ok, duidelijk. thanks. heb 5.5 miljoen, dus voor mij ff genoeg denk ik ;-)_Anvil_ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:07:
[...]
juist. mensen vergeten vaak dingen *voor* de kortingsperiode te verkopen, je wilt zoveel mogelijk credits vrijmaken.

Je moet even al die missies doorscrollen. Sommige zijn wel bizar veel werk!
[ Voor 44% gewijzigd door Tige op 11-04-2018 12:59 ]
Selks
Het lijkt erop dat je alleen de laatste moet halen.
Maar er staat:
Mission for Mastery:
Finish the battle as the top player on your team by experience earned 20 times. Available only for tier X verhicles.
OF
Mission for commitment
Earn a total of 50.000 point of base experience. Only experience fo being among the top 10 players on your team by experience earned on Tier VI-X verhicles is counted.
Selks
Om de een of andere reden zie ik die missions niet in men game. Die staan gewoon tussen de missies veronderstel ik?Tige schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:58:
[afbeelding]
Je moet even al die missies doorscrollen. Sommige zijn wel bizar veel werk!
Hier staan alle plaatjes van de missies (voor hen die nu niet in de client kunnen)
https://imgur.com/a/PhWCW
Wat me opvalt is dat wanneer je niet alle missies lijkt te halen je wel korting krijgt op de tank (zie eerste screenshot onderin bij mijn link)
https://imgur.com/a/PhWCW
Wat me opvalt is dat wanneer je niet alle missies lijkt te halen je wel korting krijgt op de tank (zie eerste screenshot onderin bij mijn link)
[ Voor 40% gewijzigd door ElPaco op 11-04-2018 13:14 . Reden: korting ]
Aangezien de missies er staan met slotjes op veronderstel ik dat de volgende pas zal unlocken als je klaar bent met de vorige. Was dit ook niet zo met de unlocks in de kerstperiode?
En blijkbaar ben je er zo met 312.000 exp in de top 10 van je team *kuch* *kuch*, het zorgt er wel voor dat het voor iedereen niet onmogelijk is om te halen
[ Voor 19% gewijzigd door nYzEkE op 11-04-2018 13:20 ]
Voor onderstaande moet je een van beide missies halen, dus voor stage 1 moet je ofwel 1x high caliber met een tier 10 tank, of in totaal 5K base experience met een tier 6 of hoger.
Tier X | Elke tier 6+ | |
Stage 1 | 1x High Caliber | 5K base XP |
Stage 2 | 5x 4K damage blocked | 7K base XP |
Stage 3 | 5x Top damage | 15K base XP |
Stage 4 | 10x 850 base XP | 30K base XP |
Stage 5 | 10x 4K blocked | 35K base XP |
Stage 6 | 5x High Caliber | 35K base XP |
Stage 7 | 15x Top XP | 40K base XP |
Stage 8 | 20x Top damage | 45K base XP |
Stage 9 | 20x 850 base XP | 50K base XP |
Stage 10 | 20x Top XP | 50K base XP |
[ Voor 9% gewijzigd door ElPaco op 11-04-2018 13:51 . Reden: Stage 2 was fout. ]
Oftewel, voor tier X tanks gelden andere requirements dan wanneer je met tier non-X speelt?ElPaco schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:39:
Tier X Elke tier Stage 1 1x High Caliber 5K base XP Stage 2 5x 4K damage 7K base XP Stage 3 5x Top damage 15K base XP Stage 4 10x 850 base XP 30K base XP Stage 5 10x 4K blocked 35K base XP Stage 6 5x High Caliber 35K base XP Stage 7 15x Top XP 40K base XP Stage 8 20x Top damage 45K base XP Stage 9 20x 850 base XP 50K base XP Stage 10 20x Top XP 50K base XP
*knip* gefixed
[ Voor 99% gewijzigd door nYzEkE op 11-04-2018 13:42 ]
Is elke stage ook een dag? Of kan je in een keer door.ElPaco schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:39:
Voor onderstaande moet je een van beide missies halen, dus voor stage 1 moet je ofwel 1x high caliber met een tier 10 tank, of in totaal 5K base experience met een tier 6 of hoger.
Tier X Elke tier 6+ Stage 1 1x High Caliber 5K base XP Stage 2 5x 4K damage 7K base XP Stage 3 5x Top damage 15K base XP Stage 4 10x 850 base XP 30K base XP Stage 5 10x 4K blocked 35K base XP Stage 6 5x High Caliber 35K base XP Stage 7 15x Top XP 40K base XP Stage 8 20x Top damage 45K base XP Stage 9 20x 850 base XP 50K base XP Stage 10 20x Top XP 50K base XP
Is aangepast, refreshnYzEkE schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:42:
*knip* gefixed
Kepro schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:42:
[...]
Is elke stage ook een dag? Of kan je in een keer door.
Lijkt me dat je in 1x door kan
Hallo dames
Ik heb al een hele tijd niet gespeeld, maar met de nieuwe engine begint het toch wel weer te kriebelen.
Ik heb zelf eigenlijk alleen maar de Duitse tankline gespeeld (ongeveer 2000 battles, zie ook https://worldoftanks.eu/e...nts/502398042-Angeloonie/). Ik heb in mijn garage een E-100, E-75, Tiger II, Tiger, VK36.01H en wat ander grut staan (lower lights en meds). Volgens mij ook wat premium tankjes nog en ik dacht dat ik ook met de USA tank destroyer lijn bezig was, dacht dat ik een Wolverine had.
Nu zie ik dat er inmiddels hondermiljard nieuwe tanks en naties toegevoegd zijn en ik heb eigenlijk geen idee wat handig is. Met de heavies credits grinden schoot in ieder geval niet op kan ik mij herinneren van de laatste keer. Dus ik zou ook best alles kunnen verkopen en helemaal opnieuw kunnen beginnen met een bepaalde natie. Iemand een suggestie wat ik het beste zou kunnen doen?
Ik heb al een hele tijd niet gespeeld, maar met de nieuwe engine begint het toch wel weer te kriebelen.
Ik heb zelf eigenlijk alleen maar de Duitse tankline gespeeld (ongeveer 2000 battles, zie ook https://worldoftanks.eu/e...nts/502398042-Angeloonie/). Ik heb in mijn garage een E-100, E-75, Tiger II, Tiger, VK36.01H en wat ander grut staan (lower lights en meds). Volgens mij ook wat premium tankjes nog en ik dacht dat ik ook met de USA tank destroyer lijn bezig was, dacht dat ik een Wolverine had.
Nu zie ik dat er inmiddels hondermiljard nieuwe tanks en naties toegevoegd zijn en ik heb eigenlijk geen idee wat handig is. Met de heavies credits grinden schoot in ieder geval niet op kan ik mij herinneren van de laatste keer. Dus ik zou ook best alles kunnen verkopen en helemaal opnieuw kunnen beginnen met een bepaalde natie. Iemand een suggestie wat ik het beste zou kunnen doen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Zo'n beetje alles in de Soviet tech-tree.Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:49:
Hallo dames
Om te beginnen: wauw! In 2k battles een tier 10? Of was je een reroll account?Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:49:
Hallo dames
...
Dus ik zou ook best alles kunnen verkopen en helemaal opnieuw kunnen beginnen met een bepaalde natie. Iemand een suggestie wat ik het beste zou kunnen doen?
Ten tweede: nooit alles verkopen, je gooit 50% van al die credits weg, de crews, xp etc.
Zo te zien heb je geen premium credit grinders, investeer 15-30 euro in een leuke credit grinder. Morgen wordt er weer een dagje premium weg gegeven, op zo'n dag zet je een 50% credits reserve aan en ga je lekker premiums rijden. Verdien je bakken met geld. En vergeet ook de personal missions niet, 2 pagina's terug bespraken we dat nog, levert je miljoenen credits op voor elke campaign.
EDIT: nog eens naar je stats gekeken, 1700 damage in je eerste tier 9 en die paar potjes E100 met stock gun is echt heel goed voor iemand met zo weinig ervaring. Je hebt al een begin met de ruski's gemaakt.
Verder heb je echt een hogere tier premium nodig om aan credits te komen (om effectief met een E100 te zijn is er toch de nodige HEAT nodig) .. op dit moment is je T14 je beste credit maker, maar helaas met een low pen gun (dus je zult eerder premium ammo nodig hebben) en de tanks zelf is wat achterhaald (hallo OI exp bot tank!)
[ Voor 21% gewijzigd door _Anvil_ op 11-04-2018 14:25 ]
Die zijn dus nog steeds allround de "beste" keuze?Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:07:
[...]
Zo'n beetje alles in de Soviet tech-tree.
Waar maak je dat uit op?_Anvil_ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:16:
[...]
Om te beginnen: wauw! In 2k battles een tier 10? Of was je een reroll account?
Hmm is het overwegen waard. Probleem is dat dit natuurlijk maar heel even is, en ik heb momenteel niet enorm veel tijd om te spelen (kleintje van 6 maanden thuis). Zal wel even kijken of dat gaat lukken.Ten tweede: nooit alles verkopen, je gooit 50% van al die credits weg, de crews, xp etc.
Zo te zien heb je geen premium credit grinders, investeer 15-30 euro in een leuke credit grinder. Morgen wordt er weer een dagje premium weg gegeven, op zo'n dag zet je een 50% credits reserve aan en ga je lekker premiums rijden. Verdien je bakken met geld. En vergeet ook de personal missions niet, 2 pagina's terug bespraken we dat nog, levert je miljoenen credits op voor elke campaign.
Hoe zit het overigens met mods? Crosshairmods e.d., mag dat nog steeds? Bijv. Aslains modpack kan ik gewoon gebruiken?
Ziet eruit als een makkelijke grind, gewoon base XP of sneller met die speciale missies. High calibers, top damage ed. is super easy en gaat sneller dan die base XP missies. Alleen die blocked missie ga ik lekker skippen. Redline is life Redline is loveKepro schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:42:
[...]
Is elke stage ook een dag? Of kan je in een keer door.

Lijkt erop dat je als je er één af hebt gewoon de volgende start.
Tja, je kunt ook gewoon wat geld aftikken voor een premium account voor langere tijd. Op lange termijn is een premium tank de beste investering hiervoor, ook dit is pas besproken hier.Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:22:
[...]
Die zijn dus nog steeds allround de "beste" keuze?
[...]
Waar maak je dat uit op?Heb 2000 battles totaal.
[...]
Hmm is het overwegen waard. Probleem is dat dit natuurlijk maar heel even is, en ik heb momenteel niet enorm veel tijd om te spelen (kleintje van 6 maanden thuis). Zal wel even kijken of dat gaat lukken.
Hoe zit het overigens met mods? Crosshairmods e.d., mag dat nog steeds? Bijv. Aslains modpack kan ik gewoon gebruiken?
Gewoon een t8 premium in de aanbieding kopen, bijvoorbeeld een M4a1Revo, veel voor weinig. Deze koop je met gold dat je ook in discount gekocht hebt, samen met de inruil van een campaign tank zoals de T28HTC kost ie dan netto 12 euro oid.
Wat je andere vragen betreft: ja russian bias is still here. En 2k games overall is heel weinig, de meesten klooien dan nog aan op tier 6...
De meeste mods kun je gewoon gebruiken, al worden zaken die je een unfair advantage gegeven wel harder aangepakt door WG nu. Het beste is om met zo min mogelijk "ballast" te spelen, liefst helemaal vanilla dus. Clangenoten van mij zijn altijd dagen aan het prutsen met hun Aslan achtige pakketten na elke update, vaak met allerlei gekleurde meldingen in beeld wanneer iemand visiion op je heeft etc. Stumperhulpjes noem ik dat
Had je de EDIT toevoeging aan mn eerdere post gezien?
"EDIT: nog eens naar je stats gekeken, 1700 damage in je eerste tier 9 en die paar potjes E100 met stock gun is echt heel goed voor iemand met zo weinig ervaring. Je hebt al een begin met de ruski's gemaakt.
Verder heb je echt een hogere tier premium nodig om aan credits te komen (om effectief met een E100 te zijn is er toch de nodige HEAT nodig) .. op dit moment is je T14 je beste credit maker, maar helaas met een low pen gun (dus je zult eerder premium ammo nodig hebben) en de tanks zelf is wat achterhaald (hallo OI exp bot tank!)"
[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 11-04-2018 14:47 ]
@Angeloonie Zeker weten dat dit je eerste account is? Dan ben ik aardig onder de indruk voor wat betreft WN8. Met 2.300 potjes al een Duitse lijn compleet en ook nog met goede resultaten voor dat aantal potjes.
https://wot-life.com/eu/player/Angeloonie/
Dat seg ik.Arjant2 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:44:
@Angeloonie Zeker weten dat dit je eerste account is? Dan ben ik aardig onder de indruk voor wat betreft WN8. Met 2.300 potjes al een Duitse lijn compleet en ook nog met goede resultaten voor dat aantal potjes.
Ben benieuwd hoe vaak je in high tier games voor rerolling noob bent uitgemaakt? De gemiddelde E100 speler kom na 20k potjes overall nog niet aan jouw average damage. Met 2500 per game doe je al serieus mee op tier 10, daar zit jij zo aan.
Premium account lijkt mij geen goed plan ivm onregelmatig spelen, maar een goede premium tank is voor mij denk ik een goede investering. Ga even kijken. Is die M4A1 Rev een goede keuze of zijn de andere T8 tanks ook allemaal goede opties?_Anvil_ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:40:
[...]
Tja, je kunt ook gewoon wat geld aftikken voor een premium account voor langere tijd. Op lange termijn is een premium tank de beste investering hiervoor, ook dit is pas besproken hier.
Gewoon een t8 premium in de aanbieding kopen, bijvoorbeeld een M4a1Revo, veel voor weinig. Deze koop je met gold dat je ook in discount gekocht hebt, samen met de inruil van een campaign tank zoals de T28HTC kost ie dan netto 12 euro oid.
Wat je andere vragen betreft: ja russian bias is still here. En 2k games overall is heel weinig, de meesten klooien dan nog aan op tier 6...
De meeste mods kun je gewoon gebruiken, al worden zaken die je een unfair advantage gegeven wel harder aangepakt door WG nu. Het beste is om met zo min mogelijk "ballast" te spelen, liefst helemaal vanilla dus. Clangenoten van mij zijn altijd dagen aan het prutsen met hun Aslan achtige pakketten na elke update, vaak met allerlei gekleurde meldingen in beeld wanneer iemand visiion op je heeft etc. Stumperhulpjes noem ik dat
Qua mods gebruik ik het liefst ook zo min mogelijk, enkel iets dat de dmg die ik doe/ontvang toont linksonderin en zo'n serverside crosshair (als dat dan nog mag). Ook een winrating lijkt mij wel nuttig bij de spelers.
Had je de EDIT toevoeging aan mn eerdere post gezien?
"EDIT: nog eens naar je stats gekeken, 1700 damage in je eerste tier 9 en die paar potjes E100 met stock gun is echt heel goed voor iemand met zo weinig ervaring. Je hebt al een begin met de ruski's gemaakt.
Verder heb je echt een hogere tier premium nodig om aan credits te komen (om effectief met een E100 te zijn is er toch de nodige HEAT nodig) .. op dit moment is je T14 je beste credit maker, maar helaas met een low pen gun (dus je zult eerder premium ammo nodig hebben) en de tanks zelf is wat achterhaald (hallo OI exp bot tank!)"
Arjant2 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:44:
Ehm, weet niet eens wat rerolling is, dus ja dit is mijn 1e account. Heb ook nog een tijdje in de GoT company gezeten hier._Anvil_ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:47:
[...]
Dat seg ik.
Ben benieuwd hoe vaak je in high tier games voor rerolling noob bent uitgemaakt? De gemiddelde E100 speler kom na 20k potjes overall nog niet aan jouw average damage. Met 2500 per game doe je al serieus mee op tier 10, daar zit jij zo aan.
Heb inmiddels al minimaal een jaar niet meer gespeeld, zou ook wel 1,5 kunnen zijn. Dus weet niet waar ik straks in terecht kom als ik het weer probeer. Weet iig van de laatste paar games dat het wel wat moeizamer ging, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik er zo lang uit was en de maps/tanks niet meer kende.
Edit: volgens de website:
Account created: 11/02/2012 Last battle: 15/02/2017 21:32
@Angeloonie Rerolling wil zeggen als 'ervaren' speler een nieuw account beginnen om zo betere stats te krijgen.
Ik vind het in ieder geval knap, dan heb/had je in ieder gevoel voor t spel! Normale WN8 voor 2k potjes ligt misschien rond 500 ofzo, maar veel meer zal het niet zijn.
Ja ik zag die account creation date van 2012, ik dacht wellicht heb je vooral in begin veel potjes gespeeld toen het spel heel anders was dan nu. (in de zoek naar een verklaring van je goeie stats voor een nieuwe speler) Zeker aangezien 2300 potjes in 5 jaar tijd weer heel weinig is (tussen 2012 en 2017)
Anyway, doet er niet toe, maar wel benieuwd hoe die stats zich ontwikkelen als je weer gaat spelen.
Ik vind het in ieder geval knap, dan heb/had je in ieder gevoel voor t spel! Normale WN8 voor 2k potjes ligt misschien rond 500 ofzo, maar veel meer zal het niet zijn.
Ja ik zag die account creation date van 2012, ik dacht wellicht heb je vooral in begin veel potjes gespeeld toen het spel heel anders was dan nu. (in de zoek naar een verklaring van je goeie stats voor een nieuwe speler) Zeker aangezien 2300 potjes in 5 jaar tijd weer heel weinig is (tussen 2012 en 2017)
Anyway, doet er niet toe, maar wel benieuwd hoe die stats zich ontwikkelen als je weer gaat spelen.
[ Voor 44% gewijzigd door Arjant2 op 11-04-2018 15:16 ]
Mjah ik had het wel aardig onder de knie toen ik veel speelde, denk dat dat in 2013-2015 was. Daarna sporadisch weer begonnen en daarna weer afgehaaktArjant2 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:13:
@Angeloonie Rerolling wil zeggen als 'ervaren' speler een nieuw account beginnen om zo betere stats te krijgen.
Als je wat serieuzer wil proberen heb je nu ook de kans om meteen met het event mee te doen dat deze vrijdag start en waarmee je een tier 8 premium tank kan winnen. Maak je dan wel klaar om meteen een goede vuurdoop te krijgenAngeloonie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:17:
[...]
Mjah ik had het wel aardig onder de knie toen ik veel speelde, denk dat dat in 2013-2015 was. Daarna sporadisch weer begonnen en daarna weer afgehaaktIn 2016 een opleving gehad, toen weer gestopt, toen in 2017 een paar potjes gedaan maar vrij snel weer gestopt (hooguit een paar weken). Maar wil nu wel weer wat serieuzer proberen
Voor meer info moet je maar de berichten nalezen die geschreven werden vòòr jouw eerste post vandaag.
Zit ff in de shop te kijken en te vergelijken, en dan zie ik dat die T26E4 best ok lijkt, vooral omdat die geen T10 matchmaking heeft. Wel de slechtste gun zowat.
Rest van de tanks zit allemaal in T8-10.
Ik vergelijk hiermee: https://tanks.gg/compare/...t26e4~fv4202-p~panther-88
Panther 8.8 lijkt ook wel redelijk ok.
Rest van de tanks zit allemaal in T8-10.
Ik vergelijk hiermee: https://tanks.gg/compare/...t26e4~fv4202-p~panther-88
Panther 8.8 lijkt ook wel redelijk ok.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 11-04-2018 16:17 ]
pref MM werkt niet echt lekker meer in de nieuwe MM template. De Panther 8.8 is middelmatig at best.
Ik zou eerst even rustig wat huiswerk doen, welke natie/class wil je etc.
Filmpje met top5 van vorig jaar:
YouTube: My top 5 Tier 8 premiums
(de meeste van deze tanks zijn alleen soms te koop en dan alleen voor de volle prijs)
Die nieuwe premium Italiaan is ook een leuke optie, stel dat je 5 missies kunt halen van het event, dan heb je 50% korting..
(de meeste van deze tanks zijn alleen soms te koop en dan alleen voor de volle prijs)
Die nieuwe premium Italiaan is ook een leuke optie, stel dat je 5 missies kunt halen van het event, dan heb je 50% korting..
Het event voor die Italiaanse prem is niet meer zichtbaar in de client dus ofwel willen ze het aanpassen ofwel mocht het nog niet getoond worden. Even afwachten dus hoe het exact zal verlopen...
Leuk filmpje_Anvil_ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:39:
pref MM werkt niet echt lekker meer in de nieuwe MM template. De Panther 8.8 is middelmatig at best.
Hoeveel gaat die nieuwe Italiaanse premium kosten? Anders is dat ook wel een poging waard.
Ik heb de t95 en t30 later weer gekocht na dat ik de e4 en e3 heb gekocht. Ze zijn beide top. Mijn voorkeur gaat naar de t30. Het is een betere alrounder. En meer bevredigend. E3 heb ik later weer verkocht. Kon het er niet mee vinden. E4 is een van mijn top td tanks.Okars schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:35:
Welk pad moet ik afgaan, de T95 of de T30? Heb nu zowel de T28 Prototype as de T28 unlocked.
Verwijderd
Lorraine 40t (nu ook tijdelijk te koop) is ook een goede premium.Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:07:
[...]
Leuk filmpjeIk denk dat die M4 Rev wel wat voor mij is als ik die anderen zo zie. Ja liever die Patriot maar die is niet te krijgen
Hoeveel gaat die nieuwe Italiaanse premium kosten? Anders is dat ook wel een poging waard.
Om weer in het spel te komen zou ik eerder de M4 Rev aanraden. De Lor 40t is best lastig om (goed) te spelen.
VOOR vanavond doen:
Real Madrid and Juventus are competing tonight in the Champions League! Who is going to win? Redeem the bonus code REAL or JUVENTUS before the game starts and win additional in-game rewards if your team wins! :the_horns: Redeem the code here: http://ow.ly/jfLH30jqQCp
Real Madrid and Juventus are competing tonight in the Champions League! Who is going to win? Redeem the bonus code REAL or JUVENTUS before the game starts and win additional in-game rewards if your team wins! :the_horns: Redeem the code here: http://ow.ly/jfLH30jqQCp
Elke stage die je haalt voor de missie naar de Progetto krijg je 10% korting.
Ik heb zelf beide en merk dat ik steeds vaker de M4a1 pak, hoewel de Patriot een hogere winrate heeft, geheel conform zijn pay to win reputatie.Angeloonie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:07:
[...]
Leuk filmpjeIk denk dat die M4 Rev wel wat voor mij is als ik die anderen zo zie. Ja liever die Patriot maar die is niet te krijgen
De Ravioli (of de shaloom Sherman, feitelijk is het een historisch correcte Israeli tank met een Franse 105mm er in) speelt gewoon heel erg fijn en alpha is king he
Zoals ik al aangaf is de M4a1 ook voor een zeer bescheiden bedrag te kopen als je slim bent, dit in tegenstelling tot tanks als de Patriot, skorpion G en defender die vanaf 40-50 euro beginnen. Kan me voorstellen dat je niet direct al met geld wilt gaan gooien.
Ow.. en wat het leuke filmpje betreft, check deze Defender review intro van SirFoch nog even:
[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 11-04-2018 19:47 ]
Ik ben benieuwd hoe lang we gemiddeld bezig zijn om de progretto gratis te krijgen
‘Gratis’ is altijd een relatief begrip, tijd is ook geld en waarschijnlijk heb je het met een (bij)baan(tje) sneller bij elkaar verdiend dan de grind in totaal zal duren 😎Kepro schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:29:
Ik ben benieuwd hoe lang we gemiddeld bezig zijn om de progretto gratis te krijgen
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Pfff... die 1.0 versie bevalt me maar slecht... mn winrate is gedropt tot 20% of zo... en ik weet dat mn skills niet unicorn zijn (verre van zelfs) maar man o man o man wat zijn de teams waar ik in terecht kom elke keer drama...
Less = more
Wil er best een zondag middag voor opofferen.Rianata schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:32:
[...]
‘Gratis’ is altijd een relatief begrip, tijd is ook geld en waarschijnlijk heb je het met een (bij)baan(tje) sneller bij elkaar verdiend dan de grind in totaal zal duren 😎
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/italian_event/
"Endurance race: Built around the amount of base XP points you earn, this approach encourages those who succeed by sheer persistence. Each stage will require you to gain a certain amount of XP, rolling out in Tier VI and higher vehicles. Just remember: you’ll only have your result counted if you reach the Top 10 of your team’s list at the end of a battle—no matter whether your team wins or loses.
Ramp up the challenge: You can opt for alternative, far more complex tasks, while being limited to Tier X machines. Fulfilling these objectives will save you time, but you’ll have to give it your all.
ProTip: Both sets of tasks will be fulfilled simultaneously (given all conditions are met), so it doesn’t matter how exactly you end up progressing to the next stage."
"Endurance race: Built around the amount of base XP points you earn, this approach encourages those who succeed by sheer persistence. Each stage will require you to gain a certain amount of XP, rolling out in Tier VI and higher vehicles. Just remember: you’ll only have your result counted if you reach the Top 10 of your team’s list at the end of a battle—no matter whether your team wins or loses.
Ramp up the challenge: You can opt for alternative, far more complex tasks, while being limited to Tier X machines. Fulfilling these objectives will save you time, but you’ll have to give it your all.
ProTip: Both sets of tasks will be fulfilled simultaneously (given all conditions are met), so it doesn’t matter how exactly you end up progressing to the next stage."

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 12-04-2018 09:02 ]
20% lijkt me overdreven..Ik zou zeggen gooi het in de groep.. wat is je username? Heb je replays om te delen oid?IWriteCode schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:46:
Pfff... die 1.0 versie bevalt me maar slecht... mn winrate is gedropt tot 20% of zo... en ik weet dat mn skills niet unicorn zijn (verre van zelfs) maar man o man o man wat zijn de teams waar ik in terecht kom elke keer drama...
Opzich zijn de rewards voor de diverse stages ook nog best aardig
If you can see, look. If you can look, observe
Wat ook wel aardig is... mocht je het laatste stuk niet redden... als je dan toch besluit te kopen... krijg je alle rewards die je gemist hebt ook 
Purchasing the bundle gives you the full pack of rewards and automatically checks all event battle missions as completed. So you won’t be able to access them once you have the bundle.
Less = more
zeker, 30x 50 % credit bonus voor 2h dat maakt die pijnlijke chieftain mark grind wel enigszins goedRoozzz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:07:
[...]
Opzich zijn de rewards voor de diverse stages ook nog best aardig
Daarnaast alle equipment gratis en nog 1,7m credits erbij.
Moet zeggen dat dit eruit ziet als een hele goede missiegrind van WG, moet ook gezegd worden

Of het in de praktijk ook zo gaat worden is nog even te bezien natuurlijk
Edit : Missies lopen van 13 April at 12:00 CEST to 27 April at 12:00 CEST dus je hebt maar 2 weken om de missies te halen. Dat is enigszins aan de korte kant voor 312k xp uitgaande van worst case.
Wel slim concept als mensen een paar missies halen en korting krijgen zijn ze eerder geneigd om die prem aan te schaffen dan wanneer ze geen korting krijgen. Meeste mensen zullen wel een paar missies gaan halen namelijk. T8 zal wel onspeelbaar zijn op de 27ste als iedereen z'n tank krijgt

[ Voor 31% gewijzigd door jantje 2 op 12-04-2018 09:16 ]
Hou er ook wel rekening mee dat de tank in de RU server los verkocht werd voor zo'n 40-45€ dus als je dan alle rewards er bijtelt die je dus mee koopt ga je zeker op een bundel van minstens 75-80€ uitkomen. Dan mag je nog 50% korting krijgen maar dan betaal je nog veel voor een tier 8 medium...
Valt toch wel mee? Hoe veel XP halen we binnen in 2 uur spelen? En je hebt die XP boosters, of tellen die niet mee?jantje 2 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:13:
[...]
zeker, 30x 50 % credit bonus voor 2h dat maakt die pijnlijke chieftain mark grind wel enigszins goed![]()
Daarnaast alle equipment gratis en nog 1,7m credits erbij.
Moet zeggen dat dit eruit ziet als een hele goede missiegrind van WG, moet ook gezegd worden![]()
Of het in de praktijk ook zo gaat worden is nog even te bezien natuurlijk
Edit : Missies lopen van 13 April at 12:00 CEST to 27 April at 12:00 CEST dus je hebt maar 2 weken om de missies te halen. Dat is enigszins aan de korte kant voor 312k xp uitgaande van worst case.
Wel slim concept als mensen een paar missies halen en korting krijgen zijn ze eerder geneigd om die prem aan te schaffen dan wanneer ze geen korting krijgen. Meeste mensen zullen wel een paar missies gaan halen namelijk. T8 zal wel onspeelbaar zijn op de 27ste als iedereen z'n tank krijgt
Wow..
Dat was ff wennen gisteren xD
http://wotlabs.net/eu/player/Angeloonie
WN8 van 861
Goed, paar dingen duidelijk:
1. Ik heb heel lang niet gespeeld.
2. De maps zijn niet alleen grafisch geupgrade maar de hele map zelf is ook aangepast. Ik herkende werkelijk niets meer en had dus ook geen idee wat te doen. Wat resulteerde in nogal wat domme beslissingen.
3. Ik speel veel te veel "LEEEROOOOOY" ipv rustiger afwachten en bij de T10 in de buurt blijven
Maar aan de positieve kant: van 60k credits naar 500k
Die M4A1 Rev is best wel een leuke tank om mee te spelen.
In mijn garage stonden overigens enkel nog Duitse tanks (E-100, E75, Tiger II, Tiger, Luchs, premium T2 ding) en een Wolverine
Dat was ff wennen gisteren xD
http://wotlabs.net/eu/player/Angeloonie
WN8 van 861
Goed, paar dingen duidelijk:
1. Ik heb heel lang niet gespeeld.
2. De maps zijn niet alleen grafisch geupgrade maar de hele map zelf is ook aangepast. Ik herkende werkelijk niets meer en had dus ook geen idee wat te doen. Wat resulteerde in nogal wat domme beslissingen.
3. Ik speel veel te veel "LEEEROOOOOY" ipv rustiger afwachten en bij de T10 in de buurt blijven
Maar aan de positieve kant: van 60k credits naar 500k
In mijn garage stonden overigens enkel nog Duitse tanks (E-100, E75, Tiger II, Tiger, Luchs, premium T2 ding) en een Wolverine
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 12-04-2018 09:53 ]
Ze tellen enkel BASEXP dus premium, X2's en boosters tellen niet mee.Kepro schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:49:
[...]
Valt toch wel mee? Hoe veel XP halen we binnen in 2 uur spelen? En je hebt die XP boosters, of tellen die niet mee?
Als je gemiddeld 1000 base xp binnenharkt moet je 5.5 uur per dag gedurende die 14 dagen spelen, dat is dan wel als je de volle 15 minuten van een potje uitspeelt.Kepro schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:49:
[...]
Valt toch wel mee? Hoe veel XP halen we binnen in 2 uur spelen? En je hebt die XP boosters, of tellen die niet mee?
Als je gemiddeld maar 10 minuten in een potje zit hoef je nog maar 3.7 uur per dag te spelen.
Als je natuurlijk een weekend lekker gaat grinden scheelt het wel aanzienlijk.
Met 1 weekend 16 uur spelen is het nog maar 2.5 uur per dag.
Moet wel te doen zijn voor de die hard spelers.
@Angeloonie Ikzelf ben paar weken (na de 1.0 update) ook weer eens begonnen na een jaar pauze. En inderdaad er is een hoop veranderd.
Zelf ook al aantal keer de fout in gegaan doordat een map drastisch was veranderd.
En de vele nieuwe tanks helpen ook niet mee, genoeg nieuwe weakspots die je weer uit je hoofd moet weten.
[ Voor 11% gewijzigd door thijsco19 op 12-04-2018 10:17 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
1000 base per 15 minuten lijkt mij wel veel voor gemiddeld aan te nemen.
Ik zou eerder 750 nemen om niet te optimistisch te rekenen en dat resulteert in kleine 8 uur per dag voor 312k xp.
Niet tegenstaande dat je met je tier X er veel sneller zal geraken (Type 5 kuchkuch)
Ik zou eerder 750 nemen om niet te optimistisch te rekenen en dat resulteert in kleine 8 uur per dag voor 312k xp.
Niet tegenstaande dat je met je tier X er veel sneller zal geraken (Type 5 kuchkuch)
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Thanks for het lijstje, met mijn skillls en gebrek aan goede TierX (heb alleen een JPZ E100 dus heel afhankelijk hoe het spel verloopt) gaat het hem dus niet worden. Ik streef naar Stage IV-V en dan maar eens kijken of ik met de korting dan de tank ga kopen of niet.ElPaco schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:39:
Tier X Elke tier 6+ Stage 1 1x High Caliber 5K base XP Stage 2 5x 4K damage blocked 7K base XP Stage 3 5x Top damage 15K base XP Stage 4 10x 850 base XP 30K base XP Stage 5 10x 4K blocked 35K base XP Stage 6 5x High Caliber 35K base XP Stage 7 15x Top XP 40K base XP Stage 8 20x Top damage 45K base XP Stage 9 20x 850 base XP 50K base XP Stage 10 20x Top XP 50K base XP
Helaas pindakaas. Wel een mooie marathon voor die hard spelers met goede TierX ervaring.
Ik vond zelf de marathon naar de T25 Pilot makkelijker. Die haalde ik wel.
Succes allemaal met jullie nieuwe tank. Voor velen van jullie wordt die een makkie.
De tank haal in sowieso wel. De korting erbij is prettig
Met beetje geluk kan het met mijn Type 5 heel snel gaanXeodopel schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:39:
[...]
Thanks for het lijstje, met mijn skillls en gebrek aan goede TierX (heb alleen een JPZ E100 dus heel afhankelijk hoe het spel verloopt) gaat het hem dus niet worden. Ik streef naar Stage IV-V en dan maar eens kijken of ik met de korting dan de tank ga kopen of niet.
Helaas pindakaas. Wel een mooie marathon voor die hard spelers met goede TierX ervaring.
Ik vond zelf de marathon naar de T25 Pilot makkelijker. Die haalde ik wel.
Succes allemaal met jullie nieuwe tank. Voor velen van jullie wordt die een makkie.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
nvidia666 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:15:
[...]
Met beetje geluk kan het met mijn Type 5 heel snel gaan![]()

Heb nog een paar T10 markginds die ik gelijk mee kan pakken, alleen geen centjes om al het heat te bekostigen want huidige full T10 meta games is zo static met al die heavy armor tegenwoordig.
Laatse tijd voor de lolz ook meer HE aan het meenemen als de tank het toelaat en je een beetje caliber hebt. Dat werkt opzich ook wel prima hoor. Echt super irritant als je telkens 100hp door HE kwijt bent.
Heel damage effective is het dan weer niet

Verwijderd
Ik laat die Progetto ook wel aan m'n neus voorbij gaan. Ik speel sowieso al weinig tier 10 games en heb ook niet echt bijzondere tanks om die missies vrij fatsoenlijk mee te kunnen halen (E100, E50M, JgPzE100, CAX, IS7 en de BC25t). Niet onmogelijk maar tier 10 tanks zijn tot nu toe nog niet m'n favoriet. En die xp bij elkaar grinden... ik ga liever BBQ'en ofzo mocht het dit weekend mooi weer worden.
Zijn allemaal prima tanks hoor...Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:57:
Ik laat die Progetto ook wel aan m'n neus voorbij gaan. Ik speel sowieso al weinig tier 10 games en heb ook niet echt bijzondere tanks om die missies vrij fatsoenlijk mee te kunnen halen (E100, E50M, JgPzE100, CAX, IS7 en de BC25t). Niet onmogelijk maar tier 10 tanks zijn tot nu toe nog niet m'n favoriet. En die xp bij elkaar grinden... ik ga liever BBQ'en ofzo mocht het dit weekend mooi weer worden.
Het wordt iig een mooie tijd om tier 6 te spelen
Verwijderd
750 basis XP vind ik ook al behoorlijk optimistischnvidia666 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:05:
1000 base per 15 minuten lijkt mij wel veel voor gemiddeld aan te nemen.
Ik ben dus alvast begonnen met wat tier 8/9 tanks te verkopen waarvan de tier 10 toch niet zo bijster interessant is (KV-4, Emil I, G.W. Tiger, Obj. 704 etc.) om 2 nieuwe tier 10's met korting te kunnen kopen. Daarvoor heb ik nog wel een vraag. Ik heb nog een M103 in de garage staan, maar is de T110E5 het eigenlijk nog wel waard om naartoe te grinden als je al een IS-7 en WZ-11111111 5A hebt?
Ik hoop dat je die gisteren verkocht hebt en niet vandaag? Omdat zoals reeds aangehaald, als je deze vandaag verkocht hebt, de verkoopprijs berekend wordt op de huidige prijs en deze is in afslag.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:10:
Ik ben dus alvast begonnen met wat tier 8/9 tanks te verkopen waarvan de tier 10 toch niet zo bijster interessant is (KV-4, Emil I, G.W. Tiger, Obj. 704 etc.) om 2 nieuwe tier 10's met korting te kunnen kopen. Daarvoor heb ik nog wel een vraag. Ik heb nog een M103 in de garage staan, maar is de T110E5 het eigenlijk nog wel waard om naartoe te grinden als je al een IS-7 en WZ-11111111 5A hebt?
Verder zal iemand anders moeten antwoorden op de vraag als die tank in orde is, ik zit nog niet ver genoeg
On another note: Ik heb me nog nooit echt bezig gehouden met de campaign, ik vink de missies wel aan, maar probeerde nooit echt specifiek iets te halen, nu heb ik natuurlijk wel de pech dat ik nu wel de spg's moet spelen als ik geen tokens wil verspelen hieraan. Daarom de vraag, welke spg's zijn goed voor die missies te doen?
ik heb een tier 4 amerikaans spg de M37, maar zou ook de russchische S-51 kunnen aanschaffen.
Of opteer ik nog beter voor een andere spg voor die missies?
En heeft iemand al eens het volgende tegen gekomen: Speel ik het spel en denk van och dat is wel een goeie speler in mijn team (ben geen top speler). Ik kijk naar zen naam ShipTheNutz en denk maar die ken ik precies van youtube. Blijkt het Dezgamez te zijn. Kijk naar zijn filmpje en bedenk maar die battle zegt mij iets en ja hoor
Je bedoelt dat je bij famous spelers in het team zat of wat wil je hier nu mee zeggen eigenlijk?nYzEkE schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:18:
[...]
En heeft iemand al eens het volgende tegen gekomen: Speel ik het spel en denk van och dat is wel een goeie speler in mijn team (ben geen top speler). Ik kijk naar zen naam ShipTheNutz en denk maar die ken ik precies van youtube. Blijkt het Dezgamez te zijn. Kijk naar zijn filmpje en bedenk maar die battle zegt mij iets en ja hoorNiets opmerkelijk maar toeval.
Al een paar keer gehad met QB, Foch, Decha etc. in het team gespeeld of tegen gespeeld. Niets bijzonders aan verder toch? Ze praten toch nooit in de chat
[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 12-04-2018 15:22 ]
ja precies, maar dat het filmpje dan nog gebruikt wordt op youtube ook
voor mij de eerste keer dus speciaal. Voor jou misschien dagelijkste kost
Ik ben snel tevreden zeker? ik verwacht geen chat hoor.
[ Voor 24% gewijzigd door nYzEkE op 12-04-2018 15:27 ]
Ik vind de E5 nog altijd een prima tank mede door zijn mobiliteit en gun handling.
Size, quantor en ik zaten gisteren in het team met circon en snooze. Kreeg er bijna een harde P van.jantje 2 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:21:
[...]
Je bedoelt dat je bij famous spelers in het team zat of wat wil je hier nu mee zeggen eigenlijk?![]()
Al een paar keer gehad met QB, Foch, Decha etc. in het team gespeeld of tegen gespeeld. Niets bijzonders aan verder toch? Ze praten toch nooit in de chat
Verwijderd
Ja, ik ben er gisteravond nog speciaal voor uit mijn bed gerold, net op tijd aan gedachtnYzEkE schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:18:
[...]
Ik hoop dat je die gisteren verkocht hebt en niet vandaag? Omdat zoals reeds aangehaald, als je deze vandaag verkocht hebt, de verkoopprijs berekend wordt op de huidige prijs en deze is in afslag.
Verder zal iemand anders moeten antwoorden op de vraag als die tank in orde is, ik zit nog niet ver genoeg
Voor de meeste missies moet je een X aantal tanks stunnen (vaak voor een X aantal seconden) of stun damage halen. Ik vond dat het makkelijkste in snelvurende SPGs, zoals de Fransen. De S-51 heeft juist een extreem lage RoF, maar de Russische tier 10, de Obj. 261, is wel weer uitstekendnYzEkE schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:18:
[...]
On another note: Ik heb me nog nooit echt bezig gehouden met de campaign, ik vink de missies wel aan, maar probeerde nooit echt specifiek iets te halen, nu heb ik natuurlijk wel de pech dat ik nu wel de spg's moet spelen als ik geen tokens wil verspelen hieraan. Daarom de vraag, welke spg's zijn goed voor die missies te doen?
ik heb een tier 4 amerikaans spg de M37, maar zou ook de russchische S-51 kunnen aanschaffen.
Maar het ligt er ook aan voor welke reward tank je bezig bent: de eerste 2 kun je met elke lijn doen, maar voor de T-55A/Obj. 260 heb je eigenlijk én een SPG met hoge RoF én een SPG met veel splash nodig (in mijn geval de B-C arty en de T92).
Verwijderd
Ongetwijfeld, maar geen tanks waar ik Aces, 4k blocked etc. meerdere keren mee ga halen in die twee weken.
e100 en IS-7 moet wel mogelijk zijn. Ik heb atm qua tier 10's de batchat, amx 50b en foch b.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:04:
[...]
Ongetwijfeld, maar geen tanks waar ik Aces, 4k blocked etc. meerdere keren mee ga halen in die twee weken.
50 B en batchat, what more do you need? Alleen damage blocked wordt lastig de rest is easy mode met die tanks. Zoveel burst damage......SurfBoy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:12:
[...]
e100 en IS-7 moet wel mogelijk zijn. Ik heb atm qua tier 10's de batchat, amx 50b en foch b.Zie die missies daar maar mee te halen

Dat is zeker waar, haha. Denk dat ik ze niet voor de korting ga spelen, maar meer voor de bonussen die je krijgt.jantje 2 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:15:
[...]
50 B en batchat, what more do you need? Alleen damage blocked wordt lastig de rest is easy mode met die tanks. Zoveel burst damage......
Ik zou gaan voor de M44. T6 amerikaanse spg. Niet meer zo goed als ie ooit was, maar behoorlijk geschikt om een heleboel missies mee te halen. Ik heb daar alle missies tot 90% van de T55a mee gehaald.nYzEkE schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:18:
[...]
http://wotreplays.eu/site/4292044
Dit potje had ik denk ik niet beter kunnen spelen. Ik kwam die T26E5 tegen. Ik weet nog niet hoe ik die moest pennen, dus daar had ik een paar non-pen schoten op. Op het laatst reed ik naar beneden, omdat ik het gevoel had dat de Type 4 Heavy achter mij aan zou komen. Dit was juist, maar hierdoor kon ik mijn teamgenoten niet meer steunen. Gelukkig kregen zij hem gekilled. Toch weer een mooi eerste potje van de dag.
Dit potje had ik denk ik niet beter kunnen spelen. Ik kwam die T26E5 tegen. Ik weet nog niet hoe ik die moest pennen, dus daar had ik een paar non-pen schoten op. Op het laatst reed ik naar beneden, omdat ik het gevoel had dat de Type 4 Heavy achter mij aan zou komen. Dit was juist, maar hierdoor kon ik mijn teamgenoten niet meer steunen. Gelukkig kregen zij hem gekilled. Toch weer een mooi eerste potje van de dag.
Nog steeds een prima arty, maar waardeloos voor de stun missies. 100 seconden stun is al niet te doen.Roozzz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:21:
[...]
Ik zou gaan voor de M44. T6 amerikaanse spg. Niet meer zo goed als ie ooit was, maar behoorlijk geschikt om een heleboel missies mee te halen. Ik heb daar alle missies tot 90% van de T55a mee gehaald.
ik denk niet dat ik de italiaan ga halen 
Zal wel weer een leuke deut aan credits kosten, laat staan de tijd die je kwijt bent.
Wel goed moment om met de leopard1 aan de slag te gaan. Tankje bevalt me wel.
Anders nog de Foch 155, als de gun zich een beetje gedraagd dan wil het prima.
Zal wel weer een leuke deut aan credits kosten, laat staan de tijd die je kwijt bent.
[ Voor 15% gewijzigd door crusader1983 op 12-04-2018 19:21 ]
Eindelijk de top gun op de KV4 vrijgespeeld, was echt een drama tank en wat denk je. 1e game met top gun meteen de ace

Moh, kan welEdmin schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:13:
[...]
Nog steeds een prima arty, maar waardeloos voor de stun missies. 100 seconden stun is al niet te doen.
http://wotreplays.eu/site/4292338
Nog nooit binnen 5 potjes een ace op een tank kunnen halen. Wat ligt deze laag zeg! 1212 base xp. Had voor me gevoel nou niet eens een grote rol in deze game, maar ach... Ik heb niks te klagen
Nog nooit binnen 5 potjes een ace op een tank kunnen halen. Wat ligt deze laag zeg! 1212 base xp. Had voor me gevoel nou niet eens een grote rol in deze game, maar ach... Ik heb niks te klagen
Verwijderd
E100 sowieso niet. Iedereen laadt gelijk HEAT en dan is je tank gewoon gatenkaas. En ja ik angle mijn turret op het moment dat ik niet schiet. Meestal block je iets van 1,5-2k dmg per game maar meer dan 4k... zelden. Zodra ik de 15cm gun heb laat ik hem stof happen. Tijdens clan activiteiten komt ie misschien nog eens van stal.SurfBoy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:12:
[...]
e100 en IS-7 moet wel mogelijk zijn. Ik heb atm qua tier 10's de batchat, amx 50b en foch b.Zie die missies daar maar mee te halen
Verwijderd
Ik herinner me dat ik vroeger van mijn Leo1 kon genieten. Nu na 3 jaar pauze, weer n week zitten spelen. Mijn sessie wn8 gaat nogal tussen groen en paars. Dus verre van consistent. En leopard 1 is er een die ik maar niet meer kan laten werken. Iemand tips?crusader1983 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:18:
ik denk niet dat ik de italiaan ga halen
Ja, niet meer spelen.
De Leo1 heeft m.u.v. de mobiliteit eigenlijk niets bijzonders. soft stats van de gun zijn vreselijk en de armor bestaat niet.
De Leo1 heeft m.u.v. de mobiliteit eigenlijk niets bijzonders. soft stats van de gun zijn vreselijk en de armor bestaat niet.
eens ik gebruik het echt als een support tank, later in de game iets agressiever net als de PTA.Edmin schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:48:
Ja, niet meer spelen.
Beschouw het als een kruising tussen een ''slechte scout'' met hoge DPM en een mobiele TD.
Ben geen unicum speler, maar kom er redelijk goed mee weg.
Ik heb even jullie wijze raad nodig. het volgende:
Ik heb momenteel 3 tier-9 tankjes:
T-10
T-30
Object-257
Meest fijne tank vind ik de T-10 op dit moment. T-30 gaat ook lekker, maar die heb ik nog niet zo lang.
De voorganger van de T-30 (t28-prot) beviel mij ook erg goed. Ik vraag mij nu af welke Tier-10 nu het beste is. de keuze is dus?
T-10 --> ??
T-30 --> T110E4
Obj-257 --> IS-7
Alternatief is de IS-M lijn naar de OBJ-705A
of toch een andere lijn (Andere Tier-8 die ik heb: B-C-12T, M41 walker bulldog, centurion MK1 ,LTTB en UDES-03. zoals jullie zien redelijk veel lights, maar die gaan bij mij in de hogere levels eigenlijk niet zo lekker.)
Wat adviseren jullie voor de tier-10? of welke tank in mijn lijnen is absoluut niet aan te raden?
bedankt en alvast een fijn weekend.
Ik heb momenteel 3 tier-9 tankjes:
T-10
T-30
Object-257
Meest fijne tank vind ik de T-10 op dit moment. T-30 gaat ook lekker, maar die heb ik nog niet zo lang.
De voorganger van de T-30 (t28-prot) beviel mij ook erg goed. Ik vraag mij nu af welke Tier-10 nu het beste is. de keuze is dus?
T-10 --> ??
T-30 --> T110E4
Obj-257 --> IS-7
Alternatief is de IS-M lijn naar de OBJ-705A
of toch een andere lijn (Andere Tier-8 die ik heb: B-C-12T, M41 walker bulldog, centurion MK1 ,LTTB en UDES-03. zoals jullie zien redelijk veel lights, maar die gaan bij mij in de hogere levels eigenlijk niet zo lekker.)
Wat adviseren jullie voor de tier-10? of welke tank in mijn lijnen is absoluut niet aan te raden?
bedankt en alvast een fijn weekend.
Daar komt de standaard vraag, heb je al t10 tanks? IS7 is een prima tank en de E4 is een HT met 750 alpha.
En de udes lijn zou ik als allerlaatste doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Kepro op 13-04-2018 08:28 ]
Nee, ik heb nog geen enkele Tier-10 tank nu.Kepro schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:28:
Daar komt de standaard vraag, heb je al t10 tanks? IS7 is een prima tank en de E4 is een HT met 750 alpha.
Dan sowieso IS7 als eerst.kuwerti schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:38:
[...]
Nee, ik heb nog geen enkele Tier-10 tank nu.
OK, dan ga ik daar maar eens ff voor sparen. heb 30k XP dus moet ff het weekend door ;-)
bedankt kepro!
Helemaal mee eens, is7 is een leuke tank om als eerste tier 10 te hebben. Ik heb precies hetzelfde gedaan. Ik begon met de duitse e100 lijn, tot de tiger II gekomen, en daarna de is7 lijn met de is7 als mijn eerste tier 10.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
goed bezig!Kepro schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:15:
De gratis camo’s zijn ook binnen gehaald.
https://worldoftanks.eu/e...-offers/birthday-special/
zijn het speciale camo-versies?? ik moet nog 3 tokens'. vanavond ff halen
QB probeert uit te rekenen hoe lang het duurt voor je die Italiaan gratis hebt:
Komt er op neer dat je veul moet spelen. Hij schat dat een average speler (500 base XP per pot) ongeveer 5,5 uur per dag moet spelen om het ding gratis te krijgen.
Zie onderstaand screenshot:
Komt er op neer dat je veul moet spelen. Hij schat dat een average speler (500 base XP per pot) ongeveer 5,5 uur per dag moet spelen om het ding gratis te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door ElPaco op 13-04-2018 10:36 . Reden: Screenshot ]
No goodElPaco schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:35:
[video]
[afbeelding]

Word dus veel Tier x spelen, en veel credits doorheen jagen

Of gewoon niet doen.. niet grinden, niet kopen... Net in platoon de eerste Italo premium afgeknald, hij had 0 dmg... 44%WR, 600 battles...

Dit is alleen gebaseerd op basis van de XP behalen en niet op basis van de 1ste missies als ik het lijstje zo zie ( Filmpje niet gezien ) Als je dus de 1ste missies doet ben je over het algemeen sneller klaar, maar moet je wel T10 spelen en enigszins een beetje kunnen schietenElPaco schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:35:
[video]
[afbeelding]
Verwijderd
Een GoT clan gerelateerd vraagje:
Ik ben begin deze week een clan gejoined omdat er een paar mensen in zitten die ik nog van vroeger ken. Gewoon een clan voor het plezier. Door t werk en andere zaken heb ik geen tijd meer voor intensief clan wars te spelen. Maar ik mis wel deftige platoon makkers. Daar ben ik ook vaak naar op zoek. Mijn dilemma is dat ik deftige platoons wil maar ook bij die oude maten wil zitten voor de fun. Zonder in got te zitten, geen platoons met jullie i guess?
Ik ben begin deze week een clan gejoined omdat er een paar mensen in zitten die ik nog van vroeger ken. Gewoon een clan voor het plezier. Door t werk en andere zaken heb ik geen tijd meer voor intensief clan wars te spelen. Maar ik mis wel deftige platoon makkers. Daar ben ik ook vaak naar op zoek. Mijn dilemma is dat ik deftige platoons wil maar ook bij die oude maten wil zitten voor de fun. Zonder in got te zitten, geen platoons met jullie i guess?

Waarom zou je niet met ons mogen platoonen?
TS toegang is wellicht een ding, maar daar hebben we vasgt ook wel een geschikt kanaal voor.
TS toegang is wellicht een ding, maar daar hebben we vasgt ook wel een geschikt kanaal voor.
De nieuwe Italiaan gaat 58,41 kosten. Hierbij tabelletje met de prijzen per gehaalde missie:
Prijs tank | Behaalde missies |
58,41 | 0 |
52,57 | 1 |
46,73 | 2 |
40,89 | 3 |
35,05 | 4 |
29,21 | 5 |
23,36 | 6 |
17,52 | 7 |
11,68 | 8 |
5,84 | 9 |
0 | 10 |
Op basis van XP ja. QB verwachtte zelf ongeveer 32 uur te moeten spelen voor de tier 10 missies.jantje 2 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:29:
[...]
Dit is alleen gebaseerd op basis van de XP behalen en niet op basis van de 1ste missies als ik het lijstje zo zie ( Filmpje niet gezien ) Als je dus de 1ste missies doet ben je over het algemeen sneller klaar, maar moet je wel T10 spelen en enigszins een beetje kunnen schieten
[ Voor 28% gewijzigd door ElPaco op 13-04-2018 13:07 . Reden: Jantje ]
lol, dacht ik het niet... 60 euro dus, zelfs als je 5 stages gaat grinden betaal je nog 30 euro voor een hoop pixels.. Well played Wargaming
Ik zit zelf ook niet in GOT maar zit wel soms op de teamspeak van GOT, je kan dan de rechten krijgen 'vrienden van GOT' en kun je samen platonen als je wilVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:40:
Een GoT clan gerelateerd vraagje: