Verwijderd
Yup, staat op de website:Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:48:
Is die Progetto al te koop ofzo? Ik zie hem niet in de Premium shop namelijk, maar heb al wel een 600 WN8 kereltje erin rond zien rijden.
The Fast Lane
If you’re anxious to try out the new experience immediately, you can jump to the Premium Shop and purchase the whole bundle featuring all the rewards for each event battle mission and the Progetto.
If you decide to purchase the bundle, completing stages beforehand will discount the final price—10% off for each stage completed. For example, completing 7 out of 10 stages will knock 70% off the price.
IMPORTANT NOTE: Purchasing the bundle gives you the full pack of rewards and automatically checks all event battle missions as completed. So you won’t be able to access them once you have the bundle.
Ik denk niet dat ik de tijd krijg om alle 10 de stages te voltooien. Ik ga een mid weekje met vakantie namelijk vanaf maandag.. Dus dit weekend maar wel proberen een beginnetje te maken, ik kijk wel hoe ver ik kom. Sowieso wil ik die Progetto wel hebben, dus alle korting is uiteindelijk mooi meegenomen.
[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 13-04-2018 15:56 ]
THIS CATEGORY IS EMPTY
Unfortunately, there are currently no items here, but they will be added in the future.
Don't worry, there are lots of attractive offers available in other categories.
Je moet wel ingelogd zijn om die te kunnen zien.nYzEkE schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:08:
Dat is inderdaad wat er staat, en in game staat onder de missies ook een knop om hem zogezegd te kopen maar ik kom op een pagina waarop staat
THIS CATEGORY IS EMPTY
Unfortunately, there are currently no items here, but they will be added in the future.
Don't worry, there are lots of attractive offers available in other categories.

Als ik ingame op de link klik kom ik op de volgende pagina, waar ik ingelogd ben
Ik krijg dezelfde melding terwijl ik ingelogd ben.nYzEkE schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:32:
[afbeelding]
Als ik ingame op de link klik kom ik op de volgende pagina, waar ik ingelogd ben
ITEM UNAVAILABLE
This item is not available for you. Please browse the shop's website to find other interesting offers.
Uitverkocht denk ik...SurfBoy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:53:
[...]
ITEM UNAVAILABLE
This item is not available for you. Please browse the shop's website to find other interesting offers.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Hahhaha, Je zal maar zo graag pixels willen kopen
https://thedailybounce.ne...et-tier-x-tanks-revelaed/
Gewoon zelf goed spelen en niet hopen op het team dat scheelt veel.Kepro schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:25:
Deze teams, ik wordt helemaal parra.
ps. team af en toe gebruiken als meatshield

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Wel QB zal ook wel van zijn stoel gevallen zijn gezien hij in zijn video een schatting maakte van 45 euro..._Anvil_ schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:18:
lol, dacht ik het niet... 60 euro dus, zelfs als je 5 stages gaat grinden betaal je nog 30 euro voor een hoop pixels.. Well played Wargaming
Ik zal wel tryharden en zien waar ik geraak en de rest erbij kopen.
Voordeel is dat je niet per dag x iets moet doen dus zal ik in mijn vrije tijd (die niet altijd dagelijks is) zoveel mogelijk spelen , moet wel zeggen het is altijd leuker spelen als je een target moet halen
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Verwijderd
Want we hadden nog niet genoeg OP Soviet tanks in de game.Kepro schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 19:05:
De nieuwe T10 zijn bekend welke komen na de T10 en 430-2.
https://thedailybounce.ne...et-tier-x-tanks-revelaed/
Gezien je nickname, kan dat toch niet genoeg zijn ?Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 10:29:
[...]
Want we hadden nog niet genoeg OP Soviet tanks in de game.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
45 euro voor de tank alleen zou best nog wel 's kunnen kloppen. Die 58 euro is voor de tank plus een hoop goodies. En als de ex-marathon-tank T-44-100 in de premium shop komt, is die ook rond de 45 euro.nvidia666 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:46:
[...]
Wel QB zal ook wel van zijn stoel gevallen zijn gezien hij in zijn video een schatting maakte van 45 euro...
Voordeel is dat je niet per dag x iets moet doen dus zal ik in mijn vrije tijd (die niet altijd dagelijks is) zoveel mogelijk spelen , moet wel zeggen het is altijd leuker spelen als je een target moet halen
Verwijderd
Of USA heCaveman schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 11:10:
[...]
Gezien je nickname, kan dat toch niet genoeg zijn ?
Ik volg je niet helemaal. Als je de tank koopt met korting krijg je ook alle extra’s.Edmin schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 11:54:
Daarmee is de korting die je verdient met de missies ook een farce. Als je stage 5 van de missies voltooit, koop je de tank voor 29 euro. Je krijgt echter niet de goodies die je in die 5 stages had verdient er extra bij. Je daadwerkelijke korting is daarmee dus een stuk lager.
Ik meen in een video van dezgames te hebben gezien dat je de extra's die bijvoorbeeld bij stage1 horen niet krijgt als je met 10% korting koopt. Ik zal het eens nakijken.Kepro schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:32:
[...]
Ik volg je niet helemaal. Als je de tank koopt met korting krijg je ook alle extra’s.
Verwijderd
Was jij niet de gene die de e100 zo slecht vond?Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:15:
Die top gun op de E100 maakt wel echt een wereld van verschil. Die klappen van 750 laten de damage wel snel optellen.
Op de normale server dus maar weer eens een arty aangeschaft, de M37.
Paar games gehad met wat damage en kills maar daarna ook een heel aantal met 0 damage... Alles bleef maar missen....
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Met de Maus gun wel ja, met dit x5 xp event eindelijk de top gun kunnen grinden.Kepro schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:58:
[...]
Was jij niet de gene die de e100 zo slecht vond?![]()
alleen maar zo duur omdat er allemaal shit bijzit.nvidia666 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:46:
[...]
Wel QB zal ook wel van zijn stoel gevallen zijn gezien hij in zijn video een schatting maakte van 45 euro...
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Volgens mij had jij het steeds over armor. Heb nimmer wat over het kanon gelezen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:21:
[...]
Met de Maus gun wel ja, met dit x5 xp event eindelijk de top gun kunnen grinden.
Lopen ze te zeuren over arties dat het clickers zouden zijn, maar zelf de hele tijd auto-pen clicken.
Ik ben niet zo snel triggered maar gisteren en ook toe straks, man man man. Geen kut aan. Wn8 en win ratio om te janken.Dweebus schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:22:
Leuke marathon, niks anders dan verziekte teams met laag IQ of verziekte tegenstanders die alleen maar premium schieten.
Lopen ze te zeuren over arties dat het clickers zouden zijn, maar zelf de hele tijd auto-pen clicken.
Helft van de tijd dat je geraakt wordt hoor je geen impact. En dan maar afvragen waarom je opeens dood bent
in de avond.. om te janken
Wat hij bedoeld is dat je die extra's niet nog eens zal krijgen (niet dubbel).Edmin schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:16:
[...]
Ik meen in een video van dezgames te hebben gezien dat je de extra's die bijvoorbeeld bij stage1 horen niet krijgt als je met 10% korting koopt. Ik zal het eens nakijken.
Als je 10% korting hebt wil dit zeggen dat je stage 1 al doorlopen hebt en dus die extra's al gekregen hebt door gewoon te spelen.
De extra's van stage 2-10 heb je nog niet, en die krijg je dus als je de bundel koopt.
Wait what?nYzEkE schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:28:
[...]
Wat hij bedoeld is dat je die extra's niet nog eens zal krijgen (niet dubbel).
Als je 10% korting hebt wil dit zeggen dat je stage 1 al doorlopen hebt en dus die extra's al gekregen hebt door gewoon te spelen.
De extra's van stage 2-10 heb je nog niet, en die krijg je dus als je de bundel koopt.
Als je de tank koopt, krijg je dus al die extra's er bij?
Wat een biggen zijn het ook bij WG om maar weer iets te verzinnen om de prijs omhoog te drijven.
Verwijderd
Dat heeft natuurlijk wel met elkaar te maken want met die langere reload hoef je minder vaak je turret front te exposen.Kepro schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:52:
[...]
Volgens mij had jij het steeds over armor. Heb nimmer wat over het kanon gelezen.
Mogelijk weet men nog niet zo goed waar ze moeten schieten, maar de IS-4/7's en E100's die ik gisteren tegenkwam waren appeltje eitje... En meerdere 0 dmg hits ontvangen van Type's; maar dat is vast rng geweest.
If you can see, look. If you can look, observe
ik vind het alleen al waard vanwege die 30 credit boosters..Dweebus schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:13:
[...]
Wait what?
Als je de tank koopt, krijg je dus al die extra's er bij?
Wat een biggen zijn het ook bij WG om maar weer iets te verzinnen om de prijs omhoog te drijven.
en verder bepaal je zelf wanneer je het koopt. en of je het uberhaupt koopt.
Het feit dat de stages niet aan een dag gebonden zitten maakt het wat mij betreft al prima, ik ga tot de 50% off en koop hem dan wel.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Lang leven marketing :-/
Yup zodenk ik er ook over. Ga er dus totaal geen moeite insteken.Vedrano schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:25:
Grootste Russische oplichting ever weer, maken de tank 58e, meeste gaan het tot niveau 3 of 4 % halen dus 30/40% korting, dan verkopen ze het voor rond 30/40e. Wat de oorspronkelijke waarde van de tank ook is/was.
Lang leven marketing :-/
Had verwacht dat je met 50% wel rond de 20 euro kon zitten of lager.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Oh well, Ace op een tank waar ik 'm nog niet had is altijd fijn.
edit: kreeg nog een coupon voor die pot. "20% discount on a vast selection of World of Tanks package"
Niet geldig op:
• gold
• special offers
• discounted items
• time-limited offers
Eigenlijk alleen geldig voor premium tanks dus?
[ Voor 25% gewijzigd door Gaius op 15-04-2018 15:30 ]
https://thearmoredpatrol....bject-277-stats-pictures/
K-91 statistieken
https://thearmoredpatrol....omplete-stats-hd-renders/
Een meerwaarde lijkt mij dit nietKepro schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:25:
Obj 777 statistieken.
https://thearmoredpatrol....bject-277-stats-pictures/
K-91 statistieken
https://thearmoredpatrol....omplete-stats-hd-renders/
Want? Ik ben al lang blij dat WG niet weer een paar tanks neerplempt die beter moeten zijn dan het laatst enieuws.
Ik heb ook een beetje het probleem dat ik soms niet door krijg dat ik gespot ben die is nog veel irritanterDweebus schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:24:
En dan ook nog eens de buggy sounds in versie 1.0...
Helft van de tijd dat je geraakt wordt hoor je geen impact. En dan maar afvragen waarom je opeens dood bent
Nickname KasPlantje.
- IS-7 zijkant achter de turret (engine min of meer), zelfde hoogte, 90 graden. Daar heeft hij 180-190mm effective armor. 330mm pen HEAT ricochet
- T110E3 lower plate, recht van voren, iets van onder qua hoogte zelfs... Effective armor zou 230-250mm moeten zijn. 330mm pen HEAT geen penetration, zelfs low pen roll zou er nog doorheen moeten gaan.
- T110E4 lower plate, zelfde situatie, minder dan 200mm effective over zo'n beetje de hele lower plate... 330mm HEAT, bounce.
Ja, dan komt de rage toch wel een beetje naar boven. Ik probeer altijd voor weakspots te gaan met normale AP(CR) en alleen naar de HEAT te grijpen als het echt nodig is, maar dan verwacht ik wel dat het doet wat het moet doen.
You must be new here? welcome to WoTPropane schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:13:
Volgens mij is HEAT op m'n E50M kapot...
- IS-7 zijkant achter de turret (engine min of meer), zelfde hoogte, 90 graden. Daar heeft hij 180-190mm effective armor. 330mm pen HEAT ricochet
- T110E3 lower plate, recht van voren, iets van onder qua hoogte zelfs... Effective armor zou 230-250mm moeten zijn. 330mm pen HEAT geen penetration, zelfs low pen roll zou er nog doorheen moeten gaan.
- T110E4 lower plate, zelfde situatie, minder dan 200mm effective over zo'n beetje de hele lower plate... 330mm HEAT, bounce.
Ja, dan komt de rage toch wel een beetje naar boven. Ik probeer altijd voor weakspots te gaan met normale AP(CR) en alleen naar de HEAT te grijpen als het echt nodig is, maar dan verwacht ik wel dat het doet wat het moet doen.
Waarschijnlijk beide 2 shells gingen te laag waardoor het een crit no damage was, 2de was de angle missn te groot of een stukje magisch russian spaced armor geraakt die alles opeet wat er ingeschoten wordt.
Van het weekend paar potjes gehad waarbij ik ook echt meerdere schoten bouncde of niet penetreerde terwijl dat eigenlijk wel hoorde...
Ook weer veel met arty gespeeld. Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik het best leuk vind.
Maar ook hier zijn er onverklaarbare momenten.
De ene keer mis ik een volledig geaimde schot op een stilstaande tank die volledig vrij staat en de andere keer raak ik een bewegende tank terwijl de aimcirkel bijna zo groot is als de hele map..
Tja dat soort momenten horen er eenmaal bij.
Wat me trouwens van het weekend is opgevallen, je kan niet meer met de enemy praten? Sinds wanneer is dat? En waarom?
[ Voor 9% gewijzigd door thijsco19 op 16-04-2018 12:16 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Sinds ruim een jaar denk ik. De chat was soms iets te salty denk ikthijsco19 schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:14:
Wat me trouwens van het weekend is opgevallen, je kan niet meer met de enemy praten? Sinds wanneer is dat? En waarom?
Daarover gesproken, gisteren had ik een of andere tomaat generaal. Die vond dat ik een hopeloos verkeerde positie innam in de skoda t25 en besloot mij daarop te wijzen met "follow-me"-verzoeken, geping, een schot in mijn reet en vervolgens een "bot"-verwijten. Uiteraard fijntjes genegeerd en game gewonnen met 2,5k dmg en 6 kills
Na de game heb ik hem toch maar even een vriendelijk berichtje gestuurd dat ik toch zou denken dat ie de game inmiddels begrijpt na zijn 20k games; maar dat dat kennelijk tegenvalt getuige zijn ~300 dmg en vroege dood

Roozzz schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:57:
[...]
Sinds ruim een jaar denk ik. De chat was soms iets te salty denk ikDus nu kunnen we alleen nog maar bitchen op ons eigen team

Tja heb dan ook ruim een jaar niet meer gespeeld..
Zo af en toe wel jammer aangezien ik nog wel eens een positief berichtje wil sturen maar ook wel heel begrijpelijk omdat negatieviteit de boventoon voert.
Je kan natuurlijk nog steeds na de game een privéberichtje sturen... doe ik ook af en toe na een goede spannende pot. En zeker 1 op de 10 die ik ontvang is niet een scheldkanonnadethijsco19 schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:08:
[...]
![]()
![]()
Zo af en toe wel jammer aangezien ik nog wel eens een positief berichtje wil sturen maar ook wel heel begrijpelijk omdat negatieviteit de boventoon voert.
Vanaf 9.16 (Oktober 2016) is de all chat uitgeschakeld. Maar je kunt altijd na de battle nog een aardig berichtje sturen naar de tegenpartij natuurlijk. Mag ook wel, de community kan wel een beetje positiviteit gebruiken.thijsco19 schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:08:
[...]
![]()
![]()
Negatief mag natuurlijk ook altijdGaius schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:13:
[...]
Vanaf 9.16 (Oktober 2016) is de all chat uitgeschakeld. Maar je kunt altijd na de battle nog een aardig berichtje sturen naar de tegenpartij natuurlijk. Mag ook wel, de community kan wel een beetje positiviteit gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 16-04-2018 13:37 ]
Verwijderd
Roozzz schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:57:
[...]
Sinds ruim een jaar denk ik. De chat was soms iets te salty denk ikDus nu kunnen we alleen nog maar bitchen op ons eigen team
![]()
Daarover gesproken, gisteren had ik een of andere tomaat generaal. Die vond dat ik een hopeloos verkeerde positie innam in de skoda t25 en besloot mij daarop te wijzen met "follow-me"-verzoeken, geping, een schot in mijn reet en vervolgens een "bot"-verwijten. Uiteraard fijntjes genegeerd en game gewonnen met 2,5k dmg en 6 kills![]()
Na de game heb ik hem toch maar even een vriendelijk berichtje gestuurd dat ik toch zou denken dat ie de game inmiddels begrijpt na zijn 20k games; maar dat dat kennelijk tegenvalt getuige zijn ~300 dmg en vroege doodDaar kwam iets onbegrijpelijks op terug...

Dit weekend ook meegemaakt. Ik zat in mijn BC25t en een friendly Strv wou dat ik op Lakeville bijna in de enemy base zou gaan spotten int begin van de game. Was hij zelf wel na één minuut dood. En maar ragen. 🙄 En pingen op die map. Aaaah irritant maar bezr wel grappig opt einde van de dag..
Nope ben voorlopig gestart met stage 5 dus hopen dat ik amper moet betalen en uiteraard liefst gratis.Kepro schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:08:
Heeft iemand de Progretto al? Bevindingen?
(Type 5 gaat mij nog echt geld besparen ook , dat ding is megaleuk als je weet wat je kan doen
Als ik een type 5 tegenkom kost me dat alleen maar geld.. insta gold laden.nvidia666 schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:53:
[...]
Nope ben voorlopig gestart met stage 5 dus hopen dat ik amper moet betalen en uiteraard liefst gratis.
(Type 5 gaat mij nog echt geld besparen ook , dat ding is megaleuk als je weet wat je kan doen
Yep, nieuwe loading systeem is wel relaxt. Maar blijf uit de buurt van ander tanks, dat ding heeft nog minder armor als een cunningham. Mobility is wel ok, heb je ook wel nodig als je weg wilt rennen van andere tanksKepro schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:08:
Heeft iemand de Progretto al? Bevindingen?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Haha, nee hoor, niet nieuwjantje 2 schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:48:
[...]
You must be new here? welcome to WoT![]()
Waarschijnlijk beide 2 shells gingen te laag waardoor het een crit no damage was, 2de was de angle missn te groot of een stukje magisch russian spaced armor geraakt die alles opeet wat er ingeschoten wordt.

Maar goed, was meer even om het van me af te schrijven. Ik weet prima hoe RNG het spel is, en soms heb je van dit soort momenten dat je echt WTF na WTF shells hebt.

Als ge met een Type 5 HE gun niets doet van damage op een FV4005 op zijn turret dan weet je het ook even niet meer

Ik ben gisteren ook bij stage 5 aangeland. Tot dus ver de meeste met xp gedaan allen die 850xp per battle versneld gehaaldnvidia666 schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:53:
[...]
Nope ben voorlopig gestart met stage 5 dus hopen dat ik amper moet betalen en uiteraard liefst gratis.
Nickname KasPlantje.
Nee, dat mag wel vaker gebeuren voor die noob Type 5 HE derpsnvidia666 schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:26:
RNG zat beetje tegen niets bijzonders![]()
Als ge met een Type 5 HE gun niets doet van damage op een FV4005 op zijn turret dan weet je het ook even niet meer
Ja Ik ben ook niet goed genoeg voor de skill requirements dus dat wordt xp grinden bij het leven. Ik hoop 4 en 9 die van 850 base wel zo te halen dat scheelt al een stukEdmin schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:54:
Ik zit in Stage 4 momenteel. Jammergenoeg zijn de 'skill requirements' voor de stages nagenoeg niet te doen met mediums. Ik heb slechts 1 TierX TD (Grille15) en mijn 2 heavies (IS-7 en E100) hebben matige crews, omdat ik ze nooit speel. Juist de meds vind ik leuk om te spelen, maar het is een drama om alleen maar Type5's en Maus, etc tegen te komen.
Nickname KasPlantje.
Ik heb tot nu toe alle stages met mediums of lights gedaan, is prima te doen. Wel voornamelijk 430U gespeeld omdat ik die top of the tree nog wilde completen maar toch.Edmin schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:54:
Ik zit in Stage 4 momenteel. Jammergenoeg zijn de 'skill requirements' voor de stages nagenoeg niet te doen met mediums. Ik heb slechts 1 TierX TD (Grille15) en mijn 2 heavies (IS-7 en E100) hebben matige crews, omdat ik ze nooit speel. Juist de meds vind ik leuk om te spelen, maar het is een drama om alleen maar Type5's en Maus, etc tegen te komen.
Ik denk zelfs dat die 850 base xp missie vele malen makkelijker is met een medium dan met een T10 TD of heavy gezien het feit dat je ook nog xp krijgt voor spotten en vaker ben je dichterbij vijanden dan met je TD's. Had paar potjes badger geprobeerd maar daar ging het niet zo mee
Momenteel bij stage 5 en ga daar voor de exp grind en denk ff wat credits verdienen in T8. Daarna weer lekker in T10 harken voor de missies. Vraag me af of ik tot stage 10 ga komen, maar ik aim momenteel voor minimaal stage 8.
Vooral die damage missie was echt drama, echt in 5 games achter elkaar 2de in damage met 9-15-38-101 damage verschil en ook nog een paar games verschil met 1 schot telkens. Dat is zo frusterend...

Ik kan de details niet zien en krijg niets voor de gespeelde potjes. Ik heb al een ticket ingeschoten bij WG maar nog niets gehoord, beetje jammer.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Als je naar de store gaat kun je het niet zien? (landingspagina store en dan "go to event".)..MerijnB schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:39:
Niet dat ik veel tijd heb, maar bij mij werkt de marathon helemaal niet :-\
Ik kan de details niet zien en krijg niets voor de gespeelde potjes. Ik heb al een ticket ingeschoten bij WG maar nog niets gehoord, beetje jammer.
In de battle results zie je ook de progressie niet, dat kan best verwarrend zijn.
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Verwijderd
Heb je de marathon wel gestart in je garage?MerijnB schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:39:
Niet dat ik veel tijd heb, maar bij mij werkt de marathon helemaal niet :-\
Dat heb ik nog niet geprobeerd.ZTeeVeR schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:45:
[...]
Als je naar de store gaat kun je het niet zien? (landingspagina store en dan "go to event".)..
Dat wist ik niet en is wel vaag ja.In de battle results zie je ook de progressie niet, dat kan best verwarrend zijn.
Hoe moet dat? Als ik op het Italiaanse vlaggetje klik staat er "loading content" en gebeurt er voor de rest niets.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:46:
[...]
Heb je de marathon wel gestart in je garage?
Je moet in de garage naar het tabje missions gaan en dan daar het tabje events aandrukken en dan kom je bij het gedeelte voor de Italiaanse tank.MerijnB schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:59:
[...]
Hoe moet dat? Als ik op het Italiaanse vlaggetje klik staat er "loading content" en gebeurt er voor de rest niets.
Ik zat ook te denken of ik blocked zou gaan halen, maar dat is mij de frustratie en randomness niet waard ik ga wel T8 grinden kost wel wat meer tijd maar ik hoop dat met die andere missies weer goed te maken.Kepro schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:54:
Ik zit nu bij stage 4. Binnenkort 10 x 4K blokken. Toch weer de Maus van stal halen .
Enige tanks die ik heb zijn de 268 V4, Maus ( zonder crew ) of een badger die kans maken.
[ Voor 48% gewijzigd door jantje 2 op 17-04-2018 10:08 ]
E3 armor is een mythe

TD's werken gewoon niet zo heel goed om damage te blocken omdat het te situationeel is. Dus de Maus is de beste optie of de 268 V4 die natuurlijk net wat anders is dan een andere TD

https://imgur.com/mgGqTs4
Laatste potjes full APCR, want tier 8 tank is (bijna) altijd bottom tier MM. Je moet de Tiger II tegenwoordig echt als support tank spelen, want armour telt niet meer, maar dat heeft de Tiger II i.v.m. vele andere tanks toch al niet.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
GratzRianata schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:40:
Eindelijk, 3e MoE op een oude 'jeugdliefde':
[afbeelding]
https://imgur.com/mgGqTs4
Laatste potjes full APCR, want tier 8 tank is (bijna) altijd bottom tier MM. Je moet de Tiger II tegenwoordig echt als support tank spelen, want armour telt niet meer, maar dat heeft de Tiger II i.v.m. vele andere tanks toch al niet.

Mooie ammo load out heb je inderdaad maar 10 luttele AP shells en 30 APCR je was heel wat van plan.
That crew tough

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 17-04-2018 14:51 ]
Haha, nu je het zegt, bij elkaar geraapt om de 3e MoE binnen te halen :-) Alleen geretrained.jantje 2 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 14:50:
[...]
Gratz![]()
Mooie ammo load out heb je inderdaad maar 10 luttele AP shells en 30 APCR je was heel wat van plan.
That crew toughDie kan wel eens een rework gebruiken
ZTeeVeR schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:45:
Als je naar de store gaat kun je het niet zien? (landingspagina store en dan "go to event".)..
als ik dit doe hetzelfde, "loading content"... en niets meerjantje 2 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:06:
[...]
Je moet in de garage naar het tabje missions gaan en dan daar het tabje events aandrukken en dan kom je bij het gedeelte voor de Italiaanse tank.
[ Voor 23% gewijzigd door MerijnB op 17-04-2018 17:29 ]
als je weer afsluit en dan nog een keer doet? dat werkt bij mij, kreeg het eerste keer ook niet te zien.MerijnB schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:26:
[...]
[...]
als ik dit doe hetzelfde, "loading content"... en niets meer
Dat heeft tot nu toe nog geen resultaat opgeleverd...kuwerti schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:12:
[...]
als je weer afsluit en dan nog een keer doet? dat werkt bij mij, kreeg het eerste keer ook niet te zien.
Nu ben ik bijna met level 5 klaar, Grinden is ook geen ramp, als je met tanks speelt die leuk zijn en waar je goed in bent. Vlotte snelle battles, rond 400/600 per battle en gaan..
[ Voor 4% gewijzigd door FSXnoob op 17-04-2018 22:54 ]
Mijn god, wat is dat ding toch OP. Ik heb een E3 en bijna alles is minder vergeleken met de 268v4.
Gisteren meerdere battles gedaan in de E3 en er werd besloten dat veel van mijn shells omhoog moesten vliegen. Leek alsof mijn doelwitten letterlijk ontweken werden door mijn schoten

[ Voor 25% gewijzigd door patrickos85 op 18-04-2018 09:00 ]
3 van de 4 potjes gebeurde er dit:
1. 268v4 raced naar een positie in de buurt van de heavy corner, beetje schuin ernaast met wat cover..
2. 268v4 gaat daar staan wigglen en stuitert op en neer als een light, de kans dat een heavy zn cuppola raakt is dus 1%.. lower plate heb ik na 5 pogingen opgegeven...
3. de 268v4 pompt HEAT in de heavies terwijl die proberen ook de vijandelijke heavies te bevechten. mn halve team bounced op de 268v4
4. ik weet mn gehavende e100 zo te anglen dat ik niet meer gepend wordt
5. een Type 5 met een 44% speler komt de hoek om, autoaimed zijn 1400 dmg HE gun en maakt me af...
zinloos dit.
in more positive news: ik heb nog nooit zoveel lol met de obj140 gehad, alles lukt met dat ding en ik besef me hoe heerlijk flexibel deze tank is...mijn eigen skills zijn de enige grens. Powercreeped OP meuk vermijd je en flank je in de late game..
EDIT: de volgende keer moet ik maar gewoon op de upper hull/casemate van de 268v4 schieten met heat en de 40% kans nemen dat ik hem pen denk ik? ik snap dat als ik kan closen (wat nooit kan, elke 268v4 rijder heeft schijnbaar een video met de ideale plekjes gezien) het veel makkelijker wordt, dan kan ik gewoon omlaag op zn UFP schieten..
[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 18-04-2018 09:12 ]
Nu alleen nog leren hoe ik deze tanks het best gebruik
Dat dacht ik ook, maar dat kan je wel vergeten. Iedereen knalt zijn premium shells er van alle kanten doorheen. Dus ik heb dat idee maar laten varen na 5-10 potjes en ga het wel met xp halen.Kepro schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:54:
Ik zit nu bij stage 4. Binnenkort 10 x 4K blokken. Toch weer de Maus van stal halen .
Armor van 268 v4 is troll maar het grootste probleem is z'n mobility, daarom is hij vooral OP. Maar met E100 kan je inderdaad beter voor z'n ufp gaan als je dichtbij genoeg staat en anders inderdaad superstructure met heat 340 heat pen is 50-50% volgens mij. Wat ook werkt is gewoon keihard HE spammen_Anvil_ schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:10:
Ik heb geprobeerd een paar keer mn E100 te spelen voor de "10 x 850xp op tier 10" missie...
3 van de 4 potjes gebeurde er dit:
1. 268v4 raced naar een positie in de buurt van de heavy corner, beetje schuin ernaast met wat cover..
2. 268v4 gaat daar staan wigglen en stuitert op en neer als een light, de kans dat een heavy zn cuppola raakt is dus 1%.. lower plate heb ik na 5 pogingen opgegeven...
3. de 268v4 pompt HEAT in de heavies terwijl die proberen ook de vijandelijke heavies te bevechten. mn halve team bounced op de 268v4
4. ik weet mn gehavende e100 zo te anglen dat ik niet meer gepend wordt
5. een Type 5 met een 44% speler komt de hoek om, autoaimed zijn 1400 dmg HE gun en maakt me af...
zinloos dit.
in more positive news: ik heb nog nooit zoveel lol met de obj140 gehad, alles lukt met dat ding en ik besef me hoe heerlijk flexibel deze tank is...mijn eigen skills zijn de enige grens. Powercreeped OP meuk vermijd je en flank je in de late game..
EDIT: de volgende keer moet ik maar gewoon op de upper hull/casemate van de 268v4 schieten met heat en de 40% kans nemen dat ik hem pen denk ik? ik snap dat als ik kan closen (wat nooit kan, elke 268v4 rijder heeft schijnbaar een video met de ideale plekjes gezien) het veel makkelijker wordt, dan kan ik gewoon omlaag op zn UFP schieten..
Ik had een game dat ik hem had geflanked in me T54 LT maar dat ding ging sneller achteruit dan dat ik voorruit om hem heen kon blijven draaien
komt de ingame browser wel door je firewall heen? Dat is een apart proces (cef_browser_process.exe) die een ijverige firewall zomaar kan blokkeren.MerijnB schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 21:19:
[...]
Dat heeft tot nu toe nog geen resultaat opgeleverd...
Geen firewall, zelfs antivirus even uitgezet, maakt allemaal niets uit.xVJ schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:06:
[...]
komt de ingame browser wel door je firewall heen? Dat is een apart proces (cef_browser_process.exe) die een ijverige firewall zomaar kan blokkeren.
Verwijderd
Op het engine deck neem ik aan?jantje 2 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:58:
[...]
Armor van 268 v4 is troll maar het grootste probleem is z'n mobility, daarom is hij vooral OP. Maar met E100 kan je inderdaad beter voor z'n ufp gaan als je dichtbij genoeg staat en anders inderdaad superstructure met heat 340 heat pen is 50-50% volgens mij. Wat ook werkt is gewoon keihard HE spammen
Als je van fires houdt wel, echt regelmatig gehad dat ik enginedeck geraakt werd met HE en in de fik vloog
HE is best goed te doen op bepaalde tanks als je een beetje caliber hebt, behalve een IS7>.< die is HE proof. In de huidige meta waarbij je in stand offs met heat ook niet kan pennen is HE best wel handig om toch damage te doen en mensen worden je dan ook zat en rijden weg
Ik begin veel potjes met een HE shell, waarmee ik ofwel:
- een soft target snapshot
- een heavy die sidescraped en denkt geen damage te pakken verras met irritante module dmg
Daarna schakel ik meestal vrij snel over op HEAT
Tegenwoordig ben ik al blij dat ik in mijn Type 5 eens een gewone shell moet blokkeren

Gezien de meerderheid insta gold laadt (wat ik uiteraard begrijp $$$ WG) wat wel minder is dat je de 4K blocked moeilijker haalt voor de progretto

Joepie, klinkt als weer een enkele lijn van tier 1 tot 10. Waar vermoedelijk nooit meer iets aan toegevoegd wordt...Kepro schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:49:
Nieuwe informatie over de Poolse lijn.
https://thedailybounce.ne...polish-tanks-information/

Persoonlijk zie ik liever wat meer variatie in tanklijnen. Maar goed, ik ben het wel eens met de gedachte dat het vooral unieke tanks moeten zijn en ik vrees dat dat voor Polen een uitdaging is.
Wat moet ik hier nu weer mee?