[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 84 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 15:28
Kepro schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:04:
[...]

edit 2: is de korting op tanks met een top of the three hoger? 30 ipv 15 procent?
jep, top of the tree discount is voor high tiers 30% en gaat t/m tier 10. Goedkoper wordt dat niet op de EU server.

[ Voor 21% gewijzigd door _Anvil_ op 02-04-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:11

Roozzz

Plus ultra

Komt er toevallig binnenkort nog een kortingsactie voor ingame tanks? Ik heb weinig zin om 6,1(?) miljoen credits stuk te slaan om volgende week te zien dat het ook met korting had gekund :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-04 00:54
Heeft er iemand zin om zo af en toe wat te platoonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gewoon ff melden op de goT teamspeak.
Roozzz schreef op maandag 2 april 2018 @ 21:26:
Komt er toevallig binnenkort nog een kortingsactie voor ingame tanks? Ik heb weinig zin om 6,1(?) miljoen credits stuk te slaan om volgende week te zien dat het ook met korting had gekund :P
7 jarig jubileum komt er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Zouden jullie op de Skorpion G een volledige female crew zetten? Of juist gewoon een normale crew vanwege de snelle crew progressie op een premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491848

Landmeter schreef op maandag 2 april 2018 @ 21:34:
Heeft er iemand zin om zo af en toe wat te platoonen?
Jep. Vanaf morgen (hopelijk) kan k weer WoT spelen. Stuur maar n pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838013

Iceman1987 schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:06:
Zouden jullie op de Skorpion G een volledige female crew zetten? Of juist gewoon een normale crew vanwege de snelle crew progressie op een premium
Een crew van een van de reguliere Duitse TD lines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Anoniem: 838013 schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:09:
[...]

Een crew van een van de reguliere Duitse TD lines.
Heb er nog geen. Maar ga natuurlijke een crew trainen voor een non-premium. Word denk ik de Ferdinand, Heb namelijk de Tiger P en daar naar toe grinden is makkelijker, dan helemaal opnieuw beginnen.
Al is de Grille 15 wel verleidelijk.

Heb namelijk nog 5 female crew, ik kan ook alleen een vrouwelijke commander plaatsen op de scorpion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:50:
Al een tijdje niet meer gespeeld. Vroeger gebruikte ik altijd het modpack van p0st, lijkt niet meer te bestaan?
Iemand een goed alternatief?
Via Aslain kan je Post zijn settings kopiëren. Heb ik ook gedaan.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:04:
[...]

Je krijgt nog gold erbij, dus komt op de €20 ongeveer.
Even niet naar jou persoonlijk, maar meer algemeen:

deze redenatie zie ik ook bij vrienden/clangenoten die veel geld uitgeven aan het spel... uiteindelijk gaan ze alles voor goud doen en gebruiken ze de redenering "ja maar mijn goud is toch bijna op, dus dan koop ik meteen ff dat pakket" alsof gold een 1e levensbehoefte is opeens.

Ik snap heus wel dat in bepaalde gevallen credits een slechte keuze zijn (crew skill reset als je al veel skills hebt bijvoorbeeld, je verliest dan (te) veel potjes xp)... maar je moet je er in elk geval bewust van zijn dat je een slachtoffer bent van het WG marketing model ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 15:47
Mr_Size schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:28:
Trololol, zojuist een T92 light tank voor zijn volle HP blind weg geschoten op Malinovka.

He mad :+

[afbeelding]

edit: rofl the rage continues _O-

[afbeelding]
Snapt die gast niet dat als je blind fired en er is geen splash te zien dat het een hit was? Dat hij blijkbaar op exact dezelfde plek blijft zitten...

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:54:
[...]

Even niet naar jou persoonlijk, maar meer algemeen:

deze redenatie zie ik ook bij vrienden/clangenoten die veel geld uitgeven aan het spel... uiteindelijk gaan ze alles voor goud doen en gebruiken ze de redenering "ja maar mijn goud is toch bijna op, dus dan koop ik meteen ff dat pakket" alsof gold een 1e levensbehoefte is opeens.

Ik snap heus wel dat in bepaalde gevallen credits een slechte keuze zijn (crew skill reset als je al veel skills hebt bijvoorbeeld, je verliest dan (te) veel potjes xp)... maar je moet je er in elk geval bewust van zijn dat je een slachtoffer bent van het WG marketing model ;)
Zo gaat het met elk product op de wereld. :9

Edit. Ik heb liever dat ik geld spendeer aan 1 game die ik blijf spelen of zoals vroeger om de 2-4 maanden telkens een nieuwe game te kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 03-04-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
klopt, moet er alleen erg hard om lachen op teamspeak soms.

"dat pakket is echt veel te duur en die tank is slecht!"
"ik heb hem direct gekocht!"
"waarom??"
"ow mn goud was bijna op, dus het was voor mij heel aantrekkelijk als deal"

De limit was met kerst 2017(?) toen gingen mensen 49 euro oid betalen voor een kist kerstversieringen om een paar zweedse dames te unlocken. Met casual gameplay kon elke 1000 wn8 noob dit gratis halen, vooral als je ff uitzocht hoe je de low level kerstballen moest converteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:58:
klopt, moet er alleen erg hard om lachen op teamspeak soms.

"dat pakket is echt veel te duur en die tank is slecht!"
"ik heb hem direct gekocht!"
"waarom??"
"ow mn goud was bijna op, dus het was voor mij heel aantrekkelijk als deal"

De limit was met kerst 2017(?) toen gingen mensen 49 euro oid betalen voor een kist kerstversieringen om een paar zweedse dames te unlocken. Met casual gameplay kon elke 1000 wn8 noob dit gratis halen, vooral als je ff uitzocht hoe je de low level kerstballen moest converteren...
Zo ver ga ik (gelukkig) niet. Ik speel graag met de Franse tanks en toevallig kwam deze LT in de verkoop. Ik denk dat ik per jaar ongeveer €110 aan wot spendeer. 1 jaar prem, wat gold en een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:00:
[...]
Zo ver ga ik (gelukkig) niet. Ik speel graag met de Franse tanks en toevallig kwam deze LT in de verkoop. Ik denk dat ik per jaar ongeveer €110 aan wot spendeer. 1 jaar prem, wat gold en een tank.
Dat is geen geld voor een hobby! Ik heb een clan waar veel vrienden en (ex) collega's in zitten en het is gewoon heel gezellig om met een biertje erbij op teamspeak te praten en af en toe een rondje te rijden tussendoor.

(is ook de enige reden dat ik bij de GoT clan ben weg gegaan, leuke club en veel geleerd daar!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Kepro schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:00:
[...]

Dat is voor mij ongeveer ook zo. :)

En ik wil graag de AMX 13 105 hebben, omdat één van mijn einddoelen is om alle door Nederland gebruikte tanks te spelen. Dan kun je de AMX 13 56 goed gebruiken. Nou ja, hopelijk in december weer (of eerder), met korting. En zonder goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-06 16:25
IDD 110 euro max. sterker nog, ik denk dat ik dat niet eens haal.

Af en toe een aanbieding voor gold in combinatie met premium thats it.
Als ik een tank koop, altijd in de aanbieding, en vaak ook een tank met 'karakter'. O-)

Ze mogen van mij ook de omruil actie van vorige maand standaard actief zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Nou jullie bedragen vallen echt mee hoor.
Speel al van 2011 en er zit al zeker 3000 euro in dat spel lees +- 450 per jaar.
Geen seconde spijt van want anders was het toch naar andere spellen of bier gegaan ;)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
crusader1983 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:16:
Als ik een tank koop, altijd in de aanbieding, en vaak ook een tank met 'karakter'. O-)
heb je de TOG II gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-06 16:25
belgareth schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:36:
[...]

heb je de TOG II gekocht?
Wat dacht jij DAN!!! !:) >:) >:) >:) >:) >:) :) :) :) :P :P :9

Feest voor de KV2 :)

[ Voor 16% gewijzigd door crusader1983 op 03-04-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
*nerf incoming*

Timed URL naar het punt waar QB in zn nieuwe video haarfijn uitlegt waarom de obj268-4 extreem OP is:

WR on average is 57%(!!) in dit ding, dat is 6% meer dan de runner up tier X TD in de lijst en 10% meer dan het gemiddelde voor tier X TD's...

Dit is nog erger dan de Waffel E100 was...

[ Voor 42% gewijzigd door _Anvil_ op 04-04-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het allemaal wel meevallen. Blijft een koepelloze tank. De grille is ook kapot generved waardoor deze geen zak meer aan is. Zal me niets verbazen als dit ook met de 268-4 gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Kepro schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:26:
Ik vind het allemaal wel meevallen. Blijft een koepelloze tank. De grille is ook kapot generved waardoor deze geen zak meer aan is. Zal me niets verbazen als dit ook met de 268-4 gaat gebeuren.
57%winrate...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat boeit winrate? Eindelijk een competieve TD gaat iedereen whinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hier nog wat harde feiten: "shots recieved w/o damage"

http://www.vbaddict.net/s...ldname=nodamageshotsratio

Bovenaan prijkt uiteraard de 268-4, dit vlakt normaliter iets af als mensen de weakspots leren.. maar die heeft hij niet echt he.. Heat in de rangfinder? succes..

Klik je dan naar pagina 2, dan staat er opeens een medium tank tussen de IS-7 en de E100... ja hoor, 430U.

Bounced als een superheavy, mobiel genoeg als med en je hebt meer camo dan een batchat, LOL

Sowieso een leuk lijstje, zo staat de LT-100 echt hoog voor een paper tank, 1 op de 5 schoten doet geen damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-06 15:45
_Anvil_ schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:12:
Hier nog wat harde feiten: "shots recieved w/o damage"

http://www.vbaddict.net/s...ldname=nodamageshotsratio

Bovenaan prijkt uiteraard de 268-4, dit vlakt normaliter iets af als mensen de weakspots leren.. maar die heeft hij niet echt he.. Heat in de rangfinder? succes..

Klik je dan naar pagina 2, dan staat er opeens een medium tank tussen de IS-7 en de E100... ja hoor, 430U.

Bounced als een superheavy, mobiel genoeg als med en je hebt meer camo dan een batchat, LOL

Sowieso een leuk lijstje, zo staat de LT-100 echt hoog voor een paper tank, 1 op de 5 schoten doet geen damage :)
1 tip om dat ding te pennen. Press twice on the 2 key = instant win ;) Ding is gatenkaas tegen heat.
Schiet zo door z'n superstrucuture heen met 340 heat pen en mid plate is ook iets van 75% kans.

Rangefinder is van dichtbij redelijk makkelijk te pennen met 260 + pen.

Maar tegen normale shells is hij redelijk sterk inderdaad en het is vooral zijn armor in combinatie met de mobilitiy die hem goed maakt. Nerf je de mobility heb je al een groot deel aangepakt van de tank.

Wil niet zeggen dat ik zelf ook 4,5k avg op die tank en iets van 2k avg blocked heb maar ik vind hem niet fijn om te spelen. Blijft turretless, armor blijft random aanvoelen. Draait als een olietanker alleen frontal speed is wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Haha lol 2 scorpion G full hp one shotten met mijn type 5 haha so much fun.
btw i'm drunk when i do that...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tja, autoaimen met je 1400dmg derp.. leuk, maar je (mis)bruikt een broken OP tank bedoeld voor windowlickers. arty spelen is feitelijk nog meer challenge he ;)

Wat vinden we van de T-55a? tot nu toe is hij bij mij meh.. maar ik ben (nog) niet goed met ruski meds.. mn prestaties in de t-54 en obj140 zijn ook nog magertjes te noemen.

2 jaar geleden waren de reviews van QB, jingles etc. positief, maar dat zegt weinig. Is het echt simpelweg een T-54 met minder hull armor en betere gun stats? Dat hij super langzaam op heuvels klimt heb ik al gemerkt..

In other news:

"WoT – New Russian Tanks Postponed
4 APRIL 2018 ~ ATIKABUBU ~ 17 COMMENTS
RU server forum moderator Yeuse confirms that the tanks which were supposed to come after the T-10 and Obj 430 II won’t come before the Polish line, ergo not this year."

hmmzz, dus ik kan bij mn T-10 net zo goed het crew training vinkje aanzetten...

[ Voor 24% gewijzigd door _Anvil_ op 05-04-2018 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kepro schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:11:
Wat boeit winrate? Eindelijk een competieve TD gaat iedereen whinen.
Je vergat /sarcasmoff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-06 11:49
_Anvil_ schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:01:

Wat vinden we van de T-55a? tot nu toe is hij bij mij meh.. maar ik ben (nog) niet goed met ruski meds.. mn prestaties in de t-54 en obj140 zijn ook nog magertjes te noemen.
Tis ook een Duitse tank :+

Maar speelt wel lekker weg hoor, goede turret en goede gun stats wat mij betreft. Pen zou iets hoger mogen, maar wel te doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Tige op 05-04-2018 10:25 ]

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:01:

2 jaar geleden waren de reviews van QB, jingles etc. positief, maar dat zegt weinig. Is het echt simpelweg een T-54 met minder hull armor en betere gun stats? Dat hij super langzaam op heuvels klimt heb ik al gemerkt..
Precies dat een T-54 met minder hull armor en iets beter gun stats :+ De turret is ook meh meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:29

thijsco19

KTM 990 SMT

Gister een aantal filmpjes zitten kijken van de verschillende nieuwe tanks die erbij zijn gekomen sinds ik voor de laatste keer gespeeld heb. (En dat zijn er wel wat..)
Heb weer een hoop te leren wat de weakspots en dergelijke zijn. Heb al weer een aantal keer sommige situaties gruwelijk verkeerd ingeschat. :X

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
Iemand die weet wat er met noobmeter aan de hand is? Ben ineens 400 WN8 gedaald.
Nou gaat het niet super crescendo de laatste tijd, maar zo slecht speel ik nou ook weer niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
Mr_Size schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:32:
Iemand die weet wat er met noobmeter aan de hand is? Ben ineens 400 WN8 gedaald.
Nou gaat het niet super crescendo de laatste tijd, maar zo slecht speel ik nou ook weer niet :+
Ik heb deze twee waarden voor je.

Deze is via wotzilla.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UwJuJnA.png

Deze is via tanks.gg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9EbWVch.png

Kan alleen te verklaren zijn door een andere versie van WN8. Gebruik noobmeter zelf niet overigens.

Selks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:32:
Ach ik had iets van -550 :+ Vind al die WN8 wel prima, ik weet het niet. Al die nieuwe marks liggen bizar hoog als je die mod bekijkt ( in andere worden bijna onmogelijk hoog als je het mij vraagt )

Ik kan op een 430 geen eens 3k avg damage halen meer.( 3,5k damage is top van server, normaal gesproken zit ik daar aan of net iets onder of boven ) The times van 5k + wn8 per dag zijn voorbij :+ Ben nu niet meer dan een casual bot, meta is gewoon verziekt in meeste maps en daarnaast spelen de teams ook zo raar.

Wil wel try harden maar ik merk dat ik gewoon te hard yolo of te greedy speel. Moet echt weer terug naar veel voorzichtiger als ik een beetje noemswaardige resultaten wil behalen. De bs bounces en RNG blijven alleen wel altijd bestaan >.<

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 05-04-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom ook amper boven de 3k uit met de 430. DPM is echt mega ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491848

Kepro schreef op donderdag 5 april 2018 @ 18:42:
Ik kom ook amper boven de 3k uit met de 430. DPM is echt mega ruk.
Is het sinds 1.0. zo erg of was het hiervoor al?
Ik ben zelf pas opnieuw bezig sinds deze week, vandaar de vraag.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 491848 op 05-04-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
thijsco19 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:57:
Gister een aantal filmpjes zitten kijken van de verschillende nieuwe tanks die erbij zijn gekomen sinds ik voor de laatste keer gespeeld heb. (En dat zijn er wel wat..)
Heb weer een hoop te leren wat de weakspots en dergelijke zijn. Heb al weer een aantal keer sommige situaties gruwelijk verkeerd ingeschat. :X
Mooie van de nieuwe tanks is dat ze geen weakspots hebben, hoef je dus ook niks voor te leren :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

ElPaco schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:25:
[...]

Mooie van de nieuwe tanks is dat ze geen weakspots hebben, hoef je dus ook niks voor te leren :+
Daar was ik bij sommige inderdaad al achtergekomen.. Zeker als je alleen 'non prem' ammo gebruik.

Sowieso weer interessant om de vele verschillende tanks en veranderingen onder de knie te krijgen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik zou vooral wel een aantal prem shells meenemen. Als je ze enkel gebruikt wanneer het noodzakelijk is, is dat prima te doen. non prem ammo schieten die vervolgens bounced kost ook geld ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Erg goede review van QB moet ik zeggen, hij laat heel helder zien hoe de optionele autoloader mechanic werkt.

Leuk dat je telkens de afweging kunt maken of je single shot wilt spelen (met de optimale dpm) of je hele clip wilt legen (met een lange en weerloze reload als gevolg), maar ik vraag me af of ik deze afwegingen wil maken met wat speciaalbier in mn mik en een lollige teamspeak discussie op de achtergrond ;)

[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 06-04-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Anvil_ schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:57:
Erg goede review van QB moet ik zeggen, hij laat heel helder zien hoe de optionele autoloader mechanic werkt.

Leuk dat je telkens de afweging kunt maken of je single shot wilt spelen (met de optimale dpm) of je hele clip wilt legen (met een lange en weerloze reload als gevolg), maar ik vraag me af of ik deze afwegingen wil maken met wat speciaalbier in mn mik en een lollige teamspeak discussie op de achtergrond ;)

[video]
Ik weet het nog niet zo met deze mechanic hoor. Je hebt hiermee de voordelen van een single-shot tank en een autoloader. Kon wel weer eens de volgende fout zijn in WG's (toch al lange) rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Anoniem: 838013 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:07:
[...]

Ik weet het nog niet zo met deze mechanic hoor. Je hebt hiermee de voordelen van een single-shot tank en een autoloader. Kon wel weer eens de volgende fout zijn in WG's (toch al lange) rijtje.
Wel leuk dat er weer een hoge skill cap tank is, de bots die deze tank kopen zullen telkens hun hele clip leegschieten en kunnen daarna geharvest worden.

Jammer dat je met de huidige matchmaking veelal weerloos bent met je 259 gold pen als bottom tier tank waar zelfs HE shells op pennen.. zijkanten zijn overmatch voor 90mm... en dan tegen al die tanks zonder weakspots met 300mm effective armor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:11:
[...]

Wel leuk dat er weer een hoge skill cap tank is, de bots die deze tank kopen zullen telkens hun hele clip leegschieten en kunnen daarna geharvest worden.

Jammer dat je met de huidige matchmaking veelal weerloos bent met je 259 gold pen als bottom tier tank waar zelfs HE shells op pennen.. zijkanten zijn overmatch voor 90mm... en dan tegen al die tanks zonder weakspots met 300mm effective armor...
Wat wil jij dan? Dat een tier 8 tank 330 heat pen krijgt? Think again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Kepro schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:54:
[...]

Je bedoelt zoals de 416? ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GsZcA2b.png

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
ik moet echt meer gaan doen met de russische techtree :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
superduper schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:28:
Ik heb vandaag (sinds de micropatch?) dat ik onzichtbare schoten incasseer... Zonder geluid of andere indicaties sta ik ineens stil met een kapotte track bv. Krijg dus ook geen richtings indicator.

super irritant. nog meer mensen dit gezien?
Bijna elke ronde wel meerdere van dat soort hits die ik incasseer. Geen impact geluid maar wel de indicator. Nog steeds erg vervelend. Dacht al dat het een probleem aan mijn kant was.

[ Voor 4% gewijzigd door Propane op 06-04-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:54:
[...]
Ik zie dat iemand anders de obj416 al aangehaald heeft, dat schoot lekker weg met die heat rounds tegen tier X, veilig op 350m bushcampend 8)

Nee, ik doel op de huidige Meta van powercreep, alles draait om OP armor en HEAT. En met de tier 8 always-bottom-tier MM ziet deze fraaie Italiaanse premium meer tier 9 en 10 dan wat anders...

Mijn IS-6 staat nu gewoon stof te vangen, de 217 pen APCR rounds zijn waardeloos anno 2018 , behalve bij city brawling. Laatste potje kwam ik in de statd een type4 heavy tegen, plus wat andere nieiuwe tier 8 en 9s met OP armor.. lekker hoor. not.

Mn FCM50t is ook onbruikbaar nu, ja hij kan wel flanken maar de gunhandeling is zoooo slecht.. elke Rus snapshot je gewoon.. ding heeft na 6-7 jaar nog nooit een buff gehad!

ik rij alleen nog mn M4revo en mn Patriot.. we powercreepen lekker mee :9

[ Voor 16% gewijzigd door _Anvil_ op 06-04-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Propane schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:32:
[...]

Bijna elke ronde wel meerdere van dat soort hits die ik incasseer. Geen impact geluid maar wel de indicator. Nog steeds erg vervelend. Dacht al dat het een probleem aan mijn kant was.
Ik speel niet veel, maar lijkt alsof het vaker gebeurt. Eens had ik dat de start timer geen geluid gaf bij elke seconde.

Maar gebeurt meest dat wanneer een tank in spot range is, ik hier niet altijd een ping van hoor. Dit vind ik erg vervelend omdat dat ping geluid voor mij het teken is op de mm te kijken waar de enemie zich bevindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alle tier 8 tanks hebben max 258 prem pen op een paar uitzonderingen na. Ik snap nog steeds je probleem niet. Je bent tier 8 en geen tier 10. In mijn lorraine of Liberte schiet ik nooit gold. Als je bottom tier bent moet je anders spelen. FCM is nog steeds goed, snap niet waarom iedereen zon heeft naast het excuus powercreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik speel mijn T-54 mod1 ook met veel plezier, heeft ook niet de hoogste pen. Veel mensen vergeten dat als je de voorkant van een maus/jpz e100/type 4/5 ziet je ook gewoon weg kan rijden ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkevilapie
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-04 22:27
ik vind de lowe echt leuk om te spelen, vooral als je bot-tier bent. mensen zijn geen goede lowe spelers gewent. ik heb zo vaak dat lights of med mij proberen te killen en dan snapshot je ze in de tracks en rij naar een muur. tegen t10 heavies: schiet de tracks en dan de weakspots terwijl je sideschraap of hulldown ben. mensen geven het dan snel op omdat je maar een lowe ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
klopt, als zie je steeds vaker Lowes die door vaardige spelers bestuurd worden. Dat is nu de Chrysler GF geworden, die worden standaard bestuurd door trackpadwarriors met 300wn8..
Kepro schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:31:
Alle tier 8 tanks hebben max 258 prem pen op een paar uitzonderingen na. Ik snap nog steeds je probleem niet. Je bent tier 8 en geen tier 10. In mijn lorraine of Liberte schiet ik nooit gold. Als je bottom tier bent moet je anders spelen. FCM is nog steeds goed, snap niet waarom iedereen zon heeft naast het excuus powercreep.
Ik snap je punt, ik chargeerde ook enigzins. Natuurlijk kan je bottom tier met gewone ammo nog heel veel doen.

Aan de andere kant denk ik dat jouw referentiekader als zeer goede speler heel anders is.. zo zou ik je heel graag in de huidige meta 10 potjes IS-6 zien spelen, laat mij maar zien hoe ik nog consequent damage kan doen in dat ding :)

[ Voor 68% gewijzigd door _Anvil_ op 06-04-2018 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb de IS6 ge 3 marked in de huidige meta. :> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Zojuist de T110E5 geresearched. Alleen nog de credits ervoor vinden en dan heb ik me 2e tier 10 :).
3e tier 10 word eventueel de AMX 50B, de amx 50 120 heeft nu 83k xp, dus duurt nog wel even :9 .

Nu ongeveer 1.6M credits, kan een enkele hoge tier tank verkopen maar dan kom ik misschien net aan de 4M.... Nog lang niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
thijsco19 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:52:
Zojuist de T110E5 geresearched. Alleen nog de credits ervoor vinden en dan heb ik me 2e tier 10 :).
3e tier 10 word eventueel de AMX 50B, de amx 50 120 heeft nu 83k xp, dus duurt nog wel even :9 .

Nu ongeveer 1.6M credits, kan een enkele hoge tier tank verkopen maar dan kom ik misschien net aan de 4M.... Nog lang niet genoeg.
Van tanks verkopen kun je spijt krijgen he.. en je verliest (bijna) de helft van je investering (tenzij je ze als Top of the Tree hebt gekocht).

Er zijn genoeg manieren om snel aan credits te komen, zoals grinden met premium account , t8 premium en credit reserve.. of gewoon personal missions halen. Ik loop zelf weer gruwelijk binnen met alle start missies voor de obj260 bijvoorbeeld.
Kepro schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:47:
Ik heb de IS6 ge 3 marked in de huidige meta. :> :9
Heb je nog replays? lijkt me heel leerzaam.

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 06-04-2018 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

1vd tanks die ik kan verkopen is er 1 die ik 'gratis' heb gekregen bij een split van een tank lijn. Dus dat vind ik niet erg.
Prem account doe ik niet aan. Heb wel een prem tank maar zelfs dan duurt het gewoon erg lang.

Sowieso speel ik te weinig om echt credits te kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
patrickos85 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:23:
[...]
Maar gebeurt meest dat wanneer een tank in spot range is, ik hier niet altijd een ping van hoor. Dit vind ik erg vervelend omdat dat ping geluid voor mij het teken is op de mm te kijken waar de enemie zich bevindt.
Dat had ik vandaag ook inderdaad. Staat er opeens een Ru251 achter mij die ik zelf gespot had via proxy spot, maar geen geluid en ik was bezig m'n clip te legen op twee andere tanks. Erg vervelend al die sound bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 16-06 12:26

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

_Anvil_ schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:06:
[...]

Ik loop zelf weer gruwelijk binnen met alle start missies voor de obj260 bijvoorbeeld.
Dat ja :)
400.000 credits voor missie 1 met arty.
Het schuldgevoel om met arty te spelen wordt volledig weggespoeld door de overvloed aan credits :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik ben nog steeds bij de eerst arty missie (stun 10 times), nog best pittig als je 1 keer per week de m44 speelt :)

Mijn wn8 zit echter weer goed in de lift, omdat ik de laatste tijd lekker veel de Panther M10 speel... wat een heerlijk apparaat en ook nog pref MM to boot. Handig in platoon met alle lafbekken die een e25 gekocht hebben :P

Sowieso heb ik met het unlocken van de T95 nog welgeteld 0 grinds die ik wil doen, dus ik speel puur voor de fun nu. Bevalt me prima ;)

In other new, de tweakers die perse lekker veel geld richting WG willen gooien kunnen los:

https://thearmoredpatrol....orld-of-tanks/#more-63780

lekker online gokken, alleen de bank wint altijd want pixels hebben geen kostprijs 8)

[ Voor 89% gewijzigd door _Anvil_ op 07-04-2018 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 16-06 12:26

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

_Anvil_ schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 07:49:
Ik ben nog steeds bij de eerst arty missie (stun 10 times), nog best pittig als je 1 keer per week de m44 speelt :)

Mijn wn8 zit echter weer goed in de lift, omdat ik de laatste tijd lekker veel de Panther M10 speel... wat een heerlijk apparaat en ook nog pref MM to boot. Handig in platoon met alle lafbekken die een e25 gekocht hebben :P

Sowieso heb ik met het unlocken van de T95 nog welgeteld 0 grinds die ik wil doen, dus ik speel puur voor de fun nu. Bevalt me prima ;)
Veel skill vergt het niet, je moet alleen een keer geluk hebben met je map en een lange pot hebben waar alle flanken vast zitten. Ik speel met de GW type E. Niet gekend als de beste arty ingame...
Gewoon hopen dat je niet moet gaan lopen vanwege een vallende flank.
Tijdens de reloads eet of drink ik gewoon iets :X

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tige
Yey, alle light tank missies met honors gehaald!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ANr6iIw.jpg

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
congrats!

8k combined valt me nog aardig mee voor LT15.4 zeg. Zelf ook maar eens een poging wagen dan, heb ik meteen een female commander voor mn Italiaanse crew.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
_Anvil_ schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 12:02:
congrats!

8k combined valt me nog aardig mee voor LT15.4 zeg. Zelf ook maar eens een poging wagen dan, heb ik meteen een female commander voor mn Italiaanse crew.
O dat had ik pas nog in mijn HWK 12

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Dat was een rare game, waarin we zeker veel geluk hebben gehad.
- Mijn kill op de t-44
- De T54E1 die ik in eerste instantie weet te spotten en later weet te killen zonder dat hij mij ziet.

In de stad maakte onze tier 9 een grote fout waardoor hij veel hp kwijt raakte.
Gelukkig kwam de vijand redelijk 1 voor 1 onze kant op, vooral de communicatie op discord zorgde er voor dat we een goede verdediging konden coördineren.

Dit was overigens ook voor mij een Ace tanker aangezien ik de nodige spotting damage had.

Al met al zeker een aanrader de T20, prima tank voor een tier 7.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 19:44
Meeste damage wat ik ooit in m'n batchat heb gedaan.

http://wotreplays.eu/site/4285074

Helaas een loss... Doe je zoveel dmg en dan leeft nog steeds bijna de helft van het team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
GJP80 schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:22:
[...]

Dat was een rare game, waarin we zeker veel geluk hebben gehad.
- Mijn kill op de t-44
- De T54E1 die ik in eerste instantie weet te spotten en later weet te killen zonder dat hij mij ziet.

In de stad maakte onze tier 9 een grote fout waardoor hij veel hp kwijt raakte.
Gelukkig kwam de vijand redelijk 1 voor 1 onze kant op, vooral de communicatie op discord zorgde er voor dat we een goede verdediging konden coördineren.

Dit was overigens ook voor mij een Ace tanker aangezien ik de nodige spotting damage had.

Al met al zeker een aanrader de T20, prima tank voor een tier 7.
je had vies geluk met die 1 voor 1.. de t20 is in zo'n geval prima, verder is z'n dpm om te huilen

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
SurfBoy schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:

Helaas een loss... Doe je zoveel dmg en dan leeft nog steeds bijna de helft van het team
Tja, dit was een grand battle he? Dus 2x zoveel tanks in de game en dus ook 2x zoveel HP als gebruikelijk.
Maar goed, meestal is 7K dmg doen wel voldoende ja, ook in grand battles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Laatst online: 16-06 13:28

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

SurfBoy schreef op zondag 8 april 2018 @ 18:23:

netjes. ik heb sinds kort de GB mode ook weer aanstaan. ik moet zeggen dat ik het erg lastig vind en erg voorzichtig speel. voorzichtig in niet alleen basecampen maar echt op mijn hp let. maar 4k schade is het hoogste wat ik gedaan heb in mij e50m

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Size schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:47:
[...]

Tja, dit was een grand battle he? Dus 2x zoveel tanks in de game en dus ook 2x zoveel HP als gebruikelijk.
Maar goed, meestal is 7K dmg doen wel voldoende ja, ook in grand battles.
Maar ja ook twee keer zoveel friendly guns. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gisteren de grind op de IS-M voltooid en de 705 gekocht. Omdat het mijn enige grind is, gelijk de tracks en turret (beide 25K) free-exp-ed. De topgun had ik blijkbaar al via een andere tank, dus op de motor na gelijk alles al researched. Eerste twee potten waren echter kwalitatief uitermatend teleurstellend, In de tweede pot bijv door een Emil II en Somua (met gold ammo) in de tweede minuut weg geschoten, geen enkel schot geblocked, ook omdat mijn team iets verder achterin bleef staan dan ik dacht.

Daarna in platoon met Dobla-hunter en Kasplantje nog een dikke 72% winrate en 2700 wn8 over de avond gehaald met vooral games in de 705, dus toch nog vriendjes ermee geworden. Denk dat de grind hierin snel klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel benieuwd naar de Italiaanse lijn en hoe het nieuwe systeem in de praktijk gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kepro schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:05:
Ik ben wel benieuwd naar de Italiaanse lijn en hoe het nieuwe systeem in de praktijk gaat werken.
Zal die echt nog eerder komen dan de Poolse lijn? Volgens mij had WG ook ooit in zo'n video gezegd dat ze genoeg Zweedse tanks op het oog hadden om nog minimaal twee tech trees te vullen. Verbaas me er ook over dat de Britten nog altijd geen volledige light tank lijn hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anoniem: 838013 ik heb gelezen mei voor de Italianen. Zie blog AW.

https://thearmoredpatrol....public-test-release-date/

[ Voor 37% gewijzigd door Kepro op 09-04-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:05:
Ik ook! Heb een paar YT filmpjes gezien van die Progetto (Dezgamez, QB, Orzanel) en die tank ziet er wel competitief uit. Ook altijd leuk om een nieuwe feature te zien, een hybride single shot/autolader. Denk dat die tank mijn 1e premium tank aanschaf wordt sinds de Skorpion G ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Welk pad moet ik afgaan, de T95 of de T30? Heb nu zowel de T28 Prototype as de T28 unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okars schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:35:
Welk pad moet ik afgaan, de T95 of de T30? Heb nu zowel de T28 Prototype as de T28 unlocked.
De t30 is een HT met 750 alpha en de t95 is trolol. Zijn het beide waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:26
Ben zelf wel een fan van de T30.
Is inderdaad geen standaard TD, maar speelt meer als een heavy.
Beetje vooraan staan, liefst net achter de echte heavies en dan hull down als t kan.
Vermijd in ieder geval dat je in je eentje ergens staat want met die reload en gebrek aan fatsoenlijk armor (afgezien van de koepel) ben je wel een prooi voor snelle mediums of autoloaders, maar dat geldt voor de T95 niet anders, al zal je die toch wat sneller vanuit de 2e lijn spelen.

[ Voor 62% gewijzigd door Arjant2 op 09-04-2018 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik dacht, oh nee, t100 op Ensk maar Voila.

t100 lt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Zijn er trouwens nog meer mensen die problemen hebben met de consumables? Ik heb vandaag al meerdere malen dat ik probeer te repareren maar spontaan andere ammo selecteer. Dus ik heb bijvoorbeeld de medkit op 4; dan ram ik op 4 & 1 om mijn commander te fixen. Vervolgens popt vrolijk dat menuutje op, maar de selectie daarbinnen (de 1) die wordt niet geregistreerd. Ook niet na herhaaldelijk proberen, dan ga ik van munitie veranderen... Enige optie is escape en opnieuw proberen (en zelfs dan soms nog :x ).

Belachelijk irritant dat mijn normale patroon niet meer werkt... ik doe niets anders en aan mijn setup is ook niks veranderd.

-edit-
Toch wel een fijn tankje die T44, maar mijn god wat een teams... Zelfs een Pools was niet genoeg om dit te winnen: http://wotreplays.eu/site/4287211#teams
en ja, mistakes were made maar het werd wat stressvol :'( :X

-edit 2-
Dat was dus het eerste en laatste potje waarin ik geen bottom tier was :+

[ Voor 20% gewijzigd door Roozzz op 09-04-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Province komt terug als map. Wel 850x850 meter. Zie onderstaande video van Dez:

[ Voor 6% gewijzigd door ElPaco op 10-04-2018 13:04 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
dat was echt een ranzige map voor sealclubbers, met full camo en binos in een bush. wat een noobfest was dat zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Laatst online: 16-06 19:44
_Anvil_ schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:27:
dat was echt een ranzige map voor sealclubbers, met full camo en binos in een bush. wat een noobfest was dat zeg...
Ik weet nog wel wat voor potjes ik daar met mijn FCM 36 Pak 40 heb gehad... Inderdaad met een camonet en binos in een bosje vlakbij de base gaan staan. Hupakee, heel het enemy team gespot. En maar schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Anvil_ schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:27:
Die map kan ik me inderdaad ook nog goed herinneren van toen ik net begon met WoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Trouwens iemand last van dat wanneer je on the move geraakt wordt daar arty, je stunned bent en daarna bijna instant je medkit gebruikt de arty stun soms niet weggaat? Heb dit al een paar keer gehad en voelt zo annoying aan. Dit gebeurde meestal wanneer ik reed, kan me even niet herinneren of ik dit ook gehad heb wanneer ik bijvoorbeeld stond te peeken/brawlen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

jantje 2 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:37:
Trouwens iemand last van dat wanneer je on the move geraakt wordt daar arty, je stunned bent en daarna bijna instant je medkit gebruikt de arty stun soms niet weggaat? Heb dit al een paar keer gehad en voelt zo annoying aan. Dit gebeurde meestal wanneer ik reed, kan me even niet herinneren of ik dit ook gehad heb wanneer ik bijvoorbeeld stond te peeken/brawlen ed.
Yes. Ik heb allerlei rare zaken gehad met medkits en repairkits gisteren :X Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/54854385

Ik weet niet wat er misgaat, maar ergens gaat iets niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Bij mij reageerde het spel minstens 1 keer niet op de toetsencombi inderdaad, 4-7 (in mijn setup small medikit - heal loader) viel me later pas op dat de medikit nog niet gebruikt was.. er zit dus een bug in, of in elk geval een trage reactie.

Verder heb ik veeeeeeeeeeel last van arty, alsof ze alleen op mij mikken elk potje.. en ik ben een 1400wn8 aap :)

[ Voor 21% gewijzigd door _Anvil_ op 10-04-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je de progretto gratis krijgen door missies te halen?

https://worldoftanks.eu/e...news/progetto-m35-mod-46/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
vandaag verkopen, morgen kopen: https://worldoftanks.eu/e...-offers/birthday-special/

serieuze special, maar dat mag ook wel voor het 7 jarig bestaan.

[ Voor 26% gewijzigd door _Anvil_ op 11-04-2018 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Most importantly, anyone can get the Progetto M35 mod 46 Tier VIII tank for free just by completing a set of 10 battle missions.

Lijkt erop, tijd om te try harden >:) Moeten we maar kijken of dat lukt. Ik heb tegenwoordig zoooooo vaaaaaaak 0-1k damage games..... dat WN8 farmen toch onmogelijk is voor me -O-

Gisteren Erlenberg midden in de stad gesniped door 2 arties dood 200 damage. T54 LT snapshot van een E3 in de fik dood. Gelijk maar exstinguisher erop gezet, maar dan heb je geen eens max viewrange op een T9 light |:( 8)7 op T8 schoot ik daar 2,5k avg damage mee en op T9 haal ik geen eens 2k meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:06:
[...]

Most importantly, anyone can get the Progetto M35 mod 46 Tier VIII tank for free just by completing a set of 10 battle missions.

Lijkt erop, tijd om te try harden >:) Moeten we maar kijken of dat lukt. Ik heb tegenwoordig zoooooo vaaaaaaak 0-1k damage games..... dat WN8 farmen toch onmogelijk is voor me -O-

Gisteren Erlenberg midden in de stad gesniped door 2 arties dood 200 damage. T54 LT snapshot van een E3 in de fik dood. Gelijk maar exstinguisher erop gezet, maar dan heb je geen eens max viewrange op een T9 light |:( 8)7 op T8 schoot ik daar 2,5k avg damage mee en op T9 haal ik geen eens 2k meer :?
Anders maar weer even een unicum platoon maken. Dan hebben we de missies zo gehaald :+ :9

Edit. De t100 heeft ook geen max view range. Heb er sit awar maar op een crew member gezet. 450 view range. Holly shit. :F

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 11-04-2018 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
[...] T54 LT snapshot van een E3 in de fik dood. Gelijk maar exstinguisher erop gezet, maar dan heb je geen eens max viewrange op een T9 light |:( 8)7
Dan heb je toch geen goede crew want ik heb zo uit men hoofd 462m viewrange zonder food?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 11:19
_Anvil_ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:46:
vandaag verkopen, morgen kopen: https://worldoftanks.eu/e...-offers/birthday-special/

serieuze special, maar dat mag ook wel voor het 7 jarig bestaan.
ff een domme vraag (#moetkunnen :-) ) : wat moet je vandaag verkopen en morgen kopen? Welke winst heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
kreezjie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:35:
[...]

Dan heb je toch geen goede crew want ik heb zo uit men hoofd 462m viewrange zonder food?
[...]Gelijk maar exstinguisher erop gezet, maar dan heb je geen eens max viewrange op een T9 light |:( 8)7 op T8 schoot ik daar 2,5k avg damage mee en op T9 haal ik geen eens 2k meer :?
Met coated optics, vents, recon en sit awareness haal je 470 meter. Dus max view range is zeker mogelijk.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jantje bedoelt max view range met enkel optics en bia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Waarom zou je geen sit.awa nemen of zo? (als je crew ver genoeg gevorderd is uiteraard)

[ Voor 38% gewijzigd door kreezjie op 11-04-2018 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Laatst online: 04-09-2024
kuwerti schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:37:
[...]

ff een domme vraag (#moetkunnen :-) ) : wat moet je vandaag verkopen en morgen kopen? Welke winst heb je?
Ik veronderstel dat hij bedoelt vandaag aan volle pot alle tanks verkopen die je niet meer wil om zo je credits zo hoog mogelijk te krijgen.
Als je tanks verkoopt dan verkoop je die namelijk altijd aan 50% van de huidige prijs. En aangezien er korting zal zijn, zou je heel wat credits mislopen.

En wat je er na koopt dat is een keuze, kunnen tanks zijn, consumables, equipement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:25:
[...]

Anders maar weer even een unicum platoon maken. Dan hebben we de missies zo gehaald :+ :9

Edit. De t100 heeft ook geen max view range. Heb er sit awar maar op een crew member gezet. 450 view range. Holly shit. :F
Haha ligt er een beetje aan wat de missies zullen zijn, ben wel benieuwd. Ga hem denk ik wel proberen te halen als het een beetje haalbaar is. Lijkt me een leuke tank en heb ik tenminste iets anders te marken dan me chieftain T95 :z

Is denk ik dan gekomen door de nieuwe lights dat ze die viewrange voor de Russische lijn ff generfed hebben, gaat natuurlijk nergens over dat je een light speelt zonder max viewrange.....

@kreezjie Heb volgens mij 4 skilled crew met bia, repair, camo en dan wat random dingen als smooth ride snaphot, ss en nog iets wat ik niet weet. Dus nog geen mogelijkheid gehad om sit aweneress te trainen.

Ik kies liever de major skills zoals bia, repair en camo over 3% sit aweneress of 2% recon. Omdat de bonussen gewoon vele mater hoger zijn. Tegenwoordig vind ik FF ook nog wel belangrijker dan kan ik tenminste met food spelen :+

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 11-04-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
nYzEkE schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:25:
[...]

Ik veronderstel dat hij bedoelt vandaag aan volle pot alle tanks verkopen die je niet meer wil om zo je credits zo hoog mogelijk te krijgen.
Als je tanks verkoopt dan verkoop je die namelijk altijd aan 50% van de huidige prijs. En aangezien er korting zal zijn, zou je heel wat credits mislopen.

En wat je er na koopt dat is een keuze, kunnen tanks zijn, consumables, equipement.
juist. mensen vergeten vaak dingen *voor* de kortingsperiode te verkopen, je wilt zoveel mogelijk credits vrijmaken.
Pagina: 1 ... 3 ... 84 Laatste