Zegt alleen niets over de bloom al die stats, helaas snap ik ook geen reet van bloomstats, maar ze zijn in iedergeval slechter dan de charioteer en die waren ook belabberd slecht. Maar als jij het prima vindt, dan is dat toch verder helemaal goedVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:25:
[...]
Ik heb de 5,5inch gun nog niet maar denk ook niet dat ik naar die zal switchen zodra ik die geunlocked heb. Ik heb nu met die 120mm 3.7k dpm, 1,78s aiming time en 0.30 dispersion. Ik vind het echt een pareltje en de zal resterende grind naar de FV4005 zal vrij pijnloos zijn.
Persoonlijk vind ik de balancing in deze game soms toch nergens op slaan, een badger heeft op papier betere gunstats als een super conq maar door de slechtere bloomstats dan een Super conq is de gun van de super conq vele malen beter, daarnaast heeft die nog een draaiende turret en feitelijk ook meer armor. Wat is de rede om een badger te spelen als je ook een super conq kan spelen? Een super conq is in alles beter behalve iets minder alpha

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 25-04-2018 11:55 ]