel, next level bad luck weer :F

edit: EU2 is weer up, ben nu al 15 min aan het connecten maar ik kom er nog steeds niet op. WG plssss ;w

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 26-04-2018 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:08:
Thanks WG, super gedaan!!
Server 2 uur plat geweest, precies de tijd die ik nog nodig had om stage7 te halen.
Net op het moment dat je denkt dat het niet meer tegen kan zitten dan dat het al zit gebeurt dan ineens dit.
Ga sowieso een ticket indienen en mijn gold terug vragen die ik voor prem account had gebruikt en wie weet kan ik stage 7 sowieso nog regelen.

Echt fml met dit spel, next level bad luck weer :F

edit: EU2 is weer up, ben nu al 15 min aan het connecten maar ik kom er nog steeds niet op. WG plssss ;w
Ow dat is zuur. Misschien schiet ik ook wel een ticket in voor stage 7. Moet nog 15.000 xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zoals verwacht doet WG natuurlijk geen reet. Had vrij snel antwoord op mijn ticket.

Bla bla, automatic compensation.

Ja, daar heb ik geen reet aan. Ik heb 250 gold betaald voor 24h premium account, meer dan de helft van deze avond heb ik niet kunnen spelen. Dus ik wil mijn fucking goud terug. En ik had sowieso stage7 gehaald, dus dat kunnen ze toch ook wel fixen?

Maar nee hoor, na nog een mail er achteraan krijg ik gewoon nog een keer te horen: we are limited in any way to compensating for players.

HOEZO? wat limited? 250 gold terug crediten naar mijn account is toch 1 min werk? Ik zie het probleem niet.

Lekker omgaan met je klanten. Speel al 5 jaar, al redelijk wat geld aan gespendeerd en dan vraag je zoiets relatiefs kleins en dan geven ze niet thuis.

:r :r :r :r :r

edit: 3e mail er achteraan gegooid, uiteraard in steeds pissigere toon. Krijg ik deze load of bs:

Hi there Mr_Size,

Thank you for contacting Wargaming Customer Support.

We appreciate the time you took to send in your query.

I fully understand your predicaments Mr_Size, as much as I wanted to give you that 250 gold that you are asking for, I'm afraid to say that as support we are not able to make changes on the automatic compensation that will be given to all players. There are certain rules and policies that we follow and are able to provide, please do understand that as support we intend to give you all the support that we are bale to give and are within the grasps of our control.

Thank you for your understanding and consideration for the matter at hand tank commander, again we apologize for any inconvenience this can cause, please rest assure that we are working to rectify this problem as fast as we can. Please allow us some time to fix this issue quickly.

Once again, thank you,

Krijg

de

fucking

schijt

|:( |:( 8)7 8)7 ;( ;( :F :F ;w ;w

edit2: en ondertussen kan ik NOG STEEDS NIET CONNECTEN, 1,5 uur nadat de server weer 'up' ging.

/full rage mode aan :(

[ Voor 43% gewijzigd door Mr_Size op 27-04-2018 00:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GxXRPjK.jpg

Bedankt WG...Uiteraard moest de laatste avond weeral alles in het honderd lopen waardoor ik een héle tijd niet heb kunnen verder grinden om die laatste 10k xp nog bij mekaar te krijgen en ik credit, freexp en crewxp boosters voor niets heb opgezet maar het is dan toch uiteindelijk gelukt... :*)
Ik denknu wel dat ik nu even een tijdje iets anders ga doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iceman1987
kreezjie schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 00:25:
[afbeelding]

Bedankt WG...Uiteraard moest de laatste avond weeral alles in het honderd lopen waardoor ik een héle tijd niet heb kunnen verder grinden om die laatste 10k xp nog bij mekaar te krijgen en ik credit, freexp en crewxp boosters voor niets heb opgezet maar het is dan toch uiteindelijk gelukt... :*)
Ik denknu wel dat ik nu even een tijdje iets anders ga doen 8)7
Bravo; complimenten.
Ben bij stage 6 en daar is het bij gebleven. Rest met euros...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Iceman1987 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 00:31:
[...]

Bravo; complimenten.
Ben bij stage 6 en daar is het bij gebleven. Rest met euros...
Sterk , had helaas te weinig tijd dus ook stage 6 en de rest betaald lees 23.xx euro.
Er zitten daar wel nog 20 creditboosters bij wat handig is om per uur 1 miljoen te verzamelen :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Mr_Size schreef op donderdag 26 april 2018 @ 23:51:
Zoals verwacht doet WG natuurlijk geen reet. Had vrij snel antwoord op mijn ticket.

Bla bla, automatic compensation.

Ja, daar heb ik geen reet aan. Ik heb 250 gold betaald voor 24h premium account, meer dan de helft van deze avond heb ik niet kunnen spelen. Dus ik wil mijn fucking goud terug. En ik had sowieso stage7 gehaald, dus dat kunnen ze toch ook wel fixen?

Maar nee hoor, na nog een mail er achteraan krijg ik gewoon nog een keer te horen: we are limited in any way to compensating for players.

HOEZO? wat limited? 250 gold terug crediten naar mijn account is toch 1 min werk? Ik zie het probleem niet.

Lekker omgaan met je klanten. Speel al 5 jaar, al redelijk wat geld aan gespendeerd en dan vraag je zoiets relatiefs kleins en dan geven ze niet thuis.

:r :r :r :r :r

edit: 3e mail er achteraan gegooid, uiteraard in steeds pissigere toon. Krijg ik deze load of bs:

Hi there Mr_Size,

Thank you for contacting Wargaming Customer Support.

We appreciate the time you took to send in your query.

I fully understand your predicaments Mr_Size, as much as I wanted to give you that 250 gold that you are asking for, I'm afraid to say that as support we are not able to make changes on the automatic compensation that will be given to all players. There are certain rules and policies that we follow and are able to provide, please do understand that as support we intend to give you all the support that we are bale to give and are within the grasps of our control.

Thank you for your understanding and consideration for the matter at hand tank commander, again we apologize for any inconvenience this can cause, please rest assure that we are working to rectify this problem as fast as we can. Please allow us some time to fix this issue quickly.

Once again, thank you,

Krijg

de

fucking

schijt

|:( |:( 8)7 8)7 ;( ;( :F :F ;w ;w

edit2: en ondertussen kan ik NOG STEEDS NIET CONNECTEN, 1,5 uur nadat de server weer 'up' ging.

/full rage mode aan :(
Wacht, dus zij zorgen er voor dat je heel de avond niet kan spelen en je krijgt er niks voor terug? Lekker dan... Je zou bijna kijken of je via het NL recht iets voor elkaar kan krijgen, zij hebben immers niet geleverd waar je voor betaald hebt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 16:03:
[...]

Wacht, dus zij zorgen er voor dat je heel de avond niet kan spelen en je krijgt er niks voor terug? Lekker dan... Je zou bijna kijken of je via het NL recht iets voor elkaar kan krijgen, zij hebben immers niet geleverd waar je voor betaald hebt.
Ze zullen waarschijnlijk wel ergens in de gebruiksovereenkomst hebben staan dat ze niet verantwoordelijk zijn voor onverwachte omstandigheden zoals een server die om onbekende redenen niet werkte ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ElPaco schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 16:03:
Ja bijna, maar dat gaat toch net ff te ver. Ze zakken maar lekker in de stront.

Maar er is zojuist weer een nieuwe episode in mijn oneindige kwelling die World of tanks heet bij gekomen. Ik ben voor een uur gebanned :')

Een cdc in ons team krijgt het voor elkaar ons voltallige 3 mans platoon meerdere malen expres te blocken en te beschieten. Normaal gaat zo'n figuur op de blacklist, krijgt hij een dubbele report en laat ik hem verder in zijn sop gaarkoken, maar ik was nu extra salty omdat het al de hele middag voor geen meter gaat. Echt weer de meest out of this world bs RNG de hele fucking middag. En dat volgt gewoon doodleuk op al zo'n frusty avond zoals gisteren.

Dus ik schiet dat trieste figuur, in zijn tracks maar ja cdc dus een pen, een keertje. Gaat ie daarna Dobla die op een ridge staat te schieten blocken, waardoor hij niet terug kan rijden en nagenoeg al zijn HP verliest. Ook schoot hij nog een keer op Dobla. Dus Dobla schiet hem terug waardoor hij one shot is en ik kill hem vervolgens (mijn 2e schot aan team dmg). Ben ik insta gebanned voor een uur |:( |:(
Ik doe echt letterlijk NOOIT expres team dmg, zelfs niet op trolls. Nu schiet ik 2x en ben ik insta gebanned. Dat hou je toch niet voor mogelijk?? Hoe diep kan WG zakken? Elke dag denk ik dat ik het dieptepunt wel heb bereikt, om er vervolgens achter te komen dat het blijkbaar wel degelijk nog erger kan allemaal.

En het mooie is: die game winnen we uiteindelijk. Al 5 losses ofzo hiervoor met de meest dramatische top tiers, maar deze game is dan een win. Echt hoor, hoe unlucky kan 1 persoon zijn 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
De T26E5 is weer beschikbaar. Ik denk dat ik deze ook ga halen. Dan zal ik later de revalorise ook aanschaffen wanneer een inruilactie is. Samen met de huidige Skorpion G heb ik denk ik de leukste premiums te pakken. Misschien alleen nog de Strsv S1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
1.0.1 Patch Release Date

As reported by Russian sources, the release date of the new patch on the RU server was scheduled for May 2, and more specifically on the night from 1 to 2. The EU/NA servers will probably receive the patch the next day, and ASIA a week later as usual.

@Mr_Size ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 28-04-2018 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20
Iceman1987 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:04:
Hier nergens last van. Sinds 20:00 non stop gamen.

Ik twijfel btw tussen de T-10 en de OBJ-257. De enige reden voor de OBJ-257 is de legendarische IS-7. Op papier is de OBJ-257 beter qua armor, heb gelezen dat de armor (met name turret) van de T-10 betere sloaping heeft.
Ook is de gun van de T-10 beter qua specs.
Dus neig naar de T-10. Maar sta open voor jullie mening.
ik heb nog niet veel potjes in de 257 gespeeld, maar persoonlijk vind ik de T-10 leuker. Mobieler, fijne gun en voor mn gevoel ook meer carry potentieel. Echt een prettige allrounder. geen "OP" armor, maar de turret werkt prima en hij kan sidescrapen.
Iceman1987 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 21:38:
De T26E5 is weer beschikbaar. Ik denk dat ik deze ook ga halen. Dan zal ik later de revalorise ook aanschaffen wanneer een inruilactie is. Samen met de huidige Skorpion G heb ik denk ik de leukste premiums te pakken.
Dat heb je dan zeker, al kun je jezelf afvragen of je echt meer dan 2 tier 8 premiums nodig hebt ;)

Zelf heb ik er 4, maar 2 daarvan zijn achterhaald (IS6 en FCM50t). En de laatste (m4a1 ravi) was spotgoedkoop voor me. Feitelijk zou ik alleen mn patriot moeten spelen, maar de ravioli is leuker.

[ Voor 29% gewijzigd door _Anvil_ op 28-04-2018 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
De 257 outclassed de t10 op alles op beetje snelheid na. De armor van de 257 is de meest broken ever in deze game naast de t22 in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
ff vraagje, je hebt vandaag een missie voor 15k combat experience. Op welke tank krijg je die dan? weet iemand hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
kuwerti schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:46:
ff vraagje, je hebt vandaag een missie voor 15k combat experience. Op welke tank krijg je die dan? weet iemand hoe dit werkt?
Dat krijg je op de tank waarmee je de missie haalt.
Jammer genoeg kan je deze missie enkel doen met premium tanks.
WG ziet graag dat je XP omzet naar Free XP. :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:09:
De 257 outclassed de t10 op alles op beetje snelheid na. De armor van de 257 is de meest broken ever in deze game naast de t22 in het verleden.
hmm, wellicht moet ik de 257 dan vaker gaan spelen. Maar de t-10 heeft toch ook veel fijnere gun handling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
GJP80 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:12:
[...]

ok, dank je,. ik zet NOOIT xp om, dus laat deze missie dan schieten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik ben er nu compleet zeker van dat er iets mis is met de spotting van de T49. Zelfs met optics in een bosje rijden heavies op 50m voorbij en ik spot ze niet. Ze zien mij wel en je bent met 1 -2 schoten dood.

Dit is echt anders de laatste tijd, want ik speel al een tijdje. Eerst met de derp gun en daar moet je wel spotten en dat ging prima.

Ik was helemaal weg van deze tank, maar het is nu al weken helemaal bagger en ik snap er geen hol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ben nog steeds grote fan van de T49 met derp, de turret van een superConq kan er ook slecht tegen merkte ik vanmorgen... ruim 400 dmg plus de crits uiteraard, prima :)

Als iemand mt kan uitleggen waarom een 257 zo goed is en hoe ik hem moet spelen, dan hoor ik het graag. Mn T-10 voelt veel fijner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:03:
Ben nog steeds grote fan van de T49 met derp, de turret van een superConq kan er ook slecht tegen merkte ik vanmorgen... ruim 400 dmg plus de crits uiteraard, prima :)

Als iemand mt kan uitleggen waarom een 257 zo goed is en hoe ik hem moet spelen, dan hoor ik het graag. Mn T-10 voelt veel fijner...
Je zijkant laten zien. Echt geen geintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJP80 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:12:
[...]

Geheel toevallig kun je dit weekend ook nog eens free xp omzetten tegen een gunstigere prijs.
_Anvil_ schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:03:

Reverse sidescrapen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 12:22:
[...]

Geheel toevallig kun je dit weekend ook nog eens free xp omzetten tegen een gunstigere prijs.

[...]
Indeed mijn teller staat al op 563.000 :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
_Anvil_ schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:38:
[...]

ik heb nog niet veel potjes in de 257 gespeeld, maar persoonlijk vind ik de T-10 leuker. Mobieler, fijne gun en voor mn gevoel ook meer carry potentieel. Echt een prettige allrounder. geen "OP" armor, maar de turret werkt prima en hij kan sidescrapen.
Dat lees ik inderdaad meer en meer. Betere gunhandeling, mobility en de armor is in vergelijking met de OBJ 257 heel goed.
Maar ik merk dat zoals altijd nergens een consensus over is als het gaat over WOT :+

[...]
Dat heb je dan zeker, al kun je jezelf afvragen of je echt meer dan 2 tier 8 premiums nodig hebt ;)

Zelf heb ik er 4, maar 2 daarvan zijn achterhaald (IS6 en FCM50t). En de laatste (m4a1 ravi) was spotgoedkoop voor me. Feitelijk zou ik alleen mn patriot moeten spelen, maar de ravioli is leuker.
Zie nu ook dat de AMX M4 mle. 49 Liberté ook met 15% korting is. Als ik die vergelijk met de patriot lijkt me dat een betere tank. Wat is jullie mening in vergelijking tot die 2. Ik neig nu meer naar de Franse vooral omdat ik ook probeer te grinden naar de franse auto-reload heavy.
Heb tot heden niks American heavy al komt de T57 eindelijk in beeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Zijn verschillende tanks. De mini E5 is een beetje een hybrid en de M4 Liberte is meer een brawler.

Edit. De 50b is ook geen heavy. Alleen de hull heeft HT armor, de turret niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Kepro op 28-04-2018 19:30 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, wat een pot zeg, echt heel netjes uitgespeeld! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
Owla nieuwe video van size een reden om een nieuw biertje te halen :)B :)F :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie game. Dat is wel de eerste keer dat ik zo'n 268-4 niet full-yolo erin zie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De tank heeft standaard al slechte view range. Met optics red ik 445 bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:47

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Kepro schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:25:
[...]

De tank heeft standaard al slechte view range. Met optics red ik 445 bij lange na niet.
Viewrange is inderdaad niet zo goed. Maar deze tank heeft wel echt deugd van "food". Zowel voor de viewrange als voor "gun handling" Een van de weinige tanks waar ik continu met food speel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KJaLxYlXIvkIXU8VcM1EuUXb/full.jpg

Omgevingsbewustheid is nog maar 70% getraind, ik kom op 456m uit. Met een 100% crew op camo (37,5 - 28,8) is dat echt bazentank (alleen jammer dat je geen schuur raakt op 400m en verder...)
Food en bemanningsvaardigheden doen eigenlijk evenveel als de optics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
:9 onze taal zuigt echt zo hard he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Ja, wat een vertaling man! wie heeft dat gedaan? Google translate?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
_Anvil_ schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:52:
Ja, wat een vertaling man! wie heeft dat gedaan? Google translate?? :P
:+ :+ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gister middag even 2 uur gespeeld met progretto en automatisch speel ik de tank als een auto lader. Als single shot is de tank meh en auto lader ruk maar dat was al bekend. Ook mijn games zijn average en steekt niet boven een Lorraine bijvoorbeeld boven uit. Speciale situaties waar het nieuwe systeem zou kunnen uitblinken ben ik nog niet tegen gekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Kepro op 29-04-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik heb een tier 9 trauma opgelopen. :'(
Ik dacht gisteren een paar pogingen te doen om HT15.2 met honors te halen. Letterlijk alle potten die ik probeerde waren steamrolls, en op 1 na allemaal een loss. Geen eer te behalen. Die 6k blocked/dmg/etc is geen enkel probleem, maar je moet én de pot winnen (#HOEDAN?) én 20% van de dmg van je team doen.

Vervolgens een paar tiers gezakt en de potten gingen weer redelijk en lagen dichter bij elkaar. Okay, dan toch nog een potje proberen op tier 9: bam, steamroll loss. Fuck it, dan pak ik de lefh wel. Ik geen lol, de rest geen lol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Patriot is weer te koop. En de top of the tree van de ongenerfde 268v4 begint, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sind de 1.0 update bak ik er niets meer van, voorheen kon ik zonder moeite rond 2000wn8 uitkomen met normale tanks... blijf nu meestal steken op 1000/1100. :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:52:
Gister middag even 2 uur gespeeld met progretto en automatisch speel ik de tank als een auto lader. Als single shot is de tank meh en auto lader ruk maar dat was al bekend. Ook mijn games zijn average en steekt niet boven een Lorraine bijvoorbeeld boven uit. Speciale situaties waar het nieuwe systeem zou kunnen uitblinken ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik vind die progetto wel een sterke tank moet ik zeggen, je bent een autoloader zonder de nadelen van een autoloader omdat je gewoon geen downtime hebt. Daarnaast ben je ook nog eens snel om dat clean up te doen.

Vind de gunstats op dat ding ook meer dan prima, zeker in verhouding van mijn Chieftain T95 die ik na 150+ games nog niet getweemarked hebt :+ Gisteren op 82,4% gekomen en toen had ik wel genoeg afgezien en overgestapt op de badger met ook slechts gunstats :z

Wel 2de mark op badger binnen, blijft een leuke tank. Jammer dat echt letterlijk iedereen full prem schiet in deze game en je de grootste XP pinata bent als je een map hebt waar je niet hulldown kan staan.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 30-04-2018 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:45:
[...]
Wel 2de mark op badger binnen, blijft een leuke tank. Jammer dat echt letterlijk iedereen full prem schiet in deze game en je de grootste XP pinata bent als je een map hebt waar je niet hulldown kan staan.
Badger? Heb je geen Super Conqueror dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:55:
[...]

Badger? Heb je geen Super Conqueror dan? :+
haha, ja die heb ik wel. Maar ik ben een masochist 8)7 Super Conq is zo makkelijk in verhouding.

Bagder heeft wel iets, speciaals :+ Het is een onwijs slechte tank maar toch is de skill ceiling redelijk hoog als je hem goed speelt heb ik het gevoel. Je moet echt nadenken om dat ding te spelen. Me eerste 10-20 games in dat dingen vond ik het echt de slechtste tank op aarde maar naarmate ik hem meer ben gaan spelen ben ik hem ook meer gaan waarderen.

Tenzij er arty of een Type 5 in de game zit, die winnen het altijd van me -O- Gisteren meeste deaths door die 2 dingen. Wat wordt ik gek van die type 5s...... die hebben volgens mij nog een betere gun dan super conq. Ik heb een type 5 nog nooit zien aimen.

Gisteren wel een lache pot gehad tegen een hulldown super conq die dacht even met APCR van me te winnen. Gelukkig heb ik EXTRA veel hesh geladen. Uiteindelijk had ik 1,7k damage op hem gedaan en 2x z'n lfp gepenned met hesh en hij maar 1 hit op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:45:
[...]

Ik vind die progetto wel een sterke tank moet ik zeggen, je bent een autoloader zonder de nadelen van een autoloader omdat je gewoon geen downtime hebt. Daarnaast ben je ook nog eens snel om dat clean up te doen.

Vind de gunstats op dat ding ook meer dan prima.
Gun handling is idd prima. Moet wel wennen aan de lage pen tov de lorraine. Ben benieuwd hoe de tier 9 en 10 zullen zijn. De TVP is natuurlijk al extreem goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Ben toch wel blij dat het event gedaan is. Een erbarmelijk weekend gehad van maar 30% winrate waar ik normaal 55-60% heb. Je weet dat het geen goede match gaat worden als je 2 unicums in team hebt, maar je staat 2-8 na 2 minuten :P

Had de IS-6 gekocht met 15% discount. Ik wist dat hij niet zo geweldig was, dus had ik eerst wat gameplay video's opgezocht om te zien of hij nog doenbaar was. QB zegt dat hij nog best speelbaar is, dus da 10k gold eringestoken. Na 20 matchen heb ik er toch wel echt spijt van. IS-6 kan amper zelfde tier meds pennen met die zielige 175 pen en 215 gold pen. Kom je tegen een VK 100.01 p te staan, kan je al gaan lopen want daar geraakt je nooit door. Bijna elke andere Tier 8 heavy is bijna onmogelijk om te killen door die slechte pen en dat zou toch niet mogen. Hopelijk binnenkort een buff met die aangekondigde gold ammo rework.

De Progetto heb ik dan met 70% discount kunnen kopen en ik moet zeggen: wat een beest! Mijn eerste matchen iets teveel als heavy gespeeld en dik afgeknald geweest, maar daarna toch eindelijk doorgekregen dat ik wat meer midline moet spelen. Nu geraak ik toch wel vaker boven de 1k damage, wat toch goed is voor mijn spelen. Die 30% winrate dit weekend heeft er natuurlijk niet bij geholpen, dus ik vermoed dat ik met echte spelers wel naar de 2k gemiddeld zal kunnen gaan zonder al teveel problemen. In het begin dacht ik dat die 240 damage per shot wat laag was, maar daar leer je snel mee omgaan.
Progetto speel ik voornamelijk 1-2 shot style met dan een derde shot als ik echt een mooie window krijg. Doordat ik nog maar een 3-tal weken terug bezig ben, ken ik echter geen weak spots van tanks, iets wat ik toch wat zou moeten leren.

Toen ik terugkwam, zat mijn wn8 rond de 500 doordat ik vaak in lagere tiers met vrienden aan het klooien was. Nu mijn beste tanks wat gespeeld (arty gaat me hier heel populair maken) en toch naar de 730'ish gegaan. Mijn SU-14-1 en 2 allebei een mark op gehaald na een 100-tal games, daar ben ik toch wel blij mee. Nu besloten om mijn crews wat te trainen, want ik heb enkel op mijn arty 1 crew met full BiA en voor de rest niets. O well, Churchill 3 gebruiken om heavy crew wat te trainen en dan eindelijk mijn nieuwe IS-3 buitenhalen. Hopelijk speelt die wat beter dan de IS-6.

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
whodares schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:06:
Ben toch wel blij dat het event gedaan is. Een erbarmelijk weekend gehad van maar 30% winrate waar ik normaal 55-60% heb. Je weet dat het geen goede match gaat worden als je 2 unicums in team hebt, maar je staat 2-8 na 2 minuten :P

Had de IS-6 gekocht met 15% discount. Ik wist dat hij niet zo geweldig was, dus had ik eerst wat gameplay video's opgezocht om te zien of hij nog doenbaar was. QB zegt dat hij nog best speelbaar is, dus da 10k gold eringestoken. Na 20 matchen heb ik er toch wel echt spijt van. IS-6 kan amper zelfde tier meds pennen met die zielige 175 pen en 215 gold pen. Kom je tegen een VK 100.01 p te staan, kan je al gaan lopen want daar geraakt je nooit door. Bijna elke andere Tier 8 heavy is bijna onmogelijk om te killen door die slechte pen en dat zou toch niet mogen. Hopelijk binnenkort een buff met die aangekondigde gold ammo rework.
...
1) dude! Waarom toch een Is-6 kopen, als je weet dat ie volledig gepowercreeped is? De mijne staat al anderhalf jaar stof te happen, de pen is gewoon te weinig voor alle nieuwe en gebufte tanks die je tegenkomt. Tis niet dat je even vlug gaat flanken oid. Quickybaby roept van elke tank dat ie speelbaar is, zo kom ik aan een FCM50t :-(

2) ik kan je verhaal niet helemaal volgen, je geeft aan dat je een superunicum winrate hebt, maar tegelijkertijd ben je heel onervaren en zit je onder de 1000 wn8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Kan toch als ik bijvoorbeeld zijn team steeds Carry? :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
whodares schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:06:
Had de IS-6 gekocht met 15% discount. Ik wist dat hij niet zo geweldig was, dus had ik eerst wat gameplay video's opgezocht om te zien of hij nog doenbaar was. QB zegt dat hij nog best speelbaar is, dus da 10k gold eringestoken. Na 20 matchen heb ik er toch wel echt spijt van.
Doe jezelf een lol en vraag de volgende keer dat je een premium wilt kopen (zeker de dure) even hier of het een goed idee is. Of eventueel op www.reddit.com/r/worldoftanks, of het forum van wotlabs. Maar ga niet alleen af op het woord van QB.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen QB (kijk 'm zelf ook regelmatig), maar zijn mening over bepaalde premium tanks is 'anders'. Daarbij is hij een speler van het kaliber dat hij in iedere tank een goed resultaat kan halen, wat voor de meeste spelers niet is weggelegd.

Anyway, nu je de IS-6 al hebt gekocht; WG is van plan om de premiums met preferential matchmaking (zoals de IS-6) aan te passen in de nabije toekomst. Het idee is dat ze dusdanig worden aangepast zodat ze goed genoeg worden om in de normale matchmaking mee te kunnen draaien. Ze beginnen met de KV-5, maar volgens mij was de kans groot dat daarna de IS-6 kwam. Dus niet verkopen voor credits, wellicht wordt er nog wat moois van gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Gaius op 30-04-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
Gaius schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:43:
[...]

Doe jezelf een lol en vraag de volgende keer dat je een premium wilt kopen (zeker de dure) even hier of het een goed idee is. Of eventueel op www.reddit.com/r/worldoftanks, of het forum van wotlabs. Maar ga niet alleen af op het woord van QB.
Hierbij. De T26E5 boven de AMX M4 MLE 49? Het enige voordeel wat ik lees over de AMX is de hull armor, maar als iedereen met gold schiet dan zal dat niet veel uitmaken. Terwijl de T26E5 is met hull down zelfs met gold bijna niet te penetreren.
Dus neig naar de T26E5, kan geen miskoop zijn toch? Quickybaby is over het laatste het meest lovend, maar idd elke tank is bijna zijn favoriete tank. En elke tank is best Tier XX tank. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Om even aan te geven, ik heb voor die IS-6 effectief research gedaan. Verschillende bronnen zeiden dat deze nog "ok" was. QB was de bekendste en die zie ik toch wel als een reliable source. Echter had hij bij deze toch de bal misgeschoten. O well, you take a risk. Daarnaast had ik het ook gelezen van de preferential matchmaking fixes, dus daar ben ik nu op aan het hopen.
Waarom de IS-6 specificek? enige Tier 8 Russian heavy die beschikbaar was om te kopen. Ik wou wild gaan op de Progetto en 24/25 wins voor het event halen en dan de laatste win op de IS-6 voor die 50k crew xp boost. Is me dat wat anders uitgevallen zeg :P

Over mijn 55-60% winrate en toch lage wn8: deze winrate is van sinds ik een 3-tal weken geleden herbegonnen ben en ik wat serieuzen ben beginnen spelen. Mijn arty winrates liggen tussen de 55 en de 60%, mijn andere tanks bengelen rond de 50%. Ik heb echter voor de Progetto mijn arty wat vaker gespamd, waardoor die naar 58% winrate was gedropt. Na dit weekend nog maar 56% :(
Mijn wn8 is slecht omdat ik voor de fun heb gespeeld met vrienden in lower tiers en daardoor heel laag had gehaald. Op 3 weken tijd heb ik een 250 wn8 bijgehaald terwijl ik nog steeds een paar van mijn slechtere tanks heb gespeeld. Mijn arty zit op een 1400 - 1600 wn8 average, mijn global wn8 is 730. Ik geef eerlijk toe dat ik die winrate van 55+ haal omdat ik gecarried ben geweest in een aantal games. Dat is geen schande en mag best wel eens gebeuren. Een goede game carry ik dan weer. Zo heb ik dit weekend nog een arty game gehad met 3k+ damage en 6 kills waar ik top tier (8) was. Op zich ben ik wat meer gecarried geweest dan dat ik carry, maar ik ben vrij zeker dat mijn aryt gameplay goed is. Nu gewoon de rest nog.

Side-note: Ik heb besloten om enkel russen te spelen zodat ik wat omhoog kan geraken in de tank lines. Mijn arty was mijn eerste kennismaking met T8 matchmaking en die heeft daar nog het minste last van. Progetto gaat nu al wat beter en mijn IS (tier 7) begint ook wat beter te lukken. Daar ben ik nog niet klaar voor om echt carry-mode te gaan, maar ik kan mijn rol is de games toch al beter snappen. Voor de heavy tanks vind ik het wel spijtig dat damage blocked niet meetelt in wn8. Die 2.5k damage blocked met dan een wn8 van 300 is spijtig als je lights niet willen spotten en je krijgt focus fire van 4 enemies op je :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Weet je zeker dat die bronnen niet uit 2016 waren? Ik speel heel soms nog wel eens met de IS-6 en heb heus wel goede potten, maar je komt zo vaak tanks als de type4 etc. tegen waar je bijna niets tegen kunt beginnen. defrustratie is dan te groot.. dat die tank volledig powercreeped is, lijkt me toch een algemeen aangenomen feit.

Wat je verhaal over je account betreft, deel de user ID hier even. Dan kunnen de betere spelers je inhoudelijk advies geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Iceman1987 schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:55:
[...]
Hierbij. De T26E5 boven de AMX M4 MLE 49? Het enige voordeel wat ik lees over de AMX is de hull armor, maar als iedereen met gold schiet dan zal dat niet veel uitmaken. Terwijl de T26E5 is met hull down zelfs met gold bijna niet te penetreren.
Dus neig naar de T26E5, kan geen miskoop zijn toch? Quickybaby is over het laatste het meest lovend, maar idd elke tank is bijna zijn favoriete tank. En elke tank is best Tier XX tank. :+
Wat ik ook als nadeel zou noemen is de lage alpha, zeker voor een heavy. Ik ben verder wel bevooroordeeld over de T26E5. @Mr_Size heeft op zijn YouTube-kanaal nog een pot (top tier, dat wel) van een onrijpe tomaat die met dat ding hulldown gaat staan. :+ Daarbij bevalt de hulldown-speelstijl met heuveltjes mij heel erg en deze tank is daarvoor gemaakt. Ik vind het een fijne tank iig.

De AMX heb ik nooit mee gespeeld, dus daar kan ik niets over zeggen. Ook heb ik al een tijdje geen potten gespeeld in de T26E5, dus ik weet niet zo goed hoeveel lol die is met de huidige tier 8 matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:25
De IS-6 was ook mijn favoriete tank, lees WAS. Staat nu inderdaad al 1,5 jaar stof te happen in de garage. Dat ding is gewoon onspeelbaar geworden.
De T26E5 heb ik ook in mijn garage staan maar daar speel ik ook nog niet heel lekker mee. Nu is tier 8 natuurlijk gewoon een rot tier geworden met deze MM omdat je bijna altijd in tier 10 komt. Eigenlijk speel ik in tier 8 alleen nog de Defender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Op tier 8 is de Skorpion G ook prima te doen, die gun kan goed meekomen en armour heeft het ding toch niet. Met de T34 kan je ook nog aan het front mee doen als je hull down kan staan.

Andere tier 8 prems die ik heb (Eigenlijk allemaal meds) speel ik veel meer in de 2e lijn of helemaal niet meer (hoi CDC).

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:00

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:32:
[...]

2) ik kan je verhaal niet helemaal volgen, je geeft aan dat je een superunicum winrate hebt, maar tegelijkertijd ben je heel onervaren en zit je onder de 1000 wn8?
Dit ja; get carried much? :P En dan wel geld uitgeven aan premium tanks...

Maar enkele algemene tips om wat progressie te boeken:
- Leer de maps
- Leer weakspots van tanks die je regelmatig tegenkomt
- Ga niet meteen full yolo in tier 8 premiums spelen (4 rake schoten per game in een autolader = een beest :X ) Want lagere tiers zijn veel geschikter om bovenstaande te leren.
- Verdiep je tzt eens in crew skills ed. Typisch is bia niet de eerste skill die je zal gaan trainen op een crew. Beter eerst de basics en dan deze.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
_Anvil_ schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:27:
Weet je zeker dat die bronnen niet uit 2016 waren? Ik speel heel soms nog wel eens met de IS-6 en heb heus wel goede potten, maar je komt zo vaak tanks als de type4 etc. tegen waar je bijna niets tegen kunt beginnen. defrustratie is dan te groot.. dat die tank volledig powercreeped is, lijkt me toch een algemeen aangenomen feit.

Wat je verhaal over je account betreft, deel de user ID hier even. Dan kunnen de betere spelers je inhoudelijk advies geven.
U vraagt, wij draaien :)
vbaddict vergeet soms games te uploaden, tips om dit te verbeteren zijn zeker welkom!

http://www.vbaddict.net/player/whodares2now-eu
Roozzz schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:30:
[...]

Dit ja; get carried much? :P En dan wel geld uitgeven aan premium tanks.

Maar enkele algemene tips om wat progressie te boeken:
- Leer de maps
- Leer weakspots van tanks die je regelmatig tegenkomt
- Ga niet meteen full yolo in tier 8 premiums spelen (4 rake schoten per game in een autolader = een beest :X ) Want lagere tiers zijn veel geschikter om bovenstaande te leren.
- Verdiep je tzt eens in crew skills ed. Typisch is bia niet de eerste skill die je zal gaan trainen op een crew. Beter eerst de basics en dan deze.
4 rake schoten over dit weekend was een hele prestatie als je ziet hoe hard mijn teams afgemaakt werden :P Not fun om na enkele minuten al half je team kwijt te zijn, maar die frustratie kan je ook.

Verder ben ik inderdaad (casual) aan het bijleren over wat je hebt gezet. Maps is meer ervaring met de map krijgen zodat je weet waar je wie allemaal kan raken en dat begint nu toch al wat beter te lukken. Enkel arty in Himmeldorf, die map mag weg :D
Crew skills zijn inderdaad nog wat vaag van hoe je die juist moet doen. Ik snap het verschil skill/perk en wanneer ze optreden, maar vind het zo een zonde om xp weg te smijten met een retraining te doen. Vooa Arty ben ik BiA first gegaan omdat je daar toch geen skills voor nodig hebt. Camo is daarnaast nog het meest nuttige, maar "normaalgezien" zou de enemy toch niet in je buurt mogen komen. Als tweede skill ben ik op arty bijvoorbeeld Sixth Sense + full camo aan het trainen, want dat is nog het enige nuttige dat ik heb.

Ik hoop inderdaad om nog wat tips te kunnen krijgen ivm enkele concepten die niet volledig duidelijk zijn. Dingen zoals hull-down en sidescraping krijg ik precies nog niet goed werkend, maar dat kan ook gewoon zijn met al de gold spam van tegenwoordig. Tutorials al over opgezocht, video's bekeken, maar toch blijven ze mij geangled gewoon pennen in mijn IS en heel mijn lower bottom plate steekt achter een huis. Info hierover zeker welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:42:
Kan toch als ik bijvoorbeeld zijn team steeds Carry? :+ :9
ben jij superunicum dan :z >:)

@whodares

Niet om lullig te doen, maar om hier te gaan braggen met arty stats, de class die het meest afhankelijk is van welke class in de game dan ook is niet echt handig om het zo te noemen :+

Dat je hoge WN8 op arty hebt is omdat het totaal niet skillfull is. Je andere tanks moet je naar kijken. Haal je daar 50% op en 700 WN8 is dat je huidige standaard niet naar je arty stats kijken.

Als je denkt op progetto 2k+ avg te halen met 700 WN8 dan ligt die tank je of heeeel erg goed of er gaat iets mis want ik denk dat als ik hem "normaal" speel rond de 2- 2,5k damage uit zal komen met redelijke crew. Voor T8 tanks zijn deze damage waardes over het algemeen ook unicum niveau.

Als je al gecarried moet worden voor 55% winrate moet je jezelf ook niet te hoog inschalen.

Je bent net geen average speler, daar is niets mis mee, maar denk dan ook gewoon dat je net niet average bent. Dat komt je spelletje ook alleen maar ten goede. Je hebt nog genoeg te leren waardoor het alleen maar makkelijker is om beter te worden. Ik gok dat je ook niet al te veel games nog gespeeld hebt dus ook dat helpt mee voor je. EDIT ": klopt dus aan je stats te zien waarvan 50% arty games zijn.

Edit : voor een beter overzicht van z'n stats http://www.noobmeter.com/player/eu/whodares2now/507429913/

Dingen die je kan verbeteren om betere games te krijgen is om proberen langer te leven, doe je ook meer damage en kan je ook meer invloed uitoefenen op de games. Verder ga je de goede kant op en ben je aan het stijgen. Probeer wat ervaring op te doen in T8 met normale tanks( niet alleen arty ) voordat je echt naar andere tanks toe gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 30-04-2018 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:36
:(
Iceman1987 schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:55:
[...]

Geen ervaring met de AMX maar de Patriot _/-\o_ Ik heb hem al wat langer en speel hem veel. Mijn winrate met dat ding ligt boven de 50% (en voor mijn doen zegt dat best veel) Zelfs wanneer ik bottemscraper ben kan ik nog wat doen met die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
whodares schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:46:
[...]

U vraagt, wij draaien :)
vbaddict vergeet soms games te uploaden, tips om dit te verbeteren zijn zeker welkom!

http://www.vbaddict.net/player/whodares2now-eu
Dank.

Goed, je hebt 47,8% winrate overall en 2700 battles pas. Ik zie inderdaad dat je op beide arties extreem hoge winrates hebt (t.o.v. 43% op bijv. je veelgespeelde Kv-1), dat zal deels random geluk zijn.. maar zo te zien speel je er ook veel beter in dan in tanks.

1) je komt pas kijken, maak je niet druk om stats. Leer rustig het spel and have fun.

2) begin rustig op lage tiers, met tier 8 premiums binnen een paar schoten sterven elke keer helpt niet en geeft ook vaak boze teamgenoten. Mensen zien niet graag dat zeer onervaren spelers op hoge tiers gaan rondrijden als liability.

3) pak die Kv-1 en speel hem veel, het moet je makkelijk lukken die winrate naar 50% te krijgen. Let ook op je average damage. De tank is nog steeds allround goed en je leert dingen als sidescrapen etc.

4) speel voorlopig even wat minder arty, je leercurve in "echte" tanks wordt zo veel langer.

5) met het lezen over tanks op de wiki, weakspots bekijken op tanks.gg, platoonen met goede spelers (goT clan teamspeak!) en youtube zul je merken dat je snel beter wordt en dus ook meer fun hebt.

6) iets als een Is-2 (of andere tier 6 of 7 premium) was een veeeeel betere keuze geweest dan de
is-6, maar wie weet is hij volgend jaar gebuffed en zijn je skills ook goed genoeg voor tier 8.

6) persoonlijk vind ik Taugrim (road to unicum series!) en Lemmingrush heeft meest leerzaam op youtube.

P.S. je hebt dus met jouw average xp 70% van de Progetto gegrind? enig idee hoeveel uur dat was totaal? doorzetter! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 30-04-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Bedankt voor de tips. Ik weet dat arty inderdaad niet echt populair is onder de spelers, zelfs mijn collega's op het werk praten over allerlei types van ziektes die zulke spelers mogen krijgen. Arty niet skillful noemen gaat er echter wat over vind ik. Als arty toch zo simpel zou zijn, zou ik geen MoE mogen halen op een weekje tijd, want dan zou iedereen easy mijn stats daarop moeten kunnen halen. Arty heeft een andere skillset nodig die je moeilijk naar de andere tanks kan brengen. Echter vind ik dat arty veel afhankelijker is van je team dan de andere tanks. Geen spot = arty is genaaid. Geen spot voor andere types = je kan zelf wat proberen te doen, maar dat is "not recommended". Ook goed kunnen inschatten hoe mensen gaan rijden, travel time van je shot, target optimization enzo werkt een heel stuk anders dan bij de "normale" tanks.

Echter kan ik je op iets niet goed volgen; namelijk als je zegt dat ik naar het totaal van mijn stats moet kijken om te zien hoe goed ik ben. Ik ben geen unicum, absoluut niet. Ik schat mezelf in rond de 1000 wn8 momenteel als het geen botweekends zijn. Echter zeg je dat ik mijn eerste 2000 trollgames met vrienden moet meerekenen in hoe goed ik ben, hoewel ik pas 3 weken serieuzer bezig ben. Dat is toch hetzelfde als zeggen: in League of Legends ben je Gold, want het is enkel het afgelopen seizoen dat je Diamond bent geworden? Die vergelijking gaat toch ook niet echt op?

55 winrate is niet goed zeg je? Het is al erg als je gecarried moet worden naar de 55%? 55% is iets dat ik bij niet veel van mijn teammates zie, dus dat vind ik toch wel belangrijk. Vaak ga ik dood, maar haal ik pressure weg van andere delen van de map. Denk hierbij aan 1v2 of 1v3 te staan. Dat krijg je dan weer niet te zien in de wn8 omdat die precies alleen maar damage in rekening brengt. Zelf doe ik inderdaad amper damage, maar ik "support" het team wel op andere manieren. Dan heb je natuurlijk wel een team nodig.

Maar dus TL;DR ik weet dat ik geen geweldig goede speler ben, maar om nu te doen alsof ik een nub red ben is ook weer wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
whodares schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:26:
[...]
...

Maar dus TL;DR ik weet dat ik geen geweldig goede speler ben, maar om nu te doen alsof ik een nub red ben is ook weer wat overdreven.
Even voordat deze discussie uit de hand escaleert, kijk eens naar je winrates en average damage op je meeste tanks. Je hebt echt nog heel veel te leren en te verbeteren. Het referentiekader van Jantje is echt totaal aan de andere kant van het spectrum, voor hem (en zn andere unicum tryhard vriendjes :9 ) is 55% overall slecht en hij doet 3 tot 4 keer de damage die jij doet in games.

Ik kan me voorstellen dat je sub 48% winrate mede komt door het platoonen met casual vrienden, maar je average dmg values per battle liegen niet.

Je arty stats zijn echt goed, klaarblijkelijk heb je dat inderdaad goed door. Zoals al gezegd is, kun je heel snel veel resultaat bereiken.. alleen maar leuk dus.

Kudo's trouwens dat je zo open je stats hier geeft en vraagt om tips, de meeste niet-unicum/tomaat/banaan/casual spelers hier lezen stilletjes mee. Bang om door de tryhard elite te worden afgefakkeld >:)

EDIT: je leercurve op noobmeter is trouwens heel erg goed, inderdaad rond de 1000wn8 en stijgend. Jij komt er wel dus, ik hang zelf na maar liefst 24k games nog op de 1400wn8, terwijl ik de laatste 8k games oid toch echt serieus probeer beter te worden.. dus je hebt me zo ingehaald ;)

[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 30-04-2018 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
@jantje 2 volgens wotlabs wel als QB noob xvm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Bedankt voor de tips. Om even wat te schetsen nog wat bijkomende info op je post.

Mijn KV-1 heeft inderdaad een rotte winrate. Die heb ik nog maar een paar keer bovengehaald dit weekend en was mijn "main" tank toen ik met mijn vrienden samenspeelde. Toen speelden we vrij random, waardoor je deze situatie krijgt. Ik zal je advies wel opvolgen en hem naar de 50% halen. Mijn IS is eigelijk een beter voorbeeld, maar daar heb ik spijtig genoeg veel % verloren door de stock grind. Die heeft op een bepaald punt op 40% gestaan, maar ondertussen toch op 48% ofzo. Dat is een beetje de meer realistische situatie.

Momenteel speel ik ook graag mijn Churchill III, maar ik had de fout gemaakt die dit weekend boven te halen. 2 sec reload time op een heavy was wel even wennen als je van de 10+ komt van een IS 122mm gun.

Taugrim heb ik gefollowed op Youtube, maar Lemmingrush vond ik iets minder. Die heb ik op Twitch wat bekeken en zijn speelsessie waren soms speciaal. Zelfde met Foch, die kerel klaagt altijd als er ook maar 1 arty shot op hem valt. Dat hij soms dik out of position staat, zegt hij er dan wel niet bij :P

Arty ben ik nu wat mee aan het minderen zoals je ook al had voorgesteld. Spijtig genoeg was dat net dit weekend, waardoor ik wel heel hard met de bat geslagen ben geweest. Bottom tier zijn en nog steeds 2de in damage van je team staan is zielig, zeker als je naar mijn damage nummers kijkt.

De Progetto heb ik veel gegrind met mijn IS en mijn Su-14-1 en 2. Hun respectievelijke average xp ligt rond de 400, 500 en 750. Ik ben maar tem rank 7 van het event geraakt wegens personal life, maar ik zat toch aan een average van 15k base xp per dag, weekdag 7-10k en dan een dag in het weekend bijhalen. Zoals ik zei is mijn arty niet het probleem :P
Uiteindelijk dan gekocht voor 17.5 euro, wat ik zie als een goede deal voor Progetto. Het is een sterke tank en een deftige credit maker die (momenteel) altijd wel nuttig kan zijn. Ik vind het ook een hele leuke en dynamische speelstijl, maar ik suffer er nog van het heavy tank syndrome. Maarja, dat is een werkpunt dat ik weet dat ik moet aanpakken.

En zoals je in je (nieuwe) post ook zegt: Jantje bedoelt het allemaal goed en dat weet ik ook. Ik ben absoluut dankbaar voor alle tips die jullie me geven en vind het geweldig om iets van community te hebben dat me geen ziektes toewenst omdat ik met heavy niet ga spotten 8)7

Ook nog even verduidelijken: ik heb eerst tier 8 vrijgespeeld voordat ik er een premium tank heb gekocht. Ik ben dus "legit" en zonder shortcuts zelf naar tier 8 gegaan. Het is niet zo dat ik op tier 6 zat ofzo en dan de IS-6 heb gekocht om daar wat te gaan verliezen. Ik wist dat dat geen goed idee was en had voor mezelf het doel opgesteld om eerst non-paying tot op dat "niveau" te geraken en dan te zien wat ik wou/kon doen. Geen crew skills hebben is wel hard mode moet ik zeggen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik speel zelf niets boven tier 6 zonder goede crews (lees: 2-4 skills), lange grinds (zoals op tier 9) verkort ik tegenwoordig door free xp op te sparen ervoor. Ik heb veel tijd in crew training gestoken dus, vaak ook in low tier premiums. Maar man, wat speelde ik toen slecht, op de autoplioot zeg maar..

ik snap jouw redenering van "legit" op tier 8 komen wel, maar de meeste spelers vinden niet dat je met minder dan 3k games in staat bent tegen tier 10 tanks te vechten.

Zelf ben ik erg blij met de golf van Progetto46s, ze zijn lekker zacht en de meesten worden bestuurd door totale noobs die yolo overal in vliegen, een clip afschieten en sterven.. xp en wn8 pinatas dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Ik kan je helemaal volgen met het autopiloot gedeelte. Ik ben uiteindelijk nog maar een 800-tal van mijn 2700 games serieus aan het spelen. Als je ziet vanwaar ik kom en waar ik nu sta ben ik toch al vrij tevreden met de learning curve. De premium tanks gebruik ik ook als crew trainers nu, vandaar ook dat ik de Churchil III heb. Dat zou blijkbaar een goede premium zijn voor basic heavy gameplay en een uitstekende crew trainer. 50% discount dit weekend, dus waarom niet.

Ik snap de spelers hun punt ook wel voor de tier 8 matchmaking. De meeste nieuwe spelers gaan nog altijd in de fun stage zitten en veel teveel yolo'en. Dat probeer ik mezelf nu (niet erg succesvol so far) af te leren. Tier 10 is ook een volledig ander niveau en veel hogere skills. Ik heb ook een tijdje getwijfeld of ik niet beter op lagere tiers kon blijven en wat crew skills te grinden. Dan met mijn arty kunnen zien hoe slecht de gemiddelde speler is en besloten dat het niet uitmaakt. in die zee van rood en oranje zal 1 oranje extra het verschil niet maken.

Die Progetto was ik vrijdag en zaterdagochtend. Sindsdien bijgeleerd en het gaat al een stuk beter. Alleen moet ik nog meer leren weglopen van een gefailde flank en beter leren aimen. Dit is mijn eerste shooter die ik speel :D Gisteren nog een mooie game mee gehad, 1v4 gegaan en ze alle 4 kapotgemaakt en dan staat je team 6-12 .... Thanks boys
Maarja, het is de ervaring die je opdoet die telt in dat soort gevechten en die probeer ik nu dus te accumuleren. Mijn doelstelling momenteel is 1k wn8 te halen op mijn non-arty tanks en dat wil zeggen dat ik nog goed moet bijstuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
whodares schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:26:
[...]

Bedankt voor de tips. Ik weet dat arty inderdaad niet echt populair is onder de spelers, zelfs mijn collega's op het werk praten over allerlei types van ziektes die zulke spelers mogen krijgen. Arty niet skillful noemen gaat er echter wat over vind ik. Als arty toch zo simpel zou zijn, zou ik geen MoE mogen halen op een weekje tijd, want dan zou iedereen easy mijn stats daarop moeten kunnen halen. Arty heeft een andere skillset nodig die je moeilijk naar de andere tanks kan brengen. Echter vind ik dat arty veel afhankelijker is van je team dan de andere tanks. Geen spot = arty is genaaid. Geen spot voor andere types = je kan zelf wat proberen te doen, maar dat is "not recommended". Ook goed kunnen inschatten hoe mensen gaan rijden, travel time van je shot, target optimization enzo werkt een heel stuk anders dan bij de "normale" tanks.

Echter kan ik je op iets niet goed volgen; namelijk als je zegt dat ik naar het totaal van mijn stats moet kijken om te zien hoe goed ik ben. Ik ben geen unicum, absoluut niet. Ik schat mezelf in rond de 1000 wn8 momenteel als het geen botweekends zijn. Echter zeg je dat ik mijn eerste 2000 trollgames met vrienden moet meerekenen in hoe goed ik ben, hoewel ik pas 3 weken serieuzer bezig ben. Dat is toch hetzelfde als zeggen: in League of Legends ben je Gold, want het is enkel het afgelopen seizoen dat je Diamond bent geworden? Die vergelijking gaat toch ook niet echt op?

55 winrate is niet goed zeg je? Het is al erg als je gecarried moet worden naar de 55%? 55% is iets dat ik bij niet veel van mijn teammates zie, dus dat vind ik toch wel belangrijk. Vaak ga ik dood, maar haal ik pressure weg van andere delen van de map. Denk hierbij aan 1v2 of 1v3 te staan. Dat krijg je dan weer niet te zien in de wn8 omdat die precies alleen maar damage in rekening brengt. Zelf doe ik inderdaad amper damage, maar ik "support" het team wel op andere manieren. Dan heb je natuurlijk wel een team nodig.

Pas als je een 3de MoE op arty haalt geloof ik dat je enigszins een goede arty speler bent goed? :+ >:)
Arty is namelijk niet moeilijk en door gewoon normaal te spelen haalt iedereen wel zijn 1ste MoE.

Het feit dat ik in tanks 5k+ wn8 kan spelen maar in arty niet boven de 2,5k wn8 uitkomt zegt wel dat er een skillcap op zit. Voor "mindere" spelers is het makkelijker om er goed in te doen en voor betere spelers is het moeilijker om er goed in te zijn omdat de arty het niet toe laat om er beter in te zijn.

In WoT hebben mensen nog wel eens een handje ervan om te zeggen jaaa maar mijn eerste X aantal games waren slecht. Tuurlijk is dat ook zo, dat geldt voor mij ook. Maar het laat wel zien of iemand aanleg en ervaring heeft en hoe snel iemand kan groeien in de game. Je noemt het nu trollen met je vrienden maar voor hetzelfde geld is het een excuus zoek dingetje om iets maar goed te praten. ( Ik weet niet of het zo is, maar je zal niet de eerste zijn ;) )

Daarom is het gewoon goed om zelf te weten waar je staat in de game, want alleen dan kan je ook echt groeien en beter worden. Je bent zelf de constante factor in de game en je winrate is grootendeels afhankelijk van jou en niet van je team. ( uiteraard heb je games erbij dat je weinig kan uitrichten daarom is er ook niemand met 100% winrate )

Daarnaast moet je je alleen maar opofferen voor het team als het ook daadwerkelijk wat oplevert. Als jij doodgaat en je team doet niets met de tanks die uit positie zijn of gespot zijn heb je er nog niets aan gehad en had je beter nog bij je team kunnen staan.

Dit blijft heel lastig in deze game en alleen met ervaring weet je vaak pas wanneer je een juiste move gemaakt hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 30-04-2018 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:14:
[...]
Pas als je een 3de MoE op arty haalt geloof ik dat je enigszins een goede arty speler bent goed? :+ >:)
Arty is namelijk niet moeilijk en door gewoon normaal te spelen haalt iedereen wel zijn 1ste MoE.
Je eerste MoE kun je op de meeste gewone tanks ook wel halen door gewoon normaal te spelen toch?
Het feit dat ik in tanks 5k+ wn8 kan spelen maar in arty niet boven de 2,5k wn8 uitkomt zegt wel dat er een skillcap op zit. Voor "mindere" spelers is het makkelijker om er goed in te doen en voor betere spelers is het moeilijker om er goed in te zijn omdat de arty het niet toe laat om er beter in te zijn.
Heeft dit ook niet te maken met hoe Arty vroeger was, en dat het aanpassen van de WN8-expected values naar iets wat nu accuraat zou zijn, de stats van spelers die in het verleden veel Arty gespeeld hebben flink zou verhogen? Ofwel, het is nu moeilijk om hele hoge WN8 te halen op Arty omdat ze vroeger makkelijker veel dmg deden?

Correct me if I'm wrong. :)
Daarom is het gewoon goed om zelf te weten waar je staat in de game, want alleen dan kan je ook echt groeien en beter worden. Je bent zelf de constante factor in de game en je winrate is grotendeels afhankelijk van jou en niet van je team. ( uiteraard heb je games erbij dat je weinig kan uitrichten daarom is er ook niemand met 100% winrate )
Waarbij ik nog even wil aanvullen dat je moet kijken naar winrates van grotere aantallen potten, en je niet moet kijken naar winrates van individuele speelsessies en/of zelfs individuele tanks. Iedereen heeft sessies waarin niets mag en je (bijna) alles verliest (ook al doe je 14 kills), maar dit trek je weer recht in die sessies waarin alles mag en je niet kunt verliezen (ook al disconnect je direct bij het begin van de battle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Zoals @jantje 2 al zegt, iedereen begint met nul ervaring en voor de lol aan een game.
Ik stond na 5k battles nog op een schamele winrate van 44%. Dat is mijn eigen schuld, ik was dus wel zo een figuur die gelijk op tier 8 mee ging spelen met mijn maten in een premium (IS-6) en er niks van bakte, met een navenant slechte WN8.
Ik denk dat velen zo een verhaal hebben hier.
Inmiddels is mijn winrate naar 51,4% op 13,5k potjes, nog steeds niet geweldig, maar in ieder geval acceptabeler. Zaak is gewoon een lijn volgen en vooral niet te snel naar een hoge tier willen.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 30-04-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Arjant2 schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:32:
Zoals @jantje 2 al zegt, iedereen begint met nul ervaring en voor de lol aan een game.
Ik stond na 5k battles nog op een schamele winrate van 44%. Dat is mijn eigen schuld, ik was dus wel zo een figuur die gelijk op tier 8 mee ging spelen met mijn maten in een premium (IS-6) en er niks van bakte, met een navenant slechte WN8.
Ik denk dat velen zo een verhaal hebben hier.
Inmiddels is mijn winrate naar 51,4% op 13,5k potjes, nog steeds niet geweldig, maar in ieder geval acceptabeler. Zaak is gewoon een lijn volgen en vooral niet te snel naar een hoge tier willen.
Ik heb er al 13k games opzitten, maar die Winrate boeit mij echt helemaal niets. speel echt voor de lol :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_

"welcome to a new episode of powercreep"

(timed URL naar de conclusie van QB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
_Anvil_ schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:17:
[video]

"welcome to a new episode of powercreep"

(timed URL naar de conclusie van QB)
Welja WG is en blijft een bedrijf die winst wil maken.
Ik bedoel maar als de reviews zoals QB zeggen dat hij net iets beter is dan de standaard gelijkaardige tank verdienen ze er mss 500k aan terwijl indien hij net iets slechter is ze maar 125k verdienen in dat opzicht is dat verstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Om op lange termijn winst te maken, moet je spel niet dood gaan. Pay2win is heel slecht voor je spel qua speleraanwas en vertrekkende spelers en feitelijk is dat hier het geval. Het mag dan geen OP tank zijn met de speed en armor buff, ze willen duidelijk de Britse tank fans over de streep trekken hiermee. Niet nodig, die lui zijn slechte tanks gewend, dus ze kopen hem toch wel :P

Overigens voert WG nog steeds het formele beleid dat premium tanks niet sterker dan de standaard variant mogen zijn... in theorie :)

[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 01-05-2018 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:09:
Overigens voert WG nog steeds het formele beleid dat premium tanks niet sterker dan de standaard variant mogen zijn... in theorie :)
Misschien buffen ze de standaard Centurion wel tegelijk met de release van de RAAC. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
dan is het geen pay2win meer, maar gewoon nog ergere powercreep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Een Centurion is toch op zich niet zo een super tank? Dus als de premium versie ietsje sterker is zoals QB zegt dan valt het op zich nog mee toch?
Ik ben zelf in de Britse lijn pas bij de Comet ofzo dus heb er geen ervaring mee zelf, maar een centurion is niet iets waar ik normaal direct van schrik als ik die tegenkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
De Centurion 1 (non premium dus) is middelmatig. Maar WG heeft altijd al aangegeven dat een premium tank nooit beter is dan de non premium tegenhanger om te kunnen zeggen dat ze niet pay to win zijn. Door nu een tank te releasen die wel beter is dan zijn directe tegenhanger (en het is echt niet de eerste) wordt dat argument teniet gedaan.

WoT stats

Pagina: 1 ... 7 ... 86 Laatste